امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)8
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)450.2
عرض (سانتی‎‏متر)190.3
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

82446 نظر

علی
0

الان قیمت سمند Lx با موتور xu7 صفر از قیمت سمند lx موتور ef7 صفر در بازار بیشتر هست . یعنی با وجود اینهمه تبلیغات ایران خودرو برای موتور بی کیفیتی که خودش سرهم بندی کرده باز هم مردم همون موتور پژو رو ترجیح میدن چون دیگه همه فهمیدن ef7 چه موتور بی کیفیت و پر مشکلی هستش .
14:06  1394/07/26
گزارش
پاسخ دادن
آیدا
0

ممنون آقا دانیال.خدا کنه زودتر بیاد خسته شدم دیگه
گزارش
پاسخ دادن
13:30  1394/04/28

فربو باورساد
0

سلام
تعداد سرنشین 5 نفر ، حجم باک 64 لیتر ، حداکثر سرعت 220 ،
13:10  1394/07/26
گزارش
پاسخ دادن
oMIID
0

یعنی دمتون گرم...این صفحه رو ترکوندین رفت...دیگه هیچکدوم از اعضا فعالیتی نمیکنن...
نابود شد...
11:55  1394/07/26
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
0

یکی از اساسی ترین مشکلات ef7 ، عدم لحاظ کردن کیفیت بنزین موجود و در دسترس با نسبت تراکم این موتور هست . برای نسبت تراکم 11 این موتور ، نیاز به بنزین سوپر با اکتان حداقل 98 مورد نیاز هست و این چیزی هست که در دسترس نیست . این بنزین های سوپر موجود حتی کفاف نسبت تراکم 9.3 مربوط به xu7 رو هم به سختی شاید بده . این نسبت تراکم بالای ef7 سبب ناک زدن های مکرر به خصوص در زمان های شتابگیری و زمانی که موتور تحت فشار هست ، میشه . بیشتر وقت ها این ناک زدن توسط راننده حس نمیشه . اگر چه ecu سعی میکنه با ریتارد کردن جرقه ، از ناک جلوگیری کنه که بیشتر کپ کردن های ef7 هم مربوط به این ریتارد شدن هست چون با ریتارد شدن جرقه ، گشتاور و توان موتور شدیدا افت میکنه . علیرغم این سعی ecu ، به علت پایین بودن کیفیت بنزین به هر حال این ناک زدن ها رخ میده و در دراز مدت موتور رو از پا در میاره چون این بنزین ها با این نسبت تراکم هیچگونه همخوانی نداره .
11:01  1394/07/26
گزارش
پاسخ دادن
محمود اهواز
0

باسلام خدمت بچه های گروه آقا امید اگر یادت باشه چهار ماه پیش گفتم تحویل مهرماه هستم بلاخرهبیستم تحویل گرفتم و مجبور بودم برا آبندیش مسیر اهواز قم رو بیام آهسته اومدم بخدا فوقولادست نرم بیصدا کم مصرف ولی اذیت شدم نمی تونستم گاز بدم لاستیک هانکوک ۲۰۵-۶۰ با گاز نیتروژن زیرش انداختم دمبه شده یا د پیکان جوانام افتادم اما میگن تو گارانتیش اذیت میکن ن واقعا اینجوریه برا دوربین دنده عقب چیکار کنم که گارانتیش باطل نشه در ضمن کپ نداره نه جعبه فرمان صدا میده ونه هیچ مشکل دیگه ای نداره به خدا تو ماشینای ایرانی سالاره
22:32  1394/07/25
گزارش
پاسخ دادن
حامد
5

من میخوام یه سمند EF7 بخرم ولی موندم مالتی پلکس بگیرم یا سخنگو ؟
لطفا راهنمایی کنید
19:59  1394/07/25
گزارش
پاسخ دادن
مهربان
2

مالتی صفحه کیلومترش خیلی خوشگله ولی کاراییشو نمیدونم
من سخنگودارم راضیم بد نیست ولی صفحه کیلومترش خیلی قدیمیه
گزارش
پاسخ دادن
09:54  1394/07/26

سارا
0

من 16مهرم هنوز فاکتور نشدم
تازه دارن 10و11مهر فاکتور میکنن
گزارش
پاسخ دادن
16:10  1403/10/22

سمندی
12

سالار جاده ، فقط سمند ال ایکس.......
11:21  1394/07/25
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

سلام به همه.من عاشق سمندم میخوام یکی بگیرم فقط موندم lx بگیرم یا Ef7 صفر بگیرم یا کارکرد خواهش میکنم منو ازاین بلاتکلیفی دربیارین
21:56  1394/07/24
گزارش
پاسخ دادن
جواد
1

سلام دوستان.
میخوامef7مدل94بخرم.بالاخره بخرم یا نه؟
30000تا کار کرده.روی گاز نمیره و نمایندگی گفته بیارین درستش کنیم.درست میشه؟
20:50  1394/07/24
گزارش
پاسخ دادن
خراسانی
0

پارس elx خیلی کم کیفیته من که خودم جلو پنجره ی سمندم رو به هزار تا elx نمیدم خدارو شکر میکنم چون قبلا میخواستم پرشیا elx بخرم یکی از فامیل ها مون تازه صفرش رو خریده یه هفته نشده الان ماشینش تو نمایندگی خوابیده الان دو سال ef7 دارم فعلا که راضیم
17:30  1394/07/24
گزارش
پاسخ دادن
پویا
0

سلام ماشین خوبیه ما یه دوگانه مدل 88 داریم فقط مشکل سه کار کردن داشت که اونم درست شد تا الان مشکلی نداشته نه روغن ریزی نه واشر سوزاندن موتور بی صدا و عالی کم مصرف.
09:38  1394/07/24
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

موتور ef7سرتره ؟یه تحقیق کوچیک راجع به ef7بکنی بد نیست
گزارش
پاسخ دادن
02:17  1396/03/05

کاربر: Reza Sa
0

دنا در حد تاير جيلي هم نيست!
گزارش
پاسخ دادن
01:34  1395/10/11

علی اکبر
0

من دو سال ای اف سون دارم راضیم خداروشکر مصرفش خوبه
18:40  1394/07/23
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
0

دم عصر بود از خواب پریدم خواب خیلی بدی دیدم خواب دیدم مسابقه ماشین شواری بود این ef7 لعنتی اول شد پژوپارس و پژوglxوپژوslx تو مسابقه بودن ودست جعمی واشر سرسیلندر سوختند خودم تو مسابقه بودم ولی بعلت گیر کردن خورجین لای سیمهای موتور گازی متاسفانه از دور مسابقه خارج شدم طرفدارم چقدر گریه کردن میبینید ملت این ef7توخواب دست از سرمن برنمی دارد دعا میکنم تمام این اویل مجول(از فرانسه خوشم نمیاد)موتور ef7به روغن ریزی بیفته.
15:46  1394/07/23
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

ماشین ایرانی کبفیت داره در حد لالیگا پراید من بهد از 2 ماه کیت صفحه کیلومترش سوخت بعد 4 ماه ساعتش سوخت در طی 1 سال 2 بار استوپر عوض کردم بعد 1/5 سال واتر پمپش خراب شد بعدشم ماشینای ما ایرانی نیست چینی بی کیفیته .حداقلش این چینیا از مال ما با کیفیت تره
گزارش
پاسخ دادن
13:07  1395/10/07

