اولین ملاقات با مرسدس S کلاس فیس‌لیفت 2018

 

اولین ملاقات با مرسدس S کلاس فیس‌لیفت 2018

مشهور است که مرسدس S کلاس پیشروی تکنولوژی در صنعت خودرو بوده و همچنین مدلی کلیدی برای این کمپانی خوش‌نام آلمانی محسوب می‌شود. این خودرو به عنوان سنگ بستر تکنولوژیک برند مطرح بوده و در تکنولوژی‌هایی که در آن بکار می‌روند چند سال بعد در محصولات ارزان‌تر دیده خواهند شد.
به منظور حفظ رقابتی بودن این خودرو در برابر رقبا، مرسدس اقدام به فیس لیفت سدان پرچم‌دار خود کرده و تجهیزات و ظاهر آن را به‌روز کرده است. قبلاً مدل قدرتمندتر S400d تست شده اما هم‌اکنون می‌توانیم پشت فرمان نسخه پایه دیزلی قرار بگیریم.
 
اولین ملاقات با مرسدس S کلاس فیس‌لیفت 2018
 
سپرها، چراغ‌ها و جلوپنجره جدید اصلی‌ترین تغییرات S کلاس بوده که به نونوار شدن آن کمک کرده اما هنوز هم تغییری انقلابی در چهره این سدان مطرح دیده نمی‌شود. اصلی‌ترین تغییر S کلاس فیس لیفت از نظر قوای محرکه وجود پیشرانه 6 سیلندر خطی دیزلی است که جایگزین نسخه قبلی در مدل 350d شده است.
 
اولین ملاقات با مرسدس S کلاس فیس‌لیفت 2018
 
اگرچه پیشرانه قبلی نرم و قدرتمند بود، پیشرانه جدید حتی بهتر است. پیشرانه جدید کاملاً ساکت بوده و تنها در دور آرام وجود آن کمی احساس می‌شود. در حقیقت گاهی اوقات با خود فکر خواهید کرد سیستم استارت/استاپ وارد عمل می‌شود. البته این پیشرانه با افزایش دور آرام نمی‌ماند اما هنوز هم با روح تجملی و آرام خودرو هماهنگ است.
 
اولین ملاقات با مرسدس S کلاس فیس‌لیفت 2018
 
قدرت زیادی نیز وجود دارد. قدرت پیشرانه برابر با 282 اسب بخار بوده و گشتاور 600 نیوتون متری آن تنها از دور 1200 در دسترس است. S 350d یک خودروی کاملاً سریع است. این خودرو برای کروز کردن در بزرگراه ساخته شده و پیشرانه گشتاوری آن باعث شده سبقت گرفتن کار سخت و استرس‌زایی نباشد. گیربکس 9 سرعته اتوماتیک نیز تعویض‌های نرم و روانی داشته بنابراین حتی زمانی که نیازمند معکوس باشد مکث بسیار کمی را نشان می‌دهد.
 
اولین ملاقات با مرسدس S کلاس فیس‌لیفت 2018
 
قوای محرکه خودرو خیال‌انگیز بوده و حتی در این نسخه پایه نیز عالی نشان می‌دهد. با دیدن این خودرو نیاز چندانی به خرید مدل S 400d با بهای بیشتر احساس نخواهید کرد. البته برای مدل S500 بنزینی باید 10 هزار پوند بیشتر پرداخت کرد اما با دیدن مصرف سوخت پایین نسخه دیزلی از این کار منصرف می‌شوید؛ اما خب صرف جویی در مصرف سوخت برای چنین خودروی پرچم‌داری دلیل اصلی انتخاب نخواهد بود.
 
اولین ملاقات با مرسدس S کلاس فیس‌لیفت 2018
 
دو دلیل اصلی برای دوست داشتن مرسدس S کلاس سواری و تکنولوژی‌های بکار رفته در آن است. حتی در جاده‌های ناهموار بریتانیا، مرسدس بزرگ یکی از راحت‌ترین خودروهای جهان است. این خودرو شناور نبوده و سیستم تعلیق به خوبی دست‌اندازها را به خود جذب می‌کند.
 
