امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)9.76
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7.88
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسکی پره ای خنک شونده
ترمز عقبدیسک
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)455.8
عرض (سانتی‎‏متر)194.4
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146.0
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور155
بلوتوثدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
جی‏‎پی‏‎اس (GPS)دارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کنترل صدا روی فرماندارد
کروز کنترلدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
کمربند پیش کشندهدارد
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی36 ماه یا 60000 کیلومتر
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

161707 نظر

هیربد
0

واقعا بی کارید میاید اینجا باهم بحث میکنید؟؟
00:51  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
هیربد
0

واقعا بی کارید میاید اینجا باهم بحث میکنید؟؟
00:51  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
هیربد
0

واقعا بی کارید میاید اینجا باهم بحث میکنید؟؟
00:51  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
سعید
1

کفی های فابریکی که سایپا میفروشه ، بدرد نمیخوره، زود ترک بر میداره ، از بیرون بگیرید
گزارش
پاسخ دادن
13:32  1394/11/18

مونتاک
3

باعرض سلام و خسته نباشی
در جواب به اونا که میگن دنا و سمند تو دور بالای 5000هزار دور میگیره باید عرض کنم که شما صحیح میگین واقعا موتور xumوxu7تو شتاب اولیه و تو گردنه واقعا کم نمیاره و عالی میری ولی ef7هم بد نیست و خوبه فقط باید بزاری خوب دور بگیره و کمی زمان میبره مثلا تو گردنه که نه ولی تو کفی باید بزاری حسابی موتورش فشار بهش بیاد و خوب دور بگیره که حدودا یه 5دقیقه ایی زمان میبره ولی بازم خوبه و عالی بعد از اون دیگه خوب راه میره ایشالا
21:53  1395/06/16
گزارش
پاسخ دادن
محمد
2

ef7 رو نمیخرن چون به همه اثبات شده که نه کیفیت و خوشنامی tu5 رو داره و نه کشش عالی xu7 رو . قطعاتش هم که گران و کمیاب هست و هزار تا عیب و ایراد عجیب و غریب ممکنه پیدا کنه . موقع فروشش هم که خریدار نداره و صاحب اول و آخرش خودتی .
گزارش
پاسخ دادن
07:40  1395/06/17

رامین
9

دنا بازار آزاد 49 تومان
16:06  1395/06/16
گزارش
پاسخ دادن
امیر2
1

دوست عزیز ایا این خبر موثق است؟دراین صورت دنای تولید فروردین 95 با کارکرد 14000 کیلومتر بدون هیچ گونه خط وخش با رنگ سفید وتریم دو رنگ چه قیمت است منتظر پاسخ هستم با تشکر
گزارش
پاسخ دادن
23:28  1395/06/16

پوریا
1

نظر کارشناسی رو خوب اومدی :)
گزارش
پاسخ دادن
14:30  1395/06/18

علی2
4

رضا دیگه امروز متوجه شدم که پارس tu5 دربرابر ef7 هیچه. موتور اسقاطی xum با اومدن توربو با این ملت خدا حافظی می کنه کی xum می خره پر مصرف دیگه گردنه کجا داره همش ازاد راه می شه که این موتور ها از دور موتور 3000 به بعد از شیر به موش تبدیل می شن. رضا گشتاور از نظر تو توربو بهتره یا xum کدوم رو بخرم و چرا؟؟
15:45  1395/06/16
گزارش
پاسخ دادن
پارس
4

توربو که با این بنزین و روغن سر یک سال باید اسقاطش کنی . توربو تاخیر واکنش به پدال گاز داره . برو خودت مطالعه کن ببین turbo lag چیه . این توربوی روی ef7‌فقط یک اسباب بازیه همین . تو سربالایی اصلا نمیتونی نیم کلاچ کنی به خاطر تاخیر . هیچی جای حجم موتور رو نمیگیره واقعا . گشتاور خالص در دور پایین فقط با حجم موتور به دست میاد. توربو مشکلات خودشو داره . برای خاموش کردن ماشین بعد از توقف باید حداقل یک دقیقه صبر کنی تا دور توربو بیاد پایین وگرنه اگر بلافاصله خاموش کردی دیگه روغن به یاتاقان های توربو نمیرسه و کارش تمومه . اگر ماشین بی دردسر و قوی میخوای فقط باید ماشین با موتور حجم بالا بگیری همین و بس
گزارش
پاسخ دادن
17:08  1395/06/16

احمد
1

من یک مکانیک هستم و حرف شما کاملا درسته افت دور موتور با افت شدید گشتاور همراهه به اضافه اینکه هر موتوری عموما هر چی با دور بیشتر کار کنه عمر مفیدش پایین تر میاد
گزارش
پاسخ دادن
20:56  1395/06/16

بنده خدا
4

اى كاش حداقل معنى توربو شارژ رو ميدونستى
گزارش
پاسخ دادن
21:11  1395/06/16

پرشیا
5

به نقل از سایت وان کار :
جالب‌تر اینجاست که بدانید سهم تولید آن در خطوط تولید ایران خودرو تقریبا با مجموع سهم تولید 3 محصول با برند ملی این خودروساز (سمند،رانا و دنا) برابری می‌کند!

منظور از آن همون پرشیاست . مقاله بررسی شیر پیر

سمند و مشتقات سمند یعنی دنا و سورن مخصوصا با این موتور فاجعه ef7 در بازار شکست سختی از پرشیا خوردن که دلیل اصلیش هم همین موتور ef7‌هستش . وگرنه پارس ماشین ارزانی نیست و نمیشه گفت به خاطر ارزونی میخرن مثل پراید . شکست ef7 یک واقعیته
15:26  1395/06/16
گزارش
پاسخ دادن
مجید
5

لازمه محبوبیت عمومی یک خودرو در ایران قدیمی و عقب مونده بودن اونه که پارس کاملا شرایط ذکر شده را داره پارس الان در شرایط حماسه پیکان قرار داره .واقعیت اینه که طرفداران خودروی ملی و موتور کم نظیر ef7 اکثرا از قشر تحصیل کرده وآگاهی هستند که پولشون را فقط بخاطر 2 تا چراغ گربه ای هدر نمیدن
گزارش
پاسخ دادن
20:13  1395/06/16

محسن
5

احسنت دقیقاً حق با شماست خلاصه یه نفر پیدا شد تا بگه مردم بی سواد آخه چرا به یه ماشینی که مال 50 سال پیش با اون موتور بی خودش 36 تا 40 میلیون پول میدین
بنده خودم سمند LX EF7 مدل 95 دارم و 10.000 کار کرده خیلی هم عالی و فوق العاده کم مصرف هستش در صورتی که دوست بنده همزمان با من پارس سال در آورد به قیمت 35.800.000 و 3 هزار کیلومتر ماشین نرفته واشیر سر سیلندر سوزوند !!!! اینه همون لیاقت جماعت ایرانی
گزارش
پاسخ دادن
22:23  1395/06/16

