امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس شاسی بلند
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)3800
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده6
تعداد سیلندر6
قدرت موتور (اسب بخار)260
مصرف سوخت شهر (لیتر)17.6
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)9.1
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)12.2
نوع سوختبنزین
ترمز جلودیسک
ترمز عقبدیسک
دیفرانسیل2 دیفرانسیل
رینگ (اینچ)18
تعداد سرنشین7
طول (سانتی‎‏متر)484
عرض (سانتی‎‏متر)194
ارتفاع (سانتی‎‏متر)175
حداکثر سرعت (km/h)205
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)8.5
حجم باک (لیتر)78
کشور سازندهکره جنوبی
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
سیستم کنترل پایداری - ESCدارد
سیستم کنترل کشش - TCSدارد
بلوتوثدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
کنترل صدا روی فرماندارد
کروز کنترلدارد
آینه الکتروکرومیک دارد
حس‏گر باراندارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو / عقب / جانبی
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
پورت USB/AUX/IPODدارد
گارانتی100 هزار کیلومتر یا 5 سال
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

329 نظر

امیر
0

سر صحبت من با آقای رضا خان بوده دوست عزیز ، که هر چند وقت یکبار میان یچیزی نیگن و میرن
15:33  1392/11/19
گزارش
پاسخ دادن
آرمین
0

آقا امیر ix 55 چقدر کارکردش (کیلومتر) خوبه؟و شرکتی خوبه یا وارداتی؟
14:09  1392/11/19
گزارش
پاسخ دادن
حمید
0

سلام آقاامیر.من منظورم اون قسمت از حرفات بود که گفتی آدم خوبه اطلاعاتش نسبت به ماشینی که سوار میشه کامل باشه و الکی چیزی ننویسه و بره.خواستم بگم من اطلاعاتم نسبت به ماشینی که سوار میشم کامله و خودم به شخصه بگم که من شتاب ماشین و قدرت مانورش تو جاده ها برام ملاکه و همچنین زیباییش وکار به چیزی دیگری ندارم که ماشین افرود یا نه .ودر جواب اون دوستمون بگم هر موقع ماشین خارجی میخری حتما گارانتی دارشو بخر که هر مشکلی پیدا کنه شرکتش پاسخو باشه.
01:04  1392/11/19
گزارش
پاسخ دادن
بصائری
1

با عرض سلام خدمت همه ی هموطنان.وراکروز واقعا ماشین خیلی خوبیه.فقط یک عیب این ماشین اینکه:هر کسی سوار این ماشین بشه دیگه دلش نمیخواد پیاده شه این خودش خیلی عیب بزرگیه.
22:00  1392/11/18
گزارش
پاسخ دادن
امیر
0

بله حرف دوست عزیزمون راجع به اینکه وراکروز با کارکرد بالا نباید بخریم رو قبول دارم ، کلا ماشین با کارکرد بالا یا مدل قدیمی نخرین دوستان ، البته پرادو تا حلا نداشتم که ببینم چجوریه ولی بنده حدود ۶ ماه پیش یک مرسدس بنز2005 دنده ای مدل c240 , برای یکی از دوستان خریدم ، به قیمت ۷۰ تومان ، هردفعه یکی از چراغهای صفحه کیلومترش روشن میشد و ارور میداد . ماشین کارکرده خریدن کلا ریسک هست ،
در مورد دوستمون آقا حمید هم باید بگم من دقیقا متوجه نیستم کجای صحبتشون با من بود
18:48  1392/11/18
گزارش
پاسخ دادن
حسن
0

وراکروز با کارکرد بالا نخرین ولی پرادو هر سالی که ساخته شده باشه ارزش خرید داره
14:14  1392/11/18
گزارش
پاسخ دادن
حسن
0

من قبلا اون موقه که وراکروز 75000بود یکیشو داشتم ازش راضی بودم ولی بعدش یدونه 2010 خریدم که 110 تا کار کرده بود چراغ چکش روشن میشد بهد از کلی هزینه گفتن که از کاتالیزوراشه اعصابمو خورد کرد از نظر خشگلی حرف نداره ولی انصافا وقتی پرادو بخری اطمینان داری که میتونی بری دور ایرانو بگردی ومشکلی پیش نمیاد ولی با ماشین کره ای این حس رو نداری
14:12  1392/11/18
گزارش
پاسخ دادن
حمید
0

