جک J5 در برابر چری آریزو 5

 

جک J5 در برابر چری آریزو 5

 
هنگامی که جک J5 وارد بازار شد را می توان زمان تحول نگرش در مورد خودرو های چینی دانست. ماشین فوق‌العاده ای نبود اما بهتر از محصولات قبلی خود را نشان داد.
مشکلات موجود در این خودرو هنوز معلوم نیست که بطور کامل بر طرف شده باشند اما هنگامی که مدل اتوماتیک این خودرو معرفی شد، خودرویی بر رقیب در رنج قیمت و تجهیزات خود بود.
 
جک J5 در برابر چری آریزو 5
 
حال با گذشت زمان، شرکت مدیران خودرو رقیب جدی را برای گرفتن بازار از دست J5 وارد بازار کرده است که آریزو 5 لاکچری نام دارد.
 
ارزان تر بودن جک (62 میلیون 710 هزار تومان) نسبت به نسخه فول چری آریزو 5 لاکچری (حدود 74 میلیون تومان) کفه ترازو را به سمت جک سنگین می کند،  اما پرسش این تفاوت قیمت برای چری آریزو 5 ارزش پرداخت دارد یا نه؟
 
جک J5 در برابر چری آریزو 5
جک J5 در برابر چری آریزو 5
 
طراحی بدنه و مشخصات ظاهری
 
هنگامی که به آریزو 5 لاکچری نگاه می کنید اولین چیزی که به ذهنتان خطور می کند این است که چینی ها پیشرفت فوق العاده ای را تا به اینجای کار داشته اند، هرچند که آریزو 5 در مجموع شبیه به برخی مدل های کیا، هیوندای و حتی دوج به نظر می رسد.
 
در خصوص J5 نیز هنگامی که وارد بازار شد طراحی آن به گونه ای بود که مشتریان را به خود جلب می کرد. پس از گذشت دو سال نیز، طراحی ملایم آن هنوز هم زیبا و کم نقص جلوه می کند.
 
جک J5 در برابر چری آریزو 5
 
با این حال در مجموع می توان آریزو 5 را برنده این مقایسه در زمینه طراحی خارجی عنوان کرد چرا که جلوه ای مدرن از یک سدان اسپرت و هماهنگ را ارائه می دهد و در این زمینه از طراحی نسبتا قدیمی جک J5 پیشی می گیرد.
 
طراحی داخلی و آپشن های رفاهی جک J5 و چری آریزو 5
 
فضای داخلی جک از نظر مصرف کنندگان دلنشین و مناسب است. سبک طراحی ساده و دلنشین با خطوط طراحی ملایمی که در آن به کار رفته است زیباست، اما در طراحی دریچه های گرد و چند ضلعی مربوط به تهویه مطبوع تناسب چندانی دیده نمی شود.
 
همچنین، در بخش اپشن ها جک امیدوار کننده تر ظاهر شده است که می توان به سیستم تهویه خودکار، سانروف و تودوزی چرم که در آریزو از انها محروم هستید اشاره کرد.
 
فضای کابین و بخصوص فضای پای سرنشینان عقب را از مزیت های مهم این خودرو می توان دانست. فضای صندوق عقب نیز به اندازه کافی جادار و بزرگ است.
 
جک J5 در برابر چری آریزو 5
 
در داخل آریزو 5 با توجه به خطوط طراحی شکسته و اتصالات به کار رفته در ان حس مدرن تری به سرنشینان القا می شود. در کل پایه و اساس طراحی داخلی آریزو 5 برتری قابل ملاحظه ای نسبت به جک دارد اما کیفیت متریال داخل کابین جک حتی علیرغم قیمت کمتر خودرو، مناسب تر به نظر می رسد.
 
در بخش آپشن ها آریزو در دو تیپ اسپرت و لاکچری ارائه می شود که در نسخه ارزان تر که با جک اختلاف قیمتی کمتری دارد،  باید به نبود کروز کنترل، سانروف، تو دوزی چرم و غیره اشاره کرد.
 
جک J5 در برابر چری آریزو 5
 
مشخصات فنی و هندلینگ جک J5 و چری آریزو 5
 
علیرغم اینکه ابعاد آریزو 5 از جک مقداری کوچکتر است اما باز هم 32 کیلوگرم سنگین تر است این در حالی است که در مقایسه نسخه های اتوماتیک، آریزو با یک موتور 1.5 لیتری با 116 اسب بخار از طریق یک جعبه دنده CVT به حرکت در می آید و در مورد جک نیز یک موتور 1.8 لیتری با قدرت 140 اسب بخار به وسیله یک جعبه دنده اتوماتیک 4 سرعته انجام این وظیفه را بر عهده دارد.
 