سواری راحت خودرو تأثیر منفی روی تجربه رانندگی ندارد. حرکت در جاده‌ها با S 350d به لطف فرمان دقیق و بدنه‌ای که به‌طور شگفت‌انگیزی در برابر تکان‌ها مقاومت نشان می‌دهد هیجان‌انگیز است. S 350d خودروی اسپورتی نیست اما هنوز هم برای رانندگی جذابیت دارد.
 
اولین ملاقات با مرسدس S کلاس فیس‌لیفت 2018
 
خودروی حاضر در تست که از نوع فاصله بیشتر بین محورها بوده تأکید فوق‌العاده‌ای روی صندلی‌های عقب داشته و جای تعجبی نیست که فضای پای بیشتری نسبت به خودروهای دیگر وجود داشته و صندلی‌های راحت آن نیز مثال‌زدنی هستند. کیفیت ساخت کابین این خودرو فوق‌العاده بوده و متریال بکار رفته نیز جای حرفی را باقی نمی‌گذراند.
 
 
تکنولوژی‌های به‌روز شده S کلاس فیس لیفت باعث افزایش جذابیت این خودرو شده‌اند. سیستم کمک‌راننده دستیار فاصله به همراه سیستم کروز کنترل از ناوبری ماهواره‌ای برای پایش مسیر پیش رو استفاده کرده و خودرو را برای موانع پیش رو نظیر عوارضی‌ها آماده می‌کند. این سیستم همچنین قادر است از خبرهای دیگر خودروها سود برده و از ورود به ترافیک جلوگیری نماید.
 
اولین ملاقات با مرسدس S کلاس فیس‌لیفت 2018
 
مرسدس S کلاس به آسانی بهترین خودروی کلاس خود بوده و البته مدل‌های گران‌بهاتر آن دارای سواری عالی، پکیج تکنولوژی گسترده و کابینی لوکس هستند. S کلاس فوق‌العاده راحت بوده و البته هنوز هم سواری خوبی دارد و پیشرانه 6 سیلندر خطی دیزلی جدید آن قدرتمندتر، نرم‌تر و آرام‌تر از پیشرانه قبلی است. حتی ارزان‌ترین نسخه طویل‌تر S کلاس که در تست حاضر بوده رتبه اول کلاس را در اختیار داشته و ارزش مدل پرچم‌دار مرسدس را به خوبی نشان می‌دهد.
 
مشخصات مرسدس S 350 d AMG Line L
 
قیمت: 75505 پوند
 
پیشرانه: 6 سیلندر 3 لیتری دیزلی
 
قدرت/گشتاور: 282 اسب بخار/600 نیوتون متر
 
گیربکس: 9 سرعته اتوماتیک، دیفرانسیل عقب
 
شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت: 6 ثانیه
 
حداکثر سرعت: 250 کیلومتر در ساعت
 
مصرف سوخت: 5.4 لیتر در هر صد کیلومتر
 
 
 