علی2
3

تو قسم می خوری که من با اسم های دیگه میام رضا به گردن ادم دروغ گو واقعا محمد رضا راست می گه من داخل گردنه نمیزارم دور موتور به 4 برسه. گشتاور دور پایین xu7 خوبه ولی ننی تونه در سرعت بالا عمل خوبی داشته باشه فشار زیادی روشه ef7 در دور 4000 هم قدرت خوبی داره هم سرعت خوبی بدون هیچ فشاری.
15:25  1395/06/16
گزارش
پاسخ دادن
میکائیل
3

ثبت نام تیر ماه همه امروز فاکتور میشن .
14:06  1395/06/16
گزارش
پاسخ دادن
ایمان
0

جدی میگی میکاییل جان؟ من ۳۰ تیر ثبتنام کردم امروزم هرچه زنگ زدم ۰۹۶۴۴۰ کسی جواب نداد.
از کجا آمار گرفتی؟
گزارش
پاسخ دادن
14:46  1395/06/16

علی
0

سلام .از کجا میدونی؟ من 30 تیرام و فاکتور نشده
گزارش
پاسخ دادن
16:32  1395/06/16

شایان
0

چقدر جالب که منم سی تیرمو تماس گرفتم گفتن 20 روز تاخیر داری.
گزارش
پاسخ دادن
18:22  1395/06/16

مرتضی
0

نه بابا من 8تیر هستم و هنوز فاکتور نشده.30تیر که فک کنم مهر فاکتور بشه
گزارش
پاسخ دادن
22:13  1395/06/16

محمد رضا از کرج
13

آقا من قبول دارم گشتاور ef7 در دور 4500 به نهایت خودش میرسه البته در دفترچه ماشین من نوشته بین 3500 تا 4500 ولی من میگم در 4500 بدست میاد ولی انتظار ما از ماشین فقط گشتاور نیست
من دوست دارم ماشینم کم مصرف و کم صدا و شتاب قابل قبول داشته باشه ولی موتور پژویی فقط گشتاور دور پایینش خوبه و اگه ازش کولر بگیری و بهش فشار بیاری موتور میاد پایین ولی ef7 این مشکل رو نداره اگه کسی باور نمیکنه بیاد باهاش سربالایی کولر میگیرم با گاز هم میرم نه بنزین ماشینم سمند ef7 پایه گاز سوزه و هر طوری دلم خواسته روندمش بدون مشکل
اگه با موتور پژویی مثل ef7 بهش گاز بدید فورا موتور داغون میشه
13:20  1395/06/16
گزارش
پاسخ دادن
S مشکی اسفند
0

با سلام واسه شما چه تاریخی شاسی و پلاک شده ؟؟
گزارش
پاسخ دادن
22:40  1403/05/22

J7
0

خرید نقدی j7 سوم بهمن ۱۴۰۲ تاریخ ترخیص ۳۰ اردیبهشت شاسی خودرو ۲۰ خرداد تا آخر خرداد هم کارت ماشین برگ سبز فاکتور بیمه را هم از نمایندگی تحویل گرفتم دوستان دوماه و ۷ روزه از بیمه گذشته کا ت سوخت هم ۲۰ روزه گرفتم خبری از تحویل ماشین نیست که نیست اصفهان
گزارش
پاسخ دادن
00:11  1403/05/23

J7 بهمن
0

من تا الان تحمل کردم از بهمن تا الان سر کاریم دو ماه از بیمه ماشین گذشته یک ماه و خرده ای هست که پلاک شده کل مدارک ماشین اومده. هر دفعه زنگ میزنی یه چیزی میگن . امروز بعد هفت ماه میگه در سف بارگیریه. خدا لعنتشون کنه.
گزارش
پاسخ دادن
15:22  1403/05/23

رضا22
10

من کاملا باهات موافقم
گزارش
پاسخ دادن
13:49  1395/06/16

سعید
11

دوستان نظر آقا محمد از کرج واقعا درسته من کامل قبول دارم الان پدرم مدل 93 داره همش از گاز استفاده میکنه مثل بنزین این سربالایی هارو میره بالا
گزارش
پاسخ دادن
13:53  1395/06/16

رضا
4

جالبه رضا22 میگه علی 2 تایید میکنه و برعکس . خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی !! ضعف کشش ef7 تو سربالایی به هیچ وجه قابل انکار و کتمان نیست . دور ef7 زیر 4000 که بیاد واقعا هیچ حرفی برای گفتن نداره و باید تو سربالایی مدام آماده معکوس دادن باشی تا دور موتور پایین نیاد وگرنه از پراید هم جامیمونی . گشتاوری رو که xu7 به راحتی و سرگاز در دور 3000 تولید میکنه این ef7 باید در دور 5000 تولید کنه .
گزارش
پاسخ دادن
15:08  1395/06/16

احمد
1

من یک مکانیک هستم و حرف شما کاملا درسته به اضافه اینکه هر موتوری عموما هر چی با دور بیشتر کار کنه عمر مفیدش پایین تر میاد
گزارش
پاسخ دادن
20:52  1395/06/16

Adel
1

سلام جهت اطلاع دوستان ، من ثبت نامی یک تیر بودم امروز فاکتور شد
13:12  1395/06/16
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

سلام کدوم شهرستان ثبت نام داشتین ؟
گزارش
پاسخ دادن
14:00  1395/06/16

ایمان
0

شما شرایطی گرفتین تحویل ۳۰ روز کاری؟ یا به اصطلاح همه پول و نقد دادی و تحویل فوری بود؟
گزارش
پاسخ دادن
14:49  1395/06/16

Adel
0

سلام از کنگاور ثبت نام کردم جزء استان کرمانشاهم
گزارش
پاسخ دادن
17:25  1395/06/16

Adel
0

45روزه شرایطی
گزارش
پاسخ دادن
17:32  1395/06/16

مهدی
1

سلام . ببخشید من دقیقا یک ماه پیش ثبت نام کردم تحویل فوری.
الان زنگ زدم گفتن هنوز فاکتور نشده. خواستم ببینم
1. معمولا حدودا چند روز بعد ثبت نام فاکتور میشه؟
2. بعد اینکه فاکتور شد تا موقع تحویل ماشین چه قدر طول میکشه؟

ممنون
13:11  1395/06/16
گزارش
پاسخ دادن
جوان
2

هنوز باید یک ماه الی چهل روز دیگه صبر کنی شاید بعدش فرجی شد ماکه صبر کردیم نشد
گزارش
پاسخ دادن
21:08  1395/06/16

جوان
2

با عرض سلام خدمت دوستان واعضای پیج از 22 تیر تا امروز 55 روزه که ثبت نام کردم به قول خودشون فروش فوری وتحویل 30 روزه بوده پولشم که کامل گرفتن 42،500 ولی کل برنامه مسافرت من و همه کسایی که در تحویل خودروشون تآخیر به وجود اومده رو به باد دادن اصلآ به حرفای اینا نمیشه اعتماد کرد
گزارش
پاسخ دادن
21:17  1395/06/16

