برنامه پرشیا خودرو برای پیشرفت در شرایط سخت؛ از تیونینگ تا کلاسیک

 

برنامه پرشیا خودرو برای پیشرفت در شرایط سخت؛ از تیونینگ تا کلاسیک

 
پرشیاخودرو که تاکنون به عنوان عرضه کننده خودروهای بی ام و و مینی در کشور فعالیت می کرد این روزها در تلاش است تا در دوران ممنوعیت واردات با گسترش دامنه فعالیت های خود به حوزه های تازه ای ورود کند.
 
 
در همین راستا مسئولان این شرکت، هفته گذشته در محل بوتیک مدرن الهیه میزبان خبرنگاران بودند تا علاوه بر معرفی کسب و کارهای جدید این شرکت، به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ دهند.
 
به گفته شبنم رفیعی نژاد، مدیر مارکتینگ این شرکت «بوتیک پرشیاخودرو که از حدود یک ماه پیش کار خود را با دو شعبه در تهران آغاز کرده‌اند، در درجه اول محل‌هایی برای گردهم آمدن علاقه‌مندان برندهای ب.ام.و و مینی بوده که در کنارآن فضایی برای دیدار و گفتگوهای دوستانه فراهم گردیده است، در این بوتیک‌ها محصولات لایف استایل و اکسسوری‌های دو برند ب.ام.و و مینی نیز عرضه می‌شود ضمن آنکه خدمات لازم در زمینه خودروهای کلاسیک و تیونینگ نیز در همین محل‌ها ارائه می‌شود.»
 
 
در حال حاضر اکسسوری و لایف استایل ب.ام.و و مینی در این بوتیک‌ها عرضه می‌شود اما در آینده نزدیک پرشیاخودرو از برند اختصاصی خود با نام "پرشیاتو" (Persiatu) نیز رونمایی خواهد کرد.
 
 
در ادامه این نشست مطبوعاتی، عقیل مصطفایی، مدیر فروش شرکت پرشیاخودرو تو ضیحاتی در مورد خودرو‌های نو و کارکرده و وضعیت تعهدات پرشیاخودرو به مشتریان بیان کرد و اظهار داشت:«پرشیاخودرو هیچ تعهد معوقی به مشتریان خود ندارد چرا که از ابتدا برنامه‌ریزی ما در زمینه فروش خودرو‌های نو بر اساس ثبت شماره شاسی خودرو در قرارداد مشتریان بود و به این ترتیب دقیقا بر اساس خودرو‌های قابل عرضه پیش فروش انجام شده است و به همین دلیل با وجود تمام مشکلاتی که در زمینه واردات و ترخیص خودرو‌ها وجود داشت، پرشیاخودرو توانتسه به تعهدات خود نسبت به مشتریان عمل کند.»
 
 
وی در زمینه کسب و کار خودروهای کارکرده پرشیاخودرو نیز گفت:«شرکت از حدود دو سال قبل قصد داشت همچون استانداردها و مدل‌های بین‌المللی، وارد بازار خودرو‌های کارکرده نیز بشود و این مسئله با توقف واردات خودرو حیاتی‌تر شد. در اینجا هم ما همچنان تلاش کرده‌ایم بالاترین سطح از خدمات و رضایت مشتری را با ارائه الگوی جدید در این زمینه ارائه کنیم و در طرح فروش خودرو‌های کارکرده ب.ام.و و مینی، با بررسی کامل خودروها مطابق استانداردهای شرکت مادر و ارائه گواهی فنی، خودروها را در طرح موسوم به Premium Selection عرضه نماییم که نشان دهنده تضمین کارآیی و سلامت خودرو می باشد.
 
 
 
علاوه بر این پرشیاخودرو نسبت به گواهی مذکور تعهد داشته و در صورتی که بعدها مشخص شود قصوری از جانب شرکت در زمینه بررسی خودرو وجود داشته، متعهد به جبران خسارت به مشتریان خواهد بود. در این طرح تلاش کرده‌ایم به ارائه راهکاری مناسب و مطمئن و ارائه شرایط خرید اقساطی، خریدی مطمئن و آسان را برای علاقه‌مندان این دو برند فراهم کنیم. در کنار این موارد در آینده ای نزدیک اخبار جدیدتری در زمینه ارائه خدمات متفاوت در حوز ی فروش خودرو‌ها خواهیم داشت.»
 
 
حسین کشتکار مدیر بخش تیونینگ نیزنیز زمینه فعالیت‌های تیونیگ پرشیاخودرو عنوان کرد:«تیونینگ محصولات در پرشیاخودرو مطابق با استانداردهای شرکت مادر و با حفظ گارانتی خودرو انجام می‌شود و تمامی خدمات ارائه شده نیز گارانتی مستقل را دارند. علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در بوتیک‌های پرشیاخودرو و یا نمایندگی‌های منتخب، گزینه‌های مورد نظر خود را انتخاب نمایند.»
 
 
وی افزود:«از این پس شرکت پرشیاخودرو درکنار محصولات ب.ام.و و مینی، در بخش تیونینگ این خدمات را برای سایر خودرو‌های پریمیوم و لاکچری نیز با بالاترین استانداردهای بین المللی ارایه خواهد داد.»
 
 
درادامه کامران طالبی‌فر، رییس بخش کلاسیک پرشیاخودرو در زمینه فعالیت‌های این بخش بیان کرد:«در بخش کلاسیک پرشیاخودرو خدمات متعددی از جمله بازسازی خودروهای کلاسیک، تامین قطعات اصلی خودرو‌ها و خرید و فروش خودرو‌ها ارائه خواهد شد. علاقه به محصولات کلاسیک برندهای ب.ام.و و مینی در ایران جایگاه ویژه ای داشته و پرشیاخودرو قصد دارد با ارائه خدماتی نوین، از مالکین و علاقه مندان این خودروها حمایت کند.»
 
