امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)8
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)450.2
عرض (سانتی‎‏متر)190.3
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

82446 نظر

سمند
5

به نظرم تنها راه حل مشکلات ef7 فروش این ماشین هست اما مشکل اینجاست که کسی نمیخره و بازارش اصلا خوب نیست . فروش زیر قیمت با ضرر تنها راه حل مشکلات ef7 هست .
22:13  1394/11/10
گزارش
پاسخ دادن
EF7
7

با اطمینان میشه گفت مشکلات اولیه موتور ملی حل شده و صنعت خودروسازی کشور بالاخره صاحب اولین برند موتور درونسوز با استانداردهای بروز شده فنی و زیست محیطی شده .تنها مشکل باقی مونده فرهنگ سازی بین افرادی هست که همچنان اسیر گذشته هستند و با هر چیزی که رنگ و بوی پیشرفت داره سر ناسازگاری دارن
گزارش
پاسخ دادن
23:12  1394/11/10

کاربر: Majid.EF
19

در پاسخ به سوال YASS عزیز نکاتی که من بصورت عملی تجربه کردم را براتون مینویسم
موتور ef7 یه موتور 16 سوپاپ طراحی شده و تنفس موتور بسیار بالاست یعنی شما میتونی با خیال راحت از تمامی دورهای مجاز موتور استفاده کنی دلیل نیاز به استفاده از روغن 10-40 برای این نوع از موتورها بخاطر شتابگیری سریع و افزایش ناگهانی دور موتور هست اگه شما سبک رانندگی با یک موتور 8 سوپاپ و دور پایین مثل xu7 را بر روی موتور ef7 اجرا کنی اشکالات موتوری مثل روغن سوزی زود هنگام و فرسایش تسمه تایم به سرعت به سراغت میاد و بلعکس اگه با موتورهای 8 سوپاپ با دور بالا و اسپرت در مدت طولانی رانندگی بشه موتور به سرعت دچار استهلاک لرزش و صداهای غیره طبیعی میشه و بدلیل تفس ضعیف این نوع از موتورها مورد سوختن واشر و سرسیلندر بوجود میاد .تجربه من در طول 2 سال رانندگی با ef7 نشون داده در دور موتور بین 3000 تا 4500 بهترین و ایمن ترین حالت ممکن شتاب و کشش بدست میاد و همینطور 10 سال رانندگی با xu7 به من نشون داده که بخصوص در فصل گرم نباید از دور موتور 4000 عبور کرد
22:04  1394/11/10
گزارش
پاسخ دادن
محمد
7

مجید ضعف کشش ef7 یه واقعیته . این داستان ها که میسازی واقعیت رو تغییر نمیده . موتوری که گشتاور ضعیفی در دور پایین داره ، ضعف کشش داره . موتور الانترا و مگان هم 16 سوپاپ هستن اما ضعف گشتاور دور پایین و درنتیجه ضعف کشش ندارن . یک موتور کلاس 1600 مثل ef7 اگر 160 تا سوپاپ و سیستم cvvt داشته باشه آخرش ضعف گشتاور داره برای کشیدن بدنه ای هم وطن سمند . این سوپاپ ها و سیستم ها زمانی فایده دارند که اول حجم موتور کافی باشه مثل الانترا و مگان و 407 و 508
گزارش
پاسخ دادن
22:22  1394/11/10

محسن
0

سلام خدمت دوستان ef7 سوار . یه سوال. اگه من بخوام برای ef7 لاستیک پهن بندازم آیا رینگ هم باید عوض بشه!؟ ممنون اگه راهنمایی کنید.
21:57  1394/11/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Majid.EF
6

دوست عزیز اصلا نیازی به تعویض رینگ نیست
گزارش
پاسخ دادن
08:39  1394/11/11

405
6

پژو 405 رو خراب کردن شد سمند . حداقل قبلا موتور قوی و خوب 1800 داشت که اعتبار سمند بود . این موتور پژو رو هم برداشتن یه موتوری که معلوم نیست از کجا اومده روش نصب کردن که هر روز باید تعمیرگاه باشی تازه درست بشو هم نیست
21:37  1394/11/10
گزارش
پاسخ دادن
EF7
9

من سالها 405 داشتم تا اینکه از دست مصرف بنزین صدای آزار دهنده و مشکل سوزوندن واشر تصمیم گرفتم سمند EF7 بردارم باور کنید اگه الان اسلحه پس کله من بذارن که دوباره برم سراغ 405 یا پارس به هیچ وجه نمیرم الان نزدیک 21 ماهه که فقط دارم از سواری EF7 لذت میبرم درب کاپوت فقط برای تعویض روغن و فیلتر باز شده .رانندگی با این موتور واقعا حس خیلی خوب داره ! حس متفاوت بودن
گزارش
پاسخ دادن
22:17  1394/11/10

محمد
6

میتونید خودتون رو فریب بدید و فکر کنید ef7 ضعف گشتاور نداره ولی این طرز فکر شما سبب بهبود گشتاور ضعیف ef7 و ضعف کشش این موتور 1644 سی سی نمیشه . موتوری که در دور پایین گشتاور کافی نداره و ناچار هست برای تولید گشتاور کافی به روزهای بالا بره همیشه ضعف کشش داره و راننده رو مجبور به دنده معکوس دادن بیشتر و رانندگی پر گاز میکنه
19:24  1394/11/10
گزارش
پاسخ دادن
حمید
3

والله من با دو تاش توو سربالایی رانندگی کردم جاییکه موتور xu7 بدنه 405 باید 3 میدادی ef7 با 4 میاد بالا تازه موتور پژویی کاهش سرعت پیدا میکنه بر عکس ef7 افزایش سرعت پیدا میکنه نمیدونم چطور ضعف گشتاور داره بعضی از سربالاییها رو با ef7 تا 140 150 پر میکردم که ماشینی هم نمیتونست پا به پاش بیاد تازه بازم جا داشت
گزارش
پاسخ دادن
22:55  1394/11/12

YAAS
0

با این موتور هم که اسپرت نری اصلا حال نمیده ماشین با دور موتور پایین جون را رفتن نداره به نظر آقایون پس کدام راه را باید انتخاب کرد اسپرت رفتن یا معمولی با تشکر به نظر خودم اسپرت رفتن به ماشین خیلی فشار میاد
18:57  1394/11/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
6

بالا بردن دور بالا باعث فشار اومدن به موتور و همچنین شکستن دسته موتورها می شه
گزارش
پاسخ دادن
21:07  1394/11/10

فشمی
4

موتور ۱۶ سوپاپ مخصوص دور بالا طراحی شده اگه باهاش دور پایین بری ضرر داره
گزارش
پاسخ دادن
09:13  1394/11/11

حمید
0

طراحی این موتور دور بالاست و هیچ آسیبی به خودرو نخواهد زد دستگاههای دواری که دور بالا طراحی میشند در دورهای پایین آسیب میبینن در ضمن هر دستگاه دواری یه دور بحرانی داره که لرزش در اون دور زیاده و اون دور باعث اسیب میشه دسته موتور ماشین هم همینطوره در زمانهایی که لرزش موتور زیاد باشه یا تیک آفها باعث آسیب دسته موتور میشه این موتور در دورهای بالا دارای لرزش کمیه بنابراین دسته موتور کمتر آسیب میبینه در ضمن این موتور در دور 3100 یه لرزش کوچکی داره شاید خیلی ها متوجه نشن چون زیاد به چشم نمیآد یه مقدار صدا نیز در این دور زیاد تره بالای دور 3200 هم تو هر دنده ای سرگازه یعنی شتاب افزایشی داره فرقی نمیکنه شیب جاده کدوم طرف باشه
گزارش
پاسخ دادن
18:47  1394/11/14

YAAS
1

با سلام از همه شنیدم که موتور ef7موتوه اسپورتیه و باید با دور بالا و پر گاز رانندگی کنی و بهت حس خوبی می ده وقتی پر گاز با این ماشین میری ولی از جهاتی هم از قدیم شنیدم که دور بالا و پرگاز رفتن با هر ماشینی باعث سوختن واشر سرسیلند و زود معیوب شدن قطعات و عمر موتور می شود پس چرا میگن با این موتور باید اسپرت رانندکی کنید خوب ایطوری که به ماشین فشار میاد و موتور به تعمیر میره
18:55  1394/11/10
گزارش
پاسخ دادن
علی
27

