امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)9.76
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7.88
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسکی پره ای خنک شونده
ترمز عقبدیسک
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)455.8
عرض (سانتی‎‏متر)194.4
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146.0
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور155
بلوتوثدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
جی‏‎پی‏‎اس (GPS)دارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کنترل صدا روی فرماندارد
کروز کنترلدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
کمربند پیش کشندهدارد
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی36 ماه یا 60000 کیلومتر
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

161481 نظر

elx
7

الان قیمت پارس ELX موتور زانتیا L4 در بازار بیشتر از دنای صفر هست اگر پارس موتور زانتیایی صفر تولید میشد فکر کنم قیمت دو تا دنا پولش میشد
11:18  1394/11/17
گزارش
پاسخ دادن
محمد
9

اخه بابا جان تو چه گيري دادي به اين صفحه دنا.من خودم دنا ندارم ولي از دنا خوشم مياد .ماشين من رانا هستش ولي هيچوقت از دنا يا هيچ ماشين ديگه اي بد نميگم.كلا"ماشيناي ايراني يه سري ايراداتي دارند تو يكي بيشتر تو يكي كمتر.ولي بهتره هركس به انتخاب هموطناش احترام بزاره وبدون هيچ كينه و عداوتي فقط معايب و حسناي ماشيني رو بگه كه خودش داره نه مثل شما كه اومدي تو پچ دنا تعريف از پرشيا ميكني اخه جاي شما كه اينجا نيست.
گزارش
پاسخ دادن
16:11  1394/11/17

احمد
9

ده ماهه دنا دارم خدایی خیلی ازش راضیم معایبی که دوستان میگن احتمالا با موتور ای اف سون سمند اشتباه گرفتن موتور دنا عالیه هیج جایی کم نمیاره و در عین کم نیاوردن خیلی کم مصرفه.نظرات دوستان برای ما قابل احترامه اما سعی کنید ندیده نظر ندید.
11:08  1394/11/17
گزارش
پاسخ دادن
فرهاد
0

من خودم دنا داشتم 20000 کیلومتر کار کرد قبلا پارس داشتم احمد اقا اطلاعات درست به مردم بدهیم بنی ادم اعضای یکدیگر هستند تمام دنا ها ایراد صدای دیسکهای چرخ عقب وتسمه تایم وپیچ میل لنگ دارندو بلبرینگها صدا میداد عوض کردم وناگفته نماند تعویض استارت دنا 800 هزار تومان میشه بخاطر موتور باید کامل باز شود وشتاب در سر بالایها ضعیف است وایاف سون موتور پر هزینه ای است پارس موتور زیمنس بخرید وخوب اببندی کنید خیلی مهم است بهتر از ایاف سون میباشد
گزارش
پاسخ دادن
23:49  1394/11/20

رضا
0

داداش موتور سمند ای اف با دنا فرقی نمیکنه
گزارش
پاسخ دادن
21:29  1398/11/27

نادری
4

اینهمه پول بدی واسه ماشینی که موتورش کپ میکنه وقتی گاز میدی
07:43  1394/11/17
گزارش
پاسخ دادن
آراس
4

تو برو پارس بخر خخخخخخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
15:34  1394/11/18

حسین
1

سلام و خسته نباشید دوستان
من از لحاظ نظر دوستان به این نتایج تقریبی رسیدم
نتیجه:
کیفیت پایین قطعات ( که کلا تو این چهار سال اخیر کلا همه ی ماشینای ایرانخودرو رو به نزول بوده)
به محض خریدن باید باتری تعویض بشه ب دلیل مشکلات برقی به باتریه قوی تری احتیاجه
تعویض کمک فنر ها
درصورت امکان تعویض رینگ و لاستیک بزرگتر و پهن تر برای نرمی بیشتر و نکوبیدن ماشین
و یه مشکل دیگه هم بود که دوستان اشاره میکردن داشبورد صدای ویبره میده بعضا.. که آخرشم نفهمیدم مشکل چیه
البته اینو ذکر کنم که دنا نداریم ولی قصد خریدش هست و من مخالفم (و اصرار بیشتر از طرف پدر خانوادس)
و کلااا ماشینای ایرانخودرو تقریبا دوتا یکی خوبه حدودا تمام ماشینایی که میده بیرونو میگم..
در کل دعا کنید شانس بیارید که خوباش بهتون بیوفته..
من در کل میگم این ماشین هنوز جا نیوفتاده از نظر ذهن مردم نمیگم بلکه از نظر دقت به جزییات در مونتاژ میگم..
اگر قصد خریدتون زیاده باید بر اساس شانستون عمل کنین..
پایدار باشید
02:50  1394/11/17
گزارش
پاسخ دادن
دانایی
0

دوستان توجه کردند که برچسب مصرف سوخت تو دنا با یه رده افزایش E شده؟ در صورتی که همین موتور روی سمند ef7 تو رده D قرار داره!
یعنی الان ماشین اینقدر سنگین شده یا از اولشم این موتور مصرف بالا بود!
00:33  1394/11/17
گزارش
پاسخ دادن
حبیبی
3

سلام نه دوست عزیز مصرف سمند ef7 رده c هستش با 7.3 میانگین البته مالتی پلکس
گزارش
پاسخ دادن
12:44  1394/11/17

آراس
8

سلام بچه ها ببینید کی گفتم با این وضع پیش بره دنا جایگزین تمام خودروهای داخلی میشه
00:11  1394/11/17
گزارش
پاسخ دادن
حسین
0

با نظرتون کاملا موافقم
گزارش
پاسخ دادن
07:54  1394/11/22

نادر
1

دنا آبروی از دست رفته ایران خودرو رو خرید و باعث شد امیدوار بشیم بهش.
گزارش
پاسخ دادن
07:59  1394/11/22

میلاد
2

دنا=زیبایی،کیفیت،قدرت،کشش،مصرف کم،خدمات پس از فروش و گارانتی خوب و گسترده
گزارش
پاسخ دادن
08:02  1394/11/22

فرزاد
6

3 تا اپشن و سپرو چراغ براتون عوض کردن 12 میلیون ازتون گرفتن.کاش مردم ایران یه کم فکر میکردن.فقط فکر!!البته قبلا ثابت کردن با اون وام 25 میلیونی که چیزی به نام فکر معنی خاصی نداره
22:30  1394/11/16
گزارش
پاسخ دادن
پژمان
10

ای کاش شما یاد میگرفتی که به فکر دیگران احترام بگذاری
گزارش
پاسخ دادن
09:02  1394/11/17

ارش
7

بنده دوماهه دناخریدم خیلی عالیه واقعا به قیمتش می ارزه یکی ازدوستام ۲۰۶اس دی خریده سوارش شدم قابل قیاس باماشین خودم نیست .دوستم ازخریدش پشیمون شد که چرادنانخریده
22:00  1394/11/16
گزارش
پاسخ دادن
ارش
6

بنده دوماهه دناخریدم خیلی عالیه واقعا به قیمتش می ارزه یکی ازدوستام ۲۰۶اس دی خریده سوارش شدم قابل قیاس باماشین خودم نیست .دوستم ازخریدش پشیمون شد که چرادنانخریده
21:57  1394/11/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
5

http://uupload.ir/files/rbgf_1378542753709390.jpg
این ماشین من است خیلی ماشین خوبی است!!!
21:42  1394/11/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
9

