امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)9.76
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7.88
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسکی پره ای خنک شونده
ترمز عقبدیسک
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)455.8
عرض (سانتی‎‏متر)194.4
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146.0
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور155
بلوتوثدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
جی‏‎پی‏‎اس (GPS)دارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کنترل صدا روی فرماندارد
کروز کنترلدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
کمربند پیش کشندهدارد
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی36 ماه یا 60000 کیلومتر
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

158231 نظر

امیر
5

آخه کیانی پسرخوب تو چیکاره این xu7 هستی یطوری ازش تعریف میکنی که انگار ما تاحالا سوار تاکسی نشدیم . یه آمار بگیر ببین چند درصد از پژو xu7 راضی هستن . بابا همه دارن مینالن صدای همشون در اومده .چی داری واسه خودت میگی ؟
14:47  1395/03/31
گزارش
پاسخ دادن
کیانی
0

راننده ها همیشه مینالن از هر چیزی اما خودت قضاوت کن الان 10 ساله تقریبا ef7 اومده مثلا پایه گازسوز هم هست مثلا مصرفش هم کمتره . ef7‌ اگر موتور قابلی بود خوب جای xu7 پر مصرف رو میگرفت . خودت هم میدونی برای راننده مصرف خیلی خیلی مهمه . به نظرت اگر ef7 موتور قابل اعتمادی بود خود راننده ها عقلشون نمی رسید که برن بخرن ؟ اما نمیخرن چون دیدن که هم افت کولرش خیلی زیاده هم کشش خوب نداره و همش باید دنده معکوس بدی و دور موتور بالا ببری تا راه بره و شتاب اولیه اش کمه و هم تعمیرش خیلی سخته و قطعاتش کمیابه و گرونه . من اصلا تعصبی ندارم چون نه xu7 دارم نه ef7 اما واقعیت رو می بینم نمیتونم خودم رو گول بزنم . هر جا نگاه کنی واسه کار کشیدن و تاکسی و امداد خودرو از xu7 استفاده میکنن . دیگه چشم که داریم و داریم می بینیم که همه xu7 هستن
گزارش
پاسخ دادن
15:00  1395/03/31

منصور
2

ده سالو از کجات دراوردی؟.......
گزارش
پاسخ دادن
15:28  1395/03/31

ریاحی
0

اولین مدل هاش از سال 87 همه گیر شد حالا ده سال نه ولی 8 سالی هست که تو بازار اومده
گزارش
پاسخ دادن
16:10  1395/03/31

اشکان
2

سلام دوستانی که این روزا فاکتور شدن بگن کی ثبت کردن
14:33  1395/03/31
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
8

کیانی تاکسی ، تاکسیه فرقی نداره که ef7 باشه یا xu7 دارن هرجفتشون کارمیکنن .چطور تو خواب تاکسی ای اف سون رو دیدی من تعجب میکنم .یعنی تاکسی ای اف سون خوابیده فقط تاکسی ایکس یو سون داره کار میکنه ؟؟ عجب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با این آمار برو تو اداره آمار بنده خدا رو هوا میبرنت .
13:50  1395/03/31
گزارش
پاسخ دادن
علی
1

تمام تاکسی های سمند و 405 موتور xu7 دارند بالای 99.99 درصدشون موتور xu7 دارن . هر کی هم اشتباه کرده ef7 خریده از هر چی موتور و ماشین بوده پشیمون شده . ef7 اگر موتور بود توی این ده ساله جای xu7 رو میگرفت اما با اینکه مصرفش کمتره اما هیچ راننده ای سمت ef7 نمیره چون هیچ راننده ای دوست نداره با اولین خرابی ماشینش بیافته گوشه تعمیرگاه و نمایندگی
گزارش
پاسخ دادن
14:16  1395/03/31

رضا22
7

این طرز فکر توست که کاملا اشتباه یه آمار بگیر متوجه میشی که اصلا اینجوری که تو میگی نیست . وقتی یه موتوری تازه تولید میشه و موتوری تقریبا جدید هست مردم کم کم بهش اعتماد میکنن و اعتماد مردم رو بدست آوردن کمی سخت میشه ولی در حال حاضر تونسته خودش رو بین مردم پیدا کنه و بهش اعتماد کردن .
گزارش
پاسخ دادن
14:25  1395/03/31

علی
0

داداش ef7 یه ده سالی میشه که اومده وقت کافی داشت که جای xu7 را بگیره اما نتونست چون ارزش نداره چون موتور نیست چون وقتی خرابیش شروع میشی جوری زمین گیر میشه که دیگه درست بشو نیست . دیدن واقعیت ها خیلی سخت نیس کافیه چشمت رو باز کنی و ببینی که همه تاکسی ها و سواری ها موتور xu7 دارن . این ef7 شما این همه سال وقت داشت جای xu7 را بگیره اما نتونست چون اینکاره نبود چون در حد و اندازه یک موتور تجاری نیست اصلا
گزارش
پاسخ دادن
15:02  1395/03/31

رضا22
8

سلام .دوستا رضا میگه حتی امدادخودرو هم حاضرنیست از موتور ef7 استفاده کنه .چون از شرایط سخت میترسن واقعا جای تعجب داره.
من میگم مگه امدادخودرو میخواد چه کار سختی از ماشین بکشه که ترسیده امداد خودرو کارش چیه ؟ اگه ماشینی خراب بشه میر بالای سرش اگه بتونه تعمیرمیکنه و اگه نتونست زنگ میزنه میان ماشین طرف رو بکسل میکنن . همین این چه کار سختی هست که موتور ef7 نمیتونه طاقت بیاره ؟؟؟؟؟؟؟
میدونین دوستان رضا فکرکرده اگه ماشینی خراب بشه خود امدادخودرو میاد ماشین رو بکسل میکنه . بابا مهندس اون کار نیسان نه ماشین سمند یا پژو حالا با هرموتوری میخواد ef7 باشه یا xu7
13:28  1395/03/31
گزارش
پاسخ دادن
علی
4

رضا22 تو دیگه کی هستی . میدونی این امداد خودرویی ها روزی چند کیلومتر با این ماشین دوندگی میکنن و چطور باهاش رانندگی میکنن . خودم بارها دیدم چطور با این ماشینا رفتار میکنن . اگر نصف این کار رو از ef7‌بکشی ازش هیچی نمیمونه . رضا 22 تو دنبال یافتن و دیدن واقعیت نیستی تو فقط دنبال توجیه کردن خودت هستی پس بنابراین هر چیزی رو واسش یک توجیهی سرهم میکنی تا دل خودت رو خوش کنی . کسی که خوابیده رو میشه بیدار کرد ولی کسی مثل تو رو که خودش رو به خواب زده هرگز نمیشه بیدار کرد
گزارش
پاسخ دادن
13:59  1395/03/31

رضا22
9

یعنی تو میگی موتور ای اف سون نمیتونه این کارهارو انجام بده بابا پسرخوب برو خدا روزیت رو جای دیگه میده .دست بردار موتور xu7 موتوری نیست که اینهمه شایسته تعریف باشه من هم پرشیا دارم هم دنا پس به من نمیتونی آمار غلط بدی .
گزارش
پاسخ دادن
14:20  1395/03/31

محمد
9

سلام.برای یه مشت آهن لازم نیست بحث کنید چون شما ماشین خودتون رو هم که اینهمه ازش تعریف میکنین خواهید فروخت فقط باید نکاتی را راجع به خودرو به دوستان بگید تاخودشون قضاوت کنند اما من همونطور که گفتم بعداز 30000کیلومتررانندگی نسبت به قیمتش راضی بودم.
13:20  1395/03/31
گزارش
پاسخ دادن
احمد
7