رضا22
7

دوستان فردا صبح من با 5 سرنشین و صندوق پر دارم میرم شمال عروسی یکی از آشناها انصافا اینبار هم صندوق پر شده وهم با سرنشین کامل هر اتفاقی افتاد بخدا قسم عین واقعیت رو مینویسم اتفاقا تا دلت بخواد سربالایی هم داره
10:43  1395/06/16
گزارش
پاسخ دادن
اپتیما
2

قبولت داریم داداش ، قسم چرا؟ ef7 خوبه تیبا هم به اندازه خودش خوبه..
گزارش
پاسخ دادن
11:14  1395/06/16

رضا22
4

دوستان تمام نظرات رضا و دوستان مخالف دنا توی این تاپیک ثبت میشه ولی بیشتر نظرات ما یعنی موافق دنا ثبت نمیشه
10:08  1395/06/16
گزارش
پاسخ دادن
Amin تارا v4.
0

چه رنگی بوده؟
گزارش
پاسخ دادن
20:13  1403/05/21

مهدی
0

تیتانیوم
گزارش
پاسخ دادن
10:55  1403/05/22

میکائیل
3

سلام
من یک تیر خودرو دنا ثبت نام کردم تا به امروز هم تحویل نگرفتم
09:52  1395/06/16
گزارش
پاسخ دادن
سجاد
2

دیگه مایی که 10 شهریور ثبت نام 60 روز کردیم انشالله برا 13 بدر ماشین زیر پامونه ...
گزارش
پاسخ دادن
12:35  1395/06/16

تیبا تند وتیز
0

اشگاور تیبا از دنا هم بیشتره نمیخواهین. اقعیت رو گبول کنین
23:12  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
تیبا تند وتیز
0

اشگاور تیبا از دنا هم بیشتره نمیخواهین. اقعیت رو گبول کنین
23:09  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
تیبا تند وتیز
0

میرونید اشگاور تیبا در عمل از دنا. بیشتره ؟اگر قبول ندارید بیاید کوس بزاریم من حاضرم
22:11  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
مسعود
9

حمید جان چون این ماشین ها تیپ ترونیک داره شما جایی که نیاز به قدرت وشتاب داشته باشی میتوانی ازش استفاده کنی در ضمن ملاک فقط هجمر موتور نیست بلکه هماهنگی گیربکس با موتوره که من وقتی پشت ماشین نشستم کم آوردن احساس نکردم ولی وقتی پشت x50 لیفان نشستم ضعف شدید شتاب دیدم . واز خیدش با همه زیبایهاش منصرف شدم. در ضمن می تونی به کلبپ های آپارات مراجعه کنی و تست ماشین رو ببینی
گزارش
پاسخ دادن
09:14  1394/11/17

محمد.ش
4

سلام آقا حمیدرضا
من خودم h330 اتومات دارم و ساکن کرج هم هستم و خدا رو شکر تا بحال که بیش از شش ماهه ازش راضی هستم . نگران کم آوردن اتومات تو گردنه ها و سربالایی ها نباش.شاید از دنده دستی شتابش کمتر باشه ولی مطمئن باش اذیتت نمیکنه. اگه خواستی می تونی یه قرار بذاری ماشین منو امتحان کنی تا خدای نکرده با تردید انتخاب نکنی.
موفق باشید.
گزارش
پاسخ دادن
15:54  1394/11/17

مرتضی
2

بابا بس کنید تو رو خدا هی با این تیبا و پارس ها وارد صحبت نشید.بزارید خوش باشن با پرایدو 405 شون.

یکی جواب من رو بده.

1:اونهایی که جدیدا تحویل گرفتن موقع تحویل چه مواردی چک کنیم و چیا تحویلمون باید بدن

2:من الان 70 روز شده دقیقا که ثبت نام کردم رنگ مشکی.امروز گفتن تو این هفته فاکتور میشه.اینهایی که تحویل گرفتن رینگشون چی هست؟
20:11  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
مونتاک
6

سلام
مبارکت باشه داداش
موقع تحویل جالیوانی و دستمال کاغذی و دستمال نانو داخل ماشین هست اگه نبود ازشون بگیر.درضمن رینگش خرچنگیه
امیدوارم کمکت کرده باشم عزیز
گزارش
پاسخ دادن
23:29  1395/06/15

مونتاک
2

دوست عزیز با اسم من نظر نده. خدا رو شکر من مثل شما نیستم اینجوری خودمو خالی کنم، رو در رو که زورت نمیرسه. مدیر سایتم میدونه نظرات منو تایید کنه کاسه کوزتونو یه سره میکنم، منم واسم مهم نیس تو پیج باشم یا نه سر شما کلاه رفته نه من!
گزارش
پاسخ دادن
09:34  1395/06/16

امین
0

دنا ام شد ال نود آخه.
گزارش
پاسخ دادن
14:51  1395/06/16

توحید
0

سلام خدمت سروان گرامی
دو ماهی هست که میخوام دنا قسطی بخرم ولی به هر دلیلی مثل آماده نبودن وجه واریز اولیه و بعدش بسته بودن سایت نتونستم .
پیش خودم فکر کردم من که دارم با سورن ef7 کارم راه میافته صبر کنم توربو بخرم که حداقل یه موتور قدرتمندتر نصیبم بشه
به تمام کسانی که هنوز نخریدن توصیه میکنم منتظر بمونن یه سورن توربو سوار شدم عالی بود.
19:49  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
کاظم
0

من 13/10 تحویل گرفتم تا الان پلاک نگرفتم
گزارش
پاسخ دادن
01:03  1394/11/17

مرتضی
2

بابا بس کنید تو رو خدا هی با این تیبا و پارس ها وارد صحبت نشید.بزارید خوش باشن با پرایدو 405 شون.

یکی جواب من رو بده.

1:اونهایی که جدیدا تحویل گرفتن موقع تحویل چه مواردی چک کنیم و چیا تحویلمون باید بدن

2:من الان 70 روز شده دقیقا که ثبت نام کردم رنگ مشکی.امروز گفتن تو این هفته فاکتور میشه.اینهایی که تحویل گرفتن رینگشون چی هست؟
19:45  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
منصور
0

من نزدیک یک ماه دنا گرفتم، درکل ماشین بدی نیست،باهاش هم تو کفی رانندگی کردم،هم تو جاده کوهستانی با چهار سر نشین باک پر،وکلی وسیله تو صندوق عقب، بنظرم فقط دنده یک و دو ماشین سنگین حرکت میکنه ولشه ولی سه به بعد خوب میشه تو سر بالایی بد نبود بیشتر از این از ماشین ایرانی نمیشه انتظار داشت هندلیگش بد نیست، نسبتا راحته،تو مسیر های طولانی خسته نشدم تو رنج چهل و دو سه میلیون اپشن خوبی داره،در کل بدنیست فقط به درد جاده میخوره
18:34  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
ابان آذر
0

پیج رو تبلیغ کنید دوستان
گزارش
پاسخ دادن
13:25  1399/08/12

ابان آذر
0

https://www.farsnews.ir/my/c/43785 دعوت برای حمایت از کمپین افزایش قیمت حواله‌داران پیش‌فروش خودرو تا کی؟
گزارش
پاسخ دادن
13:27  1399/08/12

