امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)9.76
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7.88
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسکی پره ای خنک شونده
ترمز عقبدیسک
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)455.8
عرض (سانتی‎‏متر)194.4
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146.0
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور155
بلوتوثدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
جی‏‎پی‏‎اس (GPS)دارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کنترل صدا روی فرماندارد
کروز کنترلدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
کمربند پیش کشندهدارد
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی36 ماه یا 60000 کیلومتر
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

168362 نظر

کاربر: REZA XU7
0

آقای رضا22 ، این صفحه رو ببین و حتما حتما حتما به اون 4 ستاره دقت کن و ببین که نوشته EURO NCAP. بعدشم بیا بگو اینا الکیه و قبول ندارم!!! سمند از این ایمن تره!
13:13  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
0

آقای رضا22 ، این صفحه رو ببین و حتما حتما حتما به اون 4 ستاره دقت کن و ببین که نوشته EURO NCAP. بعدشم بیا بگو اینا الکیه و قبول ندارم!!! سمند از این ایمن تره!
13:13  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
0

آقای رضا22 ، این صفحه رو ببین و حتما حتما حتما به اون 4 ستاره دقت کن و ببین که نوشته EURO NCAP. بعدشم بیا بگو اینا الکیه و قبول ندارم!!! سمند از این ایمن تره!
13:13  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
0

آقای رضا 22 ، به قول آقا رضا واقعا حرف زدن با تو فایده نداره.
مرد حسابی تست تصادف جیلی رو که ببینی ، اولش می نویسه EURO NCAP !!! یعنی موسسه ی تست تصادف *اروپا* که معتبرترین موسسه برای تست تصادف هست.جیلی در موسسه ی تست تصادف چین تونسته هر 5 ستاره رو دریافت کنه و در موسسه تست تصادف اروپا تونسته 4 ستاره دریافت کنه.اگه سمند رو با همون شرایط جیلی تست می کردن ( سرعت ماشین و شدت ضربه) ، مطمئن باش ازش چیزی نمی موند.الکی خودتو گول نزن.واقعیت ها رو قبول کن.
لطفا ، ازت خواهش می کنم وقتی در مورد یه سری مسائل اطلاعات نداری حرف نزن.مجبورت نکردن که!!!
13:09  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
0

آقای رضا 22 ، به قول آقا رضا واقعا حرف زدن با تو فایده نداره.
مرد حسابی تست تصادف جیلی رو که ببینی ، اولش می نویسه EURO NCAP !!! یعنی موسسه ی تست تصادف *اروپا* که معتبرترین موسسه برای تست تصادف هست.جیلی در موسسه ی تست تصادف چین تونسته هر 5 ستاره رو دریافت کنه و در موسسه تست تصادف اروپا تونسته 4 ستاره دریافت کنه.اگه سمند رو با همون شرایط جیلی تست می کردن ( سرعت ماشین و شدت ضربه) ، مطمئن باش ازش چیزی نمی موند.الکی خودتو گول نزن.واقعیت ها رو قبول کن.
لطفا ، ازت خواهش می کنم وقتی در مورد یه سری مسائل اطلاعات نداری حرف نزن.مجبورت نکردن که!!!
13:09  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
0

آقای رضا 22 ، به قول آقا رضا واقعا حرف زدن با تو فایده نداره.
مرد حسابی تست تصادف جیلی رو که ببینی ، اولش می نویسه EURO NCAP !!! یعنی موسسه ی تست تصادف *اروپا* که معتبرترین موسسه برای تست تصادف هست.جیلی در موسسه ی تست تصادف چین تونسته هر 5 ستاره رو دریافت کنه و در موسسه تست تصادف اروپا تونسته 4 ستاره دریافت کنه.اگه سمند رو با همون شرایط جیلی تست می کردن ( سرعت ماشین و شدت ضربه) ، مطمئن باش ازش چیزی نمی موند.الکی خودتو گول نزن.واقعیت ها رو قبول کن.
لطفا ، ازت خواهش می کنم وقتی در مورد یه سری مسائل اطلاعات نداری حرف نزن.مجبورت نکردن که!!!
13:09  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

آقای رضا22 مگه خودت نگفتی دنا مشکلاتی هم داره . چند مورد از این مشکلاتش رو بگو واسه ما
13:04  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

آقای رضا22 مگه خودت نگفتی دنا مشکلاتی هم داره . چند مورد از این مشکلاتش رو بگو واسه ما
13:04  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

آقای رضا22 مگه خودت نگفتی دنا مشکلاتی هم داره . چند مورد از این مشکلاتش رو بگو واسه ما
13:04  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
0

کاربر: REZA XU7
منظور این جمله ت یعنی چی؟ استاد غلط
مي شه اما سمند تا همين پارسال به زور يه ايربگ داشت و الان با اجبار ( پليسه) كه دوتا ايربگ داره.
یعنی پذیرفته ؟ یا پلیسه؟
12:57  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
0

