امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)9.76
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7.88
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسکی پره ای خنک شونده
ترمز عقبدیسک
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)455.8
عرض (سانتی‎‏متر)194.4
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146.0
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور155
بلوتوثدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
جی‏‎پی‏‎اس (GPS)دارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کنترل صدا روی فرماندارد
کروز کنترلدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
کمربند پیش کشندهدارد
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی36 ماه یا 60000 کیلومتر
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

168138 نظر

رضا
0

باتشكر از همه عزيزان
واقعيتش اينه كه من خودم الان حدود 11 ساله كه يه دونه پرايد دارم كه باهاش تقريبا نصف ايرانو گشتم ولي تو خانوادهام ماشينايي مثل 405 سوناتا سمندlxوسانتافه دارن كه با اونها هم مسافرت رفتم ومعني واقعي كشش توسربالايها را هم كاملا درك ميكنم ايا به نظر شما كشش دنا نسبت به 405وسمند وال نود خوبه چون من ميخوام دنا رو هم مثل اين ماشينم به اميد خدا چند سال ازش اسفاده بكنم در ضمن باتشكر از نظرات محمد وفراز وساير دوستان
13:49  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

باتشكر از همه عزيزان
واقعيتش اينه كه من خودم الان حدود 11 ساله كه يه دونه پرايد دارم كه باهاش تقريبا نصف ايرانو گشتم ولي تو خانوادهام ماشينايي مثل 405 سوناتا سمندlxوسانتافه دارن كه با اونها هم مسافرت رفتم ومعني واقعي كشش توسربالايها را هم كاملا درك ميكنم ايا به نظر شما كشش دنا نسبت به 405وسمند وال نود خوبه چون من ميخوام دنا رو هم مثل اين ماشينم به اميد خدا چند سال ازش اسفاده بكنم در ضمن باتشكر از نظرات محمد وفراز وساير دوستان
13:49  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
سعادتی
0

خداییش یکی مثل این علی رو مقایسه کنین با آقا محمد . آقا محمد اینهمه مطلب گفته کسی نتونست بهشون ایرادی بگیره بعد این علی دو خط نوشته توش کلی اشتباه فنی داره . من اومدم اینجا که بین ماشین ها چیزی یاد بگیریم تا یکی انتخاب کنم حالا دیگه خوب فهمیدم کی حرفش فنی و درسته و کی داره تبلیغ ماشینش رو میکنه
13:39  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
سعادتی
0

خداییش یکی مثل این علی رو مقایسه کنین با آقا محمد . آقا محمد اینهمه مطلب گفته کسی نتونست بهشون ایرادی بگیره بعد این علی دو خط نوشته توش کلی اشتباه فنی داره . من اومدم اینجا که بین ماشین ها چیزی یاد بگیریم تا یکی انتخاب کنم حالا دیگه خوب فهمیدم کی حرفش فنی و درسته و کی داره تبلیغ ماشینش رو میکنه
13:39  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
سعادتی
0

علی دنا سوار تو بی نظیری !!! اگر تو وزن دنا رو نمیگفتی واقعا نمیدونستم چقدر وزنشه . یک تن و هفتصد وزن دنا ؟؟ همین آدمهایی مثل تو میگن دنا با این موتورش خیلی خوبه خیلی قویه !! حالا دیگه فهمیدم دنا سوار چقدر فنی بلد هست
13:21  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
سعادتی
0

علی دنا سوار تو بی نظیری !!! اگر تو وزن دنا رو نمیگفتی واقعا نمیدونستم چقدر وزنشه . یک تن و هفتصد وزن دنا ؟؟ همین آدمهایی مثل تو میگن دنا با این موتورش خیلی خوبه خیلی قویه !! حالا دیگه فهمیدم دنا سوار چقدر فنی بلد هست
13:21  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
فرهاد
8

‍ظاهر پرشیا هر چی باشه از گدایی ترین ماشین دنیا یعنی ال 90 خیلی بهتره .
گزارش
پاسخ دادن
10:50  1394/06/18

جواب علی دنا سوار
0

البنه من فک میکنم شما تو وزن ها یکم مشکل داری برادر
شاید ریاضیت خوب نیست یا نمیدونم اطلاعات سوخته بهت میدن
دنا 1258 کیلوگرم هست نه 1700 کیلومتر این 500 کیلو اضافه وزن رو از کجا آوردی شما
میشه توضیخ بدبد برام جالب شده آخه شما میگفتی پژو پارس هم زیر یک تن هست
اصلا موندم این ارقام رو از کجا میاری رفرنست چیه؟؟؟
میشه بگی لطفا؟؟؟؟
13:15  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
جواب علی دنا سوار
0

البنه من فک میکنم شما تو وزن ها یکم مشکل داری برادر
شاید ریاضیت خوب نیست یا نمیدونم اطلاعات سوخته بهت میدن
دنا 1258 کیلوگرم هست نه 1700 کیلومتر این 500 کیلو اضافه وزن رو از کجا آوردی شما
میشه توضیخ بدبد برام جالب شده آخه شما میگفتی پژو پارس هم زیر یک تن هست
اصلا موندم این ارقام رو از کجا میاری رفرنست چیه؟؟؟
میشه بگی لطفا؟؟؟؟
13:15  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

ببینید به نظر من مهم نیست ماشین آدم چی باشه . میخواد پیکان باشه میخواد بنز باشه . مهم این هست که استفاده کننده از ماشین ، واقع بین باشه و نقاط قوت و ضعف ماشینش رو بشناسه . مثلا کسی که xu7 داره یا قصد خرید داره باید قبول کنه مصرفش بالاست و تا حد زیادی هم باید مراقب آب رادیاتور و روغن باشه که دمای موتور بالای 115 نره وگرنه پتانسیل سوختن واشر هست . از طرفی کشش خوب و تعمیرات آسان داره . کسی که دنا میخره هم باید مزایا و معایبش رو بدونه تا باهاش جوری رفتار کنه که از مزایا نهایت استفاده بشه و معایبش هم قابل تحمل بشه . متاسفانه خیلی ها عاشق ماشینشون هستن و عشق همیشه کور هست و مانع میشه که نکات منفی دیده نشه . دوستان عزیز این ها فقط ماشین هستن یعنی یک مشت آهن پاره . ما امروز دنا داریم فردا پارس پس فردا کمری . پس ماشین ماندگار نیست و فقط یک وسیله است . بهتر هست واقعیت ها رو ببینیم تا همه با دید باز بتونن ماشینی انتخاب کنند . دنا ماشین عالی هست فقط باید با این مشکل موتورش کنار بیاید که خیلی ها هم کنار اومدن ولی نباید واقعیت رو انکار کرد و ماشین رو تبدیل به بت کرد .
12:37  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

