امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)8
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)450.2
عرض (سانتی‎‏متر)190.3
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

82446 نظر

رضا
8

آقا قبول حرف شما درست خواهشن بذارین ما با ماشین 1600 سی سی با کشش ضعیف و مشکلات لاینحل و خرابی های متعدد و جوش آوردن زیاد و روغن ریزی شدید و استهلاک بالا و نداشتن مکانیک و نداشتن مشتری و فروش با ضرر ef7 سر کنیم... شما هم برید با موتو پر کشش xu7 عهد عتیق با صدای تراکتور و مصرف صدی 14 حال کنید چیکار به ما دارید؟؟؟ ef7 کجا xu7 کجا....
12:12  1395/09/06
گزارش
پاسخ دادن
شاهین Gl
0

امسال ۵۶۵ میلیون بود که نصفشو امروز گرفتن ‌.

سود مشارکت تو قرارداد کتبی که گرفتم ۱۶٪ 'سود انصراف ۱۳٪
گزارش
پاسخ دادن
01:35  1403/10/30

پسر همسایه
0

سلام
آقا می خواستم بدونم پخش سمن ای اف سون سونی هس یا فیلیپس
مال من فیلیپس گذاشتن وریموت کنترل همراهش نیس همه جا گشتم از نمایندگی هم سوال کردم ولی نبود
در ضمن رادیو نمی گیره در کل پخش خوبیه ولی نمی دونم چرا هر کار میکنم موجهای رادیو سرچ میکنه ولی نمی گیره سیم کشی وآنتن نیز چک شده
به نظرتون مشکل از کجاست
لطفا اگه اطلاعی دارید راهنمایی کنید ممنون
11:23  1395/09/06
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

اگر کارت طلایی داره باید بین تو محل درستش کنند والا زنک بزن به امداد خودرو میان تو محل درستش میکنن
گزارش
پاسخ دادن
21:58  1403/10/30

احمد
0

کاش ایران خودرو حالا که می خواست موتور جدید بزنه به جای 1640 خوب حجمش را هم حداقل 1800 می گرفت تا دیگه حرفی نباشه و این ایراد کشش و گشتاور در دور موتور کم هم حل بشه
11:00  1395/09/06
گزارش
پاسخ دادن
حسین
1

موتور ef7 فقط و فقط به این دلیل مصرف کمتری داره که حجم و در نتیجه کشش دور پایین کمتری داره . اگر قرار بود با این کیفیت ef7 و این طراحی ef7 حجمش 1800 بود شک نکن مصرفش میشد صدی 15 لیتر . یک موتور با حجم 2000 یا 1800 که واقعا کم مصرف هم باشه میشه موتوری مثل الانترا و مگان و این موتورها رو با این قیمت ها نمیفروشن . الان سورن elx توربو شارژ رو با اونهمه آپشن سورن elx و تجهیزات توربو داره میده 37 تومن . خودت حساب کن ببین ef7‌ چقدر تموم میشه دیگه . مصرف کمتر ef7 فقط در اثر کاهش حجم و کاهش گشتاور دور پایین به دست اومده .
گزارش
پاسخ دادن
11:30  1395/09/06

مجید
3

تقصیری ندارید شماها از بس سوار ماشینای قدیمی با موتورای عهد دغیانوث شدید از پیشرفت تکنولوژی اطلاعی ندارید یعنی نمیدونید یه موتور ۱۶۴۸ سی سی که سیستم تایمینگ متغیر داره قدرت و گشتاوری بیشتر از یه موتور ۱۹۰۰ سی سی تولید میکنه اونم با ۲۰ تا ۳۰درصد مصرف سوخت کمتر !! آره داداشا دنیا داره پیشرفت میکنه شماها هم اگه از لگن سواری دست بردارید میتوانید درک بهتری از موتورهای پیشرفته داشته باشید
گزارش
پاسخ دادن
13:11  1395/09/06

حسین
0

این سیستم های تنفسی فقط در دور بالا به موتور کمک میکنند . بله گشتاور ef7 در دور بالا بسیار خوبه اما در دور پایین و میانی مثل همه موتورهای 1.6 لیتری دچار ضعف کشش میشه چون در دورهای پایین که دبی مکش هوا کم هست این سیستم های تنفسی دیگه کاربردی ندارند . در دور پایین و میانی فقط و فقط حجم موتور هست که تعیین کننده میزان گشتاور دور پایین موتور هست . تنها چیزی که میتونه تا حدی جایگزین حجم موتور بشه فقط توربوشارژ هست که هوای لازم رو با فشار درون موتور میفرسته . توربو شارژ هم مزایا و معایب خودش رو داره . مکش یک موتور 1600 تنفس طبیعی از یک موتور 1800 کمتر هست . وقتی هوای کمی باشه سوخت کمی هم تزریق میشه . سیستم تنفسی فقط در دور بالا از افت فشار هوا جلوگیری میکنه چون دبی بالاست ولی در دور پایین دیگه دبی بالا نیست که سیستم تنفسی بخواد افت رو کم کنه . در دور پایین اصلا افت فشار نداره . آقا مجید ef7‌همه جا هست و همه ما هم سوار شدیم سعی نکن واقعیت رو انکار کنی . ef7‌موتور قدرتمندی هست اما در دورهای بالا . در دورهای پایین ضعف کشش داره و این یک واقعیته و تا دورش رو بالا نگه نداری خوب راه نمیره
گزارش
پاسخ دادن
13:23  1395/09/06

بهبهانی
4

همین موتور به قول شما ۱۶۴۸ سی سی به شکل واضحی از موتورهای 8 سوپاپ پر حجم قدیمی xu7 و xum قوی تر و پرشتاب تره کسی که تجربه لش و تنبل بودن سمند ۱۸۰۰ را داشته حرف من را بهتر متوجه میشه در صورتی که همون سمند با پیشرانه ef7 عملکرد کاملا متفاوتی داره و بیشتر شبیه یه خودروی اسپرت شده تا یه خودوی شهری و‌کندرو
گزارش
پاسخ دادن
13:54  1395/09/06

حسین
0

بله تو جاده کفی تازه اون هم وقتی خالی باشه عملکرد ef7 بهتره اما وقتی ماشین سنگین باشه و یا جاده سربالایی دیگه عملکرد خوبی نداره و در این حالت xu7 کاملا برتری خودش رو در زمینه کشش به رخ میکشه
گزارش
پاسخ دادن
14:36  1395/09/06

مملی
1

دوسته خوبم اصلا ما میخوایم لگن سوار شیم شما هم برو با موتور 25 سال پیش رانندگی کن
گزارش
پاسخ دادن
14:54  1395/09/06

ساعد
0

مقایسه بیطرفانه پارس و سورن
http://www.iranjib.ir/shownews/30686/پژو-پارس-TU5-بخریم-یا-سمند-سورن-ELX-با-موتور-EF7؟/
06:02  1395/09/06
گزارش
پاسخ دادن
کوییک عاااار
0

ما میدونیم گرون نمیکنن و نمیتونن بکنن چون با این قیمت کسی دعوتنامه رو پرداخت نکرده اگر مردم تکمیل میکردن و دست اینا بود گرون میکردن ولی هیچکس کوییک با این قیمت نمیخره و کسی دعوتنامه تکمیل نکرده شما هج نکنید قیمت باید اصلاح شه و بیارن پایین.
گزارش
پاسخ دادن
12:38  1400/01/24

عباس
0

ساده
گزارش
پاسخ دادن
09:33  1400/01/25

جلیل
0

موعد دعوت نامه شما کی بود؟مبلغ دعوت نامه چنده؟ موعد دعوت نامه من نیز فروردین که هنوز برام نیامده!!!!!!!!!!!!