سلام آقا مجید عزیز
آقا من بین سمند سورن و lx ef7 موندم کدومو بخرم؟! نظر شما چیه؟ آیا فرق زیادی دارن؟ یه سوال دیگه اینکه فرق مولتی با سخنگو چیه؟ ظاهرشونم فرق داره؟
09:40  1394/11/10
گزارش
پاسخ دادن
علی
1

آقا مجید یعنی ارزش داره 6 میلیون گرونتر آدم سورن بخره؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
18:16  1394/11/10

کاربر: Majid.EF
11

با سلام خدمت علی آقای عزیز باید خدمتتون عرض کنم که اساسا سورن یه فیس لیفت جدیدتر و باکیفیت تر از سمند حساب میشه البته تفاوت بیشتر درظاهر وکیفیت و مونتاژ بهتر قطعات خلاصه میشه همینطور عایق بندی بهتر بدنه در مقابل ورود هوا و نفوذ آب.و اما سیستم مالتی پلکس به زبان ساده یك سامانه چند منظوره الكترونیكی هست كه می‌تونه با كاربری‌های مختلفی از طریق واسطه‌های نوری ، رادیویی یا مسی ارتباط برقرار کنه مالتی پلكس وظیفه برقرار كردن ارتباطات چندگانه خودروی را برعهده داره. این سیستم می‌تونه علاوه بر عیب یابی دقیق سامانه مدیریت خودرو و دیگر اجزا ، فرمان‌های مشخصی رو برای عملكرد بهتر قطعات الكترونیكی ارسال كنه. در عین حال از حجم سیم كشی خودرو ، جعبه فیوز ، رله‌ها به شدت كاسته می‌شه.از مزیت‌های مالتی پلكس در اتومبیل‌ها می‌تونیم به حفاظت الكترونیكی بهتر و طول عمر بیشتر اجرای برقی اشاره كنیم.البته باوجود مزایایی که گفتم ایجاد تعقیر و دستکاری روی سیستم مالتی پلکس مشکلاتی را ایجاد میکنه مثلا نصب دزدگیر یا پاور ویندوز یا استفاده از لامپ های زنون مشکل و درمواردی غیره ممکن هم میشه
گزارش
پاسخ دادن
15:00  1394/11/10

کاربر: Majid.EF
8

بنظر من اگه قصد خرید ماشینی در حده 30 میلیون دارید سمند ال ایکس ef7 گزینه مقرون به صرفه تریه ولی اگر تا سقف بالاتری توان خرید دارید سورن elx در مقایسه با خودرو هایی مثل پارس سال که در همین سقف قرار داره بسیار باکیفیت تر و پیشرفته تره
گزارش
پاسخ دادن
21:23  1394/11/10

بنده خدا
5

مقایسه ef7 با xu7 اساسا اشتباه هست
اصلا موتور 8 سوپاپ رو نباید با موتور 16 سوپاپ مقایسه کرد
طراحی ef7 بر اساس دور بالا و طراحی xu7 بر اساس دور پایین هست و خیلی مسخرس که بگیم ef7 در دور پایین گشتاور ضعیفی داره مثل این هست که بگیم چرا یک آدم چاق نمیتونه مثل یک آدم لاغر خیلی تند و سریع بدود و یا یک آدم قد بلند قدمهای بلندتری نسبت به یک آدم قد کوتاه برمیداره چون کاملا طبیعی هست
ضمنا ef7 در سربالایی با شیب خیلی تند با دور 4000 خیلی راحت میره بالا و این اصلا ضعف گشتاوربه حساب نمیاد چون ef7 یک موتور اسپرت و دور بالا محسوب میشه و هیچ فشاری هم به موتور نمیاد چون تنفس خیلی خوبی داره
05:53  1394/11/10
گزارش
پاسخ دادن
پارس
2

آره اسباب بازی ef7 رو نیاید با موتور سخت جون و پرکشش xu7 مقایسه کرد . Ef7 واسه اسباب بازی خیلی خوبه
گزارش
پاسخ دادن
20:20  1394/11/10

صابر
0

لایک داری پارس جان

اصلا سمند قیافش خیلی خز هستش
مردم وقتی آمار میگیری همون 405 رو هر چقدر هم قدیمی باشه خیلی بهتر و شیک تر و پریستیژی تر از سمند و سورن میدونن
گزارش
پاسخ دادن
17:45  1394/11/13

کاربر: امیرحسینEF
25

اینایی که در مورد EF7بد میگن شرط میبندم تا حالا سوار نشدن یا یه عده بچه مدرسه ای اند دارن نظر میدن چون EF7 پیشرفته اصلا قابل مقایسه با XU7نیست
EF7باید با موتور هیوندا اکسنت النترا اینا مقایسه کرد
XU7 در حد EF7نیست که بخوایم مقایسه کنیم
دقت کرده باشین یه سری از دوستان EF7 سوار به خاطر بچه بازی یه عده دیگه نمیان اینجا.
یا حق.
23:41  1394/11/09
گزارش
پاسخ دادن
آرش تندر پارس S2
0

ال نود E2 تحویلی سایپا که من دآدم دقیقا این صدای زوزه موقع گاز دادن رو داره. حیف پولم که دادم بابت این خودروی بی کیفیت که فقط اسم رنو فرانسه رو یدک میکشه ولی هیچ نشانی از کیفیت آل نود مونتاژ خارج نداره

گزارش
پاسخ دادن
21:43  1395/07/09

مهدی
0

درود بر تو.هرکی ک ef7 سوار شده باشه و همچنین xu7 متوجه تفاوت خیلی زیادشون میشه این دو ماشین اصلا قابل قیاس نیستن رانندگی با xu7 حس رانندگی با بنز رو میده البته منظورم بنز911 کمپرسیه.کسایی ک ازش دفاع میکنن تو سال 80 موندن.پرچمef7 بالاس ملت تلسکوپ ندارن ک نمیبیننش.
گزارش
پاسخ دادن
02:35  1395/08/05

کاربر: Majid.EF
15

با سلام به امیرحسین عزیز فقط خواستم بگم پیج سمند ef7 با وجود دوستان وفاداری مثل شما همیشه زنده و پویا باقی میمونه
گزارش
پاسخ دادن
00:12  1394/11/10

کاربر: امیرحسینEF
5

سلام مجید جان سروری
با بچه مدرسه ای ها نباید بحث کرد کم سن و سالن بزاریم خوش باشن ارزو دارن پارس داشته باشن ارزو بر جوانان عیب نیست
گزارش
پاسخ دادن
11:50  1394/11/11

کاربر: امیرحسینEF
16

EF7موتور خوبیه سیلندر چدنیش به کل XU7میعرزه اینایی که میگن XU7 خوبه تا حالا بولوک سیلندر شو دیدن؟؟ بوش پیستون مسخرشو دیدن؟؟ موقع بازو بست دیدین پیچای سر سیلندر میبره میمونه تو سیلندر و دیگه کاریش نمیشه کرد؟؟مجبورن پیچ سر سیلندر 206 جایگزین میکنیم چون سیلندر خیلی ضعیف و المینیومی چنان به پیچا میچسبه که به هیچ وجع باز نمیشه!!
23:34  1394/11/09
گزارش
پاسخ دادن
محمد
1

همین بلوک چدنی ef7 هست که باعث ميشه موتور توی گرما جواب نده و تا کمی فشار آوردی داغ کنه و مجبور بشی صبر کنی خنک بشه . امیر حسین تو واقعا طرفدار ef7 هستی ؟
گزارش
پاسخ دادن
20:17  1394/11/10

کاربر: امیرحسینEF
15

من چند سالی ازرا داشتم 4 سال در کنار اون سمند ef7هم از 88 تا یه ماه پیش داشتم به جرات میگم سمند کمتر از ازرا نیست مصرف کم شتاب بالا تعادل خوب مهمتر از همه قیمت مناسب سمند
موقع شتاب گیریی ازرا سوخت سنج 100%24 هم میشد لوازمم که گرون ترس اینکه جایی بخوره یا بزنن بهت با اون موتور قوی و پر استحلاک 6 سیلندر...
ولی من تا حالا موتور باز شده سمند ef7 رو ندیدم
23:26  1394/11/09
گزارش
پاسخ دادن
شهاب محمدی
20