علی2
0

اا چقدر حرف گشتاور میزنید اون قدرت داره اون نداره بحث جدیدی رو باز کنید خسته شدیم
17:52  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
توربو
0

یه مشت بچه ریختند تو این پیج. اون پیج. ببین چه مسخره بازی در اوردن از خودشون!!!
تو فرمول 1 هم اینجوری برای هم کری نمیخونند. از یه سری ادمش این کارا بر میاد که شب و روزش توخواب هم نمیدیده یه ماشین ببخودش ببینه حالا تلافی عقده میکنه بابا برید اگه راست میگید بیاید تو دوتا پیج بالای دویست ملیون ماشین ببینید این اراجیو که برای هم میبافید دوتاش پیدا نمیشه فقط از ادم ندید بدید برمیاد وعقده. همین
یارو با تیبا در پیتی کلاس میزاره ای خدا
17:47  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
مصطفی
0

آقا حمید خدا رو شکر که خودت سالمی
سرت سلامت
گزارش
پاسخ دادن
23:44  1394/11/17

محمود
1

دوستان سلام
من سال گذشته x33 معمولی داشتم راضی بودم مصرفش میانگین 10 لیتر بود اما در حال حاضر x33 اتومات دارم تنها مشکلم مصرف بالاش که در حدود 16 لیتر اگه کسی نظری داره لطفا راهنمایی کنه
گزارش
پاسخ دادن
12:19  1394/11/20

کاربر: پدرام.
1

حمید آقا واقعا متاسفم

در خصوص مطالبی که فرمودید تا حدی با نظر شما موافقم . ولی مطمئنا برخی از لوازم این ماشین بجزء در نمایندگی اصلی (مرکزی ) در نمایندگی های مجاز دیگر به راحتی وجود ندارد و اینگونه نمایندگی ها جهت تامین قطغه میبایست درخواست خود را به نمایندگی مرکزی بفرستند که چندین روز زمان میبرد .
بعنوان نمونه در خرداد ماه امسال در اثر برخورد سنگ شیشه سانروف ماشین بنده شکست . در تهران به 3 نماینده مراجعه نمودم . هر سه میگفتند باید سفازش گذاری شود تا از مرکزی بیاید . برای همین ماشین را به مرکزی بردم . ماشین 24 ساعت آنجا بود . کل سیستم سانروف (با شیشه و موتور ) عوض شد و پس از آبندی و تست کنترل کیفیت ماشین را تحویل دادند . البته آن هم 600 هزار تومان خرج داشت
ولی در خصوص صافکاری و نقاشی حق باشماست چرا که هستند در این صنف استاد کارانی که واقعا ماهرتر و چیره دست تر از صافکاران شاغل در نمایندگی میباشند
در خصوص آرام پشت نگردید چون نیست - خودم خیلی گشتم (حتی تعمیر گاه و فروشگاه مرکزی) ولی گیر نمی آید ضمناا با 47651 هم تماس گرفتم بی فایده بود

موفق وموید باشید
گزارش
پاسخ دادن
09:43  1394/11/19

مهرشاد
0

سلام دوستان ایا دنا توربو اتومات تولید خواهد شد؟؟؟
عشقم دنا یه روز بالخره میخرمت
16:47  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
0

این آقا رضایی که میگه موتور xum خیلی قدرت داره .
عزیز موتور xum ایران خودرو گفتن که 2000 سی سی قدرت داره که اصلا اینطوری نیست یه موتور با حجم 1900 سی سی هست که موتور جعلی و آشغالیه که موتور 1800 سی سی خیلی بهتراز xum هستش . یعنی 100 سی سی از اونیکه اعلام کردن کمتر
15:11  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
ef7 موتور قرن ۲۱
25

چند بار خدمتتون تذکر دادم اگه موتور درست و حسابی سراغ دارید که بشه به ef7 مقایسه کرد نام ببرید تا در موردش بحث کنیم ولی اگه باز قصد مقایسه ef7 مدرن را با xu7 و xum تراکتورزاده و یا tu5 کوچولوی چینی دارید وقت ما دناسواران را تلف نکنید در ضمن ef7 توربو با ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور وارد بازار شده و به زودی در غالب دنا عرضه میشه که دیگه جای هیچ بحثی باقی نمی مونه .شما هم بهتره تاقبل از ورود دنا توربو به بازار از شر ماشین های عهد دغیانوث فعلی راحت بشید و زودتر به جمع دارندگان خودروهای پیشرفته بپیوندید
14:11  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
6

و در مورد زانتیا هم باید بگم که زانتیا ماشین خوبی هست و من هیچ وقت از زانتیا بد نگفتم ، زانتیا شتاب خیلی بالایی داره و همچنین قدرت ولی گفتم که زانتیا دیگه قدیمی شده و از لحاظ ایمنی ، ایمنی بسیار پایینی داره که بعضی ها از لحاظایمنی زانتیارو با پراید مقایسه کردن .و من هم فکرمیگم که درست گفتن زانتیا ایمنی خیلی پایینی داره
14:03  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
علی
4

ایمنی سمند و دنا بر زانتیا هیچ برتری نداره و تازه بد تر هم هست . شما گول ظاهر بی قواره و زمخت دنا رو میخورید . ایمنی به این چیزها نیست . مثلا سقف سمند در تصادف از جلو به سمت پایین قوس بر میداره که این نقص حتی در 405 هم وجود نداره . بهتر بودن ایمنی سمندو دنا یک توهم بیشتر نیست . پلتفرم تمام اینها 405 هست و از نظر ایمنی نه تنها سمند و دنا بهتر نشده بلکه بدتر هم شده . ارتفاع کمتر محل نشستن سرنشین نسبت به بدنه در کابین سمند و دنا یک حس امنیت کاملا کاذب ایجاد میکنه چون شما کمتر بیرون رو میبینی . مثل وقتی که شیشه دودی نصب کردی یک حس امنیت کاذب ایجاد میشه . هیچوقت ماشینی به قدرت زانتیا رو با عروسک دنا با این موتور ضعیف مقایسه نکن . حتی برای یک لحظه
گزارش
پاسخ دادن
15:41  1395/06/15

رضا22
4

اتفاقا 405 و پارس در تصادفات خیلی آسیب پذیرترند و 405 در تصادف سقفش کلا جدا میشه و پارس خیلی بدتر که در تصادف مخصوصا از جلو خیلی آسیب پذیرتر از 405 هست و پارس از جلو هیچی نداره و فقط تنها برتری نسبت به 405 هندلینگ بهتر پارس هست که دنا خیلی سرتر از پارس توی این موارد هست
گزارش
پاسخ دادن
16:19  1395/06/15

