امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)9.76
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7.88
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسکی پره ای خنک شونده
ترمز عقبدیسک
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)455.8
عرض (سانتی‎‏متر)194.4
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146.0
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور155
بلوتوثدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
جی‏‎پی‏‎اس (GPS)دارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کنترل صدا روی فرماندارد
کروز کنترلدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
کمربند پیش کشندهدارد
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی36 ماه یا 60000 کیلومتر
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

154669 نظر

ناشناس
0

کاملا روشنه که علی خیلی رو دنا تعصب داره
چی میخوای بگی ?نگو از xum هم تو سربالایی بهتر میره من خودم هم به xum اعتقاد ندارم ولی یقین داشته باش که xum نسبت به ef7 تو سربالایی بهتر عمل میکنه این یه حقیقته و لی شاید از لحاظ شتاب ef7 بهتر باشه
00:21  1394/12/07
گزارش
پاسخ دادن
شهرام
6

باور نمیکردم ایران بتونه همچی ماشینی بسازه خیلی خوشحالم دنا گرفتم و با توجه به پولی که براخریدش هزینه کردم فوق العاده ازش راضیم
23:32  1394/12/06
گزارش
پاسخ دادن
صادق
5

روز به روز بیشتر عاشق دنام میشم باور نمیکردم دنا ایقد خوبه و کم عیب اونم عیبای جزیی و قابل حل.تا بتونم دنا رو نمیفروشم و با شتاب و سرعت خوبش و مصرف و نرمی و آپشنهای جالبش حال میکنم
23:28  1394/12/06
گزارش
پاسخ دادن
حیدری
0

سلام من هم انصراف دادم تحویل بهمن ماه بودمیرم بازارازادمی خرم بهتره تازه معلوم نیست کی خودرو تحویل میدن
گزارش
پاسخ دادن
17:01  1399/11/07

محسن
13

با مصرف سوخت دنا حال کردی؟!!!!! با شتابششششم حال کردی؟!!!!!!!
هم ال نود شتابش از دنا بیشتره و مصرفش کمتر هم 206 تیپ 5 شتابش بیشتره و مصرف بنزینش کمتر.
در ضمن ایران این ماشین رو تازه نساخته حدودا سال 1380 ساخته اونم از رو پلت فرم 405 اینرو هم خود مسئولین ایرانخودرو میگن
این همون سمنده موتور همونه اتاق همونه شاسی همونه گیربکس و تعلیق و جلوبندی و فنربندی همه سمند فط سپر و چراغا و خطوط کمی رو بدنه تغییر کرده. اگه جواب منطقی غی از بد و بیرا گفتن دارین بگین چون تو پیج دنا جواب منتقدین فقط عصبانی شدنه. ممنون.
گزارش
پاسخ دادن
23:43  1394/12/06

حسین
2

سلام به دنا سوارای عزیز یه سوال داشتم تو بعضی پست ها بعضبا گفته بودن دور موتور 3500 به بالا یه صدای بم و گوش خراشی میپیچه تو اتاق آیا درسته؟ برای من کم صدا بودن موتور و نیومدن صدای موتور تو اتاق مهمه لطفا بدون تعصب جواب بدید.
23:24  1394/12/06
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

به هیچ وجه گوش خراش نیست ولی اگر باز اذیت کرد فردا ی تحویل ببر نمایندگی اتحاد 2 ساعته برات درست می کنه.
گزارش
پاسخ دادن
23:47  1394/12/06

نادر
5

موتور ای اف سون با مصرف کمتر و قدرت و کشش مناسب بهترین موتور روی تولیدات داخلیه و روی دنا چون تغییراتی در گیربکس دنا دادن قدرت و کشش دنا بیشتر و بهتر از سمند ای اف سون شده.پنج ماه مبشه دنا سوار شدم خدایی خیلی ازش راضیم
23:23  1394/12/06
گزارش
پاسخ دادن
3+
10

بزرگترین مزیت موتورهای عتیقه xu7 مثل پژو پارس یک ستاره و رتبه ۲۲ این هست که همان یک ماه اول خرید حداقل با ۲۰ تا تعمیرگاه و صد تا مکانیک و ۶۰-۷۰ تا فروشگاه لوازم یدکی آشنا میشی و از جلوشون که رد میشی صدات میکنن و یه مهندسم به نافت میبندن و حسابی تحویلت میگیرن و تو مسیر روزانه و شبانه ات همه تعمیر کارای سیار میشناسنت و برات بوق میزنن .پمپ بنزین های مسیرت هم که جای خود داره ،حداقل ۲ برابر راننده های دیگه شما رو زیارت میکنن .خلاصه کلی معروف میشید و به همین خاطره که دچار توهم میشید افکار سناتوری سراغتون میاد .اما بدیش این که خرج این فرغون باعث میشه کل حساب کتاباتون به هم بریزه و همچنین ساعت های متمادی تو تعمیر گاه بگذرانید و از کار و زند گی وا بمونید وبعدش بیاید از دنا بد بگین تا اروم بشین وجای سوختگی تون خوبه بشه


22:57  1394/12/06
گزارش
پاسخ دادن
پزشک
9

به پزشک مراجعه کن عزیز
گزارش
پاسخ دادن
23:50  1394/12/06

رضا
10

یعنی پارس واسه هزارسال پیشه ولی دنا جدیده؟؟؟یکی از دنا دوستا بگه فرق سمند رو با دنا تا ما هم متوجه بشیم لطفا ،غیر داشبورد و چراغها چی عوض شده؟؟؟؟ موتور همونه شاسی همونه بدنه 80درصد همونه سیستم ترمز و گیربکس و تعلیق همونه جلوبندی همونه
یه سمند میخریدین میبردین ستارخان اونجا با 3م تیونینگ میکردن براتون خیلیم با حالتر میشد. هرکی تو خیابون میبینه دنارو میگه سمند جدیدرو
خودتونو گول نزنین این همون سمند
22:36  1394/12/06
گزارش
پاسخ دادن
علی
1

آقا رضا همین که میگی موتور دنا با سمند یکی هستش همین اشتباه بزرگی است ممکن هست که اسمن یکی باشند ولی کاملا با هم متفاوت اند. صفر تا صد سمند 14 ثانیه است ولی دنا 12.4. این جور که معلوم هستش چیز زیادی درباره ی خودرو نمی دونید
گزارش
پاسخ دادن
23:52  1394/12/06

حسین
0

سلام به دنا سوارای عزیز یه سوال داشتم تو بعضی پست ها بعضبا گفته بودن دور موتور 3500 به بالا یه صدای بم و گوش خراشی میپیچه تو اتاق آیا درسته؟ برای من کم صدا بودن موتور و نیومدن صدای موتور تو اتاق مهمه لطفا بدون تعصب جواب بدید.
22:00  1394/12/06
گزارش
پاسخ دادن
ملکشاهی
7

اینجا چقدر باحال شده یکی میگه نرمی دنا مثل تویوتاست یکی میگه دنا هیولاست این تعریفایی که شما از این ماشین میکنین خود ایرانخودرو هم نمیکنه. یهو بگین بنز 2016 خریدین خلاص دیگه.
19:10  1394/12/06
گزارش
پاسخ دادن
پلنگ مازندران
1

منم به این نتیجه رسیدم شما اگهmvm110هم داشته باشه میگی بهترین ماشین دنیاست.از منطق هیج بویی نبردی خیلی هم پررو تشریف داری




گزارش
پاسخ دادن
23:03  1394/12/06

ملکشاهی
9

بجای اینکه عصبانی بشی و به خودت فشار بیاری منطقی ج بده. من کی از ماشین خودم تعریف کردم آخه؟!!! اگه الکی از دنا تعریف کنم دلت خوش میشه اوکی دنا اوله دنا بهترینه دنا بنز دنا بی ام و است دنا اصلا از رو سمند کپی نشده محشره شتابشم 2ثانیه ست سرعتشم 300کیلومتر در ثانیه
حالا برو حال کن واسه خودت.
گزارش
پاسخ دادن
23:58  1394/12/06

