امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)9.76
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7.88
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسکی پره ای خنک شونده
ترمز عقبدیسک
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)455.8
عرض (سانتی‎‏متر)194.4
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146.0
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور155
بلوتوثدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
جی‏‎پی‏‎اس (GPS)دارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کنترل صدا روی فرماندارد
کروز کنترلدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
کمربند پیش کشندهدارد
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی36 ماه یا 60000 کیلومتر
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

161621 نظر

سعید
2

سلام دنا اشغال ایران خودرو ست وبه جز اپشن هیچی نداره با موتور افتضاحه ef7
02:24  1395/03/23
گزارش
پاسخ دادن
رحمانی
2

دقیقا موافقم . همه این داشبورد و آپشن و این چیزهای عروسکی فقط واسه اینه که موتور بی ارزش ای اف سون را قالب کنه
گزارش
پاسخ دادن
07:34  1395/03/23

محمد رضا
3

سلام . من خوودم برليانس اتو ثبت نام كردم ولي از دنا هم خوشم ميومد ولي فقط به خاطر اينكه قسم خورده بودم از ايران خودرو ديگه ماشين نخرم دنا نگرفتم. در جواب اينا كه اين جا سم پاشي ميكنن بايد بگم كه دنا خوبه عموي من ١سال بيشتر داره خيلي هم ميدوونه ماشين. من پشتش نشستم خوبه بي صدا تا حالام هيچ خرجي نكرده ولي من خودم پارس داشتم افتضاح ٤ با واشر عوش كردم توي مدت ١٨ ماه!! اصن توش ميشستم حالم بد ميشود زير قيمت ردش كردم فقط چشم ديگه بهش نيوفته .
22:31  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
ماهان
2

موتور دنا یا همون ef7 موتور عالی هست چون مشکلات سرسیلندر بسوزونه نداره و قدرت کشش هم خوب و عالیه فقط نمیدونم چرا بعضی ها خودشون رو زدن به کوچه علی چپ و نمیخوان واقعیت رو قبول کنن که موتور دنا خوب و عایه و خیلی کم خرج . خلاصه اینجوری بگم اگه مجبور هم بشی دو سال یه بار موتور عوض کنی باز کم خرج تر از موتوره پارس هست
22:11  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
نهاوندی
0

اتفاقا احتمال سوختن واشر ef7 کم هم نیست تازه اگر خرابی پیدا کرد خرجش هم خیلی خیلی بیشتره به نسبت تعداد خیلی کمتر ef7 تو شهر و خیابون اما تعداد زیادی ازشون مشکل واشر پیدا کردن
گزارش
پاسخ دادن
07:38  1395/03/23

محمد ای اف
5

ﺍﻕ ﺍﻣﯿﺪ ﺷﻤﺎ ﺏ ﺩﻝ ﻧﮕﯿﺮ ﺍﺣﺘﻤﺎﻻ ﺍﯾﻦ ﺩﻭﺳﺘﻤﻮﻥ ﺗﺎﺯﻩ ﯼ ﺩﻭﻧﻪ ﭘﺎﺭﺱ ﻣﺪﻝ
85 ﯾﺎ 86 ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻓﮏ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻓﻘﻂ ﭘﺎﺭﺳﻪ ﺗﻮ ﻋﻤﺮﺷﻢ ﺍﺯﺭﺍ ﺳﻮﺍﺭ
ﻧﺸﺪﻩ ﭼﻮﻥ ﺍﺯﺭﺍ ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﺑﺨﺎﯼ ﻭ ﺍﺭﺍﺩﻩ ﮐﻨﯽ ﻭ ﭘﺪﺍﻝ ﮔﺎﺯ ﺭﻭ ﻓﺸﺎﺭ ﺑﺪﯼ
ﺍﻧﻮﺍﻉ ﻫﻢ ﺭﺩﻩ ﻫﺎﯼ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﻭ ﺗﻮ ﮐﺴﺮﯼ ﺍﺯ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺑﻪ ﺍﯾﻨﻪ ﻭﺳﻂ ﻣﻨﺘﻘﻞ
ﻣﯿﮑﻨﻪ ﭼﻪ ﺑﺮﺳﻪ ﺑﻪ ﻣﻮﺗﻮﺭ ﻧﺎﺗﻮﺍﻥ ﺍﯾﮑﺲ ﯾﻮ ﻫﻔﺖ ﮎ ﻓﻘﻂ ﺗﺎ ﺩﻭﺭ ﻣﻮﺗﻮﺭ
3000 ﺟﻮﻥ ﺩﺍﺭﻩ ﺍﺯ 3000 ﺏ ﺑﻌﺪ ﺟﻮﻥ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺗﺎ ﺭﺍﻩ ﺑﺮﻩ ﻣﻦ ﺟﺎﯼ
ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺑﻮﺩﻡ ﺭﺩ ﻻﯾﻨﺶ ﻣﯿﺰﺍﺷﺘﻢ ﺭﻭ 3500 ﭼﻮﻥ ﺏ 4000 ﺑﺮﺳﻪ
ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺮﯼ ﻭﺍﺷﺮ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﯽ ﮎ ﺍﯾﻨﻢ ﮐﺎﻣﻼ ﻃﺒﯿﻌﯿﻪ
ﺁﺧﻪ ﻣﺮﺩ ﺣﺴﺎﺑﯽ ﻣﻮﺗﻮﺭ 3 ﻟﯿﺘﺮﯼ ﺷﯿﺶ ﺳﯿﻠﻨﺪﺭ ﺍﺯﺭﺍ ﮐﺠﺎ ﻣﻮﺗﻮﺭ ﺩﺍﻏﻮﻥ ﻭ
ﺩﺭ ﭘﯿﺘﯽ ﺷﻤﺎ ﮐﺠﺎ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
19:04  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
ALI
2

درسته
اما ماکسیما از آزرا بهتره
پارس که کنارشون عددی نیست
گزارش
پاسخ دادن
22:16  1395/03/22

حامد
0

محمد ای اف خوشبختانه نه اطلاعات و نه صلاحیتش رو داری که بخوای واسه ماشینی رد لاین تعیین کنی . تو همه نظراتت مثل همین نظر فقط از روی تعصب هست و نه از روی اطلاعات فنی و بررسی دقیق موتور
گزارش
پاسخ دادن
07:53  1395/03/23

.
0

محمد ای اف اون پست مربوط به آزرا رو یا خودت نوشته بودی یا یکی مثل خودت برای اینکه آقا حامد رو تخریب کنید
گزارش
پاسخ دادن
08:55  1395/03/23

حمید
14

دوستانی که گشتاور گشتاور میکنین بدونن ما دنا سوارا اکثرا پارس داشتیم اینم بگم پارس در ۱۰۰ کیلومتر ۱۳ میسوزونه و دنا ۹ اگه کارکرد ماشینو در سال ۲۵ هزارتا حساب کنیم میشه در سال یه ملیون هزینه بنزینش بغلاوه واشر سرسیلندر و.... گفتم بدونین
18:18  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
حامد
2

پول بنرینش رو با کمال میل میدیم عوضش از کشش عالی xu7 لذت میبریم . تو نگران واشر ef7 باش که اگر سوخت که احتمالش هم زیاده دیگه باید بری یک موتور نو بخری چون دیگه درست بشو نیست ef7
گزارش
پاسخ دادن
18:58  1395/03/22

حمید
1

داداش ما هم قبلا از این آشغال قبلا داشتیم
گزارش
پاسخ دادن
00:16  1395/03/23

بنده خدا
2


کی گفته وقتی واشر زد باید یه موتور نو خرید؟
کی گفته دیگه درست بشو نیست؟
تا آخر عمرت بشین به انتظار شاید ef7 واشر زد اونوقت که گذاشتمت تو قبر چالت کردم بهت خبرشو مید
گزارش
پاسخ دادن
13:16  1395/03/23