به نظرم دنا از نظر ظاهر و بدنه و ایمنی خیلی ماشین خوبیه آیا امکان داره به صورت سفارشی واسم موتور xum نصب کنند یا نه . چون در مورد ef7 زیاد پرس و جو کردم و کمی هم باهاش رانندگی کردم در موردش نظر مثبتی ندارم دنا رو دوست دارم اما با موتورش نمی تونم کنار بیام اگر امکانش باشه به طور سفارشی میخوام واسم xum نصب کنن من مصرف واسم اهمیت نداره میخوام موتور قوی و مطمئن باشه xum رو دیدم رو پارس ازش راضی هستن قدرتش هم خیلی عالیه اما من امنیت و بدنه دنا و داخلش رو بیشتر دوست دارم اگر بشه با xum‌خریدش خیلی خوبه
12:04  1395/03/31
گزارش
پاسخ دادن
علی
2

داداش این آپشن های دنا ترفندی هست برای نجات دادن پروژه شکست خورده ef7 که البته همین ترفند هم ناموفق مونده وگرنه اگر دنا موتور بهتری داشت واقعا میتونست فروش خوبی بکنه و ماشین کاملی باشه . ترفند ایرنخودرو برای فروش ef7 این هست که موتورهای رقیبش رو از روی سورن و دنا حذف کرده وگرنه خود شما برو آمار بگیر میبینی که همیشه بدترین فروش مربوط به ماشینی هست که ef7 روش باشه . سورن زمانی که xu7 داشت روی هوا میخریدنش و مثل پارس الان محبوب و پر فروش بود اما از وقتی ef7 زدن روش جوری بد فروش شده که هیچ کی نمیخره . سمند xu7 چندین برابر سمند ef7 آمار فروش داره . خودت برو نگاه کن به آمار متوجه همه چی میشی
گزارش
پاسخ دادن
13:31  1395/03/31

احسان
0

چه روغنی؟؟؟ فرق نمیکنه؟؟
از همه ممنون که راهنمایی کردید
گزارش
پاسخ دادن
15:53  1395/03/31

کاربر: حاجیان
8

من پارس xum داشتم صدای موتور تراکتور میداد ولی از نظر قدرت و شتاب و سرعت عالی بود اما قبل از آن سورن با موتور ef7 داشتم خیلی عالی بود بخاطر همین هم الان پارس elx با موتور xum را فروختم و دنا ثبت نام کردم
گزارش
پاسخ دادن
15:37  1395/03/31

رمضون
1

نخرید بابا نخرید . پولتونو حروم ماشین ایرانی نکنید . ماشین های ایران خودرو آشغال ترین ماشین های ایرانه . وقتی صفحه کلاج رانا رو میزارن رو 206 حالا دیگه خود دانید از ما گفتن بود
10:35  1395/03/31
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
7

آقای کیانی موتور ef7 پایه گازسوز هست و مثل بنزین کشش و قدرت داره حتی میشه کولر گرفت و افت فشار خیلی خیلی کمی داره ولی با موتور xu7 اصلا اینجوری نیست و افت فشار خیلی زیادی با گاز داره و وقتی با گاز حرکت میکنی تا بخواد راه بیفته جون میکنه .طرف 4 ساله که با موتور ای اف سون داره با گاز کار میکنه و هیچ مشکلی نداشته .
و در ضمن اگه بخوان جلوی xu7 رو بگیرن میتونن این کار رو انجام بدن مثل بقیه کارها که انجام دادن و الان هم تقاضا برای تاکسی ef7خیلی زیاد شده چون موتور پایه گازسوز هستش و اتفاقا از نظر هزینه تعمیرات بمراتب کم خرج تر از xu7 می باشد
10:31  1395/03/31
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

ef7 به درد کار نمیخوره . اگر ازش کار بکشی ظرف یک سال باید اندازه یک موتور نو خرجش کنی . وقتی هم خراب شد دیگه مگه درست میشه به این سادگی . تعمیرکار و قطعه اش هم کمیاب و گرونه . اینهمه ساله ef7 اومده اگر موتور کارکردن و کار پس دادن بود باید خیلی سال قبل جای xu7 رو میگرفت اما دقیقا برعکس بوده و همه راننده ها حتی از اسم ef7‌هم فرار میکنن . ef7 موتور کار سخت پس دادن نیست . این کاملا واضحه و تجربه و عمل هم اثباتش کرده
گزارش
پاسخ دادن
12:13  1395/03/31

رضا
0

فقط کافیه به اطرافت نگاه کنی تا متوجه بشی که همه تاکسی ها و سواری های بین شهری موتور xu7 دارن . اگر ef7 موتور بود بعد از 10 سال میتونست جای xu7 پر مصرف تر رو بگیره . اما وقتی هیچ اعتمادی نمیشه به این موتور کرد و همش باید دنده معکوس بدی و دور بالا باهاش رانندگی کنی جوری هزینه بالا میاره که باید هر چی کار کردی بدی عوض هزینه تعمیرات موتور و گیربکس و دسته موتور ef7 . واقعیت رو نمیشه انکار کرد . بعد از گذشت 10 سال از اومدن ef7 این موتور هیچ جایگاهی نه در بین رانندگان تاکسی داره و نه در بازار .
گزارش
پاسخ دادن
12:15  1395/03/31

رضا
0

حتی امداد خودرو هم حاضر نیست از ef7 استفاده کنه چون میدونه موتوری نیست که در شرایط سخت و کار مداوم بشه بهش اطمینان کرد .
گزارش
پاسخ دادن
12:18  1395/03/31

رضا22
6

من واقعا موندم رضا تو این حرفهارو از کجا میزنی میگم طرف چهارساله که داره وداره از گاز استفاده میکنه بعد تو میگی اگه ازش کاربکشی خراب میشه . اصلا میئونی داری چی میگی؟ کارکشیدن یعنی چی ؟ یعنی چهار سال مدت کمیه؟موتور xu7 طرف یکساله خریده به ترتر افتاده
گزارش
پاسخ دادن
12:50  1395/03/31

رضا22
6

اتفاقا تو باید به درو اطرافت نگاه کنی تا ببینی چقدر زیادشده رضا چشمات رو رو واقعیت نبند ، چشمات رو بازکن ببین چقدر زیادشده
گزارش
پاسخ دادن
12:53  1395/03/31

علی
0

چهار سال ماشین خوابید زیر پارکینگ که نشد کار کشیدن . 405 و سمندهای تاکسی بین شهری روزی 400 یا 500 کیلومتر توی جاده راه میرن با مسافر کامل و روغن ارزون و کولر روشن و سوخت گاز . اگر ef7 اینطور کار کنه که شش ماه هم دوام نمیاره
گزارش
پاسخ دادن
13:33  1395/03/31

موسوی
5

سلام به دوستان دنا سوار
امروز به امید حق ثبت نام کردم...
انشالله اونجوری که دوستانه دنا سوار، تعریف میکردن باشه!!!
01:38  1395/03/31
گزارش
پاسخ دادن
مهران
9

مطمن باش ماشین خوبی هست
گزارش
پاسخ دادن
12:42  1395/03/31

Nima
2

سلام خدمت دناسواران عزیز
من فردا میرم برای تحویل گرفتن دنا میخواستم بدونم چ چیزهایی رو باید بهم تحویل بدن یا بهتر بگم چ چیزهایی روی ماشین هست که هنگام تحویل حواسم بهشون باشه؟
00:55  1395/03/31
گزارش
پاسخ دادن
احسان
0