محمد
9

مضحک ترین حرف این هست که ef7 آلمانیه ! چرا خودتون رو گول میزنید . کدوم شرکت آلمانی خودش گفته من ef7 رو طراحی کردم یا من ساختمش ؟ موتور آلمانی اينهمه مشکل داره ؟ موتور آلمانی ضعف گشتاور دور پایین داره ؟ موتور آلمانی فقط در دور 5000 از سربالایی ميتونه بالا بره ؟ موتور آلمانی اينهمه افت کولر داره ؟ موتور آلمانی کپ میکنه ؟ موتور آلمانی رو با این قیمت مبفروشن ؟ موتور آلمانی رو روی هر ماشینی زدن همه ازش فرار میکنن؟ موتور آلمانی بعد از دو سال کارکرد از پا میافته ؟ موتور آلمانی هر لحظه امکان روغن ریزی داره ؟ موتور آلمان روی بدنه 1300 کیلویی حجم 1.6 لیتری داره که فقط دور 5000 بتونه راه بره توی سربالایی ؟ چرا واقعیت رو نمیبینید و خودتون رو فریب میدید؟
17:32  1394/12/06
گزارش
پاسخ دادن
کوچیک
7

بابا زشته به خدا با 10 تا اسم میای کامنت تخریبی میزاری. خدا شاهده فقط به خاطر اینکه شما اومدی و این پیج را سردر گم کردی و پیام اشتباه میزاری دیگه نمیام سایت وان کار. خدا میدونه اون دنیا چطور باید جواب آدمایی رو که گمراه کردی رو بدی. کسی که تاحالا دستگیره دنا رو هم لمس نکرده باید بیاد بقیه رو با دروغ فریب بده؟ اونم فقط به خاطر اینکه پدرت 405 یا پارس داری؟ واقعا متاسفم که فضای مجازی شده دروغ و توهین و رفتارهای کودکانه. ادمین محترم بهتر شما هم در تایید کامنتها دقت بیشتری کنی که سایتتون همچنان پرچمش بالا باشه. اقای محمد سعی کن 4 نفر پشت سرت بگن چرخ خودروی بابات برات بچرخه و نه اینکه بیای لج کسایی که 45 میلیون پول دادن رو با حرفای بچه گونه و بی منطقت در بیاری و بری رو اعصابشون. خودت هم میدونی از روی لج و حسرت میای اینجا. یه کم به رفتارات فکر کن. نذار اون دنیا مدیون کسی باشی.. امیدوارم کاربرا به صحبتهای شما توجهی نکنن و با عقل خود تصمیم بگیرن.
گزارش
پاسخ دادن
18:57  1394/12/06

محمد
1

اگر ایرانخودرو روی دنا در کنار EF7 موتورهای دیگه هم ارایه میداد اونوقت میدید که دنا چقدر بهتر فروش میره . خود ایران خودرو هم میدونه که EF7 رو اگر به همراه موتورهای دیگه بده دیگه کسی نمیخره . مثل همین سمند . سمند XU7 خیلی فروش بهتری داره و توی بازای تا اسم EF7 میاری همه ازت فرار میکنن
گزارش
پاسخ دادن
19:33  1394/12/06

علی
1

اگر کمی سرچ کنی درباره ی این موتور و بعد بیای حرف بزنی بهتره
گزارش
پاسخ دادن
21:19  1394/12/06

مجید
1

منظورآلمان زمان هیتلره
گزارش
پاسخ دادن
21:45  1394/12/06

محمد
2

آقای کوچیک شنیدن واقعیت واست سخته ؟ من حرف علمی زدم شما هم اگر پاسخ علمی داری به انتقادات من بفرما در غیر اینصورت حرفی برای گفتن نیست
گزارش
پاسخ دادن
22:42  1394/12/06

امید
1

محمد یه طوطی دارم آواز میخونه و بندری میرقصه بیا بریم نشونت بدم قول میدم زیاد درد نداشته باشه خخخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
22:46  1394/12/06

میثم
1

من تحت تاثیر قرار گرفتم دنا نمیخرم-برو جمع کن کاسه وکوسه هاتو عمو بس کن این چرندیاتو


گزارش
پاسخ دادن
22:50  1394/12/06

میلاد
2

تازه ef7 بهتر فروش میره و هم دست دومشو بهتر میخرن در هردو مورد بهتره تا سمند با موتور دیگش
والا موتور سمند باید ef7 باشه
گزارش
پاسخ دادن
22:56  1394/12/06

همایون
1

دنیا داره به سمت خودروی کم مصرف پیش میره . انصافا حاضرین بخاطر گشتاور بیشتر 20% کره زمین رو بیشتر آلوده کنین؟ زمینی که امانته دست ما. اگه همه ی ما به فکر فقط خودمون نبودیم الان وضع اب و هوا و محیط زیستمون این نبود. دنا خودروی مناسب ودوستدار محیط زیست

گزارش
پاسخ دادن
23:06  1394/12/06

3+
1

باز هم آمار اسفند اومد ،پژو پارس با اون موتور عتیقه اش همچنان استوار در آخرین رتبه ایستاده است .
محمد با برو بچ برین کف اقیانوس رو آسفالت کنید .هرچی خالی بسته بودید مالید
یعنی این سوختگی درمان نداره ...

گزارش
پاسخ دادن
23:08  1394/12/06

علی
0

شما چه قدر با مزه اید....
گزارش
پاسخ دادن
23:57  1394/12/06

محمد
6

به نظر شما چرا یک پارس elx موتور زانتیا L4 مدل 90 که تمیز باشه بعد از 5 سال کارکرد از یک دنای صفر گرانتر هست ؟ تا حالا به این موضوع دقت کردید ؟ به نظر شما چرا دنا با اينهمه امکانات و آپشن قیمت کمتری نسبت به یک ماشین 5 سال کارکرد داره ؟ به نظر شما دلیلیش موتور ef7 نیست احتمالا ؟
17:24  1394/12/06
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
2

بخاطر اینکه ما ایرانیها عتیقه پرستیم و از تکنولوژی وپیشرفت وحشت داریم
گزارش
پاسخ دادن
19:06  1394/12/06

علی
1

شما همون پارس با موتور زانتیا رو بیار با دنا با هم میریم ببینیم آیا این موتور غراضه و آشغالی و قدیمی به پای دنا میرسه یا نه؟
گزارش
پاسخ دادن
21:15  1394/12/06

رضا
13

دوستان سلام
اسامی جدید محصولات شرکت محترم ایرانخودرو به این شرح به اطلاع مشتریان ماقبل تاریخی سمند میرسد:
سمند چراغ عوض شده سال 94 نام جدید دنا هیولای جاده ها
سمند چراغ عوض شده سال 1400 نام جدید دیو دوسر صحراها
سمند چراغ عوض شده سال 1405 نام جدید اورانگوتان آمازون
سمند چراغ عوض شده دریاها سال1419 نام جدید دیوه سه سر
سمند چراغ عوض شده سال 1800نام جدید اژدهای سرکش
و الی ......
تو خیابون که میرین مراقب باشین خلاصه بسیار درنده هستن این محصولات خخخ
16:20  1394/12/06
گزارش
پاسخ دادن
آبانیم
0

من بدبخت آبان ماهی بودم هر کاری کردم کوتاه نیومدن منم انصراف دادم خرم مگه ۱۴۰بدم کویک ار بگیرم پولمو گرفتم الان یه پارس ۹۷ خریدم راضیم هستم تن به ظلم ندید غیرت داشته باشید
گزارش
پاسخ دادن
22:04  1399/10/29

مسعود
0

داداش من حواله ابان بودم با افزایش قیمت های نجومی کلی داغون شدم و خودما مریض کردم انصراف دادم از کوییک شماهم پول داری بگیر نداری بخودت فشار نیاد درسته سخته ولی سلامتیت مهمتره من تا سکته داشتم پیش میرفتم فقط خدا لعنتشون کنه و از گلوشون پایین نره
گزارش
پاسخ دادن
19:30  1399/11/02

مینو
7

😁😁😁
من پدرم دنا داره آقا رضا هرچی گفتیم یه ماشین زیبا و با کلاس بگیر گوش نکرد رفت این سمند جدیدرو گرفت الانم پشیمونه آخه این چیه عین سمند همه جاش اه دوساعت هم میکشه راه بیفته و یه علامت اسب بیکلاس هم جلوشه
گزارش
پاسخ دادن
17:29  1394/12/06

داو
1

به نظر شما با 43 میلیون چه ماشین با کلاستری پدر میتونست بخره ..چینی یا پارس هزار سال پیش؟
گزارش
پاسخ دادن
19:21  1394/12/06

میلاد
2

دوست عزیز شما برو موش کور جاده هاتو سوار شو
تازه نمیتونی دنا رو ببینی نظر نده دوست عزیز:/
گزارش
پاسخ دادن
20:30  1394/12/06

3+
0

پژو پارس با موتورxu7
یک ستاره
8 سوپاپ
رتبه 22
موتور عهد عتیق
مصرف صدی 15
گیربکس ترکیده
انبار لوازم چینی درجه 5
باز هم در رتبه بندی اسفند 1394 رفتی ته لیست .


