امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)8
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)450.2
عرض (سانتی‎‏متر)190.3
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

82445 نظر

مرادی
2

به هر حال از اصول بحث این هستش که حالت چالشی پیدا کنه . اینطوری من نظراتمون رو میگیم هر فردی ميتونه خودش بیاد بخونه و نتیجه گیری کنه . چون سلیقه ها و انتظارات از ماشین ها فرق داره پس این تا حدی طبیعی هست که نتونیم همدیگر رو کامل درک کنیم . چون این موتورها دارای مزایا و معایبی هستند هر کسی از دیدگاه خودش ميگه این خوب هست اون بد . اگر ایرانخودرو یک موتور 2000 سی سی 16 سوپاپ خوب و با کیفیت تولید میکرد اونوقت میشد گفت که کار xu7 تموم هست . البته باید قطعات فراوان هم در دسترس بود و با آموزش کافی به نمایندگی ها ، تعمیرکار مجرب تربیت میکرد . کاش حداقل موتوری مثل EW10 رو جایگزین xu7 میکرد . با این شرایط فعلی هنوز xu7 قدیمی 8 سوپاپ داره در برخی زمینه ها واسه ef7 و tu5 و k4m شاخه شونه میکشه . یعنی علیرغم تمام بدی هاش در برخی زمینه ها بر این موتورها برتری داره . همانطور که ef7 هم در برخی زمینه ها برتری داره پس ما دو موتور داریم با دو ذات و ماهیت متفاوت که هر دو تا در جایی برتری و در جایی نسبت به هم ضعف دارن
20:02  1394/07/04
گزارش
پاسخ دادن
پژو
0

سمند فقط الکی سنگینه رنو کیچر از سمند سبکتره نمیدونم الکی چرا ماشین رو سنگین کردن ماشین فقط206و405وپرشیا,l90 همشون از سمند سبکترن ماشین باید سبک باشه نه مثل این سمند شما که ازش تعریف میکنید
18:23  1394/07/04
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ali LORD
5

ماشین باس سنگین باشه !
به خصوص کلاس سدان !
گزارش
پاسخ دادن
19:50  1394/07/04

نه Ef7 نه xu7 نه slx نه GLX
0

خوشحالم که تونستم صلح و یکدلی رو تو حداقل این صفحه ایجاد کنم.من از همون اول نظرم این بود که همه باهم باشیم و به نظرات همدیگر احترام بزاریم. من خودم هم دوست دارم بهترین انتخاب رو با یدید باز انجام بدم. نظرات مهندسی آقای مرادی رو پیگیرم و عالی دارن توضیح میدن...!!!
ازتمام بچه های این صفحه اگر جسارتی شد معذرت میخوام (چون داشت درحق آقای مرادی اجهاف میشد) ولی من هدفم بخدا ایجاد یه همچین فضایی بود.
نگاه کنید اون صفحات قبلیو اگه کاربری وارد میشد نمیتونست انتخابی بکنه ولی الان بعد صلح چی؟ انتخاب درست انجام میده.
حالا من بیشتر سعی میکنم کامنت هارو بخونم و از نظرات شما عزیزان استفاده کنم.
در ضمن فقط دنبال اون آق احمدم که چه جوری IP منو که از خونه از شرکت و حتی با گوشی وارد میشمو کامنت میزارم پیدا کرده و جالب اینکه اقایون دیگه مثل مهندس مرادی و آقای بهبهانی و ... میگه IP یکی هست.: خخخخخ
جون من IP رو توضیح بده یکم بچه ها بخندن. میخوای عکستو بذارم اینجا بچها بخندن... خالی بستن که کاری نداره ...
18:21  1394/07/04
گزارش
پاسخ دادن
پژو
0

سمند چیه سمند فقط الکی سنگینه رنو کیچر از سمند سبک تره اگه ماشین خوب میخوای فقط l90 405و206وپرشیا سمند هیچ چیز نداره خیلی ماشین مسخره ایه حالا شما ازش تعریف کنید
16:24  1394/07/04
گزارش
پاسخ دادن
مجید
0

آی عمو موتور پارس وانت ef7 نیست ،موتور ارتقایافته پیکانه !! گفتم که هم از جهل دربیای هم خوشحال شی:-D
15:02  1394/07/04
گزارش
پاسخ دادن
maysam
0

نه درست نمیگی چون از فن های کم مصرف استفاده میشه وجریان مصرفیش 0.05تقریبا این ترفاست و ال ای دی خیلی خیلی کم مصرف می کنه ونسب به زنون برای ماشیم خیلی بهتره اگه یک زنون مصرفش با ال ای دی برابر باشد اون ال ای دی نوری چند برابر ان زنون دارد برای سوالات تخصصی در مورد ال ای دی میتونیدmd792017@gmail.comایمیل بزنید
گزارش
پاسخ دادن
02:34  1396/04/18

کاربر: oMIID
0

دقیقا همینکه شما میگی درسته.
یه فامیلی داریم که ازین مکانیک دوهزاریاس...احتمالا همه این اطلاعاتو ازون گرفته!!
ممنون.
13:37  1394/07/04
گزارش
پاسخ دادن
سینا
0

سلام عزیزان

من تازه وارد این سایت شدم وگفتم حالا که داره حق ضایع میشه بذار حق رو بگم ، حداقل آن چیزی که تجربه من با این ماشینه .


شاید باورتون نشه من از سال 87 یکدونه ef7 پایه گاز سوز دارم
ببینید من کاری به گشتاور یا اسب بخار یا نمودار و آمار ندارم ( نمیخوام بگم قبول ندارم هاااا یا بلد نیستم) فقط چیزی رو که توی این 7 سال تجربه کردم با این ماشین رو میخوام در اختیارتون بذارم
حالا اگر کسانی مثل آقای "مرادی" و سایر مخالفین که اصلا این ماشین رو نداشتن میخوان قبول نکنن به من ربطی نداره .

از آنجایی که سمند دوست دارم قبل از ef7 یدونه xu7 داشتم (6سال)
از نظر شتاب ، قدرت ، سرعت در هر شرایطی نسبت به xu7 بالاتر هستش واین چیزیه که خیلی ها تا به حال بهش اشاره کردن .