ممنون
گزارش
پاسخ دادن
16:46  1400/01/25

کاربر: احمد رضائي
0

سلام.براي من هم اين مشكل 5 روز بعد از تحويل پيش اومد.رفتم نمايندگي خواستن پاكش كنن كه گفتن اي سي يو ماشينت قفل كرده و از كار افتاده دو روز صبر كرديم از تهران بياد كه نيومد و يه ماشين صفر تو نمايندگي بود مال اون رو براي من نصب كردند.
گزارش
پاسخ دادن
07:37  1394/12/24

ساعد
1

مقایسه بیطرفانه پارس و سورن
http://www.iranjib.ir/shownews/30686/پژو-پارس-TU5-بخریم-یا-سمند-سورن-ELX-با-موتور-EF7؟/
06:02  1395/09/06
گزارش
پاسخ دادن
حسین
0

خود پارس tu5 هم مشکل کشش داره . گشتاور tu5‌ هم ضعیف تر از xu7 هست و هم در دور بالاتر به دست میاد و هم ضرایب دنده 3 به بالا خیلی سبک هستند . نمودار گشتاور سرچرخ برای دور موتور xu7‌ و tu5 روی پارس هست که گشتاور سرچرخ xu7 در دنده های 3 و 4 و5 به مراتب بهتر هست تا دور 4500 . پارس tu5‌هم دقیقا همین ضعیف کشش رو مثل سمند و دنا ef7 داره . از نظر کشش دور پایین و کمترین نیاز به معکوس هیچ موتوری حریف xu7‌و xum نمیشه . ef7‌و tu5 موتورهایی هستند که فقط در دورهای بالا کارایی مناسبی دارن و در دورهای پایین و میانی از ضعف گشتاور رنج میبرند
گزارش
پاسخ دادن
11:05  1395/09/06

میلاد س
7

من قبل اینکه سمند بگیرم بین 206 و سمند دودل بودم خوب 206 تیپش جوون پسندتره حالا فنیش به کنار ... وقتیم سمندو با پیشنهاد اطرافیانم ثبت نام کردم بازم پیش خودم پشیمون بودم که چرا سمند گرفتم و این حرفا ... اما الان 15 روزه گرفتم انصافا ماشینیه که میرونیش باهات حرف میزنه ... شتابش سیستم تعلیق سیستم هندلینگ صدای کم موتورش مصرف پایینش ... سمند تنها مشکلی که داره طرح سادشه ... زیاد بین شهری میرم میام ... تو کف کاری به کار ماشین ندارم /// تو کف آر دی هم میتونه بره اما بنازم این ef7 رو سر بالایی ها رو یجوری میره عاشقش میشی
01:26  1395/09/06
گزارش
پاسخ دادن
شادمان
6

بنظر من معدود محصولات ایران خودرو که ارزش خریدن دارن اول محصولات ef7 شامل سمند دنا و سورن و در مرحله دوم محصولات tu5 شامل ۲۰۶ و رانا هستند بقیه هم دارای یه مشت موتور عهد دغیانوث با مصرف زیاد و کیفیت افتضاح
01:23  1395/09/06
گزارش
پاسخ دادن
حمید
0

یک ماهه ef7 تحویل گرفتم گاهی اوقات، نه همیشه دنده یک بد جا میره بنظرتون علت چیه؟با تشکر
23:09  1395/09/05
گزارش
پاسخ دادن
غلامی
1

مشکلاتشو حل کن دیگه سختی نکشه بیچاره
گزارش
پاسخ دادن
08:17  1395/09/06

من
5

کمی به روز باشید همین !
http://www.motor1.com/news/13782/new-most-powerful-natural-gas-engine-and-car-from-iran/
http://www.greencarcongress.com/2007/08/iran-to-begin-p.html
http://eprints.kingston.ac.uk/2014/1/Shamsavari-A-2014.pdf
23:04  1395/09/05
گزارش
پاسخ دادن
رضا
2

سلام دوستان سمند سوار مدت ها بود تصمیم داشتم ال نود بگیرم ولی با سرد شدن هوا میبینم دوستان ال نود سوار کارتن یا فویل گذاشتن جلو پنجرشون مثل پراید تابخاریشون گرما بده.حالا با دیدن یه سمند تاکسی که گرمای فوق العاده بخاریش میداد تصمیمم عوض شده میام ای اف سون بگیرم دوستان اگه تجربه ای دارن بفرمایند
20:03  1395/09/05
گزارش
پاسخ دادن
ایهان
13

سلام دوست عزیز
الان ی عده سودجو میریزن سرت ک بگن موتورملی بده اینجوره اونجوره، ب نظر بنده عطر آن است ک خود ببوید ن آنکه عطار بگوید شماهم برید پایین تر نظرات رو بخونید متوجه مقرون ب صرفه بودن موتور ملی خواهید شد . حق یارتون
گزارش
پاسخ دادن
20:15  1395/09/05

محمد
2

سلام .سمند نسبت ال نود قیمت کمتر هست .من خودم هم ال نود و هم سمند و رانندگی کردم سمند خیلی تو جاده و سر پیچ ها با ثبات تره اونم خیلی.ای اف با وجود گرونی قطعاتش نسبت ب موتور پژویی بازم ارزونتره قطعاتش نسبت ب ال نود.دید عقب و وقتی میخوای لایی بکشی افتضاح هس و همش منتظری ماشین بلند شه .ب عنوان مثالم کنیستر ال نود حدود240 هست
گزارش
پاسخ دادن
10:18  1395/09/06

آیهان
2

خودرو سمند ( I.P.C.O ) و مرکز تحقیقات موتور آلمان ( F.E.V ) می باشد . این موتور از پایه بر اساس سوخت گاز طبیعی طراحی گردیده و در عین حال قابلیت کارکرد با بنزین را نیز دارا بوده و در میان موتور های گاز سوز دنیا در لیست سه موتور برتر از نظر طراحی کلی موتور در میان ده موتور برتر دنیا قرار دارد . مکانیزم های بکار رفته در این موتور به نحوی است که توانسته است با وجود حجم موتور و مصرف سوخت کمتر به توان و گشتاور بالا تری حتی نسبت به موتور های بنزینی دست یابد . با استفاده از سیستم مدیریت این موتور به صورت خودکار سوخت گاز را به عنوان اولین سوخت انتخاب می کند . همچنین در صورت اتمام بنزین بدون فرمان راننده و بدون احساس تغییر در کار کرد موتور نوع سوخت مصرفی تغییر می کند ، حتی در سرد ترین شرائط موتور به راحتی با سوخت پایه ی خود که همان گازست روشن می شود .
سوپاپ ها نیازی به فیلر ندارند و تنظیم کننده هیدرولیکی سوپاپ ها ( ۱۶V ) متناسب با شرائط آنها را تنظیم می کند . طراحی در این قسمت به نحوی انجام شده که صدا و لرزش در دور آرام بسیار مطلوب و متناسب با موتور های روز دنیا و از نظر دستیابی است.
18:54  1395/09/05
گزارش
پاسخ دادن
جواد
14

سلام دوستان
من ثبت نامی 28 مهر برا سمند ال ایکس سال بنزینی هستم
اما بخاطر مصرف سوختش دودل شدم که تغییرش بدم به EF7

خواهش میکنم راهنمایی کنید
اول اینکه میتونم تا قبل فاکتور شدن تغییرش بدم یا نه؟و دوم اینکه ارزش اینو داره که به EF7 تغییرش بدم؟
خواهش میکنم راهنمایی کنید...
16:37  1395/09/05
گزارش
پاسخ دادن
رضاییان
7

آره داداش ارزش داره من پنج سال سمند سال داشتم الان ۲۸ ماه میشه سمندef7 دارم بنظر من ef7 از هر نظر برتری داره در مجموع موتور ef7 به سمند یه شخصیت جدید داده
گزارش
پاسخ دادن
00:30  1395/09/06

سعید
0

حداقل از نظر مصرف سوخت خیلی کم مصرف تره.قدرت موتورم بیشتره دوسی خودم ای اف بنزینی سخنگو گرفتم .آخه مالتی پلکس هر دزدگیری نمیخوره و سخنگو خودش کد میخوره
گزارش
پاسخ دادن
10:25  1395/09/06

آیهان
6

باسلام خدمت دوستان سمند سوار
اونای ک ماشین صفر گرفتن بهتره اقداماتی نسبت ب ماشین خود بکنن؛روغن گیربکس خودروی خود را بهتره تعویض کنید معمولا بهتره بعد آب بندی چون دیگ مث قدیم روغن خوب نمیریزه کارخانه،بهتره با نوع مرغوبش حتمن تعویض کنید ،موتور ملی موتورش سنگینه تگ مراعات نکنید ب هنگام دست انداز ها و سرعت گیرها بدون شک در عرض یسال الی دوسال داغون میشه، حتمن از ایران خودرو شهرتان قطعات جلوبندی بگیرید و پافشاری کنید ک بیرون خودتان میدید عوض کنند ،قطعات گرفته شده رو در صورت موجود از فروشگاه های بیرون ب جنس مرغوب تعویض کنید و بعد یسال بندازید رو جلوبندی ماشینتون کیف کنید.
سمت شاگرد خودروی بنده زودتر از سمند راست جلوبندی خراب کرده نمیدونم فقط مال منه یا ن،بهرحال مواظب این قسمت باشید از دستکاری موتور بشدت پرهیز کنید قطعات خود موتور ب نسبت قطعات موجود تو بازار بهتره پس تاحد ممکن از تعویض خودداری کنید.
15:33  1395/09/05
گزارش
پاسخ دادن
آیهان
8

صحیح!!!بنده تجربات خودمو گفتم شما با تجربه تری عمل نکن! در عرض دوسال جلوبندی ماشینم داغون شده بود ب حدی ک همه اجزاش عوض کردم! حال هرچیزی ممکنه بنده تو سرعت گیرها و دست انداز ها آروم میرونم،شما هم اینجوری برون نمیرونی ب ....... . عجبا ملت نمیشه بهشون حرفی زد.
گزارش
پاسخ دادن
20:04  1395/09/05