کاربر: REZA XU7
منظور این جمله ت یعنی چی؟ استاد غلط
مي شه اما سمند تا همين پارسال به زور يه ايربگ داشت و الان با اجبار ( پليسه) كه دوتا ايربگ داره.
یعنی پذیرفته ؟ یا پلیسه؟
12:57  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
0

کاربر: REZA XU7
منظور این جمله ت یعنی چی؟ استاد غلط
مي شه اما سمند تا همين پارسال به زور يه ايربگ داشت و الان با اجبار ( پليسه) كه دوتا ايربگ داره.
یعنی پذیرفته ؟ یا پلیسه؟
12:57  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
0

کاربر: REZA XU7
کاربرمحترم اولا سعی کن همیشه خودت باشی وپاچه خواری کسی رو نکنی دوم من این تست تصادف رو تو آپارات دیدم و واقعی هم بود
حالا جیلی میخواد 15 ستاره داشته باشه اون به من مربوط نیست میتونی بری از شرکتی که همچین تست تصادف رو گرفته شکایت کنی .
دوم ما اینجا نیومدیم که( از همدیگه غلط دیکته ای بگیریم )
سوم خودروی چینی جیلی 4 ستارشو از خود موسسه ای توی چین گرفته نه تو اروپا
و نمیدونم میدونی یا نه که دارای اعتبار چندانی به این 4 ستاره بودنش نیست
12:51  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
0

کاربر: REZA XU7
کاربرمحترم اولا سعی کن همیشه خودت باشی وپاچه خواری کسی رو نکنی دوم من این تست تصادف رو تو آپارات دیدم و واقعی هم بود
حالا جیلی میخواد 15 ستاره داشته باشه اون به من مربوط نیست میتونی بری از شرکتی که همچین تست تصادف رو گرفته شکایت کنی .
دوم ما اینجا نیومدیم که( از همدیگه غلط دیکته ای بگیریم )
سوم خودروی چینی جیلی 4 ستارشو از خود موسسه ای توی چین گرفته نه تو اروپا
و نمیدونم میدونی یا نه که دارای اعتبار چندانی به این 4 ستاره بودنش نیست
12:51  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
حمید
2

سوییچ رو ببندید و دستتون رو روی شاستی کیلومتر نگه دارید .همزمان که شاستی رو فشار میدید سوییچ رو باز کنید و نگه دارید تا چراغ سرویس خاموش بشه.
گزارش
پاسخ دادن
02:44  1397/06/05

حمید
3

سلام دوستان مدتی 110 سه سیلندر گرفتم ولی واسه دنده کشی مشکل دارم بهترین دور متور برای تعویض دنده در مدل سه سلندر رو چه دور متوریه ممنون میشم راهنمایی کنید.البته من خودم رو 3000 تا عوض میکنم ولی بعضی ها میگن تا 4000 تا به بعد عوض کن.
گزارش
پاسخ دادن
02:49  1397/06/05

رضا22
0

کاربر: REZA XU7
کاربرمحترم اولا سعی کن همیشه خودت باشی وپاچه خواری کسی رو نکنی دوم من این تست تصادف رو تو آپارات دیدم و واقعی هم بود
حالا جیلی میخواد 15 ستاره داشته باشه اون به من مربوط نیست میتونی بری از شرکتی که همچین تست تصادف رو گرفته شکایت کنی .
دوم ما اینجا نیومدیم که( از همدیگه غلط دیکته ای بگیریم )
سوم خودروی چینی جیلی 4 ستارشو از خود موسسه ای توی چین گرفته نه تو اروپا
و نمیدونم میدونی یا نه که دارای اعتبار چندانی به این 4 ستاره بودنش نیست
12:51  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
0

کاربر:کاربر: REZA XU7
درضمن خودورهای چینی اگه خودرو بودن که فروشش تو اروپا خوب میشد .نه کشورهای مثل شاخ آفریقا ، ایران ، و کشورهای جهان سوم وغیره حتی خود مردم چین هم تمایلی به خرید خودروهای چینی ندارن . من یه خودروی آشغالی ایرانی رو به کل کارخونه جیلی نمیدم که همش کپی برداری و ازسرو ته مواد میزنن تا این خودرو کم خرج دربیاد
12:47  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
0

کاربر:کاربر: REZA XU7
درضمن خودورهای چینی اگه خودرو بودن که فروشش تو اروپا خوب میشد .نه کشورهای مثل شاخ آفریقا ، ایران ، و کشورهای جهان سوم وغیره حتی خود مردم چین هم تمایلی به خرید خودروهای چینی ندارن . من یه خودروی آشغالی ایرانی رو به کل کارخونه جیلی نمیدم که همش کپی برداری و ازسرو ته مواد میزنن تا این خودرو کم خرج دربیاد
12:47  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
0