با وجود اینکه جعبه دنده جک مقداری تنبل و ضعیف عمل می کند، عملکرد فنی دو خودرو تفاوت چندان بارزی با یکدیگر ندارد و هر دو از نظر شتاب گیری صفر تا صد در محدوده 15 الی 18 ثانیه قرار می گیرند که رقم جالب توجهی برای سدان های خانوادگی به حساب نمی آید، همچنین جک J5 می تواند به سبب تکنولوژی نسبتا قدیمی گیربکس، پر مصرف تر از چری آریزو 5 ظاهر شود.
 
جک J5 در برابر چری آریزو 5
 
البته مشکل کُندی گیربکس جک را می توان با یک اپدیت TCU که به شکل رایگان در نمایندگی های کرمان موتور انجام می شود، تا حدودی بر طرف کرد.
در بخش هندلینگ هر دو خودرو قابل قبول ظاهر می شوند اما آریزو فنربندی ساده تری برای محور عقب دارد که البته در نسخه فول به واسطه وجود ESP، ضعف هندلینگ برطرف شده است اما نسخه های فاقد ESP در مجموع ممکن است چسبندگی کمتری نسبت به جک J5 داشته باشند.
 
نکته جالب تر آنکه در صورت مقایسه نسخه های دستی بازهم شاهد اختلاف قیمت حدود 10 میلیونی جک J5 دستی در برابر آریزو 5 دستی خواهید بود که به ترتیب با قیمت حدودی 52 و 62 میلیون تومان ارائه می شوند.
 
اما نسخه دستی جک J5 برخلاف مدل اتوماتیک به موتور 1.5 لیتری 105 اسب بخاری مجهز است و از این نظر اختلاف قابل توجهی با موتور 1.5 لیتری آریزو ندارد، بنابراین با توجه به 5 سرعته بودن گیربکس هر دو خودرو (در نسخه دستی)، رقابت عملکردی در شتاب و سرعت بسیار تنگاتنگ می شود.
 
جک J5 در برابر چری آریزو 5
 
با توجه به کاتالوگ های منتشر شده از سوی دو شرکت، ایمنی هر دو خودرو در سطح نسبتا خوبی قرار دارند. جک J5 چهار ستاره ایمنی را از موسسه ایمنی تصادفات چین C NCAP دریافت کرده اما چری در عوض مدعی کسب 5 ستاره ایمنی است که البته هنوز به آزمایش گذاشته نشده است.
 
از طرف دیگر با توجه به وجود سامانه ارزشمند ESP در نسخه فول، می توان در مجموع آریزو 5 را ایمن تر از جک J5 توصیف کرد.
 
جک J5 در برابر چری آریزو 5
 
همچنین چری آریزو 5 با گارانتی 5 ساله و 150 هزار کیلومتر کارکرد ارائه می شود اما جک j5 از گارانتی 3 ساله برخوردار است، با این حساب می توان تخمین زد که با توجه به مصرف کمتر آریزو 5، نگهداری این خودرو در بلند مدت کم هزینه تر از جک جی 5 تمام خواهد شد.
 
 
 
 
 

منبع

دیجیاتو 

برچسب : خودرو , اریزو5 , چری , جک جی 5 , مدیران خودرو , کرمان موتور , خودرو چینی , بازار خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

32 نظر

4

من از اریزو راضیم بعداز 10000کیلومتر کارکرد کلا فعلا ok....
گزارش
پاسخ دادن
1

سلام حدودا هفت ماه خودرو اریزو 5اکسلنت دارم 14هزارکیلومتر داخل جادههای (سیاهکل-دیلمان رشت-جاده چالوس-جوارده رامسر -مشهد واستان کرمانشاه راه رفتم واقعا ازنظر مصرف سوخت وراحتی مبلمان داخل ماشین راضی هستم
گزارش
پاسخ دادن
4