علی
0

ماشین ایرانی کبفیت داره در حد لالیگا پراید من بهد از 2 ماه کیت صفحه کیلومترش سوخت بعد 4 ماه ساعتش سوخت در طی 1 سال 2 بار استوپر عوض کردم بعد 1/5 سال واتر پمپش خراب شد بعدشم ماشینای ما ایرانی نیست چینی بی کیفیته .حداقلش این چینیا از مال ما با کیفیت تره
گزارش
پاسخ دادن
13:07  1395/10/07

علیرضا محمدی
0

گیربکس ef7 اسمش چیه؟
13:33  1394/07/23
گزارش
پاسخ دادن
حمید
0

من نمیدونم که چرا مردم عادتدارن حرفهای کسایی رو قبول کنن که خودشون چیزی رو تجربه نکردن فقط میان حرف مفت تحویل دیگرون میدن یکی مثل آقای مرادی تا حالا پاش هم به پدال گاز سمندef7 نخورده میگه خوب نیس روغن ریزی داره و.... برادر دست بردار معلوم نیس پیکان 48 سواری یا موتور گازی نکنه ببا نمایشگاههاکار میکنی که میایاینجا ef7رو خراب میکنی بابا تو بیشتر سرت میشه یا اینهمه آدم که این ماشین رو سوارن و مشکلی ندارن از جمله خود من که 20000 کیلومتر سوارمو هیچ مشکلی هم نداشته از پژو 206 دوستمم که با من گرفته اتفاقا همونم روعن ریزی داشت و دیسک و صفحه هم تعویض شد سر تره
09:37  1394/07/23
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

ef7 دارها هر روز زیر ماشینو چک کنید نکنه روغن ریزی شروع شده باشه . میتونم وحشت رو تو چشماتون ببینم . وحشت شروع روغن ریزی !!!! دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره بالاخره شروع میشه
07:27  1394/07/23
گزارش
پاسخ دادن
مرادي
0

يكي از مشكلات ديگر ef7 ، اگه بنزين تمام كنه ديگه روشن نمي شه آنوقت همش شما از أين نوع موتور تعريف كنيد
18:47  1394/07/22
گزارش
پاسخ دادن
سپهر
0

این پرشیا سوارا توی بحث با ال نود نتونستن از خودشون دفاع کنن اومدن تو این صفحه دارن ef7 رو خراب میکنن چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است پرشیا دیگه چیزی نداره که از خودش دفاع کنه مگه اون سنسور بارون برای برف پاک کن هندلینگی که سمند داره هیچ ماشینی تو این قیمت نداره دیگه پرشیا از دور خارج شده پرشیا دیگه تموم شد باید یه فکری کنن برای سوختن واشر سرسیلندر
17:53  1394/07/22
گزارش
پاسخ دادن
مهربان
0

من واقعا از کار مدیریت سایت تعجب میکنم من یه صفحه کامل مطلب کاربردی تایپ کردم گویا تایید نکردن و تو صفحه نظرات نذاشتن حالا این مذخرفات لوس رو بقیه بی هیچ مطالعه ای تایید میشه و بیخود صفحه اشغال میشه
16:37  1394/07/22
گزارش
پاسخ دادن
محسن
0

طرز حرف زدن آدما نشون دهنده شخصیته
لطفا با ادمای بی شخصیت بحث نکنین چون سرانجامی جز سردرد نداره
15:57  1394/07/22
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

مرگ ef7 دارها روغن ریزی هست هر روز باید با وحشت زیر ماشین رو چک کنن و آماده شروع روغن ریزی باشن . این مرض لاعلاج روغن ریزی عاقب هر ef7 هست و وحشت از روغن ریزی رو میشه توی چشم تک تک صاحب های ef7 دید . چاره ای نیست آخر و عاقب هر ef7 روغن ریزی هست . واقعا سخته هر روز با دلهره و نگرانی شروع روغن ریزی بری طرف ماشین . مرض لاعلاج روغن ریزی آخرش سراغ هر ef7 میاد حالا کمی دیرتر یا زودتر .
15:18  1394/07/22
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
11

تنها مزییتی موتورef7داره همین گشتاورپایین اش است چون هرچی بااین ماشین دورمیدان دور میزنی سر گیجه نمیگیری ولی موتور گازی خودم چون گشتاورش بالاست اول ادم سرگیجه میگیره بعدش خورجینش لاتی سیمها گیر مکنه مرتب باید بیاید پایین و ازادش کنید
14:56  1394/07/22
گزارش
پاسخ دادن
علی
9

اول میگفتن ef7 ساخت زیمنس بوده ! بعد گفتن ساخت بوش ! بعد گفتن آلمان طرحی کرده ! بعد گفتن چند تا دانشجوی آلمانی برای کاردستی درست کردن !!حالا معلوم شده ef7 از حلبی هم آلیاژش ضعیفتر و بدتره . موتور آلمانی شد قوطی حلبی دست آخر !! مورد داشتیم ef7 باعث طلاق دو نفر شده . چون از بس روغن ریزی داشته کف پارکینگ و حیاط خونه عیال مربوطه دیگه طاقت نیاورده و کار یه طلاق کشیده ! وقتی اسم ef7 میاد آدم یاد روغن ریزی و تعمیرگاه و نمایندگی میافته ! دسته موتورش که انگار برای نگه داشتن سطل زباله طراحی شده . واقعا چطور میتونید از ef7 تعریف کنین واقعا شرم نمیکنین؟؟؟؟ مگه کسی هم هست که ندونه ef7 چه افتضاحیه . خودتونو جمع کنین با این موتور بی کیفیت سرهم بندی شده
12:53  1394/07/22
گزارش
پاسخ دادن
مهربان
45

ای آقا این حرفای خاله زنک چیه؟ این محیط درست شده که مشکلات دوستان برطرف بشه والا من تا حالا یه قطره روغنم از ماشینم نریخته
گزارش
پاسخ دادن
13:46  1394/07/22

حسین مشهد
7

علی اقا آلمان کشور هست و زیمنس و بوش 2تا کارخونه تولیدی که المانی هم هستن یعنی اینکه ال 90 هم ایران خودرو و هم سایپا و هم ایران تولید کرده منظورتون اینه ؟
گزارش
پاسخ دادن
13:57  1394/07/22

علی
1

واقعا راست میگه سمند فقط موتور پژو
گزارش
پاسخ دادن
19:16  1394/07/24

سیروس طالع
0

سلام هم وطن عزیز شما خودتان سمند ای اف سون دارید؟
اگر مشکلی با ماشین سمند دارید لطفا مورد را عنوان کنید ؟
ولطفا برای ما توضیح بدهید برای 5000 کیلومتراول چگونه باید رانندگی کرد؟
گزارش
پاسخ دادن
19:35  1394/08/03