یک سوال ،درحال حاضر کدام ماشین خارجی یا داخلی وجود داره که چه روی گاز چه بنزین هیچ تفاوتی نکنه از نظر سرعت و... ؟ جواب : ef7
خیلی ها میگن در دور موتور پایین ماشین به سختی در سربالایی ها میره من هم قبول دارم اما مهم اینه که وقتی گشتاورش رو میبری بالا دیگه xu7 بهش نمیرسه حتی اگه گشتاورش رو ببره
ادامه
13:34  1394/07/04
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
0

قبلا چند بار گفتم الان هم ، من با هیچ موتور و ماشینی هیچ مشکلی ندارم . همه موتورها در حد خودشون مشکلات و مزایایی دارن . حتی موتور بنز هم در قیاس با رقباش دارای ضعف هایی هست و برتری هایی هم داره . من فقط میگم وقتی در مورد موتور یا ماشینی حرف میزنیم همش نگیم عالیه عالیه . باید نقاط ضعفش رو بگیم و نقاط قوتش رو هم بگیم . کسی که میخواد ماشین بخره براش خیلی مهمتر هست که نقاط ضعف رو بدونه چون باید ببینه میتونه باهاش کنار بیاد یا نه . باید خریدار ببینه از ماشین چی میخواد و چه انتظاری داره . موتور پیکان و پراید هم دارای مزایایی هستند و ضعف هایی هم دارن . نمیشه یک طرفه قضاوت کرد و همش گفت این موتور عالیه اون موتور آشغاله . باید هم ضعف رو گفت هم مزیت رو . به نظر من حتی در کل دنیا موتور کامل و بی نقصی وجود نداره . بهترین ماشین های دنیا هم دارای ضعف هایی هستن و باید خریدار ببینه میتونه با این نقص کنار بیاد یا نه . مثلا شما الان یک بوگاتی بدن بهت اگر آینه اش رو یه موتوری واست شکست از کجا میخوای واسش آینه بیاری ؟ روغنش رو از کجا میخوای بیاری بریزی توی موتورش ؟ شمعش چی پیدا میشه که بخری ؟
11:35  1394/07/04
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: کامبادن
0

سلام
دوست عزیز امیدجان اگه میخای ارت بزنی میتونی برای محور جلو از فنر 206 میتونی استفاده کنی و برای محور عقب هم اگه میتونی کپسول کمک تویوتا کریسیدا تهیه کن.البته یه مقداری باید تغییرات رو سر کمک تویوتا کریسیدا انجام بدی که کار جلوبندی ساز و صافکاره.مشکلی خشک تودن در زمان ارت خوردنت با این کار خیلی کم میشه.
10:06  1394/07/04
گزارش
پاسخ دادن
ارسطو
0

موافقم . دقیقا وضعیت من هم همینجوره
گزارش
پاسخ دادن
08:07  1397/04/04

کاربر: oMIID
0

سلام
آره اتفاقا بهترین کار همینه که فنرلول کوتاه بگیرم.
البته از قبل فنرلول لنزو سایز ۳۲ دارم که تقریبا لب به لب لاستیک قرار میگیره و از فنر۲۰۶ خیلی نرمتر و بهتره.
باید خود کمک رو هم کوتاه کنم تا نکوبه.

اما این قضیه کمک کریسیدا رو دفعه اوله که میشنوم.
میشه بیشتر توضیح بدی؟ قیمتش چنده؟ چه تغییراتی باید روش انجام بشه؟
آخه تنها کاری که روی کمکهای عقب میکردم این بود که تنظیمشون میکردم و میاوردمشون پایین! همین.
البته چون ماشین من دوگانه س عقبش همینجوری ۱۵۰،۲۰۰ کیلو فکر کنم سنگینتره و احتمالا نرمتر از تکسوز ها باشه.
یه عادت بدی که جدیدا پیدا کردم اینه که سرعتگیرا رو همینجوری میپرم! :-))))) باید ترکش کنم.
مرسی از راهنمایی شما.
منتظرم...
گزارش
پاسخ دادن
11:54  1394/07/04

کاربر: کامبادن
0

کمک ها ی عقب رو با کمک تویوتا کریسیدا عوض کنی حرف نداره فوق العاده نرم و عالی هستن البته توی ماشینهای تکسوز وقتی تک سرنشینن خیلی نرم هست که بعضی ها شاید دوست نداشته باشن اما وقتی مسافر سوار کنن اصلا هیچ کمکی رو با اون مقایسه نمیکنن شما هم یه حسن داری که ماشینت دوگانه سوزه که خودش یه وزن اضافیه که خیلی کمک کنندس.شما باید سر کمک ها رو با هم عوض کنید که کار کسی هست که جوشکار باشه که اگه صافکار باشه تر خیلی راحت میتونه اینکارو انجام بده قیمت کمک های کریسیدا حول و حوش 300 تومنی هست.البته یه پیشنهاد دیگه که دارم اینه توی گوگل سرچ کنید کمک فنرهای صادراتی 206.این مدل خیلی محصوله خوبی هستن خوده کمک فنر به اگه اشتباه نکنم 4 یا 5 سانت کوتاه تر از کمک های 206 های داخل ایرانن در نتیجه فنرهای اونم کوتاه ترن.میشه یه ارت استندارد با این مدل زد.اما فنرهای لنزو عرض کنم که اون لنزوهای 7یا 8 سال پیش نیستن بعد یه مدت خیلی تو ذوق میزنن.شما میتونی با یه تینونیگ کار حرفه ای که مجوز داشته باشه هم مشورت کنید که بر به مشکل نخورید.
گزارش
پاسخ دادن
13:20  1394/07/04

کاربر: oMIID
0

اییییییول داداش دمت گرم. خیلی خیلی ایده خوبی بود!
البته فنر لنزو که من دارم واسه ۴ سال پیشه و بیشتر از ۶ ماهم کارنکرده و فکر کنم اصلی و با کیفیت باشه.
این قضیه کمک اصلی ۲۰۶ هم نکته خوبیه چون به هرحال من باید یه جفت کمک بخرم ولی به شرطی که بشه پیداش کرد.
گزارش
پاسخ دادن
16:38  1394/07/04

مرادی
1

اگر وارد بحث کیفیت نشیم و فقط از نظر نوع رانندگی و نگهداری ماشین بخوایم بررسی کنیم باید بگم برای رانندگی عادی و نرمال xu7 بهتر هست چون نیاز به دنده دادن کمتر داره و قطعاتش هم راحت تر پیدا میشه و همه جا هم تعمیرکارش هست ولی Ef7 برای رانندگی اسپرت و دور بالا خوبه و رانندگی باهاش مقداری سخت تره و قطعاتش هم کمیاب تر و گرانتر و تعمیرکارش هم کمتره . اگر اهل تاپ اسپید زدن و رد لاین رفتن هستید ef7 بهتره . خودتون ببینید کدوم مطابق میل شما هست و با شرایط شما بیشتر سازگاری داره .
08:56  1394/07/04
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: oMIID
2

آقا من چندشب پیش نشستم پشت 405 قبلیم و توی شهر یکم دور زدم باهاش.
با تمام حرفهای شما موافقم...
اگه رانندگی اصطلاحا پیر مردی باشه Xu7 بهتر و مشکل واشرسرسیلندرم پیدا نمیکنه.
اما اگه بخوای جوونی برونی باید فقط EF7 بخری.
گزارش
پاسخ دادن
12:18  1394/07/04

اکبر
0

اقای مرادی من درست متوجه نشدم یعنی الان من با تریپ صد کیلومتر راه رفتم در واقع چند کیلومتر رفتم
05:55  1394/07/04
گزارش
پاسخ دادن
احمد
0

عزیزان

این کسی که با نامهای بهبهانی ، مرادی ،و اخیرا با نام
نه Ef7 نه xu7 نه slx نه GLX میاد وحضور به هم میرسونه یکی هست

بنده IP شو در آوردم همش نظرات یک کاربر هست تمام چیزهایی روکه میگه و سعی داره ef7 رو بد جلوه بده همش از روی لجبازیه


بالاخره دستش رو شد.

