پشت فرمان پژو 508 هیبرید 2020 جدید

 

امکان کاهش قیمت خودروهای داخلی در بازار

 
با سخت گیرانه تر شدن قوانین آلایندگی خودروها در سال جاری میلادی، خودروهایی همچون پژو 508 هیبرید به زودی تبدیل به گزینه‌هایی معمول و همه‌گیر در بازار خواهند شد؛ و این یک بازی دو سر برد برای خریداران است زیرا هر خودروسازی که نتواند به اهداف آلایندگی ذکر شده دست یابد با جریمه‌های سنگین نقره‌داغ خواهد شد.
 
 
و قطعاً پژو می‌خواهد با 508 هیبریدی میانگین آلایندگی محصولات خود را پایین بیاورد. این خودرو به‌صورت رسمی در هر کیلومتر تنها 29 گرم دی‌اکسید کربن آزاد می‌کند. خودروهایی همچون 508 هیبرید و نمونه‌های تمام الکتریکی 208 و 2008 نشان می‌دهند که چرا پژو برخلاف برخی برندهای دیگر عدم نگرانی خود درباره پاس کردن استانداردهای آلایندگی جدید را ابراز می‌کند.
 
 
اما پیش از آنکه به جزئیات چگونگی دست‌یابی فرانسوی‌ها به چنین آلایندگی پایینی بپردازیم بیایید خود 508 را بررسی کنیم. رقیب اشکودا ساپرب روش متفاوتی در مقایسه با برخی خودروهای دیگر در این کلاس را در پیش گرفته و درحالی‌که اکثر رقبا به ایجاد حداکثر فضای کابین و بار فکر می‌کنند، 508 طراحی ظاهری و کابین را در اولویت قرار داده است. البته اضافه شدن قوای محرکه هیبریدی تأثیری روی فضای بار نداشته و صندوق خودرو هنوز هم حجم 487 لیتری دارد.
 
 
سواری خودرو هم هیجان‌انگیز بوده و این نسخه هیبریدی نسبت به دیگر مدل‌های 508 تفاوت چندانی ندارد. چسبندگی خودرو برجسته بوده و خودرو در زمان عبور از پیچ‌ها تخت باقی می‌ماند و زمانی که خودرو سرعت بگیرد آن را کروزی عاری از استرس خواهید دانست.
 
 
نسخه هیبریدی پژو 508 از نظر طراحی ظاهری و داخلی تفاوت چندانی با برادران بنزینی و دیزلی خود ندارد. بدنه پذیرای برخی نشان‌های هیبریدی شده و یک پانل اضافی هم درگاه شارژ را پوشانده است. وقتی قدم داخل کابین بگذارید شاهد داشبوردی جذاب خواهید بود. پشت آمپرها گرافیک جدیدی داشته و از نوع دیجیتالی هستند. در این بخش میزان استفاده از باتری و قوای محرکه نشان داده می‌شود. سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو هنوز هم آزار دهنده بوده و برای روشن کردن بخاری و کنترل بخش اعظم عملکردها باید از صفحه لمسی استفاده کنید که وقت‌گیر است.
 
 
 
کلید پیانو مانند را که فشار دهید به اولین منوها دسترسی پیدا خواهید کرد. صفحه جدید نشان‌دهنده‌ی عملکردهای خاص مدل هیبریدی است که از جمله آن‌ها می‌توان به گرافیک جریان انرژی سیستم هیبریدی و چگونگی ترکیب قدرت پیشرانه‌های بنزینی و الکتریکی در زمان رانندگی اشاره کرد. همچنین تنظیماتی وجود دارد که به راننده اجازه می‌دهد تا انرژی را در باتری ذخیره کرد و بعداً برای نواحی شهری با آلایندگی پایین بکار گرفت.
 
 
در این حالت شما شعاع الکتریکی حدود 50 کیلومتری را کسب خواهید کرد. پیشرانه الکتریکی خودرو قدرت 108 اسبی داشته و کاملاً برای ترافیک شهری کافی است.
 
