برنامه پرشیا خودرو برای پیشرفت در شرایط سخت؛ از تیونینگ تا کلاسیک

 

برنامه پرشیا خودرو برای پیشرفت در شرایط سخت؛ از تیونینگ تا کلاسیک

 
پرشیاخودرو که تاکنون به عنوان عرضه کننده خودروهای بی ام و و مینی در کشور فعالیت می کرد این روزها در تلاش است تا در دوران ممنوعیت واردات با گسترش دامنه فعالیت های خود به حوزه های تازه ای ورود کند.
 
 
در همین راستا مسئولان این شرکت، هفته گذشته در محل بوتیک مدرن الهیه میزبان خبرنگاران بودند تا علاوه بر معرفی کسب و کارهای جدید این شرکت، به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ دهند.
 
به گفته شبنم رفیعی نژاد، مدیر مارکتینگ این شرکت «بوتیک پرشیاخودرو که از حدود یک ماه پیش کار خود را با دو شعبه در تهران آغاز کرده‌اند، در درجه اول محل‌هایی برای گردهم آمدن علاقه‌مندان برندهای ب.ام.و و مینی بوده که در کنارآن فضایی برای دیدار و گفتگوهای دوستانه فراهم گردیده است، در این بوتیک‌ها محصولات لایف استایل و اکسسوری‌های دو برند ب.ام.و و مینی نیز عرضه می‌شود ضمن آنکه خدمات لازم در زمینه خودروهای کلاسیک و تیونینگ نیز در همین محل‌ها ارائه می‌شود.»
 
 
در حال حاضر اکسسوری و لایف استایل ب.ام.و و مینی در این بوتیک‌ها عرضه می‌شود اما در آینده نزدیک پرشیاخودرو از برند اختصاصی خود با نام "پرشیاتو" (Persiatu) نیز رونمایی خواهد کرد.
 
 
در ادامه این نشست مطبوعاتی، عقیل مصطفایی، مدیر فروش شرکت پرشیاخودرو تو ضیحاتی در مورد خودرو‌های نو و کارکرده و وضعیت تعهدات پرشیاخودرو به مشتریان بیان کرد و اظهار داشت:«پرشیاخودرو هیچ تعهد معوقی به مشتریان خود ندارد چرا که از ابتدا برنامه‌ریزی ما در زمینه فروش خودرو‌های نو بر اساس ثبت شماره شاسی خودرو در قرارداد مشتریان بود و به این ترتیب دقیقا بر اساس خودرو‌های قابل عرضه پیش فروش انجام شده است و به همین دلیل با وجود تمام مشکلاتی که در زمینه واردات و ترخیص خودرو‌ها وجود داشت، پرشیاخودرو توانتسه به تعهدات خود نسبت به مشتریان عمل کند.»
 
 
وی در زمینه کسب و کار خودروهای کارکرده پرشیاخودرو نیز گفت:«شرکت از حدود دو سال قبل قصد داشت همچون استانداردها و مدل‌های بین‌المللی، وارد بازار خودرو‌های کارکرده نیز بشود و این مسئله با توقف واردات خودرو حیاتی‌تر شد. در اینجا هم ما همچنان تلاش کرده‌ایم بالاترین سطح از خدمات و رضایت مشتری را با ارائه الگوی جدید در این زمینه ارائه کنیم و در طرح فروش خودرو‌های کارکرده ب.ام.و و مینی، با بررسی کامل خودروها مطابق استانداردهای شرکت مادر و ارائه گواهی فنی، خودروها را در طرح موسوم به Premium Selection عرضه نماییم که نشان دهنده تضمین کارآیی و سلامت خودرو می باشد.
 