ببینید به نظر من مهم نیست ماشین آدم چی باشه . میخواد پیکان باشه میخواد بنز باشه . مهم این هست که استفاده کننده از ماشین ، واقع بین باشه و نقاط قوت و ضعف ماشینش رو بشناسه . مثلا کسی که xu7 داره یا قصد خرید داره باید قبول کنه مصرفش بالاست و تا حد زیادی هم باید مراقب آب رادیاتور و روغن باشه که دمای موتور بالای 115 نره وگرنه پتانسیل سوختن واشر هست . از طرفی کشش خوب و تعمیرات آسان داره . کسی که دنا میخره هم باید مزایا و معایبش رو بدونه تا باهاش جوری رفتار کنه که از مزایا نهایت استفاده بشه و معایبش هم قابل تحمل بشه . متاسفانه خیلی ها عاشق ماشینشون هستن و عشق همیشه کور هست و مانع میشه که نکات منفی دیده نشه . دوستان عزیز این ها فقط ماشین هستن یعنی یک مشت آهن پاره . ما امروز دنا داریم فردا پارس پس فردا کمری . پس ماشین ماندگار نیست و فقط یک وسیله است . بهتر هست واقعیت ها رو ببینیم تا همه با دید باز بتونن ماشینی انتخاب کنند . دنا ماشین عالی هست فقط باید با این مشکل موتورش کنار بیاید که خیلی ها هم کنار اومدن ولی نباید واقعیت رو انکار کرد و ماشین رو تبدیل به بت کرد .
12:37  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

سلام به همه عزيزان
من دنا ثبت نام كردم و واقعيتش هم اصلا تجربه رانندگي وتست دنا رو از نزديك نداشتم مدتي ميشه كه نظرات همه عزيزان رو تو اي پيج مطالعه ميكنم يك تعداد از دوستان كاملا هم از نظر ظاهري وهم از نظر فني تاييد مكنند ويك تعداد هم كاملا نفي ميكنند به طوري كه بنده دو دل شدم و ميخوام برم انصراف بدم در ضمن اين هم بگم كه من اين ماشينو براي مصرف معمولي وخونوادگي ميخوام نه براي لاي كشيدن وويراژ دادن لطفا منو راهنمايي كني با تشكر از راهنمايي همه عزيزان
11:40  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

سلام به همه عزيزان
من دنا ثبت نام كردم و واقعيتش هم اصلا تجربه رانندگي وتست دنا رو از نزديك نداشتم مدتي ميشه كه نظرات همه عزيزان رو تو اي پيج مطالعه ميكنم يك تعداد از دوستان كاملا هم از نظر ظاهري وهم از نظر فني تاييد مكنند ويك تعداد هم كاملا نفي ميكنند به طوري كه بنده دو دل شدم و ميخوام برم انصراف بدم در ضمن اين هم بگم كه من اين ماشينو براي مصرف معمولي وخونوادگي ميخوام نه براي لاي كشيدن وويراژ دادن لطفا منو راهنمايي كني با تشكر از راهنمايي همه عزيزان
11:40  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
سلمان
0

دوستای خوب سلام
من دنا دارم و تمام پست ها رو میخونم ولی وقتی جو رو اینجوری دیدم مجبور شدم که منم پست بزارم کسانی که میگن دنا تو سربالایی مثل بنز میره و حرف نداره و فلان ماشینو جا گذاشتمو از فلان ماشین سبقت گرفتمو،ببخشیدا اینا همش چرته
قسم میخورم دنا نداشتن،من تو سربالایی کاملا حس میکنم که موتور داره سخت میره بالا مخصوصا وقتی که سنگین باشه و بنزین هم پر باشه، نمیگم میمونه یا نمیتونه بالا بره، ولی کشش ماشین به مراتب خیلی کمتر میشه با مریم و فراز و محمد و.. کسایی که واقعا واقعیت رو میبینن موافقم ولی در کل من خیلی راضیم مخصوصا خدماتش واقعا خوب بهش میرسن تا زنگ میزنی به 096440 واقعا رسیدگی میکنن، برای هر نفر هم یه کد پشتیبان در نظر گرفتن و کاملا پشتیبانی میکنه
تو پیجای دیگه برید خندتون میگیره مثلا برلیانس
طرف میگه برلیانس عالیه میپرسن چرا میگه پارس خودرو میزنه ،اون یکی میگه من تو خیابون دیدم خیلی ماشین خوبیه،یعنی مغزشون همین قده تنها پیج فنی این پیج هست پس لطفا خرابش نکنیم
محمد جان نظراتتو بزار
همین طور فراز عزیز
مریم خانم محترم یا هر کی تجربه داره..
11:37  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
سلمان
0

دوستای خوب سلام
من دنا دارم و تمام پست ها رو میخونم ولی وقتی جو رو اینجوری دیدم مجبور شدم که منم پست بزارم کسانی که میگن دنا تو سربالایی مثل بنز میره و حرف نداره و فلان ماشینو جا گذاشتمو از فلان ماشین سبقت گرفتمو،ببخشیدا اینا همش چرته
قسم میخورم دنا نداشتن،من تو سربالایی کاملا حس میکنم که موتور داره سخت میره بالا مخصوصا وقتی که سنگین باشه و بنزین هم پر باشه، نمیگم میمونه یا نمیتونه بالا بره، ولی کشش ماشین به مراتب خیلی کمتر میشه با مریم و فراز و محمد و.. کسایی که واقعا واقعیت رو میبینن موافقم ولی در کل من خیلی راضیم مخصوصا خدماتش واقعا خوب بهش میرسن تا زنگ میزنی به 096440 واقعا رسیدگی میکنن، برای هر نفر هم یه کد پشتیبان در نظر گرفتن و کاملا پشتیبانی میکنه
تو پیجای دیگه برید خندتون میگیره مثلا برلیانس
طرف میگه برلیانس عالیه میپرسن چرا میگه پارس خودرو میزنه ،اون یکی میگه من تو خیابون دیدم خیلی ماشین خوبیه،یعنی مغزشون همین قده تنها پیج فنی این پیج هست پس لطفا خرابش نکنیم
محمد جان نظراتتو بزار
همین طور فراز عزیز
مریم خانم محترم یا هر کی تجربه داره..
11:37  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
محمد1
0

سلام یه دونه پولیش تیوپی کوچک تو ماشین داشته باشین واسه پاک کردن لکه هایی کا باآب پاک نمیشن با استفاده از یک تکه پارچه وکمی پولیش مشکت ان شاا... حل میشه
گزارش
پاسخ دادن
07:29  1394/06/18

الیاس
0

سلام به دوستان
من فک میکنم فقط 20% این پیج با انصاف دارن نظر میدن
من که تو نظرات فراز عزیز و محمد جان غرض ورزی ندیدم،شما احتمالا همه پست های این دو نفر رو نخوندید و فقط پست های آخر رو خوندید و جواب دادید
بابا این بنده خداها میگن دنا ماشین خووووبیه، آقا فراز که 50 هزار تا باهاش رفته بنده خدا تصادف شدید هم داشته دیگه کی رو پیدا کنی از این بهتر ؟؟؟
بابا خودش میگه همه چیش عالیع تو کفی هم خوب میره همش تعریف کرد از دنا شما ندیدید همون یک کلمه که گفت موتورش تو سر بالایی کشش نداره همه پریدید بهش؟؟؟!!!!!!
شما دیگه کی هستین به خدا
منم دنا دارم ازشم راضیم تو سربالایی هم بد نیست جواب کار منم میده،ولی شماها خیلی بی انصافید،شاید نظر این بندگان خدا فنی تر از شما باشه و نسبت به حجم موتور و بدنه و از نظر آیرودینامیکی میگن موتور دنا کشش خوبی نداره و منم احتمال میدم درست میگن ولی دعوا نداریم که.....
من از کشش دنا تو سر بالایی تا حدودی راضیم ولی قرار نیست بیام الکی تعریف کنم
آقا فراز و محمد عزیز تو پیج بمونین و نظرات خودتون رو بدین مخالفین مجبورن کم کم خودشونو با حقیقت وفق بدن
من طرف حقم
10:56  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
الیاس
0

