امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)9.76
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7.88
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسکی پره ای خنک شونده
ترمز عقبدیسک
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)455.8
عرض (سانتی‎‏متر)194.4
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146.0
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور155
بلوتوثدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
جی‏‎پی‏‎اس (GPS)دارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کنترل صدا روی فرماندارد
کروز کنترلدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
کمربند پیش کشندهدارد
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی36 ماه یا 60000 کیلومتر
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

161533 نظر

عاطفه
5

دمت گرم محمد آقا، اصلا چرا داریم سر گور خالی دعوا می کنیم. ایران خودرو و سایپا بازار بزرگ ایرانو انحصاری کردن و هر بلایی که بخوان دارن سر مردم میارن. خدا وکیلی دنا همون سمند LX نیست. ظاهرو کنار بزارید، باطن خودرورو ببینین. بخاطر ظاهر خودرو دارن 10،12 تومن تو پاچه مشتری میکنن. اگه مردم تحت هر شرایطی این دو خودرو سازو تحریم کنن میان خودرو رو بهت میدن و میگن ببر استفاده کن خوشت اومد بیا پولشو بده مثل همون اتفاقی که تو آلمان و فرانسه افتاده نه اینکه پولو چهار پنج ماه تو حسابشون میخوابونی بعد محسولشونو با کلی منت بهتون میدن
09:31  1395/02/06
گزارش
پاسخ دادن
حسین
5

تو هر جای دنیا ماشینو می گیرند می رونند بعد اگه راضی شدند قیمتشو با اقساط کم بهره حتی بدون بهره پرداخت می کنند ، منم تحویل اردیبهشت سفارش دادم تو فروردین پولشو گرفتند هنوز از دنا خبری نیست
در ضمن اینو هم بگم اونایی که می گن دنا نخرین پس چی بخریم ماشین چینی بخریم که آنه لحظه تحویل 10 تومن ماشین قیمتش می افته اونم بتونی بفروشیش
23:52  1395/02/05
گزارش
پاسخ دادن
محمد
4

داداش اینجا ایرانه فک کردی تو آلمان داری زندگی میکنی. تو مجبوری به خریدن ولی کارخانه مجبور نیست که بفروشه. به کارخانه کمی فشار بیاد دوباره ی وام خرید خودرو آزاد میکنند و بجای اینکه مردم نخرن تا کارخانه دنبال مشتری بیفته مردم میرن دوتا دوتا میخرن.
اینجا باید ی ماشین ارزون مثل تیبا بخری تا زمانی که پول جمع کنی و ی تویوتایی، هیوندایی مزدا3 ای چیزی بخری. پول به خودروی ایرانی دادن حرومه
گزارش
پاسخ دادن
08:53  1395/02/06

مهدی
1

سلام دوستان امروز طبق صحبت دیشب ..رفتم یه آبی کبود ترم دورنگ ثبت نام کردم تحویلشم میگن فوریه ..اما تا مرحله فاکتور و سند و پلاک یه 20 روزی طول میکشه..اما قسمت جالبش این بود وقتی کار ثبت نامم تموم شد کارمند پذیرش نمایندگی که خیلی خسته و اخمو بود وقتی برگه قرارداد و بهم داد ..با یه روی خوس خیلی یواش بهم گفت ..خیلی رنگ قشنگی انتخاب کردی..اگه منم جای تو بودم همین رنگو انتخاب میکردم چون تقریبا بیشتر رنگای متالیک تو فروش اردیبهشت موجوده..دوستان اگه رنگ خاصی مد نظرتونه تو فروش این ماه موجوده مثلا قهوه ای روشن و آبی کبود و خاکستری و....موفق باشید
22:41  1395/02/05
گزارش
پاسخ دادن
حسین
1

تو یه شب تصمیم 43 تومنی می کنی ماشالله ، رنگ آبی خیلی شیکه مبارک باشه ولی دایم با یه دستمال باید تمیزش کنی
گزارش
پاسخ دادن
23:54  1395/02/05

مهدی
1

به دستمال کشیدنش می ارزه..یه نمونشو گذاشته بودن تو سالن نمایندگی..همه داشتن عکس میگرفتن ازس
گزارش
پاسخ دادن
00:54  1395/02/06

سناتور
0

دوستان سلام ایا رینگ هایی که روی دنا میزارن قابل انتخابه یا شانسیه؟؟اخه 4 نوع رینگ مختلف روی دنا دیدم اما فکر کنم قشنگ ترینش ..شهابه...بهش میاد..نظر شما چیه؟؟؟ایا میشه تو نمایندگی عوضشون کرد و طبق سلیقه افراد تحویل بدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
00:58  1395/02/06

امیر
0

سلام خدمت همه دوستان...یه سوال دارم واگه میشه راهنمایی کنید...زمانی که تاییدیه بیمه شدن خودرو به صورت پیامک میاد حدود چند روز طول میکشه تا ماشینو بهم تحویل بدن....خواهشن اگه اطلایی دارین راهنمایی کنین
22:37  1395/02/05
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

سلام رفتم نمایندگی تبدیل به پارس tu5 بود تبدیل زدم
گزارش
پاسخ دادن
19:02  1401/10/07

قاسمی
0

باید بری نمایندگی و خودرو ارائه شده پالس tu5 سال هستش
گزارش
پاسخ دادن
21:09  1401/10/07

تارا دستی
0

پارس LX هست یا ELX؟
گزارش
پاسخ دادن
01:35  1401/10/08

امیر2
0

سلام تقریبا دوروز خودرو راتحویل می دهند
گزارش
پاسخ دادن
23:10  1395/02/05

علی
3

رضا تو اگه xu7 رو با اسم ef7 بدن بهت می گی به درد نمی خوره . گفتی صندوقش به درد نمی خوره که دنا رو خراب کنی اما نشد. الانم گفتی اگه موتور ای اف سون نبود می خریدم سریع. بعد منم سوالی ازتو کردم که گفتی می شه با صندوقش کنار اومد . بین تو خودت نمیدونی چی می گی فقط می خوای ef7 رو خراب کنی xu7 رو ببری بالا
22:19  1395/02/05
گزارش
پاسخ دادن
رضا
1

آقای عزیز با صندوق زشت یک ماشین میشه کنار اومد اما با موتور پرنقص و مشکل دارش اصلا نمیشه . فکر نکنم فهمیدن این موضوع این قدرها هم سخت باشه !
گزارش
پاسخ دادن
07:52  1395/02/06

ارش
6

دنا نسبت به قیمتش عالیه/ اراده کنی تو جاده همه رو لوله میکنه/بسیار نرم وهندلینگ بالایی داره/مصرفش متعادله/اصلا صدای اضافی تو کابین نداره/موتورش عالی وبدون سرو صداست/
22:06  1395/02/05
گزارش
پاسخ دادن
حمید
0

دوستان واقعا دستتون درد نکنه تو این قسمت همه درد دلاتونو خالی کردین الا راجب دنا ناسلامتی این صفحه مخصوص دنا بود ما که نفهمیدیم بالاخره ماشین خوبیه یا نه !!
20:53  1395/02/05
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نوید جهرمی
1

نسبت ب چ ماشینی؟ این مهمه.
وگرنه در حالت کلی بله ماشین خوبیه.
گزارش
پاسخ دادن
21:36  1395/02/05

رضا
5

EF7 روی هر ماشینی نصب شد توی بازار زمین خورد نمونه بارزش سورن هست زمانی سورن xu7 واقعا سالاری بود و روی هوا میخریدنش اما الان حراج شده باز کسی نمیخره . همه میدونن ef7 چه موتور پرنقص و پر دردسری هست . فقط چند نفری امثال علی دنا سوار و رحیمی و الف که از موتور و ماشین هیچ اطلاع دقیقی ندارن میرن و ef7 میخرن و صاحب اول و آخرش هم خودشون هستن
20:37  1395/02/05
گزارش
پاسخ دادن
تارا اتومات ابان
0

سلام حتی یک روز هم زودتر پول واریز کرده باشید اولویت با شماست با توجه به تاریخ واریز خودرو تحویل میدهند.
گزارش
پاسخ دادن
00:53  1401/10/07

قاسمی
0

مبارکت باشه . من طبق نظرات کی دنبال کردم معمولا 60 تا 70 روز کاری فکتور میشه و 15 روز بعدش تحویل خودرو مدل فکر کنم تاریخ صدور سند باشه 1401 فکر کنم . شما ها که تحویل 30 اذر بودید الان براتون دعوت نامه اومده ماکه تحویل 30 دی هستیم حالا حالا خبری نیست .
گزارش
پاسخ دادن
07:36  1401/10/07

حمید
0

پیامکی برای خودرو جایگزین قبلش ارسال کرده بودند؟؟
گزارش
پاسخ دادن
13:45  1401/10/07

حمید
0

ممنون که انقدر روشن توضیح دادید
گزارش
پاسخ دادن
14:27  1401/10/07

سبحان
0

در رابطه با موتورش باید بگم خیلی عالیه تنها مشکلی که باعث خرابی موتور میشد این بود که سوراخی که روغن را میکشه بالا خیلی کوچیکه و نباید روغن غلیظ بریزی داخلش اگه غلیظ بریزی روغن بالا نمیکشه و باعث خرابی موتور میشه یا حتی سوزاندن واشر سرسیلندر
گزارش
پاسخ دادن
21:54  1395/02/06

محمد
6

آقا رضا مدارک مهندسی از کدوم کشور گرفتی بااین اطلاعات بالا مواظب باش کلاه سرت نره.

Read more: http://1car.ir/ci-3705#ixzz46lBuuX00
تو پیج پارس tu5 هم رضا دارند میشورنت بس نیست والا اینقدر یاوه گویی میکنی
20:28  1395/02/05
گزارش
پاسخ دادن
رضا
1

tu5 موتور خوبی هست کسی هم نگفته موتور بدیه اما گشتاور و کشش کافی رو برای کشیدن بدنه ای در حد پارس که قرار هست چهار پنج نفر سوار بشن و جاده کوهستانی هم برن نداره . نمودار گشتاورهای دنده های مختلف xu7 و tu5 روی پارس هست میتونید خودتون نگاه کنید و ببینید که دنده های 3 و 4 و5 پارس tu5 واقعا ضعیفه و تا دورهای زیر 4500 کاملا مغلوب xu7 میشه . tu5 حداقل نقص طراحی مثل ef7 نداره و موتور باارزشی هست ولی دارن بهش زور میگن که نصبش کردن روی پارس . اگر خالی باشه ماشین و داخل شهر بد نیست اما برای استفاده خانوادگی در سفر خیلی اذیت میکنه . مخصوصا گیربکسbe4 اختراع شده توسط ایرانخودرو هم کلی عیب داره . قبول کردن واقعیت برای افرادی مثل تو سخت هست و فقط به شایعات و حرفهای کلی گوش میدی و هیچ اطلاعات علمی دقیقی نداری . واقعیت اینه که ایرانخودرو داره موتورهای کم کشش 1600 با گشتاور ضعیف رو به اسم موتور پیشرفته و 16 سوپاپ روی ماشین های سنگین خانوادگی جا میزنه و به امثال تو میفروشه . ef7 و tu5 رو اگر ازشون مثل xu7 کاربکشید دو سال هم دوام نمیارن چون فقط در دور بالا از پس کشیدن بدنه برمیان
گزارش
پاسخ دادن
10:18  1395/02/06

امین
0

سلام من پارس tu5 دارم س روز در هفته تو جاده کوهستانی ب طول 100 کیلومتر میام و میرم س نفر مرد بزرگ هم هستیم تاحالا. که مشکلی نبوده
گزارش
پاسخ دادن
13:24  1395/02/06

ناشناس
18

فعالیت های رضا و محمد خیلی چندش آور شده دیگه. یه چیزو چند بار تکرار میکنید؟ فکر میکنید کسی که بخواد دنا بخره با حرفای شما تصمیمشو عوض میکنه؟ یا فکر کردید با این حرفا پارس زاغارت خودتونو بالا میبرید؟ اینقدر فضا تو این صفحه حروم نکنید و اجازه بدید این صفحه محلی برای تبادل نظرات دنا دارا باشه. شما هم برید تو صفحه پارس و با پارس های زه قشنگتون هی دل بدین و قلوه بگیرید و گشتاور بالاپایین کنید
16:07  1395/02/05
گزارش
پاسخ دادن
رضا موتوری
9

