امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)8
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)450.2
عرض (سانتی‎‏متر)190.3
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

2408 نظر

کاربر: محمدرضا از کرج
0

سمند LX EF7 سمند LX EF7 داداش مرادی من نظرم اینه با 30 تومان بهترین انتخاب سمند هست حالا موتور xu7 یا ef7 به قول شما بستگی به طرف داره که با کدوم مشکلاتش راحت تر کنار میاد من با xu7 اصلا نمیتونم کنار بیام چون دوستانم و فامیلهای من 405 داشتند که کار کرده خریده بودند و چند ماه یکبار واشر سرسیلندر میسوزوندند و از دستxu7 به ستوه اومده بودند بنابراین ef7 تنها انتخاب من بود و گزینه دیگری هم نبود ef7 در حال حاضر یک مشکل اساسی داره و اون هم اینه که مکانیک ماهر و متخصصش خیلی کم هست و حدودا 3 سال دیگه طول میکشه تا تعداد مکانیکهای متخصصش بیشتر بشه ضمنا کسانی که نوع و فرهنگ رانندگیشون خیلی آرام و با تومانینه و صبورانه هست و معمولا دست فرمون آرام و کندی دارند به هیچ عنوان نباید ef7 را انتخاب کنند چون در سربالایی ها و جاده های شلوغ شدیدا گرفتار میشن ef7 در حد اسپرت هست و فقط رانندگان تیز فرمان و حداقل نیمه حرفه ای میتوانند ef7 را برانند
18:03  1394/08/08
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: امیرحسینEF
4

دیروز ساعت17 -94.8.7
داشتم اتوبان قزوین تهران و میرفتم که شاهد تصادفات پی در پی حدودا 150 تا ماشین که اکثرا پراید پژو پارس 405 بودن دیدم تو اونهمه ماشین حتی 1 دونه هم سمند نبود من خودم با سمند بودم اصلا احساس سر بودن یا بهم خوردن تعادل نداشتم
اقا سمند بهترین ماشین تو این قیمت
با کوچکترین بارش باران تعادل پژو بهم میخورد که چندین موردو خودم دیدم
انقدم بدنه ضعیفی داشتن که تمام تبدیل به هاچ بک شده بودن با کوچکترین ضربه
سمند عالیه تو این شرایط میشه دید
15:12  1394/08/08
گزارش
پاسخ دادن
رضا
18

واما مصرف سوختش با بنزین یه باک کامل که زدم میانگین مصرفش هم توی جاده و هم شهر که البته باهاش تو جاده بیشتر رفته بودم هر صد کیلومتری 7 لیتر سوزونده بود واین فوق العاده بود برام
3. شاید قطعات این نوع ماشین گرونتر از بقیه ماشینای هم سطحش باشه ولی از لحاظ کیفیت و طول عمر. و کارایی بیشتر کار میده و کیفیت بالایی دارن.
در کل من برخلاف نظر کسانی که بهم میگفتن ef7 خوب نیست من الان میگم ماشین بسیار خوب بادوام پرقدرت و پرشتاب و کم مصرف و عالی هستش و این را هم بگم که چقدر خوبه که آدم تا زمانی که خودش ماشینی را نداشته و تجربه استفاده از ماشینی را نداره بیهوده در موردش اظهار نظر نکنه.
14:29  1394/08/08
گزارش
پاسخ دادن
رضا
10

سلام به همه
من 4 ماهه که سمند ef7 دارم و زمانی که میخواستم ماشین بخرم اکثرا بهم میگفتن ef7 خوب نیست خرجش زیاده بازار فروشش کمه کیفیت نداره و از ابنجور حرفا ولی من به دلیل اینکه پدرم 1 سال پیش یه صفرشو خرید و تو این مدتی که این ماشینشو داشت من ندیدم حتی یه بار بگه ماشین بدیه و ازش راضی بود و خداییش هم هیچ مشکلی نداره منم دلو زدم به دریا و یه مدل 91 از بازار خریدم و الان هم که 4 ماهه مبگذره استفاده میکنم و با توجه به اینکه محل کارم ازمنزل 85 کیلومتر فاصله داره و من روزانه رفت وبرگشت 190 کیلومتر باهاش رانندگی میکنم میتونم به چند علت بگم بهترین ماشین واسه شرایط من در حال حاضر همین ef7 هست 1.از لحاظ نوع سوخت به صرفه ترین سوخت الان گاز هست که این ماشین پایه گاز سوز هست و تا 90 درصد میتونی گاز استفاده کنی و 10 درصد بنزین و این کار هیچ آسیبی به موتور این ماشین وارد نمیکنه به علت سیستم و طراحی خاصی که داره
2 . از لحاظ میزان مصرفی که داره من باهاش کیلو متر گرفتم مصرف یه کپسول گازش که 11 ونیم لیتر گاز زده بودم باهاش 225 کیلومتر تو جاده راه میره واین خیلی بصرفه هست . واما یه باک کامل بنز
14:26  1394/08/08
گزارش
پاسخ دادن
علی
3

شما هنوز فزق کشش و شتاب و گشتاور و توان و اسب بخار رو نمیدونین . طرف اومده گفته با سرعت زیاد از سربالایی بالا رفتم پس کشش ef7 بهتره !! شما هنوز تعریف کشش رو نمیدونین هنوز نمیدونین با سرعت 140 رفتن ربطی به کشش نداره . شما هنوز نمیدونین که کشش ماشین رو کجا و چطوری باید فهمید ! شما با این اطلاعاتتون باید هم ef7 ایرانخودرو رو بخرید ! اگر شما ها نباشید که ایرانخودرو باید تعطیلش کنه !!
20:46  1394/08/07
گزارش
پاسخ دادن
جلال
3

نخریدلطفا
گزارش
پاسخ دادن
01:14  1394/08/08

مجید
4

با سلام علی اقا ما که این ماشینو داریم مشکلی با کشش اون نداریم واز شتاب وقدرت عالی اون رضایت داریم .مشکل شما با کشش وگشتاور ماشینی که نداری چیه.
گزارش
پاسخ دادن
15:27  1394/08/08

شامی
3

Xu7 هر چی قدیمی هم باشه اما بین همه موتورهای داخلی بهترین کشش را میده البته بعد از موتور پارس موتور زانتيا . هر چی موتور هست به جز xu7 هیچکدومش کشش این موتورو نداره من همه این ماشین ها سوار شدم هیچکدوم کشش xu7 را ندارن xu7 خیلی برای مسافرت و جاده بهتره اصلا تو سربالایی اذیت نمیکنه خیلی راحت با سر گاز دادن شیب ها را بالا میره
12:12  1394/08/07
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
11

آقای علی درایور در ارتباط با سوال شما عرض کنم شما هر ماشینی رو که مد نظرت هست با توجه به سلیقه و کاربردت انتخاب کن . سمند و پارس و 405 خانوادگی هستن و 206 اسپرت و کوچیک هست . در مورد ef7 و xu7 هم زیاد بحث کردیم . من نه میگم ef7 خوبه نه میگم xu7 خوبه میگم نقاط ضعف و قوتش رو ببین . مثل این افرادی که میگن فلان موتور بهترین هست تصمیم نگیر . اگر ef7 نقاط قوتی داره xu7 هم نقاط قوتی داره . هر دو ضعف های خوشون رو هم دارن . پس ببین چی بیشتر به کارت میاد . من هیچوقت نمیگم یک ماشین و موتور کاملا خوبه اینجوری حرف زدن کار بچه مدرسه ای هاست . این ماشین ها و موتورها ضعف های مهمی دارند ضعف ماشین رو ببین بعد ببین میتونی باهاش کنار بیای یا نه و بعد بخر . مشکل من با این دارندگان ef7 در اینجا این هست که ضعف موتور رو میخوان پنهان کنند و فکر کنند بهترین موتور دنیا رو خریدن . من میگم واقعیت های هر ماشین رو ببینید و بعد ماشین انتخاب کنید وگرنه بعدا به مشکل میخورید
13:04  1394/08/06
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: جواد مهاجر
3

اولا من ماشینم فروختم می خوام اگه خدا بخواد دنا بخرم ولی بعلت شرایط حاکم بر بازار دست نگهداشتم(البته پشیمانم از فروشش) اقای مرادی شما حساب کاربری داری چون قبل از اینکه روی سایت نظرات بیاد تو جواب می دی
گزارش
پاسخ دادن
14:58  1394/08/06

فرخ
0

اما حالا مدتیه ماشین موقع استارت اولیه یعنی فقط روی حالت بنزین لرزش داره ریپ میزنه ولی به محض رفتن رو گاز درست میشه دوستان کسی تجربه ای داره؟
20:25  1394/08/05
گزارش
پاسخ دادن
فرخ
0

تعویض دسته موتور یکبار تعمیر جلوبندی یکبار تعویض لاستیک یکبار اینا هم ربطی به نوع موتور ندارند
20:22  1394/08/05
گزارش
پاسخ دادن
فرخ
0

تعویض شیشه بالابر یا دیسک .و صفحه ربطی بع موتور ef7 نداره
20:20  1394/08/05
گزارش
پاسخ دادن
mohammad
0

با سلام
دوستان در مورد دیسک و صفحه چه مارکی رو پیشنهاد میکنن؟ میگن والو اصلی جنس خوبیه و قیمتشم حدود 220 تومنه، نظر دوستان چیه ممنون میشم نظر بدین
14:08  1394/08/05
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
9

بر روی گیربکس be3 و کلاچ مربوط به xu7 میشه صفحه کلاچ زانتیا 1800 نصب کرد که کیفیت بسیار خوبی داره و شتاب ماشین رو هم بهتر میکنه . من فلایویل ef7 رو از نزدیک ندیدم ولی فکر میکنم میشه روی گیربکس و کلاچ be3 مربوط به ef7 هم صفحه کلاچ زانتیا 1800 نصب کرد . بهتر هست این رو دقیقا از مکانیک مربوطه سئوال کنید اگر امکانش بود حتما صفحه کلاچ زانتیا نصب کنید که خیلی خیلی بهتر هست
گزارش
پاسخ دادن
14:46  1394/08/05