سلام به همه عزیزان سمند سوار من امروز برای کسب اطلاعات از ماشینم که سوناتا ۲۰۱۵ است وارد سایت icar شدم و صدر نشینی سمند ef7 توی لیست این همه ماشین مورد بحث برام جالب بود از روی کنجکاوی ۲۰ دقیقه ای نظرات را خوندم و خیلی برام جذاب شد که اکثرا نظرات مثبت بود بخصوص نظرات کاربری بنام majid ef که ظاهرا فعال ترین کاربر کل سایته خیلی بنظرم تاثیر گذار بود .یه جورایی به خرید ef7 علاقه مند شدم بنظرم توی شهر بهتر از شاسی بلنده.ببخشید وقتتون را گرفتم و موفق باشید
22:28  1394/11/09
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
1

سلام دوستان،
من یه ef7 مدل 94/5 دارم، چند روزیه که از زیرش صدای تلق تلق میاد، به نظرتون ایرادش چی میتونه باشه؟
22:03  1394/11/09
گزارش
پاسخ دادن
حسین
6

شاید روی ریل راه آهن ماشین میرونی خودت خبرنداری
گزارش
پاسخ دادن
22:32  1394/11/09

محمد ضا س
1

سلام به دوستان عزیز. من سمند ای اف 7 مدل 90 دارم تا به امروز مشکل خاصی نداشتم تا سه هفته پیش که از پشت داشبورد صدای شرشر آب شنیده میشه و آب رادیات هر 7روز حدود نیم لیتر کم میشه. موتور ماشین هیچ مشکلی نداره و کاملا درست کار میکنه روغنش هم خوبه نه کم شده نه شیری رنگ شده(نشانه سوختن واشر) تا به الان نشون مکانیک ندادم چون میدونم این موتور تعمیرکارش کمه. اگه کسی میدونه مشکل از کجاست ممنون میشم راهنمایی کنه.
با تشکر
19:03  1394/11/09
گزارش
پاسخ دادن
شایان
3

فقط احتیاج به هواگیری داره
گزارش
پاسخ دادن
21:24  1394/11/09

داریوش
0

واشر سر سیلندر ترسوندده
گزارش
پاسخ دادن
12:09  1394/11/11

حمید
0

صدای شر شر مربوط به کم شدن آب رادیاتور بخاری است که با آب رادیات ماشین در ارتباطه ببین نشتی آب نداشته باشه درب رادیات در زمان خاموش بودن ماشین باید فشار خیلی کمی داشته باشه اگه فشار رادیات در زمان خنک بودن ماشنین زیاد باشه احتمال ارتباط داشتن با روغن خودرو وجود داره حتما موضوع روو جدی بگیر در ضمن اگه مشکلی باشه دمای ماشین در زمانهای کمتری نسبت به قبل شروع به بالا رفتن میکنه
گزارش
پاسخ دادن
23:02  1394/11/12

حمید
0

صدای شر شر مربوط به کم شدن آب رادیاتور بخاری است که با آب رادیات ماشین در ارتباطه ببین نشتی آب نداشته باشه درب رادیات در زمان خاموش بودن ماشین باید فشار خیلی کمی داشته باشه اگه فشار رادیات در زمان خنک بودن ماشنین زیاد باشه احتمال ارتباط داشتن با روغن خودرو وجود داره حتما موضوع روو جدی بگیر در ضمن اگه مشکلی باشه دمای ماشین در زمانهای کمتری نسبت به قبل شروع به بالا رفتن میکنه
گزارش
پاسخ دادن
00:04  1394/11/13

محسنbmw
0

سلام بچه ها یک سوال کلاچ مال شما هم بالاعمل میکنه. علتش چیه مدل ۹۴برج ۴هستش درضمن دنده۱هم خوب جانمیره علتش چیه اینم از ماشین صفر!!!اسمندگازسوز
18:45  1394/11/09
گزارش
پاسخ دادن
YAAS
4

سخنگو و دییچه گاز سیمی باشه بهتر بعضیی ها دریچه گاز برقی ماشین شتاب نمی گیره ولی ef7 حتما بگیر الان بهتر از xu7 هست و تمام مشکلاتش حل شده ......
18:23  1394/11/09
گزارش
پاسخ دادن
YAAS
1

سخنگو بهتره و مشکلات کمتره داره برای مثال شما اگه زنون بندازی به مشکی می خوره اگه کلید بالابر شیشه ها خراب بشه بعد از تعویض باید دیاک بزنین و مشکلات برقی
18:20  1394/11/09
گزارش
پاسخ دادن
علی
1

باسلام خدمت دوستان من سمند مالتی پلکس ثبت نام کردم بیست و چهار روز پیش حالا نمایندگی میگه مالتی موجود ندارن و باید سخنگو تحویل بگیرم پنم نظرم روی مالتی پلکسه به نظر شما چکار باید انجام بدم
12:05  1394/11/09
گزارش
پاسخ دادن
هامون
2

اگه موجود ندارن چرا تو لیست فروش میزارن؟منم 19 روز پیش ثبت نام کردم.فعلا که خبری نیست.منم مالتی پلکس میخوام.ماشین بروز تریه دیگه.فکر کنم سخنگو رو دستشون باد کرده.قبلا یکی تو همین صفحه چنین مشکلیو مطرح کرده بود
گزارش
پاسخ دادن
15:10  1394/11/09

فرشید
0

البته شنیدم داشبورد جدید سورنی هستش *
08:02  1394/11/09
گزارش
پاسخ دادن
فرشید
0

من ثبت نام کردم تحویل 10 روزه اگه سر موقع بدن داشبورد یا جلو پنجر تغییر داشت اطلاع میدم
08:00  1394/11/09
گزارش
پاسخ دادن
جلیل
0

سلام داشبوردش هیچ فرقی نمی کند فقط صفحه کیلومترش جدید شده
07:35  1394/11/09
گزارش
پاسخ دادن
پویا
6

من خودم ef7 پایه گاز سوز مدل 90 دارم. 215 هزار کیلومتر کار کرده موتور پر قدرتی داره اصلا با موتور پژو قابل مقایسه نیست در ضمن مصرف سوختس خوبه چه یکنفر و چه 5 نفر سرنشین با بار اضافی یا با کولر روشن هیچ فرقی تو شتاب و سرعتش نمیزاره .تا الانم فقط آب وروغن به خوردش دادم .ازش راضیم .
02:05  1394/11/09
گزارش
پاسخ دادن
پویا
4

من خودم ef7 پایه گاز سوز مدل 90 دارم. 215 هزار کیلومتر کار کرده موتور پر قدرتی داره اصلا با موتور پژو قابل مقایسه نیست در ضمن مصرف سوختس خوبه چه یکنفر و چه 5 نفر سرنشین با بار اضافی یا با کولر روشن هیچ فرقی تو شتاب و سرعتش نمیزاره .تا الانم فقط آب وروغن به خوردش دادم .ازش راضیم .
02:02  1394/11/09
گزارش
پاسخ دادن
محمد2
3

هيچ موتوری بازدهی موتور ال90 رو نداره!!! بیخود خودتونو خسته نکنید....
01:33  1394/11/09
گزارش
پاسخ دادن
محسن
6

موتور k4m از نظر کیفیت قطعات واقعا خوبه ولی از نظر قدرت و تکنولوژی با ef7 فاصله زیادی داره بخصوص سیستم cvvt تاثیر شگفت انگیزی روی قدرت و کشش موتور داره اگه موتور k4m روی بدنه سنگین سمند نصب بشه فکر نمی کنم چنگی به دل نمیزنه
گزارش
پاسخ دادن
21:34  1394/11/09

هامون
0

سلام.من میخوام بدونم یک نفر پیدا نمیشه عکس داشبورد جدید مالتی پلکس دو ایربگ رو بزاره؟اصلا داشبورد جدید هست؟این سوال رو چندین نفر پرسیدن اما هیچ کس شفاف توضیح نداده
01:04  1394/11/09
گزارش
پاسخ دادن
امید
14