شرط میبندم دنا ماشینهایی رو از قبیل پراید تیبا پارس 405 سمند 206 ال90 همه ماشینهای چینی به جز جک اس 5 رو به راحتی تو جاده میگیره اینو من تجربه کردم
گزارش
پاسخ دادن
17:43  1395/02/05

دنا
8

جک اس 5 رک من خودم بارها گرفتم
گزارش
پاسخ دادن
18:24  1395/02/05

علی دنا سوار
4

جک 😀😀😀😀😀s5
اون جلوی تیبا هم کم میاره وای به حال دنا
گزارش
پاسخ دادن
20:51  1395/02/05

علی
4

رضا تو که گفتی دنا صندق عقبش بد ریخته اومدن چسبودن به سمند جلوش معلوم نیست چیه حالا می گی اگه موتورش رو عوض کردم سریع میرم می خرم. خدا تو چقدر می خوای از هر راهی xu7 رو ببری بالامی دونم حالا یه دلیل الکی هم داری.
15:40  1395/02/05
گزارش
پاسخ دادن
رضا
2

مشکل اصلی دنا موتورشه اگر موتور خوبی داشت میشد با صندوق کنار اومد چون آپشن ها و کیفیت داخل کابین خوبی داره
گزارش
پاسخ دادن
17:01  1395/02/05

سعید خان
9

اقا دنا اب بندی نمیخواد من خودم تو کیلومتر 300 تو جاده شیراز اصفهان 195تا باهاش رفتم ماشاالله. ماشاالله عجب موتوری داره نرم و پر قدرت و پر شتاب این و بدون تعصب میگم من الان خودم دنا دارم ماشین قبلی من پارس بود که اونو دادم به خانمم ولی اصلا دنا یه چیز دیگست
گزارش
پاسخ دادن
17:39  1395/02/05

علی دنا سوار
3

فعلا که با این موتور پارس هه رو خورده
گزارش
پاسخ دادن
20:53  1395/02/05

ehsan
18

من نه دنا دارم نه کاری دارم که کدوم ماشین خوبه فقط چیزی که تو این صفحه نظرم رو جلب کرد اینه که دنا سوار ها میشینن جواب اونایی که از دنا خوششون نمیاد رو میخونن و بعد سعی میکنن اینارو قانع کنن که دنا خوبه و ... برید ماشینتون رو سوار بشید حال کنید نگرانه گمراه شدن کسی هم نباشید کسی بخواد بخره 100% کلی تحقیق میکنه به صورت حضوری بعد میخره این بنده گان بیکار خدارو هم به حال خودشون بزارید که برا خودشون خوش باشن منی که هیچ کدوم از این ماشینارو ندارم چند تا از نظرات رو خوندم کاملا معلومه یه عده میخوان تخریب کنن ! چون حرف های با مزه ای در متن ها دیده میشه !
موفق باشید
14:12  1395/02/05
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نوید جهرمی
8

گل گفتی احسان خان
گزارش
پاسخ دادن
14:29  1395/02/05

مسعود
10

سلام بعد از کلی تحقیق وامتحان چندتا دنای کار کرده با کیلومترهای مختلف دیروز رفتم ایران خودرو ثبت نام کردم دنا واقعا از هر لحاظ از بقیه محصولات ایران خودرو یه سر و گردن بالا تر هست بدون تعصب عرض میکنم چون قبلا 206 وپارس داشتم
13:13  1395/02/05
گزارش
پاسخ دادن
مینا
3

ی ماشین خوش ظاهر ولی بد باطن. اومدن طرح فورد مستانگ برای جلو، سمند برای وسط و بی ام و برای عقب پیاده کردن تا ef7شونو نجات بدن ولی دنا با وجود تمام طراحی های زیباش نتونست رو دست پارس بلند بشه. مخصمصا حالا که پارس تندر هم داره تو بازار خوب خودشو نشون میده
12:18  1395/02/05
گزارش
پاسخ دادن
الف
8

405 هم تازه اومده بود نتونست رو دست پیکان بلند بشه پرایدم همینطور دوو هم همینطور اون سالا پیکان سلطان بود ولی بالخره از حکمرانی به زیر کشیده شد الان پژو پارس به زور داره جایگاهشو نگه میداره دیر نیست که موسسات محیط زیستی موتور xu7 رو بازنشسته کنن به نظرم سرنوشت پیکان در انتظار پژو و پرایده
گزارش
پاسخ دادن
13:55  1395/02/05

حامد
4

الف به همین خیال باش هنوز موتور پیکان داره تولید میشه پس آریسان چیه
گزارش
پاسخ دادن
15:11  1395/02/05

الف
5

تیراژ آریسان با پژو یکیه؟ xu7 هم کامل از رده خارج نمیکنن که احتمالا نسل بعدی وانت پرشیا یا همون آریسان با موتور پر گشتاور! xu7 عرضه خواهد شد
گزارش
پاسخ دادن
16:36  1395/02/05

رضا موتوری
4

این رضا ما چقدر زور به جونش اومده که همه از دنا تعریف میکنن فکر کنم تو خیابون با دیدن هر دنایی میمیره و زنده میشه ههههههههههه از نوع متنهایی که میفرسته فکر کنم یه جوون 17_18 ساله باشه تجربش خیلی کمه اخه جوون من تا الان اندازه سن و سالت ماشین داشتم همه جور ماشینی هم سوار شدم ولی خداوکیلی تو رنج قیمت 40 هیچ ماشینی دنا نمیشه
گزارش
پاسخ دادن
22:27  1395/02/05

فرامرز
0

سرکار خانم
شما میدانید شباهت پارس و پارس تندر در چیست ؟؟؟؟
فقط در کلمه پارس مشترک هستند .یکی از آنها پژو پارس است که در ایران خودرو تولید میشود و دیگری رنوی ال 90 است که در پارس خودرو تولید میشود .
با یک کلمه پارس دو تا ماشین کاملا متفاوت را در 7 کلمه با دنا مقایسه میفرمائید.
احسنت
گزارش
پاسخ دادن
18:09  1395/02/09

رضا
3

ایران خودرو خودش هم میدونه ایجاد رقیب برای Ef7 روی دنا و سورن یعنی مرگ کامل ef7 . الان داره با اسم و رسم و امکانات و آپشن های سورن و دنا ، موتور Ef7 رو میفروشه . ضمنا با ورود ماشین های جدید پژو که به روز تر و با آپشن بالاتر هستن بدون شک وضعیت Ef7 اسفناک تر هم میشه . دللیش هم واضح هست . ماشین های جدیدی که میان همه در حدود حجم موتورهای 1600 هستن و دقیقا رقیب ef7‌ از نظر مصرف و صدا محسوب میشن و با ورود این ماشین ها عملا ef7 جایی در بازار نخواهد داشت . موتوری مثل xum و xu7 هم همچنان جایگاه خودشون رو بعنوان موتورهای سخت کار و پر کشش که به درد کار سخت و مداوم میخورن و قطعات ارزان دارن همچنان حفظ خواهند کرد . ef7‌نه کیفیت و کم صدایی ماشین های جدید رو خواهد داشت و نه کشش و سخت جونی و هزینه پایین قطعات و تعمیرات xu7 رو . پس عملا در بازار وضعیت Ef7 از این هم بدتر خواهد شد . واقعیتش این هست که هنوز موتوری جایگزین xu7 پیدا نکرده ایران خودرو که بتونه کشش و سخت کاری xu7 رو داشته باشه و قطعات ارزان و هم قیمت xu7 داشته باشه . ef7 و tu5 هیچگاه در حدی نبودن که جای xu7 رو بگیرن .
10:51  1395/02/05
گزارش
پاسخ دادن
رضا
3

الان حدود 10 سال هست که ef7اومده اما اصلا نتونسته جایگاهی پیدا کنه و موتور xu7 هنوز بعنوان موتور اصلی سواری های متوسط ایرانخودرو داره یکه تازی میکنه. دلیلش هم کاملا واضح هست . xu7 موتوری هست که در همه جا قطعاتش با قیمت مناسب پیدا میشه و چون گشتاور و کشش عالی داره نیازی نیست همش بهش فشار بیاری تا راه بره و اصلا موتورهای خانواده xu برای کار سخت و مداوم طراحی شدن . از xu5 تا xu10 همگی موتورهای سخت کار و مقاومی هستن . درنتیجه xu7 هنوز جایگزینی نداره به این سادگی و یا این قیمت هم نمیشه چیزی جایگزینش کرد . اگر میشد و اگر ef7 موتور بود الان باید هیچ تاکسی و ماشین کاری رو با موتور xu7 نمیدیدیم . رانندگان مصرف بالای xu7 رو تحمل میکنند اما سراغ موتور کم کشش و پر دردسر ef7 نمیرن . موتوری که وقتی یک بار خراب شد دیگه درست بشو نیست . اما xu7 رو میشه خیلی راحت تعمیر اساسی کرد و با هزینه نسبتا کم کل سرسیلندرش رو عوض کرد و موتور کاملا نو و سرحال میشه ولی ef7 اصلا چنین امکانی رو نداره . ماشین های جدید پژو هم اگر وارد بشن به علت هزینه بالا رقیب xu7 محسوب نمیشن و ماشین کار نیستند
گزارش
پاسخ دادن
11:55  1395/02/05

رضا
2

ماشین های جدید که قرار هست بیان شامل 208 و 306 و 2008 همگی دارای موتورهای 1600 و کمتر هستن و از نظر امکانات و کیفیت ساخت هم کاملا بر دنا و ef7 برتری دارن . پس اگر کسی میخواد یک ماشین خونگی بخره واسه استفاده کم و خونگی خیلی واسش بهتر هست که بره سراغ 306 یا اگر ماشین اسپرت میخواد میره سراغ 208 پس عملا ef7 و دنا در این زمینه کاملا بازنده خواهند بود . از طرفی اگر کسی دنبال یک ماشین سخت کار برای دوندگی زیاد باشه که هزینه تعمیر و نگهداریش هم پایین باشه و قطعاتش همه جا گیر بیاد میره سراغ xu7 . پس میبینیم که دنا و ef7 هیچ مزیت خاصی نداره یعنی نه میتونه در سخت کاری و قطعات ارزان و مقاومت در کار با xu7 رقابت کنه نه از نظر آپشن و امکانات و کیفیت با ماشین های جدید پژو که قرار هست در داخل تولید بشن . پس عملا وضعیتش از این هم بدتر میشه . مگر اینکه ایرانخودرو واسه دنا اولا یک موتور بهتر در نظر بگیره و همچنین فیس لیفتش کنه تا مشکلات و نواقص بدنه دنا هم رفع بشه .
گزارش
پاسخ دادن
12:23  1395/02/05

الف
3

Xu7 دیگه از موتور پیکان که سختکار تر نیست پس چرا پیکان از رده خارج شد چون محیط زیست و آلوده میکرد یعنی باعث و بانی این همه مرض و سرطان میشد الانم xu7 پا جای پیکان گذاشته اصلا xu7 پر گشتاور ترین موتور دنیا مگه از جونمون اضافه اومده سرطان بگیریم به خاطر سختکاری فرضی یه موتور احتمالا تحریم بعدی ایران توسط آمریکا آلودگی محیط زیست و سوراخ شدن لایه اوزون به دلیل آلودگی شدید موتور عهد بوق xu7 هستش
گزارش
پاسخ دادن
14:05  1395/02/05

بهمن
7

میگم تو کار و زندگی نداری؟
گزارش
پاسخ دادن
14:09  1395/02/05

حامد
3

انگار آریسان رو ندیدی که هنوز داره با موتور پیکان تولید میشه . الف کمی اطلاعاتت رو بالا ببر و به اطرافت هم کمی نگاه کن
گزارش
پاسخ دادن
15:14  1395/02/05

DD
6

دوست عزیز اقا رضا از خواب بیدارشو اخه کی میره یه لگن ۸سوپاپ با مصرف صدی ۱۵_۱۶ با موتور ۱۸۰۰ سی سی و قدرت ۹۷ اسب بخار که یک ستاره کیفیت داره و رتبه ۲۲ از ۲۳ تا خودرو گرفته میخره و ۷ روز هفته روزی سه نوبت دنبال تعمیر و بکسل و لوازم یدکی چینی درجه ۵ میگرده.
پژو پارس سرطانی ترین خودروی تولیدی ایران معروف به ترتره، واشر سرسیلندر سوخته،گیربکس ترکیده،

دیگه این سرطان را با دنا قیاس نکن

گزارش
پاسخ دادن
16:29  1395/02/05

رضا
4

تو مراقب ال نودت باش چپ نشه و فکری به حال کولرش بکن که گرما زده نشی . تابستون نزدیکه
گزارش
پاسخ دادن
16:59  1395/02/05

