امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)9.76
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7.88
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسکی پره ای خنک شونده
ترمز عقبدیسک
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)455.8
عرض (سانتی‎‏متر)194.4
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146.0
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور155
بلوتوثدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
جی‏‎پی‏‎اس (GPS)دارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کنترل صدا روی فرماندارد
کروز کنترلدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
کمربند پیش کشندهدارد
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی36 ماه یا 60000 کیلومتر
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

168353 نظر

عباس
0

آقا من نمیخواستم اصلا نظر بدم ولی وقتی گفتی قضاوت کنید اومدم
من حق رو به رضا22 میدم حالا اون یه اشتباهی کرد و زود با عجله درمورد اسب بخار شما جواب داد ولی شما صدتا صوتی دادی تاکسی لندن واقعا جیلیه من داداشم تو انگلیس هستش بهش زنگ زدم خندید
آقا بسته خواهشن ازاین تاپیک برید بیرون ما درمورد دنا میخواهیم صحبت کنیم نه غیره
14:57  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
عباس
0

آقا من نمیخواستم اصلا نظر بدم ولی وقتی گفتی قضاوت کنید اومدم
من حق رو به رضا22 میدم حالا اون یه اشتباهی کرد و زود با عجله درمورد اسب بخار شما جواب داد ولی شما صدتا صوتی دادی تاکسی لندن واقعا جیلیه من داداشم تو انگلیس هستش بهش زنگ زدم خندید
آقا بسته خواهشن ازاین تاپیک برید بیرون ما درمورد دنا میخواهیم صحبت کنیم نه غیره
14:57  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

مشخصات xu7 روی 405 و پارس هیچ فرقی باهم نداره . اگر بحث تعویض سیستم ecu رو مطرح میکنید باید بدونید این تغییرات در حد چند نیوتن متری میتونند باعث بهبود یا کاهش گشتاور و اسب بخار یک موتور بشن . تفاوت در نحوه پاشش سوخت و سیستم Ecu از مگنتی مارلی به ساژم سبب افزایش حداکثر گشتاور از 110 در دور 2200 به میزان 125 در دور 3700 شد . اما این چیزی که شما میگی که گشتاور xu7 از 115 در دور 3200 تبدیل به 259 در دور 4500 !!! شده اصلا با تغییرات جزیی و تغییراتی مثل سیستم ecu و کویل و انژکتور و این چیزها قابل استحصال نیست . این مشخصات حتی از مشخصات یک موتور 2800 با 16 سوپاپ با نسبت تراکم 21 هم بالاتر هست . شما اگر خودت میتونی قبول کنی که گشتاور xu7 از گشتاور موتور زانتیا 1800 و الانترا هم وضعیت بهتری داره اوتوقت میتونی بیای و ادعا کنی که گشتاور xu7‌تغییر کرده . داداش من ، بارها و بارها پارس سوار شدم عملکرد موتورش با موتور سمند 405 هیچ فرقی نداره .
14:49  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

مشخصات xu7 روی 405 و پارس هیچ فرقی باهم نداره . اگر بحث تعویض سیستم ecu رو مطرح میکنید باید بدونید این تغییرات در حد چند نیوتن متری میتونند باعث بهبود یا کاهش گشتاور و اسب بخار یک موتور بشن . تفاوت در نحوه پاشش سوخت و سیستم Ecu از مگنتی مارلی به ساژم سبب افزایش حداکثر گشتاور از 110 در دور 2200 به میزان 125 در دور 3700 شد . اما این چیزی که شما میگی که گشتاور xu7 از 115 در دور 3200 تبدیل به 259 در دور 4500 !!! شده اصلا با تغییرات جزیی و تغییراتی مثل سیستم ecu و کویل و انژکتور و این چیزها قابل استحصال نیست . این مشخصات حتی از مشخصات یک موتور 2800 با 16 سوپاپ با نسبت تراکم 21 هم بالاتر هست . شما اگر خودت میتونی قبول کنی که گشتاور xu7 از گشتاور موتور زانتیا 1800 و الانترا هم وضعیت بهتری داره اوتوقت میتونی بیای و ادعا کنی که گشتاور xu7‌تغییر کرده . داداش من ، بارها و بارها پارس سوار شدم عملکرد موتورش با موتور سمند 405 هیچ فرقی نداره .
14:49  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
مجید
15

برادر من هم پارس xu7 دارم هم سمند ef7 نظر من بعد از ۱۰ سال پارس سواری و ۱۶ ماه رانندگی با ef7 اینه
1-ارزش سمند ef7 نسبت به امکانات و موتور خیلی بیشتر از ۳۰ میلیونه
۲- ایرودینامیک و پایداری سمند توی سرعت بالا تعجب برانگیزه
۳-مصرف پارس در مقایسه با ef7 واقعا بالاست (نزدیک به ۲ میلیون تفاوت هزینه سوخت در سال)
۳-پارس xu7 توی شهر مشکلی نداره ولی توی جاده یه خودروی ناتوانه
مهمتراز همه حس رانندگی با ef7 یه حس متفاوت با حس رانندگی با پیکان پراید و پژو داره
گزارش
پاسخ دادن
15:56  1394/08/24