01:05  1394/07/04
گزارش
پاسخ دادن
حميد
0

بدجورم كرده
گزارش
پاسخ دادن
08:55  1395/08/01

کاربر: oMIID
0

برادر مرادی سلام
یه سوال فنی دارم ازت:
یکی از اشناهای ما میخواد سمند LX XU7 بخره، من بهش گفتم میتونه سمند SE هم فکر کنه چون قیمت مناسبی داره.
برگشت گفت نه،موتورهای XU7 روی سمند LX و پارس رو به روز کردن و مصرف سوختش کمه و از ۴۰۵ و اس ای خیلی بهتره!!!!!؟؟؟؟!؟؟؟!؟؟
به نظر من که حرفش منطقی نبود. البته شاید بعضی چیزا مثل ریل سوخت و ... دستخوش تغییراتی بشن اما مثلا مصرفش چقدر میخواد کم بشه؟ کیفیتش چی؟
حالا شما که اطلاعاتت راجع به XU7 بیشتر از بنده س لطفا نظرتو راجع به این قضیه بگو...
به نظرت تفاوتی بین Xu7 ها هستش؟
00:37  1394/07/04
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
0

تفاوتی وجود نداره . اگر تفاوتی باشه فقط در نوع Ecu ها هست . معمولا بر روی سمند Ecu زیمنس نصب میکنن بر روی پارس و 405 هم زیمنس هست و هم ssat . نوع زیمنسی ها با هم هیچ تفاوتی نداره . من چند تا پارس و 405 دیدم که روی ecu و ریل سوختشون نوشته بود سمند xu7 . یعنی ایران خودرو حتی زحمت عوض کردن یک برچسب رو هم نکشیده حالا شما انتظار دارید که موتور رو عوض کنه یا دستکاری کنه .
گزارش
پاسخ دادن
07:51  1394/07/04

مرادی
0

میزان مصرف سوخت یک موتور ، یکی از خصوصیات ذاتی موتور هست . اگر شما قصد کم کردن میزان مصرف رو بدون تغییر پارمترهای اساسی مکانیکی، مثل نسبت تراکم و حجم رو داشته باشید ، تنها راهش دستکاری در تنظیمات ecu هست که فقط با کاهش پاشش سوخت و افت گشتاور موتور امکان پذیر هستش . الان سال ها است که موتور xu7jpL3 داره روی سمند و 405 و پارس نصب میشه که سنسور میل سوپاپ هم دارند یعنی دیگه پاشش سوخت هم کاملا ترتیبی شده و دیگه جای ارتقا وجود نداره پس اگر بخوان مصرف رو کم کنن باعث افت گشتاور دور پایین موتور میشن . اگر فرض کنیم کیفیت همه xu7 های فعلی مثل هم هست از نظر توان مصرف و گشتاور تقریبا هیچ فرقی با هم ندارن چون همانطور که گفتم اصلا ایرانخودرو به این کار نداره که این xu7 مال سمند هست یا پارس . وقتی اسم موتور xu7 زیمنسی باشه میارن و روی سمند و پارس و 405 نصب میکنند و حتی برچسب اسم ماشین رو هم پاک نمیکنن . این ها بیشتر شایعات بازاری هست . در مقطعی ssat مسکلاتی داشت که رفع شده الان اون هم مربوط به خطای سنسور میل سوپاپ بود . الان همه xu7 ها تقریبا مثل هم هستن از نظر مشخصات، فقط گاهی قطعات مختلفه
گزارش
پاسخ دادن
11:51  1394/07/04

نه Ef7 نه xu7 نه slx نه GLX
0

عموجون...!!!
میخوام برم پیکان بگیرم، ولی هرجوری حساب میکنم بازم میرسم به ایرانخودرو ، یعنی همون سازنده EF7 محبوب شما: خخخخ
توی سال 94 شمسی یا 2015 میلادی پیکانی میزنه و میدانزه به مردم که با وجود موتور 1600 بدون کولر هستش اونم با چه امکاناتی بدون ABS و بدون ایربگ و... بنام پیکان وانت ، و نسل جدید تر پرشیا وانت با موتور ملی EF7
ولی ای کاش تو میدونستی ارزش پیکان چی بود و کی بود...!!! برو بابا با این متور ملی تون...
00:22  1394/07/04
گزارش
پاسخ دادن
پارمیدا
0

سلام و عرض ادب ببخشید دوستان موتور xu7دیگه کدام موتور است همان موتوری هست که روی پارس و 405 سمند معمولی و سمند ال ایکس هست و معروف هست به موتور 1800 لطفا کامل راهنمایی کنید خصوصا شما برادر محترم مرادی
23:57  1394/07/03
گزارش
پاسخ دادن
نه Ef7 نه xu7 نه slx نه GLX
0

بله همون موتوره.
بنظر شخص بنده و با توجه به راهنمایی های آقای مرادی عزیز برای خانوم ها چون دنده دادن بجا و معکوس کشیدن اکثراً سختشونه :
موتور XU7 بهتره چون بعضی وقتا یادشون میره دنده کم کنن و این موتوره XU7 هستش که گشتاور لازم رو برا حرکت مهیا میکنه و فشار زیادی به موتور شاید نیاد ولی EF7 اصلاً ببین میتونه حرکت کنه...!!! باعث مکرر خاموش شدن و درنتیجه آبرو رفتن رو به ارمغان میاره: خخخخ
شایان ذکر میباشه که من دارم کلی حرف میزنم و به خودم هیچ وقت اجازه جسارت اونم به خانوما اصلاً و ابداً نمیدم....!!! قابل توجه EF7 سوارها ...
گزارش
پاسخ دادن
00:37  1394/07/04

کاربر: oMIID
0

بله دقییییییقا منظور از XU7 همان موتور ۱۸۰۰ پژو میباشد.
گزارش
پاسخ دادن
00:51  1394/07/04

کاربر: oMIID
0

دوستان همگی بیاید به نظرتون نیاز دارم...:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
چندوقتیه که زده به سرم ارتفاع ماشینمو کم کنم و بیارمش تقریبا یک انگشت بالای لاستیک و شیشه رو دودی کنم و رینگ اسپرت بندازم.
اما چون با مزایا و معایب ارت زدن آشنایی کامل دارم(ماشینای قبلیم همه ارت خورده بودن و اسپرتشون کرده بودم) یکم مردد شدم.
از یه جهت وقتی ماشین فابریکه هم کمتر به جلوبندی فشار میاد هم اینکه نرمتره و رانندگی باهاشم راحتتره در عوضش رینگ اسپرت بهش نمیاد و تقریبا هیچکاری واسه زیبایی ش نمیتونی بکنی اما وقتی که ارت میزنی خییییییلی خوشگل و تو دل برو میشه و با رینگ و شیشه دودی محشر میشه.
علاوه بر این تعادلشم بهتر میشه.
حالا نظر شما چیه؟
به نظر شما همین ظاهر ساده و حوصله سربر سمند با ارتفاع فابریک بمونه؟؟؟؟
یا
ارت بزنم و اسپرتش کنم اما کمی خشک بشه؟!؟