مرادی
6

ببینید جدای از بحث مقایسه موتورها اگر در زمینه طراحی و ساختار موتور مطالعه کرده باشید متوجه میشید که گشتاور موتور قبل از هر چیزی به مساحت پیستون و طول لنگ میل لنگ بستگی داره . پس برای افزایش گشتاور ناچار به بزرگتر کردن پیستون و افزایش طول لنگ میل لنگ میشیم. هر دو این پارامترها مستقیما منجر به افزایش حجم موتور میشن . گشتاور دور پایین با حجم موتور ایجاد میشه و سیستم های تنفسی مثل cvvt و تعداد بالای سوپاپ از افت گشتاور در دور بالا جلوگیری میکنند . وقتی حجم موتور کافی نباشه راننده مجبور به استفاده از دور بالای موتور میشه و این در واقع یک فریبکاری هست که توسط شرکت های خودروسازی انجام میگیره که برای کاهش مصرف میان و حجم رو کم میکنن ولی به مشتری نمیگن که گشتاور دور پایین موتور بسیار افت میکنه و فقط در دور بالا میتونه گشتاور تولید کنه . مهمترین مشکل ef7 علاوه بر کیفیت پایینش همین حجم کمش هست . 1645 سی سی نمیتونه گشتاور دور پایین کافی برای بدنه سمند ایجاد کنه و راننده ناچار به استفاده از دور بالای موتور میشه . واقع بین باشید و واقعیت های فنی رو بپذیرید و یک طرفه قضاوت نکنید .
09:02  1394/08/05
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
5

من قصد ندارم از xu7 تعریف کنم ولی اگر واقعا قرار هست xu7 منسوخ بشه راه کارش تولید یک موتور با کیفیت 2000 سی سی 16 سوپاپ هست . اگر چنین موتوری تولید بشه کسی اینجا نمیاد بگه که گشتاورش خوب نیست و فقط دور بالا ماشین راه میره . همین که ef7 مجبور هست که با xu7 مقایسه بشه واسش یک باخت محسوب میشه . موتور xu7 مربوط به اوایل دهه 2000 هست و موتور ef7 حدود 10 سال بعد طراحی شده پس باید از هر نظری بهتر از xu7 باشه ولی نیست و در مواردی مثل گشتاور دورپایین بسیار ضعیف تر از xu7 عمل میکنه . هیچ شکی نیست که xu7 باید بازنشسته اما تا زمانی که یک موتور 2000 سی سی جایگزینش نشه همیشه این بحث ها وجود داره . شما هر موتور تنفس طبیعی با حجم 1645 سی سی بیارید باز همین مشکل ضعف گشتاور دور پایین رو برای کشیدن بدنه سمند داره . اگر یک موتور 2000 سی سی مدرن جایگزین میشد اینجا کسی نمیومد با xu7 مقایسه اش کنه ولی الان ef7 داره در رقابت با Xu7 دست و پا میزنه و در مواردی مغلوب هم میشه این برای موتوری که 10 سال بعد ساخته و طراحی شده یک شکست محسوب میشه . منصف باشید و واقعیت رو بپذیرید
گزارش
پاسخ دادن
13:38  1394/08/05

جمشید
0

آقای محمد رضا از کرج کاربر بهبهانی را جاانداختید.مدتی با این نام فعال بودند .البته شاید من و امید و دیگر دوستان اشتباه کنیم وخطای دیگران را به نام مرادی بنویسیم،لذا مرادی جان اسمت را در سایت ثبت کن.لطفا
گزارش
پاسخ دادن
15:15  1394/08/07

کاربر: حسين ازكرمان
3

سلام برهمه سمند سواران
بالاخره من بعد از چند ماه صبوري ديروز ماشينم را تحويل گرفتم
چند سوال برام پيش اومده اگه جواب بدين ممنون مي شم :
1 – هنگام تحويل كيلومتر ماشين من روي 38 بود آيا غير طبيعي نيست ؟
2 - لاستيكهاي ماشينم ماكس گرين هست چه جور لاستيكيه ؟
3 – دزدگير رمز سخنگو رافعال كردم اما دوباره غير فعالش كردم اما همچنان وقتي با ريموت قفلش مي كنم آ‍ژيرمي زنه چه جوري دزدگير سخنگو را غيرفعال كنم ؟
دوستان واقعاً باوركردني نيست با اينكه ماشين من دوگانه است ولي شتاب عالي داره . براي مثال وقتي ديروز باهمين ماشين آب بندي نشده حركت مي كردم اولش(چون قبلا پرايد داشتم ) فكرمي كردم روي سه ياچهارم ولي وقتي ديدم روي دنده 2 هستم متعجب شدم . خداييش كه زيرپاي معركه اي داره !!!!!!!!!!!!!

08:06  1394/08/05
گزارش
پاسخ دادن
جک اس5
0

سلام دوستان
تحویل خرداد تمام شده و همین روزها خودروی تحویل تیر حمل میشه و اس سند میاد
هفته آینده احمالش زیاده
گزارش
پاسخ دادن
16:12  1397/07/03

mohammad
1

سلام دوستان، قبلا یه مطلب گذاشته بودم در رابطه با اینکه یه صدای غیر نرمال از سمت تسمه تایم ماشینم ( کلا سمت شاگرد) میاد و دوستان هم لطف کرده بودن نظر داده بودن، این صدا تو دور موتور تقریبا 1000 و به صورت غرغر شنیده میشد، خواستم بگم بردمش نمایندگی تسمه دینام رو درآورد صدا قطع شد، بعد یکی یکی پولی ها رو چک کردیم مشکل از واتر پمپ بود، واتر پمپ رو عوض کردم مشکلش حل شد، جهت اطلاع دوستان گفتم که در شرایط مشابه مد نظرشون باشه، یا حق
08:00  1394/08/05
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ali LORD
0

دوستان یه سوال
توی دما های پایین،که موتور گرم میشه و فن شروع به کار میکنه،مگه نباید اول تک فن اونم با دور کند شروع کنه؟!
مال من هر دو فن با دور کند شروع میکنن به کار کردن!
22:40  1394/08/04
گزارش
پاسخ دادن
امیرحسین
0

جفت فن روشن میشن هیچ مشگلی نداره
وقتی هم هوا گرم باشه فن ها دور تند کار میکنن امپرم تا وسط میاد مشگلی نداره
گزارش
پاسخ دادن
10:02  1394/08/05

مجید
4

وقتی آمپر به وسط نزدیک میشه رله ها جفت فن ها را بصورت سری با دور آرام فعال می کنن ولی به بمجرد رسیدن آمپر به وسط ارتباط بصورت موازی در میاد و جفت فن ها با دور بالا به گردش درمیان، یه نکته مهم اگه دیدید فن فقط بادور بالا فعال میشه یعنی فیوز یکی از فن ها سوخته در این حالت دور کند دیگه فعال نمیشه و فقط موقع رسیدن آمپر به وسط یک از فن ها با دور تند بکار میوفته محل فیوز فن ها یه جعبه کالسکه ایه کوچیکه سمت راننده کنار گلگیر
گزارش
پاسخ دادن
15:37  1394/08/05

علی
4

تا وقتی افرادی هستن که فکر میکنن که سوپاپ و سیستم سوپاپ و این حرفها میتونه جای حجم موتور و گشتاور دور پایین موتور رو بگیره شک نکنید که ایرانخودرو این موتور های بی کیفیت و بی ارزش رو تولید میکنه و میفروشه . این ها همون افرادی هستن که با دیدن کلمه بوش یا زیمنس روی ecu و دریچه گاز و کوئل و مانیفولد زود اومدن گفتن این موتور ساخت زیمنس و بوش هست !! این افراد اینقدر کم اطلاع بودن که نمیدونستن 405 و پراید هم روش نوشته زیمنس بوش کانتیننتال مگنت مارلی ساژم !!! ایرانخودرو خوب گولتون زده و موتور کم ارزش ef7 رو با حجم 1600 سی سی با گشتاور دور پایین افتضاح به اسم یک موتور به روز آلمانی بهتون فروخته ! شمایی که ارتباط بین حجم و توان و گشتاور و سوپاپ رو نمیدونید باید هم ef7 بخرید !!!
15:37  1394/08/04
گزارش
پاسخ دادن
محسن.ر
15

والا انقدی که بعضیا از ef7 بد میگن آدم فکر میکنه چه خبره! والا منکه 5 ماهه دارم راضیم ازش صدای کمی داره و مصرفشم که واقعن به صرفه س!
گزارش
پاسخ دادن
01:52  1394/08/05

حامد
0

سلام دوستان.ef7 گازسوز مدل94دارم 10000کار کرده دسته دنده ویز ویز صدا میده وقتی که با دورموتور بالا رانندگی میکنی میخواستم ببینم ماشین کسی این مشکل را دارد؟؟بنظرتون عیب از گیربکس هست یا نه؟؟؟؟
15:24  1394/08/04
گزارش
پاسخ دادن
مجید
8

آقا حامد من ef7 مدل93 دارم تنها مشکلی که تا این لحظه برام پیش اومده همین مشکل فعلی شما بوده تو کیلومتر3500 علت صدای لرزش دسته دنده بخاطر سه تا دونه میل ماهک که دقیقا زیر باکس هواست عوض کردنش بسیار راحته و قیمت هر دونش فقط 6 هزار تومنه پیشنهاد می کنم اگه حال الافی تو نمایندگی را نداری بیرون عوض کن از من دوتا دونش خراب بود که با دستمزد شد 20 هزار تومن
گزارش
پاسخ دادن
20:32  1394/08/04

علی
5

سلام دوستان
من سال۹۱ دوگانه خریدم
اولش یه مقدار مشکل داشت
'دنده ۳ سفت بود چندباربردم نمایندگیهای مختلف توتهران که بالاخره گفتند بایدگیربکس عوض کنی
که عوض کردم وخوب شد'
'مشکل بعدی این بود وقتی که فن میگرفتم بعدیه مدت خاموش می شد بردم پیش یه باطریساز آشنا سیمهای زیر داشبورد ورله فن رو تقویت کرد که خوب شد'
چندبارهم تاحالا رله فن خنک کننده رادیاتعویض کردم
۱۶۰۰۰۰ تا باهاش رفتم ازش راضیم
دیروزتوسربالایی گدوک بادنده معکوس همه ماشینا رو پشت سر گذاشتم
چندبارتاحالا سرعت ۱۷۰ تا رفتم
10:38  1394/08/04
گزارش
پاسخ دادن
حمید
3

