امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)8
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)450.2
عرض (سانتی‎‏متر)190.3
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

104220 نظر

عطا
0

سلام خدمت دوستان وef7 سواران شرمنده ودوت سوال دا رم
اولا میزان مصرف گاز و بنزین توشهروجاده تقریبا چقدره
دوما توسایتا اعلام کردن شورای رقابت درصدی ققیمت هارو افزایش داده وتا دو هفته اعلام میکنن ولی تو سایت شورای رقابت چیزی پیدا نکردم اخه من واسه تحویل مهر ثبت نام کردم اگه اینطوره بشه انصراف بدم مدل پاینتر بگیرم
یا یه ماشین دیگه
20:25  1394/06/14
گزارش
پاسخ دادن
هادی
0

سلام دوستان عزیز پژو پارس با موتور tu5 فوق العادس اگه سرعت و شتاب میخوای باید بری سراغ این ماشین اگه تیپش هم مهمه که انصافا اسپرت پژو پارس عالی میشه .همین که یه چخل تومن داری و میخوای ماشین بخری باید یه سری هم به پزژو پارس بزنی
16:24  1394/06/14
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

سلام آقا امبد یه مشکلی برام پیش اومده راهنماییم کنی ممنون میشم ماشنم 1300تا کار کرده امروز رفتم روغنشو چک کنم دیدم توی سینی زیر موتور چرب شده رفتم زیر ماشین دیدم پیچ کارتل چربه وچند قطره روغن ازش آویزونه نمیدونم منکه هنوز تعویض روغنم نبردم که روغنشو عوض کنم نمیدونم مال چیه نکنه مال همون اویل ماژول باشه که میگفتن روغن ریزی اویل ماژول از کجاشه ببرمش گارانتی اخر هفته میخواستم برم مسافرت ترسیدم -ممنون خیلی آقایی
16:05  1394/06/14
گزارش
پاسخ دادن
حمیدرضا _ماهشهر
0

سلام دوستان
توی حالت کپ ماشین افت شدید قدرت داره و کم گاز میخوره یا فقط توی دنده 1 و 2 پرش داره؟
لطفا توضیح بدین ممنون
11:43  1394/06/14
گزارش
پاسخ دادن
انزلی چی
0


رکود بازار خودرو باعث شده که خودروسازان داخلی به تکاپو افتاده و صحبت جدی از ارتقاء کیفی محصولات تا پایان سال جاری است ، حالا باید ببینیم و تعریف کنیم!!!!!!!

11:21  1394/06/14
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

ببوسم زبونتو که واقعا همشو درست گفتی
گزارش
پاسخ دادن
02:24  1395/04/26

سعید
0

ببوسم زبونتو که واقعا همشو درست گفتی
گزارش
پاسخ دادن
02:24  1395/04/26

امیر
0


والا
گزارش
پاسخ دادن
11:08  1399/03/07

دانشفر
0

من قبلا پارس elx موتور زانتیا داشتم مدل 86 بود واقعا ماشین عالی بود متاسفانه سر یک سری بهانه گیری های خانواده و لذت ماشین صفر رفتم و این حرفها پارس رو فروختم و به خیال موتور ef7 رفتم و سمند ef7 خریدم اولین باری که سوار شدم فهمیدم شتاب elx اصلا یک چیز دیگه بود سمند مدل 94 بود که آخر 93 خریدم ولی پلاک 94 خورد تقریبا بعداز سه ماه کار و حدود 5000 کیلومتر روغن ریزی شروع شد که هر چی مراجعه کردم تا الان نتونستن رفع کنن . کمی بهتر شده ولی هنوز هم روغن ریزی داره و تقریبا هر ده روز میرم تعویض روغنی برای سر ریز روغن الان خیلی روغن کم نمیشه ولی من دیگه وسواسی شدم چون اگه روغن کم بیاد دیگه یاتاقان میزنه نمیدونم چطور دوستان میگن این موتور خوبه من که هیچی ازش ندیدم نه شتاب چندانی داره و نه کیفیتی مشکلاتش هم که هیچکسی نمیتونه رفع کنه نمیدونم ایران خودرو با این ماشین ها و موتورهاش میخواد چه بلایی سر مردم بیاره شاید بزرگترین اشتباه زندگیم فروختن پارس elx بود و خرید این ef7
10:49  1394/06/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حسین مشهد
1

امیدجان سلام درخصوص مارک دسته سیم نمیدونم از کجا مشخصه .ولی درمورد اون جریان قفل دو حالته با ریموت بایدبگم مارکهای بوش 6سیمه هستند و کروزها وزیمنس فکرکنم 5ویا4 باشن برای همین در بوشها این قابلیت رادارن .ضمنا در خصوص ریست دریچه گاز چیزی شنیدی ؟ میگن در گازخوردن خیلی تاثیر داره به اینصورت که در حالت خاموش سوییچ را بازمیکنی تا حالت دوم بعد از 15ثانیه پدال گاز را تا ته به مدت 30ثانیه تا ته میچسبانی وبعد سوییچ را میبندی بعد دوباره بدون اینکه پا را روی پدال بزاری ماشین را روشن میکنی تا 2دقیقه و بعد ok است .
اگه اطلاعاتی داری بگو در اینمورد ؟ ممنون
23:08  1394/06/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ممده
0

