امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)8
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)450.2
عرض (سانتی‎‏متر)190.3
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

82445 نظر

سعید
0

سلام دوستان میخواستم بدونم ای اف سون بنزینی بهتره یا دوگانه لطفا
کمی توضیح بدید ممنون
11:22  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
حمیدرضا الوندی
0

بنده قصد خرید سمند EF7 دارم.
صحبت های آقای "میکانیک" کمی نگرانم کرد.
با توجه به تجربیاتی که ایشون دارند، تقاضا دارم بنده را در خرید این ماشین راهنمائی بفر مایند.
جدیدا فروش قسطی این ماشین فراهم شده.
بنده با پولی که دارم، یا می تونم تیبا بخرم و یا سمند EF7. ماشین کارکرده نمیخوام بگیرم، به این علت که ریسک بالائی داره و پیدا کردن ماشین تمیز به این سادگی نیست و نمیشه راحت به فروشندگان اعتماد کرد.
به هر حال از شما بزرگواران تقاضا دارم بدون تعصب و با توجه به واقعیات بازار خودرو، بنده را راهنمائی کنید که متناسب با این شرایطی که هست، تیبای صندوق دار گزینه مناسبی برای خرید هست یا سمند EF7 (با توجه به جمیع جهات).
11:08  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
حمیدرضا الوندی
0

بنده قصد خرید سمند EF7 دارم.
صحبت های آقای "میکانیک" کمی نگرانم کرد.
با توجه به تجربیاتی که ایشون دارند، تقاضا دارم بنده را در خرید این ماشین راهنمائی بفر مایند.
جدیدا فروش قسطی این ماشین فراهم شده.
بنده با پولی که دارم، یا می تونم تیبا بخرم و یا سمند EF7. ماشین کارکرده نمیخوام بگیرم، به این علت که ریسک بالائی داره و پیدا کردن ماشین تمیز به این سادگی نیست و نمیشه راحت به فروشندگان اعتماد کرد.
به هر حال از شما بزرگواران تقاضا دارم بدون تعصب و با توجه به واقعیات بازار خودرو، بنده را راهنمائی کنید که متناسب با این شرایطی که هست، تیبای صندوق دار گزینه مناسبی برای خرید هست یا سمند EF7 (با توجه به جمیع جهات).
11:08  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
حمیدرضا الوندی
0

بنده قصد خرید سمند EF7 دارم.
صحبت های آقای "میکانیک" کمی نگرانم کرد.
با توجه به تجربیاتی که ایشون دارند، تقاضا دارم بنده را در خرید این ماشین راهنمائی بفر مایند.
جدیدا فروش قسطی این ماشین فراهم شده.
بنده با پولی که دارم، یا می تونم تیبا بخرم و یا سمند EF7. ماشین کارکرده نمیخوام بگیرم، به این علت که ریسک بالائی داره و پیدا کردن ماشین تمیز به این سادگی نیست و نمیشه راحت به فروشندگان اعتماد کرد.
به هر حال از شما بزرگواران تقاضا دارم بدون تعصب و با توجه به واقعیات بازار خودرو، بنده را راهنمائی کنید که متناسب با این شرایطی که هست، تیبای صندوق دار گزینه مناسبی برای خرید هست یا سمند EF7 (با توجه به جمیع جهات).
11:08  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
انزلی چی
0

جناب مهندس " فرامرز مهرتاش "" شما با این هوش و ذکاوتی که دارید ، چرا باید این همه گرونی و عدم مدیریت در قیمتها در این کشور نفت خیز باشه !! من خواهش میکنم خودتون رو بیشتر نشون بدهید شاید مسئولین زیربط به شما بیشتر اهمیت دهند و جایگاهی والاتر داشته باشید!!!!!!!!!
09:23  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
حسام
2

ولي نبايد از حق هم گذشت
ديار خودرو واقعا يك خودرو ساز حرفه اي كه هيچ،مبتدي هم نيست.
ماشينهاي چيني تقريبا همشون يكجورن تفاوتاشون خيلي زياد نيست
من خودم ام ٤ ثبت نام كردم بهمن ماه،الان داره تير ميشه هيچ خبري كه نيست كه هيچ،جواب درستي هم به آدم نميدن،تازه اين فقط بحث تحويل خودرو هست،بحث قطعات ،تعميرات و .... در نظر بگيريد حق رو به كرمان خودرو بايد داد
خدايش جوابگو هست،خوش نام در تحويل خودرو هست
پس لاجرم بايد كرمان خودرو و محصول جديدش x50 برنده اين رقابت باشن
گزارش
پاسخ دادن
01:51  1394/03/27

انزلی چی
0

جناب مهندس " فرامرز مهرتاش "" شما با این هوش و ذکاوتی که دارید ، چرا باید این همه گرونی و عدم مدیریت در قیمتها در این کشور نفت خیز باشه !! من خواهش میکنم خودتون رو بیشتر نشون بدهید شاید مسئولین زیربط به شما بیشتر اهمیت دهند و جایگاهی والاتر داشته باشید!!!!!!!!!
09:23  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
انزلی چی
0

جناب مهندس " فرامرز مهرتاش "" شما با این هوش و ذکاوتی که دارید ، چرا باید این همه گرونی و عدم مدیریت در قیمتها در این کشور نفت خیز باشه !! من خواهش میکنم خودتون رو بیشتر نشون بدهید شاید مسئولین زیربط به شما بیشتر اهمیت دهند و جایگاهی والاتر داشته باشید!!!!!!!!!
09:23  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
عباس
0