کاربر:کاربر: REZA XU7
درضمن خودورهای چینی اگه خودرو بودن که فروشش تو اروپا خوب میشد .نه کشورهای مثل شاخ آفریقا ، ایران ، و کشورهای جهان سوم وغیره حتی خود مردم چین هم تمایلی به خرید خودروهای چینی ندارن . من یه خودروی آشغالی ایرانی رو به کل کارخونه جیلی نمیدم که همش کپی برداری و ازسرو ته مواد میزنن تا این خودرو کم خرج دربیاد
12:47  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
احسان
0

با سلام من یه دستگاه دنا مدل اردیبهشت 94 دارم ، گذاشتم برای فروش . 23000 کارکرد . بدون رنگ و ضربه و تمیز ، سرویس 20 هزارشم که شامل تعویض روغن و شمع و لنت و ... میشه رو هم که تازه انجام دادم . تا اردیبهشت 96 هم بیمه و گارانتی داره . اگر کسی تمایل داره در خدمتم
12:24  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

ببینید من از دوستانی که دنا دارن و ادعا میکنند که موتور ef7‌روی دنا با ef7‌روی سمند فرق جدی داره و گشتاورش به طور قابل توجهی تغییر کرده خواستم خودشون برن بررسی کنند و دلیلش رو پیدا کنند و بیان اینجا بگن تا ما هم یاد بگیریم نکته جدیدی رو . یا حداقل مدرکی از خود ایرانخودرو ارایه بدن که جایی گفته که موتور ef7 رو برای دنا تغییر اساسی داده و مشکل گشتاور دور پایینش رو حل کرده . گفتم هم دلایل فنی و مکانیکی ذکر کنید نه اینکه حرف کلی بزنید که مثلا قطعات بهتر نصب شده و از این حرفها . خوب اگر اهل منطق و تحقیق هستید برید دلیل رو پیدا کنید و بیاید به ما هم بگید تا ما هم یاد بگیریم . تا زمانی که بخواید با تعصب بحث کنید جواب ها هم همه با تعصب میشه و چیزی عاید نمیشه . الان این بهترین راه هست برای جلوگیری از بحث تعصبی . شما خودتون برید دلیل فنی واقعی پیدا کنید و اینجا بگید که چرا میگید موتور دنا با موتور سمند تفاوت اساسی از نظر گشتاور کرده ؟ چه تفاوتی در ساختار موتور ایجاد شده که اینهمه از نظر گشتاور میگید تغییر کرده
12:17  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

ببینید من از دوستانی که دنا دارن و ادعا میکنند که موتور ef7‌روی دنا با ef7‌روی سمند فرق جدی داره و گشتاورش به طور قابل توجهی تغییر کرده خواستم خودشون برن بررسی کنند و دلیلش رو پیدا کنند و بیان اینجا بگن تا ما هم یاد بگیریم نکته جدیدی رو . یا حداقل مدرکی از خود ایرانخودرو ارایه بدن که جایی گفته که موتور ef7 رو برای دنا تغییر اساسی داده و مشکل گشتاور دور پایینش رو حل کرده . گفتم هم دلایل فنی و مکانیکی ذکر کنید نه اینکه حرف کلی بزنید که مثلا قطعات بهتر نصب شده و از این حرفها . خوب اگر اهل منطق و تحقیق هستید برید دلیل رو پیدا کنید و بیاید به ما هم بگید تا ما هم یاد بگیریم . تا زمانی که بخواید با تعصب بحث کنید جواب ها هم همه با تعصب میشه و چیزی عاید نمیشه . الان این بهترین راه هست برای جلوگیری از بحث تعصبی . شما خودتون برید دلیل فنی واقعی پیدا کنید و اینجا بگید که چرا میگید موتور دنا با موتور سمند تفاوت اساسی از نظر گشتاور کرده ؟ چه تفاوتی در ساختار موتور ایجاد شده که اینهمه از نظر گشتاور میگید تغییر کرده
12:17  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

ببینید من از دوستانی که دنا دارن و ادعا میکنند که موتور ef7‌روی دنا با ef7‌روی سمند فرق جدی داره و گشتاورش به طور قابل توجهی تغییر کرده خواستم خودشون برن بررسی کنند و دلیلش رو پیدا کنند و بیان اینجا بگن تا ما هم یاد بگیریم نکته جدیدی رو . یا حداقل مدرکی از خود ایرانخودرو ارایه بدن که جایی گفته که موتور ef7 رو برای دنا تغییر اساسی داده و مشکل گشتاور دور پایینش رو حل کرده . گفتم هم دلایل فنی و مکانیکی ذکر کنید نه اینکه حرف کلی بزنید که مثلا قطعات بهتر نصب شده و از این حرفها . خوب اگر اهل منطق و تحقیق هستید برید دلیل رو پیدا کنید و بیاید به ما هم بگید تا ما هم یاد بگیریم . تا زمانی که بخواید با تعصب بحث کنید جواب ها هم همه با تعصب میشه و چیزی عاید نمیشه . الان این بهترین راه هست برای جلوگیری از بحث تعصبی . شما خودتون برید دلیل فنی واقعی پیدا کنید و اینجا بگید که چرا میگید موتور دنا با موتور سمند تفاوت اساسی از نظر گشتاور کرده ؟ چه تفاوتی در ساختار موتور ایجاد شده که اینهمه از نظر گشتاور میگید تغییر کرده
12:17  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
0

