پشت فرمان پژو 508 هیبرید 2020 جدید

 

امکان کاهش قیمت خودروهای داخلی در بازار

 
با سخت گیرانه تر شدن قوانین آلایندگی خودروها در سال جاری میلادی، خودروهایی همچون پژو 508 هیبرید به زودی تبدیل به گزینه‌هایی معمول و همه‌گیر در بازار خواهند شد؛ و این یک بازی دو سر برد برای خریداران است زیرا هر خودروسازی که نتواند به اهداف آلایندگی ذکر شده دست یابد با جریمه‌های سنگین نقره‌داغ خواهد شد.
 
 
و قطعاً پژو می‌خواهد با 508 هیبریدی میانگین آلایندگی محصولات خود را پایین بیاورد. این خودرو به‌صورت رسمی در هر کیلومتر تنها 29 گرم دی‌اکسید کربن آزاد می‌کند. خودروهایی همچون 508 هیبرید و نمونه‌های تمام الکتریکی 208 و 2008 نشان می‌دهند که چرا پژو برخلاف برخی برندهای دیگر عدم نگرانی خود درباره پاس کردن استانداردهای آلایندگی جدید را ابراز می‌کند.
 
 
اما پیش از آنکه به جزئیات چگونگی دست‌یابی فرانسوی‌ها به چنین آلایندگی پایینی بپردازیم بیایید خود 508 را بررسی کنیم. رقیب اشکودا ساپرب روش متفاوتی در مقایسه با برخی خودروهای دیگر در این کلاس را در پیش گرفته و درحالی‌که اکثر رقبا به ایجاد حداکثر فضای کابین و بار فکر می‌کنند، 508 طراحی ظاهری و کابین را در اولویت قرار داده است. البته اضافه شدن قوای محرکه هیبریدی تأثیری روی فضای بار نداشته و صندوق خودرو هنوز هم حجم 487 لیتری دارد.
 
 
سواری خودرو هم هیجان‌انگیز بوده و این نسخه هیبریدی نسبت به دیگر مدل‌های 508 تفاوت چندانی ندارد. چسبندگی خودرو برجسته بوده و خودرو در زمان عبور از پیچ‌ها تخت باقی می‌ماند و زمانی که خودرو سرعت بگیرد آن را کروزی عاری از استرس خواهید دانست.
 
 
نسخه هیبریدی پژو 508 از نظر طراحی ظاهری و داخلی تفاوت چندانی با برادران بنزینی و دیزلی خود ندارد. بدنه پذیرای برخی نشان‌های هیبریدی شده و یک پانل اضافی هم درگاه شارژ را پوشانده است. وقتی قدم داخل کابین بگذارید شاهد داشبوردی جذاب خواهید بود. پشت آمپرها گرافیک جدیدی داشته و از نوع دیجیتالی هستند. در این بخش میزان استفاده از باتری و قوای محرکه نشان داده می‌شود. سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو هنوز هم آزار دهنده بوده و برای روشن کردن بخاری و کنترل بخش اعظم عملکردها باید از صفحه لمسی استفاده کنید که وقت‌گیر است.
 
 
 
کلید پیانو مانند را که فشار دهید به اولین منوها دسترسی پیدا خواهید کرد. صفحه جدید نشان‌دهنده‌ی عملکردهای خاص مدل هیبریدی است که از جمله آن‌ها می‌توان به گرافیک جریان انرژی سیستم هیبریدی و چگونگی ترکیب قدرت پیشرانه‌های بنزینی و الکتریکی در زمان رانندگی اشاره کرد. همچنین تنظیماتی وجود دارد که به راننده اجازه می‌دهد تا انرژی را در باتری ذخیره کرد و بعداً برای نواحی شهری با آلایندگی پایین بکار گرفت.
 
 
در این حالت شما شعاع الکتریکی حدود 50 کیلومتری را کسب خواهید کرد. پیشرانه الکتریکی خودرو قدرت 108 اسبی داشته و کاملاً برای ترافیک شهری کافی است.
 
 
اگر نیازمند قدرت بیشتر باشید پیشرانه 1.6 لیتری توربوی بنزینی وارد میدان خواهد شد. این نیروگاه قدرت 178 اسبی داشته و اگر هر دو باهم ترکیب شوند قدرت کل 222 اسبی را در اختیار راننده قرار خواهند داد. این قدرت در قوی‌ترین نسخه 508 بنزینی هم وجود دارد اما این خودرو به خاطر مجموعه باتری خود چند صد کیلویی سنگین‌تر است.
 
