امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)8
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)450.2
عرض (سانتی‎‏متر)190.3
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

82445 نظر

کاربر: محمدرضا از کرج
0

دوستان گلم مخصوصا آقا امید و حسبن آقا و بقیه که زحمت میکشند و اطلاعات فنی و تجربیات خودشون رو بدون هیچ انتظاری در اختبار همه ef7 سوارها قرار میدن
من 18 مرداد 94 فعالیتم رو در تالار پایه گاز سوز 94 آغاز کردم و بدلیل وجود کاربریهای متعدد با نام محمدرضا ترجیح دادم نام کاربری رسمی داشته باشم اگه یادتون باشه آقا امید اولین کامنت من این بود:
دوستان گلم مخصوصا آقا امید و حسبن آقا و بقیه که زحمت میکشند و اطلاعات فنی و تجربیات خودشون رو بدون هیچ انتظاری در اختبار همه ef7 سوارها قرار میدن
من 18 مرداد 94 فعالیتم رو در تالار پایه گاز سوز 94 آغاز کردم و بدلیل وجود کاربریهای متعدد با نام محمدرضا ترجیح دادم نام کاربری رسمی داشته باشم اگه یادتون باشه آقا امید اولین کامنت من این بود:

محمدرضا
0

سلام سمند ای اف سون پایه گاز سوز صفر خریدم
باید با گاز آب بندی کنم یا بنزین؟؟؟؟؟؟؟
چه مواردی رو باید برای آب بندی رعایت کنم؟؟؟؟؟؟؟ 10:47  1394/05/18
پاسخ دادن
کاربر: حسین مشهد
1

مبارکه ماشین چون پایه گازسوزه طبق دفترچه سوخت اصلی گازه .سعی کن 70با گاز و 30% با بنزین آبندی کنی .اگه وقت ...
23:23  1394/06/25
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: hades
0

کاش من با xu7 رانندگی کرده بودم جواب قاطعانه میدادم
اما یکی برای من مشخص کنه که چرا همه اینایی که از پشت xu7 میان پشت ef7 این جمله رو میگن
کشش و قدرتش بهتر از xu7 هست
مثلا فلانی xu7 داره تو سربالایی و کفی همیشه عقب میمونه و کم میاره
من که درک نمیکنم اگر کشش بهتره پس چرا این آدما که ینجا هم کم نیستن این جمله رو میگن!!!؟؟؟
همه اینا راننده هستن و نمیشه گفت شعورشون نمیرسه و رانندگی نمیکنن
اگر نمودار xu7 گشتاورش در دور پایین بهتره پس چرا ملتی که تجربه دارن ef7 رو بهتر میدونن هم تو سربالایی هم کفی!!؟؟؟
21:31  1394/06/25
گزارش
پاسخ دادن
hamed
0

سلام دوستان.ماشینم تحویل اردیبهشت 94 هستش.6000 تا کار کرده.چراغ چک روشن میشه رفتم نمایندگی دیاگ زد خطاش اینه که فشار گاز داخل رگولاتور10.4است ولی ماشینم درست کار میکنه هم رو گاز وبنزین ومشکل دیگه ای هم نداره بنده خدا داخل نمایندگی میگفت اگه بخواهی رگولاتور برات عوض میکنیم ولی بهم گفت که عوض نکن رگولاتورو چون مشکل خاصی نداره چون فشار معمول گاز 8 بار هس فقط یک لحظه فشار گاز ب 10.4 میرسه چراغ چکت رو روسن میکنه مشکل خاصی نیس میگفت رگولاتوری ک سفارش بدی بیارن اشغالتر از اینی هس که رو ماشینته.چیکار کنم بنظرتون؟؟عوضش کنم یا بذارم همین باشه فعلا؟؟؟
18:48  1394/06/25
گزارش
پاسخ دادن
سامان
0

چراغ چک ماشین من هم معمولا روشنه، دیاگ هم گذاشتم فقط خطاهاشو پاک میکنه، چراغ چک خاموش میشه دوباره یه مدت بعد روشن میشه! من دیگه بهش عادت کردم تا حالا هم 115000تا باهاش رفتم مشکلی پیش نیومده. تا حالا هم الحمد لله منو نگذاشته و مشکلی موتوری نداشته.
البته این فقط تجربه شخصیه منه، به کسی توصیه نمیکنم!
گزارش
پاسخ دادن
20:31  1394/06/25

محمدرضا
0

هر وقت چراغ چک من روشن میشه سرباطری رو باز میکنم دوباره میبندم دیگه چراغ چک روشن نمیشه
گزارش
پاسخ دادن
22:19  1394/06/25

کاربر: ممده
0

آقایون مال من مالتی پلکسه ecu از اول بوش بود
امروز گیر بکشو عوض کردم مدل زانتیایی گذاشتم نرمتر شده خیلی راحت تر دنده میشه زد
راستی قیمت آیینه سمند چنده امروز حواسم نبود به درخت مالیدم آینش از بیخ کنده شد رفت زیر ماشین(شانسو میبینی )
18:47  1394/06/25
گزارش
پاسخ دادن
سامان
0

من خودم سمند ef7 مدل 91 دارم که تا حالا 115000تا کار کرده، البته پایه گاز سوزه. قبل از اون هم حدود دو سالی سمند xu7 داشتم. به نظر من ef7 از نظر قدرت و کشش خیلی بهتر از xu7 است. حتی با گاز نه بنزین. داداشم هم xu7 داره که توی حرکت اصلا به پای من نمیرسه.
من توی سر بالایی ها هم با سوخت گاز به ندرت کم میارم، البته نمیگم همیشه ولی اگر قبل از شیب سرعت مناسبی داشته باشی به راحتی با 110 بالا میره. البته من خودم توی سر بالایی یادگار اگه یه خورده ترافیک باشه که مجبور باشم بین دنده دو تا چهار عوض کنم سختمه و اذیت میشم ولی در کل برا مسافرت و در جاده های بین شهری خودرو مناسبیه.
18:18  1394/06/25
گزارش
پاسخ دادن
احمد555
0

سلام فرشید7 مبارک باشه منم تحویل آبان هستم ملتی پلکس یا سخن گو گرفتی بیشتر توضیح بدین از موتور برقی وبقيه چیزها متشکر یه سوال دیگه میشه موقع دعوتنامه میاد ماشین از بنزین به گازسوز تعبیر داد
18:10  1394/06/25
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: hades
0

