امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)8
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)450.2
عرض (سانتی‎‏متر)190.3
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

82445 نظر

علی 1
0

آقای میکانیک

پس مکانیک نیستی چون اویل ماژول من تعمیر شد سه ساله سالمه.

در ضمن الآن عصر قجر نیست داداش اطلاعاتت رو بروز رسانی کن و همچنین حرفه ات رو.
اونوقت می‌فهمیم اویل ماژور چه جوری تعمیر میشه.
23:28  1394/06/05
گزارش
پاسخ دادن
علی 1
0

آقای میکانیک

پس مکانیک نیستی چون اویل ماژول من تعمیر شد سه ساله سالمه.

در ضمن الآن عصر قجر نیست داداش اطلاعاتت رو بروز رسانی کن و همچنین حرفه ات رو.
اونوقت می‌فهمیم اویل ماژور چه جوری تعمیر میشه.
23:28  1394/06/05
گزارش
پاسخ دادن
سروش
0

آقای مکانیک چرا جواب اون بنده خدا رو ندادی چند مورد پاینتر شما گفتی مغازه داری خدا وکیلی چند تا از این ماشینها تو تعمیرگاه خودت تعمیر موتور انجام دادی آدرس مغازتو بنویس برا تعمیر برسیم خدمت شما پولمون تو جیب غریبه نره آخه شما مکانیک ایرانخودروی
22:40  1394/06/05
گزارش
پاسخ دادن
سروش
0

آقای مکانیک چرا جواب اون بنده خدا رو ندادی چند مورد پاینتر شما گفتی مغازه داری خدا وکیلی چند تا از این ماشینها تو تعمیرگاه خودت تعمیر موتور انجام دادی آدرس مغازتو بنویس برا تعمیر برسیم خدمت شما پولمون تو جیب غریبه نره آخه شما مکانیک ایرانخودروی
22:40  1394/06/05
گزارش
پاسخ دادن
سروش
0

آقای مکانیک چرا جواب اون بنده خدا رو ندادی چند مورد پاینتر شما گفتی مغازه داری خدا وکیلی چند تا از این ماشینها تو تعمیرگاه خودت تعمیر موتور انجام دادی آدرس مغازتو بنویس برا تعمیر برسیم خدمت شما پولمون تو جیب غریبه نره آخه شما مکانیک ایرانخودروی
22:40  1394/06/05
گزارش
پاسخ دادن
سینا
0

دوستان سلام
فرق مالتی پلکس با سخن گو چیه دقیقا؟و کدوم بهتره؟
20:56  1394/06/05
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

لطفا یکی از دوستان یک جواب تخصصی و علمی بده در مورد سوالی که پایین پرسیدم
18:45  1394/06/05
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

لطفا یکی از دوستان یک جواب تخصصی و علمی بده در مورد سوالی که پایین پرسیدم
18:45  1394/06/05
گزارش
پاسخ دادن
انزلی چی
0

آقای "مهرتاش" ، خرید خودروی بی کیفیت و گران قیمت "صفر کیلومتر" از خودروسازان داخلی یعنی تداوم پایمال شدن زحمت و تلاش سالها پس انداز قشر مستضعف جامعه که بیشتر آنها از روی ناچاری و جهت راحتی خانواده و یا چشم و هم چشمی در فامیل مجبور به خرید این خودروهای ظاهراً "لوکس " میشوند ، غافل از اینکه با این خرید فقط "جیب مبارک" خودروسازان را انباشته تر می کنند!!!!!!!!!!!
13:03  1394/06/05
گزارش
پاسخ دادن
دزفول 5
0

سلام آقا امید زنده باشی مشکل بنزین ندارم گاز سوز یا بنزینی بگیرم ممنونم جواب بدی خیلی آقای
12:23  1394/06/05
گزارش
پاسخ دادن
شاهرخ
0

پراید بگیری از رنو کپچر بهتره
گزارش
پاسخ دادن
03:27  1394/11/12

احمدیفر از دزفول
0

سلام جناب غلامی منظورم از نظر موتور وگیربکس بود همهی ماشینهای ایرانی ایرادات ریز و مشکل قطعات داره ولی درست استفاده کردن وآبندی موتور واستفاده از روغن مناسب شرط اوله این موتور هستش
12:14  1394/06/05
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