سلام به دوستان
من فک میکنم فقط 20% این پیج با انصاف دارن نظر میدن
من که تو نظرات فراز عزیز و محمد جان غرض ورزی ندیدم،شما احتمالا همه پست های این دو نفر رو نخوندید و فقط پست های آخر رو خوندید و جواب دادید
بابا این بنده خداها میگن دنا ماشین خووووبیه، آقا فراز که 50 هزار تا باهاش رفته بنده خدا تصادف شدید هم داشته دیگه کی رو پیدا کنی از این بهتر ؟؟؟
بابا خودش میگه همه چیش عالیع تو کفی هم خوب میره همش تعریف کرد از دنا شما ندیدید همون یک کلمه که گفت موتورش تو سر بالایی کشش نداره همه پریدید بهش؟؟؟!!!!!!
شما دیگه کی هستین به خدا
منم دنا دارم ازشم راضیم تو سربالایی هم بد نیست جواب کار منم میده،ولی شماها خیلی بی انصافید،شاید نظر این بندگان خدا فنی تر از شما باشه و نسبت به حجم موتور و بدنه و از نظر آیرودینامیکی میگن موتور دنا کشش خوبی نداره و منم احتمال میدم درست میگن ولی دعوا نداریم که.....
من از کشش دنا تو سر بالایی تا حدودی راضیم ولی قرار نیست بیام الکی تعریف کنم
آقا فراز و محمد عزیز تو پیج بمونین و نظرات خودتون رو بدین مخالفین مجبورن کم کم خودشونو با حقیقت وفق بدن
من طرف حقم
10:56  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
فراز
0

پژمان جان دقیقا من هم میخواستم همین کار رو کنم
ولی متاسفانه با یه سری از آدمها باید اینجوری برخورد کرد که فک کننن لالی
اگر از پست های اول من خونده باشی با ادبیات من آشنایی اما در مقابل هر کسی باید ادبیات خودت رو داشته باشی
ممنون از تذکرت..
10:28  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
فراز
0

پژمان جان دقیقا من هم میخواستم همین کار رو کنم
ولی متاسفانه با یه سری از آدمها باید اینجوری برخورد کرد که فک کننن لالی
اگر از پست های اول من خونده باشی با ادبیات من آشنایی اما در مقابل هر کسی باید ادبیات خودت رو داشته باشی
ممنون از تذکرت..
10:28  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
فراز
0

در جواب آقا ناصر باید بگم که شما هر کی مخالف نظرته دنا نداره و هر کی واست به به و چه چه کنه و بادمجون دور قابچینت باشه اون دنا داره!!!
نه عزیزم منم دنا دارم و واقعیت رو گفتم تنها مشکل دنا کشش این موتور تو سربالایی هست برو پست های من رو بخون بعد شعر بباف
تو احتمالا از روستا اومدی شهر تراکتور داشتی الان دنا زیر پاته فک میکنی پشت لامبورگینی اونتیدر نشستی، پشت چهار تا ماشین دیگه بشین بعد نظر بده
دققیقا کسایی که تا حالا ماشین نداشتن یا مثل شما دوست عزیز تراکتور داشتن و الان پشت دنا نشستن فک میکنن به این میگن کشش
شما پشت چهار تا ماشین دیگه بشینی نظر محمد جان رو قبول میکنی بسیار فنی و درست صحبت میکنن و منم که تجربشو دارم با تجربه من کاملا یکسان هست
شما دوسداری همه بگن دنا هیولای گردنه ها؟؟/
چشاتو باز کن ببین دور و برت چه خبره
اومدی تو شهر هنگ کردی داداش...
09:29  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
فراز
0

در جواب آقا ناصر باید بگم که شما هر کی مخالف نظرته دنا نداره و هر کی واست به به و چه چه کنه و بادمجون دور قابچینت باشه اون دنا داره!!!
نه عزیزم منم دنا دارم و واقعیت رو گفتم تنها مشکل دنا کشش این موتور تو سربالایی هست برو پست های من رو بخون بعد شعر بباف
تو احتمالا از روستا اومدی شهر تراکتور داشتی الان دنا زیر پاته فک میکنی پشت لامبورگینی اونتیدر نشستی، پشت چهار تا ماشین دیگه بشین بعد نظر بده
دققیقا کسایی که تا حالا ماشین نداشتن یا مثل شما دوست عزیز تراکتور داشتن و الان پشت دنا نشستن فک میکنن به این میگن کشش
شما پشت چهار تا ماشین دیگه بشینی نظر محمد جان رو قبول میکنی بسیار فنی و درست صحبت میکنن و منم که تجربشو دارم با تجربه من کاملا یکسان هست
شما دوسداری همه بگن دنا هیولای گردنه ها؟؟/
چشاتو باز کن ببین دور و برت چه خبره
اومدی تو شهر هنگ کردی داداش...
09:29  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
مریم
0

من با نظر آقا محمد و آقا فراز موافقم
من دنا دارم و قبلش ورنا داشتم ،البته خوب دنا خیلی بهتر و به روز تره ولی خوب موتور ورنا فک میکنم بی صدا تر بود خیلی بی صدا تر و توی سر بالایی هم بهتر کشش داشت با دنا خیلی باید دنده معکوس داد تا بالا بره
ولی من ازش راضیم مخصوصا اینکه بخاریش خیلی خوووبه و حسابی تو اتاق گرم میشه
09:19  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
شهاب. النترا بهمن
0

مبارکتون باشه. به سلامتی . ولی هنوز تحویل ندادن پس. بازم جای امیدواریه . ممنون بابت پاسخ . از تهران هستید دیگه ؟
گزارش
پاسخ دادن
14:57  1396/12/02

شهاب. النترا بهمن
0

مبارکتون باشه. به سلامتی . ولی هنوز تحویل ندادن پس. بازم جای امیدواریه . ممنون بابت پاسخ . از تهران هستید دیگه ؟
گزارش
پاسخ دادن
17:32  1396/12/02

شهاب. النترا بهمن
0

مبارکتون باشه. به سلامتی . ولی هنوز تحویل ندادن پس. بازم جای امیدواریه . ممنون بابت پاسخ . از تهران هستید دیگه ؟
گزارش
پاسخ دادن
18:17  1396/12/02

النترا ابان
0

ماشین من امروز اومد نمایندگی بدون پلاک و مدرک ،گفتن تا دوهفته دیگه پلاک مياد
گزارش
پاسخ دادن
11:58  1396/12/02

شهاب. النترا بهمن
0

مبارکتون باشه. به سلامتی . ولی هنوز تحویل ندادن پس. بازم جای امیدواریه . ممنون بابت پاسخ . از تهران هستید دیگه ؟
گزارش
پاسخ دادن
14:32  1396/12/02