سپهر
45

اگه میخوای هر هفته روزی یک بار ماشینتون توی نمایندگی و تعمیرگاه باشه در خرید پرشیا elx شک نکنید همکارم یک ماهه که پرشیا صفرخریده تقریبا هرروز توی تعمیرگاهه ولی من خودم پنج سال میشه که سمند ef7 دارم خدا رو شکر که تا الان کوچکترین اذیتی نکرده فقط به خاطر بزرگ بودن ماشین تو کوچه های تنگ تهران سخت میشه تکونش داد دوستان از سمند انتظار بنز نداشته باشید ولی تو تولیدات داخل این از همشون بهتره هم اپشن های لازم رو داره هم کولر و بخاریش عالیه توی جاده کاملا احساس امنیت میکنیم در صورتی که 405 انگار روی هوا راه میره از نظر زیبایی به نظر خودم سمندlx قشنگ تر از پرشیا هست چون حداقل شبیه bmw هست که خیلی از خودرو ساز های نسبتا بزرگ این تقلیدها رو انجام میدن من جلو پنجر ه ی ماشینم رو به تمام پژو های دنیا نمیدم
12:49  1394/07/22
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
4

هر موتوری مزایا و نواقصی داره . هیچ موتوری بی نقص نیست و بی مزیت هم نیست از موتور بنز بگیر تا موتور پیکان . باید واقع بین بود . ef7 از نظر مصرف و صدای کمتر و تاپ اسپید بالاتر و برای رانندگی اسپرت بر xu7 برتری داره ولی از نظر گشتاور و کشش دور پایین و کیفیت و دسترسی به قطعات و رانندگی نرمال در مقابل xu7 نقص داره . اگر واقع بین باشیم باید این واقعیت ها رو بپذیریم
11:55  1394/07/22
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
4

همین موتور پراید که میفرمایید موتوری بسیار عالی از نقطه نظر طراحی است . اصل این موتور رو شرکت فورد طراحی کرده . ما در ایران داریم به پراید زور میگیم . پراید برای این ساخته نشده که 5 نفر سوارش کنی و بری سفر باهاش . حالا شما ببین چه موتور سخت جونی هست که باز هم جواب میده . ضمنا جهت اطلاع شما عرض کنم سواری های خطی بین شهری اعم از 405 و سمند همگی موتور xu7 دارند و هیچ راننده ای حتی حاضر نیست به ef7 نگاه کنه . ef7 هنوز خیلی خیلی راه در پیش داره تا مثل موتور طراحی پژو یا طراحی فورد بتونه بار صنعت حمل و نقل سبک یک کشور رو به دوش بکشه . کاری که موتور xu7 و همچنین موتور پراید سالهاست دارن به خوبی میکنند . فرق ef7 با موتور پژو مثل فرق یک نقاشی کشیده شده توسط یک کارآموز با یک نقاشی کشیده شده توسط یک استاد شهیر نقاشی است . درسته هر دو اسم نقاشی رو یدک میکشن ولی نکات ظریفی و مهمی هست که تفاوت این ها رو مشخص میکنه و تمیز میده از هم
گزارش
پاسخ دادن
14:14  1394/07/22

مرادی
4

oil module هست عزیز من . تلفظ فرانسوی میشه اویل ماژول . تلفظ انگلیسی میشه اویل ماجول ! حالا متوجه شدی داداش من
گزارش
پاسخ دادن
07:33  1394/07/23

حمید
32

سلام خواهش میکنم از این بحث های الکی وبی ربط دست بکشید همه می دونن ومی دونیم که نه اقای مرادی نه علی وبهبهانی هیچ اطلاعاتی در مورد موتور ندارن وفقط حرفهای کوچه بازاری رو میگن وشما رو تعصبی میکنن در صورتی نیاز نیست که عصبی بشید فقط سکوت. ودر مورد مزایا یا مشکلات باهم بحث کنیم خواهشا وارد این بحث های الکی نشید خواهش میکنم
10:59  1394/07/22
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
5

شما خیلی اطلاعات داری کافیه !!!!
گزارش
پاسخ دادن
11:43  1394/07/22

حمید
15

شما لطف دارید به کشش ودور موتور شما نمی رسه ....
گزارش
پاسخ دادن
13:16  1394/07/22

مجید
0

خدا بگم چیکارت کنه از بس خندیدم دلم درد گرفت
10:30  1394/07/22
گزارش
پاسخ دادن
میرزایی از اصفهان
57

من کارگر نقاش یکی از نمایندگی های اصفهان هستم. چون دیدم بحث داغه اگه دوستان موافق باشن مشاهدات عینی. خودم را از داخل نمایندگی براتون گزارش می دم
بیشترین مورد خرابی تو تولیدات اخیر مال پژو پارس ساله که موتور قدیمی xv7 روش نصبه .به حدی موتور xu7 سری جدید بی کیفیت شده که اگه موقع آب بندی سرعت را به 140 برسونی سرسیلندر میسوزه الان که این مطلب را از شدت بیکاری دارم از سیستم داخل نمایندگی براتون تایپ می کنم سه تا پارس سال روی هوا ملعقه و دل و رودشون روی زمینه دوتاشون مشکل موتوری دارند ویکی گریبکس باید عوض بشه یه مورد عجیب در مورد پارس سال اینه که شرکت به جای سینی فولادی زیر موتور از سینی با پلاستیک بازیافتی استفاده کرده واما در مورد سمندef7 باید بگم از سال 93. کمترین مشکل موتوری را داشته و قطعات ef7 توی نمایندگی موجوده من در حال خاطر توان مالی خرید ماشین ندارم ولی اگه پول داشتم ef7 صفرا می خریدم
09:58  1394/07/22
گزارش
پاسخ دادن
ر: حسین مشهد
18

اقای میرزایی به قول بعضی ها شما هم به جمع تعصبین ef7 خوش امدید شدیم 7 نفر :-))))))))
گزارش
پاسخ دادن
11:02  1394/07/22

امیر
40

با سلام.منم با نظرتون موافقم.سینی زیر موتور پارس پلاستیکیه و واقعن کیفیت موتورش افتضاحه.
گزارش
پاسخ دادن
12:57  1394/07/22

مرادی
5

سمند ef7 اصلا ماشین خوبی نیست چون یک بار با دوستم مسافرت می کردیم وسط بیابان بنزین تمام کرد خیلی حیران شدیم هر چی پف تو باک کردم بازم ماشین روشن نشد حالا اگر موتور گازی خودم بود تا پمپ بنزین میرفتم حالا صد بار دگه هم می گم پژو همسایه مان بهتر است.
09:50  1394/07/22
گزارش
پاسخ دادن
مجید
11

خدا بگم چیکارت کنه از بس خندیدم دلم درد گرفت
گزارش
پاسخ دادن
10:18  1394/07/22

محمد
8

خوشم میاد مرادی جون ول کنه معامله هم نیستی
گزارش
پاسخ دادن
11:13  1394/07/22

مرادی
6

این پست رو من ننوشتم .
گزارش
پاسخ دادن
11:47  1394/07/22

سمندی
27

"مرادی" و" علی " جان این رو بدون غرض ورزی میگم باور کنید.
صدای موتور پژو پارس تو خیابون یادآور صدای موتور پیکان جوانان در گذشته هست ، یادش بخیر ...
09:23  1394/07/22
گزارش
پاسخ دادن
وحید ب
0