به ظنر من دعوا رو بردین سر ef7 و L4 نباید اینجوری بشه
دعوا سر xu7 با Ef7 بود
من قبول دارم که L4 بهتر از ef7 عمل میکنه
اما به همین اندازه هم قبول دارم که ef7 بهتر از xu7 عمل میکنه
دیگه بحثی نداریم
حالا اگر بچه ها اصرار دارن و میدونن که کشش تو سرعت های 20 و 40 بیشتر از ef7 هست خوب باشه واسه من مهم نیست چون عادت کردم به نوع رانندگی و مشکلی نداشتم تا الان
در مورد چیپ هم باید خدمت دوستان عرض کنم من تصمیم گرفتم چیپ رو جدا کنم از نظر من تو شهر نمیشه با این چیپ رانندگی کرد ماشین من خیلی هار شده بود یه نوکه پا اشاره میکردم به گاز بدجوری میپرید جلو
منظورم پرش و تلو تلو خوردن نیستا
اصلا صدا موتور مشخص بود که هار شده
احتمالا تو دراز مدت آسیب میزنه چون معلومه که سوخت بیشتری داره مصرف میکنه من تصمیم گرفتم تو مسافرت ها ازش استفاده کنم
فکر کنم واسه ecu هم اینجوری بهتر باشه
اگر نظر منو بخواین شما هم میتونید خریداری کنید برای خارج از شهر
داخل همین حالت عادی رو داشته باشید کافیه
16:26  1394/06/25
گزارش
پاسخ دادن
مجید
0

سلام
دوست عزیز بنده تکمیل وجه در فروردین انجام دادم تحویل در اردیبهشت که خوشبختانه در آخر برج اردیبهشت برام پیام اومد که سند خودرو ارسال شده و طی چند روز آینده از نمایندگی برای تحویل آن تماس میگیرند ومن منتظر تماس همچنان هستم۰
گزارش
پاسخ دادن
23:56  1397/03/02

مرادی
0

اگر من در مورد l4 حرف زدم فقط به خاطر نمودار بود . استدلال کردیم که چون اون نمودار منسوب به ef7 از نمودار l4 هم بالاتره پس واقعیت نداره . در مورد کشش هم کاملا وضعیت روشن هست ولی فقط یک نفر نمیخواد بپذیره که اون هم دلیلش مشخصه و چندان هم مهم نیست و فقط خودش رو زیر سوال میبره
گزارش
پاسخ دادن
17:43  1394/06/25

کاربر: کامبادن
0

سلام
من نه از کسی طرفداری میکنم و با کسی هم نظر میشم.اولا ef7 خیلی به روزتر و بهتر از xu7 وxu7 در مقابل ef7 حرفی در بحث کم مصرفی و تاپ اسپید برای گفتن نداره. دوما کسی که ef7 رو با L4 مقایسه میکنه و ef7 رو برتر میدونه واقعا متعصبانه نظر میده و نظرش فقط برای خودش خوبه.سوما ef7 گشتاور کمی توی دورهای پایین داره.چهارما حرفه شما در مورد اینکه کمتر از 10 درصد توی مسافرت گردنه هست متینه.پنجم اینکه رانندگی با دور بالا یعنی حرارت بیشتر و زودتر از بین رفتن خاصیت خنک کنندگی و روان کنندگی روغن موتور.ششم اینکه شما هم میدونید وقتی دور موتور بالا بره فشار به قطعات بیشتر میشه با توجه به کیفیت آشغال قطعات ایرانخودرو جایز نیست موتور رو خیلی تحت فشار گذاشت چون باعث میل لنگ بریدن و شاتون زدن میشه.هفتم اگه یه گیربکس مناسب برای این موتور طراحی بشه میشه گشتاور مناسبی در دورهای پایین استخراج کرد.یه سری مشکلات هست که با چیپ و دستکاری های من درآوردی شاید موقتا رفع بشن اما به نظر من این چیپ میتونه توی کار ناک زدن اخلال ایجاد و در دراز مدت مشکل حاد تری رو بوجود بیاره.اویل ماژول نیاز به طراحی مجدد داره.
گزارش
پاسخ دادن
18:19  1394/06/25

رضا 63
0

باسلام اقا بیخیال این مرادیه بشید به سوالات مردملطفا جواب بدین



سلام خدمت دوستان یه سوال داشتم نظروتون چی اب بندی ماشین و میخوام بعد این که تحویل گرفتم از تبریز تا مشهد برمو برگردم به نظر شما مشکلی پیش نمیاد درضمن چطوری برم یعنی سرعت دور موتور و .... که به ماشین فشار نیاد

Read more: http://1car.ir/ci-4061#ixzz3ltlPh1By
15:34  1394/06/25
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
0

برای آب بندی باید سعی کنید تا 1000 کیلومتر اول دور موتور بالای 3500 نره و در یک دور موتور ثابت مدت زمان زیادی رانندگی نکنید . تمامی دنده ها رو جا بندازید و سعی کنید از شتاب گیری و ترمزهای شدید پرهیز کنید . روغن موتور رو قبل از 1000 یکبار عوض کنید . به ماشین فشار بی مورد وارد نکنید . مخصوصا در سربالایی سعی کنید ماشین پر نباشه . بنزین مرغوب استفاده کنید . مرتب آب و سطح روغن موتور را چک کنید . شما که میخواید جاده برید مواظب باشید دور موتور در یک دنده زیاد ثابت نمونه و سعی کنید با کم و زیاد کردن سرعت و دنده دادن دور موتور رو تغییر بدین و همه دنده ها رو هم جا بندازید بیشتر از 100 هم سرعت نرید
گزارش
پاسخ دادن
16:05  1394/06/25

قنواتی
0

در زمینه کشش به نظر من هم کاملا حق با آقای مرادی و سایر دوستان هم نظر باهاش هست و آقا امید به خاطر اینکه موتور ماشینش ای اف سون هست مخالفت میکنه
14:05  1394/06/25
گزارش
پاسخ دادن
فرید
3

بنده قبلا هم گفتم گیربکس be3 برای کلا هر سمند ی مناسب نیست چه برسه به ef7 آخه ما ازاین ماشینهای فرانسوی چه خیری دیدیم که از گیربکس ببینیم اگه برای این موتور یه گیربکس اتوماتیک 6سرعته طراحی کنه البته چون ایران خودرو تجربه زیادی تو طراحی گیربکس نداره باید با یه شرکت معتبر المانی مثل bmwیا بنز همکاری کنه موتور ef7 موتور خوبیه ولی باید ارتقا بدن اونوقت هیچ ماشینی (تواین رنج قیمت) در مقابل سمند حرفی برای گفتن نداره
13:22  1394/06/25
گزارش
پاسخ دادن
حمیدرضا _ماهشهر
0

سلام آقا hades
تو این مدتی که چیپ روی ماشین بود چقدر مصرف ماشین رفته بالا؟ اگه هفته دیگه بدون چیپ امتحان کردی ببین ماشین تنبل میشه یا نه؟ چون اگر توی برنامه ماشین تأثیر بذاره ممکنه عادت کنه بعداز جدا کردن چیپ ماشین تنبل بشه.
13:15  1394/06/25
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: کامبادن
0