رضا
1

اره میدونم تو کفی Ef7 شیر میشه اما تو گردنه و سربالایی اوضاع کاملا برعکسه و Ef7‌دیگه جون بالا رفتن نداره چون گشتاور دور پایینش ضعیفه . ef7 فقط وقتی سبک و خالی و تو جاده کفی باشه و موتور دور گرفته باشه خوب راه میره در غیر اینصورت یک روباه پیر و خسته بیشتر نیست . دنا با این موتور ef7 تو سربالایی ها از 405 با قیمت 28 تومن جوری جا میمونه که اونوقت میفهمی که یک اسباب بازی خریدی نه یک ماشین
گزارش
پاسخ دادن
08:51  1395/06/16

مشتری
4

سلام دوستان
من نه تیبا دارم نه پارس و نه پژو
کلا درخصوص دنا تحقیق کردم وضعیت کشش و شتابش نسبت به خودروهای دیگه خیلی پایین تره که این خودش بخصوص در شهر اذیت کننده هستش
ولی از نظر کیفیت نسبت به دیگر خودروهای داخلی وضعیت بهتری داره

شخص بنده چون شتاب و کشش خودرو خیلی مهمه از خریدش منصرف شدم

موفق باشید
14:01  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
دنا
4

یعنی ببین اوضاع دنا چقدر خرابه که براحتی ماشین های ارزان تر واسش تو کشش و شتاب خط و نشون دارن میکشن . وجدانی اگر بری تو صفحه پارس Elx نمیبینی کسی جرات کنه با xu7‌معمولی و تیبا و 206 بیاد اظهار نظر کنه اما دنا اینقدر موتورش ضعیفه که حتی تیبا هم داره باهاش کل کل میکنه . اختلاق قیمت تیبا و 405 با دنا حدود 15 میلیونه . ماشینی که 15 تومن گرانتر از دنا باشه میشه زانتیا 2000 . اگر شما دنا سوارها راست میگید برید با زانتیا 2000 مقایسه بشید !! اگر برید صفحه زانتیا و برای دنا حرف بزنید همه میخندن بهتون . واقعا این دنا به جز آپشن و داشبورد هیچی نداره . موتورش که نقطه ضعف اصلیش هست . ماشینی که موتور قدرتمتدی نداره واقعا ارزش خرید نداره . با خرید دنا فقط پول آپشن دادی ولی از نظر توانایی حرکتی ماشین باید بیای با تیبا و 405 مقایسه بشی ! این ef7‌داره زور میزنه تا بتونه ثابت کنه گشتاورش کمتر از xu7 نیست و شتابش هم کمتر از تیبا نیست ! همین تلاش خودش یک شکسته . تازه همه میدونن که هم گشتاور xu7 بهتره و هم شتاب شروع حرکت تیبا
13:31  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
ef7-vvt
8

پارس elx ؟!!!!! اگه منظورت پارس با موتور xum باشه که فقط بدرد پایه خنده میخوره اولا که کسی اصلا طرفش نمیره دوما موتورش ۸ سوپاپه که با ۱۷ لیتر مصرف سوخت سرعتش به ۱۶۰ هم نمی‌رسه سوما قطعاتش اصلا گیر نمیاد و در آخر ماشینی که در کل صد تا دونه بیشتر تولید نشده کسی وقت باارزشش را نمیذاره در موردش کل کل کنه. حالا اگه منظورت پارس با موتور l4 بود باید خدمتت یادآوری کنم سالهاست توقف تولید خورده مشخصاتش مثل همون تراکتور xu7 هست با ۸ سوپاپ بیشتر همون ۱۵ لیتر بنزین را میخوره و همون صدای تر تر معروف را میده محل فعلی بحث در مورد این خودرو توی پیج اوراقچی ها و استوک فروشا هست .در ضمن ناراحت نشو واقعیت تلخه
گزارش
پاسخ دادن
13:55  1395/06/15

دنا پیشرفته
9

فعلا بهتر از دنا فقط میشه ماشینای بالای صد میلیون ژاپنی و کره ای پس لطفا وقت ما را با ردیف کردن اسم مسخره پارس و پیکان وتیبا تلف نکن
گزارش
پاسخ دادن
13:59  1395/06/15

رضا
1

اگر راست میگی برو با xum کل کل کن و تست بنداز ببین چیکارت میکنه . xum واقعا قدرتش زیاده چون گشتاورش خیلی بهتر از ef7 هست . تمام آمار و ارقام برای ef7‌جعلیه و در عمل خیلی ضعیف تره . خود ایرانخودرو هم برای دنا Elx موتور xum رو در نظر گفته بود اما دید اگر دنا رو با xum بده دیگه ef7 وضعیت فروشش از اینم بدتر میشه . ایرانخودرو برای دنا elx که باید قوی تر باشه موتور xum‌رو در نظر گرفته بود و این کاملا نشان میده که xum قوی تر هست
گزارش
پاسخ دادن
14:05  1395/06/15

ali3850
4

درپاسخ ب رضا
ی سر ب سایت ایرانخودروبزن.یکم ک بگردی میبینی ک قراربود دناelxباموتورxumتولیدبشه و تعدادخیلی محدودی هم تولیدشد اماشتابش نزدیک ب شونزده تاهیجده ثانیه شدش.ایا اینه موتورقدرتمندی ک ازش تعریف میکنید؟موتورu5هم ک روی سمندگذاشتن و شتابش شد هیجده و نیم ثانیه.پس فعلاحرفی برای گفتن نمبمپنه درمقابلef7
گزارش
پاسخ دادن
17:00  1395/06/15

کامبیز
7

دوستان دنا سوار لطفا تقاضا میشود جواب کسانی رو که از پیج های دیگه میان و خودروهای دیگر رو با این خودرو مقایسه میکنند رو ندهید . این پیج فقط برای تبادل اطلاعات مربوط به خودروی دنا می باشد . شاید گره از کار بنده خدایی باز کرد.
ما این خودرو رو خریدیم ، پس ازش لذت می بریم . دیگران هم با هر خودرویی که خریدن لذت ببرند . تو این وضع مملکت هرکی تونسته ماشین بخره چه پیکان باشه چه هر خودروی دیگه برای مالش ارزش و احترام قایل می باشد .
13:09  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
ef7
2

گشتاور ef7 به زور و در دور 5000 تازه به 155 میرسه !!! این Ef7 تو دور 3000 گشتاورش به 130 هم نمیرسه . عجیب نیست که چرا اینقدر کشش تو سربالایی و شتاب اولیه دنا ضعیفه و تو سربالایی اینهمه دنده معکوس میخوره . پشت چراغ قرمز وقتی چراغ سبز شد از همه ماشین ها جا میمونی چون شتاب اولیه واقعا ضعیفی داره و تا موتور دور نگیره هیچ حرفی برای گفتن نداره . مگر اینکه قبل از سبز شدن چراغ حسابی گاز بدی و کلاچ رو داغون کنی تا بتونه به خوبی 405 و پارس از جا کنده بشه . ef7 تا دورش به 4000 نرسه هیچ حرفی برای گفتن نداره . از نظر عیب و ایراد و خرابی های ناگهانی و لاینحل هم که نیازی به توضیح نیست و همه شناخت کافی از ef7 دارند . عجیب نیست که رو هر ماشینی که نصب شد تو بازار شدیدا زمین میخوره
13:05  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
علی2
4

ef7 در دور 3500 تا 4500 155 نیوتن دفترچه ef7 رو مطلاعه کن. دور بالا ef7 باعث می شه در سرعت بالا هیچ گونه فشاری به موتور وارد نشه زمانی دور بالا بده که موتور ماشین بهش فشار وارد بشه. مثل xu7 که از همه نفس نمی شه استفاده کرد
گزارش
پاسخ دادن
13:24  1395/06/15