با عرض پوزش خدمت آقا رضا من منظورم از نوشتهایم آقا امیر بود که به اشتباه اسم رضا رو نوشتم که از این بابت معذرت میخوام ولی دوست عزیز آقا امیر من این نوشته رو برای شما گذاشته بودم .با تشکر
11:24  1392/11/18
گزارش
پاسخ دادن
حمید
1

باسلام خدمت دوستان اول ازهمه به آقا رضا بگم من از اون سالی که وراکروز تو بازاراومد زمانی که قیمتش 67میلیون بود من خریدم ودر حال حاضرازاین ماشین 2تا داریم یکی مدل 2011ویکی مدل 2010 وخودم هم به شخصه بگم آدم ماشین بازی هستم وتمامی محصولات هیوندا را البته 6سیلنداشو داشتم از آزرا 2009 تا گرانجو ووراکروز حتی اولین مدلهای تویوتا کمریهایی که سال 2007اومدن واتاق جدیدش بود وهمه از اون صحبت میکردن پس ازمشخصات کامل اونها خبر دارم و الکی چیزی نمیگم وتجربه رانندگی با تمامی این ماشینها را دارم و میدونم کدامشون عالیه تو جاده خوب پس من اطلاعاتم کامله.دوم به دوستمون هم بگم ای ایکس از گرانجور بهتره هرچند که دیزاین گرانجور خیلی خوشگله ولی متاسفانه موتورش نسبت به مدلهای قبلیش کمی ضعیفتر هست وشتابش کمتره ولی ای ایکس هم موتور پر قدرتی داره وهم شتاب زیادتری داره و همچنین جا داره وتو بازار خیلی تو بورسه پس به نظرم ای ایکس55میتونه گزینه خوبی نسبت به گرانجور باشه چون خودم از این دو خودرو داشتم که گرانجور نسبت به آزراهای قدیمی سواری خوبی نمیده به خاطر همین بیشتر از یکماه نداشتم و بردم فروختمش.
02:31  1392/11/18
گزارش
پاسخ دادن
امیر
0

من وراکروز دارم و ازش راضی هستم و به هیچ وجه حاضر نیستم ماشینمو با گزنجور عوض کنم . به نظر من تویوتا اوریون بهتر از گرنجوره ، اگه ماشین سدان میخواین روی اوریون هم فکر کنین ، وراکروز هم متاسفانه قیمتش حباب داره ، چون دیگه تولید نمیشه ، قیمت صفرش بالاست ، حدود 220 تومن هست ، شما اگه میخواین اینقدر پول بدین توصیه میکنم لندکروز 2011 2010 بردارین ، وراکروز مزییتی که داره شتاب بالاش هست ، با این هیکل از گرنجور بهتر شتاب میگیره .
وراکروز هم اگه بتونین 2012 تمیز گیر بیارین حدود 170-80 خوبه
01:11  1392/11/18
گزارش
پاسخ دادن
آرمین
0

ممنون از نظر آقا امیر من 21 سالمه شما بخواین انتخاب کنین کدومو انتخاب میکنین؟ لطفا بقیه دوستان هم نظر شونو بگن تا استفاده کنیم
23:43  1392/11/17
گزارش
پاسخ دادن
امیر
1

در کل اینکه وراکروز تغییر نام داده تو مدل جدیدش ، حالا اینکه گرند سانتافه جانشین وراکروز هست یا نه رو نمیدنم . ولی میدونم که هیوندای همونطور که با تولید تریکن و بعد وراکروز پا به عرصه شاسیبلند با حجم موتور بالا گذاشته ، همونطورم به این راحتیا میدون رو خالی نمیکنه و قطعا باید منتظر شاسی بلند ۸سیلندر از هیوندای باشیم ، چرا که گرند سانتافه به هیچ وجه نمیتونه جای وراکروز رو بگیره .
و جدای از این حرفها میخوام یه نکته مهمی رو به دوستان بگم ، اینکه اگر هر ماشینی خط تولیدش متوقف میشه این به هیییییییچ عنوان دلیل بر این نیست که ماشین بازار خوبی نداشته یا مشکلات فنی داشته ، شرکتهای خیلی بزگتر و با کیفیت تر از هیوندای ماشینهای معروفشون رو توقف تولید کردن ،به عنوان مثال لامبرگینی مورسیه لاگو ، یا مرسدس بنز slr , و.....
چهارم هم در جواب دوستمون که گفتن آزرا یا وراکروز به نظر من وراکروز از همه نظر خیلی شکیلتر و باکلاستر هست ، اگه امکان داشته باشه رانندگی با دو ماشین رو تجربه کنین بهتر میتونین تصمیم بگرین
02:17  1392/11/17
گزارش
پاسخ دادن
امیر
0

