امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)9.76
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7.88
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسکی پره ای خنک شونده
ترمز عقبدیسک
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)455.8
عرض (سانتی‎‏متر)194.4
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146.0
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور155
بلوتوثدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
جی‏‎پی‏‎اس (GPS)دارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کنترل صدا روی فرماندارد
کروز کنترلدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
کمربند پیش کشندهدارد
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی36 ماه یا 60000 کیلومتر
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

154544 نظر

کاربر: REZA XU7
5

بهترین کشش در بین خودروهای داخلی را پارس ELX با موتور XUM داره.
گشتاور این هیولا 162 نیوتن متر در دور 3000 - 3500 هست.
15:04  1394/11/14
گزارش
پاسخ دادن
دنا
9

کاش روی دنا موتورهای پارس elx رو نصب میکردن یعنی موتورهای xum یا L4 اگر این موتورها روش بود واقعا ماشین خوبی میشد اما با این ef7 که کشش خوبی نداره اصلا نمیارزه
11:22  1394/11/14
گزارش
پاسخ دادن
علی
21

آقا یه بار فقط سوار دنا بشید بعد نظر بدید ضمنا شما فکر میکنید موتور پارس ساخت بنز است برادر من اون که همش چینه من 206 مدل 92 داشتم حتی زیر صندلی زده بود ساخت چین
دنارو اصلا نمیشه با پژو پارس که بجز ظاهر با آردی فرق نمیکنه و مثل تراکتور صدا میکنه و مصرف بالا و داخل فوق العاده زشت و بدون امکانات مقایسه کرد
گزارش
پاسخ دادن
13:43  1394/11/14

دنا
6

به هر حال واقعیت این هست که ef7 کشش کمتری نسبت به xu7 در دورهای پایین داره و درنتیجه در سربالایی باید بیشتر دنده معکوس بدی و دور بالا رانندگی کنی وگرنه به شدت کم میاره مخصوصا وقتی پر و سنگین باشه ماشین . افت کولر ef7 هم بسیار بیشتر از xu7 حس میشه چون در دورهای پایین موتور ef7 گشتاور ضعیفتری داره
گزارش
پاسخ دادن
14:02  1394/11/14

سعید
15

یه دور با دنا بزن میفهمی ای اف سون آلمانی و با تکنولوژی روز یعنی چی. شتاب و کشش و قدرتش نسبت به پارس xum فوق العادس. بیخود تا سوار خودرویی نشیدین نظر غیر فنی ندین
گزارش
پاسخ دادن
14:15  1394/11/14

کاربر: REZA XU7
7

اینو همه می دونن که در حال حاضر بهترین موتور در بین خودروهای ایرانی ، موتور XUM هست. 162 نیوتن متر گشتاور و 110 اسب بخار قدرت داره.حداکثر قدرتش هم مثل EF7 در دور 6500 نیست بلکه در دور 5500 هست.افت کولر XUM صفر هست ولی EF7 افت زیادی داره.
گزارش
پاسخ دادن
14:39  1394/11/14

محمد
5

آقا سعید حرفت بیشتر به یک شوخی شبیه هست . آقای عزیز این موتور ef7 حتی نسبت به موتور L3 معمولی هم کشش کمتری داره چه برسه به موتور xum
گزارش
پاسخ دادن
14:52  1394/11/14

داوود
8

ef7 توانش ۱۱۴ اسب بخار


xu7 توانش ۹۷ اسب بخار



چرا هی بحث دور بالا رو مطرح میکنید
گزارش
پاسخ دادن
15:09  1394/11/14

دنا سوار
3

لطفا از روی نادانی و بی اطلاعی حرف نزنید. موتور exu7 یکی از قدیمی ترین موتور ها و پر مصرف ترین موتور ها و بی کیفیت ترین موتور هاست.و در جواب به کاربر واقعیت باید بگم که یک بار موتور سمند و دنا را از نزدیک ببین بعد بیا نظر بده.یک موتورپیشرفته ساخته شده ی آلمان هیچ وقت از یک موتور قدیمی قدیمی کم نمیاره. لازم به ذکر است اگر موتور 8 سوپاپ روی دنا بود آن وقت صفر تا صد ش12ثانیه نبود
گزارش
پاسخ دادن
15:39  1394/11/14

واقعیت
10

افرادی که فکر میکنن ef7 روی دنا با ef7 روی سمند فرق داره همون افرادی هستن که فکر میکنن موتور 1800 روی پارس با موتور 405 و سمند 1800 فرق داره . خرید دنا با هر موتوری به جز ef7 ارزش داشت ولی با این موتور پرنقص که در سربالایی ها هم واقعا کم میاره و همش نیاز به دنده معکوس و دور 4500 و 5000 پیدا میکنه واقعا ارزش داشت اما با ef7 خیر . ef7 فقط کفی خوب راه میره و کشش دور پایین ضعیفی داره و در دورهای زیر 4500 در مقابل موتور 1800 کاملا در سربالایی ها مغلوب میشه
09:05  1394/11/14
گزارش
پاسخ دادن
آراس
28

حالا اگه چیز دیگه ای میگفتی یه آدم نا واردی شاید باورت میکرد
معلومه از بغلشم رد نشدی چون تنها مزیت فوقالعاده اش کشش هیولاییشه
گزارش
پاسخ دادن
13:05  1394/11/14

واقعیت
9

آقای عزیز چرا بر اساس تعصب نظر میدی . موتور ef7 در دور پایین گشتاور کمتری نسبت به xu7 میتونه تولید کنه در نتیجه برای رفتن به دورهای بالا باید دنده معکوس بیشتری داد . کسی که یکبار با ef7 و Xu7 رانندگی کرده باشه بلافاصله متوجه میشه که ef7 در دورهای زیر 4500 کشش و گشتاور کمتری نسبت به xu7 میتونه تولید کنه . در دورهای بالای 4500 برتری با ef7 هست ولی در دورهای زیر 4500 نه . توزیع گشتاور ef7 در دور پایین زیاد وضعیت جالبی نداره و درنتیجه دنده معکوس بیشتری میخواد نسبت به xu7
گزارش
پاسخ دادن
13:33  1394/11/14

واقعیت
8

ببینید گشتاور xu7 برابر 153 در دور 3000 هست ولی ef7 تازه با بنزین با اکتان 97 که اصلا پیدا نمیشه برابر 155 در دور 5000 هست خوب این یعنی چی ؟ این به این معنی است که کششی که xu7 در دور 3000 میتونه تولید کنه ، موتور ef7 باید در دور 5000 انجام بده .خوب همیشه که نمیشه دور موتور رو روی 5000 نگه داشت پس به محض افت کردن دور به زیر4000 حس میشه که کشش ef7 پایین هست و راننده مجبور میشه دنده معکوس سریع تری بده این مورد بیشتر از همه در سربالایی ها دیده میشه و کلا باید با ef7 دور بالا رانندگی کرد تا کشش لازم رو بده و از این نظر زیاد وضعیت جالبی نداره
گزارش
پاسخ دادن
13:44  1394/11/14

علی
9

واقعیت این است اگه پول داری برو یه ماشین برند خوب بخر وگرنه یک بار دنا سوار بشو بعد بیا نظرات کارشناسی بدید من یه ef7سمند مدل 90 داشتم الان فروختم به پسر خالم یک بار هم تعمیرگاه نرفتم ولی پژو پارس بابام هر موقع میریم تعویض روغن 2 لیتر روغن کم کرده مصرف سوخت هم که ماشاءالله و داخلش هم که آردی پر سروصدا جعبه فرمان هم تلق تلق صدا میده
گزارش
پاسخ دادن
13:49  1394/11/14

واقعیت
7

داداش من سوار شدم که میگم این موضوع رو . من میگم دنا ماشین خوبیه اما کشش خوبی نداره و دنده معکوس زیادی میخواد در سربالایی و این برای ماشینی با این سطح و کلاس اصلا جالب نیست . اصلا چه ربطی داره به پژو پارس که همش شما اسم پژو پارس رو میاری . شما اگر میخوای مقایسه کنی با توجه به قیمت برو با پارس Elx های موتور زانتیایی 1800 مقایسه کن تا ببینی در مقابل elx ها این دنا در حد اسباب بازی هم نیست
گزارش
پاسخ دادن
14:08  1394/11/14

سعید
15

راست میگی ما هم باور کردیم خیلی سرت میشه ولی راجع به خودرویی که حتی دسگیره درش رو هم لمس نکردی صحبت نکن و نظر نده. من توی نمایندگی روی قطعات موتور مارک حک شده زیمنس و بوش رو دیدم. شما برو همون 405 خودت رو سولر شو و تو خیابون هر موقع یه دنا دیدی افسوس بخور شاید یه روزی پولدارشی یه دونه بخری و نخوای بیای اینجا غرض ورزانه و احساساتی نظر راجع به خودرویی که حتی از نزدیک ندیدی نظر غلط بدی. در ضمن اینجا پیج دنا سوارهاست نه حسرت دنا ها . بژار 2 نفر استفاده کنن از این پیج و به جواب سوالاشون برسن.
الله وکیلی چاپ کن نظر منو
گزارش
پاسخ دادن
14:32  1394/11/14

