پژو 206 در مقابل MVM 315

 

پژو 206 در مقابل MVM 315

 
در پی فراگیر شدن خودروهای چینی در بازار، بسیاری بر این عقیده بودند زمینه لازم برای رقابت خودروهای چینی و ایرانی ایجاد می شود و مدیران خودروساز وطنی برای عقب نماندن در بازار به ناچار! باید دستی به سر و روی محصولات از رده خارج خود بکشند.
 
اما بر خلاف این گمانه زنی امید بخش، تاکنون هیچگونه تحولی در صنعت خودروسازی کشور روی نداد و حتی افت کیفیت برخی محصولات به مراتب تشدید شده است.
 
پژو 206 در مقابل MVM 315
 
در مقابل چینی ها رو به روز در حال کاستن از فاصله خود با خودروسازان بین المللی هستند و هر ساله چند محصول تازه و ارتقاء یافته را به خیابان های کشور می فرستند.
 
برای مثال کافی است تا نگاهی به سیر تحول خودروهای چری در 10 سال گذشته بیاندازید که از مدل بسیار زشت و ضعفیت چری ویانا (A15) تا سدان زیبا روی چری آریزو را شامل می شود.
 
پژو 206 در مقابل MVM 315
 
به هر حال فارغ از مباحث تئوری تصمیم گرفتیم که به سراغ یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین بخش های بازار برویم و مقایسه ای ایرانی- چینی را ترتیب دهیم تا مشخص شود در دنیای واقعی و بر روی آسفالت خیابان، تفاوت بین یه شیر پاستوریزه ایرانیزه شده با هاچ بک چینی به روز رسانی شده چری (MVM 315) به چه میزان است.
 
پژو 206 در مقابل MVM 315
 
طراحی ظاهری
 
با نگاهی به پژو 206 به راحتی می توان دریافت گرد و غبار پیری روی آن نقش بسته است اما با این حال یکی از محبوب ترین خودروها برای قشر کارمند و جوان در بازار کشور است و جوانانی که میزان پولشان از پراید بیشتر است، معمولا سراغ 206 می روند، علاوه بر اینکه اکثر افرادی که سوار برخودروهای لوکس می شوند خودروی کاری آن ها که در طول هفته از آن استفاده می کنند پژو 206 است.
 
از آن جایی که بارها به طراحی 206 پرداخته ایم از تکرار مکررات صرف نظر می کنیم و یک راست به سراغ MVM 315 می رویم.
 
پژو 206 در مقابل MVM 315
 
315 خودرو زشتی نیست و علاوه بر طراحی به روزتر، حدود دو سال قبل مورد فیس لیفتی مختصر قرار گرفت و مُدرن تر از چهره 10 – 15 ساله پژو 206 جلوه می کند، با این حال هماهنگ و تناسب ابعادی ظریفی که با هنرمندی در طراحی 206 لحاظ شده است در قد و قواره 315 دیده نمی شود.
 
پژو 206 در مقابل MVM 315
 
چراغ های اصلی با طرحی زیبا،جلوپنجره ای ظریف و کوچک،سپری با ورودی بزرگ مشکی رنگ و کاپوت با خطوطی دلنشین مواردی است که از نمای جلو ام وی ام 315 با آن برخورد می کنید، در قسمت عقب نیز چراغ های اصلی که با دو رنگ قرمز و سفید تزئین شده اند، در ارتفاعی بالاتر از پژو 206 قرار گرفته اند و در نزدیکی شیشه عقب نصب شده اند، چراغ های مه شکن نیز در پایین سپر و دو طرف آن دیده می شوند.
 
پژو 206 در مقابل MVM 315
 
فضای داخلی و امکانات رفاهی
 
با مقایسه بغل به بغل دو خودرو کاملا مشخص است که ام وی ام 315 اندکی حجیم تر و مرتفع تر از 206 طراحی شده و در تمامی ابعاد اندکی از 206 بزرگتر و طویل تر است و همین نکته در فضای داخلی بیشتر ام وی ام هم نقش موثری داشته است.
 
