امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)9.76
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7.88
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسکی پره ای خنک شونده
ترمز عقبدیسک
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)455.8
عرض (سانتی‎‏متر)194.4
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146.0
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور155
بلوتوثدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
جی‏‎پی‏‎اس (GPS)دارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کنترل صدا روی فرماندارد
کروز کنترلدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
کمربند پیش کشندهدارد
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی36 ماه یا 60000 کیلومتر
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

161624 نظر

نیما
0

با سلام خدمت دوستان چند وقیه قصد خرید ماشین کردم با تحقیقایی که کردم میخواستم دنا بخرم الان متوجه شدم که قراره دنای جدید بیاد به بازار نظرتون چیه همینو بخرم یا صبر کنم؟
10:03  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
اشکان
1

فقط پارس TU5
گزارش
پاسخ دادن
14:38  1395/03/29

عباس
19

ماشین فقط دنا وسلام
01:10  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
تجربه-سوال؟
1

ادامه قسمت قبل تو سربالایی خوب میره بالا راضی کنندست ولی قد موتور 1800 پزو راحت نمیره بالا یعنی پزو با فشار کمتری به موتور بالا می رفت من ساکن آذربایجان غربی ام اینجا نیاز به کولر نداره اصلا ولی امروز مسافرت ی منطقه ی گرمسیری رفتم وقتی کولر می گرفتم انگار ماشین خفه می شد اصلا جون راه رفتن نداشت همه ی دست انداز هارو باید دنده یک یا دو رد مشیدم ماشین واس اینکه شتاب بگیره جون می کند اصلا باورم نمی شد این ماشین منه ک داره اینجوری جون می کنه اگ کم گاز حرکت می کردم حتی تا استانه خاموش شدنم میرفت من این مشکل رو با هیچکدوم از ماشینای قبلیم نداشتم نه پراید نه پارس تی یو فایو پارس 1800 که سالاری بود واس خودش بنظر دوستان فنی و اهل فن من رو راهنمایی کنند مشکل از کجاست همه ی ای اف سون ها اینجورین؟یکی از دوستان گفتن باطری رو عوض کنم به 85 امپری درست میشه اصلا این موضوع چه ربطی به باطری داره مگ برق خودرو از طریق دینام تامین نمیشه؟دوستان که ادعای فنی شون مخصوصا اقای رضا و نقطه حامد جای اینکه دعوا کنید و کل کل بزنید تو سر این ماشین و اون ماشین ی کار خیری بکنید بنده رو راهنمایی کنید منتظرم.
23:31  1395/03/28
گزارش
پاسخ دادن
تجربه دروغ
10

شیوه ی جدید آقا رضای نقطه. رو به نویسندگی رمان های تخلیلی آورده
گزارش
پاسخ دادن
02:30  1395/03/29

علی دنا سوار
9

ببین اصلا نفهمیدیم رضا یا نقطه هستی. باشه یکی تو راست میگی یکی هم صدام موقع مرگش
گزارش
پاسخ دادن
11:03  1395/03/29

تجربه-سوال؟
2

سلام دوستان اسم من امیده 35 سالمه عاشق ماشین و رانندگی ام بر خلاف خیلی از دوستان ک رانندگی رو خسته کننده و سردرد میدونن من اونو تفریح میدونم چه با پیکان باشه چه بنز اولین ماشینم پراید بود دو سال داشتمش خیلی ازش راضی بودم ولی هیچ وقت عطش سرعت و شتاب بنده رو خاموش نکرد واس همین رفتم سراغ 206 تیپ پنج از اونم راضی بودم ولی مشکلش تو سرعت بالا بود یجورایی ادم میترسید الانه ک چپ بکنه بعد از یک سال پارس گرفتم ب مدت 6 سال داشتمش فوقالعاده بود همه چیزش دوس داشتم ن ب قول دوستان واشر زد ن هیچ مشکل دیگه ولی بعد از چن تا درگ با پارس تی یو فایو و ای اف سون ناامیدم کرد و تو سرعت 120 ب بعد جا می میوند و باعث شد بر خلاف میلم عشق نازنینمو بفروشم وبا توجه ب بدنامی ای اف سون پارس تی یو فایو بگیرم ک ای کاش هیچوقت نگرفته بودم کلاجش و گیربکس مشکل داشت دیسک عقب صدا می داد و از همه بدتر تو سربالایی راه نمی رفت یکمی بهتر از پراید بالا می رفت واس همین دل زدم ب دریا رفتم سراغ ای اف سون سمند ای اف سون بنزینی مدل 94 گرفتم خیلی ازش راضی ام کفی از پارس تی یو فایو بهتره تو سربالایی هم راضی کنندست.ادامه دارد
23:19  1395/03/28
گزارش
پاسخ دادن
سروش
30

ما دوست داریم ماشین کم کشش بخریم که راه نمیره و بده ، ال90 سوار ها دوست دارن ماشینی بخرن که گردگیرش پاره میشه به کسی ربطی نداره تنها چیزی که همه میدونیم اینه که هرچی بخریم بهتر از انواع پارس هستش، همون تندر 90 که میگید بده یه کله تا همه جا میره و به پارس هایی که کنار خیابون واشر زدن میخنده یا همین دنا اصلا قابل مقایسه با پارس 25 سال پیش نیست ما دلمون میخواد سوار ماشین بد بشیم با رفتنتون از این صفحه مارو خوشحال کنید و برید با اسباب بازی های خودتون حال کنید!
21:55  1395/03/28
گزارش
پاسخ دادن
mohammad
9

و اما در جواب شما جناب ارمااان تفاوت اپشنهای دنا و ساندرو 1 کروز کنترل 2 سیستم صوتی پیشرفته با مانیتور و بلوتوث 3 کولر اتومات 4 دریچه تهویه سرنشینای عقب 5 چراغهای هالوژن و ال ای دی 6 سیستم رهیاب 7 اینه های تاشونده اتوماتیک 7 مالتی پلکس 8 صندلی های برقی 9 ترمزهای دیسکی برای عقب 10 کارت طلایی 4 ستاره وچند مورد جزیی دیگر اینا بنظرتون کم مواردی میاد البته بیشتر این اپشنها لازمه هر خودرویی هست ولی باعرض تاسف تندر 90 و ساندرو علاوه بر نداشتن این امکانات ظاهر بسیار مضخرفی هم دارن که باعث شده اکثر دوستان از موتور بسیار خوب این ماشین بگذرن و هرگز طرف این دو خودرو نرن ودر اخر این نکته رو هم مد نظر داشته باشین که با تمام این نقصی هایی که ساندرو داره باز از دنا قیمتش هم بیشتر هست
18:15  1395/03/28
گزارش
پاسخ دادن
کامران
15

خدایی این شرکت سایپا پیش خودش چی فکر کرده که ساندرو با اون قیافه وهیکل مسخره اش رو که چند سال پیش تو اروپا اسقاطی شده اورده مجددا تو ایران داره مونتاژ میکنه واقعا مردم ایران شایسته بهترینها هستند نه این اشغالها و لازمه بگم دنا هم مالی نیست ولی حداقل دنا ایرانی هستش وتازه وارد بازار شده وشایسته احترام
گزارش
پاسخ دادن
19:48  1395/03/28

farshid
11

رادیو سونی ژاپن فقط رادیو است و ۵۰ سال کار میکنه و خراب نمیشه وچون کیفیت قطعاتش بالاست پس گرونه .
رادیو چینی ،چراغ قوه داره،چراغ خطر داره ،آژیر داره ،۱۶ مدل صدا از خودش خارج میکنه ،پنج مدل کانال یابی داره ،سه مدل حافظه داره ،به همه دستگاه های دیگه وصل میشه اما ۶ماه هم کار نمیکنه و ارزونه.
فرق دنای چینی شما و ساندرو و تندر ساخت رنو (حالا تو کدام کشور و کارخانه فرق نمیکنه چون تحت نظارت رنو است ) هم در همینه .
سلیقه است یکی سوار ماشین میشه سواری میگیره ،یکی هم مجذوب آپشن میشه .
گزارش
پاسخ دادن
20:04  1395/03/28

ناشناس
4

واقعا حالا فکر میکنی خیلی مقایسه هوشمندانه ای کردی؟
گزارش
پاسخ دادن
22:33  1395/03/28

علی دنا سوار
2

راستی آقا محمد چند تا چیز برای دنا یادت رفت :امنیت بالا،راحتی رانندگی،موتور پر قدرت، هندلینگ عالی،ماشین جاده و خانواده
گزارش
پاسخ دادن
11:07  1395/03/29

علی
1

موتور پر قدرت ؟؟؟ کجا موتور دنا پر قدرته ؟؟ اینکه تو سربالایی جون راه رفتن نداره
گزارش
پاسخ دادن
11:56  1395/03/29

بی نام
1

آدم 7 الی 8 سال که از یک ماشین استفده کنه - حالا هرچی باشه - خسته میشه و دوست داره یک تغییراتی ایجاد کنه . دنا و ساندور 7 ، 8 سال را راحت کار می کنن اما اونیکه ساندرو داره ، هر روز داره با تلقین به خودش که این ماشین برای من 50 سال کار میکنه زجر ماشیه قدیمی را تحمل میکنه.
گزارش
پاسخ دادن
14:25  1395/03/29

بی نام
1

آدم 7 الی 8 سال که از یک ماشین استفاده کنه - حالا هرچی باشه - خسته میشه و دوست داره یک تغییراتی ایجاد کنه . دنا و ساندور 7 ، 8 سال را راحت کار می کنن اما اونیکه ساندرو داره ، هر روز داره با تلقین به خودش که این ماشین برای من 50 سال کار میکنه زجر ماشیه قدیمی را تحمل میکنه.
گزارش
پاسخ دادن
14:49  1395/03/29

