معرفی ب ام و سری5 ، 2017

 

معرفی ب ام و سری5 ، 2017

 
ب ام و در چند ماه اخیر و درست در اوج دوران پر افتخار گذر از یکصد سالگی، روزهای نسبتا سختی را در بازار فروش تجربه می کند و براساس شواهد موجود در حال واگذار کردن جایگاه برتر خود در زمینه فروش خودروهای لوکس به رقیب قدیمی اش، مرسدس بنز است.
 
اما چنین فراز و نشیب هایی در دنیای پر رقابت امروزی طبیعی است و مدیران ب ام و برنامه گسترده ای را برای محصولات آینده خود تدارک دیده اند.
 
معرفی ب ام و سری5 ، 2017
 
پس از معرفی چند کانسپت شگفت انگیز در طی نمایشگاه های خودرو مهم امسال، حالا ب ام و سرانجام نسل جدید سری پنج را معرفی کرده است که در واقع مهمترین محصول این شرکت در سال 2016 به حساب می آید و قرار است به عنوان مدل 2017 راهی بازار فروش شود.
 
معرفی ب ام و سری5 ، 2017
 
در ظاهر تفاوت های مدل جدید نسبت به نسل قبلی جزئی به نظر می رسد و برخی افراد نیز از شباهت کلی بدنه سری پنج جدید با سری هفت گلایه می کنند، اما مهندسان ب ام و تاکید دارند که هیچ نقطه ای از این 5 تازه با نسل های پیشین اشتراک ندارد و با یک خودرو کاملا تازه روبرو هستیم.
 
معرفی ب ام و سری5 ، 2017
 
جزییات فنی، طراحی و مهندسی در مورد این ب ام و بسیار است اما به شکل کلی می توان گفت که وزن کلی شاسی و بدنه نسبت به مدل قبلی در حدود 100 کیلوگرم کاهش یافته، موتورها و گیربکس ها ارتقاء پیدا کرده اند، امکان سفارش نمونه دو دیفرانسیل برای تمامی انواع مدل های این خودرو به وجود آمده و فنربندی چرخ های جلو به جناغی دوبل و چرخ های عقب به مولتی لینک 5 اتصالی تغییر یافته است.
 
معرفی ب ام و سری5 ، 2017
 
در عین حال سری پنج جدید رشد ابعادی اندکی را در حد چند میلیمتر در تمامی جهات تجربه کرده است و به لطف بهره مندی از شاسی مشترک با سری هفت، فضای داخلی بسیار راحتی را در کلاس خود ارائه می دهد.
 
معرفی ب ام و سری5 ، 2017
 
مدیران ارشد ب ام و هدف خود از خلق این نسل جدید را ساخت محصولی در حد واسط سری 3 و سری هفت با راحتی مدل لوکس تر و ویژگی های اسپرت در حد سری 3 عنوان کرده اند.
 
معرفی ب ام و سری5 ، 2017
 
با این حساب انتظار می رود که با سری پنجی بسیار چابک، کم مصرف و خوش فرمان طرف باشیم و آنطور که از اطلاعات فنی اولیه بر می آید نیز در عمل همین اتفاق را شاهد هستیم، آنچنان که شتاب صفر تا صد نسل تازه 550 حتی از M5 نسل قبل بهتر است.
 
معرفی ب ام و سری5 ، 2017
 
در نقطه مقابل ب ام و موفق به ساخت مدل هیبریدی 530 شده است که یک خودرو تکنولوژیک فوق العاده از حیث مشخصات فنی و اقتصادی به حساب می آید و ضمن ارائه قدرت و سرعت مناسب، مصرف سوختی بسیار اندک (1.7 الی 2.0 لیتر در طی یکصد کیلومتر) مسافت دارد.
 
معرفی ب ام و سری5 ، 2017
 
ب ام و همچنین در راستای بهبود ضریب آیرودینامیک این مدل بسیار تلاش کرده است و ماحصل این تلاش ثبت رقم باورنکردنی 0.22 است که قابل قیاس با مدل عجیب و غریب i8 قلمداد می شود و رکوردی تازه برای سدان های خانوادگی است.
 
معرفی ب ام و سری5 ، 2017
 
این مهم با استفاده از جلوپنجره فعال حاصل شده، به شکلی که جلوپنجره سری پنج جدید تنها در زمان نیاز رادیاتور به خنک کاری باز شده در سایر مواقع با بستن شدن دریچه ها و شکاف ها، شرایط آیرودینامیکی خودرو بهینه می شود.
 
معرفی ب ام و سری5 ، 2017
 
همچنین مطالعات گسترده ای در راستای بهبود جریان هوادر بخش های کناری بدنه و جریان گذرنده از فضای زیر خودرو انجام شده است تا تمام قطعات بدنه بهترین شکل و موقعیت آیرودینامیکی موجود را داشته باشند.
 
معرفی ب ام و سری5 ، 2017
معرفی ب ام و سری5 ، 2017
معرفی ب ام و سری5 ، 2017
 
تمام این ها در حالیست که جزییات فنی نسل جدید M5 هنوز مشخص نیست اما براساس اطلاعات اولیه قرار است با اولین M5 دو دیفرانسیل تاریخ با قدرت تقریبی 600 اسب بخار مواجه باشیم که می تواند رکورد های مربوط به سریعترین سدان تولید انبوه جهان را بار دیگر ارتقاء دهد.
 