رضا
0

مشخصات xu7 روی 405 و پارس هیچ فرقی باهم نداره . اگر بحث تعویض سیستم ecu رو مطرح میکنید باید بدونید این تغییرات در حد چند نیوتن متری میتونند باعث بهبود یا کاهش گشتاور و اسب بخار یک موتور بشن . تفاوت در نحوه پاشش سوخت و سیستم Ecu از مگنتی مارلی به ساژم سبب افزایش حداکثر گشتاور از 110 در دور 2200 به میزان 125 در دور 3700 شد . اما این چیزی که شما میگی که گشتاور xu7 از 115 در دور 3200 تبدیل به 259 در دور 4500 !!! شده اصلا با تغییرات جزیی و تغییراتی مثل سیستم ecu و کویل و انژکتور و این چیزها قابل استحصال نیست . این مشخصات حتی از مشخصات یک موتور 2800 با 16 سوپاپ با نسبت تراکم 21 هم بالاتر هست . شما اگر خودت میتونی قبول کنی که گشتاور xu7 از گشتاور موتور زانتیا 1800 و الانترا هم وضعیت بهتری داره اوتوقت میتونی بیای و ادعا کنی که گشتاور xu7‌تغییر کرده . داداش من ، بارها و بارها پارس سوار شدم عملکرد موتورش با موتور سمند 405 هیچ فرقی نداره .
14:49  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
جواد
0

آقای کاربر: REZA XU7 شماهم اشتباه زیاد داشتی
تو کشور لندن واقعا چه خودروهایی تاکسی هستن واقعا (جیلی )؟ فکرکنم بد سوتی دادی . لندن بیاد جیلی رو بکنه تاکسی؟
تو کشورچین همونطورکه رضا22 گفته بیشتر سراغ پورشه، یا فرانسوی با اصل و نصب میرن فقط 22 درصد از مردم چین خودروهای چینی دارن .
حالا خودت در مورد خودت قضاوت کن
.
.
.



1
14:48  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
جواد
0

آقای کاربر: REZA XU7 شماهم اشتباه زیاد داشتی
تو کشور لندن واقعا چه خودروهایی تاکسی هستن واقعا (جیلی )؟ فکرکنم بد سوتی دادی . لندن بیاد جیلی رو بکنه تاکسی؟
تو کشورچین همونطورکه رضا22 گفته بیشتر سراغ پورشه، یا فرانسوی با اصل و نصب میرن فقط 22 درصد از مردم چین خودروهای چینی دارن .
حالا خودت در مورد خودت قضاوت کن
.
.
.



1
14:48  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نریمان
1

سالار عزیز

چندین بار عرض کردم که این حرفهای شما دوره اش مربوط به 30 سال پیش بود ، الان با پیشرفت روزانه تکنولوژی ، نه خودروی اکونومیک ارزش یک عمر نگهداشتن را داره و نه خودروسازها اینگونه طراحی و تولید کرده اند ، در حال حاضر بهترین عمر 5 سال بدون مشکل میباشد. ، سود اصلی خودروسازها در تولید قطعه و خدمات پس از فروش هست .

امیرجان
بسته به نیازتان دارد .
- کیفیت داشبرد - هر دو از پلاستیک خشک زیاد استفاده کردند و سانتافه بهتر هست
- کیفیت ادوات داخلی - چرم جی اس به مراتب بهتر از سانتافه هست
- هندلینگ و توان و گشتاور : جی اس به لطف شاسی داینامیک ، از هر سه نظر بهتر از سانتافه و نرمتر هست
- استهلاک ام جی بسیار کمتر از کره ایها هست
- دست دوم کره ای ، استهلاکش گزینه قابل توجه ای میباشد
- با رعایت شرایط نگهداری خودروهای توربو دار ، موضوع کیفیت بنزین به راحتی قابل حل هست
- بازار فروش و خدمات پس از فروش ماشین های کره ای بهتر از ام جی هست
- لذت رانندگی خودروهای ام جی بهتر از کره ایها هست .
- قیمت جی اس در مقابل توسان و اسپرتیج که ضعیفتر هستند ، معقول میباشد.
- سانتافه بزرگتر هست
گزارش
پاسخ دادن
15:23  1394/08/24

جواد
0

آقای کاربر: REZA XU7 شماهم اشتباه زیاد داشتی
تو کشور لندن واقعا چه خودروهایی تاکسی هستن واقعا (جیلی )؟ فکرکنم بد سوتی دادی . لندن بیاد جیلی رو بکنه تاکسی؟
تو کشورچین همونطورکه رضا22 گفته بیشتر سراغ پورشه، یا فرانسوی با اصل و نصب میرن فقط 22 درصد از مردم چین خودروهای چینی دارن .
حالا خودت در مورد خودت قضاوت کن
.
.
.