النترا ابان
0

کرمان هستم ، گفتن تا ده روز دیگه پلاک میشه و تحویل ميدن
گزارش
پاسخ دادن
22:32  1396/12/02

مریم
0

من با نظر آقا محمد و آقا فراز موافقم
من دنا دارم و قبلش ورنا داشتم ،البته خوب دنا خیلی بهتر و به روز تره ولی خوب موتور ورنا فک میکنم بی صدا تر بود خیلی بی صدا تر و توی سر بالایی هم بهتر کشش داشت با دنا خیلی باید دنده معکوس داد تا بالا بره
ولی من ازش راضیم مخصوصا اینکه بخاریش خیلی خوووبه و حسابی تو اتاق گرم میشه
09:19  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
ایمان
0

لطفا شایعه نکنید الان سایت کرمان تاریخ دوم اسفند نود و شیش قیمت مصوب و قطعی
نود و یک میلیون دویست هزار تومان
گزارش
پاسخ دادن
11:51  1396/12/02

ایمان
0

لطفا شایعه نکنید الان سایت کرمان تاریخ دوم اسفند نود و شیش قیمت مصوب و قطعی
نود و یک میلیون دویست هزار تومان
گزارش
پاسخ دادن
11:48  1396/12/02

اسماعیل لیفان 820
0

امروز تو سایت مدل 97 به قیمت 99 میلیون تومان
گزارش
پاسخ دادن
13:48  1396/12/02

ایمان
0

توی کدوم سایت نوشته نود و نه‌میلیون لطفا شایعه نفرمایید
گزارش
پاسخ دادن
18:06  1396/12/02

اسماعیل لیفان 820
0

توی سایت کرمان موتور شرایط فروش لیفان 820 مدل 97 چشماتو درست باز کن و ببین بعدا بگو شایعه
گزارش
پاسخ دادن
19:06  1396/12/02

محمد
0

بحث دنا و موتور ef7 ودلایل کشش ضعیفش در سربالایی به طور کامل بحث شد . هم ار نظر تجربه هم از نظر دلایل علمی و مباحث مکانیک و اعداد و ارقام . واقعیت گشتاور ضعیف ef7 در دور پایین رو نمیشه انکار کرد و موتوری که در دور پایین گشتاور ضعیفی داره در سربالایی ها به خصوص زمانی که ماشین سنگین باشه کم میاره . حالا اگر عده ای دوست ندارن این واقعیت رو قبول کنند و میخوان خودشون رو توجیه کنند بحث دیگری هست .
07:42  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

بحث دنا و موتور ef7 ودلایل کشش ضعیفش در سربالایی به طور کامل بحث شد . هم ار نظر تجربه هم از نظر دلایل علمی و مباحث مکانیک و اعداد و ارقام . واقعیت گشتاور ضعیف ef7 در دور پایین رو نمیشه انکار کرد و موتوری که در دور پایین گشتاور ضعیفی داره در سربالایی ها به خصوص زمانی که ماشین سنگین باشه کم میاره . حالا اگر عده ای دوست ندارن این واقعیت رو قبول کنند و میخوان خودشون رو توجیه کنند بحث دیگری هست .
07:42  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
armin
0

Azize del parse model 93manam dashtam.inaa az ecu gholf shode ro 170ta
گزارش
پاسخ دادن
23:21  1398/07/03

مرتضی
0

سوزن انژکتور اتو عوض کن یک ماشین پر قدرت بنداز
گزارش
پاسخ دادن
09:11  1398/06/26

امیر
0

ای سی یو تو ریمپ کن
گزارش
پاسخ دادن
18:30  1399/08/12

سیامک
0

کی همچین حرفی زده بهت؟چقد ناشی بوده،ببین دوست عزیز روی ecu خودرو برنانه نصب میکنه ایران خودرو ویکسری محدودیتها گذاشته،شما باید ببری یجا که تیونینگ باشه و سرشناس و بگی واست ریمپ بزنه،یعنی برنامه ecu رو پاک میکنه و برنامه ای که از قبل برنامه نویسی شده و تمام ایرادها گرفته شدرو واست نصب میکنن و اونجا میتونی یکسری انتخابهاانجام بدی،مثل درجه آبت از۷۰بالاتر نره و مصرف سوختت بهینه تر بشه و....و اگه بتونی کل منبع اگزوزتم تعویض کنی و هدرز استیل بندازی و فیلتر هوارو اسپرت کنی اونموقع متوجه میشی چطوری فرق میکنه و چطوری آسفالتهارو جر میده،هرچند بنده ۲۰۶ تیپ ۵ دارم و موتور rc۲۰۰۰ پژو ۲۰۶سفارش دادم از دبی آوردن و ریمپ زدم و کلی خرج کردم و سیستم برق و ترمز و...همرو عوض کردم وکامل تقویت کردم و هدرز انداختم و... یه توربو هم روش سوار گردم والان باهاش پورش و کامارو و...رو سوسک میکنم در حد بوندس لیگا،ولی اینجور تقویتها فقط وفقط روی ۲۰۶انجام میشه و بقیه خودروها آنچنان کارایی ندارن،موفق باشی
گزارش
پاسخ دادن
16:59  1399/12/13

رضا
0

سلام مجید جان.من خودم پراید دارم ولی از دوستان شنیدم که مشکل شمارو داشتن حل شده.باید بری با دستگاه کامپیوتر ماشینتو تنظیم میکنن.دریچه گاز شما از طریق کامپیوتر بستس یعنی طوری تنظیم شده که بیشتراز این گاز نخوره.دستگاه دریچه گاز شمارو باز میکنه.چندوچونشو بپرس .انشاالاه حل میشه.
گزارش
پاسخ دادن
15:40  1400/02/23

محمد
0

از کاتالیزور هست
گزارش
پاسخ دادن
21:43  1400/04/01

علی
0

داداش عیبش از ایرادش ه
گزارش
پاسخ دادن
18:14  1400/10/30

علی
0

اگر موتور معمولیه چون هشت سوپاپه دور بالا همونطوریع
گزارش
پاسخ دادن
17:10  1401/04/24

اهواز
0

حتما چک کن وقتی پات رو روی گاز میزاری دریچه گاز کامل باز میشه یا نه
چون اکثرا خود شرکت کاری کرده دریچه گاز کامل باز نشه اگر سیمیه سیم گاز رو تنظیم کن اگر برقی ریمپ کن صددرصد حل میشه
گزارش
پاسخ دادن
08:23  1402/05/16

ابراهیم
0

سلام من شنیدم که باید با یه دستگاه که سیم کش ها بلدن جلوی سرعت ماشین تون رو باز بکنید تا بیشتر سرعت بله یعنی جلوی سرعت خودرو رو که تو کارخانه زدن رو باز می کنه
گزارش
پاسخ دادن
21:13  1402/11/30

y.h
0

سلام من چند روزی هست که دنا خریدم ولی از روز چهارم یا پنجم صدای ویز یا لرزش از داخل داشبورد میاد بنظورتون علت چیه؟ آیا ببرم نمایندگی تاثیری داره؟ راه حلی هست؟
07:30  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
y.h
0