با سلام دباره خدمت دوستان
اول از همه در جواب دوستمون که راجع به کلکل و سخنان نیشدار گفتن که ادم رو ناراحت میکنه باید بگم که واقعا آدم از اینکه کسی راجع به چیزی اطلاعات نداشته باشه و بیاد همینجور یه چیزی بگه و بره ناراحت میشه ، مخصوصا اگه راجع ماشینی باشه که هر روز سوارش میشه .
دوم اینکه در پاسخ دوستمون که پرسید دکمه برای چراغ روشن شدن وقتی در باز میشه داره یا نداره باید بگم که پراید 111 هم همچین آپشنی داره ، چه به برسه به ix
سوم اینکه من نمیدونم چرا این دوست عزیزمون با نام مستعار رضا هر چند روز یکبار میان یه چیزی میپرونن و میرن ، خب عزیز من لااقل از حرفی که میزنی وایسا دفاع کن اگه اطلاعاتت کامل و درست هستن ، البته این بار خوشبختانه اطلاعاتتون درست از آب در اومده ، البته اگه پیاز داغشو اینقد زیاد نمیکردین بهتر بود . هیوندای تولید وراکروز رو متوقف کرد ، سانتافه ای که طرح قدیم بود در سال 2013 به santafe sport تبدیل شد ، همه ی این نیو سانتافه هایی هم که میبینیم از این مدل هستند ، و وراکروز هم تبدیل به santafe یا grand santafe شد که تولید این خودرو هم از امسال تازه آغاز شده
02:02  1392/11/17
گزارش
پاسخ دادن
آرمین
0

سلام یه سوال داشتم از دوستان آزرا 2012 (گرنجور) خوبه یا ix 55 2011؟درسته که آزرا سواری و ix شاسی بلند نمیشه مقایسه کرد ولی در کل کدوم خوبه؟
23:49  1392/11/16
گزارش
پاسخ دادن
مبين
0

Ix55
گزارش
پاسخ دادن
15:15  1393/03/18

حمید
0

آره عزیزم نون هم میگیره حتی نفت هم میگره میگم شما هرچی بخواهی میگره دیگه سوال نکن
14:07  1392/11/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Yas
0

حمید جان نون هم میگیره؟؟؟
08:35  1392/11/13
گزارش
پاسخ دادن
حمید
0

سلام آره عزیزم وراکروز همه جور دکمه ای داره دکمه ای که چراغ خاموش کنه که چیزی نیست هر دکمه ای که دوست داشته باشی داره شما از وراکروز جون بخواه دریغ نمیکنه
00:58  1392/11/13
گزارش
پاسخ دادن
حمید وراکروز
0

سلام من نمیدونم وراکروز دکمه ای برای خاموش کردن روشنایی داخل اتاق زمانی که در باز میشه داره یا نه از طرفداران محترم لطفا جواب بدید ممنونم
21:22  1392/11/12
گزارش
پاسخ دادن
حمید
0

سلام خدمت دوستان .راستی آقا رضا یادم رفت بگم فکر کنم سال 2017میلادی شرکت تویوتا اتاق اتوبوس بیاره وآرم تویوتا روش نصب کننن وبه عنوان محصول جدیدش معرفی کنه.منتظرباشید طرفداران تویوتا
14:19  1392/11/08
گزارش
پاسخ دادن
حمید
0

با سلام خدمت دوستان آقا رضا شرکت هیوندا هر پنج سال یکبار اتاق ماشین هاشو عوض میکنه و به روز میکنه و یک طراحی زیباتری روش انجام میده و آبشناشو بیشتر میکنه مثل آزرا گرانجو و یا سانتافه های جدید .نه مثل تویوتا هرسال اتاق تانک هاشو بزرگتر میکنه و هیچ زیبایی به اتاقش اضافه نمیکنه و تمام شاسی بلنداش همه مثل هم هستن و فقط جای لاستیک زاپاسشو عوض میکنه .بعدش هم لطف کن برو اون نمایشگاهی که تانک تون خریدی ببین قیمت ای ایکس چقدر بالاتر رفته از وقتی که تولیدش ایستاده پس اگر طرفدار نداشت قیمتش هم بالاتر نمیرفت حالا نمیدونم زمانی که ای ایکس55 جدبد بیاد بازار شما که تانک دارین چکار میکنید که کسی ازتون این ماشینهاتون بخره فکر کنم سرنوشت پاترولها در انتظارتون هست.
00:00  1392/11/08
گزارش
پاسخ دادن
رضا
1