واقعا چقدر ماشینت به خودت می یاد!
گزارش
پاسخ دادن
00:15  1394/11/17

کاربر: REZA XU7
11

دوستان عزیز دنا سوار ، کاربر REZA XU7 اصلی بنده هستم.مدتیه یک شخصیت محترمی (اینا خانوادگی محترم هستن) داره با نام و عکس کاربری بنده کامنت می ذاره.دوستان عزیز ، بنده قصد فروش پارس را ندارم و هرگونه کامنتی درباره ی این موضوع ، کاملا دروغه.
ضمنا این رو هم بگم که اون شخصی که با نام ELX کامنت گذاشته و بحث گشتاور را مطرح کرده من نیستم.
21:31  1394/11/16
گزارش
پاسخ دادن
مجسن
5

اون بنده خدای که میگه کاش موتور xum روی دنا نصب میکردن. دقیقا اوایلی که دنا اومد نصب کردن. دکتر جواب نداد. خود سایت دنده 6 اینو گفته. که xum از موتور ef7 تو دنا ضعیفتر عمل کرد. بزن تو گوگل تست دنا کاملا متوجه میشی. در ضمن هرکس هر ماشینی با موتور ef7 داره باتری ماشین 85 امپر بتداره و شمع سوزنی بندازه. مطمئن باش موتور تغییر 100 صدرصدی میکنه. امتحان کنید.
20:19  1394/11/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
11

سلام و ارض ادب من تسمیم گرفتم پارس عطیقه را بندازم به یکی و بعد یه ماشین پیشرفته باکلاس بخرم الان دنا چه رنگی بهتره ؟ فقط میترسم بشینم پشت دنا شوکه بشم چون همیشه سوارماشینای عطیقه شدم یه کمی دنا برام سنگینه
19:14  1394/11/16
گزارش
پاسخ دادن
آریا
3

با 50 تومن میشه تویوتا هایلوکس 2004 سوار شد
17:37  1394/11/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حمیدخان
8

سلام
دوستان از ایران خودرو با من تماس گرفتند گفتند کارت اس دی جی پی اسم آماده است آدرس خواستند رایگان بیارند نصب کند
آدم باید حق را بگه حتی اگر به ضررش باشه من الان ۵ ماهه دنا دارم به جز دو تا ایراد اولیه که بردم نمایندگی ایرادی در موتور گیربکس نداشته الان فقط دیسک تو دنده عقب صدا میده که قرار شده فراخاون بزنند ماشین راحت با کلئ هم آپشن هست الانم تو بازار آزاد کمتر از ۴۴ گیر نمیادش
15:36  1394/11/16
گزارش
پاسخ دادن
محمد s3
0

چند روز پیش تماس گرفتم شرکت،. بیشرف ها میگن اواخر آذر یا اوایل دی
گزارش
پاسخ دادن
22:20  1399/08/10

باران
0

با سلام...من 8 ماهی هست که دنا را گرفتم...از نظر بررسی ایرادات ایران خودرو خوب پوشش داده و دنا را بدون نوبت سرویس دهی میکنه،( هر چند که در لیست خدماتش نوشته که برای هر روز خوابیدن ماشین در تعمیرگاه هزینه پرداخت میکنه ولی من دنبالش بودم و پرداخت نکردند..چون ماشین من چند مورد 2یا 3 هفته خوابید) ولی چرا باید این ایرادات باشه؟؟ماشین منم سه ماهی هست که دنده عقب صدا میده و ظاهرا" باید منتظر فراخوان باشم ولی اعصابمو خرد کرده این صدا...ضمنا" به نظر من ماشین در جا صدای زوزه میده و مثل این میمونه که گاز ماشین زیاده در حالیکه به عقربه که نگاه میکنی زیر 1 را نشون میده...من قبلا" پرشیا مدل 84 داشتم و صدای موتور اصلا" مشخص نبود..بهر حال الان منتظر فراخوان برای صدای دنده عقب هستم ...البته اینم اضافه کنم که توی دنا که میشینی خیلی احساس امنیت می کنی نمیدونم شاید بخاطر بدنه ی ضخیم و داشبرد بزرگشه...ولی به نظر من هر کس میخواد ماشین بخره یا عوض کنه صبر کنه و محصولات جدید پژو(301،208،2008) را بگیره...
گزارش
پاسخ دادن
13:58  1394/11/18

باران
0

با سلام...من 8 ماهی هست که دنا را گرفتم...از نظر بررسی ایرادات ایران خودرو خوب پوشش داده و دنا را بدون نوبت سرویس دهی میکنه،( هر چند که در لیست خدماتش نوشته که برای هر روز خوابیدن ماشین در تعمیرگاه هزینه پرداخت میکنه ولی من دنبالش بودم و پرداخت نکردند..چون ماشین من چند مورد 2یا 3 هفته خوابید) ولی چرا باید این ایرادات باشه؟؟ماشین منم سه ماهی هست که دنده عقب صدا میده و ظاهرا" باید منتظر فراخوان باشم ولی اعصابمو خرد کرده این صدا...ضمنا" به نظر من ماشین در جا صدای زوزه میده و مثل این میمونه که گاز ماشین زیاده در حالیکه به عقربه که نگاه میکنی زیر 1 را نشون میده...من قبلا" پرشیا مدل 84 داشتم و صدای موتور اصلا" مشخص نبود..بهر حال الان منتظر فراخوان برای صدای دنده عقب هستم ...البته اینم اضافه کنم که توی دنا که میشینی خیلی احساس امنیت می کنی نمیدونم شاید بخاطر بدنه ی ضخیم و داشبرد بزرگشه...ولی به نظر من هر کس میخواد ماشین بخره یا عوض کنه صبر کنه و محصولات جدید پژو(301،208،2008) را بگیره...
گزارش
پاسخ دادن
14:12  1394/11/18

یونس
10

دنا بده ولی فقط نمیدونم تو خیابون دوستان پژو سوار اعم از ۴۰۵ پارس ۲۰۶ و سمند سوار با حسرت به دنا نگاه میکنن تا چند دقیقه محو ظاهر زیبا دنا میشن.
14:56  1394/11/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
9

دنا داخلش زیباست ولی بیرونش چنگی به دل نمی زنه
گزارش
پاسخ دادن
18:23  1394/11/16

elx
11

دوستان باکلاس دناسوار من از حرف ها و دروغ های ناشایستی که اینجا نوشتم معذرت خواهی میکنم من دارای یک خودروی پارس (همان فیس لیفت ۴۰۵) با موتو 8, سوپاپ xu7 هستم از همان موتورهای طراحی جنگ جهانی دوم که ۱۴ لیتر بنزین میخورد و صدای تراکتور میدهد البته این شایعه وجود دارد که هر با کولر را روشن کنیم واشر سرسیلندر میسوزد ولی این دروغ است و من فقط سالی یکبار واشر سرسیلندر عوض میکنم .در کل باید من را تحمل کنید چون من هر کجا که بوی پیشرفت و تکنولوژی بدهد ظاهر میشوم بخصوص به موتور فوق پیشرفته ef7 حساسیت خاصی دارم و کنترل خود را از دست میدهم .سوابق نظرات و ضایع شدن من را در پیج سمند ef7میتوانید دنبال کنید
14:24  1394/11/16
گزارش
پاسخ دادن
elx
5