یه سوالی که داشتم اینه چجور میشه رینگ فولادی رو آلومینیومی کرد؟ لاستیکم باید عوض بشه؟ هنوز ماشینو تحویل ندادن میخام ببینم آیا میشه کاری کرد که با رینگ آلومینیومی تحویل بدن و پولشو بگیرن؟
گزارش
پاسخ دادن
14:01  1394/08/04

امیرحسین
2

منم چند روز دیگه ماشین تحویل میگیرم
بله لاستیک 15 به رینگ المینیومی هم میخوره
چه کاریه خودت برو بازار هر مدل رینگ دلت خواست بنداز
رینگای خودتم بر میدارن
اگه تهرانی برو امیر کبیر سرچشمه تا دلت بخواد رینگ و لاستیک خوب تو بازار قیمت 4تاش 400
گزارش
پاسخ دادن
19:56  1394/08/04

کاربر: محمدرضا از کرج
7

حادث جان من اغلب موارد در دور 3500 دنده عوض میکنم باور کن ماشین عالی راه میره و در سربالایی با دور 4000 دنده عوض میکنم خیلی راحت سربالایی رو میره تا الان 6000 کیلومتر باهاش رفتم داخل شهر به دلیل ترافیک بعضی وقنها دور 3000دنده عوض میکنم یه نفر نیست جلوی ماشینو بگیره شتابش فوق العادس تجربه به من میگه رانندگی داخل شهر شلوغ و پر ترافیک بهتره دور 3500 دنده عوض کنم ضمنا تو اتوبان جاده کفی من دنده 5 سرعت 120 تا دور موتور به 3500 ودر سرعت 160 تا دور موتور به 4500 میرسه اونوقت موندم شما چطوری دور موتور به 5000 میرسونی با چه سرعتی و کدوم دنده؟؟؟؟
18:53  1394/08/03
گزارش
پاسخ دادن
علی
3

نکنه فکر میکنی لمبرگینی هوراکان سوار شدی ؟؟؟ چهار نفر سوار کن برو سر بالایی بعد میبینی که جون میکنه تا بالا بره . اونوقت میبینی که کسی هست جلوی شتابش رو بگیره یا نه . برو آقا جون برو اینجا خیلی ها هستن که از علم مکانیک سر در میارن . موتور 1600 سی سی ef7 فقط وقتی خالی باشه کفی خوب راه میره توی گردنه جون میکنه . سربالایی رفتن راحت نیاز به گشتاور دور پایین داره و این چیزی هست که ef7 نداره . موتور بی کیفیت ef7 واسه امثال جنابعالی ساخته شده تا به اسم موتور آلمانی مدرن یک موتور کم ارزش 1600 بهت بفروشن که فقط کفی راه میره . زیر دور 4000 موتور ef7 فقط به درد جارو برقی میخوره .
گزارش
پاسخ دادن
19:17  1394/08/03

علی
3

موتور پرقدرت 1600 سی سی شما توی دور زیر 5000 هیچ قدرتی نداره و سربالایی بالا نمیره مگر به زور دنده سنگین و دور موتور 5000 !!!!!!! تا افرادی مثل جنابعالی هستند ایرانخودرو میتونه موتور بی ارزش و بی کیفیت ef7 رو به اسم یک موتور مدرن به مردم بفروشه
گزارش
پاسخ دادن
15:20  1394/08/04

عارف
0

اقای علی لطفا یکم مطالعه کنید و سطح سوادتونو ببرید بالا و تعصب رو کنار بزارید درسته واسه سربالایی گشتاور بالا مهم است نه دور موتور بالا دقت کنید موتور xu7 jpl3 یا همون موتور پژو معمولی ۸ سوپاپ حداکثر گشتاورش تو دور ۳۰۰۰ هستش بعد از اون تو سر بالایی افت توان داره چرا چون اسب بخار تو دور ۶۰۰۰ صد تاس که بعضی منابع زدن ۹۷ به هر حال وقتی دور موتور نصفه درسته گشتاور بالاس ولی اسب بخار هم نصف میشه واگه بخوای اسب بخار رو ببری بالا گشتاور افت میکنه ( درمورد پارس elx حداکثر گشتاور تو دور موتور ۴۵۰۰ هستش ) یعنی حداکثر گشتاور با بهینه ترین قدرت موتور رانندگی کردن ( شما یا واقعا اطلاعاتتون پایینه یا واقعا چشماتونو بستین فقط نق میزنین اونم از رو تعصب الان تمام موتورهای روز دنیا گشتاورشون حداقل از دور موتور ۴۰۰۰ به بالا شروع میشه طبق گفته شما خودروی کامارو zl1 با ۸ سیلندر و حداکثر گشتاور تو دور ۴۷۸۰ به درد جارو برقی میخوره لطفا اگه کسی نظری میده با دلیل علمی باشه و اینکه باور کنید این ارابه های ایران فرقون همشون سر و ته یه پیازن ef7 یا xu7 اختلافشون ۲ ثانیه‌اس ولی مصرف این کجا و اون کجا
گزارش
پاسخ دادن
11:21  1397/04/07

تنکابنی
0

من چند ماه هست سمند ef7 تحویل گرفتم . خداییش ازش راضیم مخصوصا جاده صاف باشه خیلی خوب میره اما وقتی جاده سربالایی میشه این اسب لنگ میزنه کمی و دیگه حس قدرت نمیده به نظرم به خاطر موتورش هست که 1700 هست باید خیلی گاز بدم کمی عصبی میکنه سربالایی ها اما در کل خوبه راضیم
07:40  1394/08/03
گزارش
پاسخ دادن
حمید
5

دوست عزیز منم الان یه 93 بنزینی دارم نمیدونم شاید مال شما گاز سوزه که تو سربالایی لنگ میزنه اما مال من با 120 تا تو سربالایی میره بالا هیچ کدوم از ماشینهای رده خودش نمیتونن بگیرنش ببرید تنظیم موتور دستگاه بزاره شاید مشکلی داره
گزارش
پاسخ دادن
13:58  1394/08/03

کاربر: hades
7

من نمیدونم قبلا چه ماشینی داشتید
اما ef7 ساخته شده واسه دور بالا
یعنی شما تو شهر راحت میتونید رو دور 3500 دنده عوض کنید بدون اینکه مشکلی داشته باشید و در سربالایی ها تا 5500 به راحتی بدون فشاری میتونید دور موتور رو بالا ببرید.
این موتور ساخته شده واسه دور بالا یعنی اگر تا 5500 بالا بیای هیچ مشکلی پیدا نمیکنه
البته توجه داشته باشید که تنها در سربالایی ها بالای 5000 برید چون اصولا تو کفی رو 5000 یعنی خودکشی چون بشدت ماشین دور میگیره و دردسر میشه واست.
در ضمن شما کل رانندگی دوران زندگیت که تو سربالایی باشی 5 درصد هم نمیشه و همیشه تو کفی هستی بنابراین نگران این 5 درصد نباش و با این موتور راحت تا 5500 بیا و بدون ترس
من قبلا گفتم تا الان 20000 کیلومتر با همین سبک رانندگی کردم و بخدا حتی یه قطره روغن و آب کم نشده.
حرف بقیه رو هم گوش نکن مخصوصا اوناییکه یه گاز به پدال این ماشین ندادن و از تجربیات بقیه که با این ماشین مرتب رانندگی میکنن
استفاده کن.
گزارش
پاسخ دادن
21:59  1394/08/03

جواد
0

با سلام می خواستم بدونم ef7 بنزینی دارای تراتل برقی است یا سیمی و اگر بخواهیم کروز روی آن نصب کنیم چه قدر هزینه دارد.
20:25  1394/08/02
گزارش
پاسخ دادن
مجید
4

دریچه گازش سیمیه
گزارش
پاسخ دادن
22:58  1394/08/02

امیرحسین
1

اقا یکی به من جواب بده
این سمند داشبورد p2 سورنی کسی داره؟
کد این ماشین چنده؟
13:03  1394/07/30
گزارش
پاسخ دادن
سمندی
1

آقا فرزاد امکانات رفاهی پارس بهتر از سمند هست ولی از لحاظ فنی سمند از پارس سرتر هست ،از لحاظ تعادل و نرمی با هم برابر هستند
گزارش
پاسخ دادن
09:36  1394/08/03

کاربر: ali LORD
0

داشبورد p2 چیه دیگه ؟!!!!!!!!! :دی
گزارش
پاسخ دادن
18:05  1394/07/30

کاربر: oMIID
1

همون داشبورد سورنی هستش که با رنگ کرم برای سمند صادراتی تولید میشه و فقط در تابستون ۹۲ یه تعداد محدودی ظاهرا برگشت خورده بود و توی بازار داخلی فروختن که اتفاقا نسبت به داخلی ها خیلی عالی و باکیفیت بود.
دیگه م فروش نداشتن و ندارن...بیخیالش باش...صفر پیدا نمیکنی...
گزارش
پاسخ دادن
22:31  1394/08/02

کاربر: ali LORD
1

امید از ماشینت عکس نذاشتیا!
چطور شد ؟ ماشین مثل روز اول شده؟
بدجوری در ماشینم رو مخمه ! :|
12:28  1394/07/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: oMIID
2

عه!!!!
یادم رفت داداش...
آره خوب شده ، دیگه دادم تعویض کردن واسم...
فعلا که مشهدم داداش...انشاا...هفته دیگه برگشتم میذارم عکساشو.
گزارش
پاسخ دادن
22:17  1394/08/02

عشق ef7
23

علی آقا مخالفت بیش از حد شما می تونه 3 حالت داشته باشد
1 شما یکی از اون زوجهای باشید به علت روغن ریزی ماشینتان طلاق گرفته اید که
این بدنیست
2. یک ماشین سمند ef7 بهتون زده وشما به سر توی گودال روغن افتاده اید ماشین به سرعت درفته
3 مکانیک هستید واز این ماشین اصلا سر در نمارید
شرمنده منظورم مکانیکهایخوب کشورمان نیست
23:58  1394/07/28
گزارش
پاسخ دادن
mohammad
0