پژو 206 در مقابل MVM 315
 
جلو داشبورد پژو 206 از ارگونومی نسبتا خوبی برخوردار است و راحتی و دسترسی به ادوات کابین بسیار عالی است، کیفیت کابین چنگی به دل نمی زند و تمامی مواد استفاده شده در کابین از پلاستیک خشک شکل گرفته اند، البته خودرو مورد آزمایش مدل 91 است و در نمونه های 94 و 95 حتی شاهد تضعیف مضاعف جنس پلاستیک به کار رفته در کابین هستیم.
 
پژو 206 در مقابل MVM 315
 
با این حال طراحی داخلی داشبورد حتی علیرغم حذف قطعات پارچه ای که در مدل های فرانسوی 206 وجود داشت از تو دری ها و … هنوز چشم نواز و متناسب جلوه می کند و از بسیاری از خودروهای هم کلاس و هم قیمت خود که این روزها در بازار کشورمان عرضه می شوند، بهتر به نظر می رسد.
 
از 206 پیاده شده و سوار بر ام وی ام می شویم فضای کابین همانند نمای بیرونی به روزتر از 206 ارزیابی می شود، از نظر دسترسی به ادوات هم ام وی ام 315 نمره ی قبولی را کسب می کند اما همچنان برتری از آن 206 است که با دقت و ظرافت بیشتری مهندسی شده است.
 
پژو 206 در مقابل MVM 315
 
اما فضای داخلی ام وی ام 315 علی الخصوص در ردیف عقب بسیار مناسب است و در مقابل پژو 206 که عملا فضایی برای پا در نظر گرفته نشده است، از فضای بیشتری برخوردار است.
 
در قسمت صندوق بار نیز چنین تفاوتی دیده می شود و برتری از آن 315 خواهد بود.
 
پژو 206 در مقابل MVM 315
پژو 206 در مقابل MVM 315
 
از نظر امکانات رفاهی نیز ام وی ام 315 و پژو 206 در یک جایگاه قرار می گیرند با این تفاوت که سیستم تهویه مطبوع 206 اتوماتیک بوده در حالی که این سیستم در ام وی ام دستی است، اما به پاشنه آشیل خودروهای چینی ارزان یعنی کیفیت متریال داخل کابین می رسیم که بی هیچ شک و تردید کابین 206 مدل 91 بهتر است اما در مورد مدل های 94 و 95 باید گفت که تفاوت بارزی بین دو خودرو دیده نمی شود و داشبورد هر دو خودرو از جنس ضعیفی شکل گرفته است.
 
پژو 206 در مقابل MVM 315
پژو 206 در مقابل MVM 315
پژو 206 در مقابل MVM 315
پژو 206 در مقابل MVM 315
 
مشخصات فنی و تجربه رانندگی
 
پژو 206 در تیپ 5 به موتوری 1.6 لیتری با حجم دقیق 1587 سی سی 4 سیلندر 16 سوپاپ مجهز است و قادر خواهد بود 110 اسب بخار قدرت تولید کند. همچنین گشتاور آن 142 نیوتن متر است و با توجه به هماهنگی موتور و گیربکس، می توان این مدل را به عنوان سریع ترین 206 تولیدی ارزیابی کرد.
 
پژو 206 در مقابل MVM 315
 
صفر تا صد کیلومتر با پژو 206 تیپ 5 در حدود 11.5 – 12.5 ثانیه (شرایط واقعی) حاصل می شود که از بسیاری از خودروهای تولید داخل دیگر و به خصوص دیگر محصولات ایران خودرو سریعتر است، اما در چند سال اخیر با ایرانیزه شدن ECU ها در این زمینه نیز مشکلاتی پیش آمده و ظاهرا 206 های جدید از نظر شتاب، کشش و مصرف سوخت نسبت به مدل های قدیمی تضعیف شده اند.
 
