امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)9.76
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7.88
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسکی پره ای خنک شونده
ترمز عقبدیسک
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)455.8
عرض (سانتی‎‏متر)194.4
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146.0
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور155
بلوتوثدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
جی‏‎پی‏‎اس (GPS)دارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کنترل صدا روی فرماندارد
کروز کنترلدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
کمربند پیش کشندهدارد
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی36 ماه یا 60000 کیلومتر
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

201231 نظر

رضا22
8

سلام به همه دوستان . من توی این تعطیلات همین هفته میرم شمال تو ارتفاعات سیاهکل بهش میگن دیلمان البته جایی که میخوام برم بالاتراز دیلمان هست از تهران تا اونجا حدودا 400 کیلو متری هست .حدودا 4 ساعت و نیم تا 5 ساعت طول میکشه و هم سربالایی شدید داره وهم سربالایی ملایم یجورایی شبیه جاده چالوس شاید هم از اون بدتر . وقتیکه برگردم میشه دوشنبه هرچی که اتفاق افتاد مینویسم (موتور ، دنده معکوس ، کشش ، برق ) هراتفاقی که افتاد می نویسم . البته اول تصمیم داشتم با پرشیا برم چون دنا رو تازه تحویل گرفتم گفتم و هنوز خوب آببندی نشده ولی مهم نیست بخاطر این حرفا تصمیم دارم با دنا برم تا به این شایعات پایان بدم . حق یارو یاور همه تا دوشنبه صبح
09:09  1395/03/11
گزارش
پاسخ دادن
ارش
6

از الان جوابت معلومه !! دنا عالی همه چی عالی اصلا دنده معکوس نخورد از سرعت 10 تا 180 توی همون دنده 5 کشش داشت و راحت سربالایی ها رو هم رفتم کولر هم روشن بود 5 نفر هم سوار ماشین بودن صندوق هم پر بود توی سربالایی هم به همه ماشین ها چراغ دادم که کنار بکشن . جوابت از حالا معلومه آقا رضا
گزارش
پاسخ دادن
15:20  1395/03/11

افشین
3

معمولا ااادم برای مسافر سفر خوش و سلامتی ارزو ، اینم از نظر یکی از مخالفان دنا، بابا کوتاه بیاین دیگه . اقا رضا خوش بگذره و با خبرای خوب انشاالله بر میگردی
گزارش
پاسخ دادن
19:42  1395/03/11

مهرداد
7

دوستان عزیزان بزرگان
انقدر سر این و اون دعوا نکنید
هیچ چیزی تو این دنیا کامل نیست تنها خدا کامل هست
بعضی جاها یه پراید 20 میلیونی از یه بنز E200 میتونه بهتر باشه
مثلا تو برف و یخ یه پراید با محور جلو میتونه راحت بره جلو اما یه بنز e200 نمیتونه راحت تو یخ و برف حرکت کنه و دائما پشتش اینور اونور میره (این رو با چشم های خودم دیدم و کلی خندیدم )
هر ماشینی نکاتی داره که باعث میشه بر اساس اونها خریدار بره سراغش
من دنا ندارم اما دنا هم نکاتی داره که خریدار رو ترغیب میکنه اما نکات منفی هم داره و کامل نیست
از لحاظ امکانات ماشین مناسبی هست اما از لحاظ مشخصات فنی با خودروهای همردش اصلا تفاوتی نداره
اکثر ماشین های زیر 50 میلیون از لحاظ شتاب یا کشش تفاوت چندانی ندارن و دنا هم از این قاعده مستثنی نیست
پس اگر به دنبال تفاوت و شتاب و کشش بالا هستین باید هزینه بالایی بپردازید
من خرید خودرو های زیر 50 میلیون رو سلیقه ای میدونم
05:31  1395/03/11
گزارش
پاسخ دادن
Je
12

من کاری با کل کل ندارم حتی واسم فرقی نمیکنه کی چه ماشینی سوار میشه اما انصافا آقا رضا حرفاش درسته. من تا حالا اطلاعات خوبی ازش یاد گرفتم. من تو پیج های مختلف میرم و نظرات همه رو میخونم و تعصب رو هیچ ماشینی ندارم ولی مثل آقا رضا کمن که نظرات خوب و فنی بزارن. هستن اما تعدادشون خیلی کمتره. وقتی آقا رضا مطلب میزاره من با اشتیاق بیشتری میخونم. البته هر کس سلیقه و نوع مصرفش فرق میکنه .. هر ماشینی دارین مبارکتون باشه. کاش محیط دوستانه بود و تبادل اطلاعات میکردین نه کل کلو مسخره کردن همدیگه ماشین های ویران خودرو ارزش ندارن بخواین اعصابتون رو خرد کنید والا
00:58  1395/03/11
گزارش
پاسخ دادن
بهرام
6

من هر مدت یه بار به امید خوندن یه مطلب فنی یا تجربه مفید درمورد دنا اینجا سر میزدم. ولی از امروز دیگه نمیام چون 90 درصد کامنت ها شده اراجیف شخص بیماری که با اسامی مختلفی میاد و بی ربط ترین و خسته کننده ترین و تکراری ترین حرف ها رو میزنه. نه خسته میشه و نه بیکاریش تموم میشه. ما که رفتیم تو هم بمون حمد و ثنای xu7 رو تا قیامت بگو
گزارش
پاسخ دادن
02:09  1395/03/11

رضا
4

من مطالبی که مینویسم هیچ ادعایی ندارم که حتما درست باشه . من دلایل و منطقم رو میگم . حالا اگر کسی اهل تحقیق و منطق باشه خودش میره بررسی میکنه . اما وقتی عده ای فقط دنبال طرفداری کردن از یک موتور و ماشین هستن و هیچ نقصی رو نمیخوان بپذیرن مشخصه که بحث به سمت تعصب و حاشیه میره . من اصلا xu7‌ندارم که بعضی ها میگن تو میخوای تبلیغ کنی واسش . من میگم xu7‌هر بدی داره اما کشش بهتری از ef7 داره چون گشتاور دور پایینش بهتره . حالا یک نفر اومده میگه توی دفترچه دنا نوشته گشتاور ef7‌در دور 3500 شده 159 . آخه من نمیدونم چطور کسی میتونه باور کنه که یک شبه موتور 1640 سی سی تبدیل شده به موتور 1800 سی سی 16 سوپاپ ! میگم خودتون برید تحقیق کنید اگر متوجه تغییر خاصی شدید روی ef7 که ایرانخودرو انجام داده خوب بیاید به ما هم بگید . ما که بخیل نیستیم . کاش واقعا اینطوری بود . اما اگر کسی اهل منطق و تحقیق باشه بی دلیل چیزی رو باور نمیکنه و میره دنبال دلیل فنی اش میگرده . اما عده ای هستن که فقط میخوان توجیه کنند که همه چیز دنا خوبه . ولی واقعا نیست . دنا مزایایی داره ولی معایب خیلی مهمی هم داره
گزارش
پاسخ دادن
07:39  1395/03/11