1
14:48  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
فتح ا...
0

سلام
حدود یک ماه پیش یک پارس مدل 91 داشتم از ابتدا دست خودم بود ،یکی از دوستان گیر داد فروختمش یک مدت بی ماشین بودم رفتم دوباره یک پارس سال صفر خریدم که کاشکی نخریده بودم.قبلی فقط جعبه فرمانش مشکل کم داشت اما این یکی سرتا پا مشکلهاز روز اول داره روغن میریزه که نمایندگی گفت باید موتور باز بشه.سنسور دنده عقب توی سرما بوق یکسره میزنه.موتور بیش از حد میلرزه و صدا نا میزون میده.ضبطش یک دفعه مشکل پیدا کرد دادم برای تعمییر نمایندگیش.شیشه سمت راننده موقع پایین امدن بسختی پایین میاد .نمایندگی یادش رفته بود پیچای شیشه بالابر عقبو ببنده کلا از جاش در میامد کل گشتم پیچ پیدا کرد خودم بستم جاش.دندها نسبت به قبلی خیلی بد جا میره.کیفیت منتاژ ماشین و قطعاتش یک هزارم قبلی نیست .واقعا متاسفم و پشیمون که قبلی رو فروختم.فکر کردم صفر بخرم بهتره ولی واقعا بی کیفیته.
14:42  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
فتح ا...
0

سلام
حدود یک ماه پیش یک پارس مدل 91 داشتم از ابتدا دست خودم بود ،یکی از دوستان گیر داد فروختمش یک مدت بی ماشین بودم رفتم دوباره یک پارس سال صفر خریدم که کاشکی نخریده بودم.قبلی فقط جعبه فرمانش مشکل کم داشت اما این یکی سرتا پا مشکلهاز روز اول داره روغن میریزه که نمایندگی گفت باید موتور باز بشه.سنسور دنده عقب توی سرما بوق یکسره میزنه.موتور بیش از حد میلرزه و صدا نا میزون میده.ضبطش یک دفعه مشکل پیدا کرد دادم برای تعمییر نمایندگیش.شیشه سمت راننده موقع پایین امدن بسختی پایین میاد .نمایندگی یادش رفته بود پیچای شیشه بالابر عقبو ببنده کلا از جاش در میامد کل گشتم پیچ پیدا کرد خودم بستم جاش.دندها نسبت به قبلی خیلی بد جا میره.کیفیت منتاژ ماشین و قطعاتش یک هزارم قبلی نیست .واقعا متاسفم و پشیمون که قبلی رو فروختم.فکر کردم صفر بخرم بهتره ولی واقعا بی کیفیته.
14:42  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
فتح ا...
0

سلام
حدود یک ماه پیش یک پارس مدل 91 داشتم از ابتدا دست خودم بود ،یکی از دوستان گیر داد فروختمش یک مدت بی ماشین بودم رفتم دوباره یک پارس سال صفر خریدم که کاشکی نخریده بودم.قبلی فقط جعبه فرمانش مشکل کم داشت اما این یکی سرتا پا مشکلهاز روز اول داره روغن میریزه که نمایندگی گفت باید موتور باز بشه.سنسور دنده عقب توی سرما بوق یکسره میزنه.موتور بیش از حد میلرزه و صدا نا میزون میده.ضبطش یک دفعه مشکل پیدا کرد دادم برای تعمییر نمایندگیش.شیشه سمت راننده موقع پایین امدن بسختی پایین میاد .نمایندگی یادش رفته بود پیچای شیشه بالابر عقبو ببنده کلا از جاش در میامد کل گشتم پیچ پیدا کرد خودم بستم جاش.دندها نسبت به قبلی خیلی بد جا میره.کیفیت منتاژ ماشین و قطعاتش یک هزارم قبلی نیست .واقعا متاسفم و پشیمون که قبلی رو فروختم.فکر کردم صفر بخرم بهتره ولی واقعا بی کیفیته.
14:42  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
REZA
0


پارس lx بیست روزه تحویل گرفتم
در حال حرکت صدای صوت از چرخ های جلو میاد
اگه میتونید راهنمایی کنید ممنون می شم
در کل ماشین خوبیه
ولی کیفیت پایین کاملا احساس میشه
ولی از نظر امنیت بهتر از 206 هست
از نظر زیبایی بهتر از ال 90 هست
از نظر آبشن بهتر از سمند و 405 هست.
14:40  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
مسعود مس
0

ماشین منم که دنا این مشکل داشت بردم نمایندگی لنت پارسیان گذاشت خوب شد !
گزارش
پاسخ دادن
00:57  1395/03/11