بچه ها اینقدر با من کل کل نکنین تورو خدا
من ازون دسته ادمایی هستم که تا ثابت نکنم ماشینم بهترینه ول کن نیستم-قاطی میکنم بدجور



13:02  1394/11/16
گزارش
پاسخ دادن
دنا سوار
2

نیاز به تهدید نیست فقط کافی کمی اطلاعات خودت رو بالا ببری و بعد نظر بدی که این جور مورد تمسخر قرار نگیری.نیاز به ثابت کردن خوب بودن ماشینت نسبت به دنا نیست چون دنا کجا و elx کجا!!! مردم عقل دارند و نیازی به اثبات تو ندارن و هیچ وقت افراد عاقل ماشین دهه 70 سوار نمیشن که از خط تولید کارخانه پژو خارج شده و جاش توی موزه است. سعی کن طرفدار ماشینت تو صفحه ی خودش باشی یا با ماشین پایین تر از خودش مقایسش کنی نه با ماشین بالاتر از خودش.......
گزارش
پاسخ دادن
15:52  1394/11/16

حسین
9

با اسامی جعلی و گوناگون نظر میدن تا دنا را خراب کنند
مطمئن هستیم نه دنا دارند و نه سوار دنا شدن و نه قصد خرید
هدفشون نه راهنمایی گرفتن هست نه راهنمایی کردن
هدفشون لذت بردن از فحش دیگران هست،
12:58  1394/11/16
گزارش
پاسخ دادن
امیر حسین
0

سلام دوستان

بنده ماشینم وقتی گاز نمیدم در حاله حرکت یه صدای بادی ازش م یاد که با گاز مجدد قطع میشه لطفا جواب بدین ممنون یکی دیگه از ایراداش تنظیم نبودن نور چراغ جلو سمت شاگرده کجا برم گادانتبم دارم
12:48  1394/11/16
گزارش
پاسخ دادن
خدافلی
2

شاید ماشینت دستشویی داره
گزارش
پاسخ دادن
17:54  1394/11/16

علی
4

نور چراغ ها تنظیم هست در تنظیم واقعی جهت عدم مزاحمت برای ماشین لاین مقابل ارتفاع نور بالاتره ودر سمت شاگرد جهت روشنایی مسیر شما و حاشیه شما راست ارتفاع نور بالاتره این مورد در اکثر ماشینهای مدل بالا رعایت میشه
گزارش
پاسخ دادن
19:34  1394/11/16

حسین
10

من سه سال پژوپارس سال داشتم فروختم الان شش ماهه دنا خریدم دوستانی که از کشش وگشتاور صحبت میکنند بدانند که دنا هم از لحاظ قدرت وهندلینگ از پارس خیلی خیلی بهتره وهم توی کشش در سربالایی نیز از پارس بهتره فقط یکبار سوار دنا بشین دیگر سوار پژوپارس ویا سمند نمی شوید. یا علی
12:28  1394/11/16
گزارش
پاسخ دادن
hasan
0

عمو شب شنبه بودا
گزارش
پاسخ دادن
02:39  1399/08/10

رضا
0

با عرض سلام
خدایی اونطوری نگو بازم نسبت به سایپا وایران خودرو خدایی خیلی خوبن اولا قیمت قطعی ثبت نام کردن در صورتی که میتنستن ثبت نام کردنی مثل ایران خودرو سایپا ثبت نام کنند من کوییک ثبت نام کردم تحویل آبان الان باید صدو ده میلیون باید بدم در صورتی که کلا از اون ماشین بیستم سود نمیکنم در صورتی که خودتون می دونید از ماشینهای خودتون چقدر سود به شما رسید شرکتم میخواستش بامبول کنه میتونستش زیاد عجله نکنید اول وآخر میدن همیشه کرمان موتور اینطوری ماشین میده باتشکر
گزارش
پاسخ دادن
09:54  1399/08/10

کرمان موتور
0

والا مادلال نیستیم دنبال سودهم نیستیم دنبال یه ماشین بودیم مثل خیلی ها ازش استفاده کنیم اونوقت هم که من ثبت نام کردم قیمت ماشین کمترازنصف قیمت الان بود همین عده که دنبال سودهستن این بلاروسرقیمتا اوردن والا بجای ثبت نام۱۰تا مصرف کننده ۳۰۰ تا دلال ثبت نام میکنن که شرکتها هول ورشون میداره قیمتا رو بالا میبرن والا اینطورنمیشد
گزارش
پاسخ دادن
11:27  1399/08/10

آرمان
0

عزیزم حرف حق که جواب و توجیه نداره
راست میگه!
چرا هرکی هرچی میگه میگید دلاله
بابا مشتریان ایران خودرو یا سایپا حالا دلال یا هرچی بالاخره اونا هم زمان ثبت نام قسمت زیادی از پول ماشینو دادن مثل من و شما، منتها شما مثلاً اون موقع نصفشو دادی الان یک دونگ دیگه میدی، ولی ایران خودرو و سایپا یی ها اون موقع نصف دادن الانم مثلاً ۴ دونگ دیگه باید بدن، شما ۴ دونگ پول دادی اونا ۷ دونگ، حالا مشتری چه شما باشی، چه بع بعی، چه دلال
حرف حق و شنیدی بگو دمت گرم الکی ناشکری هم نکن
گزارش
پاسخ دادن
15:25  1399/08/10

پیمان
0

تست شتاب دنا با پراید 131

http://www.aparat.com/v/MLwkc
09:50  1394/11/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: تیباران
9

این کلیپ با تجربه شخصی ام از کورس بستن با پراید به هیچ وجه جور درنمیاد.پراید به خاطر سبک بودن و ضریب دنده هاش،تو شتاب اولیه اش خوب است و آخرش تا شصت تا می تونه شتاب خوبی داشته باشه و نه تا 120! مگر اینکه تا خرخره تقویت شده باشد که به خاطر همون سبک بودنش می تواند با زانتیا هم کورس بندازد.
گزارش
پاسخ دادن
11:18  1394/11/16

یونس
7

این اقای بیکاری که با اسامی مختلف فقط از گشتاور حرف میزنه و ۱۵ اسب بخار بیشتر رو نادیده میگیره و هی از گردنه و سر بالایی حرف میزنه و بدون سوار شدن دنا بد گویی میکنه و کساییکه قصد خرید دارن و گمراه میکنه ..... همان رضا پیج پارس هست
اقا رضا بیکار این کارهای شما حق الناس هست .