با سلام خدمت دوستان
عزيزان همينطور كه ميدونيد توليد اي ايكس 55 متوقف شده و به جاي اون خودرو سانتافه 7 نفره توليد ميشه نتيجه اينكه شركت هيونداي بعد از حدود 7 سال به اشتباه خودش در زمينه ساخت وراكروز پي برده و توليدش رو متوقف كرده است به اين معني كه معايب وراكروز بيشتر از امكاناتش هست و براي شركت سود دهي نداره يعني خريدار نداره يعني قابليت رقابت در بازار هاي جهاني رو نداره يعني روش كار كارشناسي انجام دادن و متوجه شدن به درد نميخوره
12:40  1392/11/07
گزارش
پاسخ دادن
حمید
0

سلام آقا امیر این دوستان اینقدر از تویوتا تعریف میکنن که انگار ای ایکس55 براشون مثل پراید میمونه که هیچ آبشنی نداره و فقط تو دنیای خودرو تویوتا حرف اول میزنه پس احتیاجه ما هم جواب کل کل دوستان بدیم و بهشون بگیم بابا ای ایکس هم حرفی برای گفتن داره و چیزی از ماشینهای ژاپنی کم نداره.
00:22  1392/11/07
گزارش
پاسخ دادن
امیر
1

سلام به هم ی دوستان
فکر کنم تقریبا یک ساعتی طول کشید تا از اطلاعات همتون لذت ببرم
و ممنون که همگی تونستید من رو کاملا روشن کنید در مورد این دوتا.
اول از بحث و جدل های دوطرفه خندم گرفته بود که چرا انقدر تعصب دارید؟!!!!!!!!
از طرفی از مجادله های نیش دار ناراحت شدم...
بزارید از اطلاعات همدیگه استفاده کنیم نه اینکه بخاطر مسائلی حتی هزار برابر بزرگتر از این روبروی همدیگه قرار بگیریم.
پس لطف کنید سلایقتون رو برای خودتون نگه دارید و اطلاعاتتون رو به اشتراک بزارید.
فکر کنم اگه نظر شخصیه خودمو نگم خیلی بهتره چون دوباره شروع میشه.
04:09  1392/11/06
گزارش
پاسخ دادن
فرهاد.ک
1

سلام دوستان حیف که پاجیرو صفر تو بازار نیست یا اگر هم هست خیلی کمه رانندگی با پاجیرو قابل مقایسه بااین ماشینا نیست.
09:23  1392/11/03
گزارش
پاسخ دادن
امیر
0

دوستان عزیزی که پرادو سوار میشن ، نیازی نیست شما حتما این ماشین رو بخرین ،فقط با کرایه کردن یه روز این ماشین از نمایشگاه ها میتونین تجربه ی رانندگی با این این ماشین رو تجربه کنین ، و حد اقل اطلاعات درست و کاملی از ماشین داشته به دیگران ارایه بدین .
این سیستمی که میگین : اولا خیزش نیست و خزش هست ، خییییزش نیست ، چرا که نام اصلی این سیستم crawl control هست که معنی واژه ی crawl خزش هست
دوما اینکه این سیستم برای جاده های ناهموار خارج شهر هست ، و عمکردش به این صورت هست که نیرو را بین ۴ چرخ ماشین، به صورت اتوماتیک ، بر حسب فشار وارده بر هر چرخ از طرف زمین ، تقسیم و پخش میکنه . و میشه گفت هیچ ربطی به اینکه ماشین شیب ۵۰ درجه را بتونه رد بکنه توی جاده های آسفات شهری نداره .
در کل این سیستم قابلیت آفرود داره و من فقط روی پرادوی ۶ سیلندر دیدم این سیستم رو ، و همون طور که پر واضح هست ، از چهره ی ماشین ها وراکروز کمتر برای آفرود ساخته شده تا پرادویی که اصولا ظاهرش بر اساس نیاز آفرود طراحی شده
00:54  1392/11/02
گزارش
پاسخ دادن
حمید
0