کاربر: ارمااان
0

اقا محمد عزیز .. من صحبت شما رو در مورد اپشن تایید می کنم .... ولی یه چیزی هست ... کلا تولید کننده های داخلی و تولید کننده های چینی ، سلیقه ایرانی ها رو خوب متوجه شدند .... اونا فهمیدن که البته درصدی از مردم برای خرید خودرو بیشتر به صندلی برقی و اینه بغل تاشو اتومات اینا توجه می کنند تا کیفیت تولید و کیفیت موتور و اینا ... برای همین دارن این خودرو ها رو این طور تولید می کنند ... من نمیخوام بگم ساندرو خیلی خوبه ، خودم قبول دارم که جلو داشبوردش زشته و قیافش خوب نیست و اپشن هاش کمتره نسبت به دنا .... اما وقتی پسر عموم پارس اخرای 94 خریده تا الان 4 بار بکسل کرده واقعا تمام اون اپشن ها رو می زارم کنار و میگم ماشین کیفیتش خوب باشه ... پول جرثقیل رو میدم اپشن میزارم رو ماشین .... البته دنا ماشین خوبیه .. من هرگز دنا رو با پارس مقایسه نمی کنم ... اما منظورم از این صحبت این بود که به نظر من کیفیت بیشتر، خیلی مهم تره از اپشن های زیاد .. چون اونا سلیقه شما رو فهمیدن ... البته این به نفع خودشون هم هست چون براشون راحت تره که اپشن اضافی کنند ...
گزارش
پاسخ دادن
04:00  1395/03/29

کاربر: ارمااان
1

منظورم از این که اونا سلیقه ادرصدی از ایرانی ها رو در خرید خودرو فهمیدن الان با مثال می گم براتون، الان شما به طور مثال خودرو های mvm رو نگاه کنید .. داخلش که میشینی خیییلی شیک . و اپشن ها هم زیاد .... اون اوایل که داخلش میشستن و خب ماشین هم که صفر بود خیلی خرید می کردند ، اما الان برید ببین چقد تقاضا کم شده به شکلی که کلا mvm530 متوقف شد اردیبهشت، چون مشخص شد که به ظاهر و اپشن اینا رسیدن ولی کیفیت خرابه ... ساینا رو نگاه کنید ، اپشن هاش در حد ماشین لوکسه .... کولر اتومات ، سنسور دنده و عقب و غیره .... دو سال دیگه نگاه کنید ببینید اصلا کسی این ماشین رو میخره ؟؟ اونا فقط با یه تغییر جزئی و اضافه کردن اپشن کلی ماشین میفروشن ... چون سلیقه رو فهمیدن ولی کیفیت خرابه .... امیدوارم منظور صحبت هامو خوب متوجه شده باشید .. اما واقعا تو محصول هایی که مختص خود ایران خودرو هست ... واقعا دنا خوبه ... 1-دنا 2- 206 صندوق دار 3- رانا 4 - پارس ....
گزارش
پاسخ دادن
04:07  1395/03/29

کاربر: ارمااان
0

اقا محمد با چیزایی که نوشتم موافقید یا مخالف ؟؟؟ اگه مخالفید کدوم قسمتش ؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
13:59  1395/03/29

موسوی
1

سلام
کسی میدونه دنا Elx کی وارده بازار میشه?
خیلی خوب شده درهاشو عوض کردن،خیلی قشنگتر شده،ماشین تازه روخ گرفته،اگه رینگاشم یه سایز بزرگتر کنن دیگه واقعا یدونه میشد تو ماشینایی داخلی!کاش از همون اول این کارو میکردن. تا اینهمه ازش انتقاد نمیشد!!
کسی اطلاع دقیق داره کی عرضه میشه!? ببینیم ارزش داره صبر کنیم...
16:59  1395/03/28
گزارش
پاسخ دادن
احمدرضا
5

اصلا معلوم نیست کی بیاد بازار شاید یک سال دیگه،امروز با یه کارمند ایران خودرو صحبت کردم که خودش هم تازه دناشو تحویل گرفته بود وخیلی راضی بود از ماشین،اون میگفت ظاهرا هنوز مجوز تولید دنای جدیدو نتونستن بگیرن وسرراه تولیدش مشکل داره من هم میخواستم منتظر دنای جدید باشم ولی این که اینجوری گفت نمیتونم به هوای چیزی که معلوم نیست کی بخواد تولید بشه وبه چه قیمتی صبر کنم،منم همین هفته انشاله با توکل به خدا میرم ثبت نام،انصافا همه میگن ماشین خوب ونرمیه،موفق باشید.
گزارش
پاسخ دادن
22:51  1395/03/28

ارش
4

سلام خدا کنه با اومدن دنا توربو این دنا ال ایکس هم سه چهار ملیونی ارزون تر بشه تا بیچاره پارس سواران هم بتونن دنا بخرن
15:41  1395/03/28
گزارش
پاسخ دادن
ef7 سوار
7

من حاضرم با هر xu7 سواری تو هر گردنه و جاده کفی با هر تعداد نفر مسافر و با هر درجه گرمایی تا هر سرعتی که خودش گفت کورس بذارم.... اگه منو گرفتند دیگه من رانندگی نمیکنم... رانندگی با ef7 قلق داره ماشین جدید راننده جدید هم میخاد....
15:36  1395/03/28
گزارش
پاسخ دادن
رضا
4

همین که میگی قلق داره یعنی اینکه ضعف کشش داره . بله با tu5 و ef7 اگر حسابی موتور رو ببندی به گاز و دنده ها رو تا 6000 گاز بدی میتونی xu7 رو جا بگذاری ولی در حالت رانندگی عادی کاملا در مقابل xu7 مغلوب میشن . همیشه که قرار به کورس گذاشتن نیست و در رانندگی عادی xu7 کاملا قوی تر عمل میکنه . همین که میگی قلق داره خودش اعتراف به ضعف کشش دور پایین هست . موتوری که واقعا قوی باشه هیچ قلقی نداره . رانندگی با زانتیا و مگان و الانترا هیچ قلقی نداره چون موتورشون هم در دور پایین و هم در دور بالا گشتاور کافی در اختیار راننده قرار میده اما ef7 تا دور 4500 واقعا حرفی برای گفتن در مقابل xu7 نداره و بیشترین زمان رانندگی عادی در دورهای زیر 4500 هست . همین نیاز به دنده معکوس زیاد و دور بالا باعث ميشه که ef7 در صورت کار زیاد و مداوم خیلی زود از پا دربياد و موتور کار سخت نباشه
گزارش
پاسخ دادن
20:17  1395/03/28

جعفر
5

سلام منم تازه دنا گرفتم میشه درباره قلق رانندگی با ef7 توضیح بدید.ممنونم
گزارش
پاسخ دادن
22:15  1395/03/28

رضا
5

در ضمن برای افت کولرش باید باتری ماشین را با 74 آمپر عوض کنید.... ست کرانویل و پینیون زانتیا 2000 17*81 را بندازید رو گیربکس ناموزون 405 اونوقت قدرت واقعی ef7 را میفهمید... خرجش نهایت 400 تومنه
گزارش
پاسخ دادن
00:00  1395/03/29

رضا
1

دور موتور بعد از آب بندی و کیلومتر 4000 را روی 5000 عوض کن هیچیش نمیشه... من یه 91 دارم همیشه روی 5500 دنده عوض میکنم هیچیش نشده فقط مصرفش یه کم زیاد شده... کارکردشم 80 هزارتا است
گزارش
پاسخ دادن
07:49  1395/03/29

رضا
2

گیربکس سمد ef7 و سورن و دنا با موتور همخوانی نداره و قدرت موتور را نابود میکنه برای بهتر شدن راندمان ست کرانویل و پینیون زانتیا 2000 17*81 را روی گیربکس دنا بندازید قدرتش زمین تا آسمون بیشتر میشه قیمت با دستمزد 400 تومان... این ست از استوک فروشیا قابل تهیه است... مزایا کشش و راندمان موتور بهتر میشه.. معایب یه مقدار مصرفش بیشتر میشه صداش بیشتر میشه و سرعت نهایی کمتر میشه مثلا میشه 200 تا ولی کشش ماشین خیلی بهتر میشه... تو جاده ای ایران هم که سرعت 200 تا کاربرد نداره ولی کشش و شتاب گیری بهتر میشه
گزارش
پاسخ دادن
07:55  1395/03/29

سعید
1

شما که قبلا گفته بودید دنا همون گیربکس 405 رو داره پس چرا باید گیربکس 405 رو دنا سوارکنیم؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
09:23  1395/03/29

رضا
2

من نگفتم گیربکس را عوض کنید... گفتم کرانویل و پینیون زانتیا 2000 را بندازید رو همون گیربکس فابریک دنا که گیربکس 405 است گیربکس فابریک دنا= گیربکس 405 فقط ضرایب دنده هاشون فرق داره وگرنه اصلش همونه
گزارش
پاسخ دادن
12:06  1395/03/29

سعید
0

آخه شما قبلا گفته بودی موتور ای اف سون اصلاخوب نیست و روغن ریزی داره و واشر میزنه پس چطور یکدفعه همه چی خوب شد ؟؟؟؟؟؟؟
تعجب آوره؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
14:45  1395/03/29

.
0

ضرایب گیربکس زانتیا سبک هست همینطوری شتاب اولیه و کشش دنا ضعیفه دیگه اگر گیربکس سبک تر هم بشه که دیگه باید بخوابی تا موتور دور بگیره
گزارش
پاسخ دادن
14:47  1395/03/29

رضا
3

من یه رضای دیگه هستم... شما میتوانید با مشاهده کلیپ های سورن elx در آپارات با کرنویل و پینیون زانتیا پی به قدرت ef7 ببرید... زانتیا 2000 کشش بیشتر و سرعت کمتر کرانویل و پینیون زانتیا 1800 سرعت بیشتر و کشش کمتر
گزارش
پاسخ دادن
15:43  1395/03/29

رضا
1

برای تقویت گیربکس دنا از ست کرانویل و پینیون زانتیا 2000 17*81 استفاده کنید کشش ماشین فوق العاده میشه از استوک فروشیا قابل تهیه است
گزارش
پاسخ دادن
15:49  1395/03/29

ساکت پور
9

من اسفند 94 دنا گرفتم ازش هم راضیم اما دوستان قضیه کشش را درست میگن من قبلا سمند 1.8 هم داشتم باید بگم امکان نداره از یه سرعت گیر با دنا با دنده 2 رد بشی و بعدش والف نزنه باید حتما بری دنده 1 اما اون سمند 1.8 که داشتم همین سرعت گیر را راحت با دنده 2 یا حتی با دنده 3 دوباره دور می گرفت تنها مورد بدی که از دنیا دیدم همینه کشش کمتری داره
15:05  1395/03/28
گزارش
پاسخ دادن
علی
8

تو اگه دنا داشتی میدونستی دنا در هیچ شرایطی بخاطر vvt والف نمیزنه حتی اگه ایقد مرده بره که خاموش کنه. بعضی ها انگار مجبورن بیان دروغ بگن
گزارش
پاسخ دادن
18:09  1395/03/28

