امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)8
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)450.2
عرض (سانتی‎‏متر)190.3
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

82446 نظر

کاربر: محمدرضا از کرج
0

من شخصا به نظرات شما احترام میذارم
البته ممکنه کسانی که ef7 ندارن ولی سوار.405 یا پرشیا یا ال نود و یا هر ماشین دیگه ای میشن به قول شما لم و رگ خواب ef7 رو بهتر از ما ef7 سوارها بدونند ولی اینکه شما میفرمایید ef7 یعنی روغن ریزی و هر روز تعمیر گاه بودن و این مشکلات بیشتر بدلیل کیفیت افتضاح قطعات آلیاژی در کارگاه یا کارخانه های ریخته گری قطعه سازان و نحوه مونتاژ بی دقت و سری کاری های بی دقت در مونتاژ می باشد و به طور کلی متاسفانه همه ماشینهای داخلی از کیفیت افتضاح رنج میبرند
من خودم به شخصه قبل از خریدنش از خیلی ها مشورت گرفتم و حتی از چند تا مکانیک پرسیدم مشکل روغن ریزی و کپ کردن و غیره کلی به من خندیدند و به من گفتند فقط مشکل کیفیت قطعات توسط قطعه سازان هست وگرنه محاله این مشکلات پیش بیاد
20:57  1394/07/19
گزارش
پاسخ دادن
علی
5

فقط کسی ef7 میخره که از ماشین و موتور هیچی سرش نشه . ef7 یعنی بدبختی و بیچارگی و گرفتاری در تعمیرگاه و نمایندگی و تعویض روغنی
15:10  1394/07/19
گزارش
پاسخ دادن
علی
5

دقت کردم تمام کسانی که در این صفحه از ef7 ایراد گرفتن و ef7 رو کوبیدن آدم های فنی و باسوادی بودن و حرف های علمی زدن ولی افردی که طرفداری کردن فقط حرفهای کوچه بازاری زدن مثل افرادی که میگن tu5 چون 16 سوپاپ و جدیدتره پس قویتره . یا میگن cvvt باعث قوی شدن موتور میشه . نوشته ها رو که بخونی کامل معلومه که مخالفین ef7 خیلی فنی تر و باسواد ترن تا موافقینش . کامل معلومه که موافقین ef7 گول همین حرف های کوچه بازاری رو میخورن
گزارش
پاسخ دادن
16:19  1394/07/19

علی
2

محمدرضا جان از کرج شما قبول داری همه افرادی که در این چند صفجه از ef7 ایراد گرفتن و شدید مخالفت کردن سواد فنی خوبی دارن یا نه ؟ حتی در جاهایی از خود افرادی که ef7 دارن هم بهتر لم این موتور و ماشین رو میدونن و به سوالات صاحب های این ماشین جواب دادن . شما به همین یک سوال من جواب بده لطفا . تشکر
گزارش
پاسخ دادن
17:16  1394/07/19

سمندی
8

داداش اگه قرار باشه ef7 بیچارگی بیاره ، پس پژو پارس یعنی مصیبت عظما ، شما یه سر برو تعمیرگاههای نمایندگی های ایران خودرو بزن ، تعداد پژو پارس های صفر کیلومتر رو بشمار چند تا هستند ، پژو پارس ، خودروی چینی- هندی- ایرانی ، مایه شرم ایران خودرو هست.....
گزارش
پاسخ دادن
07:50  1394/07/20

کاربر: محمدرضا از کرج
4

علی آقای با سواد
به قول شما من بی سوادم قبول صد البته خودم اعتراف میکنم که بی سوادم ولی نظرات شما رو تایید نمیکتم چون حدود 10 نفر از دوستان و همکاران و فامیلهای من سمند ef7 از مدل 90 دارن و الان هم دارن و سوار میشن بهت بگم کاپوت ماشینهاشون هنوز برای تعمیر بالا نرفته باورت نمیشه
اصلا حتی اگه باور کنی میذاری به حساب خوش شانس بودن این 10 نفر
علی آقا بنا به قول آقای مرادی ef7 هنوز در سالهای اول کارش هست مطمعن باش به مرور زمان تمام ایرادهاش برطرف خواهد شد
ضمنا ماشین خودم حدود 2 ماه و نیم دارم سوار میشم از صفر تا الان 4500 کیلومتر باهاش رفتم و هیچ مشکلی نداره و کاملا سالم هست و فکر نکنم زودتر از5 سال دیگه بخوام بفروشمش و یه ماشبن دیگه بگیرم
علی آقا راحت باش داداش شما هر انگی دلت میخواد به ef7 بچسبون مطمعن باش تو این دوره زمونه هیچکس بدون تحقیق و آشنایی ماشین نمیخره
گزارش
پاسخ دادن
16:46  1394/07/19

کاربر: محمدرضا از کرج
0


البته ممکنه کسانی که ef7 ندارن ولی سوار.405 یا پرشیا یا ال نود و یا هر ماشین دیگه ای میشن به قول شما لم و رگ خواب ef7 رو بهتر از ما ef7 سوارها بدونند ولی اینکه شما میفرمایید ef7 یعنی روغن ریزی و هر روز تعمیر گاه بودن و این مشکلات بیشتر بدلیل کیفیت افتضاح قطعات آلیاژی در کارگاه یا کارخانه های ریخته گری قطعه سازان و نحوه مونتاژ بی دقت و سری کاری های بی دقت در مونتاژ می باشد و به طور کلی متاسفانه همه ماشینهای داخلی از کیفیت افتضاح رنج میبرند
من خودم به شخصه قبل از خریدنش از خیلی ها مشورت گرفتم و حتی از چند تا مکانیک پرسیدم مشکل روغن ریزی و کپ کردن و غیره کلی به من خندیدند و به من گفتند فقط مشکل کیفیت قطعات توسط قطعه سازان هست وگرنه محاله این مشکلات پیش بیاد
گزارش
پاسخ دادن
21:17  1394/07/20

حمید
0

سلام به همه دوستان آقا ما نفهمیدیم روغن توتال بریزیم یا سوپر پیشتاز 10/40 یا مارک دیگه ممنون اگه راهنماییم کنید
15:00  1394/07/19
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: oMIID
0

تفاوتی ندارن اما شما یکدفعه توتال بریز و دفعه بعد بهران بریز.
ببین کدوم روغن کمتر بخار میشه و کم میشه.
هرکدوم بخارش کمتر بود همونو بریز.
به صدای موتور هم دقت کن.
و البته چک کن بین کدوم روغن زودتر سیاه میشه.
هرکدوم زودتر سیاه بشه یعنی قابلیت جرمگیری بیشتری داره و برای موتور بهتره.
گزارش
پاسخ دادن
13:03  1394/07/20

پژمان
6

دقت کنید سمند ها حتی با موتور xu7 واشر سر سیلندر نمیسوزونن ولی پارس ها به راحتی واشر میسوزونن همکار من پرشیا 93داره تا الان دو بار واشر سوزونده ولی سمند 92 من توی گرم ترین ماه سال مرداد آمپرش به شدت بالا رفته بود حتی با کولر واشر نسوزوند خودم فکر میکردم واشرش سوخت قطعات پرشیا 90 درصدش چینی ولی سمند 50 درصدش چینی هست بقیش ایرانیه یک درصدش هم که نه چین میتونه بزنه نه ایران اروپاییه
14:39  1394/07/19
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Reza
5

الان تمامی قطعات XU7 در ایران تولید می شه و فقط قطعات برقی از چین می یاد اونم تحت لیسانس.
گزارش
پاسخ دادن
15:45  1394/07/19

کاربر: Reza
1

علی کوچولو،ای سی یو ماشین من زیمنس هست نه SAAT!
گزارش
پاسخ دادن
17:25  1394/07/19