rezaarfa
0

جناب رحیمی یا سایر دوستان اگه راهنمایی کنید ممنون میشم در ضمن یکی از دستانه خوبم در یکی از گرووها motosel رو پیشنهاد کرده نظرتون چیه از مگنت بهتره یا نه در ضمن من یه مشکلی دارم با دنا در حاه حاضر 200 تا رفتم خیلی هم خوب و راضیم رانندگی بین شهری 40 یا 50 کیلومتری داشتم شتاب و بی سرو صدا بودن همه چیزش خوبه البته تو شیبه زیاد رانندگی نکردم خیلی خوشم اومد ازش فقط یه مسئله اینه که بهم گفتن صبحا قبل از استارت روغنو چک کنم ولی هر بار چک میکنم کل میله تا بالا خیسه و روغنیه باید یک بار استارت بزنم بعد خاموش کنم دوباره که چک میکنم روغن تا HI شایدم یک سانتیمتری بالاتر و بیشتر از HI میاد پایین بعدشم اینکه میخوام یه مسافرت از شمال برم تا همدان رفت و برگشت 700کیلومتری میشه یه جورایی مجبورم برم به نظرتون الان رو 200 تا روغنو عوض بکنم شکر خدا مشکله مالی ندارم بهترین روغنه بازار که مطمئن باشم تقلبی نیست کدومه متوسل خوبه ؟ الان عوض کنم دوباره رو سه هزار عوض میکنم اگه الان عوض نکنم رو هزار عوض میکنم چیکار کنم موندم روغنی که الان توشه خیلی خیلی سیاهه و خیلی خیلی خیلی رقیقه چیکه میکنه شدید .
22:11  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
rezaarfa
0

جناب رحیمی یا سایر دوستان اگه راهنمایی کنید ممنون میشم در ضمن یکی از دستانه خوبم در یکی از گرووها motosel رو پیشنهاد کرده نظرتون چیه از مگنت بهتره یا نه در ضمن من یه مشکلی دارم با دنا در حاه حاضر 200 تا رفتم خیلی هم خوب و راضیم رانندگی بین شهری 40 یا 50 کیلومتری داشتم شتاب و بی سرو صدا بودن همه چیزش خوبه البته تو شیبه زیاد رانندگی نکردم خیلی خوشم اومد ازش فقط یه مسئله اینه که بهم گفتن صبحا قبل از استارت روغنو چک کنم ولی هر بار چک میکنم کل میله تا بالا خیسه و روغنیه باید یک بار استارت بزنم بعد خاموش کنم دوباره که چک میکنم روغن تا HI شایدم یک سانتیمتری بالاتر و بیشتر از HI میاد پایین بعدشم اینکه میخوام یه مسافرت از شمال برم تا همدان رفت و برگشت 700کیلومتری میشه یه جورایی مجبورم برم به نظرتون الان رو 200 تا روغنو عوض بکنم شکر خدا مشکله مالی ندارم بهترین روغنه بازار که مطمئن باشم تقلبی نیست کدومه متوسل خوبه ؟ الان عوض کنم دوباره رو سه هزار عوض میکنم اگه الان عوض نکنم رو هزار عوض میکنم چیکار کنم موندم روغنی که الان توشه خیلی خیلی سیاهه و خیلی خیلی خیلی رقیقه چیکه میکنه شدید .
22:11  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
rezaarfa
0

جناب رحیمی یا سایر دوستان اگه راهنمایی کنید ممنون میشم در ضمن یکی از دستانه خوبم در یکی از گرووها motosel رو پیشنهاد کرده نظرتون چیه از مگنت بهتره یا نه در ضمن من یه مشکلی دارم با دنا در حاه حاضر 200 تا رفتم خیلی هم خوب و راضیم رانندگی بین شهری 40 یا 50 کیلومتری داشتم شتاب و بی سرو صدا بودن همه چیزش خوبه البته تو شیبه زیاد رانندگی نکردم خیلی خوشم اومد ازش فقط یه مسئله اینه که بهم گفتن صبحا قبل از استارت روغنو چک کنم ولی هر بار چک میکنم کل میله تا بالا خیسه و روغنیه باید یک بار استارت بزنم بعد خاموش کنم دوباره که چک میکنم روغن تا HI شایدم یک سانتیمتری بالاتر و بیشتر از HI میاد پایین بعدشم اینکه میخوام یه مسافرت از شمال برم تا همدان رفت و برگشت 700کیلومتری میشه یه جورایی مجبورم برم به نظرتون الان رو 200 تا روغنو عوض بکنم شکر خدا مشکله مالی ندارم بهترین روغنه بازار که مطمئن باشم تقلبی نیست کدومه متوسل خوبه ؟ الان عوض کنم دوباره رو سه هزار عوض میکنم اگه الان عوض نکنم رو هزار عوض میکنم چیکار کنم موندم روغنی که الان توشه خیلی خیلی سیاهه و خیلی خیلی خیلی رقیقه چیکه میکنه شدید .
22:11  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
جواد
0

سلام، من امروز تحویل گرفتم، این خانمه که همش میگه سرعت را کم کنید و به دوربین نزدیک میشوید مال جی پی اس هست؟ پس چرا وقتی جی پی اس و خاموش میکنیم باز هم صحبت میکنن؟
22:11  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
rezaarfa
0

بورو تو قسمته تنظیمات gps گوشه قسمته پایین روی صفحه لمسی گوشه میشه gps رو خاموش کرد در ضمن تو تنظیمات gps هم میتونی سخنگی دوربین را خاموش کنی
گزارش
پاسخ دادن
07:10  1395/03/11

امید
0

تو ستینگ جی پی اس صفحه دوم میتونی صدای اونو خاموش کنی
گزارش
پاسخ دادن
10:06  1395/03/11