با عرض سلام
دوستان ماشین من وقتی در جا کار میکنه بعضی اوقات یه صدای تق تق تق از داخل موتورش میشنوم بعد که یه کم گاز دادم درست میشه تو هر دو سوخت گاز و بنزین اینجوریه اعصابم به هم ریخته نمیدونم مشکلش چقدر حاده شاید از تسمه تایم، سوپاپ، ویا ... باشه منتهی چون صدا دائمی نیست مطمئنم نمایندگی ام نمیتونه حدس بزنه مشکل از چیه! کسی از دوستان راهنمایی کنه خیلی ممنون میشم خواهشا کمک کنید
21:49  1394/07/27
گزارش
پاسخ دادن
رضا
11

آقایون تو رو خدا کمک کنین ، من میخاستم سمند دوگانه ef7 بگیرم اینجام پرسیدم مصرف سوختشو گفتن کمه، ولی میگن مخزن گازش ایمن نیست درسته؟ دارم منصرف میشم
گزارش
پاسخ دادن
00:13  1394/07/28

مجید
3

مال کثیف شدن استکانی سوپاپ هاست که باعث میشه موقع خاموش بودن روغن داخلش خالی بشه وقتی روشن میکنی و گاز میدی پر از روغم میشه و صدا قطع میشه در هر صورت غیر از صدا مشکلی ایجاد نمیکنه
گزارش
پاسخ دادن
11:40  1394/07/28

نجاتی
0

چند روزی هست که دارم بحث های این صفحه را میخونم به نظرهای افراطی کاری ندارم اما چیزی که دیدم این بود که در مقابل استدلال های آقای مرادی دوستانی که طرفدار ef7 هستن نتونستن پاسخ منطقی ارایه بدن و ردشون کنن . من خودم شیمی خوندم حرف ایشون در مورد عدد اکتان بنزین کاملا درسته در مورد گشتاور نميدونم دقیقا تعریفش چی ميشه و چه اثری داره اما در مقابل استدلال های آقای مرادی ندیدم کسی بتونه پاسخی جامع و کامل بده
18:31  1394/07/27
گزارش
پاسخ دادن
محسن.ر
48

من تقریبن 5 ماهی هست که ef7 سمند تحویل گرفتم، باید بگم با قیمت 31 میلیون نمیشه ماشین نو با این موتورقوی و کم مصرف و صدای کم گرفت! درسته قبلنا شنیدم ایراداتی داشته ولی من خودم تا حالا هیچکدوم ازین ایرادها رو ندیدم و نسبت به پولی که دادم راضی ام سواری نرمی داره حتی از پرشیا که داداشم داره نرم تر هست ،هزینه سوختشم کمه درماه! منکه راضیم خداییش درحد خودش و پولی که دادم! نکته منفیش اینه ماشینه بزرگیه وتو شهر برا جاپارک یکم باید بگردی
گزارش
پاسخ دادن
21:41  1394/07/27

کاربر: جواد مهاجر
2

متاسفانه بنزین ایران دارای ناخالصه (اکتان پیش کش) وتنها موتوری با این بنزین ها سازگار هست همین ef7 وتنه ماشینی با تک استارت در زمستان روشن میشه همین ماشین
گزارش
پاسخ دادن
01:32  1394/07/28

کاربر: oMIID
8

هرماشینی مزایا و معایبی داره ولی اینجوری که شما میگی نیست...
شما اگه بری نظرات مربوط به برج 5 و 6 رو بخونی متوجه میشی که خیلیم خوب جواب این آقا رو دادیم حتی برج 4 هم با نام کاربری بهبهانی نظر میداد،حسابی جوابشو دادیم اما مسئله اینه که ایشون از رو نمیره هیچ حرفی رو قبول نمیکنه و مدام ازین شاخه به اون شاخه میپره...
خلاصه انقدر جو اینجا رو بهم ریخت که اکثر دوستان مثل هادس،حسین،علی و ... و حتی خود من ازین صفحه رفتن...یعنی واقعا جلوی بی منطقی ایشون کم آوردن...
الانم نگاه نکن کسی جوابشو نمیده...همه شناختنش...دیگه حوصله کل کل الکی ندارن...بیشتر به چشم نخودی بهش نگاه میکنن...گذاشتیم تو رویاهاش خوش باشه...
گزارش
پاسخ دادن
11:35  1394/07/28

کاربر: hades
2

یه بنده خدایی از من در مورد چیپ دراگون پرسید
الان بعد چند ماه نظر قطعیم رو میگم.
به نظر من بدون این چیپ رانندگی کنید بهتره
از وقتی که ورش داشتم صدای موتور کمتر شده و نرم تر و بدون ریپ کار میکنه
در ضمن بوی بد اگزوز هم برطرف شده
من به این نتیجه رسیدم که ماشین که از کمپانی بیرون میاد نباید دستکاریش کنید چون واقعا همه چیش رو حساب و کتاب کنار هم چیده شده و تنظیم شده.
ef7 به تنهایی پر شتاب و پر قدرت هست نیاز به این جنگولک بازیا نداره
از بچه های آشنا خودمون هر کی خواست چیپ رو امتحان کنه به من بگه براش پست میکنم،
بین خودتون دست به دست بچرخونید ببینید چطوره
اما نظر منو میخواین بیخیالش بشید بهتره
هرچی هست معلومه که با دست کاری پاشش بنزین سروکار داره و این خوب نیست.
من ورش داشتم راضی تر هستم.
گزارش
پاسخ دادن
21:03  1394/07/30

کاربر: hades
4

در ادامه نظر قبلیم:
در نهایت شما اگر میخوای ماشین بخری هر ماشینی که میخوای بهری برو همون کاری که من کردم بکن.
تعداد خوبا رو با بدا بشمار و نتیجه گیری کن.
فقط این مطلب رو برادرانه به همه میگم هرچی میخوای بخری پژو نخر.
پراید بخر اما پژو نخر
این پژو هایی که جدید دارن میزنن همه داره تو مشهد سر هم میشه و بشدت کیفیت قطعات و موتوی و گیربکسیش افتضاحه.
به همین شبای عزیز یه چیزی میدونم که دارم این حرفو میزنم وگرنه نه سمند ارث بابامه و نه پراید و بقیه ماشینا.
سراغ پژو های جدید نرین لطفا.
از نظر من سورن هایی که دارن میزنن خوب روش دقت میکنن تیراژش هم کمه و تند تند نمیخوان سرهم کنن. در مورد دنا درسته که داخلش تزیینات بهتر و خوشکلی داره اما یه سری ایرادات قطعاتی داره که هنوز برطرف نشده مثل کولر و سیم گاز برقی و ...
البته جزعی و قابل حل هست رد نمایندگی ها اما دوندگی داره
البته همه دنا ها هم بد نبیتن شانس دیگه
اپیدمی هست.
معمولا هر ماشینی ایرادات خودشو داره که تو اون مدل میشه اپیدمی.
در آخر اینجوری که من تو همین چند صفحه آخر میبینم معلومه که تقریبا 80 درصد ملت از ef7 حال حاضر راضین.
خ ...
گزارش
پاسخ دادن
21:16  1394/07/30

علی
3

قبل از اینکه ef7 بخرید حتما یه تعویض روغنی پیدا کنید و باهاش قرار داد ببندید تا واستون روغن تامین کنه . با یک تمیزکار هم برای تمیزکردن دایمی کف پارکینگ خونه قرار داد ببندید . یک نمایندگی هم پیدا کنید و با کارشناسش رفیق بشید کهef7 رو به طور خاص واستون تعمیر کنه . ef7 خیلی خوبه بین خودروهای داخلی از نظر روغن ریزی و مشکلات عجیب غریب از همه موتورها یک سر و گردن بالاتره !!!!!!!
14:50  1394/07/27
گزارش
پاسخ دادن
علی مرادی
29

سلام،ببخشیدپست بالارابرای پژوپارس نوشته بودم اشتباهاً توصفحه ef7 یادداشت کردم،ازبس که این پژوپارس قطعاتش بی کیفیت وچینی شده وواشرسرسیلندرمیسوزونه،امان ازموتورقدیمی xu7
گزارش
پاسخ دادن
19:03  1394/07/27

ميثم
14

من مدل 94 دارم. نه روغن ريزي داره و نه هيچ مشكلي شكر خدا. مصرفش هم خدايي خوبه. همشم تو جاده هستم اونم تو گردنه. من نمي دونم چرا اونايي كه ندارن ازش ناراضين ولي همه كسايي كه سوار شدن و داشتن ازش راضين. واقعا كه اينجا ايرانه.
گزارش
پاسخ دادن
15:27  1394/07/28

m
0

باسلام ، به نظر من سفید عالیه!
گزارش
پاسخ دادن
09:36  1396/05/23

مجید
17

جالبترین نکته توی ef7 مصرف بسیار پایین بنزین با وجود وزن 1350 کیلویی ماشینه .من فاصله 1000 کیلومتری اصفهان تا بندرعباس را با 60 لیتر بنزین سوپر بدون مشکل رفتم فقط یه نکته ای که وجود داره اینه که بعد از روشن شدن چراغ بنزین حدود 6 لیتر بنزین داخل باک باقی میمونه که باید حدود 100 کیلومتر خارج از شهر امکان حرکت بده ولی به علت پهن بودن باک بنزین اگه جاده شیب رو به بالا داشته باشه بنزین درست به موتور نمیرسه و موتور ریپ میزنه در مورد سمند خودم مشکل کپ کردن بعد از چند بار توجه نکردن به این نکته شروع شد
12:25  1394/07/27
گزارش
پاسخ دادن
رضا
10

سلام، راستش میخاستم یه سمندef7 دوگانه بخرم، یه مخزن پر گاز چند کیلومتر میره.و هزینه یه بار پرکردن مخزن چقده؟ خاهش میکنم جواب بدین مرسی
گزارش
پاسخ دادن
16:37  1394/07/27

حمیدرضا
22

سلام آقارضا،شمابایک باک بنزین فول ومخزن پرگاز تا1100کیلومترتوجاده میتونی بری،بله تعجب نکنید1100کیلومتر!بی دلیل نیست که سومین موتورگازسوزدنیاست،just ef7
گزارش
پاسخ دادن
19:39  1394/07/27