درود بر همه.من برای اولین باره که میام توی سایتتون.بعضیا الکی ومغرضانه نظر میدن .من دو سال سمند داشتم نمیگم عالی وبی نقصه اما به نظر من ماشین راحت وخوبیه .امکاناتش هم نسبت به405 خوبه .
08:07  1394/07/22
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
0

من نظرها رو خوندم . اگر چه من به ef7 نظر جالبی ندارم ولی با این مخالفم که بگیم یک موتور آشغال هست . البته با این هم مخالفم که بگیم یک موتور عالی عالی هست . حتی موتور بنز هم نسبت به رقباش نقاط ضعفی داره . موتور پیکان هم مزایایی داره . ef7 از نظر مصرف سوخت از نظر صدای نسبتا کم از نظر تاپ اسپید و از نظر تناسب بیشتر برای حالت اسپرت دارای مزیت هست ولی از نظر کیفیت و گشتاور دور پایین و دسترسی به قطعه و تعمیرگاه و برخی مشکلات ناشی از طراحی مثل دسته موتور نامناسب و عدم تطابق با بنزین های موجود دارای نقطه ضعف هست نسبت به xu7
07:50  1394/07/22
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمدرضا از کرج
22

داداش مرادی دیروز همکارم با ۴۰۵ خودش داشت میومد شرکت واشر سرسیلندر سوزوند زنگ زد امداد برد تعمیرگاه بنده خدا به شرکت نرسید و کسرکار خورد و خیلی عصبانی بود و گفت این ۴۰۵ لعنتی رو میفروشم و از شرش راحت میشم
حالا تا میتونی سنگ xu7 رو به سینه بزن
اتفاقا خوبه محرم هم که اومد
00:42  1394/07/22
گزارش
پاسخ دادن
مجید
4

جناب مرادی قبول دارم ef7 توی چند تا مدل بخاطر تحریمها مشکل روغن ریزی و سرسیلندر داشت ولی موتوری که از سال 93 تولید میشه کاملا بدون عیب و نقصه حتی گریبکس سری 93 به بعد با شتاب موتور. هماهنگ شده دلیل این همه طرفدار جدید از ef7 مثل من کسایی هستن که سری 93 به بعد را خریدن. ولی در مورد موتور xu7 داستان کاملا برعکس شده و تولیدات جدید تقریبا 100% چینی و ایرانی شده و ازقطعات فرانسوی دیگه خبری نیست و اگه به موتور فشار بیاری سرسیلندر به باد فنا رفته البته موتور xu7 از نظر تکنولوژی یه موتور کم بازده پرمصرف و رده خارجه. من از سال 84 یه پژو پارس xu7 با موتور فرانسوی دارم و توی این 10فقط یه بار واشرسرسیلندر عوض کردم ولی بطور کلی رانندگی باهاش اصلا لذت بخش نیست بخصوص لرزش و صدای موتورش روی اعصاب آدمه
گزارش
پاسخ دادن
08:45  1394/07/22

مرادی
5

آقا مجید همکار خودم یک سمند ef7 داره که مدل آخر 93 هست . دقیقا بهمن 93 خریده . ماشینش روغن ریزی داره از اویل ماجول . یک بار هم عوض کرد اویل ماجول رو با گارانتی ولی باز هم درست نشد . مزایا و نقایص موتور هر ماشینی رو باید پذیرفت . شاید ماشین شما مشکلی نداره امیدورام هم هیچوقت مشکلی پیدا نکنه ولی کیفیت ef7 واقعا پایین هست و از نظر کیفی در رده دقیقا آخر قرار میگیره در بین موتورهای داخلی
گزارش
پاسخ دادن
11:51  1394/07/22

فربود باورساد
1

دوست ناهید خانوم
مولتی پلکس نمونه تجهیز استفاده شده در ال90 و سورن میباشد
1در زیباسازی کنسول وسط و جلوی راننده است
2 حذف قفل کد دار وسط کنسول وسط و عدم اشتباه در حین رانندگی است
3 هم شکلی زیبا کنار دکمه فلشر
4 باز جابجای در دکور کنسول وسط
5 بعلت عدم استفاده از فضای خالی بالایی ضبط صوت کمی تو ذوق میزنه
6در تنظیم سیستم کامپیوتر ماشین در مدیریت اب و روغن و بنزین و هماهنگی تحهیزات نقش اصلی را ایفا میکنه
7از عدم تنظیم و قاط زدن اب و روغن جلوگیری میکند اگه اشتباه نکرده باشم
8مصرف بنزین و تزریق بهتر روغن موتور و هیدرولیک و اب و تجهیزاتی که نیاز به نظارت داشته عامل تاثیر اصلی میباشد
9 موتور ef7 از سال93 به بعلت جایگذاری قطعات اصلی در واشر سرسیلنرر و تجهیز روغن موتور و هیدرولیک و اب ماشین دیگر مشکلات ماقبل 93 را نخواهد داشت اینرا با توجه به تجربه ماشین داری خودم میگم
10 شتاب و دور گیری اولیه این ماشین با تنظیم گاز در جاهایی که در دنده2 هستی بسیار عالی عمل میکنه
مطلب در موردش دارم صفحه اجازه نمیده
گزارش
پاسخ دادن
13:59  1394/07/26

امیرحسین
0

آقا چرا نظارت نمیشه رو کامنتا ، عزیز من هرکس یه ماشینی داره ، کسی حق نداره به کسی که حتی ژیان داره بگه ماشینت آشغاله ، اینجا میان ماشین نو میخرن جای تبریک همش بحث و جدل ، آقا اگه بد ه ، مال بد بیخ ریش صاحبش ، انصافا درست نیس این برخورد ، ما هممون اشغال سواریم ، از پارس بگیر تا سمند ، همه ی محصولات زیر ۵۰ تومن آشغالن ، پس بیخودی تعصب به خرج ندین و بذارین سمند سوارا مشکلی داشتن اینجا راحت بیان کنن و راه حل بگیرن نه اینکه وقتشونو صرف این کنن که ef7 خوبه یا بد
22:41  1394/07/21
گزارش
پاسخ دادن
داودی
0

اگه میخوای هر روز تو تعمیر گاه باشی برید پرشیا بخرید 5 سال میشه که سمندef7 دارم هنوز که هنوزه راضی هستم یک هفته پیش یکی از آشنایان پرشیا تازه از نمایندگی تحویل گرفت که خونه ما اومدن هی از سمند بد میگفت هم از سمند معمولی هم از ef7 به خصوص ef7 الان بنده خدا ماشینش به خاطر گیربکسش تو نمایندگی خوابیده ولی درسته ef7 کمی کیفیتش کمتر شده ولی سگش شرف داره به پرشیا ال نود هم کیفیت و شتابش عالیه ولی عیوب مختلفی مثل کوبش زیر صندلی موقع رد شدن از دست اندازها و ضعف شدید موتور موقع استفاده از کولر و کمبود اپشن و حتی لوازم ضروری مثل نمد زیر کاپوت ولی توی سمند احساس ارامش داری خصوصا توی جاده
20:38  1394/07/21
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: جواد مهاجر
0