کلا هر ایده ای برای خشگل و جوون پسند شدن سمند LX دارید ، بگید!
ممنون
گزارش
پاسخ دادن
00:54  1394/07/04

نه Ef7 نه xu7 نه slx نه GLX
0

ببین آقا مرغه...!!!
ما جفتمون یه چیزو میگیما ولی زبون همو نمیفهمیم.!!!
راستی ببینم تو راست میگی یادم رفته بود که تو با دندونات کولر ماشینتو روشن میکنی اونم در حال حرکت لابد با 170 تا ...
از حرف زدنت معلومه که فنی هم نیستی آخه ...
من دیگه جوابتو نمیدم چون تو الان سواره هستیو من پیاده...!!! ببین متونی یه تومن زیر قیمت ماشینتو غالب یکی دیگه از هموطنا بکنی.
دیگه هم داغ ماشین فروخته شده رو به سینه نمیزنم. پراید مثل سکه اس
دو سال طول میکشه اگه بفهمی چی بهت گفتم تا بتونی به من جواب بدی...
22:42  1394/07/03
گزارش
پاسخ دادن
نه Ef7 نه xu7 نه slx نه GLX
0

خدمت داش میلاد گلمم بگم:
من از جایی اینارو جمع نکردم یجا اینا همونایی هستن که شما و دوستات نظر نوشتن تو این 14 یا 15 صفحه که خوندم.
از اول نوشته ها رو مرور کن..!!! یادت میاد
جالب اینجاست که همه ای مشکلات بقول خودت ماشینها جمع شدن تو موتور ملی
Ef7 شما...!!!
در ضمن آقای مرادی خیلی آدم با شخصیت و فنی هستش تمامی نظراتش قابل احترام و فنی هست. نظر منو در انتخاب بین بد و بدتر به xu7 با رانندگی نرمال و بدون استرس و البته کارمندی جلب کرد. ممنون از شما آقای مرادی بابت اطلاعات فنی و عالی که داری.
در ضمن شما هم برو EF7 تو سوار شو من موندم چرا اینجا داری وقت سر میکنی که به مردم متقاعد کنی برن Ef7 بخرن...!!! برو وقت خدمات پس از فروش بگیر تا ماشینت روشنه ...
21:58  1394/07/03
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ممده
0

آقا یونی که میگید سمند لش
اگه منظورت شتابه که قبول دارم xu7لشه ولیef7نه
اگه منظورت اینه که می افته با ید ببینی باش چکار میکنی یکی میاد با100 تا از دست انداز میپیره خوب اون سمند میافته یکی میاد مثل دایی من با 40 تا از دست انداز رد میشه با اینکه 6 ساله ماشینو داره ماشین آخ نگفته تا زه ماشین xu7 من شنیدم شاسی ef7تقویت شده
21:56  1394/07/03
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: جواد مهاجر
0

سلام کسانی می آیند توی این پیج بد حرفی موتور ef7 میکنند نمی دونم علت چیه سر از کار اینها در نمی آرم اگر سمند ef7 دارین و اشکالی در ان می بینید بیاید با هم همفکری کنیم شاید راه حلی برای ان پید کنیم اگر هم این ماشین ندارید معذرت می خوام شما مریض هستی که وقت خودتون هدر میدیدواینجا پست میزارید این موتور ما تولید نمی کنیم ایران 7ودرو تولید می کنه برید در کارخونه حرفاتون اونجا بزنیدبعد با30 میلیون توی این کشور چی میشه خرید چند بار گفتم من اصلا خاطره خوبی از موتور xu7 نداشتم
21:44  1394/07/03
گزارش
پاسخ دادن
نه Ef7 نه xu7 نه slx نه GLX
0

اولاً سلام داداش گلم آق رضا
حول نکن بابا...!!!
پراید هم موتورش نسبت به بدنه اش قوی هست و هم بدنه قوی نسبت به موتورش داره...!!!
در مورد پژو و سمندی که از موتوره قویش صحبت میکنی دوستات نظر دادن من لازم نیست شما رو راهنمایی کنم ( مثل لشه و ... )
در مورد ایمنی اگه بخوای توضیح بدم همون بنز 5 ستاره با 50 تا ایربگ که تو رانندش باشی ایمنییش صفره...!!!
ایمنی یعنی چی تو اگه راننده باشیو مثل رانندها رنندگی کنی خیلی کمتر از ایمنی ماشینت استفاده میکنی، مگر در شرایط خاص که اونم باز دست خداست.
در آخر هم لازمه بهت بگم اون پارس یا سمندی که تو الان سوار شدی ما سال 81 پزشو میدادیم چون مثل تو بابامون خریده بود: خخخخخخخ
21:38  1394/07/03
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ممده
1

ماشین من حدودا 30000 کار کرده فقط روغن ریزی داشت که حل شد
اگه ماشینت مالتی پلکس با شه اشکالات برقی پیش نمیاد
روغن ریزی هم که از آبان 93 به بعد حل شده
کپ ماشین هم بخاطر ecu که اگه مالتی پلکس باشه ecuمارکش بوشه پس کپ نمیکنه فرمان هم که صدا میده حتما چیزیش شده وگرنه نباید صدا بده
گزارش
پاسخ دادن
21:47  1394/07/03

رضا از ایالت کاشان
0

ادامه پست قبلی:
فرمان ماشین من هم دوتا عیب داره. 1- در حالت درجا وقتی می‌چرخونی یه کم زوزه میکشه ولی گاز که بدی خوب میشه. در حالت درجا که فرمان رو میچرخونی بعضی مواقع فرمان میلرزه و صدای کرکرکر میده. آیا جعبه فرمان رو با گارانتی عوض کنم؟ نمایندگی زیر بار میره؟ با تعمیرات سرپایی درست میشه؟ ممنون میشم اگر دوستان پاسخ بدهند که چگونه عیبش رو برطرف کنم
21:07  1394/07/03
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

شما از نمایندگی پیگیری کن حتماً، اکسنت تحویل اردیبهشت خیلیها تحویل گرفتن!!
گزارش
پاسخ دادن
13:42  1397/04/02

امیر
0

من نوزده اردیبهشت تکمیل وجه کردم واسم شماره شاسی خورده.
گزارش
پاسخ دادن
13:43  1397/04/02

کاربر: ممده
0

داداش مال منم همین مشکلو داشت
بردم نمایندگی جعبه فرمونش شکسته بود
عوض کردن
گزارش
پاسخ دادن
21:51  1394/07/03