میثم
0

وجدانا دنا سالاره بدون هیچ تعصبی میگم من که دارم خدایی ازش راضیم خصوصا از موتور و گیربکس و رانندگی باحالش و آپشنهای جالب و قیافه با ابهتش البته رینگ ۱۶ بالاستیک ۲۰۵ بندازید زیرش ببینید چی میشه چون دنا هیکلیه و رینگ و لاستیکش بهش کمتر میاد
22:08  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
میثم
0

وجدانا دنا سالاره بدون هیچ تعصبی میگم من که دارم خدایی ازش راضیم خصوصا از موتور و گیربکس و رانندگی باحالش و آپشنهای جالب و قیافه با ابهتش البته رینگ ۱۶ بالاستیک ۲۰۵ بندازید زیرش ببینید چی میشه چون دنا هیکلیه و رینگ و لاستیکش بهش کمتر میاد
22:08  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
میثم
0

وجدانا دنا سالاره بدون هیچ تعصبی میگم من که دارم خدایی ازش راضیم خصوصا از موتور و گیربکس و رانندگی باحالش و آپشنهای جالب و قیافه با ابهتش البته رینگ ۱۶ بالاستیک ۲۰۵ بندازید زیرش ببینید چی میشه چون دنا هیکلیه و رینگ و لاستیکش بهش کمتر میاد
22:08  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
امیر نامور
0

دوستان یکی از ایرادات دنا دکمه های روی فرمان هست که مربوط به مولتی میشه این دکمه ها در بعضی اوقات عملکردشون قاطی میکنه به عنوان نمونه مثلا وقتی که میخواین صدا رو کم یا زیاد کنید اهنگ میره تراک بعدی برای رفع این دو راه وجود داره یکی اینکه زمان پخش اهنگ بلوتوث مولتی رو غیر فعال کنید دوم اینکه اون صفحه کلیدهای روی فرمان رو باز کنید و با استفاده از اسپری ناهید اون رو تمیز کنید البته زمانی که ماشین خاموش هست مطمین باشید که مشکل بر طرف میشه کسانی هم که در زمان دندهعقب دیسک عقبشون صدا میده با یه تعویض لنت صدا برطرف میشه البته صدای دیسک تو تمام دناها نیست ولی قاطی کردن دکمه های روی فرمان تو 90درصد دناها مشاهده شده غیر از این دو موردی که گفتم تا کنون توی خودرو دنا مشکل دیگه ای مشاهده نشده
21:05  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
0

چراغ سرویس دوره ای هست و بصورت دستی با شاسی های روی صفحه کیلومتر تنظیم میشه
گزارش
پاسخ دادن
09:06  1394/08/23

امیر نامور
0

دوستان یکی از ایرادات دنا دکمه های روی فرمان هست که مربوط به مولتی میشه این دکمه ها در بعضی اوقات عملکردشون قاطی میکنه به عنوان نمونه مثلا وقتی که میخواین صدا رو کم یا زیاد کنید اهنگ میره تراک بعدی برای رفع این دو راه وجود داره یکی اینکه زمان پخش اهنگ بلوتوث مولتی رو غیر فعال کنید دوم اینکه اون صفحه کلیدهای روی فرمان رو باز کنید و با استفاده از اسپری ناهید اون رو تمیز کنید البته زمانی که ماشین خاموش هست مطمین باشید که مشکل بر طرف میشه کسانی هم که در زمان دندهعقب دیسک عقبشون صدا میده با یه تعویض لنت صدا برطرف میشه البته صدای دیسک تو تمام دناها نیست ولی قاطی کردن دکمه های روی فرمان تو 90درصد دناها مشاهده شده غیر از این دو موردی که گفتم تا کنون توی خودرو دنا مشکل دیگه ای مشاهده نشده
21:05  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
امیر نامور
0

دوستان یکی از ایرادات دنا دکمه های روی فرمان هست که مربوط به مولتی میشه این دکمه ها در بعضی اوقات عملکردشون قاطی میکنه به عنوان نمونه مثلا وقتی که میخواین صدا رو کم یا زیاد کنید اهنگ میره تراک بعدی برای رفع این دو راه وجود داره یکی اینکه زمان پخش اهنگ بلوتوث مولتی رو غیر فعال کنید دوم اینکه اون صفحه کلیدهای روی فرمان رو باز کنید و با استفاده از اسپری ناهید اون رو تمیز کنید البته زمانی که ماشین خاموش هست مطمین باشید که مشکل بر طرف میشه کسانی هم که در زمان دندهعقب دیسک عقبشون صدا میده با یه تعویض لنت صدا برطرف میشه البته صدای دیسک تو تمام دناها نیست ولی قاطی کردن دکمه های روی فرمان تو 90درصد دناها مشاهده شده غیر از این دو موردی که گفتم تا کنون توی خودرو دنا مشکل دیگه ای مشاهده نشده
21:05  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
امیر نامور
3

بعضیا رو کیلومتر 1000روغن و عوض میکنند ولی به نظر من شما رو کیلومتر 4000عوض کنید بعدش هم 10000روغن کاسترول مگنتیک 10_40چون نیمه سنتتیک هست روغن خوبیه
19:45  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

بچه ها منو ببخشید غلط زیادی کردم چون خودم دنا ندارم ازش بد گفتم منو حلال کنید
17:43  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

بچه ها منو ببخشید غلط زیادی کردم چون خودم دنا ندارم ازش بد گفتم منو حلال کنید
17:43  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

بچه ها منو ببخشید غلط زیادی کردم چون خودم دنا ندارم ازش بد گفتم منو حلال کنید
17:43  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
امیر نامور
0

سلام خدمت دوستان گل اقا رضای مخالف دنا و جناب رحیمی عزیز و سایر دوستان لینجانب امیر نامور مکانیک نمایندگی ایران خودرو در استهبان فارس هستم من سال گذشته حقیقتا نسبت به دنا خیلی بدبین بودم ولی به مرور زمان نظرم عوض شد دوستان عزیز هیچ خودرویی رو نمیشه با خودرو دیگه مقایسه کنید مثلا ال 90 موتورش فرانسویه ولی گیربکس خوبی ندارخ و بدون اپشن هست دوستان من تو این مدت 5سالی که تو نمایندگی ایران خودرو هستم تا کنون هیچ دنا سواری برای مشکل موتور مراجعه نکرده اکثر کسانی که مراجعه میکنند به دلیل مشکلات برقی هست این هم طبیعیع مثلا اگه ال 90هم همین اپشن ها رو داشت این مشکلات پیش میومد الان من توی ماشینهای ایرانی دنا و 206اس دیوی8 رو پیشنهاد میکنم دوستان من موتور ای اف سون اوایل مشکل روغن ریزی اویل ماژور داشت که از سال 93مشکلش برطرف شد و من راحت بهتون میگم که این موتور الان هیچ مشکلی نداره البته کسانی که دنا دارند بهشون پیشنهاد میکنم یکی در میون بنزین سوپر و معمولی بزنند
17:25  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
امیر نامور
0

