امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)8
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)450.2
عرض (سانتی‎‏متر)190.3
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

2408 نظر

علی
5

فقط کسی ef7 میخره که از ماشین و موتور هیچی سرش نشه . ef7 یعنی بدبختی و بیچارگی و گرفتاری در تعمیرگاه و نمایندگی و تعویض روغنی
15:10  1394/07/19
گزارش
پاسخ دادن
علی
5

دقت کردم تمام کسانی که در این صفحه از ef7 ایراد گرفتن و ef7 رو کوبیدن آدم های فنی و باسوادی بودن و حرف های علمی زدن ولی افردی که طرفداری کردن فقط حرفهای کوچه بازاری زدن مثل افرادی که میگن tu5 چون 16 سوپاپ و جدیدتره پس قویتره . یا میگن cvvt باعث قوی شدن موتور میشه . نوشته ها رو که بخونی کامل معلومه که مخالفین ef7 خیلی فنی تر و باسواد ترن تا موافقینش . کامل معلومه که موافقین ef7 گول همین حرف های کوچه بازاری رو میخورن
گزارش
پاسخ دادن
16:19  1394/07/19

علی
2

محمدرضا جان از کرج شما قبول داری همه افرادی که در این چند صفجه از ef7 ایراد گرفتن و شدید مخالفت کردن سواد فنی خوبی دارن یا نه ؟ حتی در جاهایی از خود افرادی که ef7 دارن هم بهتر لم این موتور و ماشین رو میدونن و به سوالات صاحب های این ماشین جواب دادن . شما به همین یک سوال من جواب بده لطفا . تشکر
گزارش
پاسخ دادن
17:16  1394/07/19

سمندی
8

داداش اگه قرار باشه ef7 بیچارگی بیاره ، پس پژو پارس یعنی مصیبت عظما ، شما یه سر برو تعمیرگاههای نمایندگی های ایران خودرو بزن ، تعداد پژو پارس های صفر کیلومتر رو بشمار چند تا هستند ، پژو پارس ، خودروی چینی- هندی- ایرانی ، مایه شرم ایران خودرو هست.....
گزارش
پاسخ دادن
07:50  1394/07/20

کاربر: محمدرضا از کرج
4

علی آقای با سواد
به قول شما من بی سوادم قبول صد البته خودم اعتراف میکنم که بی سوادم ولی نظرات شما رو تایید نمیکتم چون حدود 10 نفر از دوستان و همکاران و فامیلهای من سمند ef7 از مدل 90 دارن و الان هم دارن و سوار میشن بهت بگم کاپوت ماشینهاشون هنوز برای تعمیر بالا نرفته باورت نمیشه
اصلا حتی اگه باور کنی میذاری به حساب خوش شانس بودن این 10 نفر
علی آقا بنا به قول آقای مرادی ef7 هنوز در سالهای اول کارش هست مطمعن باش به مرور زمان تمام ایرادهاش برطرف خواهد شد
ضمنا ماشین خودم حدود 2 ماه و نیم دارم سوار میشم از صفر تا الان 4500 کیلومتر باهاش رفتم و هیچ مشکلی نداره و کاملا سالم هست و فکر نکنم زودتر از5 سال دیگه بخوام بفروشمش و یه ماشبن دیگه بگیرم
علی آقا راحت باش داداش شما هر انگی دلت میخواد به ef7 بچسبون مطمعن باش تو این دوره زمونه هیچکس بدون تحقیق و آشنایی ماشین نمیخره
گزارش
پاسخ دادن
16:46  1394/07/19

کاربر: محمدرضا از کرج
0


البته ممکنه کسانی که ef7 ندارن ولی سوار.405 یا پرشیا یا ال نود و یا هر ماشین دیگه ای میشن به قول شما لم و رگ خواب ef7 رو بهتر از ما ef7 سوارها بدونند ولی اینکه شما میفرمایید ef7 یعنی روغن ریزی و هر روز تعمیر گاه بودن و این مشکلات بیشتر بدلیل کیفیت افتضاح قطعات آلیاژی در کارگاه یا کارخانه های ریخته گری قطعه سازان و نحوه مونتاژ بی دقت و سری کاری های بی دقت در مونتاژ می باشد و به طور کلی متاسفانه همه ماشینهای داخلی از کیفیت افتضاح رنج میبرند
من خودم به شخصه قبل از خریدنش از خیلی ها مشورت گرفتم و حتی از چند تا مکانیک پرسیدم مشکل روغن ریزی و کپ کردن و غیره کلی به من خندیدند و به من گفتند فقط مشکل کیفیت قطعات توسط قطعه سازان هست وگرنه محاله این مشکلات پیش بیاد
گزارش
پاسخ دادن
21:17  1394/07/20

حمید
0

سلام به همه دوستان آقا ما نفهمیدیم روغن توتال بریزیم یا سوپر پیشتاز 10/40 یا مارک دیگه ممنون اگه راهنماییم کنید
15:00  1394/07/19
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: oMIID
0

تفاوتی ندارن اما شما یکدفعه توتال بریز و دفعه بعد بهران بریز.
ببین کدوم روغن کمتر بخار میشه و کم میشه.
هرکدوم بخارش کمتر بود همونو بریز.
به صدای موتور هم دقت کن.
و البته چک کن بین کدوم روغن زودتر سیاه میشه.
هرکدوم زودتر سیاه بشه یعنی قابلیت جرمگیری بیشتری داره و برای موتور بهتره.
گزارش
پاسخ دادن
13:03  1394/07/20

پژمان
6

دقت کنید سمند ها حتی با موتور xu7 واشر سر سیلندر نمیسوزونن ولی پارس ها به راحتی واشر میسوزونن همکار من پرشیا 93داره تا الان دو بار واشر سوزونده ولی سمند 92 من توی گرم ترین ماه سال مرداد آمپرش به شدت بالا رفته بود حتی با کولر واشر نسوزوند خودم فکر میکردم واشرش سوخت قطعات پرشیا 90 درصدش چینی ولی سمند 50 درصدش چینی هست بقیش ایرانیه یک درصدش هم که نه چین میتونه بزنه نه ایران اروپاییه
14:39  1394/07/19
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Reza
5

الان تمامی قطعات XU7 در ایران تولید می شه و فقط قطعات برقی از چین می یاد اونم تحت لیسانس.
گزارش
پاسخ دادن
15:45  1394/07/19

کاربر: Reza
1

علی کوچولو،ای سی یو ماشین من زیمنس هست نه SAAT!
گزارش
پاسخ دادن
17:25  1394/07/19

هایده
3

کسی از دوستان میتونم راهنمایی کنه

من پژو مدل 90 ( 22 میلیون ) از فامیل نزدیکمون بخرم
یا سمند صفر
08:46  1394/07/19
گزارش
پاسخ دادن
میلاد
2

سمند صفر
گزارش
پاسخ دادن
09:09  1394/07/19

سمندی
6

خانوم سمند کجا؟ ، پژو کجا؟ در خرید سمند شک نکن. فقط آپشن هاو ظاهرو هیبتش میارزه به کل هیکل پژو ....
گزارش
پاسخ دادن
09:37  1394/07/19

دباغ زاده
4

اگر از ماشین زیاد کار میکشین پژو بهتره اگر برای خانواده و استفاده کم میخواین سمند بهتره . بدنه سمند نقطه جوش های زیادی داره و وقتی زیاد ازش کار بکشین خیلی زود بدنه میافته . به این سمندهای چند سال کارکرده که زیاد کار کردند نگاه کنید بدنه خسته و وا رفته شون کاملا مشخصه . ولی پژو اصلا اینجوری نیست . در عوض امکانات سمند بهتر از 405 هستش . ولی اگر هم امکانات بخواید هم زیبایی هم وزن مناسب و متعادل هم ماشین معقول و بدنه بدون نقص باید برید سراغ پرشیا که همه رو با هم داره ولی خوب کلی گرون تره .
گزارش
پاسخ دادن
10:14  1394/07/19

سمندی
2

البته خانوم محترم ، پرشیا به قول دوستون از نظر ظاهری و تعادل و آپشن خوب هست ولی از نظر فنی ، به گفته خیلی از مشتریانش ، مدلهای جدیدش ایرادات زیادی داره (نمایندگی های ایران خوردو پر از پارس تعمیری هست)، قیمتش هم که زیادی بالاست ، مدلهای کارکرده اون هم که نمی ارزه ، شما هم ظاهراً کار و مسافر کشی با ماشین نمیکنید ، من فکر کنم سمند ال ایکس مدل 93 به بالا چه با موتور xu7 و چه با موتور ef7 بهترین گزینه برای شماست ، در ضمن پرشیا ظاهر بیرونی اش از ابتدای تولید در ایران تا حالا همونی هست که بوده و کمی جواد شده!! انتخاب نهایی با خودتون .
گزارش
پاسخ دادن
11:14  1394/07/19

هایده
0

ممنون از لطف همتون بوس بوس


206 اس دی وی 20

من گاهی تا شمال برم تو شهرم فقط سرکار میرم

تعریف سمند را خیلی شنیدم اما اینم خوب حدود 10 تومان ارزانتره بعدشم ماشین صفر هی باید بر تعمیرگاه