اقا رضا ماشین خودتو بیار با هم تو سربلایی تست کنیم تا معنی کشش دنا رو بفهمی.یه کلیپ هم درست میکنیم تا به این داستان پایان بدیم
09:06  1394/11/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
10

ولی من فکر می کنم این کار شما هم حق الناسه هم تهمت.
برادر اگه فکر می کنی اونی که از گشتاور حرف می زنه منم ، فکر کن ولی خداشاهده اون دنیا ازت نمی گذرم.
مم خودم نام کاربری دارم.اگه می خواستم با اسامی دیگری در سایت کامنت بذارم که ثبت نام نمی کردم
گزارش
پاسخ دادن
11:17  1394/11/16

نادر
10

سلام.خیلی تحقیق کردم و ماشینای ممختلفی رو امتحان کردم نهایتا دنا رو انتخاب کردم الان پنج ماهه دارمش خیلی ازش راضیم ،بیشتر از کشش و قدرت خوبش و در مقابل مصرف کمش.
07:45  1394/11/16
گزارش
پاسخ دادن
محمد
8

سلام.رینگ و لاستیک دنا رو با رینگ 16 ولاستیک 205 عوض کردم عالی شد ماشینم هم خوش رخ وزیبا و هم تعادل عالی و ترمز عالی(البته دنا با لاستیکای فابریکش هم تعادل و ترمز خیلی خوبی داره اما با تعویض به 205 عالی میشه و چون دنا هیکلیه رینگ 16 خیلی بیشتر بهش میاد)
06:18  1394/11/16
گزارش
پاسخ دادن
هادي
0

اگر كمك هاي جلو فنر لول كره اي وكمك هاي عقب رو هم عوض ميكرديد هم ماشين نرم تر ميشه هم عمر جلو بندي بيشتر ميشه وسواريش در حد ماشين هاي كرهاي وژاپني ميشه
گزارش
پاسخ دادن
14:05  1394/11/16

ناصر
11

خدا روشکر داره پولم جور میشه منم به جمع دنا سواران بیام خیلی تحقیق کردم و ماشینای زیادی رو امتحان کردم به این نتیجه رسیدم که با 44 تمن بهتر از دنا گیرم نمیاد.بیشتر خوشم از داخل دنا و هیکل با ابهت و کشش خوب و کم مصرف بودنش میاد
06:13  1394/11/16
گزارش
پاسخ دادن
پیمان
0

من واقعا حرفی ندارم.فقط اینو ببینید.یه موتور 1700 سی سی 16 سوپاپ vvt عملکردشو ببینید!!!
http://www.aparat.com/v/MLwkc
23:47  1394/11/15
گزارش
پاسخ دادن
مجید
0

کل حواله داران دلخور و ناامید شدن,چرا شماها چسبیدین به حواله مهر ماه,اون یکیا چه گناهی کردن,
گزارش
پاسخ دادن
23:13  1399/08/11

ارش
7

سلام تمام نظرات خوندم اونایی که دناندارند ازدنا بد میگن .نمیدونم چرا.
23:34  1394/11/15
گزارش
پاسخ دادن
نادر
7

چون هنوز دنا رو امتحان نکردن ببینن چه موشکیه
گزارش
پاسخ دادن
07:50  1394/11/16

رضا
1

سلام من دنا ندارم سوالم اینکه شنیدم روغن کم میکن ایا درسته یا نه . ممنونم
گزارش
پاسخ دادن
09:09  1394/11/16

سعید
10

دوستان دنا سوار زیاد به این کاربرelx توجه نکنین. اومده اینجا کمبودهای خودشو جبران کنه..کسی که اطلاعاتش در حد حرفه و بدون تجربه نظر میده فقط یه تبل توخالیه که اومده حسادتش نسبت به دنا رو نشون بده. خدا کمکش کنه پولدار بشه بتونه پارسشو بفروشه پول بزار روش یه دنا کارکرده بخره
23:15  1394/11/15
گزارش
پاسخ دادن
elx
4

موتوزی که به زور اون هم با بنزین با اکتان 97 میتونه در دور 5000 گشتاور 155 تولید کنه کجا میتونه کشش خوب تولید کنه . چطور میخوای همیشه دور موتور رو روی 5000 نگه داری ؟؟
21:40  1394/11/15
گزارش
پاسخ دادن
دنا سوار
11

باشه فهمیدیم تو مهندس گشتاوری و نیومدی اینجا حسادت و غرض ورزانه نظر بدی. خدا کمکت کنه بتونی یه بار دنا رو ازنزدیک لمس کنی. این نظرات و گشتاور بازیارو برو تو پیج سمند و پارس بده
گزارش
پاسخ دادن
23:04  1394/11/15

میلاد
12

سلام.بنظرم ای سی یو دنا بهینه شده که ایقد کشش عالی شده وجدانا دنا تعریفیه با توجه به قیمتش می ارزه خیلی خوشم از کشش و آپشن و هیکل دنا اومد به امید خدا حتما میخرم
20:58  1394/11/15
گزارش
پاسخ دادن
حسین
10

با عرض سلام.باور کنید تعجبم میاد خودم دنا دارم خدا شاهده کشش این ماشین خصوصا گردنه و سربالایی واقعا عالیه نمیدونم چرا بعضی از هموطنان ای حرفا رو میزنن.شاید دنا رو با ماشین دیگه اشتباه گرفتن.البته بنظرم یک نفر هست به اسمهای مختلف میاد نظر میده هر کی میخواد دنا بخره اول بشینه پشت فرمونش و یه دور باهاش خصوصا سربالایی بزنه بعد به دروغ بودن حدف ای دوستان پی خواهند برد.
20:45  1394/11/15
گزارش
پاسخ دادن
elx
3

نکنه گشتاور قرض گرفته !!!!
گزارش
پاسخ دادن
21:24  1394/11/15

امیر
9

من ۲۰ روز پیش تحویل گرفتم و ۱۰۰۰ تا باهاش رفتم. بجزصدای وز وز داشبورد در دور ۳۰۰۰هیچ ایراد دیگه ای وجود ندارد. کشش موتور هم فوق العاده است. ضمنا کیفیت در ایران خودرو اتفاقی است و فرقی هم نمیکنه چه ماشینی باشه. همینه که تجربیات افراد از خودروها اینقدر منفاوته. فقط دوستانی که من بعد تحویل میگیرن در جریان باشند که سیستم مالتی پلکس جدیدا ممکنه از نوع دیگری باشد که نسبت به نوع قبلی یه مقدار ضعیفتر است.
20:20  1394/11/15
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

آقا منم وزوز داشبورد دارم باید چیکار کنیم
گزارش
پاسخ دادن
19:39  1394/11/16

عرفان
0

شما که اینقد از ماشین های چینی بد مگید خوبه خود دنا موترش باره چین پس صرف به ماشین های چینست من که ام وی ام 550 دارم خدایش موتورش عالیه دنا هم چینیه
19:30  1394/11/15
گزارش
پاسخ دادن
دنا سوار
1

آقا عرفان شما برو همون ماشین چینی تو سوار شوو این قدر دروغ نگو. برات متأسفم که پولی که زحمت براش کشیده بودی رو ماشین چینی خریدی.
گزارش
پاسخ دادن
11:36  1394/11/16

سجاد
1

حیف پولی که بابت mvm دادی . بدتر از برند ام وی ام تو چینیها پیدا نکن
گزارش
پاسخ دادن
16:16  1394/11/16

elx
2

خیلی راحت میشه آدم خودش رو گول بزنه . EF7 آلمانی !! قوی !! کشش !! آخه عزیز من همه میدونن EF7 چه کشش ضعیفی توی سربالایی داره تازه بدنه دنا سنگین تر هم هست . چهار نفر که سوارش کردی دیگه از پراید هم توی گردنه جا میمونی . کاش موتور قدرتمند پارس elx رو روی دنا نصب میکردن تا واقعا ماشین کاملی میشد
18:14  1394/11/15
گزارش
پاسخ دادن
واقعیت
7