سلام به آقا رضا دوست من خواهش میکنم که یک بار پشت ای ایکس55 بشین ورانندگی کن تا ببینی قدرت این ماشین تو پیچها چقدر جالب هست و با اون جثه بزرگش چطور خودشو سر پیچها جمع میکنه شاید تو مشخصات فنی اون اسمی برای این مانورش نگذاشته باشن ولی هرچی که هست قدرتش تو شتاب گیری و چسبندگیش به جاده تو پیچها عالیه بعد خودت میری یک ای ایکس55 میخری هم قیافه قشنگی داره وهم دیزاین داخلش از تویوتا خیلی زیباتره و هم خودرو روز دنیا هست نه مثل تویوتا که قدیمی شده و فقط نون اسمش میخوره و با قیمتهای بالا به مردم میفروشن در صورتی که ای ایکس55هم آبشن هاش کامله وهم قیمتش نسبت به تویوتا مناسبتره...
00:36  1392/11/02
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

باسلام خدمت دوسداران وراكروز
يكي ديگه از معايب وراكروز نسبت به پارادو رو براتون توضيح ميدم
پارادو قادره با استفاده از سيستم خيزش شيبهاي پنجاه درجه رو بالا بره با مرا جعه به سايت اپارات ميتونين فيلمش رو ببينين كه در وراكروز اين سيستم وجود نداره
23:03  1392/11/01
گزارش
پاسخ دادن
امیر
1

شاید جالب باشه که بدونین شتاب جانبی وراکروز با آزرا یکی هست ، این یعنی اینکه با همون سرعتی که شما با آزرا میپیچین و البته ماشین چپ نمیکنه میتونین با وراکروز هم بپیچین ، اون سیستمی که میگین واسه پاااااارادو هست ربطی به حفظ تعادل ماشین تو سرعت بالا سر پیچ نداره
17:05  1392/11/01
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

عزيزان يكي از سيستمهاي پارادو kdssهست .اين سيستم باعث پايداري هر چه بيشتر خودرو ميشه كه اين سيستم در وراكروز وجود نداره سرپيچها به شما كمك ميكنه با سرعت بيشتر از 70 كيلومتر به راحتي دور بزنيد در حالي كه با ورا كروز مطمينا شما تحت تاثير پيچ و نيروي گريز از مركز قرار ميگيرين
11:46  1392/11/01
گزارش
پاسخ دادن
امیر
1

واقعا جالبه که ملاک بعضی از دوستان برا انتخاب ماشین شاسی بلند تنظیم ارتفاع هست ، مثلا لندکروز که تنظیم ارتفاع نداره ماشین خوبی نیست اینجور که شما اعتقاد دارین ، و دیگه اینکه شمایی که میگین پرادو دارین لااقل اسمش رو درست بنویسین ، پشت ماشین نوشته اسمش رو prado هست ، پرادو میشه تلفظش ، نه پارادو . جدا از اون جالب اینجاست که اگه داخل پرادو صندلی ردیف وسط کسی از دوستان نشسته باشه ، البته اگه . چون اکثرا فقط پشت فرمون میشینن دوستان من توصیه میکنم یه بار ردیف دوم صندلی پرادو هم بشینین تا ببینین که چقدر جای پاش کمه ، که یه فرد 180 سانتی پاش گیر میکنه به صندلی جلویی ، بعد هم برین صندلی راننده ی وراکروز را تا اخر بدین عقب و پشت سر صندلی راننده بشینین تا راحتیش رو حس کنین ، حالا کاری با نرم بودن رانندگی پرادو نداریم ، اول راحتی داخل اتاقش رو درست کنه ، نرمی و راحتی رانندگیش پیشکش
01:10  1392/11/01
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

وراكروز در سرپايني قادر به كنترل سرعت نيست و فقط بايد با ترمز كردن كنترلش كرد اما شما ميتونيد با استفاده از سيستم خيزش پارادو با سرعت معيني در سرازيري حركت كنيد .سيستم زد هرزگردي الكترونيكي ديفرانسيل پارادو به صورت كاملا هوشمند مانع از گير كردن خودرو ميشه و در شرايط سواري شهري با كنترل جداگانه هر چهار چرخ ميتونه سر پيچها بدون فشار به هيچكدام ازچرخها نيروي گيربكس رو به چرخها منتقل كنه ماشين رو كنترل كنه كه اين سيستم در وراكروز وجود نداره
21:47  1392/10/30
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

سلام علي رضا جان .منم پارادو دارم vx .يه دفعه پول دادم خيالم راحته 40 سال ماشينه برام .عزيزاني كه ميگن پارادو خشكه تا حالا يك بار هم سوار نشدن.سيستم فنر بندي پارادو از نوع بالوني هست .بوسيله باد تنظيم ميشه تا اونجا كه من اطلاع دارم وراكروز از سيستم فنر بندي فلزي استفاده ميكنه كروز كنترل پارادو هوشمنده و بوسيله رادار ميتونه وضعيت ترافيك و سرعت رو كنترل كنه
21:34  1392/10/30
گزارش
پاسخ دادن
حمید
0