حسين
0

سلام بردوستان اهل فن
من براي كلاس 29110 پيش فروش ثبت نام كرده بودم اما الان متاسفانه توي دعوتنامه برام كلاس 29111 زدن . ولي چون من سخنگو نمي خوام اعتراض كردم ومي خوام انصراف بدم . به نظر شما چيكاربايد بكنم . واقعاً ملت را گذاشتن سركار با اين كاراشون
12:42  1394/07/19
گزارش
پاسخ دادن
حسين
0

سلام بردوستان اهل فن
من براي كلاس 29110 پيش فروش ثبت نام كرده بودم اما الان متاسفانه توي دعوتنامه برام كلاس 29111 زدن . ولي چون من سخنگو نمي خوام اعتراض كردم ومي خوام انصراف بدم . به نظر شما چيكاربايد بكنم . واقعاً ملت را گذاشتن سركار با اين كاراشون
11:39  1394/07/19
گزارش
پاسخ دادن
اکسنت مرداد
0

اس سند برای شما امده؟ کی تکمیل وجه کردی؟
گزارش
پاسخ دادن
06:17  1397/05/23

اکسنت مرداد
0

اس سند برای شما امده؟ کی تکمیل وجه کردی؟
گزارش
پاسخ دادن
08:50  1397/05/23

اکسنت مرداد
0

اس سند برای شما امده؟ کی تکمیل وجه کردی؟
گزارش
پاسخ دادن
09:21  1397/05/23

اکسنت مرداد
0

اس سند برای شما امده؟ کی تکمیل وجه کردی؟
گزارش
پاسخ دادن
06:08  1397/05/23

هایده
3

کسی از دوستان میتونم راهنمایی کنه

من پژو مدل 90 ( 22 میلیون ) از فامیل نزدیکمون بخرم
یا سمند صفر
08:46  1394/07/19
گزارش
پاسخ دادن
میلاد
2

سمند صفر
گزارش
پاسخ دادن
09:09  1394/07/19

سمندی
6

خانوم سمند کجا؟ ، پژو کجا؟ در خرید سمند شک نکن. فقط آپشن هاو ظاهرو هیبتش میارزه به کل هیکل پژو ....
گزارش
پاسخ دادن
09:37  1394/07/19

دباغ زاده
4

اگر از ماشین زیاد کار میکشین پژو بهتره اگر برای خانواده و استفاده کم میخواین سمند بهتره . بدنه سمند نقطه جوش های زیادی داره و وقتی زیاد ازش کار بکشین خیلی زود بدنه میافته . به این سمندهای چند سال کارکرده که زیاد کار کردند نگاه کنید بدنه خسته و وا رفته شون کاملا مشخصه . ولی پژو اصلا اینجوری نیست . در عوض امکانات سمند بهتر از 405 هستش . ولی اگر هم امکانات بخواید هم زیبایی هم وزن مناسب و متعادل هم ماشین معقول و بدنه بدون نقص باید برید سراغ پرشیا که همه رو با هم داره ولی خوب کلی گرون تره .
گزارش
پاسخ دادن
10:14  1394/07/19

سمندی
2

البته خانوم محترم ، پرشیا به قول دوستون از نظر ظاهری و تعادل و آپشن خوب هست ولی از نظر فنی ، به گفته خیلی از مشتریانش ، مدلهای جدیدش ایرادات زیادی داره (نمایندگی های ایران خوردو پر از پارس تعمیری هست)، قیمتش هم که زیادی بالاست ، مدلهای کارکرده اون هم که نمی ارزه ، شما هم ظاهراً کار و مسافر کشی با ماشین نمیکنید ، من فکر کنم سمند ال ایکس مدل 93 به بالا چه با موتور xu7 و چه با موتور ef7 بهترین گزینه برای شماست ، در ضمن پرشیا ظاهر بیرونی اش از ابتدای تولید در ایران تا حالا همونی هست که بوده و کمی جواد شده!! انتخاب نهایی با خودتون .
گزارش
پاسخ دادن
11:14  1394/07/19

هایده
0

ممنون از لطف همتون بوس بوس


206 اس دی وی 20

من گاهی تا شمال برم تو شهرم فقط سرکار میرم

تعریف سمند را خیلی شنیدم اما اینم خوب حدود 10 تومان ارزانتره بعدشم ماشین صفر هی باید بر تعمیرگاه

نظرات شما خیلی کمکم میکنه
گزارش
پاسخ دادن
12:09  1394/07/19

نه Ef7 نه xu7 نه slx نه GLX
0

خواهش می کنم...!×!
گزارش
پاسخ دادن
13:06  1394/07/19

مرادی
8

آقای دباغ نکته جالبی رو اشاره کرد . تقریبا میشه گفت پرشیا تنها ماشینی هست که همه چی رو در کنار هم داره تا حد قابل قبول . ظاهرش که خوبه کیفیتش هم اگر از سمند و 405 بهتر نباشه ولی مسلما بدتر نیست . آپشن های خوبی داره و جا دار هست . معقول و با کلاس هست . از نظر وزنی نه سبکی 405 رو داره و نه سنگینی سمند رو و کاملا متعادله . به نظر من هم کامل ترین ماشین ایرانی همین پژو پارس هست . در مورد دنا هم من نظر مثبتی داشتم به شرط اینکه حق انتخاب برای موتورش هم وجود داشت . البته دنا هم همون ایرادات بدنه سمند رو به ارث برده قیمتش هم وحشتناک بالا و غیر واقعی هست . اگر همه چی رو بخوایم لحاظ کنیم باز به همون پژو پارس میرسیم . در همین سایت خبری دیدم که پژو پارس در نیمه دوم سال قبل پرفروشترین ماشین در رده 25 تا 50 میلیونی بوده و این بی دلیل نیست .
گزارش
پاسخ دادن
13:33  1394/07/19

انزلی چی
2

خودروی صفر داخلی و چینی نخرید ، لعنت بر خودورسازان داخلی و چینی با این خودروهای بی کیفیتشون!!!!!!!
07:40  1394/07/19
گزارش
پاسخ دادن
محمد رضا
0

با سلام
یک سوال از دوستان داشتم که چراغ چک ماشین من بعضی وقت روشن میشه و سرعت سنج ماشین از کار می افته. خواستم ببینم ایرادش چیه؟
17:17  1394/07/18
گزارش
پاسخ دادن
علی1
0

آنکس که نداند و بداند که نداند ...

دقیقا حکایت این مرادیه هست .

نمونه یک انسان بیکار و الآف .
12:05  1394/07/18
گزارش
پاسخ دادن
علی1
0

آنکس که نداند و بداند که نداند ...

دقیقا حکایت این مرادیه هست .

نمونه یک انسان بیکار و الآف .
12:05  1394/07/18
گزارش
پاسخ دادن
سمندی
0

خانواده سمند ، بهترین گزینه ماشین مسافرت در بین خودروهای داخلی.....
10:21  1394/07/18
گزارش
پاسخ دادن
سمندی
0

خانواده سمند ، بهترین گزینه ماشین مسافرت در بین خودروهای داخلی.....
10:21  1394/07/18
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
3

تکنولوژی cvvt و سوپاپ فقط و فقط در دور به بالا به تنفس بهتر موتور کمک میکنند همین . هیچ تاثیری روی گشتاور دور پایین ندارند . ef7 نسبت به xu7 دارای ضعف گشتاور دور پایین هست و همین موضوع باعث میشه مجبور به رانندگی دور بالا و دنده معکوس زیاد بشید و همین یعنی استهلاک بیشتر موتور .
09:21  1394/07/18
گزارش
پاسخ دادن
مجید
10