دوستان بیخیال ایران خودرو من بین جک و جی5 و جیلی و h330 موندم هیچیش برام مهم نیس فقط شتاب و سرعتش مهمه برام اگر پیشنهاد دیگه ای هم دارید بگید فقط خواهشا سریعتر
21:30  1394/06/13
گزارش
پاسخ دادن
محمدرضا
0

من در کرج هستم
در منطقه کلاک و قبل از میدان حافظ به سمت جاده چالوس تا دلتون بخواد مکانیکی هست
مکانیکهای کلاک هر کدومشون فقط موتورهای خاصی رو تعمیر میکنند نه همه موتورها رو
مثلا اگه بری پیش مکانیک ۴۰۵ و بهش بگی موتور من ef7 هست مطمعن باشید حتی به موتور شما یک نگاه سطحی هم نمیکنه و به شما آدرس مکانیک موتور ef7 رو میده تا ببری بهش نشون بدید
15:42  1394/06/13
گزارش
پاسخ دادن
محمدرضا
0

اون آقایونی که میگن موتور ef7 خرابی های موتوری دایمی داره و دیگه درست شدنی هم نیست واقعا حرفهای خنده داری میزنن خواهشا دیگه این حرفهارو نزنید
اولا اگه موتور ef7 خراب بشه فقط به دلیل مونتاژ عجله ای و بی دقت در کارخانه هست و دوما نکته ای که همه میدونند به طور کلی ماشین داخلی شانسی هست ممکنه یک ماشین با حوصله و دقت زیاد مونتاژ بشه و ماشین خیلی خوبی از آب دربیاد یا ممکنه خیلی عجله ای و بی دقت مونتاژ بشه و ماشین بی کیفیتی از آب دربیاد
ضمنا هر موتوری مطمعنا مکانیک ماهر و متخص خودش رو میخواد و اگه دقت کرده باشید اون تعمیرگاه ها ی حرفه ای حتما تابلوی بالای مغازشون فقط تعمیر موتورهای خاصی رو عنوان کردند نه همه موتورهای شرکت ایران خودرو مثلا تعمیر موتور ۲۰۶ و ۴۰۵ یعنی فقط همین دو موتور رو تعمیر میکنند و موتور سمند و پرشیا روتعمیر نمیکنند
ولی بعضی ها میان اینجا و از این حرفهای خنده دار میزنند که موتور ef7 اگه خراب بشه دیگه درست شدنی نیست خب برادر من برو مکا نیک ef7 رو پیداش کن نه اینکه بدی به مکانیک ۴۰۵ بعدش بیا اینجا بگی که موتور ef7 دیگه قابل تعمیر نیست
15:33  1394/06/13
گزارش
پاسخ دادن
حمیدرضا
0

سلام حسین جان دقیقا همونی که گفتی درسته شمع ها همین طوری بود جنسش چطوره
12:32  1394/06/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حسین مشهد
0

امید و hades عزیز سلام .من حقیقتش هرچی در مورد این چیپ دراگون فکر میکنم با عقل جور در نمیاد شتاب را تا 35% افزایش بده به فرض هم اگر بده ممکنه در دراز مدت روی موتور اثر منفی داشته باشه .مثل اینکه ما یه طنابی که تا یه حدی تحمل فشار کششی را داره و بیشترش کنیم طناب پاره میشه .من فکر کنم اینها فقط بازار گرمی خودشون را دارن .البته بازهم میگم این نظریه شخصی منه شاید درست هم نباشه .به نظرشما چیه؟ واقعا جواب میده؟
11:28  1394/06/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حسین مشهد
0

hades جان سلام انشااله بعد ازاینکه چیپ دراگون را نصب کردی و نتیجه مثبت گرفتی حتما خبر بده .ضمنا در سایتش نوشته بود تا 200 هزارتومن هم فروخته .
مرسی
10:44  1394/06/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: oMIID
0

EF7 !
😉😉😉😉
06:38  1394/06/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ممده
1

تا 60 میلیون تومان یه ماشین می خوام برام فقط شتاب و سرعتش مهمه هیچ چیز دیگش برام مهم نیس لطفا سریع جواب بدید
00:43  1394/06/13
گزارش
پاسخ دادن
محمدرضا
0