بنده خدا
2

چرا دروغ میگی حامد؟
کی گفته وقتی واشر زد باید یه موتور نو خرید؟
کی گفته دیگه درست بشو نیست؟
تا آخر عمرت بشین به انتظار شاید ef7 واشر زد اونوقت که گذاشتمت تو قبر چالت کردم بهت خبرشو مید
گزارش
پاسخ دادن
13:18  1395/03/23

میلاد
12

همه حسودا با پارستون خوش باشید این جا صفحه دناست !
16:37  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
المیرا
0

سلام از نمایندگی زنگ زدند که دعوتنامه دنا اومده گفتند که ما بقی پول و باید بریزی حساب تا یکماه دیگه ماشین فاکتور میشه خواستم سوال کنم که از زمانیکه دعوتنامه میاد تا زمانی که ماشین فاکتور میشه چقدر طول میکشه ؟؟؟ممنون
15:27  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
مهدوی
0

سلام تو دعوتنامه نوشته اگه وجه واریز بشه حداکثر 30روزه تحویل میشه ولی بستگی به تعداد فروششون داره و جدیدا با تاخیر فاکتور میشه من الان یکماه بیشتر ولی هنوز خودرو فاکتور نشده چه برسه به اینکه تحویل بشه خودتون قول یکماهه ندید بهتره .
گزارش
پاسخ دادن
21:08  1395/03/22

کاربر: REZA XU7
0

معمولا بین 30 تا 45 روز
گزارش
پاسخ دادن
23:14  1395/03/22

عباس زر
1

سلام
برای من 95/02/20 دعوتنامه اومد و 95/02/27 تکمیل وجه کردم . امروز که 95/03/23 باشه هنوز فاکتور نشده .
گزارش
پاسخ دادن
07:32  1395/03/23

رضا
7

اصلا به پولش نمی ارزه
15:12  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
حامد
3

مخصوصا که ef7 هم روشه
گزارش
پاسخ دادن
15:58  1395/03/22

مهدوی
0

سلام یک ماه سایت تو حالت اماده فاکتور مونده دوستان خبر دارید بلاخره چند روز ه فاکتور می کنند .برای پیگیری چی کار باید کرد؟
15:09  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
xu7
5

xu7 سالار کشش
14:32  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
علی دنا سوار
2

😂😂😂😂😂😅😅😅😅😅😀😀😀😀😀😀😀😀😀
گزارش
پاسخ دادن
19:38  1395/03/22

معین
11

من بیشتر جاده های کوهستانی رو با دنا رفتم واقعا ماشین خوبیه خیلی راحت از هر گردنه ای بالا میره و هیچ اشکالی هم براش پیش نمیاد . موتور 1800 به گرد دنا نمیرسه و دنا ماشین خوبیه .
13:18  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
.
3

آره تو راست میگی !!!!
گزارش
پاسخ دادن
14:15  1395/03/22

س.ب
2

دقیقا آقای معین صحیح می فرمایند. بنده هم زمستان سال گذشته از کرج با 5 سرنشین بیشتر مناطق غرب رو زیر پا گذاشتم. بدون کوچکترین مشکلی گردنه های بانه رو رفت و تو راههای مستقیم هم از آپشن کروز کنترل نهایت استفاده را بردیم.
با وجود مه بسیار شدید جاده ساوه و عدم آشنایی با مسیر از رهیاب دنا بهترین کمک رو گرفتیم. در کل ازش راضی بودم. البته الان ندارمش ولی دلم خیلی براش تنگ شده .
گزارش
پاسخ دادن
22:10  1395/03/22

رضا
0

خیلی ها همین مسیر رو با پراید هم بدون کوچکترین مشکلی میرن . مگه قرار بوده مشکلی پیش بیاد ؟؟؟ وقتی میگن کشش ضعیفتری داره ef7 یعنی اینکه بیشتر دنده معکوس میخوره نسبت به xu7 . نگفتن که تو راه میمونه
گزارش
پاسخ دادن
09:24  1395/03/23

س.ب
0

آقارضا دوست عزیز شما با همون پراید برو پس داداش. شما راحتی و امنیت و قدرت دنا رو با پراید مقایسه میکنی؟؟ میگن میگن رو ولش کن
پراید هم داشتیم قبلا. بعله پراید هم ماشین کم خرج و کم دردسریه ولی اینجا در مورد دنا داریم صحبت میکنیم. گودرز چه ربطی داره به شقایق؟؟
گزارش
پاسخ دادن
12:08  1395/03/23

پژمان
2

نه tu5 به درد سربالایی می خوره نه ef7 اگر ماشین واسه جاده کوهستانی می خوای که گردنه ها را جون دار بالا بره باید موتور 1800 بخری
11:31  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
وحید
7

خداوکیلی گشتاور دور پایین xu7 واقعا عالیه . اصلا گاهی یادت میره این ماشین دنده معکوس هم میخواد . از سرعت 20 با دنده 3 دوباره راحت دور میگیره . تو سربالایی میفهمی این قدرتش چقدر کمکت میکنه و هیچ جا کم نمیاره . اصلا چیزی به اسم والف زدن تو کار این موتور نیست مگه اینکه مثلا بخوای با دنده 5 سرعت 20 بری . جاده که میری باهاش همش دنده 5 هست خیلی کم پیش میاد گردنه ای چیزی مجبور بشی بری دنده 4 انصافا کشش خیلی خوبی داره
گزارش
پاسخ دادن
14:18  1395/03/22

حامد
3

چی میگی این موتور اشغالی هس که رودستش موتور نیومده مصرف 15 سرسیلندر میسوزونه هر هفته صداش وحشتناک زیاده انگار ما سوارش نشدیم بس کنید این بی کیفیت آخه جای تبلیغ رو داره
گزارش
پاسخ دادن
16:04  1395/03/22

درخشان
0

موتور xu7 هر چی باشه از ef7‌اشکالاتش بیشتر نیست . عیب و ایرادات ef7‌تمومی نداره . وقتی که شروع میشه به عیب پیدا کردن دیگه یکی بعد از یکی دیگه خودشو نشون میده .
گزارش
پاسخ دادن
09:39  1395/03/23

صباحی
6

دنا از نظر فنی و ساختاری و پلتفرم همان سمند EF7 هست ولی به جای 29 میلیون، باید 44 میلیون پول بابت ال سی دی، و ... و هزینه ی طراحی داشبرد جدیدش را پرداخت کنید
10:00  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
.
1

قیمت سورن elx توربو از پارس Lx کمتر هست تو بازار . قیمت سورن elx معمولی هم از پارس سال کمتر هست . این یعنی فاجعه . یعنی با اینهمه آپشن روی سورن elx باز قیمتش کمتره . وقتی موتور ef7 باشه یعنی اینکه مجانی گرونه و کسی نمیخره
09:27  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
ابوذر
5

دیروز با دنا دوستم رفتیم تو جاده .اقعا ماشین عالی بود . هندلینگ عالی و فوقالعاده مسلط به جاده مخصوصا توی پیچ جاده .واقعا مشاسن خوب و با کلاسی هست انشالله بزودی من هم یکیش میخرم
09:12  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
قاسم
3

ماشین دنا واقعا ماشین خوبی هست من باهاش مسافرت رفتم خیلی ازش راضی هستم مصرفش هم بنظر من خوب و متعارف هست . توی سربالایی هم خیلی خوب و عالی بود
09:07  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
محمود
0