سعید
7

تو که راست میگی و ما هم باور کردیم خیلی سرت میشه ولی راجع به خودرویی که حتی دستگیره درش رو هم لمس نکردی صحبت نکن و نظر نده. من توی نمایندگی روی قطعات موتور مارک حک شده زیمنس و بوش رو دیدم. شما برو همون 405 خودت رو سوار شو و تو خیابون هر موقع یه دنا دیدی افسوس بخور شاید یه روزی پولدارشی یه دونه بخری و نخوای بیای اینجا غرض ورزانه و احساساتی نظر غلط راجع به خودرویی که حتی از نزدیک ندیدی بدی. در ضمن اینجا پیج دنا سوارهاست نه حسرت دنا ها . بزار 2 نفر استفاده کنن از این پیج و به جواب سوالاشون برسن.
الله وکیلی چاپ کن نظر منو
گزارش
پاسخ دادن
14:35  1394/11/14

واقعیت
11

آقا سعید همین طرز برخورد شما و ادبیات شما نشان میده که چقدر از حرفهات فنی هست و چقدرش از روی تعصب . ضمنا من خودم هم دنا دارم و هم یک کیا اوپتیما
گزارش
پاسخ دادن
14:57  1394/11/14

دنا
8

سعید همین افرادی مثل تو هستن که باعث میشن ایرانخودرو بتونه دنا رو با چنین موتور ضعیف و بی کیفیتی به مردم با این قیمت بفروشه
گزارش
پاسخ دادن
15:01  1394/11/14

سعید
5

پس فهمیدیم به جز حسرت دنا حسرت اپتیما هم داری.؟؟؟ خدا به داد پیج اوپتیمایی ها برسه که چه قدر اونا رو هم منحرف کردی....خخ
گزارش
پاسخ دادن
07:20  1394/11/15

واقعیت
6

یک سایت شرکت آلمانی فقط یک سایت شرکت آلمانی رو پیدا کنید که گفته باشه این ef7 رو ما طراحی کردیم . چرا به شایعات گوش میدید و باور میکنید . موتور آلمانی اینهمه مشکلات داره ؟ موتور آلمانی رو به این قیمت میفروشن ؟ این چه موتور آلمانی هست که توی هیچ سایت شرکت آلمانی حتی اسمش رو هم ذکر نکردند . واقع بین باشید . ممکنه Ecu و سیستم های برقی بوش یا زیمنس باشن ولی این ربطی به موتور نداره . موتور پراید هم ecu زیمنس داره و این دلیل نمیشه که بگن موتور پراید آلمانی هستش
08:56  1394/11/14
گزارش
پاسخ دادن
سعید
3

تو که راست میگی ما هم باور کردیم خیلی سرت میشه ولی راجع به خودرویی که حتی دسگیره درش رو هم لمس نکردی صحبت نکن و نظر نده. من توی نمایندگی روی قطعات موتور مارک حک شده زیمنس و بوش رو دیدم. شما برو همون 405 خودت رو سولر شو و تو خیابون هر موقع یه دنا دیدی افسوس بخور شاید یه روزی پولدارشی یه دونه بخری و نخوای بیای اینجا غرض ورزانه و احساساتی نظر راجع به خودرویی که حتی از نزدیک ندیدی نظر غلط بدی
گزارش
پاسخ دادن
14:30  1394/11/14

محمود تبریزی
1

آفرین موتور EF7 فقط برقش زیمنس هستش موتور آلمان با گشتاور پایین موتور XU7 هر چه هست فرانسه ست ایران قطعاتش را خراب کرده همین
گزارش
پاسخ دادن
12:16  1394/11/15

پیمان
5

واقعا موتور اشغالی داره این دنا.کشش تعطیل.موتور کشش این بدنه رو نداره.من که گذاشتم واسه فروش
03:00  1394/11/14
گزارش
پاسخ دادن
رضا
3

یک ماهه که دنا گرفتم بعضی وقتا صدای عجیبی از موتور وحتی زوزه داخل کابین میاد صدای موتورش هم خیلی زیاده میخواستم راهنماییم کنید
گزارش
پاسخ دادن
11:45  1394/11/14

amirhoseyyn
1

دوستان عزیز موتور ماشین من از کار افتاد. امداد اومد هرکاری کرد روشن نشد استارت میخورد اما روشن نمیشد. صحیح سالم بود رفتم بنزین زدم خواستم روشن کنم روشن نشد!!!
فعلا رفت نمایندگی تا صبح ببینن چش شده
بنظرتو علتش چیه؟
چون گارانتی داره هرچی بشه برام مهم نیست اما کسی هست اینجور شده باشه؟ استارت که زدم شبیه ماشین قدیمیا بود خفه میکردن چجور بود اونم اونجور شد بعد که استارتو ول کردم دوباره زدم فقط استارت میخورد
مردم ما هم که همه کارشناسن!! پمپ چی میگفت حول بدیم؟ گفتم اینارو باش بابا اینکه استارت میخوره
01:55  1394/11/14
گزارش
پاسخ دادن
دنا
4

ای اف سون از این عیب های عجیب غریب غیر قابل رفع زیاد پیدا میکنه
گزارش
پاسخ دادن
09:13  1394/11/14

محمدرضا
2

دوستانی که میگن با تعویض منبع وسط ، مشکل صدای داخل کابین حل میشه
لطفا بگن کدوم نمایندگی رفتن برای تعویض؟
ما که هر جا میریم قبول نمیکنن و میگن این صدای ناهنجار عادیه و قبول نمیکنن تعویض کنن.
22:32  1394/11/13
گزارش
پاسخ دادن
یونس
1

پست ها رو با دقت بخونید
۳ بار گفتم کدوم نمایندگی
نمایندگی مرکزی شماره ۲ .خیابان اتحاد یکم شرقی
گزارش
پاسخ دادن
14:38  1394/11/14

یونس
3

موتور ef7 دنا با سمند فرق داره
به گواه نمایندگی کیفیت قطعات موتوری بالاتر است .
و درضمن دنا شتاب و قدرت خوبی داره به دلیل اینکه ۱۵ اسب بخار از xu7 بیشتر است و نکته مهم دیگه تغییر ضرایب دنده گیربکس هست که نیروی بیشتری نسبت به سمند به چرخ ها منتقل میکند.دنا در عمل کشش خوبی داره رو کاغذ نمیشه نظر داد کافی هست یکبار امتحان کنید.
من ساکن تهران شمال متمایل به شرق هستم برای تست و درگ در خدمتم
گزارش
پاسخ دادن
15:01  1394/11/14

افشین
0

یونس عزیز برای سرویس 5000 رفتم اتحاد . متاسفانه تو این کیلومتر ماشین روغن ریزی کرد . 3 روز ماشین خوابید . دیروز تحویل گرفتم امروز صبح بازم دیدم روغن کف پارکینگ ریخته. منبع وسط هم هر چی گفتم میگن منبع وسط سالمه . اون دوستت که آورده اینجا حتما منبع وسطش ریخته شده و ایراد داشته . خلاصه زیر بار تعویضش نرفتن. روغن ریزیشو هم درست نکردن. 100 تومن هم اون آقاهه عینکی آپشنه کرد تو پاچمون برای قفل رینگ و کفی زیر پا .
گزارش
پاسخ دادن
23:16  1394/11/14

کاربر: A SED ALI
2

داداش شما از ماشینت راضی هستی؟
گزارش
پاسخ دادن
00:14  1394/11/14

کاربر: A SED ALI
0

سلام من میخوام دنا بگیرم ولی بعضی ها میگن به دلایل زیر نگیر:
موقع حرکت کلاج یذره اذیت میکنه و خاموش میشه
صدای داخل اتاق
روغن سوزی
موتور ضعیف
واقعا اینا حقیقت داره؟ لطفا راهنماییم کنید
بهم پیشنهاد میدن جک جی5 بخرم،لطفا کمکم کنید
21:33  1394/11/13
گزارش
پاسخ دادن
سالار دنا
12

موتور ضعیففففففففففففف؟؟؟؟؟؟؟؟ کی به شما این صحبت رو انجام داده.؟؟؟؟
پیشنهادم به شما اینه حتما قبل از خرید دنا یه دور توی بزرگراه و سربالایی بزن ببین قدرت و سرعت ای اف سون آلمانی چیه. اونایی که از موتور دنا بد میگن به خیا لشون همون ای اف سون چینی سمند روشه.
من با 8 ماه تجربه رانندگی دنا بهت میگم توی خودروهای ایرانی پرقدرت تر و بهتر از دنا پیدا نمیکنی . درضمن یک سی سی هم روغن کم نکرده خودروی بنده توی این 8 ماه. امیدوارم راهنماییت کرده باشم. درضمن صدای داخل اتاق با تعویض منبع وسط اگزوز توسط نمایندگی رفع عیب میشه و صدای چرخهای عقب هنگام دنده عقب هم جزئیه و قراره فراخوان بدن. موفق باشی
گزارش
پاسخ دادن
22:01  1394/11/13

کاربر: A SED ALI
0

منظورم روغن ریزی هست
به نظرتون بگیرم یا برم سراغ چینی؟
گزارش
پاسخ دادن
22:22  1394/11/13