سلام من چند روزی هست که دنا خریدم ولی از روز چهارم یا پنجم صدای ویز یا لرزش از داخل داشبورد میاد بنظورتون علت چیه؟ آیا ببرم نمایندگی تاثیری داره؟ راه حلی هست؟
07:30  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
ادرین
0

سلام آقای مکانیک ایران خودرو اگه وقت دارین لطفا جواب بدین سوالمو
میخوام روی دنا پاور ویندوز بندازم واسه سیستم برقیش مشکلی پیش نمیاد و اگه واسکازینشو عوض کنم دنده هاش نرم وراحت جا میخوره ضمنا چه واسکازینی مناسب دنا هست؟ با تشکر
23:36  1394/12/09
گزارش
پاسخ دادن
محمد ای اف
0

دوستانی ک قصد,خرید ماشین با موتور ای اف دارن لطفا خودشون این ماشینارو تست بکنن ب حرف امثال محمد ک جز ی دانشجوی جوگیر کذاب هیچ چیز دیگ ه ای نیستم گوش ندید ی چیزی خونده خودشم نمیدونه چیه عین طوطی,فقط,کپی پیستش,میکنه در ضمن بعتره همتون بدونید گشتاور موتور ای اف سون تو همه ی دورها ب غیر از دور 3 هزار از گشتاور موتور منسوخ ایکس یو هفت ال سه بیشتره پس کششششم بیشتره کشش میخاید برید سراغ موتور زانتیا من نمیگم ای اف فوقالعادس,ولی تو رنج قیمتی خودش از رقیباش یعنی تی یو فایو و ال سه خیلی بهتره نمودار گشتاور جفتشون تو دورهای مختلف دارم ک نمودار گشتاور موتور ال سه مال شرکت پژو فرانسست ن این چینی های ساخت ایران هر کی خاست ی پیام بده تلگرامم هر دو نمودار و واسش میفرستم 0-9-1-8-9-4-5-9-6-6-8 هر کی هر قد پول بده همون قدم اش میخوره انتظارات بی جا هم از این موتور نداشته باشین طرف سمند خریده میخاد تو گردنه واسش کشش زانتیا رو داشته باشه. مطمن باشی زیر چهل تومن بهترین موتور ای اف سونه بعد تی یو فایو بعد ال سه بعدم کا فور ام تنها برتری ال سه اینه ک افت کولرش کمه درباره
22:06  1394/12/09
گزارش
پاسخ دادن
ناصر
0

سلام.



یه سوال





چرا اونایی که دنا دارن میگن کشش و قدرتش علی الخصوص تو سربالایی خیلی خوبه





اما اونایی که دنا ندارن میگن سربالایی و گردنه کم میاره؟!


وجدانا موندم تو ای موضوع اونایی که با این خودرو رانندگی نکردن چرا ایجور میگن؟!
21:25  1394/12/09
گزارش
پاسخ دادن
محسن
0

دنا طراحی رووووز؟!!!!!😂😂😂😂😂😂 آقا نخندونین مارو انقدر. کدوم ماشین ایرانی یه پیچش به روز که دنا طراحیش به روز باشه ماشین ایرانیو افغانستان هم ببری کلاغاشونم از خنده روده بر میشن مخصوصا اگه بفهمن با جه قیمتی دارن میندازن به ما. یه ماشین خریدیم به هر دلیل اینو انتخاب کردیم چون چاره ای نداشتیم حالا چرا قضیه رو ناموسی میکنین و انقدر متعصبین. این حرفاکه هرکی دنا میخواره دنبال آرامشه که ته خنده بود بچه محل ما دنا خریده اسپورت کرده کلا مشغول لائی کشیدنه. یه ماشینه فقط همین زیاد متعصب نباشین
19:53  1394/12/09
گزارش
پاسخ دادن
بابایی
0

از بحث آقا محمد و آقا فراز استفاده کردم . فنی و اصولی بود . ممنون
19:08  1394/12/09
گزارش
پاسخ دادن
گلزار
0

سلام دوستان
شماها کارت سوخت ماشین رو گرفتین؟؟
من الان حدود دو ماهه ماشین زیر پامه ولی هنوز کارت سوختش نیومده کسی اطلاعات داره از دوستان؟؟
17:33  1394/12/09
گزارش
پاسخ دادن
فراز
0

در ضمن علی آقای دنا سوار من که هیچی از فنی نمیدونم و واقعا تو این مورد داغونم میدونم وزن پارس 1.2 هست
بابا جون مگه مجبوری اظهار فضل کنی
اول برو تو نت یه سرچ بزن ببین وزنش چقده بعد بیا اینجا قمپز در کن که با جملات سهمگین آدمای فنی برخورد نکنی
آخه چه لزومی داره از خودت افسانه ببافی و وزن پارس رو به موتورش ربط بدی؟؟
مگه مجبورت کردن آخه؟؟؟
اگه تو دنا سواری آقایون من معذرت میخوام همه دنا سوارا اینجوری نیستنا این توشون احتمالا هیلمنی،آریایی چیزی داشته فروخته دنا خریده پالسهای مغزش دیگه جواب نمیده فک میکنه ایرباس 747 سوار شده
الان بهش بگی با دنا پروازم کردی میگه آره نمیدونی چقد تو آسمونا نرم بود
داداش بیا رو زمین بیا یکم با فنی ترا قدم بزن چیزی نمیشه دفعه بعد حداقل با اطلاعات حرف میزنی
16:43  1394/12/09
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
0

در جواب دوستی که ادعا می کنه وارد کننده ی خودرو هست و می گه وزن پارس زیر یک تنه!!!! بگم که وزن پارس حدود 1 تن و 200 کیلوگرم یا در حد فهم تو ، حدود 1200 کیلوگرم هست.مجبوری در مورد چیزی که نمی دونی حرف بزنی؟؟
16:29  1394/12/09
گزارش
پاسخ دادن
فراز
0

علی دنا سوار من یک ساله دنا دارم شما مثل اینکه دوس داری بیان از ماشینت تعریف کنن، واقعا بی منطقی
تو از اونایی هستی که نیسان گاوی هم داشتی دوس داشتی بیان واست به به چه چه راه بندازن هنوز خیلی مونده 50000 تا با دنا رانندگی کنی ماشین صفر انداختی زیر پات فک میکنی خیلی خوبه
بزار 30 تا باهاش بری وقتی تمام درب ها صدا داد میفهمی من چی میگم
بترکه با دنا یه اتوبان کفی رو با 50 تا بالا پایین کردی سرتم اینور و اونور بوده ببینی همه میگن واای چه ماشینی داری
نه عزیزم از این خبرا نیست من با دنا 3-4 تا مسافرت سنگین رفتم برادر من
تو گردنه دنا نا امیدت میکنه اینو اعداد و ارقام میگن و کسانی که اطلاع دارن و شاهد زندش که من هستم
حالا دوس داری از موتور دنا تعریف کنن بیا داداش من تعریف میکنم عقده ای نشی
وااااااااااای این ef7 هیولاست، بینظیره ، باورتون نمیشه تو گردنه حیران بنز میباخه s600 رو مثل پشمک گرفتم، همه ازم میپرسیدن موتور تقویته میگفتم نه ef7
غرش داره این موتور،کامارو پیشش موتوره موتور سیکلته، یه هیولای زندس ef7
خوبه؟؟؟ راضی شدی؟؟؟ مرد باش همیشه حقیقت رو بگو حتی اگه مجازاتت مردن باشه
16:13  1394/12/09
گزارش
پاسخ دادن
پدرام
0