سلام خدمت دوستان گل اقا رضای مخالف دنا و جناب رحیمی عزیز و سایر دوستان لینجانب امیر نامور مکانیک نمایندگی ایران خودرو در استهبان فارس هستم من سال گذشته حقیقتا نسبت به دنا خیلی بدبین بودم ولی به مرور زمان نظرم عوض شد دوستان عزیز هیچ خودرویی رو نمیشه با خودرو دیگه مقایسه کنید مثلا ال 90 موتورش فرانسویه ولی گیربکس خوبی ندارخ و بدون اپشن هست دوستان من تو این مدت 5سالی که تو نمایندگی ایران خودرو هستم تا کنون هیچ دنا سواری برای مشکل موتور مراجعه نکرده اکثر کسانی که مراجعه میکنند به دلیل مشکلات برقی هست این هم طبیعیع مثلا اگه ال 90هم همین اپشن ها رو داشت این مشکلات پیش میومد الان من توی ماشینهای ایرانی دنا و 206اس دیوی8 رو پیشنهاد میکنم دوستان من موتور ای اف سون اوایل مشکل روغن ریزی اویل ماژور داشت که از سال 93مشکلش برطرف شد و من راحت بهتون میگم که این موتور الان هیچ مشکلی نداره البته کسانی که دنا دارند بهشون پیشنهاد میکنم یکی در میون بنزین سوپر و معمولی بزنند
17:25  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
امیر نامور
0

سلام خدمت دوستان گل اقا رضای مخالف دنا و جناب رحیمی عزیز و سایر دوستان لینجانب امیر نامور مکانیک نمایندگی ایران خودرو در استهبان فارس هستم من سال گذشته حقیقتا نسبت به دنا خیلی بدبین بودم ولی به مرور زمان نظرم عوض شد دوستان عزیز هیچ خودرویی رو نمیشه با خودرو دیگه مقایسه کنید مثلا ال 90 موتورش فرانسویه ولی گیربکس خوبی ندارخ و بدون اپشن هست دوستان من تو این مدت 5سالی که تو نمایندگی ایران خودرو هستم تا کنون هیچ دنا سواری برای مشکل موتور مراجعه نکرده اکثر کسانی که مراجعه میکنند به دلیل مشکلات برقی هست این هم طبیعیع مثلا اگه ال 90هم همین اپشن ها رو داشت این مشکلات پیش میومد الان من توی ماشینهای ایرانی دنا و 206اس دیوی8 رو پیشنهاد میکنم دوستان من موتور ای اف سون اوایل مشکل روغن ریزی اویل ماژور داشت که از سال 93مشکلش برطرف شد و من راحت بهتون میگم که این موتور الان هیچ مشکلی نداره البته کسانی که دنا دارند بهشون پیشنهاد میکنم یکی در میون بنزین سوپر و معمولی بزنند
17:25  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
اشکان
0

سلام دوستان ، خیلی جالبه اون اقلیتی از دوستانی که تو این پیج پارازیت میندازن تو پیج های دیگه هم کم وبیش هستن جالبترم اینه که یه چیزی رو بهانه کردن و تو دهنشون افتاده به نام« گشتاور» ظاهرا خیلی هم از اینکه گشتاور فلان ماشین چندتایی پایینتره خوشحالن البته من دنا ندرم ولی به انتخاب همه احترام میذارم ،خواهشی که از دوستان دارم اصلا عکس العملی به نظراتشون ندید کم کم خودشون دمشونو میزارن رو کولشونو گم میشن باماشینتون خاطرات خوب داشته باشید.
17:17  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
اشکان
0

سلام دوستان ، خیلی جالبه اون اقلیتی از دوستانی که تو این پیج پارازیت میندازن تو پیج های دیگه هم کم وبیش هستن جالبترم اینه که یه چیزی رو بهانه کردن و تو دهنشون افتاده به نام« گشتاور» ظاهرا خیلی هم از اینکه گشتاور فلان ماشین چندتایی پایینتره خوشحالن البته من دنا ندرم ولی به انتخاب همه احترام میذارم ،خواهشی که از دوستان دارم اصلا عکس العملی به نظراتشون ندید کم کم خودشون دمشونو میزارن رو کولشونو گم میشن باماشینتون خاطرات خوب داشته باشید.
17:17  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
اشکان
0

سلام دوستان ، خیلی جالبه اون اقلیتی از دوستانی که تو این پیج پارازیت میندازن تو پیج های دیگه هم کم وبیش هستن جالبترم اینه که یه چیزی رو بهانه کردن و تو دهنشون افتاده به نام« گشتاور» ظاهرا خیلی هم از اینکه گشتاور فلان ماشین چندتایی پایینتره خوشحالن البته من دنا ندرم ولی به انتخاب همه احترام میذارم ،خواهشی که از دوستان دارم اصلا عکس العملی به نظراتشون ندید کم کم خودشون دمشونو میزارن رو کولشونو گم میشن باماشینتون خاطرات خوب داشته باشید.
17:17  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
0

دوستان دلال خدا قوت?اینهمه بحث کردید چند تا از ماشیناتونو خریدن?
16:40  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
0

دوستان دلال خدا قوت?اینهمه بحث کردید چند تا از ماشیناتونو خریدن?
16:40  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
9

ایران خودرو امار تولید و فروش محصولات خود را در سال نود و پنج تا اخر اردیبهشت اعلام کرد
بر این اساس میزان تئلید انواع پژو 55311 دستگاه بوده که فقط 41967 عدد از انها بفروش رسیده است و این درحالی است که تولید خودرو دنا 2931 دستگاه بوده است که تعداد 2926 دستگاه ان بفروش رسیده است
این امار نشان میدهد که تعداد تولید دنا در فروردین 931 عدد بوده که در اردیبهشت به 2000 عدد افزایش یافته است و فروش اقریبا تمامی انها هم جالب بوده . در حالی که فروش انواع پژو در هر ماه کمتر شده است . این امار امروز منتشر شد و میتونید با سرچ در اینترنت ان را ببینید.
16:11  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
محمد ای اف
0