موتور ef7 اينقدر غير اصوليه كه حتي خود شركت طراحش يعني شركت FEV هم هيچي ازش در رزومه سايتش نگذاشته
احتمالا يكي از موتورهاي طراحي شده توسط كارآموزهاي شركت بوده كه به ايرانخودرو قالب كردن
ايرادهاش:
فاصله كم يك ميليمتري بين سيلندرها و در نتيجه باريك و ضعيف بودن واشر
عدم امكان كف تراشي سرسيلندر به علت تراكم بالاي موتور در نتيجه سرسيلندر يكبار مصرفه
طراحي غير اصولي اويل ماژول كه هر 50 هزار كيلومتر يكبار به روغن ريزي ميافته
طراحي غير اصولي مانيفولد اگزوز كه باعث توليد صداي بم و زيادي ميشه
ضعيف بودن سيستم خنك كننده( واتر پمپ)
و ده ها ايراد ديگر
08:55  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
حامد
1

این ها رو به رضا 22 و محمد ای اف بگو که فکر میکنن ef7 آخرین موتور دنیاست . من نمیدونم این چه موتور پیشرفته ای هست که توی هیچ سایت معتبر جهانی مربوط به خودرو در موردش کوچکترین حرفی زده نشده . چرا هیچ شرکت آلمانی خودش نمیگه من در طراحیش دخالتی داشتم ؟ اگر موتور اصل و نسب دار باشه لازم نیست هر روز وصلش کنی به یک جا تا واسش آبرو بخری . یک روز زیمنس و بوش بود یک روز شد آلمان و آخن !!!
گزارش
پاسخ دادن
14:22  1395/03/22

حامد
1

ef7‌ که سرسیلندرش باز شد دیگه موتور بشو نیست حتی اگر سرسیلندر نو ببندی روش . موتور یک بار مصرف همینه دیگه . خودشون هم میدونستن دیگه موتور نمیشه و اصلا ارزش نداره بخوای تعمیرش کنی که حالا بخوای کف تراشی بکنی یا نکنی
گزارش
پاسخ دادن
14:24  1395/03/22

حسن
1

۱- لطف کنید بگید فاصله کم سیلندر یعنی چی تازه به واشر چه ربطی داره؟ ۲- تراکم بالا یعنی چی؟ که نمیشه تراشکاری انجام داد؟ ۳- اویل ماژول هر ۵۰ هزار کیلومتر روغن ریزی میوفته؟ اینکه خوبه با این وضع کیفیت قطعات خیلی از ماشینای دیگه زودتر روغن ریزی میوفتن که اون هم به خاطر کیفیت بد قطعه هست نه طراحی موتور.. شما هم یه چیزی شنیدی ولی خودت هم نفهمیدی چیه. امان از بی اطلاعی مردم! تراکم بالا؟!!
گزارش
پاسخ دادن
20:05  1395/03/22

رضا
0

حسن جان وقتی سرسیلندر رو کف تراشی میکنی با اینکه واشر تعمیری میذارن اما بازم نسبت تراکم بالا تر میره کمی . موتور ef7 خودش نسبت تراکم 11 داره و همینجوری مستعد ناک زدن هست شدیدا و نیاز به بنزین با اکتان بالای 97 داره . عملا امکان تعمیر و کف تراشی برای ef7 نیست و باید حتما سرسیلندر و کامل تعویض کنید
گزارش
پاسخ دادن
09:42  1395/03/23

امیر
0

سلام دوستان میخوام یه دنا ثبت نام کنم به نظرتون موتور ef7 بهتره یا xum لطفا راهنمایی کنید
03:01  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
امید
1

اگر که قصد خرید دنا رو دارید که فقط دنا در حال حاضر با موتور ef7 تولید میشه . موتور خوب و نرمیه . بخر !!! ما که خریدیم راضی هستیم .
گزارش
پاسخ دادن
09:09  1395/03/22

شریفی
0

هر ماشینی موتورش ای اف هفت باشه ارزش خرید نداره . افتش هم خیلی زیاده موقع فروش خیلی اذیت می کنه
گزارش
پاسخ دادن
09:18  1395/03/22

کاربر: حاجیان
6

xum یعنی پیکان ارتقا یافته
گزارش
پاسخ دادن
05:09  1395/03/22

شهرام
0

یک سوال. لطفا فقط دوستانی که دنا دارند جواب بدهند.
آیا بین حالتهايي که بنزین سوپر و بنزین معمولی استفاده می کنند، تفاوتی در کشش و شروع به حرکت احساس می کنند یا خیر?
01:16  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
بهرام
0

من فقط گاز میزنم کشش عالی. حتی دو بار پرشیا تک سوز رو نقطه کردم.
گزارش
پاسخ دادن
09:10  1395/03/22

سینا
0

سلام دوست عزیز، آره فرق میکنه توی شتاب نه ولی توی کشش وقتی دور موتورت از 4 میره بالا خیلی فرق میکنه بنزین معمولی و سوپر
گزارش
پاسخ دادن
10:39  1395/03/22

هادی
0

من خودم گاز میزنم کشش عالی میده. تا الان با گاز دو بار پارس سال رو نقطه کردم تک گانه شو
گزارش
پاسخ دادن
12:27  1395/03/22

امیر
1

سلام
بله بنزین سوپر در افزایش قدرت و کشش موتور دنا بسیار موثره بهتره یکبار امتحان کنید
گزارش
پاسخ دادن
08:30  1395/03/23

امیر2
1

سلام دوستان 2ماه دنا گرفتم خیلی از انتخابم راضی هستم تنها مشکلی که چند روز پیدا کرده اینه که درها بعد از حرکت اتوماتیک بسته نمیشه البته جدیدا این طور شده اگر از دوستان علت را می داند لطف کرده پاسخ دهد باتشکر
00:14  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
3

سلام
شما اون کلیدی که تو ماشینه برای باز و بسته کردنه قفل رو ،اگر 5ثانیه نگه دارین ،دوباره فعال میشه
گزارش
پاسخ دادن
08:07  1395/03/22

مهرام
0

داداش یه کلید داره اونو بزن
گزارش
پاسخ دادن
09:11  1395/03/22

امیر2
2

دوست عزیز با تشکر از راهنمایی شما همان کاری را که فرمودید انجام دادم درست شد وبسیار خوشحال شدم
گزارش
پاسخ دادن
19:47  1395/03/22

سجاد
0

دوستان علت این که فایل تصویری را پخش نمی کند چیست لطفا راهنمایی کنید
گزارش
پاسخ دادن
23:43  1395/03/22

پیمان
0

سلام من دنا سفید ثبت نام کردم حالا دو دل شدم برم رنگش مشکی کنم . بنظرتون برم تغییر رنگ بدم یا نه؟
23:54  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
محمد
1

سفید واسه فروش و خط و خش خیلی بهتره حتی برای صافکاری ولی مشکی خیلی قشنگتره.اگه میتونی تغییر بدی به مشکی تغییر بده
گزارش
پاسخ دادن
00:39  1395/03/22

س.ب
0

آقا پیمان به نظر بنده آبی کبودش عالیه. سفیدش که کاملا شبیه سمنده. مشکی هم که با یه دستمال پر خط و خش میشه. من آبی داشتم سالاره سالار. بازم نظر خودتون مهمه
گزارش
پاسخ دادن
22:18  1395/03/22

حجت
1

من پدرم مکانیک هست .یکسال هم دنا خریدیم وقتی این پیج رو نشونش دادم و‌مطالبش خوند خنده اش گرفت . اون گفت شرط ببند باهاشون یکی که پژو داره بیاد با هم یه مسافرت کوچک میریم ببینیم کدام ماشین تو جاده رفیق نیمه راهت میشه . موتور ای اف سون هر چی بیشتر گرم بشه نرمتر کار میکنه بر خلاف تی یو پنج و تی یو هفت
23:52  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
حسین
0