گزارش
پاسخ دادن
23:11  1394/12/06

وحید
7

فقط میتونم بگم که خیلی زشته این دنا.واقعا بی ریخته.سواریش رو نمیدونم چه جوریه
16:00  1394/12/06
گزارش
پاسخ دادن
هوشنگ
6

دنا تا وقتی خوبه که ماشین خالی و کولر خاموش باشه . کولرش که روشن کردی میشه گاری نه ماشین . راه نمیره دیگه با این موتور
13:40  1394/12/06
گزارش
پاسخ دادن
علی
1

شما چرا حرف الکی می زنی بیا من با کولر درجه ی اخرش تو سر بالایی طوری میرم بالا که انگار نه انگار کولر روشن. موتور ef7 از تمامی موتور ها ی داخلی و چینی پر قدرت تر و بهتر و کشش بسیار عالی هم برای دنا داره.این موتور در آلمان و با همکاری 30 درصدی شرکت بوش طراحی و ساخته شده مگه میشه کم بیاره.برید اینقدر دروغ نگید. تو رو به مقدساتتون قسم اول پشت این ماشین بشینید و بعد نظر بدید.
گزارش
پاسخ دادن
16:56  1394/12/06

هوشنگ
3

کولر درجه آخر یا اول نداره برای موتور . کمپرسور کولر در هر حالتی درگیر هست و ربطی به درجه نداره . شما که نميدونی کولر ماشین چطور کار میکنه نباید نظر بدی
گزارش
پاسخ دادن
17:19  1394/12/06

محمد ای اف
1

سلام من خودم سمند.ای اف دارم درسته موتور پر قدرت و خوبیه ولی افت کولرش واقعا محسوسه خیلی افت کولرش بیشتر از موتور ایکس یو هفت هست بطوری ک تو سربالای با کولر روشن خیلی فشار ب ماشین میاد سربالایی ک من با ایکس یو هفت کولر روشن با دنده 3 با دور 2500 رفتم بال با ای اف سریع دور موتور اومد رو 1500 ک باید معکوس میکشیدم ولی همون سربالایی رو با دور 3500 با کولر روشن رفت بالا
گزارش
پاسخ دادن
18:48  1394/12/06

علی
0

شما می خوای به من بگی که کی نظر بدم. من وار کننده ی خودرو هستم روزانه هزار تا ماشین می بینم که تا حالا تو رویا هات هم نمی تونی تصورشون کنی. از آدم های مثل شما و عده ای دیگر که بدون اطلاع از خودرو میایند و این طور نظر الکی میان و می خواهند این ماشین رو بد جلوه بدند بسیار.........
شما سعی کن اطلاعاتت رو از پیکان شروع کنی و همین طور پیشرفت داشته باشی.از کاربر ها ی عزیز عذر خواهی می کنم که این قدر تند حرف زدم.
گزارش
پاسخ دادن
21:26  1394/12/06

هوشنگ
2

حیف پول که بدی واسه ef7 حیف از دنا با اينهمه امکانات که این موتور روشه
13:33  1394/12/06
گزارش
پاسخ دادن
ali3850ahmadi
2

سلام ب همه
بچه ها من شنیدم سروصدای توماشین خیلی زیاده درحدپراید!!!!!!!
دناسواران محترم بگن ک راسته؟اصن صداش مث سمنده؟
اگ لطف بکنید بصورت کلی هم ازماشین وخوبی ها وبدی هاش بگید.
12:51  1394/12/06
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

خیر دروغ است من خودم دنا سوارم و6 ماهه دارم.نرمی دنا به اندازه ی تویوتا کرولا هستش چون در هر دو از عایق مغناطیسی استفاده شده. ماشین بسیار زیبا، آپشن های عالی، پر قدرت و کم اذیت،فوق العادل نرم و برای جاده عالی..ماشینی هست که با ماشین های خارجی رقابت می کند.بیشتر قطعاتش هم از آلمان وارد میشه چون خودم وارد کننده ی خودرو هستم شاهد این بوده ام.یادت باشه که در این صفحه افرادی هستند که این ماشین رو ندارند و سوارش نشدند و همش دروغ میگن
گزارش
پاسخ دادن
14:19  1394/12/06

داود
0

سلام با توجه یه عایق موکتی که پشت موتور هست نسبت به سمند کمی صدا ی داخل کابین کمتر هست
گزارش
پاسخ دادن
19:30  1394/12/06

رضا
6

با سلام خدمت همه دوستان عزیز :
من حدود 25 روز هست که ماشینمو تحویل گرفتم تا الان 1750 کیلومتر باهاش رفتم خداییش تا این ساعت هیچ عیبی نداشته و بسیار بسیار راضی هستم ازش هم از کیفیت و هم از کمیتش . قبلا هم سمند ef7 داشتم ولی خداییش خیلی فرق داره با اون از همه نظر مصرفش پایین و عالیه و شتاب بسیار عالی و موتور خشک خشک و بدن هیچ سر و صدایی . قبل از خرید خیلی دو دل بودم بخاطر گفته بعضی دوستان نوی پستها ولی خداییش خیلی خیلی از خریدم با این قیمت راضی ام خوب شد چینی نخریدم شما هم شک نکنید . موفق باشید
12:22  1394/12/06
گزارش
پاسخ دادن
رضا
1

سلام دوستان کسی از مبلغ مابه التفاوت ایران خودرو خبر داره. تو بخشنامه نوشته بعد از صدور دعوت نامه. کسی هست که حدودی بدونه چقدر هست؟؟ اصلا این مابه التفاوت چی هست!!!!؟
11:55  1394/12/06
گزارش
پاسخ دادن
سید مجید
0

سلام دوستان.دیروز پیامکی با این محتوا که پرونده شما تحویل سازمان فروش شد دریافت کردم.از دوستانی که تجربه تحویل خودروی دنا رو توی ماه گذشته داشتن سوالم این بود که بعد از دریافت این پیامک چند روز بعد خودرو رو تحویل گرفتند؟برام مهم هست لطفا اگر کسی به موقع تحویل گرفته جواب بده.ممنون
09:30  1394/12/06
گزارش
پاسخ دادن
رضا آذری
0

برای من 21 بهمن تحویل ایرانخودروشده پرونده 19بهمن هم تکمیل وجه کردم دیروز6اسفندتماس گرفتم گفتن تا15 اسفندتحویل میدیم.ولی من بعید میدونم
گزارش
پاسخ دادن
03:40  1394/12/07

یه کی
0

آقای آریو دوست که میگی آریو خیلی قدرت داره برو تو آپارات تست 0تا100 هست که شده 18 ثانیه
ماشینی که اینقدر ضعیف باشه اصلا ارزش نگاه گردن نداره چه برسه تعریف کردن ازقدرتش
23:43  1394/12/05
گزارش
پاسخ دادن
نیما
0

