اول فروش نفت، دوم رشد تولید خودرو

 

اول فروش نفت، دوم رشد تولید خودرو

 
یک کارشناس صنعت خودرو گفت: بخشی از رشد اقتصادی ۷.۴ درصدی در شش ماهه نخست امسال ناشی از افزایش قابل توجه تولید خودرو در کشور بوده است.
 
فربد زاوه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ‌طبق آنچه که اعلام شده رشد اقتصادی کشور در شش ماهه نخست امسال به عدد قابل توجه ۷.۴ درصد رسیده است.
 
وی با بیان اینکه این به معنای بزرگ شدن اقتصاد کشور به میزان ۷.۴ درصد و به همان میزان رشد تولید و ارزش افزوده در اقتصاد ملی بوده است، خاطرنشان کرد: مطمئنا سهم قابل توجهی از رشد اقتصادی اخیر ناشی از افزایش تولید نفت خام بوده است.
 
این کارشناس صنعت خودرو ادامه داد: بعد از صنایع نفت و گاز، صنعت خودرو با رشد حدودا ۴۰ درصدی تولید در سال جاری از بخش‌های تاثیرگذار در تحقق رشد اقتصادی ۷.۴ درصدی در سال جاری بوده است.
 
وی افزود: البته رشد اقتصادی ابتدا بر متغیرهای کلان اقتصادی از جمله ارزش افزوده و تولید ناخالص داخلی تاثیرگذار بوده و مقداری زمان می‌برد تا تاثیر خود را بر زندگی روزمره مردم نشان دهد اما قطعا در آینده تاثیر این رشد اقتصادی قابل توجه بر زندگی مردم نمایان خواهد شد.
 
زاوه با بیان اینکه رشد اقتصادی ۷.۴ درصدی دستاورد بزرگ دولت تدبیر و امید است و نشان می‌دهد که اقتصاد از رکودی عمیقی که چند سال گریبانگیر آن بود فاصله گرفته است، تصریح کرد: ما با رشد اقتصادی ۷.۴ درصدی هم‌اکنون در کنار کشورهایی چون هند و چین قرار گرفته‌ایم که بیشترین رشد اقتصادی را در جهان دارند و امیدواریم که این روند رو به رشد در آینده نیز ادامه پیدا کند.
 
 
 
 

منبع

ایسنا

 

برچسب : خودرو , بازار خودرو , تولید خودرو , ایران خودرو , سایپا , پارس خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اس ۵ : سلام چه تاریخی بودین؟
شیدا : سلام ساناز خانم باید بریم خارج
امیرs5 : باسلام سند و مدارک رسیده دستم هنوز ماشین تحویل ندادن ثبت نام مهر ماه بوده
شیدا : سلام مریم خانم مبارک باشه تقریبا ۲۰ روز بعد
شاهین : اینا چقدر خوبن، تا دو روز دیگه هم تمدید کردن گمونم اینا میخان مشتری های شاهین رو کم کنند
فرامرز مهر : خیر دوست من از کرمان موتور خرید نکن بیچاره می شید پرسنل بی ادب ام وی ام بگیر هم خوش قول هستن هم کارمنداش خوبن
S3 سفید : برای من هم پیامکش یک روز دیرتر اومد
J7تبریز : با سلام بنده ثبت نامی ۲۳مهرماه هستم کارت ماشین-برگ سبز-بیمه نامه و کارت سوخت امده ولی فعلا خبری از خود ماشین نیست در ضمن کل وجه را نیز نقدی پرداخت کرده بدم-زمان ثبت نام نمایندگی به دروغ گفت نقد بخرید زود تر تحویل می دهند تا امروز ۱۰۰ روز تاخیر داره
Mohamad : سلام دوستان من حضوری رفتم دفتر فروش سایپا امور مشتریان گفتند اگر مشکلی پیش نیاد برای خرداد فاکتور میشه ۲۶ اسفند تکمیل وجه کردم cs35 طرح مازاد
مرادبیک : چهارشنبه میاد اسفند بین ۱۳۴ تا۱۳۶ حواستون باش
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اتومات30دی : بله مدل 403 همه 85 گانه دارن
فروش فوری اسفند : حالا که خدا وشکر فاکتور کردن فروش فوری ها شروع شده به نظرتون . فروش فوری اسفند ماه احتمال داره قبل از 90روز تحویل بدند.چو فکر نکنم تعداد فروش بهمن و اسفند ساینا اس تک زیاد باشه.اقا پرهام تایید میکند نظرمون را؟
فوری : افزایش قیمت سورن دوگانه از 370 به 550 میلیون
شهید🌹 : شما که موعد تابستان هستید از خرداد تا اواخر مرداد باید منتظر فراخوان باشید. البته اگه قیمت های جدید بیاد و به عبارتی مجوز گرانی بگیرن سریع فراخوان ها میان!
میثم : به خودروبر
هوسانگ نیانگ : عزیزم باز سرو کلت پیداشدبرو چین‌ایزان چی میخای پسر خوب برو تسو که منتظرته خخخخخخخخخ😃😃😃😃
اتومات : سلام کسی می‌دونه 207 سقف فلزها که فاکتور جدید شدن 85 گانه هستن یا نه؟ممنون میشم جواب بدید🙏
207 پانو : من امروز تحویل گرفتم تبدیل 60019 ب 21 پانوراما 17 دی تکمیل تبدیل 19 هم 18 هم فامتور شدم 20تم پلاک 23 امروز تحویل از کرج هستم
F : دوستان تعزیرات از سازمان حمایت خواسته به صورت کارشناسی افزایش قیمت پارس را تعیین تکلیف کند همه زنگ بزنید به سازمان حمایت و تعزیرات وارگانهای دیگه تا فرجی بشه به امید خدا
شیوا : سلام همان شماره شرکت زنگ بزن