راهنمای - دیسک چرخهای خودروی من(دنا) نسبت به پراید که قبلاٌ داشته ام . داغتر است.آیابخاطره ترمز های ای بی اس است. البته مشکلی با این مورد ندارم
11:03  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
0

ببین رضا خواهشن این بحث ها رو تموم کن بیشتر حرفات دروغه واصلا اینطوریکه تو میگی نیست .
اگه تو واقعا آدم فنی بودی باید خیلی افتاده تر ازاینها باشی باید بیایی کساییکه مشکل پیداکردن ، مشکلشونو حل کنی نه اینکه به این مشکلات دامن بزنی .
تمام خودروهای داخلی دارای یسری مشکلات هستند حتی ال 90 .
ماهم نمیگیم که دنا هیچ مشکلی نداره ، مشکلات داره ولی بهتراز ماشینهای هم رده خودش هست .
اینقدرهم بخودت نناز کسایی هستند که تو انگشت کوچیکشون هم نمیشی چه برسه بهت بگن (مهندس)
10:35  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
محمد رضا
0

ثبت نام ۱۳ خرداد تحویل بهمن
گزارش
پاسخ دادن
20:36  1397/09/30

حسن اس۵
0

ثبت ناگ۲/۱۵ تکمیل وجه۸آذرفعلاهیچ خبری نیست
گزارش
پاسخ دادن
19:28  1397/10/01

رضا22
0

ببین رضا خواهشن این بحث ها رو تموم کن بیشتر حرفات دروغه واصلا اینطوریکه تو میگی نیست .
اگه تو واقعا آدم فنی بودی باید خیلی افتاده تر ازاینها باشی باید بیایی کساییکه مشکل پیداکردن ، مشکلشونو حل کنی نه اینکه به این مشکلات دامن بزنی .
تمام خودروهای داخلی دارای یسری مشکلات هستند حتی ال 90 .
ماهم نمیگیم که دنا هیچ مشکلی نداره ، مشکلات داره ولی بهتراز ماشینهای هم رده خودش هست .
اینقدرهم بخودت نناز کسایی هستند که تو انگشت کوچیکشون هم نمیشی چه برسه بهت بگن (مهندس)
10:35  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
0

ببین رضا خواهشن این بحث ها رو تموم کن بیشتر حرفات دروغه واصلا اینطوریکه تو میگی نیست .
اگه تو واقعا آدم فنی بودی باید خیلی افتاده تر ازاینها باشی باید بیایی کساییکه مشکل پیداکردن ، مشکلشونو حل کنی نه اینکه به این مشکلات دامن بزنی .
تمام خودروهای داخلی دارای یسری مشکلات هستند حتی ال 90 .
ماهم نمیگیم که دنا هیچ مشکلی نداره ، مشکلات داره ولی بهتراز ماشینهای هم رده خودش هست .
اینقدرهم بخودت نناز کسایی هستند که تو انگشت کوچیکشون هم نمیشی چه برسه بهت بگن (مهندس)
10:35  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
یوسف
0

از هر کی میپرسم میگم ماشین چی بگیرم میگه دنا بگیر پس این مخالفها اینجا چی میگن . هر کی ماشین دنا داره و نداره بهم میگه دنا بگیر
10:07  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
یوسف
0

از هر کی میپرسم میگم ماشین چی بگیرم میگه دنا بگیر پس این مخالفها اینجا چی میگن . هر کی ماشین دنا داره و نداره بهم میگه دنا بگیر
10:07  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
یوسف
0

از هر کی میپرسم میگم ماشین چی بگیرم میگه دنا بگیر پس این مخالفها اینجا چی میگن . هر کی ماشین دنا داره و نداره بهم میگه دنا بگیر
10:07  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
0

عجب مهندسیه این رضای شما مدرکشو از کجاگرفته؟؟ لابد از نمایشگاه اتومبیل سر کوچه مشت حیدر گرفته .
10:01  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
0

عجب مهندسیه این رضای شما مدرکشو از کجاگرفته؟؟ لابد از نمایشگاه اتومبیل سر کوچه مشت حیدر گرفته .
10:01  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
0

عجب مهندسیه این رضای شما مدرکشو از کجاگرفته؟؟ لابد از نمایشگاه اتومبیل سر کوچه مشت حیدر گرفته .
10:01  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
4