دوستانی که دنا دارن لطفا راهنمایی کنن
یه هفته هست تحویل گرفتم از دیسک های عقب بعضی وقت ها صدای زیر میاد به ( شبیه ساییدگی) به نظرتون طبیعیه واسه اوایل و درست میشه یا ببرم نمایندگی؟؟؟
00:03  1395/03/31
گزارش
پاسخ دادن
علیخانی
0

عادیه فقط یکم روغن کاری کن لنتشو
گزارش
پاسخ دادن
09:53  1395/03/31

چمران
1

مال منم دقیقا همین طور بود مخصوصا وقتی دنده عقب میگیرفتم
الان که کارکردم شده 10 هزار تا از بین رفت خودش نمایندگی هم ببری میگن تا 10 هزار تا صب کن از بین میره
گزارش
پاسخ دادن
11:57  1395/03/31

چمران
3

من 35 تا با دنا رانندگی کردم توی همه شرایط باهاش مسافرت رفتم
و تجربه شخصی رو بهتون میگم
عیب دنا فقط شتاب کم در دو دنده ا و 2 هست ولی بقیه دنده عالی شتاب میگیره کافیه دنده 2 باشی و بری دنده 3 و گاز رو پر کنی به راحتی شتاب خوبی میگیره و عالیع
من توی گرمای 46 درجه بندر عباس همین چند وقته پیش یعنی هفته اول خرداد با کولر روشن نزیک به700 کیلومتر مسافت بندر عباس تا بوشهر رو طی کردم و اصلا به وسط هم نرسید آمپر آّب و اینکه ترمزهای خیلی خوبی داره
تنها ایراد کولرش اینه که دمای کولرش کمتر از 14 درجه نمیشه واسم عجیبه که چرا؟؟؟؟؟ وقتی کولر میگیری کمتر از 14 نمیشه
باهاش تونستم جایی که دوربین نیست 190 تا برم ولی دیگه بیشترش واقعا ترس برم داشت و نرفتم ولی محکم به جاده چسبیده بود و هندلینگ عالی داشت
صندلی خیلی راحتی نداره واقعیتش البنه نه برای مسافت کوتاه برای مسافتهای لای 300 تا کم کم دیگه اذیت میکنه لاید پیاده بشی و یه قلنجی بشکنی پشت هم جای دونفر سه نفر بشینن اذیت میشن تو مسافتهای طولانی
درضمن اگه میخواید ای اف سون یک عمر کنارتون باشه همیشه آب و روغنش رو چک کنید و هر 5 تا روغنش رو عوض کنید
گزارش
پاسخ دادن
12:23  1395/03/31

احسان
0

پیش فروش تحویل 90 روزه بود که 105 روزه تحویل دادن یعنی 15 روز تاخیر
رنگ سفید
گزارش
پاسخ دادن
15:51  1395/03/31

کاربر: حاجیان
0

سلام
یه قطره روغن فقط دیسک عقب را چرب کن صدا میره .
خواهشا بگید کی ثبت نام کردید و چندروزه تحویل دادند و چه رنگ هست چونکه من ثبت نام کردم هنوز تحویل نگرفتم
گزارش
پاسخ دادن
04:38  1395/03/31

مهرشاد
0

سلام اگر کسی مدت طولانی است که دنا خریده به طور دقیق محاسن و معایب این ماشین را بازگو کنه.ودیگه اینکه چرا اینقدر از ماشینهای چینی بد گفته میشه واقعا بی کیفیت هستند ؟ مثلا mvm550 بهتر است یا دنا؟ ممنون میشم اگه منو راهنمایی کنید.
23:44  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
صادق
0

سلام. مهرشاد جان اول اینکه هر خودرویی معایب و محاسنی داره شما باید ببینی چی واست مهم تر و اولویتت چی هستش. من با ام وی ام 550 اتومات رانندگی کردم مال یکی اقوام بوده. تو رنج قیمتی خودش هندلینگ خییلی خوبی داره و صندلی هاش راحتن اما تنظیم ارتفاع نداره. موتور و گیربکس بسیار خوبی داره که از نظر قدرت و شتاب چیزی برات کم نمیزاره. ظاهرش سلیقه ایه اما من مشکلی ندارم. کولر خوبی هم داره و اتاقو صندوق بسیار جادار جون میده واسه سفر. شما احتمالا با گیربکس دستی میخوای بخری. از نظر آپشن و خدمات پس از فروش از دنا میبازه اما بقیه موارد بهتره.. دنا نسبت به بازار و کیفیت خودروسازی ما خوبه اما از نظر مهندسی خیلی جالب نیست و موتورش اون بازده ای که باید داشته باشه رو نداره..من با دنا رانندگی نکردم ولی چیزی که به نظر میاد گله و شکایت راجب ef7 زیاد بوده میگن حل شدهدالله اعلم. سیستم تعلیق هم من با ام وی ام رانندگی کردم ماشین نرمی بود اما انگار اینم شانسیه چون بعضی ها میگن از دست انداز رد میشیم از ناحیه کمک فنر عقب صدا میده و تعلیق عقب خشکه..دنا هم سیستم تعلیقش قدیمی و بخاطر صندلی سفت و کوچیکش آزاردهند
گزارش
پاسخ دادن
10:48  1395/03/31

میلاد
8

بدون تعصب و با اطمینان میگم؛ دنا بهترین و کاملترین خودروی داخلی تاریخ ایران هست
23:33  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
محمد
35

سلام من تجربه 30000کیلومتررانندگی بادنا وهمین اندازه باپارس داشتم ومیخواهم واقعیت روبه شما بگم ومقایسه ایداشته باشم. 1_شتاب پارس روفابریک به سختی 13ثانیه زدم وهمچنین به سختی بادنا 11/5زدم وتخته گاز باپارس تونستم بازبه سختی وبهمراه جی پی اس 197تابرم ولی بادنا تونستم تا211تابرم ازنظراستحلاک بااینکه دوخودرو راصفر گرفته بودم ولی پارس چندبار مشکل الکتریکی به وجود آورد اما دنامشکلی نداشت ازنظرآپشن وظاهر که همه چیز مشخص است ودناواقعاترمز های بهتری داره اما ازلحاظ محکمی‌ مشکلی پیش نیامده که بخوام براتون بگم امفضای پای سرنشینان عقب دردنا کمتر از پارس هست امیدوارم تجربم برای بقیه مفیدباشد
22:48  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
پیروز
14

همه دنا سواران میگن مشکلی با سربالایی ندارن و واقعا هم درست میگن موتور دنا کاملا انطباق با گیربکس هم داره از نظر من دنا توی تمام شرایط جاده ای از همه ماشین های ایرانی بهتره
18:58  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
.
2

‍پراید سوارها هم میگن مشکلی با سربالایی ندارن
گزارش
پاسخ دادن
07:43  1395/03/31

مهران
14

با ماشین دنا راحت و بدون دنده معکوس از سربالایی میشه بالا رفت هر کسی گفته نمیشه معلومه راننده نبوده یا تا حالا دنا ندیده
18:56  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
ظریف
0

دوستان یه سوال داشتم اگه موقع عوض کردن روغن فیلتر رو هم عوض کنی چقدر باید روغن بریزی 5 لیتر یا 5 لیتر و نیم ؟
15:27  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
احمد
2