بهمنش
1

علی آقا ولی منم صدای والف زدن ای اف سون رو زیاد شنیدم ضمنا این والف که میگن یه اصطلاح هست و ربطی به سوپاپ نداره که شما میگی cvvt داره و والف نمیزنه . این در اصل صدای ناک زدن موتور هست و اصلا ربطی به سوپاپ نداره اما معروف شده که میگن والف میزنه اما این صدا مربوط به ناک زدن یا همون کوبش هست .
گزارش
پاسخ دادن
20:21  1395/03/28

مهدی
3

والا من باددنده 3 هم از رو دست انداز رد شدم..اما خدا شاهده نه والف ..نه ناگگ نه هیچی..من نمیدونم شما چطور قضاوت میکنی..من دنامو 6 خرداد تحویل گرفتم ..الانم 854 تا باهاش رفتم...روز به روزم عاشق ترش میشم
گزارش
پاسخ دادن
04:53  1395/03/29

سعید
2

علی آقا راست میگه دنا با موتور ef7 ناک نمیزنه دوست عزیز
گزارش
پاسخ دادن
09:40  1395/03/29

علی دنا سوار
0

آقای ساکت پور اون والف زدن نیست به علت این که پدال گاز دنا برقی هست و تا زمانی به محض این که شما گاز میدی برای اینکه ماشین شتاب مناسبی در دنده 2 بگیره باید دریچه برقی گاز باز بشه این کار باعث میشه شما احساس کنی که والف زده در صورتی که همون موقع بیشتر به پدال گاز فشار وارد کنی این حالت از بین میره
گزارش
پاسخ دادن
11:15  1395/03/29

محمد
0

وقتی موتور نسبت تراکمش بالا باشه و بنزین با اکتان مناسب بهش نرسه وقتی بهش فشار بیاری و نتونه گشتاور کافی تولید کنه ، ناک میزنه حالا cvvt داشته باشه یا نداشته باشه . ما همه دیدم ef7‌چطور صدای والف زدن یا همون ناک زدنش میاد پس نمیشه واقعیتش رو مخفی کرد
گزارش
پاسخ دادن
13:40  1395/03/29

موسوی
1

سلام
کسی میدونه دنا Elx کی وارده بازار میشه?
خیلی خوب شده درهاشو عوض کردن،خیلی قشنگتر شده،کاش از همون اول این کارو میکردن. تا اینهمه ازش انتقاد نمیشد!!
13:56  1395/03/28
گزارش
پاسخ دادن
احسان
9

دنا کشش در حد قابل قبول است و هیچ مشکلی نداره اینو همه دنا سواران بخوبی میدونن پس لطفا از خودتون حرف در نیارید
13:15  1395/03/28
گزارش
پاسخ دادن
.
0

وقتی از یک 405 با قیمت 28 تومن تو سربالایی جا موندی اونوقت حساب کار میاد دستت .
گزارش
پاسخ دادن
15:00  1395/03/28

اميد
8

شما خودتو ناراحت نكن . تو سربالايي ها اروم ميريم . هركي هم دلش خواست از ما سبقت بگيره . مسابقه رالي كه شركت نكرديم . موقع رانندگي ادم بايد از محيط بيرون لذت ببره . عوضش يه وقتش تو كفي ميگازيم ، اونوقت ٤٠٥ كه خوبه ....
گزارش
پاسخ دادن
16:11  1395/03/28

مرتضی
10

ببین اقا پسر ، 405 که هیچ ، موتور گازی هم اگه تو سر بالایی ازم جلو بزنه ، من بازم با رانندگی دنا دارم حال میکنم . با چه زبونی به تو و امثاله تو فهموند این پیچ ماله تبادله نظر دناسواراست ، ما هم فهمیدیم کششه دنا از نظر شماها کمه .
شرتونو از این صفحه کم کنید
گزارش
پاسخ دادن
16:44  1395/03/28

ارش
10

تو باپژوپارس ویا 405 ویا هرخودروی چینی که دوست داشتی بیا تو هرسربالایی که خواستی بریم درگ بندازیم اگر دنا دویست متر از این ماشینها جلو نیفتاد همانجا اتیشش میزنم
گزارش
پاسخ دادن
17:35  1395/03/28

بهزاد
0

بدبخت بیچاره اگه عبد الا هایی مثل شما سمند سورن که چراغ عقب جلو شو یه مانیتور بی خود روش انداختن نمیخریدیت گروه خودرو سازی اعزراعیل اینجور گردن کل فت نمی شد شما از داهداهت از پشت خر اومدی دنا سوار شدی چه میدونی ماشین چیه پولی که تو دادی به دنا سال 88 اوپیروس کیا خریدم همین آشغال ها رو شما میخریدن اینا حقوق های 200 ملس کنی برا خودشان میدزدند
گزارش
پاسخ دادن
00:22  1395/03/29

مؤدب
10

آقای بی ادب وازخودراضی اصلا خودت فهمیدی چی گفتی؟یه دفعه از اولش بخون ببین میتونی خودت بخونیش،سوادم خوبه برا آدمیزاد،لطفا به دناسواران عزیز اهانت نکنید،توهم هرچی داری براخودت خوبه ،الان وضعیت وقیمت خودرو همینه که هست ما از دنا خوشمون اومده خریدیم حالشم میبریم،هرکسی برای خودش شخصیتی داره چه شهری چه دهاتی لطفا به هموطنامون احترام بذاریم،با چهل وسه تمن فقط میشه ماشین چینی خرید که اوضاعشو همه میدونن،پس دنا انتخاب عاقلانه ای هست با توجه به قیافه وموتور وامکاناتش،اینکه دیگه اهانت وبی ادبی نداره برادرمن،اگه ماایرانیها یادبگیریم به همدیگه احترام بذاریم وهمفکری کنیم اوضاعمون بهترازاین میشه،خداهمه رو هدایت کنه......
گزارش
پاسخ دادن
02:57  1395/03/29

فقط دنا
4

این اغا بحذاد از طرزه نوشتنش معلومه بسیار انسانه فهمیده و با سواد و با کلاسیه !!!!!!!! گلاب به روت بهزادجان از نوشته ات دل پیچه گرفتم،
گزارش
پاسخ دادن
07:47  1395/03/29

مودب
7

بهزاد وقتی اینطوری حرف زدی و وقتی حرفات و خوندم ، گلاب بروت رفتم دستشویی و شکلت رو درست کردم .خیلی شبیه شما و 405 میمونه
گزارش
پاسخ دادن
13:28  1395/03/29

سروش
4

آقای مودب دمت گرم کارت درسته کلی خندیدم
گزارش
پاسخ دادن
13:58  1395/03/29

مهندس
0

شما بهتره زره ادب رو رعایت کنید...
بعدشم خوش بحال شما که انقدرررررررررررررر پول دار هستید
ما بنده خداهایی که به فرموده شما بدبخت بیچاره هااااا میریم میخریم پوز سال 88 نده که از شما بالاتر زیاد هست
گزارش
پاسخ دادن
12:03  1395/03/30

پارسا
14

رادیاتور دنا از رادیاتور سمن ef7 خیلی بزرگتره برا همین موتور دنا اصلا داغ نمیکنه
07:56  1395/03/28
گزارش
پاسخ دادن
پارسا
8

هیچ خودرویی بی نقص و عیب نیس حتی خودروهای اروپایی. و دنا نیاز از این قائده مستثنی نیست اما عیب دنا کاملا و به راحتی در نمایندگیها قابل حل و رفع هست و در مقابل محسناتش معایبش جزئی و ناچیز هستن.موتور و گیربکس و تعادل و آپشنهای دنا واقعا مثال زدنی و از محاسن دنا هستن
07:54  1395/03/28
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

کشش ضعیفش رو میخوای چیکار کنی؟
گزارش
پاسخ دادن
12:08  1395/03/28

علی
0

مهمترین قسمت ماشین موتورشه و نقطه ضعف دنا هم دقیقا این موتور بی ارزش روشه
گزارش
پاسخ دادن
12:12  1395/03/28

مهران
10

خب تو نخر عزیز من این که دیگه ناراحتی نداره . ماکه خریدیدم خیلی هم ازش راضی هستیم هر کسی هم خریده ناراضی هست بره بفروشه
دنا بر فراز قله ها
گزارش
پاسخ دادن
13:43  1395/03/28

سجاد
0

Ef7جز ده موتور پایه گاز سوز برتر دنیاست واز نظر قدرت و شتاب هیلی خوبه
گزارش
پاسخ دادن
14:49  1395/03/30

فرزاد
8

از اینکه بعد از بررسیهای زیاد دنا رو برا خرید انتخاب کردم خوشحال و راضی هستم .۱۱ ماهه دنا دارم
07:48  1395/03/28
گزارش
پاسخ دادن
امیر
8

با سلان و عرض ادب .دنا باعث روسفیدی ایران خودرو شد و مشخصه خیلی رو این خودرو سرمایه گذاری کردن دنا رو باید تو جاده روند تا دست بیاد چه خودروییه و در عین کشش و قدرت خوب موتور واقعا کم مصرفه آپشن و زیبایی خودرو که دیگه نیازی به گفتنش نیست.به دور از هرگونه تعصب این موارد رو خدمت هموطنان عزیزم عرض میکنم دنا در رنج قیمت خودش تکه و از نظر خدمات پس از فروش و قطعات یدکی کاملا خیالت راحته هر جایی از کشور بری به راحتی و در نمایندگیها و قطعاتیها قطعش گیر میاد.
07:46  1395/03/28
گزارش
پاسخ دادن
پیروز
9

دنا یعنی
هندلینگ خوب در سرعت بالا و پیج
شتاب مناسب
ترموز فوق العاده خوب
نور چراغ بسیار خوب در شب و جاده
کنترل کروز
جاداری صندوق و دسترسی به صندوق از داخل خودرو
رینگ نسبتا خوب آلومینیومی
سیستم صوتی و تصویری خوب
شیشه های ضد اشعه خورشید (uv)
صندلیهای 6 حالته
تحویه هوای اتومات
همخوانی گریبکس و موتور و صفحه کلاج نسبتا نرم
زیر و بند نرم
خدمات گارانتی بسیار خوب در مورد دنا و با کارت طلایی 4 ستاره
06:56  1395/03/28
گزارش
پاسخ دادن
واقعیت
14