سلام
در تعجبم بعضی ها مقل اقای به اسم Ali چقدر کم اطلاع صحبت میکنن.ایشون نوشته 7 تا کشور تکنولوژی توربوشارژر دارند و فرانشه نمیتونه و دنبالش نیست.
محض اطلاع دوستان همین رنو کپچر هایی که وارد شده و پلاک شده همشون توربو شارژر دارند.من حس میکنم برخی دوستان واقعا از روی تخیلات صحبت میکنن.
یا میان از چری ید میکن در حالی که یک بار هم گشتش ننشستند و میتونم اینو ثابت کنم هر کی از 550 بد میگه جوابه من رو بده تا ازش 4 تا سوال از داخب ماشین بپرسم دستش رو بشه که حتی سوارش نشده.
دنا هم مثل ماشینای دیگه قوت و ضعف هایی داره و کلا ماشین سلیقه ای شده.من شاید دنا خوشم بیاد شخصی دیگر ماشین اتومات دوست داره و برلیانس میخره.کاش بیایم اگر ماشینی رو داشتیم یا داریم تجربه رو به اشتراک بگذاریم نه اینکه خیال بافی و حرف مفت بنویسیم و 4 نفر که میخوان از نظرات استفاده کنن گمراه بشن.
یا حق
22:05  1394/12/05
گزارش
پاسخ دادن
پشیمونم
0

سلام دوستان گلم دوتا مورد رو می خواستم بگم جهت اطلاع بعضیها ازجمله علی آقا . بنده دوتا نظر گذاشتم جهت استفاده دوستان این علی آقا چه اصراری داری که میخوای نظر بقیه رو پای من بزاری ادعای مسلمانی و حق شناس میکنی اول خودت رعایت کن برادر تهمت نزن اگه بقیه از دنا نازنین به من چه از کی تا حالا محصولات ایران خودرو عالی شدن ما اگه مجبور نبودیم عمرا ازشون میکردیم حتی خودت دوم الان چراغ ال ای دی عقب دانم چنانش سوخته بردم گارانتی میگن چندتا اشکال نداره حیفه عوض کنی چراغ اصلی کارخانه نیست زود رنگ عوض میکنه با همین بساز اینم از خدمات ایران خودرو که دوستان سنگش به سینه میزنن عزیزم من دنا دارم ازش راضی نیستم حالا شما چی میگین؟؟؟؟؟
14:26  1394/12/05
گزارش
پاسخ دادن
پشیمونم
0

سلام دوستان گلم دوتا مورد رو می خواستم بگم جهت اطلاع بعضیها ازجمله علی آقا . بنده دوتا نظر گذاشتم جهت استفاده دوستان این علی آقا چه اصراری داری که میخوای نظر بقیه رو پای من بزاری ادعای مسلمانی و حق شناس میکنی اول خودت رعایت کن برادر تهمت نزن اگه بقیه از دنا نازنین به من چه از کی تا حالا محصولات ایران خودرو عالی شدن ما اگه مجبور نبودیم عمرا ازشون میکردیم حتی خودت دوم الان چراغ ال ای دی عقب دانم چنانش سوخته بردم گارانتی میگن چندتا اشکال نداره حیفه عوض کنی چراغ اصلی کارخانه نیست زود رنگ عوض میکنه با همین بساز اینم از خدمات ایران خودرو که دوستان سنگش به سینه میزنن عزیزم من دنا دارم ازش راضی نیستم حالا شما چی میگین؟؟؟؟؟
14:26  1394/12/05
گزارش
پاسخ دادن
Dalamper
1

سلام من 15 مرداد پارس تندر تحویل گرفتم:
1- فرمانش واقعاً خوش دست و نرمه، مشکلی ندارم.
2- کفی ها شیک ولی چون جنس موکتی دارن تمیز کردنش وقت گیرتر از جنس پلاستیکی هست.
3- صدای موتور اصلاً داخل نمیاد، خیالتون راحت، من به خاطر حفظ رنگ کاپوت از گرمای موتور، نمد وصل کردم که عالی تر هم شده.
4- شتابشم خوبه و مشکلی نیست، فقط کولر روشن باشه حس میشه که قدرت موتور کم شده.
5_ کولرش خیلی خوبه و از این بابت مشکلی نداره.
6- از درب های ماشین فقط یکیش باید محکم بزنم تا بسته شه، باید ببرم رگلاژ کنم تا خوب شه سه درب دیگه مشکلی ندارن.
7- فرمان ماشین منم متاسفانه سمت شاگرد میکشه ولی اصلاً خسته کننده نیست.
8- کمربند و بلندگو ها که سالم هستن و مشکلی ندارن.
9- ضبط فلش خور هست و جنسشم خوبه، فقط کاشکی کنترل داشت.
10- بوق ماشین مناسبه و اصلاً هم زننده نیست.
11- از صندلی هاش که خیلی راضی ام، تنظیم شون هم راحته.
12- فیوز ضبط و چراغ داشبور و .. منم وصل نبود که نمایندگی چند ثانیه ای وصلشون کرد.
13- آرم رنو متاسفانه از روی موتور حذف شده.
14- آب و روغنش هم میزون بود و مشکلی نداشت.
موفق باشید.
گزارش
پاسخ دادن
18:19  1394/06/14

پشیمونم
0

سلام دوستان گلم دوتا مورد رو می خواستم بگم جهت اطلاع بعضیها ازجمله علی آقا . بنده دوتا نظر گذاشتم جهت استفاده دوستان این علی آقا چه اصراری داری که میخوای نظر بقیه رو پای من بزاری ادعای مسلمانی و حق شناس میکنی اول خودت رعایت کن برادر تهمت نزن اگه بقیه از دنا نازنین به من چه از کی تا حالا محصولات ایران خودرو عالی شدن ما اگه مجبور نبودیم عمرا ازشون میکردیم حتی خودت دوم الان چراغ ال ای دی عقب دانم چنانش سوخته بردم گارانتی میگن چندتا اشکال نداره حیفه عوض کنی چراغ اصلی کارخانه نیست زود رنگ عوض میکنه با همین بساز اینم از خدمات ایران خودرو که دوستان سنگش به سینه میزنن عزیزم من دنا دارم ازش راضی نیستم حالا شما چی میگین؟؟؟؟؟
14:26  1394/12/05
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حمیدخان
0

سلام
من با توجه به بضاعت مالی که داشتم دنا خریدم اگر بیشتر داشتم بهترش را میگرفتم در کل ازش راضیم و امیدوارم کسانی که اینجا نظر میدهند حداقل یکبار پشت این ماشین نشسته باشد .... به نظر من بهترین ماشین هست با این امکانات و تجهیزات قیمتش خوبه
10:13  1394/12/05
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حمیدخان
0

سلام
من با توجه به بضاعت مالی که داشتم دنا خریدم اگر بیشتر داشتم بهترش را میگرفتم در کل ازش راضیم و امیدوارم کسانی که اینجا نظر میدهند حداقل یکبار پشت این ماشین نشسته باشد .... به نظر من بهترین ماشین هست با این امکانات و تجهیزات قیمتش خوبه
10:13  1394/12/05
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حمیدخان
0

سلام
من با توجه به بضاعت مالی که داشتم دنا خریدم اگر بیشتر داشتم بهترش را میگرفتم در کل ازش راضیم و امیدوارم کسانی که اینجا نظر میدهند حداقل یکبار پشت این ماشین نشسته باشد .... به نظر من بهترین ماشین هست با این امکانات و تجهیزات قیمتش خوبه
10:13  1394/12/05
گزارش
پاسخ دادن
محسن
0

سلام به دوستان
به دوستانی که در مورد دنا انتقاد می کنن می خوام بدونم با این مبلغ چه ماشینی رو توصیه می کنن حتی 10 میلیون بالاتر؟!
07:44  1394/12/05
گزارش
پاسخ دادن
محسن
0

سلام به دوستان
به دوستانی که در مورد دنا انتقاد می کنن می خوام بدونم با این مبلغ چه ماشینی رو توصیه می کنن حتی 10 میلیون بالاتر؟!
07:44  1394/12/05
گزارش
پاسخ دادن
جواد
1

