تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی

 

تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی

 
خودروسازان ایرانی باید درس های بسیاری از رقبای چینی خود بگیرند، از طراحی به روز محصولات ایمن تا روش های فروش و حتی به وجود آوردن امکان تست خودرو پیش از خرید.
 
خوشبختانه این روش به تازگی توسط شرکت مدیران خودرو در کشورمان انجام می شود و این شرکت مشتریان را با شکل و شمایلی متفاوت از نحوه انتخاب و خرید خودرو آشنا کرده است.
 
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
 
طبیعتا رانندگی با خودرو قبل از خرید آن همانقدر لازم و ضروری به نظر می رسد که پرو لباس قبل از خرید، اما خودروسازان ایرانی به لطف بازار کاملا انحصاری تاکنون چنین حقی را برای مشتریان خود قائل نشده اند و شاهد فروش لباس های بد قواره ای هستیم که مشتریان ناچارا برایشان صف می کشند.
 
در بعد از ظهر جمعه هفته گذشته مطابق با دومین روز مهرماه، پیست آزادی شاهد برنامه تست درایو خودروهای چری آریزو 5 برای مشتریان نمایندگی های برتر مدیران خودرو بود.
 
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
 
طبیعتا با توجه به نبود محل مناسب تست خودرو در شهر تهران،  شرایط ایمن پیست آزادی در کنار پوشش بیمه ای کامل که از سوی شرکت خریداری شده بود، این امکان را برای مشتریان فراهم می کرد که بتوانند به شکل کامل خودرو مورد نظر خود را محک بزنند.
 
یکی از نکات جالب این تست درایو در مقایسه با معدود برنامه های مشابهی که گاها از سوی شرکت های وارد کننده خودرو برگزار می شود، نوع رانندگی کارشناسان شرکت و مردم با خودروهای چری آریزو 5 بود.
 
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
 
در اغلب موارد به دلیل رعایت نکات ایمنی و تحت فشار قرار نگرفتن خودرو، به مشتریان توصیه می شود که از سریع راندن خودرو خودداری کنند و از این رو مشتریان در عمل نمی توانند به خوبی ویژگی های خودرو مورد بحث را محک بزنند، اما اینبار شرایط به شکل دیگری بود و حتی کارشناسان فروش مدیران خودرو تلاش می کردند تا به نوعی با کشیدن ناگهانی ترمز دستی در مسیر پیچ، دریفت زدن با چری آریزو را امتحان کنند.
 
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
 
در بسیاری موارد شاهد بلند شدن صدای جیغ تایرها و فعال شدن سامانه کنترل پایداری (ESP) چری آریزو بودیم که درست در لحظه موعود از بروز شرایط بحرانی جلوگیری می کرد.
 
چری آریزو 5 از این آزمایشات چند ساعت و پر فشار سربلند بیرون آمد اما این مدل با با پیشرانه 1.5 لیتری 117 اسب بخاری و گیربکس CVT (در نسخه اتوماتیک) به عنوان یک سدان نسبتا جمع و جور و اقتصادی مطرح است و در واقع برای رانندگی این چنین خشن طراحی نشده است، اما علیرغم این واقعیت، اغلب مشتریان پس از رانندگی در پیست، رضایت خود را از مشخصات عملکردی و هندلینگ این مدل اعلام می کردند.
 
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
 
کیفیت خوب متریال داخلی، زیبایی طراحی خودرو و عایق کاری مناسب از دیگر ویژگی هایی بود که توجه اغلب مشتریان را به خود جلب کرده بود، در مقابل برخی نیز که رانندگی اسپرت تری را مد نظر داشتند، بر نیاز چری آریزو 5 به موتور قوی تر تاکید داشتند.
 
در پایان برنامه نیز پس از نظر سنجی از مشتریان، مراسمی جهت اهدای جوایز به قید قرعه توسط نمایندگی شماره 353 مدیران خودرو برگزار شد که در نوع خود جالب توجه به نظر می رسید.
 
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
 
امید است با رقابتی تر شدن بازار خودرو کشورمان، شاهد افزایش حق انتخاب و به روز شدن روش های فروش و خدمات پس از فروش توسط کمپانی های فعال در بازار باشیم. بلکه مشتریان ایرانی نیز سرانجام طعم به وجود آمدن امکان بررسی خودرو پیش از خرید را به شکل گسترده بچشند و ناچار نشوند تا چشم بسته ده ها میلیون تومان را صرف خرید خودرویی ناشناخته و بی کیفیت کنند.
 
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
 
گفتنی است که مدیران خودرو قصد دارد در دو هفته آینده نیز مشابه همین برنامه را در روزهای جمعه (مورخ 9 و 16 مهرماه) ادامه دهد و علاقه مندان می توانند از طریق وب سایت شرکت مدیران خودرو به اطلاعات بیشتر در این خصوص دسترسی پیدا کنند. همچنین به زودی امکان تست درایو چری آریزو 5 در سایر شهرها کشورمان نیز فراهم خواهد شد.
 
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
 
از این رو باید حضور شرکت هایی مانند چری در ایران را به فال نیک گرفت، چرا که فراگیر شدن رویکرد جهانی چنین کمپانی هایی می تواند منجر به تغییر شرایط بازار خودرو کشورمان به نفع مشتریان شود.
 