سلام دوستان میدونم جای سوالم اینجا نیس ولی چون پر بازدیده اینجا میپرسم
ما سمند xu7داریم پدر من همش با دور موتور ۱.۵الی ۲میرونه سر پایینی هم خلاص میره به موتور زیان نداره ؟منم با دور موتور ۳میرونم مصرف بزنین با مال من و مال بابام چقد فرق داره؟ بعضی موقع هم من دور موتور ۶میرونم به نظرتون دور موتور ۶ اسیب میرسونه به موتور اسیب های احتمالی به نظرتون چیه خرج زیادی ممکنه باز کنه؟
10:57  1394/06/05
گزارش
پاسخ دادن
فرید
0

به نظر من خودروسازهای داخلی باید از همون اول به جای همکاری با پژو ورنوی عقب مونده با شرکت هایی چون بنز وفولکس واگن وbmwوفیات وتیوتا یاسوزوکی همکاری میکردن الان هم که بعضیاشون با شرکتهای چینی کار میکنن بزرگترین اشتباه هست کسی با من موافق هست؟
10:47  1394/06/05
گزارش
پاسخ دادن
انزلی چی
0

آقا ""امید"" دمت گرم آبای ، پرچم "کمپین" رو برافراشته نگه داشتی ، ما رو رو سفید کردی ، آبای جان..
خوشحالم از جنس مردم با تعصب "واقعی" ایران زمین هستی ، با اینکه خودت ef7 با قیمت 31.500 خریدی ، ولی دوست داری قیمت ef7 پائین تر بیاد.. آبای تی بلا می سر!!!!!
08:54  1394/06/05
گزارش
پاسخ دادن
علی عزیزی
0

نظر شخصی من : اگر مجبور هستی که از گاز استفاده کنی و میخوای پول بنزین ندی ef7 بگیر اما اگر فقط بنزینی میخوای بگیری اصلا سمت این موتور نرو که چیزی به جز مشکلات عجیب و غریب نداره . فقط اگر مجبور باشه همیشه گاز یزنی روی گاز بهتر از موتورهای دیگه با گاز هست ولی بنزینی اصلا ارزش نداره بگیری چون خیلی ایراد داره این موتور
08:13  1394/06/05
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
0

تو ساخت تانک هم استعداد دارن مثل همین ال90 !
گزارش
پاسخ دادن
11:31  1394/12/13

غلامی
0

وقتی کاپوت این سمندهای ef7 بالا میزنی و موتور رو میبینی واقعا حال آدم بهم میخوره از کیفیت افتضاح این موتور . انگار با قوطی حلبی و آهن ضایعاتی موتور درست کردن . برای من تعجب داره که نشستین اینجا در مورد این موتور دعوا میکنین مگه کسی هم هست که ندونه ef7 چه موتور افتضاحیه این ها که تعریف میکنن ازش حتما خودشون یکی دارن و میخوان به خودشون دل داری بدن اینجوری
07:34  1394/06/05
گزارش
پاسخ دادن
علی1
0

واااااااااااااااااااااااااااای

ترسیدم

آره چاله میدونه چیکار میخوای بکنی

بیچارت میکنم .

وقتی رو هوا حرف میزنی همینه دیگه .
حالا اویل ماژول تو درست نشده یعنی ef7 شد بد .آخه کدوم عقل سلیمی اینو قبول میکنه ؟
تعمیرکارت بی سواد بوده داداش .
06:45  1394/06/05
گزارش
پاسخ دادن
مهندس فرامرز مهرتاش
0