 
 
علاوه بر این پرشیاخودرو نسبت به گواهی مذکور تعهد داشته و در صورتی که بعدها مشخص شود قصوری از جانب شرکت در زمینه بررسی خودرو وجود داشته، متعهد به جبران خسارت به مشتریان خواهد بود. در این طرح تلاش کرده‌ایم به ارائه راهکاری مناسب و مطمئن و ارائه شرایط خرید اقساطی، خریدی مطمئن و آسان را برای علاقه‌مندان این دو برند فراهم کنیم. در کنار این موارد در آینده ای نزدیک اخبار جدیدتری در زمینه ارائه خدمات متفاوت در حوز ی فروش خودرو‌ها خواهیم داشت.»
 
 
حسین کشتکار مدیر بخش تیونینگ نیزنیز زمینه فعالیت‌های تیونیگ پرشیاخودرو عنوان کرد:«تیونینگ محصولات در پرشیاخودرو مطابق با استانداردهای شرکت مادر و با حفظ گارانتی خودرو انجام می‌شود و تمامی خدمات ارائه شده نیز گارانتی مستقل را دارند. علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در بوتیک‌های پرشیاخودرو و یا نمایندگی‌های منتخب، گزینه‌های مورد نظر خود را انتخاب نمایند.»
 
 
وی افزود:«از این پس شرکت پرشیاخودرو درکنار محصولات ب.ام.و و مینی، در بخش تیونینگ این خدمات را برای سایر خودرو‌های پریمیوم و لاکچری نیز با بالاترین استانداردهای بین المللی ارایه خواهد داد.»
 
 
درادامه کامران طالبی‌فر، رییس بخش کلاسیک پرشیاخودرو در زمینه فعالیت‌های این بخش بیان کرد:«در بخش کلاسیک پرشیاخودرو خدمات متعددی از جمله بازسازی خودروهای کلاسیک، تامین قطعات اصلی خودرو‌ها و خرید و فروش خودرو‌ها ارائه خواهد شد. علاقه به محصولات کلاسیک برندهای ب.ام.و و مینی در ایران جایگاه ویژه ای داشته و پرشیاخودرو قصد دارد با ارائه خدماتی نوین، از مالکین و علاقه مندان این خودروها حمایت کند.»
 