مدل اکسلنت
کابین با کیفیت بالا به همراه صندلی و فرمان چرمی
صفحه کیلومتر شمار زیبا امکانات خوب مانند نمایش میزان باد و دمای هر چرخ کروز کنترل سنسورهای عقب و...
من تو جاده چالوس به راحتی و با شتاب خوب باهاش رانندگی می کنم
گیربکس این ماشین شتاب اولیه نرمی داره و خاصیت این نوع گیربکسه ولی توی جاده خیلی چابکه
امکاناتی مانند سانروف و کی لس و کیسه هوای جلو جانبی و پرده ای
دوربین دنده عقب حساس به گردش فرمان که پارک کردن رو باهاش خیلی راحت میکنه
با توجه به امکانات فراوان مثل ABS EBD EBA TCS ESP HHC و ... با خیال راحت تو هر شرایطی رانندگی کنید و لذت ببرید
کولر این ماشین خیلی خوبه و با دارا بودن کانالهای زیر صندلی راننده قسمت عقب به خوبی خنک میشه
کابین و صندوق عقب جادار این ماشین برای مسافرت ایده آل هستش
سیستم صوتی و تصویری این ماشین خیلی خوبه و میتونید موبایل یا تبلت خودتون رو بر روی صفحه نمایش و کنترل نمایید و از صدای خوب بلندگوهای ماشین لذت ببرید
ماشین هوشمندیه و بیشتر سیستمها و قطعات زیمنس هستش که در نوع خودش بهترینه
مصرف بنزین پایین در جاده کمتر از 6 لیتر
گزارش
پاسخ دادن
4

سلام‌من‌یک‌ماه هست آریزو گرفتم‌ عالیه ۲۰۰۰‌تا رفتم‌قبلش سوزوکی گتد ویتارا داشتم‌از نظر شتاب نرمی جاداری خیلی بهتر از سوزوکی ژاپن هست‌
من از انتخابم راضی هستم من تا حالا ۱۰ تا ماشین عوض کردم قد بلند هستم صندلی ماشین حرف نداره خیلی احساس راحتی میکنم نسبت به قبمت حدود ۸۰ میلیون ماشین صفر به نظر من از نظر ظاهر و راحتی بهتر از آریزو نداریم
گزارش
پاسخ دادن
عسگر
24

منم بوگاتی داشتم الان پراید خریدم خیلی راضی هستم. قدمم بلنده
14:50  1396/06/03

گزارش
2

سلام دوستان عزیز ممنون میشم راهنمایم کنید مدل اکسلت رنگ سفید داخلشون فقط مشکی خاکستریه هست یا نه?
گزارش
پاسخ دادن
0

بنده با بررسی که از نزدیک داشتم فهمیدم این خودرو همون پلت فرم ام وی ام 315 هستش که کاملا از نمای جانبی عقب مشخص است
گزارش
پاسخ دادن
5

سلام من حدود 2 ماهی میشه که آریزو اکسلنت دارم از نظر شتاب اولیه یه کم کنده البته توی جاده هم باید خیلی با احتیاط سبقت گرفت چون تو معکس کشیدن ضعیف عمل میکنه کمکهاش هم چنگی به دل نمیزنه مصرفش هم توی شهر حدود 9 لیتره ولی در کل ازش راضیم صدای موتور خیلی کم داخل ماشین میاد آپشنهای خوبی داره چیزی که واقعا به نظر من توی این ماشین خوبه هندلینگ و ترمزهای خوبش هست که خیلی مطمئن عمل میکنه
گزارش
پاسخ دادن
1

با سلام به نظر بنده اریزو اکسلنت بهترین گزینه تو هم رده های قیمت خودش هست و واقعا ماشین خوبیه چ از نظر شتاب و چ از نظر زیبایی و راحتی و حتی میتونم بگم با تفاوت 100میلیونی که با سوناتا داره واقعا نسبت ب قیمتش میارزه
گزارش
پاسخ دادن
1

نشانگرهای سیستم تهویه اتومات جک را باید با ذره بین نگاه کرد
گزارش
پاسخ دادن
1

سلام...بااین وضعیت چه کنم .....حالا کودومش خوبه
گزارش
پاسخ دادن
ارشیا
3

آریزو۵ بهتر است
10:04  1395/11/29

گزارش
2

دو ماه بود منتظر فروش ایران خودرو بودم بعد که فروشش آغاز شد تحویلش یک ماهه بود. خسته شدم و رفتم همون پول رو به عنوان ییش قسط دادم و چهارروزه ماشین رو تحویل دادند. حالا دارم سوار یک ماشین خیلی خوب میشم. آریزو 5 برای ما که سالی 15000 کیلومتر رانندگی میکنیم و یک ماشین خانوادگی میخواستیم خیلی مناسب بود. خوب جوانترها که دنبال شتاب هستند جک اس فایو بخرند.
گزارش
پاسخ دادن
9