رضا
3

من پارس سال دارم تا الان که ۱۸ ماه شده ۳۰ درصد ماشین را با گارانتی عوض کردم برید سمند را بگذارید رو چشمتون با جناق من هشت ماه قبل از من سمند ۱۶ سوپاپ برداشت تا الان ۲ برابر من باهاش رفته فقط یه انباری اگزوز و یه باطری عوض کرده
گزارش
پاسخ دادن
00:48  1395/09/06

حمید
0

سلام دوستانی که EF7 بنزینی با کد 29212تحویل گرفتن جلو پنجره ای جدیددارن؟
15:23  1395/09/05
گزارش
پاسخ دادن
محمد
3

سلام. میگم یه سوالی داشتم. چرا از موتور ef7 یه مقاله علمی انگلیسی پیدا نمیشه که این موتور رو معرفی کرده باشه
14:08  1395/09/05
گزارش
پاسخ دادن
ef7
3

از بس پیشرفته است ! خخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
14:38  1395/09/05

ولی
3

چون موتور آلمانیه مقالات متعدد به زبان آلمانی در این مورد موجوده . با یه سرچ ساده مقالات آلمانی در دسترس اند
گزارش
پاسخ دادن
16:41  1395/09/05

محمد
3

خوب کلمات کلیدیش رو به آلمانی بگو
گزارش
پاسخ دادن
17:55  1395/09/05

مجید
3

مهم این هست که وقتی یه نفر از پشت یه موتور عقب افتاده مثل xu7 پا میشه و میشینه پشت ef7 خودش تا آخر خط میره
گزارش
پاسخ دادن
00:40  1395/09/06

مسلم
0

سلام ی سوال دارم خواهشن جواب بدید
من شهرستان نورابادم لرستان
ی سمند نوشتم ولی پلاک تهران الان دیروز زنگ زدن گفتن فاکتور بشه باید بری از تهران
نامه ی ممنوعیت از پلاک بیاری کسی میدونه یعنی چی؟؟؟
با تشکر از همه ی دوستان گل
12:07  1395/09/05
گزارش
پاسخ دادن
اسلام
1

نه کسی نمیدونه فقط تو میدونی
گزارش
پاسخ دادن
16:42  1395/09/05

محسن
1

تو که لرستانی چرا با پلاک تهران نوشتی؟ من نمیدونم این چه کار ضایعی هست.
حالا باید اجاره نامه تهران و یا سند ملکی به همراه فیش آب و برق و کد پستی تحویل بدی. مدارک هم میاد همون آدرس. دوست عزیز پلاک شهر خودتو بگیر و دنبال داستان نباش.
گزارش
پاسخ دادن
19:44  1395/09/05

مسلم
0

با سلام دوستان واسه استعلام از وضعیت فاکتور شدن میری رو سایت ایران خودرو و از قسمت استعلام با شماره پرونده و... پیگیری میکنید یا از جاییدیگه لطفا پاسخ بدید
11:42  1395/09/05
گزارش
پاسخ دادن
احمد
5

اکثر اینایی که میگن موتور ای اف سون بده اصلا تا حالا این ماشینو نداشتن فقط از یه سری دلال شنیدن و باورشون شده. اکثر اونایی که داشتن نظرشون برعکسه من دارم دو گانه سوز راضی ام و چند تا از همکارام که الان دو سه ساله تک سوز دارن همه راضی اند.به نظرم بیشتر تبلیغات منفی از سوی دلالاست حالا چه سودی میبرن نمی دونم
11:40  1395/09/05
گزارش
پاسخ دادن
آیهان
9

ای کاش آدمین این وبسایت هم امکانات استفاده از ی برنامه رو بذاره ک باهاش میشه از روی شماره موتور و شماره پلاک رو میدن بعد مشخصات کل ماشین رو درصورت موجود میده بدون اینکه اسم یا آدرس دارنده ماشین رو نشون بده،
اینجوری مشخص میشه دیگ کیا ماشین دارن و کیا ندارن ، اشخاص دروغگو هم غیب میشن راحت میشدیم
گزارش
پاسخ دادن
15:45  1395/09/05

رضا
0

از اونجایی که در کامنت قبلی ام در مورد علت ارزان تر بودن سمند ef7 از سمند ال ایکس سال (علیرغم قدرت بیشتر موتور ef7) جوابی نگرفتم، دوستان لطفا راهنمایی کنند که ال ایکس سال بگیرم یا سمندef7؟

سمند ال ایکس سال بنزینی مالتی پلکس با کیسه هوای راننده و سرنشین و رینگ فولادی و یورو4 بهینه = 305000000

سمند ال ایکس EF7 بنزینی مالتی پلکس با کیسه هوای راننده و سرنشین و رینگ فولادی و یورو4 بهینه = 304004000
10:55  1395/09/05
گزارش
پاسخ دادن
محمد
2

اینجا بحث فقط سر موتور خودرو هست ظاهرا دوستان از ایران خودرو موتور رو خریدن ماشین غیر موتورش چیزای دیگه هم داره هاااااااا
سورن توربو دارم مشکلی نداشتم فقط اتاق خیلی صدا میده قرچ قورچ صدا میده بقیه موارد خوبه متورشم بدی نی اما صداش بیشتر از ای اف معمولیه یه کم زوزه میکشه تو دورهای 3500 و 2500
شتاب و قدرت هم که نگو و نپرس جاده رو میبلعه .
10:03  1395/09/05
گزارش
پاسخ دادن
رضا
3

یکی مثل آیهان میره ef7 میخره که فرق پارس lx و elx رو نمیدونه . اومده میگه پارس موتور زانتیا جدید رو با tu5 میزنن !!! یعنی فرق tu5 و xum و موتور زانتیا رو هنوز نمیدونه بعد با قاطعیت از ef7 طرفداری میکنه . انتظار بیشتری هم نیست
09:17  1395/09/05
گزارش
پاسخ دادن
احمد
9

بین قشر باسواد و مطلع جامعه خریدار داره بین یه عده دلال نه راست میگی خریدار نداره اگه یه سر بری نمایندگی ها تفاوت افرادی که ای اف سون میخرن با اونایی که موتور پژو میخرن دستت میاد






گزارش
پاسخ دادن
11:44  1395/09/05

پاسخ ب رضا
1

دوست عزیز احترام جای خود؛بحث سر خودرو جای خود،بنده از سال 82 سمند داشتم و دارم پژو 405 داشتم پژو پارس موتور زانتیا داشتم و هرجور رانندگی باهمشون کردم، ن مث شما ک صرفن درحد اطلاعات بدونم ،شما بشین پشت فرمون برون بعد بیا اینجا بی احترامی کن، من گفتم ک از ماشینم ناراضی هستم فقط و فقط بخاطر کیفیت نامرغوب قطعاتش . حال فرصت دست عقب مانده ای مث شما افتاده هی مث آدامس میجوید بابا دیگ ول کن مارو ی خرف در مورد پژوی جنابعالی زدیم اونهمه سوزنده تورووووووو؟؟؟؟!!!!!!!!! ول کن بابا مث بچه ها هی پژو تو ب رخ نکش اینجا جاش نیس گل پسر
گزارش
پاسخ دادن
15:05  1395/09/05

ایهان
5

عجب باز ک دست بر نداشتی😂😂😂رخصت بده گل پسر عیبه ،،، فرقشم بدونم بجای 5 5 تومن پارس زانتیا میرم ماشین خارجی میگیرم ولی حتی این سمند بقول شما لگنمو بی خاصیتمو اصن ارابمو با هر گونه پژوی شما عوض نمیکنم اصن قبول راه نمیره ولی حداقلش میدونم ی عقب مانده ی دیگه ای بیاد خدا ناکرده بزنه میدونم ک توش امنیت دارم زنده میمونم ن مث پژوی شما از شیشه پرتم کنه بیرون !!!!!!!یا توش مچاله بشم!!!!!!برو عزیز دل برادر شما حتی ی تاپیک ندارید برید اونجا غر بزنید اومدید اینجا سر درد میدید فقط خخخخخ😂😂😂😂
گزارش
پاسخ دادن
15:11  1395/09/05

.
0

ایهان تو برو در مورد فرق موتور tu5 و موتور زانتيا تحقیق کن نظر دادن در مورد موتورها پیش کش
گزارش
پاسخ دادن
16:28  1395/09/05

پاسخ ب .
0

بابا موتور شناس پژو سوار.......
گزارش
پاسخ دادن
18:38  1395/09/05

سمند
3

از نظر طراحی اتاق , درست است از دید عموم , پارس ظاهر بهتری دارد ولی ایرودینامیک تر بودن اتاق سمند , این ضعف را جبران میکند.

کلاس و پرستیژ پارس به مراتب از سمند بالاتر است ولی این چیزی از مزایای این خودروی جدید با موتور بسیار کم مصرف تر و پر کار سمند , کم نمیکند.