سلام
متاسفانه این سایت جایگاه خودش واز دست داده من سمند سخنگو ef7 مهر 93 فروختم 26 میلیون الان کجا سمند صفر میدن 26 میلیو ن که سایت قیمت زده اگر کسی سراغ داره هر کجای ایران باشه میام میخرم.
18:27  1394/07/21
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
0

سلام بچه ها من تازه فهمیدم تنها موتوری که به درد میخوره موتور tu5 هم پرقدرت هم کم مصرف فقط همینو بگم بهتون شک نکنید
18:18  1394/07/21
گزارش
پاسخ دادن
ناهيد
3

به نظرشما مالتي پلكس بهتره يا سخنگو
16:57  1394/07/21
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ali LORD
3

تا اونجایی که عقل ناقص من میدونه مالتی پلکس بهتره!
دوستان هم تو این صفحه مزیت های مالتی پلکس رو نسبت به سخنگو گفتن!
سیم کشی های کمتر و مرتب تر و . . .
مالتی پلکس خب جدید تره،معمولا هم چیزی که جدید تره بهتره !
گزارش
پاسخ دادن
19:59  1394/07/21

کاربر: oMIID
5

من برج ۳ گازسوز مولتی پلکس خریدم و تا الان ۱۰ هزارتا راه رفتم باهاش و هیچ مشکلی نداشتم.
از نظر من ظاهر و امکانات خیلی از سخنگو بهتره.
گزارش
پاسخ دادن
11:13  1394/07/22

علی
6

اطلاعات و سواد آقا مرادی از همه بیشتره . سوادش همتون رو می ارزه
13:23  1394/07/21
گزارش
پاسخ دادن
اصغر
5

خیلی معذرت مبخوام این حرفو میزنم ولی چاره ای نیست آدم چقدر میتونه ****مال باشه همچی میگی مرادی انگار***؟،
گزارش
پاسخ دادن
14:32  1394/07/21

سمندی
19

علی و مرادی ، شما مشکل یا کدورت شخصی با ef7 دارید ؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
14:54  1394/07/21

علی1
22

این کسی که با نام علی نظر داده همون مرادیه ، گول نخورید
گزارش
پاسخ دادن
15:33  1394/07/21

قلی
31

سلام دوستان،گول نخوریدعلی ومرادی...همشون یکی هستندوازمتعصبین پژوپارس،لطفاًآقای مرادی که علامه دهرهم هست راجع به کسب نمرات منفی کیفیت پژوپارس توضیح دهد.
گزارش
پاسخ دادن
15:39  1394/07/21

علی
5

شما ها زورتون میاد یکی که اطلاعات فنی کاملی داره اومده و با شما مخالفت میکنه . بار علمی مطالب آقا مرادی از همه بالاتره حالا شما هر چی میخواین بگین
گزارش
پاسخ دادن
15:48  1394/07/21

حمید
16

علی آقای lord میشه بگی اقای مرادی که شما ازش دم میزنی مدرک دکترا شو از کدوم کالج گرفته که بحث ها و نظرات کارشناسی ایشون مورد تایید جنابعالی بوده بنده خدا به گفته خود ایشون حتی یه بار هم سوار خودرو با موتور ef7 نشده که انقدر کارشناسانه نظر میفرمان کارشناس اونی هست که دوره تخصصی تعمیرات این خودرو و موتور رو دیده باشه و با این خودرو رانندگی کرده باشه اونم نه یه روز بلکه چند مدت تا همه چیز این موتور رو به چشم دیده باشه نه صرفا چهار تا مطلب درست و نادرست از سایتهای مختلف کپی کرده باشه ماها هم ادعای کارشناسی نداریم فقط چون با این خودرو رانندگی کردبم اونم نه یه روز بلکه یکسال تمام مطالبی رو که به تجربه حس کردیم برا دوستان میزاریم
گزارش
پاسخ دادن
18:54  1394/07/22

حمید
9

دوستان اینو برا دوستانی میگم ک میخوان سمندef7بگیرن من ولان یک سال و دوماهه که این ماشین رو گرفتم خیلی ازش راضیم نه روغن ریزی داره نه مشکل حادی داشته که اذیت کنه کل مراجعه من به نمایندگی برا سرویسهای دوره ایی و صندلی راننده بوده که صدا میده فوق العاده پرشتابه و اصلا تو سر بالایی ها و تو جاده از هیچ ماشین هم رده خودش کم نمیاره همین امروز با دنده 5 تو سربالایی با سرعت 120 بالا میرفت بدون که بهش فشار بیاد اما چند مورد تو این ماشین هست که عمومیت داره یکی کپ دنده از یک به دو دوم صدای پمپ هیدرولیک زیاده و سوم که اکثر ماشینهای ایرانی این مشکل رو دارن کیفیت بد قطعات تزیینی و و پلاستیکی و همچنین داشبورد مال من هم صدا میداد غیر از این موارد واقعا واقعا واقعا شک نکنید که فوق العاده نرم و احساس یه ماشین خارجی رو تو رانندگی بهتون میده البته از لحاظ امکانات هم که پژو یه دونه از امکانات اینو ننداره تنظیم ارتفاع صندلی اتوناتیک تهویه صندلی های برقی جلو ریموت با دزدگیر که صندوق پران روی ریموت هست سخنگو چراغ داشبورد مصرف پایین تر از پژو به طوریکه در شهر و تو تابستان اخیربا کولر صدی نه بود
گزارش
پاسخ دادن
00:07  1394/07/23

حسن
0

طراحي اجزاي اين موتور 16 سوپاپ به نحوي صورت گرفته است که به واسطه محاسبات رايانه اي پيچيده سطح صدا و لرزش موتور به خصوص در دور آرام بسيار مطلوب و متناسب با موتورهاي روز دنيا بوده و از نظر سطح دستيابي به استاندارد آلايندگي نيز توانايي اخذ بالاترين استانداردهاي روز اروپا (Euro5) را دارا مي باشد.
موتور EF7 نخستين موتور ايراني است که در آن از سيستم زمان بندي متغير سوپاپ ها استفاده شده است. اين سيستم سبب افزايش راندمان موتور شده به نحوي که در دورهاي پايين سبب کاهش مصرف سوخت تا 10 درصد و در دورهاي بالا سبب افزايش قدرت موتور مي شود. مهمترين مزاياي اين سيستم عبارتند از :
1- امکان جابجايي زمان باز و بسته شدن سوپاپ هاي ورودي
2- بهينه نمودن راندمان در تمامي نقاط کاري موتور
3- بالا نگه داشتن مقادير گشتاور د ردورهاي کاري موتور
4- کاهش ميزان مصرف سوخت
5- کاهش آلودگي
تلمبه آب صافي روغن و خنک کن روغن در يک مجموعه
گزارش
پاسخ دادن
00:14  1394/08/10

123
1

سلام خدمت همه
لاستیک های ماشین رو باد نیتروژن زدم
الان 2 ماه میگذره. تنظیم باد مجددش چه جوری انجام میشه؟
پاور ویندوز و کوئیک شیفتر از کجا گیر بیارم؟ ef7پایه گازسوز مالتی پلکس
13:17  1394/07/21
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ali LORD
0