پژو 206 در مقابل MVM 315
 
در مقابل، ام وی ام 315 از پیشرانه ای 1500 سی سی 4 سیلندر برخوردار است. این موتور کوچک بنا بر مشخصات رسمی، 107 اسب بخار توان خروجی دارد و حداکثر گشتاور آن 140 نیوتن متر بود، اما آنچه پشت فرمان احساس می شود با این مشخصات هم خوانی چندانی ندارد، در واقع بنا به آزمایشات انجام شده 315 برای رسیدن به صد کیلومتر به حدود 15 ثانیه زمان نیاز دارد که به شکل قابل توجهی کُند تر از 206 ظاهر می شود.
 
پژو 206 در مقابل MVM 315
 
شتاب گیری خوب پژو 206 در تیپ 5 کاملا محسوس است، هر چند دنده ها با مقداری تاخیر و در مواقعی به سختی جا می روند و تعویض می شوند، سیستم تعلیق نیز نسبتا خشک است و دست اندازهای بی شمار پایتخت را به کابین منتقل می کنند، اما عملکرد ترمز های 206 تیپ پنج یکی از بهترین های این کلاس است و رضایت راننده را جلب می کند.
 
پژو 206 در مقابل MVM 315
پژو 206 در مقابل MVM 315
پژو 206 در مقابل MVM 315
 
در نقطه مقابل هندلینگ این مدل به عنوان یک هاچ بک نسبتا اسپرت چندان جالب نیست و همواره شاهد بروز حوادث متعددی به دلیل از دست رفتن چسبندگی چرخ های عقب به سطح مسیر هستیم.
 
پژو 206 در مقابل MVM 315
پژو 206 در مقابل MVM 315
 
شتاب گیری ام وی ام به هیچ عنوان در حد پژو 206 تیپ 5 نیست و در برخی نمونه ها مشکل سخت جا رفتن دنده ها به شکل جدی وجود دارد، با این وجود شتاب گیری برای استفاده درون شهری به شرطی که تنها سرنشین این کوچولوی چینی باشید کافی به نظر می رسد و مشکل داغ کردن سریع دیسک و صفحه که در نمونه های پیش از فیس لیفت ام وی ام 315 فراگیر بود نیز در مورد این مدل تازه رفع شده است.
 
پژو 206 در مقابل MVM 315
 
سیستم تعلیق MVM 315 کاملا نرم تر از 206 بوده و در شهر و دست اندازهای آن کمتر شما را آزار می دهد، دید اطراف به لطف آینه ها از پژو 206 مناسب تر است و به دلیل بزرگ تر بودن شیشه، نسبت به پژو 206 دید بهتری وجود دارد، به همین دلیل در هنگام پارک کردن آسوده تر خواهید بود.
 
پژو 206 در مقابل MVM 315
پژو 206 در مقابل MVM 315
 
دو خودرو را کنار یکدیگر قرار داده تا درگی از جنس چینی و فرانسوی ایرانی انجام دهیم،حرکت آغاز می شود،در حرکت اولیه این پژو 206 است که به راحتی از ام وی ام 315 پیشی می گیرد و با شتاب گیری بهتر خود یاد آور می شود که هنوزم که هنوز است دود از کنده بلند می شود، جلوتر بودن پژو 206 تا انتهای مسیر ادامه دارد تا بتوان با قطعیت عنوان کرد برنده ی شتاب گیری بین  پژو 206 و ام وی ام 315،در هر شرایطی پژو 206 است.
 
پژو 206 در مقابل MVM 315
 
اما از نظر هندلینگ و سواری باید گفت پژو 206 تیپ 5 در جایگاه بالاتری قرار می گیرد و 315 با سیستم تعلیق نرم خود در مانورها از 206 جا می ماند ولی چسبندگی 315 نیز به سطح مسیر مناسب است و علیرغم حرکت گهواره ای زیاد بدنه، راننده را در مانور ها نا امید نمی کند.
 