علی2
4

همین موتور 1644 داره بدنه 1300 کیلو رو می کشه این موتور طوری طراحی شده که در دور 3500 تا 4500 155 نیتون وارد کنه و بتونی از تمام نفس موتور استفاده کنی مخصوصا جونا . xu7 در دور 3000 155 نیتون ولی همین باعث می شه سر سرعت شروع به لرزیدن بکنه یعینی بقایای دور موتور کشک ef7 از همه ی گردنه با دور 3500 بالا میره
گزارش
پاسخ دادن
13:31  1395/06/15

رضا
1

وقتی با دنا تو سربالایی از 405 با قیمت 28 تومن جا موندی میفهمی ارزش دنا چقدره . دنا تو سربالایی هیچ حرفی برای گفتن نداره . اگر دنده رو کمی دیر سنگین کنی و دور موتور بیاد زیر 4000 دیگه جون بالا رفتن نداره و از پراید هم جامیمونی . در مورد آمار گشتاوری هم که میدی صد بار بهت گفتم اگر گشتاور ef7 در دور 3500 به 155 میرسید باید راحت پارس elx و زانتیا 1800 رو هم جامیذاشتی . نکنه میخوای بگی ef7 از L4 هم قوی تر هست ؟؟ برو تو صفجه زانتیا 1800 بگو ef7 قویتر از L4 هست بعد ببین بهت چی میگن ؟ موتور ef7 در دور 5000 گشتاورش به 155 میرسه و در دور زیر 4000 خیلی زور بزنه چیزی بین 130 تا 140 نیوتن متر بیشتر نیست . ضعف کشش و شتاب اولیه ضعیف دنا هم کاملا همین رو تاکید میکنه . با آمار جعلی نمیتونی ضعف گشتاور دور پایین و میانی ef7 رو کتمان کنی
گزارش
پاسخ دادن
16:37  1395/06/15

کامبیز
7

یکی از دوستان با نام اپتیما که همان تیبا تند و تیز و سرورت می باشد در پایین گفته تیبا دارای استاندارد جهانی می باشد و به کشورهای دیگر دمنیا صادر میشود .
پسر جان ، شما تازه تیبا گرفتی ذوق داری . این تیبا شما رو من دو سال پیش داشتم . این ماشین فقط برای داخل شهر خوبه . دنده یک و دو این ماشین حتی جواب حرکت اولیه این ماشین رو نمیده . تق تق سوپاپا رو تو حرکت اولیه میشنوی غزیز من .
وقتی هم که با سرعت بالا میری مواظب چراغ چکت باش که بعد یه مدت به خاطر سنسور میل سوپاپت روشن میشه . که اگر هم توجه نکنی سر سوپاپاتو کچل میکنه .

ما این مسیر رو رفتیم قبلا . فقط بگم این ره که میروی به ترکستان است .

خودتو شیرین میکنی تیبا رو با دنا مقایسه میکی . تیبا تو هوای گرم کولرش اصلا جواب نمیده . هرکی رو که فیلم کنی کسی که تیبا داشته رو که نمیتونی فیلم کنی داداش . آبان 93 تیبا ابی کاربنی داشتم .

برو پسر جان با تیبات بازی کن . برو
13:05  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
0

زنگ زدم نمایندگی میگه شابد ثبت نام های اوایل تیر توی این هفته غتکتور بشه.
12:57  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
محمد
7

استنلی هزار لایک داری. خیلی خوب جواب تیبا سوار رو دادی
12:57  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
14

آقای تیبا سوار من کل مسیر سربالایی دیلمان رو با کولر روشن رفتم اونم تا خود دیلمان نه تا لونک درضمن شما تو جاده کفی از تیبا کولر بگیری کم میاره چه برسه به سربالایی دیلمان و همین مسیررو با پارس هم رفتم با کولر روشن که آمپر آبش دیدم از وسط دو تا خونه هم داره میره بالا تر که ترسیدم جوش بیاره که کولرش رو خاموش کردم ولی با 206 که رفتم آمپر آب از وسط یک خونه اونور تر نرفت وکل مسیر رو با 206 کولر روشن بالا رفتم من واقعیت رو میگم برام فرقی نمیکنه چه ماشینی باشه بنظرمن 206 تیپ 5 از پارس خیلی سرتره و سرور همه اینها میشه دنا
12:18  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
مظفری
3

ما با دنا رفتیم جواهر ده واقعا ضعیف بود تو راه نزدیک بود جوش بیاره کنار زدیم تا خنک بشه انصافا قدرتش تو سربالایی نیست کفی خوبه اما سربالایی اصلا با کولر که اصلا بالا نمی رفتش کولر خاموش هم اصلا نمی کشید و به زور بالا می رفت و داغ می کرد
گزارش
پاسخ دادن
13:20  1395/06/15

رضا22
0

درضمن آقای تیبا سوار من کل این مسیرسربالایی رو با کولر روشن رفتم با تیبا تو جاده کفی کولربگیری راه نمیره چه برسه به جاده دیلمان
11:44  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
سهیل
15

اونایی که آزاد وارد میشن گارانتی ندارند واختلاف قیمت بخاط گارانتیه!!!
گزارش
پاسخ دادن
08:47  1394/11/17

واقعیت
14

آقا هر موتوری معایب و مزایایی داره مثلا موتور xu7 به حدی معایبش زیاده که به راحتی میشه از خیرش گذشت و گذاشتش توی سطل زباله ولی ef7 به حدی مزایای شاخص و قابل لمسی داره که از معایب جزئی اون میشه به راحتی چشم پوشی کرد به هر حال ما فعلا در مقابل ef7 به جز tu5 که حرفی برای گفتن نداره و xu7 و xum که تولیدشون برای زمان حال فقط مایه سرافکندگی یه موتور شاخص دیگه ای نداریم
ef7 به دلیل طراحی کاملا بروزی که داره در حالت تفس طبیعی عملکرد قابل قبولی نشون داده که رضایت مصرف کننده واقعی را به خوبی تامین میکنه و در حالت توربو تبدیل به هیولای قدرت و شتاب میشه که دیگه هیچ بحثی در موردش نیست
11:42  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
علی
1