منبع

پدال

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , مرسدس , فیس لیفت






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
پاییز : دوستان . کسانی که پاییز بودن و تکمیل وجه کردن و فاکتور شد براشون . از کجا باید فهمید که فاکتور شد یا نه ؟
حمیدرضا : درود نگران نباش هنوز ۲مردادی ها تکمیل نشدن و من که ۳مرداد هستم مثل شما هستم و به مرور همه رو اعلام میکنن
مهرداد : ۳۱ مرداد ماه
J7 : سلام دوستان بنظرم بیایم جمع بشیم همه بریم در شرکت هر کی ماشینی پولی طلایی چیزی داریم بدیم به شرکت گناه دارن بدبختا کف گیرشون به ته دیگ رسیده بیچاره ها خیلی گناه دارن یکی بره با ماشین رئیس شرکت برسونه خونه یا جایی کار داره ببرش یکی هم پول تو جیبی بده بهش میخواد بره واسه زنش خرید کنه گناه دارن خلاصه هر کی هر کاری از دستش برمیاد واسه این شرکت کنه خیلی بیچاره ان با این کار باعث شیم دیگه دست تو جیب مردم نکنن گناه دارن
جمالزاده : دوستان نخرید از این شرکت پشیمون میشید حداقل 7 ماه باید چشم انتظار بمونید فریب تبلیغات رو نخورید فقط میتونم بگم خدا لعنتشئن کنه هیچ نظارتی روی عملکرد این شرکت نیست دقیقا داره همانند شرکت های پانزی کار میکنه از خواب سرمایه ثبت نام های جدید ماشین های ثبت نام قدیم رو تولید میکنه... لازم به توضیح زیاد نیست دوستانی که می خوان متوجه عملکرد این شرکت بشن از روی پیام هایی که اینجا ارسال شده میتونن تصمیم بگیرند.
S3 : سلام لطفا همه کسانیکه s3 ثبت نام کردن پیگیری کنن اول ماشین خودمونو بدن بعدا اگه هم قرار به تبدیل خودرو گذاشتن حداقل تا یک ماه هرچی که انتخاب شدو تحویل بدن اونم به قیمت تیرماه که ثبت نام کردیم. نزاریم از هر طرف در حقمون اجهاف شه
زهرا : سلام منم ۸مرداد هستم فعلا برا منم پیامکی نیومده باید صبر کنیم
J7 تیر : منم دقیقا شرایط شما رو دارم هر چی هم تماس میگیرم فقط میگن صبور باشین در مرحله بارگیری مثل سگ دروغ میگن ک ثافتا
شاهین : توی این سایپای خراب شده با این همه پرسنل اضافی یک نفر روابط عمومی نداره که جواب مردم روبده یا خودش رو به نادانی زده یا مردم را نادان فرض کرده اولویت پاییز رو برا امسال فروش فوری زده میمونه زمستان که حدود 9 هزار نفره که یک تعدادی هم با فراخوان‌های قبلی کم شده طی 9 ماه پیش فروش زده یعنی ماهی کمتر از هزار تا سایت کدال رو که ببنید ماهیانه حدود 5 هزار شاهین دستی تولید میکنه اگه فقط ظرفیت 50 درصد رو برا پیش فروش بذاره تا آخر خرداد تعهداتش تموم میشه ولی این بیشرفها ماهیانه بین 10 الی 20 درصد تولید رو برا تعهداتش ن گذاشتن
اطلسعلی : رنگ نقره ای حدودا یکماه از رنگ سفید عقبه ، شما هر وقت ۱۴ شهریوری ها فاکتور شدند احتمالا شما هم بشید
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
وحید : از کجا میشه فهمید کدوم کارخونه هست
احمدی : سلام دوستان تحویل شهریور از تهران کسی هست تحویل نگرفته باشه؟
کیوان : درود برا من هم تحویل 10 مهره هنوز پلاک نصب نشده
مهدی : سلام من 2 مهر بودم امروز فاکتور شده . حالا باید چیکار کنیم ؟؟
رضا : چخبره از 16 آذر پلاک نشدید،پلاک شدن مگه دو روز بیشتر طول میکشه؟؟
207 بهمن پیش فروش پانا : دوستان سلام امروز دریافت پرونده تیک خورده بد از 12 روز
علی : من16 مهر بودم چند روزه داره رو اسناد میچرخه
آریزو6 جی تی علیرضا : نه وامم هنوز واریز نشده
ایمان : امروز زنگ زدم ایران‌خودرو ،گفتن تحویل شهریور در 24دی فاکتور میشه.احتمالا شهریوری ها در اوایل بهمن ماه 207اتو رو تحویل میگیرن.
ساینا : دمت گرم .همه زنگ بزنید مشکل حل بشه