کسی میتونه در مورد ef7 نظر بده که با این ماشین مرتب رانندگی کنه ،من کاری با درست یا اشتباه بودن حرفهای آقای مرادی ندارم ولی به عنوان شخصی که از سال ۸۴ پارس xu7 و از سال۹۳ سمند ef7 دارم و با هر دو تا ماشین توی شرایط مختلف رانندگی می کنم می تونم با اطمینان بگم ef7 از هر نظر بر xu7برتری نسبی داره و موتور xu7 در مقایسه باef7 به شدت از ضعف تکنولوژی رنج میبره، موقع رانندگی با xu7 حس رانندگی با یک موتور قدیمی به شدت احساس میشه امیدوارم این تجربه شخصی من تو انتخاب بقیه دوستان موثر باشه
گزارش
پاسخ دادن
11:46  1394/07/18

مرادی
1

آقای مجید لطفا هر دو طرف قضیه رو بگو برای کاربران محترم . شما به قول خودت هر دو موتور رو داشتی . این حرف شما قبول که تکنولوژی ef7 بالاتره ولی انصافا کشش دور پایین xu7 بهتر نبود ؟ انصافا دنده معکوس دادن کمتری نمیخواست ؟ انصافا xu7 رو توی دنده 3 با سرعت 30 کیلومتر نمیتونستی راحت گاز بدی و دور بگیره ماشین بدون نیاز به معکوس دادن ؟ وقتی ضعف یک موتور رو میگی مزیتش رو هم بگو
گزارش
پاسخ دادن
12:35  1394/07/18

عطا
0

با سلام خدمت دوستان من پنجشنبه وجه ثبت نام واریز کردم چند روز طول میکشه ماشینو تحویل بدن؟
21:30  1394/07/17
گزارش
پاسخ دادن
عطا
0

با سلام خدمت دوستان من پنجشنبه وجه ثبت نام واریز کردم چند روز طول میکشه ماشینو تحویل بدن
21:26  1394/07/17
گزارش
پاسخ دادن
علی نوروزی
0

داداشا لطفا اگه کسی میدونه جواب بده. قفلای ماشین من خود به خود بالا پایین میشن. صندوق هم بالا نمیره با ریموت. از رو داشبردم همینطور. وقتی هم که میخوام با سوییچ از سمت در راننده قفل کنم فقط در خود راننده قفل میشه. همه این مشکلا نامنظم هستش. یعنی ممکنه یه روز قفلا خوب باشن روز دیگه دوباره بالا پایین شن. نشون برقکار دادم همه پمپا و برق ماشین و یونیت قفل مرکزی هم نگا کرد ولی نتونست ایرادشو پیدا کنه. یه جایی اتصالی داده ولی نمیدونم کجاست؟ ممکنه دزدگیرش خراب باشه؟ سمند ef7 بنزینی مدل 93 . ب خدا دیگه کلافه شدم
19:00  1394/07/17
گزارش
پاسخ دادن
اکسنت تیر
0

ببین من اولین نفر روز ۲۴تکمیل وجه کردم دیروز اس سند اومد. حتما برای شمام تا فردا میاد
گزارش
پاسخ دادن
14:32  1397/05/17

مهربان
1

دوست عزیز من دقیقا با چنین مشکلی روبرو شدم اونم حین مسافرت به امداد خودرو هم زنگ زدم نتونست انجام بده بعد حودم مشغول شدم ایرادو درارم که این بود بخاطر اینکه قفل ماشین رو با دست بالا و پایین کرده بودن قفل عقب سمت شاگرد تکیه ضامن دررفته بودو ماشین هیچ جوره قفل کارنمیکرد بنابراین رودری رو درواوردم تکیه ضامن که پلاستیکی هم بود رو جا انداختم و درست شد.باز شما هم یه امتحان کن
گزارش
پاسخ دادن
13:13  1394/07/18

مرتضی م
0

سلام علی آقا شاید ماشینو شوستی آب رفته داخل قفل باید تحمل کنی به مرور خشک شه درست میشه چون منم ماشین پژو داشنم همیمین طورد شده بود.
میخوای سرباطری بردار شاید درست شه
گزارش
پاسخ دادن
13:33  1394/07/18

مرتضی
2

سلام دوستان ای اف سونی!
من یه سمند EF7 پایه گاز سوز دارم که 6000 تا کارکرده، وقتی استارت میزنم موتور با یه صدای بلند و دور موتور بالا روشن میشه و به مرور دور موتور برمیگرده و عادی میشه .
به نظر شما ایرادش چی میتونه باشه؟
15:09  1394/07/17
گزارش
پاسخ دادن
ر: حسین مشهد
0

چقدر بالا میمونه اگه حدود 1300 باشه که درسته
گزارش
پاسخ دادن
01:54  1394/07/18

مرادی
3

تا وقتی سنسور اکسیژن به دمای نرمالش نرسه ecu به صورت اوپن لوپ کار میکنه و از سنسور اکسیژن فیدبک نمیگیره چون تا وقتی سرد هست اطلاعات نادرست ارسال میکنه . وقتی گرمکن سنسور و دریچه گاز به اندازه کافی دریچه گاز و سنسور رو گرم کردند ecu به صورت کلوز لوپ درمیاد و موتور بسیار نرم تر کار میکنه . گاز خوردن موتور هم برای گرم شدن موتور هست و طبیعی هستش تا زمانی که سنسور اکسیژن وارد محاسبات ecu بشه
گزارش
پاسخ دادن
11:55  1394/07/18

کاربر: oMIID
3

اگه بد روشن میشه و اولش پت پت میکنه فقط و فقط از کیفیت بد بنزینه!
ایندفعه از یه پمپ بنزین دیگه بنزین بزن.
اما اینکه دور موتور میره بالا کاملا طبیعیه و ECU اینکارو میکنه و بیشتر صبح اول وقت پیش میاد که هوا سرده و موتور حسابی سرده ، واسه اینکه موتور زودتر گرم شه.
بعد از اینکه کمی کار میکنه و گرم میشه دور موتور خود بخود کم میشه.
گزارش
پاسخ دادن
00:06  1394/07/18

کیهان
1

سلام خدا وکیلی بهترین روغن متور برایef7 چیه
با این فاکتور ها
بالا بردن شتاب
کم شدن صدا
واگه چیز دیگه هم هست خودتون لطف کنید

راستی اینا چرا انقدر از ای اف بد میگن اخه ایکس یو7 چی داره نکنه 16 سوپاپه داری cvvtبا قابلیت نصب توربوی فابریکه مانمیدونیم واصل فرانسه هستش
13:49  1394/07/17
گزارش
پاسخ دادن
علی نوروزی
0

سلام دوست عزیز. ایرانول ریسینگ 10,40 عالیه روانکاری بسیار خوبی داره من خودم از همین میریزم
گزارش
پاسخ دادن
19:03  1394/07/17

کاربر: oMIID
0

روغنهای ایرانی به ترتیب:
بهران پیشتاز
پارس پایا
ایرانول ریسینگ
خارجی ها هم اصلشون گیر نمیاد و ۹۹.۹۹% تقلبی هستن وگرنه ادینول ، الف و ... (همشون) عالین.