یه بحث دیگه اینه که قرار نیست ما همیشه در حالت مسابقه و تاپ اسپید رانندگی کنیم اگه توی یه گردنه ترافیک باشه واقعا نمیشه دور موتور رو روی 3500 نگه داشت یا باید معکوس کشید که باعث وارد شدن بار اضافه به گیربکس و کاهش عمر گیربکس میشه در ضمن دنده کشی زیاد و مداوم باعث کاهش عمر دیسک و صفحه و در نهایت گرم کردن موتور میشه.باز هم میگم گیربکس BE3 اصلا مناسبه ef7 نیست.
12:29  1394/06/25
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
2

احسنت . بالاخره یک نفر با اطلاعات فنی خوب و حرفه ای اینجا پیدا شد . کاملا صحیح هست این حرف شما . وقتی در گردنه کمی ترافیک باشه و یا جاده پیچ و خم داشته باشه و یا محدودیت سرعت قانونی داشته باشه نمیشه مثلا در دنده 5 دور موتور رو روی 3500 نگه داشت چون سرعت حدود 130 میشه و یا در دنده 4 حدود 100 میشه و جاده اجازه نمیده که این سرعت رو نگه داری و مجبور میشی سرعت رو کم کنی پس دور موتور هم میاد پایین ، حالا موتوری مثل xu7 به راحتی در دور کم هم گشتاور خوبی تولید میکنه و نیاز به معکوس دادن زیادی نداره ولی با Ef7 به محض افت دور به زیر 3000 دیگه موتور گشتاور کافی نداره و باید معکوس داد تا دور بالاتر بره . حالا این دنده معکوس های بیشتر هم رانندگی رو سختتر و خسته کننده تر میکنه و هم حس عدم کشش ایجاد میکنه و هم به موتور و گیربکس فشار بیشتری وارد میشه و دسته موتورها رو سریعتر خراب میکنه .
گزارش
پاسخ دادن
13:20  1394/06/25

مرادی
0

آقای هادس من برای تمامی افرادی که ef7 دارند و منطقی بحث میکنند و از ماشین لذت میبرن احترام کامل قایلم . هر کسی یک ماشین و موتوری دوست داره و ازش لذت میبره و این کاملا طبیعیه . ما میگیم در بحث کشش وضعیت xu7 بهتره و دنده معکوس کمتری میخواد . Ef7 مزایای خودش رو داره و کسی منکر نشده . مثل مصرف کمتر و تاپ اسپید بهتر . مناسب تر برای اسپرت رانندگی کردن . این اسپرت رانندگی کردن به هر حال تبعاتی هم داره . باید منطقی باشیم و اگر نقاط قوت موتور رو دیدیم باید نقاط ضعف رو هم ببینیم . مشکل اینجاست که یک نفر این رو نمیخواد قبول کنه و حتی ادعای برتری ef7 بر l4 رو هم داره !!
گزارش
پاسخ دادن
17:50  1394/06/25

کاربر: کامبادن
0

سلام
به عنوان کسی که این پیچ رو دنبال میکنه و خیلی به بحث تخصصی ماشین علاقه داره میخام بگم که واقعا بعضی اشخاص اینجا دارن با قصد و غرض انتقاد میکنن و یه عده تعصب بیجا دارن و یه عده کلا به دور از ادب و شخصیت اینجا کامنت میذارن.ef7 با توجه به کیفیت آشغال قطعات متاسفانه باعث دردسر خریدارانش میشه اما یه چیزه خیلی مهم هم هست اینه که برای ef7 یه گیربکس مناسب ساخته و پرداخته نشده اونایی که ef7 دارن میدونن که بعد یه مدت زوزه گیربکس خیلی زیاد میشه و این نشانگر اینه با موتور همخوانی نداره.از قدرت و گشتاور هیچ موتور توی تولیدات داخلی ایران در مقابل L4 حرفی برای زدن نداره.در ضمن اگه در موردK4M مقالاتی رو خونده باشین گشتاور مناسبی رو توی دورهای پایین مخصوصا توی دنده های1و2و3 ارایه میده.بحث آیرو دینامیک اصلا توی سرعتهای پایین هیچ تاثیر زبادی نداره.در ضمن برای گرفتن نمودار گشتاور موتور و گیربکس رو توسط دستگاهای مخصوصی بدون وجود بدنه و لاستیک به دور نامی میرسونن و بعد شروع به آنالیز میکنن.
12:16  1394/06/25
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
1

امید تو هیچ اطلاعی از بحث کشش نداری و حتی تعریف کشش رو هم بلد نیستی و حتی نمیدونی که بخش های نمودارهای گشتاور در چه مواردی تاثیر دارن . تو حتی نمیدونی گشتاور دور 4500 و 5000 برای تاپ اسپید زدن فایده داره نه بحث کشش . تو تقریبا از موتور احتراق داخلی هیچ اطلاعی نداری و فقط یک چیزهایی شنیدی بدون اینکه حتی در موردشون تحقیقی کرده باشی . کسی میگه موتور ef7 از موتور زانتیا L4 هم قویتره مشخصه از موتور هیچی نمیدونه . برو همین حرف رو جاهای دیگه بزنن ببین چطوری بهت میخندن . تعصب روی Ef7 به قدری زیاده که کم کم کارت به جایی میرسه که میگی ef7 از موتور لندکروز هم کشش بیشتری داره . به جای این کارها محدودیت ها و ضعف های موتور ماشینت رو بپذیر و بر روی توانایی هاش مانور بده . بله من کاملا قبول دارم ef7 از موتور سمند 1800 کم مصرف تره و تاپ اسپید بهتری داره و در دورهای بالا قویتر عمل میکنه ولی باید قبول کنی که کشش این موتور حتی از موتور سمند 1800 هم کمتره چه برسه به موتور L4 . به جای اینکه در مقابل هر ضعف ef7 سریع جبهه گیری کنی واقعیت ها رو بپذیر و فقط بر روی نقاط قوت موتور تکیه کن
12:11  1394/06/25
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
0

دوستان ، آقا امید موتورهای 1500 سی سی تنفس طبیعی پیدا کرده که از موتور زانتیا L4 هم گشتاورشون بیشتره و در همین محدوده قیمتی قرار دارن . اگر میخواستید ماشین بخرید صبر کنید تا آقای استاد امید این موتور ها رو بهتون معرفی کنه !!! من که شدیدا منتظرم که معرفی کنه تا سریع برم یکی بخرم !!!!
11:59  1394/06/25
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فرشید7
1