ببینید همین حضور چینی ها باعث شده که خیلی از مردم ما که نمی تونستن طرف ماشین های کره ای و ژاپنی برن حالا خودروهایی با امکانات روز رو سوار میشن. اگر رقابت اونها نبود الان مجبور بودیم پژو جی ال ایکس رو با یک تغییر در سپر به عنوان اس ای ال ایکس با قیمت پنجاه میلیون بخریم. ببینید ال نود را با یک تغییر ساده ساندرو کردند و 15 میلیون گرونتر و ساندرو رو هم یک باربند بهش بستند و شد استپ وی ویاز هم 10 میلیون گرونتر.
گزارش
پاسخ دادن
0

یاسین از مدیران خودرو چقدر پورسانت می گیری؟!!
گزارش
پاسخ دادن
4

من یکی از طرفدارای جک بودم ولی با تحقیقاتی که کردم متوجه عیب های زیاد این ماشین شدم و از نزدیک هم عیب هاشو دیدم،از کار کردن مدام فن گرفته تا ارتفاع کم ماشین و گیر کردن به دست اندازها و مصرف سوخت بسیار بالا ،جلوبندی ضعیف و ...
حالا باید چند ماهی بگذره تا ببینم این آریزو 5چطوره،چون الان زیاد از ورودش نگذشته و عیبهاش مشخص نشده ،اگه ماشین نرمالی بود ایشالله یکیشو میخرم
گزارش
پاسخ دادن
2

من یکی از طرفدارای جک بودم ولی با تحقیقاتی که کردم متوجه عیب های زیاد این ماشین شدم و از نزدیک هم عیب هاشو دیدم،از کار کردن مدام فن گرفته تا ارتفاع کم ماشین و گیر کردن به دست اندازها و مصرف سوخت بسیار بالا ،جلوبندی ضعیف و ...
حالا باید چند ماهی بگذره تا ببینم این آریزو 5چطوره،چون الان زیاد از ورودش نگذشته و عیبهاش مشخص نشده ،اگه ماشین نرمالی بود ایشالله یکیشو میخرم
گزارش
پاسخ دادن
Kianoosh
0

از خودت حرف در نیار دوستان من هردو رو داشتم جک خیلی بهتره باور کنید
23:34  1396/06/02

گزارش
7

جدیدا چینی ها هم به بدبخت بودن این مردم پی بردن و قیمت هاشون رو افزایش دادن!
گزارش
پاسخ دادن
4

ایمنی!!!!!؟
این پنج ستاره که میفرمایید واسه cncap هست که به جز خودش هیچ موسسه استاندارد ایمنی معتبر دنیا تستهاش رو قبول ندارد
گزارش
پاسخ دادن
4

سلام.به نظر من آریزو5 از هر لحاظی ماشینه خیلی خیلی خوبیه .فقط مشکل شتاب گیریه اون هست که فکر میکنم چینی ها اگر یه توربو شارژ سر راه این موتور با این حجم میزاشتن به راحتی این مشکل برطرف میشد و به ماشینه پر فروش و بی عیب و نقصی تبدیل میشد چون قدرت موتور با سوپر به حدود150 اسب میرسید و میتونست گیربکس cvtرو جواب کنه
گزارش
پاسخ دادن
5

بنظرم تو مرز 70 میلیون بسترن از همه لحاظ سر تر از آریزو هست.به لحاظ سیستم تعلیق که واقعاً عالیست و موتور و گیربکس اسپرت و پرشتابی داره
من بسترن ندارم و دلیل علاقه ام به بسترن این بوده که تو جاده چالوس باهاش رانندگی کردم و از فرمان پذیری خوب و گیربکس فرز بسترن خیلی خوشم اومد
گزارش
پاسخ دادن
كوروش
1

دوست عزيز به مطلب شما در خصوص محسنات و إمكانات بسترن أين نكته را ياداوري مي كنم كه در ماه گذشته يكدستگاه بسترن در تصادف داخل شهري در اتوبان صدر سه نَفَر را به كشتن داد پس در كنار آپشن هاي رنگارنك و بدرد نخور كمي هم به استحكام بدنه و يا استانداردهاي إيمني آن توجه كنيد
18:13  1395/06/30