دوستان دنای من فقط یه ایراد داره طرف شاگرد یه صدای قژقژ میده معلوم نیست مال ستونه یا در کسی تجربه داره به ماهم بگه بقیه مواردش عالیه
23:50  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
1

ماشین من هم کمی درب شاگرد صدا میداد با یک اچار ستاره ای ضامن قفل که به ستون وصل هست رو شل کن بده به سمت داخل دوباره سفت کن درست میشه.
گزارش
پاسخ دادن
01:19  1395/03/22

حسین
0

ممنون مهدی جان چک میکنم
گزارش
پاسخ دادن
18:27  1395/03/22

حسین
4

سلام به همه ی دنا سواران من الان یه یک ماهی هست که دنامو تحویل گرفتم باهاش دوتا مسافرتم رفتم یه شمال ومشهد توشمالم باوجود ترافیک سنگین چالوس تو سربالایی باکولر روشن حدود سه ساعت حرکت کند داشتم خیلی عالی بود قبلا هم ۴۰۵داشتم اونم خوب بود ولی دنا خیلی بهتر زیادم باهاش پر گاز نمیرم اینهایی که میگن باید پر گاز بری چرت میگن والا من تاالان باهاش بالای ۳۵۰۰تو دنده های پایین نرفتم خیلی خوب میره بدون هیچ فشاری باید بشینید پشت فرمون تا درک کنید
23:48  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
محمد ط
5

سلام. واقعا پیج خیلی چیپ شده و مضحک شده پارس چیزی نیس که کسی ندونه چیه اکثر ما حداقل یه بار سوار شدیم که انقدر بزرگش کردیم آخه مشکل ما این حرفاست واقعا مشکل مردم اینه که حداکثر گشتاور دنا تو دور بالا بوجود میاد؟!! آقا رضا چی شد که صنعت خودروسازیه ما به اینجا رسید تو آسیا فقط ایران و ژاپن ماشین تولید میکرد الان ما کجاییم ژاپن کجاست. چی شد ماشین چند برابر شد و صدای هیچکس در نیومد. چرا هیچکس مسوول کار خودش نیست و هر کاری دلشون میخواد میکنن. راجب این شرایط کامنت بزار دنا بد یا خوب چه فرقی به حال شما میکنه وقتی نداری اگه بد بیخ ریش صاحبش شما چرا حرص میخوری؟!! ببخشید پر حرفی کردم
22:20  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
حامد
12

با سلام،،،،، بزرگواران، دوستانه گرامی ، منو ببخشید و حلال کنید که از روی حسادت دنا رو خراب میکردم غلط کردم
من حق الناس رو ضایع کردم . از خدا هم طلب عفو میکنم .
21:51  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
8

اقا حامد ،کم کم دارم حس می کنم با خالی کردن دله دنا سوارا داری حال می کنی، مرد مومن ،هر ماشینی داری ،مبارکت و چرخش برات بگرده ، ولی فکر کنم اصلا ماشین نداری ، چون این بنده خدا های دنا سوار اصلا کاری به کاره تو ندارن و تمامه حرفات براشون هزار بار تکراری شده ، با مرام تو چرا ول کن نیستی ، داداش رضایت بده دیگه ، خدایی خودت یه بار این یه ماهه گذشته رو مرور کن همش حرفات تکراریه ، به چی می خوای برسی ؟
21:43  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
محمد
2

والا بخدا.آقا ما از این ماشین خوشمون میاد دیگه به شما چه ربطی داره.نظری در مورد پارس داری برو صفحه پارس.دیگه اینجا رو به گند کشیدین.اینا همشون دلال و اونایی هستن که خرید و فروش پارس هستن
19:47  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
اميد
22

تو اين پيج كساني كه دنا دارن دارن نظراتشونو ميزارن . نميدونم چرا بعضي ها دوست دارن دنا رو با پارس يا خودروهاي ديگه مقايسه كنند. شماهايي كه پارس داريد ، خوب از سواري با پارستون لذت ببريد . و برويد دنبال زندگيتان . اصلا دنا از تمام ماشيناي موجود در اين مملكت ضعيفتر و بدتر است .
من بارها گفتم دوستاني كه دنا دارن با عالم بودن به وجود خودروهاي ديگري نظير پارس و خودروهاي چيني اقدام به خريد اين خودرو كرده و ازش راضين . حالا شما اين وسط چي ميگيد من نميدونم . اقا برو تو پيج پارس نظراتتو بگو . اينكه امدين با پارس ازرا رو گرفتي خوب به ما چه ربطي داره .
ما قصد گرفتن هيچ ماشيني رو نداريم . اون ازرا هم قصد گرفتن شما رو نداشت ، وگرنه با ماشيني كه حداقل ٦ برابر پارس قيمت داره جك نميساختي عزيز من .
از خداي منان خواستارم خيرو بركت نصيب دارندگان دنا و عقل جزعي نصيب شما عنايت فرمايد
18:35  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

محمد ef دیگه تعصب و توهم رو به جایی رسوندی که موتور 1640 سی سی سرهم بندی شده ماشینت رو با موتور 16 سوپاپ زانتيا 1800 مقایسه میکنی و تازه میگی قوی تر و بهتر هست . EF7 کشش و شتاب اولیه کمتری حتی نسبت به xu7 داره دیگه چه برسه به موتور زانتيا 1800 . اشکال نداره به همین خیال بمون و فکر کن قوی تره این موتور 1600 روی بدنه 1300 کیلویی !!!!!
17:31  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
محمود یزدی
5

سال 1388 یک پارس ای ال ایکس گرفتم با کیلومتر کار پایین که صندلی هم خلبانی داشت به قمیت 17 تومن یعنی این ماشین واقعا راه می رفت و عجب کیفیتی هم داشت همه چیزش عالی بود واقعا هیچ کم نداشت از موتور و اتاق و صندلی و تلماتیکس و رخ هیچ چی گم نداشت این ماشین تا همین پارسال دستم بود ديگه کیلومتر بالا رفته بود نزدیک 300 بود تو این همه سال فقط صفحه کالاچش عوض کردم واقعا پرواز می کرد این ماشین پارسال فروختنش خواستم ماشین بگیرم نظرم دنا بود با تندر سوار دنا شدم سواری خوب داشت اما خوشم نيومد از راه رفتنش سوار تند شدم هیچ نداره اما موتورش خوبه کیفیت هم خوبه حوصله تعمیرات نداری نسبت راضیم اما اون پارس ای ال ایکس یه چیزی بود خواستم بگم انصافا هر چی میگین هر دعوایی داریم باهم فقط این ماشین ها را با پارس ای ال ایکس مقایسه نکنین چون یه چیزی بود که دیگه مثلش نیومد مخصوصا اون مدل های صندلی خلبانی
17:12  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
شریفی
0

اگر موتور زانتیا میزدن رو دنا حتما می خریدم چون عالیه
گزارش
پاسخ دادن
09:20  1395/03/22

سروش
11

کسایی که ناراحتن نخرن آقا زور که نکردن شما رو برید لیفان و پارس و ... بخرید همین شما ها باعث شدید جهان سوم باشیم !
16:35  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
تارخ
1

تو بازار تا دلت بخاد ریخته پژو پارس سفارش مدیران ایرانخودرو مدل سالهای مختلف ولی چرا دنا و سورن و رانا و ... سفارش مدیران نداریم؟
نکته رو گرفتی؟
خودشون بهتر از من و شما میدونن چی دارن تولید میکنن پس انرژیتون را الکی واسه داستان ساختن هدر ندین
15:52  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
سینا
2