 
وی افزود:«خودروهای مورد نظر در این طرح مدل‌های دهه 60 میلادی تا خودروهای اواسط دهه 2000 که به کلاسیک‌های آینده موسوم هستند را شامل می‌شود. این بخش به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد بخشی از اهداف این طرح، ارتقا جایگاه برند در ایران است چرا که ما در ایران حامی دو برند ب.ام.و و مینی هستیم و بخش خودروهای کلاسیک نیز برای حمایت از این دو برند و علاقه‌مندان آن، مطابق استانداردهای بین المللی به ارائه خدمات خواهد پرداخت.»
 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , پرشیا خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
علی : خب خدا رو شکر چشم شور دوستان شامل حال ما شد ماشین تحویل نگرفته از نمایندگی زنگ زدن که رینگ جلو سمت راننده یه قسمتش قلوه کن شده نمایندگی هم درخواست داده به شرکت یه رینگ جدید بفرستن فقط خدا کنه پلوس و طبق و ... ایراد نکرده باشه نمایندگی گفتش بردن رو چال ظاهرا مشکلی نداره حالا تحویل بگیریم دور بزنیم ببینیم در چه حاله ممنون از همه دوستان بابت دعای خیرشون
امیر،اردیبهشت : دوستان سلام،مثل اینکه اسفندی ها تموم شدن بلاخره ،اریبهشت کسی فاکتور شد اطلاع بده لطفا
بک 3 : بم خودرو دعوت نامه داد بعد کنسل کرد که احتمالا با قیمت جدید دعوت نامه بده.برا کس دیگه هم اینجوری شده؟
ساسان : سلام..قسمت تغییر رنگ برو خودش راهنمایی میکنه .مستبدین زدیم وتقریبا یک هفته طول کشید تحویل گرفتیم..بعد خود نمایندگی میگه۱۳۰ میلیون بده تا همین الان شاهین جی بهت بدم..منم گفتم بخوره تو سرت..باید این حرف رو ۶ماه پیش میگفتی نه الان که کلی زجر گشیدم
تارا v4 : خانومه از ایران خودرو زنگ زد برای بیمه بدنه که نمیدونم تخفیف داره و فلان بدخت دید انقدر عصبانیم بیخیال شد و گفت همکارا تو نمایندگی موقع تحویل توضیح خواهند داد بهتون و قطع کرد
داریوش ۲ اردیبهشت : الان تماس داشتم اپراتور ۵۸۱ گفتش ۲۶ ها کلا فاکتور شده این هفته اپدیت جدید اعلام میشه یعنی اردیبهشت با راست و دروغش کار ندارم عین جملات و کلمات خانم اپراتور براتون نوشتم
ذوقی : متاسفانه متاسفانه این ماشینای چینی بدرد هیچی نمیخوره و خدمات پس فروششون که افتضاح و اصلا براشون اهمیت نداره که طرف تو چه وضعیتی هست من 11 روزه تو یه شهر غریب گیر کردم و با این همه تماس التماس هنوز قطعه ای که تو نمایندگی مرکز هست بدست من نرسیده و مادرم ناراحتی قلبی که نمیتونم با پرواز بفرستمش و شبی سه میلیون فقط پول هتل دارم میدم و هیچکس پاسخگو نیست مردم نخرید این اشغالای کرمان موتورو نخرید چون زود خراب میشه و اگه تو شهر دیگه گیر کنین نمایندگیاشون یا نیرو ندارن یا قطعه و مرکز هم عین خیالشون نیست
حمید : من ۲ هفتس از نمایندگی هر روز میپرسم میگن اونایی ک sbr تبدیل زدن دارن فاکتور میشن
داریوش 2 اردیبهشت : ابتدای تحویل ماشین خشک هستش باید بعضی کارا را انجام بدی تنظیم درب ها درب موتور و .. ولی رنگ ماشین اصلا ایراد نداره احتمالا برای ایشون مشکل داشته نباید تحویل می گرفت عزیزان موقع تحویل خودرو حتما با کارشناس تشریف ببرید نمایندگی اگه ایراد داشت تحویل نگیرید صورتجلسه می کنن خودرو برگشت می خوره کارخونه به دلیل اینکه تیراژ خودرو را بردن بالا احتمال خطا هم زیاد شده خطا می تونه در رنگ نصب قطعات و ... وجود داشته باشه پس در موقع تحویل حتما دقت کنید دقت دقت دقت فراموش نشه روز خوش
j7فروردین : از پلاک تا تحویل معمولا بین ۲ الهی ۴ هفته طول میکشه بستگی به شهر داره
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سعید : موعد 30 مهر پیش فروش تکمیل وجه 2 مرداد فاکتور شد
کوییک اس شهریور : فکر کنم اونی که گفت 22 تیر فاکتور شدم دروغ گفت چون کسی غیر ایشون دیگ چیزی نگفته متاسفانه همینجوری موندیم فقط
م : من تک دارم هنوز هیچ خبری نیس
207 : از رینگ فولادی تبدیل موتور تحویل 31مرداد کسی پلاک نشد
رضا کوییک اس : سلام لطفا اگر کسی اس فاکتور شده بگه
6 دنده آلمینیوم تحویل 31شهریور : اصلاح 4/21 واریزی
24 فوق : یه خطا ادرس گذاشته که به هرجا هم زنگ می زنم هیچکی نمی دونه
6 دنده آلمینیوم تحویل 31شهریور : دوستان سلام 6/21 واریزی بوده ولی هنوزفاکتورنشدم امروزکسی فاکتورشد اهلام کنه ممنون 🙏🙏🙏🙏
ساینا فوق العاده 11/29 : دوستان بلاخره بعد از 8ماه فاکتور شد واریز 28بهمن پذیرش29بهمن
دناپلاس 1404مهر : بعد فاکتور پلاک ،10تا 15 روز برا تحویل طول میکشه