رضا از ایالت کاشان
0

سلام دوستان من ماشینمو سمند ef7 پایه گازسوز مولتی پلکس 23 شهریور تحویل گرفتم. الان حدود 600 تا کار کرده. تا الان که از نظر موتوری و برق خودرو راضی هستم. دریچه گازش هم سیمی . مشکل کپ نداره. انشاءالله در آینده هم نخواهد داشت من نظرات شما دوستان رو قبلا در مورد کرکر فرمان و زوزه آن خونده‌ام. فرمان ماشین من هم دوتا عیب داره. 1- در حالت درجا وقتی می‌چرخونی یه کم زوزه میکشه ولی گاز که بدی خوب میشه. در حالت درجا که فرمان رو میچرخونی بعضی مواقع فرمان میلرزه و صدای کرکرکر میده. آیا جعبه فرمان رو با گارانتی عوض کنم؟ نمایندگی زیر بار میره؟ با تعمیرات سرپایی درست میشه؟ ممنون میشم اگر دوستان پاسخ بدهند که چگونه عیبش رو برطرف کنم
21:01  1394/07/03
گزارش
پاسخ دادن
alireza
0

از دزد هر چیزی که فکر کنید بر میاد ولی ما تا آخرش هستیم تا پوزه اینارو به خاک بمالیم
گزارش
پاسخ دادن
13:06  1397/04/02

هوشنگ
0

من شنیدم می دونسته النترا نمی خواد بده ولی چون پول کم داشته این کار رو کرده.بعدا پولش جور شده زده زیرش.حالا هم جک رو به همه نمی دن و فقط می خوان پول رو نگهدارن واسه بقیه پروژه هاشون.
گزارش
پاسخ دادن
14:18  1397/04/02

کاربر: oMIID
1

سلام
مباااااارکه
صدای زوزه از پمپ هیدرولیک میاد بخاطر کیفیت افتضاح پمپه!
لرزش یا پله کردن فرمانم بخاطر کمک جعبه فرمون هشتش که اگه بخواهید دائمی حل بشه باید با جعبه فرمون ماندو تعویض ش کنی که در ۹۹% مواقع نمایندگی زیر بار نمیره مگر با پارتی!
درکل این دومورد در اکثر محصولات داخلی بخصوص سمند وجود داره و یه جورایی طبیعی شده.
گزارش
پاسخ دادن
00:49  1394/07/04

نه Ef7 نه xu7 نه slx نه GLX iu
0

ذوب میشه
شیشه ها بالا نمیره
آینه ها که تنظیم کردنش بگیر نگیر داره
بعد یه مدتی توان موتور افت میکنه و دیگه هم علاج نداره جز اینکه یه دستی تو سرو گوشش بکشید و فروش
روغن ریزی هم که از روز اول خوراکشه
و ...
من موندم شمایی که نظر مثبت به این ماشین میدید یعنی اینقدر بیکارید که دنبال یه اسباب بازی میگردید که با هاش بازی کنید اونم اسباب بازی 31 میلیونی...!!!
واقعاً کار از تأسف هم گذشته برا شما که اینطوری به این ماشین عاشقانه نظر میدید، ایران فرغون مشتری توپی مثل شما از کجا میتونه گیر بیاره.برید حالشو ببرید
20:39  1394/07/03
گزارش
پاسخ دادن
اکبر
0

یه سوال از اقای مرادی من ماشینم پارسه لاستیکاش چهارده بود عوض کردم پونزده انداختم حالا کیلومتر و تریپ ماشین چقدر کم نشون میده
20:32  1394/07/03
گزارش
پاسخ دادن
نه Ef7 نه xu7 نه slx نه GLX
0

ذوب میشه
دید خوبی هم که نداره
روغن ریزی هم که سر لوحه این ماشینه
قطعات که هم گرونه هم پیدا نمیشه
تعمیرکارم که فقط خودشون میدونن چکار کردن
و ....
بابا دست مریزاد ما که کف کردیم از این ماشین 31 میلیونی
زنده باد پراید سایپا
مرگ بر ایرانخودرو
واقعاً اینهایی که دارین نظر میدین خودتونو مسخره کردین یا مارو
چه به به و چه چه میکونن 170 تا راه میره بی صدا هستش موتورش (بدبخت خاموشه) واقعاً هم برا شما که خریدین و هم برا سازنده متأسفم که این مشتری های توپ گیر میاره ...
20:14  1394/07/03
گزارش
پاسخ دادن
نه Ef7 نه xu7 نه slx نه GLX
0

سلام
با این تفاسیری که شما در مورد Ef7 گفتید اصلاً ماشین نخرم بهتره...!!! بابا من پراید 131 مدل 91 داشتم عشق و حال دنیا رو کردم دریغ از اینکه بفروشمش دستم اینطوری میمونه تو حنا...
بنظر بنده که همه مطالب شمارو خوندم واقعاً خیلی با حالید که ماشینی تو دنده 1 و 2 کپ میکنه
تو سربالاییها هی معکوس میخواد...!!!
گیربکسش سریع به صدا می افته
داشبورد صدای ویز ویز میده
طاقچه عقب صدا میکنه
فرمونش تق تق میکنه و باید جعبه فرمان عوض شه
ترمزش که صدای جیغ میده اونم تو 4500 کیلومتر
گازش هم که گیر میکنه از مزایای اکوش هستش
سنسور دنده عقب که یا کار نمیکنه یا بوق ممتد میزنه
چراغ چک همیشه روشنه
ایربگ که همیشه چراغ اعلام خطرش آلارم میده
دو گانه هاش که دما میره بالا واشر سرسیلند میسوزونه
کلاج که سریع صفحه دیسکو داغون میکونه
تو دنده یهو ماشین خاموش میشه و دیگه هم روشن نمیشه
بنزین هم که فقط وفقط بنزین سوپر اکتان 200 میل داره
لامپ چراغ هاش زود به زود میسوزه و اخطار هم نمیده
تسمه تایم هم که ماشین صفر کیلومتر تق تق صدا میده
باطریش که آبی آمپر پایین هستشو باید عوض شه
رله ها هم که ذوب
20:06  1394/07/03
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: oMIID
0

این چیزایی که شما گفتی مجموع ایرادات تمام خودروهای داخلی هستش که جمع کردی اینجا.
یه سری ها مشکل کپ دارن یه سری ها مشکل سرسیلندر یه سری ها مشکل گیربکس و ....
اومدی مجموع مشکلات 405 پارس،سمند و 206 رو جمع کردی یه جا نوشتی!
هیچ ماشینی تمام یا حتی نیمی از این مشکلاتو باهم نداره...
گزارش
پاسخ دادن
21:19  1394/07/03

پارمیدا
0

سلام
لطفا نظرتونو در باره ی سمند سورن ELX و سمند 1761LX بگید و کدومشون بهتره؟
لطفا دلیلتونو رو هم بگید
19:51  1394/07/03
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ممده
0

سورن بهتره
چون موتورش قویتره من هر دوشو داشتم ef7رو سمند بهتر جواب میده مصرف کم و صدای کم
استهلاک کمتره چون موتورش مقاوم تره
Xu7داشتم 6 ماهه موتورش ترکید همین فشار رو روی ef7اوردم 1.5 هنوز سالمه
گزارش
پاسخ دادن
21:15  1394/07/03

پارمیدا
0

سلام
لطفا نظرتونو در باره ی سمند سورن ELX
19:48  1394/07/03
گزارش
پاسخ دادن
رضا
1