سلام
بنده پنج سال یک 405 دوگانه فابریک مدل 89 داشتم.رانندگی معمولی هم با ماشین دارم تو این 5 سال دو تا واشر سرسیلندر سوزوندم .سه ماهه پیش فروختمش و یک سمند ef7دوگانه 94 صفرخریدم. رو حالت گاز شتابش از حالت بنزین 405 بیشتره و صدای اگزوزش هنگام فشار دادن پدال گاز و شتاب گرفتن ، احساس خوبی به آدم میده و وسوسه میگنه بیشتر گازش بدی.خداراشکر تا حالا که 1000 تا باهاش رفتم نه مشکل کپ داره نه عیوب دیگه ای که بقیه دوستان میگن.
11:51  1394/06/25
گزارش
پاسخ دادن
ر: حسین مشهد
0

خدا را شکر اینقدر این ef7 ازنظر مرادی مشکل داره و گشتاورش پایینه که اگه اینطوری نبود اقای مرادی چیکار میخواست بکنه با با خودت واقعا خسته نشدی اینقدر جوابهای تکراری تکراری دادی همش گشتاور و روغن ریزی و.... اگه واقعا اطلاعات فنی داری در مورد موارد دیگه هم حرفی بزن شاید یه چیزی یاد گرفتیم
11:18  1394/06/25
گزارش
پاسخ دادن
مجیدمجید
0

دوستان مقایسه موتور ef7 با موتورهای قدیمی مثل xu7 مثل مقایسه اسب مسابقه با خر بارکشه ،آقای مرادی این موتورهایی که شماتبلیغ می کنید الان نباید به قیمتهای گزاف زیر پای ملت بشه بلکه باید توی موزه ها نشون بچه هامون بدیم. دیگه دوران موتورهای 8سوپاپ پرمصرف و لق لقو تموم شده ، اگه قراره موتور دیگه ای با ef7 مقایسه بشه موتور tu5یا موتور l90 باید باشه چون این سه موتور در سطح تکنولوژی نزدیکی بهم قرار دارند اگه ایرانخودرو کیفیت قطعات را کمی بالاتر ببره مردم یه موتور بی نقص و مدرن در اخیارشون قرار می گیره . در ضمن آدمی که به خودش شک نداره نباید وقتی کم میاره اسمش را عوض کنه ما دوست داریم با آقای بهبهانی واقعی تبادل نظر کنیم نه مرادی تقلبی
09:49  1394/06/25
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
0

در صفحات قبل بحثی هست در مورد نمودار گشتاوری که به ef7 نسبت داده میشه . من این موضوع را کاملا بررسی کردم . دو نکته هست که باید کاملا نوجه بشه . اول اینکه این نمودار در سایت های اینترنتی داخلی به صورت غیر رسمی وجود داره و هیچ منبع معتبر بی طرف رسمی این نمودار رو تایید نکرده . نکته دوم که بسیار مهمه اینه که این نمودار از نمودار موتور زانتیا L4 هم بالاتر قرار داره یعنی بر اساس این نمودار باید موتور ef7 از موتور زانتیا L4 هم کشش و قدرتش بیشتر باشه . درحالیکه ما همه میدونیم که اینطور نیست پس این نمودار نمیتونه نمودار ef7 باشه و در نتیجه هر نوع نتیجه گیری بر اساس این نمودار اشتباه هستش . قبلا آقای بهبهانی این مورد رو مطرح کرده بود که وقتی خودم تحقیق کردم دیدم کاملا حرفش درست هست . کشش ef7 از کشش موتور 1800 هم ضعیفتره و دنده معکوس بیشتری میخواد چه برسه به موتور L4 زانتیا .
08:33  1394/06/25
گزارش
پاسخ دادن
آرین
0

آقایون مرادی و دوستان چرا این قدر تو این صفحه بحث گشتاور میشه؟؟ تو خودروهای داخلی سمند از هر نوعش ایمن و خوبه، و هر دو موتور xu7 و EF7 خوب هستند،فرقشون تو نوع رانندگی کردن باهاشون هست ، XU7 باید کم گاز و سر گاز رانندگی کنی و EF7 باید اسپرت و پر گاز تر رانندگی کنی ، تمام!!!
08:26  1394/06/25
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
0

آقای هادس ، من متن شما رو در مورد کشش خوندم . فکر میکنم شما در تعریف کشش دچار اشتباه شده باشید . کشش دنده 4 این نیست که بتونه مثلا 140 رو پر کنه . کشش دنده 4 این هست که با سرعت کم در دنده 4 اقدام به شتابگیری کنید . یعنی مثلا اجازه بدید در دنده 4 سرعت به حدود 40 کیلومتر در ساعت برسه و بعد با فشار دادن پدال گاز شتابگیری کنید. منظور از تست کشش این هست . ببنید مثلا xu7 در دنده 3 از سرعت 20 کیلومتر در سرعت اگر پدال رو فشار بدی بدون ناک زدن و به خوبی شتاب گیری میکنه . منظور از کشش این مورد هست . من فکر نمیکنم هیچ موتور داخلی از نظر کشش از پس موتور xu7 بر بیباد . فکر میکنم تمام افرادی که باهاش رانندگی کرده باشند این موضوع رو تایید کنند ؟ آقای هادس حالا شما بگو آیا ef7 میتونه در دنده 3 از سرعت 20 کیلومتر در ساعت به خوبی xu7 شتابگیری کنه یا نه ؟
07:37  1394/06/25
گزارش
پاسخ دادن
امیر
0

همیشه انسانهای موفق موردحمله وانتقاد افرادتندرو وبدخواه قرارمیگیرنداینef7 هم حرص بعضیاروبدجوری دراورده چون فهمیدن پول بیشتری به206شون دادن ولی نه شتاب نه قدرت نه کیفیت نهطراحیه مدرن نه لذت ef7روداره الانم یگه روشون نمیشه ef7 بگیرن ازبس پیش همه بدگفتن
04:39  1394/06/25
گزارش
پاسخ دادن
امیر
0

مرادی جان اگه میشه بگو چراداری تبلیغ منفی میکنی اینجا کسایی هستن که نمیخوان بگن این موتورازموتورزانتیاهم قویتره ازهرلحاظ چون من هردوتا ماشینودارم وef7خیلی باشتابتر وپرقدرت تره بانمودارم کارندارم من تجربشودارم توبااین نموداروحرفای بیمنطق میخوای بگی خیلی حالیته ولی موتورزانتیاهم خیلی قدیمیه وبروزنیست تودنیاداره موتورایی تولیدمیشه که باحجم۱۵۰۰ قدرتی بربر۱۵۰ اسب تولیدمیکنه ولیتکنولوژیه ساختشون فرق داره ef7هم همینطوره پس تعجب نکن ازاینکه خروجی وبازدهیش اززانتیاهم بیشترباشه زانتیاهم مثل xu7 وtu5دارای یه سیستم موتوری قدیمیه مثل موتورای دهه ۶۰ و۷۰ میلادی که باحجم بالا بازدهیه کمی داشتن مرادی جان باکمال میل حاضرم چندجلسه بهت درس اتومکانیک بدم تاازاین حالتی که داری خارج بشی
04:15  1394/06/25
گزارش
پاسخ دادن
امیر
0