پژو 206 در مقابل MVM 315
 
قیمت و شرایط بازار
 
در نهایت اگر قرار به تعیین برنده و بازنده بین این دو خودرو باشد، باید گفت که ما هر دو را بازنده می دانیم و برنده ای در این مقایسه وجود نخواهد داشت. پژو 206 به عنوان یک هاچ بک 15 ساله نه تنها جذابیت های ظاهری و فنی خود را از دست داده است، بلکه از منظر کیفیت و خدمات پس از فروش نیز گزینه ای ترسناک به نظر می رسد و ام وی ام 315 علیرغم ایمنی نسبتا مناسب (4 ستاره موسسه چینی C NCAP) و اتاق نسبتا جا دارش، با توجه به قیمت 45 میلیونی مدل ساده و 47 میلیونی مدل اسپرت از نظر قابلیت های حرکتی و فنی خودرو چندان جذابی نیست و تنها برای استفاده درون شهری کاربرد دارد و نسبت به 206 دچار افت قیمت زیادی در زمان فروش دست دوم می شود.
 
پژو 206 در مقابل MVM 315
 
در واقع با چنین بودجه ای به راحتی می توانید یک رنو ساندرو دنده ای را خریداری کنید و امکاناتی نظیر دوربین دنده عقب و ..را نیز به آن بیافزایید و یا به سراغ نمونه های دست دوم کم کارکرد از تندر 90 و رنو ساندرو اتوماتیک بروید.
 
پژو 206 در مقابل MVM 315
 
با این اوصاف توصیه می کنیم که اگر قصد انتخاب یکی از این دو خودرو را دارید، نمونه های دست دوم و کم کارکرد MVM 315 را نیز بررسی کنید تا بلکه دچار ضرر و زیان ناشی از خرید این خودرو نشوید.
 
در مورد پژو 206 هم خرید نمونه های نسبتا سالم مربوط به قبل از سال 91، با بودجه ای در حدود 29 میلیون تومان امکان پذیر است و چنین انتخابی نسبت به خرید 206 های صفر کیلومتر بی کیفیت و 38 میلیونی ارجحیت دارد.
پژو 206 در مقابل MVM 315
 
 
 
 

منبع

دیجیاتو

برچسب : خودرو , ام وی ام315 , پژو206 , بازار خودرو , تست خودرو , تولید خودرو , مدیران خودرو , ایران خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

32 نظر

206 چینی
0

کی میخوان این ماشین های سی سال پیش مثل پارس و 206 از رده خارج کنن خدا میدونه دیگه هیچی نداره والا پژو نیستن دیگه از ارزونترین ماشین چینی هم بی کیفیت تر هستن
22:08  1396/09/05
پاسخ دادن
علی
8

اعتراف تلخی که وجود داره اینه که حتی بی کیفیت ترین ماشین های چینی هم در وضعیت به مراتب بهتری نسبت به خودرو های داخلی دارند و این به معنای کیفیت بالای خودروهای چینی نیست بلکه به معنای کیفیت بسیار پایینه خودروهای داخلیه
15:52  1396/03/07
پاسخ دادن
امیر
3

زهی خیال باطل....206 همه قطعاتش چینیه....چین کلا بازار دنیا را در دست داره.....یه زمانی موتور هوندا125 زاپنی بود یک میلیون 400 هزار تومن.6 ماه باید صبر میکردی تا بگیری...موتور چینی اومد تو بازار 550 هزار تومن....همه میگفتن کی موتور چینی میخره....حالا میبینید که کل موتور دنیا داره تو چین تولید میشه...و زاپنی کلا رفت کنار...
12:12  1396/03/07
پاسخ دادن
حسین
2

سلام دوستان، از نظر ایمنی پژو بهتره یا ام وی ام؟
04:49  1396/03/07
پاسخ دادن
شهياد
4

صد در صد پژو
من تا حالا چند تا صحنه تصادف شديد ماشينهاي چيني را ديدم كه كاملا منهدم شدن حتي از پرايد هم نا ايمن تر هستند
تقزيبا ميشه گفت قطعاتش با آب دهان به هم وصل هستن!
10:50  1396/03/07

مهدی
7

ماشین های چینی بخاطر استفاده از دو لایه فولاد محکم و بااستقامت مشهور هستند و کندی شتاب ماشین های چینی دقیقا بخاطر همین فولادهای بکار رفته در قسمت درب ها و بدنه ماشین هاست..مخصوصا۳۱۵
21:44  1396/03/07