سلام دوستان من تجربه ۳۲۰هزار کیلومتر رانندگی باef7را دارم و هنوز تعمیر نشده ولی ۵بارگیربکس دینام استارت رادیات تعویض کردم موتور حرف نداره بقیه قطعات با موتور هم خونی نداره
09:17  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: oMIID
0

مهندس فرامز مهرتاش
حرف شما درسته اما به نظر شما اگر خودرو ترمزها و تکنولوژی ایمنی خوبی داشته باشه نمیتونه توی خیلی موارد بی احتیاطی راننده رو جبران کنه؟؟؟؟
۱۰۰% میتونه! شما وقتی با پراید داری با سرعت ۱۰۰ (کمتر از حد مجاز) توی جاده میری،اگه یه حیوان،انسان،تصادف یا مانعی ناگهانی جلوی شما سبز بشه،چکار میکنید؟اصلا چکار میتونید بکنید؟
اگه ترمز بگیرید که هیچی، قطعا بهش برخورد میکنید. abs ایرانی هم رسما کشکه و هیچ نقش موثری نداره.
اگه بخوای فرمون بدی و ردش کنی که انقققققققدر تعادل و هندلینگ خودرو بالاست ۱۰۰% چپ میکنید.
وقتیم که چپ میکنی باز انققققدر کیفیت و استحکام و ایمنی بدنه بالاست که اگر خوش شانس باشی باید بمیری چون اگه زنده بمونی حتما یه مشکل لاینحل مثل قطع عضو،قطع نخاع و... واست پیش میاد.
حالا شما فرض کن توی اون پراید یه زن و شوهر و ۲ تا بچه خردسال حضور داشته باشن!
اونوقت آرزو میکنی همه بلا ها سر خودت بیاد نه خانواده ت.
حالا شما که ظاهرا کارمند همین خودروسازی ها هستی به من بگو کجای این قضیه تقصیر راننده،پلیس یا هر شخص و ارگان دیگری غیر از خودروساز خیانت کار هستش؟
08:21  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: oMIID
0

مهندس فرامز مهرتاش
حرف شما درسته اما به نظر شما اگر خودرو ترمزها و تکنولوژی ایمنی خوبی داشته باشه نمیتونه توی خیلی موارد بی احتیاطی راننده رو جبران کنه؟؟؟؟
۱۰۰% میتونه! شما وقتی با پراید داری با سرعت ۱۰۰ (کمتر از حد مجاز) توی جاده میری،اگه یه حیوان،انسان،تصادف یا مانعی ناگهانی جلوی شما سبز بشه،چکار میکنید؟اصلا چکار میتونید بکنید؟
اگه ترمز بگیرید که هیچی، قطعا بهش برخورد میکنید. abs ایرانی هم رسما کشکه و هیچ نقش موثری نداره.
اگه بخوای فرمون بدی و ردش کنی که انقققققققدر تعادل و هندلینگ خودرو بالاست ۱۰۰% چپ میکنید.
وقتیم که چپ میکنی باز انققققدر کیفیت و استحکام و ایمنی بدنه بالاست که اگر خوش شانس باشی باید بمیری چون اگه زنده بمونی حتما یه مشکل لاینحل مثل قطع عضو،قطع نخاع و... واست پیش میاد.
حالا شما فرض کن توی اون پراید یه زن و شوهر و ۲ تا بچه خردسال حضور داشته باشن!
اونوقت آرزو میکنی همه بلا ها سر خودت بیاد نه خانواده ت.
حالا شما که ظاهرا کارمند همین خودروسازی ها هستی به من بگو کجای این قضیه تقصیر راننده،پلیس یا هر شخص و ارگان دیگری غیر از خودروساز خیانت کار هستش؟
08:21  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
ساسان
0

سلام داداشم . عزیزم این یه چیز طبیعیه که تو حالت ساکن دما سریع کم و زیاد بشه مخصوصا تو ترافیک . خیالت راحت باشه
گزارش
پاسخ دادن
12:06  1395/01/23

کاربر: oMIID
0

مهندس فرامز مهرتاش
حرف شما درسته اما به نظر شما اگر خودرو ترمزها و تکنولوژی ایمنی خوبی داشته باشه نمیتونه توی خیلی موارد بی احتیاطی راننده رو جبران کنه؟؟؟؟
۱۰۰% میتونه! شما وقتی با پراید داری با سرعت ۱۰۰ (کمتر از حد مجاز) توی جاده میری،اگه یه حیوان،انسان،تصادف یا مانعی ناگهانی جلوی شما سبز بشه،چکار میکنید؟اصلا چکار میتونید بکنید؟
اگه ترمز بگیرید که هیچی، قطعا بهش برخورد میکنید. abs ایرانی هم رسما کشکه و هیچ نقش موثری نداره.
اگه بخوای فرمون بدی و ردش کنی که انقققققققدر تعادل و هندلینگ خودرو بالاست ۱۰۰% چپ میکنید.
وقتیم که چپ میکنی باز انققققدر کیفیت و استحکام و ایمنی بدنه بالاست که اگر خوش شانس باشی باید بمیری چون اگه زنده بمونی حتما یه مشکل لاینحل مثل قطع عضو،قطع نخاع و... واست پیش میاد.
حالا شما فرض کن توی اون پراید یه زن و شوهر و ۲ تا بچه خردسال حضور داشته باشن!
اونوقت آرزو میکنی همه بلا ها سر خودت بیاد نه خانواده ت.
حالا شما که ظاهرا کارمند همین خودروسازی ها هستی به من بگو کجای این قضیه تقصیر راننده،پلیس یا هر شخص و ارگان دیگری غیر از خودروساز خیانت کار هستش؟
08:21  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
میکانیک
0