من یک دفعه بهران ریختم حدود ۵۵ تومن و یک دفعه هم توتال ایرانی ریختم حدود ۷۰ تومن (نمایندگی رایگان ریخت) از نظر کارکرد هیچ تفاوتی حس نکردم.
حواست باشه حتما ۱۰w۴۰ بریزی.
گزارش
پاسخ دادن
00:13  1394/07/18

سهیل
2

کلا ماشین داخلی بدرد نمی خوره.
12:58  1394/07/17
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

باسلام
آقای hades یه سوال اون چیپ دراگون که ازش صحبت میکردید رو هنوز روی ماشینتون نصب هست؟
اگه میشه اطلاعات بیشتری درباره این چیپ بدید
با تشکر
22:15  1394/07/16
گزارش
پاسخ دادن
سیدجواد رضوی
8

باسلام من 405 داشتم ماهی یکبار واشر سرسیلندر میسوزاند عاجز شدم فروختم رفتم پارس تک سوز مدل89 خریدم تو راه تهران سرسیلندر سوزاند البته من همیشه مسیر یزد تهران رو ماهی 2یا3بار سفر میکنم خلاصه پارس هم فروختم رفتم یک سمنددوگانه EF7مدل90 خریدم الان توسال 3هست که دارمش واقعا به این میگن سوار ی فقط بنزین و گاز وروغن دیگه من خرجش نکردم تا الان75هزارتا فقط من باهاش رفتم واقعا شتابش عالی حرف نداره فقط دنده مرده بلای موتور ای اف هست اگر بهش برسی روغنش به موقع عوض کنی رنگ تعمیرگاه نمیبینی خیلی خیلی از موتور پژوکه رو سمند های قدیم هست بهتره کم سوختر هر100کیلومترتوجاده5.5لیتر سوختش هست نسبت به پارس هزاربرابر ارزش هست در کل ماشینهای خوشرکاب هست
21:19  1394/07/16
گزارش
پاسخ دادن
حسين
0

سلام بردوستان من سمند مالتي پلكس كلاس 29110 ثبت نام كرده بودم اما حالا تودعوتنامه كلاس29111 اومده ؟ بايدچكاركنم؟ نمايندگي هم يابگير يا انصراف بده
16:27  1394/07/16
گزارش
پاسخ دادن
عطا
0

نگران نباش مال من پنجشنبه اومده مال شماهم میاد امروزو فردا
گزارش
پاسخ دادن
21:35  1394/07/17

عطا
0

ضمنا کلا اینماه فرق نمیکنه کلاس 29110یا29111 ثبتنام کرده باشی مولتی پلاکس میدن مال من سخنگو بود حالا تودعوت نامه مولتی پلاکس با کد کلاس 29111 اومده دعوت نامتونو خوب مطالعه کنید
گزارش
پاسخ دادن
21:40  1394/07/17

ندا
0

سلام، یه راهنمایی میخاستم از دوستان میام یه ماشین ثبت نام کنم مصرف سوختش برام مهمه 206 اس دی بخرم یا سمند ef7?
15:41  1394/07/16
گزارش
پاسخ دادن
روحی
0

206 عالیه شک نکن اونم برا یه خانم
گزارش
پاسخ دادن
10:55  1395/11/24

کاربر: محمدرضا از کرج
0

 
نظر شما امید جان حسبن جان و همه دوستان ef7 سوار
امروز با کارکرد 4000 کیلومتر روغن موتور عوض کردم فیلتر روغن و هوا هم عوض کردم جمعا 115 تومان پیاده شدم روغن توتال 10w 40 ریختم چون تعویض روغنی گفت بهتر از بهران سوپر پیشتاز هست ضمنا دوستان و آشنایان خودم هم پیشنهاد دادند توتال بهتره
ضمنا روغنی که از صفر کارخونه ریخته بود تقریبا سیاه شده بود و مقدار قابل توجهی هم پلیسه ریز مثل دونه های نمک یا شکر داشت
الان صدای موتور کمتر شده و روانتر کار میکنه البته قبل از تعویض روغن هم صداش کم بود و آدم احساس نمیکرد که ماشین روشن باشه
ضمنا لاستیکها رو کارخونه کویر تایر یزد سایز 185 انداخته که انشالله موقع تعویض لاستیک یزد تایر 205 میندازم
امید تصورش رو بکن با لاستیک 185 سرعت به160 رسوندم 206 بهم نرسید حالا ببین اگه 205 بود فکر کن چی میشه
15:11  1394/07/16
گزارش
پاسخ دادن
علي اي٢٠
0

از كدوم شهر هستيد ؟ وضعيتتون تو سايت تغييري كرد بعد در انتظار تخصيص خودرو ؟كدوم نمايندگي؟
گزارش
پاسخ دادن
11:12  1397/05/13

اکسنت یاسر
0

رنگ سفید در تهران. یک روز بعد از پیامک وضعیت خودرو از حالت در انتظار تخصیص به حالت اسناد مالکیت خودرو صادر شده تغییر میکند
گزارش
پاسخ دادن
12:31  1397/05/13

اکسنت تیر
0

تکمیل وجه ۲۴خرداد در انتظار تخصیص عادیه؟ کم کم دارم نگران میشم
گزارش
پاسخ دادن
18:42  1397/05/13

حامد اکسنت تیر
0

باسلام
این تکمیل وجه های 24 خرداد هم ماجرایی دارن واسه خودشون!!! تکمیل وجه 21 و 22 و 23 خرداد تحویل گرفتن! هنوز برای ما پیامک سند خودرو نیومده و در سایت در انتظار تخصیص خورده! هیچ کسی هم نیست یک جواب درست درمون به آدم بده و ما رو از کلافگی و سردگمی در بیاره!!!
گزارش
پاسخ دادن
11:14  1397/05/14

حسین مشهد
0

سلام .روغن خوب برای ef7 برای اینکه موتور بیصداتر باشه خیلی مهمه سعی کن همیشه تا 6000تا عوض کنی
گزارش
پاسخ دادن
09:46  1394/07/17

کاربر: محمدرضا از کرج
0

امید جان روغن رو بابام نگاه میکرد چند وقت یکبار و میگفت فعل زوده تا اینکه این چند روز پیش نگاه کرد گفت برو عوض کن
رفتم نمایندگی هشترود گفتند سر 10 هزار عوض میکنیم من هک بناچار بردم مغازه عوض کردم
حسین جان موتور قبا از تعویض روغن هم کم صدا بود به طوریکه بابام میگفت روشن کن ولی روشن بود و احساس نمیکرد
امید جان و حسبن جان از شما بابت راهنمایی های خوبتون به همه ef7 سوارها نهایت تشکر رو دارم
گزارش
پاسخ دادن
20:51  1394/07/17

کاربر: محمدرضا از کرج
0

امید جان حسبن جان و همه دوستان ef7 سوار
امروز با کارکرد 4000 کیلومتر روغن موتور عوض کردم فیلتر روغن و هوا هم عوض کردم جمعا 115 تومان پیاده شدم روغن توتال 10w 40 ریختم چون تعویض روغنی گفت بهتر از بهران سوپر پیشتاز هست ضمنا دوستان و آشنایان خودم هم پیشنهاد دادند توتال بهتره
ضمنا روغنی که از صفر کارخونه ریخته بود تقریبا سیاه شده بود و مقدار قابل توجهی هم پلیسه ریز مثل دونه های نمک یا شکر داشت
الان صدای موتور کمتر شده و روانتر کار میکنه البته قبل از تعویض روغن هم صداش کم بود و آدم احساس نمیکرد که ماشین روشن باشه
ضمنا لاستیکها رو کارخونه کویر تایر یزد سایز 185 انداخته که انشالله موقع تعویض لاستیک یزد تایر 205 میندازم
امید تصورش رو بکن با لاستیک 185 سرعت به160 رسوندم 206 بهم نرسید حالا ببین اگه لاستیک205 بود فکر کن چی میشه
14:26  1394/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمدرضا از کرج
0

آقای مرادی زانتیا 5 نفر سرنشین شامل زن و مرد و بچه بود و از ترس افسر کنترل سرعت جرات نکرد گاز بده چون تقریبا هر 40 کیلومتر افسر کنترل سرعت گذاشته بودند من و زانتیا با سرعت 140 تقریبا پایاپای میرفتیم من خریت کردم و افسر کنترل سرعت رو بیخیال شدم و سرعت رو به 160 رسوندم که از شانسم دیگه افسر کنترل سرعت در بعد از فرار از زانتیا نبود وگرنه ماشینم پارکینگ بود و حالا حالا ها درنمیومد از پارکینگ آقای مرادی اعتراف کن خودت شدیدا به زانتیا تعصب داری حتی اگه من با زانتیا از یه زانتیای دیگه سبقت بگیرم میای اینجا میگی که با ef7 نمیشه از زانتیا سبقت گرفت و زانتیا همیشه به ef7 رحم میکنه و گاز نمیده و کل کل نمیکنه اگه خدا جای تو بود کوتاه میومد ولی تو کوتاه نمیای هر چند همه میدونند مقایسه ef7 با موتور زانتیا یک مقایسه ناعادلانه هست
14:05  1394/07/16
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
3