نظرات شما خیلی کمکم میکنه
گزارش
پاسخ دادن
12:09  1394/07/19

نه Ef7 نه xu7 نه slx نه GLX
0

خواهش می کنم...!×!
گزارش
پاسخ دادن
13:06  1394/07/19

مرادی
8

آقای دباغ نکته جالبی رو اشاره کرد . تقریبا میشه گفت پرشیا تنها ماشینی هست که همه چی رو در کنار هم داره تا حد قابل قبول . ظاهرش که خوبه کیفیتش هم اگر از سمند و 405 بهتر نباشه ولی مسلما بدتر نیست . آپشن های خوبی داره و جا دار هست . معقول و با کلاس هست . از نظر وزنی نه سبکی 405 رو داره و نه سنگینی سمند رو و کاملا متعادله . به نظر من هم کامل ترین ماشین ایرانی همین پژو پارس هست . در مورد دنا هم من نظر مثبتی داشتم به شرط اینکه حق انتخاب برای موتورش هم وجود داشت . البته دنا هم همون ایرادات بدنه سمند رو به ارث برده قیمتش هم وحشتناک بالا و غیر واقعی هست . اگر همه چی رو بخوایم لحاظ کنیم باز به همون پژو پارس میرسیم . در همین سایت خبری دیدم که پژو پارس در نیمه دوم سال قبل پرفروشترین ماشین در رده 25 تا 50 میلیونی بوده و این بی دلیل نیست .
گزارش
پاسخ دادن
13:33  1394/07/19

انزلی چی
2

خودروی صفر داخلی و چینی نخرید ، لعنت بر خودورسازان داخلی و چینی با این خودروهای بی کیفیتشون!!!!!!!
07:40  1394/07/19
گزارش
پاسخ دادن
محمد رضا
0

با سلام
یک سوال از دوستان داشتم که چراغ چک ماشین من بعضی وقت روشن میشه و سرعت سنج ماشین از کار می افته. خواستم ببینم ایرادش چیه؟
17:17  1394/07/18
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
3

تکنولوژی cvvt و سوپاپ فقط و فقط در دور به بالا به تنفس بهتر موتور کمک میکنند همین . هیچ تاثیری روی گشتاور دور پایین ندارند . ef7 نسبت به xu7 دارای ضعف گشتاور دور پایین هست و همین موضوع باعث میشه مجبور به رانندگی دور بالا و دنده معکوس زیاد بشید و همین یعنی استهلاک بیشتر موتور .
09:21  1394/07/18
گزارش
پاسخ دادن
مجید
10

کسی میتونه در مورد ef7 نظر بده که با این ماشین مرتب رانندگی کنه ،من کاری با درست یا اشتباه بودن حرفهای آقای مرادی ندارم ولی به عنوان شخصی که از سال ۸۴ پارس xu7 و از سال۹۳ سمند ef7 دارم و با هر دو تا ماشین توی شرایط مختلف رانندگی می کنم می تونم با اطمینان بگم ef7 از هر نظر بر xu7برتری نسبی داره و موتور xu7 در مقایسه باef7 به شدت از ضعف تکنولوژی رنج میبره، موقع رانندگی با xu7 حس رانندگی با یک موتور قدیمی به شدت احساس میشه امیدوارم این تجربه شخصی من تو انتخاب بقیه دوستان موثر باشه
گزارش
پاسخ دادن
11:46  1394/07/18

مرادی
1

آقای مجید لطفا هر دو طرف قضیه رو بگو برای کاربران محترم . شما به قول خودت هر دو موتور رو داشتی . این حرف شما قبول که تکنولوژی ef7 بالاتره ولی انصافا کشش دور پایین xu7 بهتر نبود ؟ انصافا دنده معکوس دادن کمتری نمیخواست ؟ انصافا xu7 رو توی دنده 3 با سرعت 30 کیلومتر نمیتونستی راحت گاز بدی و دور بگیره ماشین بدون نیاز به معکوس دادن ؟ وقتی ضعف یک موتور رو میگی مزیتش رو هم بگو
گزارش
پاسخ دادن
12:35  1394/07/18

علی نوروزی
0

داداشا لطفا اگه کسی میدونه جواب بده. قفلای ماشین من خود به خود بالا پایین میشن. صندوق هم بالا نمیره با ریموت. از رو داشبردم همینطور. وقتی هم که میخوام با سوییچ از سمت در راننده قفل کنم فقط در خود راننده قفل میشه. همه این مشکلا نامنظم هستش. یعنی ممکنه یه روز قفلا خوب باشن روز دیگه دوباره بالا پایین شن. نشون برقکار دادم همه پمپا و برق ماشین و یونیت قفل مرکزی هم نگا کرد ولی نتونست ایرادشو پیدا کنه. یه جایی اتصالی داده ولی نمیدونم کجاست؟ ممکنه دزدگیرش خراب باشه؟ سمند ef7 بنزینی مدل 93 . ب خدا دیگه کلافه شدم
19:00  1394/07/17
گزارش
پاسخ دادن
اکسنت تیر
0

ببین من اولین نفر روز ۲۴تکمیل وجه کردم دیروز اس سند اومد. حتما برای شمام تا فردا میاد
گزارش
پاسخ دادن
14:32  1397/05/17

مهربان
1

دوست عزیز من دقیقا با چنین مشکلی روبرو شدم اونم حین مسافرت به امداد خودرو هم زنگ زدم نتونست انجام بده بعد حودم مشغول شدم ایرادو درارم که این بود بخاطر اینکه قفل ماشین رو با دست بالا و پایین کرده بودن قفل عقب سمت شاگرد تکیه ضامن دررفته بودو ماشین هیچ جوره قفل کارنمیکرد بنابراین رودری رو درواوردم تکیه ضامن که پلاستیکی هم بود رو جا انداختم و درست شد.باز شما هم یه امتحان کن
گزارش
پاسخ دادن
13:13  1394/07/18

مرتضی م
0

سلام علی آقا شاید ماشینو شوستی آب رفته داخل قفل باید تحمل کنی به مرور خشک شه درست میشه چون منم ماشین پژو داشنم همیمین طورد شده بود.
میخوای سرباطری بردار شاید درست شه
گزارش
پاسخ دادن
13:33  1394/07/18

مرتضی
2

سلام دوستان ای اف سونی!
من یه سمند EF7 پایه گاز سوز دارم که 6000 تا کارکرده، وقتی استارت میزنم موتور با یه صدای بلند و دور موتور بالا روشن میشه و به مرور دور موتور برمیگرده و عادی میشه .
به نظر شما ایرادش چی میتونه باشه؟
15:09  1394/07/17
گزارش
پاسخ دادن
ر: حسین مشهد
0

چقدر بالا میمونه اگه حدود 1300 باشه که درسته
گزارش
پاسخ دادن
01:54  1394/07/18

مرادی
3

تا وقتی سنسور اکسیژن به دمای نرمالش نرسه ecu به صورت اوپن لوپ کار میکنه و از سنسور اکسیژن فیدبک نمیگیره چون تا وقتی سرد هست اطلاعات نادرست ارسال میکنه . وقتی گرمکن سنسور و دریچه گاز به اندازه کافی دریچه گاز و سنسور رو گرم کردند ecu به صورت کلوز لوپ درمیاد و موتور بسیار نرم تر کار میکنه . گاز خوردن موتور هم برای گرم شدن موتور هست و طبیعی هستش تا زمانی که سنسور اکسیژن وارد محاسبات ecu بشه
گزارش
پاسخ دادن
11:55  1394/07/18

کاربر: oMIID
3

اگه بد روشن میشه و اولش پت پت میکنه فقط و فقط از کیفیت بد بنزینه!
ایندفعه از یه پمپ بنزین دیگه بنزین بزن.
اما اینکه دور موتور میره بالا کاملا طبیعیه و ECU اینکارو میکنه و بیشتر صبح اول وقت پیش میاد که هوا سرده و موتور حسابی سرده ، واسه اینکه موتور زودتر گرم شه.
بعد از اینکه کمی کار میکنه و گرم میشه دور موتور خود بخود کم میشه.
گزارش
پاسخ دادن
00:06  1394/07/18

کیهان
1

سلام خدا وکیلی بهترین روغن متور برایef7 چیه
با این فاکتور ها
بالا بردن شتاب
کم شدن صدا
واگه چیز دیگه هم هست خودتون لطف کنید

راستی اینا چرا انقدر از ای اف بد میگن اخه ایکس یو7 چی داره نکنه 16 سوپاپه داری cvvtبا قابلیت نصب توربوی فابریکه مانمیدونیم واصل فرانسه هستش
13:49  1394/07/17
گزارش
پاسخ دادن
علی نوروزی
0

سلام دوست عزیز. ایرانول ریسینگ 10,40 عالیه روانکاری بسیار خوبی داره من خودم از همین میریزم
گزارش
پاسخ دادن
19:03  1394/07/17

کاربر: oMIID
0

روغنهای ایرانی به ترتیب:
بهران پیشتاز
پارس پایا
ایرانول ریسینگ
خارجی ها هم اصلشون گیر نمیاد و ۹۹.۹۹% تقلبی هستن وگرنه ادینول ، الف و ... (همشون) عالین.

