امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)9.76
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7.88
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسکی پره ای خنک شونده
ترمز عقبدیسک
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)455.8
عرض (سانتی‎‏متر)194.4
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146.0
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور155
بلوتوثدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
جی‏‎پی‏‎اس (GPS)دارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کنترل صدا روی فرماندارد
کروز کنترلدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
کمربند پیش کشندهدارد
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی36 ماه یا 60000 کیلومتر
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

161529 نظر

محمد
0

باسلام خدمت دوستان . آب رادیات را چگونه کنترل می کنید. باتشکر
15:41  1395/01/14
گزارش
پاسخ دادن
علی
8

یه کنترل داره تو داشبورده با اون کنترلش کن. خودش باطری نداره براش باطری بگیر
گزارش
پاسخ دادن
15:50  1395/01/14

وحید
3

سلام
من تازه دنا خریدم هنوز پلاک نشده گاهی که باهاش دور میزنم احساس میکنم از سمت راننده باد می پیچه لای در و اینکه وقتی فن میزنه یه صدایی میاد. میشه کسی راهنماییم کنه واس رفع این مشکلات
15:34  1395/01/14
گزارش
پاسخ دادن
حبیب
9

بهترین کار اینه وقتی باد پیچید تو نپیچی تا ضایع بشه بخوره به در یا شیشه و برگرده. راه حلش فقط همینه
گزارش
پاسخ دادن
17:51  1395/01/14

حمیدرضا
3

سلام
از حسن انتخاب ممنون بهترین ماشین را خریدی
این مربوط به رگلاژ نبودن درب میشود که معمولا تو سرعت 80 شروع میشود درب سمت راننده را باید رگلاژش کنی
والسلام
گزارش
پاسخ دادن
18:32  1395/01/14

حمیدرضا
5

سلام
من الان یک سال است این ماشین را دارم خدایش حرف نداره به نظر من قابل مقایسه با اکسنت هست فقط ایکاش سانروف هم داشت
گزارش
پاسخ دادن
18:36  1395/01/14

حسن
3

بله. طبق گفته دوستمون شما یک اتومبیل هیولا خریدین که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. لطفا این موارد جزیی رو مطرح نکنید چون دنا سواران گیر کرده در گشتاور 3000 ناراحت می شوند
گزارش
پاسخ دادن
20:33  1395/01/14

پژمان
2

سلام و سال نو مبارک . شدیداً نیاز دارم که ال سی دی هنگام حرکت مولتی مدیا پخش کنه . فعلا موقع توقف این امکان وجود داره و هنگامیکه ترمز دستی بیاد پایین امکان پخش فیلم نیست . آیا کسی در تهران این کار رو انجام داده و کجا ؟ ممنون
13:05  1395/01/14
گزارش
پاسخ دادن
حبیب
5

سیم ترمز دستی رو با دستت بچسبون به هم
گزارش
پاسخ دادن
13:30  1395/01/14

حبیب
7

ضمن عرض سلام. برای اینکه پخش بکنید باید اول بادستتون بزنین پخش بشه بعد دیگه جمعش نکنین . اینجوری پخش باقی میمونه.
گزارش
پاسخ دادن
13:32  1395/01/14

امیر
4

سلام
اگه مولتی مدیا را باز کنید و پشت آن را ببینید تعدادی سیم خروجی و ورودی داره که یکی مربوط به ترمز دستیه ، باید اون سیم قطع بشه و بجای اون یه برق وصل بشه بعد از اون مولتی مدیا همیشه این پیغام را دریافت می کنه که ترمز دستی بالا است و شما می تونید در موقع حرکت ، فیلم تماشا کنید البته با رعایت ایمنی تا خدای نا کرده اتفاقی نیفته واستون
گزارش
پاسخ دادن
13:35  1395/01/14

محمد رضاا
2

سلام باید سیمی که به پشت تر مز دستیرو رو قطع کنی من خودم یکی از اشناها اینکارو کرد ولی بیرون فک کنم توپخونه و سمت میدون قزوین خیابون عباسی که برا ضبط و اسپرت اینکارو انجام میدن
گزارش
پاسخ دادن
15:00  1395/01/14

پژمان
1

حبیب جان از راهنمائی شما و سایر دوستان ممنون ولی میشه واضح تر توضیح بدی ؟ منظورت رو متوجه نشدم ؟
گزارش
پاسخ دادن
15:52  1395/01/14

محمد ای اف
2

سلام دوست عزیز اقای پژمان اقا حبیب داره با شما شوخی میکنه واس چی جدی گرفتی؟
گزارش
پاسخ دادن
18:18  1395/01/14

علی رضا
2

دنای مدل 94 دارم با 16000 کارکرد. امروز یجا مسیر جاده خاکی رفتم ماشین گیر کرد تو گل. هرچی گاز دادم بکسباد کرد.زدم دنده 2 تا آخر گازو گرفتم کلاچ رو که ول کردم اینقدر جلو ماشین تکون خورد دو سه ثانیه بعد پلوسش فکر کنم خراب شد. چرثقیل گرفتم بردمش یجا با کارواش کامل شستمش که نماندگی چیزی نفهمه. فردا چجور درخواست امداد بدم که بگم پلوسش بدرومده کسی شک نکنه؟
02:19  1395/01/14
گزارش
پاسخ دادن
حبیب
9

سلام دوست عزیز. کاری نداره که. اینجور که میگم عمل کن.. اول زنگ بزن وحقیقت رو بگو اما اخرش بگو شک نکنید لطفا. اوناهم شک نمیکنند.
گزارش
پاسخ دادن
10:58  1395/01/14

رضا
3

این کار شما از نظر اخلاقی و شرعی اصلا درست نیست!
ارزش نداره که بخوای اون دنیاتو خراب کنی اونم به خاطر پلوس!
گزارش
پاسخ دادن
13:38  1395/01/15

نیما
5

دنا در حد قیمتش واقعا بصرفه و خیلی مناسبه و به جرات میگم دنا تکه تک
23:12  1395/01/13
گزارش
پاسخ دادن
حسن
1

سلام دوستان
من خودم نزدیک 5 سال سورن ای اف سون بنزینی دارم ماشینهای دیگه هم داشتم باهاشون رانندگی کردم در خصوص ماشینهای مدل بالاتر هم کلی اطلاعات دارم حدود 110000 تا هم اینو روندم در کفیها بالای دور 2200 تو دنده های سبک رانندگی آرام دارید بدون اینکه ماشین دنده مرده بشه دور بالای 3200 مخصوص سربالاییها حتی با مسافر پر و کولر برای سبقت گیری هم اصلا کم نمیآره سربالاییها هم اگه خواستین خیلیها رو جا بذارین باید دور ماشینو بالای 3200 نگه دارین شتابگیری ماشین بعد دور 3200 بسیار عالیه دنده 1 و 2 شتاب کم 3 به بعد عالی در ضمن توو اتوبان هم چند سری با پارس ای ال ایکس هم کورس گذاشتم بعد 150 واقعا ازشون رد شدم ماشین کم صدا فقط گرم کردن ماشین یادتون نره برا این موتور حیاتیه اگر اولین بارسوار سمند ای اف سون بشید سبکی اتاق سمند وو احساس میکنید سرویس این موتوروو به موقع انجام بدید مثلا با تعویض دیر روغن مخصوصا در فصل گرما احتمال صدای سوپاپها وجود داره با تعویض روغن حله در ضمن هر ماشینی که دارید چک کردن جلوبندی ماشین و لاستیک وو توو اولویت قرار بدین چون ایمنی حرف اولوو میزنه
گزارش
پاسخ دادن
00:31  1395/01/14

وحید
1

سلام. یه سوال
دنا پاور ویندوز انتی تراپ داره؟؟
اخه واس من کار نمیکنه، اصلا نمیدونم چطوریه
22:20  1395/01/13
گزارش
پاسخ دادن
داود65
2

سلام نه نداره پاور ویندوز
گزارش
پاسخ دادن
00:11  1395/01/14

محمد
0

دوستان دنا سوار لطفا جواب بدهند
آیا درسته که دکمه های روی فرمان قاطی میکنند و درست عمل نمی کنند . اگر اینطوره قابل برطرف کردن هست یا نه ؟ ممنون .
17:52  1395/01/13
گزارش
پاسخ دادن
علی دنا سوار
2

تولیدات جدید اصلا فقط تولیدات 93 و اوایل 94 این مشکل رو داشتند که با تعویض کلید درست می شد.
گزارش
پاسخ دادن
23:21  1395/01/13