سلام دوستان میبینم که خیلی از حرفای من ناراحت شدید ولی من حقیقت رو گفتم. شما چه خوشتون بیاد چه بدتون بیاد دولت از کارخانه های خودروسازی حمایت میکند اگر سمند EF7 نخرید قیمتش بیشترگرون میشه چون کمپانی با فروش کمتر میتونه اون کمبود رو جبران بکند . دوما قیمت بازار از قیمت کارخانه ارزان تر شده اون افرادی که دارند ارزان میدهند و ضرر میکنند هم شهری و هم وطنان خودتون هستند آیا شما به ضرر مردم مصرف کننده ها راضی هستید ؟ اگر انتظار شما اینه که ماشین خیلی ارزان بشه افرادی که ماشین دار هستند اونا خیلی ضرر میکنند هنگام فروش . پس این تحریم کردن و نخریدن خودرو راه حل مناسبی نیست.سوما اینه که کشور رشد تورم و گرانی داره هر ساله همه چی گران شده اما سمند EF7 از پارسال تا امسال گرون نشده قیمتش. چهارم یک سری از قرار دادهای چندساله برای تامین قطعات و تامین مواد اولیه در زمان تحریم وفشارهای جهانی با برخی از کشورها بسته شده خودروساز برای ارزان کردن و بهتر کردن کیفیت قطعات کاری از دستش برنمیاد متاسفانه چون قرار دادها به صورت چندساله با قیمت های خیلی بالا در زمان تحریم ها انجام پذیرفته .
03:29  1394/06/05
گزارش
پاسخ دادن
Mohammad
0

باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت دوستان بنده از برج ۸پارستل سمندef6دارم تا حالا هم که ۱۵هزار کار کرده هیج مشکلی نداشته رانندگیم همش دورع بالایه تل میتونم گاز میدم فقط تنها مشکل کپشه باید یه فکر جدی کرد ایران خودرو باید مشکلو حل کنه بافراخوان تنها مشکل همینه
02:40  1394/06/05
گزارش
پاسخ دادن
هموطن
4

من اولین ماشینم پیکان بود دومی تا پنجمی پراید ششم 405 هفتمی پرشیا یا پارس فعلی ششمی 206 مدل 87 و در سال جدید هم سورن 94 ef7 ' گرفتم تجربه رانندگی با همه رو دارم به جرات اینجا اعلام میکنم ماشین سورن با موتور ef7 که الان دارم فقط همین مشکل معروف به کپ کردن و گاز نخوردن تا چند ثانیه در هنگام کم کردن سرعت در دنده 1 و 2 اونم فقط زمانی که کولر ماشین رو روشن میکنیم و خصوصا در شب که چراغها هم روشن هستند دیگه هیچ مشکلی نداره با این وزن بالای سمند به راحتی میشه تو سربالایی ها باهاش رانندگی کرد بسیار نرم و خوش فرمان هست ترمز دیسکیش هم حرف نداره و موتور که کاملا کم صداست و اطاق هم جادار فقط متاسفانه باید خیلی زودتر از اینها ایرانخودرو فراخوان میداد و مشکل نرم افزاری کپ کردن رو حل میکرد که متاسفانه مدیران ایرانخودرو به دلیل دولتی بودن و نداشتن هیچ گونه تعصبی روی اسم شرکت و محصولات تولیدی خصوصا خودرو ملی و بی توجه ای به نارضایتی یا رضایت مشتری تا بحال اصلا به فکر حل مشکل نبوده و نیستند همین و بس.
02:28  1394/06/05
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ali LORD
0

اقا حسین شما خودت به این موضوع دقت نکردی؟!که ببینی فن روشن میشه موقع خاموش بودن ماشین یا نه؟!(یه بار گفتم قضیه رو یادته دیگه؟!)
00:47  1394/06/05
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محسن
0

دوستانی که میگن موتور ef7 را شرکت های معتبر خودروسازی المانی طراحی نکرده اند و توسط یک شرکت مهندسی طراحی شده درسته ولی مهندسین کشور اروپایی را با مهندسین ایران مقایسه نکنید اونجا مثل اینجا نیس که با 4 سال درس خوندن و یک سری نمره های الکی مهندسی بهت بدن.
ایا کسی هست که در بحث طراحی ef7 بتونه ایرادی بگیره مگه شما طراح موتور خودرو هستین اخه؟؟؟؟ همه این مشکلاتی که ما از ef7 میبینیم به خاطر کیفیت پایین قطعاتش هست خدا وکیلی تعمیرکارا بگن ایا این طور هست یا نه؟؟؟ بعدم در حال حاضر فقط ef7 نیس که کیفیت پایین قطعات داره همه خودروهای داخلی همینه واینو خود شرکت های داخلی هم تایید میکنن.
اگر کیفیت این خودروها درست بشه همه چیز حله حتی برا ef7.
23:09  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محسن
0