کاربر: A SED ALI
1

داداش شما از کجا مطمئنی موتورش واسه آلمانه؟
گزارش
پاسخ دادن
23:08  1394/11/13

علی
2

دوستان سلام حدود 1ماهه دنا ثبت نام کردم و تقریبا هر روز با نگرانی نظرات رو چک میکردم که دیروز ماشین رو تحویل گرفتم از شهرستان تا مشهد 170 کیلومتر البته بدون فشار به ماشین اومدم امروز هم تو شهر بودم در یک کلام هیچ یک از ایرادهایی که بعضی ها تو این سایت گفتن من ندیدم لوازم و قطعات روی موتور هم اکثرا با مارک بوش المانه
در یک کلام اگه با همین کیفیت باقی بمونه عالیه عالیه ضمنا اس دی کارت هم داخل صندوق گذاشته بودند که نصب شد
21:18  1394/11/13
گزارش
پاسخ دادن
امیر مهدی
0

کاملا باهات موافقم ولی 700 اسب بخار چیزی نیست که الان ولوو ایرون نایت 2400 اسب بخاره عشق فقط ولوو
گزارش
پاسخ دادن
14:14  1399/08/22

مهدی
0

علی جون مبارکت باشه.شما کی ثبت نام کردی که تازه تحویل گرفتی.منم دی ماه ثبت نام کردم قراره 45 روزه تحویل بدن
گزارش
پاسخ دادن
13:33  1394/11/14

کاربر: حمیدخان
2

سلام
من هنوز مشکل اس دی کارت جی پی اسم حل نشده یک دوستی گفته نمایندگی مرکزی اگر مراجعه کنید رایگان میدهند درست است . در ضمن فراخوان دیسک عقب ماشین به کجا رسید
14:04  1394/11/13
گزارش
پاسخ دادن
رضوان
3

حمید جان سرنوشت اس دی کارت بنده ام همچنان نامعلومه فکر کنم اگه از بیرون آزاد میخریدم بهتر بود و این همه معطلی برام نداشت به نمایندگی هم بارها مراجعه کردم و هر بار شماره شاسی و نام مالکو ازم پرسیدن و یادداشت کردن گفتن ارجاع میدن نمایندگی مرکزی ولی همچنان بعد از 7مرتبه مراجعه هیچ جوابی نگرفتم ، متاسفانه مشکلات صدای دیسک عقب و مشکلات برقی خودرو دیگه بماند که اصلا بهش رسیدگی نمیشه
دنا خودروی خوبیه ولی متاسفانه خدمات پس از فروشش افتضاحه
گزارش
پاسخ دادن
19:01  1394/11/13

آراس
1

سلام دوستان عزیز لطفا جواب بدین آیا دنای تحویل بهمن واسفند ۹۴مدل۹۵ میخوره یا نه ؟ ممنونم
01:49  1394/11/13
گزارش
پاسخ دادن
جاوید
1


به نظرتون اصلا تحویل میدن قبل عید ماشین مارو قراره 12 روز دیگه تحویل بدن ولی زمزمش هست که ایران خودرو تحویل نمیده
گزارش
پاسخ دادن
16:43  1394/11/13

امین
1

دوستان عزیز وقتی درجا دنده های به سمت پایین رو میگیرم (24 و عقب) صدای بلندی میاد از جا رفتن دنده میاد شما هم تجربه کردید؟
22:19  1394/11/12
گزارش
پاسخ دادن
Ali j4
0

داداش واسه خرداد هنوز هیچ دعوتنامه ای نیوده چه برسه به تحویل
گزارش
پاسخ دادن
22:47  1399/07/25

مهران
5

سلام بابا شما ها هم دلتون خوشه ماشین دنا بردم نمایندگی شماره ی 3 هیچ چیشو درست نکردن فردا میخوام زنگ بزنم شکایت کنم بابا یعنچی الکی وقت میزاری میری میزاری میای اصلا ماشین دنا بدرد نمیخورم چیه چینی زدن چیه اخه من که به شما میگم نخرید.
20:02  1394/11/12
گزارش
پاسخ دادن
ساسان
10

تو که راست میگی. ما باورمون شد دنا داری و قصدت حسادت نیست. بنده خدا تنها خودرویی که ایران خودرو روی خدمات پس از فروشش حساسیت نشون میده همین دناست. من محاله بردباشمش نمایندگی و نتونسته باشن درستش کنن.
گزارش
پاسخ دادن
23:15  1394/11/12

افشین
3

نمایندگی سعادت آباد این سابقه رو برای منم داشته مهران. شکایت هم کردم ولی فایده خاصی نداره . بهم زنگ زدن از خود نمایندگی که بیار درست کنیم ایرادشو. زیر بار گندایی که به ماشین زدن هم نمیرن . میگم من ایراد صدای تسمه داشتم آوردم درست نکردن تازه کلی ماشین هم ایرتدات دیگه پیدا کرد. فاکتور دان باز و بست کاتالیست ماشین . باز بست تلسکوپی فرمنون. میگم آقا من ایراد تسمه دارم میگه حتما خودت خواستی که اون کارارو انجان بدن . حتما تو هم شکایت کن شاید تعاد شکایت از اون نمایندگی زیاد بشه فرجی یشه
گزارش
پاسخ دادن
23:51  1394/11/12

محمد
0

با سلام . خدمت همه عزیزانی که لطف می کنند و مطالب مفیدی در اینجا قرار می دهند .
من قصد خرید خودرو دنا رو دارم اما با توجه به نظراتی که دیدم و تقریباً پنجاه پنجاه بود مردد هستم . کسی میتونه یه نمایندگی یا نمایشگاه بهم معرفی کنه که از نزدیک این خودرو رو ببینم و بررسی کنم . ممنون
14:47  1394/11/11
گزارش
پاسخ دادن
حجت.
19

مردد نباش . بخر. من 11 ماه دارم راضیم.
گزارش
پاسخ دادن
20:18  1394/11/11

وحید
0

به نظر شما خودروی دنا بهتره یا خودروی برلیانس؟
چه از نظر امکانات رفاهی و چه فنی و ...
14:00  1394/11/11
گزارش
پاسخ دادن
حجت
22

دنا خیلی بهتره برلیانسه. چون هم قطعاتش هست هم خدمات پس از فروشش خوبتره. ضرر دنا دست بالا 3 میلیونه اما ضرر ماشین چینی و برلیانس از 5 تا 10 تومنه. برلیانس گریبکسش خیلی تقه میزنه و پر ایراده ... البته نه اینکه دنا ایراد نداشته باشه اما ایراداتش جزءی و قابل حل شدنه تو نمایندگی بدون هزینه. برلیانس هنوز جوابشو پس نداده. اگه قصد خرید برلیانس داری حد اقل تا ساله دیگه صبر کن که هم بفهمی قیمت بازارش افت داره یا نه و هم بفهمی مصرف کننده ها راضی بودن یا نه. اما اگه الان قصدخرید داری بهتره دنا بخری و سال دیگه در صورت خوب بودن برلیانس عوضش کنی و برلیانسو بخری. البته بعید میدونم اگه پشت دنا نشستی بتونی بفروشیش. اینو با تجربه 11 ماه سواری دنا میگم. و من الله توفیق
گزارش
پاسخ دادن
14:18  1394/11/11

محمد
16

آقا وحید برلیانس 103 اسب قدرت و 137 نیوتن گشتاورداره و وزن 1250 کیلو و دنا 114 اسب قدرت و 155 نیوتن گشتاور با 1250 کیلو پس از لحاظ موتور حسابی دنا سرتره از لحاظ زیبایی که سلیقه ایه از نظر آپشن دنا خیلی سرتره ضمنا دنا یه خودرو ایرانی هس حداقل از لحاظ قطعات یدکی خیالت راحته برا فروش هم وضعیت ماشینهای چینی خوب نیس.این چن مورد از مقایسه این دو خودرو بود که خدمتتون عرض کردم در نهایت هر چی خریدید مبارکتون باشه
گزارش
پاسخ دادن
19:26  1394/11/11

امیر حسین
22

از خرید دنا خیلی خوشحالم وازش لذت میبرم با 44 تمن بهتر از دنا نمیتونستم چیز دیگه ای انتخاب کنم
09:47  1394/11/11
گزارش
پاسخ دادن
ارسلان
0

آره برای من هم شده بود اما بعد از چند روز درست شد
به نظرم برای مرحله صدور فاکتور این شکلی میشه
دیگه دیرکرد رو که داریم تحمل میکنیم این مشکلات هم روش
گزارش
پاسخ دادن
21:26  1399/07/08

مرتضی
3

کاملا موافقم

مبارک شما باشه

من هم از خرداد ماه خریدم, کاملا راضیم.
گزارش
پاسخ دادن
00:57  1394/11/14

رامین
24

چن سالیه که پنج شش ماه بیشتر یه ماشینو نگه نداشتم اما از وقتی دنا گرفتم تصمیم گرفتم حداقل سه چهار سال نگهش دارم.از دنا خیلی خوشم آمده
09:43  1394/11/11
گزارش
پاسخ دادن
رضا
31