مهران
8

سلام دنایی های عزیز من بین دنا و برلیانس. برلیانس رو انتخاب کردم. نه این که دنا بد باشه. قطعا از پارس و سمند 206 و 405 سرتره. چون توش نشستم واقعا داشبورد وسوسه کننده ای داره به خصوص رنگ تیرش خیلی به خودم فشار اوردم قید دنا رو بزنم. ولی چرا برلیانس رو انتخاب کردم؟ چون سلیقم اینو میگفت. چون از لحاظ ظاهر ظریف تر و جوان پسند تر ار دنا هست. و تعداد ستاره کیفیت بالاتری گرفته. من اگه خودم برلیانس رو خریدم به پدرم دنا رو پیش نهاد کردم. به سلایق هم احترام بذارید. هر کی هر چی داره ان شاالله چرحش بچرخه واسش



15:34  1395/01/13
گزارش
پاسخ دادن
علی دنا سوار
5

ممنو از مهران. اما مهران جان عاشق اون ستاره ی های کیفی هستم که برلیانس گرفته. ببخشیدا هیچ وقت ماشین ایرانی رو با ماشین چینی مقایسه نکن. اما انشا الله چرخش برات بچرخه
گزارش
پاسخ دادن
17:20  1395/01/13

نادم
4

مهران جان من هم گول ظاهر برلیانس رو خوردم(هرچند ظاهری هم نداره) خیلی اشتباه کردی
قد یه پرایدم راه نمیره اونایی ک ماشین قوی میخان یا قبلا با ماشین های مث 405 یا زانتیا رانندگی کردن سراغ این ماشین نرن از لحاظ موتوری هیچی نیس فقط ظاهره گول ظاهرش نخورید کسی هم نمیخره اونایی ک میخان مال من مدل 10/94 پیام پیام بده در خدمتشم


گزارش
پاسخ دادن
18:00  1395/01/13

حسن
16

دوستان دنا سوار گیر کرده تو گشتاور 3000. وزن 1700 و دور دنیا در 90 روز.
لطفا قاطی میکنین نرین تو پیچ های دیگه اطلاعات غلط بدین و گشتاور گشتاور کنید. زشته به خدا.
همینجا گشتاور گشتاور کنید.
پیج های دیگه همه مسایل فنی و کیفیت رو بررسی میکنن .مزاحم پیج های دیگه نشین.
هر چند دنا سوارین دیگه. خخخخخ چی بگم
14:44  1395/01/13
گزارش
پاسخ دادن
جواب حق
10

450 سوار عقب مانده با کلاس مراقب سر سیلندرت باش نسوزه تو گشتاور بالا. درضمن اونی که اومده تو یه پیج دیگه و به افتضاح کشیده امثال تو هستین که یه خودرو 10 میلیونی دارین هی سرک میکشین تو تمومه پیجا و همه جا رو خراب میکنین. کاریتون نمیشه کرد دیگه حسرت دنا داربن.. خخخخخخخخخخخخخ
خداوکیلی چاپش کن. ممنون
گزارش
پاسخ دادن
00:09  1395/01/14

حامد
1

به نظر من بهترین و منطقی ترین مطلب را آقای وحدتی نوشته در بین کل نوشته ها
12:15  1395/01/13
گزارش
پاسخ دادن
ناشناس
14

من موندم شما دناسواران چرا با کسی که تاحالا دستش به فرمون دنا نرسیده وحتی نمیدونه بوق دنا کجاست دارین بحث میکنین. این بنده خدا رضا بالاتر از 405 تو ذهنش نمیگنجه. یعنی مونده چطوری موتور پرقدرت و هیولا و ترسناک و فوق گشتاور تاکسی پسنده روستایی سوار خودروی مدل پایینش رو به ملت بقبولونه.
این آقا خودشم میدونه بهتر از دنا نیست و از روی ناچاری و بی پولی مجبوره خودش رو قانع نگه داره. به حرفاش محل ندین خودش خسته میشه میره هرچند ادم پوست کلفتیه
اگه این سوار دنا بشه نمیدونه چطوری باید روشنش کنه اون موقع اومده از معایب دنا میگه
احتمالا مدل 80 الی 85 405 هم داره. تو تخیلاتش خودرو بیشتر از 10 میلیون نمیگنجه
ولش کنین. حیف نیست وقتتون تلف این آدم مریض کنین



10:42  1395/01/13
گزارش
پاسخ دادن
رضا
10

سطح درک تو از حرفی که در مورد روستایی زدی مشخصه
گزارش
پاسخ دادن
14:52  1395/01/13

محمد
7

رضا سطح درک تو هم در حد همون گوش درازی بود که تو نظراتت نوشته بودی
گزارش
پاسخ دادن
19:17  1395/01/13

رضا
1

اون رو من ننوشته بودم . هرکسی میتونه به اسم رضا نظر بده
گزارش
پاسخ دادن
20:49  1395/01/13

داود65
2

دوستان یه تجربه دیگه اینکه واقعا ایران خودرو تتلاس کرده دنا با کیفیت تر از ماشین های قبل باشه تا جایی که حتی برای بلندگوهای عقب هم محافظ گداسته برای زیبایی صندوق عقب .حتی قسمتی که قفل صندوق هست چه درب چه کف صندوق موکت و روکش برای زیبایی زدند.نور چراغ صندوق عقب وو داشبورد مناسب هست وتوجه کردند .این ها ریزه کاریها هستند که عرض میکنم ..شاید زیاد مهم نباشه
10:20  1395/01/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حمیدخان
4

من اطلاعات فنی بالایی ندارم ولی موتور ماشینم وقتی روشن میکنم بدون نیاز به گرم کردن دور موتور میاد زیر یک .... برام جالب بود تو ماشینهای قبلیم که سمند و پراید بود من این سیستم را ندیدم علت چی میتواند باشد . در ضمن با توجه به بعضی اظهار نظرها قسمت دنا داره رکورد میزنه دوستان


09:18  1395/01/13
گزارش
پاسخ دادن
محمد s5 n
0

چه خودرویی؟
گزارش
پاسخ دادن
22:45  1400/11/06

مهدی
4

امروز داشتم فکر میکردم برای هر پیشرفتی مشابهت تاریخی وجود داره مثلا موتورهای منقرض شده xu7 و xum رو میشه با دایناسورها مقایسه کرد (پر زور و بی مصرف) که نسل این موتورها هم مثل دایناسورها در حال انقراضه بدلیل معایت زیادی که همه میدونیم از سرو صدا و آلودگی بگیر تا مصرف سوخت بالا ولی با گذشت زمان انسان بوجود اومد که میشه اون رو با موتور ef7 مقایسه کرد... میدونید چرا .... چون ما داریم به سمت آینده حرکت میکنیم ... یک موتور خوب بر روی ماشینی با امکانات و ضاهر خوب .... سلام آینده ... ما داریم میایم
08:00  1395/01/13
گزارش
پاسخ دادن
شایان
8

چرت نگو برادر
گزارش
پاسخ دادن
16:57  1395/01/13

ناشناس
6

واقعا ef7 اینقدر ارزش داشت که بشینی براش اینا رو ببافی؟
گزارش
پاسخ دادن
19:09  1395/01/13

بهمن
5

نظرات رو که آدم میخونه یادش میاد که تو یه کشور جهان سوم زندگی میکنه. واقعا لازمه اینقدر الفاظ بد بکار برده بشه. نمیشه با احترام تبادل نظر کرد؟
02:07  1395/01/13
گزارش
پاسخ دادن
بنده خدا
0

سلام دوستان من تا حالا با دو نفر كه دنا داشتن صحبت كردم اون دو نفر هم قبل از دنا پارس داشتن يكيشون ميگفت دنا نرم تر ويكم قوي تره ورانندگي با دنا لذت بخشه اما اون يكي ميگفت دنا آشغاله و از خريدنش پشيمون شده وپارس بهتر بوده همينطور ميگفت دنده پنج دنا صداي تراكتور ميده ودنا مث يه پير زن آرايش كرده ميمونه كه بش انداختن. راستش من الان گيج شدم زياد با حرف هاي دومي موافق نيستم اما از حرف هاي اولي هم مطمئن نيستم؟؟؟ لطفا دوستاني كه واقعا دنا دارند تجربيات خودشونو بگن و آقايان محترم (رضاو علي دنا سوار و.... ) لطفا صحبت سازنده داشته باشيد نه بحث هاي بي فايده.