از ایران خودرو ممنونم که این موتور ef7 اختراعش کرد واسه ما تعمیرکارا خیلی خوبه همیشه کار هست واسمون
07:29  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محسن
0

با سلام خدمت همه دوستان مطالب همه دوستان را با دقت خوندم بحث های الکی نکنید بنده پراید و پژو 405 و سمند xu7 و سمند ef7 داشتم دوستان عزیز مشکل همه این خودروها کیفیت پایین قطعاتش هست اگه قطعاتش خوب بود تفاوت زیادی بین xu7 و ef7 نیست. ولی اندکی با حرفهای اقای بهبهانی موافق نیستم چون ef7 کمی بهتر از xu7 هستش و اینو همه قبول دارن بنده رو ماشین خیلی حساسم و همه جوره امنحانشون میکنم در کل ef7 موتور بهتری هستش. و اینکه یک موضوع خیلی مهم اینه که ef7 را المان طراحی کرده و فک نمیکنم اقای بهبهانی شما در جایگاهی باشی که بخوای به طراحی المانی ها بتونی ایراد بگیری بی شک این طراحی عیبی نداره و کسی مثل شما کاملا مشخصه با تعصب داری صحبت میکنی. ولی دوستان من ایرادی که به ماشینها میگیرم بیشتر به خاطر کیفیتشون هست که ازار میده. بیایید و بدون تعصب به هم کمک کنیم تا بدونیم هر خودرویی واقعا چه ایرادهای اساسی داره.
00:54  1394/06/04
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حسین مشهد
0

اقای بهبهانی سلام .من 2 تا سوال پایین پرسیدم ولی هنوز جواب ندادید.؟ منتظرم.
20:07  1394/06/03
گزارش
پاسخ دادن
علی آقارضایی 09393446045
0

دوست عزیز شما باید برید به یه تعمیرگاه جلوبندی و بگید که جعبه فرمانتون رو باز کنن و تنظیم کنن و دوباره روی فرمان ببندن و تنظیم فرمان هم یادت نره که بزنی والا دوباره مماشینت به لاستیک سابی میفته
گزارش
پاسخ دادن
14:28  1396/10/06

رضا 6
0

با سلام خدمت دوستان مخصوصا اقا امید و حسین اقا از مشهد و سایر دوستان میدونید کدوم کلاس سمند جلو پنجره سورنی میزارن یا شانسیه یا سفارشی
19:31  1394/06/03
گزارش
پاسخ دادن
رضا 6
0

با سلام خدمت دوستان مخصوصا اقا امید و حسین اقا از مشهد و سایر دوستان میدونید کدوم کلاس سمند جلو پنجره سورنی میزارن یا شانسیه یا سفارشی
19:31  1394/06/03
گزارش
پاسخ دادن
احمدیفر از دزفول
0

سلام حمید رضا از ماهشهر هم استانی خودم مبارک باشه انشاالله چرخش به سلامتی بچرخه بنزینی یاگاز سوزه 1میشه عکسشو بزاری توسایت 2 کیفیت بهتر شده 🙏
18:15  1394/06/03
گزارش
پاسخ دادن
احمدیفر از دزفول
0

سلام حمید رضا از ماهشهر هم استانی خودم مبارک باشه انشاالله چرخش به سلامتی بچرخه بنزینی یاگاز سوزه 1میشه عکسشو بزاری توسایت 2 کیفیت بهتر شده 🙏
18:15  1394/06/03
گزارش
پاسخ دادن
احمدیفر از دزفول
0

سلام حمید رضا از ماهشهر هم استانی خودم مبارک باشه انشاالله چرخش به سلامتی بچرخه بنزینی یاگاز سوزه 1میشه عکسشو بزاری توسایت 2 کیفیت بهتر شده 🙏
18:11  1394/06/03
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

كدام شركت؟ چون من هم به مشكل خوردم
گزارش
پاسخ دادن
03:05  1395/08/18

احمدیفر از دزفول
0

سلام حمید رضا از ماهشهر هم استانی خودم مبارک باشه انشاالله چرخش به سلامتی بچرخه بنزینی یاگاز سوزه 1میشه عکسشو بزاری توسایت 2 کیفیت بهتر شده 🙏
18:11  1394/06/03
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
0

محمد جان شما به خودت فشار نیار دنیا در حال پیشرفته بالاخره ما هم از یه جا باید شروع کنیم قرار نیست تا ابد پژو پارس با موتور ۸ سوپاپ تراکتور تولید بشه
گزارش
پاسخ دادن
00:02  1394/11/18

حسین ساربان
0

جناب آقای بهبهانی
با سلام
خودرو من ای اف سون مدل89 میباشد و تازگی خطای 2301میندازد علتش چیه؟
از اول تا حالا در دست انداز ها وجاده یخ زده ای بی اس آن کار نمیکنه.
خواهش میکنم شما و کلیه عزیزان اگر تجربه ای در این موارد دارید لطف کنید
وقراره برم دست سیم بهینه بگیریم و تعویض کنیم بلکه خطا ها را رفع کننه
لطفا دوستان مشارکت و نظر خویش را مبذول فرمایند
با سپاس
17:01  1394/06/03
گزارش
پاسخ دادن
حسین ساربان
0