دلیل بدنامیef7 تعدادزیادمالکان xu7 206وغیرهاست چون باوروداین موتور دارندگان ماشینای دیگه خیلی احساس ضعف وسرخوردگی کردن وشروع به تبلیغ منفی کردن وچون تعدادزیادی بودن متاسفانه موفق شدن ولی همین مرادی میدونه xu7یکم بهترازپیکانه وtu5هم یکم ازپرایدبهتره واصلاقابل قیاس باef7نیستندوef7بایدباموتورای روزدنیامقایسه بشه تاعیوب ومزایاش معلوم شه
03:40  1394/06/25
گزارش
پاسخ دادن
امیر
0

راستی تسمه تایمو کیعوض کنم۶۰۰۰۰ تاراه رفته
03:11  1394/06/25
گزارش
پاسخ دادن
محمدرضا
0

من شنیدم در ایران بنزین معمولی‌ و سوپر با هم فرقی ندارند
آیا این قضیه حقیقت داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه حقیقت داره برای تهیه بنزین سوپر چیکار باید کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
23:50  1394/06/24
گزارش
پاسخ دادن
رضا 63
0

سلام خدمت دوستان یه سوال داشتم نظروتون چی اب بندی ماشین و میخوام بعد این که تحویل گرفتم از تبریز تا مشهد برمو برگردم به نظر شما مشکلی پیش نمیاد درضمن چطوری برم یعنی سرعت دور موتور و .... که به ماشین فشار نیاد
23:13  1394/06/24
گزارش
پاسخ دادن
امیرحسین
0

سلام
یه سمند ef7 بنزینی گرفتم دو روزه اول اذیت کرد فهمیدم از نوع بنزینه ، سوپر زدم فوق العاده شده ، ۱۴۰ به بالا رو خیلی راحت شتاب میگیره با این حال که موتور هنوز خشکه واب بندی نشده ، خلاصه ما که خیلی راضیم
22:50  1394/06/24
گزارش
پاسخ دادن
احسان
0

سلام من میخواستم یه ماشین تو این رنج قیمتی (30تومن) بخرم شتاب وسرعت مهمه ولی نه خیلی چیزی که برای من مهمه امنیت جانی وامنیت سرقتی ماشین هست چون تعریف هایی از ایمنی سمند شنیدم میخواستم بدونم از نظر شما ایمنی سمند نسبت به 405و206وپارس چه طوریه چون من زیاد چیزی از این ماشین نمیدونم چه چیزهایی نسبت به این ماشینها داره مثلا 206 خواهرم رو توی جاده تهران کرج بردم وقتی سرعتش از 110 تا بالاتر میره انگار ماشین از کنترل خارج شده لطفا کمک کنید
22:49  1394/06/24
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
0

مشکل شما دقیقا همینه که فکر میکنید خودتون خیلی علمی و منطقی حرف میزنید و دیگران کاملا غیر علمی ! صفحات قبل رو که میخوندم نکته جالبی دیدم . در جایی شما نموداری برای ef7 ارایه کرده بودین و آقای بهبهانی گفته بود این از موتور l4 زانتيا هم بالاتره پس نمیتونه نمودار ef7 باشه من نمودار l4 رو نگاه کردم دیدم حرف آقای بهبهانی درسته .آقای امید یک بار که روی این نمودار کلا بی اعتبار شدی و آقای بهبهانی بهت جواب محکم و مستدلی داد . حالا باز آومدی همون نمودار رو سند قرار دادی ؟ فکر نمیکنی این کار خیلی ساده لوحانه است ؟ یک بار که محکوم شدی حالا باز داری همون حرف رو میزنی . چندین بار گفته شده اون نمودار خیلی بالاتر از توانایی ef7 هست و ef7 هرگز چنین توانایی نداره . پس فکر نکن خیلی علمی حرف میزنی . اگر اهل تحقیق بودی نمودار موتور l4 رو میدیدی و دیگه به خودت اجازه نمیدادی اون نمودار دروغ رو مطرح کنی . Ef7 ازنظر گشتاور در درهای کاربردی زیر 4500 هیچ حرفی در مقابل xu7 نداره .
21:37  1394/06/24
گزارش
پاسخ دادن
علی1
0

عزیزان جواب من رو ندادید

میخوام دیسک وصفحه کلاج عوض کنم ، زانتیایی بندازم خوبه ؟
21:20  1394/06/24
گزارش
پاسخ دادن
هادی
0

من تا دوسه روز پیش داشتم تمومه نظرات رو دنبال میکردم ولی دیدم دیگه بحث ها مفید نیست و افردای طارن بد میگن و افرادی دیگه دارن مقابلشون وای میستن ولی حیف نیست. این صفحه جامع که وجود داره دارین از بین میبریندش اقای مردای شماهم شاید با حرف های بی ربطتون همه رو دلسردم میکنین من خودم میومدم که اینجا کمی اطلاعات بدست بیارم ولی دیگه حرف ها مفید نیست بجز اون نظر اقای هادس که در مورد چیپ دراگون بود تموم کنید شما یا خیلی بیکارید یا خیلی. تعصبی ولش کنید دیگه هرکس بخواد اگه به سلایقش بخوره بره سمند بگیره یا 206 وسلام با تشکر
20:17  1394/06/24
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: hades
0

در ادامه مطلب قبلی:
باور کنید من اصلا متوجه نشدم حداقل از صدای ناله موتور باید میفهمیدم ولی اینطور نبود،باور کنید قصد حماسه سازی و جنگ آوری این حرفا ندارم من 10 ساله رانندگی میکنم هر روز و به ترتیب پراید و تیبا و 206 و سمند ef7 (سورن) زیر پام بوده تو این مدت هیچ وقت تا حالا اینجوری نشده که یهو نگا کنم ببینم دنده 4 رو 150 تا هستم و نفهمیده باشم.
آقایون به جان بچم اصلا نیازی ندارم اینجا خالی بندی کنم من سن و سالم از نقل و نبات پاس دادن و این حرفا گذشته من اصلا نیازی به این چیزا ندارم من فقط وقتی میبینم ماشین به این خوبی نسبت به قیمت داره کار میکنه حیفم میاد ذهن مردم رو نسبت به این موتور باز نکنم.
در ضمن مردم ژاپن و آلمان در جنگ جهانی دوم اینقدر جنس های بیکیفیت و آشعال خودشون رو خریدن که کارخانجات مجبور به کیفیت شدن
حتی اگر 1 درصد هم این ماشین بد باشه اگر خریدار نداشته باشه سازندش روش سرمایه گذاری نمیکنه اجازه بدین این موتور پیشرفت کنه
باور کنید وقتی سربالایی لشگرک(تهران) رو 110 تا بالا میام و پژو ال ممد حرفی واسه گفتن ندارن لذت میبرم از این موتور حالا قضاوت با شما
20:09  1394/06/24
گزارش
پاسخ دادن
سید رضا
0