معرفی ب ام و سری5 ، 2017
 
گفتنی است که نسل قبلی سری پنج در مدل 528i در بازار کشورمان بسیار موفق بوده است و حالا قرار است این مدل با 530i جایگزین شود، همچنین براساس قوانین فعلی گمرک ایران، امکان واردات مدل هیبریدی 530e نیز وجود خواهد داشت، اما بعید است که واردات نسل تازه سری پنج به ایران زودتر از سال 2018 اتفاق بیافتد.
 
معرفی ب ام و سری5 ، 2017
معرفی ب ام و سری5 ، 2017
معرفی ب ام و سری5 ، 2017
 
 
 

منبع

دیجیاتو

برچسب : خودرو , بی ام و , واردات خودرو , پرشیا خودرو , خودرو جدید , خودرو هیبرید






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
عاطفه : خطاب به آقا حسین من آذر تونستم ثبت نام کنم . آبان ظرفیت تکمیل بود
جفر : چرا هرروز با یه اسم جدیدمیای مزخرف میگی؟بدبخت ساینام الان۴۰۰تومن به بالاست تو کارخونه؟شکایت چی کشک چی
J4 تهران : سلام من 12 اسفند ثبت نام کردم هنوز هم تو تکمیل وجه مونده و زرد رنگه
اطلس جی : من بخشنامه سایپا رو خوندم.جدولش رو اگه دقت کرده باشین در قسمت نوع خودرو ثبت نامی ک ساینا نوشته و در ستون بعدی خودرو قابل تحویل رو دو قسمت کرده یکی اطلس جی یکی ساینا ۸۵ گانه و اطلس رو فقط برای ثبت نامی های طرح زمستان گذاشته. منم ۱۱ دی ساینا ثبت نام کرده بودم،دیروز پیامک ساینا اومد ولی داخل سایت ک رفتم اطلس هم بود و امروز بدون هیچ مشکلی از درگاه ملت اطلس رو واریز وجه کردم شماره درخواست اومد ولی شماره پذیرش رو نمیدونم کی میفرستن
بیتا : با سلام انشالله برای شما هم پیامک سامانه سخا و احراز هویت می‌آید. انشاالله
امیر : سلام من تکمیل وجه اسفند انجام دادم تحویل 30 روزه بود اما تا الان خبری نشده تماس هم میگیرم با 096550 میگن باید صبر کنید هیچ پاسخ مشخصی نمیدن و اینکه حالا صبر زیادی هم کردیم نه فقط من , همه دوستان, تو این وضعیت باید چکار کرد ؟
J4 : سلام سرکاریم؟داداش ثبت نام بهمن پارسال شاسی نشده چطوری از شما شاسی شده؟
سپیده : خدا ازتون نگذره اول اسفند تکمیل وجه پیش فروش اطلس هنوز تحویل ندادن و فاکتورم نشده انشالله به حال ما دچار شوید به حق
J4 : هنوز جی فور های ثبت نام پارسال دی و بهمن شاسی نشده چطوری بعضی ها میگن تازه ثبت نام کردیم ولی شاسی شده. سر کاری هست یا خود عوامل شرکت جو میدن؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
موسی : با کاهش قیمت کارخانه بازار هم قیمتها کاهش پیدا میکند قیمت بازار پانوراما میشه 650 ،و قیمت کارخانه 400 تومان
عرفان : دم شرکت سایپا گرم داره با همون قیمت زمستان ب مشتریاش خودرو میده جا موندهای زمستان
شقایق : سلام وقتتون بخیر از دعوتنامه اسفند اطلاع کسی نداره ممنون میشم کسی اطلاعی داره بده مرسی
محبیان ساینا 85 : اقا جمال لطفا شماره پذیرتو بزار ببینیم چقد مونده بما من 23 دی فروش فوریم
151 : خسته نباشید فروش فوری بهمن 11645565 مابه‌التفاوت 16 فروردین پرداخت کردم تا الان رو صدور دعوتنامه است ایمیل پرینت و رسید بانکی فرستادم هر بار زنگ می‌زنم میگن صبر کن اصلاح میشه. تا الان 87 روز تموم شد خبری نیست
آبشنال : سلام جهت اطلاع دوستانی که قراره پلاک بشن این پیغام بدین معنی است که خودروی صفر شما هنوز پلاک ندارد و در انتظار تایید مراجع برای ثبت پلاک است که به زودی رفع خواهد شد.ماده 10
صبا : دوستان من بخشنامه 4713 هستم پارس elx هنوز پیامک بهم نیومده احتمالش هست سوخته باشه حوالم
زمستان 1402 مظلوم : فردا ساعت 10 ریاست جمهوری همه باهم یک صدا تورو خدا همه بیاین فقط مسخره بازی در نیارین چون واقعا راه دوره تا فراخوان جدید رو ندادن یک بار دیگه اعتراض میکنیم یا حداقل قسطی کنن تا بتونیم پارس رو برداریم فوقش می فروشیم حداقل ماشین خودمون رو از اینا میگیریم
صدف207 : سلام چرا پلاک نمکنن
پارس سال : من 3 تکمیل وجه کروه بودم انشالله قسمت همه مشتری گرامی؛ خودروی ردیف قرارداد 168607 با شماره شاسی RYC452 تخصیص و در برنامه تحویل قرار می گیرد و به زودی تحویل شما خواهد شد. برای آشنایی با امکانات و نحوه ی نگهداری و استفاده از خودروی خود، به نشانی https://www.ikco.ir/fa/Productlist.aspx مراجعه نمایید. متعلقات خودرو شامل: سوئیچ یدک و کارت سوئیچ، چرخ زاپاس، جک، آچارچرخ، مثلث خطر وکف پوش می باشد. *ایران خودرو* کد پیام 097