یک سایت شرکت آلمانی معرفی کنید که گفته باشه من ef7 رو طراحی کردم . چرا خودتون رو گول میزنید موتور آلمانی اينهمه مشکل داره ؟ موتور آلمانی با این قیمت میفروشن ؟
14:06  1394/11/15
گزارش
پاسخ دادن
مجید
9

ایشاللا شما هم پول دستت بیاد بتونی یه دنا بخری!!!
گزارش
پاسخ دادن
15:25  1394/11/15

مهدی
0

از وسط خودروی دنا بیشتر مواقع صدای وزوز مانند که آزار دهنده است میاد رودی ها هم بعضی مواقع صدا میدن، رودی رو وقتی دست میزنی صدا قطع پیشه ولی صدای وسط داشبورد قطع نمیشه دوستان اگه کسی این مشکل رو داشته و برطرف کرده راهنمایی کنند ممنون
گزارش
پاسخ دادن
00:31  1394/11/19

کاربر: تیباران
2

خیلی ها هم همین اشتباه را دارند که طراحی و ساخت را یکی می گیرند.اون ایده و طرح آلمانی بود نه اینکه ساخت کشور آلمان باشد.همیشه هم برنامه ریزی مهم است و هم انجام درست برنامه.
گزارش
پاسخ دادن
11:12  1394/11/16

elx
4

قابل توجه افرادی که دل به اسب بخار خوش میکنند عرض کنم که کشش خودرو در سربالایی رو میزان گشتاور دور پایین موتور تعیین میکنه و نه اسب بخار در دور 6500 . کشش ef7 کم هست چون گشتاور دورپایبن خوبی نداره . همه ماشین ها کفی خوب راه میرن ولی به سربالایی که رسیدی فقط گشتاور دور پایین موتور هست که کشش خودو رو تعیین میکنه و گشتاور دور پایین ef7 اصلا وضعیت جالبی نداره
14:01  1394/11/15
گزارش
پاسخ دادن
دنا سوار
6

چرتکه گشتاور و دور موتور و تئوری نیا اینجا نظر بده. هرکی دنا سوار شه میفهمه نه تو سربالایی کم میاره نه تو شتاب. بهتره بری برای اونایی که دنا ندارن بگی و منحرفشون کنی. ما که داریم و هرچی خودرو ایرانیه تو سربالایی و کفی سوسک میکنیم
گزارش
پاسخ دادن
23:01  1394/11/15

ایمان
1

من باید خوشحال باشم.ولی شما چی؟باید گریه کنین که 4 تا چراغ و 2 3 تا به ظاهر اپشن رو براتون 12 میلیون حساب کردن که کلا 4 میلیون پولشون نیست!!
13:05  1394/11/15
گزارش
پاسخ دادن
سعید
1

ایرانی جماعت همچون تو معنی آپشن رو نمیفهمن. ماشین خارجی واسه یه آپشن بدون تغییر ظاهر 20 میلیون گرونتر میشه اونوقت کل فیس و تیپ و داخل و آپشن دنا با سمند فرق داره و حتی موتورش دوبرابر سمند کشش داره اون موقع اومده میگه دنا همون یمنده با 4 تا چراغ. پس با عدله خودت تو برو همون پیکان رو سوار شو که سمند هم همون پیکانه با 4 تا چراغ 25 میلیون گرونتر بهت دادن
گزارش
پاسخ دادن
16:25  1394/11/16

ایمان
12

حیف پول با این ظاهرش.همون سمند رو 12 میلیون گرونتر دارن بهتون میدن خوشحال هستید!!
07:38  1394/11/15
گزارش
پاسخ دادن
سعید
10

خخخخخخ. حسرت داشتن خودرو 45 میلیونی دنا رو دل تو سمند سوار مونده ها... کسی که آپشن ندونه چیه همون بهتر سمند سوار بشه. خوشحال باش 10 میلیون کمتر دادی خوشحال باش خوشحال. خخخ
گزارش
پاسخ دادن
12:49  1394/11/15

عیوضی
3

آقا سعید عزیز من برای همسرم یک دنا خریدم . قبلا 405 داشت . خودم هم الانترا دارم . ميخواستم بگم اینطور که میگی هم نیست . من با 405 رانندگی کردم و با دنا . دنا از نظر آپشن و کیفیت کابینش خوبه اما موتورش اصلا در حد و اندازه حتی موتور 405 هم نیست . کشش کمی داره و سربالایی کم میاره و باید تند تند دنده معکوس بدی و دور موتور رو حسابی بالاببری تا بتونه از سربالایی بالا بره . کولر هم که روشن میکنی خیلی موتور رو ضعیف تر میکنه و کپ شدیدی هم داره . دنا همه چیزش خوبه به جز موتورش
گزارش
پاسخ دادن
13:47  1394/11/15

سعید
10

آقای عیوضی یا همون حقیقت
شما حتی دستگیره دنا رو هم لمس نکردی .. خدا شاهده فقط قصدت خراب کردن اسم دناست. از من و ازونایی که دنا دارن بپرس تا بهت بگیم شتاب و کشش دنا یعنی چی.... ایشالا پولات رو جم کن هم دنا میخری هم اپتیما. فعلا با 405 زمان جنگ جهانیت کیف کن
گزارش
پاسخ دادن
15:12  1394/11/15

مجید
7

باسلام من دنا تحویل مهر ماه دارم الان 7000تا کار کرده واقعا در مقایسه با ماشینای دیگه تولید داخل به قیمتش می ارزه ماشین من فقط دنده عقبش صدا میدلد که بردم نمایندگی درست شد اپشناش و طراحیش عالیه ولی وقتی نظراتو میخونم میبینم بعضیا دنا رو با ماشینای چینی یا پارس مقایسه میکنند خداییش تعجب میکنم اگه نظرات رو با دقت بخونید به این نتیجه میرسید که اونایی که دنا ندارند ازش ناراضی اند!!!!
03:31  1394/11/15
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

لطفا بفرمایید کدام نمایندگی بردید ؟
گزارش
پاسخ دادن
10:41  1394/11/15

سید محمد
0

سلام دوست عزیز شما فکر میکنی دنا امریکایی؟؟ نه داداش همه قطعاتش از چین مستقیم میاد فقط منتاژ میکنن تو ایران و به نظر من منتاژ چین بخری بهتر از منتاژ این مفت خور هاست
گزارش
پاسخ دادن
14:14  1394/11/15

کاربر: تیباران
3

مجید جان این حکایت همچنان ادامه دارد!اون زمانی که تازه اومده بود و خریدم،همین صحبت رو تو سایت ها داشتیم.اونهایی که داشتند راضی بودند ولی اونهایی که همینجوری از دور دیده بودند کلی ایراد و اشکال من درآوردی می گرفتند.
گزارش
پاسخ دادن
11:24  1394/11/16

amirhoseyyn
0

سلام
ماشین رو که دیشب روشن نمیشد امروز تحوریل گرفتم کلی از خودشون تعریف کردن قلان برات کردیم بلان کردیم اونو عوض کردیم و خیلی منت گذاشتن که همه چیشو درست کردن و بهترین قطعه رو انداختن
یه سوال عصری متوجه شدم شیشه بالابر عقب سمت شاگرد کار نمیکنه قبلا کار کرده بنظرتون ربطی به دستکاری سیستم برقی امروز داره؟یکی از دوستام گفت برا اون ماشینشو ورژنشو اپدیت کردن شیشه بالابرش از کار افتاده بنظرتون ممکنه اپدیت باعث بشه شیشه بالابر از کار بیفته
کلا به این نمایندگی جماعت اطمینانی نیست
23:23  1394/11/14
گزارش
پاسخ دادن
یونس
34