آه ملت ایران دامن سایپا را گرفت
پرسنل یکی از شرکتهای زیر مجموعه سایپا با گذشت 12 روز از ماه شهریور هنوز حقوق مرداد ماه را دریافت نکرده اند و حقوق کلیه پرسنل شرکتهای زیرمجموعه توسط سایپا پرداخت میشود
یعنی اینکه سایپا دوباره ورشکست شده و از تغذیه شرکتهای زیرمجموعه خودش ناتوان شده است ولی طبق معمول با اجرای سیاستهای منحصر به فرد خودش به صورت محافظه کارانه از انتشار این مقوله خودداری میکند
بالاخره آه ملت ایران دامن سایپا را گرفت
00:39  1394/06/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ممده
0

فرق cvvtبا vvtچیه کدومش بهتره
00:39  1394/06/13
گزارش
پاسخ دادن
امین
0

Cvvt مربوط به زمان بندی سوپاپ هاست اما vvt مربوط به گیربکس اتومانیکه محض اطلاع دوستمون. منم ef7 دارم از سری اولاش تاحالا ۱۷۰ هزار تا رفته گوش شیطون کر هنوز مثل روز اولشه
گزارش
پاسخ دادن
18:22  1394/07/28

کاربر: ممده
0

نمیدونم تاحالا قم اومدید یا نهاما قم گرماش توی بعد از ظهر دیوونه میکنه (50 درجهبعضی موقع هم بیشتر )اما ماشین من با این که خیلی بش فشارمیارم تا حالا اصلا امپرش از وسط رد نکرده نمیدونم چرا میگید داغ میکنه
00:36  1394/06/13
گزارش
پاسخ دادن
سعیدی پور
5

سلام من خودم تو شرکت قطعه سازی خصوصی کار میکنم از یال 89 شرکت ما به خودش قول داد ایران خودرو قطعه نفروشه چون هنوز که هنوزه قسطش رو ندادن البته روی سمند ای صادراتی بیشتر نصب میکردن الان بیشتر به وزارت دفاع وهمچنین از راه دور زدن تحریم به داچیا لوگان قطعه می فروشیم خواستم بگم ایران خودرو نه اینکه نتونه بلکه نمیخواد جنس خوب وبا کیفیت به مردم بده اگه مدریتش درست بود الان به راحتی با کره در رقابت بودیم شک نکنید
23:47  1394/06/12
گزارش
پاسخ دادن
حمیدرضا _ماهشهر
0

سلام
آقا امید و آقا حسین اشکال از پمپ بنزین بود، بنزین واسه ماشین کم میره موقعی که کولر میزنم کشش نداره ماشین گاز نمیخوره ، مرسی از راهنمایی هاتون
21:57  1394/06/12
گزارش
پاسخ دادن
حمیدرضا _ماهشهر
0

سلام
آقا امید و آقا حسین اشکال از پمپ بنزین بود، بنزین واسه ماشین کم میره موقعی که کولر میزنم کشش نداره ماشین گاز نمیخوره ، مرسی از راهنمایی هاتون
21:57  1394/06/12
گزارش
پاسخ دادن
حمیدرضا
0

ممنون از لطفتون فکر نکنم تورچ باشه چون حروفش شبیه شکل هندسی بود
21:19  1394/06/12
گزارش
پاسخ دادن
حمیدرضا
0

ممنون از لطفتون فکر نکنم تورچ باشه چون حروفش شبیه شکل هندسی بود
21:19  1394/06/12
گزارش
پاسخ دادن
فرزام
0

سلام با حرف آقای علیرضا در مورد کولر و حجم موافقم . حدود 200 سی سی از حجم موتور صرف کولر میشه . من روآ داشتم و بعدا فروختم پراید خریدم . کولر روآ به موتورش خیلی کمتر فشار میاره تا کولر پراید چون حجم موتور روآ بیشتر بود و بالینکه سنگینتر بود ولی کمتر افت قدرت داشت یا کولر . ال نود هم چون حجم موتور کمه کولرش خیلی بهش فشار میاره . ef7 هم همینطوره فشار زیاد کولر به خاطر حجم کم موتورش هست
20:12  1394/06/12
گزارش
پاسخ دادن
فرزام
0

سلام با حرف آقای علیرضا در مورد کولر و حجم موافقم . حدود 200 سی سی از حجم موتور صرف کولر میشه . من روآ داشتم و بعدا فروختم پراید خریدم . کولر روآ به موتورش خیلی کمتر فشار میاره تا کولر پراید چون حجم موتور روآ بیشتر بود و بالینکه سنگینتر بود ولی کمتر افت قدرت داشت یا کولر . ال نود هم چون حجم موتور کمه کولرش خیلی بهش فشار میاره . ef7 هم همینطوره فشار زیاد کولر به خاطر حجم کم موتورش هست
20:12  1394/06/12
گزارش
پاسخ دادن
حمیدرضا
0

سلام اقا امید وحسین جان یه سوالی می خواستم بدونم شمع ایساکویی چه مارکی هست چون تو ۲۰هزارتا داشت تعویض میکرد دیدم نفهمیدم چه مارکیه نور نبود چون اسم نور روش نوشته نبود ممنون از لطفتون
18:33  1394/06/12
گزارش
پاسخ دادن
حمیدرضا
0