رضا
2

ایران خودرو بیاد روی دنا یک موتور دیگه به جز ef7 ارایه بده اونوقت ببینیم کی سمت ef7 میره ؟موتوری مثل xum یا L4 رو اگر نصب کنه دیگه کسی حتی به ef7 نگاه هم نمیکنه. حتی اگر xu7 معمولی رو هم نصب کنه باز فروش خیلی بهتری داره . دقیقا مثل سورن که زمانی xu7 داشت و واقعا سالار ماشین ها بود و مثل الان پارس باید توی نوبت میموندی تا بتونی بخری . ولی از وقتی Ef7 رو زد روی سورن دیگه توی بازار حسابی افت کرد . این واقعیته که Ef7 روی هر ماشینی باشه دیگه فروش نمیره . الان فروش سمند Lx موتور xu7 از تمام انواع سمند و سورن و دنا خیلی بهتره . در واقع ایرانخودرو سعی کرده با آپشن ها و امکانات دنا این موتور ef7 رو نجات بده . انواع گارانتی و خدمات رو هم واسش گذاشته شاید چاره ای برای بازار Ef7 بشه ولی باز دنا نتونسته جایگاهش رو پیدا کنه . من بارها دنا سوار شدم از نظر امکانات و کیفیت داخل کابین و داشبورد ماشین بسیار خوبی هست اما موتورش واقعا در حد این ماشین نیست . کولر که میگیری واقعا راه نمیره دیگه . شتاب اولیه بسیار پایین هست و باید صبر کنی موتور دور بگیره . کشش هم اصلا جالب نیست تو سربالایی
09:53  1395/02/05
گزارش
پاسخ دادن
علی دنا سوار
1

اتفاقا یک سرچی بکنی می فهمی ابتدا دنا با موتور xu7 بود ولی صفر تا صد ش شد 17.5 پروژه xu7 خوابید
گزارش
پاسخ دادن
20:57  1395/02/05

قابل توجه xu7 , tu5 بازا
13

با منطق به عرضتان برسانم کسی که تو سربالایی با دنده مرده بالا میره راننده نیست و خودروی خودشو نابود میکنه حالا میخواد دنا باشه یا پارس یا بنز و بی ام دبلیو.اصل رانندگی اینه که تو سربالایی دنده مرده نری.تمام خودروهایxu7 واسه این واشر میزنن که تو سربالایی یا کفی پر گاز میرن و موتورشون نابوده.اما ef7 وتمومه موتورهای روز دنیا به شکلی طراحی شدن که حداکثر توان خودشون رو توی دورهای بالای 4000 نشون بدن. و این یعنی هرچی میخوای معکوس بکش و تو سربالایی بگاز. اما شما دوبار پارس معکوس سخت بکشی باید بری تعمیرگاه واشر سوختت رو عوض کنی چون موتورش 8 سوپاپ با تکنولوژی زمان شاه عباس و برای دورهای پایین ساخته شده. علت اصلی واشر زدنهای xu7 همین مشکله که خیلیا مثل آقا رضاسرشون رو زیر کبک کردن. درضمن با دور پایین دنا تو سربالایی پارس رو میخره. اونجایی که دور موتور رو بالا میبریم که بخوایم با یه خودرو خارجی کل بندازیم. نه اینکه بخوایم با زور گاز زیاد بالا بریم. بادور موتور 4500 راحت 140 الی 150 تو سربالایی پر میکنه و پارس هم در حال ترتر کردن با حداکثر گشتاور و با سرعت 95 کیلومتر درجا میزنه
08:32  1395/02/05
گزارش
پاسخ دادن
محمد
2

دنده مرده زمانی ایجاد میشه که موتور گشتاور کافی در اختیار نداشته باشه . برای یک موتور مثل ef7 ممکن هست دور 4000 هم دنده مرده بشه در یک سربالایی ولی برای یک موتور دور 3000 هم دنده مرده نشه . مشکل شما اینجاست که از مکانیک اطلاع کافی ندارید و فقط براساس ذهنیت ها و تعصب های خودتون نظر میدید و دوست دارید واقعیت رو براساس چیزی که دوست دارید تعبیر کنید نه اینکه واقعا حقیقت رو ببینید . قبلا هم گفتم موتور 2000 مزدا 3 هم ماگزیمم گشتاورش در دور بالا هست ولی در دور 3000 و کمتر هم گشتاور کافی برای کشیدن بدنه رو داره و نیاز به رانندگی دور بالا پیدا نمیکنه . مشکل ef7 این نیست که چرا ماگزیمم گشتاورش در دور 5000 هست بلکه مشکلش این هست که در دورهای زیر 4000 گشتاور کافی نداره و راننده رو مجبور به رانندگی دور بالا میکنه . ضمنا آمار خرابی xu7 رو اگر با توجه به تعداد خیلی بیشتر Xu7 و شرایط سخت تر کارکشیدن از xu7 و استفاده از سوخت گاز برای این موتور در نظر گرفته بشه خواهید دید که با توجه به کارکرد و تعداد خیلی بیشتر xu7 به مراتب میزان خرابیش کمتر از ef7 بوده .
گزارش
پاسخ دادن
10:58  1395/02/05

حامد
2

دمت گرم مهندس خوب جوابشو دادی اینا فکر میکنن ای اف سون از فضا اومده
گزارش
پاسخ دادن
15:31  1395/02/05

حامد 2
1

خخخخخخخخ
حامد همون محمده که به خوش میگه مهندس. خخخخخخخخخخخخخ. به جز حسرت دنا حسرت مهندسی هم داری. بزار دبیرستانت تموم شه بعد برو دانشگاه بعد 8 سال اگه مهندس شدی دیگه حسرتشو نمیخوری .خخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
14:55  1395/02/06

حمد
9

سلام به همه دوستان .نظر ات زیادی هست و برای هرکس نظر خودش محترم است .بسیاری از مردم ما برای راحتی در استفاده و تعمیر به سراغ خودروهایی میروند که سالهاست امتحان خود را پس داده مثل 405 و پارس .بدلیل فراوانی قطعات و تعمیر راحت و ارزان تر .موتور دنا با مشارکت شرکت های طراحی موتور در آلمان طراحی و تولید شده و نسبت به موتور های خانواده پژو مدرن تر و کم مصرف تر است آلودگی کمتر دارد توان بیشتر و گشتاور بیشتر .همه رانندگان نمیتوانند از تمام گشتاور موتور خودروی خود استفاده کنند .حتما همه دیده اند که پراید هایی را که در جاده چالوس از پارس سبقت میگیرند .این نه بدلیل توان بالای پراید بلکه توانایی راننده از بکار گرفتن همه توان موتور امکان پذیر است .بر روی کاغذ موتور EF7 برتری محسوسی بر موتور XU7 وحتی TU5 دارد ولی راننده هست که میتواند بالاترین استفاده را از هر سه موتور داشته باشد .اگر فرض کنیم یکسان بودن رانند ها را برتری از آن EF7خواهد بود .شاید در مونتاژ و قطعات کاستی هایی دیده شود ولی درکل EF7 موتور بهتری نسبت به بقیه است .
01:57  1395/02/05
گزارش
پاسخ دادن
محمد
1

آقای عزیز توزیع گشتاور ef7 به مراتب ضعیف تر از xu7 هست . ضرب دور در گشتاور هم برابر توان خواهد بود . پس موتور xu7 در دورهای زیر 4000 هم توان بیشتری داره هم گشتاور بیشتری . حرف شما فقط در دورهای بالای 4000 صحیح هست وگرنه ef7 در دورهای زیر 4000 کاملا مغلوب Xu7 میشه و کم میاره در مقابلش . اگر کسی یک بار با ef7 رانندگی کرده باشه خیلی زود متوجه میشه که حتی برای شروع حرکت هم باید پر گاز تر از xu7 راه افتاد و دنده ها رو بیشتر گاز داد و سربالایی رو دور بالاتر رفت . ببینید شما با ef7 میتونید xu7 رو جا بگذارید به شرطی که به موتور فشار بیارید و دورش رو بالای 4500 نگه دارید ولی در رانندگی معمولی این دورها اصلا استفاده ای نداره . ارزش موتور به گشتاور دور پایینش هست و چیزی که کشش موتور رو تعیین میکنه همین میزان گشتاور دور پایین هست چون در دنده های سبک در سربالایی ها دور موتور پایین میاد و اگر گشتاور دور پایین موتور ضعیف باشه راننده مجبور به دنده معکوس دادن های زیادتری میشه و حس میکنه اگر دنده عوض نکنه ماشین کم میاره ولیXu7 خیلی راحت تر ازسربالایی بالا میره و راننده باهاش راحتتر هست
گزارش
پاسخ دادن
11:05  1395/02/05

رضا
0

با حرفت موافقم که مردم ماشینی میخرن که حساب کار خودش رو در عمل پس داده باشه . xu7 و پارس و 405 ارزش و سخت کاری و کشش خوب و دسترسی قطعات و تعمیر راحت رو پس دادن و دقیقا هم ef7 در عمل ثابت کرده که فقط سایه یک موتور هست و فقط اسمش موتور هست و در عمل اصلا کارایی لازم رو نداره . شاید بشه بعنوان ماشینی که همیشه زیر پارکینگ هست و در سال زیر 10 هزار کیلومتر راه میره و به شرط نگهداری عالی روش حساب کرد ولی بعنوان یک موتوری که بشه ازش کار کشید و سخت جون و مقاوم باشه و تحت شرایط سخت بشه ازش راضی بود هیچوقت نمیشه حساب کرد . واکنش مردم به ماشین ها خودش همه چیز رو نشون میده . مردم پارس 405 رو روی هوا میخرن اما ef7 اصلا مشتری نداره و در بازار ازش فرار میکنن . بدنه سمند هم علیرغم وجود امکانات اتاق و آپشن بیشتر نسبت به 405 همیشه زیر سایه 405 بوده چون هم خیلی زود لش میشه و میافته و هم نقاط کور زیادی داره . از نظر ایمنی هم ماشین زیر 70 میلیونی به جز تندر و 206 هیچکدامش نمره قبولی نمیگرن حتی زانتیا پس خودمون رو گول نزنیم و واقعیت ها رو ببینیم
گزارش
پاسخ دادن
12:06  1395/02/05

محمد
0

محمد عزیز .من گفتم که توان و مهارت وجسارت راننده و شرط اصلی در بهره گرفتن از تمام توان موتور است .من در مورد تورگ همان گشتاور بی اطلاع نیستم موتور های دیزلی گشتاور بسیار بیشتری نسبت به بنزینی در دور های پایین تولید میکنند ولی موتور های قدیمی بدلیل طول بیشتر شاتون و لنگ های میل لنگ گشتاور بیشتری تولید میکردند ولی موتور های جدید بدلیل کاهش حجم ناچار به کاهش طول شاتون و لنگ های میل لنگ شدند برای جبران از دور موتور بالا برای افزایش توان استفاده میکنند که موتور های قدیمی در دور های بالا بدلیل تکنولوژی قدیمی سوپاپها نمیتوانند توان بیشتر تولید کنند و آسیب پذیرند .در ضمن فاصله بین قطعات متحرک در خودرو های جدید بسیار کمتر از قدیمی هاست وبه همین جهت باید از روغن موتور های مدرن تر که میتوانند لایه نازکتری از روغن بین قطعات ایجاد میکنند استفاده کنند .شتاب اولیه شاید در XU7 بیشتر باشد ولی سرعت نهایی ملاک بهتری است در ضمن مصرف بنزین موتور های جدید کمتر از قدیمی هاست والبته آلودگی کمتر .
گزارش
پاسخ دادن
16:29  1395/02/05

محمد
0

البته این نظر شخصی شماست و بهتر است به نظر کارشناسان هم توجه کنید که به هر حال نظرات علمی تر و تخصصی تر خواهند داشت .
گزارش
پاسخ دادن
16:34  1395/02/05