با سلام به دوستان
به نظر بنده سمند ef7در بین تولیدات داخل قابل قبول است ولی مهمترین اشکال این موتور اینه که اگر عیب پیدا کنه هزینه بسیار بالایی داره و یک مزیت خوب اتاق سمند نسبت به پژو تعادل بسیار عالی در سرعت بالا بیشتر از 160 است
19:55  1394/06/24
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: oMIID
0

هادس جان نتیجه تست نهایی چیپ چی شد؟
من منتظر خبرتم داداش...
18:24  1394/06/24
گزارش
پاسخ دادن
امیر(سابق)
0

محسن جان با نظر شما کاملا موافقم ولی باید ما مردم هم بجای( علی بی غم) بودن یه مقدار درست فکر کنیم و از خرید آشغالهای داخلی 6 ماه دست بکشیم تا مسئولین این صنعت ما مردم را ...... فرض نکنند و به فکر ارتقاع محصول، کیفیت و قیمت واقعی بیفتند
گزارش
پاسخ دادن
13:48  1395/06/31

فرید
0

امیدوارم روزی برسه که سمند بایه موتور طراحی مشترک بنز وایران خودرو و دنده اتوماتیک بدن بیرون البته باید کیفیت قطعات داخلی اون رو بهتر کنن مطمئن باشید ازاین موتور های فرانسوی xu7 وl90وtu5 اینها ابی گرم نمیشه یا کفی رو خوب نمیرن یاسربالایی رو جواب نمیدن موتورهای ژاپنی هم کم مصرفترن هم بسیار کم اصطحلاک ترن از ماشینهای المانی هم که خبر دارید ماشینهای چینی هم که خودشون هم نمیخرن
17:41  1394/06/24
گزارش
پاسخ دادن
محمدرضا
0

من هم مثل شما و بقیه ملت یه آدم عامی هستم
میدونم اعتصاب ملیونی عواقب خیلی بدی داره ولی کمپین و شعار نخریدن هم مشکلی رو حل نمیکنه
نهایتا اگه کمپین واقعا پایدار باشه تا شب عید بیشتر پایدار نیست اگه هم پایدار باشه حتی تا تابستان 95هم پایدار بمونه اونوقت از طرف مجلس و دولت همه اعضای کمپین مجرم شناخته میشوند و باهاشون برخورد خیلی شدید میشه چون این کمپین هم تولید داخلی هم صنعت وابسته و مادر کشور و هم اشتغال کارگران رو تهدید میکنه
اگه ملت واقعا خودروی با کیفیت و با قیمت مناسب میخوان فقط باید از طریق قانونی اعتراض کنند مثلا از طریق شکایت به وزارت صنعت و معدن یا از طریق شورای شهر یا مجلس
با کمپین هیچ مشکلی حل نمیشه بلکه فقط مشکلات بیشتر و پیچیده تر میشه
من مرده شما زنده بالاخره به حرفام میرسید
17:31  1394/06/24
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
0

آقای هادس اگر شما انصاف داشته باشید باید قبول کنید که در بحث کشش در دنده های 3 و4و5 بدون شک برتری با xu7 هست . در بحث کشش موتور xu7 از تمامی موتورهای ef7 و tu5 و K4m وضعیت بهتری داره . این یک واقعیت هست که موتور xu7 در دورهای کم که در کشش خیلی مهم هست دارای گشتاور بهتری نسبت به سایر موتورهای داخلی هست . من خودم tu5 دارم ولی این واقعیت رو پذیرفتم . شما هم اگر تعصب نداشته باشید باید قبول کنید xu7 در کنار تمامی بدی هاش در بحث کشش وضعیت بهتری نسبت به تمام موتورهای داخلی داره و در دنده های 3و4و5 کشش خیلی بهتری ارایه میده چون گشتاور بهتری داره
17:21  1394/06/24
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: hades
0

آقای مرادی دعوا رو خودت شروع کردی روز اول یهو پریدی وسط و کاملا یکطرفه شروع کردی به تخریب این موتور جوری که من خودم با اینکه این موتور زیر پام هست و کاملا راضی هستم داشتم خام حرفات میشدم اما بچه ها اجازه نمیدن اینجا کسی یکطرفه یه موتور رو بکوبه
دقت کن الان شخصی به نام محمد داره از xu7 طرفداری میکنه و کسی هم نه بی احترامی کرده بهش نه تخریب پاسخ خواصی هم دریافت نمیکنه چون واقعا داره عادلانه نظر میده
اتفاقا این شمایی که حماسی داری تخریب میکنی همچین حماسی میگی این موتور خراب بشه درست نمیشه بندازیش دور که معلومه عاقبت پاسخ ها هم همین میشه
مرد مومن اگر اینجوری بود که الان هیچ ef7 نباید بیرون میدیدم که هیچ بلکه هم روز بروز داره تعدادش بیشتر میشه
تو میخوای عیب ef7 بگی بسم الله بگو
اما بخوای با الفاظ بازی کنی و حماسه سازی کنی که این موتور خوب نیست و فلانه و این حرفا ما اجازه نمیدیم اینجا کسی با جملات بازی کنه تا رای و نظر مردم رو عوض کنه چون اینجا تو گوگل جزو صفحات اول هست و خیلی ها مطالب رو میخونن و قصد خرید خودرو دارند بنده و خیلی های دیگه هم کوتاه نمیایم و اجازه شایعه پراکنی نمیدیم
15:36  1394/06/24
گزارش
پاسخ دادن
حجت مکبری
0

این شورلت قدیمی ها یا این نیسان آبی ها هر چی جاده کفی کند هستن ولی وقتی به گردنه و سربالایی میرسن همه ماشین ها رو مثل آب خوردن جا میذارن چون موتورشون بزرگه . موتور بزرگتر خودشو تو سربالایی نشون میده موتورهای کوچیک تو کفی خیلی سریع دور میگیرن اما به سربالایی که میرسن کم میادن من خودم نیسان آبیها رو سوار شدم جوری سربالایی بالا میره که این پژو و سمند ها رو راحت جا میذاره من با دو تا موتوری که شما میگین رانندی کردم تو کفی موتور ملی خیلی بهتره مخصوصا سرعت بالا که میری زورش زیاده اما موتور 1800 تا 140 خوب میره بعدش دیگه زور میزنه نمیتونه اما تو گردنه و سربالایی برعکس میشه موتور 1800 خیلی راحتتره و زورش توی گردنه هست چون موتورش بزرگتره . من میللنگ هر دوتا رو دیدم میللنگ موتور 1800 خیلی بزرگتره و تا دور برداره طول میکشه برا همین تو کفی خوب نیست اما تو سربالایی چون موتور بزرگتره خودشو نشون میده به نظر من از همه موتورها برا سربالایی همین 1800 بهتره اما برا کفی موتور ملی سرعتش بیشتره
13:42  1394/06/24
گزارش
پاسخ دادن
بی طرف
0