سلام 5 و نیم لیتر. ضمنا سعی کنید هر دفعه که روغن عوض میکنید فیلتر رو هم تعویض کنید
گزارش
پاسخ دادن
18:53  1395/03/30

meysam
0

سلام خدمت همه دوستان، من ميخام يه سمند EF7 بگيرم، ولي تو پيچ سمند حسابي از موتور EF7 بد گفتن و آدم رو دو دل ميكنن، من كاري به سربالايي و معكوس كشيدن ندارم، فوقش 4 تا معكوس بكشم، اين همه با پرايد كشيدم، آسمون كه به زمين نيومد!!
ميخام بدونم دنا هم روغن كم ميكنه؟ مشكل اويل ماژول داره؟ روغن سوزي داره و هيچ كس نميتونه تعنيرش كنه؟ ممنون ميشم جواب بدين.
14:38  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
ممتاز
9

یخورده خودت فکرکن اگه اینقدر دنا ماشین بدی بود پس چرا روز به روز داره به طرفداراش اضافه میشه . طرف 5 ساله که سمند ای اف سون داره برای تعمیر موتور حتی یکبارم مکانیکی نرفته به شایعات گوش نده و در ضمن هیچ دنده معکوسی هم کشیده نمیشه حتی گیربکس و موتورش هم بهتر از پارس ،405 ،206 وغیره...... هست مطمئن باش
گزارش
پاسخ دادن
15:18  1395/03/30

شریف
8

واشر زدن سمند ای اف سون مال سری های اول بوده که این مشکل بطور کامل رفع شده و هیچ روغن ریزی نداره و نخواهد داشت
گزارش
پاسخ دادن
15:25  1395/03/30

meysam
4

من خودم هم از اين تعجب ميكنم، اين همه دنا و سمن EF7 تو خيابون، يعني همه مشكل دارن؟ البته قبول دارم ماشين تو ايران مثل تخم مرغ شانسي ميمونه.
يه چيز ديگه ام شنيدم كه كيفيت تجهيزات دنا از سمند بيشتره و خرابي سمند بيشتر.
واقعا چقدر خوبيم ما، همه جاي دنيا با ذوق و شوق ماشين صفر ميخرن، اينجا با دلشوره و نگراني!!!
گزارش
پاسخ دادن
15:27  1395/03/30

کیانی
0

تعداد ef7‌ ها یک دهم تعداد xu7 ها نیست
گزارش
پاسخ دادن
15:32  1395/03/30

مرتضی
14

کاملا منطقی هستش ،زیرا xu7 حدودا 400 سال از سنش مگذره
گزارش
پاسخ دادن
17:35  1395/03/30

محسن
10

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص خودروهایی که شماره‌گذاری آنها متوقف شده است گفت: از شرکت ایران خودرو سمند CNG (با موتور XU7)، سمند سورن CNG (با موتور XU7)، پژو 206 اس دی CNG (با موتور XU5)، پژو 405 CNG (با موتور XU7)، پژو پارس CNG (با موتور XU7)،
قابل توجه بعضی ها
14:25  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
کیانی
6

دوست عزیز ولی کل بار حمل و نقل سواری های کرایه و تاکسی بین شهرها و داخل شهر بر دوش xu7 گازسوز هست چطوری میخوان متوقفش کنن ؟؟ اینها همش حرفه . چند وقتی گیر میدن بعدش دوباره شروع میشه حداکثر با نصب یه کاتالیزور جدیدتر دوباره تولید میکنن . متاسفانه موتوری نیست که واقعا بتونه جای xu7 رو بگیره یعنی هم قطعاتش ارزون باشه هم همه جا تعمیرکارش گیربیاد هم کشش و قدرت خوبی داشته باشه . رو ای اف سون که اصلا نمیشه حساب باز کرد چون به همه ثابت کرده که نه کشش خوب داره نه کیفیت وقتی هم خراب میشه که دیگه میشه مصیبت . قطعاتش هم که فوق العاده گرون و کمیاب هستن و هر مکانیکی هم تعمیرش نمیکنه حتی نمایندگی ها دل خوشی ازش ندارن . tu5 هم که کشش نداره رو 405 و سمند و گاز سوز هم که اصلا نداره . همون بنزینیش هم به زور راه میره چه برسه بخوان tu5 رو گازسوز هم بکنن رو سمند و 405 پس میبینیم که چاره ای نیست و واقعا xu7‌جانشینی نداره واقعا هنوز
گزارش
پاسخ دادن
16:05  1395/03/30

رضا22
4

میبینم که این سری با نام کیانی وارد شدی ؟ چطوری نمیشه رو ef7 حساب بازکرد موتور ef7 پایه گاز سوز هست و وقتی با گاز حرکت میکنی مثل بنزین راه میره حتی میتونی باهاش کولر بگیری و با گاز افت خیلی خیلی کمی نسبت به بنزین داره من کسی رو می شناسم که چهارساله این ماشین رو داره و همش هم از گاز استفاده کرده یندرت از بنزین استفاده کرده هیچ مشکلی هم براش اتفاق نیفتاده . این طرز فکرشما دیگه جواب نمیده واتفاقا تعمیر موتور ef7 بمراتب هزینش کمتراز xu7 هست ولی تعمیرکاری که تعمیرکار باشه نه کسی که در عرض سه روز میشه تعمیرکار و جلوی xu7 رو گرفتن برای دولت هیچ کاری نداره همونطور که از این به بعد بیشتر روی ef7 برای تاکسی ها سرمایه گذاری میشه یه مثال میزنم مثل سهمیه بندی بنزین که اول گفتن دولت نمیتونه همچین کاری رو انجام بده و بعد گرون کردن بنزین پس میشه
گزارش
پاسخ دادن
08:44  1395/03/31

رضا22
3

یه جایی از حرفات گفتی به همه ثابت کرده که موتور ای اف سون نه کشش خوب داره نه کیفیت منظورت از همه مثلا کیه؟؟؟؟ شاید فقط خودت رو بگی .یعنی تو میتونی جای همه تصمیم بگیری ؟ تو خودت رو همه حساب میکنی ؟ اتفاقا همه از ابن موتور ای اف سون خیلیم راضی هستن
گزارش
پاسخ دادن
10:56  1395/03/31

.
11

سلام . با دنا از سربالایی راحت بالا میری ولی پارس xu7 همین مسیر رو با جون کندن بالا میره . این همیشه یادت باشه توی گردنه که ef7 یک دنده بالاتر با دور موتور کمتر بدون فشار و داغ کردن و افت کولر خیلی راحت تر بالا میره . xu7‌ فقط به درد کفی میخوره سربالایی که رسیدی دیگه لنگ میزنه و باید شروع کنی به دنده معکوس دادن و رانندگی دور بالا تا کشش ضعیف موتور رو جبران کنی و یک چشمت همش به جاده باشه و چشم دیگه ات به دور موتور که نکنه بیاد.
14:16  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
قادر
6

برادر من خواعشا حرف مفت نزن موتور xu7 کارش بالا رفتن از گردنه و سربالاییه این حرف شما نشان از عدم اطلاع شما حتی یک اپسیلون از فنی خودرو داره
گزارش
پاسخ دادن
15:16  1395/03/30

کیانی
5

xu7 سالار کشش هست و با این حرفهای بی منطق تخریب نخواهد شد . xu7 هر چیزیش بد باشه از کشش عالیش نمیشه ایراد گرفت
گزارش
پاسخ دادن
15:34  1395/03/30

سید
0

باسلام دوستانی که دوربین دنده عقب نصب کردن لطفا جواب بدن چه مارکی و چه قیمتی؟؟ممنون.
14:03  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
تارا اتوماتیک
0