معیار هایی نظیر شتاب , در این خودرو ها نباید ملاک اصلی باشد , زیرا تفاوت این خودرو ها با موتورهای تقریبا هم حجم در درگ , به اندازه ی چند خودرو میباشد که تاثیر ان چنانی ندارد.

پس در انتخاب خودرو , به فاکتور های کیفیت , دوام , مصرف سوخت , بازار فروش و … اهمیت بیشتری دهید.
اگر به ظاهر و کلاس بیشتر اهمیت میدهید و میخواهید خودروی پرشتابی داشته باشید , پارس خودروی مناسب شما و اگر به خودروی با طراحی مدرن تر و موتور جدید تر با مصرف بسیار کم میخواهید , باید سمند را انتخاب کنید.
گزارش
پاسخ دادن
19:05  1395/09/05

حسین
4

من اوایل سال ٩٥یک سمند ef7مدل ٩٣ خریدم ،تا اینکه چند روز پیش توی جاده با ۱۶۰کیلومتر در ساعت تصادف کردم ،هر ماشینی به جای سمند بود من الان گوشه قبرستون بودم ،ولی با سمند حتی یک خراش کوچیک بر نداشتم ،موتوریش هر عیبی داره که من توی این مدت ندیدم ولی بدنه خیلی مقاومی داره ،اونم با این مبلغی که هزینه میکنیم براش ،اگه به خودم باشه دوباره سمند میخرم
گزارش
پاسخ دادن
19:12  1395/09/05

کامران
0

بنظر من تنها موتوری که با ef7 قابل مقایسه باشه فقط موتور مگان ۱۸۰۰ محسوب میشه بقیه موتورا یه مشت موتور قدیمی و فاقد تکنولوژی جدید هستند که اصلا ارزش مقایسه ندارن بخصوص این xu7 واشرسوزه مسخره
گزارش
پاسخ دادن
01:17  1395/09/06

مجید
1

نه آقا محمد بحث خوش نامی نیست واقعیت اینه که تا وقتی چیزی توی این مملکت رنگ و بوی قدیمی و عقب افتاده بودن پیدا نکنه توسط عوام‌الناس مورد استقبال قرار نمی گیره من شخصا زمانی پژو پارس خریدم که اون موقع عوام فقط پیکان را به عنوان ماشین قبول داشتن در صورتی که اون زمان پژو و موتورش در اوج کیفیت و قطعات اصل فرانسوی بودن ولی از نظر یکی از همین افراد تایر پیکان اون به سرتا پای پژوی من برتری داشت امروز دوباره من موتور پیشرفته و جدید ef7 را انتخاب کردم و پژو با موتور قدیمی و بی کیفیت xu7 در بین پیکان سواران دیروز محبوب شده و این داستان همچنان ادامه داره
گزارش
پاسخ دادن
02:28  1395/09/06

امین
0

سلام کسایی که سمند جدیدا تحویل گرفتن داخل سایت میری سمند ای اف داشبورد جدید داشبورد سورن نشون میده برای شما طرح قدیم هست یا مثل سورن
07:57  1395/09/05
گزارش
پاسخ دادن
خلیج فارس
0

سلام. دوستان مصرف این ماشین در داخل شهر شلوغ مثل تهران صدی چند؟ من مصرفم داخل شهر بیشتر . به صلاح هست سمند بگیرم. تنها چیزی که تو این ماشین دوست ندارم سایز ماشین و سنگینیه اتاقه..
00:50  1395/09/05
گزارش
پاسخ دادن
ایمان
0

سلام من مدل بنزینی ef7 دارم و توی شهر ما که ترافیک نیست و اگر هم باشه خیلی کم پیش میاد هر 100 کیلومتر 10 لیتر مصرف داره البته با بنزین سوپر تست کردم! برای تهران فکر کنم داخل شهر حداقل 12 و حداکثر 14 باید مصرف سوختش بشه.
گزارش
پاسخ دادن
08:18  1395/09/05

چیت ساز
2

مصرف سمند با موتور ef7 در سنگین ترین شرایط کاری از ۱۰ لیتر تجاوز نمی کنه البته با بنزین معمولی و یورو ۴ .اگه از بنزین سوپر استفاده کنید مصرف کمتر از ۱۰ میشه مثلا با ۶۰ لیتر سوپر میشه حدود ۷۰۰ کیلومتر داخل شهرهای پرترافیک و ۱۰۰۰ کیلومتر داخل اتوبان رفت این آمار را من طی سه سال و کارکرد ۴۴ هزار کیلومتر بدست آوردم در ضمن من توی این سه سال متوجه‌ یه موضوع خیلی مهم شدم و این موضوع این هست که موتور ef7 واقعا محشره
گزارش
پاسخ دادن
01:43  1395/09/06

آرش
2

سلام بر همگی ، من دو روزه سمندم رو تحویل گرفتم (ثبت نام 27/06 تحویل 09/02 - 60 روزه) . اما کنترل دستگاه پخش sony رو ماشین نبود . آیا کسی کنترل رو ماشینش بوده ؟
21:38  1395/09/04
گزارش
پاسخ دادن
محمد از خرم اباد
1

با سلام خدمت اقا ارش و مهرداد جان
انشالله منم شنبه میخوام برم تحویل بگیرم ماشینو
عکس ضبط های سونی رو از اینترنت دیدم ریموت داشتنبرام سوال بود که مال شما داره یا نه که الان فهمیدم نداره
یه سر به ایرانخودرو بزنید ببینم چی میگن؟؟
اگه گفتن همینجوری رسیده دست ما زنگ بزنید 096440 دلیلو جویا شید شاید فرجی شد!
رییییییییموت!!!!!!
همچین چیزاییو فقط تو ایران میشه دید!
گزارش
پاسخ دادن
23:49  1395/09/04

مجتبی از لرستان
0

سلام دوستان من ثبت نامی 7/3 هستم بعد از 63 روز هنوز ماشینم فاکتور نشده زنگ زدم تهران یکیشون میگه تا هفته آینده فاکتور میشه یکیشون میگه با تاخیر 25 روزه چ گلی رو سرم بریزم کسی هست ثبت نامی 7/3 باشه ی راهنمایی بکنید متشکرم
گزارش
پاسخ دادن
08:57  1395/09/05

مجتبی از لرستان
0

سلام داش محمد خداشاهده اوقد زنگ زدم خسته شدم و بی فایده یکی میگه هفته آینده یکی میگه 25 روز تاخیر. من سمند ای اف سون دوگانه ثبت نام کردم تو میگی از این نیست ک دیر فاکتور شده
گزارش
پاسخ دادن
22:27  1395/09/05

محمد از خرم اباد
0

والاچی بگم داداش
مال من تکسوز سخنگو بود
امروز هم رفتم ایرانخودرو ماشینمو دیدم گفت پلاکش تو راهه
انشالله فردا صبح میرم میگیرم
گزارش
پاسخ دادن
11:16  1395/09/06

مجتبی از لرستان
0

سلامت باشی داداش ایشالا چرخش ب سلامتی برات بچرخه
گزارش
پاسخ دادن
13:23  1395/09/06

آرمین
0

سلام دوستان اگه کسی در مورد نحوه آب بندی صحیح ماشین سمند اطلاع داره بی زحمت اطلاعاتش رو در اختیار ما هم بذاره . ممنونم
21:34  1395/09/04
گزارش
پاسخ دادن
محمود
0

من اسفند ۹۸ ثبت نام کردم همون ۶۷تومن. ۳۵ داده بودم. چند روز پیش رفتم انصراف دادم. اینها خیلی کثیف هستن.،
گزارش
پاسخ دادن
10:28  1400/01/12

احمدرضا
7

من ۲۸ روز میشه ef7 تحویل گرفتم از نظر اتاق و امکانات با سمند lx هیچ‌فرقی نداره ولی خداییش موتورش شاهکاره من که حسابی کف کردم تا الان
14:56  1395/09/04
گزارش
پاسخ دادن
مجید
0

دلیل نظرات متناقض در مورد ای تف سون این هستش که بعضیاشون خوب در میاد اما بعضیاشون واقعا مشکل دار هستن و حسابی اذیت می کنن کلا ماشین داخلی تا حدی شانسی هست اما ای اف سون از همه شانسی تر در میاد من آدم دیدم از ای اف سون خیلی راضی بوده آدم هم دیدم که همون سال ای اف سون خریده باهاش کاری کرده که با پنج تومن ضرر فروخته تا فقط راحت بشه ازش ای اف سون می تونه موتور خوبی باشه اما هنوز جای کار داره
13:45  1395/09/04
گزارش
پاسخ دادن
پوريا
0

با سلام خدمت دوستان ، دوستان خودروي من امروز شد كه ١٩ روزه روي حالات اماده براي صدور فاكتور همينجوري مونده. نوع ثبتت نامم فروش فوري بوده،،لطفا راهنماي كنيد ممنون
13:22  1395/09/04
گزارش
پاسخ دادن
تپل
0