دوستانی که میگن موتور ef7 را شرکت های معتبر خودروسازی المانی طراحی نکرده اند و توسط یک شرکت مهندسی طراحی شده درسته ولی مهندسین کشور اروپایی را با مهندسین ایران مقایسه نکنید اونجا مثل اینجا نیس که با 4 سال درس خوندن و یک سری نمره های الکی مهندسی بهت بدن.
ایا کسی هست که در بحث طراحی ef7 بتونه ایرادی بگیره مگه شما طراح موتور خودرو هستین اخه؟؟؟؟ همه این مشکلاتی که ما از ef7 میبینیم به خاطر کیفیت پایین قطعاتش هست خدا وکیلی تعمیرکارا بگن ایا این طور هست یا نه؟؟؟ بعدم در حال حاضر فقط ef7 نیس که کیفیت پایین قطعات داره همه خودروهای داخلی همینه واینو خود شرکت های داخلی هم تایید میکنن.
اگر کیفیت این خودروها درست بشه همه چیز حله حتی برا ef7.
23:09  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محسن
0

دوستانی که میگن موتور ef7 را شرکت های معتبر خودروسازی المانی طراحی نکرده اند و توسط یک شرکت مهندسی طراحی شده درسته ولی مهندسین کشور اروپایی را با مهندسین ایران مقایسه نکنید اونجا مثل اینجا نیس که با 4 سال درس خوندن و یک سری نمره های الکی مهندسی بهت بدن.
ایا کسی هست که در بحث طراحی ef7 بتونه ایرادی بگیره مگه شما طراح موتور خودرو هستین اخه؟؟؟؟ همه این مشکلاتی که ما از ef7 میبینیم به خاطر کیفیت پایین قطعاتش هست خدا وکیلی تعمیرکارا بگن ایا این طور هست یا نه؟؟؟ بعدم در حال حاضر فقط ef7 نیس که کیفیت پایین قطعات داره همه خودروهای داخلی همینه واینو خود شرکت های داخلی هم تایید میکنن.
اگر کیفیت این خودروها درست بشه همه چیز حله حتی برا ef7.
23:09  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
احمدیفر از دزفول
0

سلام من این ماشینو 91و92 را داریم خیلی ماشین خوبی هسش تا الان الحمد الله هیچ مشکلی نداشته این صحبتهای آقایونو زیاد به دل نگیرید
21:25  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
فرشاد
0

موش کور بخورتت تا نفهمه چه ...
گزارش
پاسخ دادن
21:54  1394/12/10

مرتضي
0

بي مزه
گزارش
پاسخ دادن
09:05  1394/12/11

احمدیفر از دزفول
0

سلام من این ماشینو 91و92 را داریم خیلی ماشین خوبی هسش تا الان الحمد الله هیچ مشکلی نداشته این صحبتهای آقایونو زیاد به دل نگیرید
21:25  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
احمدیفر از دزفول
0

سلام من این ماشینو 91و92 را داریم خیلی ماشین خوبی هسش تا الان الحمد الله هیچ مشکلی نداشته این صحبتهای آقایونو زیاد به دل نگیرید
21:25  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
شاپرک از ایران دوست داشتنی
0

سلام آقای مکانیک میشه تصویری از اون شرکتی که سمند ef7 خراب داره بزاری تو سایت تا مردم ببینند تعمیرگاه شما الان بایدپر باشه از این ماشینهای خراب چرا تابحال کسی اینمورد شمارانگفته چرا تعصب ملی نداری
21:16  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
شاپرک از ایران دوست داشتنی
0

سلام آقای مکانیک میشه تصویری از اون شرکتی که سمند ef7 خراب داره بزاری تو سایت تا مردم ببینند تعمیرگاه شما الان بایدپر باشه از این ماشینهای خراب چرا تابحال کسی اینمورد شمارانگفته چرا تعصب ملی نداری
21:16  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
شاپرک از ایران دوست داشتنی
0

سلام آقای مکانیک میشه تصویری از اون شرکتی که سمند ef7 خراب داره بزاری تو سایت تا مردم ببینند تعمیرگاه شما الان بایدپر باشه از این ماشینهای خراب چرا تابحال کسی اینمورد شمارانگفته چرا تعصب ملی نداری
21:16  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
محمد شیشه ساز
0