سلام به همه دوستان من آتش نشان هستم چند ساله پراید دارم حدود۷ سال
چند روز پیش دایی بنده سمند ای اف سون خودشو بهم قرض داد واسه ماموریت خارج شهر
باور کنید تو تمام پیچها یا سر بالایی ها کاملا پر قدرت عمل میکرد حتی تو سبقت گرفتن خیلی تیز عمل میکرد البته من خودم عادت دارم موقه معکوس کشیدن وقتی که دنده به موقعیت خلاص میرسه
گاز خوری خوبی به ماشین میدم تا زمان جا رفتن دنده دور موتور کاملا بالا بمونه
باور کنید آژیر کش 210کیلومتر باهاش پر کردم
الان پرید خودمو فروختم یه کم پول کم دارم موندم سر ماه حقوق بگیرم یه صفر کیلومترشو بخرم
اگه قسمت شد تجربیات رانندگی با ماشین خودمو هم براتون مینویسم
راستی ایستگاه ماه رکورد سریعترین ایستگاه کشور رو داره
شما راحت باشین ما آماده هستیم
21:34  1394/11/08
گزارش
پاسخ دادن
اسد
9

ماشالله آتش نشان ها حقوق خوبی میگیرن که منتظری حقوق بگیری و بعد ماشین بخری!
ما یک سال حقوقمون را جمع کنیم نمی تونیم پراید بخریم!
گزارش
پاسخ دادن
23:15  1394/11/08

بنده خدا
6

آفرین آتش نشان
واقعا چه دل و جراتی داری
چطوری 210 تا پر میکنی؟ کدوم جاده 210 تا رفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
23:23  1394/11/08

سمند
4

بله نسبت به پراید بهتر راه میره !!! دو بار دیگه اینطور رانندگی کنی روغن ریزی و خرابی دسته موتورهای ef7 شروع میشه
گزارش
پاسخ دادن
00:12  1394/11/09

کاربر: ef7_خوش رکاب
0

خدا قوت دلاور
گزارش
پاسخ دادن
22:03  1395/03/12

فرشید
0

باسلام به همه دوستان شنیدم سمندEF7 باداشبورد جدید وجلوپنجره جدید تحویل میدن * حقبقت داره عکسی هم ازش هست
19:16  1394/11/08
گزارش
پاسخ دادن
ياسر
3

من همين شنبه تحويل گرفتم جلو پنجره عوض شده ولي داشبورد نه
گزارش
پاسخ دادن
09:00  1394/11/09

حبیب
0

آیا کسی میدونه سمند مالتی پلکس داشپورت جدید چه جوریه اگه کسی عکسی داره اطلاع رسانی کنه
16:10  1394/11/08
گزارش
پاسخ دادن
علی
11

ef7 موتور بدی نیست اما مشکلات هم کم نداره موتور پژو 1.8i حساب خودش رو پس داده و در تمام ایران بدون مشکل کار کرده حتی با گاز که اصلا برای گاز طراحی نشده اگر هم میبینین امار خرابیش بالاتره خوب چون تعدادش خیلی بیشتره و ازش هم بعنوان تاکسی و مسافربری استفاده میکنن تازه اونم با گاز . هر دو موتور خوبن اما ef7 برای کار خوب نیست چون استقامت موتور 1800 رو نداره و اگر هم عیبی پیدا کنه کلی خرج داره و تعمیرش سخته . ef7 واسه خونگی خوبه فقط و مصرفش کمه .
12:16  1394/11/08
گزارش
پاسخ دادن
فعال فنی خودرو
9

البته نه موتور xu7 دیگه اون موتور باکیفیت و فرانسوی ۲۰ سال پیشه و نه ef7 دیگه اون موتور آزمایشی و مشکل دار ۳ سال پیش .متاسفانه xu7 افت کیفیت بسیار زیادی پیدا کرده و ظاهرا ef7 با قطعات مناسبی داره مونتاژ میشه
گزارش
پاسخ دادن
21:41  1394/11/08

ت
4

ههههههههه میگه ای اف هفت مکیفیت و دوام نداره

اخه من باهاش ق ا چ ا ق میکنم همیشه دور رو شش و نیم هست دوری که تو اصلا بهش نمیرسی اخه با بار دویست وبیست کمه
گزارش
پاسخ دادن
10:48  1394/11/09

کوروش
2

دروود
دوستان عزیز من الان یک هفتس مغاله و نظرات شما رو مشاهده میکنم
فقط یکلام میخواستم ببینم ef7 بخرم یا نه ؟؟؟؟؟؟
12:12  1394/11/08
گزارش
پاسخ دادن
واقعیت
5

اگر به اسباب بازی علاقه داری و دوست داری با چند تا اسم دل خوش کنی ef7 بگیر اما اگر یه موتور میخوای که ازش کار بکشی و هیچ جا کم نیاره و یه موتور واقعی باشه xu7 بگیر . EF7 فقط ادعا داره وگرنه در عمل همه دیدیم چقدر اشکالات داره تازه اگر ef7 خریدی بازار دست دومش اصلا خوب نیست و به این آسانی نمیتونی بفروشی
گزارش
پاسخ دادن
12:43  1394/11/08

همدانی
5

بنظر من موتور اسپرت و پرشتابیه و برای برای یه ماشین مسافرتی و خانواده عالیه فقط از مدل 93 و 94 بگیر که کاملا بدون ایراد شده .مصرفشم واقعا عجیب کمه
گزارش
پاسخ دادن
13:55  1394/11/08

میثم
6

سلام، بنده 13ماه پیش(8دی93) یک EF7دوگانه صفر خریدم .
به جز دو مورد هیچ اشکال خاصی نداشته است
1-سنسور کیلومتر
2-سنسور میل سوپاپ
رایگان تعویض کردتد.
بهترین ایمن ترین ارزان ترین(حتی نسبت یه پراید)
بنده پول الکی بابت چیزی نمیدم!
با تحقیق انتخاب کن

یاحق
گزارش
پاسخ دادن
14:48  1394/11/08

حقيقت
4

بهترين پيشرفته ترين و خوش قيمت ترين خودروی داخلی دقيقا همينه البته فقط باموتورef7
گزارش
پاسخ دادن
21:01  1394/11/08

YAAS
0

با سلام چرا سمندهای جدید جلو پنجره سورن می زارن یا روی همه مدل های حتی موتور xu7 هم این جلو پنجره را می زارن ؟
10:43  1394/11/08
گزارش
پاسخ دادن
جواد
1

فقط مال ef7 ساخته شده چون احتياج به هوادهى بيشتر داره يه جورايی تيپ جديد و جالبی داره
گزارش
پاسخ دادن
14:40  1394/11/08

ياسر
3

سلام به همه دوستان من يك هفته است يه سمند ef7 صفر گرفتم خيلي ماشين كم صدا وپرشتابي هست ،وخواستم ببينم روش دزدگير و پاور ويندوز داره يا نه،چون اگه داره چطوري فعال ميشه
10:27  1394/11/08
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
7

انصافا بهترین گزینه از لحاظ قیمت و امکانات همین ماشینه تا وقتی سوارش نشی باورت نمیشه اینقدر تیز و پرشتابه برای ما که پول خریدن ماشین پیشرفته خارجی نداریم این یجورایی قوت قلبه و حس اونا را شبیه سازی میکنه
00:03  1394/11/08
گزارش
پاسخ دادن
احمد
7

موافقم
از مدل 93 اشکالاتش درست شده.
من خودم دقیقا یکساله یدون گرفتم پایه گازسوز
گزارش
پاسخ دادن
01:04  1394/11/08

حسین
5

عقیده منم اینه
گزارش
پاسخ دادن
09:15  1394/11/08

علیزاده
7

سلام دوستان.چیزی که مردم رو از این ماشین میترسونه اینه که در صورت خرابی کارهر کسی نیست که بهش دست بزنه ووسایل ودستمزدش بالاست.وگرنه سواریش عالیه.من هم دارم بیشتر تحقیق مینم که یکیشو بگیرم وبه جمع شماعزیزان بیام
23:31  1394/11/07
گزارش
پاسخ دادن
محسن
13

آقا ما رفتیم یه ef7 بنزینی خریدیم حالا بعد چندماه می بینم شهر پر از ef7 شده بخصوص رنگ سفید. ماشین مقرون به صرفه و عالی هست که همه دارند به سمتش می روند.
21:34  1394/11/07
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Majid.EF
23