رضا
20

تجربه ثابت کرده همه ماشین ها بهتر از پارس هستند!
01:14  1395/08/28
پاسخ دادن
علی
18

منم عاشقه پارسم خداییش کل زندگیم رو از پارس جمع کردم الان 15 ساله تعمیر کارم انقدر که از پارس پول درآوردم از هیچی در نیاوردم خونه خریدم ماشین خریدم ویلا گرفتم مردونه هم کار کردم یعنی قیمت بالا نگرفتم و همون قیمتی که اجازه داشتم گرفتم برای تعمیرات پولمم حلاله امید وارم 15 سال دیگه هم تولید شه که من بازنشست شم یا حق
01:34  1395/08/29

پرشیا
2

پرشیا بهترین ماشین داخلی هست بدون شک و همه موارد رو تا حد قابل قبولی در کنار هم داره . بقیه ماشین های داخلی همشون حداقل یک نقطه ضعف خیلی اساسی دارند . مثلا 206 ماشین بسیار خوبی هست اما واقعا کم جا و کوچیکه . ال 90 ماشین خوبی هست اما تعادل خوبی نداره و کولرش خوب نیست و صندلی هاش راحت نیست و در مسیرهای طولانی واقعا اذیت میکنه . دنا هم که معضل ef7 رو داره و خیلی زود هزاران مشکل لاینحل پیدا میکنه . mvm315 هم که موتور ضعیفی داره و گشتاور ضعیفی تولید میکنه و در سربالایی ها واقعا کم میاره . 405 هم که خیلی ساده و بی امکانات هست . پس میبینیم که بهترین انتخاب همین پرشیا هست و مردم هم این رو فهمیدن و علیرغن قیمت بالای پرشیا همچنان فروش بسیار خوبی داره
08:34  1395/08/29

tt
1

تولید پارس در نیمه اول سال 95 از میزان تولید 3 خودروی سمند، سورن و دنا بیشتر بوده است ولی با این حال برای خرید انواع سمند انتظار کمتری خواهید کشید و این خودرو با وجود تولید کمتر زودتر تحویل خواهد شد
تمایل بسیار بیشتر مصرف کننده به خرید پارس خود گویای همه چیز خواهد بود
آیا منظور دوستانی که خود را تافته ای جدا بافته از مردم این کشور می دانند و به این اختلاف معنادار در انتخاب خودرو توجهی ندارند این است که از بقیه بیشتر می فهمند !!!
هر کس در انتخاب و خرید خودرو آزاد است و هر کس بنا به مصالح خود خودرویی را از میان تولیدات انحصاری و قیمتهای کذایی انتخاب می کند
کاملاً روشن است مخالفت هایی که با یک خودروی خاص صورت می گیرد بر پایه اطلاعات فنی نمی باشد
تخریب بی پایه و اساس پارس تولید و فروش این خودرو را افزایش داده است
09:09  1395/09/03

همایون
9

فقط رانا... نه ایرادات 206 مثل قدیمی بودن رو داره نه ایرادات ام وی ام.
14:17  1395/08/27
پاسخ دادن
پارسا
12

آخه هر ماشینی که جدید تولید بشه که دلیل بر تازگی نداره دیگه همه میدونن همون 206 اس دی قوطیش رو عوض کردن شده رانا یا همین دنا سمند هست دیگه ولی 206 هرچی باشه اصالت فرانسوی داره و فکر نمی کنم حالا حالاها از مد بیوفته و همیشه زیبایی خودش را داره.
14:35  1395/08/27

پارسا
6

بله رانا بنظرم از 206 صندوقدار قشنگ تره و اسپرت خور خوبی داره نسبت به قیمتش هم ماشین خوبی هست ولی تو سرعت بالا تعادل آنچنان خوبی نداره.
23:30  1395/08/27