سلام اقا امید وحسین جان یه سوالی می خواستم بدونم شمع ایساکویی چه مارکی هست چون تو ۲۰هزارتا داشت تعویض میکرد دیدم نفهمیدم چه مارکیه نور نبود چون اسم نور روش نوشته نبود ممنون از لطفتون
18:33  1394/06/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: hades
0

یه خیر خوب برای اوناییکه کپ دارن
یه فروشنده تو شیراز پیدا شده ادعا کرده که با یه چیپ و نصبش به پورت odb2 یا همون محل نصب پورت دیاگ بدون اینکه چیزی روی ecu رایت کنه یه سری تنظیمات میزنه که میتونه باعث رفع کپ بشه
از اونجاییکه من بشدت پیگیر این قضیه هستم به قیمت 80000 تومان یکیشو سفارش دادم تا برسه و امتحان کنم و نتیجش رو براتون میگم اما چون اینجا نمیشه لینک گذاشت واسه اطلاعات بیشتر تو گوگل تیونینگ چیپ دراگون رو سرچ کنید یه چیپ دیگه داره که گفته رفع کپ 100 درصدی ef7 اسمشم هست سوپر چیپ رایزن
حتما سرچ کنید و در موردش مطالعه کنسد
امید حسین علی پیگیر باشین ببینید درسته؟؟؟
15:27  1394/06/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: hades
0

یه خیر خوب برای اوناییکه کپ دارن
یه فروشنده تو شیراز پیدا شده ادعا کرده که با یه چیپ و نصبش به پورت odb2 یا همون محل نصب پورت دیاگ بدون اینکه چیزی روی ecu رایت کنه یه سری تنظیمات میزنه که میتونه باعث رفع کپ بشه
از اونجاییکه من بشدت پیگیر این قضیه هستم به قیمت 80000 تومان یکیشو سفارش دادم تا برسه و امتحان کنم و نتیجش رو براتون میگم اما چون اینجا نمیشه لینک گذاشت واسه اطلاعات بیشتر تو گوگل تیونینگ چیپ دراگون رو سرچ کنید یه چیپ دیگه داره که گفته رفع کپ 100 درصدی ef7 اسمشم هست سوپر چیپ رایزن
حتما سرچ کنید و در موردش مطالعه کنسد
امید حسین علی پیگیر باشین ببینید درسته؟؟؟
15:27  1394/06/12
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
0

من فقط نظر و تجربه شخصیم رو میگم .تمام این صفحات رو خوندم و کمی هم خودم تجربه دارم میخوام خدمت شما عرض کنم . به نظر من ef7 از نظر تکنولوژی و شتاب از موتور 1800 بهتر هست . ولی همین تکنولوژی بیشتر چون در ایران هستیم گاهی بلای جان این موتور میشه و قطعه و تعمیرکارش نایاب تره . ولی از نظر مصرف سوخت و صدا و استفاده از گاز ef7 خیلی بهتره . ولی اگر اهل رانندگی خیلی پر گاز نیستین موتور 1800 رانندگیش راحتتره براتون . ef7 برای جوونها بهتره . من خودم هر دو موتور روی سمند داشتم . شتاب ef7 خیلی بهتره ولی توی سربالایی جاده کمی اذیت میکنه مخصوصا اگر سربالایی طولانی باشه اگر خوب دنده ندی و گازش ندی کم میاره و داغ میکنه واسه خودم توی گردنه زاغه رازون اتفاق افتاد ولی موتور 1800 توی همین مسیر این مشکلو نداشتم باهاش . موتور 1800 ساده تره و قطعاتش هم زیادتره به خاطرحجمش مشکل کولرش کمتره وداغ نمیکنه سربالایی. کیفیتشون هم به نظرم فرقی نداره شاید کیفیت 1800 کمی بالاتره چون ساده تره و راحتتر میشه تعمیرش کرد . خودم الان دو سالی هست ef7دارم ازش راضیم فقط همین داغ کردن و نوع رانندگیش در سربالایی مشکله
12:17  1394/06/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA
0

من نمی گم.آمارها می گه. سال 94 حدود 120/000 تقاضا برای پژوپارس بود.ال ممد تو 5 سال هم 120/000 دستگاهش تقاضا نداره و تولید نمی شه.
اونایی هم که ال ممد می خرن مثل خودت خسیسن.همونایی هستن که تو گرمای 45 درجه کولر نمی زنن تا مبادااااااااا یک لیتر بنزین مصرف بشه!!
گزارش
پاسخ دادن
12:41  1395/03/01