البته در تکمیل صحبتهای آقا حجت باید عرض کنم که اگه موتور xu7 سالم و دست راننده ماهر باشه تو همون کفی تا 190 کیلومتر هم میره !
گزارش
پاسخ دادن
14:52  1394/06/24

ارسلان
3

سلام

من یک ef7 دارم و برادرم xu7 (سمند)

همزمان با هم خریریم تا حالا خیلی باهم درگ گذاشتیم حتی تو همون گردنه هایی که میگید یا سربالایی های تند بدون استثنا ماشین بنده که ef7 هست ازش جلو زد و اون خیلی عقب موند حتی داداشم یک بار برای اینکه به من برسه انقدر به موتور ماشینش فشار آورد که جوش کرد نزدیک بود خرج میلیونی رو دستش بذاره .
فقط نکته ای که هست تو سربالایی هنگام شتاب گرفتن پاید پرگاز بری ، بعدش عمرا xu7 بهت برسه .

این تجربه شدست چرا انقدر بحث میکنید آقایون ؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
15:58  1394/06/24

بی طرف
0

ef7 اگر با قطعات با کیفیت از شرکتهای بوش و زیمنس تولید بشه ، یقیناً موتور خوبی خواهد شد ولی در حال حاظر موتور xu7 قدیمی بهتره ، به خصوص تو جاده های کوهستانی معرکه هست!
12:19  1394/06/24
گزارش
پاسخ دادن
1800
0

موتور سمند1800 کل سرسیلندرش رو که عوض کنی با تمام هزینه ها حدود یک میلیون و دویست تمام میشه ولی موتور ای اف 7 اگر خراب شد راحت هزینه چهار یا پنج میلیون میذاره رو دستت ای اف سون ها یا خیلی خوب در میان یا خیلی بد خیلی شانسی هستن موتور 1800 به جز همین واشر هیچ مسکل دیگه ای نداره تازه اگه واشر اصلی براش بندازی دیگه خراب بشو نیست
11:58  1394/06/24
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
0

تست های کشش xu7 با ef7 رو هم ببینید . ببینید چطوری توی تست کشش در تمام دنده های 3 و 4 و 5 ef7 به راحتی مغلوب xu7 میشه
گزارش
پاسخ دادن
14:58  1394/06/24

حمید
2

تست کشش رو هم دیدیم اما بازهم ef7 جلوتر از xu7 میره
گزارش
پاسخ دادن
15:52  1394/06/24

کاربر: oMIID
4

موتور بنز S500 رو هم اگه سرسیلندرشو عوض کنی باید ۵۰ میلیون پول بدی!!!
اه اه اه چه ماشینه بدی!!!!

به قول آقا آرش موتور XU7 بخصوووووص روی اتاق سنگین سمند با کمی فشار ، واشر سرسیلندر میسوزونه و میره تو خرج! ولی کی میتونه بیاد بگه EF7 با فشار آوردن واشر میسوزونه! (البته بجز یه دوره کوتاهی در سال ۹۰،۹۱ که جنس فوق العاده آشغال میبستن روش)
تا EF7 بخواد یکبار واشر بسوزونه(تازه اگر بسوزونه) ، د XU7 پنج ، شش بار واشر سوزونده و ۲ بار کل سرسیلندرش تعویض شده رفته و خرج و زحمت و دردسرشم خیلی بیشتره!

آقاجان چرا راه دور میرییییید،بجای این بحث و جدل ها برید توی سایت آپارت سرچ کنید تست درگ سمند EF7 با XU7 !
یا سرچ کنید کورس سمند EF7 با XU7 !!!!
آقاااااااایون یکم ذهنتونو باز کنید ، یکم تجربه های جدید کسب کنید، یکم به روز بشید...
بررررررررید کلیپهای اونجارو ببینید و بعد بیاید نظر بدید!
XU7 هیچ حرفی در برابر EF7 نداره!
گزارش
پاسخ دادن
14:34  1394/06/24

سهراب
0

دوستان چرا بیخودی دعوا میکنید من خودم الان سمند ef7 دارم ازش راضی بودم تا حالا البته هنوز خیلی نو هست و زیادکار نکرده با 405 موتور 1800 هم آشنایی کاملی دارم . هر دو موتور خوبن . درسته ef7 جدیده ولی مشکلاتش بیشتره اگر خراب بشه بدجوری اذیت میکنه عوضش مصرف کمه موتور 1800 درسته قدیمیه اما خدا شاهده خودم دیدم توی دنده 3 هم راه میافته اما ef7 اینکار نمیتونه بکنه سربالایی هم موتور 1800 بهتره جوندارتره کلا اما مصرفش بیشتره قطعاتش ارزونتره وقتی خراب میشه زود درستش میکنن بالاخره هر گلی یه بویی داره من هر دو موتور قبول دارم
08:56  1394/06/24
گزارش
پاسخ دادن
محمد رضا
0

با سلام بهشون بگو بهت دستی تمام فیلترها و روغن رو میدن فقط روغن یه چهار لیتری میدن در صورتیکه 5.5 لیتر میخوره
گزارش
پاسخ دادن
09:41  1394/04/15

بی طرف
0

در اینجا کسی به جای مرادی نظر نمیده ، هر کس بر اساس تجربه خودش نظر میده!!
موتور xu7 یه موتور قدیمی هست ، درست ، مصرف سوختش به دلیل 8 سوپاپ بودن و حجم نزدیک به 1800 سی سی بیشتر هست ، درست ، شتابش به نسبت خودروهای 16 سوپاپ کمتر هست ، درست ، ولی از مزیتهای این موتور کشش و قدرت بالای اون و اگر درست رانندگی کنید طول عمر و دوام بیشتر موتور هست ، چون موتور xu7 امتحان خودش رو خیلی وقته پس داده و شاید به روز نباشه ولی واسه کشور جهان سومی مثل ایران معقول به نظر میاد!!!!!!!!!
08:28  1394/06/24
گزارش
پاسخ دادن
پيمان
0