جناب آقای بهبهانی
با سلام
خودرو من ای اف سون مدل89 میباشد و تازگی خطای 2301میندازد علتش چیه؟
از اول تا حالا در دست انداز ها وجاده یخ زده ای بی اس آن کار نمیکنه.
خواهش میکنم شما و کلیه عزیزان اگر تجربه ای در این موارد دارید لطف کنید
وقراره برم دست سیم بهینه بگیریم و تعویض کنیم بلکه خطا ها را رفع کننه
لطفا دوستان مشارکت و نظر خویش را مبذول فرمایند
با سپاس
17:01  1394/06/03
گزارش
پاسخ دادن
مهندس فرامرز مهرتاش
0

درجواب بعضی ها که انتظار دارندخودرو باید خیلی ارزان شود یا واردات بدون گمرکی میخواهید :
ان چیزی که شما می خواهید چندتا ضرر برای کشور به همراه دارد
1.صنعت خودروسازی کاملا از بین میره و کلی کارگر بیکار میشوند و ایران در این صنعت کاملا مستعمره بیگانگان میشود
2.حجم ترافیک همین الان خیلی زیاده دیگه ان موقع اگر خودرو خیلی ارزان بشه ترافیک فاجعه میشه
3.امار تصادفات بیشتر میشه چون همه خانواده ها میخوان چندتا ماشین داشته باشند
4.آزاد کردن واردات خودرو بدون گمرک منافعی برای دولت و مسولین ندارد و حتی درمواردی هم ضرر دارد
5.آنهایی که قبلا خودرو خریدند دچار ضرر زیادی میشوند
به نظر من نظارت و بازرسی ها برای کیفیت خودرو و خدمات پس از فروش افزایش پیدا کند بهتر است . از فکر ارزان شدن بیایید بیرون اینقدر هم اراجیف نگید تو این مملکت چی ارزان شده که حالا خودرو بخواد ارزان بشه این کشور تورم داره تورررررررررم گررررانی همه چی گران شده به خودروساز ربطی نداره اقتصاد کشور اینجوریه.

16:11  1394/06/03
گزارش
پاسخ دادن
مهندس فرامرز مهرتاش
0

درجواب بعضی ها که انتظار دارندخودرو باید خیلی ارزان شود یا واردات بدون گمرکی میخواهید :
ان چیزی که شما می خواهید چندتا ضرر برای کشور به همراه دارد
1.صنعت خودروسازی کاملا از بین میره و کلی کارگر بیکار میشوند و ایران در این صنعت کاملا مستعمره بیگانگان میشود
2.حجم ترافیک همین الان خیلی زیاده دیگه ان موقع اگر خودرو خیلی ارزان بشه ترافیک فاجعه میشه
3.امار تصادفات بیشتر میشه چون همه خانواده ها میخوان چندتا ماشین داشته باشند
4.آزاد کردن واردات خودرو بدون گمرک منافعی برای دولت و مسولین ندارد و حتی درمواردی هم ضرر دارد
5.آنهایی که قبلا خودرو خریدند دچار ضرر زیادی میشوند
به نظر من نظارت و بازرسی ها برای کیفیت خودرو و خدمات پس از فروش افزایش پیدا کند بهتر است . از فکر ارزان شدن بیایید بیرون اینقدر هم اراجیف نگید تو این مملکت چی ارزان شده که حالا خودرو بخواد ارزان بشه این کشور تورم داره تورررررررررم گررررانی همه چی گران شده به خودروساز ربطی نداره اقتصاد کشور اینجوریه.

16:11  1394/06/03
گزارش
پاسخ دادن
علی1
0

اصلا ازت توقع نداشتم .
15:54  1394/06/03
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
0

آقا مهدی عزیز ، جک اس5 چه ربطی به پارس داره؟! حدود 35 - 40 تومان اختلاف قیمت دارن.یعنی اگه کسی می خواسته پارس بخره حالا می ره جک و جونور اس5 می خره؟!
انصافا ایمنی جک و جونور اس5 با مگان و توسان رو مقایسه کن.کیفیت جک و جونور اس5 در حد پراید و تیباس.این یعنی ... امیدوارم خودت فهمیده باشی
گزارش
پاسخ دادن
22:05  1394/11/14

بهنام
0

اقا مهدی دوس داشتنی شما دیگه زیادی داری تعریف میکنی
مهدی جان شما سوار ازرا گرنجور شدی یا سانتافه یا جنسیس؟؟؟
چین دیگه اینقدر هم شاخ نیست که شما میگی
گزارش
پاسخ دادن
00:36  1394/11/15

علی1
0

اصلا ازت توقع نداشتم .
15:54  1394/06/03
گزارش
پاسخ دادن
علی1
0

برای چی بی احترامی میکنی ؟

اگه کفتم کم اوردی بخاطر این بود که این بود که این صفحه رو ترک نکنی و بمونی ،

چرا اینطوری میکنی ؟

یکم حسن ظن داشته باش برادر .

من خودم از مخالفای بهبهانه هستم ها .
15:52  1394/06/03
گزارش
پاسخ دادن
علی1
0

برای چی بی احترامی میکنی ؟

اگه کفتم کم اوردی بخاطر این بود که این بود که این صفحه رو ترک نکنی و بمونی ،

چرا اینطوری میکنی ؟

یکم حسن ظن داشته باش برادر .