 
وی افزود:«خودروهای مورد نظر در این طرح مدل‌های دهه 60 میلادی تا خودروهای اواسط دهه 2000 که به کلاسیک‌های آینده موسوم هستند را شامل می‌شود. این بخش به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد بخشی از اهداف این طرح، ارتقا جایگاه برند در ایران است چرا که ما در ایران حامی دو برند ب.ام.و و مینی هستیم و بخش خودروهای کلاسیک نیز برای حمایت از این دو برند و علاقه‌مندان آن، مطابق استانداردهای بین المللی به ارائه خدمات خواهد پرداخت.»
 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , پرشیا خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمد : یک ماهه که پول واریز کردیم خدا کنه که به موقع بدن گفتن تحویل اسفندماه
کوروش : دوست گرامی بهمین زودی نتیجه نمیده زمان بره ! سازمان حمایت از مصرف کنندگان به کارشناسی میکنه بعد تخلف محرز واقع شد میفرسته اداره تعزیرات اداره تعزیرات یک اداره زیر نظر قوه قضائیه س هیچ گونه تبعیضی هم قائل نیست رای صادره قابل اجراست .حال دوستان همگی از بازرسی کل کشور که فشار و نظارت بر تخلفات ارگانهای و شرکتهای دولتی است قطعا پیگیری و از ایرانخودرو علت تخلف رو باید در کوتاهترین زمان به سازمان ارائه کند که بازرسی ایرانخودرو را موظف و ملزم به جبران خسارت به خریداران میکند
درانتظار اطلس : سلام مبارک باشه ،سود تاخیر رو براتون حساب کردن ؟؟ چقدر شده
محتشم : درود . دوست گرامی مهران از شما سوال دارم ؟واسه تو فروش فوق العاده بودش یکماه بودش یا 90روز کلا چقدر واریز کردی کلا
اطلس - آذر ۱۴۰۳ : مسئله اینه که همین دو سه شب پیش به خاطر افزایش قیمت این نقص پرونده زده شد. قبلش که کوئیک دعوتنامه بجای اطلس زده بوده، نقص پرونده نبود؟؟!!
اکبری : سلام دوست عزیز درسته همه ما منتظر شاهینیم ولی آلان از بهار دیگه پیامک برای واریز شاهین نیومده چطور شما ماشین زیر پاتو و طلاهای خانومت رو فروختی. اینا صد درصد بازم اتومات یا جایگزین میفرستن
جواد : خضریان افزود: برخی مردم از صبح امروز با ارسال مدارکی اثباتی عنوان کرده‌اند که اولویت دریافت خودرو در بهار و تابستان ١۴٠٣ بوده‌اند، اما هنوز پیامک واریز وجه برای آنها ارسال نشده است، گویا با این وضعیت غش در معامله صورت گرفته است و خودروسازان برای اینکه قیمت خودروها را در پاییز افزایش دهند، از ارسال پیامک واریز وجه و تحویل خودرو خودداری می‌کردند. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه باید ابلاغیه افزایش قیمت خودرو ابطال شود، گفت: باید دولت و وزارت صمت پیگیری کند تا تمام افرادی که اولویت دریافت خودرو تا پاییز ١۴٠٣ بوده‌اند، با همان قیمت قبلی کارخانه خودروی خود را دریافت کنند.
محمد : پس چرا ما فاکتور نشدیم ماهم ۳۰ مردادیم. کدوم شهری شما پرداخت اولیت برج چند بوده
۱۷ اردیبهشت j4 : دوستان من ۲ آبان پلاک شدم ، هنوز تحویل ندادن ، بقیه هم مثل من هستند یا زیادی طول کشیده؟؟؟
علی : اینا فقط فکر منفعت خودشونن از مردم نبودن و نیستند براشون هم مهم نیست و نبوده ک ۲سال مردم منتظر گذاشتند من اشتباه کردی ۲سال منتظر حلبییییییییی موندم.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سحر : چه تاریخی پذیرش شدید
سورن دوگانه 30 آبان : سلام سورن دوگانه تحویل 30 آبان کسی پلاک شده؟
رضا ساینا : سایپا دیگه خیالش راحت شد افزایش قیمت داده داره فاکتور میکنه ایران خودرو لیست جدید فرستاد سایپا هم امروز وفردا میفرسته لیست قیمت جدید بعد اون هم هم فاکتور ها شدت میگیره هم دعوتنامه دیماه ارسال میشه
مهیا : اصلا 325 تا حالا نداشتیم
بنده خدا : منم میام آدرس بگین
امیر ساینا85گانه 90 روزه : بچه ها فاکتور شروع شد
خودرو : واقعا خودتون به خودتون کمک کنید تاکی حق خودمونو نگیریم هر چی بشینید به ضرر خودتونه اگر برید منم هستم میام شنبه تلفنی هیچ چیزی حل بشو نیست
زاگرب : بسلامتی چی بوده ماشین
اتو207 : سلام، دوستان محترم سود تاخیر خودرو رو چند روز بعد از تحویل گرفتن خودرو میشه دریافت کرد!
لگن : سلام اگر واقعا بیاید مثل دفعه قبل نکنید من و دونفر دیگه از دوستان که اوناام هستن شنبه میام اگر میاین اعلام کنید 11 بریم