چرا میخواید با وصل کردن این موتور به آلمان کار و زحمت مهندسی خودمون رو زیر سوال ببریم؟ مگه مهندس های ما چی کم دارند؟ این لینک شما اطلاعات ایرانخودو رو سند قرار داده چون در ویکی پدیا هر کسی ميتونه با ارایه لینک رسمی بیاد و مطلب بنویسه . خود شما هم میتوتنید . این موتور آلمانی نیست و خود شرکت های آلمانی هم هیچ جا نگفتند که ما این موتور رو طراحی کردیم . در حد خودش و بعنوان اولین تجربه طراحی موتور توسط ایرانخودو موتور خوبیه ولی اشکالات طراحی زیاد داره و هنوز خیلی جا داره تا یک موتور کامل بشه.
18:51  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
محمد شیشه ساز
0

چرا میخواید با وصل کردن این موتور به آلمان کار و زحمت مهندسی خودمون رو زیر سوال ببریم؟ مگه مهندس های ما چی کم دارند؟ این لینک شما اطلاعات ایرانخودو رو سند قرار داده چون در ویکی پدیا هر کسی ميتونه با ارایه لینک رسمی بیاد و مطلب بنویسه . خود شما هم میتوتنید . این موتور آلمانی نیست و خود شرکت های آلمانی هم هیچ جا نگفتند که ما این موتور رو طراحی کردیم . در حد خودش و بعنوان اولین تجربه طراحی موتور توسط ایرانخودو موتور خوبیه ولی اشکالات طراحی زیاد داره و هنوز خیلی جا داره تا یک موتور کامل بشه.
18:51  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

منم همین مشکل رو دارم
دو دنده سه و چهار
گزارش
پاسخ دادن
19:49  1402/04/17

محمد شیشه ساز
0

چرا میخواید با وصل کردن این موتور به آلمان کار و زحمت مهندسی خودمون رو زیر سوال ببریم؟ مگه مهندس های ما چی کم دارند؟ این لینک شما اطلاعات ایرانخودو رو سند قرار داده چون در ویکی پدیا هر کسی ميتونه با ارایه لینک رسمی بیاد و مطلب بنویسه . خود شما هم میتوتنید . این موتور آلمانی نیست و خود شرکت های آلمانی هم هیچ جا نگفتند که ما این موتور رو طراحی کردیم . در حد خودش و بعنوان اولین تجربه طراحی موتور توسط ایرانخودو موتور خوبیه ولی اشکالات طراحی زیاد داره و هنوز خیلی جا داره تا یک موتور کامل بشه.
18:51  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
حسبن
0

با سلام خدمت دوستان.بنده خودم مهر93ای اف سون تحویل گرفتم.در ابتدا ماشین بسیار خوب و با شتاب بود که حتی متوجه سرعت نمیشدم و سریع به سرعت 140 می رسید.کم کم که هوا گرم شد و کولر گرفتم متوجه شدم که خودرو از حالت سکون به حرکت دچار افت زیاد حتی رو به خاموشی می رود.با قطع کردن کولر دیدم مشکل به نصف رسبد ولی هنوز مشکل ماپرجاست.با مراجعه به نمایندگی ها و متفرقه ها و دستکاری ها هنوز مشکل حل نشده.طوری است که پدال را تااخر فشار میدهم دریغ از یک کم شتاب.بعز 7الی8 ثانیه کم کم به دور می افتد.حتی بعضی از مکانیکها هم گفتنن علتش اینه که کامپیوتر و دریچه گاز پرایدی انداختن.مرا راهنمایی کنید
16:50  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
حسبن
0

با سلام خدمت دوستان.بنده خودم مهر93ای اف سون تحویل گرفتم.در ابتدا ماشین بسیار خوب و با شتاب بود که حتی متوجه سرعت نمیشدم و سریع به سرعت 140 می رسید.کم کم که هوا گرم شد و کولر گرفتم متوجه شدم که خودرو از حالت سکون به حرکت دچار افت زیاد حتی رو به خاموشی می رود.با قطع کردن کولر دیدم مشکل به نصف رسبد ولی هنوز مشکل ماپرجاست.با مراجعه به نمایندگی ها و متفرقه ها و دستکاری ها هنوز مشکل حل نشده.طوری است که پدال را تااخر فشار میدهم دریغ از یک کم شتاب.بعز 7الی8 ثانیه کم کم به دور می افتد.حتی بعضی از مکانیکها هم گفتنن علتش اینه که کامپیوتر و دریچه گاز پرایدی انداختن.مرا راهنمایی کنید
16:50  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
حسبن
0