خدا وکیلی هر کی دنا رونده باشه و با پژوهای xu7 مقایسه کنه خیلی روشنه که از نظر شتاب و صدای موتور و نرمی و روونی، دنا اصلن قابل مقایسه با اونا نیست. رضا و امثال اون یا اصلن پشت دنا ننشستن یا غرص و مرض دارن
03:02  1395/03/28
گزارش
پاسخ دادن
S5
0

سلام درباره ی s5 اطلاعی ندترین؟
گزارش
پاسخ دادن
16:19  1402/09/11

حقیقت
2

توی کفی و زنانی که ماشین خالیه که موتور مجبور نیست گشتاور زیادی تولید کنه شاید شتاب ef7 بهتر باشه اما توی سربالایی و مخصوصا زمانی که ماشین پر و سنگین باشه کشش xu7 خیلی بهتره . افت کولر زیاد ef7 هم به همین دلیل ضعف گشتاور دور پایینش هست
گزارش
پاسخ دادن
10:14  1395/03/28

حامد
1

آقا برین دیزل سوار شین در دور موتور پایین گشتاور بالا داره یا جیپ هم خوبه، شما اگه یه نگاهی به ماشین های روز ایران بندازی که 16 سوپاپ هستن همشون بیشترین گشتاور رو در دور بالای 4000 دارن
گزارش
پاسخ دادن
21:09  1395/03/29

میلاد
11

یکساله دنا دارم و وجدانا خیلی ازش راضیم خصوصا از موتور پر قدرت و کم مصرف و کم صداش
01:41  1395/03/28
گزارش
پاسخ دادن
شهاب
3

درود
خودرو دنا بنده امروز با ١٣ روز تاخير فاكتور شد، طي پيگيري بنده فعلا تحويل دنا همه تاخير داره ولي بيشتر از ١٥ روز نيست
خوب باشيد
00:44  1395/03/28
گزارش
پاسخ دادن
فاطمه
6

سلام اقا شهاب شما چه رنگی ثبت نام کردید ووجه کی تکمیل نمودید ؟ لطفا پاسخ بدید تا منم بدونم چند روز دیگه ماشینم فاکتور میشه خیلی ممنون
گزارش
پاسخ دادن
11:48  1395/03/28

کاربر: محمد رضا اسدي
16

بنظر من دنا بهترين ماشين داخلي هست و جا شكرش باقيه كه خودرو ساز حداقل يه پيشرفت در توليد محصولات زيباتر و با امكانات بيشتر داشته .. من خودم ولي برليانس دارم ولي وقتي ميبينم يه سري از روي غرض ميكوبند اين ماشين رو عصباني ميشم عموم دنا داره تاحالا هيچ مشكلي نداشته بعد ٤٠هزارتا .
00:41  1395/03/28
گزارش
پاسخ دادن
هم وطن
0

با توجه به اینکه پول اولیه اتومات ها را خیلی زود گرفتن اگر زودتر ندن واقعا نامردیه، چون از شاهین های دنده دستی که زمستان ۱۴۰۳ بودن تا الان هیچ پولی نگرفتن، ولی از اتومات ها الان دوماه هست که ۲۹۰ میلیون را گرفتن.... حداقل ماهی ۵ میلیون سود پولش هست...
گزارش
پاسخ دادن
07:39  1402/09/11

دارابی
1

دوستان ماشین من 1800 تا کار کرده. تو هزار کیلومتر اول دور موتور زیر 3000 روندم و بعد اون هم تا 3200 . الان میتونم دور موتور رو 3800 یا 4000 ببرم؟ و سوال دیگه اینکه برای مصرف عادی دور موتور از چند بهتره بالاتر نره که عمر موتور طولانی تر بشه؟
23:47  1395/03/27
گزارش
پاسخ دادن
kami j4
0

کدوم شهر هستین؟
گزارش
پاسخ دادن
21:04  1402/09/10

بوکانی
2

دوستان من دنا ثبت نام کردم اقساطی
میتونم تحویل گرفتم بفروشم و سند به اسم یکی دیگه بزنم یا باید اقساطش تموم بشه؟؟ممنون میشم اگه خبر دارید جواب بدید
22:28  1395/03/27
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
8

قابل توجه اقایان حامد و رضا و نقطه
واقعا دمتون گرم ، من به شماها حسودیم می شه ، چون ماشالله اطلاعاتتون خیلی خیلی زیاده ، خوده من تو این مدت گشتاور ، سربالایی و دور موتور ،کشش و چندتا کلمه ازتون یاد گرفتم
واقعا خسته نباشید!!!!!!
21:44  1395/03/27
گزارش
پاسخ دادن
دتا
3

این هم قابل توجه کسانی که میگفتند کسی ماشین سمند و دنا نمیخره
طی دو ماهه نخست امسال بیشترین آمار خودروهای سواری تولید شده شامل سمند به تعداد ۶۳ هزار و ۴۸۳ دستگاه، مونتاژ پراید (پراید و دوگانه سوز) ۲۵ هزار و ۱۶۴دستگاه؛ پژو ۴۰۵ به تعداد ۲۰ هزار و ۶۷۹دستگاه؛ پژو ۲۰۶ به تعداد ۱۷ هزار و ۲۱ دستگاه؛ پژو پارس به تعداد ۱۵ هزار و ۱۶۷ دستگاه؛ تیبا X۲۰۰به تعداد ۱۲ هزار و ۹۳ دستگاه گزارش شده است.
این هم منبع خبر
http://akharinkhabar.com/Pages/News.aspx?id=2749524
20:40  1395/03/27
گزارش
پاسخ دادن
شریفی
5

داداش دلت خوشه من سمند ای اف سون 94 رو گذاشتم برای فروش الان سه ماهه مشتری پیدا نشده 8 هزار تا هم بیشتر کار نکرده تقریبا صفره کاملا هم خانگی بوده اما کو مشتری هر کی ميگه بدفروشه انصافا راست گفته
گزارش
پاسخ دادن
21:16  1395/03/27

بنده خدا
6

تو سایت دیوار آگهی زدی؟ اگه نزدی حتما تو سایت دیوار بزن خوب جواب داده تا حالا
اگه میتونی بیارش تهران کرج راحت تر میخرند
گزارش
پاسخ دادن
21:27  1395/03/27

دنا
3

اولا که کلا بازار ماشسین دو سال هست راکد هست
دوما این ربطی به فروش ماشین دست دوم نداره چون الان شرایط خودروسازان جوری هست که همه میتون ماشین صفر را اقساطی و راحت بخرند
گزارش
پاسخ دادن
06:51  1395/03/28

مسعود
1

الان شما پرایدم نمی تونی سریع آب کنی ...بعدش بجز 206وپراید بقیه ماشین ها بد فروش میرن کار به ای اف سون نداره......الان قسطی هر ماشینی رو صفر می خری
گزارش
پاسخ دادن
14:43  1395/03/29

dena
16

دنا ماشین زیبا جادار با موتور مناسب و امکانات خوب و عالی است و به عنوان بهترین گزینه برای خرید ماشین ایرانی است
19:21  1395/03/27
گزارش
پاسخ دادن
فرهاد
0

#معرفی_خودرو

این خودرو دارای موتور EF7 1.7 توربوشارژ با گیربکس دستی و اتومات به بازار عرضه می شود که گیربکس دستی ٥ دنده و گیربکس اتومات ٦ سرعته + دنده عقب می باشد.

🔹تغییرات داخلی :
١- مولتی مدیا اندروید ٤+ خروجی آمپلی فایر + امکان تنظیم صندلی
٢- سانروف سه حالته برقی
٣- صندلی دوازده و هشت حالته برقی + قابلیت تنظیم ارتفاع
٤- گرمکن و سردکن صندلی های جلو
٥- دارای دو ایربگ داخلی و دو ایربگ جانبی و ...
٦- دکمه های روی فرمان با قابلیت های جدید و رفع مشکلات قبلی
٧- کروز کنترل با سرعت بالای ٤٠ کیلومتر فعال می شود و ...

🔸تغییرات خارجی:
١- طراحی جدید لچکی عقب
٢- طراحی جدید خط های بدنه
٣- طراحی جدید چراغ های عقب دارای گلس و LED
٤- طراحی جدید چراغ های جلو دارای گلس و راهنما LED
٥- طراحی جدید دیلایت همزمان با باز شدن سوییچ روشن می شود.
٦- تمامی شیشه ها سولار
٧- زیر پلاکی جلو پنجره مشکی
٨- قطعات توربوشارژ و ECU بوش آلمان و ...

🔹پاسخ سوالات متداول 👇
١- رینگ های دنا ELX همان رینگ های سایز ١٥ می باشد علت اینکه ایرانخودرو سایز رینگ را تغییر نداده ، مخالف پل ...
14:55  1395/03/27
گزارش
پاسخ دادن
م
3

ای کاش توربو نبود و
گزارش
پاسخ دادن
15:28  1395/03/27

mohammad
2

قیمتش رو هم البته تقریبی میفرمودید سانروف حداقل 3میلیون دنده اتومات 7 میلیون شما برا بقیه اپشنهای اضافه و موتور و تغیرات بدنه کم کمش یه 5 میلیون بزاری کنار با یه حساب سر انگشتی و با قیمت فعلی 43و خورده ی الان (که البته هنوز اعمال نشده ولی میشه)نزدیک 58 تا 60 تومن میشه خوب بنظرتون می ارزه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
16:01  1395/03/27

مهرداد
0

به نظر من می ارزه چون واقعا عالی شده
موتور توربو روی سورن 0 تا 100 زیر ده ثانیه میده اگر تقویت هم بشه زیر 8 ثانیه هم میشه رفت
حالا با تغیراتی که انجام دادن میشه صادرش هم کرد
سایپا هم نسبتا پیشرفت خوبی داشته و ساینا رو با چهار شیشه برقی و کولر اتومات داده بازار که نسبتا خوبه
بهتره همکاری رو با چین بیشتر کنن تا ماشین هایی با امکانات جدید بدن بازار
ای کاش پلتفرم یه موتور ژاپنی هم بخرن چون خیلی مقاوم هستن و تسمه تایم ندارن که پاره بشه و زنجیر دارن
گزارش
پاسخ دادن
01:05  1395/03/29

رضا
19

من حاصل ازدواج فامیلی هستم دسته خودم نیست ببخشید
14:17  1395/03/27
گزارش
پاسخ دادن
میرعالی
2