 
اگر نیازمند قدرت بیشتر باشید پیشرانه 1.6 لیتری توربوی بنزینی وارد میدان خواهد شد. این نیروگاه قدرت 178 اسبی داشته و اگر هر دو باهم ترکیب شوند قدرت کل 222 اسبی را در اختیار راننده قرار خواهند داد. این قدرت در قوی‌ترین نسخه 508 بنزینی هم وجود دارد اما این خودرو به خاطر مجموعه باتری خود چند صد کیلویی سنگین‌تر است.
 
 
تنظیمات هیبریدی 508 به اندازه برخی رقبا نرم و آرام نیست. اگر خودرو در حالت الکتریکی بوده و به دنبال قدرت بیشتر باشید از خواب بیدار شدن پیشرانه بنزینی کمی طول خواهد کشید. البته می‌توان حالت اسپورت رانندگی را اشاره کرد که در این صورت پیشرانه بنزینی همیشه حاضر خواهد بود و البته که مصرف سوخت خودرو بالاتر خواهد رفت.
 
 
و بحث مصرف سوخت جایی است که 508 هیبریدی در آن می‌درخشد. این خودرو مصرف سوخت کمتر از 2 لیتر در هر صد کیلومتر داشته اما مصرف واقعی خودرو کاملاً به نوع سفر و رانندگی شما بستگی دارد. اگر در خانه یا محل کار راننده جایگاه شارژ وجود داشته باشد و مسیر هم کوتاه و کم ترافیک باشد، احتمالاً نیازی به استفاده از پیشرانه بنزینی نخواهد بود. البته افرادی که مسافت‌های زیادی را طی می‌کنند شاهد مصرف سوخت بسیار بالاتر خواهند بود.
 
 
محصول هیبریدی پژو در تریم پایه اکتیو عرضه نشده اما در سه تریم دیگر قابل انتخاب می‌باشد. تریم Allure تمامی تجهیزات موردنیاز را داراست که از جمله آن‌ها می‌توان به رینگ‌های 17 اینچی، اپل کارپلی، اندروید اتو، ناوبری، دوربین دنده‌عقب، پکیج ایمنی شامل تشخیص نقاط کور، هشدار توجه راننده و تشخیص علائم ترافیکی اشاره کرد.
 
قیمت این خودرو از 34875 پوند برای تریم Allure شروع شده و به 40630 پوند برای نسخه GT می‌رسد. این پول هنگفتی برای خریداران شخصی بوده و با توجه به اینکه مدل‌های بنزینی و دیزلی چند هزار پوندی ارزان‌تر هستند، خرید این خودرو در صورتی توجیه خواهد داشت که خریدار مسافت‌های زیادی را تردد کرده و یا در مناطق شهری با مسیرهای مخصوص خودروهای پاک زندگی کند.
 
 
البته خریداران سازمانی پژو 508 هیبریدی را گزینه‌ای ایده آل خواهند یافت زیرا مالیات آن بسیارکم است.
 
 
سازمان‌ها و ارگان‌هایی که به دنبال خودرویی سواری، جذاب و هوشمند هستند احتمالاً از پژو 508 هیبرید بسیار خوششان خواهند آمد. این خودرو مالیات کمتری دارد؛ اما خریداران شخصی نسخه GT پژو 508 هیبریدی را خودرویی گران‌بها خواهند دانست.
 
 
مشخصات پژو 508 GT Hybrid
 
قیمت: 40630 پوند
پیشرانه: 4 سیلندر 1.6 لیتری توربوی بنزینی به همراه پیشرانه الکتریکی
قدرت: 222 اسب بخار
گیربکس: 8 سرعته اتوماتیک، دیفرانسیل جلو
شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت: 8.3 ثانیه
حداکثر سرعت: 250 کیلومتر در ساعت
مصرف سوخت: کمتر از 2 لیتر در هر صد کیلومتر
 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , پژو 508