ساسان
5

من الان بعد ۳هزار کیلومتر رانندگی با ساندرو نخاعی شدم افتادم رو ویلچر!!!!
خوب شد این پیچ تنظیم گودی کمر رو از رو ماشین برداشتن که شما سوژه گیرتون بیاد
جمعش کنید بابا
11:35  1395/08/27
پاسخ دادن
محمد
14

ال 90 و ساندرو یک درشکه هستند که فقط راه میرن . رفاه و راحتی و لذت سواری در این ماشین اصلا معنی نداره . حتی دریغ از یک صندلی راحت
13:38  1395/08/27

پارسا
5

206 15 ساله از نظر ظاهری هنوز خیلی زیباتر و جذاب تر از ساندرو هست هم از لحاظ زیبایی بیرونی و هم از لحاظ زیبایی داخل ماشین، با ماشینهای چینی هم مقایسه نمیشه کرد هم به لحاظ اینکه هرچی باشه طراحی فرانسوی هست هم اینکه افت قیمت خیلی کمتری داره و تو بررسی هم برتری 206 کامل از هرلحاظ گفته شده و مشخص هست.
23:09  1395/08/26
پاسخ دادن
شاهین1747
9

اوایل سال 94 برای پدرم یک ام وی ام 315 صندوقدار گرفتم(قدیمیها اصرار عجیبی به صندوقدار بودن خودرو دارند)تا امروز هم حدود18000 کیلومتر راه رفته.در این مدت فقط یکبار چراغ سرویس موتور روشن شده که نمایندگی بدون هزینه درست کرد.برخورد کارکنان هم خوب بوده.در این مدت فقط بنزین زده وراه رفته و اصلا اذیت نکرده.نمیدانم شانسی بوده یا بقیه هم همینطورند؟
22:47  1395/08/26
پاسخ دادن
مهدی
1

واقعا کیفت عالی دارن ماشین های ام وی ام مخصوصا مدل های بالای ۹۳ من الان ۳ سال هست ۳۱۵دارم و فقط بنزین زدم کل شهر هارم بهاش گشت پرشیا و ۴۰۵و ۲۰۶ هم جلوش کم اوردن
16:26  1397/02/12

شاهین1747
7

اوایل سال 94 برای پدرم یک ام وی ام 315 صندوقدار گرفتم(قدیمیها اصرار عجیبی به صندوقدار بودن خودرو دارند)تا امروز هم حدود18000 کیلومتر راه رفته.در این مدت فقط یکبار چراغ سرویس موتور روشن شده که نمایندگی بدون هزینه درست کرد.برخورد کارکنان هم خوب بوده.در این مدت فقط بنزین زده وراه رفته و اصلا اذیت نکرده.نمیدانم شانسی بوده یا بقیه هم همینطورند؟
22:43  1395/08/26
پاسخ دادن
+2
9

الان دیگه کی با ماشین 2000 کیلومتر رانندگی میکنه؟ پس هواپیما و قطار رو برای چی ساختن ؟
13:31  1395/08/25
پاسخ دادن
رضا از مشهد
16

قبلا 206 داشتم ولي متاسفانه كيفيت 206 هاي جديد بسيار پايينه و از اون بد تر چهره بسيار تكراري 206 هستش در حال حاضر در اين رنج 315 ارزش خريد بيشتري نسبت به 206 داره
13:14  1395/08/25
پاسخ دادن
علی
1

جناب رامتین اولا" که بنده تابستان امسال تجربه مسافرت 2000 کیلومتری با پارس تندر صفر رو داشتم پس از روی نظرات بحث الکی نمی کنم.ثانیا شما نمی خواد روی صحبت های مغرضانه بنده تصمیم بگیری برو تست و تحلیل خبرنگارانی رو که اولین بارقبل از سوار شدن جنابعالی این خودرو رو تست کردن بخون(هزینش فقط یک سرچ ناقابل در گوگل است) شاید بالاخره واقعیت رو پذیرفتی.ضمنا بنده پس از این مسافرت مهمان پزشکان ارتوپد برای کمر درد به مدت 6 ماه گردیدم مشکلی که با گذاشتن بال و فیوز این مزخرفات حل نمی شه عزیز دل برادر حالا هی دری وری بگو
11:33  1395/08/25
پاسخ دادن
حسن
9