حبیب نوری ثمسقانی
0

سلام دوستان، چند صباحیست که دنا رو تحویل گرفته ام، وقتی که ماشین سرد است و میخواهم روشن کنم، در استارت اول بلافاصله بعد روشن شدن جزئی خاموش میشود و در استارت دوم هم همچنین است، در مرتبه سوم که روشن میکنم با کمی گاز دادن و گاز را نگه داشتن موتور ماشین بعد از رها کردن پدال گاز درست کار میکند ، به یکی از مکانیک های زبده شهر که نشان دادم گفت که از سنسور گاز و استپر هست مشکل، آیا برای شما دوستانی که دنا صفر خریده آید این مشکل پیش آمده؟ ؟ من رو به مانند پدر خود راهنمایی کنید تا آگاه بشوم، و اینکه آیا من میتوانم در حال حاضر که ماشین 120 کیلومتر راه رفته به نمایندگی مراجعه کنم؟؟ از تمامی دوستان سپاس گذارم بابت راهنمایی ه ایشان.
01:32  1395/02/05
گزارش
پاسخ دادن
الف
1

آره حتما ببرید نمایندگی نشون بدید ربطی هم به کیلومتر نداره اونا موظف هستن ماشینو درست کنن ولی اون مکانیکم درست گفته اگه ماشین روشن میشه بعد دور موتور بیش از حد افت میکنه و خاموش میشه ایراد از استپره البته بعضی وقتا که ماشین گرمه هم این اتفاق میوفته حتی در حال حرکت پس خیلی مواظب باشین و سریع درستش کنید با یه دیاگ ساده مشکلش رفع میشه انشالله
گزارش
پاسخ دادن
14:12  1395/02/05

مینا
0

دوستان درسته که میگن رنگ مشکی بعد یه مدت کیفیت رنگش و از دست میده ؟؟ خواهشا جواب بدید
00:56  1395/02/05
گزارش
پاسخ دادن
مینا
0

سام این که میگن رنگ مشکی بعد از یه مدتکیفیتشرنگ سفیدش چطوره؟؟؟ش و از دست میده درسته؟؟؟
00:31  1395/02/05
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
5

سلام دوستان ..من بعد از چند روز که حرفای شما رو خوندم .مدارکو امشب ردیف کردم فردا صبح هم دارم میرم دنا آبی کبود ترم دورنگ ثبت نام کنم..تحویلشم 30 روزه اس..البته تاحالا پشت موتور ef7 نشستم ببینم چطوره..خدا کنه که راضی باشم.از انتخابم ..به نظرتون رنگش خوبه؟؟؟؟لطفا پیام بزارید..
23:54  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
محمد
5

قشنگه ولی به نظر من مشکی تریم تک رنگ بگیر بیشتر تو بورسه
گزارش
پاسخ دادن
00:16  1395/02/05

مصطفی
3

ینی یه نفر تو این عالم نیس بگه دنا بهتره یا سورن کلاس 11؟ با دلیل لطفا
23:44  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
تارا آبان
0

سلام تحویل فوری سه ماهه بودید ؟
گزارش
پاسخ دادن
13:27  1401/09/21

تارا اتونات تحویل آبان
0

سلام علی اقا شما اتومات بودید یا دستی. و چندم ابان ماه بودید. ممنون
گزارش
پاسخ دادن
15:04  1401/09/21

تارا آبان ماه
0

سلام یک ساله بودی یا فروش فوری ماتحویل آبان بودیم ۶۰ روزه تکمیل وجه کردیم هیچ خبری نیست
گزارش
پاسخ دادن
16:03  1401/09/21

aali
0

تارا دستی پیش فروش یک ساله بود
گزارش
پاسخ دادن
17:05  1401/09/21

جردن
6

به نظر من دنا بهتره چون سورن هر چقدر هم خوب باشه بازهم اطاق وآپشنهاش قدیمیه،وظاهرش هم تفاوتی با خودروهای ارزانتر از خودش نداره درعوض دنا باماشین های گرانتر از خوش تفاوت کمتری داره بلکه به نظر من از پشتیبانی وخدمات بیشتری برخورداره،نظر شخصی من تیپ سمند وپژو وپرشیا دیگه خیلی دموده شده وکاملا تکراری شده درعوض دنا جذابیت وتازه گی های بیشتروآپشنهای بروزتری داره . هرکدومش رو هم گرفتی چرخاش برایتان بچرخه !
گزارش
پاسخ دادن
00:32  1395/02/05

ناشناس
1

از چه نظر؟ به نظرم دنا بهتره چون ظاهرش و امکاناتش بهتره. ضمنا موتوری یکی هستن ولی توربو من نمیپسندم رو این موتورا چون ممکنه استهلاک موتور بالا بره. ضمنا توربو سورن قابلیت روشن و خاموش کردن نداره و یکسره است و این استهلاک رو بالا میبره. بازم تحقیق کنید
گزارش
پاسخ دادن
00:40  1395/02/05

امیر2
2

سلام هردو ماشین عالی هستن شک نکن سورن فقط مانیتور ندارد
گزارش
پاسخ دادن
13:46  1395/02/05

مینا
0

دوستان کفپوش سه بعدی چه فرقی با بقیه کف پوش ها داره اخه نمایندگی میگه براش کفی سه بعدی بگیر قیمتش چنده؟ چه رنگیش تو بورسه؟؟یه سوال دیگه ایا رنگ مشکی بعد از دو سال کیفیتش و از دست میده؟ فقط دنا
گزارش
پاسخ دادن
17:47  1395/02/05

کاربر: نوید جهرمی
1

بنده با تمام مخالفتام با دنا باز میگم که قطعا دنا بهتره. اما سوال اینه که این بهتر بودن تا چ حد برای اضافه پرداخت این قدری براتون توجیح داره. اگر داره که برید بخرید.حالشو ببرید.
گزارش
پاسخ دادن
09:57  1395/02/05

مینا
6

فقط دنا دنا ای دنا دختر مردم دنا. دنا ای دنا بوی گل گندم دنا. دنا ای دنا دختر مردم دنا ای دنا بوی گل گندم دنا اون اتاق زیبات پر از ناز و کرشمست نگاه کن جای پامون همونجا لب چشمست گل اندام گل اندامفقط من تو رو میخوام میترسم که رقیبون سر راهت بزارن دام
23:38  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
حمید
3

دوستان ایران خودرو جایی نمیشینه زیرش اب بره ،دنا ۴۳ میلیون پولشه کاراییشم به اندازه همین ۴۳ میلیونه نه کمتر نه بیشتر البته ممکنه کمتر باشه چون ایران خودرو کارش دزدیه پس با ماشین بالای ۴۳ میلیون مقایسش نکنیید ،هر چقدر پول بدی همون قدرم ‌آش میخورید ،،تمااااااااااااااام
23:20  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
دستی آذر
0

منم تحویل آخر آذرم هنوز خبری نیست.فقط پیامک تبدیل اومد
گزارش
پاسخ دادن
02:09  1401/09/21

ارش
6

سلام ای ول به راست گوی منطقی با حرفشون کاملا موافقم دنا را نباید با پارس و 206و405مقایسه کرد دنارو باید با ماشینهای خارجی قیاس کرد اخه کلا همه پژوها دارن واشر میزنن
23:16  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
راست گوی منطقی
13

داش رضای با منطق به عرضتان برسانم کسی که تو سربالایی با دنده مرده بالا میره راننده نیست و خودروی خودشو نابود میکنه حالا میخواد دنا باشه یا پارس یا بنز و بی ام دبلیو.اصل رانندگی اینه که تو سربالایی دنده مرده نری.تمام خودروهایxu7 واسه این واشر میزنن که تو سربالایی یا کفی پر گاز میرن و موتورشون نابوده.اما ef7 وتمومه موتورهای روز دنیا به شکلی طراحی شدن که حداکثر توان خودشون رو توی دورهای بالای 4000 نشون بدن. و این یعنی هرچی میخوای معکوس بکش و تو سربالایی بگاز. اما شما دوبار پارس معکوس سخت بکشی باید بری تعمیرگاه واشر سوختت رو عوض کنی چون موتورش 8 سوپاپ با تکنولوژی زمان شاه عباس و برای دورهای پایین ساخته شده. علت اصلی واشر زدنهای xu7 همین مشکله که خیلیا مثل آقا رضاسرشون رو زیر کبک کردن. درضمن با دور پایین دنا تو سربالایی پارس رو میخره. اونجایی که دور موتور رو بالا میبریم که بخوایم با یه خودرو خارجی کل بندازیم. نه اینکه بخوایم با زور گاز زیاد بالا بریم. بادور موتور 4500 راحت 140 الی 150 تو سربالایی پر میکنه و پارس هم در حال ترتر کردن با حداکثر گشتاور و با سرعت 95 کیلومتر درجا میزنه
23:03  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

بسلامتی.با چه شماره ایی تماس گرفتی؟
گزارش
پاسخ دادن
18:00  1401/09/20

جک j4 آبان ماه
0

سلام
مبارک باشه
واسپاری نمیصرفه سودش خیلی زیاده 60 _70میلیون گرونتر در میاد
گزارش
پاسخ دادن
18:54  1401/09/20

J4 سفید
0

‏سلام ممنونم
‪‪+98 21 4499 8208‬‬‏ شماره واسپاری کرمان موتور
گزارش
پاسخ دادن
19:19  1401/09/20

J4 سفید
0

درسته ولی تحویل 30 روزه برای من خیلی بهتر بود تا شش ماه انتظار
بعد سودش نسبت به لیزینگای دیگه بنظرمن خیلی خوبه
گزارش
پاسخ دادن
20:04  1401/09/20

جک j4 آبان ماه
0

چند پاتون در اومد؟
گزارش
پاسخ دادن
21:05  1401/09/20

محمد
0

اصلا چنین حرفی صحیح نیست . اگر حداکثر گشتاور موتورهای امروزی مثلا در دور 4500 به دست میاد این دلیل نمیشه که در دور 3000 ضعیف باشن . مثلا موتور مزدا 3 که یک موتور 2000 هست ماگزیمم گشتاوررش در دورهای بالا به دست میاد اما در دورهای پایین هم ضعیف نیست و لازم نیست همش باهاش دور بالا رانندگی کنی . موتور مگان و الانترا هم همین حالت رو دارن . مشکل موتور ef7 این نیست که چرا ماگزیمم گشتاورش در دور 5000 هست بلکه مشکلش این هست که در دورهای پایین و میانی از گشتاور کافی برخوردار نیست و راننده رو مجبور میکنه برای بالا رفتن از سربالایی ها از دنده معکوس زیادتر و دور بالاتر موتور استفاده کنه و این شدیدا باعث استهلاک موتور و گیربکس میشه . ef7 شتاب اولیه کمی داره چون گشتاور دور پایین ضعیفی داره ولی مزدا 3 یا الانترا یا مگان هیچکدام شتاب اولیه ضعیفی ندارن . پس اشتباه نکنید و واقعیت رو ببینید . واقعیت این هست که گشتاور دور پایین و میانی ef7 ضعیف هست و راننده رو مجبور میکنه به دورهای بالاتر موتور بره تا گشتاور کافی تولید بشه . هر کسی یک بار با Ef7 رانندگی کرده باشه متوجه این ضعف میشه
گزارش
پاسخ دادن
07:39  1395/02/05

محمد
0

مشکل شما اینجاست که هنوز تفاوت کشش و سرعت رفتن رو نمیدونید . جایی که با سرعت 140 میرن و دور 4500 اونجا رو تست کشش بهش نمیگن . کشش یعنی توانایی موتور در غلبه به مسیر در دنده های سبک و دور پایین موتور . مثلا اگر بخواید کشش دنده 3 رو تست کنید باید ماشین رو در دنده 3 بگذارید و اجازه بدید تا سرعت مثلا تا حدود 30 یا 40 کیلومتر در ساعت پایین بیاد و بعد فقط با فشار دادن پدال گاز سعی کنید شتاب بگیرید . کشش موتور در این حالت تست میشه . در تمام تست کشش ها شک نکنید که برتری با xu7‌خواهد بود چون ef7 در دورهای زیر 4000 واقعا حرفی برای گفتن در مقابل xu7 نداره . ضمنا موتور روآ و rd هم 8 سوپاپ و قدیمی هستن ولی چون گشتاور ضعیفی دارند راننده رو مجبور به رانندگی دور بالا و دنده معکوس زیاد میکنند . داشتن گشتاور خوب در دور پایین یکی از مزایای اصلی موتور هست و موتوری که از گشتاور خوبی در دور پایین برخوردار نیست ارزش چندانی نداره و راننده رو مجبور به رانندگی دور بالا و دنده معکوس زیاد میکنه . ضعف کشش ef7 رو نمیشه به هیچ طریقی کتمان کرد
گزارش
پاسخ دادن
07:45  1395/02/05