سلام دوستان من یه پارس 93 دارم راضی نیستم تنبل هست موتورش جون نداره گاز میدی صدای موتور در میاد مثل پیکان و آردی میخواستم بفروشم دنا بخرم خواستم راهنمایی کنید وضعیت موتوری دنا چطوره به نسبت پارس tu5
16:04  1394/12/09
گزارش
پاسخ دادن
حمید نصرتی
0

سلام آقا محمد
یه سوال داشتم
من تازه دنا خریدم و خیلی دلسرد شدم چون موتورش کشش خوبی نداره و حرفای شما رو تایید میکنم و ممنون از فراز عزیز که واقعا همون چیزایی رو گفت که واقعا حقیقته ، چون منم با دنا تصادف کردم البته نه مثل شما زدم به یه ال نود خیلی سرعت نداشتم ولی واقعا قدرت بدنه رو حس کردم ف خیلی محکم و به قول فراز جون دار جم کردم ال نود رو ولی ماشین من فقط سپرش شکست و فک میکنم درست میگه فراز جان ماشین ایمنی هست
اما در مورد سوالم از آقا محمد
محمد جان من وقتی با دور موتور 4 تا 5 رانندگی میکنم خیلی راضیم از کشش موتور خیلی خوب راه میره یه سوال داشتم اگه دایم با دور موتور 4 دنده عوض کنم یا با دور موتور 4 تا 4.5 رانندگی کنم مشکلی پیش نمیاد؟؟ به موتور فشار نمیاد از بین بره ؟؟ یا مثلا بسوزه یا چمیدونم هر اتفاقی
ممنون اگه جواب بدین..
در ضمن من 5000 تا باهاش رفتم
15:50  1394/12/09
گزارش
پاسخ دادن
یه کی
0

آخه چرا میگید دنا شتاب و قدرتش بیشتر از سمند ef7 هست?
کاری به بدو خوب بودن ماشین ندارم و خودم هم از دنا بدم نمیاد
ولی در رابطه با شتاب باید بگم که شتاب رسمی کارخونه که حتی تو دفترچه هم نوشته برای سمند ef7 زده 11/9و برای دنا زده 12/03 اینو دیگه من نمیگم کارخونه میگه
15:21  1394/12/09
گزارش
پاسخ دادن
پرشیا
0

بنازم پرشیا رو که جور مسافرهای دنا را هم کشیده . سالاری پرشیا به مولا . سالاری که بعد از اینهمه سال هنوز بهترین هستی .
15:02  1394/12/09
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

امیدوارم همه افرادی که اینجا بحث میکنند مثل آقا فراز اهل منطق و واقع بینی باشند و مزایا و نقایص رو با هم بگن نه اینکه فقط مزایا رو بگن و معایب رو مخفی کنند و یا با ef7 شورلت کامارو رو هم جا بگذارن !! اگر بحث ها منطقی و علمی باشه خیلی بهتر هست چون هم از همدیگر چیزی یاد میگیریم و هم دوستانی که قصد خرید ماشین دارند هم نقاط ضعف و هم نقاط قوت رو با دلایل علمی یاد میگرند و با اطلاعات کامل ماشین میخرند
14:38  1394/12/09
گزارش
پاسخ دادن
امید شیری
0

با سلام بنده بدون تعصب و اغراق میگم نظرمو من قبلا سورن موتور 1800 داشتم داشبورد جدید فروختم پارس ال ایکس تیوفایو گرفتم مدل 94 بیستا کارکرد ولی اتاق سروصدا زیاد داشت موتور روغن میخورد ی لیتر ی لیتر گیریبکس افتضاح کلاج سفت الان دوهفته ای هست دنا گرفتم مدل 94 تا گرفتم رینگو لاستیکو عوض کردم سایز 16 انداختم با لاستیک 205 ارتفاعم زدم ن زیاد اونقدری ک عقبش اومد پایین جلوام فنر 206 انداختم خیلی نرمو عالی شده کسی میخاد دنا بخره شک نکنه کسیم عکس خاست بگه بگیرم ببینه چقد خوشکل شده ماشین در ضمن مصرفش با تیوفایو مو نمیزنه ک این عالیه از لحاظ شتابو سربالاییم عمرا کم نمیاره بیاین تا امتحان کنیم با 5 سرنشین با تشکر از دوستان منتظر نظرات هستم یا علی
14:38  1394/12/09
گزارش
پاسخ دادن
فراز
0

جالبه بدونید قبل از دنا چی داشتم
یه پونیاک ترنس ام 7 لیتری
و جالبه با اون هم شیراز رفتم و محمد جان کلا حرف بنزین رو بزاریم کنار اینی که میگم عین واقعیته
باورت نمیشه تو گردنه مینو دشت انگار داشت تو کفی میرفت خدا شاهده جدی میگم این رو
با نیش گاز بالا میرفت
شایدم من دارم با اون مقایسش میکنم که میگم دنا تو ذوقم زده...
13:29  1394/12/09
گزارش
پاسخ دادن
فراز
0

راستش محمد جان من خیلی مکانیک بلد نیستم ولی تجربم رو میگم
پارسال که شیراز رفتم با باجناقم ایشون پارس داشت ولی از موتورش سر در نمیارم اون مدلش 92 بود شاید شما بهتر بدونی موتورش چیه
نزدیکای شیراز گردنه های بدی داری سمت صفا شهر و مینو دشت و..
اونجا دنا واقعا اذیتم کرد طوری که حتی دو تا از بچه هامو فرستادم تو ماشین باجناقم گفتم شاید سبک بشه بهتر بیاد بالا ، بهتر شد ولی بازم تو ذوقم زدچون جامو با باجناقم عوض کردم با پرشیای اون راحت اومدم بالا
پس ربطی به رانندگی نداشت اونم میگفت خیلی سنگینه بدنه ماشینت بالا نمیاد
آره محمد جان درست میگه اون فنی میگه خوب من بلد نیستم تجربی میگم
ولی خوب به کفی که رسید واقعا جبران کرد ولی حالمو قبلش گرفته بود
اگر دنبال امنیت و آپشن هستید و موتور واستون مهم نیست خوب شاید این مساله موتورشو پوشش بده
در ضمن خدماتش یکه واقعا راضیم هم خدماتش هم قطعاتش چیزی نبوده که گیرم نیاد
موفق باشید...
13:22  1394/12/09
گزارش
پاسخ دادن
پاسخ به پاسخ خضرایی
0

آره داداش ما فقط میخوایم از دنا خوب بگیم به خودمونم مربوطه
ما نظراتی رو قبول میکنیم که بی غرض باشه مثل نظر آقای فراز که 50 تا با ماشین رفته داره به همه کمک میکنه نه تو که دنا نداری هی زور میزنی از دنا بد بگی
اینجا هم جایی ندارن کسایی که با غرض میان و از دنا بد میگن
هر کی موافقه لایک کنه تا این آدمهایی که چهره دنا رو میخوان خراب کنن از این پیج برن....
12:16  1394/12/09
گزارش
پاسخ دادن
فراز
0