گیژ روغنtu5بامعمولی فرق داره.کلا یه تکه پلاستیک تقریبا۶الی۷سانتی هستش.که نوک سیم اتصال شده.ازحدود۲میلیمتر بعدازنوک آن خط بندی شروع میشه تا۲میلی مانده به آخر پلاستیکی.ازبالا سمت سیم فلزی که حساب کنی اولین خط یعنی ماکزیمم ونوک پلاستیکی مینیمم. از بالا که نزدیک سیم فلزی هفت خط به سمت نوک بشماری, تقریبا۳۰۰الی۴۰۰سی سی, میشه وسعی کن سطح روغن از۷خط کمتر نشه.این اطلاعات را تست کردم.کل روغن در سطح بالاترین خط۳/۵لیتره.وبیشتر براtu5نمیریزن.در حالت مینیمم تست نکردم ولی فکر کنم بیشتر از۲/۷لیتر روغن داخلش باشه.
گزارش
پاسخ دادن
13:18  1394/06/14

محسن
0

سلام به دوستان
به دوستانی که در مورد دنا انتقاد می کنن می خوام بدونم با این مبلغ چه ماشینی رو توصیه می کنن حتی 10 میلیون بالاتر؟!
07:44  1394/12/05
گزارش
پاسخ دادن
حسن
0

سلام من دنا ندارم ولی سوار شدم سواری خوبی داره من خودم سمند lx دارم راضیم ولی حیف با گمراهی دوستان نتونستم ef7 بگیرم به هر حال هم دنا هم سورن هم سمند از پارس اشغال که همون 405 هستش و کیفیت بد بدنه اشغال داره خیلی سر ترن اخه 405 فیس لیفت شده ارزش بحث کردن داره خخخخ هفت میلیون به خاطر کاپوت و دو تا جراغ کپی شده از پژو 406 بخرید پژو پارسو خیلی خوبه اصن مازراتیه ههههه
02:44  1394/12/05
گزارش
پاسخ دادن
سعيد م
1

سلام
1- هرچه قطر رينگ بيشتر بشه شتاب اوليه خودرو كمتر ميشه
2- هرچه قطر رينگ بيشتر بشه سرعت در كفي بيشتر ميشه
3- اگر رينگ 17 بندازي بايد لاستيك فاق كوتاه بندازي كه با دست اندازهاي ايران منطقي به نظر نمياد(رينگها صدمه مي بيند)
در كل بهترين قطر 16 مي باشد.
گزارش
پاسخ دادن
12:08  1394/06/15

حسن
0

سلام من دنا ندارم ولی سوار شدم سواری خوبی داره من خودم سمند lx دارم راضیم ولی حیف با گمراهی دوستان نتونستم ef7 بگیرم به هر حال هم دنا هم سورن هم سمند از پارس اشغال که همون 405 هستش و کیفیت بد بدنه اشغال داره خیلی سر ترن اخه 405 فیس لیفت شده ارزش بحث کردن داره خخخخ هفت میلیون به خاطر کاپوت و دو تا جراغ کپی شده از پژو 406 بخرید پژو پارسو خیلی خوبه اصن مازراتیه ههههه
02:44  1394/12/05
گزارش
پاسخ دادن
حمید
0

من ثبت نامی اذر هستم دعوت نامه هم امد و تکمیل وجه هم انجام دادم تا اخر بهمن تحویل دادند که هیچ اکر تحویل ندادند بهشون میگم یه من ماست چقدر کره داره و .............. خود دانند
گزارش
پاسخ دادن
14:11  1396/11/10

اکسنتی
0

سلام دوست عزیز شما ما رو هم در جریان تحویل خودرو ّذار چون شما اولین سری هستید اگه به شما تحویل ندن ما که جای خود داریم وحسابی سر کاریم
گزارش
پاسخ دادن
15:55  1396/11/10

گروه هماهنگی النترا
0

کاملا موافقم

گزارش
پاسخ دادن
16:18  1396/11/10

حسن
0

سلام من دنا ندارم ولی سوار شدم سواری خوبی داره من خودم سمند lx دارم راضیم ولی حیف با گمراهی دوستان نتونستم ef7 بگیرم به هر حال هم دنا هم سورن هم سمند از پارس اشغال که همون 405 هستش و کیفیت بد بدنه اشغال داره خیلی سر ترن اخه 405 فیس لیفت شده ارزش بحث کردن داره خخخخ هفت میلیون به خاطر کاپوت و دو تا جراغ کپی شده از پژو 406 بخرید پژو پارسو خیلی خوبه اصن مازراتیه ههههه
02:40  1394/12/05
گزارش
پاسخ دادن
حسن
0

سلام من دنا ندارم ولی سوار شدم سواری خوبی داره من خودم سمند lx دارم راضیم ولی حیف با گمراهی دوستان نتونستم ef7 بگیرم به هر حال هم دنا هم سورن هم سمند از پارس اشغال که همون 405 هستش و کیفیت بد بدنه اشغال داره خیلی سر ترن اخه 405 فیس لیفت شده ارزش بحث کردن داره خخخخ هفت میلیون به خاطر کاپوت و دو تا جراغ کپی شده از پژو 406 بخرید پژو پارسو خیلی خوبه اصن مازراتیه ههههه
02:40  1394/12/05
گزارش
پاسخ دادن
حسين النترا
0

دقيقا تنها راه پافشاري براي انجام تعهدات كرمان موتور طبق قرداد در كنارش بايد شكايتمون رو هم پيگيري كنيم اگه همه با هم طرح تبديل روقبول نكنيم اونها هم راهي جز عمل به قرارداد با همون قيمّت قطعي ندارند
گزارش
پاسخ دادن
14:36  1396/11/10

محمد
5

بر روی کل خودروهایی که بیشتر قسمت های موتورشون در داخل ساخته میشد فقط دو موتور واقعا عالی وجود داشت . یکی موتور L4 که یک موتور 1800 با 16 سوپاپ بود که با کد xu7jp4 بر روی پارس elx و سمند سریر نصب شد . موتور دوم موتور مزدا 2000 EGI با 12 سوپاپ بود که بر روی وانت مزدا 2000 نصب میشد . این موتورها از کشش و گشتاور عالی در تمامی دورهای موتور برخوردار بودن و بر روی بدنه های که نصب شدند بسیار خوب عمل کردند . متاسفانه تولید این دو موتور به خاطر عدم دسترسی به سرسیلندر متوقف شد . موتورهای کم حجمی مثل موتور tu5 یا ef7 هیچگاه توانایی پرکردن جای خالی این موتورها رو نه تنها نداشته بلکه در مقابل موتور معمولی L3 هم در زمینه کشش در دورهای زیر 4000 مغلوب میشن . این دور بالا بودن این موتورها و عدم توانایی به دستیابی به گشتاور کافی در دور پایین راننده رو ناچار به دنده معکوس دادنهای زیاد و رفتن به دورهای بالای موتور میکنه و این موضوع سبب فرسودگی شدید موتور و گیربکس و کلاچ میشه و این موتورها هرگز نمیتونن موتورهای سخت کار و پر استقامتی باشن و در صورت استفاده در شرایط سخت ، به سرعت از پا در میان
19:49  1394/12/04
گزارش
پاسخ دادن
آراس
9

خخخخخخخخخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
21:53  1394/12/04

علی مرادی
10

دوست عزیز موتورهایی که قبلا نصب میشد رافراموش کن چیزی که دیگه تولید و استفاده نمیشه ارزش بحث کردن نداره در ضمن موتور l4 مصرفش به اندازه یه موتور3000 سی سی امروزی بود و از ضعف تکنولوژی رنج میبرد موتور l3 که شما ازش اسم میبرید همان موتور پرمصرف و بد صدای l4 هست با تکنولوژی بسیار عقب افتاده تر که به جای 16 سوپاپ l4 تنها 8 سوپاپ ناقابل داره و به دلیل ضعف تکنولوژی و مصرف و آلایندگی بالا نزدیک به 12 سال میشه که توی کل دنیا از خط تولید و استفاده خارج شده عملکرد این موتور فقط در دور پایین قابل قبوله و در دور بالا به یک موتور بشدت ناتوان تبدیل میشه که به دلیل ضعف طراحی به راحتی تایم رد میکنه و اگه به گاز دادن بهش اصرار کنی دچار سوختگی سرسیلندر میشه چنین موتوری به هیچ وجه برای یک خودروی امروزی مناسب نیست و استفاده از چنین موتوری روی خودروهای صفر عملا توهین به شعور مصرف کننده به حساب میاد
گزارش
پاسخ دادن
21:58  1394/12/04