با سپاس
00:01  1395/01/13
گزارش
پاسخ دادن
علی دنا سوار
3

بنده خدا من صحبت هایی که می کنم درسته و با دلیل هیت این دنا ماشین پنجم من هست.
قربان شما می تونی به حرف ها ی من گوش ندی و بگی داره تعصبانه حرف میزنه و.بری پارس تی یو فایو بخری. مطمئن باش سه ماه دیگه مثل آقا محسن میای و میگی ای کاش به حرف این تخریب چی ها مثل رضا گوش نمی کردم. ببین این گل سر سبد ایرا خودرو هست و مطمئن باش که از تمامی ماشین های داخل بی عیب تر و با کیفیت تر هست. ببین اگر حرف منو قبول نداری برو ایران خودرو از یکی از کارشناس های اونجا بپرس و بهش بگو با دلیل علت بالا بودن دنا نسبت به سایر محصولات رو بهت بگه.دیگه خود دانی یا حرف منو قبول می کنی یا پولت از بین میره
گزارش
پاسخ دادن
12:58  1395/01/13

Amir
2

""دنده پنج دنا صداي تراكتور ميده ودنا مث يه پير زن آرايش كرده ميمونه""

این قسمت خیلی جالب توجه بود، خخخخخخخخخ

گزارش
پاسخ دادن
12:51  1395/01/14

علی دنا سوار
4

آقا محسن مشکل از شما نیست که اشتباهی پارس خریدی تقصیر این رضا و محمد و.... که تخریب چی بودن هست.
اگر این تخریب چی ها نبودند شما و امثال شما اشتباه نمی کردند
23:51  1395/01/12
گزارش
پاسخ دادن
رضا
12

وزن دنا 1700 کیلو بود درسته ؟ هنوز یادمون نرفته سطح اطلاعات بالای شما . وقتی تو بگی ef7 خوبه و پارس بد دیگه تکلیف مشخصه
گزارش
پاسخ دادن
00:00  1395/01/13

رحیمی
1

منم پارس دوگانه مدل 89 داشتم
این اواخر اینقدر اذیت کرد و تو تعمیرگاه بود که یک پراید خریدم زیر پام باشه تا دنا ثبت نامی برسه دستم
عزیزم یک مورد رو صد بار نگو
یک جور دیگه باید باهات صحبت کرد
از کسیم نمیترسم
گزارش
پاسخ دادن
10:01  1395/01/13

علی دنا سوار
2

ببین این جا همه تو رو شناختند و می دونند که دستت به دستگیره ی دنا هم نخورده. پس برو هر وقت دستت خورد بیا در باره ی وزنش با هم صحبت می کنیم.
گزارش
پاسخ دادن
13:00  1395/01/13

امیر
1

رضا جمع کن برو دیگه خیلی رو اعصابی
گزارش
پاسخ دادن
21:54  1395/01/13

امیر
0

دوستان ماشینی که خوب اب بندی بشه سر مانع رعایت بکننین و زیاد بهش فشار نیاری تا پنج سال تضمینی کار می کنه
گزارش
پاسخ دادن
22:12  1395/01/13

علی دنا سوار
3

.آقا رضا شما کلا از لحاظ فکری هم مشکل داری. مگه 90 تا راه رفتن با ماشین تو یک سال مگه چیه؟شما اگر تو یک سال با ماشین همش مسافرت بری همین قدر میشه دیگه
23:48  1395/01/12
گزارش
پاسخ دادن
رضا
5

شما یه دور کل کره ی زمینو گشتی تو یک سال؟
گزارش
پاسخ دادن
00:35  1395/01/13

امین
3

ای بابا اینجا چرا بعضیا اینقدر بدون تحقیق حرف میزنن!محیط کره زمین حدودا 40 هزار کیلومتره.یعنی این بنده خدا حداقل دوبار دور دنیا رو زده!!!
گزارش
پاسخ دادن
08:11  1395/01/13

دانیال
2

دوستان که از گشتاور EF7 انتقاد میکنند البته بیراه هم نمیگن ،، اما این مشکل در سورن توربو حل شده فکر کنم ‏!!‏ البته روی کاغذ گشتاور 215 نیوتون متری را از دور 1800 در اختیار راننده میذاره که خیلی عالیه به نظر من ... البته تازه شتابش شده اندازه ال 90
22:23  1395/01/12
گزارش
پاسخ دادن
بهنام
2

جوک نگو اول با دنا رانندگی کن بعد نظر بده
گزارش
پاسخ دادن
23:01  1395/01/12

محمد
7

دم ایران خودرو گرم دنا واقعا کیفیت عالی داره انشاء اله ایران خودرو تو تمام تولیدات خودش این کیفیت رو ارائه بده ومردم رو نگران نکنه
21:06  1395/01/12
گزارش
پاسخ دادن
s3 تحویل دی ۱۴۰۰
0

سلام ثبت نام تیرماه اقساطی رنگ سفید امروز فاکتور شد
گزارش
پاسخ دادن
15:15  1400/11/02

s3 تحویل دی ۱۴۰۰
0

سلام مال من امروز فاکتور شد رنگ سفید
گزارش
پاسخ دادن
15:11  1400/11/02

s3 تحویل دی ۱۴۰۰
0

سلام ثبت نام تیرماه اقساطی رنگ سفید امروز فاکتور شد
گزارش
پاسخ دادن
15:13  1400/11/02

s3 تحویل دی ۱۴۰۰
0

امروز پیامک بیمه اومد
گزارش
پاسخ دادن
18:02  1400/11/03

یکه تاز
5

دنا سالاره
گزارش
پاسخ دادن
23:06  1395/01/12

رضا
6

منظورت از کیفیت همون یک ستاره هست دیگه؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
00:37  1395/01/13

سارا
6

شوهر من با اینکه خیلی مخالف بودم دنا خریده.داخلش بد نیست ولی ظاهر خیلی زشته.اصلا دوست ندارم باهاش رانندگی کنم.خودرو با کلاسی واسه یه خانم نیست
20:55  1395/01/12
گزارش
پاسخ دادن
قاسمعلی
11

این نظر شماست واقعا حیف دنا نیست دست زن بیفته
گزارش
پاسخ دادن
23:08  1395/01/12

رحیمی
6

اصولا خانوم ها با رانندگی با ماشین های بزرگ مشکل دارند
دنا کشیدگی خاصی داره
برای خانوم ها 206 و پراید بهترین گزینه ها هستش
گزارش
پاسخ دادن
23:31  1395/01/12

رضا
6

حامد مگه دنا چند وقته اومده که تو دنا سراغ داری که 90 هزار تا رفته ؟؟ اینم مثل وزن 1700 کیلویی دنا هست ؟؟ منبع اطلاعاتت احتمالا با منابع محمد ef و علی دنا سوار یکی نیست ؟؟
20:17  1395/01/12
گزارش
پاسخ دادن
حامد
4

دوست بزرگوار باور کردن ویا نکردن تو هیچ مهم نیست فقط خواستم بگم این دنا مربوط به یه شرکت تولیدی میباشد که هرروز مسیر رفت وبرگشت تهران تا فیروز کوه را طی میکنه وحدود 90 هزارتا تا الان کارکرده و به گفته راننده شرکت بسیار پرقدرت ودارای شتاب عالی وکم مصرف هستش
گزارش
پاسخ دادن
22:07  1395/01/12

داود65
4

سلام ..امروز برای اولین بار 50 کیلومتری جاده های خاکی بد رفتم هر آن فکر میکردم سنگ ها و کلوخ ها ی وسط جاده زیر ماشین گیر میکنه اما مثل ماشین های قبلیم 206 و روآو ..نبود .از قصد هم ازرود کوچک که کفش سنگ ریزه بودعبور کردم به راحتی ماشین بالا اومد.واقعا عالی .توی گل و لای هم خوب حرکت میکرد گیر نیوفتادم ..دوستان لطف کنید تجاربتونو بگید .هیچ چیز بی عیب نیست و هیچ خودرویی .باید سبک سنگین کنید ببینید کدوم خودرو مناسبتونه.تجربه دیگه اینکه مساففرت شیراز رفتم اومدم ماشین تو 8000 خیلی صداش کم شده و نرم ترتوی دور موتور بالا.
19:09  1395/01/12
گزارش
پاسخ دادن
آریزو
0

سلام برا شما آریزو بود
گزارش
پاسخ دادن
14:01  1400/11/02

آریزو
0

سلام برا شما آریزو بود
گزارش
پاسخ دادن
13:22  1400/11/02

رضا
3

آره نیست به 206 و روآ کشش بهتری داره . دقیقا حرفت موافقم !! از روآ بهتره کمی
گزارش
پاسخ دادن
19:33  1395/01/12