رضا
0

در مورد چیزی که نمیدونی حرف نزن . xu7 تو سربالایی واشرمیزنه ؟؟ یک چیزی بگو که بهت نخندن . Xu7 گشتاور عالی برای سربالایی داره . Xu7 هایی که واشر میزنن به خاطر اینه که طرف ماشین رو میگذاره روی سوخت گاز و سال تا سال رنگ بنزین رو نمیبینه و روغن فله ای میریزه توش و سال تا سال هم عوض نمیکنه . تو بیا همین رفتار رو با ef7 بکن ببینم شش ماه دوام میاره ؟؟ چرا از خودتون داستان سرهم میکنین . اینهمه xu7 رو نمیبینی روی پارس و سمند و 405 مثل شیر توی جاده در رفت و آمدن ؟ ef7 ها کلا 5 درصد ماشین های ایرانخودور هم توی خیابون نمیشن . تو که نمیدونی فرق گشتاور تولیدی یک موتور 2000 امروزی در دور 4500 با گشتاور Ef7 توی دور 4500 چیه بهتره هیچی نگی و اظهار فضل نکنی . اگر تو جز ef7 چیزی بخری باید تعجب کرد . Ef7 واسه امثال شما ساخته شده که از موتور و ماشین هیچی نمیدونید و فقط بر اساس داستان سرهم کردن و تصورات ذهنی خودتون ماشین میخرید و تحلیل میکنید . ef7 تا دور نگیره و دور موتور به بالای 4000 نرسه هیچی نیست . ef7 موتور کار و موتور مقاومی نیست و ظرف دو سال از پا درمیاد و خرج یک موتور نو رو بالا میاره
گزارش
پاسخ دادن
08:44  1395/02/05

شایان
9

من خوزستان زندگی میکنم و تردد و نگهداری ماشین های پلاک اروند در تمام خوزستان آزاده و اینجا پر از ماشین های خارجی متنوع اروپایی و آمریکایی و ژاپنی و کره ایه.اینجا دیگه پارس و 206 دیگه ماشینهای کاملا از رده خارجی محسوب میشه. من دنا خریدم و باید بگم در این رنج قیمت Rio 2015 و accent 2015 هم از گزینه های انتخابم بود ولی دیدم دنا هم به اندازه خودش خوبه و خیلی کمتر نیست و دنای پلاک ملی رو انتخاب کردم
22:09  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
J4
0

سلام
احتمالا بار کامیونه روی کامیون داره میاد ماشینتون دوربین های عوارض خطا زدن و پلاک شما رو جریمه کردن
گزارش
پاسخ دادن
14:24  1401/09/20

امان اله
16

دنا عالیه خیلی راضیم/ هرموقع میرم مسافرت تو جاده اساسی حال هرچی پژو وسمند وچینی هست رو میگیرم /جالبه یه عده میان اینجا جوک تحویل مردم میدن
22:06  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
طاها
1

فعلا که شما داری جوک تحویل مردم میدی
گزارش
پاسخ دادن
10:01  1395/02/05

علی
9

اقا رضا در جوابی که گفتی پارس رو بیشتر می خرن اره منم قبول دارم . ولی پارس به درد دلال ها می خوره ولی برای استفاده قطعا دنا بهتره از پارس است چه از نظر قدرت و شتاب چه از نظر زیبایی و محکمی . بیین رضا جا اگر موتوری رو بهش فشار نیاری و درست اب بندی بشه و نزاری دور موتور بیشتر از 3 بره بالا تر یقین داشته باش خوب کار می کنه ایمنی پارس هم قابل قبول نیست ماشین این نیست که فقط گاز بدی راحتی و محکمی هم حکم فرما هستند والا رفتیم پیش تعمیر کار های نمایندگی گفتن از سال 93 موتورش حرف نداره مخصوصا رو سورن ودنا فقط کمی پیچیدس ولی سر دنا و سورن نداشتیم که مشکل خاصی داشته باشه
21:54  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
j4 خردادی
0

۴ ماه
گزارش
پاسخ دادن
23:38  1401/09/19

جی ۴ ثبت نام مهر
0

برای من هنوز چراغ تکمیل وجه سبز نشده تماس گرفتم گفتن تکمیل وجه انجام شده ولی احتمالا اول بهمن فاکتور میشه
گزارش
پاسخ دادن
16:22  1401/09/20

رضا
0

مشکل دنا موتور بی کیفیت و ضعیفش هست . من کاری به ایمنی ندارم و آپشن ندارم . کسی هم نگفته دنا ماشین بدیه . موتور ef7 دنا و سورن رو در بازار زمین زده . این واقعیته که وقتی ef7 خریدی صاحب اول و آخرش خودتی . چون همه قهمیدن چه موتور پر نقص و مشکل داری هست و ظرف دو سال از پا درمیاد اگر ازش کار بکشی . با کولر هم که شدیدا افت میکنه و هر لحظه هم امکان جوش اوردنش هست . قطعات هم که گران و کمیاب داره و وقتی خراب میشه دیگه درست بشو نیست و هزار تا عیب دیگه هم بالا میاره . ef7 در حد و اندازه دنا نیست . اگر یک موتور درست و حسابی که بشه بهش گفت موتور روی دنا بزنن من خودم اولین کسی هستم که دنا میخرم . ولی با ef7 هرگز چون تحقیقات کامل و تجربه کاملی ازش دارم و میدونم موتوری نیست که بشه روش حساب باز کرد . ef7 فقط سایه یک موتور هست دقیقا مثل موتورهای چینی و کلی نقص طراحی داره
گزارش
پاسخ دادن
07:52  1395/02/05

امیر
11

۱۳ ماهه دنا دارم روز به روز بیشتر خوشم ازش میاد(خلاصه و مفید گفتم)
21:28  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
جردن
17

سلام برهمگی هموطنان عزیز ،بنده چند روزی میشه که نظرات دوستان اهل فن رو مطالعه میکنم ،تقریبا ۲۵سال هم سابقه رانندگی با همه نوع خودرو رو دارم،از سالهای حکمرانی پیکان چه جوانان وچه کارلوکس وچراغ بنزی ،چند دستگاه سمند وپژو وپراید وپرشیا ساده وموتور ال ایکس ورانا رو هم تجربه کردم ،پژو ۴۰۵ وپرشیا ماشینهای خوبی بودند ولی پرشیا ال ایکس ورانا شاید هم ازشانس من گیربکس وکلاجشون خیلی اذیت کردند،چند مدتی هم میشه که دنا گرفنم حدود ۴۰هزارتاسوارشدم ،وبه جاهای مختلف هم رفتم ازجمله نصف شهرهای ترکیه واز شمال تاجنوب ایران رو هم رفتم ،تا حالا که اذیت منجر به انزجار لااقل به بنده پیش نیامد،در ضمن من میخوام از این سایت برای بهره بردن از تجارب دیگر دوستان بهره ببرم ولی تا حالا که ۸۰ درصد کری خوانی دوستان بانام های مختلف رو شاهد بودم .
20:54  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

پرشیا Lx هم یک ماشین من دآوردی مثل دنا و rd هست . ماشینی هست که موتورش از پس بدنه برنمیاد . مجبور شدن گیربکس رو دستکاری کنن و دنده های 1 و 2 رو سنگین کنند تا شاید راه بره ماشین توی سربالایی . پرشیا lx هم دقیقا مشکل ef7 رو روی دنا و سمند داره . یعنی موتوری هست که فقط توی دور بالا میتونه بدنه رو بکشه . موتور پرشیا باید یا L3 باشه یا L4 نه موتور tu5 که مال 206 هست . پرشیا lx رو وقتی 4 نفر سوارش کردی دیگه راه نمیره . ماشین هایی که موتورشون ضعف گشتاور دور پایین داره همه ماشین های من دراوردی ایران خودرو هستن و موتوری رو به زور روی بدنه سنگین یک ماشین دیگه جا زدن مثل روا و rd و دنا و سمند ef7 و پارس tu5 .
گزارش
پاسخ دادن
09:57  1395/02/05

ناهید
18

اقا رضا شما هرچی هم که بدی موتور ای اف سون و بگی ما هم از ظاهر و هم از باطن دنا خوشمون میاد و داریم باهاش حال میکنیم داداش من پس شما هرچی هم بگی اب در هاون میکوبی اخه کدوم ادم عاقلی میاد بجای موتور به روز و طراحی جدید دنا بره پارس مال عهد دقیانوس و بگیره واقعا که خنده داری به خدا یه خورده هم منطق داشته باش برادر من شما برو تو صفحه پژو پارسیها اونجا تبلیغ ماشینت کن چون اینجا همه عاشق دنا هستند واقعا هم ماشین خوبیه اینو بدون تعصب میگم از پارس که خیلی بهتره
20:14  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
شایان
17

دوستان من تعجب میکنم چرا بعضی ها میان و کلی بدگویی میکنن از موتور ef7 و برام جالبه که عموما دلیل خاصی نمیارن و فقط بطور کلی میگن موتور خوبی نیست یا میگن کار نمیده. یا مشکلات سابق مثل روغن ریزی رو عنوان میکنن که الان دیگه وجود نداره. نمیدونم این افراد خودشون تجربه بدی با این موتور داشتن یا فقط چون بقیه میگن بده اینا هم میگن. اگر واقعا دلیل یا تجربه ای از بد بودنش دارید عنوان کنید که ما هم بدونیم. باور کنید ما هم تعصب خاصی روی هیچ موتوری نداریم، هیچ کدومشونو هم خودمون نساختیم که تعصب داشته باشیم. اداره ما چند تا سمند ef7 زمستون 92 برای ماموریت های خارج شهری خرید که تا الان هم حدود 120هزار کیلومتر هر کدوم راه رفتن. اونم تو آب و هوای خوزستان. تا الان هیچ کدومشون مشکل موتوری نداشته. گیربکس و دیسک و صفحه هم بدون مشکل بوده. خب این با صحبت های بعضی از دوستان که میگن موتور بدیه متفاوته. درسته ،تو سربالایی باید با دنده های سنگینتری نسبت به xu7 حرکت کنه که به نظرم مشکل خاصی نیست. تو جاده هم از نظر شتاب مشکل خاصی نداره. فقط دورهای بالای 3500 یکم صداش بم میشه که مشکل همه موتورای ایرانیه
17:31  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
رضا
3

پس دنده های سنگینتر نسبت به xu7 باید سربالایی بری ؟؟ خوب داداش من ما هم داریم همین رو میگیم . EF7 کشش ضعیفتر داره و با زور دنده سنگین تر و دور موتور بالاتر فقط ميتونه بالا بره و این یعنی اینکه از موتور 405 که 28 تومن هست تو سربالایی ضعیفتره و باید ببندیش به گاز تا بالا بره و دایم دست به دنده باشی و دنده معکوس بدی
گزارش
پاسخ دادن
19:01  1395/02/04

رضا
2

اصلا هم صدای بم مشکل همه موتورهای داخلی نیست . Xu7 صداش زیاد هست ولی صدای بم و آزار دهنده تولید نمیکنه ولی ef7 در اون دورهای بین 3000 تاو3500 دچار تشدید صوتی میشه و صدای بم و آزار دهنده تولید میکنه که ناشی از ضعف طراحی اکوستیک ef7 هست . کلا ef7 مشکلات ناشی از ضعف طراحی کم نداره و همیشه گریبانش رو میگیره
گزارش
پاسخ دادن
19:06  1395/02/04

شایان
7

خب حالا تو سربالایی بجا دنده 4 با دنده 3 بریم بالا خیلی مشکل حادیه؟ مگه چقد از رانندگیامون تو گردنه هاست. اینا که دلیل کم دوامی و بدی موتور نمیشه.ما باید همه چیز رو با هم درنظر بگیریم. من حساب کتاب میکنم یه دنده سنگینتر رفتن تو سربالایی اینقد ضعف محسوب نمیشه که بخاطرش بیام یه ماشین با طراحی قدیمی و مصرف بالا انتخاب کنم و خودمو از امکانات و ظاهر بروزتر محروم کنم. دوستان فراموش نکنین داریم درمورد ماشینهای تولید داخل و بازه قیمتی تا 42 ملیون صحبت میکنیم. وگرنه کی از موتور پرکشش یا خوش صدا و کم مصرف بدش میاد
گزارش
پاسخ دادن
20:23  1395/02/04

میلاد
2

در پاسخ بگم نگفته شده اصلا راه نمیره گفته شده به راحتی پژو پارس نیست و دوما شما در سربالایی پشت دنا نشستی نظر میدی ؟؟
گزارش
پاسخ دادن
20:47  1395/02/04