با سلام خدمت دوستان.بنده خودم مهر93ای اف سون تحویل گرفتم.در ابتدا ماشین بسیار خوب و با شتاب بود که حتی متوجه سرعت نمیشدم و سریع به سرعت 140 می رسید.کم کم که هوا گرم شد و کولر گرفتم متوجه شدم که خودرو از حالت سکون به حرکت دچار افت زیاد حتی رو به خاموشی می رود.با قطع کردن کولر دیدم مشکل به نصف رسبد ولی هنوز مشکل ماپرجاست.با مراجعه به نمایندگی ها و متفرقه ها و دستکاری ها هنوز مشکل حل نشده.طوری است که پدال را تااخر فشار میدهم دریغ از یک کم شتاب.بعز 7الی8 ثانیه کم کم به دور می افتد.حتی بعضی از مکانیکها هم گفتنن علتش اینه که کامپیوتر و دریچه گاز پرایدی انداختن.مرا راهنمایی کنید
16:50  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
ایرانی باغیرت
0

تو کاریت نباشه بیا رای تو بده بعدم برو تا انتخابات بعدی خدا روزی تو جایه دیگه بده!
گزارش
پاسخ دادن
00:22  1394/12/06

آلفرد
1

من اکسنت 2014 داشتم, خیلی ضعیفه , ولی میگن 2015 با موتور1800 داره میاد.
ماشین جمع و جوریه و تنها ایرادش موتوره ضعیفشه.
ریو 2014 هم اصلا استقبال نشده, احتمالا بخاطر موتور ضعیفشه.
گزارش
پاسخ دادن
13:45  1394/04/13

میکانیک
0

احترام خودتو نگه دار علی1 اگه اینجا چاله میدونه بگو تا ما هم بدونیم . ما بهتر تو میتونیم چاله میدونی حرف بزنیم بچه
13:51  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
میکانیک
0

احترام خودتو نگه دار علی1 اگه اینجا چاله میدونه بگو تا ما هم بدونیم . ما بهتر تو میتونیم چاله میدونی حرف بزنیم بچه
13:51  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
میکانیک
0

احترام خودتو نگه دار علی1 اگه اینجا چاله میدونه بگو تا ما هم بدونیم . ما بهتر تو میتونیم چاله میدونی حرف بزنیم بچه
13:51  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: oMIID
0

آقای شیشه ساز اگه این لینکو قبول نداری دیگه از دست من کار برات بر نمیاد،چون واسه اثبات این قضیه نه چندان مهم حال و حوصله گشتن سایتهای خارجی رو ندارم.

https://fa.m.wikipedia.org/wiki/موتور_ملی

آقای الوندی مشکل EF7 در طراحی نیستش،در ساختشه!
کیفیت ساخت و لوازم مصرفی این موتور افتضاحه و تقریبا همشون ساخت بدترین و ارزون ترین کارگاههای ایرانی و چینی هستش.
وگرنه همون سال ۹۱،۹۲ که اکثر EF7 ها مشکلات لاینحلی مثل روغن ریزی از اویل ماژول،سوزوندن واشر سرسیلندر و... داشتند،یکسری از سمند های EF7 با داشبورد p2 که مخصوص صادرات بودند رو در داخل فروختند...واقعا معرکه بود،بدون هیچ مشکل و موردی!
13:49  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: oMIID
0

آقای شیشه ساز اگه این لینکو قبول نداری دیگه از دست من کار برات بر نمیاد،چون واسه اثبات این قضیه نه چندان مهم حال و حوصله گشتن سایتهای خارجی رو ندارم.

https://fa.m.wikipedia.org/wiki/موتور_ملی

آقای الوندی مشکل EF7 در طراحی نیستش،در ساختشه!
کیفیت ساخت و لوازم مصرفی این موتور افتضاحه و تقریبا همشون ساخت بدترین و ارزون ترین کارگاههای ایرانی و چینی هستش.
وگرنه همون سال ۹۱،۹۲ که اکثر EF7 ها مشکلات لاینحلی مثل روغن ریزی از اویل ماژول،سوزوندن واشر سرسیلندر و... داشتند،یکسری از سمند های EF7 با داشبورد p2 که مخصوص صادرات بودند رو در داخل فروختند...واقعا معرکه بود،بدون هیچ مشکل و موردی!
13:49  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: oMIID
0