کاربر: REZA
0

من نمی گم.آمارها می گه. سال 94 حدود 120/000 تقاضا برای پژوپارس بود.ال ممد تو 5 سال هم 120/000 دستگاهش تقاضا نداره و تولید نمی شه.
اونایی هم که ال ممد می خرن مثل خودت خسیسن.همونایی هستن که تو گرمای 45 درجه کولر نمی زنن تا مبادااااااااا یک لیتر بنزین مصرف بشه!!
گزارش
پاسخ دادن
14:23  1395/03/01

متین
0

آره رضا بیکار الان میاد جوک میگه
گزارش
پاسخ دادن
15:35  1395/03/01

علیرضا
0

من فقط نظر و تجربه شخصیم رو میگم .تمام این صفحات رو خوندم و کمی هم خودم تجربه دارم میخوام خدمت شما عرض کنم . به نظر من ef7 از نظر تکنولوژی و شتاب از موتور 1800 بهتر هست . ولی همین تکنولوژی بیشتر چون در ایران هستیم گاهی بلای جان این موتور میشه و قطعه و تعمیرکارش نایاب تره . ولی از نظر مصرف سوخت و صدا و استفاده از گاز ef7 خیلی بهتره . ولی اگر اهل رانندگی خیلی پر گاز نیستین موتور 1800 رانندگیش راحتتره براتون . ef7 برای جوونها بهتره . من خودم هر دو موتور روی سمند داشتم . شتاب ef7 خیلی بهتره ولی توی سربالایی جاده کمی اذیت میکنه مخصوصا اگر سربالایی طولانی باشه اگر خوب دنده ندی و گازش ندی کم میاره و داغ میکنه واسه خودم توی گردنه زاغه رازون اتفاق افتاد ولی موتور 1800 توی همین مسیر این مشکلو نداشتم باهاش . موتور 1800 ساده تره و قطعاتش هم زیادتره به خاطرحجمش مشکل کولرش کمتره وداغ نمیکنه سربالایی. کیفیتشون هم به نظرم فرقی نداره شاید کیفیت 1800 کمی بالاتره چون ساده تره و راحتتر میشه تعمیرش کرد . خودم الان دو سالی هست ef7دارم ازش راضیم فقط همین داغ کردن و نوع رانندگیش در سربالایی مشکله
12:17  1394/06/12
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
0

مشکل ضعف ماشین با کولر دقیقا به خاطر حجم کم موتور هست . تمامی موتورهای 1600 با کولر افت زیاد دارن و وقتی کولر میزنی به طرز چشمگیری دچار افت شتاب و قدرت میشن . اگر حرف من رو قبول ندارید خودتون تحقیق کنید در این زمینه . این یه اصل هست . مثلا موتورهای 2000 و بالاتر هیچ مشکلی با کولر ندارن . هر چی حجم موتور کمتر باشه مشکلات با کولر زیادتر میشه. مشکل ef7 هم حجم کمش هست چون سوپاپ و سیستم cvvtبیشتر در دورهای بالای به موتور کمک میکنن تا بهتر هوا رو بکشه داخل سیلندر پس وقتی در حالت های عادی و دورهای معمولی رانندگی میکنین این سیستم ها زیاد کارایی ندارن . من هر دو مدل سمند رو داشتم . انصافا شتاب ef7 بهتره ولی وقتی کولر میزنی افت قدرتش نسبت به موتور 1800 بیشتر میشه و این به خاطر حجم بیشتر 1800 هست . من خودم ef7 رو بیشتر دوست دارم چوم جوون پسند تره و برای من لذتش بیشتره ولی باید قبول کنیم یک سری ضعف هایی مثل همین حجم کمش داره . داغ کردن زیادش هم از مشکلاتش هست من گردنه زاغه و رازون رو باهاش بالا رفتم بالای گردنه ها که رسیدم چراغ اخظار دما روشن شد شانس داشتم بعدش سرازیزی بود و خنک شد موتور
12:02  1394/06/12
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

باسلام
من هم 6 ماهه تیبا 2 دارم و تمامی عیوب مطرح شده شما را تائید می کنم .
ولی سوال اینجاست دوستان انصراف بدن از خرید چه ماشینی بخرند که این امراض رانداشته باشد ؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
12:46  1394/04/03

علیرضا
0

مشکل ضعف ماشین با کولر دقیقا به خاطر حجم کم موتور هست . تمامی موتورهای 1600 با کولر افت زیاد دارن و وقتی کولر میزنی به طرز چشمگیری دچار افت شتاب و قدرت میشن . اگر حرف من رو قبول ندارید خودتون تحقیق کنید در این زمینه . این یه اصل هست . مثلا موتورهای 2000 و بالاتر هیچ مشکلی با کولر ندارن . هر چی حجم موتور کمتر باشه مشکلات با کولر زیادتر میشه. مشکل ef7 هم حجم کمش هست چون سوپاپ و سیستم cvvtبیشتر در دورهای بالای به موتور کمک میکنن تا بهتر هوا رو بکشه داخل سیلندر پس وقتی در حالت های عادی و دورهای معمولی رانندگی میکنین این سیستم ها زیاد کارایی ندارن . من هر دو مدل سمند رو داشتم . انصافا شتاب ef7 بهتره ولی وقتی کولر میزنی افت قدرتش نسبت به موتور 1800 بیشتر میشه و این به خاطر حجم بیشتر 1800 هست . من خودم ef7 رو بیشتر دوست دارم چوم جوون پسند تره و برای من لذتش بیشتره ولی باید قبول کنیم یک سری ضعف هایی مثل همین حجم کمش داره . داغ کردن زیادش هم از مشکلاتش هست من گردنه زاغه و رازون رو باهاش بالا رفتم بالای گردنه ها که رسیدم چراغ اخظار دما روشن شد شانس داشتم بعدش سرازیزی بود و خنک شد موتور
12:02  1394/06/12
گزارش
پاسخ دادن
علی1
0