کاربر: REZA XU7
0

آقایون عزیز، وجدانا خودتون در مورد رضا22 قضاوت کنید.
تو اون کامنتی که بنده گذاشتم و مشخصات فنی جیلی رو نوشتم ، اصلا از عدد 162 حرفی زدم؟؟؟ من نوشتم قدرتش 138 اسب بخار و گشتاورش 172 نیوتن متره.چندتا پست بالاترش رفیقتون اومده می گه تو که فرق بین گشتاور و توان رو نمی دونی نمی خواد برامن حرف بزنی!!! وجدانا ، چنین شخصی ارزش داره که آدم باهاش بحث کنه؟؟؟ ایشون اینقدر روی دنا تعصب داره که چشم هاش واقعا کور شده.
عالم و آدم می دونن که 4 ستاره ی ایمنی جیلی از موسسه تست تصادف اروپا هست ولی ایشون می گه از چینه و اعتباری بهش نیست و سمند از جیلی ایمن تره!!!!
انصافا که حرف زدن با این بشر مثل یس خوندنه تو گوش ...!!
ما هر چی می گیم ، دو دقیقه طول نمی کشه که فورا ده تا دلیل بنی اسرائیلی میاره تا حرف خودشو روی کرسی بنشونه.
14:33  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
0

آقایون عزیز، وجدانا خودتون در مورد رضا22 قضاوت کنید.
تو اون کامنتی که بنده گذاشتم و مشخصات فنی جیلی رو نوشتم ، اصلا از عدد 162 حرفی زدم؟؟؟ من نوشتم قدرتش 138 اسب بخار و گشتاورش 172 نیوتن متره.چندتا پست بالاترش رفیقتون اومده می گه تو که فرق بین گشتاور و توان رو نمی دونی نمی خواد برامن حرف بزنی!!! وجدانا ، چنین شخصی ارزش داره که آدم باهاش بحث کنه؟؟؟ ایشون اینقدر روی دنا تعصب داره که چشم هاش واقعا کور شده.
عالم و آدم می دونن که 4 ستاره ی ایمنی جیلی از موسسه تست تصادف اروپا هست ولی ایشون می گه از چینه و اعتباری بهش نیست و سمند از جیلی ایمن تره!!!!
انصافا که حرف زدن با این بشر مثل یس خوندنه تو گوش ...!!
ما هر چی می گیم ، دو دقیقه طول نمی کشه که فورا ده تا دلیل بنی اسرائیلی میاره تا حرف خودشو روی کرسی بنشونه.
14:33  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
0

آقایون عزیز، وجدانا خودتون در مورد رضا22 قضاوت کنید.
تو اون کامنتی که بنده گذاشتم و مشخصات فنی جیلی رو نوشتم ، اصلا از عدد 162 حرفی زدم؟؟؟ من نوشتم قدرتش 138 اسب بخار و گشتاورش 172 نیوتن متره.چندتا پست بالاترش رفیقتون اومده می گه تو که فرق بین گشتاور و توان رو نمی دونی نمی خواد برامن حرف بزنی!!! وجدانا ، چنین شخصی ارزش داره که آدم باهاش بحث کنه؟؟؟ ایشون اینقدر روی دنا تعصب داره که چشم هاش واقعا کور شده.
عالم و آدم می دونن که 4 ستاره ی ایمنی جیلی از موسسه تست تصادف اروپا هست ولی ایشون می گه از چینه و اعتباری بهش نیست و سمند از جیلی ایمن تره!!!!
انصافا که حرف زدن با این بشر مثل یس خوندنه تو گوش ...!!
ما هر چی می گیم ، دو دقیقه طول نمی کشه که فورا ده تا دلیل بنی اسرائیلی میاره تا حرف خودشو روی کرسی بنشونه.
14:33  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
مجید
0

کیه تواین تاپیک میگه جیلی آقا این تاپیک مخصوص دنا هست نه جییلی من با نظر رضا22 کاملا موافقم اگه جیلی خوب بود که تو کشورش فروش داشت
14:32  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
مجید
0

کیه تواین تاپیک میگه جیلی آقا این تاپیک مخصوص دنا هست نه جییلی من با نظر رضا22 کاملا موافقم اگه جیلی خوب بود که تو کشورش فروش داشت
14:32  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
مجید
0

کیه تواین تاپیک میگه جیلی آقا این تاپیک مخصوص دنا هست نه جییلی من با نظر رضا22 کاملا موافقم اگه جیلی خوب بود که تو کشورش فروش داشت
14:32  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

رضا22 مگه نگفته بودی خودت دنا معایبی داره ؟ هنوز نوشته است هست ؟ پس بگو از معایبش . مخصوصا از موتورش واسمون بگو
14:27  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
امین
8