آقای شیشه ساز اگه این لینکو قبول نداری دیگه از دست من کار برات بر نمیاد،چون واسه اثبات این قضیه نه چندان مهم حال و حوصله گشتن سایتهای خارجی رو ندارم.

https://fa.m.wikipedia.org/wiki/موتور_ملی

آقای الوندی مشکل EF7 در طراحی نیستش،در ساختشه!
کیفیت ساخت و لوازم مصرفی این موتور افتضاحه و تقریبا همشون ساخت بدترین و ارزون ترین کارگاههای ایرانی و چینی هستش.
وگرنه همون سال ۹۱،۹۲ که اکثر EF7 ها مشکلات لاینحلی مثل روغن ریزی از اویل ماژول،سوزوندن واشر سرسیلندر و... داشتند،یکسری از سمند های EF7 با داشبورد p2 که مخصوص صادرات بودند رو در داخل فروختند...واقعا معرکه بود،بدون هیچ مشکل و موردی!
13:49  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
Morteza
0

باسلام خدمت دوستان عزیز...کسایی که دارن خ خ حرص میخورن که. Ef7 بده. عزیزان برید تو صفحه‌ای فعال شلوغ و پرهیاهوی xu7 و راجب خصوصیاتش وفقط مزیت هاش تبادل نظر کنید...بزارید ما هم با این اشتباهمون بسوزیم و بسازیم...آقایانی که حرص گشتاور و نمودار و مکانیک وقطعه آلمانی نبودنو وووووو میخوردید من و بچه‌ها همگی نگرانتون هستیم...الان تو خیابون تز هر 10 سمندی که میبینیم 8 تای اون ef7.. اشکال نداره همه اشتباه میکنیم...شما ببخشید...اون مکانیکی که ادعاش میاد بچه ها احتمالا همون یاور آقا عشق گشتاوره...خخخخخخ
13:44  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
Morteza
0

باسلام خدمت دوستان عزیز...کسایی که دارن خ خ حرص میخورن که. Ef7 بده. عزیزان برید تو صفحه‌ای فعال شلوغ و پرهیاهوی xu7 و راجب خصوصیاتش وفقط مزیت هاش تبادل نظر کنید...بزارید ما هم با این اشتباهمون بسوزیم و بسازیم...آقایانی که حرص گشتاور و نمودار و مکانیک وقطعه آلمانی نبودنو وووووو میخوردید من و بچه‌ها همگی نگرانتون هستیم...الان تو خیابون تز هر 10 سمندی که میبینیم 8 تای اون ef7.. اشکال نداره همه اشتباه میکنیم...شما ببخشید...اون مکانیکی که ادعاش میاد بچه ها احتمالا همون یاور آقا عشق گشتاوره...خخخخخخ
13:44  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
Morteza
0

باسلام خدمت دوستان عزیز...کسایی که دارن خ خ حرص میخورن که. Ef7 بده. عزیزان برید تو صفحه‌ای فعال شلوغ و پرهیاهوی xu7 و راجب خصوصیاتش وفقط مزیت هاش تبادل نظر کنید...بزارید ما هم با این اشتباهمون بسوزیم و بسازیم...آقایانی که حرص گشتاور و نمودار و مکانیک وقطعه آلمانی نبودنو وووووو میخوردید من و بچه‌ها همگی نگرانتون هستیم...الان تو خیابون تز هر 10 سمندی که میبینیم 8 تای اون ef7.. اشکال نداره همه اشتباه میکنیم...شما ببخشید...اون مکانیکی که ادعاش میاد بچه ها احتمالا همون یاور آقا عشق گشتاوره...خخخخخخ
13:44  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
سکوت صدا دار
0

آقای ایرانپور عزیز جواب اون مهندس "مهرتاش " فقط سکوته.. ایشون با من و تو و یه ملت مشکل داره نه با قیمت خودرو داداش!!!!!!!!!!
12:31  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
سکوت صدا دار
0

آقای ایرانپور عزیز جواب اون مهندس "مهرتاش " فقط سکوته.. ایشون با من و تو و یه ملت مشکل داره نه با قیمت خودرو داداش!!!!!!!!!!
12:31  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
سکوت صدا دار
0