با سلام به علت بازدید زیاد از این صفحه سوالم رو اینجا میپرسم درسته که گیربکس وموتورxu7 جی ال ایکس وسمند با هم تفاوت جزئی دارن چون خودم احساس میکنم تفاوت خیلی کمی رو با هم دارن
19:36  1394/07/03
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
1

هیچ تفاوتی ندارن . به خاطر اینکه چرخ سمند 15 هست و کمی از چرخ 405 بزرگتره ، در مجموع دنده های سمت به نظر کمی سبکتر میرسه که این تاثیر تفاوت قطر چرخ هست و نه تفاوت گیربکس . در هر دنده در یک دور موتر ثابت چون چرخ سمند بزرگتر هست پس سرعت بیشتر میره ولی عوضش کشش هر دنده 405 کمی بیشتر میشه . توی ecu هم برای 405 چرخ 14 و برای سمند چرخ 15 تعریف شده تا کیلومتر شمار و abs خطا نداشته باشه
گزارش
پاسخ دادن
20:03  1394/07/03

حشمتیان
2

قلب ماشینها یعنی موتور با هم هیچ تفاوتی ندارن اما مغز اونها ecu متفاوته برای405 اصل فرانسه هست برای سمند زیمنس المانه (دیگهecuرو نمیتونن از چین وارد کنن چون قطعه خیلی مهمیه) در مورد گیربکس تفاوت خاصی ندارن فقط تو سمند از ضرایب دنده سنگین تر استفاده شده ولی تو دنده 5 جبران میشه
گزارش
پاسخ دادن
10:28  1394/07/04

فرید
2

داشتم مشخصات فنی بی ام دبلیو x6 رو با رنو کیچر مقایسه میکردم که فهمیدم وزن این نوع بی ام و بیشتر از دوهزار کیلوگرم هست اما رنو کیچر وزنی نزدیک به وزن پژو 405 داره تازه این رنو مثلا شاسی بلنده که احتمال چپ کردنش زیاده پس سنگینی سمند از مزایای اونه نه معایبش
19:28  1394/07/03
گزارش
پاسخ دادن
محمد حسین
0

سلام
از دوستان نظر میخوام
میخوام بدونم شما بین سمند سورن ELX و سمند LX با حجم موتور 1761کدومو برای خرید پیشنهاد میکنید ؟ (با دلیل)
19:13  1394/07/03
گزارش
پاسخ دادن
یاسر
0

با سلام
آیا این طرح تبدیل سانتافه واقعی است یا فقط وقت خریدن؟ جون در قراداد تبدیل هم دوباره بند تحریم ها اعمال شده و البته هزینه شماره گذاری هم بر عهده مشتری است که خیلی عجیبه
گزارش
پاسخ دادن
14:18  1397/04/02

یاسر
0

اگر اونطوری که می گنددولت تخصیص ارز را قطع کنه و حتی واردات ممنوع بشه انوقت تکلیف چیست؟ آیا ادعای نمایندگی که گفته سانتافه وارد شده و موجود هست درسته؟ اگر موجوده چرا زودتر نمی دهند و اگر نیست چجوری می خواهند وارد کنند؟؟
گزارش
پاسخ دادن
14:36  1397/04/02

کاربر: oMIID
0

دوستان همگی بیاید به نظرتون نیاز دارم...:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
چندوقتیه که زده به سرم ارتفاع ماشینمو کم کنم و بیارمش تقریبا یک انگشت بالای لاستیک و شیشه رو دودی کنم و رینگ اسپرت بندازم.
اما چون با مزایا و معایب ارت زدن آشنایی کامل دارم(ماشینای قبلیم همه ارت خورده بودن و اسپرتشون کرده بودم) یکم مردد شدم.
از یه جهت وقتی ماشین فابریکه هم کمتر به جلوبندی فشار میاد هم اینکه نرمتره و رانندگی باهاشم راحتتره در عوضش رینگ اسپرت بهش نمیاد و تقریبا هیچکاری واسه زیبایی ش نمیتونی بکنی اما وقتی که ارت میزنی خییییییلی خوشگل و تو دل برو میشه و با رینگ و شیشه دودی محشر میشه.
علاوه بر این تعادلشم بهتر میشه.
حالا نظر شما چیه؟
به نظر شما همین ظاهر ساده و حوصله سربر سمند با ارتفاع فابریک بمونه؟؟؟؟
یا
ارت بزنم و اسپرتش کنم اما کمی خشک بشه؟!؟



کلا هر ایده ای برای خشگل و جوون پسند شدن سمند LX دارید ، بگید!
ممنون



البته اینو هم بگم که ما کلا دو نفریم و پس از ارت زدن مشکلی با ارتفاع کم نداریم.
گزارش
پاسخ دادن
22:16  1394/07/03

hassan
0

سگ xu7 میرزه به موتور مندراوردیه ای اف سون
18:04  1394/07/03
گزارش
پاسخ دادن
احسان
0

سلام

بدبخت شدم ،
به سفارش دوتا از دوستام و همون کسایی که مثل آقای مرادی سنگ xu7 رو به سینه میزنن ، ef7 دوگانه زبون بسته بی آزار رو فروختم (مدل 90) (میخواستم نو سوار شم ) و یدونه xu7 بنزینی خریدم (مدل 91) از اون موقع تا حالا دو بار واشرسرسیلندر سوزونده ، بگذریم از اینکه هر چی گاز میدم عین تن لش میمونه ، راه نمیره ، توی سربالایی ها هم که هیچی نگم بهتره

خدا وکیلی اون موقع که ef7 داشتم رو گاز شرف داشت به xu7 .

حالا میخوام این لگن رو بفروشم و دوباره یه ef7 بگیرم منتهی به سفارش دوستان سورن
15:43  1394/07/03
گزارش
پاسخ دادن
هادی
0

علی لرد جان قیمت پایین نیاد حداقل یکم یکم کیفیتش میره بالا ما انتظار نداربم بیاد پایین کیفیتش بره بالا بهتره
15:15  1394/07/03
گزارش
پاسخ دادن
اکبر
1

با سلام خدمت دوستان
من ابتدای سال 94یک سمند ef7 خریدم الان هم 4500کیلومتر کارکرده
اما موقع ترمز گرفتن صدای زوزۀ شدیدی میده کسی مدونه اشکال از کجاست و چه کار باید بکنم.
08:34  1394/07/03
گزارش
پاسخ دادن
بی ریا
0

آقا ممنون از راهنماییتون .
گزارش
پاسخ دادن
11:30  1397/04/04

ر: حسین مشهد
0

لنتهای ترمزت جنسش اشغاله عوض کن
گزارش
پاسخ دادن
13:41  1394/07/03

ناب ef7
0

سلام آقا امید ممنون که جواب دادید اما شمع NJK ژاپی گیر نمیاد چکار کنم این هم از مشکلات شهرستانی هاست. اگه سراغ دار ی داداش خبرمکن لطفا. با تشکر
02:27  1394/07/03
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: oMIID
0