یه سر به سایت باما بزن بعد بیا داستان تعریف کن
گزارش
پاسخ دادن
16:13  1395/03/21

سینا
2

یه سر به سایت باما بزن بعد بیا داستان تعریف کن
گزارش
پاسخ دادن
16:15  1395/03/21

.
0

انواع ef7 نقد و اقساط و یکی بخر سه تا ببر ریخته اما کسی نمیخره . بدنام تر از ef7 چیزی وجود نداره
گزارش
پاسخ دادن
17:17  1395/03/21

بنده خدا
5

آقای نقطه کدوم نمایندگی گفته یکی بخر سه تا ببر؟
به من آدرس بده برم سه تا هدیش رو بگیرم
واقعا فکر میکنی بدنام تر از ef7 وجود نداره؟اصلا کی گفته ef7 بدنامه؟
چرا وجود داره آقای نقطه بدنام تر از ef7 هست که داره برای تخریبش هر روز خودشو میکشه
آقای نقطه تو از انسانیت بویی نبردی و آدم کثیفی هستی همه هم تو رو میشناسند
گزارش
پاسخ دادن
21:01  1395/03/21

امیر مهدی
1

حیف پول نیست بدی واسه دنا چند تومن دیگه میگذاری روش لیفان X50 میخری گیربکس اتومات CVT و سانروفش می ارزه به کل هیکل دنا
آپشنهای دنا هم که همشون الکی هستن حتی نشانگر مصرف متوسط سوخت و پیمایش با سوخت باقیمانده هم نداره که پژو پارسهای 15 سال پیش داشتن
ضمنا اتاق کرگدن شکل سمند با فیس لیفت درست بشو نیست
15:40  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
فرامرز-پاسخ به امیر مهدی
2

لیفان x50؟؟؟؟
هندلینگ و شتاب دنا هم می ارزه به کل x50
دوستان سری به سایت خودرو بانک بزنید و تست هر دو خودرو را ببینید
خود مجری صراحتا اعلام کرد که لیفان هندلینگ جالبی نداره ضمنا تست شتاب هر دو خودرو هم دیدنی است
آنچه که مردم در مرحله اول از خودرو انتظار دارند پایداری و هندلینگ مناسب است که در طراحی این خودروی به ظاهر شاسی بلند در نظر گرفته نشده.
ضعف اکثر چینی ها در سربالائی و مشکلات هماهنگ نبودن گیربکس و موتور را هم اکثر مردم میدانند .گند بودن شتاب اولیه هم که خود مجری اعلام میکند نکته جالبی است
حتی در جک 5 اتومات هم این دو نقص شدیدا مشهوده .
گزارش
پاسخ دادن
19:32  1395/03/22

علی
0

سلام
دوستان عزیز من یه خودرو روا دارم و واقعا ازش ناراضی ام,خودرویی هست پر از سر و صدا و دارای مشکلات فراوون هم از جانب بدنه هم از لحاظ موتوری,کولر هم که داره ولی انگار نداره چون با روشن شدن کولر,ماشین نسبتا از کار میفته...در سر بالایی ها هم که همیشه ابرو میبره.الان میخوام عوضش کنم به نظرتون سمند ef7 بردارم یا پارس سال؟؟؟میخوام ماشینی باشه جا دار و کم مصرف و اینکه مناسب سفر,تو سربالایی کم نیاره و بشه ازش,کولر گرفت
15:19  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
امین
3

EF7 توی سربالایی کم مباره مخصوصا با کولر مگر اینکه باهاش دور بالا رانندگی کنی . موتور xu7 برای سربالایی رفتن بسیار بهتر هست و راحت تر بالا میره و دنده معکوس کمتری میخواد نسبت به ef7 اما در عوض مصرفش بالاتر و صداش هم بیشتر . شما چون بخوای با روآ مقایسه کنی خوب هر دو موتور خیلی بهترن اما xu7 واسه سربالایی رفتن راحت تر بالا میره . دیدی روآ باید اولش خوب گاز بدی که ماشین راه بیافته و تا به سرعت گیر رسیدی باید دنده معکوس بدی این ef7 هم تا حدی این مشکل رو داره چون سمند و دنا خیلی سنگینه اما نه اینکه بگیم مثل روآ باشه اما خوب نسبت بهxu7 باید بیشتر دنده معکوس بدی و گازش بدی
گزارش
پاسخ دادن
15:46  1395/03/21

ehsan
6

ببین دوست عزیز معلومه شما روا ندارید و احتمالا از دار و دسته پارس سواران هستید اصلا کاری به خوبی و بدیش ندارم ولی صد درصد مطمعنم کولرش عالیه و از نظر صدای اتاق خیلی خوبه ولی در کل موتورش همون پیکانه یجورایی پس قطعا شما روا نداری !
گزارش
پاسخ دادن
16:41  1395/03/21

حامد
1

دیروز یه آزرا رو تو اتوبان با پارسم گرفتم حالا باز بگید ...
گزارش
پاسخ دادن
16:46  1395/03/21

میلاد
8

کسی اگه حسود نباشه که صبح تا شب نمیاد این جا بگه دنا بده و ... یه بار حرفش رو میزنه و نظرش رو میگه میره!
گزارش
پاسخ دادن
16:48  1395/03/21

علی
0

سلام
دوستان عزیز من یه خودرو روا دارم و واقعا ازش ناراضی ام,خودرویی هست پر از سر و صدا و دارای مشکلات فراوون هم از جانب بدنه هم از لحاظ موتوری,کولر هم که داره ولی انگار نداره چون با روشن شدن کولر,ماشین نسبتا از کار میفته...در سر بالایی ها هم که همیشه ابرو میبره.الان میخوام عوضش کنم به نظرتون سمند ef7 بردارم یا پارس سال؟؟؟میخوام ماشینی باشه جا دار و کم مصرف و اینکه مناسب سفر,تو سربالایی کم نیاره و بشه ازش,کولر گرفت
15:16  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
Soheil
4

دوستانی که اینقدر حرف از پارس میزنید خسته نشدید این همه سال یه ماشین یکنواخت داره تولید میشه . من هم 405 داشتم هم پارس و هم 206 خودم خجالت میکشم دیگه سوار بشم هیچکدوم اسمشو ماشین نمیشه گذاشت . تا کی میخوایم ماشین هایی که مدت هاست دیگه تو هیچ کشوری تولید نمیشه رو سوار بشیم . حالا دنا چه خوب چه بد یه تغییری در خودروسازی ایجاد کرده و ظاهر این ماشین به خیلی از خودروهای قدیمی می ارزه. یه روزی بشه همه کسایی که 405 یا پارس دارید بگید کاش فروخته بودم دنا خریده بودم . این خودرو هر روز بهتر میشه و ازش حمایت میکنن چون خودشون هم میدونن طرح های گذشته دیگه تقاضا نداره اگرم در گذشته تقاضا زیاد بود بخاطر قیمت بازار و نبود ماشین های بهتر از اون بوده نه الان که کسی دنبالشون هم نمیره.
15:14  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
محمد
3