با سلام مجدد به همه دوستان
من به توصیه دوستان دیگه قصد ندارم وقت خودم و وقت با ارزش کاربران محترم پیج ef7 را صرف بحث کردن با این شخص معلوم الحال که کینه توزی و بی منطقی مشخصه اثبات شده وجودش هست به هدر بدم ولی باز هم بهت توصیه میکنم نظر دیگران را حتی اگه به ضررت هم باشه بادقت بخون وسعی کن جوابت از روی صداقت باشه نه کینه توزی ! اگه توی پاسخ من دقت کنی من ننوشتم موتور ef7 یه هیولاست فقط نوشتم بخاطر سیستم های کنترلی بیشتری که اطراف موتور( بخصوص در ناحیه پشت موتور )نصب شده فضای نصب بزرگتری احتیاج داره اگه شما تا بحال موتور ef7 را از نزدیک دیده باشی (که جای شک جدی هست) متوجه میشی که امکان نداره در محلی که رقیب قدیمی و منگولش یعنی xu7 قرار گرفته نصب بشه چون عملا پشت موتور xu7 چیزی وجود نداره و براحتی در انتهای کاپوت قرار میگیره ولی ef7 با وجودی که دقیقا وسط قرار داره بطور کامل کل فضای داخل کاپوت را پر کرده و عملا دسترسی به متعلقات جانبی موتور برای تعمیر کار عادی که بجز امکاناتی ساده مثل جک سوسماری فاقد امکانات تخصصی هست سخت تر شده .رعایت ادب و انصاف میتونه معجره کنه باور کن
20:48  1394/11/07
گزارش
پاسخ دادن
محمد
6

همیشه یه بهانه ای پیدا میکنی که پشتش مخفی بشی . دیگه ثابت شد که حتی موتور رو یکبار هم از نزدیک ندیدی و فقط براساس ذهنیت خودت و براساس چیزی که دوست داری باشه نظر میدی و نه براساس واقعیت و تجربه
گزارش
پاسخ دادن
23:48  1394/11/07

محمد
6

ضمنا پشت موتور xu7 , دیفرانسیل و پلوسش هست اگر xu7 شیبدار نصب نمیشد دیگه اصلا جایی برای دیفرانسیل و پلوس باقی نمیموند . ضمنا این طراحی عالی سبب فاصله کافی موتور تا رادیاتور شده و مثل ef7 نیست که به محض وارد کردن اندکی فشار به موتور شدیدا داغ بشه . ef7 اینقدر کوچیکه که حتی عمودی هم زیر کاپوت جا شده اما xu7 اینقدر بزرگ هست که اگر میخواست عمودی نصب بشه باید کاپوت رو حداقل 20 تا 30 سانتی متر بلند تر طراحی میکردن . تو هیچوقت این دو موتور رو از نزدیک ندیدی و ابعادشون رو نمیدونی و فقط بر اساس ذهنیت خودت و چیزی که دوست داری باشه نظر میدی نه براساس واقعیت
گزارش
پاسخ دادن
23:56  1394/11/07

محمد
5

مجید تو حتی نمیدونی که xu7 چطوری نصب میشه . کی گفته xu7 انتهای کاپوت هست ؟؟ اون چیزی که تو فکر میکنی موتور هست فقط درپوش فیلتر هوا هست . xu7 به صورت شیبدار با شیب 30 درجه در سرتاسر کاپوت به حالت نیمه خوابیده قرار داره . برادر عزیز کمی اطلاعاتت رو بیشتر کن و دقیق تر بررسی کن . این اطلاعات سطحی و غیر دقیقی که داری باعث میشه اینجوری نظر بدی . طرح دقیق نصب این موتور باعث شده که هم موتوری به این بزرگی در زیر یک کاپوت سواری جا بشه و هم امکان نصب پلوس ها و دیفرانسیل به زیبا ترین حالت ممکن فراهم شده . در ضعف طراحی و نصب ef7 همین بس که دسته موتور بالا اینقدر عجیب و دراز هست و دایما هم خراب میشه . پیشنهاد میکنم به طور دقیق تر به نحوه نصب دو موتور و طرح دسته موتورهاشون توجه کنی تا خودت متوجه بشی که xu7 چقدر بزرگتر هست و چقدر بهتر و مهندسی تر نصب شده
گزارش
پاسخ دادن
00:09  1394/11/08

عباس
6

یکباربرای همیشه بگوعلی قبول داری این تکنولوژی قدیمیه یانه؟!موتوری که بهینه و به روز نیست چه اهمیتی داره چطور قراربگیره حالا شما بیا هی بگو موتور پیکان یا رنو فلان است و بهمان
گزارش
پاسخ دادن
01:20  1394/11/08

کاشانی
9

ببخشید من اومدم وسط کل کل شماها ولی خواستم بگم هرکسی از موتور ۸ سوپاپ قدیمی پژو حمایت کنه یا خودش را زده به نفهمی یا خبر نداره طرفدار چه سرطانیه، یه سر بزن چند تا نمایندگی ببین خرابی این موتور چه بلایی سر مردم آورده از جمله خوده من که خداشاهده زیر ۵ هزار تا مجبور شدم با چه بدبختی موتورعوض کنم الانم از ترسم بالای ۱۰۰ تا باش نمیرم شدم مزحکه پسربچه های فامیل
گزارش
پاسخ دادن
02:47  1394/11/08

محمد
4

همه ماشین های این روزها سیستم پاشش فول سکونشیال الکترونیکی دارن حتی پراید . مجید اطلاعاتت خیلی سطحی و غیر کامل هست . ضمنا موتور اکر 500 اسب هم باشه اما گشتاور کافی در دور پایین در اختیار نداشته باشه همیشه ضعف کشش حس میشه دقیقا مثل ضعف کشش ef7
گزارش
پاسخ دادن
09:31  1394/11/08

محمد
2

مجید موتوری که سنسور میل سوپاپ داره ، پاشش سوخت فول سکونشیال داره . حالا تو میخواهی باور کن میخوای نکن
گزارش
پاسخ دادن
16:36  1394/11/08

vahid
1

سلام آقا مجید من میخام سمند بخرم لطفا راهنمایی کنید که چه نوعشو بخ م درضمن 30 میلیون میتونم هزینه کنم و قبلا هم سمندوال ایکس سال داشتم با موتور پژو ولی ازش راضی نبودم
گزارش
پاسخ دادن
00:26  1394/11/10

افشین
0

مجید جان انقدر سنگ این موتور نیمدار ef7رو به سینه نزن اخه یک ماشین 20 الی 30 ملیونی که این حرفها و تعصب کشیدنها رو نداره اینی که من در بنگاه و تو نمایندگی های ایرانخودرو دیدم چنگی به دل نمیزنه و من و شمایی که پشت سمند میشینیم کسی ازمون نمیپرسه موتور سمندت چیه من الان از سال 1387 یک سمند صفر اکس یو7 گرفتم و تا امروز به جز مصرفی هاش عیبی پیدا نکرده و راضیم هم سرعتش خوبه هم ماشین بدی نیست و هر وقت هم در بنگاه میرم به خیال اینکه فروشنده ام چندین خریدار دورم جمع میشن اما اگه بری متوجه میشی تو بازار فعلی ای اف7 خریدار نداره و اگه تو تعمیر گاه ها و نمایندگی ها بری متوجه میشی این موتور اذیت میکنه و از ایرادات رایجش روغن ریزی سوختن واشر سر سیلندر ایرادات برقی نا متعارف به خاطر گرمای زیاد موتور و از بین رفتن سیم ها و در رابطه با مصرفش هم باید عرض کنم انقدری که میگن موتور کم مصرفی نیست و خرجش به دخلش نمی ارزه و قیمت قطعات و مکانیک ما به التفاوتش رو از این بابت جبران میکنه و در ضمن تو مملکتی که تو جاده هاش چه با پلیس و چه بی پلیس نمیشه صد صد و ده تا بیشتر بری انقدر تعصب بی مورد نشان نده
گزارش
پاسخ دادن
09:37  1394/11/17