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
سوم بهمن 34 نظر
حسن قُلی 4 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین جی شهریور : سلام دوستان آیا برای تبدیل حتما باید منتظر پیامک تبدیل بمونیم یا تو سایت و نمایندگی هم میشه این کار رو انجام داد؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
پلاس ۲ : یکماه پیش تقریبا مشابه همین حرفها را به من گفت.اینها حقوق میگیرند که این چاخان ها را بگند.
طاها : نه ثبت نام چند اسفند هستید؟
شاهین پلاس اردیبهست : امروزظهرتماس گرفتم باسایپا اپراتور براساس اطلاعاتی که درسامانه داخلی سایپا برای بنده خواند گفت آماردرحال تکمیل فاکتورهای مربوط به تکمیل وجه در۲۶ اسفند میباشد وتعدادتکمیل وجه اسفند نسبت به سایر ماه ها بیشتر میباشد
داریوش : اینا حرف حساب بلد بودن این طوری ملت را آزار نمی دادند حرف حساب مال انسان ه حیوان کجا حرف حساب کجا
T9 اسفند ماه : از یکی شنیدم میگفت تا چک اول که دادیم به کرمان موتور پاس نشه شاسی نمیشه ماشیناتون حالا من موعد چک اولم ۲۶شهریور هست ببینم چی میشه T9ثبتنام اسفند ماه کسی شاسی نخورده
ساهین جی : سلام. پیامک تبدیل کی براتون اومده بود؟ منم میخوام تبدیل بزنم پیامک ندارم
ساهین جی : سلام .میشه بگید تکمیل وجهتون کی بوده؟ کی تبدیل زدین و پیامک تبدیل براتون اومده؟ برای من پیامک تبدیل مال خیلی وقت پیشه. نمیدونم هنوز میتونم تبدیل بزنم یا نه.
سوم بهمن : دوستانی که جدید فاکتور شدن توجه کنن که کد کلاس ماشین تغییر کرده و تبدیل شده به 34202
ابراهیم شاهین جی اهواز : سلام منم ان شاالله شنبه صبح ساعت ۱۰ میام . امروز رفتم نمایندگی هیچ جوابی ندارند. با شماره شاهین g هماهنگ کنید دوستان که یجا باشیم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اقای اطلسیان : سلام ممنون از خبر های خوشتون
اکبر : 31مرداد هنوز فاکتور نشدم طرح پیش فروش
31 مردادتحویل15284843 : چطور ممکنه مردادماهی ها تموم نشده 31 شهریور فاکتور بشه؟
تیگو 7 پرو : سلام امروز پیامک حمل ماشین از بم به تهران برای من امده
اطلس نبودی ببینی : امروز 14/15 اسفند اومدن گفتن فاکتور شدن
ساینا : شر نگو نیما، همه که رو ماشیناشون بیمه بدنه خرید نکردن، بیمه بدنه جزو آپشنه که هرکی خودش بخواد خرید میکنه رو تکمیل وجه، پس ربطی نداره به چرت و پرتی که میگی
دنا6دنده تحویل 19 مرداد : چرا من ظهر نگاه کردم جریمه تاخیر نزدیک17 ملیون بود الان نزدیک 6 ملیون ازش کم شده؟؟؟؟؟ اینا دیگه چقد میخوان دزدی کنن دیگه چقد میخوان دست تو جیب مردم کنن به والله خرید ماشین از بازار به صرفه تره اینقدم حرص و جوش نمیخوری و انتظار نمیکشی
5 مرداد فرسوده : فاکتور نشدم تبدیل هم برام فعال نشده بود
اتو پانا : مبارکه باشه مبلغ فاکتور شما چقدر هست ؟
دنا 31 خرداد محمد : درود بر دوستان عزیز کلی تو این گروه حرص خوردم اما به همدیگه امید دادیم بعد 2ماه ونیم تاخیر ماشین رو تحویل گرفتم شادی به دلتان خیلی خوشحالم بهترین ماشین ایرانیه باورتون نمیشه خیلی عالیه انشالله قسمت همه