بحث تعصب نیست . اصلا حتی فکر مقایسه کردن xu10 رو با ef7 نکن . حتی برای یک لحظه .خودت برو مشخصات xu10 رو مقایسه کن . Ef7 حتی در مواردی مثل کشش دور پایین مغلوب xu7 معمولی 8 سوپاپ میشه و به هیچ وجه از پس xu7L4 که 16 سوپاپ هست هم برنمیاد . پس در مورد xu10 با حجم 2000 سی سی و 16 سوپاپ که هم گشتاور و هم توانش یک سرو گردن که نه بلکه چندین سر و گردن بالاتر از ef7 هست حتی مقایسه هم خنده دار هست . خودت مشخصات xu10 رو مطالعه کن بعد خواهی دید که مقایسه اش با ef7 چقدر خنده داره .
گزارش
پاسخ دادن
20:42  1394/07/16

مرتضی پ
7

سلام-من هم زانتیا داشتم هم ef7-باید بگم که ef7 دست کمی از زانتیا نداره و می تونه بگیره زانتیا رو-و شخحصا با ef7 تا 220 کیلومتر هم رفتم واقعا شتاب و سرعتش فوق العاده است
گزارش
پاسخ دادن
11:47  1394/07/17

کاربر: محمدرضا از کرج
0

آقای مرادی زانتیا 5 نفر سرنشین شامل زن و مرد و بچه بود و از ترس افسر کنترل سرعت جرات نکرد گاز بده چون تقریبا هر 40 کیلومتر افسر کنترل سرعت گذاشته بودند من و زانتیا با سرعت 140 تقریبا پایاپای میرفتیم من خریت کردم و افسر کنترل سرعت رو بیخیال شدم و سرعت رو به 160 رسوندم که از شانسم دیگه افسر کنترل سرعت در بعد از فرار از زانتیا نبود وگرنه ماشینم پارکینگ بود و حالا حالا ها درنمیومد از پارکینگ آقای مرادی اعتراف کن خودت شدیدا به زانتیا تعصب داری حتی اگه من با زانتیا از یه زانتیای دیگه سبقت بگیرم میای اینجا میگی که با ef7 نمیشه از زانتیا سبقت گرفت و زانتیا همیشه به ef7 رحم میکنه و گاز نمیده و کل کل نمیکنه اگه خدا جای تو بود کوتاه میومد ولی تو کوتاه نمیای هر چند همه میدونند مقایسه ef7 با موتور زانتیا یک مقایسه ناعادلانه
09:23  1394/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کیوان
0

سلام‌ مهندس . من ماشینم تازه خریدم و ۸ هزار تو ایران کار کردم . متاسفانه یک صدای کُپ کُپ تو موتور ماشینم اومدش و تو سینه ماشین که می‌ایستادم و فاصله میگرفتم به وضوح این صدا میومد. با چندین مکانیک تماس گرفتم و همگی گفتند که سوپاپ سوزونده. الان سر سیلندر باز کردم و اب بندی در حال بستن هستم و مکانیک گفت که سوپاپها از آب بندی در آمدن. علت سوپاپ سوزون این کشنده چیه. با وجودی که یک ماشین چینی تا یک میلیون کیلومتر نمیخاد بهش دست بزنی
گزارش
پاسخ دادن
11:40  1402/12/26

کاربر: امیر
0

در 10000 ببرید... و فکر میکنم روغن وفیلترم مجانیه....
گزارش
پاسخ دادن
23:03  1394/04/28

کاربر: محمدرضا از کرج
0

آقای مرادی زانتیا 5 نفر سرنشین شامل زن و مرد و بچه بود و از ترس افسر کنترل سرعت جرات نکرد گاز بده چون تقریبا هر 40 کیلومتر افسر کنترل سرعت گذاشته بودند
من و زانتیا با سرعت 140 تقریبا پایاپای میرفتیم من خریت کردم و افسر کنترل سرعت رو بیخیال شدم و سرعت رو به 160 رسوندم که از شانسم دیگه افسر کنترل سرعت در بعد از فرار از زانتیا نبود وگرنه ماشینم پارکینگ بود و حالا حالا ها درنمیومد از پارکینگ
آقای مرادی اعتراف کن خودت شدیدا به زانتیا تعصب داری حتی اگه من با زانتیا از یه زانتیای دیگه سبقت بگیرم میای اینجا میگی که با ef7 نمیشه از زانتیا سبقت گرفت و زانتیا همیشه به ef7 رحم میکنه و گاز نمیده و کل کل نمیکنه
اگه خدا جای تو بود کوتاه میومد ولی تو کوتاه نمیای هر چند همه میدونند مقایسه ef7 با موتور زانتیا یک مقایسه ناعادلانه هست
23:51  1394/07/15
گزارش
پاسخ دادن
رضا
5

پارس ELX با موتور L4 سرور همه ماشین های ساخت داخل بوده و هست .
20:17  1394/07/15
گزارش
پاسخ دادن
فرشید
2

بله البته ازلحاظ مصرف صدی بیست بنزین وموتوردهه 80میلادی!!
گزارش
پاسخ دادن
19:23  1394/07/16

حسين
0

باسلام
دوستان من يه مالتي پلكس 29110 ثبت نام كرده بودم اما الان توي دعوتنامه 29111 زدن .
آيا 29111 مالتي پلكسه ؟
نظرتون چيه انصراف بدم
16:52  1394/07/15
گزارش
پاسخ دادن
ممل
7

١٩٠٠ تا حالا با هاش رفتم تا حالا هم هيچ مشكلي نداشته ، گپ جمعا تا حال يه ٦ بار ، با أين پول ، اي اف سون ال ايكس بهتر ين گزينه أست هم جا دار هم إمكانات در حد پولي كه مي ديد هم محكم بدون و سواري خوب
15:46  1394/07/15
گزارش
پاسخ دادن
ر: حسین مشهد
3

دوستان سلام امروز متوجه شدم اون کامنتی که چندوقت پیش یکی از بچه ها در مورد النترا گفته بود که از ef7 عقب افتاده بود واقعا درسته خودمن قبلا در کیش النترا داشتم البته اینطرف داخل کشور فکر کنم آوانته بهش میگن اونها که خیلی عالی بود ولی امروز اتفاقی یه النترا از این مدل جدیدا کنارم بود به محض حرکت من گازش را گرفتم اونهم گرفت اولش جلوافتاد ولی دنده من که به 3 و4 رسید گرفتش جالبه که موقع حرکت واقعا صدای ماشین النترا را میشنیدم خیلی صدا داشت دقیقا یه 4الی 5متری در اون مسافتی که طی کردیم عقب بود
14:12  1394/07/15
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
4

ممنون حسین آقا،به هرحال هرچی باشه انترا باشه یاالنترا به گردپای موتورقدرتمند و ناز ef7 نمیرسه،قربانت خدانگهدار
گزارش
پاسخ دادن
19:27  1394/07/17

کاربر: hades
4

آقاقی مرادی چشم ارو دور دیدی باز داری شیطنت میکنیا
دنایی که هنوز آب بندی نشده توقع داری راحت پر کنه؟
سربالایی بالا بره؟
شرط میبندم اون دنا بالا 140 تا هم نمیتونه بره چون هنوز آب بندی نشده
در ضمن به جاب دنا کاش پشت یه سورن Ef7 بودی
اون دنا با دریچه گاز برقی عرضه میشه
برادر یه سورن ef7 ببر شمال ببینم بازم نظرت همینه یا نه
در ضمن ماشین 0 نبرید تو سربالای بعد بگید راه نمیره