من لرستان زندگی می کنم اینجا نزدیک خرم آباد چند تا گردنه طولانی هست که زاغه و رازون هستن واسه کارم در هفته چند بار میرم میام همین میسر دیگه وقتی تابستون ميشه خیلی سمند های ef7 را میبینم که میزنن کنار تا خنک بشن چون این گردنه ها طولانی هستن با شیب تقریبا زیاد که ef7 جوش میاره اگر فشار بیارن بهش اینجا خیلی این مورد دیده میشه قبلا که مسیر تنگ فنی بود هم اونجا خیلی از این ef7 ها توی سربالایی تنگ فنی وقتی ترافیک میشد جوش می آوردن این موتور واقعا به درد مسیرهای اینجا واسه تابستون نمی خوره اینو خودم به شخصه دیدم چند بار
13:16  1395/03/27
گزارش
پاسخ دادن
J7
0

بر پدر هرچی دروغ گوی لعنت
گزارش
پاسخ دادن
09:20  1402/09/08

kami j4
0

لطفا می فرمایید از کجا رد شد ؟!!
گزارش
پاسخ دادن
09:24  1402/09/08

علی
8

چطور فهمیدی موتورشون ef7 بوده اون موتور xu7 بوده اشتباه گرفتین
گزارش
پاسخ دادن
13:22  1395/03/27

میرعالی
6

دوست عزیز از نوشته 1.7cvvt کنار بدنه مشخصه دیگه نا سلامتی بعد این همه تو جاده بودن ماشین ها را میشناسم کامل
گزارش
پاسخ دادن
13:36  1395/03/27

میرعالی
3

Xu7 روی 405 و پارس هم هست اما ندیدم 405 یا پارس یا مثلا 206 یا ال90 یا سمند 1.8 اونجا بزنن کنار یا جوش بیارن من این مسیر را حداقل 2 بار در هفته باید برم و بیام خیلی دیدم این سمند 1.7cvvt که همون ef7 هست صبر کردن خنک بشه یا جوش آورده اینا با چشم خودم دیدم خیلی وقتا پس چیزی نیست که ندونم چیه و چی نیست
گزارش
پاسخ دادن
13:40  1395/03/27

ارش
11

دوست عزیز دروغ نگو من چندوقت پیش این نظر رو رو تو این صفحه گذاشتم بابت مزاح خنده تو چرا کپی کردی ومجدداً به اسم خودت گذاشتی
گزارش
پاسخ دادن
14:03  1395/03/27

میرعالی
5

آقا ارش من حقیقت رو گفتم شما میتونی باور نکنی
گزارش
پاسخ دادن
14:44  1395/03/27

بوکانی
5

مشکل اینجاس طرفای ما اینجوری نیس و ما ازش راضی هستیم
گزارش
پاسخ دادن
15:56  1395/03/27

رضا
7

ما که سمت آبادان هستیم تو گرمای بالای 50 درجه... تا حالا ندیدم سمند کنار زده باشه ولی تا دلت بخواد پارس دیدم
گزارش
پاسخ دادن
16:43  1395/03/27

.
1

سمت آبادان گردنه کجا بود ؟؟؟؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
19:47  1395/03/27

رضا
3

اونجا گردنه نیست.... هوای اونجا تو تابستان و اواخر بهار زیر 50 درجه نیست... بیا تا بفهمی گرما چیه
گزارش
پاسخ دادن
01:00  1395/03/28

.
1

مگه قرار بوده تو کفی هم جوش بیاره ؟؟ رضا جدی انتظار داشتی ef7 تو کفی هم جوش بیاره ؟
گزارش
پاسخ دادن
01:26  1395/03/28

رضا
4

والا پژو پارس زیاد دیدم کنار باشه... حتما پژو پارس هم مثل پیکانه.... هوای آبادان با گردنه های لرستان اصلا قابل مقایسه نیست... پژو پارس تو کفی جوش میاره بیا تا ببینی... آبادان ظهر ساعت 2 دما 53 درجه با کولر و 4 سرنشین... سمند ef7 مدل 91 کارکرد 150 هزارتا... آمپر نرسیده به وسط....
گزارش
پاسخ دادن
07:37  1395/03/28

شیوا
1

بین برلیانس h330دنده دستی ودنا خیلی مرددم ،لطفا راهنماییم کنید،روهم رفته کدومشون ترجیح داره،کسانی که دنای مدل ۹۵دارن،راضی هستید یانه،؟من یه ماشین باکلاس ونرم وبی دردسر میخوام،برلیانسوزیاد اطلاعات ندارم فقط از قیافش خوشم اومده ولی دنارو زیاد شنیدم که ماشین خوبیه،من سردوراهمیم لطفا جوابمو بدین ،کسانیکه ماشینو دارن لطفا راهنمایی.......
13:06  1395/03/27
گزارش
پاسخ دادن
تارا
0

سلام
درست یکماه به تاریخ تحویل مانده
گزارش
پاسخ دادن
11:08  1402/09/08

mohammad
4

اگه ظاهر برات مهمه که بدون تردید برلیانس از دنا بهتره ساندرو که از لحاظ قیافه و امکانات اصلا اسمش رو نیار چندش به تمام معنا ولی خداییش موتورش عالیه و در کل بین برلیانس دنده ای و دنا با توجه به اپشنهای خیلی خوب دنا و اینکه برلیانس دنده ای هیچ اپشنی نداره به نظر من بدون شک دنا بهتره
گزارش
پاسخ دادن
15:55  1395/03/27

میلاد
0

سلام
اگر واقعا راننده ای و رانندگی بلدی پیشنهادم پارس ال ایکسtu5 هستش...شتاب فوق العاده
کم مصرف
داشبورد جدید سوناتایی
و تزیینات جدید این ماشین رو در رنج قیمت خودش یعنی 40ملیون تومن با هیچ ماشین داخلی نمیتونی مقایسه کنی و ز همه سره
فقط بعد از این که گرفتیش 250هزار تومان ناقابل واسش خرج کن و دوربین و نمایشگر عقب هم واسش بذار ببین چی میشه
گزارش
پاسخ دادن
10:10  1395/03/28

کاربر: ارمااان
4

ببنن، یه سوال دارم ازت ظاهر ماشین برات در ارجخیت هست با باطنش؟؟؟؟ اول خوب فکر کن بعد بگو .....

اگه ظاهرش برات مهمه دنا از برلیانس بهتره ..... اما اگه باطنش برات مهمه پارس تندر یا ساندرو دستی بگیری بهتره ....
گزارش
پاسخ دادن
14:28  1395/03/27

کاربر: ارمااان
2

اقا محمد یه سوال دارم ازتون میشه بگیدید امکانات دنا نسبت به ساندرو چیاش بیشتره البته به جر (کولر اتومات و دوربین دید عقب)؟؟؟ که این طور با اقرار میگی امکانات ساندرو صفره .... من بدون تعصب دارم میگم ... ببین اگه قیافه برات مهمه بین برلیانس و دنا ، دنا ماشینش بهتره ... اما اگه واقعا یه ماشین با کارایی خوووب میخوای بین دنا و ساندرو من ساندرو رو پیشنهاد میدم...
گزارش
پاسخ دادن
22:46  1395/03/27

کاربر: ارمااان
1

اره شما درست میگی .... پارس ال ایکس زیر 40 تومن از همه ماشینا بهتره ... ههههه .... اره پارس مدل زیر 90 خوب بود .. ولی از وقتی قطعات داااااغون دارن میزنن ... خوب نیست .. مهم نیست نوع موتور چیه ... اصلا موتور 2500 سی سی روش بزارن وقتی کیفیتش خوب نباشه همون هم اذیت می کنه ... و دائما خاموش میشه ... زیر 40 به ترتیب کیفیت از خوب بع بعد میگم .... دوستان دقت کنید ها کیفیت ....1- پارس تندر 2 - ال 90 پارس خودرو 3- ال 90 ایران خودرو 4 - 206 صندوق دار 5- پارس
گزارش
پاسخ دادن
14:03  1395/03/28

شیوا
0

سلام،اگر دوستانی دراینجا از ایران خودرو هستند واطلاعاتی از دنای جدید دارند لطفا منو راهنمایی کنند،دقیقا کی قراره بیاد بازار وقیمتش چقده،وآیا همشون توربو دارند یا بدون توربوشم هست؟چون شنیدم توربو زود ماشینو مستهلک میکنه، آقای رحیمی شما اگه اطلاعاتی دارید خواهش میکنم جواب بدید،چون من دنا ثبت نام کردم وپنج روز دیگه تحویل میگیرم ،اگه قراره جدیدش با قیمت مناسب بیاد به همین زودی، که اینو صفربفروشم ومنتظر ثبت نام اون باشم،وگرنه همینو استفاده کنم،تو رو خدا راهنمایی درستم بکنید.پولشو به سختی به دست آوردم نمیخوام ضررکنم.
12:58  1395/03/27
گزارش
پاسخ دادن
شیوا
0

ممنون آقا آرمان،یکم آروم شدم،انقد که هرکسی حرفی میزنه والا آدم دودل میکنن،خدا خیرش نده کسی رو که از روی بی اطلاعاتی ودشمنی یا بمنظور خاص از ماشینی بدتعریف میکنه،آدم شک میکنه،من گفتم اگه خوب نیست بفروشم برلیانس بگیرم،یا صبرکنم نیوفیسش بیاد،به همین منظور از این پیج پرسیدم،بازم اگه کسی اطلاعات داره لطفا برام بذاره من خیالم راحت شه چون هنوز ماشین صفره فرصت فروش داذم،باتشکر
گزارش
پاسخ دادن
00:26  1395/03/28

محمود
0

من دو ماهه برلیانس اتوماتیک گرفتم دوهزار کیلومتر باهاش مسافرت رفتم واقعا ازش راضیم اصلا خستگی رانندگی نداره کاملا بی صدا و نرم ماشین قبلی ام سمند سورن بود از صفر دستم بود خیلی تمیز بود وقتی بعض وقتا سوارش میشدم انگار تراکتور سوار میشدم مجبوری فروختم رفت
گزارش
پاسخ دادن
23:17  1395/03/28