سلام
تاریخ تکمیل وجه ورنگ ماشین و تاریخ تحویلتون جسارتا کی بوده جناب؟
گزارش
پاسخ دادن
15:29  1402/09/21

مرتضی
2

اپکو می زنه با دید در شب حدود 140,000 تومان
اگه تهران هستید قبلش با شماره 44531020 تماس بگیرید ، که تموم نشده باشه. کیلومتر 11 جاده مخصوص
گزارش
پاسخ دادن
17:20  1395/03/30

سید
0

ممنون اقا مرتضی.
گزارش
پاسخ دادن
10:40  1395/03/31

ممتاز
5

گیربکس 405 = صدای زوزه شبیه به زوزه گرگ
گیربکس 405= بیرون زدن دنده
موتور 405 = واشر زدن + روغن ریزی
و همین طور پارس
13:43  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
2

گیربکس دنا با 405 و سمند و پارس و سورن یکیه
گزارش
پاسخ دادن
13:53  1395/03/30

ا
0

رشحدودا 35روز طول میکشه تقریبا 25تیر ماشینتون میاد
12:46  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
system
5

من قبل از ثبت نام راجب این ماشین خیلی تحقیق کردم و خوشحالم که دارم میگیرمش
12:46  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

راجب درست نیست ‍! راجع درست است !
گزارش
پاسخ دادن
13:18  1395/03/30

مهدی
8

خدایی بیکارتر از شما ها تو دنیا وجود نداره
گزارش
پاسخ دادن
13:41  1395/03/30

مرتضی
4

استاد ، کلمه کامل (راجع به) هستش که مخففش میشه (راجب)
گزارش
پاسخ دادن
17:26  1395/03/30

محمد
0

خخخخخخ
چقدر بحث راجب شیرینه
گزارش
پاسخ دادن
11:58  1395/03/31

صادق
0

دوستان من بین دنا وجک جی 5 دستی میخوام یکیشو انتخاب کنم،دوستانی که تجربه یکی یا دوتاشونو دارن لطفا راهنمایی کنن کدومشو پیشنهاد میدین،لطفا با دلیل بهم بگین.ممنونم.
12:40  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
دنا
3

جک موتورش به بدنه اش نمیخونه و سنگینه. کیفیت رنگش بد خدمات پس از فروش همه شهرها نداره. مصرف زیاد. اما سیستم تعلیق خوبی داره انصافا. دنا بگیر چه از نظر قدرت موتور چه آپشن و کیفیت بهتره خدمات پس از فروش خوبی هم داره. از نظر راحتی و سیستم تعلیق و ظاهر جک بهتره
گزارش
پاسخ دادن
16:18  1395/03/30

صادق
0

میشه توضیح بدین سیستم تعلیق چیه وآیا در دنا چطوره ومصرف جک تقریبا چقده؟ازدنا بیشتره؟.واینکه بازار دست دوم کدومشون بهتر یا بدتره،ممنونم.
گزارش
پاسخ دادن
18:06  1395/03/30

کاربر: ارمااان
2

اقا هرچی دوست داری بگیر ... همش یه چیزه .... جک ودنا و پژو اینا همه یکی هستند...فقط مارکش چیزه دیگه ای ...همشون قطعات داخلی توش کار شده ... بقیش با خودت ......
گزارش
پاسخ دادن
15:35  1395/03/30

system
0

سلام من 19 خرداد ثبت نام فروش فوری کردم کسی میدونه کی تحویل میدن؟؟
12:34  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
هادی
0

2 دی
گزارش
پاسخ دادن
13:02  1395/03/30

مانی ۱
0

اول مرداد احتمالا تحویلت بدن،چون همه رو با حدود پونزده روز تأخیردارن میدن ،البته بستگی به رنگشم داره،شماچه رنگی ثبت نام کردی؟
گزارش
پاسخ دادن
14:23  1395/03/30

فاطمه
2

فعلا که ماشینهای تحویل خرداد نتونستن به موقع تحویل بدند و هرچه تاریخ ثبت نام به اواخر خرداد نزدیک میشه تاخیر شون بیشتر میشه .
گزارش
پاسخ دادن
15:14  1395/03/30

مجتبی
10

بنظر من اگه بین چهل تا پنجاه ملیون پول دارید حتما دنا بخرید . دنا ماشین خیلی خیلی خیلی خوبی هست
11:35  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
J4 آبان
0

400 میلیون هم دولت میخواد بخوره.
گمرک و عوارض و ...
گزارش
پاسخ دادن
20:52  1402/09/22

علی
2

وقتی با دنا از یک سربالایی بالا میری و یا از سرعت گیر رد میشی همیشه یادت باشه که xu7 همین مسیر رو راحت حداقل با یک دنده بالاتر میره . این همیشه یادت باشه توی گردنه که xu7 یک دنده بالاتر با دور موتور کمتر بدون فشار و داغ کردن و افت کولر خیلی راحت تر بالا میره . ef7‌فقط به درد کفی میخوره سربالایی که رسیدی دیگه لنگ میزنه و باید شروع کنی به دنده معکوس دادن و رانندگی دور بالا تا کشش ضعیف موتور رو جبران کنی و یک چشمت همش به جاده باشه و چشم دیگه ات به دور موتور که نکنه بیاد زیر 4500 و دستت هم روی دنده که آماده معکوس کشیدن باشی
11:17  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
احسان
2

کاملا موافقم من خودم بارها دیدم که موتور های کم حجم تو سربالایی کم میارن
گزارش
پاسخ دادن
11:31  1395/03/30

mehrdad
4

لذت رانندگی با دنا عالیه.....
حالا بزار دو تا معکوس هم بکشه....
آقا هر کس قصد خرید دنا داره حتما یگیره مطمین باشید عالیه
ما همه ماشین های داخلیو داشتیم اما سوار دنا شدن یه چیزی دیگست تازه متوجه میشید که چه ماشین خوبی بوده و شما نگرقتید


ذر پناه خداوند
گزارش
پاسخ دادن
11:46  1395/03/30

مرتضی
4

دادش همینکه میگی ،یه چشت به جاده و یه چشت به دوره موتور باشه، همین نشون میده اصلا رانندگی بلد نیستی ، چون راننده با گوشش و صدای موتور تشخیصه به موقع میده نه اینکه دایم به دوره موتور نگاه کنه. و دیگه اینکه اصلا دنا سوار نشدی ، چون اگه سوار شده بودی این ادعا رو نمیکردی.
گزارش
پاسخ دادن
12:05  1395/03/30

علی
1

منظور از چشمت به دور موتور باشه یعنی اینکه باید مواظب باشی دور موتور پایین نیاد وگرنه چه ربطی داره به نگاه کردن به دور سنج و کیلومتر شمار ؟؟
گزارش
پاسخ دادن
12:56  1395/03/30

dena
10

خودرو دنا با تووجه به کشش موتور مناسب و هندلینگ خوب و ایمن در سفر و وجود اپشن های زیاد و با کلاس بودن بهترین ماشین ایرانی و در حال حاظر لوکس ترین خودرو ایرانی است
08:45  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
مهران
8

ماشین دنا از همه لحاظ به عنوان یک ماشین ایرانی عالی و در حال حاضر از تمام ماشین های ایرانی بهتره و حرف نداره
07:51  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
رایان
2

دوستان دنا سوار بالا رفتن آمپر دما در 1000 کیلومتر اول طبیعیه یا نه؟؟؟؟
بعضی وقتا دما خیلی بالا میره پرسیدم گفتن اوایل طبیعیه خواستم دوستانی که دنا دارن کمک کنن
در ضمن دنا از همه لحاظ عالیهههخ واسه خریدش شک نکنید
فقط چند اشکال جزئی داره مثل دیسک عقب که متاسفانه مدل های 95 هم ظاهرا حلش نکردن ولی خدمات پس از فروش عالیه
05:07  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
رخيمي
1