سلام
تو گوگل سرچ کن سایت IRANNGK رو پیدا کن.
نمایندگی NGK تو ایرانن و توی اکثر شهرها نمایندگی دارن.
گزارش
پاسخ دادن
13:42  1394/07/03

کاربر: ممده
0

آقا مرادی شما میتونی باور نکنی ولی من واقعیت رو گفتم ماشین 50000 کاکرده بعد واشر سوزونده
حالا شما میتونی تهمت بزنی میتونی حرف نزنی
یکیشو انتخاب کن
01:08  1394/07/03
گزارش
پاسخ دادن
عطا
0

با سلام خدمت دوستان ایران فرغون تو برنامه فروش مهر اکثرا کارت هدیه گذاشته عزیزانی که قبلا پیش فروش ثبت نام کردند تو این چندروز تحویل میگیرن یه خبر بده تو دعوت نامه اوناهم اعمال شده یا نه ؟؟؟
23:43  1394/07/02
گزارش
پاسخ دادن
سیا
0

آخه ماشالا شما چندین ماشین با هم نوشتی، هم جک نوشتی هم سانتافه رو هی مدام پیگیری می کنی. دارندگی و برازندگی البته...... هاهاهاها
گزارش
پاسخ دادن
22:01  1397/03/30

عماد
0

فقط پژو پارس elx دیگه هیچی سمند شد ماشین نه ایمنی داره نه قیافه نه شتاب هیچ چیز نداره فقط پرشیای خودم
23:21  1394/07/02
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ali LORD
0

دوستان،تا حالا پاتون رو ترمز بوده و ترمز دستی کشیدید؟!(خب معلومه اینکارو حد اقل یه بارم کردید!)
من این کارو میکنم،ترمز زیر پام خالی میشه!پایین تر میره!
کسی دلیل اینو میدونه؟! چی میشه که اینطوری میشه؟!
21:32  1394/07/02
گزارش
پاسخ دادن
حامد
3

دوست عزیز دلیلش اینه که وقتی شما ترمز دستی رو میکشی سیم ترمز کفشک های داخل کاسه ترمز عقب رو جمع میکنه و به تبع اون روغن ترمز مدار داخل پیستون ترمز عقب مکیده میشه واین کاهش حجم روغن ترمز در زمان کشیدن ترمز دستی باعث میشه که پدال مقداری پایین بره به همین دلیل توصیه میشه در هنگام کشیدن ترمز دستی پدال ترمز رو فشار بدید
گزارش
پاسخ دادن
02:35  1394/07/03

mohammad
0

با سلام خدمت همه دوستان
خواهشا دوستانی که میتونن کمکی بکنن جواب این سوال من رو بدن، ممنون میشم،
من وقتی پامو رو پدال گاز میذارم ماشین با یه تکون شروع به شتابگیری میکنه و وقتی پامو از رو پدال بر میدارم کله میکنه، کسی میدونه ممکنه مشکل از چی باشه؟ مثلا سنسور مپ، کثیفی دریچه گاز ، پتانسیومتر دریچه گاز .... ممنون میشم راهنمایی کنید
21:10  1394/07/02
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حسین مشهد
0

اگه دریچه گازت برقیه پدال گاز را ریست کنی بهتر میشه
درحالت خاموش سوییچ را که باز کنی تابرق بیاد یه صدای سوتی میشنوی تا قطع میشه بعداز 15ثانیه پدال گاز را تا ته فشار میدی وتا 30الی 40ثانیه تا ته نگه میداری وقبل از اینکه پا را برداری سوییچ را ببند وپایت را ازروی پدال بردار سپس بدون اینکه پا را روی گاز بزاری ماشین را روشن کن بدون اینکه گاز بدی بزار 2دقیقه ماشین کار کنه سپس خاموش کن وبعد از ان روال عادی استفاده از ماشینت را انجام بده .
انشااله که ok میشه.اگه نشد احتمالا از سوزن ها باشه
گزارش
پاسخ دادن
00:58  1394/07/03

کاربر: ali LORD
0

اقایون گیج روغن شما گیر نداره؟!میخواید درش بیارید گیر نمیکنه؟!!!!!!
من در آوردن و گذاشتن سر جاش واسم داستانه!جدیدا میخوای بذاری سرجاش پدرت در میاد،نمیره تو،گیر میکنه هی !
واقعا همچین تجربه ای نداشتم!
وقتیم که گیر میکنه،روغن روش کم و زیاد میشه دیگه، نمیشه فهمید سطح دقیق روغن رو که! اصن یه وضعیتی !
19:59  1394/07/02
گزارش
پاسخ دادن
فرهمند
3

پژو پارس فقط قیافه داره هر اپشنی هم که داشته باشه چینیه من دوسال پیش صفر گرفتم سه بار موتور شیشه برقی سمت شاگرد سوخت اینه برقی بعضی مواقع کار میکرد بعضی وقتا کار نمیکرد ولی این سمندم که یکسال دارمش اپشنهاش به خوبی کارمیکنن شیشه برقی هاش خیلی قوی کارمیکنه از نظر فنی موتور و گیربکس هیچ مشکلی نداشته تا الان 25000 کیلومتر کارکرد
18:32  1394/07/02
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
0

من کاری به آپشن ها و شیشه بلا بر ندارم . من در مورد موتور بحث میکنم . ضمنا اگر قرار باشه شیشه بالابر پارس چینی باشه خوب مال سمند و 405 هم همونه . نکته فکر کردید قطعات سمند رو از فرانسه میارن مستقیم ؟ آقای عزیز پلتفرم سمند و 405 و پارس یکی هست فقط ظاهرشون کمی فرق داره . اگر فکر میکنید سمند چیزی جز یک 405 فیس لیفت هست باید بگم سخت در اشتباهید . الان با کیفیت ترین قطعات روی دنا پارس و سورن هست و در مرحله بعدی سمند و 405
گزارش
پاسخ دادن
01:54  1394/07/03

کاربر: hades
0

حاج امید من اونجایی میام وسط که ببینم دارن با حساب کتاب و حرف های گنده میخوان به صورت موزیانه وجه ef7 رو خراب کنن
که نمونشم قبلا داشتیم که من و شما و دیگران پاسخ دادن
این جور کامنتها که ارزشی ندارن مثل شعار میمونه
هر بنی بشری هم بخواد با شعارای دو سه خطی این جور آدما بیخیال ef7 بشه که همون بهتر نخرن
گزارش
پاسخ دادن
18:06  1394/07/03

کاربر: oMIID
1

آره هادس جان درست میگی.
البته اکه یکم مدیریت کنیم این قضیه کلا حل میشه و میره.
گزارش
پاسخ دادن
16:30  1394/07/04

کاربر: ممده
0

خیلی موتور زانتیا رو بالا نبرید همین موتور زانتیا رو بندازید رو سمند میبینید شتابش فرقی مداره چون رو پرشیا سبک نصب شده این طوری شتابش بالا
17:27  1394/07/02
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

سرور همه ماشین های ایرانی پارس ELX با موتور L4 . رو دستش نبوده و نیست .
16:17  1394/07/02
گزارش
پاسخ دادن
مالکی
5