من یک دفعه بهران ریختم حدود ۵۵ تومن و یک دفعه هم توتال ایرانی ریختم حدود ۷۰ تومن (نمایندگی رایگان ریخت) از نظر کارکرد هیچ تفاوتی حس نکردم.
حواست باشه حتما ۱۰w۴۰ بریزی.
گزارش
پاسخ دادن
00:13  1394/07/18

سهیل
2

کلا ماشین داخلی بدرد نمی خوره.
12:58  1394/07/17
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

باسلام
آقای hades یه سوال اون چیپ دراگون که ازش صحبت میکردید رو هنوز روی ماشینتون نصب هست؟
اگه میشه اطلاعات بیشتری درباره این چیپ بدید
با تشکر
22:15  1394/07/16
گزارش
پاسخ دادن
سیدجواد رضوی
8

باسلام من 405 داشتم ماهی یکبار واشر سرسیلندر میسوزاند عاجز شدم فروختم رفتم پارس تک سوز مدل89 خریدم تو راه تهران سرسیلندر سوزاند البته من همیشه مسیر یزد تهران رو ماهی 2یا3بار سفر میکنم خلاصه پارس هم فروختم رفتم یک سمنددوگانه EF7مدل90 خریدم الان توسال 3هست که دارمش واقعا به این میگن سوار ی فقط بنزین و گاز وروغن دیگه من خرجش نکردم تا الان75هزارتا فقط من باهاش رفتم واقعا شتابش عالی حرف نداره فقط دنده مرده بلای موتور ای اف هست اگر بهش برسی روغنش به موقع عوض کنی رنگ تعمیرگاه نمیبینی خیلی خیلی از موتور پژوکه رو سمند های قدیم هست بهتره کم سوختر هر100کیلومترتوجاده5.5لیتر سوختش هست نسبت به پارس هزاربرابر ارزش هست در کل ماشینهای خوشرکاب هست
21:19  1394/07/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمدرضا از کرج
0

 
نظر شما امید جان حسبن جان و همه دوستان ef7 سوار
امروز با کارکرد 4000 کیلومتر روغن موتور عوض کردم فیلتر روغن و هوا هم عوض کردم جمعا 115 تومان پیاده شدم روغن توتال 10w 40 ریختم چون تعویض روغنی گفت بهتر از بهران سوپر پیشتاز هست ضمنا دوستان و آشنایان خودم هم پیشنهاد دادند توتال بهتره
ضمنا روغنی که از صفر کارخونه ریخته بود تقریبا سیاه شده بود و مقدار قابل توجهی هم پلیسه ریز مثل دونه های نمک یا شکر داشت
الان صدای موتور کمتر شده و روانتر کار میکنه البته قبل از تعویض روغن هم صداش کم بود و آدم احساس نمیکرد که ماشین روشن باشه
ضمنا لاستیکها رو کارخونه کویر تایر یزد سایز 185 انداخته که انشالله موقع تعویض لاستیک یزد تایر 205 میندازم
امید تصورش رو بکن با لاستیک 185 سرعت به160 رسوندم 206 بهم نرسید حالا ببین اگه 205 بود فکر کن چی میشه
15:11  1394/07/16
گزارش
پاسخ دادن
علي اي٢٠
0

از كدوم شهر هستيد ؟ وضعيتتون تو سايت تغييري كرد بعد در انتظار تخصيص خودرو ؟كدوم نمايندگي؟
گزارش
پاسخ دادن
11:12  1397/05/13

اکسنت یاسر
0

رنگ سفید در تهران. یک روز بعد از پیامک وضعیت خودرو از حالت در انتظار تخصیص به حالت اسناد مالکیت خودرو صادر شده تغییر میکند
گزارش
پاسخ دادن
12:31  1397/05/13

اکسنت تیر
0

تکمیل وجه ۲۴خرداد در انتظار تخصیص عادیه؟ کم کم دارم نگران میشم
گزارش
پاسخ دادن
18:42  1397/05/13

حامد اکسنت تیر
0

باسلام
این تکمیل وجه های 24 خرداد هم ماجرایی دارن واسه خودشون!!! تکمیل وجه 21 و 22 و 23 خرداد تحویل گرفتن! هنوز برای ما پیامک سند خودرو نیومده و در سایت در انتظار تخصیص خورده! هیچ کسی هم نیست یک جواب درست درمون به آدم بده و ما رو از کلافگی و سردگمی در بیاره!!!
گزارش
پاسخ دادن
11:14  1397/05/14

حسین مشهد
0

سلام .روغن خوب برای ef7 برای اینکه موتور بیصداتر باشه خیلی مهمه سعی کن همیشه تا 6000تا عوض کنی
گزارش
پاسخ دادن
09:46  1394/07/17

کاربر: محمدرضا از کرج
0

امید جان روغن رو بابام نگاه میکرد چند وقت یکبار و میگفت فعل زوده تا اینکه این چند روز پیش نگاه کرد گفت برو عوض کن
رفتم نمایندگی هشترود گفتند سر 10 هزار عوض میکنیم من هک بناچار بردم مغازه عوض کردم
حسین جان موتور قبا از تعویض روغن هم کم صدا بود به طوریکه بابام میگفت روشن کن ولی روشن بود و احساس نمیکرد
امید جان و حسبن جان از شما بابت راهنمایی های خوبتون به همه ef7 سوارها نهایت تشکر رو دارم
گزارش
پاسخ دادن
20:51  1394/07/17

کاربر: محمدرضا از کرج
0

آقای مرادی زانتیا 5 نفر سرنشین شامل زن و مرد و بچه بود و از ترس افسر کنترل سرعت جرات نکرد گاز بده چون تقریبا هر 40 کیلومتر افسر کنترل سرعت گذاشته بودند من و زانتیا با سرعت 140 تقریبا پایاپای میرفتیم من خریت کردم و افسر کنترل سرعت رو بیخیال شدم و سرعت رو به 160 رسوندم که از شانسم دیگه افسر کنترل سرعت در بعد از فرار از زانتیا نبود وگرنه ماشینم پارکینگ بود و حالا حالا ها درنمیومد از پارکینگ آقای مرادی اعتراف کن خودت شدیدا به زانتیا تعصب داری حتی اگه من با زانتیا از یه زانتیای دیگه سبقت بگیرم میای اینجا میگی که با ef7 نمیشه از زانتیا سبقت گرفت و زانتیا همیشه به ef7 رحم میکنه و گاز نمیده و کل کل نمیکنه اگه خدا جای تو بود کوتاه میومد ولی تو کوتاه نمیای هر چند همه میدونند مقایسه ef7 با موتور زانتیا یک مقایسه ناعادلانه هست
14:05  1394/07/16
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
3

بحث تعصب نیست . اصلا حتی فکر مقایسه کردن xu10 رو با ef7 نکن . حتی برای یک لحظه .خودت برو مشخصات xu10 رو مقایسه کن . Ef7 حتی در مواردی مثل کشش دور پایین مغلوب xu7 معمولی 8 سوپاپ میشه و به هیچ وجه از پس xu7L4 که 16 سوپاپ هست هم برنمیاد . پس در مورد xu10 با حجم 2000 سی سی و 16 سوپاپ که هم گشتاور و هم توانش یک سرو گردن که نه بلکه چندین سر و گردن بالاتر از ef7 هست حتی مقایسه هم خنده دار هست . خودت مشخصات xu10 رو مطالعه کن بعد خواهی دید که مقایسه اش با ef7 چقدر خنده داره .
گزارش
پاسخ دادن
20:42  1394/07/16

مرتضی پ
7

سلام-من هم زانتیا داشتم هم ef7-باید بگم که ef7 دست کمی از زانتیا نداره و می تونه بگیره زانتیا رو-و شخحصا با ef7 تا 220 کیلومتر هم رفتم واقعا شتاب و سرعتش فوق العاده است
گزارش
پاسخ دادن
11:47  1394/07/17

رضا
5

پارس ELX با موتور L4 سرور همه ماشین های ساخت داخل بوده و هست .
20:17  1394/07/15
گزارش
پاسخ دادن
فرشید
2

بله البته ازلحاظ مصرف صدی بیست بنزین وموتوردهه 80میلادی!!
گزارش
پاسخ دادن
19:23  1394/07/16

ممل
7

١٩٠٠ تا حالا با هاش رفتم تا حالا هم هيچ مشكلي نداشته ، گپ جمعا تا حال يه ٦ بار ، با أين پول ، اي اف سون ال ايكس بهتر ين گزينه أست هم جا دار هم إمكانات در حد پولي كه مي ديد هم محكم بدون و سواري خوب
15:46  1394/07/15
گزارش
پاسخ دادن
ر: حسین مشهد
3

دوستان سلام امروز متوجه شدم اون کامنتی که چندوقت پیش یکی از بچه ها در مورد النترا گفته بود که از ef7 عقب افتاده بود واقعا درسته خودمن قبلا در کیش النترا داشتم البته اینطرف داخل کشور فکر کنم آوانته بهش میگن اونها که خیلی عالی بود ولی امروز اتفاقی یه النترا از این مدل جدیدا کنارم بود به محض حرکت من گازش را گرفتم اونهم گرفت اولش جلوافتاد ولی دنده من که به 3 و4 رسید گرفتش جالبه که موقع حرکت واقعا صدای ماشین النترا را میشنیدم خیلی صدا داشت دقیقا یه 4الی 5متری در اون مسافتی که طی کردیم عقب بود
14:12  1394/07/15
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
4

ممنون حسین آقا،به هرحال هرچی باشه انترا باشه یاالنترا به گردپای موتورقدرتمند و ناز ef7 نمیرسه،قربانت خدانگهدار
گزارش
پاسخ دادن
19:27  1394/07/17

کاربر: hades
4

آقاقی مرادی چشم ارو دور دیدی باز داری شیطنت میکنیا
دنایی که هنوز آب بندی نشده توقع داری راحت پر کنه؟
سربالایی بالا بره؟
شرط میبندم اون دنا بالا 140 تا هم نمیتونه بره چون هنوز آب بندی نشده
در ضمن به جاب دنا کاش پشت یه سورن Ef7 بودی
اون دنا با دریچه گاز برقی عرضه میشه
برادر یه سورن ef7 ببر شمال ببینم بازم نظرت همینه یا نه
در ضمن ماشین 0 نبرید تو سربالای بعد بگید راه نمیره