علی
2

ef7 هم دو سال که ازش کار کشیدی اوراق میشه و هزار تا عیب و ایراد پیدا میکنه . موتورهای پژو هر چی باشن حساب کارشونو پس دادن و ثابت شده چقد سخت جون و قوی هستن و اینهمه سال کار میدن . موتورهای پژو راحت تا 15 سال هم کار میدن
گزارش
پاسخ دادن
07:45  1394/12/05

جواد
10

سلام خدمت عزیزان ، با نظر آقای نیما مخالفم و احساس من بر این است که یه جورایی توهین آمیز صحبت می کنه هر کس با توجه به وضعیت خاص خودش انتخاب به خرید خودرو می کنه ماشین قبلی بنده 405 مدل 92 بود الان هم دنا دارم بجز موارد جزیی خدا را شکر مشکل خاصی نداره تو شمال ایران زندگی می کنم یه ماشین منطقه النترا هم داریم من و اخوی بنده از ماشین های هم استفاده می کنیم بخاطر خارج از منطقه هم دنا خریدم حرف های بنده دال بر بد بودن سایر خودرو ها سمند ، پارس و غیره هم نیست . موفق و موید باشید
19:23  1394/12/04
گزارش
پاسخ دادن
عباس
8

یه موضوعی برام خیلی جالب بود و جای سوال ؛

بین فامیل ،همکارام،همسایه ها و دیگر آشنایان بررسی کردم


اونایی که دنا داشتن یا تجربه رانندگی باهاش داشتن ازش راضی بودن اما اونایی که نداشتن ویا حتی تو ماشین ننشسته بودن ازش ناراضی بودن .بنظرتون موضوع چیه؟میخوام دنا بگیرم و خیلی از کشش و آپشن و قیافه دنا خوشم اومده.
19:00  1394/12/04
گزارش
پاسخ دادن
فرهاد
9

سلام
دوستان اينقدر سخت نگيرين همه خودروها خوبن يكي 405داره يكي پارس داره يكي ام وي ام داره شما فكر مي كنين چقدر باهم تفاوت دارن نكاتي كه مهمه خدمات پس از فروشه درحال حاضر ايران خودرو براي دنا شرايط بهتري در نظر گرفته دنا آپشنهاي بيشتري داره داخل خودرو هم شيك شده حس خوبي به راننده ميده درحال حاضر نسبت خودروي هايكه دوستان در موردش بحث مي كنن دنا از شرايط بهتري بر خوردار است من خودم به شخصه از دنا راضيم احساسم اينه دوستانيكه نسبت دنا كم لطفي مي كنن هنوز لذت رانندگي بادنا را نچشيدن
17:56  1394/12/04
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Hadi3zar
3

سلام
یه سایتی خودرو دنا 95 رو انالیز کرده از نظری موتوری و طراحی ظاهری که لینکش رو نمیتونم بزارم چون تایید نمیشه ولی سرچ گنید به راحتی میتوانید پیدا کنید. واقعا برای دنا زحمت کشیدن ولی اگر اتومات بود و همین قیمت 43 بود خوب بود ولی.... ولی.... ولی..... بازار انحصاری خودرو در ایران حق انتخاب رو از ما گرفته..و این هم بگم من با دنا رانندگی کردم در حدود 200 کیلومتر
16:19  1394/12/04
گزارش
پاسخ دادن
محمود
4

خودروهای ایرانی چند ستاره دارند؟
سایت خوان روزنامه دنیای اقتصاد ۱۳۹۴/۱۲/۰۴ ۰۸:۱۴:۵۴ کد خبر: 1018214
.......

..... در گروه خودروهای با سطح قیمتی 50 تا 75 میلیون تومان، خودروهای جک J5، برلیانس H320، برلیانس H330 و وولیکس C30 معادل دو ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در این گروه قیمتی خودروهای ام‌وی‌ام X33 جدید، ام‌وی‌ام 550 و لیفان X60 معادل یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.
......
خودروهای پژو پارس خراسان، دنا، سمند تبریز، پژو 405 خراسان، پژو پارس فارس، پژو 405، سمند، پژو پارس، پژو پارس مازندران و تیبا هاچ‌بک نیز یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

Read more: http://1car.ir/ci-7933#ixzz40zYPj3bP
بازم دنا اخر شد.43 تومن واسه اشغال
15:34  1394/12/04
گزارش
پاسخ دادن
علی
5

آره حتما دنا یک ستاره است
ماشین ها ی چینی آشغالی کپی شده از دو ستاره بالا بعد ماشین دنا که طراحی ایتالیا هستش و بیشتر قطعاتش از آلمان وارد میشه یک ستاره نه
کمتر بخواهید دروغ بگید.مردم رو چی فرض کردید؟
گزارش
پاسخ دادن
18:06  1394/12/04

علی
1

شما که این همه دم از اطلاعات میزنی و نظر میدی هنوز نمیدونی که دنا طراحی کجاست.بعد می خوای درباره ی این ماشین با من که وارد کننده ی خودرو هستم بحث کنی.یک روز با هم باشیم تا شاهد باشی روزانه چه قدر قطعات دنا وارد ایران میشه.
گزارش
پاسخ دادن
19:43  1394/12/04

کاربر: Hadi3zar
4

طراحی ایتالیا...!! قطعات المانی....!!
طرح جلو دنا= طرح جلوی میتسو بیشی لنسر
طرح کناری= تلفیقی از سمند و بی ام دبلیو سری پنج
طرح عقب هم کپی ب ام دبلیو
طرح کنسول هم که همون هیوندا سوناتاست
واقعا 60 میلیارد تومان هزینه برای طراحی و ساخت دنا ارزش داشت؟
گزارش
پاسخ دادن
18:33  1394/12/04

پژو 407
6

ماشینای چینی بدتر از ef7 و ef7‌ هم بدتر از این ماشینای چینیه . هر دوتاشون بی اصل و نسب و بی کیفیت و بی ارزشن
15:26  1394/12/04
گزارش
پاسخ دادن
میلاد
8

ماشین و با موتور مقایسه میکنی؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
20:05  1394/12/04

اکبر
9

وجدانا دنا حال میده واسه مسافرتهای طولانی برا مسافرت هیچی کم نداره کشش و قدرت مونرش که واقعا مناسبه آپشنها و امکانات رفاهیش که در حد خودروی 100 میلیونیه و ،....
12:39  1394/12/04
گزارش
پاسخ دادن
سیدمرتضی حسینی
10

مرتضی
4ماه دنا خریدم مشکی متالیک بسیار زیباست هم بیرون و هم داخل اتاق (بخصوص دشبردش) مشکل فنی هم نداشته خدا را شکر . دنا حریفی بسیار خطرناک برای خودروهای خارجی بخصوص (خودروهای چینی )است .
1-به خاطر زبیایش
2- آپشنهای به روز
3-قیمت پایین
4-خدمات پس از فروش
12:13  1394/12/04
گزارش
پاسخ دادن
123
17

عجله نکن عمو . مواظب ef7 باش خیلی خوشنامه !!!
گزارش
پاسخ دادن
12:27  1394/12/04

321
10

کیفیت ef7 توی 2 سال گذشته خیلی بهتر از موتورای قدیمی شده و بعد از موتور k4m کمترین خرابی را داشته جالبه یکی از دوستان قدیمی من که توی نمایندگی کار میکنه همیشه من را از خریدن ماشینی که موتورش ef7 باشه برحذر میداشت ولی الان خودش شده طرفدار دو آتیشه ef7
گزارش
پاسخ دادن
17:56  1394/12/04