کاملا با نظر سعید جان موافقم
موتور خیلی جالبی نداره من 50 تا باهاش رانندگی کردم تو گردنه ها و جاده ها تا قشم باهاش رفتم زمینی
تو کفی خوب عالیه که هر ماشینی ممکنه خوب باشه،البته ناگفنه نماند وجدانا تو کفی و یکم پستی بلندی عالی عمل میکنه،یعنی من هم تو سرما رفتم باهاش هم گرما
واقعا اگر سربالایی شدید یا گردنه نباشه با کولر روشن هم عالی کار میکنه و با توجه به آپشن هایی که داره رانندگی باهاش خستت نمیکنه
ولی خوب سعید درست میگه تو سربالایی خیلی رو سفیدت نمیکنه البته بگما اگر دو نفر تو ماشین باشن همه چی عالیه ولی اگه ماشین سنگین باشه و بنزین هم زده باشی خوب آره خیلی کشش خوبی نداره
اما سعید توام قبول کن با 43 خداییش چی میدن؟؟؟؟
هم آپشنای خوبی داره هم امنیت رو امنیتش قسم میخورم
گفتم قبلا با 90 تا زدم به جک جی 5 عین پنبه رفت تو طرف از شیشه جلو پرت شد بیرون خدا رحم کرد بهم نمرد
ولی من حتی میگم خراش هم بر نداشتم و فقط بدنم کوفته شد همین
و واقعا اگه ماشین چینی داشتم مرده بودم ولی خوب دووم آورد دنا
اونجا فرق ماشین ایرانی و چینی رو دیدم
خدا برای هیچ کس پیش نیاره... ایشالا
11:44  1394/12/09
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

تجربه من میگه اگر ماشینی میخوای امکانات خوب کلاس بالا با خدمات پس از فروش خوب همین دنا میتونه انتخا بخوبی باشه اما در نظر هم بگیرید ef7 برای این بدنه ضعیفه و مشکلات زیادی هم ممکنه پیش بیاره . یک کلاک بگم از موتورش اون انتظاری که از دنا میره نباید داشته باشی . موتورش توی ذوق میزنه . اینهایی هم که همش ازش تعریف میکنن فقط میخوان دلشون رو خوشش کنن . ef7 هم روی سمند و بدتر از اون روی دنا توی جاده کفی خوبه سرعت بالا هم میره راحت میتونی 200 رو هم پرکنی باهاش اما برای سربالایی رفتن اصلا کشش خوبی نمیده . ef7 موتور قدرتی نیست و فقط توی کفی خوبه و تیز هست . این ماشین یه موتور 1.8 یا 2 لیتری 16 سوپاپ میخواد تا واقعا ماشین خوب و تکمیلی باشه . انتظار زیادی از این موتور فعلی نداشته باشید . من با هر ماشینی حداقل 300 کیلومتر باید رانندگی کنم و تستش کنم تا واسش مقاله ای بتونم بنویسم . حداقل در مورد ماشین های زیر 100 میلیونی میتونم بگم همه رو در شرایط مختلف کاملا تست کردم و در موردشون مطلب نوشتم از انواع ماشین های داخلی تا ماکسیما و زانتیا و مگان و بیشتر چینی ها
11:28  1394/12/09
گزارش
پاسخ دادن
فراز
0

من خوشبختانه از کسانی بودم که خودروم نه روغن ریزی داشت نه لنت ها صدا میداد نه صدای شرشر آب میومد و کاملا راضی هستم تو این 50 هزار تا رانندگی باهاش
اما در مورد امنیت خودرو بسیار ماشین امنی هست فک نکنم تو ایران کسی با دنا اینجوری تا الان تصادف کرده باشه من با 90 تا زدم به یه جک جی 5 که کلا ترکید جک جی 5 تا صندلی پشت راننده جمش کردم ولی اصلا حتی یه دندونمم هست نشکست بسیار محکم و جون داره دنا
خوب از وقتی این اتفاق افتاده دیگه اون ماشین سابق نیست ولی من از قبلش دارم تجربیاتمو میگم
با توجه به اینکه من 52 تومن خریدم و الان 43 میشه خرید کرد واقعا ارزندس و نهایتا میتونی پارس بخری که کنسولشو میبینی خندت میگیره،یه دیزاین قدیمی مال بچه گیهای هیتلر،یا ال نود بخری که انقد زشته دلت نمیاد نگاش کنی،یا اینکه بری ماشین چینی بخری که دیدم وقتی دنبال قطعاتش میگردن یه سفره ابوافضل پهن میکنن که مثلا آیا فیوزش پیدا بشه یا نشه
با اطمینان میگم اگه میخوای تو این رنج ماشین بخری دنا بهترین گزینه هست
من با تجربه 50 هزار کیلومتر رانندگی تو 3 تا مسافرت سنگین و مسیر طولانی منزل تا محل کارم این رو میگم
09:38  1394/12/09
گزارش
پاسخ دادن
فراز
0

با سلام خدمت همه دوستای خوبم
خوب من فک میکنم تجربم توی دنا داشتن از همه دوستان این پیج بیشتر باشه و اینکه من تا الان 50000تا با دنا رانندگی کردم و حدود یکسال این خودرو رو دارم و با قیمت 52 تومن هم خریداری کردم و اما در مورد این خودرو:
اول در مورد خدمات = این خودرو خدمات بسیار بی نظیری داره و من با این مشکل دست و پنجه نرم کردمفمن متاسفانه تصادف شدیدی کردم که منجر به باز شدن هر دو ایربگ شد و کلا شاسی و کاپوت و جلو پنجره و شیشه جلو و چراغها و همه ترکید ولی خوب خدماتش عالی بود و به سرعت رسیدگی شد ولی متاسفانه بعضی از قطعات خیلی گرونن مثل چراغهای جلو و شارژ کردن دوباره ایربگ و..
در مورد موتور باید بگم توان بالایی نداره و یکم کند وخنگه صدای زیادی هم تولید میکنه که داخل اتاق میاد ولی اگه نخوای باهاش درگ بزنی و لایی بکشی و بخوای مثل یه آدم متشخص رانندگی کنی جواب خواسته هات رو میده اما اتاق به مرور زمان به صدا میوفته درب ها صدا میدن که باید حتما صداگیری بشه وگرنه کلافت میکنه
ترمزها عالی عمل میکنه،کولر و بخاری بی نظیره،روی سرعت های بالای 150 تا اصلا اتاق نمیلرزه و محکم به جاده میچسبه
09:30  1394/12/09
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