کامی
4

دنا خیلی ماشین قدرتی هستش مطمئن باش هیچ وقت کم نمیاره چون من شهرستان جاهایی با دنا رفتم که همه تعجب کردن ویه کلیپ هم تو اپارات هستش که دنا تو خاکی داره غوغا میکنه
گزارش
پاسخ دادن
21:10  1395/01/12

رامین
0

با سلام
کسی اطلاع داره دوربین دنده عقب کجا نصب میکنن و هزینش چند میشه در تهران؟
14:58  1395/01/12
گزارش
پاسخ دادن
Maleki
0

سلام دوستان
به نظرم باید یه گروه اعتراض تلگرامی راه بندازیم که همه جای ایران عضو داشته باشه و اگه کرمان موتور دوباره خواست ثبت نام کنه، موقع ثبت نام جلوی نمایندگیا و تو گروهای تلگرامی از بد قولی و تاخیر زیاد شرکت بگیم و مردمو از ثبت نام منصرف کنیم، با این کار شاید کرمان موتور سر عقل بیاد.
گزارش
پاسخ دادن
11:52  1400/11/01

S3
0

برا منم فاکتور نشده ولی خیلیا امروز فاکتور شده خبر دارم
گزارش
پاسخ دادن
21:57  1400/10/29

S3مشکی
0

برای منم هنوز فاکتور نشده
ثبت نام تیرماه تحویل دی هستم
گزارش
پاسخ دادن
08:53  1400/10/30

s3
0

خبری نیست
گزارش
پاسخ دادن
11:40  1400/10/30

رحیمی
2

دوربین دنده عقب رو خیلی جاها نصب میکنند
اگر تهران هستی بهترین جا سمت توپخونه هستش که هم حرفه ای و تمیز نصب میکنند هم قیمت مناسبی دارند
خوشبختانه سیم دوربین تا بالای درب صندوق اومده و نیاز به سیمکشی از پشت ضبط نیست
گزارش
پاسخ دادن
20:51  1395/01/12

محمد ای اف
3

اقای وحدتی عزیز کل نظرات من رو بخونید تو هیچکدوم نگفتم ای اف هفت کشش دور پایین بیشتری داره گفتم تا 3000 برتری کامل با ایکس یو هفت واز 3000 مخصوصا 3300 ب بعد ای اف هفت خیلی برتر میشه چون بر خلاف ای اف گشتاور ایکس یو هفت بعد از 3000 افت میکنه نمونه ی تجربیش همین نیم ساعت پیش خودم تو یک شیب تند امتحان کردم تو این شیب فقط میتونی دنده 3 بری من با دنا دوستم کمی منتظر موندیم تا اینکه یک سمند ال ایکس معمولی افتاد پشت سرم سرعتم خیلی کم کردم و اون هم چون نمیتونست سبقت بگیره همو پشت سر ما وایستاد من پدال گاز فشار دادم ماشین شرو کرد ب ریپ زدن ی معکوس کشیدم با دنده 2 بالای 3500 باز تعویض,دنده کردم بنده خدا محو شد ماشین پر و کولرم روشن بود
14:50  1395/01/12
گزارش
پاسخ دادن
رضا
4

خواب دیدی خیر باشه . اگر ازت سبقت نگرفته دلیل نميشه که نميتونسته بگیره . شما ef7 دارها خودتون هم افتادین به جون هم . EF7 کشش ضعیفی داره و اگر کولر روشن باشه یا ماشین سنگین باشه دیگه فقط با دور 5000 بالا میره از سربالایی و حسابی کم میاره و اگر هوا گرم باشه هر لحظه ممکنه جوش بیاره . خوبه خودت هم میگی کشش دنا با ef7 از کشش موتور 405 جی ال ایکس 28 تومنی هم کمتره .
گزارش
پاسخ دادن
15:50  1395/01/12

علی
6

امسال ما هم جاده چالوس حدود 15 کیلومتر پست یه پراید بودیم و نميشد سبقت بگیریم چون راه اجاره نمیداد ماشینمون هم اسپورتیج 2011 بود پس با این حرف شما لابد پراید قوی تره
گزارش
پاسخ دادن
16:19  1395/01/12

محمد ای اف
2

اخه من واقعا دیگ نمیدونم ب شما چی بگم یعنی بلد نیستید فارسی رو هم خوب بخونید؟؟؟من کی گفتم نمیتونست سبقت بگیره بخاطر شلوغ بودن جاده قادر ب سبقتم نبود اگ بخاد سبقت بگیره و من عمدن سرعتم خیلی خیلی کم کردم جوری ک اون بنده خدا شاکی شد و همش چراغ میزد ولی من با ی معکوس کشیدن بازم شتاب و سرعت مورد نیازم ب دست اوردم ولی اون بنده خدا تو اینه عقبی من دیگ معلوم نبود محو شد با همون سرعتی ک من بهش تحمیل کرده بودم داشت بالا میومد
گزارش
پاسخ دادن
18:50  1395/01/12

رضا
5

محمد ef استعداد خوبی در گول زدن خودت و انکار واقعیت و مقاومت در مقابل فهمیدن حقیقت داری
گزارش
پاسخ دادن
19:19  1395/01/12

رضا
5

محمد ef دلم واست میسوزه که داری زور میزنی تا کشش موتور ماشینت رو توجیه می که در حد موتور یک ماشین 28 تومن هست که تازه هم نیست و خودت هم میدونی نیست . خودت هم میدونی ef7 فقط با زور دنده معکوس زیاد و دور بالا میتونه به سختی از گردنه ها بالا بره و بعد از 2 سال هم از پا میافته . Ef7 فقط اسمش موتوره
گزارش
پاسخ دادن
19:29  1395/01/12

رحیمی
4

آقا دور کشش موتور در حد پراید
دوست داریم میخریم تو برو زانتیا بخر یا هر ماشین دیگه ای
به جای تخریب چنباره یک بار بگو
کسی علاقه دداشته باشه میخونه
کسیم که خوشش نیاد نمیخونه
ولی وقتی زیادی پست میزاری کلا کسی آدمم حسابت نمیکنه
گزارش
پاسخ دادن
21:10  1395/01/12

سهیل
5


دنا خیلی عالیه فقط نمیدونم چرا بعضی ها فکر میکنن همه ملت میخوان با این ماشین مسافرکشی کنند؟؟؟یا همیشه باید با سرنشینان 5 نفره و صندوق عقب پر و در سربالایی های تند باشیم؟؟؟
سالی چندبار این اتفاق میفته؟یا اصلا مگه گاز پر کردن در سربالایی مشکل داره؟گاز پر کردن همیشه و تمام وقت مثل مسابقات ماشین را اذیت میکنه ولی نه سالی چندبار و تو جاده.
این موتور شتاب بهتری داره و زودتر دور میگیره و طبیعیه که تو دور بیفته صدتا پارس معمولی هم تو گردنه به پاش نمیرسن.


گزارش
پاسخ دادن
21:23  1395/01/12

نقل قول
8


تخریب گرهای عزیز هی میگید موتور xu7عتیقه عین خر کار میکنه ...همه مسافرکش ها دارند...
ما دنا سواران نه مسافرکش هستیم و نه هر روز با 5-6 نفر سرنشین و صندوق پر تو سربالایی شیب تندهستیم
ما دلمون نمیخواد عتیقه سواری و پیکان سواری کنیم...بیخیال میشین عزیزان دل برادر؟
درحالیکه همه مسافرکش های بدبخت هم از دست واشر سرسیلند xu7 به امان اومدن

گزارش
پاسخ دادن
21:32  1395/01/12

موری
2

ارزشی نداره به خاطر کمی گشتاور بیشتر اونم فقط صرفا تو گردنه با ماشین پر که حالا معلوم نیست کی با این شرایط رانندگی کنیم مشکلات xu7 که شامل کم کردن روغن موتور و واشر زدن های مداوم و خرج بالا و مصرف زیاد و آلودگی هوا و صدای زیاد موتور و صدای سوپاپ و آپشن های کمتر و ترمزهای ضعیف و زوزه گیربکس و ... رو نادیده بگیریم. شما سری به مکانیک ها بزنید و بپرسید. موفق باشید.