آقای ایرانپور عزیز جواب اون مهندس "مهرتاش " فقط سکوته.. ایشون با من و تو و یه ملت مشکل داره نه با قیمت خودرو داداش!!!!!!!!!!
12:31  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

سلام دوستان میخواستم بدونم ای اف سون بنزینی بهتره یا دوگانه لطفا
کمی توضیح بدید ممنون
11:22  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

سلام دوستان میخواستم بدونم ای اف سون بنزینی بهتره یا دوگانه لطفا
کمی توضیح بدید ممنون
11:22  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
X33 Cross cvt 25 نظر
صابری 1 21 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
تارادستی سفید : اقاجلال من الان حمل خودروتیک سبزخوردرفته روتحویل نمایندگی
پاسخ : انشاالله تا یک هفته نهایتا مراحل تخصیص پلاک و.. براتون انجام میگیره
وی۴ اتو : تحویل اسفند زود زود آماده برای صدور فاکتور بروز میشه چرا
مهدی پلاس : درودبرشما دوستان عزیز من ۱۳ شهریور۳۷۰ واریزکردم اگرپیامک تکمیل وجه هفته چهارم اسفندماه اومدیه اطلاع رسانی کنید ممنونم ازلطفتون
شاهین g : سلام کسی خبر داره شاهین g ماهی چه قدر تاخیر میدن فروش فوق‌العاده من شنیدم ماهی 6تومن اگه این باشه خیلی کمه
V4 تیتانیوم اسفند : فاکتوری در کار نیست نمیدونم مشکل چیه چرا اینهمه تاخیر دارند.
تارا اتومات اسفند : سلام هنوز فاکتور نشدم🥲🥲🥲
تارادستی سفیداسفند : آیاحتمابایدپیامک تحویل حضوری بیادبعدماشین روارسال کنن؟؟
تارادستی سفید : منم منتظرهستم حمل بشه .پلاک شده بیمه اش فعال شده باربریش هم مشخص شده نمیدونم دیگه کی بارگیری کنن.خسته شدمه بی ماشین
محمود : مبارکه، چه رنگی بودی؟ سرامیک؟ تاریخ تکمیل وجه؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
احمد احمدی : سلام 12 اسفند سال گذشته کوییک اس ثبت نام کردم تحویلی تیرماه امسال دعوت نامه کی برام میاد لطفا جواب بدین
مهدی : یه کاری میکنی همین سایت و هم ببندن که نتونیم همین حرفامون رو هم بزنیم
یاغی : دوستش داری میخوایش
احمد احمدی : 12 اسفندماه سال 1403 کوییک اس ثبت نام کردم تحویلی تیرماه امسال کی دعوت نامه برام میاد
حسین xu7p سه ماهه تحویل 12 خرداد : سلام کسی اطلاع داره که ما که مثلا اطراف شیراز هستیم ، ماشین ما از کدوم سایت میاد؟ سورن پلاس موتور جدید xu7p
حسین پانا اسفند با رینگ : سلام دوستان اعلام کنید کسی هست از اسفند فاکتور نشده باشه ؟ با رینگ آلیمینیوم پانا
اطلسazar : فکرشو بکنید 1car.ir بقول خودش جامع ترین سایت اطلاعات خودرویی ایران،اینهمه درد مارو دیده و یه تیتر بخاطر ما نزده بدونین تمام نوشته هاتون توسط شرکت سایپا رصد شده،واشتباه ما اینه که خودمون و تو این سایت محدود کردیم
سورن : فک کنم تبریز هست
منتظر طولانی : خداروشکر انشاالله به دل خوش ازش استفاده کنید انشاالله همه ماشینمون رو بگیریم
سقف فلزی تبدیل به پانا : سلام دوستان ثبت نام سقف فلزی، تکمیل وجه 23 دی ،تبدیل 25فروردین: 26 فاکتور شد،29 تخصیص پلاک،30ام آماده جهت تحویل، امروز اسناد صادر شده و خودرو حمل شده به سمت استان و روی دریافت خودرو توسط نمایندگی میچرخه که به احتمال زیاد فردا میرسه دستمون موفق و پیروز باشید ان شاءالله قسمت همه عزیزان