کاربر: ارمااان
0

شما ثبت نام کردید یا هنوز میخواید بکنید ؟؟؟ خب خواهرم اگه خریدی دیگه دو دل نباش .. این تحقیقاتو باید قبل از خرید بکنی نه الان دیگه فایده نداره ..... دنا ماشین خوبیه .. بهتر از برلیانسه بهتر از 206 و پارسه .. مبارکت باشه
گزارش
پاسخ دادن
22:48  1395/03/27

کاربر: ارمااان
3

ببنید ... کلا دنا ماشین خوبیه ... اما هر چی هست تولید داخله ... من بهتون میگم دنا از 206 صندوقدار ... از پارس ... از mvm315 و برلیانس به مراتب بهتره و این بهتر بودن رو الان نباید متوجه بشید بعد از دو سال کارکردن میفهمید .... اون موقع هست که میفهمید دنا خوبه .... اما من با کلی تحقیقات به پارس تندر و ساندرو رسیدم چون فعلا داره تحت نظارت مستقیم خود رنو در ایران تولید میشه و کیفیتش بالاست ... ولی باز هم میگم دنا نسبت به اون محصولاتی که اول گفتم وااااااقعا سرتره و ماشین خوبیه و خوبیاش رو دو سه سال دیگه متوجه می شید .... قطعات به کار رفته در دنا قطعات درجه یک داخلی هستند (درجه 1 تولید دااااااخل).. درجه دو ها برای پارس و 206صندوقدار میرن و درجه 3 برای سمند و 405 و ضایعات هم برای محصولات پایین تر از قبیل پیکان وانت و اینا .....
گزارش
پاسخ دادن
03:22  1395/03/28

سعید
5

دنا ماشینی هست که نسبت به قیمتش ارزش هرید داره . اپشن و موتورش خوبه و هندلینگ عالی داره
12:40  1395/03/27
گزارش
پاسخ دادن
ماهان
6

دو هفته هست دنا ثبت نام کردم بیصبرانه منتظرم ببینم کی تحویل میدن . پسر خاله ام دنا داره خیلی ازش راضی هست .
12:38  1395/03/27
گزارش
پاسخ دادن
مهدوی
2

سلام 25تا 35 روز دیگه در نظر داشته باشید . احتمالا بموقع تحویل نمیشه
گزارش
پاسخ دادن
14:57  1395/03/27

احسان
8

دنا واقعا ماشین خوب و زیبایی هست من تو این مدتی که دارم راضی هستم
08:16  1395/03/27
گزارش
پاسخ دادن
ارش
4

قیمت دنا جدید 9ملیون گرونتره خب معلومه که بهتره هر چی پول بدی اش میخوری ولی فکر نکنم طرفدارای دنا قدیمی کمتر بشه
00:36  1395/03/27
گزارش
پاسخ دادن
خشایار
3

تو این روه ماشین فقط و فقط پارسTU5.زیبا ،بااصالت ،موتور عالی ،ترمز معرکه وامکانات خوب.
23:38  1395/03/26
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
9

یه چیز یادت رفت
گیربکس مزخرف و کشش کم تو سربالایی
گزارش
پاسخ دادن
01:53  1395/03/27

رضا ، حامد و نقطه
12

اقایان ما میخواهیم اعتراف کنیم. ما سه نفر شریک هستیم
حسود هستیم . بخیل هستیم
از تمامه موردی بنامه ماشین فقط یه گشتاور میشناسیم و دیگر هیچ.
لطف کنید از ما به دل نگیرید ما بیماریم
گزارش
پاسخ دادن
08:55  1395/03/27

خشایار
7

Tu5:ما که خدارو شکر نه مشکل گیر بکس داریم نه کشش تو منطقه نسبتا کوهستانیم زندگی میکنیم بارها با خانواده و صندوق پر زدیم به جاده این مسائلی هم که بعضیا میگن ندیدیم البته انتظار یه ماشین بالای ۲۰۰نیوتن رو ازش نباید داشته باشی ولی در کل خیلی خوب کار مارو راه میندازه تا حالاهم باهاش مشهد، اصفهان و شمال رفتیم خیلی نرم کم صدا و نسبتا کم مصرف و شتاب عالی خلاصه تو جاده سالاریه برا خودش .اگه کسی هم حرف ما رو قبول نداره دیگه کاریش نمیشه کرد ما هم مثه بعضی از این بچه های تازه به ماشین رسیده نیستیم که حال وحوصله کلکل داشته باشیم.حالا هی بعضیا بیان کامنت منفی بزارن ما رفتیم .یاحق
گزارش
پاسخ دادن
12:56  1395/03/27

محمد
4

با ورود دنا جدید فکر نکنم دیگه کسی دنای قدیمی رو بخره چون واقعا اون بهتره و امکاناتش هم دو برابر شده و ظاهرش هم از ماشین های دیگه متمایز شده
22:45  1395/03/26
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
4

موتور های با طراحی اروپایی اکثرا سیستمی دارن که بالا رفتن بیش از حد دور موتور احتمال ایجاد مشکلات زیاد هست و اکثرا برای رفع این مشکل ecu از بالا رفتن دور موتور جلوگیری میکنه
به خاطر همین موتور xu7 یا ef7 با بالا بردن بیش از حد دور موتور مشکلاتی از قبیل سوختن واشر سر سیلندر و داغ کردن بیش از حد و غیره پیش میاد
اما موتور های ژاپنی با بالا بردن دور موتور و گرمای زیاد مشکلی ندارن و آلیاژ موتور مقاوم تر هست ..اکثر موتور های ژاپنی به جای استفاده از تسمه تایمینگ از زنجیر تایمینگ استفاده میکنن که مقاومت بیشتری داره و مشکل پارگی تسمه و.... نداره..
ای کاش در خودرو های ایرانی هم از موتور های مقاوم و پر بازده ژاپنی هم استفاده کنن
از این موتور هایی که تکنولوژی عهد قدیم دارن خسته شدیم
وقتشه مکانیک های ایرانی از تنبلی بیان بیرون و با تکنولوژی های جدید هم آشنا بشن
22:41  1395/03/26
گزارش
پاسخ دادن
عزیزی
8

دانشمند واشر با بالا رفتن دما میسوزه نه با بالا رفتن دور . دمای هر موتوری بالا بره واشر میزنه دمای هر موتوری هم بالا نره واشر نمیزنه . این ef7 و xu7 که دیدی واشر زدن حتما دما بالا رفته شدید یک بار . اینا بیان یک رادیاتور درست حسابی بندازن رو همین ef7 و xu7 دیگه عمرا واشر نمیزنه . واشر رو دمای بالا میسوزونه نه دور بالا
گزارش
پاسخ دادن
09:13  1395/03/27

ارش
3

سلام اقا ارمان کاملا درست گفتید من هم یادم نبود تو رنج 40تومن بهترین ماشین ال 90هست و بالای 40هم ساندرو البته از نظر موتور قیافه هم سلیقه ایه من خودم شخصا از قیافه این دو ماشین خوشم نمیاد وگرنه شک نکن که ساندرو میخریدم ولی در مورد رنو کویید باهات مخالفم بعدها که اومد بیرون میفهمی که ماشین ضعیفیه
20:17  1395/03/26
گزارش
پاسخ دادن
ش
0

روح کوبید سه سیلندره 54 اسبی . اصلا حریف 405 و سمند حتی تیبا هم نیست . تازه تست ایمنی این خودرو افتضاح بود با امتیاز 0
گزارش
پاسخ دادن
08:39  1395/03/27

کاربر: ارمااان
2

اره ... رنو کوئید رو شما با چه خودرویی مقایسه می کنید ؟؟؟؟ من رنو کوئید رو با تیبا 2 مقایسه میکنم و می گم خوبه .. از سمند و 405 کنونی هم بهتره ... البته اگه زیر 30 تومن بدن ...
گزارش
پاسخ دادن
00:51  1395/03/27

کاربر: ارمااان
3

ببینید .. درسته قدرتش 53 اسب بخاره ولی در عوض وزنش هم بسیار کمتره .... در مورد ایمنی این خودرو 2 ستاره ایمنی رو دریافت کرده ... ولی مهم تر از اینا .. مهم تر از همه این اطلاعات ... واااااقعا مهم تر اینه که این خودرو تحت لیسانس رنو در ایران ساخته میشه ... دوستان این خییییلی مهمه ... مشخصه ها و پارامترهای یه طرف ترازو هستند این که رنو میخواد تولید کنه یه طرف دیگه .. این ینی کیفیت .... حالا تصمیم با خودتونه که تیبا بخرید یا اینو ..
گزارش
پاسخ دادن
14:34  1395/03/27

علی
3

توان ef7 برابر 114 اما در دور 6500 !! گشتاور ef7 برابر 155 اما در دور 5000 !! نسبت تراکم 11 بنزین مورد نیاز سوپر با اکتان بالای 97 !! همش چیزهای غیر قابل دستیابی . EF7 یک طبل تو خالیه . فقط ادعا فقط ناز و ادا اما در عمل چیزی جز کشش ضعیف ، شتاب اولیه ضعیف ، که کردن ، روغن ریزی ، دوام کم نیست . تازه وقتی خواستی بفروشیش تازه میفهمی که صاحب اول و آخرش خودتی و خریدار نداره چون هیچ کسی نمیاد یک موتور جعلی بخره که یک طبل تو خالی بیش نیست
19:27  1395/03/26
گزارش
پاسخ دادن
علی۱۲۳
0

لطفا هر وقت فاکتور شدید اطلاع رسانی بفرمایید
گزارش
پاسخ دادن
19:02  1402/09/05

علی۱۲۳
0

لطفا هر وقت فاکتور شدید اطلاع رسانی بفرمایید
گزارش
پاسخ دادن
18:59  1402/09/05

رضا
0

برا ما همچنان فاقد احراز و قرمز و در انتظار فاکنور .. شما قبلا هم سبز بود
گزارش
پاسخ دادن
19:41  1402/09/05

میلاد
9

هیچکس نه ، شما میتونی نخری و با این کارت مارو خوشحال کنی که از ماشین خز نشدمون لذت ببریم !
گزارش
پاسخ دادن
01:14  1395/03/27

محمدعلی مرادی بهبهانی
6

احتمالا موتور ماشین شما یه هشت سوپاپ مسخرس بنام xu7
درسته؟
گزارش
پاسخ دادن
16:56  1395/03/27

.
0

علی دنا سوار وزن دنا چقدر بود ؟؟؟؟ تو نابغه ای نابغه !!!!
18:50  1395/03/26
گزارش
پاسخ دادن
ستار
4