تا حالا باد نیتروژن نزدم ! نمیدونم !
اما مورد های بعدی رو از نمایندگی های آپکو باید بگیری که واست توی گارانتی مشکلی پیش نیاد !
امید و حسین مشهد هردوشون گازسوز دارن
گزارش
پاسخ دادن
20:12  1394/07/21

رضا
0

سلام

دوستان ماشین من EF7 94 هست . از روز اول مشکل به راست کشیدن رو داشتم نمایندگی هم بردم یه بار جای چرخ ها رو عوض کرده یه بار تنظیم زاویه چرخ اما مشکل حل نشد . بالانس هم کردم .
راستی یکی میگه اگه به راست میشکه باد لاستیک سمت چپ رو کم کن یکی میگه باد لاستیک سمت راست! کدوم یکی باید بادش کمتر باشه که به راست کشیدن کمتر بشه!
ممنون میشم راهنمایی کنید .
08:58  1394/07/21
گزارش
پاسخ دادن
خودم
4

احتمالا لنت ترمز به دیسک چرخ سمتی که می کشه گیر می کنه رو جک تست کن
گزارش
پاسخ دادن
10:09  1394/07/21

کیوان
2

سلام رضا جان..من هم این مشکل را ازکیلومتر10000 باهاش روبروشدم..نگران جلوبندی ومیزان فرمان نباش..فقط ازکیفیت بدلاستیکهای تولید داخل است..البته تنظیم دقیق باد هم بی تاثیرنیست..اینکه گفتن یکطرف ازطرف دیگر بادش کم یا زیادترباشه من هم امتحان کردم بهترکه نشد بدترهم شد. اگرازنظرمالیش مشکلی نداری لاستیکهارا تعویض کن ولاستیک با کیفیت بنداز..وگرنه مثل بنده چندهزارتا دیگه که پیمایش داشته باشی درست میشه..چون این اشکال ازناهماهنگی دروزن لاستیکها می باشد..بیخودی ماشینتم دستکاری نکن..هیچ مشکل فنی نداره فقط کیفیت نامطلوب لاستیکها ست
گزارش
پاسخ دادن
11:30  1394/07/21

سمندی
22

مرادی حیا کن........................ ef7 رو رها کن!
07:56  1394/07/21
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ali LORD
0

http://uupload.ir/files/d2p7_abs.jpg
این الان ای بی اس ماشینه؟!
مارکش کجاست ؟!!!!! میخوام اگر بده قطعش کنم !
23:02  1394/07/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمد از کاشان
0

برای من ماندو هستش. روش نوشته MANDO
گزارش
پاسخ دادن
08:45  1394/07/21

کاربر: oMIID
0

واسه منم نوشته ماندو
گزارش
پاسخ دادن
11:18  1394/07/22

حمید
0

سلام آقا امید شما خودتون چه روغنی میریزین مطمعنم شما تحقیقاتونو کردین هر کدوم شما میریزین منم همونو میریزم بعد چهار لیترین دیگه اون یه لیترش همون مارک داره قیمتشم اگه بگی ممنون میشم
22:14  1394/07/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: oMIID
0

عرضم به حضورتون که ازونجایی که درحال حاضر اصلا و ابدا نمیشه به روغنهای خارجی اعتماد کرد،من روغن ایرانی میریزم و طبق تحقیقات من ۱- بهران سوپر پیشتاز ۲- پارس پایا ۳- ایرانول ریسینگ به ترتیب بهترین روغنهای ایرانی هستن.
من سری اول که سر هزارکیلومتر روغنمو عوض کردم بهران ریختم خیلی خوب بود،سر ده هزار کیلومتر که اومدن روغنو عوض کنن خودشون رایگان توتال ریختن و از نظر کارکرد تفاوتی با بهران ندیدم.
گزارش
پاسخ دادن
13:00  1394/07/21

کاربر: oMIID
0

یادم رفت بگم...معمولا بعضی روغنها مثل توتال ۵ لیتری دارن و راحتی اما برای بهران که ۴ لیتریه معمولا خود تعویض روغنی از همون روغن داره و واست سرریز میکنه.
ولی سعی کن ۴/۵ لیتر بیشتر نریزی چون ممکنه بخارش از درزهای موتور بزنه بیرون.
قیمتشم بهران حدود ۶۳ تومن ۴ لیتریشه و البته من حدود ۵۰ میخرم.
توتالم حدود ۷۰ تومن ۵ لیتری.
گزارش
پاسخ دادن
13:07  1394/07/21

سعید
1

سلام
من بین انتخاب 405 مدل 90 یا سمند ef7 90 موندم.هیچی هم راجع به ef7 نمیدونم میشه راهنماییم کنید.
13:17  1394/07/20
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
8

تصادف و ضربه خوردن و آتیش گرفتن ماشین چه ربطی به موتور داره ؟؟ یعنی فکر میکنید اگر ماشین ضربه سنگینی بخوره موتور ef7 آتیش نمیگیره‌؟ شما ها جدی جدی فکر کردین ef7 مثل موتور بنز هست ؟ مگه موتور بی کیفیت تر و بدنام تر از ef7 هم توی ایران داریم ؟ ef7 با اولین ضربه ای که بخوره ، بلوک و سرسیلندر بی کیفیت داغون میشه و بنزین و روغن داغ بلافاصله آتیش میگیره . ef7 نه تنها از این نظرات هیچ برتری به سایر موتورها نداره بلکه از نظر کیفیت دقیقا در رده آخر تولیدات داخلی قرار میگیره . ef7 همینجوری بدون هیچ ضربه ای از همه جاش احتمال نشت روغن وجود داره بعد شما میگی توی تصادف بهتر عمل میکنه ؟ دسته موتورهای ef7 همینجوری روی زمین صاف بعد از مدتی خراب میشن چطور انتظار دارین در مقابل ضربه سنگین یک تصادف مقاومت کنند ؟؟
گزارش
پاسخ دادن
07:31  1394/07/21

کیان
1

سلام به نظر من اگر ماشینت زمانی کا داغ میشه ای کارو میکنه سیم اتصال به بدنه و موتور رو عوض کن قفل باتری هم عوض کن نتیجه دینام بهتر شارژ میکنه فن با دور بیشتری کار میکنه و شمع و وایر برق کم نمیاره
گزارش
پاسخ دادن
02:27  1395/03/25

یداله
1

سلام برادر زیر صندلی عقب ماشین یک دریچه هست اگر بازش کنی متوجه خواهی شد یک فیلتر بنزین هم آنجا هست کمی آن را تاب بده و بیار بیرون بک فیلتر کوچک و ظریف هست که گاهی اوقات آشغال می گیره تمیزش کن و بگذار جای خودش متوجه خواهید شد که در سر بالایی ها شتاب خوبی پیدا می کند.
گزارش
پاسخ دادن
13:03  1395/05/08

هادی
0

سلام دوستان دوو سوار، بنده هم حدود 6 سال است دوو سیلو سوار میشم ، ماشین من هم مشکل ریپ زدن داشت و خیلی هم این مشکل طول کشید تا برطرف بشه ، باطریساز افت ولتاژ ماشین را برطرف کرد مشکل حل شد ، اینو بگم من قبل از این کار شمع و وایر عوض کردم ، سوزن ها را عوض کردم ، فایده ی نداشت .
گزارش
پاسخ دادن
10:06  1396/04/28