موتور ef7 دنا با سمند فرق داره
به گواه نمایندگی کیفیت قطعات موتوری بالاتر است .
و درضمن دنا شتاب و قدرت خوبی داره به دلیل اینکه ۱۵ اسب بخار از xu7 بیشتر است و نکته مهم دیگه تغییر ضرایب دنده گیربکس هست که نیروی بیشتری نسبت به سمند به چرخ ها منتقل میکند.دنا در عمل کشش خوبی داره رو کاغذ نمیشه نظر داد کافی هست یکبار امتحان کنید.
23:11  1394/11/14
گزارش
پاسخ دادن
elx
2

به گشتاورش نگاه کن تا متوجه بشن چقدر ضعیفتر از xu7 هست . Xu7 در دور زیر 4500 کاملا برتری داره بر ef7 . اسب بخار و گشتاور بیشتر ef7 در دور بالای 5500 به چه دردی میخوره مگه چه مدت از رانندگی در دور بالای 5500 هستیم . کشش ef7 خیلی ضعیفتر هست و دنده معکوس بیشتر میخواد در سربالایی نسبت به xu7
گزارش
پاسخ دادن
13:56  1394/11/15

محسن
11

اون اقای که میگه xu7 بهتره. تو برو خاور بهر کششم خوبه. کار به بقیه نداشته باش. این موتور گشتاور نداره. یه مشت حرفای بی منطق. من اگه سمند یا دنا با موتور ef7 نبود کنارش نمیرفتم. موتور xu7 موتور از رده خارج شدس. موتور tu5 هم که به هیچ به عنوان به درد نمیخوره. یعنی بلای به سرش اوردن که دیگه به درد نمیخوره.
گزارش
پاسخ دادن
17:06  1394/11/15

raven
1

آقا شما هی بگو دنا کشش نداره باشه منم تا چند ماه دیگه دنا رو می فروشم تا دنا elx بخرم با توبو شارژ
می خوام ببینم اون وقت می خوای به اون دنا چه گیری بدی
گزارش
پاسخ دادن
20:05  1395/07/12

کاربر: A SED ALI
0

دوستان من واقعا گیج شدم،عاشق این ماشین شدم ولی انقدر درموردش بد میگن نمیدونم بگیرم یا نه،خواهشا اونایی که این ماشین رو دارن راهنماییم کنن،مشکلاتش رو بگید،قدرت موتورش چطوره؟ و اینکه میگن آلمانیه حقیقت داره یا نه؟
20:59  1394/11/14
گزارش
پاسخ دادن
حسین
9

قطعات حساس موتورش آلمانیه موتور دنا عالیه باور کنید کشش و قدرت ای موتور برا من یکی که باور کردنی نبود.بشینید پشت فرمون دنا دوری باهاش بزنید تا متوجه حرفای بنده ببشید.
گزارش
پاسخ دادن
06:13  1394/11/15

نیما
11

11 ماهه دنا خریدم وجدانا با تو جه به پولی که دادم خیلی ازش راضیم از همه نظر واقعا
20:21  1394/11/14
گزارش
پاسخ دادن
رامین
9

سلام دوستان با دنا جایی رفتیم همش گردنه بود واقعا دنا روسفیدم کرد با 4 نفر سرنشین و جعبه نیمه پر ماشینای زیادی داشتم اما خدایی دنا یه چیز دیگه س.
20:13  1394/11/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
5

بهترین کشش در بین خودروهای داخلی را پارس ELX با موتور XUM داره.
گشتاور این هیولا 162 نیوتن متر در دور 3000 - 3500 هست.
15:04  1394/11/14
گزارش
پاسخ دادن
دنا
9

کاش روی دنا موتورهای پارس elx رو نصب میکردن یعنی موتورهای xum یا L4 اگر این موتورها روش بود واقعا ماشین خوبی میشد اما با این ef7 که کشش خوبی نداره اصلا نمیارزه
11:22  1394/11/14
گزارش
پاسخ دادن
علی
21

آقا یه بار فقط سوار دنا بشید بعد نظر بدید ضمنا شما فکر میکنید موتور پارس ساخت بنز است برادر من اون که همش چینه من 206 مدل 92 داشتم حتی زیر صندلی زده بود ساخت چین
دنارو اصلا نمیشه با پژو پارس که بجز ظاهر با آردی فرق نمیکنه و مثل تراکتور صدا میکنه و مصرف بالا و داخل فوق العاده زشت و بدون امکانات مقایسه کرد
گزارش
پاسخ دادن
13:43  1394/11/14

دنا
6

به هر حال واقعیت این هست که ef7 کشش کمتری نسبت به xu7 در دورهای پایین داره و درنتیجه در سربالایی باید بیشتر دنده معکوس بدی و دور بالا رانندگی کنی وگرنه به شدت کم میاره مخصوصا وقتی پر و سنگین باشه ماشین . افت کولر ef7 هم بسیار بیشتر از xu7 حس میشه چون در دورهای پایین موتور ef7 گشتاور ضعیفتری داره
گزارش
پاسخ دادن
14:02  1394/11/14

سعید
15

یه دور با دنا بزن میفهمی ای اف سون آلمانی و با تکنولوژی روز یعنی چی. شتاب و کشش و قدرتش نسبت به پارس xum فوق العادس. بیخود تا سوار خودرویی نشیدین نظر غیر فنی ندین
گزارش
پاسخ دادن
14:15  1394/11/14

کاربر: REZA XU7
7

اینو همه می دونن که در حال حاضر بهترین موتور در بین خودروهای ایرانی ، موتور XUM هست. 162 نیوتن متر گشتاور و 110 اسب بخار قدرت داره.حداکثر قدرتش هم مثل EF7 در دور 6500 نیست بلکه در دور 5500 هست.افت کولر XUM صفر هست ولی EF7 افت زیادی داره.
گزارش
پاسخ دادن
14:39  1394/11/14

محمد
5

آقا سعید حرفت بیشتر به یک شوخی شبیه هست . آقای عزیز این موتور ef7 حتی نسبت به موتور L3 معمولی هم کشش کمتری داره چه برسه به موتور xum
گزارش
پاسخ دادن
14:52  1394/11/14

داوود
8

ef7 توانش ۱۱۴ اسب بخار


xu7 توانش ۹۷ اسب بخار



چرا هی بحث دور بالا رو مطرح میکنید
گزارش
پاسخ دادن
15:09  1394/11/14

دنا سوار
3

لطفا از روی نادانی و بی اطلاعی حرف نزنید. موتور exu7 یکی از قدیمی ترین موتور ها و پر مصرف ترین موتور ها و بی کیفیت ترین موتور هاست.و در جواب به کاربر واقعیت باید بگم که یک بار موتور سمند و دنا را از نزدیک ببین بعد بیا نظر بده.یک موتورپیشرفته ساخته شده ی آلمان هیچ وقت از یک موتور قدیمی قدیمی کم نمیاره. لازم به ذکر است اگر موتور 8 سوپاپ روی دنا بود آن وقت صفر تا صد ش12ثانیه نبود
گزارش
پاسخ دادن
15:39  1394/11/14