دکتر شیطنت نکن
این امید کجاسسسسسسس!!!!!
00:30  1394/07/15
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
2

دنا آب بندی شده بود . حدود 7000 تا کار کرده بود . از ef7 نباید انتظار کشش خوب داشته باشی مخصوصا وقتی جاده شلوغ باشه و پر پیچ و خم که نشه دور گرفت .این یک واقعیته
گزارش
پاسخ دادن
20:11  1394/07/15

مرادی
1

آقای محمد رضا مطمئن باش که زانتيا خواسته بهت رحم کنه وگرنه با یک سر گاز جوری ازت سبقت ميگرفت که به گردش هم نمیرسیدی . در مورد موتور xu10 خودت تحقیق کن تا متوجه بشی که چیزی نیست که بشه با یک موتور 1645 سی سی سر به سرش بذاری . حتی با ماشین های خیلی گرانقیمت تر هم نميشه به این آسانی سر به سر زانتيا xu10 گذاشت . پس اینجا نگو که زانتيا رو با سمند جا گذاشتی چون بهت میگن که زانتيا خواسته دلت رو نشکونه و گاز نداده . Ef7 مزایا و معایب خودش رو داره و هنوز مشغول رقابت با xu7 معمولی هست پس حتی فکر مقایسه اش با xu10 رو هم نکن داداش
گزارش
پاسخ دادن
22:02  1394/07/15

فرید
7

زانتیا رو اینقدر بزرگ نکنید اگه یه بی ام با زانتیا بیافته زانتیا در مقابل اون کوچیک میشه ضمنا زانتیا ایمنی پایینی دارهکه نسبت به قیمت وادعایی که داره خیلی خیلی پایینه
گزارش
پاسخ دادن
23:57  1394/07/15

کاربر: oMIID
4

اینجام داداش...
میبینی که این پژو سوارای عقده ای گند زدن تو این صفحه واسه همین یه مدته زیاد سر نمیزنم بلکه برن سراغ صفحات خودشون و بیخیال این صفحه بشن...
گزارش
پاسخ دادن
15:19  1394/07/15

امیرحسین
0

دوستان سلام مجدد

اقا ما این سمندو گرفتیم راضیم فقط با گاز خوردنش مشکل دارم مثلا معکوس کشیدنش خیلی تاخیر داره
یا اینکه تو یک و دو کپ میکنه
راه حلی براش هست؟
00:26  1394/07/15
گزارش
پاسخ دادن
حمید
1

برا تاخیر در دنده هاتون کوئیک فیشر که فاصله دندهاتون رو کم میکنه روی دنده نصب کنید تا زودتر دنده ها تعویض بشه اما برای کپ کردن اون متاسفانه تا حالا هیچ راه اثبات شده ایی ارائه نشده بعضی ها میگن تعویض شمع ، خود نمایندگی میگه ایراد نرم افزاری هست دارن روش کار میکنن من خودم شخصا یکساله دارم تجربه میکنم معمولا با برخی از بنزینها کپ کمتر میشه بعضی از اونها کپ بیشتر میشه به نظر میاد یکی از عاملهای کپ کردن در این خودرو بنزین بی کیفیت باشه اما ظاهر امر اینه که با بنزین سوپر یک مقدار روان تر و کپ کمتری داره اما اگه میخواید کپ رو احساس نکنید بایستی در دنده یک با شتاب کمتری حرکت کنید البته اینم بگم که با کارکرد خودرو بعد ازده هزار تا یه مقدار کپ به علت روان شدن قطعات خودروتون کمتر خواهد شد
گزارش
پاسخ دادن
00:53  1394/07/15

نازنین محمدی
0

سلام دوستان
میگم بجا سمند بلریانس بخرم خوشگلتره 37/500 ت


تبلیغاتش
( محصول مشتركي ديگر از سايپا و شركت برليانس( شريك تجاريBMW) كه به زودي به بازار عرضه خواهد شد .H230 با ظاهري زيبا كه ناشي از طراحي هوشمندانه اين خودرو مي باشد به همراه موتور قدرتمند BM15 و با حجم موتور 1500 سي سي 16 سوپاپه مي تواند رقيب جدي براي محصولات بازار ايران باشد )

یا ام وی ام 315 یه سال کارکرده بخرم
13:51  1394/07/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: oMIID
2

موتور پر قدرت ۱۵۰۰ برلییییییانس چه گشتاوری و چند اسب بخار قدرت تولید میکنه؟
اگر به ماشین گاز میدید و پرسرعت میرونید با این پول سورن ELX EF7 بخرید.
اما اگه زیاد اهل فشار آوردن به موتور نیستید همون برلیانس فکر کنم شیک و جدید و بهتر باشه.(برای یه خانم)
اصلا فکر 315 رو نکنید.
گزارش
پاسخ دادن
15:23  1394/07/15

شادکام
3

به نظر من سمند تقریبا تمام ملزومات (آپشن رو نمیگم) رو داره مثل شیشه برقی جلو عقب آینه وصندلی برقی اگه ماشینی این چیزها رو نداشته باشه خیلی عقب مونده هست رادیو هم جزء ملزومات حساب میشه یعنی بودن یا نبودنش تو حرکت خودرو تاثیر نمیذاره ولی اگه ماشینی رادیو نداشته باشه یعنی خیلی عقب مونده هست حتی شتاب و سرعت خوبی داشته باشه
13:24  1394/07/14
گزارش
پاسخ دادن
سمندی
10

سمند ال ایکس ، بهترین و معقول ترین خودروی ملی تولید شده در تاریخ شرکت ایران خودرو بوده است...
09:11  1394/07/14
گزارش
پاسخ دادن
سمندی
2

پارس جزء خودروی ملی محسوب نمیشه ، خودروی قدیمی فرانسوی با مونتاژ ایرانی -چینی-هندی ولی سمند خودروی ملی هست....
گزارش
پاسخ دادن
08:09  1394/07/15

ر: حسین مشهد
8

دوستان سلام درمورد بنزین سوپر بازار باید بگم تا میتونید نزنید چون اصلا سوپر نیست معمولیه .طبق گفته یکی از کارشناسان سوختگیری هواپیمایی بنزین سوپر اصل فقط در اختیار هواپیمایی است .سوپر بازار با اضافه کردن موادی به بنزین معمولی فقط اکتان ان را تا حد سوپر بالا میاورن ودر واقع با بالا اوردن تراکم ان از خود احتراقی جلوگیری میکنن .این بنزین بدلیل این مواد افزودنی چنانچه مدتی ساکن بماند تشکیل رسوب میکنه وبه خاطر همین صبح ها بد استارت میخوره واگه دقت کرده باشین دوستانی که زیاد سوپر استفاده میکنن زودتر دچار مشکل تعویض پمپ بنزین ویا صافی بنزین میشن . وبه محض حرکت ماشین دوباره بنزین مخلوط میشه وبرای همین میگن درحرکت مشکلی نیست.

گفتم درجریان باشید حال خود دانید
21:25  1394/07/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: oMIID
1

دققققققیققققققا زدی تو هدف.
ولی داداش با بنزین معمولی ماشین جون نداره و کپ میکنه!
با همین سوپر آشغال حداقل خیلی خوب گاز میخوره.
ولی صبحها موقع روشن شدن اشکت در میاد انقدر بد کار میکنه.
گزارش
پاسخ دادن
15:26  1394/07/15

حمید
10

بعضی از دوستان از پژو و کلاخودرو های با موتورxu7 چنان صحبت میکنن آدم احساس میکنه آخرین مدل پژوی فرانسوی رو سنو ارکه انقدر از موتور ef7 بد میگن دوستان عزیز پژوی شما یک ماشین چینی هست با موتوری مربوط به 30 سال پیش که از پژو تنها یه آرم خوشکل روش هست پس لطفا انقدر موتورef7 رو نکوبید چ ن شماها عموما نه سواری ef7 رو دید نه حتی یه بار کاپوت ماشیناتون رو بالا زدید و با موتور ef7چک کردید که ببیتید چقدر موتور شلوغ و سنگینی دارید برا یه بار یه نگاهی به موتور ef7از نزدیک بندازید تا ببینید چقدر همه چی منظم و جمع جور کنار هم چیده شده و بعد زحمت بکشید یه دور هم با ef7 بزنید تا سواریشو درک کنید ببینید موتور دیزلیتون که نه راحت شتاب میگیره نه جونی داره قابل قیاس با ef7 نیست من خودم دوتاشو داشتم الانم یکسال سمند ef7 با 20 هزارتا کارکر دارم واقعا ماشین خیلی خوبیه تو این یکسال کل مراجعه من به نمایندگی برا صندلیش بود که صدا میدا و برای سرویسهای دوره ایی که نمایندگی روی کارت طلاییش گذاشته بود .
18:48  1394/07/13
گزارش
پاسخ دادن
امیرحسین
1

سلام البته آقا حمید فقط یک بار یک تحقیق در مورد موتور xu7 کن تا بدونی این موتور مال چه سالی هسته.....اون سی سالی که شما میگی مربوط به پلتفرم پژو هسته نه موتورش هر چند خودمم قبول دارم موتور پربازدهی نیسته ...در ضمن به نظر شما سمند بر روی چه پلتفرمی ساخته شد ??
گزارش
پاسخ دادن
08:28  1394/07/14