خودروهای ام وی ام علی رغم برخی تخریب ها که در فضای مجازی می شوند کیفیت مناسبی دارند من که 530 دارم در نزدیک ۴ سال مالکیت فقط یک فیوز فشنگی و یک جنت براش عوض کردم و حتی جلویندیش رو دست نزدم با اینکه مسیر ناهموار زیاد میرم.
23:47  1395/08/24
پاسخ دادن
کاربر: m&z
0

206 هم چینی شده متاسفانه
یعنی مقایسه شما بین دوتا ماشین چینی بود نه چینی و فرانسوی
206 با کیفیت فرانسه هنوزم اگه تولید میشد زیر 50 میلیون تومان ماشینی رو دستش نمیزد
12:25  1395/08/24
پاسخ دادن
کاربر: m&z
0

206 هم چینی شده متاسفانه
یعنی مقایسه شما بین دوتا ماشین چینی بود نه چینی و فرانسوی
206 با کیفیت فرانسه هنوزم اگه تولید میشد زیر 50 میلیون تومان ماشینی رو دستش نمیزد
12:25  1395/08/24
پاسخ دادن
علی
3

آرش جان تو این رنج قیمت همون 206 تیپ 5 یا صندوقدار گزینه مناسبی هست به نظر من
11:51  1395/08/24
پاسخ دادن
رضا
3

دوستانی که ام وی ام استفاده می کنند خرید انرا توصیه می کنند و استهلاک
ان در درازمدت مناسب است.
11:25  1395/08/24
پاسخ دادن
علی
12

برام جالبه که نویسنده در پایان خریداران را توصیه به خرید ساندرو می کند در حالی که در این خودرو شما حتی از یک صندلی راحت نیز بی بهره هستید و فقط به لطف موتور و گریبکس باکیفیت باعث جلب توجه گردیده است.دوستان بدون هیچگونه تعصب و سوگیری خاصی خدمتتان عرض می کنم که تندر و مشتقات اون و همچنین خودروهای چینی اصلا ارزش خرید ندارند.شما کافی است یک بار با ساندرو به سفری کوتاه مدت بروید تا منظور بنده رو متوجه شوید البته اگر ساندرو اولین خودروی شما نباشد.
08:35  1395/08/24
پاسخ دادن
آرش
10

خب شما بفرمایید مردم چی بخرن ؟ زیاد خراب نشه - افت قیمتی زیادی نداشته باشه -ماله 40 سال پیشم نباشه-صندلی و تهویه خوب با هندلینگ مناسب داشته باشه وقیمتشم زیر 45 یا 46 باشه فقط تورور خدا نگید پارس که باعث خنده من و تعداد زیادی از دوستان میشه بفرمایید؟
11:37  1395/08/24

رامتین
6

عزیز چرا فقط بلدی در اینترنت نظرات را دنبال کنی و حرف بزنی. صندلی ساندرو بسیار هم راحته. شما با 2میلیون تومن و خرید کیت سپر جلو، دیفیوزر عقب، بال عقب، مانیتور، سنسور چهره بسیار جذابی از ساندرو را خواهی داشت. موتور و گیربکس هم عالی. شتاب دنده ای 10ثانیه. بخوای بفروشی هم 2تومن بالاتر میفروشی نه 5تومن پایینتر از قیمت کارخونه. پس بهتره صحبت نکنی.
14:05  1395/08/24

ساسان
5

من قبلا ۲۰۶ تیپ دو داشتم بعد ۲۱۰ کیلومتر رانندگی و سه ساعت استراحت دوباره که میرفتم تو جاده بعد۱۵۰ کیلومتر رانندگی زانو چپم بخاطر کلاچ گرفتن درد میگرفت و کل پشت پای راستم از پشت ران تا ساق تیر میکشید و بیحس میشد
اما توی ساندرو تو مسافت ۳۸۰ کیلومتر رانندگی متوالی نه پام مشکلی داشت نه کمرم ضمن اینکه روز قبلش م ۴۶۰ کیلومتر رانندگی کرده بودم
بقول دوستمون فکر کنم شما فقط تو اینترنت مطلب میخونی و پشت ماشین ننشستی!!!
14:26  1395/08/24