کاربر: oMIID
6

مدل ۹۰ هرخودروی داخلی که بگیری حداقل ۸۰ هزارتا کارکرده و کم کم داره میره تو خرج...به همین دلیل ۴۰۵ با موتور XU7 هم بخاطر وزن کمتر اتاق،استهلاک کمتری داشته و کمتر بهش فشار اومده و هم اینکه در صورت خرابی،هزینه و زحمت تعمیرش کمتر از سمند EF7 هستش!
گزارش
پاسخ دادن
00:06  1394/07/21

حسين
0

كسي كه نظرات اين سايت را تاييد مي كني واقعاً آدم بيخودي هستي
تا حالا سه بار سوال پرسيدم اما تاييدش نكردي .
10:09  1394/07/20
گزارش
پاسخ دادن
امین انصاری
0

با عرض سلام خدمت تمامی دوستان من برای کارم نیاز به وسیله دارم کار بنده تو ضمینه ی عمران هست و معمولا رو موتور ماشین بخاطر پستی بلندی های زمین فشار نسبتا زیادی تصمیم هیت مدیره اینه که بریم تیبای صفر بگیریم پیشنهاد بنده سمند ef7 دست دومه شما فکر میکنید این کار درستیه اگر هست موقع خرید دست دوم فکر میکنید چه نکاتی رو باید مد نظر قرار داد
09:19  1394/07/20
گزارش
پاسخ دادن
کیوان
4

سلام...سمندef7 بهترین گزینه است..من صفرگرفتم وتا به الان که راضیم..درجاده های ناهمواروگرم وخشک وپرپیچ وخم هم تستش کردم..عالیه..فقط اگربراتون امکان داره صفربگیر یا اگرهم دست دو میخواهید بخرید مدل 93 به این وروبخرین...چون مدلهای قبلی ممکنه که یکسری مشکلاتی را که بخاطرتحریمها بوده را داشته باشه ...ولی مدلهای بالا تمام مشکلات حل شده..بخروبا خیال راحت سفرکن..موفق باشی
گزارش
پاسخ دادن
09:54  1394/07/20

کیوان
4

درضمن یادراورباشم که بنده قبل سمندتیبا داشتم..تیبا جلوبندی وترمزضعیفتری نسبت به سمند داره..ازلحاظ قدرت موتوربدنیست ولی پرمصرفترازef7 ..تیبا خودرویی است که ازپراید به مراتب عالی تره ولی درمقایسه با سمند ماشین قابل توجهی نیست
گزارش
پاسخ دادن
10:00  1394/07/20

مرادی
3

Ef7 موتور کار نیست . موتور دور بالا با دسته موتورهای دراز به خاطر به زور جا زدن موتور عمود نصب ef7 به جای موتور مایل xu7 باعث ميشه دایما مشکل دسته موتور پیدا کنید درصورت فشار زیاد روی ماشین و موتور . جای دسته موتورها روی بدنه 405 و به تبع اون سمند برای موتورهای با نصب مایل طراحی شده . خود شما زیر کاپوت رو نگاه کن و دسته موتور دراز و بی قواره ef7 رو ببین تا متوجه حرفم بشی . Ef7 مال کار مداوم و سنگین نیست چون گشتاور ضعیفی در دور پایین داره باید باهاش دور بالا رانندگی کنید و این به شدت استهلاکش رو بالا میبره . ضمنا قطعه برای این موتور هم سخت گیر میاد پس برای کار کشیدن ودوندگی اصلا مناسب نیست
گزارش
پاسخ دادن
15:59  1394/07/20

مجید
7

دوست عزیز سمند ef7 از هر نظر به سایر محصولات ایرانی برتری نسبی داره ایمنی و هندلیگ بسیار عالی که تو همه مدلهای سمند وجود داره همچنین شتاب و قدرت بالا و مصرف کم که نکته شاخص تو سری ef7 هست تنها نکته خرید مدل 93 و بالاتره که مشکلات مدلهای قبل را ندارند.موفق باشید
گزارش
پاسخ دادن
20:37  1394/07/20

حمید
6

من نمیدونم این آقای مرادی که انقدر از ef7 بدش میاد چرا خیمه زده تو این پیج بابا شما نظرتو گفتی همه هم شنیدن دیگه لطف کن بیشتر از این دوستان رو به فیض نرسون آخه شما تا حالا چند بار پشت این ماشین نشستی انقدر ازش بد میکی یعنی شما بیشتر از ما که تا الان 20000 کیلومتر باهاش رانندگی کردیم تجربه داری ما که بدی توی این ماشین ندیدیم
گزارش
پاسخ دادن
22:06  1394/07/20

رضا
7

از قضا بنده سه ساله با ایبن ماشین مسافر کشی میکنم و خیلی تو جاده خاکی میرم از لحاظ موتور بسیار پر قدرت و کم خرج هستشش خدا وکیلی خیلی توپه

این آقای مرادی گفت ef7 ندارم پس چه جوری انقدر نظرات مزخرف میده .

خدا وکیلی خیلی آدم بی خود و بیکاریه ،گوگوری الآن جوونی ، انقدر وقتت رو هدر نده به فکر زن و بچه و آیندت باش و هدفت رو مشخص کن .
البته میدونم این چیزها برات مهم نیست .
گزارش
پاسخ دادن
01:17  1394/07/21

مرادی
6

اسم گشتاور رو نیار که در زمینه گشتاور ef7 هیچ حرفی واقعا هیچ حرفی واسه گفتن در مقابل xu7 نداره . آقای محترم گشتاور 153 نیوتن متری xu7 در دور 3000 کجا ، گشتاور 155 در دور 5000 کجا ؟ چه مدت و کجاها میتونی دور موتور رو روی 5000 نگه داری؟ چند بار نگه دار تا ببینی روغن از همه جای ef7 بیرون میزنه و روغن ریزی مهمون دایم خونه ات میشه . حرفی نزنید که بیشتر سبب خنده بشه . ef7 گشتاور خوبش کجا بود ؟ شما به 155 نیوتن متر در دور 5000 میگین گشتاور خوب ؟ تازه بنزین با اکتان 98 برای نسبت تراکم 11 موتور ef7 ز کجا میخوای بیاری ؟ ef7 با این بنزین ها همیشه ریتارد کار میکنه پس هیچوقت به این مشخصات نمیرسه . انگار اونهمه بحث کردیم باز یادتون رفته ؟ چند بار باید مجکوم بشید تا دست بردارید ؟ آقا بگو ef7 کم مصرفه بگو کم صداست بگو تاپ اسپید بهتری داره بگو روی سوخت گاز عملکردش بهتره . ولی دیگه چرا باز حرف گشتاور رو میزنی مگه اینهمه بحث نکردیم ؟ مگه خود شما نمیگی باید با ef7 دور بالا و اسپرت رانندگی کرد ؟ خوب این یعنی چی ؟ یعنی گشتاور ضعیف تر ef7 . از نظر گشتاور موتور ef7 کاملا مغلوب موتور xu7 میشه
گزارش
پاسخ دادن
11:24  1394/07/21