گزارش
کاربر: تیباران
5

من هم تعریف بسترن را شنیده ام.دارای طراحی مدرن و متوازن است.تنها به دلیل کشته دادن و بدون بررسی کارشناسی تصادف،نمی توان ایمنی ماشبن را زیر سوال برد. سال گذشته بی ام و هم در داخل شهر تهران چند کشته داد.
22:20  1395/06/30

گزارش
9

طراحی بیرونی آریزو به گونه ای بوده که حس اسپرت و تهاجمی بودن را دارد،ولی شتاب شانزده ثانیه ای بسیار تدافعی و لاک پشتی می باشد.
گزارش
پاسخ دادن
حسن
4

اگرچه ممکن هست شتاب اولیه خوبی نداشته باشه ولی به زودی با گران شدن قیمت بنزین در ایران مهمترین حسن یک خودرو مصرف مناسب خواهد شد نه سرعت و شتاب.وگرنه برای خود چینی ها سخت نبود موتور 2000سی سی روش نصب کنند ولی در چین چون سوخت گران هست خودروها با حجم کم طرفدار بیشتری دارند.
16:00  1395/06/31

گزارش
2

این مقایسه درست نیست چون رقیب جی ۵ ام وی ام 550است نه آریزو
گزارش
پاسخ دادن
3

هردو آشغال چینی اند
گزارش
پاسخ دادن
رضا
20

آشغاله چینی یعنی چه!!؟ به طور یقین از محصولات ایرانی خیلی بهترند و همه اینو میدونن. فعلا کیفیته ژاپنی و آلمانی رو ندارند ولی پیشرفتشون واقعا قابله تحسینه اینو همه حتی کره ای ها و ژاپنی ها هم میگن.من این دو ماشینو از نزدیک دیدم آریزو 7 مدله فولش واقعا جالبه و آبشن های جالبی داره و از این تو این رنج قیمت 5 ستاره ایمنی گرفته و چینی ها تو این یکی دوساله به فکر حفظ جان مردم افتادن واسم خیلی جالب بود
احتمالا میخوام یه آریزو 5 ثبت نام کنم
08:41  1395/06/30

گزارش
مهدی
16

معلومه که تا حالا سوارشون نشدی و فقط ماشین های ایران خودرو که چینی درجه 10 هستند سوار شدی
09:21  1395/06/30

گزارش
مهدی
1

اولا این که این آقا نگفت ماشین ایرانی بهتره... دوما" اینکه 75 میلیون رو با 75 میلیون مقایسه میکنن نه با ایرانی نهایتن 45 میلیون. به هر حال اییین همه آپشن با این قیمت معلومه که جور در نمیاد. هیچ ارزونی بی علت نیست و هیچ گرونی بی حکمت...
14:07  1395/09/18