علی
0

سلام، اون دستگاه کامپیوتر سفر در پژو 206، مربوط به ایران خودرو هست یا این شخص خودش تهیه کرده؟ برای رانا هم میشه نصب کرد؟
21:47  1395/08/23
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
جعفری : منم دقیقا تو همین شرایطم تحویل تابستان شاهین دستی دیروز رفتم سایپا گفتن احتمالا دیگه نیاد پیام منتظر نباشید خدا لعنتشون کنه
S3 : لطفا هر چه سریعتر اقدام کنین برای تجمع دقیقا تحویل خودرو های جایگزینشون هم ۶ ماهه هست اصلا زیر بار تبدیل نباید رفت و شکایت کنیم
مريم : دوستان نگران نباشيد پيامك مياد در ضمن فعلا دو روزه شهريور پر نشده، اين نشون ميده كه به كسايي كه پيام دادنبعضياشون نميخوان واريز كنن
فرید : نمیدونم والا امروز تو نمایندگی و بعد از وارد کردن کد ملی ام تو سیستم اینو بهم گفتن
ناصر محب نژاد : J4سفید ثبت نام ۱۸ اردیبهشت شاسی ۶ابان ارسال کارت ماشین ۱۷ آبان ارسال مدارک ماشین ۲۸ آبان که هنوز بدستم نرسیده امروز زنگ زدن که برم تحویل بگیرم
فیروزی : من خودم خداروشکر چندتاماشین دارم برام زیاد مهم نیست تی ۸ ثبتنام کردم که فقط برای صحرا می خوام پاژن هم دارم ولی دوستانی هستن که ماشینشون فروختن به امید اینکه ۶۰روزه صاحب ماشین بشن الان شش ماهه ماشین ندارن سخته
اطلس - آذر ۱۴۰۳ : دوستان یه سوال دعوتنامه اومد هر کی زودتر واریز بکنه، زودتر خودرو بهش تحویل میدن؟ یا فرقی نداره ؟
وحید : منم خرداد j4 نوشتم فعلا خبری نیست!!
اطلس - آذر ۱۴۰۳ : احتمالا از شنبه دعوتنامه آذر فعال بشه...
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
فقط خدا : سلام شبخیر دوستان عزیز لطف کنید کسایی که فاکتور میشن اعلام حضور کنن وتاریخ پذیرش وتاریخ فاکتور رو اعلام کنه ممنونم 👌👌👌
محمد بوشهر رانا پلاس : برادرا کسی هست جواب ما رو بده تاییدیه راهور یا پست فرق دارن تو سامانه سخا یا نه چون بخاطر همین هست که پلاک نشده ماشینم هر کی هست جواب بده پلاک هم نشده لطفا اعلام کنه بفهمیم
سعید : برا منم اومدم جریان این پیام چیه
دی ماه : مثل سگ پشیمانم بخدا کااااااش ثبت ونام نمیکردم. لعنت روسای سایپا
.1.Mehrdad : سوکت مانیتور شله ربطی ب هوای سرد نداره
سعید : باید بابت خدمات گارانتی که مثلاً کمک ماشین رو عوض نمی کنند به کجا شکایت کرد
آبتین : سلام. دوستان چراموعدتحویل ما15اسفندبوده تغییرکرده شده30اسفند. دوستان کسی هست اسفندباشه وزمان تحویلش تغییرکرده باشه؟
آبتین : سلام. دوستان چراموعدتحویل ما15اسفندبوده تغییرکرده شده30اسفند. دوستان کسی هست اسفندباشه وزمان تحویلش تغییرکرده باشه؟
محمد : چطور شماره پذیرش من 1535تا قبل ازشماست خودروی من سفید مشکی هنوز فاکتور نشده خواهشا راست بگید
کیمیا fx : ربطی به حروف نداره من پلاک ق هم امروز رو تریلی تو جاده دیدم