ایمن‎ترین خودروهای جهان در بازار ایران کدامند؟

 

ایمن‎ترین خودروهای جهان در بازار ایران کدامند؟

 
موسسه بررسی امنیت خودرو اروپا، «یورو انکپ» در سال 2017 میلادی سال پر کاری را پشت سر گذاشت و در هر سری از تست‎های خود، خودروهای جدید بسیاری را مورد ارزیابی های امنیتی قراد داد. در حال حاضر این موسسه یکی از مهمترین تعیین کنندگان سطح ایمنی خودروهای موجود در بازار اروپا به شمار می رود که نتایج اعلامی از سوی آن در سراسر جهان معیار معتبری برای مقایسه و بررسی میزان امنیت خودروهاست.
 
حال در این گزارش قصد داریم ایمن‎ترین خودروهای سال 2017 که در تست‎های یوروانکپ موفق به کسب 5 ستاره ایمنی شده اند و در بازار کشورمان نیز دیده می شوند یا احتمال عرضه آنها قوی است را معرفی کنیم؛
 
ایمن‎ترین خودروهای جهان در بازار ایران کدامند؟
 
این خودرو لوکس‎ترین شاسی‎بلند فرانسوی حال حاضر جهان شناخته می شود و در دومین نمایشگاه خودرو تهران از سوی شرکت آرین موتور تابان نماینده رسمی دی اس فرانسه در ایران به نمایش گذاشته شد تا نوید حضور قریب الوقوع آن در جاده های ایران داده شود.
 
 
ایمن‎ترین خودروهای جهان در بازار ایران کدامند؟
 
این شاسی‎بلند هایبرید تویوتا در غرفه ایرتوتا در دومین نمایشگاه خودرو تهران رخ نمایی می کرد و نمونه بنزینی آن در خیابان های ایران در تردد است.
 
 
 
ایمن‎ترین خودروهای جهان در بازار ایران کدامند؟
 
این خودرو شاسی بلند رنو چند سالی است که از سوی شرکت نگین خودرو در بازار کشورمان عرضه می شود و مدل های بروز آن نیز در خیابان های کشورمان به چشم می خورند.
 
 
 
ایمن‎ترین خودروهای جهان در بازار ایران کدامند؟
 
محصولات هیوندای در ایران با نام شرکت کرمان موتور نیز شناخته می شوند و محصولات خانواده‎ i این خودروساز کره ای در خیابان های کشورمان به کررات دیده می شوند.
 
 
ایمن‎ترین خودروهای جهان در بازار ایران کدامند؟
 
این مدل به عنوان نخستین محصول مشترک شرکت‎های سایپا و سیتروئن فرانسه در کارخانه کاشان تولید و به زودی در خیابان های کشور جولان خواهد داد.
 
 
 
ایمن‎ترین خودروهای جهان در بازار ایران کدامند؟
 
هوندا سیویک یکی از مشهورترین محصولات شرکت هوندا است که نه تنها در بازار ایران بلکه در اکثر بازار های جهان رؤیت می شود. پای نسل جدید سیویک هنوز به بازار کشور باز نشده است.
 
 
 
ایمن‎ترین خودروهای جهان در بازار ایران کدامند؟
 
این خودرو یکی از شاسی‎بلند های مورد علاقه دوستداران ب ام و در ایران به شمار می رود و همواره دربازار کشور در دسترس است. هنوزنسل آخر آن به کشور راه نیافته است.
 
 
 
ایمن‎ترین خودروهای جهان در بازار ایران کدامند؟
 
محصولی از شرکت تویوتا ژاپن که سال ها است در نسخه‎های هاچبک و سدان از سوی شرکت ایرتویا به بازار ایران عرضه شده است.
 
 
 
ایمن‎ترین خودروهای جهان در بازار ایران کدامند؟
 
مدل کیا ریو از نسل قدیمی گرفته تا نسل جدید در بازار کشورمان موجود است و ورود نسخه‎ی 2017 از آن نیز به خیابان های کشورمان امری غیر قابل دسترس نیست.
 
 
 
ایمن‎ترین خودروهای جهان در بازار ایران کدامند؟
 
شاسی‎بلند ایمن شرکت ولوو  یکی از ایمن‎ترین خودروها در تست‎های یوروانکپ به حساب می‎آید و در بازار کشور هم عرضه می شود.
 
 
ایمن‎ترین خودروهای جهان در بازار ایران کدامند؟
 
 
این مدل از ولوو که یکی لوکس‎ترین سدان های جهان به شمار می رود، در نمایشگاه خودرو تهران از سوی شرکت داتیس خودرو و تحت ورژن هایکو معرفی شد و به زودی به بازار کشور وارد خواهد شد.
 
 
ایمن‎ترین خودروهای جهان در بازار ایران کدامند؟
 
یکی از محصولات سدان پر طرفدار ب ام و در بازار کشورمان است و همواره مدل های جدید آن نیز در بازار عرضه می شود.
 