سلام وحیدجان،قاعده کلی آب بندی ماشین صفراینه که تاکیلومتر1000باهاش مداراکنی،یعنی دورموتوراز2500الی3000بالاتر نره،البته بعضی از کارشناسان موتور اعتقاد دارند در موتورهای جدید مراحل آب بندی توسط خود کمپانی انجام میشه و تست مراحل سخت رو میگذرونه،با وسیله نقلیه بایدمدارا کنی وبه قول قدیمیها آهسته برو پیوسته برو،انشاالله مبارک باشه.
گزارش
پاسخ دادن
19:57  1394/08/24

حامد
0

رضا22 مگه نگفته بودی خودت دنا معایبی داره ؟ هنوز نوشته است هست ؟ پس بگو از معایبش . مخصوصا از موتورش واسمون بگو
14:27  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

رضا22 مگه نگفته بودی خودت دنا معایبی داره ؟ هنوز نوشته است هست ؟ پس بگو از معایبش . مخصوصا از موتورش واسمون بگو
14:27  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
0

بیشترین خودروهای توی چین مال کشور فرانسه یا دیگر کشورهای اروپایی هستن .
ظاهر تاکسی ها به صورت کلاسیک است؛ اما از نظر تکنولوژی و رفاه و راحتی ؛ این تاکسی ها در بالاترین سطح قرار دارند. همچنین تاکسی های ون مرسدس بنز و نیسان که از بالاترین و جدیدترین مدل های آنها می باشند ؛ در( لندن )تردد می کنند.
خب من تحقیقم رو انجام دادم حالا شما جواب بده
14:25  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
0

بیشترین خودروهای توی چین مال کشور فرانسه یا دیگر کشورهای اروپایی هستن .
ظاهر تاکسی ها به صورت کلاسیک است؛ اما از نظر تکنولوژی و رفاه و راحتی ؛ این تاکسی ها در بالاترین سطح قرار دارند. همچنین تاکسی های ون مرسدس بنز و نیسان که از بالاترین و جدیدترین مدل های آنها می باشند ؛ در( لندن )تردد می کنند.
خب من تحقیقم رو انجام دادم حالا شما جواب بده
14:25  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
سلمان
1

سلام
دعوت نامه من صادر شد
سود مشارکت بعد از صدور دعوت نامه اصلاح میشود
برای من شده ۲۲۴۸۰۰۰
گزارش
پاسخ دادن
22:24  1394/08/26

رضا22
0

بیشترین خودروهای توی چین مال کشور فرانسه یا دیگر کشورهای اروپایی هستن .
ظاهر تاکسی ها به صورت کلاسیک است؛ اما از نظر تکنولوژی و رفاه و راحتی ؛ این تاکسی ها در بالاترین سطح قرار دارند. همچنین تاکسی های ون مرسدس بنز و نیسان که از بالاترین و جدیدترین مدل های آنها می باشند ؛ در( لندن )تردد می کنند.
خب من تحقیقم رو انجام دادم حالا شما جواب بده
14:25  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
2

در پاسخ به دوستانی که پرسیده بودن مشکلات دنا چیه باید بگم یکی اندازشه که روندش توی شهری مثل تهران یکم سخته و نصب دوربین عقب تا حدی این مشکل رو حل میکنه البته همونطور که قبلا گفتم من این ماشینو براساس نوع استفادم که بیشتر بین شهری و مسافرتیه انتخاب کردم
دوم دستگیره هاشه که کمی لقه و در مورد موتور و شتابم باید بگم به عنوان یه سدان خانوادگی قابل قبوله و بنده که فعلا با دور موتور زیر 2600_2700 باهاش رانندگی میکنم(بخاطر آببندی) بامشکلی یا صدایی مواجه نشدم
و اگه بعدا موردی حتما با سایر دوستان در میون میذارم
14:21  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
فربد
0

نتیجه گیری نهایی از خواندن مطالب ، به هیچ عنوان ماشینی با موتور xu7 نخریم ، چون بعد از خوندن چندین صفحه متوجه شدم که عده ای دلال پارس و موتور های قدیمی دارن تو این صفحات موج میزنن و سعی در گمراه کردن مردم با مطالب غیر علمی و خلاف منطق دارن و کاملا مشخصه که این ها دستی در فروش خودرو های پارس در ایران دارن که به احتمال زیاد بازارشون در حال فرو پاشی است و میخوان با این کار ها در محیط نت جلوی فرو پاشی رو بگیرن .
14:11  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
فربد
0

نتیجه گیری نهایی از خواندن مطالب ، به هیچ عنوان ماشینی با موتور xu7 نخریم ، چون بعد از خوندن چندین صفحه متوجه شدم که عده ای دلال پارس و موتور های قدیمی دارن تو این صفحات موج میزنن و سعی در گمراه کردن مردم با مطالب غیر علمی و خلاف منطق دارن و کاملا مشخصه که این ها دستی در فروش خودرو های پارس در ایران دارن که به احتمال زیاد بازارشون در حال فرو پاشی است و میخوان با این کار ها در محیط نت جلوی فرو پاشی رو بگیرن .
14:11  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
فربد
0