دنا و ef7 در آمدن از چاله و افتادن به چاه است
گزارش
پاسخ دادن
15:48  1395/03/21

محمد ای اف
2

سلام دوستان عزیز اقای حامد عزیز من هیچ جایی نگفتم موتور دنا فرق داره برید همه ی کامنتهای بنده رو بخونید سمند سورن و دنا همشون ی موتور دارن در ضمن ماشین بنده سمنده من هیچوقت درباره دنا نظر ندادم چون دنا ندارم بلکه داداشم دنا داره و بنده فقط درباره موتور اظهار نظر کردم اون دوست عزیزی ک گفته بودن ام وی ام ۵۳۰ قوی تر از ای اف سونه این منم قبول دارم منظور من موتورهای تولید ایران خودرو بود در ضمن ام وی ام ۵۳۰ موتورش ۲ لیتریه
هیچ موتور ال ۳ چه تو شتاب اولیه چ ثانویه رقیب ای اف سون نیس ال ۴ هم فقط تو شتاب اولیه یکمی بهتره اونم بخاطر وزن کمتره بنده با وزن های مساوی امتحان کردم شتاب اولیشون برابره و دور بالا هم ال ۴ جا میمونه فقط زانتیای ۲ لیتری راحت ای اف سون رو میزنه ی جست و جو تو اپارات بکنید حساب کار دستتون میاد.
14:47  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

آقا محمد ای اف 7 را با زانتيا قیاس نکن چه 2000 چه 1800 بهت میخندن
گزارش
پاسخ دادن
17:42  1395/03/21

امید
0

چطور شما پارس رو با آزرا مقایسه میکنید به شما نمیخندن ؟؟!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
10:35  1395/03/22

محمد ای اف
2

اق امید شما ب دل نگیر احتمالا این دوستمون تازه ی دونه پارس مدل 85 یا 86 گرفتن فک میکنن ماشین فقط پارسه تو عمرشم ازرا سوار نشده چون ازرا هر وقت بخای و اراده کنی و پدال گاز رو فشار بدی انواع هم رده های خودش رو تو کسری از ثانیه به اینه وسط منتقل میکنه چه برسه به موتور ناتوان ایکس یو هفت ک فقط تا دور موتور 3000 جون داره از 3000 ب بعد جون میکنه تا راه بره من جای ایران خودرو بودم رد لاینش میزاشتم رو 3500 چون ب 4000 برسه باید بری واشر عوض کنی ک اینم کاملا طبیعیه
آخه مرد حسابی موتور 3 لیتری شیش سیلندر ازرا کجا موتور داغون و در پیتی شما کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
14:43  1395/03/22

علی
4

اقا موتورef7موتوری هست که زانتیا هم نمیتونه باهاش رقابت کنه چه توجاده چه شهر من خودم داشتم واقعا موتور خوبی هست فقط مشکلش مکانیکای عزیز هستن چون چیزی ازش سردرنمیارن میگن موتور اشغالیه با اینکه جز ده موتور برتر دنیا هست توی کلاس خودش
14:27  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

زانتيا ؟؟ عجب عجب !! آره تو راست میگی
گزارش
پاسخ دادن
15:50  1395/03/21

مهدی
0

به نظرم خریدن دنا اشتباهه نهایتش خوب آدم میره سورن میخره همین موتورش هم هست
13:06  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
تیمور
5

موتور دنا خیلی خوب و عالیه و توی این دو سه ساله اخیر ثابت شده که ef7 lموتور قابل اعتمادی است و برخلاف tu5 و tu7 سر سیلندر نمیسوزونه . همه مکانیکها میدونن که اونها سالی یک بار سر سیلندر میسوزنن ولی موتور دنا و سمند به این راحتی خراب نمیشه و خاطر همین مکانیک ها دوس دارن بیشتر پژو بخرید تا موتورش خراب بشه و یه پولی بگیرند و از موتور ef7 بیزارند اینو همه میدونن
11:38  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
علی
1

بدترین و ما مطمئن ترین موتوری که میشه خرید ef7 هست
گزارش
پاسخ دادن
12:50  1395/03/21

مژگان
7

سلام دو ماه میشه دنا خریدم واقعا ماشین لوکس و زیبایی هست و خیلی هم راحتی و ارامش خصوصا کلاس به ادم میده . دنا عالی عالیه
11:34  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
افشین
6

حامد همون علی گشتاوری تو پیج سمند EF7 هست . دوستانیکه تو اون پیج میرفتن میدونن من چی میگم. اونجا دیگه کسی محلش نزاشت اومده اینجا . از روی بیکاری فقط یه 2 زار حرف بزنه .
11:08  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
دل انگیز
4

دوستان بنده ظرف دیروز و امروز به ۶ نمایندگی ایران خودرو جهت تحقیق و بررسی خودروها برای خرید سرکشی کردم,وجدانا بجز یک سورن قدیمی,نه یک سمند ای اف دیدم نه یک دنا,ولی پر بود از پرشیا و ۲۰۶ و ۴۰۵.
اینو بدون اغراق گفتم,
من که تصمیمم برای خرید قطعی شد و به دوستانی که تصمیم به خرید این نوع موتور دارند,اطمینان خاطر میدم.به اراجیف روی کاغذ هم توجه نکنید,کافیه پشت رل بشینید و تحقیق میدانی بکنید و به حرف کسی که فقط تؤری حرف میزنه و حتی یکبار سوار ماشین نشده گوش ندید,همگی به دهن بین بودن و یک کلاغ چهل کلاغ کردن ما ایرونیها اذعان داریم.(دور از بعضی‌ها ).یاحق
05:02  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
اسکندر
1

دوست عزیز نوع ماشین های داخل نمایندگی که دلیل کیفیت یا عدم کیفیت نیست نمایندگی محل عرضه ماشین های درخواستی مردمه و معمولا تنوع ماشین های یک نمایندگی مربوط به درخواست های اون موقع خریدارن اون ماشین ها میباشد. در واقع در نمایندگی هایی که شما سر زدید در اون موقع متقاضیان محصولات پژو بیشتر بوده.
گزارش
پاسخ دادن
11:29  1395/03/21

دل انگیز
2

اسکندر خان,من بدون اطلاع از این موزوع که سما گفتید و بصورت رندوم به نمایندگی ها مراجعه کردم,مگه میشه هر شش نمایندگی,مربوط به مکانیکی پژو بوده باشه؟؟!!!

من بدون تعصبها و واقعیات را گفتم,حالا شما با تعصب برداشت کردی,دیگه نمیدونم چی بگم؟
قضاوت با خواننده ها....
گزارش
پاسخ دادن
11:57  1395/03/21

بنده خدا
6

من خودم از چند تا نمایندگی پرسیدم بیشترین خرابی برای پرشیا و 405 و 206 هست
کمترین خرابی برای ال نود و دنا و سورن و سمند هست
بیشترین مواردخرابی پرشیا و 405 و 206 هم مربوط به گیربکس هست و مشکلات موتوری کم و بیش دارند
کمترین خرابی های سمند هم مربوط به جلوبندی و کرکر فرمان هست و مشکلات موتوری خیلی کمتری نسبت به پرشیا و 405 دارند
گزارش
پاسخ دادن
14:53  1395/03/21

بنده خدا
2

من خودم از چند تا نمایندگی پرسیدم بیشترین خرابی برای پرشیا و 405 و 206 هست
کمترین خرابی برای ال نود و دنا و سورن و سمند هست
بیشترین مواردخرابی پرشیا و 405 و 206 هم مربوط به گیربکس هست و مشکلات موتوری کم و بیش دارند
کمترین خرابی های سمند هم مربوط به جلوبندی و کرکر فرمان هست و مشکلات موتوری خیلی کمتری نسبت به پرشیا و 405 دارند
گزارش
پاسخ دادن
14:58  1395/03/21

علی
1

تعداد ef7 ها کمتر از 5 درصد کل محصولات ایران خودرو در جاده و خیابان هستن خوب معلومه موتوری که تعدادش خیلی خیلی کمتره مراجعه کمتری داره باید نسبت به تعداد در نظر بگیری اونوقت می بینی که ef7 تازه بیشتری تعداد خرابی رو داره . اصلا موتور ef7 به عیب پیدا کردن و افتادن گوشه تعمیرگاه و نمایندگی واسه قطعه و رفع عیب که معروفه واسه همین هم هستش که اینقدر بد فروشه
گزارش
پاسخ دادن
15:54  1395/03/21