واقعیت
10

افرادی که فکر میکنن ef7 روی دنا با ef7 روی سمند فرق داره همون افرادی هستن که فکر میکنن موتور 1800 روی پارس با موتور 405 و سمند 1800 فرق داره . خرید دنا با هر موتوری به جز ef7 ارزش داشت ولی با این موتور پرنقص که در سربالایی ها هم واقعا کم میاره و همش نیاز به دنده معکوس و دور 4500 و 5000 پیدا میکنه واقعا ارزش داشت اما با ef7 خیر . ef7 فقط کفی خوب راه میره و کشش دور پایین ضعیفی داره و در دورهای زیر 4500 در مقابل موتور 1800 کاملا در سربالایی ها مغلوب میشه
09:05  1394/11/14
گزارش
پاسخ دادن
آراس
28

حالا اگه چیز دیگه ای میگفتی یه آدم نا واردی شاید باورت میکرد
معلومه از بغلشم رد نشدی چون تنها مزیت فوقالعاده اش کشش هیولاییشه
گزارش
پاسخ دادن
13:05  1394/11/14

واقعیت
9

آقای عزیز چرا بر اساس تعصب نظر میدی . موتور ef7 در دور پایین گشتاور کمتری نسبت به xu7 میتونه تولید کنه در نتیجه برای رفتن به دورهای بالا باید دنده معکوس بیشتری داد . کسی که یکبار با ef7 و Xu7 رانندگی کرده باشه بلافاصله متوجه میشه که ef7 در دورهای زیر 4500 کشش و گشتاور کمتری نسبت به xu7 میتونه تولید کنه . در دورهای بالای 4500 برتری با ef7 هست ولی در دورهای زیر 4500 نه . توزیع گشتاور ef7 در دور پایین زیاد وضعیت جالبی نداره و درنتیجه دنده معکوس بیشتری میخواد نسبت به xu7
گزارش
پاسخ دادن
13:33  1394/11/14

واقعیت
8

ببینید گشتاور xu7 برابر 153 در دور 3000 هست ولی ef7 تازه با بنزین با اکتان 97 که اصلا پیدا نمیشه برابر 155 در دور 5000 هست خوب این یعنی چی ؟ این به این معنی است که کششی که xu7 در دور 3000 میتونه تولید کنه ، موتور ef7 باید در دور 5000 انجام بده .خوب همیشه که نمیشه دور موتور رو روی 5000 نگه داشت پس به محض افت کردن دور به زیر4000 حس میشه که کشش ef7 پایین هست و راننده مجبور میشه دنده معکوس سریع تری بده این مورد بیشتر از همه در سربالایی ها دیده میشه و کلا باید با ef7 دور بالا رانندگی کرد تا کشش لازم رو بده و از این نظر زیاد وضعیت جالبی نداره
گزارش
پاسخ دادن
13:44  1394/11/14

علی
9

واقعیت این است اگه پول داری برو یه ماشین برند خوب بخر وگرنه یک بار دنا سوار بشو بعد بیا نظرات کارشناسی بدید من یه ef7سمند مدل 90 داشتم الان فروختم به پسر خالم یک بار هم تعمیرگاه نرفتم ولی پژو پارس بابام هر موقع میریم تعویض روغن 2 لیتر روغن کم کرده مصرف سوخت هم که ماشاءالله و داخلش هم که آردی پر سروصدا جعبه فرمان هم تلق تلق صدا میده
گزارش
پاسخ دادن
13:49  1394/11/14

واقعیت
7

داداش من سوار شدم که میگم این موضوع رو . من میگم دنا ماشین خوبیه اما کشش خوبی نداره و دنده معکوس زیادی میخواد در سربالایی و این برای ماشینی با این سطح و کلاس اصلا جالب نیست . اصلا چه ربطی داره به پژو پارس که همش شما اسم پژو پارس رو میاری . شما اگر میخوای مقایسه کنی با توجه به قیمت برو با پارس Elx های موتور زانتیایی 1800 مقایسه کن تا ببینی در مقابل elx ها این دنا در حد اسباب بازی هم نیست
گزارش
پاسخ دادن
14:08  1394/11/14

سعید
15

راست میگی ما هم باور کردیم خیلی سرت میشه ولی راجع به خودرویی که حتی دسگیره درش رو هم لمس نکردی صحبت نکن و نظر نده. من توی نمایندگی روی قطعات موتور مارک حک شده زیمنس و بوش رو دیدم. شما برو همون 405 خودت رو سولر شو و تو خیابون هر موقع یه دنا دیدی افسوس بخور شاید یه روزی پولدارشی یه دونه بخری و نخوای بیای اینجا غرض ورزانه و احساساتی نظر راجع به خودرویی که حتی از نزدیک ندیدی نظر غلط بدی. در ضمن اینجا پیج دنا سوارهاست نه حسرت دنا ها . بژار 2 نفر استفاده کنن از این پیج و به جواب سوالاشون برسن.
الله وکیلی چاپ کن نظر منو
گزارش
پاسخ دادن
14:32  1394/11/14

سعید
7

تو که راست میگی و ما هم باور کردیم خیلی سرت میشه ولی راجع به خودرویی که حتی دستگیره درش رو هم لمس نکردی صحبت نکن و نظر نده. من توی نمایندگی روی قطعات موتور مارک حک شده زیمنس و بوش رو دیدم. شما برو همون 405 خودت رو سوار شو و تو خیابون هر موقع یه دنا دیدی افسوس بخور شاید یه روزی پولدارشی یه دونه بخری و نخوای بیای اینجا غرض ورزانه و احساساتی نظر غلط راجع به خودرویی که حتی از نزدیک ندیدی بدی. در ضمن اینجا پیج دنا سوارهاست نه حسرت دنا ها . بزار 2 نفر استفاده کنن از این پیج و به جواب سوالاشون برسن.
الله وکیلی چاپ کن نظر منو
گزارش
پاسخ دادن
14:35  1394/11/14

واقعیت
11

آقا سعید همین طرز برخورد شما و ادبیات شما نشان میده که چقدر از حرفهات فنی هست و چقدرش از روی تعصب . ضمنا من خودم هم دنا دارم و هم یک کیا اوپتیما
گزارش
پاسخ دادن
14:57  1394/11/14

دنا
8

سعید همین افرادی مثل تو هستن که باعث میشن ایرانخودرو بتونه دنا رو با چنین موتور ضعیف و بی کیفیتی به مردم با این قیمت بفروشه
گزارش
پاسخ دادن
15:01  1394/11/14

سعید
5

پس فهمیدیم به جز حسرت دنا حسرت اپتیما هم داری.؟؟؟ خدا به داد پیج اوپتیمایی ها برسه که چه قدر اونا رو هم منحرف کردی....خخ
گزارش
پاسخ دادن
07:20  1394/11/15