مرادی
1

موتور xu7 مربوط به اوایل دهه 2000 هست و تا سال 2004 در فرانسه بر روی انواع ماشین های شرکت پژو سيتروئن نصب میشده . پلتفرم سمند 405 پارس و دنا دقیقا یکسان هست و در واقع همون پلتفرم 405 هست .
گزارش
پاسخ دادن
12:54  1394/07/14

کاربر: امیرحسین... tuning car...
0

سلام آقا حمید خب منم همینو میگم سمند رو بر اساس پلتفرم پژو 405 به قول شما سی سال پیش ساختن یعنی سمند بر پایه پلتفرمی ساخته شده که طراحیش مال سی سال پیشه فقط قیافش عوض شده حتی موتورشم در زمان عرضه همون موتور کم بازده پژو بودشما نگاه کنید تا به امروزم با وجود موتور ملی بازم همون موتور قدیمی کم بازده طرفدارای خاص خودشو داره البته نظرات دیگر دوستانم مورد احترامه
گزارش
پاسخ دادن
11:36  1394/07/15

مسلمی
19

من 6 سال سمند موتور ef7 دارم مسافرت خیلی میرم هم تفریح هم ماموریت از اون موقع به من میگفتن سمند دوام نداره ولی تا الان الودگی تهران و گردوخاک سیستان سرمای تبریز و بارون شمال ورطوبت و گرمای ابادان و هوای خشک یزد رو پشت سر گذاشته ولی تا الان نه مصرف بنزینش تغییر خاصی کرده نه صدای موتور وگیربکس نه قدرت اون تو همه این شرایط دوام اورده
13:34  1394/07/13
گزارش
پاسخ دادن
احمد
0

لطفا نظرات خود را با نحوه صحیح رانندگی اعلام نمایید خودتون جقدر راننده اید در سر بالاییها دور ماشینت رو جطوری مدیریت میکنی
گزارش
پاسخ دادن
07:12  1394/07/18

کاربر: oMIID
2

بابا خداوکیلی بعضیا چرند زیاد میگن راجع به این زبون بسته!
دیروز یه دلال رو‌دیدم میگه سمند نهایتش یکسال عمر میکنه،بعد باید بفروشیش! :-)))))
گزارش
پاسخ دادن
15:30  1394/07/15

سمندی
19

قابل توجه کسانی که می گویند پرشیا خوشکل تر از سمند هست ::
تنها خودروی داخلی که از لحاظ ظاهر بیرونی ،مشابه"BMW "می باشد ، تو ایران فقط سمند ال ایکس هست و بس!!!
12:41  1394/07/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمدرضا از کرج
14

چراغهای عقب و جلوی 405 رو عوض کردند شده پرشیا
شاهکار نکردن که شق القمر کردند
وقتی سپرهای پرشیا روش نصب نباشه من که میبینمش یاد سوسک میفتم
گزارش
پاسخ دادن
12:58  1394/07/12

سینا
15

سلام عزیزان

من تازه وارد این سایت شدم وگفتم حالا که داره حق ضایع میشه بذار حق رو بگم ، حداقل آن چیزی که تجربه من با این ماشینه .


شاید باورتون نشه من از سال 87 یکدونه ef7 پایه گاز سوز دارم
ببینید من کاری به گشتاور یا اسب بخار یا نمودار و آمار ندارم ( نمیخوام بگم قبول ندارم هاااا یا بلد نیستم) فقط چیزی رو که توی این 7 سال تجربه کردم با این ماشین رو میخوام در اختیارتون بذارم
حالا اگر کسانی مثل آقای "مرادی" و سایر مخالفین که اصلا این ماشین رو نداشتن میخوان قبول نکنن به من ربطی نداره .

از آنجایی که سمند دوست دارم قبل از ef7 یدونه xu7 داشتم (6سال)
از نظر شتاب ، قدرت ، سرعت در هر شرایطی نسبت به xu7 بالاتر هستش واین چیزیه که خیلی ها تا به حال بهش اشاره کردن .

یک سوال ،درحال حاضر کدام ماشین خارجی یا داخلی وجود داره که چه روی گاز چه بنزین هیچ تفاوتی نکنه از نظر سرعت و... ؟ جواب : ef7
خیلی ها میگن در دور موتور پایین ماشین به سختی در سربالایی ها میره من هم قبول دارم اما مهم اینه که وقتی گشتاورش رو میبری بالا دیگه xu7 بهش نمیرسه حتی اگه گشتاورش رو ببره
ادامه..
14:27  1394/07/09
گزارش
پاسخ دادن
حمید
21

منکه 10 هزارتا باهاش رفتم نه کم کرده نه روغنریزی داشته دیگه نمیدونم چرا خیلیا دوست دارن ای اف سونو خراب کنن من یدونه 405مدل 93 دارم هر هزارتا نیم لیتر کم میکنه ولی ای اف سون من نه آب نه روغن تا حالا کم نکرده
22:44  1394/07/08
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمدرضا از کرج
1

ضمن تایید صحبتهای آقای مرادی باید عرض کنم با هزینه حدود 30 تومان خرید داخلی بهترین گزینه فقط
سمند هست و بنا به سلیقه هرکس xu7 یا ef7 رو میتونه انتخاب کنه
خودم قبل از خرید که 10 روز قبل از کمپین بود از دوستانم مشورت گرفتم و اونها به من گفتند xu7 بیشتر برای پژو 405 مناسبتره اگه سمند میخری فقطef7 بگیر چون بعضی از دوستان حدود 4 سال دارند و راضی هستند
گزارش
پاسخ دادن
21:47  1394/07/10

محسن
16

اگه با دقت پیامها رو نگاه کنید کاملا مشخصه که الیاس ،مرادی ،رضا ،بهبهانی
همشون یکی هستن ، همونطور که گفتم جوابشون رو ندید ، آخه اصلا لزومی نداره که به این آدم بیکار جواب بدیم چون نمیخواد تو کلش کنه

اگه کلکی توکارش نبود عضو سایت میشد نه این که با هزار‌جور اسم حضور بهم برسونه .
18:06  1394/07/07
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فرشید7
0

سلام به همه دوستان
با تشکر از برادران گرامی آقا امید و حسین آقا
میخواستم بپرسم تعویض رینگ و لاستیک و نصب power window گارانتی را از بین میبره یا نه؟
13:43  1394/07/07
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
0

اگر لاستیم با سایز 205 نصب کنید و یا قطر رینگ رو خارج از چیزی که در دفترچه نوشته انتخاب کنید ، نمایندگی میتونه گارانتی جلوبندی و ترمز رو باطل کنه . بعضی از نمایندگی ها کاری ندارن ولی بعضی ها اشکال میگیرن ولی از نظر قانونی اشکال داره و بهانه بسیار خوبی برای ابطال گارانتی هست
گزارش
پاسخ دادن
13:55  1394/07/07

کاربر: oMIID
0

لاستیک ۲۰۵ با رینگ ۱۵ (چه اسپرت و چه فابریکی)به گارانتی کاری نداره و هر نمایندگی هم که گیر بده میتونی از دستش شکایت کنی.(معمولا گیر نمیدن مگه اینکه بخوان تیغ بزننت که میتونی شکایت کنی یا بری یه نمایندگی دیگه)
اما پاور ویندو رو اگه ببری نمایندگی های آپکو نصب کنی مشکلی نیست،اما اگه خودت نصب کنی سیستم برق ماشین از گارانتی خارج میشه.
گزارش
پاسخ دادن
20:04  1394/07/07

مرادی
0

این موسسه efv حتی در سایت ویکی پیدیا انگلیسی هم ازش اثری نیست . از این موسسات بی اسم و رسم در کشورهای دیگر زیاد پیدا میشه . موسسه fev هیچ نشانی از یک شرکت معتبر خودروسازی نداره . شرکت های خودروسازی معتبر از چند صد کیلیومتری قابل تشخیص هستند مثل تویوتا بنز مزدا نیسان پژو هیوندا رنو کیا شورلت لندرور ولی این fev کجای صنعت خودروسازی دنیا هست؟ چند تا موتور معتبر تا حالا طراحی کرده ؟ یک موسسه که چتد تا دانشجو دور هم جمع بشن که نمیشه شرکت معتبر خودرو سازی . شرکت های معتبر خودروسازی تجربه بسیار طولانی و سنگینی دارند و کاملا هم شناخته شده هستند . این ضعف ef7 نیست که یک موتور آلمانی نیست برای اعتبار دادن به Ef7 لازم نیست وصلش کنید به آلمان چون اصلا آلمانی نیست . ef7 در حد اولین تجربه طراحی موتور در ایرانخودرو ، موتور قابل احترامی هست . ضعف های طراحی و ضعف های کیفیش باید طی سالیان پیش رو کم کم رفع بشه و باید خیلی تجربه کسب کنه تا یک موتور پخته مثل موتورهای شرکت های معتبر خودروسازی بشه
09:52  1394/07/07
گزارش
پاسخ دادن
هستی
0

لطفا ادرس کانال اینجا بزارین من توی اینستا اد شدم ولی توی کانال تلگرام نشد
گزارش
پاسخ دادن
18:03  1397/04/18

رضا
14

آقای نه EF7 و نهXU7 و نهSLX نهGLX ،لطفا به جای اینکه بیای اینجا و دری وری بگی بشین یه ذره دیکته کار کن چون واقعا زشته حرص رو بنویسی حرس!!!!
لطفا یه فکری به حال سواد و دیکته ت کن و به پرایدت برس.
08:27  1394/07/07
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
0