سلام به دوستان گرامي بنده ٢ساله ef7بنزيني دارم مصرف خيلي پايينه ولي اولا اين موتور برأي اين اتاق مناسب نيست كه شايد با موتور توربو شارژ حل بشه دوم مشكلات اين موتور تو دنده موقع حركت ماشين كپ داره مخصوصا سر بالايي افتضاحه با يكي از مهندسين ايرانخودرو صحبت كردم گفت مشكل از برنامه كامپيوتر هست داريم روش كار ميكنيم حالا راست يا دروغ و كي درست شه خدا ميدونه قبل اين ٤٠٥ داشتم قدرتش از اين خيلي بيشتر بود مخصوصا سربالا يي عالي بود ولي مصرف زياد خالصه ماشينهاي ايران همه اشغال هستند ولي مجبوريم سوار شيم چون نميتونيم ماشين خوب بخريم ماشين ايراني چي هست كه بخواي روش تعصب داشته باشي
07:51  1394/06/24
گزارش
پاسخ دادن
امیر
0

من خودم یه۹۱دارم بخداخیلی راضیم تمام ماشینای تواین رنجوهم داشتم مال من نه کپ داره نه روغنریزی توسربالاییم عالیه نه پله کردن فرمان مرادی فقط بگوچه سودی میبری
04:03  1394/06/24
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

سلام من امروز اتفاقی از گوگل وارد این صفحه شدم. دیدم بحث داغه کنجکاو شدم چون رشته تخصصی من روانشناسی اجتماعیه، ،الان چند ساعته نظرات را دارم می خونم.رفتار کاربرها به شدت احساسیه که نشون میده موتور ef7 نصبت به موتور قدیمی خیلی مهیج تره ، در ضمن تخصص من میگه این آقای مرادی در پست های قبلی با اسم بهبهانی وارد میشده
01:24  1394/06/24
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

اقایون شما فکر میکنید ماشینای ایرانی باهم فرق میکنن؟همشون یکی هستن.من خودم سوار همه نوع سمند نشستم بهترینشونef7هست.
22:49  1394/06/23
گزارش
پاسخ دادن
....!!...
0

نگاهش پارسو میخره آزاد میکه
گزارش
پاسخ دادن
09:48  1399/09/24

ایمان
0

دوستان کدوم نوع سمند acu بوش داره مولتی یا سخنگو؟؟؟؟
22:06  1394/06/23
گزارش
پاسخ دادن
mohammad
0

با سلام خدمت دوستان، امکانش هست کسی جواب این چنتا سوال من رو بده ممنون میشم، یک اینکه ماشین من تو دنده یک و دو وقتی پامو از رو کلاچ برمیدارم یه کم تکون میخوره یعنی فقط زمان تعویض دنده ولی حس میکنم داره زیادتر میشه مشکل احتمالا از چی میتونه باشه؟ البته تو دنده یک و دو وقتی پدال گاز رو میچسبونم یه دفه در میره و کپ نداره، دریچه گازشم برقیه، و سوال دوم اینکه فرمان ماشین من فقط موقعی که کاملا ایستادم و در حالت سکون کامل با موتور روشن فرمان رو میچرخونم میلرزه یعنی کل ماشین این چرخش رو حس میکنه و از وقتی لاستیک نو انداختم احساس میکنم بیشتر شده آیا این قضیه طبیعیه یا نه؟ ممنون میشم که دوستان جواب بدن با تشکر
21:24  1394/06/23
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
X33 Cross cvt 25 نظر
صابری 1 21 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مهراد : سلام داخل گوگل سرج کن وضعیت خودرو مشتری بعد اطلاعات رو وارد کن کدملی.شماره شناسنامه .شماره پذیرش و شماره درخواست وارد کن برات وضعیت خودرو رو بالا میاره
X5 آبان سفید اصفهان : به سلامتی مبارک باشه فعلا که برای ما هنوز پیامکی هم نیامده
شاهین پلاس اتومات : سلام دوستان دیروز ۱۴۰۴/۲/۲ ساعت ۱۰ تکمیل وجه کردم اما تو وضعیت خودرو مشتری نشون داده نمیشه و همچنان روی وضعیت دعوتنامه مونده .
محمود : سلام منم ۴شهریور۳۷۰ واریزی داشتم ۲۱اسفند تکمیل وجه کردم ولی هنوز فاکتور نشده وچون من به پول این ماشین احتیاج داشتم تا الان ۱۰۰تو ضرر هستم کی میخواد این ضرر رو جبران کنه
حسن : دلت خوشه، سی بهمنم هنوز فاکتور نشده. برج ۹ تکمیل وجه کردم.
Mahdi : دوم بهمن تکمیل کردم .سخا ۷ بهمن بوده .هنوز فاکتور نشدم.تهران
سعید : واریز اول ۵شهریور واریز دوم ۱۵اسفند تایید سخا وتحویل نمایندگی ۱۶سفند
سودابه : درود من 3 شهریور 370 واریز کردم، تکمیل وجه هم 24 اسفند بود. یه سوال از کجا می فهمید فاکتور شده یا نه؟ عدم نقص مدارک که بعضیا میگن چیه؟ اصلا آدرس سایتی که میرید این اطلاعات را می بینید بفرستید لطفا
مشکیj7 ابو محمد : سلام جناب بنده هم مثل شما چاره ای جز صبر نداریم
فرهام : ماشین خوبیه من استون مارتین بازم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
محمدرضا : من 11 روزه فاکتور شدم هنوز ماشین به دستم نرسیده پلاک فیزیکی هم نشده
پانا : تحویل 9خرداد امروز فاکتور شد
207 پانا خرداد فوری : تا 7 خرداد فروش فوری تا دیروز فاکتور شده
شیما همدان : سلام دوستان کسی میدونه دنا 5 دنده تحویل تیر چه موقع دعوتنامه ش میاد
207 پانا قالپاق تحویلی14خرداد : سلام به همه‌ی دوستان اخرین فاکتور 207پانا قالپاق تحویلی چند خرداد بوده امروز هم کسی فاکتور شده؟ ممنون میشم جواب بدید
حسین : سلام تحویل منم16 اردیبهشت هیچ خبری نیست سقف فلز
علیرضا : منم فروش فوری تحویل اردیبهشتم مشکی سقف فلز...طرح تبدیل نیومده واسم.فعلا هم فاکتور نشدم خبری هم نیست.تاریخ تحویل 17 اردیبهشت
پانا : 207 پانا رینگ فولادی فروش فوری تحویل 9 خرداد تکمیل وجه 11 اسفند امروز فاکتور شد
میلاد ایکس کراس اتو 33 : سلام وقت بخیر ممکنه راهنمایی کنید چند روز بعد از صدور پلاک و بیمه نامه مدارک خودرو به دستمون میرسه ؟
رضا : نمیگیم تحویل فروردین و اردیبهشت نداریم، 207 tu5 نداریم این مدت