حمیدرضا
18

راستی آقارضایادم رفت خدمتتون عرض کنم هزینه پرکردن مخزن 75لیتری گازحدود4800الی4500تومان هست که بااین مقدارمیتوان حدود280تا300کیلومترپیمود.
گزارش
پاسخ دادن
20:03  1394/07/27

حمید
1

سلام به همه دوستان من ای اف سون بنزینی دارم ولی نمیدونم رو چه دور موتوری باید دنده عوض کنم اگه کسی از دوستان اطلاعات دقیقی داره ممنون میشم
00:10  1394/07/27
گزارش
پاسخ دادن
مهربان
1

شما روی 3500 دنده عوض کن این رو توی دفترچه راهنما هم نوشته البته 3000 نوشته
گزارش
پاسخ دادن
14:54  1394/07/27

کاربر: oMIID
0

دنده ۱ و ۲ روی ۴۰۰۰
باقی دندها حداقل روی ۴۰۰۰ و حداکثر ۵۵۰۰
گزارش
پاسخ دادن
13:13  1394/07/27

لاجوردی
5

به نظر من بخاری ماشین هم خیلی مهمه چون قبلا 206sd داشتم وقتی بخاری رو روشن میکردم عذر میخوام حالت بدی به آدم دست میداد ولی الان کولر سمند که اولین بار میشه روشنش کردم خیلی عالیه هوای داغ رو میده بدون این که احساس بدی داشته باشیم بخاری خیلی عالی هم داره دقیقا مثل کولرش که خیلی خوب تو تابستون عمل میکرد
21:31  1394/07/26
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: جواد مهاجر
8

سلام خدمت دوستان من پیکان پژو glx پژو 206 v8 داشتم وحالا سمند ef7مدل 93 دارم قدرت ef7از بقیه ماشین های داشتم به مراتب بالاتره مشکلاتی داشته وراح ت برطف شده وسایل موتور ef7روقیمت کردم با موتورxu7هیچ تفاوتی نداشت وسوخت ماشین در شهر 8.5 در هر 100 کیلومترودر جاده 6.6وترکیبی7.5 که این واقعا عالی است
18:35  1394/07/26
گزارش
پاسخ دادن
یکی ازشما
0

سلام
آقاارمان خودروشاملرودارن اما باید مجوز حمل آن توسط ادارات دولتی صادر بشه ازگمرک گرفته تا راهور و اداره راه وغیره
نگران نباش انشاءالله میگیری. الان این وضع برای همه محصولات کرمان خودرو هست وبرای همه آنها باید اول این سنگ اندازی ادارات دولتی صاف بشه تا برسه دست منو وشما
گزارش
پاسخ دادن
09:42  1397/06/15

وحید خانی
34

نه واقعن سمند از 206. V8 موتورش به مراتب بهتره؟؟؟؟ واقعن اینجوره؟؟ توصیه میکنم یه سر به سایت ایرانخودرو بزنی ضرر نمیکنی داداش! حالا موتور1600. میگفتی یه چیزی ولی v8 واقعن از سمند ضعیفه؟!؟!؟!
گزارش
پاسخ دادن
19:25  1394/07/26

وحید خانی
5

آقا من حرف شما رو باور میکنم ترکیبی 7/5 میسوزونه سمند مشکلی ندارم خدایی نکرده قصد جسارت هم ندارم،ولی تو رو خدا سایت ایرانخودرو ترکیبی 206 v8 رو بخون ببین که نوشته6.6!یعنی تقریبن از 7/5 لیتری که شما میفرمایی 1 لیتر هم کمتر میسوزونه
گزارش
پاسخ دادن
21:42  1394/07/26

وحید خانی
3

از طرفی هرچی شلوغ تر باشه مصرف میره بالاتر خب یعنی مصرف شما در ترافیک وجای شلوغ بیشتر میشه نه کمتر
گزارش
پاسخ دادن
21:56  1394/07/26

کاربر: جواد مهاجر
4

من گفتم از نظر قدرت و سوخت نه چیزهای دیگرو یک نکته سوخت ترکیبی را من تو مسافرت به یک شهر نسبتا شلوغ تجربه کردم اینها نسبتهای متغیری هستند متاسفانه هرچی ما بگیم بعضی ها اصلا نمی خواند باور کنند
گزارش
پاسخ دادن
20:28  1394/07/26

حامد
5

من میخوام یه سمند EF7 بخرم ولی موندم مالتی پلکس بگیرم یا سخنگو ؟
لطفا راهنمایی کنید
19:59  1394/07/25
گزارش
پاسخ دادن
مهربان
2

مالتی صفحه کیلومترش خیلی خوشگله ولی کاراییشو نمیدونم
من سخنگودارم راضیم بد نیست ولی صفحه کیلومترش خیلی قدیمیه
گزارش
پاسخ دادن
09:54  1394/07/26

سمندی
12

سالار جاده ، فقط سمند ال ایکس.......
11:21  1394/07/25
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
11

تنها مزییتی موتورef7داره همین گشتاورپایین اش است چون هرچی بااین ماشین دورمیدان دور میزنی سر گیجه نمیگیری ولی موتور گازی خودم چون گشتاورش بالاست اول ادم سرگیجه میگیره بعدش خورجینش لاتی سیمها گیر مکنه مرتب باید بیاید پایین و ازادش کنید
14:56  1394/07/22
گزارش
پاسخ دادن
علی
9

اول میگفتن ef7 ساخت زیمنس بوده ! بعد گفتن ساخت بوش ! بعد گفتن آلمان طرحی کرده ! بعد گفتن چند تا دانشجوی آلمانی برای کاردستی درست کردن !!حالا معلوم شده ef7 از حلبی هم آلیاژش ضعیفتر و بدتره . موتور آلمانی شد قوطی حلبی دست آخر !! مورد داشتیم ef7 باعث طلاق دو نفر شده . چون از بس روغن ریزی داشته کف پارکینگ و حیاط خونه عیال مربوطه دیگه طاقت نیاورده و کار یه طلاق کشیده ! وقتی اسم ef7 میاد آدم یاد روغن ریزی و تعمیرگاه و نمایندگی میافته ! دسته موتورش که انگار برای نگه داشتن سطل زباله طراحی شده . واقعا چطور میتونید از ef7 تعریف کنین واقعا شرم نمیکنین؟؟؟؟ مگه کسی هم هست که ندونه ef7 چه افتضاحیه . خودتونو جمع کنین با این موتور بی کیفیت سرهم بندی شده
12:53  1394/07/22
گزارش
پاسخ دادن
مهربان
45

ای آقا این حرفای خاله زنک چیه؟ این محیط درست شده که مشکلات دوستان برطرف بشه والا من تا حالا یه قطره روغنم از ماشینم نریخته
گزارش
پاسخ دادن
13:46  1394/07/22

حسین مشهد
7

علی اقا آلمان کشور هست و زیمنس و بوش 2تا کارخونه تولیدی که المانی هم هستن یعنی اینکه ال 90 هم ایران خودرو و هم سایپا و هم ایران تولید کرده منظورتون اینه ؟
گزارش
پاسخ دادن
13:57  1394/07/22

علی
1

واقعا راست میگه سمند فقط موتور پژو
گزارش
پاسخ دادن
19:16  1394/07/24

سیروس طالع
0

سلام هم وطن عزیز شما خودتان سمند ای اف سون دارید؟
اگر مشکلی با ماشین سمند دارید لطفا مورد را عنوان کنید ؟
ولطفا برای ما توضیح بدهید برای 5000 کیلومتراول چگونه باید رانندگی کرد؟
گزارش
پاسخ دادن
19:35  1394/08/03

سپهر
45

اگه میخوای هر هفته روزی یک بار ماشینتون توی نمایندگی و تعمیرگاه باشه در خرید پرشیا elx شک نکنید همکارم یک ماهه که پرشیا صفرخریده تقریبا هرروز توی تعمیرگاهه ولی من خودم پنج سال میشه که سمند ef7 دارم خدا رو شکر که تا الان کوچکترین اذیتی نکرده فقط به خاطر بزرگ بودن ماشین تو کوچه های تنگ تهران سخت میشه تکونش داد دوستان از سمند انتظار بنز نداشته باشید ولی تو تولیدات داخل این از همشون بهتره هم اپشن های لازم رو داره هم کولر و بخاریش عالیه توی جاده کاملا احساس امنیت میکنیم در صورتی که 405 انگار روی هوا راه میره از نظر زیبایی به نظر خودم سمندlx قشنگ تر از پرشیا هست چون حداقل شبیه bmw هست که خیلی از خودرو ساز های نسبتا بزرگ این تقلیدها رو انجام میدن من جلو پنجر ه ی ماشینم رو به تمام پژو های دنیا نمیدم
12:49  1394/07/22
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
4

هر موتوری مزایا و نواقصی داره . هیچ موتوری بی نقص نیست و بی مزیت هم نیست از موتور بنز بگیر تا موتور پیکان . باید واقع بین بود . ef7 از نظر مصرف و صدای کمتر و تاپ اسپید بالاتر و برای رانندگی اسپرت بر xu7 برتری داره ولی از نظر گشتاور و کشش دور پایین و کیفیت و دسترسی به قطعات و رانندگی نرمال در مقابل xu7 نقص داره . اگر واقع بین باشیم باید این واقعیت ها رو بپذیریم
11:55  1394/07/22
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
4

همین موتور پراید که میفرمایید موتوری بسیار عالی از نقطه نظر طراحی است . اصل این موتور رو شرکت فورد طراحی کرده . ما در ایران داریم به پراید زور میگیم . پراید برای این ساخته نشده که 5 نفر سوارش کنی و بری سفر باهاش . حالا شما ببین چه موتور سخت جونی هست که باز هم جواب میده . ضمنا جهت اطلاع شما عرض کنم سواری های خطی بین شهری اعم از 405 و سمند همگی موتور xu7 دارند و هیچ راننده ای حتی حاضر نیست به ef7 نگاه کنه . ef7 هنوز خیلی خیلی راه در پیش داره تا مثل موتور طراحی پژو یا طراحی فورد بتونه بار صنعت حمل و نقل سبک یک کشور رو به دوش بکشه . کاری که موتور xu7 و همچنین موتور پراید سالهاست دارن به خوبی میکنند . فرق ef7 با موتور پژو مثل فرق یک نقاشی کشیده شده توسط یک کارآموز با یک نقاشی کشیده شده توسط یک استاد شهیر نقاشی است . درسته هر دو اسم نقاشی رو یدک میکشن ولی نکات ظریفی و مهمی هست که تفاوت این ها رو مشخص میکنه و تمیز میده از هم
گزارش
پاسخ دادن
14:14  1394/07/22