آقا رضا منظورم از تست تصادف سمند و جیای این نبود که اینها باهم تصادف کردن.
توی این تست تصادف هرکدوم جداگانه آزمایش شد و می خواست نشون بده که مثلا سمند هم ایمنی خوبی داره و حتی بهتراز جیلی که حدود 75 تا 85 میلیون قیمت داره .بازم اگه متوجه نشدی در خدمتم
09:46  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

فقط میوتم بگم متاسفم برای عده ای از این دنا سواران متعصب که حتی قدرت بحث فنی هم ندارن و میان نظرات دیگران رو کپی کرده و برای تخریب نویسنده جاهایی از متن رو تغییر میدن . این نشان دهنده شکست کامل این طرفداران دنا در زمینه بحث فنی هست
09:37  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

فقط میوتم بگم متاسفم برای عده ای از این دنا سواران متعصب که حتی قدرت بحث فنی هم ندارن و میان نظرات دیگران رو کپی کرده و برای تخریب نویسنده جاهایی از متن رو تغییر میدن . این نشان دهنده شکست کامل این طرفداران دنا در زمینه بحث فنی هست
09:37  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

فقط میوتم بگم متاسفم برای عده ای از این دنا سواران متعصب که حتی قدرت بحث فنی هم ندارن و میان نظرات دیگران رو کپی کرده و برای تخریب نویسنده جاهایی از متن رو تغییر میدن . این نشان دهنده شکست کامل این طرفداران دنا در زمینه بحث فنی هست
09:37  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
آریایی منش
0

چه پیج مزخرفی. همش دلال بازیه. یه مشت بخت برگشته حسود که این ماشینو ندارن ریختن تو این پیج. خواهشا نت رو با دلال گری خراب نکنید. دلال ها اگه کارشون خوب بود بجای ربا و ریا به فکر پیشرفت بودن. یا حق
20:49  1395/03/09
گزارش
پاسخ دادن
مهرداد
1

سلام دوستان کسی میدونه معنی دو اصطلاح کپ کردن و کوبش چیه؟
20:46  1395/03/09
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

مشخصه تحلیل ها و حرفهای آقا مهندس رضا بهتون فشار زیادی آورده که دارید به اسم رضا و با تغییر کلمات اینکار ها رو میکنی
19:03  1395/03/09
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

بحث کشش بیشتر موتورهای قدیمی مثل xu7 کلا خنده داره. در گذشته به دلیل تکنولوژی فاصله ثابت بادامک ها حداکثر کشش فقط در یک دور موتور طلایی حاصل میشد و قبل و بعد از اون کشش سریعا افت میکرد پس مساله ای به نام فیلر گیری و شیم سوپاپ ها و گپ شمع حیاتیه تا موتور برای خیابان یا پیست مسابقه تنظیم بشه. فرق تنظیم موتور پیکان کار با gti یا جوانان دو کاربوراتور هم همین بود و xu7 هم دقیقا همینطوره و اون دور 3500 کذایی مربوط به این تنظیمات است.

موتورهای پیشرفته تر با تنظیم دینامیک این فاصله حداکثر کشش رو در یک دامنه دور موتور ایجاد میکنن. لیفترهای سرسوپاپ L4 یا مکانیسم CVVT موتور ef7 به همین منظوره. موتور ef7 حداکثر تورک رو در دامنه وسیع بین 3300-4800 در بهینه ها و 3500-4500 در قدیمی ها ایجاد میکنه که بسیار عالیه و برعکس xu7 که بالای 4000 به سختی گاز میخوره این موتور تا 6000 هم به نرمی دور میگیره. xu7 هیچگونه واقعا هیچگونه برتری تکنولوژیکی به ef7 نداره.

خواندن جو سازی های مسموم و دروغین افرادی که با خوشبینی دلالهای خودروی قدیمی "لوکس ایرانی" بوده اند واقعا خسته کننده شده.
18:42  1395/03/09
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

اتفاقا بیشتر خانواده ها هستن که دنا میخرن . وگرنه موتور XU7 رو اگر ببندی به گاز حس اسپرت تری بهت میده . همچنین درسته که ماشین سلیقه ای هست ولی همه مردم که از روی ظاهر ماشین خرید نمیکنند . اگر اینطور بود باید ال90 هیچوقت فروش نمیرفت . الان از ال90 زشت و بدون آپشن تا پارس پرمصرف تا سمند xu7 تا 405 ساده معمولی همه و همه از نظر فروش وضعیت به مراتب تاسف باری نسبت به ماشین های با موتور ef7 دارند . در هر رده قمیتی که نگاه کنی خواهی دید ef7 پیروز شده . موتور وماشین خودش رو در عمل نشون میده و یا خوشنام میشه و یا بدنام . الان 10 سالی میشه که ef7 اومده و هر روز داره پرفروش تر میشه . حتی خود امداد خودرو هم حاضر نیست پارس استفاده کنه . ار نظر تو همه مردم و امداد خودرو و رانندگان تاکسی همه و همه دارن اشتباه میکنن توی این 10 سال ؟ واقع بین باشید . XU7 چیزی که در عمل به همه اثبات کرده این بوده که موتور کم کشش و نامطمئنی هست. چرا موتور پر مصرف Xu7 رو روی سمند و 405 رو نمیخرن؟
18:40  1395/03/09
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