واقعیت
6

یک سایت شرکت آلمانی فقط یک سایت شرکت آلمانی رو پیدا کنید که گفته باشه این ef7 رو ما طراحی کردیم . چرا به شایعات گوش میدید و باور میکنید . موتور آلمانی اینهمه مشکلات داره ؟ موتور آلمانی رو به این قیمت میفروشن ؟ این چه موتور آلمانی هست که توی هیچ سایت شرکت آلمانی حتی اسمش رو هم ذکر نکردند . واقع بین باشید . ممکنه Ecu و سیستم های برقی بوش یا زیمنس باشن ولی این ربطی به موتور نداره . موتور پراید هم ecu زیمنس داره و این دلیل نمیشه که بگن موتور پراید آلمانی هستش
08:56  1394/11/14
گزارش
پاسخ دادن
سعید
3

تو که راست میگی ما هم باور کردیم خیلی سرت میشه ولی راجع به خودرویی که حتی دسگیره درش رو هم لمس نکردی صحبت نکن و نظر نده. من توی نمایندگی روی قطعات موتور مارک حک شده زیمنس و بوش رو دیدم. شما برو همون 405 خودت رو سولر شو و تو خیابون هر موقع یه دنا دیدی افسوس بخور شاید یه روزی پولدارشی یه دونه بخری و نخوای بیای اینجا غرض ورزانه و احساساتی نظر راجع به خودرویی که حتی از نزدیک ندیدی نظر غلط بدی
گزارش
پاسخ دادن
14:30  1394/11/14

محمود تبریزی
1

آفرین موتور EF7 فقط برقش زیمنس هستش موتور آلمان با گشتاور پایین موتور XU7 هر چه هست فرانسه ست ایران قطعاتش را خراب کرده همین
گزارش
پاسخ دادن
12:16  1394/11/15

پیمان
5

واقعا موتور اشغالی داره این دنا.کشش تعطیل.موتور کشش این بدنه رو نداره.من که گذاشتم واسه فروش
03:00  1394/11/14
گزارش
پاسخ دادن
رضا
3

یک ماهه که دنا گرفتم بعضی وقتا صدای عجیبی از موتور وحتی زوزه داخل کابین میاد صدای موتورش هم خیلی زیاده میخواستم راهنماییم کنید
گزارش
پاسخ دادن
11:45  1394/11/14


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
kmc x5 : با سلام بعد 7 ماه انتظار تحویل گرفتم بعد تحویل بردم برای کارشناسی رنگ گلگیر سمت راست تعویض و رنگ در اومدهمون روز ماشین عودت دادم نمایندگی و زیر بار اخذ خسارت و افت قیمت میرم تا تعویض کنند خواهشا کسی اگه تجربه ای داره که میتونه منو راهنمایی کنه اعلام نظر کنه ممنوم
ناشناس : تاراv4هشت ماهه ثبت نام کردم حدوددوماه گذشته مرحبابه این شرکت بااین قراردادمسخره اش.
ابراهیم : سلام من رنگ ماشینم خاکستری متالیک هستش که بعضیا میگن رنگ جالبی نیست دوستان نظر شما چیه؟
فرید : طبق محاسبه من و با افزایش ۲۱ درصدی قیمت اطلس و پراخت ۲۰۲میلیون اولیه و با توجه به اینکه افزایش قیمت به بقیه پول امون که ۲۱۵قرار بود واریز بشه ما باید ۴۵ میلیون اضافه تر پرداخت کنیم یعنی ۴۶۲ میلیون کل پرداختی امون میشه.
Nima : Nima 0 ■■■سلام.دوستانی که تحویل ۱۲ مهر یا ۱۳ مهر هسن و فاکتور شدن بی زحمت اگه پلاااااک شدید اطلاع بدید...ممنون●●●
J7 خاکستری : سلام من ثبت نامی ۲۲ اردیبهشتم نمایندگی ایلام ماشین ۱۹ شهریور فاکتور شده بعد گذشت سه ماه هنوز پلاک نشده یه چک پاس کردم فکر کنم چک‌دومم باید پاس کنم بیمه ماشین ۲۲ شهریور شروع شده ولی ماشین نیومده هیچی هنوز پلاک نشده فکر کنم برای برج ۱۱ یا ۱۲ ماشین بیاد فکر کنم تنها جی هفت پلاک نشده اون بخشنامه من باشم هرچی زنگ میزنم و میرم نمایندگی هیچی به هیچی آقای مدیر کرمان موتور ر ی دی با این مدیریتت
خدا رو شکر کنید🌹 : من افتخار می‌کنم به صنعت خودرو سازی و تشکر هم می‌کنم ما باید حمایت کنین از خودرو سازی کشورمون تازه خیلی بیشتر از این حرف ها قرار بود بره بالا ولی لطف کردن و ممنونشان هستیم که هوای مارو داشتن الان خیلی از کشور ها درگیر جنگ هست و خیلی کشور ها اصلا خودروی ملی ندارن بعدشم پولی نیست این پول ها ماشالله کیفیت خودروهامون به کوری چشم دشمنامون‌ که چشم ندارن پیشرفتمون رو ببینن هر روز بهتر میشه به به چقدر خوشگله بعدشم یه عده اندکی که دیدم در پیام ها اعلام ناراحتی کردن اولا واقعا اندک هستن دوما صبر پیشه کنید و خیر و مصلحتی در کار هست سوم اگر ناراحتی شما بیش از حد هست ممکن است دچار کم ایمان بودنتون به خدا باشه در آخر هم اگر نمیخواین می‌توانید انصراف بدهید در باز هست متقاضی هم زیاد در آخر میخوام که دست تک تک خادمین ملت رو ببوسم و ایول به خودروسازی کشورم
j4 اردیبهشت مشگی : نمایندگی سلیمانی پور شهر ری ۲۰ آبان شاسی ولی همچنان انتظار پشیمان از خرید
شریفی : میگم ببخشید من تو سامانه شاهین اتومات انتخاب نکردم اما الان تو جزئیات خرید که نگاه کردم زده اطلاعات برگشتی از خودرو ساز شاهین اتومات خدا هزاران بااااار لعنتشون کنه که ایجور به سرمون آوردن آخه ما اگه پول داشتیم از سایپا خاک بر سر چیزی نمیخریدیم
احمدوند t8 شهرری : بنده خیلی از این شرکت راضی هستم خرداد ماه t8 شصت روزه نوشتم تا الان تحویل نگرفتم یک ماه خورده ای هم از بیمه ماشینم میگذرد از خرید پشیمانم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امیر از اهواز : شما واست دعوتنامه اومده؟ منم دی هستم چیزی نیومده واسم
30 بان ارتقا مشکی : یعنی داداش فاکتور شدی تو؟
19شهریور مشکی : منم نشدم فعلا
19شهریور مشکی متالیک : منم 19 شهریورماه م . پلاک نشده
بابک : ممنون رضا جان،
ارتقا 30 ابان : نمیدونم چرا 19 اینقدر دارن طول میدن شانس ماعه روزا دیگه خیلی راحت تر فاکتور کرردن
19شهریور مشکی : منم 19شهریورم مشکی. فاکتور نشده
دنا 5 دنده : آقا داود سلام ، 1_تو تنظیمات برو و پخش فیلم در حالت رانندگی رو فعال کن 2_ احتمالا کلید قفل کودک شیشه های عقب رو فعال کردی اون دکمه رو بزن حل میشه
رضا ساینا : بهشون بگی گرون کردید ناراحت میشن میگن اصلاح قیمت کردیم گرون نکردیم وفقط دارن با کلمات بازی می‌کنند.
رضا ساینا : تحویل سال آینده مطمئن باشید باز افزایش قیمت داره