آقای سالاری در پاسخ به شما باید بگم که مارک ecu هیچ ارتباطی به طراحی و ساخت موتور نداره . پراید و 405 و سمند و پارس هم ecu های با مارک زیمنس دارند . قبلا ساژم و کنتیننتال هم بود . مارک ecu هیچ ربطی به خود موتور نداره . همین ecu های زیمنس هم در چین ساخته میشن . پس بر اساس مارک ecu نباید گفت این موتور یک موتور آلمانی و ساخت زیمنس هست . ef7 رو ایرانخودرو به کمک چند موسسه نه چندان معتبر آلمانی طراحی کرده و این موسسات هیچ ربطی به شرکت های معتبر و بزرگ خودروسازی آلمانی ندارند
07:30  1394/07/07
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
0

سلام دوستان
فرق بین سمند سورن و سمند lx چیه؟؟ از نظر فنی میگم موتور جفتشون که یکی هست.ولی راه رفتن و شتاب گیری سورن خیلی بهتر از lx هست چرا؟
14:10  1394/07/06
گزارش
پاسخ دادن
پارمیدا
1

سلام و عرض ادب دوستان تشکر از راهنماییتان خصوصا دوستانی که جوابم را دادند لطف کنید بفرمایید سورن با کد 57511دیگه چیه و تفاوتش با کدهای دیگر اگر وجود دارد در چیست با تشکر
10:23  1394/07/06
گزارش
پاسخ دادن
ر: حسین مشهد
1

سلام .کد 57511جدیده روی غربیلک فرمان کلیدهای صوتی داره .شیشه هاش سولاره و اینه های بقل تاشو اوتوماته و شیشه های بالابر هوشمنده و..
گزارش
پاسخ دادن
13:29  1394/07/06

کاربر: ali LORD
1

تا اونجایی که من شنیدم،کد فول آپشن سورن همین کده!
"تنظيم آينه‏هاي جانبي برقي و مجهز به گرمكن، آينه‏هاي جانبي راهنمادار و تاشونده اتوماتيك، آينه آرايش چراغ دار"
اینه هاش یه فرق با بقیست،که اتوماتیک جمع میشه(در قفل کنید اتو جمع میشن)
بقیشم فکر کنم چیزایی هستش که رو فرمونه و سیستم صوتیش که بلوتوث و اینا داره و با موبایل سینک میشه!
فکر کنم تفاوت هاش اینا باشه!
گزارش
پاسخ دادن
13:03  1394/07/06

پارمیدا
1

دوستان سلام نظراتتان را خواندم تصمیم گرفتم بین سمند ال ایکس و سورن سورن ELXبخرم لطفا راهنمایی کنید این مدل خودرو انواعی دارد اگر دارد کدام نوعش را بخرم موتورشEF7 است یا نوع موتور دیگری هم است اگر وجود دارد کدام را انتخاب کنم تشکر
15:47  1394/07/05
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی پ
0

سلام-اقای مرادی خدا زندت بذاره-اطلاعات نداری نیا اینجا اطلاع غلط نده به مردم-سورن موتور معمولی هم داریم البته دیگه صفرش تولید نمیشه-من خودم داییم داره سورن اونم با موتور معمولی یا همون موتور پژو
گزارش
پاسخ دادن
12:10  1394/07/17

مرادی
2

به هر حال از اصول بحث این هستش که حالت چالشی پیدا کنه . اینطوری من نظراتمون رو میگیم هر فردی ميتونه خودش بیاد بخونه و نتیجه گیری کنه . چون سلیقه ها و انتظارات از ماشین ها فرق داره پس این تا حدی طبیعی هست که نتونیم همدیگر رو کامل درک کنیم . چون این موتورها دارای مزایا و معایبی هستند هر کسی از دیدگاه خودش ميگه این خوب هست اون بد . اگر ایرانخودرو یک موتور 2000 سی سی 16 سوپاپ خوب و با کیفیت تولید میکرد اونوقت میشد گفت که کار xu7 تموم هست . البته باید قطعات فراوان هم در دسترس بود و با آموزش کافی به نمایندگی ها ، تعمیرکار مجرب تربیت میکرد . کاش حداقل موتوری مثل EW10 رو جایگزین xu7 میکرد . با این شرایط فعلی هنوز xu7 قدیمی 8 سوپاپ داره در برخی زمینه ها واسه ef7 و tu5 و k4m شاخه شونه میکشه . یعنی علیرغم تمام بدی هاش در برخی زمینه ها بر این موتورها برتری داره . همانطور که ef7 هم در برخی زمینه ها برتری داره پس ما دو موتور داریم با دو ذات و ماهیت متفاوت که هر دو تا در جایی برتری و در جایی نسبت به هم ضعف دارن
20:02  1394/07/04
گزارش
پاسخ دادن
پژو
0

سمند فقط الکی سنگینه رنو کیچر از سمند سبکتره نمیدونم الکی چرا ماشین رو سنگین کردن ماشین فقط206و405وپرشیا,l90 همشون از سمند سبکترن ماشین باید سبک باشه نه مثل این سمند شما که ازش تعریف میکنید
18:23  1394/07/04
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ali LORD
5

ماشین باس سنگین باشه !
به خصوص کلاس سدان !
گزارش
پاسخ دادن
19:50  1394/07/04

کاربر: کامبادن
0

سلام
دوست عزیز امیدجان اگه میخای ارت بزنی میتونی برای محور جلو از فنر 206 میتونی استفاده کنی و برای محور عقب هم اگه میتونی کپسول کمک تویوتا کریسیدا تهیه کن.البته یه مقداری باید تغییرات رو سر کمک تویوتا کریسیدا انجام بدی که کار جلوبندی ساز و صافکاره.مشکلی خشک تودن در زمان ارت خوردنت با این کار خیلی کم میشه.
10:06  1394/07/04
گزارش
پاسخ دادن
ارسطو
0

موافقم . دقیقا وضعیت من هم همینجوره
گزارش
پاسخ دادن
08:07  1397/04/04

کاربر: oMIID
0

سلام
آره اتفاقا بهترین کار همینه که فنرلول کوتاه بگیرم.
البته از قبل فنرلول لنزو سایز ۳۲ دارم که تقریبا لب به لب لاستیک قرار میگیره و از فنر۲۰۶ خیلی نرمتر و بهتره.
باید خود کمک رو هم کوتاه کنم تا نکوبه.

اما این قضیه کمک کریسیدا رو دفعه اوله که میشنوم.
میشه بیشتر توضیح بدی؟ قیمتش چنده؟ چه تغییراتی باید روش انجام بشه؟
آخه تنها کاری که روی کمکهای عقب میکردم این بود که تنظیمشون میکردم و میاوردمشون پایین! همین.
البته چون ماشین من دوگانه س عقبش همینجوری ۱۵۰،۲۰۰ کیلو فکر کنم سنگینتره و احتمالا نرمتر از تکسوز ها باشه.
یه عادت بدی که جدیدا پیدا کردم اینه که سرعتگیرا رو همینجوری میپرم! :-))))) باید ترکش کنم.
مرسی از راهنمایی شما.
منتظرم...
گزارش
پاسخ دادن
11:54  1394/07/04

کاربر: کامبادن
0

کمک ها ی عقب رو با کمک تویوتا کریسیدا عوض کنی حرف نداره فوق العاده نرم و عالی هستن البته توی ماشینهای تکسوز وقتی تک سرنشینن خیلی نرم هست که بعضی ها شاید دوست نداشته باشن اما وقتی مسافر سوار کنن اصلا هیچ کمکی رو با اون مقایسه نمیکنن شما هم یه حسن داری که ماشینت دوگانه سوزه که خودش یه وزن اضافیه که خیلی کمک کنندس.شما باید سر کمک ها رو با هم عوض کنید که کار کسی هست که جوشکار باشه که اگه صافکار باشه تر خیلی راحت میتونه اینکارو انجام بده قیمت کمک های کریسیدا حول و حوش 300 تومنی هست.البته یه پیشنهاد دیگه که دارم اینه توی گوگل سرچ کنید کمک فنرهای صادراتی 206.این مدل خیلی محصوله خوبی هستن خوده کمک فنر به اگه اشتباه نکنم 4 یا 5 سانت کوتاه تر از کمک های 206 های داخل ایرانن در نتیجه فنرهای اونم کوتاه ترن.میشه یه ارت استندارد با این مدل زد.اما فنرهای لنزو عرض کنم که اون لنزوهای 7یا 8 سال پیش نیستن بعد یه مدت خیلی تو ذوق میزنن.شما میتونی با یه تینونیگ کار حرفه ای که مجوز داشته باشه هم مشورت کنید که بر به مشکل نخورید.
گزارش
پاسخ دادن
13:20  1394/07/04

کاربر: oMIID
0

اییییییول داداش دمت گرم. خیلی خیلی ایده خوبی بود!
البته فنر لنزو که من دارم واسه ۴ سال پیشه و بیشتر از ۶ ماهم کارنکرده و فکر کنم اصلی و با کیفیت باشه.
این قضیه کمک اصلی ۲۰۶ هم نکته خوبیه چون به هرحال من باید یه جفت کمک بخرم ولی به شرطی که بشه پیداش کرد.
گزارش
پاسخ دادن
16:38  1394/07/04