تست کشش دنده 2 سمند ای اف سون با پارس و 405 قضاوت با خودتون
http://www.aparat.com/v/1E6Ao
http://www.aparat.com/v/yJD3a
حالا این گشتاور کارش چیه؟چرا این گشتاور دور پایین بالاتر هیج جا ب داد این ایکس یو هفت مفلوک نمیرسه؟کی میخاد خودش رو نشون بده؟؟؟؟؟؟؟؟
15:53  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
محمد ای اف
0

تست کشش دنده 2 سمند ای اف سون با پارس و 405 قضاوت با خودتون
http://www.aparat.com/v/1E6Ao
http://www.aparat.com/v/yJD3a
حالا این گشتاور کارش چیه؟چرا این گشتاور دور پایین بالاتر هیج جا ب داد این ایکس یو هفت مفلوک نمیرسه؟کی میخاد خودش رو نشون بده؟؟؟؟؟؟؟؟
15:53  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
حمید
27

آقایون یه سوال داشتم

تا حالا چندبار شده دارندگان دنا و سمندو ... بیان تو تایپیک های دیگه مثل پارس یا ال نود و ... از ماشینشون و موتورش تعریف کنن و بگن ماشین شما مزخرفه و موتورش به درد نمیخوره و از این حرفا؟؟؟ انصافا چند بار؟؟؟

ولی اینجا 90 درصد نظرات مربوط به کسانیه که از صبح تا شب میان تو این تایپیک و میزنن تو سر دنا و بدنش و موتورش و طوری با اغراق نظر میدن که خود من تا قبل تحویل چندین بار خواستم انصراف بدم و همش نگران بودم
و جالبیش اینجاست که این ماشین رو ندارن

من نمیدونم چرا ما ایرانی جماعت همش سرمون تو زندگی اینو و اونه و برای دیگران زندگی میکنیم بعد می نالیم که چرا جهان سومی هستیم و از بقیه عقب موندیم

آقا شما پارس داری زانتیا داری اصلا هر ماشینی داری ایشالا چرخش صد سال برات بچرخه و همیشه به خوبی وخوشی ازش استفاده کنی دیگه خواهشا دست از سر ما بردار و بذار مثل بقیه ماهم از تایپیک ماشینمون استفاده کنیم
15:50  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
عباس
0

آقا من نمیخواستم اصلا نظر بدم ولی وقتی گفتی قضاوت کنید اومدم
من حق رو به رضا22 میدم حالا اون یه اشتباهی کرد و زود با عجله درمورد اسب بخار شما جواب داد ولی شما صدتا صوتی دادی تاکسی لندن واقعا جیلیه من داداشم تو انگلیس هستش بهش زنگ زدم خندید
آقا بسته خواهشن ازاین تاپیک برید بیرون ما درمورد دنا میخواهیم صحبت کنیم نه غیره
14:57  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
عباس
0

آقا من نمیخواستم اصلا نظر بدم ولی وقتی گفتی قضاوت کنید اومدم
من حق رو به رضا22 میدم حالا اون یه اشتباهی کرد و زود با عجله درمورد اسب بخار شما جواب داد ولی شما صدتا صوتی دادی تاکسی لندن واقعا جیلیه من داداشم تو انگلیس هستش بهش زنگ زدم خندید
آقا بسته خواهشن ازاین تاپیک برید بیرون ما درمورد دنا میخواهیم صحبت کنیم نه غیره
14:57  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
عباس
0

آقا من نمیخواستم اصلا نظر بدم ولی وقتی گفتی قضاوت کنید اومدم
من حق رو به رضا22 میدم حالا اون یه اشتباهی کرد و زود با عجله درمورد اسب بخار شما جواب داد ولی شما صدتا صوتی دادی تاکسی لندن واقعا جیلیه من داداشم تو انگلیس هستش بهش زنگ زدم خندید
آقا بسته خواهشن ازاین تاپیک برید بیرون ما درمورد دنا میخواهیم صحبت کنیم نه غیره
14:57  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

مشخصات xu7 روی 405 و پارس هیچ فرقی باهم نداره . اگر بحث تعویض سیستم ecu رو مطرح میکنید باید بدونید این تغییرات در حد چند نیوتن متری میتونند باعث بهبود یا کاهش گشتاور و اسب بخار یک موتور بشن . تفاوت در نحوه پاشش سوخت و سیستم Ecu از مگنتی مارلی به ساژم سبب افزایش حداکثر گشتاور از 110 در دور 2200 به میزان 125 در دور 3700 شد . اما این چیزی که شما میگی که گشتاور xu7 از 115 در دور 3200 تبدیل به 259 در دور 4500 !!! شده اصلا با تغییرات جزیی و تغییراتی مثل سیستم ecu و کویل و انژکتور و این چیزها قابل استحصال نیست . این مشخصات حتی از مشخصات یک موتور 2800 با 16 سوپاپ با نسبت تراکم 21 هم بالاتر هست . شما اگر خودت میتونی قبول کنی که گشتاور xu7 از گشتاور موتور زانتیا 1800 و الانترا هم وضعیت بهتری داره اوتوقت میتونی بیای و ادعا کنی که گشتاور xu7‌تغییر کرده . داداش من ، بارها و بارها پارس سوار شدم عملکرد موتورش با موتور سمند 405 هیچ فرقی نداره .
14:49  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

مشخصات xu7 روی 405 و پارس هیچ فرقی باهم نداره . اگر بحث تعویض سیستم ecu رو مطرح میکنید باید بدونید این تغییرات در حد چند نیوتن متری میتونند باعث بهبود یا کاهش گشتاور و اسب بخار یک موتور بشن . تفاوت در نحوه پاشش سوخت و سیستم Ecu از مگنتی مارلی به ساژم سبب افزایش حداکثر گشتاور از 110 در دور 2200 به میزان 125 در دور 3700 شد . اما این چیزی که شما میگی که گشتاور xu7 از 115 در دور 3200 تبدیل به 259 در دور 4500 !!! شده اصلا با تغییرات جزیی و تغییراتی مثل سیستم ecu و کویل و انژکتور و این چیزها قابل استحصال نیست . این مشخصات حتی از مشخصات یک موتور 2800 با 16 سوپاپ با نسبت تراکم 21 هم بالاتر هست . شما اگر خودت میتونی قبول کنی که گشتاور xu7 از گشتاور موتور زانتیا 1800 و الانترا هم وضعیت بهتری داره اوتوقت میتونی بیای و ادعا کنی که گشتاور xu7‌تغییر کرده . داداش من ، بارها و بارها پارس سوار شدم عملکرد موتورش با موتور سمند 405 هیچ فرقی نداره .
14:49  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
مجید
15