موتور Ef7 هم در حد یک ماشین لوکس مثل دنا نیست . اگر یک دنده رو تو سربالایی کمی دیرتر سنگین کردی و دور موتور کمی پایین اومد از پراید هم جا میمونی و این اصلا شایسته دنا نیست . شتاب اولیه اش هم که حسابی ضعیفه و تا موتور دور نگیره واقعا هیچ حرفی برای گفتن نداره . دنا با این ef7 و این وزنش توی شتاب اولیه از همه ماشین های داخلی جا میمونه . کلا ef7 تا دورش به 4000 نرسه واقعا هیچ حرفی برای گفتن نداره و این برازنده ماشینی مثل دنا با این قیمت نیست . وقتی تو سربالایی از 405 با قیمت خیلی کمتر جا میمونه آنوقت میفهمی که پول فقط واسه آپشن دادی و از نظر موتوری هیچی نیست
گزارش
پاسخ دادن
12:54  1395/06/15

محمد
17

روم با اون ادمیه که میگه دنا به خارج صادر نمیشه شما برو سایت ikco انگلیسی، لیست نمایندگی های midde east و africa و asia و Europe و CIS رو نگاه کن تا ببینی دنا، سمند، سورن، پژو پارس و تمامی محصولات ایرانخودرو به چه کشورهای زیادی صادر میشه...ولی تیبای تو فقط به عراق و سوریه و روسیه ارسال میشه .البته اگه انگلیسی بلد باشی خخخخخخخ
11:39  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
23

علی آقا من قبل از اینکه دنا بخرم پارس مدل 86 و 85 داشتم و قبل از پارس 206 و در ضمن لیفان 620 1800 سی سی هم داشتم . مثل بعضی ها نیستم که از پراید برسم به دنا پس نمیخواد بمن از پارس بگی بازهم میگم هیچ فرقی تو حرکت در سربالایی بین دنا و پارس نیست باین تفاوت که دنا زودتر دور برمیداره و تمام دنده معکوس کشیدن دنا و پارس یکی هست فقط دنا زودتر دور برمیداره و اون تیبا سواری که میگه تیبا هم با دو میره من منظورم تو زمانی هست که جاده شلوغه و پشت ماشین مکس داری اگه جلوت بازباشه که دنا با دنده 4 هم میتونه بره تیبا و پراید در یه همچین جاده ای اگه پشت ماشین مکس داشته باشن باید بزنن دنده یک ولی دنا یا پارس با دنده 3 هم میتونن حرکت کنن چون من این جاده رو با همه این ماشینهایی که اسم بردم رفتم و امتحان کردم .
11:35  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
محمد
13

اقای تیبا سوار یا کاربر محترم (اپتیما).
اون مگاموتوری که شما میگی اسم شرکت مونتاژ موتور هست...اسم این موتور 1.5 لیتری 80 اسبی که فقط 126 نیوتن متر اونم در دور 4000!! تولید میکنه اسمش M15GS هستش نه مگاموتور. در ضمن گشتاور این موتور که روی تیبا و ساینا نصب میشه در دور پایین و میانی ضعیفه و از پس بدنه نحیف تیبا هم برنمیاد.
موفق باشید
11:22  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
2

یه تجربه ای هم بدوستان بگم هیچ وقت تو سربالایی های شدید اگه به عنوان مثال دورماشین پایین هست و می خواهید یکدفعه شتاب بگیرید نباید به یکباره گاز رو تاآخر فشار بدید باید یخورده مونده تا به آخر برسه گاز رو نگه داردید اینطوری ماشین سری دور بر میداره و بعد از اینکه ماشین دور برداشت میتونید تا جایی که دوست دارید پدال گاز رو فشار بدید و گاز بدید . این تجربه من تو سربالایی بود یک بار امتحانش کنید
10:05  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
0

دوستان من نظرات رو خوندم بعضی ها میگن دنا با 5 نفر سرنشین و بار از سربالایی بالا نمیره . بخدا قسم من حداقل ماهی 2 بار میرم شمال واین مسیر 320 کیلومتر هست ووقتی به پایانش نزدیک میشه حدودا یک ساعتش فقط سربالایی هست باورکنید هیچ مشکلی نداره وبا دنده 3 خیلی راحت میره بالا وفقط وقتی پشت یه ماشین وامی ایستی خب این طبیعی هستش که دنده ماشین رو عوض کنی و دنده 2 بدی اینهم فقط در سربالایی شدید اینجوری میشه من پارس هم داشتم همین بود بخدا قسم هیچ فرقی با پارس نمیکنه چندبار هم تکرار کردم حتی از پارس زودتر دور برمیداره و اونجایی که من میخوام برم ارتفاعات سیاهکل هستش بالای دیلمان . یه سربالایی خیلی شدید داره که همراه با پیچ هستش که اونجا حتما باید بادنده یک بری همین من تابستون توی این سربالایی با کولر رفتم .واقعا نمیدونم بعضی ها چی میگن چرا مزخرف میگن ؟؟؟
09:47  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
اپتیما
2

اینجا موتور ef7 داره با موتور النترا و مگان و اپتیما قیاس میشه!!! موتور دنا تو شتاب و سرعت حریف مگاموتور1503 سی سی هم نمیشه ، چه برسه به النترا و اپتیما...
09:06  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
محمد رضا از کرج
0

وقتی میتونی بگی که گشتاور دور پایینش ضعیفه که پایه و اساس موتور بر دور پایین باشه و این مطلب رو نمیشه در مورد ef7 به کار برد مثل اینه که از اسب انتظار داشته باشی مثل زرافه همه جا ها رو بتونه ببینه خب داداش من قد زرافه حداقل 3 برابر اسبه
حالا هی بیایید اینجا بگید و بیخود و الکی داد و هوار کنید که بله گشتاور دور پایین ef7 ضعیفه
بابا جان یه کلام ختم کلام ef7 یه موتور دور میانی به بالاست و باید باهاش اسپرت رانندگی کنید و هر بچه ننه ای نمیتونه ef7 سوار بشه و ضمنا xu7 از دور 3500 به بالا دیگه نفس نداره و خفه میشه و گشتاور پایدار نداره و فقط گشتاور دور پایینش خوبه چون اساس کارش دور پایینه پس بنابراین مقایسه این دو موتور با این اختلاف حجمی زیاد و نوع سیستمشون کاملا اشتباهه
01:12  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
قله ای زیر پای شما فقط دنا
0

دنا بهترین ماشین برای یه ایرانی عموی من یه اپتیما 2015 داره که قبلا سمند ای آف سون داشت الان ازش بپرسی می گه ماشین فقط سمند من خودم سپر جلو اپتیما رو با دست کمی فشار دادم همه‌ی اعضایش بالا پاین می شد و کسی که دنا اتوماتیک توربو داره به کجا ثبت نام می کن قیمتش چنده فول آپشن سانروف و امنیت
00:27  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
علی2
0

ایلار tu5 فقط با خرابی ef7 اومد بالا چون موتوری مال زمان بوق نبود که ایران خودرو بتونه داخل تحریم قطعاتش رو با کیفیت بزنه . اگر ef7 کار خرابی نمیداد در تحریم ها پارس همون طور به فروش می رفت تازه دنا 2 سال اومده پارس 40 سال . حالا بگذریم از اینا تو طوری حرف میزنی که می خوای بگی گشتاور tu5 بالاتر . ef7 در دور 3500 تا 4500 155 نیتون ولی tu5 152 نیوتن ef7 114 اسب بخار tu5 108 اسب بخار حالا هم میای می گی داخل دور بالا که موتور می خواد کنده شه جالب اینجا که tu5 موتورش بخواد کنده بشه همین 114 اسب بخار رو نداره. با این نمایندگی هم خودت رو گول نزن. تو برو بفکر گیربکس ماشین خودت باش به فکر ما نباش
23:00  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
دنا2
1