درود
مشكل نداره ديسك عقب عزيزم
گزارش
پاسخ دادن
19:21  1395/03/30

رایان
1

به نظرتون مشکل بالا بودن دما در اوایل طبیعه؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
19:43  1395/03/30

کاربر: MohaMMad
0

داداش ما که تحویل 95 هستش دیسک عقب هم هیچ مشکلی نداره.احتمالا از شما فقط مشکل داره.ببرید نمایندگی فورا درستش میکنن
گزارش
پاسخ دادن
01:34  1395/03/31

یاصر
0

سلام دوستان دنا سوار لطفا راهنمایی بفرمایید.بنده تو کیلو متر 5000 میخوام روغن و فیلتر دنا مو عوضش کنم .بهترین جا برای تعویضش همون تعویض روغنی ها هستش یا نمایندگی ؟ آخه میگن فیلترش حساسه باید دقیق جا بره در غیر اینصورت باعث نشتی میشه .وبعدش هم بهترین روغن موتور واسه دنا کدوم هستش ؟ ممنونم میشم راهنمایی بفرمایید
02:47  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
منصور
3

سلام /بهتره برید بیرون ..اما بهترین روغن به ترتیب:
1- کاسترول مگناتک
2- توتال 7000
روغن ایرانی به هیچ وجه ..آشغاله ..و سعی کنید حتما از یک نوع روغن همیشه استفاده کنید ..
گزارش
پاسخ دادن
11:14  1395/03/30

یاصر
0

ممنونم منصور جان لطف کردین
گزارش
پاسخ دادن
18:48  1395/03/30

پیروز
14

دنا واقعا از همه لحاظ ماشین خوبی هست
23:09  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
J7 مرزی
0

سلام میشه جواب بدین ماشین چی بوده و کدوم شهر هستین
گزارش
پاسخ دادن
15:36  1402/09/19

Radin
0

J7 سفید
۸ شهریور ثبت نام کردم
۲۱ ابان پلاک شده
تماس گرفتن ۲۱ آذر برای تحویل گرفتن
گزارش
پاسخ دادن
00:27  1402/09/20

Radin
0

J7 سفید
۸ شهریور ثبت نام کردم
تماس گرفتن ۲۱ آذر برای تحویل دادن
گزارش
پاسخ دادن
00:09  1402/09/20

Radin
0

J7 سفید
۸ شهریور ثبت نام کردم
تماس گرفتن ۲۱ آذر برای تحویل دادن
گزارش
پاسخ دادن
00:12  1402/09/20

مصی اس ۳
0

چه ماشینی و رنگی؟
گزارش
پاسخ دادن
15:31  1402/09/19

J7 مرزی
0

سلام میشه جواب بدین ماشین چی بوده و کدوم شهر هستین
گزارش
پاسخ دادن
15:33  1402/09/19

J7 مرزی
0

سلام میشه جواب بدین ماشین چی بوده و کدوم شهر هستین
گزارش
پاسخ دادن
15:38  1402/09/19

کرمان موتوره
0

کرمان موتوری عزیز دروغ ننویس
گزارش
پاسخ دادن
15:58  1402/09/19

مهدی s5
0

کدوم مدل ؟
گزارش
پاسخ دادن
16:07  1402/09/19

Radin
0

J7 سفید تهران
۸ شهریور ثبت نام کردم
تماس گرفتن ۲۱ آدر برای تحویل دادن
گزارش
پاسخ دادن
00:00  1402/09/20

Radin
0

J7 سفید تهران
۸ شهریور ثبت نام کردم
تماس گرفتن ۲۱ آدر برای تحویل دادن
گزارش
پاسخ دادن
00:06  1402/09/20

فیروز
0

مثلا از چه لحاظ؟
گزارش
پاسخ دادن
08:20  1395/03/30

مهندس
1

شما دوست داری از چه لحاظ باشه
گزارش
پاسخ دادن
11:50  1395/03/30

مرتضی
4

از دور بو نکش ، یه بار سوار شو ، اونوقت می فهمی از چه لحاظ
گزارش
پاسخ دادن
12:09  1395/03/30

رضا
9

اعتراف میکنم . حامد محمد علی خودم هستم ببخشید من بیمارم من ب ر د ه شما هستم ا س ه ا ل خوردم
22:54  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
رضا
4

قبلا هم با اسم مرادی و بهبهانی تو پیج سمند نظر میذاشتم
گزارش
پاسخ دادن
08:21  1395/03/30

رضا
1

برای تقویت گیربکس دنا از ست کرانویل و پینیون زانتیا 2000 17*81 استفاده کنید کشش ماشین فوق العاده میشه از استوک فروشیا قابل تهیه است
20:46  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
S3 سفید کرج
0

من۲۶شهریور تاریخ قراردادمه هنوز فاکتور نشده
گزارش
پاسخ دادن
22:53  1402/09/18

S3 مهرماه
0

S3ها که ثبت نام مهر هستن را اکثرا تو آذر فاکتور کردن یتعدادی موندن که تا آخر آذر اوکی میشه از همه
گزارش
پاسخ دادن
23:45  1402/09/18

علی
0

سلام .این دنا وقتی خاموش میشه دمای موتور اگه حتی به بالاترین درجه هم برسه فن انوماتیکش روشن نمیشه !!! حتما باید سوییچ رو باز کنی تا فن شروع به کار کنه .طبیعیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
20:29  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
عیسی
2

نه داداش.ماشین من فن میزنه حتی خاموش میکنی
گزارش
پاسخ دادن
21:05  1395/03/29

تنها
6

برا دنا کاملا طبیعیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
22:51  1395/03/29

امیر2
3

مال من هم همین طور است
گزارش
پاسخ دادن
00:03  1395/03/30

ali3850
0

سلام.ماشین منم همینجوریه..وقتی خاموشش میکنم دمای آب ماشین تا حد زیادب بالا میره و‌حتی فن اتوماتش روشن نمیشه..حتما باید ماشین روشن بشه اما بعد روشن شدن ماشین درعرض ده ثانیه دمای اب از وسطم کمتر میشه.البته ما تو منطقه گرمسیر زندگی میکنیم و هوا واقعا گرم میشه اینجا...نمدونم ماشین من ایراد داره با کلا اینجوریه.البته ماشین قبلیم اینجوری نبوذه..دوستان دناسوار اگ کسی قبلا ب این مشکل برخورد کرده و حل شده لطفا راهنمایی کنه
گزارش
پاسخ دادن
00:26  1395/03/30

امیر2
0

سلام مال ماهم همین گونه است چند نمایندگی بردم با مهندسینشان هم صحبت کردم همگی گفتند طبیعیه وموردی ندارد
گزارش
پاسخ دادن
15:40  1395/03/30

میثم
9

دنا سالار ایرانی جاده های وطنم.
20:27  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
همسایه
5

یادش بخیر یه روزیم پیکان واسه خودش سالاری بود!!!
گزارش
پاسخ دادن
22:53  1395/03/29

حسین
4

دمت گرم میثم جان هم جملت زیباس هم دنا واقعا سالاریه برا خودش
گزارش
پاسخ دادن
00:24  1395/03/30