برادر من هم پارس xu7 دارم هم سمند ef7 نظر من بعد از ۱۰ سال پارس سواری و ۱۶ ماه رانندگی با ef7 اینه
1-ارزش سمند ef7 نسبت به امکانات و موتور خیلی بیشتر از ۳۰ میلیونه
۲- ایرودینامیک و پایداری سمند توی سرعت بالا تعجب برانگیزه
۳-مصرف پارس در مقایسه با ef7 واقعا بالاست (نزدیک به ۲ میلیون تفاوت هزینه سوخت در سال)
۳-پارس xu7 توی شهر مشکلی نداره ولی توی جاده یه خودروی ناتوانه
مهمتراز همه حس رانندگی با ef7 یه حس متفاوت با حس رانندگی با پیکان پراید و پژو داره
گزارش
پاسخ دادن
15:56  1394/08/24

رضا
0

مشخصات xu7 روی 405 و پارس هیچ فرقی باهم نداره . اگر بحث تعویض سیستم ecu رو مطرح میکنید باید بدونید این تغییرات در حد چند نیوتن متری میتونند باعث بهبود یا کاهش گشتاور و اسب بخار یک موتور بشن . تفاوت در نحوه پاشش سوخت و سیستم Ecu از مگنتی مارلی به ساژم سبب افزایش حداکثر گشتاور از 110 در دور 2200 به میزان 125 در دور 3700 شد . اما این چیزی که شما میگی که گشتاور xu7 از 115 در دور 3200 تبدیل به 259 در دور 4500 !!! شده اصلا با تغییرات جزیی و تغییراتی مثل سیستم ecu و کویل و انژکتور و این چیزها قابل استحصال نیست . این مشخصات حتی از مشخصات یک موتور 2800 با 16 سوپاپ با نسبت تراکم 21 هم بالاتر هست . شما اگر خودت میتونی قبول کنی که گشتاور xu7 از گشتاور موتور زانتیا 1800 و الانترا هم وضعیت بهتری داره اوتوقت میتونی بیای و ادعا کنی که گشتاور xu7‌تغییر کرده . داداش من ، بارها و بارها پارس سوار شدم عملکرد موتورش با موتور سمند 405 هیچ فرقی نداره .
14:49  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
جواد
0

آقای کاربر: REZA XU7 شماهم اشتباه زیاد داشتی
تو کشور لندن واقعا چه خودروهایی تاکسی هستن واقعا (جیلی )؟ فکرکنم بد سوتی دادی . لندن بیاد جیلی رو بکنه تاکسی؟
تو کشورچین همونطورکه رضا22 گفته بیشتر سراغ پورشه، یا فرانسوی با اصل و نصب میرن فقط 22 درصد از مردم چین خودروهای چینی دارن .
حالا خودت در مورد خودت قضاوت کن
.
.
.



1
14:48  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
جواد
0

آقای کاربر: REZA XU7 شماهم اشتباه زیاد داشتی
تو کشور لندن واقعا چه خودروهایی تاکسی هستن واقعا (جیلی )؟ فکرکنم بد سوتی دادی . لندن بیاد جیلی رو بکنه تاکسی؟
تو کشورچین همونطورکه رضا22 گفته بیشتر سراغ پورشه، یا فرانسوی با اصل و نصب میرن فقط 22 درصد از مردم چین خودروهای چینی دارن .
حالا خودت در مورد خودت قضاوت کن
.
.
.



1
14:48  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نریمان
1

سالار عزیز

چندین بار عرض کردم که این حرفهای شما دوره اش مربوط به 30 سال پیش بود ، الان با پیشرفت روزانه تکنولوژی ، نه خودروی اکونومیک ارزش یک عمر نگهداشتن را داره و نه خودروسازها اینگونه طراحی و تولید کرده اند ، در حال حاضر بهترین عمر 5 سال بدون مشکل میباشد. ، سود اصلی خودروسازها در تولید قطعه و خدمات پس از فروش هست .

امیرجان
بسته به نیازتان دارد .
- کیفیت داشبرد - هر دو از پلاستیک خشک زیاد استفاده کردند و سانتافه بهتر هست
- کیفیت ادوات داخلی - چرم جی اس به مراتب بهتر از سانتافه هست
- هندلینگ و توان و گشتاور : جی اس به لطف شاسی داینامیک ، از هر سه نظر بهتر از سانتافه و نرمتر هست
- استهلاک ام جی بسیار کمتر از کره ایها هست
- دست دوم کره ای ، استهلاکش گزینه قابل توجه ای میباشد
- با رعایت شرایط نگهداری خودروهای توربو دار ، موضوع کیفیت بنزین به راحتی قابل حل هست
- بازار فروش و خدمات پس از فروش ماشین های کره ای بهتر از ام جی هست
- لذت رانندگی خودروهای ام جی بهتر از کره ایها هست .
- قیمت جی اس در مقابل توسان و اسپرتیج که ضعیفتر هستند ، معقول میباشد.
- سانتافه بزرگتر هست
گزارش
پاسخ دادن
15:23  1394/08/24

جواد
0

آقای کاربر: REZA XU7 شماهم اشتباه زیاد داشتی
تو کشور لندن واقعا چه خودروهایی تاکسی هستن واقعا (جیلی )؟ فکرکنم بد سوتی دادی . لندن بیاد جیلی رو بکنه تاکسی؟
تو کشورچین همونطورکه رضا22 گفته بیشتر سراغ پورشه، یا فرانسوی با اصل و نصب میرن فقط 22 درصد از مردم چین خودروهای چینی دارن .
حالا خودت در مورد خودت قضاوت کن
.
.
.