اگر سواری های سدان داخلی رو شامل انواع سمند و پارس و سورن و دنا و 405 و ال90 و 206sd و حتی تیبا فرض کنیم خواهیم دید که بدترین فروش مربوط به خانواده موتور XU7 هست و وضعیت انواع 405 و پارس و ال90 و 206 و حتی تیبا تاسف بار است. جالب اینجاست که بهترین شرایط فروش و خدمات پس از فروش و امکانات و آپشن رو ایران خودرو برای سمند و دنا و سورن f7 در نظر میگیره . در بین این ماشین ها، هم ماشین ارازانتر هم گرانتر و هم با قیمت برابر هست پس بحث تاثیر قیمت منتفی هست . مردم EF7 رو بهتر از XU7 میخرن . این واقعیته که خانواده پژو و XU7 کاملا رقابت رو باخته و عملا از رقابت حذف شده . XU7 روی هر ماشینی نصب شده این ماشین شدیدا زمین خورده نمونه بارزش پارس هست . شما نمیتونید بگید اکثریت مردم همه با هم در خرید ماشین اشتباه میکنند . نقص های آشکار موتور XU7 برای همه روشن است.
18:38  1395/03/09
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

ارس هم کپ داره داداش .پارس هیچ فرقی با سمند 405 نداره . xu7هم شدیدا مستعد ناک زدن هست و اتفاقا وقتی کپ میکنه عملکرد درست ecu رو نشون ميده که برای فرار از ناک میاد جرقه رو ریتارد میکنه . مشکل xu7 نسبت تراکم 11 هست که با بنزین با اکتان زیر 100 ناک میزنه .در واقع راننده کپ نمیبینه اما عوضش موتورش آسیب میبینه در دراز مدت . باز هم ميگم xu7 هر خصوصیت و هر تنوعی روی پارس داره روی 405 هم داره . خود ایران خودرو هم همین رو میگه .
18:36  1395/03/09
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
0

بنده این قضیه ی شانسی بودن ماشینها رو به شخصه تجربه کردم چون یه پراید مدل 88 داشتم و به معنای کلمه مثل خر ازش کار میکشیدم و سالی چندین بار باهاش به مسافرت میرفتم اونم از جاده های کوهستانی و پرپیچ و خم و موتورش اصلا آخ هم نگفت و به جز مشکل ایمنی هیچ ایرادی نداشت در صورتی که پراید منفورترین ماشینه تا اینکه سال 93 یه 206 خریدم و شاید حرفم خنده دار باشه اما بجز هیدرولیک بودن فرمان من هیچ مزیتی تو این ماشین ندیدم حتی حس میکردم شتاب اولیش از پراید قبلیم هم کمتره و از همه جاش صدا میداد و اصلا راضی نبودم در صورتی همه میدونن 206 جزو محبوب ترین و پرفروش ترین خودرو های جهانه و به این خاطر نه تنها قضیه ی شانسی بودن خودروهای ایرانی رو جدی گرفتم بلکه به اون ایمان آوردم و فهمیدم ماشینی که امروز از کارخونه میاد بیرون با ماشینی که دیروز تولید شده زمین تا آسمون فرق داره الان هم سر دنا شرط بندی کردم تا ببینم چی میشه
17:41  1395/03/09
گزارش
پاسخ دادن
عرفان
0

خودرو رانا هم موتورش TU5 هست پس چرا کسی نمیخره اگه مرد فقط موتور براشون مهمه چرا کسی رانا نمیخره ولی دنا داره روز بروز بیشتر فروش میره
16:07  1395/03/09
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