مازیار
1

این جوری که شما از دنا صحبت میکنید آدم شک میکنه نکنه این ماشین ایرانی نباشه؟ واقعا ماشین معرکه ای باید باشه که تا حالا حتی یه موردم راش به تعمیر گاه و نمایندگی نخورده!اگه اینطوره آقا من چندتا میخوام !!!
گزارش
پاسخ دادن
18:42  1395/03/21

اسکندر
1

تعصب!؟تعصب به چی؟به محصولات ایران فرغون ؟!خنده داره!!! ما که رفتیم ولی خدا وکیلی یه سر از بالا تا پایین کامنت های دارندگان دنا رو بخونید اونوقت بگید کی متعصبه؟!
گزارش
پاسخ دادن
18:48  1395/03/21

ارش
7

ههههههههه اینبار حامد به اسم علی وارد میشود چه اصراری هم داره که همون اول میگه من نه دنا دارم ونه پارس خخخخخخخخ
01:11  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: سامان
4

اقای نقطه و خیلیای دیگه که قصد تخریب این ماشینو دارید الان دقیقا چه حسی دارید که روز به روز امار تقاضای مردم برای دنا بیشتر میشه ؟؟اصن این افزایش تقاضا رو مدیون ادمایی مثل شما هستیم و حرفاتون ادمو بیشتر بیشتر به تکاپو برای خرید این خودرو میکنه من خودم بین دنا و برلیانس شک داشم ولی اومدم اینجا و نظراتو خوندم(مخصوصا نظرای شما که قصد تخریب داشتین)همون فرداش رفتم ثبت نام کردم برای خودروی دنا اصن شما که میگید این مشکلو داره مطمعن میشم که این مشکلو نداره کم کم دارم مطمعن میشم که کامل ترین ماشین ساخته شدس از بس که از این ماشین اشکال گرفتین
01:04  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
ALI
4

من دنا یا پارس ندارم و ماشینم کره ای هست به خاطر همین در موردشون حرفی ندارم اما وقتی دیدم یکی از دوستان نوشته که پژو پار روی پلتفرم 406 ساخته شده خندم گرفت چون کلا پلتفرم متفاوتی داره
پژو406 کلا 15 سانت در طول و 5 سانت در عرض از پژو پارس بزرگتر هست و ارتفاع سقفش کمتر هست ....در تاریخچه تولید پژو پارس اومده که پژو 405 پس از فیس لیفت به نام پارس فقط در ایران عرضه شده و هیچ ربطی به 406 نداره
لطفا بدون سند حرفی نزنید
خطوط بدنه پژو پارس با 405 کاملا یکسان هست اما در پژو 406 بدنه حالت تخم مرغی و بدون خط بالای در ها هست
برین تاریخچه پژو رو مطالعه کنید در ایران کمتر از 50 عدد 406 وجود داره و تعدادیش مال سفارت فرانسه بود که به صورت مزایده ای فروختن
00:05  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
حامد
1

اگر دقیقا همون بود که بهش میگفتن 406 نه پژو پرشیا . موتور و گیربکس و طرح اصلی بدنه اش از 406 هست نگفتن که همون 406 هست اگر همون بود خوب میگفتن 406 . مثل 405 و 407 که تولید شدن
گزارش
پاسخ دادن
00:59  1395/03/21

محمد ای اف
0

سلام اقا علس خودت رو خسته نکن الان ی چیزی هم بارتون میکنن اینا کلا از اینکه ی ۴۰۵ ۲۸ تومنی رو ۴۰ تومن بخرن احساس رضایت میکنن و دلشون رو ب پانین فارینا ک هر کی ندونه فک میکنه البرت انشتینه خوش میکنن خدا شاهده یکی از دوستان بنده با عوض کردن سپر و چراغای ۴۰۵ اونو تبدیل ب پارس کرده بود تازه خیلی هم شیکتر از کارخونه فقط مشکلش این بود پلیس چن بار بهش گیر داد و ماشینشو خابوندن ۴۰۶ کجا بود همون ۴۰۵ مث سورن ک همون سمنده چون خودم هم با سمند همین کار کردم شد سورن ولی بخاطر پلیس برش گردوندم سرجاش
گزارش
پاسخ دادن
01:43  1395/03/21

ALI
2

من که فرقی بین سواری پارس و 405 نمیبینم
هر ده سال ماشین رو یه بار فیس لیفت میکنن
مثل پراید که 72 اومد بازار سال 80 به بعد هم 141 اومد یا مثل سال 70 که 405 اومد سال 77 شد پارس
برین خدا رو شکر کنین که دیگه ماشین ها انژکتوری شدن چون یه زمانی کاربراتوری پدر ملت رو در آورده بود هم دائما تنظیم و تمیز کردن نیاز داشت هم اگر تنظیم نبود ماشین با ارابه فرقی نداشت
گزارش
پاسخ دادن
08:21  1395/03/21

سورنا
3

جالبه پلیس با یه نگاه فهمیده اون ماشین ۴۰۵وپارس نیست اما شما نه!!!!خخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
11:34  1395/03/21

سهراب
6

پارس هم دقیقا مثل دنا هست
شمایی که میگه 405 ۲۸ میلیونی با پارس فرقی نداره انگار خودت یادت رفته سمند ۲۸ تومنی رو خریدی 42 تومن
گزارش
پاسخ دادن
12:30  1395/03/21

سینا
10

قابل توجه دوستانی که دنا سواران رو تعصبی و بی منطق میخوانند:

(تولیدات پژو در ایران با کاهش 12 درصدی طی دو ماه نخست امسال مواجه شده که در این میان پژو پارس 30 درصد کاهش تولید به خود دیده است.) منبع خبر سایت وان کار و تاریخ خبر 1395/03/19

و خبر افزایش تولید دنا رو هم همه جا دیدید و شنیدید

پس شروع کنید به یافتن بهانه های جدید برای تخریب دنا چون گوش مردم به حرفهایی از قبیل خرابی ef7 و گشتاور پایین و بدنه ی زشت و ... بدهکار نیست

انشالا در آینده موفق تر باشید

22:24  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
2

اقا حامد ،تو که اینقدر پنین فارینا ،پنین فارینا میکنی وادعات میشه این طرحه عقب افتاده و فسیل احتیاجی به تغییر نداره ، پس چرا خوده فرانسه تا الان سی طرح جدید بعد از پنین جونه شما طراحی کرده؟
اگه فرانسه میدونست پرشیا اینقدر محبوبه ، بیچاره اینقدر خرج برای طراحی جدید نمیکرد.
در ضمن تو که ادعات میشه خیلی واردی ،،،، مرسدس ، بی ام و، ووو تمامه خوروسازانه بنامه دنیا هر سال فیس لیفته جزیی و حداکثر سه سال بعد فیس لیفته کلی میکنن اقای مدعی!!!
22:21  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
حامد
2