من خودم از مخالفای بهبهانه هستم ها .
15:52  1394/06/03
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

باعرض سلام خدمت کلیه دوستان بالاخص جناب امید وببهانی عزیزعرض کردم بنده یه کمی فنی هستم از تبادل نظر خوشم میاد هم چنین کل کل دوستانه هم فزمایشات جناب ببهانی رو می فههم هم جناب اقای امید دوستان توجه داشته باشن همه دریک سطح از لحاظ فنی (مکانیک) نیستم حقوق بگیر ایرانخودرو هم که فکر نکنم باشیم ساده سخن بگوییم من سمند ای اف سون دوگانه مدل94دارم شتابش نسبت به چند تایی دیگه که روندم خوبه محض اطلاع عرض کنم من یه پراید مدل88فابریک داشتم کتو دنده یک ودو پزو موتور معمولی پارس حتی با موتور تی یو فایو روهم باموتور فاابریک پراید می گرفت وتوسینه کشی با جر ات می گم رقیب نداشت ولی سمند چیز دیگه ایه مقایسه موتور زانتیا با ای اف سون صخیح نیست بنظر من چون بازم پراید باموتور بی پی مزذا زانتیا که سهله ماکسیمارو هم می بلعد دنبال راهی باشیم که خودرو سازا بیشتر سرمون کلاه نزارن البته فاکتور اقتصاد خیلی مهمه برا ما قشر مستضعف خدایی هر چه در توان دارید سادو ورون بنویسد بلکه هزینه کمتری از جیبمون بره حالا که اینجا اکثر برادرای مکانیک تجربی کار می کنن وپولشو از جیب ما می گیرن بیاید تجربیاتمون استفاده
14:55  1394/06/03
گزارش
پاسخ دادن
mohsen
0

اون راننده ها مدل 2007 2006 بنز و با 2010 2011 دیگر برند ها مقایسه میکنند و بنز همیشه عقب در از سوئدی هاست
بهترین دنیا ولوو هست و من ایمان دارم به این موضوع
گزارش
پاسخ دادن
20:39  1394/11/15

محمد
0

باعرض سلام خدمت کلیه دوستان بالاخص جناب امید وببهانی عزیزعرض کردم بنده یه کمی فنی هستم از تبادل نظر خوشم میاد هم چنین کل کل دوستانه هم فزمایشات جناب ببهانی رو می فههم هم جناب اقای امید دوستان توجه داشته باشن همه دریک سطح از لحاظ فنی (مکانیک) نیستم حقوق بگیر ایرانخودرو هم که فکر نکنم باشیم ساده سخن بگوییم من سمند ای اف سون دوگانه مدل94دارم شتابش نسبت به چند تایی دیگه که روندم خوبه محض اطلاع عرض کنم من یه پراید مدل88فابریک داشتم کتو دنده یک ودو پزو موتور معمولی پارس حتی با موتور تی یو فایو روهم باموتور فاابریک پراید می گرفت وتوسینه کشی با جر ات می گم رقیب نداشت ولی سمند چیز دیگه ایه مقایسه موتور زانتیا با ای اف سون صخیح نیست بنظر من چون بازم پراید باموتور بی پی مزذا زانتیا که سهله ماکسیمارو هم می بلعد دنبال راهی باشیم که خودرو سازا بیشتر سرمون کلاه نزارن البته فاکتور اقتصاد خیلی مهمه برا ما قشر مستضعف خدایی هر چه در توان دارید سادو ورون بنویسد بلکه هزینه کمتری از جیبمون بره حالا که اینجا اکثر برادرای مکانیک تجربی کار می کنن وپولشو از جیب ما می گیرن بیاید تجربیاتمون استفاده
14:55  1394/06/03
گزارش
پاسخ دادن
احمدیفر از دزفول
0

استاد حسین سلام مگه جلو پنجره سمندef7 بنزینی تعغیر کرده
14:12  1394/06/03
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

الکیییییییییییییییی میگه
گزارش
پاسخ دادن
15:58  1394/11/25

احمدیفر از دزفول
0

استاد حسین سلام مگه جلو پنجره سمندef7 بنزینی تعغیر کرده
14:12  1394/06/03
گزارش
پاسخ دادن
انزلی چی
0

آقای بهبهانی عزیز ، تو کمپین ما "نه به خودروسازان داخلی" میایی؟؟
12:10  1394/06/03
گزارش
پاسخ دادن
انزلی چی
0

آقای بهبهانی عزیز ، تو کمپین ما "نه به خودروسازان داخلی" میایی؟؟
12:10  1394/06/03
گزارش
پاسخ دادن
حسین
0

بزرگواران اگه دقت کنید فحوای کلام بهبهانی پر از بی ادبی منتها خیلی زرنگه و یه جوری وانمود میکنه که خیلی با ادبه .
11:27  1394/06/03
گزارش
پاسخ دادن
حسین
0

بزرگواران اگه دقت کنید فحوای کلام بهبهانی پر از بی ادبی منتها خیلی زرنگه و یه جوری وانمود میکنه که خیلی با ادبه .
11:27  1394/06/03
گزارش
پاسخ دادن
اخوان
0