این دنا نسبت به قیمتش ماشین خوبیه تاحالا مشکلی باهاش نداشتم . نسبت به پارسی که قبلا داشتم خیلی بهتره و سر تر مزایاش: کروز کنترل دقیق و عالی مانیتور بزرگ اون فایل تصویری هنگام رانندگی هم من حل کردم بردم پیش یک نصاب دوربین عقب که هم دوربین عقب برام نصب کرد هم اون سیم رو زد و حالا من موقع رانندگیم هم میتونم فایل تصویری ببینم.
18:49  1395/03/26
گزارش
پاسخ دادن
علی
3

رضا22 مشکل تو نداشتن اطلاعات فنی و ضعف توان تحلیل علمی و مکانیکی هست . تو بدون اینکه اطلاعاتی در زمینه علم مکانیک داشته باشی فقط با تعصب نظر میدی . وقتی نظراتت رو میخونم کاملا مشخصه که به جز تعصب به ماشینت هیچ بار فنی ندارند
18:45  1395/03/26
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
9

حضرت اقایانه عشقه گشتاور، به تمامه کاینات ، به جونه خودتون که
برا ما دنا سواران خیلی عزیز هستین ،باور کنید همین گشتاور برای ما
صاحبانه دنا کافیه . شماها به فکره گشتاور خودتون باشید که خدای نکرده مجبور نشید دنده معکوس بکشید و از خوده تهران تا چالوس رو با یه دنده تشریف ببرید و دست از سر کچله ما بردارید.
18:39  1395/03/26
گزارش
پاسخ دادن
ارش
9

سلام ببین دوست من اگه میخوای برا ماشین بین 40تا45هزینه کنی حتما دنا بخر چون بهتر از دنا ماشینی گیرت نمیاد البته با این قیمت اما اگه میخوای زیر 40هزینه کنی 206اس دی عالیه به هر حال تصمیم با خودت هست دنا یه ماشین خوشکل هست با یه موتور جدید که اکثرا با ای اف سون اشنایی ندارند برا همین میخوان اون و به چالش بکشند البته شکست خوردند چون روز به روز شاهد افزایش ماشین دنا و استقبال مردم از این خودرو هستیم
16:10  1395/03/26
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ارمااان
3

اقا ارش به نظر من اگه میخای بین 40 تا 45 هزینه کنی اول ساندرو بخر .. دوم ساندرو بخر ... سوم دنا بخر چون خوشگله .... اما اگه میخای زیر 40 هزینه کنی اول پارس تندر بخر .. دوم پارس تندر بخر ... سوم 206 صندوق دار بخر فقط فقط فقط چون خوشگله ... امیدوارم منظورمو متوجه شده باشید ... منظورم کیفیت هست برادر ... نه خوشگلی .. اره خوشگل میخای برو دنا بخر 206 بخر .. اما کیفیت میخای فقط محصولات تحت لیسانس رنو در ایران ... هر چی که تحت لیسانس رنو هست در بازار الان خووبه .. ایشالا تا یه سال دیگه رنو کوئید میاد ... باز اونم خووبه .. کلا هر چی با مارک رنو میاد خوووبه .... البته تا الن خوبه تا 1 سال دیگه خدا میدونه خوب باشه یا نه ... همین طور که الان پژو دیگه اصلا به درد نمیخووره .... الان هر کی ماشین میخاد فقط با مارک رنو بخره ... رنو کوئید رو ایران خودرو میزنه .. یه وقت دوستان نکن این از طرف سایپا بوده .. منظورم تولیدات تحت لیسانس رنو هستش ..... موفق باشید همیشه
گزارش
پاسخ دادن
18:52  1395/03/26

طاهری
1

موتور ای اف سون موتور بدی نیست اما در حد همون سمند 30 تومنی . واسه دنا اصلا نمی ارزه این پولو بدی واسه ای اف سون . برای دنا واقعا یه موتور بهتری نیازه
14:51  1395/03/26
گزارش
پاسخ دادن
O.ap
0

دنای توربو تیرماه رونمایی میشه و فعلا شایعاتی راجب بسته شدن خط تولید دنای ال ایکس ( فعلی ) وجود داره ، بعد از اون قیمت دنای ال ایکس میره به 38 / 39 ؛ فعلا خریدش ضرره
گزارش
پاسخ دادن
16:33  1395/03/26

علی دنا سوار
3

آره راست میگی موتور دنا همون موتور سمند 30 تومانی هست. فقط نمی دونم چرا صفر تا صد این دو ماشین با موتور های یکسان فقر داره یا حجموشون (سمند:1645 و دنا: 1648) یا سر سیلندر هاشون یا دسته موتور هاشون یا این که روی موتور دنا به وضوح بوش ساخته آلمان هم شده یا cvvt تقویت شده موتور دنا و بهینه شده برای دنا. راست میگی اگر اینارو در نظر نگیریم و به اسم این دو توجه کنیم موتور دنا با سمند 30 تومانی هیچ تفاوتی نداره
گزارش
پاسخ دادن
16:41  1395/03/26

.
0

علی دنا سوار طرز فکر خوبیه واسه گول زدن خودت. راتی از وزن ماشین ها چه خبر ؟ یادته میگفتی دنا یک تن و هفتصد هست و پرشیا زیر یک تن !!! عجب اطلاعات فنی خوبی داری تو
گزارش
پاسخ دادن
18:48  1395/03/26

مهدی
1

من نظرات شما رو تو این چند ماهه پیگیری میکنم نمی دونم چرا انقدر شما تاکید رو مساله گشتاور و بد بودن موتور دنا و خوب بودن پارس خودتون دارین .یعنی یک نفر ادم انقدر وقت ازاد داره و یا انقدر تعصب رو ماشین خودش داره که دائم با همه بحث کنه که ماشین دنا خوب نیست .یک روز به اسم رضا یک روز نقطه .اخرش که چی ایران خودرو داره کلی موتور ef7 تولید میکنه و دنا هاشم داره با تاخیر ۱۵ روزه میده.باور کن نه دنای من نه پارس شما ناموسمون نیستند تنها یک ماشین ایرانی هستند که تا چند سال دیگه همه ما بتونیم بهترشو میخریم .انقدر تو این تاپیک خودتون رو خسته نکنید این موضوع گشتاور و کشش رو هم تمام کنین اگر صداقت و راستی براتون مهمه.
گزارش
پاسخ دادن
10:22  1395/03/28

ساعدی
0

باشه تو نخر آقای شایعه ساز ولی چرا مردمو گمراه میکنی؟!خط تولیدش قطع نمیشه چون دنای بدون توربو فقط همینه،اون دنای جدید چه دستی وچه اتوماتش توربو هست،ونسخه بدون توربو اگه بخوای فقط همینه،تازه قراره حدود یکی دوتمن هم گرونتر بشه نه ارزونتر!!!فکرکنم شما ایران زندگی نمیکنی واز قوانین ایرانی مطلع نیستی،اینکه توایران چیزی ارزون بشه رو باید توخواب دید!
گزارش
پاسخ دادن
12:37  1395/03/28

موسوی
0

سلام به دوستان دنا سوار
اقایونی که دنا دارن منو راهنمایی میکنن.. میخام نهیتا تا 2 روز دیگه همین ماشینو ثبت نام کنم خیلی دودل شدم!
هرکی یه چیزی از این ماشین میگه. اکثریت از موتورش صحبت میکنن میگن رو این ماشین خوب جواب نداده و از این حرفا! دوستانی که دنا دارن لطف میکنن راهنماییم کنن...
14:24  1395/03/26
گزارش
پاسخ دادن
علی
1

از اونا که بپرسی همه میگن عالی عالی عالی عالی عالی چون مجبورن قبول کنن که اینهمه پول دادن همه چیزش عالیه اما واقعیت با طرز فکر اینا فرق داره
گزارش
پاسخ دادن
14:58  1395/03/26

مهران
6

دوست عزیز
سلام
بنظر من ماشین دنا از همه لحاظ ماشین خوب و عالی است به حرف دیگران توجه نکن . تو باید اینو مد نظر بگیری که به هر حال هر ماشینی یک سری کمبودها داره حتی تویوتا و بی ام و و غیره بخاطر همین هم هست که هر کسی یه ماشین با سلیقه خود انتخاب میکنه
اما توصیه من به شما
اگر میخواهید ماشین ساخت ایران بگیرید حتما دنا بخرید . چون به اندازه پولی که میدید هم زیباست هم امکانات و هم موتورش در حد مطلوب است
اگر میخواهید ماشین چینی بگیرید جک ماشین خوبی است اما باید توجه داشته باشید مه به هر حال چینی است و ممکن است با کمبود قطعات و مسایل و مشکلات خاص خودش دارد.
ولی من بشخصه با در نظر گرفتن هم خوبیها و هم بدیها . توصیه میکنم دنا بگیرید
گزارش
پاسخ دادن
16:09  1395/03/26

علی دنا سوار
3

ببین می تونی دنا نخری یا چینی بخری یا ایرانی که موتور ef7 نداشته باشه اما مطمئن باش که سه ماهه دیگه میای تو این صفحه و میگی ای کاش دنا موتور ef7 می خریدم. ببین این حرف رو داره یک وارد کننده ی خودرو بهت میزنه بدون شک و بدون هیچ تردیدی دنا بخر و به حرف ها ی این تخریب چی ها گوش نکن
گزارش
پاسخ دادن
16:45  1395/03/26

موسوی
0

خیلی ممنون از راهنمایتون... اره راست میگید تو ماشینای ایرانی فقط همین دنا یخورده سر بلند شده...
وگرنه اصلا ماشینای ایرانی کیفیت ندارن. وما مجبوریم با بوجه ایی که داریم سواره ماشین ایرانی بشیم!!!
گزارش
پاسخ دادن
02:59  1395/03/28

موسوی
0

سلام ممنون از راهنمایی تون دوست عزیز
دقیقا منم موافقم رنو ساندرو ماشینه خوب و با کیفیتی هستش، اما با ظاهرش حال نمیکنم به دلم نمیشینه.
بازم ممنون از راهنمایتون
گزارش
پاسخ دادن
03:11  1395/03/28

کاربر: محسن_12884
2

واردددددددد کنندهههههههه خودرو سلام ...چی میاری؟
گزارش
پاسخ دادن
17:14  1395/03/26

کاربر: ارمااان
2

دوست عزیز فقط ساندرو دستی .. پشیمون نمیشی .. بهت قول میدی
گزارش
پاسخ دادن
18:58  1395/03/26