سلام. دوستان ماشین های تولید تهران و تبریز از نظر کیفیت فرقی با هم دارن؟
12:42  1395/09/04
گزارش
پاسخ دادن
راد
0

سلام - من ثبت نام بهمن98 و تکمیل وجه 12 بهمن 99 هستم. تاریخ 27 اسفند 99 ماشین جک S5 فاکتور شده.
گزارش
پاسخ دادن
09:50  1400/01/10

اس ۵
0

سلام اقای راد میشه شماره قرارداد رو بگی بینم ما هم چقد فاصله داریم
گزارش
پاسخ دادن
13:04  1400/01/10

اس 5 قطعی دیماه
0

سلام
به شماره قرارداد 269154 هستم، اول بهمن 98 ثبت نام کردم و 15 بهمن 99 هم تکمیل وجه شده اما تا الان فاکتور نشده .
گزارش
پاسخ دادن
14:22  1400/01/10

اس ۵ دیماه
0

سلام
جناب راد شماره قرارداد بفرمایید لطفا
گزارش
پاسخ دادن
10:13  1400/01/14

مهرداد
0

سلام دوستان
من میخوام ماشین بخرم به نظر شماها بین سمندLXوef7 کدوم رو بخرم که درکل خوب باشه
10:20  1395/09/04
گزارش
پاسخ دادن
کیوان
0

میایم تو سایت دو تا مطلب در مورد ماشین بخونیم هی این طرفدارای موتور پژو میان صفحه رو شلوغ میکنن. اقا برید صفحه پژو پارس اونجا حرف بزنید. والا بلا موتور xu7 بهتر از ef7 هستش قبول. نگران نباشید ماشینتون از قیمت نمیوفته. ef7 خرابه کشش نداره ذاتا مشکل داره حجمش 1600 هستش. نه اصلا 1500 هستش همه اینها رو قبول داریم. من ندیدم از طرفدارای سمند ef7 کسی توی صفحه پژو پارس باشه ولی شماها از شدت استرس و نگرانی و نمیدونم شاید هم حسادت دایم اینجا هستید. اگه ماشین شما بهتره خب دیگه چرا همش تو این صفحه ول هستید ؟ برید لذت سواریش رو ببرید. نکنه دلال هستید وای وای !!!!!!!!!!
08:26  1395/09/04
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
0

سلام دوستان
من ساکن اصفهان هستم امروز یه چیز جالب و تا حدودی مزحک دیدم دقیقا یه پژو پارس دیدم که با رنگ فابریک کارخونه تاکسی بود من بین سمند ef7 و پارس tu5 مردد بودم امروز که این صحنه را دیدم مطمئن شدم پول واسه پارس دادن عین حماقته چون تنها مزیت پارس این بود که تاکسی نشده بود با این شرایط سمند ef7 چه به لحاظ قیمت و‌چه به لحاظ امنیت و موتور پیشرفته پایه گاز سوزش ارزش خرید بیشتری داره به یاری خدا شنبه میرم واسه خرید سمند دعا کنید شانس منم خوب باشه چون ماشین توی ایران شانسیه البته از هر کسی که توی دو سه سال گذشته ef7 خریده پرسیدم راضی بود بر عکس پارس که اکثرا ناراضی بودن البته پارس سال
03:50  1395/09/04
گزارش
پاسخ دادن
سادات منصوری
0

این مدل سمند عجب ماشین خوبیه واقعا حس رانندگی باهاش لذت بخشه البته فکر کنم نقطه قوت این ماشین موتور ef7 باشه چون با موتور قدیمی خیلی پرسر و صدا و لش بنظر میومد ولی این یکی کاملا برعکسه
03:36  1395/09/04
گزارش
پاسخ دادن
محمدجعفر
0

EF7 گله...... هرکی نخره خوله
02:21  1395/09/04
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
1


امروز ماشین رو تحویل گرفتم.
ef7 بنزینی سخنگو.
ثبتنام 29/7
فاکتور 29/8
تحویل 3/9
22:34  1395/09/03
گزارش
پاسخ دادن
محمد از خرم اباد
0

سلام داداش مبارکه انشالله چرخش بچرخه
داش عیرضا مارک لاستیکش چی بود؟
ضبطش چی فیلیپس بود یا سونی؟
مدارکو بهت دادن؟پلاک چی؟
گزارش
پاسخ دادن
23:54  1395/09/03

میلاد...
0

سلام اقا علیرضا مبارک باشه انشالله
ی سوال
تحویلت چنروزه بود داداش ک اینقدر زود تحویل دادن؟
من 9مهرثبتنام کردم ای اف پایه گازسوز هنوز فاکتور نشده..
ممنون
گزارش
پاسخ دادن
12:34  1395/09/04

علیرضا
0

30 روزه
گزارش
پاسخ دادن
14:00  1395/09/04

آیهان
1

با سلام خدمت دوستان
درمورد خودروی سمند موتور ملی
همیشه ب روغنش توجه داشته باشید اگ خودروتون گازسوزه بدون شک روغن کم خواهد کرد پس توجه خاصی کنید. دسته موتور حتمن واشر های مخصوص زیرش بذارید ، آگ میدونید ک بعد از چند دقیقه موتور رو خاموش خواهید کرد قبلش اصلن تو فشار نذارید و گاز های بیخودی ندهید چرا ک بعد خاموشی خیلی داغ میکنه ک ضرر داره، دریچه برقی ی شستی زیر کلاچ داره ک گاز رو موقع عوض کردن دنده قطع میکنه ،توصیه من ب شما تا حدی ک تو عوض کردن دنده اخلال نشه کلاچ رو شل کنید ،و شستی رو ب بالا فشار دهید تا عمل کنه.
و اما بنزین،،،خودروی بنده ب زحمت دوستان ایران خودرو پمپ بنزینش کوتاه بوده !چجوری نمیدونم !!تا این حد ک چراغ بنزین روشن میشد بنزین تموم ماشین خاموش میشد تو باک 15 لیتر بلکه یکم بیشتر بنزین میموند ک طی خرجهای گزاف از سوی بنده رفع مشکل شد
پس هرگز فکر نکنید ماشین نو گرفتید نگران جونتون هستین همچی شو چک کنید .
22:20  1395/09/03
گزارش
پاسخ دادن
مسلم
0

با سلام
دوستان من7.7ثبت نام کردم کسی هست این تاریخ ثبت نام کرده باشه ب من قول دادن زود تر تحویل بدن ولی الان؟؟؟ راسته ک میگن 60روز کاری باید بگذره یا همون 7.9فکاکتور میشه البته بعضی از دوستان فرمودن زنگ بزنید ایا واقعا تاثیر داره یا نه با تشکر مسلم نوری از نوراباد لرستان
18:30  1395/09/03
گزارش
پاسخ دادن
محمد از خرم اباد
0

سلام اقا مسلم
خوبی هم استانی؟
من 7/3 ثبت نام کردم امروز فاکتور شد
شک نکن زنگ بزنی به 096440 کارت زودتر انجام میشه
این جماعت باید زور پشت سرشون باشه تا کار امثال من و شما رو انجام بدن
گزارش
پاسخ دادن
19:22  1395/09/03

saeed0098
6

عزیزانی که از پژو و موتورش تعریف می کنند و می گویند بهترین ماشین اروپا بوده باید به عرض تون برسونم که این ماشین فقط در نگاه دو مجله فرانسوی بهترین ماشین اروپا شناخته شده و سازمان خودرو سازی اروپا یا حد اقل مجله معتبر اتو کار انگلیس هم این ماشین رو به عنوان بهتریم ماشین فرانسه هم انتخاب نکردند و اگه توی اینترنت تست پژو 405 توسط مستند تخته گاز رو ببینید متوجه می شید که این ماشین چیه
17:36  1395/09/03
گزارش
پاسخ دادن
ef7
1

ef7 پیشرفته شما رو که هیچ جای دنیا نمی شناسن . فقط شما ها این موتور برتر دنیا رو میشناسید !!!! حداقل دو تا مجله اسم 405 رو بردن اما ef7 چی ؟ کجا میتونی ردی از این موتور فوق پیشرفته پیدا کنی ؟
گزارش
پاسخ دادن
20:50  1395/09/03

جواب ب ef7
4

بهتره ب عمق نریم بحث در مورد اینا نیست،،،بحث درمورد کیفیت ماشین هست ک حتی همین پژو معروف شما هم الان کم شاکی نداره!!!!! موتور ملی با وجود مشکلاتش بیش از 7 یا8 سال عمرش نیست، زمان میبره جا بیافته چرا ک با این تکنولوژی و با وجود تحریم بازم تولید شده،اما پژو چی؟؟؟؟ من خودم ناراضیم از موتورملی ب سبب کیفیت بد!!!! اما شما چی؟بهتر بود در پژو رو تخته میکردن تا آبروش حفظ بشه ن اینکه آشغال بدن دست جماعت!
بعدشم اصلن ماشین بروز رو با پژوی 85 یا زیر85 اصل فرانسه مقایسه نکنید چرا ک پژو های این چنینی قراضه شدن و اصلن قابل قیاس نیستن هرچی هم باشن مدل پایین شدن .
گزارش
پاسخ دادن
22:03  1395/09/03