1
14:48  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
فتح ا...
0

سلام
حدود یک ماه پیش یک پارس مدل 91 داشتم از ابتدا دست خودم بود ،یکی از دوستان گیر داد فروختمش یک مدت بی ماشین بودم رفتم دوباره یک پارس سال صفر خریدم که کاشکی نخریده بودم.قبلی فقط جعبه فرمانش مشکل کم داشت اما این یکی سرتا پا مشکلهاز روز اول داره روغن میریزه که نمایندگی گفت باید موتور باز بشه.سنسور دنده عقب توی سرما بوق یکسره میزنه.موتور بیش از حد میلرزه و صدا نا میزون میده.ضبطش یک دفعه مشکل پیدا کرد دادم برای تعمییر نمایندگیش.شیشه سمت راننده موقع پایین امدن بسختی پایین میاد .نمایندگی یادش رفته بود پیچای شیشه بالابر عقبو ببنده کلا از جاش در میامد کل گشتم پیچ پیدا کرد خودم بستم جاش.دندها نسبت به قبلی خیلی بد جا میره.کیفیت منتاژ ماشین و قطعاتش یک هزارم قبلی نیست .واقعا متاسفم و پشیمون که قبلی رو فروختم.فکر کردم صفر بخرم بهتره ولی واقعا بی کیفیته.
14:42  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
فتح ا...
0

سلام
حدود یک ماه پیش یک پارس مدل 91 داشتم از ابتدا دست خودم بود ،یکی از دوستان گیر داد فروختمش یک مدت بی ماشین بودم رفتم دوباره یک پارس سال صفر خریدم که کاشکی نخریده بودم.قبلی فقط جعبه فرمانش مشکل کم داشت اما این یکی سرتا پا مشکلهاز روز اول داره روغن میریزه که نمایندگی گفت باید موتور باز بشه.سنسور دنده عقب توی سرما بوق یکسره میزنه.موتور بیش از حد میلرزه و صدا نا میزون میده.ضبطش یک دفعه مشکل پیدا کرد دادم برای تعمییر نمایندگیش.شیشه سمت راننده موقع پایین امدن بسختی پایین میاد .نمایندگی یادش رفته بود پیچای شیشه بالابر عقبو ببنده کلا از جاش در میامد کل گشتم پیچ پیدا کرد خودم بستم جاش.دندها نسبت به قبلی خیلی بد جا میره.کیفیت منتاژ ماشین و قطعاتش یک هزارم قبلی نیست .واقعا متاسفم و پشیمون که قبلی رو فروختم.فکر کردم صفر بخرم بهتره ولی واقعا بی کیفیته.
14:42  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
فتح ا...
0

سلام
حدود یک ماه پیش یک پارس مدل 91 داشتم از ابتدا دست خودم بود ،یکی از دوستان گیر داد فروختمش یک مدت بی ماشین بودم رفتم دوباره یک پارس سال صفر خریدم که کاشکی نخریده بودم.قبلی فقط جعبه فرمانش مشکل کم داشت اما این یکی سرتا پا مشکلهاز روز اول داره روغن میریزه که نمایندگی گفت باید موتور باز بشه.سنسور دنده عقب توی سرما بوق یکسره میزنه.موتور بیش از حد میلرزه و صدا نا میزون میده.ضبطش یک دفعه مشکل پیدا کرد دادم برای تعمییر نمایندگیش.شیشه سمت راننده موقع پایین امدن بسختی پایین میاد .نمایندگی یادش رفته بود پیچای شیشه بالابر عقبو ببنده کلا از جاش در میامد کل گشتم پیچ پیدا کرد خودم بستم جاش.دندها نسبت به قبلی خیلی بد جا میره.کیفیت منتاژ ماشین و قطعاتش یک هزارم قبلی نیست .واقعا متاسفم و پشیمون که قبلی رو فروختم.فکر کردم صفر بخرم بهتره ولی واقعا بی کیفیته.
14:42  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
REZA
0


پارس lx بیست روزه تحویل گرفتم
در حال حرکت صدای صوت از چرخ های جلو میاد
اگه میتونید راهنمایی کنید ممنون می شم
در کل ماشین خوبیه
ولی کیفیت پایین کاملا احساس میشه
ولی از نظر امنیت بهتر از 206 هست
از نظر زیبایی بهتر از ال 90 هست
از نظر آبشن بهتر از سمند و 405 هست.
14:40  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
مسعود مس
0

ماشین منم که دنا این مشکل داشت بردم نمایندگی لنت پارسیان گذاشت خوب شد !
گزارش
پاسخ دادن
00:57  1395/03/11

کاربر: REZA XU7
0

آقایون عزیز، وجدانا خودتون در مورد رضا22 قضاوت کنید.
تو اون کامنتی که بنده گذاشتم و مشخصات فنی جیلی رو نوشتم ، اصلا از عدد 162 حرفی زدم؟؟؟ من نوشتم قدرتش 138 اسب بخار و گشتاورش 172 نیوتن متره.چندتا پست بالاترش رفیقتون اومده می گه تو که فرق بین گشتاور و توان رو نمی دونی نمی خواد برامن حرف بزنی!!! وجدانا ، چنین شخصی ارزش داره که آدم باهاش بحث کنه؟؟؟ ایشون اینقدر روی دنا تعصب داره که چشم هاش واقعا کور شده.
عالم و آدم می دونن که 4 ستاره ی ایمنی جیلی از موسسه تست تصادف اروپا هست ولی ایشون می گه از چینه و اعتباری بهش نیست و سمند از جیلی ایمن تره!!!!
انصافا که حرف زدن با این بشر مثل یس خوندنه تو گوش ...!!
ما هر چی می گیم ، دو دقیقه طول نمی کشه که فورا ده تا دلیل بنی اسرائیلی میاره تا حرف خودشو روی کرسی بنشونه.
14:33  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
0

آقایون عزیز، وجدانا خودتون در مورد رضا22 قضاوت کنید.
تو اون کامنتی که بنده گذاشتم و مشخصات فنی جیلی رو نوشتم ، اصلا از عدد 162 حرفی زدم؟؟؟ من نوشتم قدرتش 138 اسب بخار و گشتاورش 172 نیوتن متره.چندتا پست بالاترش رفیقتون اومده می گه تو که فرق بین گشتاور و توان رو نمی دونی نمی خواد برامن حرف بزنی!!! وجدانا ، چنین شخصی ارزش داره که آدم باهاش بحث کنه؟؟؟ ایشون اینقدر روی دنا تعصب داره که چشم هاش واقعا کور شده.
عالم و آدم می دونن که 4 ستاره ی ایمنی جیلی از موسسه تست تصادف اروپا هست ولی ایشون می گه از چینه و اعتباری بهش نیست و سمند از جیلی ایمن تره!!!!
انصافا که حرف زدن با این بشر مثل یس خوندنه تو گوش ...!!
ما هر چی می گیم ، دو دقیقه طول نمی کشه که فورا ده تا دلیل بنی اسرائیلی میاره تا حرف خودشو روی کرسی بنشونه.
14:33  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
0