سلام. من 20 تیر ثبت نام کردم. 30 روزه. کی تحویل میدن؟؟؟؟
22:04  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
شایان
0

هفته اینده شاید فاکتور کنند براتون.
در ضمت اگر تریم دو رنگ هستید شانس تحویلتون بیشتره.
شنیده شده تریم دو رنگ تاخیر بیشتری داره
گزارش
پاسخ دادن
22:49  1395/06/14

بعد از 75 روز تحویل گرفتم
16

اول از همه اینکه امروز سوار بهتریم ماشینی شدم که از صنعت خودروی ایران دراومده واقعا ایرانخودرو واسه دنا سنگ تموم گذاشته داخل ماشین وحشتناک باحاله تیپ ظاهری هم جدید و متفاوته ولی چیزی که من خیلی حال کردم موتور بود که داد میزنه از مغز متفکر طراح آلمانی دراومده واقعا لرزش و صدا در حد صفر چون اولین استارت که زدم صدای استارت اومد ولی صدای موتور به گوشم نرسید فقط از عقربه دور موتور میشه متوجه شد موتور روشنه وقتی هم که گاز میدی همون صدای با حال موتور ماشینای خارجی را میده .تنها چیزی که حالم را گرفت این همه تاخیر در تحویل بود
20:47  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
0

به سلامتی.دقیقا کی ثبت نام کردید و چه رنگی?از کدام شهر?من 8تیر رنگ مشکی ثبت نام کردم شرایطی.هنوز فاکتور هم نشده
گزارش
پاسخ دادن
22:42  1395/06/14

دنا
2

یک سفر جاده کوهستانی با ماشین پر که رفتی حساب کار دستت میاد . این دنا با این موتور تو سربالایی راه نمیره و همش باید دنده معکوس بدی و با دور بالای 4500 رانندگی کنی وگرنه از پراید هم جامیمونی . مهمترین ضعف دنا موتورشه که واقعا گشتاور دور پایین و میانی ضعیفی داره و تو سربالایی حسابی کم میاره و شتاب اولیه واقعا ضعیفی داره چون تا ef7 دورش به 4000 نرسه واقعا ضعیفه
گزارش
پاسخ دادن
08:47  1395/06/15

امیر2
0

اقای امیر چه مدل و چقدر فروختی
20:23  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
amir 3D
0

مدل مهر 94 به قیمت 40 میلیون . بدون رنگ
گزارش
پاسخ دادن
21:02  1395/06/14


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
آرش : نه اینکه خیلی انتخاب خرید داریم و کلی شرکت معتبر....
شهرام : دوستانی که بهونه فروش طلا زن و بچه و ضرر کردن و … رو میارن و مظلوم نمایی می کنند لطفا کمی سواد و هوش مالی خودشون رو بالا ببرند. کی دیگه الان پول رو به صورت ریال نگه میداره تو بانک منتظر پیام ماشین وامیسته؟ این چه حرفای اح مقانه ای هست می زنید؟ سایپا وظیفه داره شاهین رو بده. انقدر خودتون رو پایین نیارید
منتظر شاهین دنده ای زمستان : برای موعد تحویل پاییز 1403 پیامک شاهین دنده ای به صورت فروش فوق العاده نود روزه امروز 6 آذر اومد - امیدوار باشید
محمو : سلام دوستان عزیزی که پیامک فرخوان پیشنهادی ساینا براشون ارسال شده میشه لطف کنید بگید خودروی ثبت نامیشون شاهین دنده ای بوده یا اتومات؟و اولویت تحویلش پاییز بوده یا زمستان ؟ بنده اتومات زمستان ثبت نام کردم پیامکی برام ارسال نشده و توی سایتم چیزی ندیدم
اطلس بهمن : خدا سلامتی بده عیب نداره
جی ۷ تیر : خب اگه ارزه تحویل ندارین حداقل مجوز تحویل حضوری بدین مشتری خودش بیاد تحویل بگیره از شر شما ک ثافتا نجات پیدا کنه وقتی شاسی خورده خب ال دنگ بزار بیاد خودش تحویل بگیره گورمونو گم کنین دفعه دیگه همچین غلطی نکنیم با این شرکت دروغگو
فربد : دوستانی که تهران بودن قرار بود برن برای اعتراض چکار کردن؟؟
چانگان55 : لطفا نوع خودرو و تاریخ تحویل و زمان ثبت نام اعلان کنید تا ما هم بدانیم آیا تاخیر به ماهم تعلق میگیرد که سه ماه تاخیر داشتیم و مبلغ ان هرماه تاخیرچقدر است.
بیژن : 13مهر فروش فوری هنوز فاکتور نشدم خداکنه فاکتور هم نشه زمستان ماشین میخوام چکار
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
علی تیگو 7پرو پریمیوم : سلام دوستان آیا خودرو های فروش سازمانی روهم دیر تحویل میدن ؟
مالک : سلام. من از دیروز هرچی زنگ زدم موفق نشدم باهاشون صحبت کنم
علی تیگو 7پرو پریمیوم : سلام مال من ثبت نام شهریور ماه06/25 هستم وام لیزینگ رو بانک صادرات رو 23 ابان واریز کردن تمام مراحل وضعیت خودرو سبز شده جز تحویل حتی کارت ماشین هم چاپ شده و تحویل پست دادن تحویل سیستمی 7بهمن ماه هستم
محمد شیراز : سلام پاسخ به امامی دوست عزیز کلیه قرار دادها هفته چهارم ماه تحویل هست همون 30 آذر درسته
ساینا 27 شهریور : هرتاریخی که شماره پذیرش برات اومده طبق همونه سخا فقط واسه پلاک کاربرد داره نه فاکتور شدن نگران اون نباش
تحویل ابان : سلام . عزیزانی که تحویل مهر هستند براشون دعوتنامه اومده ؟
نادر غالبی : 90روزه ها نگران نباشن سایپا عمرا سپد تاخیر 38درصدی بده حتما تا 90روز حتما فاکتور میکنه
مهدی X33 cross mt : دوستان من تاریخ ثبت نام دی 1402 بودم تحویل اوایل مرداد 1403 بالاخره امروز تحویل گرفتم ماشین کلا خاکه و اینکه باتری هم خراب بود حالا گفته بیا باتری رو درست میکنیم.تا ببینیم چطور میشه. امیدوارم مدیران خودرو کلا جمع بشه حتی اگه خیلی ضرر کنم
نادر غالبی : تا 26 شهریور فاکتور شد
نادر غالبی : ملاک روز پذیرش هست نگران نباش تا 10روز فاکتور میشی