رضا
3

همین که ef7 مثلا پیشرفته داره دست و پا میزنه تا با xu7 مقایسه بشه و تو زمینه کشش و سخت جونی هم مغلوب میشه خودش یک شکست مطلق برایef7 هست . موتور ef7 هم دوره موتور ew7 پژو هست . مقایسه ef7 با ew7 فقط باعث خنده همه میشه . این ef7 شما تو رقابت با xu7 قدیمی اینطور کم آورد و رسوا و بدنام شد دیگه چه برسه به مقایسه با ew7 . از هر بیست ماشین ایران خودرو که فروش میره شاید به زور یکیشون ef7 باشه . شکست مطلق ef7 در بازار قابل انکار نیست . اوضاع بازار دست دومش که بدتر هم هست و اصلا خریدار نداره . اينهمه تبلیغات و شرایط فروش برای ef7 از سوی ایران خودرو هم نتونسته نجاتش بده
گزارش
پاسخ دادن
23:16  1395/09/03

علی مفعول
1

موتور xu7 بهترین موتور دنیاست مخصوصا وقتی رو پارس سفید باشه چون موتور پارس بهتره و آیرودینامیکش از خیلی ماشین های بالای 100 تومن هم بهتره در کل همین که گفتم
16:54  1395/09/03
گزارش
پاسخ دادن
مازیار
4

موتور عهد دقیانوس
گزارش
پاسخ دادن
17:36  1395/09/03

رضا
0

باسلام
دوستان من قبلا پژو 405داشتم الآن یه سمند اف گرفتم اینجا خیلی سرده وقتی که بخاری رو طوری تنظیم میکنم تا شیشه جلو بخار نزنه سمت راننده بخار میزنه و دید راننده رو کم میکنه ولی سمت شاگرد اصلا بخار نمیزنه نمایندگی هم بردم گفتن تعمیر نمیشه و همه سمندا اینطورین اگه راه حلی دارین لطف بفرمایید با تشکر
14:07  1395/09/03
گزارش
پاسخ دادن
حسین مشهد
0

مدل من 93 بود دقیقا همینطوری بود
گزارش
پاسخ دادن
14:43  1395/09/03

کیوان
3

اگه همه سمندها اینطوریه پس احتمالا من ماشینم سمند نیست و فقط تو سندش نوشته سمند. این چه حرفیه بهتون گفته نخواسته بگه بلد نیستم و سر در نمیارم یه چرتی گفته
گزارش
پاسخ دادن
14:50  1395/09/03

مجید
1

چون ef7 خیلی پیشرفته است این موضوع اصلا اهمیتی نداره . این بخار به علت قدرت بالای موتور ایجاد هست
گزارش
پاسخ دادن
16:15  1395/09/03

حمیدرضاکرج:
0

داداشی اون دکمه تهویه داخلی روتوزمستان بایدخاموش کنی البته تودفترچش هم نوشته بزارهواازبیرون هم بیادتا شیشه هات بخارنزنه.
گزارش
پاسخ دادن
19:02  1395/09/03

رضا
3

احتمال واشر زدن xu7 و ef7 دقیقا یکسان هست و از این نظر هیچ فرقی با هم ندارن . فرقش اینجاست که با یک میلیون و 200 میشه کل سرسیلندر xu7 رو عوض کرد و موتور میشه عین روز اول اما ef7 که واشر زد دیگه هیچ وقت موتور نمیشه و تا نفروشی ازش راحت نمیشی یا باید بری یک موتور نو بخری . EF7 عملا یک بار مصرف و غیر قابل تعمیر هست
13:50  1395/09/03
گزارش
پاسخ دادن
ایهان
2

بابا ی خدای ناکرده ای بگید بین حرفاتون!!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
14:27  1395/09/03

نیما
12

اره شما درست میگی. ماشالله بنازم موتور xu7 که فقط کارش واشر زدنه
گزارش
پاسخ دادن
15:04  1395/09/03

رضا
0

علاوه بر واشر زدن خطر دایمی شروع روغن ریزی هم همیشه ef7 فوق مدرن رو تهدید میکنه
گزارش
پاسخ دادن
16:19  1395/09/03

محمدرضا از کرج
9

ماشین باجناقم مدل 90 بود که سال 93 باهاش 270 هزار کیلومتر کار کرده بود که به دلیل تعویض دیر هنگام روغن و کم کردن روغن سوپاپها سوخت و سرسیلندر سوزوند
مکانیک به راحتی واشر و سرسیلندر و سوپاپها رو عوض کرد و بنا به توصیه مکانیک شاتونها هم عوض شد و موتور مثل اولش کار میکنه
کی گفته ef7 قابل تعمیر نیست و یکبار مصرفه؟هر کی این حرف رو زده مطمئن باشید مغرضانه حرف زده
دروغ گفتن خیلی راحته و انسان بودن خیلی سخته
گزارش
پاسخ دادن
16:20  1395/09/03

حمید
0

استاد میدونی فرق جنس واشر پژویی وای اف چیه .اگه میدونید راهنمایی کنید ک همه یاد بگیرن
گزارش
پاسخ دادن
16:53  1395/09/03

امیر
7

اقا رضا عزیز این داستانورو برو واس یکی بگو ک چبزی از موتور حالیش نی.
من خودم 405 داشتم خداشاهده مثلا یروز اگ یکمی ب ماشین گاز میدادم تا صبح استرس قاطی شدن ابو روغنو داشتم اول صبح بابد در رادیات باز میکردم.تابستونا ک اصلا باید یبار عوض میکردم رد خور نداشت پیش اومده بود رفته بودم اصفهان اون سال تابستون دوبار واشر زد
ولی خدایش از عید 95 ef7 ورداشتم خداییش راضیم تا الان یبارم در رادیات و روغنو باز نکردم عالیه شتاب کشش تازه دنده 4 ک میزنی ماشین نعره میشکه ک این امر برای موتور پژو وجود نداره
هر کی بده ef7رو میگه ننشسته پشتش تا بفهمه چیه
یاعلی
گزارش
پاسخ دادن
17:10  1395/09/03

محمدرضا از کرج
3

آقا رضا مشکل روغن ریزی رو هر ماشینی ممکنه داشته باشه و مختص ef7 نیست که البته با تعویض پکیج کامل اویل ماژول مشکل روغن ریزی کاملا برطرف میشه
من در آپارتمان هستم و در ساختمان ما سمند سال و 405 هست که روغن ریزی دارند پس مشکل روغن ریزی ممکنه برای هر ماشینی به وجود بیاد
گزارش
پاسخ دادن
17:12  1395/09/03

محمد
2

روغن ریزی ef7 خیلی خاصه وقتی شروع شد دیگه هیچ وقت تمامی نداره
گزارش
پاسخ دادن
18:07  1395/09/03

پاسخ ب امیر
4

داداش این حرفت کاملن قبول دارم ،چون خودم شخصن قبول دارم، درب رادیاتور باز کردم تا آبشو چک کنم یکم کم بود آب ریختم بعد یادم رفت ببندم !همونجوری کاپوت انداختم روش !مسیر 160 کیلومتری رو طی کردم رسیدم ک خونه دوباره کاپوت بالا زدم روغنش نگاه کنم دیدم عه درب رادیات بازه،قسم میخورم یک ذره هم آب کم نکرده بود قسم میخورم. چه برسه واشر بسوزونه،😐
گزارش
پاسخ دادن
22:08  1395/09/03

ef7
4

واسه داستان سر هم کردن هم کمی اطلاعات فنی لازمه !! سیستم خنک کاری ef7 تحت فشار هست و اگر درب رادیاتور در یک مسیر طولانی باز بمونه همه آب خالی میشه ! احتمالا درب شیشه شور باز مونده تو فکر کردی درب رادیاتوره !!!!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
23:20  1395/09/03

علی
0

واقعیت تلخه. موتور xu7 واشرش عالیه و مشکل واشر سوزیش الکیه ولی یه عده اینقدر گفتن واشر میزنه همه باور کردن. باور نمیکنید برید از مکانیکها بپرسید
13:10  1395/09/03
گزارش
پاسخ دادن
سعید
5

دوسته گلم فک نکنم با این مشکل تاحالا برخورد کردین .من ساکن شیرازم .اول ک این جا واشر خوب گیر نمیاد همشون جنسشون متوسطه واگر یکبار گرفتار این مشکل بشی دیگه سالی یکبار مهمونته مخصوصا اگه ب ماشین شلاق بزنی .بعد این همه واشر عوض کردن ی جایی پیدا کردم ک واشر خودش درست میکنه ک طرف میگفت واشر سوزیت با این نوع واشر شش تا 12 ماه عقب میفته
در کل بیخیال
گزارش
پاسخ دادن
13:36  1395/09/03