گزارش
12

سلام.با اینکه در متن حسابی از جک طرفداری شده ولی باز هم از همه لحاظی آریزو 5 سر تره.به نظره من آریزو 5 یه تحولی کارساز در مدیران خودرو است که با تولید محصول آینده آریزو7 که احتمالا با موتور توربو هست این تحول به رخ جهانیان کشیده خواهد شد
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
نازنین۱ 46 نظر
محسن ا 10 نظر
Jalil fathi 6 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین جی ال : تبدیل شاهین جی به جی ال تبدیل ۲۶ خرداد همچنان منتظر فاکتور لعنت بهت سایپا که باید توی هوای سرد با تاکسی برم سرکار بر باعث و بانیش لعنت
ناشناس : این هم وضعیت خودرو شاهین جی ال واستون گذاشتم که منتظر فاکتور تحویل نام خودرو :شاهين GL با ترمز ESC و SBR رنگ :سفيد پلاک :0 کد نمایندگی : نام نمایندگی : شماره پذیرش : تاریخ پذیرش : شماره درخواست : وضعیت : آماده تخصيص توضیحات شماره گذاری : تاریخ ارسال مدارک : تاريخ ارسال به بانك : 0 وضعیت پرونده مشتری : عدم نقص پرونده
شاهین GL : برادر من جی ال هارو میگم بحث جی ها جداس اونا واقعا بنظرم باید برن سایپا اتیش بزنن کجای دنیا پول کامل میدی ی سال ماشین نمیدن و ارع متاسفانه مردم ما فقط پشت چراغ قرمز پشت همن
J7 خرداد : سلام ما هم مثل شما منتظر هستیم ،فکر کنم اوایل آذر بیاد
ناشناس : اینطور که از شواهد معلوم هست اگه شاهین جی ال نده به ضررخوده شرکت خودرو ساز هست شاهین سی وی تی تبدیل به شاهین جی ال کرده الان نزدیک دوماه داره میشه از تکمیل وجه شاهین جی ال -290 مهر 402 برای شاهین سی وی تی که پیامک دعوتنامه تکمیل وجه که هفته چهارم اسفند ماه 403 نیومد اون هم بعداز 3 سال پیامک تبدیل به شاهین سی وی تی 9 مهر 404 دعوتنامه تکمیل وجه شاهین جی ال اومد 12 مهر تکمیل کردم سخا تحویل نمایندگی دادم توی املاک و اسکان ثبت کد پستی ادرس برای صدور بیمه نامه نه از فاکتور خبری هست نه تحویل همچنان منتظر فاکتور تحویل
نازنین۱ : بله پیامک تبدیل به جی ال امد باید مرداد میومد اما نیومد ۸ آبان تبدیل امد اما هنوز خبری از فاکتور نیس
سلمان : دوست عزیز اول اینکه از زمان تکمیل وجه تا دادن خودرو بالای یک سال میشه شایدم دو سال. چون من سال گذشته آذر ماه تکمیل وجه کردم و هنوز هیچ خبری نیست. دوم اینکه سود تاخیر حداقل هجده ماه باید بگذره اونم یه مبلغ ناچیزی میدن. و در آخر این مردم با هم متحد نیستن هر کسی یه حرفی میزنه وحرف با عملشون زمین تا آسمون فرق داره. مسولین شرکت سایپا هم خوب این موضوع میدونن. پس الکی خودتو ناراحت نکن تنها کاری ازت بر میاد که تا هفت نسل بعدت نزاری سمت سایپا بیاد. وگرنه شلش کن
X5 سوم خرداد : ضمنا در تکمیل پیام اولی ام ؛ تحویل آذرماه هست 09/30 طبق قرارداد . البته بااین تفاسیر و بدعهدی ها همون بهمن ماه باید انتظار تحویل خودرو رو داشت .
شاهین GL : دوستان باید تجمع کنیم این سایپا از زمان تکمیل وجه تا تحویلش 6 ماهه سود تاخیر هم ی ساله نداده به مشتری هاش دل خوش نکنین بش جان خوتون جدی‌ بیاین تجمع کتیم دوباره مثل پارسال میشه که گفتن زمستان 1403 ولی شد 1404 می بینی چند وقت دیگه میگه زمستان 1405
شاهین GL : بین 400 تومن تا 500 ولی احتمالا طرفای 450
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
دوگانه مرداد قم : من هم تو قم از دو نفر که داشتن پرسیدم تحویلی برج 2بودن تازه تحویل گرفتن والا آدم میمونه وضعیت چطوره
پانا دستی،سی دی : چیزی تو دعوت نامه مشخص نیست نوشته تا 90 روز پس از تکمیل وجه
خیروبرکت : کجایید دوستانی که نیسان اکستند خریدار بودن به قیمت 1200 حالا بخرین نه زیر قیمت کارخانه هم گیر میاد گفتن که این ماشین رنگش بده. هرکه خریده مشتری اول و آخرش خودش هست فقط برای استفاده خودش هر که میخا. خوبه
اسی آبان ک : تو گوگل تایپ کن پیگیری وضعیت خودرو مشتری سایپا و اطلاعات رو وارد کن
دنا مشکی رینگ 30 مهر : سلام من 26 م فاکتور شدم امروز پلاک شدم
اسد : سلام منم دعوتنامه شهریور اومده پرداخت کردم،از کجا نگاه می کنید تحویل خودرو در کدام مرحله هست؟
عباس : سلام منم مثل شما بوده پرداختم فاکتور شده یانه براتون؟
207 : دوستان دی ماه دعوت نامه شماامده تحویل چند روزه زده
کوییک : شما چند تیری
امیلی : سلام برای من امروز پیامک تکمیل وجه اومد با مبلغ 263 تومن