کاربر: oMIID
0

برادر مرادی سلام
یه سوال فنی دارم ازت:
یکی از اشناهای ما میخواد سمند LX XU7 بخره، من بهش گفتم میتونه سمند SE هم فکر کنه چون قیمت مناسبی داره.
برگشت گفت نه،موتورهای XU7 روی سمند LX و پارس رو به روز کردن و مصرف سوختش کمه و از ۴۰۵ و اس ای خیلی بهتره!!!!!؟؟؟؟!؟؟؟!؟؟
به نظر من که حرفش منطقی نبود. البته شاید بعضی چیزا مثل ریل سوخت و ... دستخوش تغییراتی بشن اما مثلا مصرفش چقدر میخواد کم بشه؟ کیفیتش چی؟
حالا شما که اطلاعاتت راجع به XU7 بیشتر از بنده س لطفا نظرتو راجع به این قضیه بگو...
به نظرت تفاوتی بین Xu7 ها هستش؟
00:37  1394/07/04
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
0

تفاوتی وجود نداره . اگر تفاوتی باشه فقط در نوع Ecu ها هست . معمولا بر روی سمند Ecu زیمنس نصب میکنن بر روی پارس و 405 هم زیمنس هست و هم ssat . نوع زیمنسی ها با هم هیچ تفاوتی نداره . من چند تا پارس و 405 دیدم که روی ecu و ریل سوختشون نوشته بود سمند xu7 . یعنی ایران خودرو حتی زحمت عوض کردن یک برچسب رو هم نکشیده حالا شما انتظار دارید که موتور رو عوض کنه یا دستکاری کنه .
گزارش
پاسخ دادن
07:51  1394/07/04

مرادی
0

میزان مصرف سوخت یک موتور ، یکی از خصوصیات ذاتی موتور هست . اگر شما قصد کم کردن میزان مصرف رو بدون تغییر پارمترهای اساسی مکانیکی، مثل نسبت تراکم و حجم رو داشته باشید ، تنها راهش دستکاری در تنظیمات ecu هست که فقط با کاهش پاشش سوخت و افت گشتاور موتور امکان پذیر هستش . الان سال ها است که موتور xu7jpL3 داره روی سمند و 405 و پارس نصب میشه که سنسور میل سوپاپ هم دارند یعنی دیگه پاشش سوخت هم کاملا ترتیبی شده و دیگه جای ارتقا وجود نداره پس اگر بخوان مصرف رو کم کنن باعث افت گشتاور دور پایین موتور میشن . اگر فرض کنیم کیفیت همه xu7 های فعلی مثل هم هست از نظر توان مصرف و گشتاور تقریبا هیچ فرقی با هم ندارن چون همانطور که گفتم اصلا ایرانخودرو به این کار نداره که این xu7 مال سمند هست یا پارس . وقتی اسم موتور xu7 زیمنسی باشه میارن و روی سمند و پارس و 405 نصب میکنند و حتی برچسب اسم ماشین رو هم پاک نمیکنن . این ها بیشتر شایعات بازاری هست . در مقطعی ssat مسکلاتی داشت که رفع شده الان اون هم مربوط به خطای سنسور میل سوپاپ بود . الان همه xu7 ها تقریبا مثل هم هستن از نظر مشخصات، فقط گاهی قطعات مختلفه
گزارش
پاسخ دادن
11:51  1394/07/04

پارمیدا
0

سلام و عرض ادب ببخشید دوستان موتور xu7دیگه کدام موتور است همان موتوری هست که روی پارس و 405 سمند معمولی و سمند ال ایکس هست و معروف هست به موتور 1800 لطفا کامل راهنمایی کنید خصوصا شما برادر محترم مرادی
23:57  1394/07/03
گزارش
پاسخ دادن
نه Ef7 نه xu7 نه slx نه GLX
0

بله همون موتوره.
بنظر شخص بنده و با توجه به راهنمایی های آقای مرادی عزیز برای خانوم ها چون دنده دادن بجا و معکوس کشیدن اکثراً سختشونه :
موتور XU7 بهتره چون بعضی وقتا یادشون میره دنده کم کنن و این موتوره XU7 هستش که گشتاور لازم رو برا حرکت مهیا میکنه و فشار زیادی به موتور شاید نیاد ولی EF7 اصلاً ببین میتونه حرکت کنه...!!! باعث مکرر خاموش شدن و درنتیجه آبرو رفتن رو به ارمغان میاره: خخخخ
شایان ذکر میباشه که من دارم کلی حرف میزنم و به خودم هیچ وقت اجازه جسارت اونم به خانوما اصلاً و ابداً نمیدم....!!! قابل توجه EF7 سوارها ...
گزارش
پاسخ دادن
00:37  1394/07/04

کاربر: oMIID
0

بله دقییییییقا منظور از XU7 همان موتور ۱۸۰۰ پژو میباشد.
گزارش
پاسخ دادن
00:51  1394/07/04

کاربر: oMIID
0

دوستان همگی بیاید به نظرتون نیاز دارم...:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
چندوقتیه که زده به سرم ارتفاع ماشینمو کم کنم و بیارمش تقریبا یک انگشت بالای لاستیک و شیشه رو دودی کنم و رینگ اسپرت بندازم.
اما چون با مزایا و معایب ارت زدن آشنایی کامل دارم(ماشینای قبلیم همه ارت خورده بودن و اسپرتشون کرده بودم) یکم مردد شدم.
از یه جهت وقتی ماشین فابریکه هم کمتر به جلوبندی فشار میاد هم اینکه نرمتره و رانندگی باهاشم راحتتره در عوضش رینگ اسپرت بهش نمیاد و تقریبا هیچکاری واسه زیبایی ش نمیتونی بکنی اما وقتی که ارت میزنی خییییییلی خوشگل و تو دل برو میشه و با رینگ و شیشه دودی محشر میشه.
علاوه بر این تعادلشم بهتر میشه.
حالا نظر شما چیه؟
به نظر شما همین ظاهر ساده و حوصله سربر سمند با ارتفاع فابریک بمونه؟؟؟؟
یا
ارت بزنم و اسپرتش کنم اما کمی خشک بشه؟!؟



کلا هر ایده ای برای خشگل و جوون پسند شدن سمند LX دارید ، بگید!
ممنون
گزارش
پاسخ دادن
00:54  1394/07/04

نه Ef7 نه xu7 نه slx نه GLX
0

اولاً سلام داداش گلم آق رضا
حول نکن بابا...!!!
پراید هم موتورش نسبت به بدنه اش قوی هست و هم بدنه قوی نسبت به موتورش داره...!!!
در مورد پژو و سمندی که از موتوره قویش صحبت میکنی دوستات نظر دادن من لازم نیست شما رو راهنمایی کنم ( مثل لشه و ... )
در مورد ایمنی اگه بخوای توضیح بدم همون بنز 5 ستاره با 50 تا ایربگ که تو رانندش باشی ایمنییش صفره...!!!
ایمنی یعنی چی تو اگه راننده باشیو مثل رانندها رنندگی کنی خیلی کمتر از ایمنی ماشینت استفاده میکنی، مگر در شرایط خاص که اونم باز دست خداست.
در آخر هم لازمه بهت بگم اون پارس یا سمندی که تو الان سوار شدی ما سال 81 پزشو میدادیم چون مثل تو بابامون خریده بود: خخخخخخخ
21:38  1394/07/03
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ممده
1

ماشین من حدودا 30000 کار کرده فقط روغن ریزی داشت که حل شد
اگه ماشینت مالتی پلکس با شه اشکالات برقی پیش نمیاد
روغن ریزی هم که از آبان 93 به بعد حل شده
کپ ماشین هم بخاطر ecu که اگه مالتی پلکس باشه ecuمارکش بوشه پس کپ نمیکنه فرمان هم که صدا میده حتما چیزیش شده وگرنه نباید صدا بده
گزارش
پاسخ دادن
21:47  1394/07/03

رضا از ایالت کاشان
0

ادامه پست قبلی:
فرمان ماشین من هم دوتا عیب داره. 1- در حالت درجا وقتی می‌چرخونی یه کم زوزه میکشه ولی گاز که بدی خوب میشه. در حالت درجا که فرمان رو میچرخونی بعضی مواقع فرمان میلرزه و صدای کرکرکر میده. آیا جعبه فرمان رو با گارانتی عوض کنم؟ نمایندگی زیر بار میره؟ با تعمیرات سرپایی درست میشه؟ ممنون میشم اگر دوستان پاسخ بدهند که چگونه عیبش رو برطرف کنم
21:07  1394/07/03
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

شما از نمایندگی پیگیری کن حتماً، اکسنت تحویل اردیبهشت خیلیها تحویل گرفتن!!
گزارش
پاسخ دادن
13:42  1397/04/02

امیر
0

من نوزده اردیبهشت تکمیل وجه کردم واسم شماره شاسی خورده.
گزارش
پاسخ دادن
13:43  1397/04/02

کاربر: ممده
0

داداش مال منم همین مشکلو داشت
بردم نمایندگی جعبه فرمونش شکسته بود
عوض کردن
گزارش
پاسخ دادن
21:51  1394/07/03