من خودم قبلا 6سال پژو 405 یک سال پرشیا سوار206 وl90 هم شدم 4سال سمند ای اف سون دارم براساس تجربه سمند واقعا تو جاده بهتر عمل میکنه که از یه ماشین ایران خودرو چنین انتظاری نمیره پژو206 و l90 تو شتاب خوب عمل میکنه اما پرشیا فقط قیافه داره بدنه اون هم مثل حلب روغن میمونه بقیه هم همین طور بدنه ی سمند مثل تانک میمونه تا به حال جز عوض کردن لنت هیچ خرجی برام نداشته تنها اشکالش همین دید کمش هست که کم کم عادت کردم
12:28  1394/07/02
گزارش
پاسخ دادن
هادی
0

در پاسخ به اون دوستی که گفتند قرداد بستن با تاکسی رانی بالاخره اونا قسمتی از خودرو هاسونو رد کردن و بقیش که مونده دز ضمن اونا ماله دوسه ماه پیشه. ماشینه های از اون به بعدش هم مونده لطفا وفادار بمونین خیلی واجبه یه دونه کارکرده بخر
10:47  1394/07/02
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ممده
1

دوستان 50 کیلومتر نه 50000 کیلومتر درضمن شما رانندگی منو ندیدید
دور موتور تا 6000 هر دفعه بالا پیبرم شما هم دوبار با xu7دور موتور تا 6000 یا 6500 ببرید بالا میبیند واشر سر سیلندر سوزونده
مدل 92 گرفتم
22:35  1394/07/01
گزارش
پاسخ دادن
النترا
0

آقا سجاد کی شما رو وکیل وصی کرمان موتور کرده دارید از طرف کرمان موتور حرف میزنید، دوست عزیز این پیج برای مشتریان کرمان موتوره نه کارمنداش و ..، کرمان موتور اگه ریگی به کفش نداشت بیانیه رسمی میداد.
گزارش
پاسخ دادن
11:19  1397/03/27

mohsen
0

دوستان فکر کنم حق با ایشون باشه .
لطفا بیشتر تحقیق کنید .
ممنون که یه نفر ÷یدا شده داره جواب میده .
بازم خدا رو شکر
گزارش
پاسخ دادن
14:45  1397/03/27

فرید
2

از موتور طراحی فرانسه بیشتر از این انتظار نمیره
گزارش
پاسخ دادن
23:43  1394/07/01

کاربر: ali LORD
0

اقایون کسی نمیدونه پرشیا EF7 میزنن یا نه؟!
آخه من مدل 92 دیدم فقط!
اگر بزنن خدایی میرم میخرم!
22:33  1394/07/01
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ممده
0

تولیدش متوقف شده چون ازش استقبال نشد باید سفارشی بزنی
گزارش
پاسخ دادن
23:14  1394/07/01

کاربر: ali LORD
0

سفارشی؟!
آخه فکر کردم،بدنه پرشیا سبک تر از سمنده،پس EF7 خیلی خیلی بهتر رو پرشیا جواب میده!
حالا سفارشیش نمیدونی چه قدره؟!
من رو 38 تومن حساب کرده بودم!که پرشیا سال بگیرم!
گزارش
پاسخ دادن
23:48  1394/07/01

کاربر: oMIID
2

داداش سنگینی سمند بی حکمت نیست.
نسبت به پژو ایمنی و استحکام بالاتری داره.
سورن که خوبه!
خیلی شیک و جدید و پر آپشنه(نسبت به داخلیا)
تازه یه حسن شم اینه که کمتر تو انظار دیده میشه.
پارس ماشین شیک و با کلاسیه اما به نظرم دیگه خیلی خز شده! همه دارن.
باز سورن خاص تره.
در ضمن اصلا و ابدا فکر نمیکنم EF7 روی اتاق پارس بهت بدن.
خیلی داستان داره.
گزارش
پاسخ دادن
13:04  1394/07/02

کاربر: ali LORD
0

امید من تجربه سورن نداشتم!ننشستم پشتش!
فقط داشبوردشو دیدم ! که ردیفه!
سورن هم تو جاده مثل سمنده؟!
بعد این کلاس فول آپشنش،توی سایت ایران خودرو زده چیا داره؟!
گزارش
پاسخ دادن
19:47  1394/07/02

عليرضا
0

سلام من سورن ثبت نام كردم مي خواستم ببينم ماشين خوبي هست يا نه
20:32  1394/07/01
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
X33 Cross cvt 25 نظر
صابری 1 21 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مهدی j4 : ثبت نام 25 آذر اقساطی امروز پلاک شد
فاطمه جی 4 سفید مشهد : منم 23 فرودین شاسی شدم اما هنوز پلاک نشدم
تارا طرح مادران : ما هم چهار روز فاکتور شدیم .بعد س ماه انتظار . پلاک نمیشیم 🤨 هر کی بخواد خرید کنه از ایرانخودرو پشیمونش میکنم
تارا طرح مادران : خدا کنه یکیش مال ما باشه
تارامارا : مبارک باشه، به سلامتی و خوبی استفاده کنین
تارامارا : مبارکــه، ان شاءالله به سلامتی و دل خوش استفاده کنین
مهدی صدرا : سلام نوع ماشین ، مدت تاخیر ،فرق می کند . ما هم x5 آبانماه نقدی ثبت نام کردیم . تا الان دو ماه تاخیر دارد .
علیرضا x5 شهریور : مبارکت باشه،بسلامتی انشاالله قسمت بقیه دوستان بشه
علیرضا x5 شهریور : سلام دوست عزیز من نقدی شهریور هستم،هنوز پلاک نشده متأسفانه
طاها : مبارک باشه داداش منم دیروزبارگیری شده منتظرم برسه نمایندگی .چرخش به خوشی بچرخه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
علی : سلام دوستان فاکتور چی شد امروز هم خبری نیس؟
اطلس 24 : مهر همون تحویلی آبان ماه هس دیگه
مریم : بعد از فاکتور چن روز طول میکشه تا ماشین به دستمون برسه؟
شیرین : خدا ازتون نگزره چرا فاکتور نمیکنید
مهرسام : سلام دوستان من امروزفاکتورشدم 207پانورماواریزی 12اسفندماه طرح عادی تحویل 9خردادبودم
فاک‌تور کننده : شما رو فاک‌تور نمیکنیم دلیلشم نمیگیم
علی : دوستانی که چراغ تحویلشون روشن شده، بعد از مرحله پلاک آنلاین، پلاک فیزیکی هم داره یا نه مستقیم بعد از پلاک آنلاین چراغ تحویل روشن میشه؟ لطفا جواب بدید.
دنا 6دنده : سلام بازهم شما سود تاخیر میگیرین ما که فاکتور شدیم 13روزه از پلاک خبری نیست
وحید : خود نمایندگی زنگ میزنه بهت وقتی ماشینت بیاد ، چند روز بعد پلاک آنلاین چراغ تحویل خودرو روشن شد ؟
اردیبهشت : ازکوییک پیش فروش اردیبهشت چه خبر؟؟؟؟