 
 
 
 

منبع

خودروکار

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , ماشین , ایمنی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

4 نظر

مجید
0

لیست تون کامل نیست. byd s6 هم ۵ ستاره ایمنی داره
02:54  1396/10/05
پاسخ دادن
جسن بک
0

مزخرفاته...ایمنی چیه..با دو تا تست ضربه ایمنی را نمیشود محاسبه کرد....هر ماشینی سود و پول براشون داشته باشه...میگن ایمن هست چون واردکردن..و رو دستشون مونده حالا میخوان دولا قبا قالب کنن....ماشینهای چینیهم همه شون عالینو ایمن .چرا کسی از ایمنیشون حرف نمیزنه..شما چنتا ماشین چپی چینی بیاریید...ولی چون سود نداره و رانت توش نیست ...میگن بدرد نمیخوره...
14:21  1396/10/04
پاسخ دادن
حسن بک
0

مزخرفاته...ایمنی چیه..با دو تا تست ضربه ایمنی را نمیشود محاسبه کرد....هر ماشینی سود و پول براشون داشته باشه...میگن ایمن هست چون وارد ردن......ماشینهای چینی همه شون عالین...چون سود نداره و رانت توش نیست ...میگن بدرد نمیخوره...
12:54  1396/10/04
پاسخ دادن
2%
8

پراید از همشون ایمن تره با 100 ستاره
خیلی این ماشینها از نظر تکنولوژی از پراید عقبن

چرا باور نمیکنین از مردم بپرسین!
13:32  1396/10/02
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ali : سوالتون بسیار نامفهومه دوست
یوسف : ایشالله توی همین روزا فاکتور میشه تا آخر اردیبهشت احتمالن فاکتور کنن منم امروز فاکتور شدم v2 بودم
یوسف : سلام دوستان ماشین بنده تارا v2 بود رنگ سفید فروش فوری تکمیل وجه ۲۶ مهر تاریخ تحویل ۲۶ دی ماه بود امروز بالاخره فاکتور شد بخشنامه4642 با آرزوی فاکتور شدن تمام ماشینها 🙏
عادل : سلام دوستان تاریخ آماده برای صدور فاکتور امروز بازهم تغییر کرده و شده چهاردهم اردیبهشت دریافت پرونده هم قبلن مهرماه ۱۴۰۲ بود حالا شده تاریخ امروز یعنی چهاردهم اردیبهشت فک کنم فقط بلدن این تاریخها رو عوض کنن کار دیگه ای که انجام نمیدن
شکایت قضایی : دوست من اگر کامنتهای این سایت رو میخوندی متوجه میشدی کرمان موتور تنها شرکت خودروساز هست که فقط با شکایت قضایی در دفتر خدمات قضایی میتونی خسارت دیرکرد بگیری وگرنه وقتی درخواست پیش خودشرکت ثبت کنی دوسال هم بگذره اصلا اتفاقی نمی افتد. دوستان که توضیح دادند بعد از دو سال صبر و طی شکایت در دفتر قضایی سه ماهه خسارت گرفتند.
s3 سفید تهران : اگر تحولی بخواهیم انجام بشه اول باید شکایت کنیم تعزیرات و مهمتر از اون یکشنبه همگی حضوری بریم جلوی دفتر کرمان موتور اعتراض کنیم وگرنه تا تیرماه هم خودرویی تحول نمیگیریم.
محسن : به آقا وحید ممنونم که جواب صحیح وکامل میدی
امید : دوستان لطفا یه راهنمایی بکنید. من کارت ماشینم واسم اومده ولی از طریق پلیس من‌که‌نگاه میکنم هنوز برگ سبز واسم صادر هم نشده علتش چیه؟ چیکار باید بکنم؟؟۱۹ اسفند فاکتور شدم . بیمه و پلاکمم انجام شده
J4 : نه فقط شماره شاسی شده.
تارا دستی : سلام دوستان من تارا دستی پنج دنده مشکی تحویل۶بهمن هستم هنوز فاکتور نشده به نظرتون چقدر دیگه طول می‌کشه خسته شدیم خداییش انقد پیاده اینو نه مسافرتی مردیم خدا لعنت کنه مسخره کردن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رانا 29 اسفند : سلام، جمعه!!؟
امیر دوگانه طرح بکپارچه تحویل 30دیماه : سلام دوستان امروز جمعه ماشینم پلاک شد خداروشکر پلاک شدن ها راه افتاده.دوگانه تکمیل وجه 19 اذر هستم
راناپلاس تحویل 29اسفند1402 : سلام مبارکه امروز جمعه هست مگه فاکتور میکنند؟
میلادسورون دوگانه تحویل اسفند : سلام.دی ماهی هاتاچندم فاکتورشدن چندروزه خبری نیست ازشان جواب لطفافقط دی ماه تشکر
اسفندی : چرا اینجوری حرف میزنی
اسفند دوگانه ساینا : سلام یکشنبه ساعت 10 صبح سایپا خراب شده
اسفند : این دو ساله است نه یک ساله
سپر : قیمت ثبت شد و رفت،دنبال چی هسی؟!
قربانی : اسفد ماه چند نفر هستیم تیک بزنید
صادق : سلام اقارضا پس مابهارکی فراخوان میاد ممنون میشم جواب بدی