سلام

آقا ممد

من هم قم هستم ، میشه یه جایی تو قم مشخص کنیم تاهمدیگر رو ببینیم ؟ . "زمان و مکان "

من هم کارهای جالبی رو ماشینم انجام دادم و جواب گرفتم
11:30  1394/06/12
گزارش
پاسخ دادن
علی1
0

سلام

آقا ممد

من هم قم هستم ، میشه یه جایی تو قم مشخص کنیم تاهمدیگر رو ببینیم ؟ . "زمان و مکان "

من هم کارهای جالبی رو ماشینم انجام دادم و جواب گرفتم
11:30  1394/06/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA
0

من فقط تو اين موندم كه پول چيِ ساندرو را دارن مي گيرن؟؟؟؟ واقعا جوابش چيه؟؟؟ ترمز عقبش كه ديسكي نيست (واقعا مسخره س ماشين ٥٠ ميليوني ترمز ٤ چرخ ديسكي نداشته باشه ولي راناي ٣٢ تومني داره!). تهويه ش كه دستيه ( خودروهاي ارزانتر مثل سورن ،پارس ، دنا ، ٢٠٦ اس دي ، ٢٠٦ تيپ پنج تهويه اتومات دارن ولي ساندرو نداره!). موتورشم كه موتور ال ممده. واقعا پول چيو مي گيرن كه ١٠-١٢ تومن از ال ممد گرونتره؟؟؟؟فقط يه قابليت كنترل سيستم صوتي از كنار فرمان داره. بقيه ش همون ال ممده.
به قول آقا بهنام قيمت ها به غيرواقعي ترين حالت هست.
گزارش
پاسخ دادن
18:36  1395/02/30

بهنام طیبی
0

رضا جان شما حرص نخور
گزارش
پاسخ دادن
15:59  1395/02/30

هاشم
0

آقا ممده واقعاً مشکل کپ کردن و پله کردن فرمون رو تو نمایندگی قم کاملاً درست و رفع عیب می کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
11:25  1394/06/12
گزارش
پاسخ دادن
هاشم
0

آقا ممده واقعاً مشکل کپ کردن و پله کردن فرمون رو تو نمایندگی قم کاملاً درست و رفع عیب می کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
11:25  1394/06/12
گزارش
پاسخ دادن
حمیدرضا _ماهشهر
0

سلام دوستان
ماشین من وقتی کولر رو روشن میکنم خیلی تنبل میشه مخصوصا دنده 2 ماشین پرش های کوچیک پشت سر هم داره بعد آروم شتاب میگیره، لطفاً راهنمایی کنید ممنون
01:28  1394/06/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ممده
0

توربو شارژم درست شد با مگان درگ گذاشتم مگان بد بخت کپ کرده بود
بعد با جک جی 5 گذاشتم اونم گرفتم بعد دوباره با مزدا 3 لامصب مزدا 3 چه شتابی داره به ادم فرصت نمیدهبعد با پراید تقویت شده
پراید همینجوریش پرواز میکنه چ رسد به تقویت ازش جاموندمبعد با رنو کپچر اونم توربو بود من گرفتمش
بعضی از دوستام میگن آبروی ef7بردم بعضیا میگن ابروشو خریدم الن من چکار کنم
جاتون خال بعدش کوبیدم تنگ مزدا 3 سپر هر دو ماشین نابود شد یه سوال برا من پیش اومد چرا ایربگ فعال نشد؟
00:40  1394/06/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ممده
0

آقای مرادی ماشین زیر دست من به مرحله فروش نمیرسه مستقیم میره اوراقی
00:34  1394/06/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ممده
0

رفتم نمایندگه 10 تاسمند اونجا بود 8 تاش xu7 بود همشونم سر سیلندر سوزونده بودند منم که برای توربو شارژ رفته بودم یکی دیگه هم بد بخت ماشینش له شده بود
00:29  1394/06/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: oMIID
0

دوووووستان یه مطلبو همینجا به همه بگم و خواهشا این بحث بیهوده درباره ایرادات و خرابی های EF7 زبون بسته رو تموم کنید.