ef7 شیر در کفی روباه در سربالایی
07:49  1394/12/09
گزارش
پاسخ دادن
خضیرایی
0

عاجزانه از دوستان پارس و 405 سوار خواهش میکنن نیان اینجا نظرات تخریبی بدن. اومدیم اینجا از خودرو دنا و آپشن و لوارم و قطعاتش بشنویم به جاش از موتور xum میشنویم. آخه به من چه که تو پارس خریدی؟بابا من دوست داشتم 45 میلیون بریزم تو چاه و دنا بخرم به شما ارتباطی داره؟زوره پارس نخریدم.؟بزارین تجربه دوستان دنا سوار رو بگیریم استفاده کنیم. خواهش میکنم رعایت کنین. پارس شما سالار و هیولا. برین تو پیجتون تبلیغ کنین. ما پیکان خریدیم به خودمون مربوط. من همین که دارم با خودروی خودم حال میکنم و ازش لذت میبرم و هر جا باش میرم راحتم برام بسه . شما ده سال دیر فهمیدین پارس کلاس داره و خوبه. من خودم قبل دنا پارس داشتم چندسالی اما شب عید پارسال عوض کردم دنا خریدم .خوبه منم الان برم پیج پارس رو تخریب کنم؟ ممنون از دوستان رعایت کنین
00:09  1394/12/09
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
Sasan : جواب آقا عقیل شهر خرم آباد فکر نکنم قبل عید برات بیارن من 12روز روی صدور اسناد چرخید الانم برگ موقت بهم دادن گفت سند آماده شد زنگ میزنیم بنظرم برو حضوری تحویل بگیر
رضاشاه روحت شاد : من همون هفته اول بهمن بود که گفتم وقتی نوشته ارسال دعوت نامه هفته چهارم اسفند پس یا همون موقع میاد یا یکی دو هفته قبل و لطفا طلا و ماشینتونو نفروشید پول نقد نگه ندارید طلا بخرید اون موقع طلا 5/200 بود چند نفر پاسخ دادن که چرا مال بهمنی ها دی دعوت نامه اومده مال مال بهمن میاد من گفتم چون باید به ما مدل 1404 بدن و اینا چندین هزارتا شاهین پلاس مدل 1403 تولید کردند هم نمیتونند بدن هم نمیدن تو بازا آزاد میفروشند چون نتونستند مدل 1403 تو پاچمون کنن من 1400 یه ساینا گرفتم اونم شسم اسفند که نامردا مدل 1403 دادن اینا خیلی کثیفند الان دارند همه اونایی که مال قبل اسفند هستند سریع تحویل میدند چون یه دنیا ماشین 1403 دارند و باید رد کنند بره واسه همین از یکی 2 ماه زودتر بهشون دعوت نامه فرستادند مام میریم واسه بعد عید یا این حرفای من بهم فوحش هم دادین گفتن ن ما ماشین و طلاهامونو میفروشیم و پول نقد آماده میکنیم الان میبینم چند نفر گفتند ما طلا مونو مفت فروختیم نزدیک صد ملیون ضرر کردیم و.... حقتونه بابا طلا نقد هستش نفروشید الانم میگم پول نقد نگه ندارید طلا بخرید بازم گرون میشه
امیر x5 : ازمن هم هنوز شاسی نشده
محمودرضا : زیاد برای فاکتور شدن عجله نکنید چون تا پایان سال چند روز کاری بیشتر نمانده، احتمال اینکه حتی حضوری تحویل بگیرید اگر صفر نباشه خیلی کمه
رضاشاه روحت شاد : سلام من چند هفتت پیس گفتم چرا انقدر عجولید چرا انقدر کم عقلید وقتی میگه هفته هفته چهارم اسفند ارسال دعوت نامه یا هکون موقع میاد یا دیر تر که چندین نفر پاسخ اعتراصی دادن و چرتو پرت نوشتند من گفتم اینا نقششونه چون اسفنی هارو باید بعد عید بدن و نتونستن صد درصد افزایش قیمت بدند میدازند بعد عید که افزایش بیمه، مالیات ، عوارض و..... بهش بخوره که خودش جمعا یه چیزی بین 20 تا 40 میلیون میشه که بازم پاسخ چرتو پرت دادین که نهایت میخواد بشه 5 تومن و .... لامصب ها گغتن نرخ بیمه،مالیات و... 25 تا 35 درصد افزایش میخوره شما میانگین 30 درصد بزن به 115 ملیون ببین چقدر میشه چقدر بعضی هاتون گیج میزتید بببیند تو بهترین حالت تا پایان سال برای اونایی که تا 6 شهریور پول ریختن بودند براشون دعوت نامه میاد اونم دقیقه نود که اونام پول بیشتر بابت بیمه و... بدن بقیه که 7 شهریور به بعد هستند هم انقدر نپرسند چیشد چیشد بابا گیج های عزیز فعلا تا 5 شهریوری ها دعوت نامه اومده نهایت 6 شهریوری هام بیاد و تمام تا پایان سال یک هفته مونده ها و مطمعن باشین تحویل اسفندی ها از اردیبهشت تا مرداد طول میکشه و ...
محمد : سلام تارا دستی تیتانیوم موعود تحویل 21بهمن امروز فاکتور شدم
ممد شاهین : اصلا شماها بیخیال سامانه یکپارچه بشید اون فقط اولویت رو مشخص کرده و فرستاده برای سایپا و هرپیامی که دریافت میکنید از سایپا دریافت میکنید و الان اسمتون داخل شرکت سایپا ثبت شده و سایپا موظفه ماشینتون بده برای همین هر زمانی باشه دوباره پیام میاد حالا چه ماشینی و چه تاریخی معلوم نیست
شاهین پلاس : سلام داداش مبارکت باشه،به خوشحالی استفاده کنی مدل ماشینتو ۴۰۳ زدن یا ۴۰۴؟
ابیx5 شهریور : منم هنوز شاسی نشدم
زهرا : سلام الحمدالله مبارک باشه چرخاش براتون بچرخه ان شاا..روزی همه ☺️
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
207 : روزی ی واریزی روتموم نمیکنه تعداد مشخصی فاکتورمیش
محسن : این کارخانه کاشان اصلا خودرو تولید می کنه چرا انقد ضعیف فاکتور می شه چه خبره
207 طرح مادران اسفند : سلام خدمت دوستان تحویل اسفند...من 21 ام تکمیل وجه کردم چقدر طول میکشه به نظر شما فاکتور بشم ...الان روزی یه.تاریخ رو فاکتور میکنن ؟ مثلا 8 دی رو امروز تموم میکنن ؟
سلام : کسی دیروز یا امروز فاکتور نشده؟،پذیرش چند بودین؟
امیر : بچه ها .امار گرفتم که ایرانخودرو دستور داده که از کرمانشاه به هیچ عنوان ازکرمانشاه به تهران ماشین بارگیری نکنند ..خداشاهده موثق هستش
دی ماه مجید : 24 دیماه رو کی فاکتور میکنن پس زنگ میزنم سایپا میگه تازه 16 دی ماه فاکتور شده بعد مدل 403 میدن اینجا میای میگن 24 دیماه فاکتور شده مدل 404 خورده چه جوریاست
کمال . سورن دوگانه : سلام. دوستان ماشین به نام من نیست ولی از مالک اصلی وکالت گرفتم. بنظرتون حضوری با اون وکالت تحویل می دن
پیش فروش ابانماه : پیش فروش ابانماه تکمیل وجه 24 بهمن ماه تاریخ 23 اسفند فاکتور شد. جهت اطلاع دوستان.
دنا اتومات اپشنال 30بهمن : سلام ممنون، رنگ سفید، از تهران
مصطفی : منم شرایط مثل شماست ولی هنوز خبری نیست