مرادی
4

oil module هست عزیز من . تلفظ فرانسوی میشه اویل ماژول . تلفظ انگلیسی میشه اویل ماجول ! حالا متوجه شدی داداش من
گزارش
پاسخ دادن
07:33  1394/07/23

حمید
32

سلام خواهش میکنم از این بحث های الکی وبی ربط دست بکشید همه می دونن ومی دونیم که نه اقای مرادی نه علی وبهبهانی هیچ اطلاعاتی در مورد موتور ندارن وفقط حرفهای کوچه بازاری رو میگن وشما رو تعصبی میکنن در صورتی نیاز نیست که عصبی بشید فقط سکوت. ودر مورد مزایا یا مشکلات باهم بحث کنیم خواهشا وارد این بحث های الکی نشید خواهش میکنم
10:59  1394/07/22
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
5

شما خیلی اطلاعات داری کافیه !!!!
گزارش
پاسخ دادن
11:43  1394/07/22

حمید
15

شما لطف دارید به کشش ودور موتور شما نمی رسه ....
گزارش
پاسخ دادن
13:16  1394/07/22

میرزایی از اصفهان
57

من کارگر نقاش یکی از نمایندگی های اصفهان هستم. چون دیدم بحث داغه اگه دوستان موافق باشن مشاهدات عینی. خودم را از داخل نمایندگی براتون گزارش می دم
بیشترین مورد خرابی تو تولیدات اخیر مال پژو پارس ساله که موتور قدیمی xv7 روش نصبه .به حدی موتور xu7 سری جدید بی کیفیت شده که اگه موقع آب بندی سرعت را به 140 برسونی سرسیلندر میسوزه الان که این مطلب را از شدت بیکاری دارم از سیستم داخل نمایندگی براتون تایپ می کنم سه تا پارس سال روی هوا ملعقه و دل و رودشون روی زمینه دوتاشون مشکل موتوری دارند ویکی گریبکس باید عوض بشه یه مورد عجیب در مورد پارس سال اینه که شرکت به جای سینی فولادی زیر موتور از سینی با پلاستیک بازیافتی استفاده کرده واما در مورد سمندef7 باید بگم از سال 93. کمترین مشکل موتوری را داشته و قطعات ef7 توی نمایندگی موجوده من در حال خاطر توان مالی خرید ماشین ندارم ولی اگه پول داشتم ef7 صفرا می خریدم
09:58  1394/07/22
گزارش
پاسخ دادن
ر: حسین مشهد
18

اقای میرزایی به قول بعضی ها شما هم به جمع تعصبین ef7 خوش امدید شدیم 7 نفر :-))))))))
گزارش
پاسخ دادن
11:02  1394/07/22

امیر
40

با سلام.منم با نظرتون موافقم.سینی زیر موتور پارس پلاستیکیه و واقعن کیفیت موتورش افتضاحه.
گزارش
پاسخ دادن
12:57  1394/07/22

مرادی
5

سمند ef7 اصلا ماشین خوبی نیست چون یک بار با دوستم مسافرت می کردیم وسط بیابان بنزین تمام کرد خیلی حیران شدیم هر چی پف تو باک کردم بازم ماشین روشن نشد حالا اگر موتور گازی خودم بود تا پمپ بنزین میرفتم حالا صد بار دگه هم می گم پژو همسایه مان بهتر است.
09:50  1394/07/22
گزارش
پاسخ دادن
مجید
11

خدا بگم چیکارت کنه از بس خندیدم دلم درد گرفت
گزارش
پاسخ دادن
10:18  1394/07/22

محمد
8

خوشم میاد مرادی جون ول کنه معامله هم نیستی
گزارش
پاسخ دادن
11:13  1394/07/22

مرادی
6

این پست رو من ننوشتم .
گزارش
پاسخ دادن
11:47  1394/07/22

سمندی
27

"مرادی" و" علی " جان این رو بدون غرض ورزی میگم باور کنید.
صدای موتور پژو پارس تو خیابون یادآور صدای موتور پیکان جوانان در گذشته هست ، یادش بخیر ...
09:23  1394/07/22
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمدرضا از کرج
22

داداش مرادی دیروز همکارم با ۴۰۵ خودش داشت میومد شرکت واشر سرسیلندر سوزوند زنگ زد امداد برد تعمیرگاه بنده خدا به شرکت نرسید و کسرکار خورد و خیلی عصبانی بود و گفت این ۴۰۵ لعنتی رو میفروشم و از شرش راحت میشم
حالا تا میتونی سنگ xu7 رو به سینه بزن
اتفاقا خوبه محرم هم که اومد
00:42  1394/07/22
گزارش
پاسخ دادن
مجید
4

جناب مرادی قبول دارم ef7 توی چند تا مدل بخاطر تحریمها مشکل روغن ریزی و سرسیلندر داشت ولی موتوری که از سال 93 تولید میشه کاملا بدون عیب و نقصه حتی گریبکس سری 93 به بعد با شتاب موتور. هماهنگ شده دلیل این همه طرفدار جدید از ef7 مثل من کسایی هستن که سری 93 به بعد را خریدن. ولی در مورد موتور xu7 داستان کاملا برعکس شده و تولیدات جدید تقریبا 100% چینی و ایرانی شده و ازقطعات فرانسوی دیگه خبری نیست و اگه به موتور فشار بیاری سرسیلندر به باد فنا رفته البته موتور xu7 از نظر تکنولوژی یه موتور کم بازده پرمصرف و رده خارجه. من از سال 84 یه پژو پارس xu7 با موتور فرانسوی دارم و توی این 10فقط یه بار واشرسرسیلندر عوض کردم ولی بطور کلی رانندگی باهاش اصلا لذت بخش نیست بخصوص لرزش و صدای موتورش روی اعصاب آدمه
گزارش
پاسخ دادن
08:45  1394/07/22

مرادی
5

آقا مجید همکار خودم یک سمند ef7 داره که مدل آخر 93 هست . دقیقا بهمن 93 خریده . ماشینش روغن ریزی داره از اویل ماجول . یک بار هم عوض کرد اویل ماجول رو با گارانتی ولی باز هم درست نشد . مزایا و نقایص موتور هر ماشینی رو باید پذیرفت . شاید ماشین شما مشکلی نداره امیدورام هم هیچوقت مشکلی پیدا نکنه ولی کیفیت ef7 واقعا پایین هست و از نظر کیفی در رده دقیقا آخر قرار میگیره در بین موتورهای داخلی
گزارش
پاسخ دادن
11:51  1394/07/22

فربود باورساد
1

دوست ناهید خانوم
مولتی پلکس نمونه تجهیز استفاده شده در ال90 و سورن میباشد
1در زیباسازی کنسول وسط و جلوی راننده است
2 حذف قفل کد دار وسط کنسول وسط و عدم اشتباه در حین رانندگی است
3 هم شکلی زیبا کنار دکمه فلشر
4 باز جابجای در دکور کنسول وسط
5 بعلت عدم استفاده از فضای خالی بالایی ضبط صوت کمی تو ذوق میزنه
6در تنظیم سیستم کامپیوتر ماشین در مدیریت اب و روغن و بنزین و هماهنگی تحهیزات نقش اصلی را ایفا میکنه
7از عدم تنظیم و قاط زدن اب و روغن جلوگیری میکند اگه اشتباه نکرده باشم
8مصرف بنزین و تزریق بهتر روغن موتور و هیدرولیک و اب و تجهیزاتی که نیاز به نظارت داشته عامل تاثیر اصلی میباشد
9 موتور ef7 از سال93 به بعلت جایگذاری قطعات اصلی در واشر سرسیلنرر و تجهیز روغن موتور و هیدرولیک و اب ماشین دیگر مشکلات ماقبل 93 را نخواهد داشت اینرا با توجه به تجربه ماشین داری خودم میگم
10 شتاب و دور گیری اولیه این ماشین با تنظیم گاز در جاهایی که در دنده2 هستی بسیار عالی عمل میکنه
مطلب در موردش دارم صفحه اجازه نمیده
گزارش
پاسخ دادن
13:59  1394/07/26

ناهيد
3

به نظرشما مالتي پلكس بهتره يا سخنگو
16:57  1394/07/21
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ali LORD
3

تا اونجایی که عقل ناقص من میدونه مالتی پلکس بهتره!
دوستان هم تو این صفحه مزیت های مالتی پلکس رو نسبت به سخنگو گفتن!
سیم کشی های کمتر و مرتب تر و . . .
مالتی پلکس خب جدید تره،معمولا هم چیزی که جدید تره بهتره !
گزارش
پاسخ دادن
19:59  1394/07/21

کاربر: oMIID
5

من برج ۳ گازسوز مولتی پلکس خریدم و تا الان ۱۰ هزارتا راه رفتم باهاش و هیچ مشکلی نداشتم.
از نظر من ظاهر و امکانات خیلی از سخنگو بهتره.
گزارش
پاسخ دادن
11:13  1394/07/22

علی
6

اطلاعات و سواد آقا مرادی از همه بیشتره . سوادش همتون رو می ارزه
13:23  1394/07/21
گزارش
پاسخ دادن
اصغر
5

خیلی معذرت مبخوام این حرفو میزنم ولی چاره ای نیست آدم چقدر میتونه ****مال باشه همچی میگی مرادی انگار***؟،
گزارش
پاسخ دادن
14:32  1394/07/21

سمندی
19

علی و مرادی ، شما مشکل یا کدورت شخصی با ef7 دارید ؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
14:54  1394/07/21