EF7 شانسی نیست!!!!
تمام محصولات داخلی شانسی هستن!
تازه EF7 مشکلات ذاتی و اپیدمی کمتری نسبت به بقیه دارررررره!
شما اگه یه سر به صفحات پارس،206،405 و ... بزنید متوجه میشید که اونها درگیر ایرادات حاد تری نسبت به EF7 هستند و تقریبا EF7 در برابر اونها بی عیب و نقصه!

دوستان اگر دقت کنید اکثر کسانی که از EF7 بد میگن هیچکدوم اصلا EF7 ندارند و صرفا بر اساس شنیده ها و روایات اینطوری چشمشون از EF7 ترسیده و ازش بد میگن.
وگرنه اگه همین صفحات سمند توی این سایت رو مطالعه کنید متوجه میشید تعداد کسانی که EF7 دارند از اون ناراضی ان خیلی خیلی کمتر از کسانی هستش که EF7 دارند و ازش راضی ان!!!
پس اکثریت EF7 سوارها از خودروشون رضایت نسبی (نه رضایت کامل) دارند!!!!
البته منظور بنده فقط و فقط خود موتور هستش وگرنه باقی قطعات که روی اکثر خودروها مشترکه و به موتور هم ربطی نداره!
EF7 خودرویی هستش که از نظر قدرت و جاده سرتر از خیلی خودرو های ۵۰،۶۰ تومنی هستش!
15:42  1394/06/11
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

😂
گزارش
پاسخ دادن
17:54  1400/05/19

مرتضی م
0

باسلام وتشکراز آقای ممده بخاطر راهنماییتون
14:10  1394/06/11
گزارش
پاسخ دادن
hamed
0

سلام.دوستان ef7 گازسوز 94 دارم 6000 کارکرده چراغ چک روشن میشه بردم نمایندگی دیاگ زد گفت یکی ازسنسورات کم کاری داره ومشکل خاصی نیست.خطارو پاک کرد ولی الان دوباره چراغ چک روشن شده بنظرتون نمایندگی چرت گفته یا درست گفته؟؟بنظرتون مشکلش چیه وچیکار کنم؟؟؟؟؟
12:59  1394/06/11
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

سلام دوستانکی گفته ef7بدهست؟من خودم یکی دارم و حدود12000تاباهاش رفتم مشکلی نداره اینو میگم که بدونیدکه این شرکت ایران خودرو هست که این موتورو بد نام کرده و همه ی ماشینای ایران خودرو شانسی هست اره قبول دارم ef7مترش داغ میشه ولی این موتور به خودی خود مشکلی نداره
12:54  1394/06/11
گزارش
پاسخ دادن
هادی
0

دادلش شما بگو ما چی بخریم. یه ماشین کمتر از چهل تومن و جادار و ایمن شما بگو ما اونو بخریمطیگه نمیدونم چیکار کنم
11:41  1394/06/11
گزارش
پاسخ دادن
امجد
0

مشتری مداری چیزی هست که در ایرانخودرو اصلا مفهوم نداره . ایرانخودرو فقط و فقط به فکر سود و فروش هست . نمونه اش همین ef7 هست که میخواد هر جوری شده به مردم قالبش کنه . موتوری بی ارزش و بی کیفیت که با انواع و اقسام مشکلات روبرو هست رو بدون اینکه کاملا تست شده باشه و رفع نقص روش انجام داده باشه رو داده دست مردم تا کم کم عیوب ریز و درشتش مشخص بشه و در طول زمان شاید بتونه ایرادات رو رفع کنه . متاسفانه مردم هم از روی عدم اطلاع کافی و فقط از روی اسم و تبلیغات اقدام به خرید چنین موتوری میکنن . مثلا سورن elx با موتور ef7 !! یا دنا با موتور ef7!!! این موتور اینقدر بی ارزش و در بین مردم بدنام هست که ایرانخودرو میخواد به زور اسم ELX و چند تا آپشن دنا به زور به مردم قالبش کنه . اگر دنا رو با یک موتور دیگر عرضه میکرد خیلی بهتر بود ولی چون میخواد موتور خودش رو به زور به مردم بفروشه برای مردم هیچ حق انتخابی نذاشته وضعیت سورن هم همینطور هست . ایرانخودرو با ایجاد انحصار بر روی سورن و دنا قصد فروس ef7 رو داره وگرنه روی سمند معمولی هنوز موتور 1800 خریدار بهتری داره .
11:03  1394/06/11
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حسین مشهد
0

امیدجان در خصوص مشکل سپر اگه قابل بازسازی باشه تعویض نمیکنن .مگر اینکه مثلا پاره شده باشه .میتونی با امداد خودرو زنگ بزنی وبا قسمت خدمات کارت طلایی صحبت کنی
10:27  1394/06/11
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حسین مشهد
0