نه Ef7 نه xu7 نه slx نه GLX
0

سلام
با این تفاسیری که شما در مورد Ef7 گفتید اصلاً ماشین نخرم بهتره...!!! بابا من پراید 131 مدل 91 داشتم عشق و حال دنیا رو کردم دریغ از اینکه بفروشمش دستم اینطوری میمونه تو حنا...
بنظر بنده که همه مطالب شمارو خوندم واقعاً خیلی با حالید که ماشینی تو دنده 1 و 2 کپ میکنه
تو سربالاییها هی معکوس میخواد...!!!
گیربکسش سریع به صدا می افته
داشبورد صدای ویز ویز میده
طاقچه عقب صدا میکنه
فرمونش تق تق میکنه و باید جعبه فرمان عوض شه
ترمزش که صدای جیغ میده اونم تو 4500 کیلومتر
گازش هم که گیر میکنه از مزایای اکوش هستش
سنسور دنده عقب که یا کار نمیکنه یا بوق ممتد میزنه
چراغ چک همیشه روشنه
ایربگ که همیشه چراغ اعلام خطرش آلارم میده
دو گانه هاش که دما میره بالا واشر سرسیلند میسوزونه
کلاج که سریع صفحه دیسکو داغون میکونه
تو دنده یهو ماشین خاموش میشه و دیگه هم روشن نمیشه
بنزین هم که فقط وفقط بنزین سوپر اکتان 200 میل داره
لامپ چراغ هاش زود به زود میسوزه و اخطار هم نمیده
تسمه تایم هم که ماشین صفر کیلومتر تق تق صدا میده
باطریش که آبی آمپر پایین هستشو باید عوض شه
رله ها هم که ذوب
20:06  1394/07/03
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: oMIID
0

این چیزایی که شما گفتی مجموع ایرادات تمام خودروهای داخلی هستش که جمع کردی اینجا.
یه سری ها مشکل کپ دارن یه سری ها مشکل سرسیلندر یه سری ها مشکل گیربکس و ....
اومدی مجموع مشکلات 405 پارس،سمند و 206 رو جمع کردی یه جا نوشتی!
هیچ ماشینی تمام یا حتی نیمی از این مشکلاتو باهم نداره...
گزارش
پاسخ دادن
21:19  1394/07/03

پارمیدا
0

سلام
لطفا نظرتونو در باره ی سمند سورن ELX و سمند 1761LX بگید و کدومشون بهتره؟
لطفا دلیلتونو رو هم بگید
19:51  1394/07/03
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ممده
0

سورن بهتره
چون موتورش قویتره من هر دوشو داشتم ef7رو سمند بهتر جواب میده مصرف کم و صدای کم
استهلاک کمتره چون موتورش مقاوم تره
Xu7داشتم 6 ماهه موتورش ترکید همین فشار رو روی ef7اوردم 1.5 هنوز سالمه
گزارش
پاسخ دادن
21:15  1394/07/03

رضا
1

با سلام به علت بازدید زیاد از این صفحه سوالم رو اینجا میپرسم درسته که گیربکس وموتورxu7 جی ال ایکس وسمند با هم تفاوت جزئی دارن چون خودم احساس میکنم تفاوت خیلی کمی رو با هم دارن
19:36  1394/07/03
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
1

هیچ تفاوتی ندارن . به خاطر اینکه چرخ سمند 15 هست و کمی از چرخ 405 بزرگتره ، در مجموع دنده های سمت به نظر کمی سبکتر میرسه که این تاثیر تفاوت قطر چرخ هست و نه تفاوت گیربکس . در هر دنده در یک دور موتر ثابت چون چرخ سمند بزرگتر هست پس سرعت بیشتر میره ولی عوضش کشش هر دنده 405 کمی بیشتر میشه . توی ecu هم برای 405 چرخ 14 و برای سمند چرخ 15 تعریف شده تا کیلومتر شمار و abs خطا نداشته باشه
گزارش
پاسخ دادن
20:03  1394/07/03

حشمتیان
2

قلب ماشینها یعنی موتور با هم هیچ تفاوتی ندارن اما مغز اونها ecu متفاوته برای405 اصل فرانسه هست برای سمند زیمنس المانه (دیگهecuرو نمیتونن از چین وارد کنن چون قطعه خیلی مهمیه) در مورد گیربکس تفاوت خاصی ندارن فقط تو سمند از ضرایب دنده سنگین تر استفاده شده ولی تو دنده 5 جبران میشه
گزارش
پاسخ دادن
10:28  1394/07/04

فرید
2

داشتم مشخصات فنی بی ام دبلیو x6 رو با رنو کیچر مقایسه میکردم که فهمیدم وزن این نوع بی ام و بیشتر از دوهزار کیلوگرم هست اما رنو کیچر وزنی نزدیک به وزن پژو 405 داره تازه این رنو مثلا شاسی بلنده که احتمال چپ کردنش زیاده پس سنگینی سمند از مزایای اونه نه معایبش
19:28  1394/07/03
گزارش
پاسخ دادن
محمد حسین
0

سلام
از دوستان نظر میخوام
میخوام بدونم شما بین سمند سورن ELX و سمند LX با حجم موتور 1761کدومو برای خرید پیشنهاد میکنید ؟ (با دلیل)
19:13  1394/07/03
گزارش
پاسخ دادن
یاسر
0

با سلام
آیا این طرح تبدیل سانتافه واقعی است یا فقط وقت خریدن؟ جون در قراداد تبدیل هم دوباره بند تحریم ها اعمال شده و البته هزینه شماره گذاری هم بر عهده مشتری است که خیلی عجیبه
گزارش
پاسخ دادن
14:18  1397/04/02

یاسر
0

اگر اونطوری که می گنددولت تخصیص ارز را قطع کنه و حتی واردات ممنوع بشه انوقت تکلیف چیست؟ آیا ادعای نمایندگی که گفته سانتافه وارد شده و موجود هست درسته؟ اگر موجوده چرا زودتر نمی دهند و اگر نیست چجوری می خواهند وارد کنند؟؟
گزارش
پاسخ دادن
14:36  1397/04/02

کاربر: oMIID
0

دوستان همگی بیاید به نظرتون نیاز دارم...:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
چندوقتیه که زده به سرم ارتفاع ماشینمو کم کنم و بیارمش تقریبا یک انگشت بالای لاستیک و شیشه رو دودی کنم و رینگ اسپرت بندازم.
اما چون با مزایا و معایب ارت زدن آشنایی کامل دارم(ماشینای قبلیم همه ارت خورده بودن و اسپرتشون کرده بودم) یکم مردد شدم.
از یه جهت وقتی ماشین فابریکه هم کمتر به جلوبندی فشار میاد هم اینکه نرمتره و رانندگی باهاشم راحتتره در عوضش رینگ اسپرت بهش نمیاد و تقریبا هیچکاری واسه زیبایی ش نمیتونی بکنی اما وقتی که ارت میزنی خییییییلی خوشگل و تو دل برو میشه و با رینگ و شیشه دودی محشر میشه.
علاوه بر این تعادلشم بهتر میشه.
حالا نظر شما چیه؟
به نظر شما همین ظاهر ساده و حوصله سربر سمند با ارتفاع فابریک بمونه؟؟؟؟
یا
ارت بزنم و اسپرتش کنم اما کمی خشک بشه؟!؟



کلا هر ایده ای برای خشگل و جوون پسند شدن سمند LX دارید ، بگید!
ممنون



البته اینو هم بگم که ما کلا دو نفریم و پس از ارت زدن مشکلی با ارتفاع کم نداریم.
گزارش
پاسخ دادن
22:16  1394/07/03

هادی
0

علی لرد جان قیمت پایین نیاد حداقل یکم یکم کیفیتش میره بالا ما انتظار نداربم بیاد پایین کیفیتش بره بالا بهتره
15:15  1394/07/03
گزارش
پاسخ دادن
صفحه اول 8 9 10 11 12 13 14 صفحه آخر
صفحه 11 از 21

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
عزیز ویسی : سلام الان که فریب روباه مکار کرمان موتور خوردیم
حمیدرضا : فعلا نقص پرونده س و یجور سوپاپ هست برای سایپا که بعد بهونه تراشی کنه
حامدم : اقا اینجوری نمیشه باید بریم در کارخونه دادو بیداد کنیم من اول شهریور پرداخت کردم هنوز فاکتور نشده
تارا v1 : لطفاً هرکس 14و 15مهر هست فاکتور شد اعلام کنه
شاهین اتومات تحویل زمستان 403 : سایپا شورشو دراورده حتی خودروهای وارداتی هم صداشون مثل خودروهای داخلی چرا با اعصاب روان مردم بازی میکنه شرکت سایپا
عباس بوعذار : تکمیل وجه شهریور هستم هنوز فاکتور نشده عزیزم
تارا : سلام تقریبا 45 روز مونده پیامک میاد 75 روز بعد تکمیل وجه تاریخ تحویل خودرو میشه
تارا : به سلامتی مبارک باشه
تارا : سود تاخیر فروش فوری 36 درصد میباشد سود تاخیر پیش فروش 12 درصد میباشد
تارا 403 : سلام.. لطف می کنیدبگید تاریخ تکمیل وجهتون کی بوده؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
آذر ماه : کسی تازگی ها پلاک شده؟ کسایی که 29 آبان به بعد فاکتور شدن ولی پلاک نشدن لایک کنن
امین فوری اذر : تاریخ پذیرش چندمه؟
اریزو 5 : عزیز من حرف اینایی که میگن زود تحویل گرفتیم رو باور نکن از زمان تحویل سیستمی 70تا 90روز رو در نظر داشته باش حتی بیشتر از اون هم امکان داره
سعید : کمتر دروغ بگو
ساینا شهریور : سلام نه فاکتور نشده
رها دنا 6سرعته دستی 30 ابان پیش فروش : سلام همه یعنی پیش فروش‌ها یا فقط فروش فوریا ؟؟؟؟
سایناااا : سلام پذیرش 29 شهریور
محمدعلی : سلام فاکتورشده برات
بی نام : این پیام چندان مهم نیست ،بستگی به ماشین داره مثلا من یه دنا 6دنده داشتم دو ماه بعد از پیام و موعد تحویل اومد
ساینا شهریور : من پذیرش 26شهریورم