کاربر: Majid.EF
17

واقعا باید به حال دانشگاهها و جامعه علمی کشور ما تاسف خورد که چنان از دانش روز دنیا فاصله گرفتن ومنابع علمی اونا یه مشت ترجمه کتاب های بیش از 5 دهه قبل هستند که باعث میشه امثال این محمد ( علی! مرادی! بهبهانی!!)که حاصل خروجی این دانشگاه هاست به جای اینکه به فکر نوآوری وتکنولوژی برتر باشن بلعکس روحیه نو ستیزی و ضدیت با هر چیزی که رنگ و بوی پیشرفت داره را در پیش بگیرن ! بقول خودت چند تا دانشجوی رفوزه آلمانی تونستن این همه تکنولوژی را توی یه موتور جمع کنند و اتفاقا آدم وار و بدون شیب هم زیر کاپوت داره ۱۲۰ اسب بخار نیرو تولید میکنه ولی موتور ۸ سوپاپ شکوهمندت ۱۵ لیتر بنزین میخوره، زیر ۱۰۰ اسب قدرت داره و با اینکه از رادیاتور فاصله داره ولی با ۱۰ دقیقه گاز دادن واشر و سرسیلندرش به فنا میره.وقت کردی یه سری به خودت بزن
گزارش
پاسخ دادن
01:53  1394/11/08

کاربر: Majid.EF
15

خیلی جالبه موتور محبوب محمد جون ۸ تا سوپاپ داره با یه انژکتور که حتی سیستم پاشش الکترونیکی هم نداره بعد اینقدر با عظمته که زیر کاپوتم جا نمیشه خوب عزیزمن چه نیازی به رده خارج کردن پیکان بود ! اینکه با موتور انژکتوری شده پیکان فرقی نداره اونم ۸ سوپاپ داشت مثل همین تازه هم زیر کاپوت جا میشد هم واشر نمی سوزوند هم صدا ش خیلی آبرومندتر بود.آخه خودت روت میشه از این آشغال حمایت میکنی
گزارش
پاسخ دادن
02:09  1394/11/08

کاربر: Majid.EF
8

در جواب سیستم انژکتور xu7 باز هم به شما دانشمند بزرگ محمد توصیه میکنم یه سری به مهندسین ایرانخودرو بزنید و اونا را از جهل خارج کنید چون با اینکه به تشخیص شما پاشش xu7 سه نقطه ای و از نوع الکترونیکی هست ولی توی سایت رسمی ایرانخوردو در یک اشتباه فاحش پاشش از نوع غیره الکترونیکی ثبت شده و در مقابل کاردستی های بی ارزشی مثل ef7 و tu5 با سیستم انژکتور پاشش سه نقطه ایه الکترونیکی ثبت شده و اشتباه فاجعه بار دیگه اینکه قراره موتور شکوهمند و با شیب 30 درجه xu7 عنقریب از رده خارج بشه و به جاش از کاردستی چند تا داشجوی رفوزه آلمانی استفاده بشه فقط زود خودت را برسون وجلوی این فاجعه را بگیر
گزارش
پاسخ دادن
13:41  1394/11/08

کاربر: Majid.EF
13

محمد موتور ef7 که الان تولید میشه نه روغن ریزی داره نه مشکلات عجیب و غریب میخوای باورکن میخوای باور نکن
گزارش
پاسخ دادن
21:30  1394/11/08

YAAS
3

این همه کپ کردن رو مطرح میکنند آقایون مگه 206 تیپ 2 همین کپ و نداره که این همه ef7 رو تخریب میکنن افرادی که خودشون ef7 مطمعن ندارن و فقط برای تخریب تو این صفحه هستن این افراد برن بیرون از این صفحه خیلی بهتر میشه تبادل اطلاعات کرد که مفیدتر باشه
20:45  1394/11/07
گزارش
پاسخ دادن
سمندی
7

آخه این چه موتوریه که آدم تکلیف خودشو نميدونه وقتی گاز میدی کپ میکنه تازه گاهی کپ میکنه گاهی نمیکنه خیلی رو اعصابه این کپ
19:56  1394/11/07
گزارش
پاسخ دادن
بنده خدا
2

اگه کیفیت بنزین خوب باشه محاله کپ کنه این یعنی اینکه سوخت بهینه و استاندارد لازم داره نه بنزین آشغال ایران
با گاز اصلا کپ نمیکنه
گزارش
پاسخ دادن
12:04  1394/11/08

سمندی
1

در اگر نتوان نشست
گزارش
پاسخ دادن
19:21  1394/11/08

ایرانی
3

آقایون دست از سر این سمند و پارس بردارید چه قدر جر و بحث آخه؟
اصلا این ماشینا ارزش بحث کردن دارن؟
19:18  1394/11/07
گزارش
پاسخ دادن
J4
0

۲ برابر؟!!! مگه میشه!
نمایندگی قیمت بازار آزاد را بهت‌گفته
گزارش
پاسخ دادن
14:46  1399/07/02

سام
0

دوست عزیز اگه قیمت قبل شرکتو 156 در نظر بگیری اگه شرکت 335 شده باشه میشه بیش تر از 100 درصد افزایش قیمت شرکت !!!
حتما قیمت بازارو به عرضتون رسوندن
گزارش
پاسخ دادن
11:54  1399/07/03

روراست
1

سلام به همگی.بچه ها دیروز داشتم با یه نفر که ef7 داشت در مورد ماشین صحبت میکردم.میگفت ماشین خوبیه تا وقتی که دینام و استارت و دسته موتور پایینی به مشکل نخوره که اگه بخوره فقط دستمزد تعمیرش سرسام اوره چون بد جایی واقع شده.میگفت اکثر مکانیکا سختشونه قبول کنن.اقا راست میگه.
10:10  1394/11/07
گزارش
پاسخ دادن
جعفر
2

آقا مجید سلام من دو موتور 1800 و ای اف 7 رو کامل دیدم موتور 1800 خیلی بزرگتر هست و برای همین هم هست که کج نصب میشه اگر موتور 1800 میخواست ایستاده نصب بشه اصلا زیر کاپوت جا نمیشد . شکل خاص دسته موتورهای اس اف 7 هم به همین خاطر اینجوری شده چون موتور جلو اومده اما جای دسته موتورها مال همون موتور پژو 1800 هست
گزارش
پاسخ دادن
14:36  1394/11/07

محمد
4

محید فکر کردی اینجا کسی نیست که ef7‌و xu7‌ را دیده باشه ؟ تو اصلا توی عمرت xu7 باز شده و خارج از بدنه رو دیدی؟ اصلا میدونی xu7 با شیب 30 درجه نصب میشه ؟ میدونی xu7 نزدیک دو برابر ef7 جا اشغال میکنه ؟ اصلا پیستون های xu7 رو دیدی ؟ اصلا پیستون های xu7‌رو با ef7‌مقایسه کردی تا دلیل کشش عالی xu7‌ نسبت به ef7 رو متوجه بشی ؟ آقای عزیز اینجا خیلی افراد هستند که اطلاعات دقیقی از موتورها دارن پس سعی کن فقط از روی ذهنیت و برداشت خودت نظر ندی تا اعتبارت اینجوری زیر سوال نره . بهتر هست اول کمی تحقیق کنی و یا در عمل تجربه کسب کنی و بعد به همین راحتی نظر بدی و سعی کنی دیگران رو توجیه کنی
گزارش
پاسخ دادن
14:48  1394/11/07

افشین
0

مجید خان انقدر روی ای اف7 تعصب به خرج میدی آدم حس میکنه اولین ماشینیه که خریدی اصلا این موتورکه انقدر بزرگ و خوبه چرا کسی نمیخردش و در بنگاه تا میفهمن ای اف7 راهشون رو میگیرن و میرن و این مابهالتفاوت کم مصرف بودن این موتور رو جمع کن سر سال با کوچکترین تعمیری باید کلی هم روش بگذاری و تعمیرش کنی تمام مصرف کننده ها میدونن اصولا این موتور اطمینانی نیست و موقعی که جاده تو رو فرا میخونه با ترس و لرز باید کلی پول همراهت داشته باشی تا در صورت خراب شدن هزینه امداد خودرو و تعمیرات رو بدی خب تو بگو با این شرایط خرید این خودرو با این موتور درسته
گزارش
پاسخ دادن
09:44  1394/11/17