محمد علی
3

قیمتش پایین نیست اتفاقا خیلی هم زیاده ولی با توجه به شرایط بازار و امکانات ماشین مناسبه
گزارش
پاسخ دادن
23:17  1394/12/04

نیما
9

از سن 11 سالگی رانندگی کردم و ماشینهای زیادی داشتم و یا روندم چهار ماهه دنا خریدم خدا رو شکر خیلی اش راضیم 43 تمن دادم اما با توجه به دیگر خودروهای موجود خیلی خوشحالم که دنا رو انتخاب کردم.دوستانی که میخوان دنا بگیرن بشینن پشت فرمون و ای ماشینو امتحان کنن اونوقت به صحت حرفای بنده پی میبرند.خدایی دنا خیلی خوبه از تمام جهات و در نظر گرفتن قیمتش واقعا می ارزه
04:32  1394/12/04
گزارش
پاسخ دادن
افشین
7

هیولای گردنه های ایران فقط دنا
سالار جاده های ایران فقط دنا
ماشین 43 تمنی با آپشن ماشین 100 تمنی فقط دنا

پر قدرت کم مصرف فقط دنا
04:23  1394/12/04
گزارش
پاسخ دادن
پشیمونم
12

سلام مجدد حضور دوستان دنا دار لازم میدانم با توجه به این پستهای مخرب که بعضی از دوستان میزان یه توضیح بدم دوستان عزیز اینجا محلی خیلی خوب برای تبادل اطلاعات تجربه میباشد که شاید گره از مشکل یا اخذ تصمیم برا خرید سهل تر گردد ولی متاسفانه شده محلی برای جدلهای بی مورد وی جورایی کل کل انداختن جالبه حتی بعضی دوستان ماشین رو ندارن ولی چنان تعصبی نظر میدن انگار کارخونه مال باباشون بله الان درسته که ما در انتخاب خودرو دستم کوتاه هستش وبای به همین محصولات زپرتی ایران خودرو سایپا بسنده کنیم الان با توان مالیمون حق انتخاب همیناست پس اگه تجربه خودم رو میگم به بعضی برنخور ه شاید کس دیگه کمک کنه پولشو دور نریزه عزیزان گول گیریهای بعضی هارو نخورید دنا خودروی جالبی نیست خرج رودستتون میزان کسی هم ازتون نمیخره فعلا باهم پراید ارزونوکم خرج سرکنین تا ببینیمخودروهای دیدارهایی کی میان بازار بعد حالشو ببری الان من با دنای خودم موندم چه کارکن م عقبش سوسوله جلوش که چی بگم واقعا سمند ال ایکس یه چیز دیگه هستش از لحاظ قیافه
23:41  1394/12/03
گزارش
پاسخ دادن
مازیار
7

من 4 ماهه دنا دارم،خدمات پس از فروشش حرف نداره،یه چند تا مورد جزیی داشت مثل صدای صندلی که رفع عیبش کردن،الان کاملا راضیم ازش،همه جاهم رفتم باهاش،ماشین قبلیمم سمنده که هنوز دارمش،ولی قیافه سمند چه بیرون چه داخلش واقعاً تکراریو خسته کننده شده دیگه بعد 15 سال،کی میگه سمند بهتره تا دنا!!! تورو خدا یه چی بگید که بگنجه،الکی دنارو خراب میکنن بعضیا،دلیلشو نمیفهمم چرا و به چه منظوری... یعنی واقعا قیافه چه داخل چه بیرونه دنا با سمند قابل مقایسه هست؟!!!
گزارش
پاسخ دادن
10:30  1394/12/04

حامد
6

تو راست میگی ما هم گوشمون دراز نفهمیدیم سمند داری . خدا کمکت کنه دنا بخری حسرت نخوری
گزارش
پاسخ دادن
14:00  1394/12/04

علی
6

کاربر پشیمان دفعه ی پیش هم کامنت گذاشتید تمام افراد سایت متوجه شدند که شما داری دروغ میگی.به نظر من شما ماشینت یا پارس هستش یا چینی که این جور ماشین بالاتر از خودت رو که دیدی آتیشی شدی.زشت هستش ، شرم کن،حق الناس رو رعایت کن................
گزارش
پاسخ دادن
18:12  1394/12/04

علی
4

کاربر پشیمان دفعه ی پیش هم کامنت گذاشتید تمام افراد سایت متوجه شدند که شما داری دروغ میگی.به نظر من شما ماشینت یا پارس هستش یا چینی که این جور ماشین بالاتر از خودت رو که دیدی آتیشی شدی.زشت هستش ، شرم کن،حق الناس رو رعایت کن................
گزارش
پاسخ دادن
18:14  1394/12/04

داود
0

سلام اکثرا از قیافه دنا خوب میگن..شما می گی از سمند زشت تر هست..تنها مشکل دنا فضای کم کابین هست و بس؟ بقیه موازد عالی...نور چراغ.جنس مو کت سقف و کف قابل مقایسه با بقیه ماشین های هم رده نیست..ترمز عالی..فقط تو سرما عقباش صدا میدن.فضای صندوق فوق العادست..کولر و بخاری پر قدرت.جنس داشبورد و...بهتز ازسمنند وماشین های هم رده است.دید عالی به خاطر بزرگ بودن شیشه ها.وآینه ها .شیشه های سولارکه با اشعه خورشید کمی تیره میشن و به راحتی توی ماشین پیدا نیست .قدرت بالابرهای شیشه ها از سمند بهترو روان تر.وموکت در صندوق و و... تک تک تی نارو بشین حساب کن که میخوای بزاری رو یه ماشین معمولی بزاری.
گزارش
پاسخ دادن
01:04  1394/12/06

علی رضا قلی
4

دوستان با بحث و مشاجره دنا بوگاتی نمیشه و برلیانس هم فراری نمیشه

پس ول کنید این بحث ها رو لطفا


...
احترام بزرگتر ها رو نگه دارید لطفا

درسته من الان شمارو نمیشناسم ...

ولی شخصیت که دارید
22:07  1394/12/03
گزارش
پاسخ دادن
حرف حق
14

شماها که از ام وی ام 110 بد میگین،هر کدومتون خواستین بیاین یه کورس سر سوییچ دنا یا سمند یا این خودروهایی که ادعا میکنین بذاریم.مطمان باشین باید پیاده برگردین.دنا با و سمند و انواع پژو استاندارد را تو 400 متر نابود میکنه.اگه 1 بار سوار لیفان 620 1600 بشین اونموقع میفهمین شتاب و سرعت و تقسیم وزن تقریبا مساوی روی 2 محور یعنی چی.دنا خوبه ولی در حد یک خودرو بسیار معمولی.حداقل خودروهای چینی تو 50000 کیلومتر اولیه نه مشکل موتور دارن و نه جلوبندی.متاسفانه خودروسازهای ما با ازمون و خطا سعی میکنند مشکلات خودرویی شان رو برطرف کنند و دودش فقط تو چشم مصرف کننده میره و بس.فعلا توربو شارژ رو ای اف7 بستن تا پس از برطرف شدن ایرادات بیارن رو دنا.این ماجرای افت قیمتی خودروهای دست 2 چینی،بدلیل قیمت گذاری نا عادلانه این خودرو هاست.اگه مثلا جیلی رو با قیمت منطقی ارایه کنند،مطمان باشید هیچکدام از شما عزیزان سمت دنا و امثال ان نمیروید.من مکانیک زبده یک برند چینی هستم.قبلا هم فقط کار ماشین امریکایی و گیربکسهای بورگ وانر رو انجام میدادم.با دلیل و مدرک میگم سرعت پیشرفت چین مانند جت و سرعت پیشرفت . .
21:42  1394/12/03
گزارش
پاسخ دادن
حامد
4

خودرو چینی بعد از 1 سال سواری از هر لحاظ دچار مشکل میشن و با کلی ضرر باید بفروشیش. این حقیقتیست که قابل کتمان نیست. حرف حق یعنی نخریدن خودروهای اسباب بازی چینی
گزارش
پاسخ دادن
14:05  1394/12/04