دکتر شیطنت نکن
این امید کجاسسسسسسس!!!!!
00:30  1394/07/15
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
2

دنا آب بندی شده بود . حدود 7000 تا کار کرده بود . از ef7 نباید انتظار کشش خوب داشته باشی مخصوصا وقتی جاده شلوغ باشه و پر پیچ و خم که نشه دور گرفت .این یک واقعیته
گزارش
پاسخ دادن
20:11  1394/07/15

مرادی
1

آقای محمد رضا مطمئن باش که زانتيا خواسته بهت رحم کنه وگرنه با یک سر گاز جوری ازت سبقت ميگرفت که به گردش هم نمیرسیدی . در مورد موتور xu10 خودت تحقیق کن تا متوجه بشی که چیزی نیست که بشه با یک موتور 1645 سی سی سر به سرش بذاری . حتی با ماشین های خیلی گرانقیمت تر هم نميشه به این آسانی سر به سر زانتيا xu10 گذاشت . پس اینجا نگو که زانتيا رو با سمند جا گذاشتی چون بهت میگن که زانتيا خواسته دلت رو نشکونه و گاز نداده . Ef7 مزایا و معایب خودش رو داره و هنوز مشغول رقابت با xu7 معمولی هست پس حتی فکر مقایسه اش با xu10 رو هم نکن داداش
گزارش
پاسخ دادن
22:02  1394/07/15

فرید
7

زانتیا رو اینقدر بزرگ نکنید اگه یه بی ام با زانتیا بیافته زانتیا در مقابل اون کوچیک میشه ضمنا زانتیا ایمنی پایینی دارهکه نسبت به قیمت وادعایی که داره خیلی خیلی پایینه
گزارش
پاسخ دادن
23:57  1394/07/15

کاربر: oMIID
4

اینجام داداش...
میبینی که این پژو سوارای عقده ای گند زدن تو این صفحه واسه همین یه مدته زیاد سر نمیزنم بلکه برن سراغ صفحات خودشون و بیخیال این صفحه بشن...
گزارش
پاسخ دادن
15:19  1394/07/15

امیرحسین
0

دوستان سلام مجدد

اقا ما این سمندو گرفتیم راضیم فقط با گاز خوردنش مشکل دارم مثلا معکوس کشیدنش خیلی تاخیر داره
یا اینکه تو یک و دو کپ میکنه
راه حلی براش هست؟
00:26  1394/07/15
گزارش
پاسخ دادن
حمید
1

برا تاخیر در دنده هاتون کوئیک فیشر که فاصله دندهاتون رو کم میکنه روی دنده نصب کنید تا زودتر دنده ها تعویض بشه اما برای کپ کردن اون متاسفانه تا حالا هیچ راه اثبات شده ایی ارائه نشده بعضی ها میگن تعویض شمع ، خود نمایندگی میگه ایراد نرم افزاری هست دارن روش کار میکنن من خودم شخصا یکساله دارم تجربه میکنم معمولا با برخی از بنزینها کپ کمتر میشه بعضی از اونها کپ بیشتر میشه به نظر میاد یکی از عاملهای کپ کردن در این خودرو بنزین بی کیفیت باشه اما ظاهر امر اینه که با بنزین سوپر یک مقدار روان تر و کپ کمتری داره اما اگه میخواید کپ رو احساس نکنید بایستی در دنده یک با شتاب کمتری حرکت کنید البته اینم بگم که با کارکرد خودرو بعد ازده هزار تا یه مقدار کپ به علت روان شدن قطعات خودروتون کمتر خواهد شد
گزارش
پاسخ دادن
00:53  1394/07/15

نازنین محمدی
0

سلام دوستان
میگم بجا سمند بلریانس بخرم خوشگلتره 37/500 ت


تبلیغاتش
( محصول مشتركي ديگر از سايپا و شركت برليانس( شريك تجاريBMW) كه به زودي به بازار عرضه خواهد شد .H230 با ظاهري زيبا كه ناشي از طراحي هوشمندانه اين خودرو مي باشد به همراه موتور قدرتمند BM15 و با حجم موتور 1500 سي سي 16 سوپاپه مي تواند رقيب جدي براي محصولات بازار ايران باشد )

یا ام وی ام 315 یه سال کارکرده بخرم
13:51  1394/07/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: oMIID
2

موتور پر قدرت ۱۵۰۰ برلییییییانس چه گشتاوری و چند اسب بخار قدرت تولید میکنه؟
اگر به ماشین گاز میدید و پرسرعت میرونید با این پول سورن ELX EF7 بخرید.
اما اگه زیاد اهل فشار آوردن به موتور نیستید همون برلیانس فکر کنم شیک و جدید و بهتر باشه.(برای یه خانم)
اصلا فکر 315 رو نکنید.
گزارش
پاسخ دادن
15:23  1394/07/15

شادکام
3

به نظر من سمند تقریبا تمام ملزومات (آپشن رو نمیگم) رو داره مثل شیشه برقی جلو عقب آینه وصندلی برقی اگه ماشینی این چیزها رو نداشته باشه خیلی عقب مونده هست رادیو هم جزء ملزومات حساب میشه یعنی بودن یا نبودنش تو حرکت خودرو تاثیر نمیذاره ولی اگه ماشینی رادیو نداشته باشه یعنی خیلی عقب مونده هست حتی شتاب و سرعت خوبی داشته باشه
13:24  1394/07/14
گزارش
پاسخ دادن
سمندی
10

سمند ال ایکس ، بهترین و معقول ترین خودروی ملی تولید شده در تاریخ شرکت ایران خودرو بوده است...
09:11  1394/07/14
گزارش
پاسخ دادن
سمندی
2

پارس جزء خودروی ملی محسوب نمیشه ، خودروی قدیمی فرانسوی با مونتاژ ایرانی -چینی-هندی ولی سمند خودروی ملی هست....
گزارش
پاسخ دادن
08:09  1394/07/15

ر: حسین مشهد
8

دوستان سلام درمورد بنزین سوپر بازار باید بگم تا میتونید نزنید چون اصلا سوپر نیست معمولیه .طبق گفته یکی از کارشناسان سوختگیری هواپیمایی بنزین سوپر اصل فقط در اختیار هواپیمایی است .سوپر بازار با اضافه کردن موادی به بنزین معمولی فقط اکتان ان را تا حد سوپر بالا میاورن ودر واقع با بالا اوردن تراکم ان از خود احتراقی جلوگیری میکنن .این بنزین بدلیل این مواد افزودنی چنانچه مدتی ساکن بماند تشکیل رسوب میکنه وبه خاطر همین صبح ها بد استارت میخوره واگه دقت کرده باشین دوستانی که زیاد سوپر استفاده میکنن زودتر دچار مشکل تعویض پمپ بنزین ویا صافی بنزین میشن . وبه محض حرکت ماشین دوباره بنزین مخلوط میشه وبرای همین میگن درحرکت مشکلی نیست.