با سلام یک هفته است دنای صفر تحویل گرفتم قبلا هم سمند ef7 داشتم و قبلش هم پارس داشتم خداییش کیفیت و امکاناتش خیلی بالاتر از ماشین های قبلیه حدود 500 کیلومتر باهاش رفتم هیچ عیبی تا حالا ندیدم اعم از صدای چرخ عقب که بعضی ها میگن توی دنده عقب صدا میده یا صداهای دیگه و نیز صدای موتور اضافی اصلا نداره شتابش عالیه حتی توی شتاب اولیه موتور خشک و بدون هیچ نشتی و روغن ریزی نمیدونم چرا بعضی ها اینقدر فاز منفی میدن کم کم داشتم ناامید میشدم قبل از تحویل گرفتنش از بس بعضی ها نظرات منفی الکی میدن . منکه از خریدم راضی ام با این پول هیچ ماشینی با این امکانات و این کیفیت بهم نمیدادن در ضمن تیپش هم چه از خارج و چه از داخل خیلی خفنه شما هم اگه توی این سقف قیمت قصد خرید دارید بخرید و حالشو ببرید
21:03  1394/11/10
گزارش
پاسخ دادن
جک جی ۴
0

نه عزیز جان چک اقساطش رو گرفتند و خودرو را هم تحویل میدهند
گزارش
پاسخ دادن
14:13  1399/07/04

مهشید
16

بنده خودروی دنا مدل 93 دارم با 21000 کارکرد که در کل از این خودرو راضی هستم ، ولی گله مندم از خدمات ارائه شده توسط ایران خودرو ، این شرکت واسه دنا خیلی خدمات افتضاحی ارائه میده هیچ خدمات متمایزی با سایر محصولات نداره یعنی اصلا خدماتی در کار نیست هر نمایندگی که بری فقط میگن خودش درست میشه و یا اینکه موجودی واسه تعویض کردن نداریم بعدا مراجعه کنین!!!!!  پذیرش خارج از نوبتم در کار نیست نمایندگی که نیست آشغال دونیه خیرسرشون فقط بلدن خودشونو مچل کنن و ماروهم از کار زندگی بندازن ، وقتیم که تحویلت میدن ماشینو پر از خط و خش و چرک میکنن. ای کاش تو این رنج قیمت میشد انتخابی دیگه ای بجز محصولات ایرانی و چینی داشت
19:22  1394/11/10
گزارش
پاسخ دادن
حامد
34

Ef7 که رو دنا گذاشتن تمام معایبشو برطرف گردن همینه که عالی جواب میده
13:09  1394/11/10
گزارش
پاسخ دادن
احمد
29

نمیدونم ای اف سون چه تغییری بهش دادن که رو دنا ایقد پر قدرت و با کشش شده و کم مصرف و بدون مشکل؟!
13:05  1394/11/10
گزارش
پاسخ دادن
یونس
20

احمد جان علاوه بر کیفیت خوب قطعات موتور
تغییر اساسی مربوط به تغییرضریب دنده گیربکس هست که کشش و خیلی خوب کرده
گزارش
پاسخ دادن
21:04  1394/11/10

احمد
5

دوستانی که از این خودرو یا سایر خودروهای ایرانخودرو طرفداری می کنند
بهتر است سری به نمایندگی مرکزی یادگار امام بزنند تا متوجه حرف بنده
شوند.ضمنا وقتی خودرویی صفر خریداری می شود قرار نیست انقدر به
نمایندگی مراجعه کنیم که با همه افراد اونجا خویشاوند شویم.!!!
11:47  1394/11/10
گزارش
پاسخ دادن
محمد
4

والا ایران خودرو اول ماشین تحویل میده
سری اول که تحویل میگیرن قربانی روش سعی و خطای این شرکت میشن تا عیب های ماشین مشخص بشه که شرکت برطرف کنه برای بقیه...
گزارش
پاسخ دادن
00:00  1394/11/11

امید
5

سلام به دوستان دنا سوار
ایا کسی دوربین عقب رو ماشینش نصب کرده.ایا خرابی نداشته .یا مشکل برقی پیدا نکرده.رفتم دوربین نصب کنم فروشنده گفت دنا بعد از نصب خیلی ایراد پیدا میکنه در ضمن جای ورودی هم نداره و براش باید تبدیل ورودی درست کنم.اگه دوستی تجربه داره ممنون میشم راهنماییم کنه
11:38  1394/11/10
گزارش
پاسخ دادن
افشین
3

ببر آپکو برات نصب میکنه 90 تومن
گزارش
پاسخ دادن
00:00  1394/11/11

حميدرضا
1

سلام. من نصب كردم. نمايندگي سيستم مولتي مدياي خودرو برام نصب كرد. 5000 كاركرده تا حالا عيب دوربين نداشته. خود سيستم ورودي دوربين داره. فقط سيم كشي ميخواد
گزارش
پاسخ دادن
11:33  1394/11/15

حميدرضا
0

دوستان من دنا دارم. 5000 باهاش رفتم. وجداناً همه چيزش خوبه. فقط صداهاي اضافي دارد كه رفتم نمايندگي تا حدي رفع شده ولي هنوز هم يه صداهايي دارد. نمدي پش موتور نصب نيست كه نمايندگي درخواست كرده. مورد مشابهي تجربه كردين؟ بحث منبع وسط هم اگر دوستان تجربه اي دارن ممنون ميشم راهنمايي كنيد.
گزارش
پاسخ دادن
11:37  1394/11/15

احمد
2

تعجبم این است بعضی ها از داشتن دنا اظهار رضایت می کنند انهم با
4 ماه.!!!!بنده سال گذشته که اولین سری بود خریدم ولی تا کیلومتر
5000 انرا فروختم: سرو صدای اتاق و روغن ریزی موتور و لرزش گیربکس
باعث شد سه بار به تعمیرگاه مراجعه کنم.!!خیر سرمون ماشین صفر می خریم که راحت باشیم نه عذاب بکشیم.!!؟
17:49  1394/11/09
گزارش
پاسخ دادن
حجت
20

داداش من خودم برج 12 سال پیش تا حالا دارم. اتفاقا سری اولش بهتره هم صندلیاش هم چیزای دیگش. مطمعن باش تو 1 ثانیه هم دنا نداشتی.
ممنون از ادمین
گزارش
پاسخ دادن
20:56  1394/11/09

علی
9

هرچند میدونم به این شدت که شما هم میگین نیست ولی میتونستی برید نمایندگی برات رایگان درستش کنند ضمنا من x33 دارم ازش راضیم ولی قطعاتش اصلا پیدا نمیشه افت قیمت بالا داره و خدمات پس از فروش نداره و.....خدانکنه رنگ دار بشه باید به یکی بزور قالبش کنی ولی قبل اون سمند داشتم کوچکترین مشکلی میرفتم نمایندگی رایگان و سریع درستش میکردند
به نظر من اگه پولشو داری به ماشین برند مثل هیوندا بخر وگرنه همین ماشینهای ایرانی ها جور هم که حساب کنی از ماشین چینی بهتره
باور نمی کنی من چند وقت x33new تو سایت دیوار گذاشتم خراسان رضوی میتونی ببینی حاضر شدم ماشینی که برام 72 میلیون درآمده 52 بدم تازه 2 میلیون لوازم براش گذاشتم و بیمه ثالث و بدنه هم یکسال کامل داره حتی یک خش هم نداره
گزارش
پاسخ دادن
21:04  1394/11/09

علی
3

سلام.من یه سمند مدل 89 با موتور xu7 دارم که باهاش 48000 بیشتر نرفتم. تا حالا هم مشکل خاصی باهاش نداشتم.نمیگم عالیه.ولی بدشم نیست.چند وقتیه به فکر افتادم برای تنوع با یه دنا عوضش کنم. دوستانی که دنا دارن به نظرتون این کارو انجام بدم؟
14:25  1394/11/09
گزارش
پاسخ دادن
احسان زاده
21

شک نکن. تازه میفهمی ای اف سون آلمانی یعنی چی. سرعت و کشش واقعی ای اف سون رو فقط دنا میتونه ثابت کنه
گزارش
پاسخ دادن
18:09  1394/11/09

صادق
1

کسی از دوستان میدونه برای رفع صدای دیسک عقب دنا آیا باید لنت ترمز عوض بشه یا دیسک واینکه اگه با هزینه شخصی عوض شه قیمتش چقده ؟ نمایندگی به من که گفت شرکت میدونه که دناها این صدا رو دارن خصوصا موقع دنده عقب ولی فعلا برنامه ای برا تعویض نداره و اگه میخوای با هزینه شخصی برات عوض میکنیم .
14:21  1394/11/09
گزارش
پاسخ دادن
یونس
2

علت از تاب داشتن دیسک عقب هست.
موقتا با رگلاژ ترمز دستی درست میشه

از ایرانخودرو زنگ میزنن به شما برای تعویض رایگان


برو نمایندگی مرکزی
گزارش
پاسخ دادن
16:43  1394/11/09

حامدیان
32

وای امشب با دنا تو بزرگراه بودم . خداوکیلی هیولاییه برا خودش . هرچی پاتو بزاری رو گاز بازم میره. درضمن قابل توجه اونایی که میگن سربالایی راه نمیرره و نمیکشه . تو سربالایی با شیب 40 درصد راحت 150 تا پر کرد. تمومه xu7 ها رو سوسک میکنه. مصرفشم عالیه. محشره محشر. محاله بفروشمش. قبلش پارس داشتم . تازه فهمیدم سواره چی بودم و حالا سواره چی هستم
01:31  1394/11/09
گزارش
پاسخ دادن
حسین
0

مدلشه داداش نگران نباش
گزارش
پاسخ دادن
18:14  1395/09/27

پیام
3

سلام منم قصد دارم دنا بخرم یبار سوار شدم خوب بود فقط صندلیاش یخورده سفت بود به نظرم راهی داره نرمترش کرد؟
17:36  1394/11/08
گزارش
پاسخ دادن
milad
1