کاربر: oMIID
0

اگه مدل ۹۳ به بالا میگیرید EF7 عالیه.
گشتاور عالی،کیفیت مقبول،مصرف سوخت کم،خرابی کم (البته همه اینها نسبت به داخلی هاست)
ولی قبل از ۹۳ رو پیشنهاد نمیکنم.
گزارش
پاسخ دادن
23:58  1394/07/20

کاربر: جواد مهاجر
0

سلام دوستان یک نکته جالبی توی این بحثها دستگیرم شده ما مردمی هستیم با تغییر مخالفیم چرا ما همیشه به ایران خودرو و سایپا گیر میدیم وقتی پژو پارس با موتور 30 سال پیش بهترین ماشینه دیگه چرا ایران خودرو زحمت به خودش راه بده من تمی گم سمند بهترین ماشین نه ef7 یک موتور پر ایرادی هست من خودم از شهریود 93 این ماشین دارم وباایرادات موتور ef7 اشنا هستم و الان می خوم یک ماشین دنا بخرم سعی کنیم شرکتهای داخلی را تغییر عادت بدیم نه اینکه بنا به گفته مکانیک نمایندگی موتورef7 پیچده است بنظر من این مکانیک 30 سال موتورxu7 رو تعمیر کرده( بنا به گفته خودش) ..........خلاصه آقای مرادی که برای شما احترام زیادی قائل هستم ایا باید تغیر بکنیم یا نه
03:14  1394/07/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمدرضا از کرج
0


البته ممکنه کسانی که ef7 ندارن ولی سوار.405 یا پرشیا یا ال نود و یا هر ماشین دیگه ای میشن به قول شما لم و رگ خواب ef7 رو بهتر از ما ef7 سوارها بدونند ولی اینکه شما میفرمایید ef7 یعنی روغن ریزی و هر روز تعمیر گاه بودن و این مشکلات بیشتر بدلیل کیفیت افتضاح قطعات آلیاژی در کارگاه یا کارخانه های ریخته گری قطعه سازان و نحوه مونتاژ بی دقت و سری کاری های بی دقت در مونتاژ می باشد و به طور کلی متاسفانه همه ماشینهای داخلی از کیفیت افتضاح رنج میبرند
من خودم به شخصه قبل از خریدنش از خیلی ها مشورت گرفتم و حتی از چند تا مکانیک پرسیدم مشکل روغن ریزی و کپ کردن و غیره کلی به من خندیدند و به من گفتند فقط مشکل کیفیت قطعات توسط قطعه سازان هست وگرنه محاله این مشکلات پیش بیاد
23:29  1394/07/19
گزارش
پاسخ دادن
خراسانی
0

به هیچ عنوان پرشیا نخرید من بهمن سال 91 پرشیا خریدم این قدر که تعمیر گاه بردم ازش خسته شدم آبان سال 92 فروختم دی همون سال یه سمند lx خریدم واقعا تو این رنج قیمتی صرفه داره هم آپشن های لازم رو داره هم تو جاده بهتر عمل میکنه هم کیفیت بالاتری داره تا الان نمایندگی وتعمیرگاه نبردم مگر برای کارت طلایی و تعویض روغن در یک کلام واقعا این ماشین مرد هست
22:28  1394/07/19
گزارش
پاسخ دادن
530
0

530 یکه.
لااقل من یکی ازش راضیم.
گزارش
پاسخ دادن
16:46  1394/04/28


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
حسین : سلام. انشا... در این لحظات سلامت و تندرست باشید. جی۷ ما اومد. ۲۹/۲ فاکتور شده بود. این هفته تمام خودروهای فاکتور شده رو تحویل میدن. یا حق
حسین : سلام. انشا... در این لحظات سلامت و تندرست باشید. جی۷ ما اومد. ۲۹/۲ فاکتور شده بود. این هفته تمام خودروهای فاکتور شده رو تحویل میدن. یا حق
تیتان ۲ دی : سلام. ماشین من بیمه شده پیامکش اومده ولی هنوز به دستم نرسیده به نظرتون با این شرایط جنگی به دستمون می‌رسه؟
سعید : کسی خبر از شرکت داره تعطیلن یا نه؟
Mehdi : سللم دوستان تحویل تیرماه کسی هست ماشین تارا اتومات تحویل نگرفته باشه ،الان در چه مرحله ای هستید برای خودم تماس گرفتم گفتند ماشین رفته بازبینی کیفیت الان یک هفته است
Mehdi : سلام باید برید نمایندگی خودتان فکر کنم میتونید پرداخت رو به تعویق بندازید ماشین چی هست و مبلغ دعوت نامه چقدر است؟
. : اره حتما ببر باید تحویل نمایندگی بدیتا ثبت بشه
رحمان : سلام دوستان انشاالله همیشه سلامت باشید دعوت نامه شهریور آمده اگه نتونم بریزم چی میشه قرارداد کنسل میشه
shahin-CVT : ممنونم به نظرتون کی نوبت 13 اسفند میشه؟ بدجور گرفتار شدم واقعا به پول شاهین نیاز دارم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
وحید : دوستان دنا اتومات مشکی فروش فوری تحویل 14 تیر هستم ، کسی این ماه فاکتور شده؟ تورو خدا جواب بدید
وحید : سلام ، دوستان تحویل فوری 14 تیرماه هستم ، کسی تیرماه فاکتور شده؟
207 پانا فوری خرداد : من تحویل 14 خردادم فاکتور نشده زنگ زدم شرکت میگه هیچی مشخص نیست
207 پانا تحویل 12 و 18 خرداد : با سلام خدمت همه دوستان کسی تماس با ایران خودرو گرفته بپرسه که تو چه مرحله ای الان خودروها فاکتور میشه نمیشه میدن نمیدن چیکار باید کرد الان لطفا اگه تونستید تماس بگیرید لطف میکنید اطلاع بدید من دسترسی ندارم نمیتونم تماس بگیریم شماها که تماس میگیرید متنی که میگن رو اطلاع بدید اینجا ممنون میشم از لطفتون من اینجا پیگیر هستم جواباتونون و خبراتونو ببینم ممنون 🙏🙏
دنا تحویل خرداد : ایناهم زرنگن.ماشین فاکتور کردن که بیمه بشه اگه اتفاقی افتاد خودشون زیربار نرن
علی : اصلا چرا روز پنجشنبه که سه روز تعطیلی بود دعوتنامه مرداد ارسال کردن؟ الانم ک نمیتونیم جور کنیم هم اوضاع خرابه هم افرایش داشته
دنا 6 دنده : منم شرایط شما رو دارم فاکتور شدم ولی تو این اوضاع ماشین تحویل میدن من تهرانم
ثبت نام 151 30 روزه : سلام دوستان کسی ثبت نام کرده
جادوگر98 : سلام کسی خبر از روند فاکتور دوگانه ها نداره
سورن جدید 6 تیر : تحویل 6 تیر هنوز فاکتور نشدم. لطفا تیر ماهی ها اعلام حضور کنید