آقا علیرضا سلام اولا الان تمام جاده ها آسفالت هستن پس نیازی نیست که ملاک مقایسه ماشینها کوه یا رودخانه ویا جنگل باشه که ببینم ماشینمان از این جور جاها بالا میره یا نه فعلا تو دنیای امروزی ملاک انتخاب ماشین از نظر مردم زیبایی وبه روز بودن ماشین که ای ایکس55 تمام اینها را داره مثل زیبایی بدنه وطراحی قشنگ آن از نظر آبشن که کامله اگرمیگی کشورهای دیگه تو ارتششون ازتویوتا استفاده میکنن به خاطر اینکه این ماشین شبیه تانک میمونه پس میتونه تو ارتش کارایی داشته باشه ولی از نظر زیبایی که اصلا بدرد نمیخوره و فعلا هم مردم ما هم دنبال زیبایی و طراحی به روز هستن پس خواهش میکنم این دو ماشین اصلا با هم مقایسه نکنید که پرادو خیلی کم میاره....
01:36  1392/10/30
گزارش
پاسخ دادن
alireza
0

اقا شما دارید ix55 با پرادو مقایسه میکنید اصلا قابل مقایسه با هم هستن درسته پرادو امکانات کمی داری ولی ماشینه مثل ix55 نیست که فقط امکانات داره و دیگه به درد هیچ کاری نمیخوره تازه امکاناتشم کامل نیست چرا چون شما تو این ماشین سیستم تنظیم ارتفاع میبینید نه دنده کمک دستی میبینید نه ix55 فقط یه دکمه داره که هر چهار چرخو با هم درگیر میکنه ولی پرادو هر دو شو داره درضمن اقایونی که میگن پرادو سواریش خشکه اصلا تا حالا تو عمرشون پرادو سوار شدن؟ پرادو خیلیم ماشین نرمیه به درد همه جا میخوره. پرادو GX قبول دارم ماشین خوبی نیست چون موتورش 2700 و هیچ اپشنی هم نداره ولی تو پرادو VX ازین خبرا نیست خیلیم ماشین خوبیه درضمن ماشیم که فقط به امکانات نیست به کیفیته، شرکت تویوتام که همه ماشیناش با کیفیتن اگه اینطوری نبود بیشتر کشور خاورمیانه از تویوتا برای ارتششون استفاده نمیکردن تا حالا شما دیدید کشوری ماشین های ارتششون هیوندای باشه اگه دیدید به منم بگید. مرسی که خوندید
11:12  1392/10/29
گزارش
پاسخ دادن
حمید
0

آقا طاها دمت گرم که از ای ایکس55 اینطور تعریف کردی.
00:18  1392/10/29
گزارش
پاسخ دادن
طاها
1

با سلام خدمت همه عزیزان بنده 3 ساله که ix 55 سوار میشم خدایی صرفنظر از تمام امتیازهایی که عزیزان بیان کردند در سخت ترین شرایط افرود از جمله رودخانه و کوهستانهای زاگرس در برف و بارندگی آنهم در نواحی صعب العبور بدون هیچ مشکلی رانندگی کردم فقط می تونم بگم که این وسیله فوق العاده عالی تا بحال هیچگونه هزینه ای بجز سرویس و لاستیک برای من نداشته است
22:32  1392/10/28
گزارش
پاسخ دادن
حمید
0

باسلام آقا نقی زنگ بزن نمایندگی شهرتون سوال کن.
00:04  1392/10/26
گزارش
پاسخ دادن
نقی
0

لطفا قیمت سویچ یدک شو میگین
18:54  1392/10/25
گزارش
پاسخ دادن
امیر
0

در کل باید بگم اگر چه این ماشین عظمت لندکروز رو نداره ، و کلاس RX رو هم نداره . ولی اونقدر هندلینگ نرم و سواری عالی داره که اگه باز هم به قبل برگردم این ماشینو انتخاب میکنم . راستی همونطور که گفتم مدل ماشین 2011 هست ، که من اواخر 2010 این ماشینو با قیمت 70 خریدم اونموقه ، ۳سال و خورده ای هست که این ماشین زیر پای من هست و غیر از روغن موتور و بنزین خرج دیگه ای برام نداشته ، حالا اگه این دوتا اصطحلاک بالای هیوندای حساب میشن رو من نمیدونم
16:40  1392/10/24
گزارش
پاسخ دادن
امیر
0