سلام میتونید دنا سفارشی یا روکش ابری یا تو دوزی ابری بگیرید منم همین مشکلو دارم
گزارش
پاسخ دادن
18:12  1394/11/08

میلاد
16

آقا پیام اتفاقا صندلیهاش طبی و خیلی راحتن و در مسافرتهای طولانی کاملا متوجه ای موضوع میشی
گزارش
پاسخ دادن
20:41  1394/11/08

فرزاد
2

دوستان پیشنهاد میکنم برلیانس بگیرید.من 6 تا خودرو صفر وطنی داشتم همش دم نمایندگی بودم هر هفته.از وقتی برلیانس اتومات گرفتم عالی بوده.نه صدا نه خرابی.فقط 1 بار رفتم نمایندگی واسه سرویس دوره ای.در ضمن درسته چینی هست ولی کیفیت خیلی خوبی داره و مال شرکت پارس خودرو هست.شرکت برلیانس واسه بی ام و تو چین خودرو مونتاژ میکنه.پارس خودرو تا حالا خودرو بد تو کارنامه نداشته
13:48  1394/11/08
گزارش
پاسخ دادن
حمید
24

سلام. چهار ماهه دنا خریدم و از انتخابم به دلایل زیر خیلی راضیم:
1-موتور پر قدرت و کم مصرف(ای اف سون دنا خیلی عالیه)
2-ترمز اطمینانی و کاملا ایمنی
3-خوش رخ و با ابهت داشبرد در حد خودروی 100 میلیونی خارجی و رودریهای شیک
4-صندلیهای طبی و راحت
5-فراوانی قطعات خصوصا قطعات فنی
6-جعبه بزرگ و جادار
7-در عین پرقدرت بودن واقعا کم مصرف
8-خدمات گارانتی مناسب
9-کولر و بخاری عالی

با کیفیت بودن قطعات و قیمت مناسب نسبت به مابقی خودروهای داخلی
گزارش
پاسخ دادن
15:58  1394/11/08

حامد
7

سلام.دوستان بنده ماشین چینی نداشتم و عاقلانه س که دربارشون نظر ندم اما یه خودروی چینی که حتی خیلی وقت هست که داره تو ایران مونتاژ میشه مال یکی از دوستانمه گفت برا قطعه همه نمایندگی نداره و اگه امداد کنن یا نمیاد یا خیلی دیر میاد و مشکل دیگه ماشین چینی اینه که برا فروش خیلی ضرر میکنی اگه مشتریم گیر بیاد . هر چی پول بدی برا خرید ماشین چینی باز میگن ماشین چینی گرفته.
گزارش
پاسخ دادن
16:05  1394/11/08

فرزاد
3

من هر خودرو چینی رو نمیپسندم.ولی 1 بار سوار برلیانس پارس خودرو بشین متوجه میشین چی میگم.عالیه.تمام قطعاتشم توسط نمایندگی شیراز گیر میاد.دنا هم خوبه سوار شدم نرمه.اما شتاب اولیه کندی داره.واسه سن بالاها خوبه
گزارش
پاسخ دادن
17:19  1394/11/08

سید جواد
0

سپند (رنو) تولید پارس خودرو بود و افتضاح. برخورد مدیریت فروش در سال 83 افتضاح تر از خودرو.
گزارش
پاسخ دادن
19:36  1394/11/14

رضا
5

سلام بر دوستان دنا سوار.قیمت دنا در بازار ، امروز بین 800هزار تومان تا یک میلیون تومان کاهش یافته که در بین خودروهای ایرانی بیشترین تغییر بوده.
12:13  1394/11/08
گزارش
پاسخ دادن
کیان
5

اتاق دنای elx اصلا قشنگ نیست خیلی زشت شده همین معمولیه قشنگ تره
11:37  1394/11/08
گزارش
پاسخ دادن
یونس
9

دوست عزیز اتفاقا دنا از مدل شهریور ۹۴ ببعد بسیار با کیفیت شده
مشکلاتی که شما گفتی خیلی ساده و پیش پا افتاده هست.

مشکل صدای سوت در دنده عقب من ندارم.
ایراد لامپ فالت من ندارم
اگرم داشتم با اولین مراجعه رفع میشه.دوستان فکر میکنن این ایراد ها مدام العمر باقی میماند.

دررضمن مشکل دکمه فرمان اصلا ازار دهنده نیست .از هر ۱۰۰ بار که صدا رو کم میکنی ۱ بار بجای کم شدن به اهنگ قبلی میرفت .که اون هم کامل تعویض کردن.

صدای جیر جیر صندلی من پرسیدم ربطی به کیفیت نداره .مربوط به دقت مونتاز هست .که به راحتی رفع میشه.

صدای موتور هم که البته اونم زیاد نیست با تعویض منبع وسط اگزوز رفع میشه.
که مختص دنا نیست .پژوها هم که صدای موتور دارن با این کار صداش کم میشه.

کلا تمام عیب های دنا که شامل ۵ مورد اصلی هست به راحتی با مراجعه بار اول رفع میشه.واصلا ماندگار نیست.
09:38  1394/11/08
گزارش
پاسخ دادن
دنا سوار
4

دقیقا درست عرض کردید مردم ما ماشین ایراد دار سوار نشدن که به چیز ها یی که ایراد نیست ایراد میگن.یک بار ماشین چینی سوار بشن می فهمن که ایراد یعنی چی.
گزارش
پاسخ دادن
11:42  1394/11/08

رضا
10

سلام آقا یونس واقعا دمت گرم با اصرار به نمایندگی منبع وسط و آخر اگزوزو عوض کردم رایگان ،عالی شد ماشینم 50 میلیون نمیفروشمش
گزارش
پاسخ دادن
17:59  1394/11/08

حمیدرضا
14

با سلام به دوستان. یه نصیحت دارم. طبق تجربه خودم اینو میگم. من دنبال خرید دنا بودم که تو آگهی ها یه دنا سری اول برج 12 سال 93 با قیمت خوب حدود 39 میلیون گیر آوردم و خریدم. الان 1ماهه سوارم . نه صدای موتر بالاست. نه دکمه کنترل صوتی فرمون مشکل داره و نه صدای جیر جیر تسمه میاد و نه صندلیش صدا میده. از صاحبش که پرسیدم هم گفت از اول این مشکلات رو نداشته و فقط صدای زوزه در هنگام دنده عقب که همع دناها همینجورن میومده. الان 1 ساله دیگه هم گارانتی داره حتی تعویض روغن . پیشنهادم به دوستان ایینه که اگه بتونن یه مدل 93 گیر بیارن خیلی بهتره تا یه صفر بگیرن و تازه برن نمایندگی دنبال رفع عیبش. راستی یادم رفت بگم صندلی شاگردم دکمه تنظیم ارتفاعش شکست برام رایگان تعویض کردن اما این صندلی جدیده جیر جیر میکنه. کیفیت صندلیهای صفر پایین اومده. منم بردم دوباره تقاضای تعویض دادم. شماها هم کوتاه نیاین.
08:34  1394/11/08
گزارش
پاسخ دادن
محمد
1

دوستان به نظر شما بنزین سوپر بزنیم یا معمولی
مصرف کدوم کمتره؟
02:46  1394/11/08
گزارش
پاسخ دادن
ارش
0

دوستان دنا چه رنگی خوشکله سفید ویا مشکی ویا خاکستری خودم خاکستری انتخاب کردم ولی میخوام تا دعوتنامه نیومده تغییررنگ بدم
21:33  1394/11/07
گزارش
پاسخ دادن
میلاد
6

من سفید تریم دورنگ(کرم مشکی)گرفتم خوشکله زودفروشتره شستشو زیاد نمیخواد خط و خش روش بافته زیاد تابلو نیس برا تابستون رنگ پریدگی پیدا نمیکنه
گزارش
پاسخ دادن
20:06  1394/11/08

وحید
1

من که با 3 میلیون ضرر فروختمش راحت شدم.خدا لعنت کنه ایران خودرو و سایپا
21:03  1394/11/07
گزارش
پاسخ دادن
جعفر
3

دوست عزیز منم پارسال (سال93)پژوپارس صفرخریدم امسال با ده هزار کارکرد سه میلیون زیر قیمت فروختم گذشت اون روزهایی که ماشین میخریدی ویکسال استفاده میکردی وبا سود میفروختی
گزارش
پاسخ دادن
22:03  1394/11/07

رضا
1

ماشین هرچقدر قیمتش بیشتر باشد افت قیمتش نیز بیشتر هست وهیچ استثنائی هم وجود ندارد
گزارش
پاسخ دادن
22:05  1394/11/07