کاربر: Majid.EF
19

مطلبی که شما شنیدید صحت داره چون ef7 موتور بسیار پیچیده ای یه و سیستم های کنترل زیادی روش نصبه که باعث شده وزن و اندازه فیزیکی موتور زیاد بشه و دلیلی که موتور وسط قرا گرفته بخاطر فضای بیشتری هست که نیاز داره .از نظر تعمیرات فقط مکانیک های تخصصی ونمایندگی ها باید روی اون کار کنند و نباید به هیچ وجه سراغ مکانیک عمومی رفت که خودش باعث میشه هزینه بیشتری نسبت به موتورهای ساده قدیمی بابت تعمیر پرداخت بشه .با این وجود نرمی کم صدا بودن و شتاب بسیار خوب این موتور ارزش کمی وقت و هزینه بیشتر را داره و البته صرفه اقتصادی یه کاملا محسوس ef7 در مصرف سوخت جبران چند برابریه بسیاری از هزینه ها را میکنه
گزارش
پاسخ دادن
13:47  1394/11/07

کاربر: Majid.EF
7

با تشکر از آقا جعفر عزیز که وقت گذاشتن و برای من پاسخ گذاشتن
گزارش
پاسخ دادن
22:26  1394/11/07

سه ستاره
12

بچه ها اگه دقت کرده باشید رضااز لیست کآربرای برتر حذف شده غلط نکنم دوباره یه گ.. خورده مدیر حذفش کرده
03:16  1394/11/07
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: پارس
4

عزیزم مطمئن باش من کاری به تو و غذات ندارم
گزارش
پاسخ دادن
14:17  1394/11/07

خریدار
0

ببخشید کسی میدونه چرا جلوپنجره سمندای جدید را عوض کردن فقط مال ef7 تعقیر کرده یا موتور قدیمی هم عوض شده
02:53  1394/11/07
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Majid.EF
8

دلیلش هوادهی بیشتر موتوره
گزارش
پاسخ دادن
13:49  1394/11/07

جعفرزاده از آستانه
4

من امسال پارس برداشتم زود گریبکس خراب کرد با گارانتی عوض کردم ولی نمایندگی آشنا بود گفت ردش کنم دیگه سراغ پژو نمیرم حالا بین سمند سورن و دنا کدوم بهتره به قیمتش کاری ندارم
02:35  1394/11/07
گزارش
پاسخ دادن
سمیع
6

هر سه تا با موتور ef7 ارزش خريدن داره .سمند قيمتش خوبه سورن کيفيت خيلی عاليه و دنا از نظر پيشرفته بودن حرف اول را ميزنه
گزارش
پاسخ دادن
14:35  1394/11/07

کاروان
0

دوست من هرچهارتایکی هستن فقط اطاق شون فرقداره
گزارش
پاسخ دادن
21:37  1394/11/09

حامد
1

من یک دنا صفر خریدم که در دور بین 3000 تا 3500 یک لرزش خفیف داره که آینه جلوی ماشین را می لرزاند لطفا دلیلش را بگویید.
21:12  1394/11/06
گزارش
پاسخ دادن
حسین
0

دنا خریدین صفر کیلومتر ؟پس لطفا تا اب بندیش تموم میشه نزار دور موتور از 3000 بالاتر بره بزار اب بندیش تموم شه بعد افرین
گزارش
پاسخ دادن
09:52  1394/11/07

مرتضی
3

منبع وسط اگزوز را در نمایندگی تعویض کنید.قطعا نتیجه میگیرید
گزارش
پاسخ دادن
20:54  1394/11/07

احمد
0

ما هم سمند ef7 داریم همین مشکلو داره. زیاد چیز خاصی نیست.
گزارش
پاسخ دادن
01:09  1394/11/08

کاربر: امیرحسینEF
6

واسه بنده هم همینطور بود 5000 رد شه درس میشه
گزارش
پاسخ دادن
12:44  1394/11/07

علی محمد نما
33

قابل توجه طرفداران ef7,این اقا محمد همان علی و . . . که تا چند وقت پیش ادعای طراحی موتور و مهندسی مکانیک و طرفداری از سواری های بین شهری و تاکسی و کلی بحث تکراری مینمود.الانم بدلیل الرژی کاربران به نامهای کاربری قبلیش،بانام جدید وارد شده و کماکان به اطلاعات تاوری خود اصرار داره و با تکرار مکررات میخواد عقیده خود را تحمیل کنه.بهتر نیست جواب ایشان را ندهیم و بگذاریم خوش باشه و خسته بشه.هرچند دوباره با نام جدید وارد میشه.ef7 بد،شماکه مدعی العموم نیستی.بذار با همین ef7 بدمان حال کنیم.
18:08  1394/11/06
گزارش
پاسخ دادن
مهدی s5تحویل شهریور
0

اره به خدا کرمان موتور خیلی مشتریاشو اذیت میکنه پس کی میخوای تحویل بدی ماشینای مردمو
گزارش
پاسخ دادن
19:53  1399/06/24

s5 تیر
0

درست میگی حق داری ما که تحویل تیر هستیم سه ماهه تکمیل وجهم کردیم هیچ خبری از ماشین نیست چی بگیم
گزارش
پاسخ دادن
20:58  1399/06/24

مینا معتمدی
16

درسته این هر دفعه با یه اسم میاد کل کل میکنه جالبه فقط با مجید کل میندازه
گزارش
پاسخ دادن
02:57  1394/11/07

بنده خدا
10

مقصر وان کار هست که با تایید و نمایش مطالب دروغین امثال این آدمهای مریض اعتبار و ارزش سایت رو زیر سوال میبره
گزارش
پاسخ دادن
12:03  1394/11/07

محمد
3

از نظر تو هر مطلبی که خلاف موتور ماشینت باشه بی ارزش محسوب میشه . تو تحمل شنیدن واقعیت رو در مورد موتور ماشینت نداری
گزارش
پاسخ دادن
14:40  1394/11/07

احمد
6

اون علی که تمام اطلاعاتش رو از تاکسیها و سواریهای بین شهری کسب کرده بود.دکترای دانشگاه جاده و خیابون داشت.
گزارش
پاسخ دادن
19:47  1394/11/07

مدل 94
8

با سلام من ۵ ماه پیش ef7 بنزینی مولتی از ایران خودرو خریدم روز بعد از ثبت نام ماشینو آوردن جلوی خونه باکلی تشکر و احترام تحویلم دادن،جلوپنجره جدید داره،باهاش ۱۱۰۰۰ تا رفتم ،دقیقا سواری مگان رو بهت میده ولی امکانات اون رو نداره،یه سر و گردن از پارس و ۴۰۵ سرتره،۱۸۰تا هم باهاش پر کردم ،اونایی هم که بین سمند با این موتور و سمند۱۸۰۰ موندن فقط کافیه درب موتور را باز کنید بعد خودتون متوجه همه چیزخواهید شد،دنا و سورن هم همین موتور رو دارن،فقط امکانات و تجهیزات دیجیتالی کم داره ،روغن کم نمیکنه و موتورش بسیار کم صداست

Read more: http://1car.ir/ci-7861#ixzz3yLu38kfb
15:54  1394/11/06
گزارش
پاسخ دادن
سلام
1

امروز جلو پنجره سورنی را توی خیابون دیدم جالب و جدید بود
گزارش
پاسخ دادن
01:44  1394/11/07

کاربر: Majid.EF
14

ای محمد بدان که هر فردی میتونه بارها با یک اسم جدید وارد این صفحه بشه و به خیالش دست به تخریب بزنه ولی اون چیزی که به سادگی قابل عوض کردن نیست ادبیات و شخصیت فکریه هر فرده که پشت اسم های مختلف واقعیت فرد را آشکار میکنه خودت بهتر از هر کسی میدونی که من همیشه با یه نام کاربری جوابت رو دادم و همچنان هم جواب میدم چون به پاسخ هایی که میدم اطمینان نسبی دارم ولی کسی که مثل شما هر بار با یه اسم جدید وارد میشه داره این پیام را به دیگران میده که من به خودم و حرفم شک دارم و وقتی محکوم و منفور میشم چاره ای جز عوض کردن هویت و سعی مجدد در به کرسی نشاندن نظر افراطی خودم دارم
15:52  1394/11/06
گزارش
پاسخ دادن
جک تحویل تیر
0