آقای مهدی که دنا داری و ظاهرا هم اهل منطق هستی و تعصب نداری رو ماشین میخوام باهات بحث منطقی کنم . شما ادعا میکنی که موتور ef7 روی دنا با موتور سمند و سورن فرق داره . این تفاوت گشتاوری که شما ذکر کردی چیز کمی نیست و کاملا در سطح یک موتور 1800 سی سی 16 سوپاپ قرار داره و چیزی نیست که با تغییرات جزیی در تنظیمات ecu و تغییر شمع و کویل به دست بیاد . خوب این ماشین شماست و کاملا در اختیارت هست بیا شما تحقیقی بکن در مورد موتور ماشینت . برو دقیقا بررسی کن و ببین چه تغییری در ef7 داده شده برای دنا نسبت به سمند و بیا واسه ما بگو . ولی دلایل مکانیکی و فنی بگو و نه اینکه حرفهای کلی و مثلا بگی جنس بهتر نصب کردن یا قطعه آلمانی گذاشتن و از این حرفهای غیر فنی . برو تحقیق کن و بیا واسه ما هم بگو که دقیقا چی شده که اینقدر تفاوت گشتاور ایجاد شده اگر واقعا هست ! من با دناهای 94 و 95 رانندگی کردم هیچ تفاوتی با سمند ef7 ندارن خود ایران خودرو هم ادعا نکرده که تفاوتی دارن . حالا شما میگی فرق دارن خوب برو تحقیق کن یک دلیل فنی مشخص پیدا کن یا حداقل سندی بیار که ایرانخودرو گفته موتور رو تغییرات داده
16:04  1395/03/09
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
4

آقایون یه تست تصادف تو آپارات هستش (تست تصادف سمند و جیلی )دراین تست نه به سرنشینهای خودروی سمند و نه به سرنشینهای خودروی جیلی آسیبی وارد نشد . اگه یادتون باشه من و رضا درباره امنیت خودروها چقدر باهم بحث کردیم . رضا گفت (سمند امنیت نداره و سقفش جدامیشه ) اگه به این تست نگاه کنید کاملا پی می برید که من راست گفتم یانه . بعد خواهشن برید یه تست تصادف 405 یا پارس رو نگاه کنید ببینید چه افتضاحی میشه. ببینید ماشین فقط سرعت نیست فقط روکم کنی نیست .پس امنیت چی میشه . یعنی جان آدما از گشتاور پایین تره ؟؟؟
ببینید رضا تو همین سطح طرز فکرش ، باورش همش ابتدایی همش درحال جنگ و ستیز میره خیابون همش تو فکر کل کل کردن
14:08  1395/03/09
گزارش
پاسخ دادن
تارا اتومات تیر
0

سلام فاکتور طرح مادران پیش فروش تحویل تیر کی انجام میشه؟
گزارش
پاسخ دادن
15:45  1402/06/03

تارادنده ای پیش فروش مهرماه
0

یعنی دعوتنامه مهرماه باافزایش قیمت جدیدمیاد برامون؟؟لطفاجواب بده کارگروه
گزارش
پاسخ دادن
23:29  1402/06/03

رضا22
3

من متن رو کامل خوندم دقیقا قید شده سمند امنیت نداره و توی تصادف سقف ماشین شکسته میشه جدامیشه حالا به اسم نقطه بوده . این نقطه کی میتونه باشه ؟ بهت قول میدم این نقطه ، حامد ، آرش و جدیدا حجت اکبری همش خودتی .
گزارش
پاسخ دادن
15:13  1395/03/09

مهدی
0

آقا رضا بذار یه سری ابهامات رو برات برطرف کنم:
1. شما تو فرمایشاتتون گفتین (این تغییر حداکثر گشتاوری که شما میگی) اینو بنده نگفتم دفترچه ماشین که مدل 95 هست گفته 159.1 در 3500 دور که میتونم نشونتون بدم یا دفترچه ی کسانی که امسال دنا گرفتن رو مشاهده کنید و بنده بشخصه هیچ ادعایی ندارم

2.و اشاره کردین که (خود ایرانخودرو هم ادعا نداره که کار خاصی روی ef7 کرده)
اگه مرجعی یا سایتی رو برای تایید حرفتون ذکر کنید ممنون میشم (منبعی غیر از خودتون) و استناد بنده جمله ای در پایین صفحه ی مشخصات فنی کلیه ی خودروها در سایت ایرانخودرو هست که میگه (كليه اطلاعات، مشخصات و تجهيزات ذكر يا نمايش داده شده در اين پايگاه اينترنتي در خصوص محصولات، ممكن است *بدون اطلاع قبلي*توسط سازنده تغيير يابد. ) و این بی در و پیکری رو نه فقط به دنا بلکه به کلیه ی محصولاتش تعمیم داده و حتی اشاره کرده که این تغییرات ممکنه بدون اطلاع قبلی باشه
3.و گفتید که (تجربه رانندگی با دنا رو همه ما داریم) دقیقا چه مدلی آیا مربوط به امسال بود؟ موفق باشید
13:31  1395/03/09
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
0

ببین رضا من فکرکنم اون شیب تندی تو میگی ef7 کم میاره اون شیب 90 درجه هست و توی این شیب هیچ ماشینی نمیتونه بره بالا . فقط مثلا ماشین هامر که شیب 60 تا 70 درجه رو میتونه بره بالا
پس بحث کردن بابت این موضوع بی فاید است
13:15  1395/03/09
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