صادق
2

حالا دوستان رو با توجه به تجربه 1.5 ماهه درجریان رفع اشکالات تقریبا عمومی دنا این رخش ایرانی ، یکه تاز جاده های کشور میذارم امیدوارم برا اونای که دنا دارن ویا انشااله قصد خریدشو دارن مثمر ثمر باشه.
از اونجائی که نمایندگی و همچنین پشیبان مشتری ( صد البته پشیبان شرکت برای ندادن خدمات به مشتری ) به من این اطمینان رو دادن که دنا 4 ستاره هست وخارج از وقت برا رفع مشکلات پذیرش میشه با کلی امیدواری و خوشحالی یه روز از کارم مرخصی گرفتم وبه نمایندگی شهرمون رفتم جالبه بدونید همون اول من پشت در تعمیرگاهشون متوقف کردن و پس توضیح مشکلات و یادآوری اینکه ماشین دنا هست ، به من گفتن اول برو ببین تعمیرکارها میتونن مشکل رو رفع کنن بعد اگر تونستن ما پذیرش میکنیم وقتی پیش تعمیرکار رفتم جوابشون به این صورت بود
1- برای صدای موتور کاری نمیشه کرد احتمالا خوش بعد یه مدت کار کردن درست میشه
2- برای صدای چرخهای عقب گفتن همه ی دناها وحتی پژوپارس lx هم همین مشکل رو دارن و فعلا شرکت نمیدونه علت چیه
3- برای دربش هم گفتند صافکارمون مریضه و فعلا کسی رو نداریم
اون روز کاری که انجام نشد هیچ ، وقت و ...
20:12  1394/11/07
گزارش
پاسخ دادن
دنا سوار
1

دوست عزیز زمانی که بدون نوبت یعنی نیاز نیست که وقت بگیری. نه اینکه هر موقع دلت خواست بری اونجا.معلومه که جوابتو نمیدن
گزارش
پاسخ دادن
20:55  1394/11/07

صادق
1

دوست عزیز دناسوار من توی وقت اداری وصبح ساعت 9 مراجعه کردم منظور شما رو از بدون نوبت یا وقت گرفتن متوجه نشدم
گزارش
پاسخ دادن
14:28  1394/11/09

هیوا
5

آقا صادق درود بشما کاملا حرف دل منو گفتین ، بنده دنا سفید رنگ مدل 93 دارم با 21000 کارکرد ایران خودرو واسه دنا خیلی خدمات افتضاحی ارائه میده یعنی اصلا خدماتی در کار نیست هر نمایندگی که بری فقط میگن خودش درست میشه و یا اینکه موجودی واسه تعویض کردن نداریم بعدا مراجعه کنین!!!!!
ربطیم به سر وقت رفتن و 6صبح رفتن به نمایندگی نداره پذیرش خارج از نوبتم در کار نیست نمایندگی که نیست آشغال دونیه خیرسرشون فقط بلدن خودشونو مچل کنن و ماروهم از کار زندگی بندازن ، وقتیم که تحویلت میدن ماشین مردمو پر از خط و خش و چرک میکنن. ای کاش تو این رنج قیمت میشد انتخابی دیگه ای بجز محصولات ایرانی و چینی داشت
گزارش
پاسخ دادن
03:02  1394/11/10

یونس
3

کامی جان
فقط نمایندگی های مرکزی ببر.
من نمایندگی مرکزی شماره ۲ بردم.
شرق. خیابان اتحاد کوچه یکم شرقی

همون جا چند نفر امدن رایگان کارت جی پی اس گرفتن.
من چون اشنا داشتم منو فرستادن این نمایندگی .ولی در کل این نمایندگی و نمایندگی روبرو دانشگاه امام صادق کارشون خوبه.
حتما ببر نمایندگی تمام عیب ها و رفع میکنن.

در ضمن خودروسوار ربطی به نمایندگی نداره شما به ۰۹۶۴۴۰ زنگ بزن در خواست امداد کن میاد .اگر لازم شد در خواست خودرو بر میده.

من حتی روغن ماشینم زنگ زدم امد دمه خونه عوض کنه.من روغن و گرفتم ولی نریختم توش.چون روغن کاسترول مگنتیک و یا موتوسل میریزم.
روغن و یا لنت و بگیرید دمه خونه دیگه نرید نمایندگی.
19:54  1394/11/07
گزارش
پاسخ دادن
صادق
1

سلام به همگی
من حدودا 1.5ماه قبل بعد از کلی تحقیق و احتیاط بااضطراب و نگرانی از آینده دنا گرفتم ، موقع تحویل مقداری حس تفاوت راضیم کرد با توجه به تحقیق قبلی ودیدن چند فیلم بررسی ازخودرو تقریبا با امکاناتش وبرخی عیوبی که دوستان همچنان به اون اشاره میکنن آشنا بودم اما یه چیز من رو امیدوار نگه می داشت که ماشین طرح امداد 4 ستاره و پشتبان مشتری داره ، چون خود خودرو واقعا نسبت به آپشنهاش و ظاهرش ارزش قیمتش رو داره ولی مشکل اصلی از خدمات پس از فروشه که گارانتی رو در حد یک جوک وطنز گذاشتن که به چندتا شو خدمتون عرض میکنم
1- دربها رگلاژ خوبی نداره یکی از دربها از روز اول از داخل باز نمیشه که به نمایندگی گفتم و اونها گفتن بیار درست میکنیم
2- صدای لنت ترمز عقب تقریبا برا همه ی دناها عمومی برا من هم هست خصوصا وقتی دنده عقب میگیری وفرمان رو کامل میشکنی
3- صدای تسمه پروانه از داخل موتور میاد که من دقیق نمیدونم صدای تسمه ی دینام هست یا تسمه تایم بعضی میگن تایمه و بعضی میگن دینام
4- پیام لامپ فالت میده که فکر میکنم از اتصال بدنه درب صندوق عقب باشه
19:47  1394/11/07
گزارش
پاسخ دادن
مهران
5

ef7 هنورم مشکل روغن ریزی داره.
این هیچی شانس بد دوست ما ماشین صفر روغن سوزی هم داره.
دوستان لطفا گول تمجید و تعریف های الکی رو نخورید.
22:43  1394/11/06
گزارش
پاسخ دادن
احسان
9

شما هم برو موتور xu7 رو ازش تعریف کن که تکنولوژی 30 سال پیش با مصرف صد 15 میسوزونه. بهتدین موتور با قدمت 30 ساله و تاریخ مصرف گذشته.
گزارش
پاسخ دادن
01:19  1394/11/07

سمند
3

xu7 هر چی باشه موتور سخت کار و پر کششی هست و اینهمه ساله داره در جاده و شهر کار میده هر وقت هم خراب شد با کمترین هزینه به راحتی درست میشه اما ef7 وقتی خراب شد دیگه درست بشو نیست و باید با ضرر بفروشی بره
گزارش
پاسخ دادن
14:40  1394/11/07

رضا
7

Ef7 بعد از 91 رفع ایراد شدن خصوصا برا دنا قطعات حساسش آلمانیه که موتور پر کشش و پر قدرت و کم مصرفیه
گزارش
پاسخ دادن
19:53  1394/11/07

سمندی
3

حرف از کشش نزن که ef7 کشش واقعا ضعیفی داره . دورش که بالای 4000 باشه خوب راه میره اما دور که زیر 4000 بیاد اصلا موتورش جون نداره و باید همش دنده معکوس بدی
گزارش
پاسخ دادن
20:54  1394/11/07

دنا سوار
6

خوب آقا مهران شما معلوم که نمی دونی که موتور دنا باef7 ها ی دیگر فرق داره.
گزارش
پاسخ دادن
22:25  1394/11/07

محمد
2

من هم XU7 دارم هم EF7
در کل کشش و قدرت XU7 بالاتره مخصوصا تو سربالایی ها نیاز کمتری به دنده معکوس دارید.
مصرف سوخت XU7 بالاتره
هزینه تعمیرات و دردسر تهیه لوازم و قیمت لوازم EF7 بسسسسیار بالاتره
گزارش
پاسخ دادن
02:44  1394/11/08

یونس
7

بله افشین خان
باید به نمایندگی بگید من مطمینم عیب از منبع وسط اگزوز هست .اصرار کنید و بگید برای دوستم همین عیب و داشت با این کار رفع شد....

صدای جیر جبر تسمه باز تاکید میکنم حتی اگرم دیگه صدا نمیده بگید عوض کنن.خیلی مهمه این تا کیلومتر ۳۰ هزار بیشتر دوام نداره و تسمه تایم پاره میشه و سر سیلندر و سوپاپ و .... داغون میکنه.


جبرجیر صندلی هم بگید حتما اسکلت صندلی و عوض میکنن.

یه نکته در مورد رگلاژ در بگم تا جابی که میتونید سعی کنید رگلاژ نکنید چون اتاق به صدا می افته.به مرور نرم میشه.

صدای دیسک عقب هم من‌ندارم ولی فراخوان داره .

کارت جی پی اس برید از نمایندگی ها رایگان بگیرید .بیخود نرید ۱۰۰ تومن پول بدید.

کلا گارانتی دنا متمایز هست خوب سرویس میده ایرانخودرو.