گزارش
پاسخ دادن
21:35  1395/01/12

نیما
4

تو که دستت به دنا نخورده چرا زر میزنی اعصاب ما رو هم میریزی به هم
گزارش
پاسخ دادن
21:56  1395/01/12

نیما
5

بابا رضا تو که در دنا رو هم باز نکردی چرا زر مفد میزنی می خواد خودش توجیه کنه اگر می خواست خودش رو توجیه کنه اصلا چرا خرید برو داخل یه صفحه دیگه این زر ها رو بزن دیگه خستمون کردی هرکی داشته راضیه تویی که درشو باز نکردی می گی بدر نمی خوره اقا یه نفر بخواد خودشه توجیه کنه دو نفر بخوان نه صد نفر
گزارش
پاسخ دادن
22:08  1395/01/12

داوود
4

حقیقت رو از دنا سواران بپرسید نه از ادم بدبخت وبیچاره که شبانه روز داره تو این صفحه زر مفت میزنه
گزارش
پاسخ دادن
23:05  1395/01/12

امیدxu7
2

اولا ای اف هفت تا140مغلوب xu7هستش دوما اون سمندیه که باهات کورس نبسته بود راه بهش ندادی توقع داشتی پشت سرت بیاد
گزارش
پاسخ دادن
00:03  1395/01/13

امیدxu7
1

خواهشا پارس elxبا ef7اشغال مقایسه نکنید چون از هر لحاظ بگی سرترواقعیت دنا سورن بدجورازپارس میخورن
گزارش
پاسخ دادن
00:16  1395/01/13

امین
1

سلام به همه دوستان.
راجع به دنا موضوعی رو متوجه شدم که دوست دارم باهاتون در میون بگذارم و نظرات شما رو بدونم.متوجه شدم که طراحی این خورو دچار تناقض زیادی در قسمت های مختلف هستش.بطوریکه از کنار شبیه سمند و طراحی خودرو های دو نسل پیشه و از عقب مربوط به خودرو های یک نسل پیشه و از جلو طراحی مدرن امروزی داره.در نتیجه با ماشینی مواجه شدم که از هرطرف تداعی کننده یک سبک و مدل از طراحی در دوره های مختلف از 25 سال پیش تا به امروزه. این مورد رو میشه از عدم انطباق طرح سپر جلو با خط های تیز با خطوط انحنا یی بغل کاملا مشاهده کرد.اما طراحی داخلش واقعا خوبه.
14:45  1395/01/12
گزارش
پاسخ دادن
امین
1

سلام به همه دوستان.
راجع به دنا موضوعی رو متوجه شدم که دوست دارم باهاتون در میون بگذارم و نظرات شما رو بدونم.متوجه شدم که طراحی این خورو دچار تناقض زیادی در قسمت های مختلف هستش.بطوریکه از کنار شبیه سمند و طراحی خودرو های دو نسل پیشه و از عقب مربوط به خودرو های یک نسل پیشه و از جلو طراحی مدرن امروزی داره.در نتیجه باماشینی مواباماشینی شدم که از هرطرف تداعی کننده یک سبک و مدل از طراحی در دوره های مختلف از 25 سال پیش تا به امروزه. این مورد رو میشه از عدم انطباق طرح سپر جلو با خط های تیز با خطوط انحنا یی بغل کاملا مشاهده کرد.اما طراحی داخلش واقعا خوبه.
14:40  1395/01/12
گزارش
پاسخ دادن
علی
7

ببینید دوست عزیز اساس اتاق این خودرو همون اتاق سمند هست
حتی سازنده به خودش زحمت نداده درب هارو تغییر بده و از همون درب های سمند استفاده کرده که از بغل میبینید همون سمنده
تعییر در جلو و عقب خودرو با بغل خودرو اصلا همخوانی نداره و بسایر ناشیانه انجام شده . درحقیقت یک قیس لیفت اماتوری هست...!

گذشته از این جرفها دنا همون سمند ef7 هست با تغییرات نسبی و نه چندان زیبا در بدنه و یسری اپشن اضافه که شما باید واسه همینا 12 تومن پول اضافه تر بپردازی ...!
برای اینکه واضحتر باشه فرق 405 و پارس چیه؟ در حقیقت هیچی اما قیمت پارس 4-5 تومن بیشتر واسه همون تفاوت جزئی ...
این است ایرانخودرو! کلاهبردار به تمام معنا
گزارش
پاسخ دادن
16:10  1395/01/12

ایرانی
4

حامد اقا در عرض تقریبا بیشتر از یکسال ۹۰هزار کیلومتر!!؟اخه مگه میشه حتما مسافر کش بوده با دنا....
14:35  1395/01/12
گزارش
پاسخ دادن
محسن
9

هرکسی راجع به دنا دروغ پردازی میکنه خدا ذلیلش کنه چون من بخاطر این دروغهای شما دنا نخریدم ورفتم پارس خریدم هرروز تو نمایندگیها سرگردانم ودوستم همزمان با من دنا خریده خیلی راضیه وسواریش هم خیلی بهتره
14:32  1395/01/12
گزارش
پاسخ دادن
Maleki
0

سلام دوستان
به نظرم باید یه گروه اعتراض تلگرامی راه بندازیم که همه جای ایران عضو داشته باشه و اگه کرمان موتور دوباره خواست ثبت نام کنه، موقع ثبت نام جلوی نمایندگیا و تو گروهای تلگرامی از بد قولی و تاخیر زیاد شرکت بگیم و مردمو از ثبت نام منصرف کنیم، با این کار شاید کرمان موتور سر عقل بیاد.
گزارش
پاسخ دادن
11:58  1400/11/01

حسامj4
0

سلامکاملا حرفتون درست هست ما هایی که ثبت نام کردیم باید دست به دست هم بدیم صدامون رو به قوه قضایی برسونیم با سرو صدا چیزی درست نمیشه فقط باید یه راهی پیدا کنیم که صدامون رو به مسولین برسونیم هرکسی که دوست آشنایی توی دادگاه تو اطلاعات داره باهاش صحبت کنید اونوقت ببینید درست میشه یا نه
گزارش
پاسخ دادن
16:22  1400/10/29

محمد j4
0

به شایعات توجه نکنید هیچ کس فعلا خبر موثق نداره الکی یکی خودش رو کارمند جا میزنه چرت و پرت میگه یکی میگه من تحویل شهریورم تحویل گرفتم یکی و....
کلمه پیگیری تحویل جک j4 را در تلگرام سرچ کنید
گزارش
پاسخ دادن
16:52  1400/10/29

پیمان
5

دنا واقعا یه اشغاله زشته
گزارش
پاسخ دادن
17:57  1395/01/12

ا
0

دوستان قطب مثبت ماشینم بشدت شوره زده بنظرتون نمایندگی عوضش میکنه انگار یکم چربم شده قطبش. ۲۰ روز دیگه گارانتی باطریش تمام میشه. عوض میکنن؟ ماشین مشکلی تو استارت زدن نداره
14:31  1395/01/12
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی وحدتی
1

برای ادامه نوشته قبلیم بگم این کار شما برای اصرار به اثبات کشش ef7 فقط و فقط باعث میشه دست آخر به طریقی محکوم بشی چون واقعیت اینه که کشش xu7 کمی بهتره . این پارسی ها هم همین را میخان . مثل اون آقایی که اومد گفت وزن دنا میشه یک تن و هفتصد . پارسی ها با این اصرار شما بر اثبات زوری کشش ef7 دنبال آتو هستن تا دناسوار ها رو بکوبن . تا الان هم موفق بودن . اگر شما در زمینه ای که ef7 مزیت نداره وارد بحث نشی و واقعیت را قبول کنی اونوقت یکی مثل رضا جرات نمیکنه بگه کسی که فنی باشه دنا و ef7 نمیگیره . این آتو ها رو شما دستشون میدین . شما اگر هزار نمودار هم بیاری که گشتاور ef7 خیلی هم خوبه باز محکوم میشی چون واقعیت این نیست . گشتاور ef7 فقط بالای دور چهار هزار خوب ميشه . پارسی ها بازی رو میکشن به نقطه قوت xu7 و متاسفانه شما هم دنبالشون میرین . ef7 و دنا اینهمه مزیت دیگه داره . اونها هيچوقت نمیخوان ثابت کنن مصرف xu7 کمه چون میدونن محکوم میشن . بالاخره xu7 هم مزیت های داره که اونها به خوبی شناختن و روش مانور میدن اما وارد جایی که مزیت ندارن نمیشن اما شما میشین و نتیجه اش میشه همین که دیدی
14:28  1395/01/12
گزارش
پاسخ دادن
محمد j4
0

ببخشید شما خودتون هم ثبت نام کردید؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
14:58  1400/10/29