کاربر: ارمااان
1

اقای موسوی ... ببین تو این رنج قیمت خودرو زیاده ... ولی واقعا بهت پیشنهاد میکنم فریب اپشن های خودرو رو نخوری ... به عنوان راهنمایی که فردا روز دعامون کنی.. من بهت ساندرو دستی رو پیشنهاد میکنم ... فوق العاده با کیفیته ... تو اپشن ها هم دوربین دید عقب رو نداره و کولرش دستیه .. همینا .. ولی در عوض داری پول به کیفیت میدی ... باز هم انتخاب نهایی با خودتونه اقای موسوی ...
گزارش
پاسخ دادن
19:02  1395/03/26

رضا
6

ای بابا پارس بخرید دیگه پس ما زندگیمون با چی بچرخه!
13:40  1395/03/26
گزارش
پاسخ دادن
.
32

مواردی که موقع تحویل پارس باید چک بشه :
1- یک سری پلاستیک سیاه مچاله تو ماشینه ،کیسه ذباله نیست دور نریزی کفی ماشینته
2- استارت میزنی روشن که میشه تر تر تر که میکنه عادی این صدای استاندارد پژو پارس است .
3-دنده ها بد جا میرود و گیربکس قر قر صدا میدهد ،عادی است نگران نشو .
4-داخل کابین بو ی پلاستیک زیادی میاد .این هم عادی است قطعات پلاستیکی پژو پارس از پلاستیک باز یافتی مثل دمپایی کهنه و این چیزا تهیه میشه ورنگ زرد مایل به قهوه ایش گویای همه چیز هست .
5-چند تا آفتابه آب بریز رو سقف ماشین اگر کمتر از یک آفتابه آب اومد تو اتاق عادیه ولی اگر بیشتر آب اومد باید با چسب سیلیکون و مقوا که تو درزو شکاف ها میچپونی ،آبندی کنی .
6-تولید بوی گند موقع روشن بودن موتور عادی است .مال تکنولوژی 8 سوپاپی 50 سال پیش این خودرو است .
7-صدای ویز ویز پمپ بنزین ،جیر جیر داشبورد ،فس فس صندلی ها ،گوپ گوپ کمک ها ،قیج قیج اتاق ،خر خر لنت ها ،وور وور فن ها عادی است
8- دماسنج خارجی را هم چک کن .
اتیکت made in China باید روی همه قطعات باشد والا اوریجینال نیست .
13:25  1395/03/26
گزارش
پاسخ دادن
.
0

واسه دنا هم باید روغن ریزی ef7‌چک بشه واسه ال90 هم گردگیر پلوس
گزارش
پاسخ دادن
13:51  1395/03/26

میلاد
0

سلام دوست عزیز
واقعا خیلی آدم خلاقی هستی هاهاها خخخخ
اینارو همه رو خودت تنها گفتی هاهاها
بخدا از خنده کم مونده ....
من خودم پارس ال ایکسtu5 مدل اردیبهشت 95 رو دارم
این ماشین کلا صادراتیه
مصرف سوخت ترکیبیش 8 تاست
16 سوپاپه مهندس
اسب بخار 110
شتابشو فقط باید بشینی تا متوجه بشی وگرنه تعریف کردن جالب نیست
داشبورد جدید
تهویه و کانال ها جدید
4چرخ دیسکی
موتور واقعا بیصدا..یعنی برلیانس سوارها یا دنا سوار ها بشینن یه 5_6باری باید مجددا روی ماشین روشن استارت بزنن!!!!!
این ماشین های 16 سوپاپ شاتن کوتاه هستن..یعنی اینکه دور موتدر بالای 4 تازه شتاب واقعیشونو نشون میدن و اوج میگیرن...تا دور موتور 5.5 هم خیلی راحت و بیصدا و بدون اینکه هیچ فشاری به موتور بیاد مث فرفره اوج میگیرن
خداییش ایران خودرو حق داره که این خودرو رو باعث افتخار خودش معرفی کرده وگرنه کشورهای ا وپایی واردش نمیکردن
بعدشم یک سوال ازتون میپرسم..
واقعا چرا تنها خودرویی در ایران که با تاخیر 6الی 8 ماهه داده میشه به مشتری پارس ال ایکس هستش؟؟؟؟؟؟
چرا نقدیشو باید 3_4تومن بالاتر کارتکس های قبلا ثبتیشو بخری؟ ...
گزارش
پاسخ دادن
10:23  1395/03/28

.
18

خدا زد به کمرم حلال کنید دیگه دروغ نمیگم
12:37  1395/03/26
گزارش
پاسخ دادن
بخشنامه 4488
0

نقره‌ای متالیک که هنوز فاکتور نشده چطور هفته دیگه شهریور ی ها تموم میشن .. الکی از خودتون حرف در نیارن
گزارش
پاسخ دادن
16:27  1402/09/03

تارا دستی پیش فروش مهر
0

خدا کسانی که این مردم مستأصل و منتظر رو سر کار میدارن و به خاطر سرگرمی یا هر چیز دیگه ای امید واهی و اطلاعات غلط میدن به راه راست هدایت کنه اگه هدایت پذیر نیستن با ایران خودرو جمیعا لعنتشون کنه.
گزارش
پاسخ دادن
18:14  1402/09/03

اهوازی
0

هم دوباره شروع شد .
گزارش
پاسخ دادن
18:48  1402/09/03

تارا مهر
0

با سلام
احتمال داشت ما که تبدیل به 207 زدیم .اگه نمیزدیم دوباره برای ما هم که پیش فروش مهر بودیم تبدیل به پارس تیو فایو بیاد
گزارش
پاسخ دادن
21:12  1402/09/03

Car
0

خجالت بکشید
دست از سر این قشر بلاتکلیف بردارید چرا اینجور اینا رو بیشتر مستأصل میکنید
البت بعضی ها شایسته این هستن که نادان باشند و افسار خودشون رو دست این و اون بدن
خجالت بکشید کمتر مورد سوء استفاده قرار بگیرید
گزارش
پاسخ دادن
22:17  1402/09/03

طاها
6

سلام من دقیقا یه نمونه همینو الان دارم که چند ماه پیش خریدم ، یعنی مدل 85 که یه دست رینگ میخواست ، البته هنوز تعمیرش نکردم و دارم ازش استفاده میکنم ، به جز روغن سوزی که داره باقیش خیلی خوبه ، واقعا ماشین خوبیه ، درسته موتور ضعیفی داره اما تا حالا جایی کم نیاورده ، مسیر خونه من خیلی سر بالایی زیاد داره و پیش میاد گاها ماشین با 5 سرنشین داره این سربالایی رو با دنده دو میره بدون اینکه بهش فشاری بیاد . کوبش عقب روی دست انداز یه چیز عادیه تو این ماشین ، یکم باید یواش تر سر سرعتگیرها رد بشین همین ، واقعا نرم و خوش ساخته ،مخصوصا طراحی داخلیش
گزارش
پاسخ دادن
08:13  1396/09/28


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمد : سلام دوستان بله من تحویل نود روزه بودم ولی 11 روزه تحویل گرفتم البته تغییر رنگ داده بودم مشکی آبنوس و تحویل گرفتم
امین V4lx پیش فروش تحویل ٣٠ آبان : سلام، دیروز یکی از دوستان که v4lx تحویل ٣٠ مهر بودن فاکتور شدن
رحیمی : هر کس از حق زن بچه اش میخواد دفاع کنه سه شنبه ب اسم الله
شاهین : دلت خوشه؟؟؟ما تو کار خودمون موندیم همه همین مشکلو داریم
اسی : دوستان الان برا ما که شاهین دنده ای بودیم اما زده شاهین اتومات احتمالش هست درست بشه و دنده ای بهمون تحویل بدن؟
رحیمی : من حتما میرم خواهشن هر کس میتونه بیاد
مرتضی جی ۷ : داداش شما جایی پیگیری کردی که ماشینتون شاستی شده منم مثل شما ثبت نام ۱۶ تیر ماه بودم ولی هیج خبری از شاستی شدن نیست
علی : دعوتنامه نامه آذر خبر ندارید چه موقع می آیید نگاه کنیم چقدر است
مهران : درود دوستان جوابیه شکایت به ۱۳۶برای من امروز آمد که شکایت شما رد شده یه سری ماده و قانون نوشته که با استناد به آنها شکایت شما رد شده من دوباره اعتراض روی جوابیه زدم
تارا : سلام دوستان من واریزی مرداد هستم بعد از انتخاب نمایندگی ،مراجعه کردم بهشون و دررابطه با نقص پرونده گفتن که مربوط به تکمیل پرونده هست کپی کارت ملی و شناسنامه و سخا مالک رو میخواد تا نقص برطرف بشه و فرستاد برای تهران و اینکه گفت ماشین رو کمتر از یک ماه دیگه تحویل میدن ، دیگه راست یا دروغشو خدا میدونه…
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
فرهاد : باشه داداش سهیل مرحله به مرحله اطلاع میدم
ارتقا : داداش فک کنم فاکتور ربطی به نمایندگی نداره ولی ها
مهدی : دوستان از آذر کسی فاکتور شد اعلام کنه لطفا
سیامک فیض : قیمت و اینکه شرایط اقساط میخرم 100 تا 150 نقد الباقی چک صیاد
رامین : به سلامتی آقا فرامرز مبارکه ، ممکنه بفرمایید کی پلاک شدید ؟و اینکه چراغ تحویل روشن شده یا خیر
علی آریزو 5 اف ال : منم نمایندگی 350 هستم، گفتن ماشین اداره تحویله از پریروز
30 آبان 207 ارتقا دستی : تحویلی 30 آبان هستم . 207 ارتقا دستی ، دقیقا 30 آبان فاکتور شدم و امروز تخصیص پلاک شدم . انشالا زود تحویلش بگیرم بفروشمش 900 میلیون بدهکار هستم واسه ساخت ساز خونه
رضا : دناپلاس اپشنال فروش فوری،سفید تحویل 9 آذر،تکمیل وجه 10 شهریور کی فاکتور میشه ؟
علی آریزو 5 اف ال : ماشین منم از پریروز اداره تحویله. کی بهمون تحویل میدن ؟
اتوتیر : 526ملیون دیگه باید اریزکنید,.که جمع کلش بشه796ملیون برای207 پانا اتو