مجید
11

سلام بر همه دوستان
من ده ماهه که ماشینمو تحویل گرفتم (دنا آبی کبود) .
بعد از 16500 کیلومتر رانندگی تجربیات خودم در اختیارتون میزارم.
1. شتاب اولیه قابل قبول
2. مصرف بنزین در جاده 6.2 و در شهر 9.6
3. هندلینگ بسیار خوب
4. امکانات و آپشنهای کاربردی مناسب
5. نرم و بیصدا بودن موتور در تمام سرعتها
6. کولر و بخاری با کیفیت بالا
7. نرم بودن فرمان و کلاچ
8. خدمات پس از فروش بسیار مناسب
18:37  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
حمید
11

من میگم به خاطر سیستم زمان بندی متغغیر سوپاپ تو دنابه هیچ عنوان صدای سوپاپ ها تو دنده مرده نمیشنویم . یعنی مثلا شما با دنده 2 و دور روی 1000 تا هم به نرمی و بدون هیچ صدای اضافه از موتور شتاب می گیرید.
موتور خیلی نرم کار می کنه طوری که تو دور آروم شما صدای موتور داخل کابین نمیاد . و کلا دنا موتور کم صدایی داره.
قطعات به کار رفته تو موتور کیفیت خوبی دارند.
موتور دنا به راحتی و بدون فشار کیلومتر 190 پر میکنه.
18:28  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
رضا
8

تنها دلیل مصرف کمتر ef7 نسبت به xu7 این هست که گشتاور مناسب در همه دورها میتونه ارایه بده . کشش دنا و شتاب اولیه خوب دنا هم دقیقا به همین دلیل هست. ef7 میتونه به سادگی xu7 رو تو جاده جا بزاره. طراحی و ساخت موتور مدرنی که بتونه هم گشتاور دور پایین و هم گشتاور دور بالای خوبی تولید کنه و همزمان کم مصرف هم باشه در ef7 نمایان است.
18:26  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
عسگر
14

بنده یک نیسان ابی گرفتم موتورشو دراوردم بجاش xu7 انداختم و خیلی داره گشتاور تولید میکنه. بعضی وقتا ذخیره ش میکنم میفروشم. XU7 واقعا گشتاورش خوبه.
گزارش
پاسخ دادن
18:43  1395/03/29

Alex
9

دنا به نسبت قیمتش ارزش خریدن داره.
پنخ ماهه که تحویل گرفتم. پس از طی نمودن مراحل آبندی مبادرت به سفر نمودم.
مبدا تهران و مقصد بندرعباس. به جرات میتوانم عرض کنم که اصلا احساس خستگی ننمودم. بسیار راحت این مسافت را چه در رفت و چه در برگشت طی نمودم. ماشین بسیار نرم و شتاب عالی و هندلینگ خوب و امکانات و آپشنهای آن کاربردی ( کروز و رهیاب و مولتی مدیا و ...) از انتخابم بسیار راضی میباشم.
18:24  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
محمد رضا
4

موتور دنا EF۷ بواسطه استفاده از تنظیم کننده هیدرولیکی سوپاپ‌ها در هیچ زمانی نیازی به تنظیم فیلر سوپاپ‌های موتور نیست. طراحی اجزای این موتور ۱۶ سوپاپ به نحوی صورت گرفته است که به واسطه محاسبات رایانه‌ای پیچیده سطح صدا و لرزش موتور به خصوص در دور آرام بسیار مطلوب و متناسب با موتورهای روز دنیا بوده و از نظر سطح دستیابی به استاندارد آلایندگی نیز توانایی اخذ بالاترین استانداردهای روز اروپا (Euro5) را دارا می‌باشد.
18:22  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
سلام
0

سلام .کسی میدونه این. دنای جدید کی میاد? اچ سی کراس. کسی میدونه کی دوباره پیش فروش میشه?
17:59  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
دوست دار دنا
12

من عاشق دنا هستم و دنا رو دوست دارم و مطمنا از همه ماشین های ایرانی سرتره
دنا خوب و عالی باهندلینگ فوق العاده مصرف موتور کم کشش موتور مناسب و خلاصه همه چیزش عالیه
17:13  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ارمااان
6

دنا هم عاشق شماست
گزارش
پاسخ دادن
18:06  1395/03/29

Sami
20

این کسایی که میان اینجا بد دنارو میگن . واقعا حالشونو درک میکنم . چون از خریدش عاجزن و میخوان یه جوری خودشونو توجیه کنن که ماشین خودشون واقعا عالیه و از حسادت گیر بدن به یه ماشین دیگه . نکته مهم اینجا هست اگر دنا واستون مهم نبوده تو این پیج اومدید چکار ؟؟؟؟ اقا ماشین بو قبول همه ماشین های ایران خودرو بدن . تو هر کدوم فکر میکنی بهت ه رو برو بخر . دنا نخر . بزار ما که دنا خریدیم بدبخت بشیم . بزارید سوار ماشینی بشیم که 100 تا بیشتر نمیره . موتورش جعلیه . بزارید سالی 10 بار موتورشو عوض کنیم بازم سوار بشیم . شما ماشینی که میخوای رو سوار شو که 20 سال یه بار هم تعمیرگاه نمیبریش . میای تو این پیج نظر میدی که چی ؟؟؟ اینا از حسادته برادر . تو نمیخواد دلت برای ما بسوزه
16:15  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
ehsan
12

بله دقیقا درست فرمودید کسی اگه حسود نباشه که 24 ساعت شبانه روز نمیاد این جا تخریب کنه آدم ها با کلامشون نشون میدن در باطنشون چه خبره تو پیج سمند ef7 و ال90 هم هستن این دسته از جانداران!
گزارش
پاسخ دادن
18:01  1395/03/29

مکانیک
4


اگه موتور فورد موستانگو بزارن رو دنا با آپشن های بنز و آئودی عمرا بتونم با ظاهر زاقارتش کنار بیام ماشینی که حتی استاندارد طراحی هند رو هم پاس نکرد!!!
14:58  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
علی دنا سوار
18

به قول بنده خدایی
تن :تو نخر
گزارش
پاسخ دادن
15:12  1395/03/29

مکانیک
6

ببخشید من خاک پاتونم دیگه تخریب نمیکنم از دماغم در اومد
گزارش
پاسخ دادن
19:27  1395/03/29

امید
4

شما نظرت را برا خودت نگه دار. و وقتی پول داشتی در حد دنا. اونوقت خرید نکن
گزارش
پاسخ دادن
19:55  1395/03/29

مکانیک
3

چشم ، ولی اگه پولم رسید نیسان آبی کبود میخرم،خخخخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
22:43  1395/03/29

mohammad
0

جناب اقای ارمااان بنده هم تو صحبتهام به شما عرض کردم که کیفیت موتور و قطعات ساندرو و تندر به نصبت بقیه خودروها واقعا خوبه ولی یه خودرو علاوه بر اینها به امکانات و راحتی و علی خصوص برای کسی مثل من ظاهر خوبی احتیاج داره که به دلم بشینه و رانندگی باهاش ادمو خسته نکنه که این دو خودرو از این لحاظ از نظر من واقعا صفرن به همین دلیل بوده که من از سال 88 تا 95 سه خودرویی رو که ثبت نام کردم یه 405 و دو پارس بودن که از لحاظ ظاهر بنظرم از تندر خیلی قشنگترن و از لحاظ موتوری هم درسته که به پای تندر نمیرسن ولی کار منو راه انداختن و بجز چند مورد که در پیج های قبلی اشاره کردم مشکلی نداشتن اینم بگم من هرگز هیچ خودرویی رو بیشتر از دو سال نگه نمیدارم و سریع عوضش میکنم امسال هم که قصد خرید خودرو داشتم اگه دنا یه سان روف و یه موتور دیگه داشت حتما حتما برای دنا اسم مینوشتم ولی در نهایت برای برلیانس 330اتومات اسم نوشتم که ببینم چطور در میاد
14:44  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
پژمان
4