نتیجه گیری نهایی از خواندن مطالب ، به هیچ عنوان ماشینی با موتور xu7 نخریم ، چون بعد از خوندن چندین صفحه متوجه شدم که عده ای دلال پارس و موتور های قدیمی دارن تو این صفحات موج میزنن و سعی در گمراه کردن مردم با مطالب غیر علمی و خلاف منطق دارن و کاملا مشخصه که این ها دستی در فروش خودرو های پارس در ایران دارن که به احتمال زیاد بازارشون در حال فرو پاشی است و میخوان با این کار ها در محیط نت جلوی فرو پاشی رو بگیرن .
14:11  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
0

توی نظر سنجی های انجام شده زیاد کسی از خودروهای چینی احساس رضایت نداره . چطور میشه خودرویی با اینهمه امکانات تولید کرد که مثلا خودرویی با همون امکانات ماشینهای (کره ای )در میاد مثلا
120 تا 130 میلیون (النترا) یا کم ارزونتر تویو تا یاریس که بعضی از امکانت جیلی رو هم شاید نداشته باشه .بعد جیلی 85 مییلیون تومن رو با افت قیمتی تا 15 میلیون خود کارخونه ارزونتر داره میده این افت قیمت کارخونه برای چیه ؟ توضیح بدبد
13:45  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

سلام دوستان چند تا سوال داشتم تو مدل h330 دکمه قفل مرکزی شیشه ها وجود نداره مثل قفل مرکزی درب ها و اینکه کسی ميدونه چرا با ريموت دکمه صندوق پران کار نمیکنه
به نظرتون نیاز هست روکش صندلی و فرمان عوض بشه يا نه.
مرسی
گزارش
پاسخ دادن
06:55  1394/08/27

رضا22
0

توی نظر سنجی های انجام شده زیاد کسی از خودروهای چینی احساس رضایت نداره . چطور میشه خودرویی با اینهمه امکانات تولید کرد که مثلا خودرویی با همون امکانات ماشینهای (کره ای )در میاد مثلا
120 تا 130 میلیون (النترا) یا کم ارزونتر تویو تا یاریس که بعضی از امکانت جیلی رو هم شاید نداشته باشه .بعد جیلی 85 مییلیون تومن رو با افت قیمتی تا 15 میلیون خود کارخونه ارزونتر داره میده این افت قیمت کارخونه برای چیه ؟ توضیح بدبد
13:45  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
0

توی نظر سنجی های انجام شده زیاد کسی از خودروهای چینی احساس رضایت نداره . چطور میشه خودرویی با اینهمه امکانات تولید کرد که مثلا خودرویی با همون امکانات ماشینهای (کره ای )در میاد مثلا
120 تا 130 میلیون (النترا) یا کم ارزونتر تویو تا یاریس که بعضی از امکانت جیلی رو هم شاید نداشته باشه .بعد جیلی 85 مییلیون تومن رو با افت قیمتی تا 15 میلیون خود کارخونه ارزونتر داره میده این افت قیمت کارخونه برای چیه ؟ توضیح بدبد
13:45  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

دو دسته افراد هستن که همش دنبال این هستن که ثابت کنند ماشین خوبی خریدن . یکی افرادی که ماشین چینی خریدن . دوم افرادی که ماشین با موتور ef7 خریدن . ماشین های چینی و ef7 دقیقا مثل هم ماشین ها و موتورهای کم ارزشی هستن که قطعات کمیاب و بی کیفیت دارن و بازار فروش دست دومشون هم خیلی بد هستش
13:44  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

دو دسته افراد هستن که همش دنبال این هستن که ثابت کنند ماشین خوبی خریدن . یکی افرادی که ماشین چینی خریدن . دوم افرادی که ماشین با موتور ef7 خریدن . ماشین های چینی و ef7 دقیقا مثل هم ماشین ها و موتورهای کم ارزشی هستن که قطعات کمیاب و بی کیفیت دارن و بازار فروش دست دومشون هم خیلی بد هستش
13:44  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

دو دسته افراد هستن که همش دنبال این هستن که ثابت کنند ماشین خوبی خریدن . یکی افرادی که ماشین چینی خریدن . دوم افرادی که ماشین با موتور ef7 خریدن . ماشین های چینی و ef7 دقیقا مثل هم ماشین ها و موتورهای کم ارزشی هستن که قطعات کمیاب و بی کیفیت دارن و بازار فروش دست دومشون هم خیلی بد هستش
13:44  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Reza
8

در مقایسه با پارس ،405 خیلی ساده س.
تهویه ی 405 دستیه ولی پارس اتوماتیکه.
پارس دکمه های کنترلی روی فرمان داره ولی 405 نداره
پارس کنسول صندلی عقب داره ولی 405 نداره
پارس موبایل هندزفری داره داره ولی 405 نداره
بالابر شیشه های عقب 405 دستیه
405 بلندگوی عقب نداره
در کل امکاناتش نسبت به پارس کمتره.
گزارش
پاسخ دادن
07:19  1394/08/24