بالاخره ماشین خریدم.نه 206 نه سمند. دنا خریدم.ممنون از داهنمایی های همه.در مورد موتور ef7 شک داشتم.ولی اینجا به کلی نشون داد بسیار موتور های خوبین.
لطفا در مورد اب بندی این ماشین راهنماییم کنید
10:34  1394/06/03
گزارش
پاسخ دادن
اخوان
0

بالاخره ماشین خریدم.نه 206 نه سمند. دنا خریدم.ممنون از داهنمایی های همه.در مورد موتور ef7 شک داشتم.ولی اینجا به کلی نشون داد بسیار موتور های خوبین.
لطفا در مورد اب بندی این ماشین راهنماییم کنید
10:34  1394/06/03
گزارش
پاسخ دادن
پریسا
0

از همه اقایون بخصوص امید عزیز و بهبهانی گرامی تقاضا میکنم اگر میتونند به من کمک کنند وگرنه دعواشون را زیر پست من ادامه ندهند


سلام
من 31 میلیون دارم چندین روز اینجا مطالب را میخونم اما هنوز نمیدونم سمند گازسوز بگیرم یا تندر کارکرده

من چون از مکانیکی هیچی نمیدونم میخوام ماشین فقط برام کار کنه
اگرم بعد دو سال فروختم خیلی ضرر نکنم

یکی منو راهنمایی کنه

با 31 میلیون میتونم ال نودو بگیرم کم کار کرد ؟ مدل چند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
10:15  1394/06/03
گزارش
پاسخ دادن
پریسا
0

از همه اقایون بخصوص امید عزیز و بهبهانی گرامی تقاضا میکنم اگر میتونند به من کمک کنند وگرنه دعواشون را زیر پست من ادامه ندهند


سلام
من 31 میلیون دارم چندین روز اینجا مطالب را میخونم اما هنوز نمیدونم سمند گازسوز بگیرم یا تندر کارکرده

من چون از مکانیکی هیچی نمیدونم میخوام ماشین فقط برام کار کنه
اگرم بعد دو سال فروختم خیلی ضرر نکنم

یکی منو راهنمایی کنه

با 31 میلیون میتونم ال نودو بگیرم کم کار کرد ؟ مدل چند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
10:15  1394/06/03
گزارش
پاسخ دادن
انزلی چی
0

واسه بعضی از کاربران متاسفم که واسه گاری های آشغالی داخلی برای همدیگر "کری" می خوانند ، بابا همشون سر و ته یه کرباسند !!!!!!!!!!!!!!
08:45  1394/06/03
گزارش
پاسخ دادن
انزلی چی
0

واسه بعضی از کاربران متاسفم که واسه گاری های آشغالی داخلی برای همدیگر "کری" می خوانند ، بابا همشون سر و ته یه کرباسند !!!!!!!!!!!!!!
08:45  1394/06/03
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: hades
0

دکتر یه سوال پرسیدم جواب منو ندادیا!!!
شما که اومدی اینجا جواب بدی شما که مکانیک درس میدی
شما که اینهمه خوب حرف میزنی مجدد سوال رو مطرح میکنم منو از گمراهی در بیار به جان سورنم(اسب سفید نازم) جاده خاکی نیست

دکتر گیر دادی به گشتاور پایین
اگر دقت کنید داره میگه این موتور تو گشتور پایین
یعنی اومده قسمتی از نمودار رو واسه خودت جدا کردی گیر دادی به همون یه تیکه
یه سوال دارم دکتر چون من کلا از این چیزا سر در نمیارم سوال میپرسم
عقل ناقص من میگه اگر مثلا ماکسیمم گشتاور تو دور پایین میده یعنی رو 3500 یا 3000 بده اونوقت باقی دور موتور بدرد نمیخوره؟
یعنی آدم باید پشت xu7 هی تند تند دنده بده؟
واضح گفتم دکتر؟
اونوقت ته سرعت این موتور به 180 هم که نمیرسه وقتی تو دنده 5 باشی؟
سوال بعدی اینه که از نظر تجربی همه به این سمند معمولیا میگن ماشین لشیه
چرا وقتی که شما میگی این موتور کشش خوبی داره قدرت بهتری داره پس چرا بهش میگن لش؟؟؟
و به ef7 این لقب رو ندادن
اصلا چرا ایران فرغون موتور رو عوض کرد؟ اگر خوب بود و مشکلی نداشت.


00:38  1394/06/03
گزارش
پاسخ دادن
کامران
0

من 5 ساله آزرا دارم به جز تعویض روغن هیچی واسم خرج نداشته
ماشین خوب بستگی به خود ماشین داره نه برند سازنده .
خیلی از ماشین های ژاپنی هستن که ارزش پولی که براشون میدی رو
ندارن مثل همین سوزوکی ویتارا که قدرتش بسیار ضعیفه و سواری بسیار
خشک و نامناسبی داره که مخصوصا تو سفر خیلی اذیت میکنه
ضمن اینکه طراحی اش هم تعریفی نداره
ماشین های کره ای اکثرا اگر باهاشون خوب تا کنی ، اصلا مشکل ندارن
گزارش
پاسخ دادن
19:51  1394/11/18

کاربر: hades
0

دکتر یه سوال پرسیدم جواب منو ندادیا!!!
شما که اومدی اینجا جواب بدی شما که مکانیک درس میدی
شما که اینهمه خوب حرف میزنی مجدد سوال رو مطرح میکنم منو از گمراهی در بیار به جان سورنم(اسب سفید نازم) جاده خاکی نیست