دفترچه رو نگاه کردم زده 157 در دور 4500 !! پس آقا مهدی از خودت نگو 159 در دور 3500 !!! همون 157 در دور 4500 هم خیلی فرقی با همون 155 در دور 5000 نداره . مشکل دنا گشتاور دور پایین موتورش هست نه گشتاور دور بالای موتورش . هیچ کسی نگفته گشتاور ef7 توی دورهای پایین ضعیفه . باز هم میگم موتور سمند و سورن و دنا به همون اندازه با دنا متفاوت هست که موتور 405 با پارس !!‌یعنی هیچ تفاوتی نداره ‍‍! ایرانخودرو موتور جدیدی تولید نکرده خودش هم چنین ادعایی نداره که موتور سمند و سورن و دنا با هم فرق داره . دل به 500 دور کمتر یا بیشتر یا 2 نیوتن متر بیشتر یا کمتر خوش نکنید . در دورهای زیر 4500 دنا کاملا مغلوب یک سمند 1800 میشه در بحث کشش
12:59  1395/03/09
گزارش
پاسخ دادن
saeed
3

رضا این بنده خدا راس میگه تو دفترچه ی منم زده 159 تو دور 3500 صفحه ی 139 ولی تو دفترچه ی سایت یه چیز دیگه زده
گزارش
پاسخ دادن
13:56  1395/03/09


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ارسلان x5 : سلام مثلا چند روز بعد عید
مسعود : تارا اتوماتیک تحویل اسفند ۲۳ فاکتور شده ولی خبری از پلاک نیست مگه چقدر طول میکشه
زهرا سادات : ایشالله مبارکتون باشه
زهرا سادات : بله برای ما هفته قبل فاکتور شد
شاهین G کرج : از قضا سانروف دارن،سانروف دیگه چیزی نیست که ناله کنند چرا برای شاهین پلاس و cvt و اطلس و سهند سانروف دارن ولی برای شاهین G ندارن؟
آراد گل : 22 اسفند که پیام تحویل حضوری اومد تایید زدم و تاریخ خاصی اعلام نکرد و فقط پیام اومد که هر روز تا ساعت 21 تحویل حضوری داریم. حتی جمعه هم از 8 تا 12 تحویل داشت.
شاهینGدیماه ۲ : برای شاهین پلاس و شاهین cvt سانروف دارن ولی برای شاهین G سانروف ندارن،اینا شاهین Gl مونده دست شون و‌می خوان از سرشون باز کنند ،ما همچنان منتظر سانروف می مانیم
عبدالرشید متقیان : سلام ماشین کامیون داف دارم ارور چرخ دنده گیربکس میاد خموش میکنم اصلا روشن نمیشه باید برم سوکت رو گیربکس جدا کنم دوباره وصل کنم ممنون میشم راهنمایی کنیر
جی فور سفید : منم سی آذر هستم گفتند با 28ام شاسی میشید ایشالله
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
محمد سورن دوگانه 75 لیتری : سلام خدا کنه حداقل قبل عیدی فاکتور کنن اگر نکنن باید سال جدید عوارض ومالیات بدیم
اتو بهمن : مگه چقدر مالیات شد؟
حسام : سلام دوستا کسی از بهمن ماهی ها که تاز دوروز فاکتور شده پلاک شد یا باز ایران خودرو مسخر خودشو درآورد ی مرحل تک میخور باید بلز انتظار بکشم
207 پانا فروش فوق العاده : سلام دوستان کسی هم هست تحویلی فروردین ماه باشد؟؟؟؟؟
X33shima : سلام. دوستان تحویل 19 اردیبهشت بودم الان نمایندگی تماس گرفت برم تحویل بگیرم نمایندگی پورسعید خلیلی سعادت آباد عالی بود تمام کارام به سرعت انجام شد
ساینا 20 دی : تکمیل وجه 20 دی من تحویل حضوری زدم 19 اسفند فاکتور شدم کارخانه کاشان و 22 اسفند شماره گذاری شدم ولی هنور رسید پلاک انجام نشده یعنی فلز پلاک رو ماشین پرج نشده اگه کسی همچین شرایطی داره مثبت رو بزنه
GXL : اگه قیمت قدیم ثبت نام کردی حدود 31 تومن به قیمت اون زمان اضافه کن میشه قیمت کل الانت که باید پرداخت کنی.... البته واس شما قیمت بیمه و مالیات و اینا هم یکم بیشترش می‌کنه باز چون سال جدید... که اگه سود مشارکت داشته باشی کم میشه اون ازش
ساینا 4 بهمن ماه : سلام من ساینا پیش فروش 4 بهمن ماه تکمیل وجه کردم امروز فاکتور شده رفته برای شماره گذاری و پلاک
میلاد 33 : من 11 دی تایید لیزینگ هستم 20 اسفند پیامک دو ملیون اومده وام واریز نشده
علی پروین : سلام با سایپا تماس گرفتم کسایی که 20اسفند فروش عادی gxr ثبت نام کردن کمتر از یکماه پیامک میاد واسشون