J4
0

خیلی خیلی غلط کردی که این چرت و پرت ها رو نوشتی.
نمیدونم چه سودی میبری از نوشتن این مطالب در خصوص J4?!!!
کسی به حرف ایشون توجه نکنه
گزارش
پاسخ دادن
16:02  1400/10/29

J4-M
0

غلط کردی که کارمند کرمان موتور هستی!!!
گزارش
پاسخ دادن
16:05  1400/10/29

حسامj4
0

سلام دوست عزیز قیمت ماشین که ما سال گذشته ثبت نام کردیم تا الان دوبرابرشده سودپول چیزی نمیشه شرکت حاضر ه که پول ماشین رو به نرخ روز پرداخت کنه پول مردم رو گرفتن رفتن ماشین اوردن کاسبی رو کردن حالا پول با سودش پس میدن شرکت باید یا پول روزماشین رو پرداخت کنه یا حواله رو به قیمت همون پارسالبا s3تعویض کنه
گزارش
پاسخ دادن
16:08  1400/10/29

مصطفی
0

فکر می کنم تبدیل ککند سودش بیشتر براشون می مونه تا لغو قراداد
گزارش
پاسخ دادن
16:10  1400/10/29

محمد s5 n
0

اگه واقعا کارمند کرمان موتوری لعنت به مجموعتون که دزده به تمام معناست. نونی که میبرید خونه از گوشت سگ حرومتره
گزارش
پاسخ دادن
00:39  1400/10/30

J4
0

اقا ضایع شدی که همه دیروز فاکتور شدن دیگه چی می گی پس تو
گزارش
پاسخ دادن
15:16  1400/10/30

مرتضی وحدتی
2

دوست من به جای اصرار به کشش بیا رو بقیه مزایا مانور بده . ما با دنا مگه چقدر سربالایی و گردنه میخایم بریم . حالا کمی بیشتر دنده بدیم و با گاز بیشتر بریم مگه چی ميشه . از مصرف ef7 بگو از آلايندگي کمش بگو از ترمز خوب دنا نسبت به پارس بگو . اصلا شما چرا ماشین 45 تومانی را داری با پارس 36 تومانی مقایسه میکنی . اینهمه آسایش کابین و کلاس و قشنگ و کروز و امکانات را ول کردی و رفتی وارد بازی کشش شدی و با نمودار و هر حرفی میخای عکس واقعیت را ثابت کنی که خوب نتیجه اش معلومه چیه آخرش محکوم میشی و آتو میافته دست پارسی ها تا ما رو بکوبن و بقیه مزایای ef7 و دنا رو هم از چشم بندازن
گزارش
پاسخ دادن
14:44  1395/01/12

مجتبی
4

اینقدر چرند نگو تو هم یکی از تخریبچی ها هستی که از راه دوستی وارد شدی تو حتی دستنگیره دنا روهم لمس نکردی واینو بدون موتور عتیقه xu7 نه تنها هیچ مزیتی برef7 نداره بلکه تو قدرت وشتاب ودر همه لحاظ به گرد پای ef7نمیرسه چون من هردوتا رو چند سال داشتم
گزارش
پاسخ دادن
14:47  1395/01/12

رضا
4

دقیقا کسی که از فنی چیزی حالیش باشه هیچوقت سراغ ef7 نمیره . EF7 واسه امثال شما ها ساخته شده که از موتور و ماشین هیچ اطلاعی ندارید و فقط داستان سرهم میکنین واسه توجیه و گل زدن خودتون . هر کسی یه بار پشت ef7 بشینه میفهمه تو سربالایی زورش به بدنه سمند و دنا نمیرسه و تا نبندیش به گاز و دور بالا رانندگی نکنی و دنده معکوسهای زیاد نکشی بالا برو نیست
گزارش
پاسخ دادن
19:37  1395/01/12

مرتضی وحدتی
2

خدمت دوستان دناسوار عزیز به خصوص جناب محمد ای اف نکته ای توضیح بدم . ما دنا داریم هیجانت هم با xu7 از رده خارج عوض نمیکنیم . سواری دنا رو هیچ ماشینی نداره . اما باید بگم متاسفانه شما در تله این پارسی ها افتادین . باید قبول کنیم ef7 باید دورش کمی بالاتر باشه تا کشش خوبی بده این موتور تازه بعد از دور چهار هزار جون میگیره . جناب محمد ای اف باید قبول کنیم xu7 دو مزیت داره اول اینکه کشش در دور پایبنش بهتره دوم موتور جون سختیه . این پارسی ها اگر هر چیزی نمیدونن اما خوب بلدن بازی رو ببرن جایی که مزیت دارن . همش میگن کشش چون نقطه مزیت xu7 هست . من نظرات محمد و رضا رو خوندم هيچوقت نمیان از مصرف و الایندگی xu7 دفاع کنند چون میدونن مزیتی ندارن . آقا محمد ای اف وقتی شما میخوای به هر طریقی اثبات کنی گشتاور ef7 در دور 3000 کم نیست آخرش محکوم میشی به طریقی چون حقیقت اینه که گشتاورش کمه . چرا در زمین این پارسی ها بازی میکنی و به تله میافتی . دنا و ef7 اینهمه مزیت داره چرا وارد بحث کشش میشی . اونها نقطه قوت xu7 رو میدونن و روش تمرکز میکنن ولی شما دارای سعی میکنی ثابت کنی ef7 هم مثل xu7 هست .
14:17  1395/01/12
گزارش
پاسخ دادن
مجتبی
2

مرتضی وحدتی تو همون محمد ویا رضا ویا علی هستی چون کم اوردی با اسمهای مختلف میای نظر میدی این دفعه از راه دوستی اومدی تا به دنا ضربه بزنی زیاد تلاش نکن چون دستهای کثیف توهم رو میشه
گزارش
پاسخ دادن
14:49  1395/01/12

محمود
0

دنا یه اشغاله.پر از مشکلو سر صدا.من داشتم فروختم رفت.الان با وام مزدا 3 خریدم دارم حال میکنم.4 میلیون رو دنا ضرر دادم تا زودی فروش رفت.دوستان خودتونو نندازین تو چاه
14:14  1395/01/12
گزارش
پاسخ دادن
ایرانی
0

اگه دنا خوب بود مثل باباش سمند یه ستاره بیشتر می گرفت دربحث کیفیت لطفا خودتون رو گول نزنید اگه دوسال دیگه این ماشین با همین کیفیت باقی موند و به خرج نیافتاد اونوقت بگین با کیفیته واقع بین باشید
13:29  1395/01/12
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
4

دوست عزیز اون ستاره ها تو ایران همه اش فیلم بازیه خودم ال 90 دارم وقتی می بینم سه ستاره گرفته خنده ام میگیره که به چی این ماشین ستاره دادن
گزارش
پاسخ دادن
14:07  1395/01/12

حامد
5

ماشین دنا سراغ دارم که نود هزار کارکرده وتا حالا آخ نگفته مگه از ماشین چی میخوایم
گزارش
پاسخ دادن
14:21  1395/01/12

افشین
0

دوستان کمک ها مخصوصا عقب خشکه. میکوبه .آیا برای شما هم همینطوره؟
میگن این بالشتک های ضربه گیر خوبه. کسی استفاده کرده؟

در ضمن ساعت مانیتور رو چطور میشه عوض کرد؟

11:59  1395/01/12
گزارش
پاسخ دادن
ارش
0

اول میری قسمت تنظیمات وبعد نصب رو انتخاب میکنی وبعد قسمت تنظیم ساعت واردمیشی وساعت ودقیقه رو تنظیم میکنی
گزارش
پاسخ دادن
13:52  1395/01/12

محمد
0

سلام.
بحثهای زیادی در مورد گشتاور شنیدم که به نظرم خیلی ارزش نداره . من راننده فرمول 1 نیستم . یک سوال دارم فقط ممنون میشم از دوستانی که الان مدتی این ماشین رو دارند جوابم رو بدهند .
از لحاظ ایمنی و استحکام آیا دنا رو قبول دارند و اینکه میگن داخلش کوچیکه و به اندازه کافی برای راننده و سرنشین جا نیست درسته ؟
11:31  1395/01/12
گزارش
پاسخ دادن
کریم
1

سلام
من حدود پنج ماهی هست که دارم در کل راضی هستم .داخلش یخورده کوچیکه و مانینورش گهگاهی قاطی میکنه و دکمه های روی فرمان هم بعضی وقتا که میخوای صدای اهنگو کم یا زیاد کنی اهنگو عوض میکنه.ولی ماشین نرمی هست و مصرف بنزینش هم زیاده.
گزارش
پاسخ دادن
14:01  1395/01/12