شایان
3

من دنا ثبت نام کردم ولی هنوز تحویل نگرفتم. خودم نروندم ولی بارها با سمندای ef7 اداره سربالایی و گردنه رفتم. نه داغ میکنه نه عقب عقب برمیگرده. درهرصورت من به شخصه تمام ملاک انتخاب ماشینم کشش سرتو سربالایی نیست. شغلم هم رانندگی نیست که بگم میخوام هر روز سینه کش برم. شما خودت تا حالا پشت موتور ef7 نشستی که میگی بریم ماشین طراحی قدیمی بخریم چون میخوایم دنده 5 سربالایی میریم؟
گزارش
پاسخ دادن
21:14  1395/02/04

شایان
2

ضمنا اینم بگم که نمیدونم اطلاع دارید یا نه که تردد خودروهای پلاک اروند در تمام خوزستان آزاده و اینجا پر انواع ماشین های عالی و چشم نواز خارجیه و واقعا دیگه ماشین های طراحی قدیمی مثل پارس و 206 و ... از چشم افتاده اینجا. من میتونستم کمتر از 10 ملیون بیشتر هزینه کنم و یه Rio 2015 یا accent 2015 پلاک اروند بگیرم ولی دیدم دنا در حد خودش ماشین خوبیه و برا من که دوست دارم پلاک ملی بگیرم که در خروج از استان آزاد باشم خوبه و خیلی کمتر از اون دو تا نیست
گزارش
پاسخ دادن
21:53  1395/02/04

مینا
2

برا چی با اسم من میای چرندیات مینویسی خجالت نمیکشی؟ به تو هم میشه گفت مرد اخه کسی دنا رو با اوه همه زیبایی اتاق ول میکنه میره پارس لگن و میخره اقا جون هرچی هم بگی ما همگی عاشق دنا هستیم پس بیشتر از این خودت و پاره نکن ببخشید دوستان اگه تند شدم
گزارش
پاسخ دادن
13:02  1395/02/05

حصین
8

همه نظرات رو خوندم و فکر میکنم کمی بی لطفی میکنن دوستان به دنا . تمام سرویس ها به عهده نماینگی هاست تا 60 هزار و یا 36 ماه . واسه سرقت کلی یا جریی هم ایران خودرو پاسخگو هست . صدای لنت عقب هم قابل رفع . کروز کنترل بسیار دقیقی داره و هر چهار شیشه اتومات هست ! از نظر زیبایی از روبرو بسیار زیبا و از پشت زشت . درب ها هم که درب سمند هستند با دستگیره ای جدید . برای من که داخل خودذو و امکانات برام مهمه با قیمت 42 ملیون دنا ارزش منده .
15:27  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
رحیمی
1

یک نکته رو بگم خودتون رو کمی اپدیت کنید
چهار درب اتومات نیست فقط درب راننده اتومات
40 هزار یا 2 سال گارانتی داره
لنت ها هم اصلا صدا نداره
گزارش
پاسخ دادن
16:46  1395/02/04

حصین
0

شما کی تحویل گرفتی ؟
گزارش
پاسخ دادن
20:22  1395/02/04

رحيمي
0

سه شنبه هفته گذشته
گزارش
پاسخ دادن
10:38  1395/02/06

خودرو به دوش
7

بقول شاعر
اگر با من نبودش هیچ میلی. چرا ظرف مرا بشکست لیلی
اگر این ماشین بد بود مطمئن باشید صفحه دنا انقدر پر مطلب نمیشد مثل خیلی از ماشینایی که چهار تا مطلب هم نداره. معمولا جنس خوب را زیاد نقد می کنند. موفق باشید
14:55  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
اس ۵
0

منم ثبت نام ۲۳ خرداد مدارک اومده پلاک شده چک هم پاس شده ولی خبری از ماشین نیست!
گزارش
پاسخ دادن
19:05  1401/09/15

شیری
0

هر چیزی که زیاد باشه دلیل به خوب بودن نیست هر چیزی هم کم باشه دلیل به بی ارزش بودنش نیست. مثال: پراید زیاده و حالا حالا ها تولید مبشه آیا ماشین خوب و استانداردیه؟؟ بوگاتی کمه تو ایران آیا ماشین بدرد نخوریه؟؟ برلیانس h330 بشترین کامنت رو داره ایا بهترین ماشین تو رنج قیمتیه خودشه؟؟
گزارش
پاسخ دادن
16:56  1395/02/04

خودرو به دوش
0

کسی که خودشو به خواب زده نمیشه بیدار کرد.
گزارش
پاسخ دادن
21:18  1395/02/04

سید مجید
2

سلام دوستان.یک ماهی هست دنا دارم و ازش راضی هستم.فقط برای حل صدای باد که تو سرعت بالا هست کسی تجربه ای برای حل کردنش داره؟
14:30  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
جی۷
0

۱۷ شهریور ثبت نام کردم هنوز فاکتور هم نشده
گزارش
پاسخ دادن
13:56  1401/09/14

علی
6

اقا رضا تو که می گی پارس رو روی هوا می خرن . میدونی چرا چون زمانی که ef7 مشکل داشت تنها ماشین پژوپارس بود برای خرید و سمند معمولی ولی الان هم که مشکل ef7 حل شده خودش رو جا داده ولی نه به اندازه پارس. چرا؟چون مردم کشورما یکی مثل خودت وقتی یه موتور ماشینی یا هر چیزی ببین مشکل داشته حالا بهترین موتور ef7 المانی اصل برات بزنن می گی بدرد نمی خوره. ولی بر خلاف اگر موتوری اولش خوب بود بعد بد بشه همه مردم میگن موتورش حرف نداره گذشته تمام به حال فکر کن الان ef7خیلی بهتره xu7 و tu5 من پارس هم tu5 و همxu7 رو داشتم ولی ef7 یه چیز دیگه است درسته قطعاتش گرونه ولی ارزش رو داره.
13:35  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

الانم کسی EF7‌رو نمیخره . شما برو حراج ایران خودرو رو برای سورن سمند دنا EF7 ببین . نقد و اقساط میده ولی باز کسی نمیخره ولی پر فروش ترین ماشین پارس هست و باید بمونی توی نوبت . سورن و دنا ماشین های خوبی هستن ولی موتور EF7 باعث نابودیشون توی بازار شده
گزارش
پاسخ دادن
17:24  1395/02/04

سلام
0

من به شخصه از پژو پارس بدم میاد. از همه نوع قشر آدمی که در شهر هستند، (پولدار. فقیر. مهندس. کارگر. باشخصیت، بی شخصیت و ....) پژو پارس دارن. وقتی پول ماشین خارجی نیست، لااقل توی ایرانیها باید یه کم خاص باشه... مثل دنا
گزارش
پاسخ دادن
07:44  1395/02/05

الیاس
0

شخصیت چه ربطی به ماشین داره برادر من ، چه بسا خیلیا سوار موتورن و شخصیتشون از من و شما خیلی بالاتر باشه ، شما باید بگید ماشینی مثل سمند دیگه همه گیر و دموده شده ...
گزارش
پاسخ دادن
17:38  1396/04/08

Alireza
0

اوردوايو به دنده هايي كه ضريب پايين تر از يك دارند گفته ميشه، دنده چهار شما اوردوايو هستش، گيربكس هاي ٣ دنده اوردوايو ندارند و چون ضريب دنده ٣ آنها يك است به آن دايركت درايو ميگن.
گزارش
پاسخ دادن
11:29  1396/06/03

...I...
11

هر کسی دوست نداره نخره، بره بنز بخره. با 40 تومن پول انتظار ماشین خارجی دارن. اینا اگه بهشون رو بدی از بهترین ماشنها هم ایراد میگیرن. اقا این ماشین بده، شما نخر...
10:10  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
حامد
1

از رحیمی سوال کن . خوب ازش تعریف میکنه چون خیلی سختی کشیده تا پولشو جور کرده الانم داره قسط میده واسش . ازش بپرس میگه بهترین ماشین دنیاست از رولز رویس هم بهتره
گزارش
پاسخ دادن
12:28  1395/02/04

IKCO
5

دوستان دلیل اینکه ایران خودرو خیلی دوست داره ای اف سون رو روی ماشین هاش بزنه و بفروشه هزینه پایین تولیدشه چون به خصوص از فلزات مرغوبی توش استفاده نمیکنه . موتور ایکس یو سون بلوکش الومینیمی هستش و هزینه تولید و ریخته گری بالا داره tu5 هم ساخت سختی داری چون تولرانس لقی خیلی پایینی داره اما ای اف سون راحت تره ساختش برای همین هم واسش داره زیاد تبلیغ میکنه شرکت تا بفروشه اما سود ای اف سون بعدا با فروش قطعات گرون به مشتری هست یعنی موتوری هستش که ارزون ساخته میشه اما بعدا خرجش زیاده برای مشتری
08:52  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
اینجا
6

میشه یه ماشین خوب با 40 تومن معرفی کنید؟؟ بنز سری E چطوره؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
10:18  1395/02/04

مهدی
2

در تایید حرف شما عارضم که من دسته موتور سمند ef7 رو دو بار مجبور شدم عوض کنم قیمتش نزدیک سه برابر دسته موتور پژو 1800 هست اصلا هم کیفیتی نداره کلا ef7 دسته موتور زیاد خراب میکنه
گزارش
پاسخ دادن
11:04  1395/02/04

رضا
0

اگر از ef7 به اندازه نصف یک xu7 کار بکشی بعد از دو سال به اندازه یک موتور کامل واست خرج بالا میاره . خرابیش که شروع بشه همینطور زنجیر وار ادامه پیدا میکنه و درست بشو هم نیست . ef7 موتور خوبیه ولی واسه زیر پارکینگ خونه !
گزارش
پاسخ دادن
12:20  1395/02/04

امیر
1

مطمعن باشید کارشناسان ایران خودرو برای گل سرسبد تولیداتشون منطقی هست که بهترین موتور موجود رو انتخاب کنن پس انتخاب ای اف ۷ برا دنا کارشناسی شده و منطقی هست
گزارش
پاسخ دادن
21:39  1395/02/04

امیر
1

دوستان بنظرم ای بنده خدا رضا مشخصه بیکار و خیلی بچه هست انشاالله خدا کمکش کنه دنا بخره تا از ماشین منسوخ ۳۰ سال پیش که سالی حد اقل یکبار واشر و سرسیلندر میسوزونه ایقد دفاع نکنه
گزارش
پاسخ دادن
21:53  1395/02/04

رضا
0

امیر چقدر هم کارشناسان ایرانخودرو براساس اصول فنی و علمی چیزی میسازن مثل rd و روآ !!!!
گزارش
پاسخ دادن
08:47  1395/02/05

سبحان
0

چون بعضی ها روغن غلیظ میریزن واشر میسوزونه باید روغن رقیق بریزی
گزارش
پاسخ دادن
21:57  1395/02/06

سید
7

دوستان یکی از اقوام ما تعمیر کار ماشینه قبل خرید ef7 من با ایشون مشورت کردم و گفت موتور خوبیه اینم گفت که من تا حالا همه چیشو تعمیر کردم و مشکلی از این لحاظ نیست امروز رفتم تعمیرگاه سر بزنم دیدم یه ef7 مدل 90 موتورشو باز کرده به دلیل یاتاقان گفت این موتورا سوراخی که ازش روغن به موتور وارد میشه تنگه و اکثرا به دلیل جرم گرفتگی و گرفتگی سوراخ موتور بدون روغن کار میکنه و میسوزه و شایع ترین مشکل این موتوره تنها راه حلشم تعویض زود به زود و نهایتا سر 5000 کیلومتر روغن با کیفیت هستش البته کسانی که بخوان میتونن اون سوراخ بدن براشون تمیز کنن در ضمن میگفت حتما چند روز یه بار گیج روغن و آب رادیاتو چک کنید اگر اینکارارو درست انجام بدید بهترین سواریرو میده
02:07  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
کاملی
1

ای اف 7 کلا نقص طراحی زیاد داره . دلیل اینکه هم هر بار یک جاییش عیب پیدا میکنه همین نقص ها هستن که خودشونو نشون میدن
گزارش
پاسخ دادن
08:36  1395/02/04

پارسا
1

چهارشنبه دنا رو تحویل گرفتم وقتی روشن می کنم یه صدای ویژ ویژ از موتورش میاد کسی می تونه راهنمایم کنه آیا طبیعی است؟
23:29  1395/02/03
گزارش
پاسخ دادن
شهرام
0

اگه در حالت موتور سرد و تا یکی دو دقیقه هست ، طبیعی هست. و بعدش رفع میشه. صدای تسمه هست که تو اکثر ef7 ها هست.
ولی اگه همیشه صدا میاد طبیعی نیست.
گزارش
پاسخ دادن
01:14  1395/02/04