آیهان
4

پسر عموی بنده پژو مدل 85 بقول شما پژو دوستها اصل فرانسه شو داره،،،دوبار موتور قبل ایشون تعمیر شده !!!یبار هم ایشون تعمیر کردن البته همه تعمیرات ب سبب واشرسوزی انجام شده!!!!!!خواهشن دیگ ب رخ نکشید الان همین موتور پژو رو تعمیر کنی ک اکثریت تعمیر موتور میخوان اینا هم میشن چینی!
گزارش
پاسخ دادن
13:45  1395/09/03

محمد از خرم اباد
0

با سلام
من ثبت نامیه 7/3 امروز فاکتور شد
پلاک 9/1 صادر شده
سمند ef7 تکسوز سفید سخنگو نقد و اقساطی
حدودا 1 شنبه تحویل میگیرم انشالله
دوستان فقط زنگ بزنید 096440 من بار اول زنگ زدم گفتن 20 روز تاخیر داره
3 دفعه بعد اونم زنگ زدم
فقط تحت فشار بزاریدشون
به امید فاکتور شدن دوستان
انشالله بگیرم یه توضیح مفصصصصل براتون میفرستم
13:04  1395/09/03
گزارش
پاسخ دادن
کیوان
0

انشالله میرسه لذتش رو میبرید. واقعا موتور خوبی هستش.
گزارش
پاسخ دادن
13:30  1395/09/03

محمد از خرم اباد
0

ممنون اقا کیوان گل
گزارش
پاسخ دادن
19:29  1395/09/03

علیرضا از رشت
0

مبارکه داداش انشالله به سلامتی خوش رکاب باشه برات.سوارش بشی دیگه میل نداری پیاده بشی.حقیقت میگم.حرف اینایی هم که میگن ای اف سون اینجوریه اون جوریه رو ولش کن اونا بیکارند دوست دارن الکی واسه خودشون تفریح کنند تیکه بندازن در کل حال کنند واسه خودشون پس بیخیال خارو خاشاک مبارکت باشه
گزارش
پاسخ دادن
22:32  1395/09/03

مرتضی همایی
0

دوستان من دنا ثبت نام کردم دیروز فاکتور شده .دقیقا رو تاریخی که گفتن فاکتور شد .حالا کی تحویلش میدن
گزارش
پاسخ دادن
14:30  1395/09/14

حمیدرضا کرج:
8

من صحبتم بااون یه نفره که اینقدردم ازموتورپژومیزنه و...داداش اگه موتورxu7خوب بود چرا ایرانخودروخودش روتوهزینه گزاف برای طراحی این موتورانداخت که جایگزین کنه? لابدمیخوای بگی اونهمه کارشناسومهندس اشتباه کردن شما درست میگی .واقعا خوش به حال پژوکه توطرفدارشی اگرموتورروزش بیاد چکارمیکنی?من رییسش بودم یه دونشوبهت جایزه میدادم.خخخخخخخ
12:59  1395/09/03
گزارش
پاسخ دادن
آیهان
1

موافقم ، الان دیگ همه چیز پیشرفت کرده لااقل موتور slxرو بگن یچیزیه،،،اما دیگ پژو xu7دموده شده فقط چون ساختش فرانسه س آون زمون خیلی عالی بود الانم ب سبب اصل فرانسه بودنش اسمش برتر! !!! توجه نمیکنن ک همینم چین میزنه دیگ پژو مرد . نباید با ماشینای بروز مقایسه س کرد گرچه بهترین هم باشه.
گزارش
پاسخ دادن
13:41  1395/09/03

آرمان
4

موتور پراید 1330 سی سی هستش و همه جا پراید رو ماشین 1300 میشناسن . پس چرا ef7 رو که 1640 سی سی هستش میگن 1700 . خوب اینم باید بگن موتور 1600 چون نزدیکتره به 1600
12:38  1395/09/03
گزارش
پاسخ دادن
ef6
6

چون اگر بگن 1600 هست که دستش رو ميشه . بدنه 1300 کیلویی موتور 1600 نتیجه اش همین که میبینی . تو سربالایی جون میکنه و فقط با دور بالا و دنده معکوس زیاد بالا میکشه . بگن 1600 هست که همین تعداد کمی هم فروش نمیره . اسم این موتور رو باید در اصل میذاشتن ef6 چون فقط 1644 حجمش هست . حجم موتور کم روی بدنه سنگین بدون توربو شارژ یعنی کشش ضعیف و کم آوردن تو سربالایی
گزارش
پاسخ دادن
12:50  1395/09/03

آیهان
2

موافقم ولی نباید موتور ب این قدرتی رو با پراید مقایسه کرد،پراید خیلی شتابش عالیه چون سبکه!!!
و در جواب رفیقی ک از توربو شارژ گف ،داداش توربو این مدل موتور رو از بین میبره!برای ما ک ماشینی با حداقل خرج و حداکثر کارایی میخوایم جواب نمیده ، خرج همین موتور ساده رو نمیتونیم برسیم چه برسه توربو شارژ!!!!!!!
با وجود نارضایتیم از هرچی خودروی چینی پژو پراید از قبیل اینا درمقابل سمند دل خوشی ندارم،،، بخوای بفروشی ضرر میکنی بفروشی هم ماشینای مدل زیر 90 گرون شدن چون میگن اصله!!!! بنده دیگ قبول کردم این واقعیت رو...
گزارش
پاسخ دادن
13:21  1395/09/03

کیوان
10

اصلا به قول شما همون 1600. همین الانش سراتو 1600 حدود 125 اسب بخار قدرت میده. سیستم cvvt کارش دقیقا همینه که باعث میشه این موتور 114 اسب قدرت و 155 نیوتن متر گشتاور اونم توی بازه 3500 تا 4500 بده. این یعنی تکنولوژی. اگه دنیا دست شما طرفداران موتور ترتری بود الان باید با شتر مسافرت میرفتیم
گزارش
پاسخ دادن
15:02  1395/09/03

رضا
1

آقا کیوان قبلا درمورد این گشتاور ادعا شده واسه ef7 زیاد بحث شده و اثبات شده که با عمل همخوانی نداره و صرفا جهت تبلیغ هست . با این مشخصات ادعا شده توسط شما این ef7 باید از موتور زانتيا 1800 قوی تر باشه ولی در عمل می بینیم که نیست . پس این ادعا کاملا کاذب هست
گزارش
پاسخ دادن
16:22  1395/09/03

mazdak
2

موتور پژو xum 1901سی سی هستش ولی همه میگن 2000و حتی رو خود بدنه ماشینم میزنه 2000 !
موتور پژو 206 tu3 (تیپ 2) 1360 هست کارخونه میزنه 1400 !! و همه موتور ها ب این ترتبیه هیچ کدوم از اینا رقم درست حجم موتور نیس
حالا بنده خدا گیر دادی ک چرا این 1600 نیست؟ نباید اینو میگفتی اما حالا ک میبینی این موتور1600 (ب قول خودت ) xu7 ک هیچ xum هم لول میکنه. و تونسته سمندی ک بلشی و کندی معروف بود با موتور زاقارتxu7 1800 رو ب ی ماشین وحشیو اسپرت درست کنه ک تو شتابو کفی فعلا رقیبی نداره
تموم پژو سوارا باید قبول کنید ک این موتور فعلا رو دست نداره واز xu7 هشت سوپاپه خیلی خیلی بهتره اصلا قابل قیاس نیست باهاش
باز میگفتین tu5 یحرفی اخع xu7 ?ادم خندش میگره خخخ
گزارش
پاسخ دادن
17:55  1395/09/03

کیوان
5

یکی از دوستان رو سمند ef7 گیربکس زانتیا انداخته تو آپارات ببینید چطور 206 و زانتیا و ال 90 و... رو میپیچونه. دیگه نامتناسب بودن این گیربکس xu7 برای ef7 رو همه معترف هستند. گشتاور اعلام شده برای ef7 توسط تجهیزات ازمایشگاهی اندازه گیری شده و تا وقتی کسی با تجهیزات معتبر نتونه انکارش کنه حرف شرکت معتبر هستش. اما در مورد تجربه رانندگی باید بگم کشش توی سربالایی که معیار مقایسه گشتاور هستش باید بگم کشش سربالایی سمند ef7 از سمندxu7 به مراتب بهتر هستش. این تجربه عملی من هستش
گزارش
پاسخ دادن
19:44  1395/09/03