ماشین من مدل 2011 وراکروز وارداتی هست ، کاملا میخوام بدون تعصب یه مقایسه ی کلی بکنم ، اول از همه خواهش میکنم وراکروز رو با ماشینایی مثل لندکروز حتی ۶ سیلندر یا لکسوس RX مقایسه نکنین ، چون اصلا قابل مقایسه نیست ، اونم با لندکروزی که ید طولایی در افرود داره و از خیلی سال پیش تولید میشده ، وراکروز نه از لحاظ تخصصی بلکه از لحاظ جایگاهش تو بازار ایران بهتره که با موهاوی یا سورنتو و تا حدودی پرادو مقایسه بشه ، اول از همه بحث ظاهر ماشین مطرح میشه که کاملا سلیقه ای هست ، اما به نظر من وراکروز واقعا قشنگتر و بهتر و باکلاستره . ولی اگر بخوام قابلیت افرود این ماشینو با دیگر رقبا مقایسه کنم باید بگم واقعا پرادو بهتره ، چون این ماشین برای افرود طراحی شده ، بعد از پرادو هم وراکروز با اینکه شاسی جدا از بدنه نداره توی جاده های خاکی ، برفی ، کلا جاده هایی که اکثرا همه برای تفریح و گردش میرن . بهتر عمل میکنه ، چون ضربه ی کمتری رو به کابین وارد میکنه ، مخصوصا از موهاوی که بسیار خشک عمل میکنه، از نظر شتاب روی جاده های اسفالت و شهری واقعا شتاب بهتری داره ،
16:22  1392/10/24
گزارش
پاسخ دادن
حمید
0

آقا رضا موتور گرانجور 3000سی سی است ولی ای ایکس 55 موتورش 3800سی سی است این گفتم اطلاعاتون نسبت به ای ایکس 55 کامل بشه
14:45  1392/10/24
گزارش
پاسخ دادن
محمود روستانژاد
0

ماشین خوبی شتاب و سرعت خوبی داره ماشین نرمی مثلا یکی از نشانه های نرمی این خودرو این که شما ترمز میګیری مثل ماشین امریکایی نوک ماشین میخوابه اپشن های خیلی خوبی داره و فرم ظاهری داخل ان لوکس ودر این قیمت قابل قبول است درکل ماشینی است که از کیا (سورنتو) تویوتا(پرادو) بهتر است
12:40  1392/10/24
گزارش
پاسخ دادن
علي اكبر
0

من ديزاين خودروهاي ژاپنيو ميپسندم .باكيفيت بادوام تكنولوژي فوق پيشرفته عمر بالا ايمن راحت قابل اعتماد با سلابت با كلاس .حرف ندارن به خدا من خودم پاجيرو 1992 دارم الان 20 ساله داريمش با اينكه 50 تومن ميخرنش نمي فروشم
11:08  1392/10/24
گزارش
پاسخ دادن
یوسف
0

سعی کنین ژاپنی سوار باشین عمر ماشین های ژاپنی خیلی بیشتر از ماشین های کره ای هست ماشین های کره ای مث ماشین های چینی میمونه فقط روخ و امکانات داره.ملت ماهم که عقلشون چششونه
04:35  1392/10/24
گزارش
پاسخ دادن
حمید
0

خدمت آقا رضا هم بگم قیمت گرانجور 2014دویست وپانزده میلیون ولی ای ایکس 55مدل 2013این قیمته میتونی از همون نمایشگاهی که تانکتون خریدی سوال کنی ای خدمت شما گفتم که از قیمت این ماشین خوشگل وشاسی بلند زیبا خبر داشته باشی
00:57  1392/10/24
گزارش
پاسخ دادن
حمید
0

باسلام خدمت آقا ارشیا ما رفتیم تو سرما گرمکنهای ماشینمون هم هیچ مشکلی پیدا نکرد من به شما پیشنهاد میکنم ای ایکس 55 شرکتی بخر چون گارانتی داره تا 5سال خودم چند روز پیش موتور آیینه ماشینم کمی مشکل داشت که بردم شرکت اون عوض کردن که قیمت موتورش هم 800هزار تومان بود که جز گارانتی حساب شد.
00:51  1392/10/24
گزارش
پاسخ دادن
احسان
0