گفتم درجریان باشید حال خود دانید
21:25  1394/07/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: oMIID
1

دققققققیققققققا زدی تو هدف.
ولی داداش با بنزین معمولی ماشین جون نداره و کپ میکنه!
با همین سوپر آشغال حداقل خیلی خوب گاز میخوره.
ولی صبحها موقع روشن شدن اشکت در میاد انقدر بد کار میکنه.
گزارش
پاسخ دادن
15:26  1394/07/15

حمید
10

بعضی از دوستان از پژو و کلاخودرو های با موتورxu7 چنان صحبت میکنن آدم احساس میکنه آخرین مدل پژوی فرانسوی رو سنو ارکه انقدر از موتور ef7 بد میگن دوستان عزیز پژوی شما یک ماشین چینی هست با موتوری مربوط به 30 سال پیش که از پژو تنها یه آرم خوشکل روش هست پس لطفا انقدر موتورef7 رو نکوبید چ ن شماها عموما نه سواری ef7 رو دید نه حتی یه بار کاپوت ماشیناتون رو بالا زدید و با موتور ef7چک کردید که ببیتید چقدر موتور شلوغ و سنگینی دارید برا یه بار یه نگاهی به موتور ef7از نزدیک بندازید تا ببینید چقدر همه چی منظم و جمع جور کنار هم چیده شده و بعد زحمت بکشید یه دور هم با ef7 بزنید تا سواریشو درک کنید ببینید موتور دیزلیتون که نه راحت شتاب میگیره نه جونی داره قابل قیاس با ef7 نیست من خودم دوتاشو داشتم الانم یکسال سمند ef7 با 20 هزارتا کارکر دارم واقعا ماشین خیلی خوبیه تو این یکسال کل مراجعه من به نمایندگی برا صندلیش بود که صدا میدا و برای سرویسهای دوره ایی که نمایندگی روی کارت طلاییش گذاشته بود .
18:48  1394/07/13
گزارش
پاسخ دادن
امیرحسین
1

سلام البته آقا حمید فقط یک بار یک تحقیق در مورد موتور xu7 کن تا بدونی این موتور مال چه سالی هسته.....اون سی سالی که شما میگی مربوط به پلتفرم پژو هسته نه موتورش هر چند خودمم قبول دارم موتور پربازدهی نیسته ...در ضمن به نظر شما سمند بر روی چه پلتفرمی ساخته شد ??
گزارش
پاسخ دادن
08:28  1394/07/14

مرادی
1

موتور xu7 مربوط به اوایل دهه 2000 هست و تا سال 2004 در فرانسه بر روی انواع ماشین های شرکت پژو سيتروئن نصب میشده . پلتفرم سمند 405 پارس و دنا دقیقا یکسان هست و در واقع همون پلتفرم 405 هست .
گزارش
پاسخ دادن
12:54  1394/07/14

کاربر: امیرحسین... tuning car...
0

سلام آقا حمید خب منم همینو میگم سمند رو بر اساس پلتفرم پژو 405 به قول شما سی سال پیش ساختن یعنی سمند بر پایه پلتفرمی ساخته شده که طراحیش مال سی سال پیشه فقط قیافش عوض شده حتی موتورشم در زمان عرضه همون موتور کم بازده پژو بودشما نگاه کنید تا به امروزم با وجود موتور ملی بازم همون موتور قدیمی کم بازده طرفدارای خاص خودشو داره البته نظرات دیگر دوستانم مورد احترامه
گزارش
پاسخ دادن
11:36  1394/07/15

Mohamad059
5

سلام دوستان، من قصد خرید ی ماشین کم خرج دارم، میخواستم بدونم سمند ef7 دوگانه سوز گزینه خوبی؟
من میخوام ی مدل 93 یا 94 بخرم
از نظر کیفیت قطعات خیلی برام مهم مثلا من شنیدم تندر 90 واقعا کیفیت قطعاتش خوبه
درضمن من توی رانندگی به ماشین فشار میارم،بیشتر هم داخل شهر رانندگی میکنم
کمکم کنید ممنون میشم
15:51  1394/07/13
گزارش
پاسخ دادن
کاظم
5

سلام.
البته که تندر ۹۰ بسیار با کیفیت تر است نسبت به سمند به علل مختلف: ۱ـ موتور تندر ۹۰ پیشرفته تر کم مصرف تر و کم اصطحلاک تره نسبت به همه ی موتور های ایرانی حتی تی یو فایو. ۲- قطعات مهم و استراتژیک تندر ۹۰ بسیار با کیفیت است و در مورد قطعات موتوری هم خیالتان راحت راحت کلا موتور پلمپ شده و از فرانسه وارد میشود و در ایران مونتاژ نمی شود( البته نمونه پارس خودرو). اگر با ظاهر تندر کنار بیایی که پارس تندر نسبت به تندر معمولی زیبا تر است و هم پارس خودرو کیفیت مونتاژ ان بالاتر است تندر ۹۰ در قیاس با سمند EF7 و XUM بسیار بصرفه و مطمئن تر و بدون دردسر است. این را مطمئن باش از هرکس که از خودرو واقعا چیزی بفهمد بپرسی تندر پارس خودرو را معرفی می کند.البته نمونه صفر انرا بخری بهتر است و خیالت راحت است.بازهم اگه خواستی سمند بخری حتما EF7 و حتما بنزینی و مالتی پلکس چون دوام موتور بنزینی از سوخت فرسوده کننده و خشک گاز بسیار بهتره ان هم اگر بخوای زیاد ازش کار بکشی.
موفق باشی
گزارش
پاسخ دادن
23:54  1394/07/13

Mohamad059
0

ممنون کاظم جان،به نظر شما تندر 90 کارکرده گزینه مناسبی؟
چون من پول صفرش ندارم یا باید سمند کم کارکرد بگیرم یا اگه تندر بخوام باید تندر مدل پایینی بگیرم،27 تومن پول دارم تندر 90 E2تمیز با این پول گیرم میاد؟
گزارش
پاسخ دادن
13:12  1394/07/14

Mohamad059
2

من چون شنیدم موتور ef7 برای گاز طراحی شده با خودم فکر میکنم که با گاز خیلی ازت نکنه،چون اگه آدم همش با گاز رانندگی کنه خیلی از هزینه سوختش کم میشه،سوال اصلی اینجا که اگه هزینه سوخت کم میشه از اون طرف هزینه تعمیر و نگهداری زیاد میشه یا نه
گزارش
پاسخ دادن
13:20  1394/07/14

Mohamad059
0

من چون شنیدم موتور ef7 برای گاز طراحی شده با خودم فکر میکنم که با گاز خیلی ازت نکنه،چون اگه آدم همش با گاز رانندگی کنه خیلی از هزینه سوختش کم میشه،سوال اصلی اینجا که اگه هزینه سوخت کم میشه از اون طرف هزینه تعمیر و نگهداری زیاد میشه یا نه
گزارش
پاسخ دادن
15:53  1394/07/14

مسلمی
19

من 6 سال سمند موتور ef7 دارم مسافرت خیلی میرم هم تفریح هم ماموریت از اون موقع به من میگفتن سمند دوام نداره ولی تا الان الودگی تهران و گردوخاک سیستان سرمای تبریز و بارون شمال ورطوبت و گرمای ابادان و هوای خشک یزد رو پشت سر گذاشته ولی تا الان نه مصرف بنزینش تغییر خاصی کرده نه صدای موتور وگیربکس نه قدرت اون تو همه این شرایط دوام اورده
13:34  1394/07/13
گزارش
پاسخ دادن
احمد
0

لطفا نظرات خود را با نحوه صحیح رانندگی اعلام نمایید خودتون جقدر راننده اید در سر بالاییها دور ماشینت رو جطوری مدیریت میکنی
گزارش
پاسخ دادن
07:12  1394/07/18

کاربر: oMIID
2

بابا خداوکیلی بعضیا چرند زیاد میگن راجع به این زبون بسته!
دیروز یه دلال رو‌دیدم میگه سمند نهایتش یکسال عمر میکنه،بعد باید بفروشیش! :-)))))
گزارش
پاسخ دادن
15:30  1394/07/15

داود
0

آقای مرادی خیلی برام جالب که تو جاده چالوس بودی و تو ترافیک سنگین که برای ماشین دنا و موتور متاسفی همه راقبول دارم چون چیزی عادی شده تو این گروه چون شما فقط تا تونستی برای ef7 متاسف بودی و چرا خالی می بندی داداش تو جاده از کجا مدل روا رو فهمیدی که 87 بابا کم خالی ببند شما از بست تو این صفحه خالی می بندید که وقت رفتن به جاده چالوس نداری اونم با دنا که این قدر ازش بد می گی برات متاسفم اقای مرادی متاسف
10:54  1394/07/13
گزارش
پاسخ دادن
الیاس
0