آقایون عزیز، وجدانا خودتون در مورد رضا22 قضاوت کنید.
تو اون کامنتی که بنده گذاشتم و مشخصات فنی جیلی رو نوشتم ، اصلا از عدد 162 حرفی زدم؟؟؟ من نوشتم قدرتش 138 اسب بخار و گشتاورش 172 نیوتن متره.چندتا پست بالاترش رفیقتون اومده می گه تو که فرق بین گشتاور و توان رو نمی دونی نمی خواد برامن حرف بزنی!!! وجدانا ، چنین شخصی ارزش داره که آدم باهاش بحث کنه؟؟؟ ایشون اینقدر روی دنا تعصب داره که چشم هاش واقعا کور شده.
عالم و آدم می دونن که 4 ستاره ی ایمنی جیلی از موسسه تست تصادف اروپا هست ولی ایشون می گه از چینه و اعتباری بهش نیست و سمند از جیلی ایمن تره!!!!
انصافا که حرف زدن با این بشر مثل یس خوندنه تو گوش ...!!
ما هر چی می گیم ، دو دقیقه طول نمی کشه که فورا ده تا دلیل بنی اسرائیلی میاره تا حرف خودشو روی کرسی بنشونه.
14:33  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
مجید
0

کیه تواین تاپیک میگه جیلی آقا این تاپیک مخصوص دنا هست نه جییلی من با نظر رضا22 کاملا موافقم اگه جیلی خوب بود که تو کشورش فروش داشت
14:32  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
مجید
0

کیه تواین تاپیک میگه جیلی آقا این تاپیک مخصوص دنا هست نه جییلی من با نظر رضا22 کاملا موافقم اگه جیلی خوب بود که تو کشورش فروش داشت
14:32  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
مجید
0

کیه تواین تاپیک میگه جیلی آقا این تاپیک مخصوص دنا هست نه جییلی من با نظر رضا22 کاملا موافقم اگه جیلی خوب بود که تو کشورش فروش داشت
14:32  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

رضا22 مگه نگفته بودی خودت دنا معایبی داره ؟ هنوز نوشته است هست ؟ پس بگو از معایبش . مخصوصا از موتورش واسمون بگو
14:27  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
امین
8

سلام وحیدجان،قاعده کلی آب بندی ماشین صفراینه که تاکیلومتر1000باهاش مداراکنی،یعنی دورموتوراز2500الی3000بالاتر نره،البته بعضی از کارشناسان موتور اعتقاد دارند در موتورهای جدید مراحل آب بندی توسط خود کمپانی انجام میشه و تست مراحل سخت رو میگذرونه،با وسیله نقلیه بایدمدارا کنی وبه قول قدیمیها آهسته برو پیوسته برو،انشاالله مبارک باشه.
گزارش
پاسخ دادن
19:57  1394/08/24

حامد
0

رضا22 مگه نگفته بودی خودت دنا معایبی داره ؟ هنوز نوشته است هست ؟ پس بگو از معایبش . مخصوصا از موتورش واسمون بگو
14:27  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین جی ال : اره به سازمان حمایت و شورا رقابت زنگ بزنید اعتراض کنید حتی کسایی ک سود مشارکت تو قراردادشونه براشون نصف مبلغ محاسبه میکنن
مراد : سورن تحویل بهمن کسی فاکتورشد طرح فرسوده
مال باخته دست سایپا ۲ : دقیقا ما هم ۱۴ /۹تکمیل وجه کردیم دارن شاهین پلاس با سانروف میدن بعد میگن مشکل سانوفی داریم بحق علی و اولاد علی خدا شرکت سایپا نابود بشه طلا گرمی ۴ تمن فروختم یکساله که ماشین نداریم عاصی شدم نمیدونیم کجا فرار کنیم
محمد x5 : سلام تافاکتوربشه سبز میشه
تی9 : سلام دوستان دی ماهی برای کسی تکمیل وجه سبز شده یانه
پیش فروش ۳۰ بهمن : مبارک باشه با دل خوش استفاده کنی
آرش : دوست عزیز ایشان به قیمت خرداد براشون محاسبه شده
رضا مطاعی : سلام من 24 اردیبهشت تکمیل وجه کردم هنوز خبری نیست کسی میدونه تا چه تاریخی فاکتور شد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سعید : اینا رو از کجات در میاری ؟؟خب نیسان تجاریه چرا داستان تعریف میکنی
ساینا پیش فروش اسفند 403 : من حضوری رفتم شرکت سایپا من تکمیل وجه 3 مهر ماه هستم به من گفت اواسط بهمن فاکتور میشی
رانا پلاس تحویل13 مرداد : رانا پلاس فروش فوقالعاده طرح فرسوده تحویل 13 مرداد امروز فاکتور شد . در واقع فرسوده ام کرد تا فاکتور شد .
محسن : سلام دوستان کوییک اس تا چ تاریخی فاکتور شده ؟ ممنونم از پاسخگوییتون💙
خطاب به ابر : با تشکر از اطلاع رسانی شما. مطالب هر چند روز به روززسانی میشه؟ ممنون میشم بعد از با خبر شون به روز رسانس اعلام بفرمایید تا مردمی که چشم انتظارن اطلاعات اولیه را داشته باشن
اکستند : حالا چرا تواین اوضاع مملکت ماشین ها رو نمیدن
سیاوش : سلام آقا کسی هست بدونه کی دعوت نامه بهمن ماه میاد لطفا بگه
سورن دوگانه تحویل اسفند : گزینه بعدی نوشته تخصیص پلاک
سورن دوگانه تحویل اسفند : بنظرتون کی فاکتور میشه؟ یعنی زودتر از اسفند تحویل میدن؟
ابر : تا 17ام شهریور تموم بشه می ره واسه واریزی دوم مهر به بعد