شهرام
4

وجدانا دنا ایران خودرو رو رو سفید کرده
08:48  1395/01/12
گزارش
پاسخ دادن
میثم
2

رینگ و لاستیک دنا رو با رینگ 16 اینج اسپرت و لاستیک 205 /16/55 هانکوک عوض کردم عالی شده هم خوشتیپ و هم تعادل که خیلی خوب بود عالی شده دنا تو رنج قیمت خودش وجدانه تکه تک باهاش حال میکنم اصولی خدا رو شکر
07:46  1395/01/12
گزارش
پاسخ دادن
میثم
0

رینگ و لاستیک دنا رو با رینگ 16 اینج اسپرت و لاستیک 205 /16/55 هانکوک عوض کردم عالی شده هم خوشتیپ و هم تعادل که خیلی خوب بود عالی شده دنا تو رنج قیمت خودش وجدانه تکه تک باهاش حال میکنم اصولی خدا رو شکر
07:40  1395/01/12
گزارش
پاسخ دادن
م.م
1

سلام آقا میثم.مبارک باشه ایشاالله چرخش براتون به سلامتی بچرخه چند تاسوال داشتم با تعویض با رینک 16 آیا ماشین خیلی خشکتر شد؟و گارانتی چیکارش کردی؟گیر ندادن؟رینک جدیدم چند گرفتی و مارکش چی؟ممنون یا علی!
گزارش
پاسخ دادن
14:05  1395/01/12

میثم
1

رینگ 16 مارک SAFE جفتی 465 هزار گرفتم ماشین اصلا خشک نشده و گارانتی هم دو بار رفتم چیزی نگفتن حتما رینگ و لاستیک با سایزی که گفتم بندازید ببین چقد ماه میشه ماشینتون
گزارش
پاسخ دادن
17:16  1395/01/12

امیر حسین
11

چند ماهه دنا دارم ازش خیلی راضیم و تا نتونم ماشین بالای 100 میلیون بگیرم نمیفروشمش
04:38  1395/01/12
گزارش
پاسخ دادن
نیما
2

تو که راست میگی!!!
گزارش
پاسخ دادن
10:43  1395/01/12

حسن
3

چه لزومی داره دروغ بگه من خودم دنا دارم واقعا خیلی خوبه راضی هستم
گزارش
پاسخ دادن
14:17  1395/01/12

معین
10

دنا از هیوندای اکسنت 100 میلیونی هم بهتره واقعا بهتره من جفتشو سوار شدم دنا سواریش واقعا خوبه من مدافع ایرانخودرو هم نیستم ولی دنا خدایش ماشینه خوبی اپشنش واقعا عالیه موتورشم عالیه سواریشم خوبه خدمات پس از فرورش و دسترسی به لوازم یدکی و تعمیرشم عالیه قیمت لوازماتشم مناسبه کلا دنا نسبت به قیمتش واقعا مفته مفت دوستان عزیز اگر واقعا مشکلی داره و دیدید صادقانه ذکر کنید اما ایراد مغرضانه و حرفایی که از سر تعصب هستش رو نزنید من خودم دنا دارم تا الان هیچ مشکلی برام نداشته و ازش راضی بودم
04:03  1395/01/12
گزارش
پاسخ دادن
ارش
4

موافقم دنا خیلی عالیه خودم پژوپارس داشتم فروختم دنا خریدم خدا وکیلی خیلی سواریش بهتراز پارسه
گزارش
پاسخ دادن
10:56  1395/01/12

کاربر: حمیدخان
4

منم موافقم
گزارش
پاسخ دادن
08:01  1395/01/12

کاربر: حمیدخان
0

من اطلاعات فنی بالایی ندارم ولی موتور ماشینم وقتی روشن میکنم بدون نیاز به گرم کردن دور موتور میاد زیر یک .... برام جالب بود تو ماشینهای قبلیم که سمند و پراید بود من این سیستم را ندیدم علت چی میتواند باشد . در ضمن با توجه به بعضی اظهار نظرها قسمت دنا داره رکورد میزنه دوستان
گزارش
پاسخ دادن
08:15  1395/01/12

محمود
10

با سلام خدمت همه دوستان ، چه منتقد چه غیر منتقد، من از همتون تقاضا دارم که این بحث گشتاور و مشتاور و تموم کنین دیگه، خیلی دیگه لوس شده این داستان، خواهشا تموم کنین، هر کسی دوست داره گاز بده بره هر ماشینی که دوست داره رو بخره و گاز بده، هر کسی هم مثه خودم فقط به فکر روندن کنار خانواده و حال کردن با ماشینه بره هر ماشین که توش احساس راحتی میکنه رو بخره، فقط یه چیزو میخوام به همتون بگم که اگه به هر ماشینی فشار زیادی بیاری ، حتی اگه ماکسیما هم باشه، ماشینو خراب میکنه، این چیز و من با تجربه 20 ساله مکانیکیم دارم میگم، پس با ماشین بسازین تا باهاتون راه بیاد و اذیت تون نکنه.
03:04  1395/01/12
گزارش
پاسخ دادن
زریتاج
0

من 25دی تحویل گرفتم تقریبا سه ماهه شد
گزارش
پاسخ دادن
23:22  1400/10/30

محمود
9

با سلام خدمت همه دوستان ، چه منتقد چه غیر منتقد، من از همتون تقاضا دارم که این بحث گشتاور و مشتاور و تموم کنین دیگه، خیلی دیگه لوس شده این داستان، خواهشا تموم کنین، هر کسی دوست داره گاز بده بره هر ماشینی که دوست داره رو بخره و گاز بده، هر کسی هم مثه خودم فقط به فکر روندن کنار خانواده و حال کردن با ماشینه بره هر ماشین که توش احساس راحتی میکنه رو بخره، فقط یه چیزو میخوام به همتون بگم که اگه به هر ماشینی فشار زیادی بیاری ، حتی اگه ماکسیما هم باشه، ماشینو خراب میکنه، این چیز و من با تجربه 20 ساله مکانیکیم دارم میگم، پس با ماشین بسازین تا باهاتون راه بیاد و اذیت تون نکنه.
02:44  1395/01/12
گزارش
پاسخ دادن
رانا
1

موتور ایده آل بین ماشین های ایرانی فقط TU5
وسلام
02:21  1395/01/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: R@min
1

سلام دوستان من میخواستم دنا بگیرم ولی با نظراتی که درمورد موتورEF7خوندم نسبت به خریدش سرد شدم میخواستم بدونم به جاش سمندLXبگیرم یاSE

بعد اینکه شنیدم دنا با موتور 2 لیتریXUMهم تولید میشه این مدلش خوبه یا نه
ممنون میشم راهنماییم بکنید
01:06  1395/01/12
گزارش
پاسخ دادن
علی22
7

اینجا کلا همین جوره بعد یه مدت عادت میکنی،کلا بحث زیاده، یکی کلا دست به دنا نزده و حرف و نظریه میده، یکی اطلاعات داره ویلی از دنا در حد هوندا قدرت موتور می خواد، طرفدارای موتور دنا هم حرفشون اینه که این موتور در حد قیمتش خوب موتوریه و برا زندگیه امروزی ایرانی مناسب هستش.
زیاد به حرفا اعتنا نکن،تصمیم اول و آخر خودتی، اگه اصلا از دنا اطلاع نداری سایت هایی که فیلم برا بررسی و تست دنا میزارن نگاه کن، چند تا فیلم نگاه کنی به دستت میاد قضیه چند چنده، و خوب اینم اضافه کنم تو بین نظرات به جز چند نفر که کارشونه اینه میان نظرات بر علیه دنا میزارن، بیگه اکثر آدمایی که تک نظر دادن مثبت هستش.
گزارش
پاسخ دادن
02:39  1395/01/12

محمد مهدی
0

چند روز بعد از تکمیل وجه خودرو تحویل می شود لطفا جواب بدید
00:59  1395/01/12
گزارش
پاسخ دادن
علی22
0

بستگی داره چند روز بگن، قبلا دقیق میگفتن 20 یا 30 روز اما الان واس پرسید ولی معمولا 30 تهش 40 روزه میاد.
گزارش
پاسخ دادن
02:41  1395/01/12

ایمان
3

متاسفانه تعدادی از این دنا سوارا کل سایت رو به گند کشیدن.همه جا نظر میذارن و حتی دنا رو در حد بنز میدونن.خدا شفا بده انسانهای مریض رو
00:38  1395/01/12
گزارش
پاسخ دادن
علی22
7