اینجا
7

مبارک باشه. به حرفهای منفی هم گوش نکن. ما ایرانیها معمولا جیب خالی داریم و پز عالی
گزارش
پاسخ دادن
10:21  1395/02/04

دنا ۹۵
0

سلام این کارت بیمه و کارت بیمه طلایی ماشین صفر ایا به ادرس پست میشه یا باید خودمون اونو بگیریم؟
23:10  1395/02/03
گزارش
پاسخ دادن
رحیمی
1

خیر
نمایندگی تماس میگیره میری میگیری
من امروز تمام مدارکم اومد
گزارش
پاسخ دادن
16:51  1395/02/04

امید اهوازی
1

من ef7 داشتم تو گردنه زالیان پارسال شهريورماه جوش آورد و واشر زد . آخرش ردش کردم رفت هیچوقت هم حتی دیگه اسم ef7 هم نمیارم
23:03  1395/02/03
گزارش
پاسخ دادن
امید خوزستانی
18

داش رضا خاطرات پارس قبلیت رو به اسم دنا تعریف نکن. چقدر تو بچه هستی و با اینکه همه میدونن کامنتای کلک مرغابی میزاری اما بارم از رو نمیری.
من 34000 تا با دنا رفتم و تو سربالایی و کفی تخته گاز میرم. موتور ef7به شکلی طراحی شده که توی دور 4500 به بالا بیشترین گشتاور و قدرت رو داشته باشه و با این طراحی یعنی اگر دور موتور در 4500 به بالا بمونه هیچ مشکل و خرابی واسه موتور ایجاد نمیشه چون واسه دور بالا طراحی شده. و اما xu7در دور 3000 بیشترین گشتاور خود که خیلی کمتر از ماکسیموم حد گشتاور ef7 هست تولید میکنه. یعنی اگه دورموتور xu7 رو در مدت طولانی بالای 3000 نگه داری به موتور فشار زیادی وارد میشه چون طراحی این موتور بر مبنای دورهای پایین ساخته شده و واسه همینه که با 8 سوپاپ اگه دور موتور رو بالا نگه داری واشر میسوزونی و بیشترین خرابی سر سیلندر رو xu7 ها دارن.
پس در نتیجه مطمعا باش ef7 هیچوقط واشر نمیزنه.......با دلیل خاطراتت رو تعریف کن نه از روی معده
آق رضا تا هستی ما هم هستیم جواب بی منطقی ها و خاطرات دروغیت رو بدیم
ادمین عزیز ممنونم که جوابهای منو چاپ میکنی
گزارش
پاسخ دادن
02:02  1395/02/04

رضا
2

دور بالا هر تجهیز مکانیکی رو بیشتر فرسوده میکنه . اگر مجبور هستی که دور ef7 رو تا 4500 و 5000 بالا ببری تا بتونه از سربالایی بالا بره فقط به این دلیل هست که در دورهای پایین تر از پس کشیدن بدنه بر نمیاد و گشتاور کافی نداره . واسه همین هم هست که ef7 در صورت کار مداوم ظرف دو سال از پا درمیاد . ef7 موتور سخت کار و مقاومی نیست و خیلی زود از پا در میاد . ضمنا هر کسی از ef7 انتقادی کرد شما فکر میکنید اسمش رضا هست !! تعصب شما نشان دهنده همه چیز هست . ef7 ضعف گشتاور و کشش دور پایین داره و همه این رو میدونن و برای همین مجبور میشی ماشین رو ببندی به گاز تا از سربالایی بالا بره
گزارش
پاسخ دادن
07:48  1395/02/04

مهدی
8

رضا جون خسته نشدی .من دنا دارم به والله تو سربالایی مشکلی ندیدم .شما الان 3 ماهه میای اینجا تکرار میکنی گشتاور سربالایی ....برادر من مردم رو گمراه نکن .دنا ماشین بی نقصی نیست اما 42 تومن ارزش خرید در برابر پارس و 206 و ال نود رو داره .اگرم بیشتر پول دارین برین سراتو بخرین از دنا خیلی بهتره.
گزارش
پاسخ دادن
12:29  1395/02/04

جواب منطقی
6

خوشم میارد رضا خان هیچ جواب منطقی نداری که بدی. من توضیح دادم راجع به استقامت ef7 در دور بالا با دلیل . اما بازم حرف خودت رو میزنی. در ضمن شکل گفتارت در تمام خاطراتت با کامنتهات مشخصه خودتی. چون ندیدم کسی دنا داشته باشه و بیاد بگه کشش نداره و واشر زدم. پس نیاز نیست خوت رو تبرعه کنی. این نشان از بچه بودن و داشتن اطلاعت کم و تخریب گرانه تو هست. مطمعا باش تو این پیج کسی به حرفای تکراری و بی منطقت گوش نمیکنه . خوبه دنا با تخته گاز یا سر گاز بدون واشر زدن تمامه سربالایی هارو با سرعت بالا میره اما پارس و 405 که با لوله کردن گاز نهایت 90 کیلومتر هم نمیتونن تو سربالایی برن. من خودم 100 بار تو سربالایی به پارس خندیدم. تاره بعد از پایین اومدن باید یبری واشر سوخته موتورت رو عوض کنی. خخحخحخح
سالاری ادمین که کامنتای منو میچاپی
گزارش
پاسخ دادن
14:39  1395/02/04

رضا
0

اول دیکته کار کنی بهتر هست تا در مورد مسایل فنی نظر بدی !! . تبرعه چیه ؟؟؟؟؟ دیکته داداش من دیکته واست مهم تر هست هنوز خیلی مونده بتونی در مورد موتور و ماشین نظر بدی
گزارش
پاسخ دادن
08:49  1395/02/05

خودرو به دوش
9

سلام
آقا کسایی که می آیند و می نویسند گشتاور و سربالایی نمی کشه و... از ۳ دسته خارج نیستند؛
1. افرادی که در رنج سنی بلوغند. ۲. با مخالفت کردن با دیگران حتی اگر بدانند اشتباه می گویند دنبال جلب توجهند ۳. کسانی که در پیچها و گردنه ها با رانندگی خطرناکشون باعث مرگ دیگران می شوند.
آقا جان اگر موتورش بد بود که ایران خودرو اونو با آپشنهای خوب تو دنا جا نمی داد. در ضمن الان بازار بسمت رقابتی شدن بیشتر پیش میره طبیعیه که ایران خودرو ماشینای بهتری از قبل خواهد زد.
بهر حال اجازه بدید این صفحه فرصتی برای آشنایی دیگران با دنا بشه که بتونن تصمیم بهتری بگیرند. موفق باشید
21:42  1395/02/03
گزارش
پاسخ دادن
رضا
1

با آپشن های مختلف این موتور رو بهت قالب میکنن . رو دنا یک موتور دیگه بزنن بعد ببینم کی ef7 پر مشکل و ناقص رو میخره . همین حالا هم انواع حراج و نقد و اقساط سورن و سمند و دنا ef7 هست ولی هیچ استقبالی نمیشه ولی پارس رو روی هوا میخرن
گزارش
پاسخ دادن
07:52  1395/02/04

پارس بنز
2

راست ميگي پارس بنزه ما خبر نداريم مصرفش 14 ليتره تو صد كيلومتر واشر ميزنه و همچنين چون طراحيش عاليه بدنه ش انحنا نداره و مقاومتش پايينه .
گزارش
پاسخ دادن
14:05  1395/02/04

محبی
5

خیلی جالبه برید پیگیر بشید تنها خط تولید فعال پارس کشور دماوند هستش به دلیل فروش پایین این محصول فقط پیش فروش دارند و دیگه فروش اقساطی ندارند چون قطعاتی تامین نشده برای مونتاژ
پارس بعد از 100 هزار کیلومتر مشکلات کم کردن روغن زیاد
واشر زدن کم کردن آب مشکل ترموستات رو به ارمغان میاره
افرادی که هنوز پارس رو به عنوان خودرو خوب میخرند واقعا عقب مانده هستند
امید وارم کمی عاقلانه فکر کنید
در هیچ تعمیرگاهی سمند یا دنا یا سورن نمیبینی ولی ماشا الله 206 و پارس مثل پشکل ریخته
گزارش
پاسخ دادن
16:56  1395/02/04

رضا
0

فروش پایین پارس ؟؟؟؟؟ ظاهرا خبر نداری پر فروش ترین ماشین در رده 25 تا 50 میلیونی پارس هست . خبرش هم به نقل از همین سایت خودمون هست . سرچ کن توی همین سایت پیداش میکنی !! پارس همیشه سالاره داداش من . ef7 هم همیشه بدنام و بد بازار . Ef7 خریدی صاحب اول و آخرش خودتی چون همه میدونن چقدر مشکلات عجیب و غریب داره
گزارش
پاسخ دادن
08:55  1395/02/05

Majid
0

سلام
من چند تا مشکل اعصاب خورد کن با۳۲۰اتو دارم اگه کسی راهنماییم کنه ممنون میشم!
صدای ,,تق,, که موقع حرکت اولیه ماشین میده
درب صندوق عقب که واقعا خیلی بد بسته میشه
نداشتن سینی زیر موتور که میترسم توی بارندگی موتور اسیب ببینه وکثیف بشه
نداشتن کاور موتور ونداشتن نمد کاپوت
سپر ضعیف ماشین,
موجود نبودن کفی صندوق عقب وکفی ماشین در بازار.
سپاسگزار میشم اگه کسی برای مشکلات بالا راه حل داشته باشه
14:24  1395/02/03
گزارش
پاسخ دادن
حسن
2

صدای تق مال گیربکسه که بلد نیستی.
درب صندوق ریگلاژ میخواد.
سینی زیر موتور لازم نیست چون نیم سینی داره و در صورت لزوم خ امیرکبیر تهران داره.
کفی از شرکت ستکو بگیر 114 تومان.
نمدی هم نمیخواد چون مثل ef7 موتورش گرم نمیکنه که رنگ کاپوت خراب بشه.
در اخر هم اتاق اشتباه اومدی برو اتاق بغلی
گزارش
پاسخ دادن
14:59  1395/02/03

رحيمي
2

درود حسن جان
اقا نمد كاپوت براي گرم شدن زياد موتور و خراف شدن رنگ درب كاپوت نيست عزيزم
براي عايق بندي صدا هستش كه صدا موتور رو كاهش بده
گزارش
پاسخ دادن
16:41  1395/02/03

Majid
0

سلام
شرمنده صفحه اشتباه کلیک شده .حق باشماست دیدم این صفحه دنا است که اتوماتیک نیست وهمون سمند خودمونه .
پوزش میطلبم
گزارش
پاسخ دادن
16:42  1395/02/03

Majid
0

سلام وتشکر حق باشماست اشتباه صفحه کلیک.شده اصلا قصد بازکردن صفحه دنا رانداشتم. دنا که همون سمند خودمونه باش از چندین سال پیش اشنا بودم
گزارش
پاسخ دادن
16:48  1395/02/03

حسین
2

چه ربطی به صفحه دنا داره خواهشا فقط کسایی که دنا دارن تو این صفحه نظر بدن
گزارش
پاسخ دادن
20:42  1395/02/03

مهدی
0

دوستان سلام..الان شرایط قسطی اردیبهشت ماه اومده من میخام هفته اینده برم ثبت نام کنم..تحویلش 30 روزه نوشتن..حالا واقعا 30 روزه تحویل میدن؟؟ دوم اینکه ترم دورنگ میخام اما نمیدونم کدوم رنگشو ثبت نام کنم؟؟ از سفید بدم میاد..غیر از سفید کدوم رنگشو بگیرم؟؟
14:03  1395/02/03
گزارش
پاسخ دادن
J4
0

تحویلتون چند روزه بود؟
گزارش
پاسخ دادن
17:16  1401/09/02

J4
0

تحویلتون چند روزه بود؟
گزارش
پاسخ دادن
16:18  1401/09/02

j4
0

مبارک باشه،شما از واسپاری خرید کردید؟ چون فقط واسپاری گرمان تحویل یک ماهه داره درضمن من قبل از شما 25 /07/ خرید کردم هنوز تو وضعیت تحویل خودور قفل هست
گزارش
پاسخ دادن
17:12  1401/09/02