علی1
22

این کسی که با نام علی نظر داده همون مرادیه ، گول نخورید
گزارش
پاسخ دادن
15:33  1394/07/21

قلی
31

سلام دوستان،گول نخوریدعلی ومرادی...همشون یکی هستندوازمتعصبین پژوپارس،لطفاًآقای مرادی که علامه دهرهم هست راجع به کسب نمرات منفی کیفیت پژوپارس توضیح دهد.
گزارش
پاسخ دادن
15:39  1394/07/21

علی
5

شما ها زورتون میاد یکی که اطلاعات فنی کاملی داره اومده و با شما مخالفت میکنه . بار علمی مطالب آقا مرادی از همه بالاتره حالا شما هر چی میخواین بگین
گزارش
پاسخ دادن
15:48  1394/07/21

حمید
16

علی آقای lord میشه بگی اقای مرادی که شما ازش دم میزنی مدرک دکترا شو از کدوم کالج گرفته که بحث ها و نظرات کارشناسی ایشون مورد تایید جنابعالی بوده بنده خدا به گفته خود ایشون حتی یه بار هم سوار خودرو با موتور ef7 نشده که انقدر کارشناسانه نظر میفرمان کارشناس اونی هست که دوره تخصصی تعمیرات این خودرو و موتور رو دیده باشه و با این خودرو رانندگی کرده باشه اونم نه یه روز بلکه چند مدت تا همه چیز این موتور رو به چشم دیده باشه نه صرفا چهار تا مطلب درست و نادرست از سایتهای مختلف کپی کرده باشه ماها هم ادعای کارشناسی نداریم فقط چون با این خودرو رانندگی کردبم اونم نه یه روز بلکه یکسال تمام مطالبی رو که به تجربه حس کردیم برا دوستان میزاریم
گزارش
پاسخ دادن
18:54  1394/07/22

حمید
9

دوستان اینو برا دوستانی میگم ک میخوان سمندef7بگیرن من ولان یک سال و دوماهه که این ماشین رو گرفتم خیلی ازش راضیم نه روغن ریزی داره نه مشکل حادی داشته که اذیت کنه کل مراجعه من به نمایندگی برا سرویسهای دوره ایی و صندلی راننده بوده که صدا میده فوق العاده پرشتابه و اصلا تو سر بالایی ها و تو جاده از هیچ ماشین هم رده خودش کم نمیاره همین امروز با دنده 5 تو سربالایی با سرعت 120 بالا میرفت بدون که بهش فشار بیاد اما چند مورد تو این ماشین هست که عمومیت داره یکی کپ دنده از یک به دو دوم صدای پمپ هیدرولیک زیاده و سوم که اکثر ماشینهای ایرانی این مشکل رو دارن کیفیت بد قطعات تزیینی و و پلاستیکی و همچنین داشبورد مال من هم صدا میداد غیر از این موارد واقعا واقعا واقعا شک نکنید که فوق العاده نرم و احساس یه ماشین خارجی رو تو رانندگی بهتون میده البته از لحاظ امکانات هم که پژو یه دونه از امکانات اینو ننداره تنظیم ارتفاع صندلی اتوناتیک تهویه صندلی های برقی جلو ریموت با دزدگیر که صندوق پران روی ریموت هست سخنگو چراغ داشبورد مصرف پایین تر از پژو به طوریکه در شهر و تو تابستان اخیربا کولر صدی نه بود
گزارش
پاسخ دادن
00:07  1394/07/23

حسن
0

طراحي اجزاي اين موتور 16 سوپاپ به نحوي صورت گرفته است که به واسطه محاسبات رايانه اي پيچيده سطح صدا و لرزش موتور به خصوص در دور آرام بسيار مطلوب و متناسب با موتورهاي روز دنيا بوده و از نظر سطح دستيابي به استاندارد آلايندگي نيز توانايي اخذ بالاترين استانداردهاي روز اروپا (Euro5) را دارا مي باشد.
موتور EF7 نخستين موتور ايراني است که در آن از سيستم زمان بندي متغير سوپاپ ها استفاده شده است. اين سيستم سبب افزايش راندمان موتور شده به نحوي که در دورهاي پايين سبب کاهش مصرف سوخت تا 10 درصد و در دورهاي بالا سبب افزايش قدرت موتور مي شود. مهمترين مزاياي اين سيستم عبارتند از :
1- امکان جابجايي زمان باز و بسته شدن سوپاپ هاي ورودي
2- بهينه نمودن راندمان در تمامي نقاط کاري موتور
3- بالا نگه داشتن مقادير گشتاور د ردورهاي کاري موتور
4- کاهش ميزان مصرف سوخت
5- کاهش آلودگي
تلمبه آب صافي روغن و خنک کن روغن در يک مجموعه
گزارش
پاسخ دادن
00:14  1394/08/10

123
1

سلام خدمت همه
لاستیک های ماشین رو باد نیتروژن زدم
الان 2 ماه میگذره. تنظیم باد مجددش چه جوری انجام میشه؟
پاور ویندوز و کوئیک شیفتر از کجا گیر بیارم؟ ef7پایه گازسوز مالتی پلکس
13:17  1394/07/21
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ali LORD
0

تا حالا باد نیتروژن نزدم ! نمیدونم !
اما مورد های بعدی رو از نمایندگی های آپکو باید بگیری که واست توی گارانتی مشکلی پیش نیاد !
امید و حسین مشهد هردوشون گازسوز دارن
گزارش
پاسخ دادن
20:12  1394/07/21

رضا
0

سلام

دوستان ماشین من EF7 94 هست . از روز اول مشکل به راست کشیدن رو داشتم نمایندگی هم بردم یه بار جای چرخ ها رو عوض کرده یه بار تنظیم زاویه چرخ اما مشکل حل نشد . بالانس هم کردم .
راستی یکی میگه اگه به راست میشکه باد لاستیک سمت چپ رو کم کن یکی میگه باد لاستیک سمت راست! کدوم یکی باید بادش کمتر باشه که به راست کشیدن کمتر بشه!
ممنون میشم راهنمایی کنید .
08:58  1394/07/21
گزارش
پاسخ دادن
خودم
4

احتمالا لنت ترمز به دیسک چرخ سمتی که می کشه گیر می کنه رو جک تست کن
گزارش
پاسخ دادن
10:09  1394/07/21

کیوان
2

سلام رضا جان..من هم این مشکل را ازکیلومتر10000 باهاش روبروشدم..نگران جلوبندی ومیزان فرمان نباش..فقط ازکیفیت بدلاستیکهای تولید داخل است..البته تنظیم دقیق باد هم بی تاثیرنیست..اینکه گفتن یکطرف ازطرف دیگر بادش کم یا زیادترباشه من هم امتحان کردم بهترکه نشد بدترهم شد. اگرازنظرمالیش مشکلی نداری لاستیکهارا تعویض کن ولاستیک با کیفیت بنداز..وگرنه مثل بنده چندهزارتا دیگه که پیمایش داشته باشی درست میشه..چون این اشکال ازناهماهنگی دروزن لاستیکها می باشد..بیخودی ماشینتم دستکاری نکن..هیچ مشکل فنی نداره فقط کیفیت نامطلوب لاستیکها ست
گزارش
پاسخ دادن
11:30  1394/07/21

سمندی
22

مرادی حیا کن........................ ef7 رو رها کن!
07:56  1394/07/21
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ali LORD
0

http://uupload.ir/files/d2p7_abs.jpg
این الان ای بی اس ماشینه؟!
مارکش کجاست ؟!!!!! میخوام اگر بده قطعش کنم !
23:02  1394/07/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمد از کاشان
0

برای من ماندو هستش. روش نوشته MANDO
گزارش
پاسخ دادن
08:45  1394/07/21

کاربر: oMIID
0

واسه منم نوشته ماندو
گزارش
پاسخ دادن
11:18  1394/07/22

حمید
0

سلام آقا امید شما خودتون چه روغنی میریزین مطمعنم شما تحقیقاتونو کردین هر کدوم شما میریزین منم همونو میریزم بعد چهار لیترین دیگه اون یه لیترش همون مارک داره قیمتشم اگه بگی ممنون میشم
22:14  1394/07/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: oMIID
0

عرضم به حضورتون که ازونجایی که درحال حاضر اصلا و ابدا نمیشه به روغنهای خارجی اعتماد کرد،من روغن ایرانی میریزم و طبق تحقیقات من ۱- بهران سوپر پیشتاز ۲- پارس پایا ۳- ایرانول ریسینگ به ترتیب بهترین روغنهای ایرانی هستن.
من سری اول که سر هزارکیلومتر روغنمو عوض کردم بهران ریختم خیلی خوب بود،سر ده هزار کیلومتر که اومدن روغنو عوض کنن خودشون رایگان توتال ریختن و از نظر کارکرد تفاوتی با بهران ندیدم.
گزارش
پاسخ دادن
13:00  1394/07/21

کاربر: oMIID
0

یادم رفت بگم...معمولا بعضی روغنها مثل توتال ۵ لیتری دارن و راحتی اما برای بهران که ۴ لیتریه معمولا خود تعویض روغنی از همون روغن داره و واست سرریز میکنه.
ولی سعی کن ۴/۵ لیتر بیشتر نریزی چون ممکنه بخارش از درزهای موتور بزنه بیرون.
قیمتشم بهران حدود ۶۳ تومن ۴ لیتریشه و البته من حدود ۵۰ میخرم.
توتالم حدود ۷۰ تومن ۵ لیتری.
گزارش
پاسخ دادن
13:07  1394/07/21

امین انصاری
0

با عرض سلام خدمت تمامی دوستان من برای کارم نیاز به وسیله دارم کار بنده تو ضمینه ی عمران هست و معمولا رو موتور ماشین بخاطر پستی بلندی های زمین فشار نسبتا زیادی تصمیم هیت مدیره اینه که بریم تیبای صفر بگیریم پیشنهاد بنده سمند ef7 دست دومه شما فکر میکنید این کار درستیه اگر هست موقع خرید دست دوم فکر میکنید چه نکاتی رو باید مد نظر قرار داد
09:19  1394/07/20
گزارش
پاسخ دادن
کیوان
4