و متاستفانه تعدادی از افراد که دستشون به دنا نخوره میان نظر الکی میدن و یا از خاطره بدی که از اولین سمتد ها دارن و رو میان واس دنا باز گو میکنند.
تو این رنج قیمت بهترین دناست.
نه پارس یا هر موجود چینی که فقط ضرر میده بعد خرید
گزارش
پاسخ دادن
02:45  1395/01/12

نا شناس
16

من موندم چرا با کسی که تاحالا دستش به فرمون دنا نرسیده بحث میکنین. این بنده خدا رضا بالاتر از 405 تو ذهنش نمیگنجه. یعنی مونده چطوری موتور پرقدرت و هیولا و ترسناک و فوق گشتاور تاکسی پسنده روستایی سوار خودروی مدل پایینش رو به ملت بقبولونه.
این آقا خودشم میدونه بهتر از دنا نیست و از روی ناچاری و بی پولی مجبوره خودش رو قانع نگه داره. به حرفاش محل ندین خودش خسته میشه میره.
اگه این سوار دنا بشه نمیدونه چطوری باید روشنش کنه اون موقع اومده از معایب دنا میگه
برو بابا بزار باد بیاد
احتمالا مدل 80 ال 85 405 هم داره. تو تخیلاتش خودرو بیشتر از 10 میلیون نمیگنجه
ولش کنین. حیف نیست وقتتون طلف این آدم مریض کنین
بچاپ ممنون
00:37  1395/01/12
گزارش
پاسخ دادن
شهرام خان
7

من موتور ماشینم نه ef7 نه xum نه xu7 نه tu5 هیچکدوم نیست. ولی هر روز میام اینجا پست ها رو میخونم. انصافا حال میکنم سر چهار تا موتور ایران خودرو همه افتادن به جون هم. امیدوارم هر ماشینی که دارین چرخش براتون بچرخه و گشتاور خوبی در دورهای بالا و پایین بهتون بده!!! انصافا ایرانخودرو اگه به اندازه شما تو نخ موتور و قطعاتش میرفت تا حالا یه چیزی شده بود. خوش باشید
22:07  1395/01/11
گزارش
پاسخ دادن
حسن
2

ادم سالم میره دنا میخره.
یه چندتا دانشجو. مکانیک یا دلال افتادن سر موتور ef7 بحث فنی میکنن که سر و تهش هیچی گیر بقیه نمیاد.
همینه به هیچ جا نمیرسیم.
گزارش
پاسخ دادن
01:32  1395/01/12

سعید
0

شما که ساده نیستی و مخلوط هستی برو پارس بخر. حخخخ
گزارش
پاسخ دادن
00:04  1395/01/13

محمد ای اف
8

اقای محمد و رضا نمیدونم کجا تحصیل کردین ولی کاملا تابلویه ک تو این دانشگاههای در پیت مثل ازاد فارغالتحصیل شدین ک من جای وزیر علوم بودم اون دانشگاه هایی ک شما فارغ التحصیلش بودین رو درشون گل میگرفتم
اقا رضا حرف از شیمی نزن من خودم سال 84 دانشگاه تهران لیسانس شیمی و 86 تو مالک اشتر ارشد شیمی پیشرانه خوندم ی مقطع کوتاهی هم ب صورت تخصصی تو روسیه دوره دیدم بهتر از تو و رضا میدونم این چیزا یعنی چی ب خودت فشار نیار من اشتباه کردم ک با شما بحث کردم اصن هر چی شما میگید درسته و ای اف سون اشغاله شماها با ایکس یو هفت خودتون حال کنید منم با ای اف سون خودم یکی یکی تون تو افق محو میکنم کسی ک خودش رو ب خاب زده نمیشه بیدار کرد از همه ی دوستانم هم بابت این بحث های الکی معزرت خاهی میکنم.
22:06  1395/01/11
گزارش
پاسخ دادن
رضا
3

تو کجا درس خوندی که نمی دونی خواب درسته نه خاب؟
نمی دونی معزرت میخام اشتباهه!!
اصن تا حالا پاتو تو دانشگاه گذاشتی؟
گزارش
پاسخ دادن
20:10  1395/01/12


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین : بنظرم خیلی واضح دارید با بیان این صحبت ها بقیه رو تحریک می کنید. با اطمینان میگم شما دشمن در لباس دوست هستید و منشا نارضایتی را شما دارید ایجاد می کنید
X5اردیبهشت : سلام ایکس پنج24 اردیبهشت 45 روز از تحویل سیستمی شرکت گذشته باید 7/22 تحویل میدادن الان 45 روزه از این تاریخ گذشته هنوز تو مرحله تکمیل وجه مونده خدا لعنتشون کنه
محمد j4 : سلام کسی هست اینجا جریمه تاخیر گرفته باشه اگه هست متن شکایت که فرستادید ارسال کنید
محمد : سلام من ۲ آبان تکمیل وجه کردم اما هنوز خبری نیست کسی خبر نداره تا کی فاکتورکردن خدا لعنت کن سهند که می گفتن سر وقت می دهن پس چی شدمردم را واقعا سرکار گداشتن
ایکس ۵ : داداش هنوز جا داره. من که ۸۰ روزه تو تاخیرم. ثبت نامی ۲۴ اردیبهشت تحویل ۹۰ روزه
طاها : سلام دوست عزیز .اول که رنگ سلیقه ای هست دوم اکثر ماشینا سفید قشنگ تره ولی تو بازار اکثرا تارا را سفید نمی پسندم البته گفتم کاملا شخصی .وخیلی ها هم فقط سفید را دوست دارن وخدایی نکرده توهین نباشه به سلیقه ها .نظرم فقط بازاری هست جهت راهنمایی
عجل الولیک : بارپروردگارا به حق یوم الله و به حق شب های لیالی پربرکتی تو را قسم می‌دهیم ماشین های این مردم عزیز و خدادوست را شاسی و تحویل فرما بارپروردگارا تو را قسم می‌دهیم لطف و عنایت و نعمات خود را از ما انسانهای شریف دریغ مدار باشد که از نیکوکاران و نیکوسرشتان باشیم الاهی امین یا رب العالمین صدق الله العلی العظیم
عزیز ویسی : سلام ،منم مثل شما در نمایندگی ایلام ثبت نام اردیبهشت ماه انجام دادم همه مدارک تحویل گرفتم ،پلاک هم شده ولی خبری از ماشین نیست ،j7
احمدوند t8 شهرری : اخرین تحویلی t8 کی بوده؟ کسی از اردیبهشتی ها تحویل گرفته ؟ من خرداد ثبت نام کردم امروز سندش اومد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
207 : اگر واریز نکنی دیگه ممکنه سقف فلز بهت ندن منقضی ها را تبدیل به ارتقا میکنن که گرونتر در میاد
دنا پلاس پائیز : تو شکایتتون بگین خودشون اولویت هارو انداختن عقب بعد میخوان ماشینم گرون کنن،
فرهاد : درود بر شرکت محترم مدیران خودرو این شرکت عزیز و گرانقدر همواره به فکر مشتریان خود میباشد
فرهاد : درود بر شرکت محترم مدیران خودرو این شرکت عزیز و گرانقدر همواره به فکر مشت یان خود میباشد
عرفان : دوستان گویا ایرانخودرو دعوتنامه تحویلی های بهمن ماهو فرستاده ب جز هایما،کسی هست تحویلی بهمن ماه باشه دعوتنامه واسش اومده باشه؟
مجتبی : پرونده نقض دارد یعنی چی ؟؟؟؟؟
علی : آقا من فردا می خوام برم دادگاه از ایران‌خودرو شکایت کنم، ایشالا فردا رفتم به نتیجه رسیدن بعدازظهر بهتون می گم، می خوام بگم ندارم بدم، مال منو گرون نکنید
حسین ساینا تک پیش فروش اسفند02 : سلام. 1آذر چراغ تحویل روشن شد. پارس خودرو هستم. کی ساینا میرسه دستم؟
دنا دستی : نظر شخصی هست ،خودروهای اتوماتیک ایرانی ایراد زیاد دارند.
اتو 31تیر : سلام. تحویلای 31 خرداد فاکتور نشدید هنوز؟؟ واریزی های 19 20 21 22 شهریور فاکتور نشدید؟؟؟؟ یه اعلام بکنید تا ما تیر ماهیها بدونیم کجای کار هستیم