S5
0

کل محصولات کرمان موتور شرایط نقدی و اعتباری ۱۸ ماه و ۳۰ ماه می‌فروشند
بعدش شما میگید ۴ تا چک ۶۹ میلیونی
تو کدوم شرایط خرید کردی ،،؟
گزارش
پاسخ دادن
17:29  1401/09/02

j4 شهریور
0

دوستانی که مهر خریدن و براشون فاکتور صادر شده از واسپاری خرید کردن یا از نمایندگی های عادی ؟
چون ما که از نمایندگی شهریور خریدیم هنوز نه شاسی تخصیص داده شده نه فاکتور شده
گزارش
پاسخ دادن
17:29  1401/09/02

محسن
0

بله من واسپاری کرمان موتور خرید کردم بعد اینکه با اینکه هم تماس گرفتن هم پیامک اومد واس تحویل هنوز وضعیت خودرو ارسال پلاک و مدارک زرده زیاد رو اون نمیشه حساب کرد. یک ساله گرفتم هر سه ماه یک چک ۶۹ تومنی نمایندگی مجیدیه تهران
گزارش
پاسخ دادن
04:33  1401/09/03

أمنه
0

سلام. مشکی خیلی عالیه. من مشکی خریدم. اما بستگی به سلیقه تان دارد
گزارش
پاسخ دادن
15:10  1395/02/03

بیژن
0

دوست عزیز رنگ ابی کبود را بررسی کنید.زیبایی و جلوه خاصی داره و تریم ۲ رنگ هم داره.البته در بازار حدود ۵۰۰ تومن گرانتر هستدوست عزیز رنگ ابی کبود را بررسی کنید.زیبایی و جلوه خاصی داره و تریم ۲ رنگ هم داره.البته در بازار حدود ۵۰۰ تومن گرانتر هستدوست عزیز رنگ ابی کبود را بررسی کنید.زیبایی و جلوه خاصی داره و تریم ۲ رنگ هم داره.البته در بازار حدود ۵۰۰ تومن گرانتر هستدوست عزیز رنگ ابی کبود را بررسی کنید.زیبایی و جلوه خاصی داره و تریم ۲ رنگ هم داره.البته در بازار حدود ۵۰۰ تومن گرانتر هستدوست عزیز رنگ ابی کبود را بررسی کنید.زیبایی و جلوه خاصی داره و تریم ۲ رنگ هم داره.البته در بازار حدود ۵۰۰ تومن گرانتر هستدوست عزیز رنگ ابی کبود را بررسی کنید.زیبایی و جلوه خاصی داره و تریم ۲ رنگ هم داره.البته در بازار حدود ۵۰۰ تومن گرانتر هست
گزارش
پاسخ دادن
15:29  1395/02/03

M___
4

باید رنگی بگیری که موقع فروش بتونی راحت بفروشی. سفید یا خاکستری یا مشکی . که بنظر من رنگ خاکستری واقعا به این ماشین میاد . بازم به سلیقه خودت بر میگرده . تریم مشکی زیباتر هس ماشینای معروف کیا و هیوندایی همشون تریم مشکی دارن .
گزارش
پاسخ دادن
19:44  1395/02/03

امید اهوازی
3

ماشین اگر بنز هم باشه اما موتورش ef7 باشه ارزش خرید نداره . حیف از پول که بدی واسه ef7
13:29  1395/02/03
گزارش
پاسخ دادن
سارا J7
0

سلام. میدونین کدوم شهر رو تحویل دادن؟ من تهرانم اولین سری هم ثبت نام کردم (۱۶ شهریور) ، دو ماه هم از فاکتور شدنش میگذره همه مدارکم اومده ولی هیچ خبری از تحویل نیست. دلتون خوشه ۴۵ روز کجا بود.
گزارش
پاسخ دادن
06:49  1401/09/02

احسانj7
0

سلام من هم ثبت نام ۱۶ شهریور هستم ولی زنگ زدم میگن هنوز بارگیری نشده
گزارش
پاسخ دادن
11:08  1401/09/02

علی دنا سوار
3

باشه. تو نخر. اما فکر کنم خرید ef7 در این چند سال زیاد شده.یک سری به نمایندگی بزنی بد نیست
گزارش
پاسخ دادن
22:04  1395/02/03

کاربر: علی جگوار
2

لطفا با منطق و دلیل نظر بدید
دلیلتونبرای این حرف چیه و تجربه ای که داشتید رو بفرمایید تا کاربران استفاده کنند.
روی هوا یه حرف طبق شنیده ها زدن جز گمراه کردن کاربران و دو به شک کردنشون هیچ ثمری نداره.
اگر دلیلی دارید بفرمایید واقعا میتونه برای بعضی ها که قصد انتخاب دارن مفید باشه.
گزارش
پاسخ دادن
20:54  1395/02/03

شایان دنا سوار
9

سلام دوستان
من تحویل اسفند 94بودم که ماشینم رو تحویل گرفته بودم
قبل از عید سریع 1000 تاشو پر کردم که تو عید دیگه مشکل محدودیت سرعت و دور موتور نداشته باشم
به جز روزای اول که یکم دنده ها بعضی وقتا بد جا میرفت که اونم هر چی بیشتر کار کرد بهتر شد و الان واقعا نرمه مشکلی نداشته
بنده منزلم سمت خیابان الف هستش در تهران که یه شیب خاصی داره
واقعا امثال رضا دروغ میگند که از سر بالایی کم میاره و این حرفا
به هیچ وجه این خودرو کم نمیاره و خیلی بهتر از بقیه خودرو های ایرانی بالا میره سر بالایی رو
ترمز های بسیار نرمی داره و دستی خیلی خوبی
سیستم صوتیش اصلا هنگ نمیکنه و این دروغ که میگند هنگ میکنه و این حرفا
امید وارم از تجریبات من به بهترین نحو ممکن استفاده کنید
12:52  1395/02/03
گزارش
پاسخ دادن
مینا
3

ممنون اقا مهدی ممنون از همه دوستان
گزارش
پاسخ دادن
13:30  1395/02/03

حامد
4

آره تو راست میگی کم نمیاره . با گشتاور دور 5000 کم نمیاره . این ماشین با دور موتور زیر 2000 حتی جاده کفی خالی باشه هم راه نمیافته بعد تو چطور میگی کم نمياره . آره نسبت به پراید کم نمیاره .
گزارش
پاسخ دادن
13:32  1395/02/03

نیما
12

سلام دوستان. این مدت نظرات رو میخوندم و از بعضی هاشون استفاده میکردم. الان هم نمیخوام در مورد ماشین صحبتی کنم. فقط خواستم ولادت آقا و مولامون علی علیه السلام رو به همتون تبریک بگم. موفق باشید زیر سایه مولا
روزيكه خد ا بناي افلاك بهشت
بر هفت در بهشت و دوزخ بنوشت
بر شيعه مرتضي حرام است جحيم
بر دشمن مرتضي حرام است بهشت
12:08  1395/02/03
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مهدی : آخه تو سر از ماشین در نمیاری چرا الکی بحث میکنی با همین پول این خودرهای آشغال سایپا و ایرانخودرو که هیچ کیفیتی ندارن و هر سال اندازه یه جنگ جهانی کشته میدن گمرک بردارن بجای شاهین زباله تویوتا کمری میشه خرید دوج چارجر میشه خرید که هر کدوم بالای هشت عدد کیسه هوا دارن و از لحاظ ایمنی عالی هستن الان وقتی عربها با خودرهای لوکس و با کیفیت از کنارتون رد میشن تازه میفهمی خط فقر ماشینی یعنی چی . پس بدون داره ظلم میشه به همه که برا یه خودرو چند سال تو نوبت باشی در حالی که دنیای اطراف بهترین ماشین روز دنیارو از دم قسط آنی میخرن و عشق حالشونو میکنن بعد پنج سالم یه دونه صفرشو جایگزین میکنن .
تارا : سلام تارا سفید تحویل 13 مهر هنوز فاکتور نشدم
ایکس ۵ : وقتی تحویل گرفتید دیگه تعویض نمی کنند فقط خسارت میدن.
علی : سلام .نمیخاد بارگیری کنید بگید کجا بیایم خودمون ببریم.والا دستتون درد نکن نمیخاد بیارین میایم خودمون اگه زحمت هم زیاد براتون بخدا تو مونتاژم کمک از دستمون بر بیاد انجام میدیم چرا اینا این کارو می‌کنند از کشور خودمون بدمون بیاد ی رسیدگی بخدا کافی به اندازه که هست مایع بزارن ن بیشتر که مردم آلاف باشن
علی : سلام تحویل گرفتین
رعیت حلال خور : گل گفتی داداش
تی۸ : سلام از کجا متوجه شدین بیمه شده پیامی واستون ارسال شده یا خودتون چک کردین ممنون میشم جواب بدین
T8 جواد : بعد چهار ماه و 10 روز T8 مشکی فاکتور شدم یه دوماه دیگه خودرو بدستم می‌رسه واقعاً دیوونه شدم. اشتباه کردم نوشتم توش گیر کردم سعی کنید ثبت نام نکنید بدون تحقیق
X5 خاکستری اردیبهشت : سلام خدمت دوستان. ۲۴ اردیبهشت با هزار گرفتاری ثبت نام کردم. ۹۰ روزه. ۹ مهر فاکتور شد. ۱۹ آبان مدارک ارسال شد. (فقط کارت ماشین اومد) امروز ظهر زنگ زدن بیا تحویل، همون موقع رفتم گرفتم. مانیتورش موقع تست روشن نشد. زنگ زد امداد بیاد. دوباره خاموش روشن کرد درست شد گفت بخاطر باطریشه. اما بیشتر عملکردها مثل کولر و .. فقط با مانیتور به صورت لمسی هست. درسته پیشرفته تره اما با کار نکردن مانیتور، ماشین فلج میشه. اینم از ایراد روز اولش. نمایندگی رشت ۳۴۰۳.
رضا : ثبت نامی اسفند 1402، اول آذر 1403 خودرو x5 را با 4 ماه و 10 روز تاخیر دریافت کردم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
راناپلاس مهر : مردم اعصاب شون داغون هست نیاین نمک نریزین روی زخمشون آخر یکی پیدا میشه باهاتون سوری قرار میزاره شکمتون و سفره میکنه بس کنید حرفای چرند نزنید ببینیم چه خاکی بر سر مون بریزیم از دست این بی دی ن ها ی بی وجدان
X55 : آقا محمد حسین شما منظورتون اینه ماشینها ماهها قبلدتولید شده و تو آفتاب و بارون بوده و شرکت میاد فروش میزاره و به همین دلیل سریع ثبت شاسی میشه ؟ بنابراین خیلی رنگش صدمه میبینه درسته؟
تحویل 31 خرداد. واریز 20 اردیبهشت : سلام واریزی 20 اردیبهشت، تحویل 31 خرداد . متاسفانه فاکتور نشده، بارها پیگیری کردم، متاسفانه پاسخی نگرفتم. و هیچ تاریخ دقیقی اعلام نمیکنند. نه ایران خودرو و نه نمایندگی جوابگو نیست.
راناپلاس مهر : پس دلال ها کجان قیمت بدید دیگه خونخواران.
بهروزمرادی : سلام فروش. فوری بود یا پیش فروش. کی دعوتنامه واریزکردی
X33 sara : سلام دوستان کسی از مجوز x33 cvt خبر نداره؟؟
مبین دنا پلاس 6 دنده 30 آبان : سلام . زنگ زدم نمایندگی گفتن شما تو دهه سوم هستین . الان دهه اول ماه رو فاکتور میکنن 18 روز به بعد دهه سوم فاکتور میشه
حسن : سلام دوستان،برید توی قسمت میزمشتری نگاه کنید تاریخ پروندهاتون تغییرکردن من تاریخ پرونده 28برج4 بوده حالا بعدازمدتی نگاه کردم میبینم تحویل صدور پروندم زدن15برج8یعنی4ماه دیرتر پروندم صادرکردن
وحید : به دنا آپشنال تحویل 10 آذر داداش اول ی اسم برای نام کاربرت انتخاب کن، می خوایم خطاب به شما متن بنویسیم مجبور نشویم ی خط جای اسم شما تایپ کنیم، بگذریم من تحویل چهارم اذر دنا اتومات آپشنال هستم ، پنجم شهریور تکمیل وجه کردم، با شرح حالی که دوستان اینجا نوشتم فکر کنم چهل تا پنجاه روز تاخیر داره فاکتور ما، در هر حال هر وقت خبری شد یا فاکتور شدید خبر بدید، منم به شما خبر می دم حتما
علی : از کجا متوجه میشید پارس خودرو هستین مال من هم زده رنگ سفید