امیدجان سلام
اولا مارک دسته سیم شما چیه ؟ دوما با ریموت قفل ماشین شما دوحالته باز میشه یعنی با زدن اول راننده وبازدن بار دوم 3 درب دیگه باز میشه ؟
چون مال من مارک بوشه و همینطوریه . یکی ازدوستان در این صفحه گفت مال من اینطوری نیست وبا زدن کل دربها بازمیشه این حالت فقط برای مارک بوش و روی دنا انجام میشه
10:20  1394/06/11
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حسین مشهد
0

اقای ممده عزیز سلام اگه یه لطف بکنی و امار چگونگی رفع پله فرمان را از نمایندگی که گفتی بگیری ممنون میشیم.
10:13  1394/06/11
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
X5 فروردین : من ۲۴ آبان شاستی شده ماشینم امروز که ۷ دی هست فعلا خبری از تحویل نیست دیروز تماس گرفتم گفت بارگیری انجام شده فقط همین
سهند s : امار درست وحسابی ندارین ببینیم چقد ماشین مونده تا فوقالعاده ها؟
Samirax5 : دوستان کوچکترین کار اینه به امور مشتریان هر روز زنگ بزنید اونا به دفتر مرکزی زنگ میزنند و ممکنه تو ارسال دعوتنامه تاثیرگذار باشه چرا مملکت اینطوری شده رو به سقوطه انگار، مگه میشه انقدر مسخره هر روز یه تومن میره رو طلا ونزوئلا رو روسفید کردیم و همچنان امیدوار ادامه میدیم
جی ۷ دی : الان چقد نقد تو‌حساب دارید خانومه samirax
Samirax5 : به من گفتند هفته ی آینده ولی رو حرفشون هیچ حسابی نیست من از خودم ناراحتم چرا پولم رو نقد تو حساب نگه داشتم اگه تبدیل به طلا کرده بودم الان از افزایش قیمت هم اونقدر آسیب نمیدیدم😔
مهسا X5 : مبارکه، کی تکمیل وجه کردین؟
X5 حامد : معلوم نیست ولی فکر نکنم ثبت نام آبان رو قبل عید بدن با این شرایط که به بقیه دوستان دادن
سهند اس محمد : آمارهای ارائه‌شده به بورس همچنین کاهش ۳۵ درصدی تولید پارس خودرو را نشان می‌دهد. در بازه مورد بررسی، ۳۱ هزار و ۵۳۶ دستگاه سواری در این خودروساز تولید شده است. این تیراژ نسبت به تولید ۴۸ هزار و ۳۸۹ دستگاه نیم‌سال اول ۱۴۰۳ با ۳۵ درصد افت، ۱۶ هزار و ۸۵۳ دستگاه کاهش یافته است. تولید پارس خودرو نیز در ۶ ماه اول سال جاری به خانواده Q200 و سهند اختصاص داده شده است. در این مدت ۲۴ هزار و ۸۱۰ دستگاه از خانواده Q200 تولید شده است. این آمار در مقایسه با تولید ۳۲ هزار و ۵۷۴ دستگاهی مدت مشابه سال قبل، ۲۳.۸ درصد افت را نشان می‌دهد. پارس خودرو در ۶ ماه ابتدایی سال جاری ۶ هزار و ۷۲۶ دستگاه سهند نیز تولید کرده است که در مقایسه با تولید ۴ هزار و ۸۴۹ دستگاهی در مدت مشابه سال قبل، ۳۸.۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.
J4 اقساطی مرداد ماه سفید 1363 : سلام منم همین طور. ولی هشت مردادی ها فاکتور شده
مهدی پلاس 15 اردیبهشت : الان نگاه کردم sbrاضافه شده عموما چقدر طول می کشه تا فاکتور بشه کسی میدونه.؟؟؟؟؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
بهمن رانا : تحویلی های بهمن تازه فاکتور شدند. شما به نظرم اول بهمن فاکتور میشید و 40 روز زودتر تحویل میگیرید. دی ماه دنبال فاکتور شدن نباشید.
123 : چیز مهمی نیس برا منم همین میزد بعد ی هفته فاکتور شد
اطلس قرمز : امروزکسی پلاک نشده لطفااطلاع رسانی کنید.لعنت به سایپا
مصطفی : سلام ،داداش این اس بی ار کدوم قسمت از پنل کاربری هست نمی دونم برای من نیست یا اینکه پیامک چیزی اومده براتون تشکر وممنون اگه جواب بدین ممنون
ساینا دوگانه برج 4 : سلام دوست عزیز مبارکت باشه تحویل چه ماهی بودید
پیش فروش ساینا تک شیراز : عامو کسی فاکتور شده جدیدا اخرین فاکتور چه تاریخی بوده
امیر : ابر رو فعال کنیم تک سوز بهمون میدن یا دوگانه
بهمن : تحویل چه تاریخی هستی
بهمن : خب کی پولو واریز کردی؟ تحویل چه تاریخی بودی
علی : فرسوده ثبت نام کردی