کاربر: REZA XU7
0

لطفا این صفحه رو ببین و به اون 4 ستاره توجه کن و اگه سواد داری بخون که نوشته EURO NCAP
http://www.geelran.com/cars/emgrand7-at
13:38  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
0

لطفا این صفحه رو ببین و به اون 4 ستاره توجه کن و اگه سواد داری بخون که نوشته EURO NCAP
http://www.geelran.com/cars/emgrand7-at
13:38  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
0

لطفا این صفحه رو ببین و به اون 4 ستاره توجه کن و اگه سواد داری بخون که نوشته EURO NCAP
http://www.geelran.com/cars/emgrand7-at
13:38  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
0

http://www.geelran.com/cars/emgrand7-at
13:26  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
0

http://www.geelran.com/cars/emgrand7-at
13:26  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
0

http://www.geelran.com/cars/emgrand7-at
13:26  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
2

JLY - 4G18
تيپ موتور L4 16 V CVVT DOHC
حجم موتور (cc) 1792
توان موتور (Hp/rpm) 138/6200
گشتاور موتور (Nm/rpm) 172/4200
بيشينه سرعت (Km/h) 185
نوع جعبه دنده
توان موتور جیلی 138 اسب بخار
توکه هنوز فرق بین گشتاور و توان موتور نمیدونی اومدی برای من چی میگی و حتی تو شاسی بلندش که 2400 سی سی هست 162 توانش هست .
خواهشن کم حرف بزن
13:24  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

سلام از چه طریقی رنگ را تغییر دادید
گزارش
پاسخ دادن
19:24  1402/06/13

کاربر: REZA XU7
0

آقای رضا22 ، این صفحه رو ببین و حتما حتما حتما به اون 4 ستاره دقت کن و ببین که نوشته EURO NCAP. بعدشم بیا بگو اینا الکیه و قبول ندارم!!! سمند از این ایمن تره!
13:13  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
0

آقای رضا22 ، این صفحه رو ببین و حتما حتما حتما به اون 4 ستاره دقت کن و ببین که نوشته EURO NCAP. بعدشم بیا بگو اینا الکیه و قبول ندارم!!! سمند از این ایمن تره!
13:13  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
0

آقای رضا22 ، این صفحه رو ببین و حتما حتما حتما به اون 4 ستاره دقت کن و ببین که نوشته EURO NCAP. بعدشم بیا بگو اینا الکیه و قبول ندارم!!! سمند از این ایمن تره!
13:13  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
0

آقای رضا 22 ، به قول آقا رضا واقعا حرف زدن با تو فایده نداره.
مرد حسابی تست تصادف جیلی رو که ببینی ، اولش می نویسه EURO NCAP !!! یعنی موسسه ی تست تصادف *اروپا* که معتبرترین موسسه برای تست تصادف هست.جیلی در موسسه ی تست تصادف چین تونسته هر 5 ستاره رو دریافت کنه و در موسسه تست تصادف اروپا تونسته 4 ستاره دریافت کنه.اگه سمند رو با همون شرایط جیلی تست می کردن ( سرعت ماشین و شدت ضربه) ، مطمئن باش ازش چیزی نمی موند.الکی خودتو گول نزن.واقعیت ها رو قبول کن.
لطفا ، ازت خواهش می کنم وقتی در مورد یه سری مسائل اطلاعات نداری حرف نزن.مجبورت نکردن که!!!
13:09  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
0

آقای رضا 22 ، به قول آقا رضا واقعا حرف زدن با تو فایده نداره.
مرد حسابی تست تصادف جیلی رو که ببینی ، اولش می نویسه EURO NCAP !!! یعنی موسسه ی تست تصادف *اروپا* که معتبرترین موسسه برای تست تصادف هست.جیلی در موسسه ی تست تصادف چین تونسته هر 5 ستاره رو دریافت کنه و در موسسه تست تصادف اروپا تونسته 4 ستاره دریافت کنه.اگه سمند رو با همون شرایط جیلی تست می کردن ( سرعت ماشین و شدت ضربه) ، مطمئن باش ازش چیزی نمی موند.الکی خودتو گول نزن.واقعیت ها رو قبول کن.
لطفا ، ازت خواهش می کنم وقتی در مورد یه سری مسائل اطلاعات نداری حرف نزن.مجبورت نکردن که!!!
13:09  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
0