دکتر گیر دادی به گشتاور پایین
اگر دقت کنید داره میگه این موتور تو گشتور پایین
یعنی اومده قسمتی از نمودار رو واسه خودت جدا کردی گیر دادی به همون یه تیکه
یه سوال دارم دکتر چون من کلا از این چیزا سر در نمیارم سوال میپرسم
عقل ناقص من میگه اگر مثلا ماکسیمم گشتاور تو دور پایین میده یعنی رو 3500 یا 3000 بده اونوقت باقی دور موتور بدرد نمیخوره؟
یعنی آدم باید پشت xu7 هی تند تند دنده بده؟
واضح گفتم دکتر؟
اونوقت ته سرعت این موتور به 180 هم که نمیرسه وقتی تو دنده 5 باشی؟
سوال بعدی اینه که از نظر تجربی همه به این سمند معمولیا میگن ماشین لشیه
چرا وقتی که شما میگی این موتور کشش خوبی داره قدرت بهتری داره پس چرا بهش میگن لش؟؟؟
و به ef7 این لقب رو ندادن
اصلا چرا ایران فرغون موتور رو عوض کرد؟ اگر خوب بود و مشکلی نداشت.


00:38  1394/06/03
گزارش
پاسخ دادن
بهنام
0

فعلا که خیابون ها پر شده از خودروهای چینی مخصولا لیفان و ام وی ام و جک.
فرانسه اصلا رقابت حالیش نیست فقط به فکر قالب کردن محصولاتش به ایران و بس
هیچ کدوم محصولات فرانسه تغییرات چندانی نداشته و فقط اسمی تغییر کرده. البته چین هم دست کمی نداره توقالب کردن خودروهاش
گزارش
پاسخ دادن
18:51  1394/11/18

کاربر: حسین مشهد
1

اقای بهبهانی سلام .در ضمن اطلاع دارید علت حرکت پله ای ماشین با حرکت اولیه توسط دنده 1 با توجه به سالم بودن دیسک وصفحه و محکم بودن سرکمکها وحتی سالم بودن طبق ها چیه ؟
23:41  1394/06/02
گزارش
پاسخ دادن
s5دنده ای شیراز
0

منم ثبت نام29شهریور هستم درانتظارتخصیص خودرو هنوز هیچ خبری نیست میگن صبر کنید
گزارش
پاسخ دادن
13:34  1396/09/06

اس5 دنده ای
0

سلام
برادر عزیز من 2 مهر اس دنده ای ثبت نام کردم زنگ زدم می گویند خبری نیست چطور شما که 4 مهر اس دنده ای ثبت نام کردی تحویل میدن
گزارش
پاسخ دادن
09:01  1396/09/06

s5دنده ای شیراز
0

منم ثبت نام29شهریور هستم درانتظارتخصیص خودرو هنوز هیچ خبری نیست میگن صبر کنید
گزارش
پاسخ دادن
10:42  1396/09/06

کاربر: حسین مشهد
3

اقای بهبهانی در گوگل که مطلبی در مورد تورک استرینگ چیزی یافت نشد میشه یکم توضیح بدید این چی هست ؟ ضمنا ممکنه این مشکل فرمان از به هم ریخته شدن زوایای کمبر و کستر چرخها باشه
23:35  1394/06/02
گزارش
پاسخ دادن
محسن
0

عزیزان

چرا انقدر جر وبحث میکنید و حرف از گشتاور و قدمت موتور ماشین میزنید

ببینید هر انسانی از هر قشری دوست داره سوار ماشینی باشه که قدرت وشتاب خوبی داشه باشه


من ۵ سال xu7 داشتم خیلی ماشین خوبی بود ولی دیگه به خرج افتاده بود و در کل حس لهر بودن رو بهت منتقل میکرد. ، بعداز اون تصمصم گزفتم ef7 بخرم اما مطمئن نبودم ولی خریدم که الاآن ۴ ساله دارمش وخییییلی راضیم و فهمیدم در اون ۵سال چه کلاهی سرم رفته بود


خلاصه لب کلام اینکه شتاب و قدرت وسرعت ef7 خیییلی سر به xu7 حتی روی گاز این تجربه بنده هست این هم که تو سربالایی باید زیاد گاز بدی قبول دارم ولی اصلا مهم نیست آنچه که مهمه اینه که هرچی موتور xu7 هست رو سوسکش میکنه اونم تو هرشرایطی



والسلام

وقتی تجربی ثابت شدست چرا انقدر سر گشتاور بحث میکنید
23:16  1394/06/02
گزارش
پاسخ دادن
امیر
0

دوست عزیز آپشنهاي se چیه?
هر موقع تحویل گرفتین اگه میشه بگید از آپشنها راضی هستید?
گزارش
پاسخ دادن
12:29  1394/03/23

محسن
0

عزیزان

چرا انقدر جر وبحث میکنید و حرف از گشتاور و قدمت موتور ماشین میزنید

ببینید هر انسانی از هر قشری دوست داره سوار ماشینی باشه که قدرت وشتاب خوبی داشه باشه


من ۵ سال xu7 داشتم خیلی ماشین خوبی بود ولی دیگه به خرج افتاده بود و در کل حس لهر بودن رو بهت منتقل میکرد. ، بعداز اون تصمصم گزفتم ef7 بخرم اما مطمئن نبودم ولی خریدم که الاآن ۴ ساله دارمش وخییییلی راضیم و فهمیدم در اون ۵سال چه کلاهی سرم رفته بود


خلاصه لب کلام اینکه شتاب و قدرت وسرعت ef7 خیییلی سر به xu7 حتی روی گاز این تجربه بنده هست این هم که تو سربالایی باید زیاد گاز بدی قبول دارم ولی اصلا مهم نیست آنچه که مهمه اینه که هرچی موتور xu7 هست رو سوسکش میکنه اونم تو هرشرایطی



والسلام

وقتی تجربی ثابت شدست چرا انقدر سر گشتاور بحث میکنید
23:16  1394/06/02
گزارش
پاسخ دادن
علی1
0

بای بای.