سلام...سمندef7 بهترین گزینه است..من صفرگرفتم وتا به الان که راضیم..درجاده های ناهمواروگرم وخشک وپرپیچ وخم هم تستش کردم..عالیه..فقط اگربراتون امکان داره صفربگیر یا اگرهم دست دو میخواهید بخرید مدل 93 به این وروبخرین...چون مدلهای قبلی ممکنه که یکسری مشکلاتی را که بخاطرتحریمها بوده را داشته باشه ...ولی مدلهای بالا تمام مشکلات حل شده..بخروبا خیال راحت سفرکن..موفق باشی
گزارش
پاسخ دادن
09:54  1394/07/20

کیوان
4

درضمن یادراورباشم که بنده قبل سمندتیبا داشتم..تیبا جلوبندی وترمزضعیفتری نسبت به سمند داره..ازلحاظ قدرت موتوربدنیست ولی پرمصرفترازef7 ..تیبا خودرویی است که ازپراید به مراتب عالی تره ولی درمقایسه با سمند ماشین قابل توجهی نیست
گزارش
پاسخ دادن
10:00  1394/07/20

مرادی
3

Ef7 موتور کار نیست . موتور دور بالا با دسته موتورهای دراز به خاطر به زور جا زدن موتور عمود نصب ef7 به جای موتور مایل xu7 باعث ميشه دایما مشکل دسته موتور پیدا کنید درصورت فشار زیاد روی ماشین و موتور . جای دسته موتورها روی بدنه 405 و به تبع اون سمند برای موتورهای با نصب مایل طراحی شده . خود شما زیر کاپوت رو نگاه کن و دسته موتور دراز و بی قواره ef7 رو ببین تا متوجه حرفم بشی . Ef7 مال کار مداوم و سنگین نیست چون گشتاور ضعیفی در دور پایین داره باید باهاش دور بالا رانندگی کنید و این به شدت استهلاکش رو بالا میبره . ضمنا قطعه برای این موتور هم سخت گیر میاد پس برای کار کشیدن ودوندگی اصلا مناسب نیست
گزارش
پاسخ دادن
15:59  1394/07/20

مجید
7

دوست عزیز سمند ef7 از هر نظر به سایر محصولات ایرانی برتری نسبی داره ایمنی و هندلیگ بسیار عالی که تو همه مدلهای سمند وجود داره همچنین شتاب و قدرت بالا و مصرف کم که نکته شاخص تو سری ef7 هست تنها نکته خرید مدل 93 و بالاتره که مشکلات مدلهای قبل را ندارند.موفق باشید
گزارش
پاسخ دادن
20:37  1394/07/20

حمید
6

من نمیدونم این آقای مرادی که انقدر از ef7 بدش میاد چرا خیمه زده تو این پیج بابا شما نظرتو گفتی همه هم شنیدن دیگه لطف کن بیشتر از این دوستان رو به فیض نرسون آخه شما تا حالا چند بار پشت این ماشین نشستی انقدر ازش بد میکی یعنی شما بیشتر از ما که تا الان 20000 کیلومتر باهاش رانندگی کردیم تجربه داری ما که بدی توی این ماشین ندیدیم
گزارش
پاسخ دادن
22:06  1394/07/20

رضا
7

از قضا بنده سه ساله با ایبن ماشین مسافر کشی میکنم و خیلی تو جاده خاکی میرم از لحاظ موتور بسیار پر قدرت و کم خرج هستشش خدا وکیلی خیلی توپه

این آقای مرادی گفت ef7 ندارم پس چه جوری انقدر نظرات مزخرف میده .

خدا وکیلی خیلی آدم بی خود و بیکاریه ،گوگوری الآن جوونی ، انقدر وقتت رو هدر نده به فکر زن و بچه و آیندت باش و هدفت رو مشخص کن .
البته میدونم این چیزها برات مهم نیست .
گزارش
پاسخ دادن
01:17  1394/07/21

مرادی
6

اسم گشتاور رو نیار که در زمینه گشتاور ef7 هیچ حرفی واقعا هیچ حرفی واسه گفتن در مقابل xu7 نداره . آقای محترم گشتاور 153 نیوتن متری xu7 در دور 3000 کجا ، گشتاور 155 در دور 5000 کجا ؟ چه مدت و کجاها میتونی دور موتور رو روی 5000 نگه داری؟ چند بار نگه دار تا ببینی روغن از همه جای ef7 بیرون میزنه و روغن ریزی مهمون دایم خونه ات میشه . حرفی نزنید که بیشتر سبب خنده بشه . ef7 گشتاور خوبش کجا بود ؟ شما به 155 نیوتن متر در دور 5000 میگین گشتاور خوب ؟ تازه بنزین با اکتان 98 برای نسبت تراکم 11 موتور ef7 ز کجا میخوای بیاری ؟ ef7 با این بنزین ها همیشه ریتارد کار میکنه پس هیچوقت به این مشخصات نمیرسه . انگار اونهمه بحث کردیم باز یادتون رفته ؟ چند بار باید مجکوم بشید تا دست بردارید ؟ آقا بگو ef7 کم مصرفه بگو کم صداست بگو تاپ اسپید بهتری داره بگو روی سوخت گاز عملکردش بهتره . ولی دیگه چرا باز حرف گشتاور رو میزنی مگه اینهمه بحث نکردیم ؟ مگه خود شما نمیگی باید با ef7 دور بالا و اسپرت رانندگی کرد ؟ خوب این یعنی چی ؟ یعنی گشتاور ضعیف تر ef7 . از نظر گشتاور موتور ef7 کاملا مغلوب موتور xu7 میشه
گزارش
پاسخ دادن
11:24  1394/07/21

کاربر: oMIID
0

اگه مدل ۹۳ به بالا میگیرید EF7 عالیه.
گشتاور عالی،کیفیت مقبول،مصرف سوخت کم،خرابی کم (البته همه اینها نسبت به داخلی هاست)
ولی قبل از ۹۳ رو پیشنهاد نمیکنم.
گزارش
پاسخ دادن
23:58  1394/07/20

صفحه اول 7 8 9 10 11 12 13 صفحه آخر
صفحه 10 از 21

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
کامی جک j4 : با سلام جک جی ۴ ثبت نام اسفند بیستم ۴۰۲ ، امروز چهارم آبان تحویل شد ، رنگ سفید ، نمایندگی نیکخواه، بسیار مرتب و منظم و سالم تحویل شد.
تحویل ۳۰بهمن : سلام وقت بخیر تحویل ۳۰بهمن هستن کی دعوت نامه تکمیل وجه ارسال میشه؟ واریز اولیه مهرماه بوده
علی : سلام تارا v1رنگ سفید ،فروش فوری، تحویل ۱۳مهر ،بالاخره خدارو شکر امروز فاکتور شد،سود تاخیر۲۹۵۰۰
V4 سامانه یکپارچه ۳۰ مهر : مبارکه سود تاخیرش چقدر شد؟ برا من ۷۷۰۰ شد
X5 : یعنی مدارکتون داره ارسال میشه. این مرحله همزمان با تحویل ماشین سبز میشه
علی : سلام تحویل ۴ ابان امروز فاکتور شدم
V4 سامانه یکپارچه ۳۰ مهر : مبارکه سود تاخیرش چقدر شد؟ برا من ۷۷۰۰ شد
مریم : سلام دوستان کسی هست که تحویل ۹۰ روزه باشه و تحویل گرفته باشه؟
J4 مشکی گیلان : این سیاست روانشناسیشونه برای منتظر نگه داشتن مشتری. اول ابان میگفتن تا اخر ماه شاسی میشه و داره شاسی میشه. ابان تموم شد. الان اذر میگن اخر ماه شاسی میشه تا مردم دلشونو سنگ بذارن بگن این ماهم تموم شد. این امید دادنای الکی و دروغ واقعا فاجعست. بعد بهشون گفتم شما گفتین اخر ابان شاسی میشه گفتن بخدا معلوم نیست.
V4 سامانه یکپارچه ۳۰ مهر : سلام من v4 سامانه یکپارچه تحویل ۳۰ مهر بودم که امروز فاکتور شدم با سود تاخیر ۷۷۰۰ نمیدونم چرا با ۳۵ روز تاخیر سودش رو آنقدر کم دادن؟ کسی اطلاع داره
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سورن دوگانه تحویل 29 اسفند1402 : سلام دوست عزیز قطعنامه بسفارش خود مسوولیت است توچقدرساده ای
مرتضی دوگانه : سلام آقای ویسی شما دو گانه بودید
سورن دوگانه : سورن دوگانه 75لیتری تحویل 19آبان چرا فاکتور نمیشه؟کسی آمار نداره
ساینا دی : آذر ماهی ها خوش شانس ترین بودن هم افرایش بهتون نخورد و هم ماشین زود فاکتور شد و هم قیمت بازار بالا رفت
مریم : نه هنوز منم پذیرش مهر هستم هنوز خبری از مهر ماه نیس
رادوین : معولا چند روز بعد فاکتور پلاک میکنن؟
مسعود : کی واریز وجه انچام دادید
محسن تیگو 8 پرومکس : هادی تیگو 8 پرومکس شما که میگفتی 10 شهریور ین چرا مجوز نگرفتین ؟/ امیر 17 بود مجوز گرفت !!!
X33 CVT : سلام دوستان. من قرارداد اسفند و تایید لیزینگ 12 اردیبهشت بودم. تحویل سیستمی 28 شهریور. امروز زنگ زدم نمایندگی گفتن دیروز 3 آذر مجوز خروج خورده. حالا نمیدونم کی برسه به دستم
دکتر مسعود : دوستان عزیز فریب این قیمتهای دستوری و قلابی این سایت های دروغین خودرو را نخورید اینها خودشون قیمت خودرو و برق و اب و گاز و نان و....را افزایش دادند و میدهند و حتی میخواهند قیمت بنزین را افزایش دهند قیمت خودروها به شدت افزایش قیمت خواهند داشت این سایتها بدروغ قیمتها را بالا و پایین میکنند و دارند قیمتها را بیش از 20درصد پایین تر از قیمت واقعی بازار نشان میدهند برای مثال قیمت خودروی یک میلیاردی را در سایتها به قیمت 850میلیون تومان نشان میدهند فریب این دزدها و دروغگو ها را نخورید