آقای رضا 22 ، به قول آقا رضا واقعا حرف زدن با تو فایده نداره.
مرد حسابی تست تصادف جیلی رو که ببینی ، اولش می نویسه EURO NCAP !!! یعنی موسسه ی تست تصادف *اروپا* که معتبرترین موسسه برای تست تصادف هست.جیلی در موسسه ی تست تصادف چین تونسته هر 5 ستاره رو دریافت کنه و در موسسه تست تصادف اروپا تونسته 4 ستاره دریافت کنه.اگه سمند رو با همون شرایط جیلی تست می کردن ( سرعت ماشین و شدت ضربه) ، مطمئن باش ازش چیزی نمی موند.الکی خودتو گول نزن.واقعیت ها رو قبول کن.
لطفا ، ازت خواهش می کنم وقتی در مورد یه سری مسائل اطلاعات نداری حرف نزن.مجبورت نکردن که!!!
13:09  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

آقای رضا22 مگه خودت نگفتی دنا مشکلاتی هم داره . چند مورد از این مشکلاتش رو بگو واسه ما
13:04  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

آقای رضا22 مگه خودت نگفتی دنا مشکلاتی هم داره . چند مورد از این مشکلاتش رو بگو واسه ما
13:04  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

آقای رضا22 مگه خودت نگفتی دنا مشکلاتی هم داره . چند مورد از این مشکلاتش رو بگو واسه ما
13:04  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مریم جی4 سفید : سلام دوستان... از ثبت نامی های 30 آذر که تحویل 60 روزه و قسطی بوده کسی فاکتور شده ؟ تحویل سیستمی من 13 آذر بوده ولی هنوز خبری نیست ..😞متاسفانه ..
شاهین : سلام کسایی که عدم پرداخت براشون زده تو سایت یکپارچه هنوز همونه درستش نکردن ؟
Mahdi : سلام دوستان من x5 شهریور ثبت نام کردم ولی تا حالا خبری نشده زنگ زدم هیچ جوابی ندادن کسی خبری داره
قاسم : ۱۲درصد سالیانست ، برای هروز باید ۱۲رو تقسیم بر ۱۲ماه کنی که میشه یک ، و یک رو تقسیم بر سی روز کنی ،عددی که بدست میاد درصد سود روز شماره
X5 : مدل چند خورد از شما
ایکس پنج اردیبهشت ماه : سلام دوستان بنده ثبت نامی اردیبهشت هستم 21این ماه شاسی شد امروز هم بیمه شد. بنده در سایت کرمان موتور نگاه میکنم ولی شماره شاسی اونجا درج نشده نمیدونم مدل 403 شده یا 404 لطفاً هر کسی اطلاع داره بنده رو راهنمایی کنه
Smeb : سایت fcs.nioc شرکت نفت درخواست کارت سوخت بدهید، کمتر از دو هفته میاد دم در خونه‌تون از طریق پلیس + ۱۰ ممکنه ۴۰ روز طول بکشه. برای من یه هفته ای اومد.
شاهینG ۱۴آذر : امروزرفتم ازشرکت گفتن سانروف ندارن برامون فاکتورنشده معلوم نیست کی بفرستن
امیر J4 ثبت نام آذر ۱۴۰۳ : سلام ۲۱ آذر ثبت نام ۱۲ اسفند فاکتور و شاسی ۱۹ اسفند پلاک ۲۰ اسفند تحویل مدارک تماس گرفتن برای فردا برم تحویل بگیرم. ان شاالله همه ی دوستان ماشینشون رو تحویل بگیرن.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
توحید ارومیه : خطاب به رحیمی جان.داداش من چند بار گفتم تا 27اسند فاکتور میکنن.امروز اخرین روز هست.اما فردا هم احتمال 50.50فاکتور بکنن.چون از برنامه عقب هستن.فردا فاکتور کنن باز چیزی حدود 250نفر فاکتور میشه
توحید ارومیه : تکمیل وجه 4بهمن پیش فروش .ممنونم.نظر لطف شما هست
توحید ارومیه : هیچی تحویل نمیدن.برگ سبز و کارت ماشین رو پست میاره.برگ کمپانی و بیمه رو از نمایندگی میگیری
ساینا پیش فروش : مراد کی میگه 9 اسفندماه طرح مادارن فاکتور شدم
میثم : 5 دنده هست
توحید ارومیه : دوستان یکی هم با اسم های مختلف پیام های دروغ میذاره.الانم با اسم عسل نوشته 8بهمن فاکتور شدم.شما فرض کنید راست میگه
توحید ارومیه : خطاب به مهدی.احتمال خیلی کمه چون هنوز 4بهمن تموم نشده.بعدش 5و6بهمن هم هستن.5بهمن تعطیل بوده تعدادش خیلی کمه.اما 6بهمن تعداد زیاد هست
207 مشکی آبنوس بوشهر : من دیروز فاکتور شدم تا 30 اسفند ماشین میدن بهم یا میر واسه سال جدید
207 مشکی آبنوس بوشهر : سلام من واریزی 16دی دیروز 26دی فاکتور شدم
ساینا : منم مثل شما از طریق تماس با سایپا میشه فهمید فاکتور شده و از طریق برنامه پلیس من پلاک