کی گفته نیاز به تغییر نداره ؟ اتفاقا نیاز به تغییر داره اما تغییرش دنا نیست . دنا یعنی دراومدن از چاله و افتادن به چاه . شما واقعا تا حالا بدنه دنا رو ندیدی یا بهش دقت نکردی یا اونقدر تعصب داری روش که نمیخوای ببینی مشکلاتش رو . به درز بین قطعات بدنه نگاه کن . آخه کجا به این میشه گفت بدنه . فقط یک چیزی سر هم کردن که بگن یه چیز جدیدی مثلا ساخته شده . همون سمند بعد از دو سال بدنه اش لش میشه و میافته دیگه ولی به حال بدنه دنا . اصلا بهش نگاه کن تا متوجه اوج سر هم بندی بشی . بله باید پارس و 405 و tu5 و xu7 کلا جمع بشن اما جایگزینشون دنا و ef7 نیست اینها نه تنها پیشرفت نیست که پسرفت اساسیه . شما نگاه کن از روزی که پرشیا اومد همه با دید احترام بهش نگاه کردن حتی الان بعد از اينهمه سال هنوز محبوبه اما دنا چی ؟ ببین چقدر نقص داره چقدر منتقد و مخالف داره . وقتی پرشیا اومد کسی گفت بده ؟ همه میدونن پرشیا چقدر محبوب و موفق بوده و هنوزم هست اما دنا چی ؟ چرا در مقابل پرشیا مقاومت نشد ؟ چرا در مقابل زانتيا مقاومت نشد ؟ حتی سمند هم بهتر پذیرفته شد اما دنا نه چون یک پسرفت اساسی بود از نظر بدنه
گزارش
پاسخ دادن
00:50  1395/03/21

سورنا
2

آقا این اطراحان ایران خودرو موقع طراحی دنا مثه اینکه تموم زورشونو گذاشتن روی طرح جلو ماشین ،بغلارو که کلا بی خیال شدن به عقب ماشینم که رسیدن مثه اینکه وقت کم آوردن و زود یه چیزی سرهم کردن.
گزارش
پاسخ دادن
11:39  1395/03/21

محمد ای اف
2

سلام دوستان عزیز اقا حامد گل منبع حرفای بنده دفترچه ماشین خودمه ک مستند تر از سایت ایران خودرویه ک هنوز عکس سمندی رو ک گزاشتن اپدیت نکردن چه برسه ب اطلاعات فنی معلوم مال کدوم ماشینه اقا هادی عزیز شما مثل اینکه خیلی خودتون رو ب خاب زدید عزیزم الان تنها ماشینی ک میتونه سمند ای اف سون بنزینی رو بگیره فقط فقط زانتیای 2 لیتریه 1800 شم با اینکه 16 سوپاپه بازم مقابل ای اف سون کم میاره حتی ایکس یو ام هم نمیتونه ای اف سون رو بزنه این موضوع رو بنده بارها و باره تست کردم فقط زانتیای 2 لیتری ای اف سون رو میگیره فهمیدنشم سخت نیست تو اپارات ی سرچ بزن حساب کار دستت میاد موفق باشید.
21:51  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
حامد
1

تو اگر فکر میکنی ef7 رو ماشینت از زانتيا 1800 قوی تره که دیگه اصلا بحثی باهات نیست ! کسی که اینقدر تو خیالاته که اصلا بحثی باهاش نیست . تو یا تا حالا توی عمرت موتور زانتیا 1800 رو ندیدی و سوار نشدی یا اینکه خودت رو به خواب زدی . ضمنا قرار بود دلایل تغییر ef7 دنا رو هم بیاید بگین پس چی شد ؟ موتور که با یک نوشته که مشخصاتش تغییر نمیکنه . شاید بنویسه 300 نیوتن متر تو باید باور کنی به همین راحتی ؟ قرار بود دلایل واقعا فنی بیاری که موتور دنا تغییر کرده . تو همون فکر کن ef7 رو ماشینت از زانتیا 1800 هم قویتره ! آرزو بر جوانان عیب نیست
گزارش
پاسخ دادن
00:55  1395/03/21

.
1

مرد حسابی ای اف سون تو کشش و شتاب اولیه از Xu7 معمولی 8 سوپاپ هم کم میاره چه برسه به موتور زانتيا 1800 و xum . داداش محمد کجا کاری ؟؟؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
01:01  1395/03/21

نیما
1

من اصلا حرف شما رو قبول ندارم من خودم یه ام وی ام ۵۳۰ دارم و با اینکه چینی هست و کلی معایب داره اما ef7 به گرد پاشم نمیرسه . این رو بارها و بارها تست کردم
گزارش
پاسخ دادن
01:13  1395/03/21


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمد : سلام دوستان بله من تحویل نود روزه بودم ولی 11 روزه تحویل گرفتم البته تغییر رنگ داده بودم مشکی آبنوس و تحویل گرفتم
امین V4lx پیش فروش تحویل ٣٠ آبان : سلام، دیروز یکی از دوستان که v4lx تحویل ٣٠ مهر بودن فاکتور شدن
رحیمی : هر کس از حق زن بچه اش میخواد دفاع کنه سه شنبه ب اسم الله
شاهین : دلت خوشه؟؟؟ما تو کار خودمون موندیم همه همین مشکلو داریم
اسی : دوستان الان برا ما که شاهین دنده ای بودیم اما زده شاهین اتومات احتمالش هست درست بشه و دنده ای بهمون تحویل بدن؟
رحیمی : من حتما میرم خواهشن هر کس میتونه بیاد
مرتضی جی ۷ : داداش شما جایی پیگیری کردی که ماشینتون شاستی شده منم مثل شما ثبت نام ۱۶ تیر ماه بودم ولی هیج خبری از شاستی شدن نیست
علی : دعوتنامه نامه آذر خبر ندارید چه موقع می آیید نگاه کنیم چقدر است
مهران : درود دوستان جوابیه شکایت به ۱۳۶برای من امروز آمد که شکایت شما رد شده یه سری ماده و قانون نوشته که با استناد به آنها شکایت شما رد شده من دوباره اعتراض روی جوابیه زدم
تارا : سلام دوستان من واریزی مرداد هستم بعد از انتخاب نمایندگی ،مراجعه کردم بهشون و دررابطه با نقص پرونده گفتن که مربوط به تکمیل پرونده هست کپی کارت ملی و شناسنامه و سخا مالک رو میخواد تا نقص برطرف بشه و فرستاد برای تهران و اینکه گفت ماشین رو کمتر از یک ماه دیگه تحویل میدن ، دیگه راست یا دروغشو خدا میدونه…
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
دنا پلاس توربو اتوماتیک : سلام ، من موعد تحویلم 7 مهر بوده 27 آبان هم فاکتور شده 30 ام تخصیص پلاک شده چند روز طول می‌کشد تحویل بدهند الان تو مرحله صدور اسناد است در ضمن دنا پلاس توربو اتوماتیک میباشد ، فروش فوری
حسین : سلام ، من موعد تحویلم 7 مهر بوده 27 آبان هم فاکتور شده 30 ام تخصیص پلاک شده چند روز طول می‌کشد تحویل بدهند الان تو مرحله صدور اسناد است
سیمین : کسی هم‌نگفت 207 بنزه حالا تو از پیام من اینو میفهمی مشکل از خودته
سیمین : منظورم اینه همه اینو میدونیم جناب اما ناچاریم چون گزینه ی دیگه ای نداریم خودمون عقلمون میرسه مزدا بهتر از 207 هست. شما که نسخه میپیچی ثبت نام نکن چرا ثبت نام میکنی؟
مریم : من پیش فروش هایماs5تحویل اسفند به نظرتون قیمت این ماه تغییر نکرده تا دعوت نامه بیاد افزایش میخوره
سایناتک آذر : من28آبان فاکتورهنوزپلاک نشدم
پانوراما ارتقا دستی : با خطی که ثبت نام کردین. زنگ بزنین پشتیبانی فروش ایران‌خودرو معطلی زیادی هم نداره
Arizo6 : مجوز خروج خورده؟
دنا پلاس : شماره قرار داد ؟؟
سورن 30 بهمن : سلام دوستان فراخوان تکمیل وجه اومده، تحویل 30 بهمن، میخوام واریز نکنم تا تحویل اسفند بیفتم که مدل 1404 بخوره، به نظرتون کار درستیه؟