دفترمرکزی۲۴۷۲۴
گزارش
پاسخ دادن
21:13  1399/06/23

مازیار
3

آره آقا این یارو هر چند وقت یه بار ضایع میشه و یه چند وقتی پیداش نمیشه بعد با یه اسم جدید دوباره ظاهر میشه
گزارش
پاسخ دادن
02:27  1394/11/07

رضا
2

باریکلا کارت درسته خوب جابشو میدی
گزارش
پاسخ دادن
03:01  1394/11/07

محمد
10

آقا مجید علاقه تو به تکنولوژی و پیشرفت ستودنی است اما شما راه رو اشتباه اومدی . این ef7 فقط یک کاردستی هست نه یک موتور سخت کار تجاری . موتوری که با اولین عیب دیگه درست بشو نیست و در دور پایین هم توانایی ایجاد تولید گشتاور کافی متناسب با بدنه رو نداره و به علت ضعف طراحی صوتی دچار تشدید صوتی میشه و به علت مشکلات عدیده سیستم کنترل موتور و ضعف گشتاور در هنگام شتابگیری کپ میکنه ، هیچ نشانه ای از یک موتور پیشرفته نداره . شما فقط دلت رو به چند تا اسم و یک برچسب خوش کردی .
14:53  1394/11/06
گزارش
پاسخ دادن
اس۵ شهریور
0

سلام تا مرداد دعوتنامه امده
گزارش
پاسخ دادن
13:18  1399/06/23

آرمان
0

من همین رو چند بار پرسیدم امیدوارم این بار دوستان جواب بدن، برای کل محصولات جک
گزارش
پاسخ دادن
13:22  1399/06/23

آرمان
0

الان من جی ۴ تحویل مرداد و اس ۳ تحویل شهریور دارم و نمی‌دونم احتمالاً کی برام دعوتنامه بیاد
گزارش
پاسخ دادن
13:24  1399/06/23

منصور s5
0

مرداد هنوز نیومده...
من چند بار هم پیگیری کردم گفتن تا آخر شهریور
حالا اگه آخر شهریور نگن تو مهر...
گزارش
پاسخ دادن
03:40  1399/06/24

s3 تحویل مهر
0

آرمان ، هیچ کدوم ماشینات دعوت نامه واسشون نیومده هنوز؟
گزارش
پاسخ دادن
07:59  1399/06/24

آرمان
0

در پاسخ به دوستمون نه متاسفانه، حالا برای جی ۴ که هیچی تازه چندان چشم انتظار نیستم ولی برای اس ۳ دیگه انتظار نداشتم دعوتنامه ش دیر صادر بشه
گزارش
پاسخ دادن
13:36  1399/06/24

کیهان
6

مطمینی در مورد ای اف هفت حرف میزنی
گزارش
پاسخ دادن
16:07  1394/11/06

کاربر: Majid.EF
19

اگه زمانی به این نتیجه رسیدم که اشتباه کردم و بقول شما ef7 یه کاردستی بی ارزش بوده میام و مرد و مردونه و باهمین نام کاربری اینجا به همه اعلام میکنم که من اشتباه کردم ولی در حال حاضر فقط میتونم بگم ظهورef7 یه جهش بزرگ توی خودروسازی بشدت عقب افتاده کشور ماست و با آینده صنعت خودروی کشور گره خورده
گزارش
پاسخ دادن
16:07  1394/11/06

سلطان
3

سلام من یه 405 92 دارم می خوام بفروشم یه ef7 بخرم دوستان که ازاین خودرو دارن راهنائی کنن پایه گاز سوزش بهتر یا بنزینی
13:55  1394/11/06
گزارش
پاسخ دادن
کیهان
2

بنزینی چون به دلیل منوفیلد پلاستیکی و دریچه سیمی حدود پنج تا ده اسب بیشتر قدرت تولید میکند در زمن سبکترم هست و شتاب و سرعت بیشتر و مصرف کمتر بنزین و خرابی کمتر و معایب ماشین دوگانه هم خودتان میدانید
گزارش
پاسخ دادن
16:11  1394/11/06


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
GL تکمیل وجه اردیبهشت : دیروز دوباره برام پیامک تکمیل وجه اومد. 300 هزار تومن دیگه واریز کردم. هنوز توی سیستم به حالت آماده تخصیص برنگشته. امروز زنگ زدم سایپا گفت که برای مابه تفاوت بیمه هست. و گفت که برای تحویل شاهین gl مشکلی نداریم و به زودی تحویل داده میشه. من از وقتی سخا رو تحویل دادم 37 روز گذشته.
GL تکمیل وجه اردیبهشت : دیروز دوباره برام پیامک تکمیل وجه اومد. 300 هزار تومن دیگه واریز کردم. هنوز توی سیستم به حالت آماده تخصیص برنگشته. امروز زنگ زدم سایپا گفت که برای مابه تفاوت بیمه هست. و گفت که برای تحویل شاهین gl مشکلی نداریم و به زودی تحویل داده میشه. من از وقتی سخا رو تحویل دادم 37 روز گذشته.
علی ریرا : دوستان با این وضع که پیش میره فکر نمیکنم به این زودی ها ری راها رو تحویل بدند
داریوش : من 17اردیبهشت تکمیل وجه کرده بودم دوباره دیروز واسم پیام دعوتنامه اومد رفتم نمایندگی گفت مابتفاوت بیمه و عوارض و مالیات باید پرداخت کنی 58 هزار تومن مجدد پرداخت کردم ولی هنوز فاکتور نشده.
حسام : سلام دوستان. من واریزی ۲۲ اسفندماه هستم.‌هنوز فاکتور نشده. کسی ۲۲ اسفند فاکتور شده؟؟،،
X5 : سلام تا یک هفته تعطیله ماشین ما تمام مراحل کامل شده و آماده تحویل وتا تهران شروع بکار نکنه هیچ کاری انجام نمیشه
شاهین G : شما شاهین Gهستید ؟یا شاهین Gl?? یا cvt??
شاهین G : من ۳ اردیبهشت تکمیل وجه کردم فاکتور نشده هنوز زنگ زدم نمایندگی گفت تا ۳۱ فروردین فاکتور شده نمی‌دونم راست میگن یا دروغ
شاهین G : من ۳ اردیبهشت تکمیل وجه کردم فاکتور نشده هنوز زنگ زدم نمایندگی گفت تا ۳۱ فروردین فاکتور شده نمی‌دونم راست میگن یا دروغ
شاهین G : ما واریزی اردیبهشتیم هنوز فاکتور نشدیم 😭
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ساینا اس 11 بهمن ماه : سلام مدیر و پرسنل شرکت سایپا واقعا خرابه(داغونه) فقط یاد دارن که دروغ بگن در تمام کارهایش ضعیف عمل می کند و ماشین هارو فاکتور نمیکنه(صرفه جویی میکند) الان هم بهانه تعطیلات،استراحت میکنن
فوق العاده بهمن 6بهمن : داداش می خوای از دست شرکت سایپا فارغ بشی هفته دیگه فاکتور میشی
ساینا : تو رو خدا جواب بدین منم همین طور شده دهم اسفند بودم یه مرحله برگشته عقب
پیش فروش ساینا s : سلام منم 10اسفند یک مرحله به عقب برگشت جریان چیه تو رابه خدا جواب بدید؟؟
کوییک آر اس : خوب چرا زنگ نمی‌زنی 96550 دقیق بهتون میگه
میلاد ..... ایلام : سلام دوستان کسی میدونه اگه شماره چک نوشته برای سود تاخیر ولی تاریخ ارسال به بانک 0 نوشته . پولو میتونم بگیرم یا باید تاریخ بنویسه. مال من شماره چک نوشته
کوییک RS فروش فوری پذیرش 13 خرداد : برو توسایت قسمت پرداخت دعوتنامه نگاه کن احتمالا باید مبلغی پرداخت کنی که افزایش قیمت دادن
آرش : 12 اسفند خبری نشد
غیرت ایرانی : حاقل یک ماه تا یک ماه و نیم تاخیر داره ، چون ما اردیبهشت هنوز تحویل نگرفتیم
ایکس33 کراسmt : سلام هادی اریزو برادر گلم ، عزیز بارگیری و تحویل فعال هست یا نه تعطیل هستن چون من تهران پرسیدم نمایندگی تعطیل هست ،ممنون جواب بدین