سلام دوستان . با اینکه ای ایکس ۵۵ مشخصا از نظر طراحی و زیبایی خیلی بهتر از پرادو هست ولی عجیب که بعضی هـا دارن اصرار به اشتباهشون میکنند !!!!!! آخه خیلی پر واضح معلومه که ای ایکس سرتر از پرادو هستش !!!!
21:31  1392/10/23
گزارش
پاسخ دادن
نازنین
0

من خودم لنسی دارم ولی بایدکناربزارم ix55بخرم
متشکرم ازراهنماییتون
10:03  1392/10/23
گزارش
پاسخ دادن
رضا
1

ودر پايان بايد عرض كنم كيفيت چرم و قربيلك فرمان در طي زمان به شدت كاسته ميشود و به مرور زمان استهلاك بسيار سنگيني به قطعات خودرو وارد ميشود كه به هيچ وجه قابل مقايسه با پارادو نيست به نظر من حد اكثر عمر مفيد وراكروز 5 سال ميتونه باشه بعد بايد بفروشيش و يه ماشين پدرو مادر دار بخري
23:23  1392/10/22
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

سیستم چهار چرخ متحرک وراکروز توانایی های فنی این جثه سنگین وزن را بیشتر کرده است و می توان با آن افرود راند ولی برای نمایش دادن یک آفرود سواری لذت بخش ، ساخته نشده است .
23:17  1392/10/22
گزارش
پاسخ دادن
صفحه اول 1 2 3 4 5 6 صفحه آخر
صفحه 4 از 6

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
تارا v1p : بهترین رنگ در برابر آفتاب سفید است بقیه رنگها بخصوص رنگهای تیره به مرور زمان دچار آفتاب سوختگی و دفرمه میشن.
لیلا : فرم از کجا پر کردین،خود نمایندگی داد؟؟
S3تهران : تریلی به سمت کجا میرفت؟ جک s5 پلاک ۱۴ بود؟
tara v4 : سلام دوستان تارا v4 تا چه تاریخی فاکتور شده ، لطفا موعد تحویل و زمان فاکتور شدن رو اعلام فرمایید.
تاراv4 : سلام مثله اینکه خودرو منم فاکتور شد انشالله که خودرو شما هم فاکتور بشه
S3 ابان : مگه کارخونه اش تو شیرازه؟
هوشنگ طاوسی : به جای سورن دوگانه چند ماشین دیگه اعلام کنید
S5 تهران : داداش منم همین شرایط شمارو دارم
Moein s5 : سلام ثبت نام ۲۰ مهر طرح اقساطی فاکتور ۲۴ اردیبهشت بیمه ۲۹ اردیبهشت پلاک ۵ خرداد ارسال مدارک ۹ خرداد تحویل امروز
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
حسین سنجری : سلام دوستان تحویل زمستان پارس پیامک جاگزین اومده چکار کنم
دی ماه مظلوم : انشااله تا برج 5 دعوتنامه اسفندماه بیاد و ساینا تک سوز با قیمت 360 میلیون بهتون بدن که دیگه عجله نکنید
محسن : بله عزیز
آریزو 6 پرو : دیگه کسی آریزو تحویل نگرفت اینگار
محمدرضا : من تکمیل وجه 19 اسفند تحویل خرداد هنوز فاکتور نشده
علی رانا خرداد : کسی اطلاع داره چند روز بعد از فاکتور ماشین تحویل میدن
سیدقلیچ : میتونه از شل بودن میل تعادل یا خرابی لاستیک میل تعادل باشه.میتونه از خراب بودن بلبرینگ چرخ باشه.تاب داشتن جزئی یکی از تایرها میتونه از 80تا 100 لرزش بده.یا حتی این مشکل میتونه از ایراد در مونتاژ خودرو یا قطعات غیر استاندار و بیکیفیت زیر بندی باشه.جدیدا سایپا (تر)میزنه توی مونتاز یا غالب بندی شاسی ماشین .این ایراد حتی حتی میتونه از تنظیم نبودن در حد 1سانت در وضعیت مونتاژ شاسی جلو وجای پیچهای زیربندی خودرو بوجود بیاد .که خدا نسیب هیچکس نکنه.اما متخصص کار بلدباشه کسی.کار نشد نداره درستش میکنه.
من : سلام به مبارکی. چه رنگی؟
رضا : زمان ثبت سخا مهمه
سورن دوگانه 100 تکمیل وجه 2 دی : احتمالا فردا پس فردا فاکتور میشی،لطفا مارو بی خبر نذار