جواب حامد
3

حامد جان اگه خودرو چینی بعد 1 سال به تعمیر میافته که انهم محاله از نظر موتور مشکلی داشته باشه،خودرو ایرانی از لحظه اول مشکلات عدیده موتور و گیربکس و . . . داره.موتوری که کارخانه سازندش در دفترچه راهنما اعلام کنه روغن کم میکنه،ایا چه از نظر الایندگی و چه عمر و دوام میتونه خوب باشه.اگه خودرو چینی درست قیمت گذاری بشه،مطمان بش که محصولات داخلی روی دستشون میمونه.مثلا اگه همین برلیانس که ازش بد میگین با قیمت 30 عرضه بشه،خود شما دنا سوار میشین؟انموقع افت مدلهای کارکرده هم بسیار کم و مثل پراید معامله میشن.
گزارش
پاسخ دادن
16:39  1394/12/04

محمد
1

آقای عزیز من از ef7 کلی انتقاد دارم ولی این رو بدون که همه موتورها مقداری روغن کم میکنند و اصلا باید مقداری روغن کم بشه اگر اصلا روغن کم نشه نشاندهنده این هست که روغن از کیفیت خوبی برخوردار نیست . ضمنا همون چینی ها هم مثل ef7 روغن کم میکنند اما فرقش این هست که چینی ها این رو در دفترچه ننوشتن و مخفی اش کردن !!
گزارش
پاسخ دادن
17:12  1394/12/04

دنا
2

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس، در این نظرسنجی محصولات به نمایش درآمده در غرفه ایران خودرو در شاخص های مختلف ظاهری و فنی از دید بازدیدگنندگان مورد سنجش قرار گرفتند که در این میان خوددروی دنا بالاترین امتیاز یعنی عدد 68 را به خود اختصاص داد.

خودروهای پژو پارس با 61 امتیاز، سمند با 59 امتیاز و رانا با 58 امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند.

این گزارش می افزاید، وانت آریسان نیز به عنوان خودرو کار از محبوبیت زیادی برخوردار است.

یادآور می شود نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در بغداد با حضور شرکت های مختلف ایران از 27 تا 30 بهمن ماه فعالیت می کند
18:15  1394/12/03
گزارش
پاسخ دادن
حرف حق
3

به سلیقه شما احترام میکذاریم ولی نمای جلو و عقب و نمای جانبی دنا اصلا هارمونی نداره و مانند 3 خودرو مختلفه.ضمنا اپشن کروز که بسیاری از دوستان به ان افتخار میکنند،در خودرو گیربکس دستی،بسیار ناکارامد ه.اونم موتور ای اف 7 که اگه مثلا سرعت 100 کیلومتر را در نظر بگیریم و کروز فعال باشه.اتوبان تهران-قم.میشه با دنده5 ، کمی از مسیر را طی کنیم یا اینکه باید دنده را کم کنیم و کروز را دوباره را فراموش کنیم؟
گزارش
پاسخ دادن
01:24  1394/12/04

کاربر: REZA XU7
4

اگه ال90 هم بود قطعا امتیازش دور و بر 60- می شد!
گزارش
پاسخ دادن
08:01  1394/12/04

امیر
1

ما که میدونیم شما دنا ندارید آخه چرا این صفحه را ول نمی کنید برید دنبال کارتون تا چند نفر که دنا دارن با هم تبادل اطلاعات کنن ؟ و بیخود مردمی که می خوان انتخاب کنن را گمراه می کنید تا بیان اسباب بازیای چینی تون را بخرن
گزارش
پاسخ دادن
08:59  1394/12/04

محسن ک
13

با کسی که دنا میخره بحث نکنید چیزی واسه از دست دادن نداره. سمنده 30 تومنی رو میندازن به اسم دنا 43 تومن. فقط یه ذره قیافه داره. مثل سمند لشه
17:32  1394/12/03
گزارش
پاسخ دادن
علی
1

کاربر پشیمان دفعه ی پیش هم کامنت گذاشتید تمام افراد سایت متوجه شدند که شما داری دروغ میگی.به نظر من شما ماشینت یا پارس هستش یا چینی که این جور ماشین بالاتر از خودت رو که دیدی آتیشی شدی.زشت هستش ، شرم کن،حق الناس رو رعایت کن................
گزارش
پاسخ دادن
18:16  1394/12/04

علی
1

باشه تو راست میگی.فکر کنم ماشینت پارس هستش نه.چون افرادی که پارس دارند اینقدر بی فکر و آتیشی حرف می زنند
گزارش
پاسخ دادن
18:18  1394/12/04

داود
0

سلام به فر ض دناهمون سمند.روی سمن دکروز بزار .جی پی اس بزار..چراغ ال ای دی بزار.رینگ فولادیو آلمینیومی بزار .صندلیاشو برقی کن .موکت سقف و شیشه ها شو سولار کن .اینه ها رو عوض کن .یه ضبط تصویری هم بزار..همه رو هم نمایندگی آپکو قیمت بگیر همون قیمت دنا در میاد خوب...تازه استقامت سقف و بدنه و هندزفری موبایل و خیلی چیزا با کیفیت تر هست .
گزارش
پاسخ دادن
20:00  1394/12/06


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمود : سلام‌ مبارکتون باشه بلاخره بعد چند روزفاکتور کردن تارا v4
تارا ۷۴ : سلام ببخشید چه رنگی هست ماشینتون؟
م : سلام دوستان آقا حامد کاملا درست و منطقی نظر دادن که 100 درصد همینه
چانگان۳۵ : اون دوستی که می‌گفت ۴۲ ملیون سود پول میدن الان کجاست..بعضی ها روی هوا حرف میزنن..
چانگان۳۵ : آقا حامد من تاریخ ۸ اسفند واریز کردم..مابه تفاوت هم ۶۲ ملیونالبته ۱۰ ملیون بابت بیمه که اختیاری بود.که من پرداخت کردم
خادمی : سلام به همگی کسی A5ثبت نام اردیبهشت خبر داره اگر کسی هست در چه مرحله است
تیتانیوم : سلام ببخشید شما ماشینتون چه رنگی هستش؟
محمد : والا از روزی که من یاددارم ماشین ایرانی برعکس اون سوار توه چه خوبش چه بدش همش یک دستت داخل نمایندگی یا تعمریگاه خدا کنه ماشینها خوب ساخته بشه امیدواریم
امیر : لعنت بر پدر مادر اون مسول بی شرفی که این اشغالارو اجازه داد بیارن تو کشور
مهدی شیخ : سلام فروش فوری هستین یا پیش فروش؟ من ۸ اردیبهشت هستم و فاکتور نشدم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اسفندی 1401 : اره داشی مال همه همینه
شبنم مقصری، ارتقا تحویل 13 تیر : سلام، رانا ارتقا، تحویل 13 اسفند امروز فاکتور شدم
دوگانه بهمن 402 : با سلام دوستان پیش فروش مبعث کسی هست که 10 تیر پلاک شده باشه و چراغ تحویل روشن شده باشه ؟ تیک سبز رو بزنه
دنا پلاس 6دنده : من 6خرداد بودم پلاک شده
امیر سورن دوگانه تبدیل به جدید : ممنون🌹🌹🌹
حمید اف ایکس : درود آقا کریم اگر 23 تیر تاریخ سیستمی شما هست که مدارک دستتون رسیده و مدل ماشین مشخص هست.
دوگانه بهمنم : سلام زنگ بزن شرکت سایپا توی سیستم چک کنند
سورن دوگانه زمستان402 : سلام دوستانی که سورن دوگانه بهار 403 بودن براتون پیامک پیش فروش اومده برا ما که تحویل زمستان 402 بودیم پیامکی نیومده این قضیش چطوری کسی میدونه راهنمایی کنه
محمد : پاسخ به ابی سلام فکر میکنم اشتباه گفتن چون من چند بار از نمایندگی پرسیدم گفتن بعد از اعلام افزایش قیمت ها فاکتور میشه
سورن دوگانه : سلام نه داش بذار باشه میدم دوگانه چون واسه بعضی از ایران‌خودرو پیام اومد مشکل قطع دوگانه حل شده