رضا
0

پژو موتور 1905 سی سی خودش رو xu9 معرفی کرده و همه جا هم گفته 1.9 لیتری هست . فقط ایرانخودرو گفته بود 2 لیتری هست . همون که روی 405 های کاربراتوری بود در واقع 1.9 لیتری بود

ef7 هم وضعش همینه . 1644 باید گفته بشه 1600 ولی ایرانخودرو میگه 1.7 هست که واسش تبلیغ بشه . tu3 حجمش به 1400 نزدیک تر هست چون 1360 هست . پراید هم 1333 هست که 1.3 لیتری گفته میشه چون به 1300 نزدیکتر هست . باید حداقل از 50 بیشتر باشه که بشه گفت رو عدد بالاتر هست . اگر حداقل 1351 بود میشه بگی 1400 هست .
گشتاور دور پایین ضعیف ef7 هم در نتیجه همین حجم کمش هست . کلا ef7 موتوری هستش که تا دور نگیره نمیتونه گشتاور کافی تولید کنه
گزارش
پاسخ دادن
20:58  1395/09/03

رضا
0

گیربکس زانتیا ضرایب سبک تری داره چون مطابق با گشتاور بسیار خوب موتور زانتیا طراحی شده . وقتی گیربکس با ضرایب سبک نصب کنی تو کفی خیلی خوب راه میره اما تو سربالایی اصلا جون نداره چون ضرایب سبک باعث میشه دور موتور بیاد پایین تر و گشتاور سر چرخ هم کمتر بشه . عوضش سرعت نهایی هر دنده زیاد تر میشه . مثلا اگر در دنده 4 قبلا با دور موتور 3000 سرعت میشد 80 الان با گیربکس سبک میشه حدود 110 اما عوضش کشش نداره و اگر کمی جاده شیب رو به بالا پیدا کنه دیگه ماشین زور نداره . گشتاور ef7 ضعیفه و باید تازه به کمک ضرایب سبک تر کمکش کنند تا دور سریعتر بالا بره . مشکل ef7 تو جاده کفی نیست . اتفاقا عملکردش تو کفی خیلی خوبه اما سربالایی ضعیفه چون باید دورش رو مدام سعی کنی بالا نگه داری که کم نیاره
گزارش
پاسخ دادن
21:05  1395/09/03

علی
3

موتور xu7 هنوز هم جزو بهترین موتورهایی هستش که در دنیا ساخته شده.
12:15  1395/09/03
گزارش
پاسخ دادن
نیما
15

خدایا از جهل بعضی ها فقط به تو پناه میبرم
گزارش
پاسخ دادن
12:29  1395/09/03

رضا
2

موتور ef7 موتور شاتل فضایی بوده که ناسا ساخته و فقط من و این عده کمی که ef7 خریدیم به این راز مهم پی بردیم و 99.5 درصد مردم که ماشین میخرن از این راز مهم بی خبر هستن و ef7 نمیخرن
گزارش
پاسخ دادن
12:30  1395/09/03

علی
2

میخواید باور کنید یا نه به خودتون مربوطه. ولی موتور xu7 حتی از لحاظ مصرف و صدا هم از ef7 بهتره. قدرت ef7 حداکثر 85 اسب بخار هستش ولی xu7 قدرتش 100 اسب واقعی هستش. درسته که xu7 طراحی 20 سال قبله ولی هنوز هم جزو بهترین موتورهایی هستش تا به حال توی دنیا ساخته شده
گزارش
پاسخ دادن
12:38  1395/09/03

sbl
5

داداش همه چیزو برعکس گفتی یاشایدم برعکس خوندی.کمی مطالعه روبیشتر کن خودت میفهمی.
گزارش
پاسخ دادن
12:56  1395/09/03

حسن
6

علی اقا کاری به حرفات ندارم ولی خدایی مصرف xu7 خیلی بالاتر از ef7 هست.این واقعا قابل انکار نیست. لامصب باموتور پژویی تو اتوبان میری قشنگ میبنی عقربه بنزین چطور پایین میاد.متعصب نباشید
گزارش
پاسخ دادن
13:22  1395/09/03

مرتضی
0

ببخشید سایت باربری تبریز که سمندها رو انتقال میدن رو دارین که پیگیری کنیم ؟
ممنون میشم
11:26  1395/09/03
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
0

سلام
من 7/1 سمند ای اف نقد اقساط ثبت نام کردم بالاخره 9/2 فاکتور شد

چند روز طول میکشه تحویل بگیرم ؟
11:13  1395/09/03
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

سلام.

مگه موتور سمند EF7 از ال ایکس سال بهتر نیست؟ پس چرا قیمت ال ایکس سال از سمند EF7 بیشتره!؟

سمند ال ایکس سال بنزینی مالتی پلکس با کیسه هوای راننده و سرنشین و رینگ فولادی و یورو4 بهینه = 305000000

سمند ال ایکس EF7 بنزینی مالتی پلکس با کیسه هوای راننده و سرنشین و رینگ فولادی و یورو4 بهینه = 304004000

سمند ال ایکس EF7 بنزینی با کیسه هوای راننده و سرنشین و رینگ فولادی و یورو4 بهینه = 301304000
09:53  1395/09/03
گزارش
پاسخ دادن
حسین
3

داداش میدونی حق لایسنس چیه ؟
گزارش
پاسخ دادن
10:47  1395/09/03

علی
1

کی میگه ef7 بهتره ؟ بدنام ترین موتور ef7 هستش بعد تو میگی بهتره ؟ کجای کاری داداش . نمی بینی وقتی خواستی بفروشی همه فرار میکنن
گزارش
پاسخ دادن
11:04  1395/09/03

علیرضا از رشت
2

تفاوت 100000تومنیش به خاطر مولتی پلکس بودن سمند سال بنزینی نسبت به سمند ای اف سون بنزینی هستش
گزارش
پاسخ دادن
11:11  1395/09/03

علی
0

الان 45 روز از ثبت نام من می گذره تماس گرفتم گفتن 3 هفته تاخیر داره! اینا یه مشت کلاه بردارن کاش قبل از ثبت نام از این روند کاریشون خبر داشتم.
08:32  1395/09/03
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
Abbas : پونزده درصد افزایش قیمت محصولات سایپا تایید شد، شاهین جی میشه حدود هفتصد تومن، دم رفتن هم دست برنمی‌دارند! دوستان به نظرتون شورولت مالیبو بگیریم یا فورد فیوژن؟!
شاهین اتومات cvt اسفند : سلام به همه عزیزان کسانی که از 4 اسفند به بعد تکمیل و تکمیل سخا داشتن. اگر فاکتور شدن لطفا اطلاع رسانی کنن.
صدرا a5سفید شهریور : سلام تو این مدت کسی بوده شاسی شده باشه؟ یا تحویل گرفته باشه؟
رسول : من ۲۱ خرداد (۱۲ روز پیش) فاکتور شدم . هنوز هیچ خبری از پلاک شدن و تحویل خودرو نیست . اینا همینجوریش کار انجام نمی‌دادند . الان که بهونه جدید هم دارند .
امیر : فعلا اسفندیا رو تکمیل نکردن
a5 اذر : سلام خدمت دوستان تو این چندروز اخیر کسی فاکتور شده ؟ممنون میشم اطلاع بدین
مهدی 1915 : سلام خبری از اردیبهشت نیست؟
X5 : سلام برای شکایت از کرمان موتور کسی اطلاع داره داخل شکایت نامه چی باید نوشت
X5 : سلام بله ماهم ۱۲ ابانکزمان بودم امروز ساعت ۵ تحویل داد شما بابت تاخیری که داشته شکایت میکنین
امرالله عصمتی : سلام وقت بخیر می خواستم بپرسم آیا این موتر ها در افغانستان هم پیدا می شود
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
حامد فرسوده واریز اردیبهشت فوری207فلز : فکر کنم شرکت تعطیله
محمدرضا : چرا کسی اینجا نیس نت وصل شده 207 پانا قاپاق تحولی 31 خرداد هنوز فاکتور نشده امروز دوباره رفت روی آماده برای فاکتور نمیدونم برا همه هس یا میخوان اینو فاکتور کنن
بدبخت 31 خردادی : چرا فاکتور نمیشه خیلی 31 خردادها تحویل هم گرفتن ماشین هاشون را.
soren 3tir : سلام . نه برای من فروش عادی بود شماره بدنه ماشینم با SK شروع شده با توجه به پرس و جو تولید مازندران هستش، ایشالله برای شما به همین زودی فاکتور بشه.
اطلس اذر : رنگ ماشین چی هست
نیلوفر : جی اکس ال تحویلی خرداد ماه کسی فاکتور شده???
مرداد : منم پولم تو بورس گیر کرده نمیتونم تکمیل کنم
مجید مشهد : واریز اول اسفند 402 تکمیل وجه و سقا 28 مهر هنوز هیچ خبری نیست لطفا اعلام کنید ممنون
وحید : ببینید شما همون آخر تیر احتمالا فاکتور میشی، نگرانیت بی مورده، چون دارن تحویل می دن الان هم، الان که وسط جنگه، تا اون موقع ایشالا جنگم تموم میشه، یا اگه خدای نکرده نشه هم اوضاع آرومتر و تحت کنترل تر میشه
مهدی m : منم 14 خرداد بوده فاکتور نشده