این کاری که کردی یعنی کم اوردی
22:53  1394/06/02
گزارش
پاسخ دادن
علی1
0

بای بای.

این کاری که کردی یعنی کم اوردی
22:53  1394/06/02
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
X33 Cross cvt 25 نظر
صابری 1 21 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
Bac x3 poro : منم مثل شما ۱۹ آذر اقساطی سفید هنوز خبری نشده
حامد : مواظب گفتار رو رفتارت باش کاربر گرامی کار دست خودت میدی صرفا جهت اطلاع؟؟!!
علی تارا v4 اسفند : به طور عجیب غریبی ، طی یک هفته ، هم فاکتور شد هم نصب پلاک هم تحویل . 22 دی تکمیل وجه و 30 اسفند موعد تحویل بود
ناشناس : دوسال هست که از مهر 402 تاالان که 2 اردیبهشت هست پولمون توی حساب خودرو ساز هست نه دعوتنامه تکمیل وجه میفرسته نه پولمنو پس میده با خسارتش سودشو باید پرداخت کنه تا قرون اخرشو باید بده
بندرعباس : سلام.روی صدور اسناد میچرخه.چقدر طول میکشه .حمل بشه واسه نمایندگی و تحویل
الهه j4سفید : وقت بخیر.. من هم شرایط مثل شما هست.. 29آذر j4سفید ب صورت اقساط ثبت نام کردم چندروز پیش تماس گرفتم شرکت گفتن تموم ثبت نامی های قبل شما شاسی خوردن واسه ما رو گفتن توی اردیبهشت حتما شاسی میخوره.. بعدم گفتن حتما سخاتون رو بروز کنید گاهی مشکل تاخیر در پلاک برای این هست که تاریخ سخا شخص تموم شده مدارک برگشت میخوره دو هفته معطل همین قضیه میشن.
الهه j4سفید : وقت بخیر.. من هم شرایط مثل شما هست.. 29آذر j4سفید ب صورت اقساط ثبت نام کردم چندروز پیش تماس گرفتم شرکت گفتن تموم ثبت نامی های قبل شما شاسی خوردن واسه شما رو گفتن توی اردیبهشت حتما شاسی میخوره.. بعدم گفتن حتما سخاتون رو بروز کنید گاهی مشکل تاخیر در پلاک برای این هست که تاریخ سخا شخص تموم شده مدارک برگشت میخوره دو هفته معطل همین قضیه میشن.
حسن : و اینکه سود تاخیر رو فقط بر روی مبلغ ثانویه که واریز کردیم محاسبه می کنن نه کل مبلغ. بنده 300 تومن آبان ماه تکمیل وجه کردم حدودا 3 ماه و خورده ای تاخیر داشت 12 درصد سود تاخیر محاسبه کردن که شد 10 و خورده ای
رضا : جک جی 4 ثبت نام 14 آذر خاکستری اقساطی تهران 60 روزه 25 اسفند شاسی شد و 26 اسفند بیمه 30 فروردین پلاک شد و 1 اردیبهشت مدارک تحویل پست شد امروز زنگ زدم میگن حمل هنوز تو نوبت هست و ممکنه تا هفته آینده نوبت حمل نرسه به من چک اول هم 25 فروردین پاس شد
الهام x5 : سلام من هم چند روز هست که گزینه ارسال مدارک هست ولی خبری نیست امروز از طریق سایت سامانه مرسولات سازمانی پیگیری کردم طبق پلاک خودرو و گفت فعلا از طریق ناجا مدارکی پست نشده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
تیو تری مشکی : برا کسی تحویل خرداد تیو تری رنگ مشکی فاکتور شده ؟
محمد : باور کن یادم نیست بستگی به ارسال پرونده توسط نمایندگی هم داره
محمد موتور جدید : سلام بله به حساب واریز کنند میاد، جواب تحویل 30اسفند ماه
پیشوا : در جواب محمدرضا بله سود کم میشه
برگ سبز : دوستان برگ سبز من نیامده .تحویل 12/25 با مدل 1404 بودم .مال شما هم نیامده .چی کار کنم
مجید : بیمه بدنه دارن یا باید خودمون بیمه کنیم
قاسمی : خودم کردم که لعنت بر خودم باد
MVM x22 : واسه من چون 403 هستش حدس میزنم خروج خورده
قاسمی : 900 میلیون پول بی زبون رو 7 ماه پیش دادم به مدیران.تا الانم 3 تا قسط 18500 دادم.ای کاش جاش طلا خریده بودم
اشکان : بله منم تفاوت بیمه رو 22 فروردین پرداخت کردم کل پولم‌8 خرداد واریز کردم تحویل 6 خرداد سقف فلز سفید فوری اما فاکتور نشدم اخرین تاریخ آماده صدور فاکنورمم 26 فروردین بود