مشکل اینجاس که دنا به جز چند تا آپشن چینی و یه داشبورد واقعا هیچی نداره . این از بدنه اش هست که واقعا مشکل داره چه از نظر زیبایی چه از نظر طرح بدنه و مچ بودن قطعات مخالف بدنه باهم اونم از موتورش که اومدن پروژه شکست خورده ef7 رو با کمک همین کروز و داشبورد کمی زنده کنن که البته اصلا هم موفق نبودن و واکنش بازار همیشه به این موتور منفی بوده . شما وقتی دنا خریدی یک ماه بعدش کلی افت قیمت داره چون واقعا کسی ef7 رو ازت نمیخره و تقاضا نداره .
گزارش
پاسخ دادن
14:51  1395/03/29

سجاد
0

به نظر من که سورن بهتر از دناست
گزارش
پاسخ دادن
14:45  1395/03/30

کاربر: ارمااان
5

شما مختارید هر کاری دوست دارید با پولتون بکنید ...
گزارش
پاسخ دادن
18:08  1395/03/29

کاربر: ارمااان
0

اما یه چیزی بگم ... ببینید ؟؟ وقتی از کیفیت تولید مطمئن نیستی ، این نظریه مطرح میشه که هر چی ساده تر باشه خرابیش و اذیتش کمتره ، الان چند نفر رو سراغ دارم از کروز کنترل مینالن البته حل شد مشکلشون فک کنم .... بزارید این طوری بگم بهتر باشه، ببینید مثلا اگه پورشه بیاد رو خودروهاش کروز و اینه تاشو اتومات و ... اینارو بزاره، خیالت جمعه چون میدونی قطعات عاالی کار میکنن و کیفیت ساختشون بالاست، اما وقتی در ماشین های چینی و یا داخلی، میان اپشن زیاد میکنه تن و دل ادم میلرزه چون اصلا نه قطعات خوب میزارن و نه کیفیت ساختشون خوبه .... امیدوارم منظورمو متوجه شده باشید .... ادم وقتی چند بار بره نمایندگی برای خرابی ، واقعا اونجا اذیت میشه و اذیتش واقعا نمیارزه ... باز هم میگم اگه مثلا پورشه این اپشن ها رو بزاره چون میدونی جنس خوب کار میکنن خوووبه ... اما این محصولات اذیت میکنن ...
گزارش
پاسخ دادن
18:14  1395/03/29

دنا
14

دنا ماشینی هست که نسبت به پولی که میدی ارزش خرید داره
14:41  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
فرهاد
4

شنیدم ایران خودروقرار به این شتر گاو پلنگ یه حیون دیگه هم اضافه کنه، شماهم شنیدید؟!تصور کنیر سمند بزک شده توربو هم بشه !چه شود!!!
14:35  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
.
4

دقیقا موافقم . این توربو هم یک اسباب بازی جدیده . به اسم توربو باز یه عده ای مثل علی دنا سوار و رضا22 میرن میخرن . خیلی جالبه موتور ef7 توان 114 اسب بخار اما توی دور 6500 !! خخخخخخ!!! بگو آدم حسابی دور 6500 کجا بود ؟ موتور کات آف میکنه . اما اگر اینا میدونستن کات آف چیه که دنا نمیخریدن . الانم توربو جدید کات آف موتور رو 5500 گذاشتن خودشون هم میدونن یه چیزی سرهم کردن هر لحظه ممکنه منفجر بشه
گزارش
پاسخ دادن
14:41  1395/03/29

امید
6

شما میتونی نخری.
گزارش
پاسخ دادن
19:57  1395/03/29

دنا
0

یکی فقط ؟ اشتباه میکنید،سه یا چهار حیوانه دیگر به نامهای: رضا ، حامد، نقطه ، فرهاد و امثالهم
گزارش
پاسخ دادن
08:15  1395/03/30

حميد
2

سلام
دوستان با تريم دو رنگ يا تريم مشكي زيباتره
13:44  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
امیر
5

به نظر تریم دو رنگ عالیه
گزارش
پاسخ دادن
14:37  1395/03/29


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
Soshyan 5 نظر
Vahed Dehghani 2 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ابوالفضل : منم همینطور
وحید 2 : سلام، من که جدیدا گرفتم، کلا سه روز طول کشید، البته تهران با شهر شما فرق داره، پلاک تهران زودتر می رسه، دیگه داداش، قله‌ی این داستان همون فاکتور شدنه، الان ی ماشین کامل برای شما تو پارکینگ شرکته، نه چیزی ازش کم میشه ، نه چیزی بهش اضافه می کنم که بخوان بعدا پول اضافه بگیرن، افزایش قیمت هم نمی خوره، این چند روزم تحمل کن، بعدش راحت میشی میری دنبال زندگیت
وحید 2 : به تارادستی داداش، آقا محسن می دونه، من خودم دو هفته قبل تارا اتومات تحویل گرفتم، کمک هاش می کوبید، تو شتاب اولیه مشکل داشت ، کلا مالی نبود، دنارو من سال 98 ی دونه تحویل گرفتم ، خیلی خوب بود، اگه کیفیت اون موقع رو داشت بهت می گفتم عوض کن، ولی با تعریفهایی که الان می شنوم، اونم مالی نیست، پس در کل جفتشون مالی نیست ولی چون پلتفرم تارا از دنا خیلی جدیدتره، و هزینه هایی که برای عوض کردن متقبل می شی، شخصا اگه جان بودم عوض نمی کردم
محسن ۲ : سلام آقا وحید صبح زنگ زدم کارشناس ایران خودرو گفت معمولا از۸. الی ۲۰ روززمان مبره تا پلاک بشه دیگه نمدونم راست گفت یا دروغ
دروغ : فکرکنم بزرگترین دروغ عمرتو گفتی
تارادستی : سلام اقاوحیدشماکه میدونی تارا دستی بهتره یادناپلاس دستی میشه لطفا راهنمایی کنی تارادستی با دناپلاس عوض کنم یانه
J4 سفید : ثبت نام ۱۹ شهریور تاریخ تحویل ۳ مرداد شیراز هنوز شاسی نشده
کامی jac j4 : سلام ثبت نام ۲۰ اسفند ، تحویل سیستمی ۱۶ تیر ، در حال پلاک شدن هست . جک جی ۴ سفید ، استان فارس
Behnam : سلام، دوستان v1pکسی فاکتور نشده امروز، آخرین تاریخ چندم بوده؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رضا دو گانه اسفند : و بعد اینکه مدارک ماشین با خود ماشین میاد ایا ؟
آریزو 5 : سلام دوست عزیز شما تحویل سیستمی کی هستید
شاهین : منم همین مشکل رو دارم
اریزو بوشهر : سلام. نه کشوری هست فرقی نمیکنه. فکر کنم دارن به هممون دروغ میگن که امیدوار بشیم. به منم گفتن تا یک روز قبل من مجوز گرفته
مجتبی : 11521323
زهرا : چقد طول کشید برگشت
مصی : 12 اسفند 1401
مملی : ما ها حق مونه پس اینجا ناله نکنین،مجلس بریم مجلس بریم ،فقط نوک انگشتان کار میکنه
مجید از تهران : سهیل جان احتمال یکپارچه در اولویت هست
دنا 31شهریور : دنا اتومات 31شهریورم