به نکته مهم دنا باید با خودروسوار (یعنی حمل کامل روی کامیون بره نمایندگی ) با خودروبر (حمل پشت نیسان نباید ببرن)

من زنگ زدم امداد امد در خواست خودرو سوار کرد ۲ نفر امدن ماشین و پذیرش کردن بردن نمایندگی چند روز بعد کارواش برده اوردن دمه خونه.
نکته: وقتی خودروسوار میاد لازم نیست خودتون با ماشین برید نمای ...
20:39  1394/11/06
گزارش
پاسخ دادن
افشین
1

ممنون از اطلاعاتت. فقط اینکه ماشینت عیبش چی بود که با خودرو سوار بردن ؟
گزارش
پاسخ دادن
22:47  1394/11/06

کامی
1

سلام یونس جان ، نمایندگی ایران خودرو اکثرا دنارو بدون نوبت پذیرش نمیکنن و کلی اذیت میکنن دیگه بماند چی به روز ماشین صفر میارن همه جا لکه چربی و بوی بد میگیره و رو بدنه خیلی خش میوفته چه برسه به اینکه بیان دم خونه و با خودرو بر ماشینو ببرن!! ژاپن که نیست ایرانه قربان اصل خدمات ایران خودرو بر پاییه ضعف و هزینه تراشی واسه مشتری بنا شده نه رضایت مشتری..
یک ماه قید همه معایبو زدم فقط بدنبال کارت GPS هستم که اونم فعلا جوابی گرفتم ولی بطور کلی از خودروی دنا خیلی راضی هستم خودروی خوبی از کار در اومده
ممنون میشم اگه بگید کدوم نمایندگی وجود داره که همچین خدمات متمایزیو به مشتری ارائه میده.؟ محبت کنین آدرسو کامل عنوان کنین
گزارش
پاسخ دادن
13:30  1394/11/07

ali3850
1

سلام خدمت تمام دناسواران و سروران خودم
چن وقتیه دنبال خریددناهستم و توسایتای مختلف راجع بهش تحقیق کردم.ب نظرهمه امکاناتش خوبه اما فقط ازموتورش میترسم...حتی تا دم در نمایشگاهم رفتم اما بازم ازلحاظ موتوریش یکم میترسم ب همین خاطرهنوز نخریدمش!کسایی کef7دارن و داشتن لطفا راهنماییم کنید.الان حرفاپشت سراین موتورزیاده.یکی میگه موتورداغونیه یکی دگ میگه این موتورای روی دنا خیلی بهتر شده.ب همین خاطربین دنا و پارس ال ایکس باموتورtu5موندم.لطفا بعد نقدتون از موتوردنا اونو با موتورپارس مقایسش کنید.پیشاپیش ازتون ممنونم...
18:05  1394/11/06
گزارش
پاسخ دادن
یونس
13

داداش با خیال راحت بخر .من تمام ماشبن های داخلی و سوار شدم .دنا فوق العاد هست.کیفیت موتور دنا خیلی خوب شده.
ای سی یو و دریچه گاز برقی مارک بوش المان هست.
با تحقیق میگم کیفیت جلو بندی و دسیک و صفحه و گیربکس دنا خیلی بهتر از بقیه هست.

موتور tu5 موتور خوبی هست .بی صدا و نرم هست ولی رو پرشیا با گیربکس مچ نیست یعنی گیربکس فابریک ۲۰۶ که با موتور هماهنگ بود و نزاشتن رو ماشین .۳۰ هزار تا بری دیسک و صفحه کارش تموم هست و صدای زوزه داره.
جدا از این پرشیا و ۴۰۵ سر و صدای اتاقشون زیاده ولی سمند سورن دنا صدای اتاقشون خیلی کمتره.

نکته مهم ef7 سال ۹۱ ۹۲ مشکل داشت .به علت قطعات بد چینی .اکثرا مشکل ضعف اویل ماژول داشتن و روغن ریزی داشتن همین باعث شد اثر بد بزاره از خودش. قبلا دسته موتوراشون ضعیف بود ولی الان تقریبا بی عیب هست.
یا علی
گزارش
پاسخ دادن
20:56  1394/11/06

امید
7

سلام.من سال 90 سمند ef7 گرفتم خیلی مشکل داشت ظرف 6 ماه 60 بار تعمیرگاه و نمایندگی رفتم .اخرشم زیر قیمت ردش کردم رفت.
اردیبهشت امسال دنا گرفتم 33 هزار کیلومتر هم تا الان باهاش رفتم هیچ مشکلی نداشته نه موتوری نه بدنه.خیلی ازش راضی هستم
گزارش
پاسخ دادن
13:40  1394/11/07

رضا
7

اينهمه كار خوب روش انجام شده يه سانروف نذاشتن كه از چينيا هيچي كم نداشته باشه
15:16  1394/11/06
گزارش
پاسخ دادن
یونس
30

مژده مژده مژده

،،،،،،،٪٪٪٪٪٪٪٪
بلاخره بعد از کلی دوندگی و پارتی بازی مشکل صدا موتور در موتور بالای ۳۵۰۰ حل کردم.
عیب از منع وسط اگزوز هست ٪٪٪٪٪٪.
تو فاکتور ایرانخودرو برام زده ٬٬ بازوبست منبع وسطی اگزو٬٬
خیلیا نمیدونن عیب ازین هست حتما به نمایندگی بگید عیب ازین هست عوض کنند.
ماشین عالی و بی صدا شده حتی تا دور ۶۵۰۰ هم صدا نمیاد داخل.

لایک کنید .:))))

جیر صندلی با تعویض اسکلت صندلی رفع شد

با عوض کردن کامل دکمه روی فرمان مشکل کم کردن صدا حل شد و دیگه به اهنگ بعدی نمیره

صدای چرخ در دنده عقب هم فراخوان داره زنگ میزنن بهتون.

صدای جیر جیر تسمه حتی اگر قطع شده باز هم بگید .عیب از تسمه تایم هست .کبلومتر بالا پاره میشه و اسیر میکنه ادم وووو.


نمایندگی مرکزی شماره ۲ .شرق خیابان اتحاد

ماشین عالی شده ۵۰ م هم نمیفروشم دیگه.
یا علی .
لایک یادتون نره:))))
18:32  1394/11/05
گزارش
پاسخ دادن
آراس
8

خیلی آقایی خیل ماروهم راحت کردی دمت گرم لاااااااااااااااایییییییییک بیگ لایک
گزارش
پاسخ دادن
19:04  1394/11/05

آراس
10

آقا یونس خیلی ممنون علی یارت خیال ماروهم راحت کردی بیگ لایک
گزارش
پاسخ دادن
19:06  1394/11/05

امیر حسین
6

دمه شما گرم محبت کردی
گزارش
پاسخ دادن
22:38  1394/11/05

افشین
5

یونس عزیز دمت گرم ایولا داری. فقط یه سوال منبع وسط رو باید زورکی با اصرار و فشار بهشون بگیم عوض کننن یا اینکه راحت میکنن این کارو .
گزارش
پاسخ دادن
09:35  1394/11/06

بهنام
2

سلام کودوم نمایندگی بردی .تهرانی ماله سمند ای اف سونم صدای موتورش از اینه ؟
گزارش
پاسخ دادن
16:14  1394/11/07

ساپ
7

دوستان الان چندوقته قطعات موتوری با کیفیت المانی رسیده که ایران خودرو داره رو دناهای جدید نصب میکنه وقول میدم بهتون که از لحاظ موتوری این ماشین تا کیلومتر بالای صدهزار هیچگونه اذیتی نداشته باشد
22:40  1394/11/04
گزارش
پاسخ دادن
مانا
14

شک نکن یارن خودرو برای سود بیشتر از همون قطعات بی کیفیت وطنی و چینی استفاده میکنه
قطعات المانی برای دوران دلار 900 تومنی بود نه الان
گزارش
پاسخ دادن
12:16  1394/11/05

حسن
6

دنا ماشین خوبیه من چندماهه گرفتم خوبه در هر حال به اندازه پولی که میدی باید توقع داشته باشی قبلا پژو پارس و206 اس دی داشتم خیلی اتاق وداشبور سر وصدا داشتتند این ماشین دنا خداروشکر فعلا سر وصدایی ندارد ونرم وبدون صداست
22:35  1394/11/04
گزارش
پاسخ دادن
s3
0

شعر نگو بابا تو برو بخر بزار کنار گرون بشه
گزارش
پاسخ دادن
15:06  1399/06/07

جک
0

توهم دلالی مثل اینکه ۲۰۷ هات رودستت بادکرده
گزارش
پاسخ دادن
14:11  1399/06/07

sinas5
0

واقعا ی سریا نمیدونم اسکلن یا خودشونو میزنن به اسکلی
گزارش
پاسخ دادن
16:24  1399/06/07

s
0

یه جامون باید خل باشه بیایم از تو 900 تومن 207 بگیریم ! باهوش کدوم احمقی 900 تومن داشته باشه (در شرایط فعلی) اسپورتیج کم کار کرده رو ول میکنه بیاد 207 فکستنی رو بخره ! هر ماشینی تولیدشم بخوابه تو یه رنج خاصی با همرده های خودش قیمتش نوسان میکنه الان پژو 2008 که تولیدش خوابیده با استدلال جنابعالی باید قیمتش با پورشه یکی بشه ....
گزارش
پاسخ دادن
15:00  1399/06/07

جواد
0

عزیز من کی فکر می کرد پراید 111 قیمت ان به 95 میلیون برسد 207 اتومات ر 5 سال اخیر هیچ پیش فروشی نداشته و در حال حاضر تنها خودروی اتومات با برند پژو غیر چینی ایران خودرو و سایپا است و کمتر از 50 دد 207 اتومات صفر در کشور وجود دارد و حکم طلا و برلیانس دارد شما تا هفته دیگه صبر کن یمت 207 اتومات صفر به یک و نیم میلیارد خواهد رسید .
گزارش
پاسخ دادن
15:58  1399/06/07

حسین بهرامییان
0

207 اتومات با توقف تولید مساوی با طلا و بالای دو میلیارد تا 10 روز اینده
گزارش
پاسخ دادن
16:00  1399/06/07