راس میگه اقای مرادی ef7 اصلا موتور جالبی نیست
22:29  1394/07/12
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
0

امروز جاده چالوس بودم . ترافیک شدید بود در سربالایی برگشت . همراه رفیقم بودیم که تازگی یک دنا خریده . واقعا برای این ماشین و موتورش متاسفم چون توی این شرایط جاده از یک روآ که همراهمان بود همش جا میموندیم واقعا جای تاسف داره . از دوستانی که ef7 دارن عذرخواهی میکنم ولی توی چنین سربالایی های طولانی و پرپيچ و خم که امکان دور گرفتن ماشین نیست واقعا Ef7 حرفی برای گفتن نداره . اگر دور بگیره و جاده آزاد باشه که بشه دور گرفت خوب راه میره وگرنه واقعا ضعیف عمل میکنه مخصوصا که دنا بدنه سنگینی هم داره واقعا روآ که مدل 87 هم بود خیلی پر نفس تر بالا میرفت . ما با دنا همش مجبور به دنده یک و دو میشدیم و به محض اینکه دنده 3 میرفت دیگه ماشین راه نميرفت . فقط ميگم که متاسفم برای این ماشین
19:46  1394/07/12
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

گشتاور xu7 خیلی بالاتره
گزارش
پاسخ دادن
08:04  1395/09/13

سمندی
19

قابل توجه کسانی که می گویند پرشیا خوشکل تر از سمند هست ::
تنها خودروی داخلی که از لحاظ ظاهر بیرونی ،مشابه"BMW "می باشد ، تو ایران فقط سمند ال ایکس هست و بس!!!
12:41  1394/07/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمدرضا از کرج
14

چراغهای عقب و جلوی 405 رو عوض کردند شده پرشیا
شاهکار نکردن که شق القمر کردند
وقتی سپرهای پرشیا روش نصب نباشه من که میبینمش یاد سوسک میفتم
گزارش
پاسخ دادن
12:58  1394/07/12

قدیر عاطف
0

با سلام اینجانب قدیر عاطف هستم فرزند جواد ساکن اندیشه من می خوام یک ماشین بگیرم پر شتاب و پر سرعت خیلی خیلی سمند دوست دارم ef7 ولی باجاناقم داود سمند ef7 داره و من همش پیشش گفتم خیلی ماشین بدی است من رو بکوشنم سمند نمی خرم حتی دنا چون از خانواده سمند است در ضمن عاشق دنا هستم ولی موندم الان با ماشین 206 sd کوچولی خودم که هلیا اسمش رو گزاشته چیکار کنم تا سمند بگرم
17:45  1394/07/11
گزارش
پاسخ دادن
نازنین محمدی
0

من به کمپین متعهد موندم
وسوسه تخفیف 800 هزارتومانی باعث نشد که برم ماشین صفر بخرم
یک هفته با خودم جنگ کردم تا تونستن نخرم
الان خوشحالم
امیدوارم همه مقاومت کنند لااقل کیفیتش را درست کنه
08:34  1394/07/11
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نه Ef7 نه xu7 نه slx نه GLX
0

سلام دوستان:
میخواستم از دوستانی که سمند مالتی پلکس دارن لطفا منو راهنمایی کنن
آیا سمند مالتی پلکس دزدگیر داره یا نه؟
آیا همه اون کارایی که سیستم سخنگو انجام میده تو نمایشگر پشت آمپر این هم نمایش میده؟
کلا مالتی پلکس بهتره یا سخنگو ، کاری به عیب یابی بهتر و غیره ندارم امکانات چی داره؟
ممنون!
21:03  1394/07/10
گزارش
پاسخ دادن
ممل
0

مالتي پلاس احتياج به دردگير نداره ، خودش اين سيستمو داره،
گزارش
پاسخ دادن
20:27  1394/07/11

ممل
1

مالتي پلاس به مراتب بهتر از سيتم قديمي أست شك نكن
گزارش
پاسخ دادن
20:39  1394/07/11

سینا2
0

باسلام خدمت دوستان عزیزمحتاج همفکری سروران بزرگوار هستم درسال 93سمندef7مدل 91 گرفتیم که خدایش بی ایراد وعیب بودی سری از دوستان شروع ب بد گویی از این موتورواتاقیش کردند نا چارا فروختمش پزوی405 مدل 92 گرفتیم ماشالله مثل تانک میمونه عللخصوص صبحهاحالا مونم ازش خوشم نمیاد صنعت و فناوری جدیدی نداره همش مال سی سال قبل دلم لک زده واسی سمند موتور ملی ایا وتقعا معایبشو بر طرف کرده اند لوازم یدکی گیر میاد خودرو نمیخوابه تو ایرانخودرو ب علت کمبود قطعات یدکی دوس دارمef7
20:44  1394/07/10
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
تیتان ۲ دی : سلام. ماشین من بیمه شده پیامکش اومده ولی هنوز به دستم نرسیده به نظرتون با این شرایط جنگی به دستمون می‌رسه؟
سعید : کسی خبر از شرکت داره تعطیلن یا نه؟
Mehdi : سللم دوستان تحویل تیرماه کسی هست ماشین تارا اتومات تحویل نگرفته باشه ،الان در چه مرحله ای هستید برای خودم تماس گرفتم گفتند ماشین رفته بازبینی کیفیت الان یک هفته است
Mehdi : سلام باید برید نمایندگی خودتان فکر کنم میتونید پرداخت رو به تعویق بندازید ماشین چی هست و مبلغ دعوت نامه چقدر است؟
. : اره حتما ببر باید تحویل نمایندگی بدیتا ثبت بشه
رحمان : سلام دوستان انشاالله همیشه سلامت باشید دعوت نامه شهریور آمده اگه نتونم بریزم چی میشه قرارداد کنسل میشه
shahin-CVT : ممنونم به نظرتون کی نوبت 13 اسفند میشه؟ بدجور گرفتار شدم واقعا به پول شاهین نیاز دارم
خانم افشار : سلام دوستان من برای شاهین جی ال هفته قبل تکمیل وجه کردم و امروز تایید سخا گرفتم . ایا نیازه تاییدیه رو به نمایندگی ببرم؟
X5بهمن : سلام .دوستان کسی اگه فاکتور شد اطلاع بده .فرق نداره هر ماشینی باشه فقط مشخص بشه اصلا فاکتوری در کار هست یا نه .تشکر
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
دنا تحویل خرداد : ایناهم زرنگن.ماشین فاکتور کردن که بیمه بشه اگه اتفاقی افتاد خودشون زیربار نرن
دنا 6 دنده : منم شرایط شما رو دارم فاکتور شدم ولی تو این اوضاع ماشین تحویل میدن من تهرانم
ثبت نام 151 30 روزه : سلام دوستان کسی ثبت نام کرده
جادوگر98 : سلام کسی خبر از روند فاکتور دوگانه ها نداره
سورن جدید 6 تیر : تحویل 6 تیر هنوز فاکتور نشدم. لطفا تیر ماهی ها اعلام حضور کنید
207 پانا فوری خرداد : سلام دوستان کسی هست 207 پانا تحویل خرداد جدیدا فاکتور شده باشه؟؟
هادی اریزو : Today Permission: Tiggo 7 Pro X33 Cross MT Arrioz 5 FL Arrizo 8 Arrizo 6 Pro 2000مجوز های امروز
هادی اریزو : همون موقع انجام میشه اگر مشکلی نباشه
دنا تحویل خرداد : باسلام.دنا 6دنده تحویل 31خرداد.واریزاول 26/11واریزدوم20/1.امروز فاکتورشد ورفت برا پلاک.خودمم باورم نشد وقتی چک کردم.شما هم حتما کاستومر چک کنید
مرتضی : سلام کسی هست امسال تکمیل وجه کرده ماشینش فاکتور شده باشه؟