تست درایو آریزو 5 در پیست آزادی
 
 
 

منبع

ایسنا

برچسب : خودرو , اریزو 5 , چری , بازار خودرو , تست خودرو , مدیران خودرو , تولید خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

4 نظر

کاربر: نوید جهرمی
2

اگر موتور قوی ترش رو برای فروش فراهم کنن به راحتی از پس رقببای چینیش بر میاد. فعلا تا قبل از عرضه ی 301 و سیتروئن c4 رقیب جدی نداره. ولی فعلا با این قیمت و این موتور خریدار دچار شک میشه.
23:01  1395/07/06
گزارش
پاسخ دادن
حسین
3

خیمه شب بازی یا سیاه بازی! ماشین صفر رو که نمیشه محک زد ماشین باید حداقل 5000 تا کار کنه تا بتونه قابلیت هاشو نشون بده
00:25  1395/07/06
گزارش
پاسخ دادن
حسن
6

کارپسندیده ای است اینجوری مشتری با چشم باز خودرو میخره نه فقط از روی ظاهر
00:07  1395/07/06
گزارش
پاسخ دادن
Sepehr
8

دم مدیران خودرو گرم.کاش با این کار باعث جنب و جوش در خودورو سازهای داخلی بشه.هرچند که نمیشه
23:15  1395/07/05
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
نازنین۱ 46 نظر
محسن ا 10 نظر
Jalil fathi 6 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهینg🍂 : سلام من هم هفته چهارم خرداد هستم یک بار برام پیام تبدیلی اومد نزدم همچنان منتظر جی هستم رفتم ثبت شکایت انجام دادم
تارا : سلام برای همه همین جوری هستش.زودتر میاد وجه زودتر واریز کنید اوایل بهمن ماشین تحویل میگره.به سلامتی
شیرازی : سلام دوستان کسی امار از اخرین تحویل داره؟ شاهین جی یا جی ال
جمال : سلام بعد اردیبهشت .خرداد هم تکمیل وجه بوده یانه لطفا من. مرداد ش پ ۱۲۱۴۲۰۱۱
رضا : سلام دوستان من شاهین پلاس ثبت نام کردم بهمن ۴۰۳ حدود ۴۲۳ تومن پول واریز کردم قرار بوده مهر پیامکش بیاد ولی هنوز خبری نشده و پیامک تکمیل وجه نیومده ،کسی هست این شرایط و داشته باشه
میثم : خب مریم خانم شما قبلا چقدر پرداخت کرده بودی؟ جی ال تیر ۶۵۱ بوده اگه ۴۱۳ باز پرداخت کردی که شامل افزایش آبان هم شدی می‌بایست ۳۲۰ پرداخت میکردی و سود هم ازت کسر میشد بی زحمت پرداخت اولیه و سود مشارکت هم توضیح بدی ببخشید
پاسخ به مریم خانم : ببخشید خواهرم شما چند بار براتون پیامک اومد آخر بار چه تاریخی بود؟ حواله من خرداد بوده یه بار تو اردیبهشت یه بار خرداد آخر بار هم 20مرداد تبدیل اومد الان کارشناس میگه مال مرداد اجبار بوده من افزایش تیر هم شاملم نشد و به قیمت خرداد حساب کردن الان بخدا گرفتار شدم به حرف زنم گوش دادم پرداخت نکردم اون موقع با قیمت 573 برام حساب کردن و سود مشارکت هم کم کردن ولی الان میگن سود هم حذف میشه و قیمت جدید آبان ببخشید برای شما پیام اومد اواخر مهر افزایش شاملتون نمیشه آخه واسه من همچین پیامی نیومد ممنون میشم جواب بدی بخدا زندگیم بهم ریخته
امیر حسین : سلام دوست عزیز سود تاخیر چقدر پرداخت کردند
مريم : من مثل شما بودم ٣١٤ شد
مريم : شما كه خردادي يعني دو ماه هم از من جلوتري، من مرداد جي بودم كه ٢٠ آبان تبديل به جي ال زدم و فقط افزايش قيمت تير شامل من شد، ٤١٣ واريز كردم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
محمد : فکر کنم 207 پانا اتومات موعد تحویل ابان دیگه کسی نمونده که فاکتور نشده باشه
مبینا : پانا ها تاخیر دارن پس دروغی درکار نیست
محمد : منطقه 19داداش
امیر آریانژاد : مردم تا اعتراض با تعداد افراد زیاد نکنید هیچ تغییری در روند سایپا و پارس خودرو ایجاد نمیشه. خریداران اطلس و شاهین یک سال منتظر هستند. ترس برادر مرگ هست مرده های متحرک نباشید
اکستند : دوستان. این روزها کسی پلاک شده نیسان. اکستند یا همون نیسان آبی میگن پلاک گزاری متوقف شده آیا صحت داره
ساینا تک : کاری جز صبر کردن نیست باید صبر کنی تا دعوتنامه بیاد هیچ راهی هم نداره امکان داره 10روز دیگ بیاد انکان داره چندماه دیگ بیاد
19 اسفند : قبلا گفتند که تا 18 اسفند فاکتور شده. 14 اسفند هنوز مونده🤦؟
صقف شیشه اذر هست با رینگ اصپرت اصلی : سلام عرز ادب دارم چتوره دی ماهی ها میگن فاکتر شدن در حالیکه هنوز من که اذر هستم فاکتر نشدم یک جای این کار میلنگد یا شرکت دارد پارطی بازی میکند یا آن دوست دروغ میگه که فاکتر شده چون بعد از آبان اذر است نوبت به اذر میرسد نه دی البته اگر واقعا فاکتر شده نوش جانشان باشه ما حصود نیستیم اما جای سوال برام عجیب است که چرا اول دی بعد اذر ما که نوبتمان جلوتر است
دی : 14 کجا بود نگفتند تا 16 دهم
مهرداد : خدا قوت پهلوان