امیر رشت ۵اس
0

چشم دستت درد نکنه فردا میرم اس ۵ میفروشم میرم ۲۰۷ میگیرم ۲۰۷ گرون نشد کجا گیرت بیارم...... 😡😡😡
گزارش
پاسخ دادن
18:14  1399/06/07

احسان
0

حالا فردا و پس فردا که تعطیله فقط خدا کنه بشه زیر دو میلیارد گیر بیارم بعد تعطیلات البته ارزش واقعی ۲۰۷ بیشتر از چهار میلیارد هست، طبق شنیده ها تا آخر امسال میشه ۵ میلیارد بخرید ملت که یک عده دلال نیاز به پول زیاد دارن
گزارش
پاسخ دادن
22:26  1399/06/07

کرمان موتور
0

والا این سایت کرمان موتوره نه ایران خودرو ولی هرجانگاه میکنی پای چندتا دلال وجوساز میبینی حالا اینایی که گفتین چه ربطی به خریداران این سایت داره ماشین چینی هم صدشرف داره به محصولات ایران خودرو ۲۰۷مگه غیراینه که لوازم چینیه ۱۰ ساله فرانسه یه پیچ هم نمیده ایران
گزارش
پاسخ دادن
22:32  1399/06/07

صدرا
1

سلام دوستان بنده حدودا 15 روز مي شه كه يك دستگاه دنا خريداري كردم و باهاش 400 تا راه رفتم. ماشين خوبي هست اما الان چند روزه كه صداي جير جير از چرخهاي عقب به گوشم مي رسه كه قبلا قطع و وصل بود اما الان تقريبا ممتد شده . اگر دوستي هست كه راهنمايي كنه در اين مورد ممنونش مي شم.
14:12  1394/11/04
گزارش
پاسخ دادن
منصور s5
0

دوست عزیز هنوز دعوتنامه s5 مرداد ماه نیومده...
گزارش
پاسخ دادن
18:47  1399/06/01

رضا
10

صدای لنتهای عقبه قراره فراخوان بدن
گزارش
پاسخ دادن
16:59  1394/11/04

میلاد
17

دوستان سه ماهه دنا خریدم وجدانا ماشین خوبیه با تو جه به کیفیت و قیمت خودروهای داخلی دنا عالیه شیک و با ابهت رانندگی راحت و نرم کم مصرف در مقابل کشش خیلی خوب و راضی کننده جعبه جادار ترمزای عالی آپشنهای در حد خودرو 100 میلیونی
گزارش
پاسخ دادن
17:04  1394/11/04

نگران
7

متاسفانه در همه ماشینهای ایرانی چهارچرخ دیسکی کمابیش این مشکل صدای چرخ در دنده عقب خیلی وقته وجودداره که ضمن ایراز تاسف شدید، شرکت محترم ایران خودرو با اگاهی کامل باز همان قطعات ناقص رو داره رو ماشینهای جدید نصب میکنه واین یعنی احترام به مشتری!!!!!!!باید شرکت تویوتا وسایر شرکتهای خارجی یاد بگیرند
گزارش
پاسخ دادن
22:45  1394/11/04

موسوی
2

هیچ ماشینی بدون ایراد نیست تو صفحه النترا رفتم انقدر کاربران مشکلات جورواجور در خصوص این ماشین مطرح کرده بودن که از خرید پشیمون شدم که دارم الان به خرید دنا فکر میکنم
گزارش
پاسخ دادن
22:49  1394/11/04

ابوالفضل
8

سلام به دوستاي گلم بيشتر نظراي شما رو خوندم خيلي جالب بودن منم تصميم دارم دنا بخرم از دوستان از دوستاني كه مخالف و با موافق اين ماشينن لطفا نظر خودشونو بگن ممنون ميشم راهنمايي كنين
12:18  1394/11/04
گزارش
پاسخ دادن
رضا
14

دنا ماشین خوبیه در خریدش شک نکن
گزارش
پاسخ دادن
16:56  1394/11/04

جی پی اس
4

سلام
دوستی که فرمودن دنبال کارت جی پی اس دنا هستن
تا جایی که بنده میدونم در نمایندگی های مرکزی آزاد و تهرانپارس رایگان میدن.
چند روز پیش با خود بنده تماس گرفتن و ادرس پرسیدن دم درب تحویل دادن به طور رایگان.
حتما پیگیر بشید که بیخودی هزینه به شما تحمیل نشه.
در ضمن به نظرم کیفیت نقشه اش ، جستجو ، علائم، خوانایی واقعا راحت و کاربردیه
11:58  1394/11/04
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حمیدخان
1

در داشتن بعضی ایرادات منم موافقم ولی این را هم بدانیم ماشین در حال آزمون و خطاست و با توجه به کارت گارانتی به بهترین نحو در نمایندگی های ایران خودرو موضوع پیگیری و حل میشود . من هم ایراداتی داشت ماشینم الان کمتر شده و در کل ازش راضیم و این را هم میدانم کسانی که سال 93 خودرو را خریده اند پس از رفع این ایرادات حاضر به فروش آن نیستند
11:00  1394/11/04
گزارش
پاسخ دادن
محمدرضا
6

دوست عزیز زمانی که یک خودرو به بازار میاد حداقل 1الی2 سال روش کار و امتحان کردن. پس مردم گناهی ندارن که 42 ملیون ماشینی را بخرن که هنوز در مرحله ازمون و خطا باشه.
ضمنا دنا بجز در قسمت چراغ و جلو پنجره و تجهیرات داخلی همون سمند ef7 است که سال هاست تولید میشه. بنابر این بحث ازمون و خطا برای این ماشین منتفی است.
مشکل اصلی رکود فروش خودرو در 1 سال اخیر و در نتیجه کاهش درامد ایرانخودرو و در نتییییییجه کاهش کیفیت قطعات مصرفی در خودرو برای جبران مورد مذکور بوده.
گزارش
پاسخ دادن
14:31  1394/11/04


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
اطلاعات خودرو
اهواز 89 نظر
+Tiggo 8 e 12 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
علی اس۵ : والا من اس۵ ثبت نام ۲۲ مهر بود در تاریخ ۲۷ خرداد تحویل گرفتم ولی به نظرم اصلا قرار نیست x5 به کسی به جای اس ۵ بدهند چون واسه ما هم همینا رو میگفتند و در اخر ماشین ثبت نامی خودمون را دادند در واقع شرکت میخواد با این حرفا و وعده ها زمان بخره تا بتواند ماشینتان را طبق قرارداد اماده کند
T8 : سلام تی 8اردیبهشت نوچه مرحله هست
واحد : به این می گن خوردن نان حلال. پول بگیری در جواب درد مردم بهشون دروغ تحویل بدی
اتومات زمستان403 : من هم 23 مهر402 290 میلیون واریز وجه کردم پذیرش 24 مهر سخا یادم نمیاد هنوز از تکمیل وجه خبری نیست توی سامانه یکپارچه زده شاهین اتوماتیک سی وی تی
X5 بهمن : ۲۹ خرداد فاکتور،فرداش بیمه.الان نزدیک دو هفتس رو صدور پلاک گیر کرده
تارا خرداد : این روزا خبری از تارا نیست همش دنا پلاس فاکتور میشه انگار.اردیبهشت تا چندم فاکتور شده ؟
j4 : چه دلیلی داره دروغ بگم؟
محمد : من الان رفتم ثبت امضا کنم ولی نمیشه.. من چند ماهه ارسال به خوردو ساز زده
بهمن هاهی دوگانه سوز : سلام تکمیل وجه هشتم سخا هفدهم فاکتور سی ویکم دهم تیرماه پلاک
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
کامبیز : اره راست میگی منم میگم دروغ میگن
سورن موتور جدید تکمیل وجه 9 بهمن : چقدر مگه دهه سوم دی داریم دوماهه این حرفو میزنن من تحویلم 9اردیبهشت فاکتور نشده
ایمان151 : دوستان بنظرم همه اونایی که گفتن پلاک شدیم الکی و دروغ بود من 2 هفته اس فاکتور شدم شماره پذیرشم هم قبل اوناس ولی فعلا پلاک نشدم پس باور نکنید
سارگل : شما سورن پلاس تکمیل وجه کردین؟
رضا : سلام از شما هم مبلغ شیش میلیون تومن بابت ارزش افزوده گرفتن؟
مسعود : سلام دوستان چطوری می توانیم با خانم کلاری تماس بگیرم ایشان شماره تماس دارند.اگر راهنمای کنید ممنون می شوم
علی : سلام دوستان من شنیدم که مشکل گمرک حل شده و دارن به تدریج تحویل میدن
دوگانه بهمن تبریز : سلام خدمت همه دوستان پیش فروش تحویل بهمن تکمیل وجه و سخا 9 اردیبهشت امروز فاکتور شد و پیامک تحویل حضوری هم اومد. انشالله به زودی همه تحویل بگیرن.
فاطمه فوری اردیبهشت : سلام فوری اردیبهشت پذیرش 11789864هنوز فاکتور نشدم
Mohsen S5 : سلام لطفا اگرهم مخالفید تهمت نزنید. اطلاع دارم که اس 5 قطعاتش منتظر وارداتن و هیچ ندارن ازش درصورتی که اس 7 تعداد زیادی دارن آمار دیروز اس7 109 دستگاه بازم هرجور صلاح هرکس هست عمل کنه