 
تنظیمات هیبریدی 508 به اندازه برخی رقبا نرم و آرام نیست. اگر خودرو در حالت الکتریکی بوده و به دنبال قدرت بیشتر باشید از خواب بیدار شدن پیشرانه بنزینی کمی طول خواهد کشید. البته می‌توان حالت اسپورت رانندگی را اشاره کرد که در این صورت پیشرانه بنزینی همیشه حاضر خواهد بود و البته که مصرف سوخت خودرو بالاتر خواهد رفت.
 
 
و بحث مصرف سوخت جایی است که 508 هیبریدی در آن می‌درخشد. این خودرو مصرف سوخت کمتر از 2 لیتر در هر صد کیلومتر داشته اما مصرف واقعی خودرو کاملاً به نوع سفر و رانندگی شما بستگی دارد. اگر در خانه یا محل کار راننده جایگاه شارژ وجود داشته باشد و مسیر هم کوتاه و کم ترافیک باشد، احتمالاً نیازی به استفاده از پیشرانه بنزینی نخواهد بود. البته افرادی که مسافت‌های زیادی را طی می‌کنند شاهد مصرف سوخت بسیار بالاتر خواهند بود.
 
 
محصول هیبریدی پژو در تریم پایه اکتیو عرضه نشده اما در سه تریم دیگر قابل انتخاب می‌باشد. تریم Allure تمامی تجهیزات موردنیاز را داراست که از جمله آن‌ها می‌توان به رینگ‌های 17 اینچی، اپل کارپلی، اندروید اتو، ناوبری، دوربین دنده‌عقب، پکیج ایمنی شامل تشخیص نقاط کور، هشدار توجه راننده و تشخیص علائم ترافیکی اشاره کرد.
 
قیمت این خودرو از 34875 پوند برای تریم Allure شروع شده و به 40630 پوند برای نسخه GT می‌رسد. این پول هنگفتی برای خریداران شخصی بوده و با توجه به اینکه مدل‌های بنزینی و دیزلی چند هزار پوندی ارزان‌تر هستند، خرید این خودرو در صورتی توجیه خواهد داشت که خریدار مسافت‌های زیادی را تردد کرده و یا در مناطق شهری با مسیرهای مخصوص خودروهای پاک زندگی کند.
 
 
البته خریداران سازمانی پژو 508 هیبریدی را گزینه‌ای ایده آل خواهند یافت زیرا مالیات آن بسیارکم است.
 
 
سازمان‌ها و ارگان‌هایی که به دنبال خودرویی سواری، جذاب و هوشمند هستند احتمالاً از پژو 508 هیبرید بسیار خوششان خواهند آمد. این خودرو مالیات کمتری دارد؛ اما خریداران شخصی نسخه GT پژو 508 هیبریدی را خودرویی گران‌بها خواهند دانست.
 
 
مشخصات پژو 508 GT Hybrid
 
قیمت: 40630 پوند
پیشرانه: 4 سیلندر 1.6 لیتری توربوی بنزینی به همراه پیشرانه الکتریکی
قدرت: 222 اسب بخار
گیربکس: 8 سرعته اتوماتیک، دیفرانسیل جلو
شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت: 8.3 ثانیه
حداکثر سرعت: 250 کیلومتر در ساعت
مصرف سوخت: کمتر از 2 لیتر در هر صد کیلومتر
 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , پژو 508






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
B : سلام تحویل۱۵ مهر کسی خبر داره کی فاکتور میشه
سلام جناب خوب هستین قربان : چه خبر خانواده خوبن سلامتی والده محترم خانم بچه ها راستی چکار کردین وام جور شد؟ اقساطی که سنگین نیست؟ حالا مدارکش میفرستم واست ممنون میشم رفتید مدارک منم تحویل بدین شاید تا قبل از عید نوبت ما هم شد با نیت خیرتون منم خبر سلامتی چی بگم والا همش گرفتار تعمیرات و بازسازی خونم هرچی پس انداز بود خرج کردم واسه نوسازی خونه حالا اگه بشه تا قبل از عید تموم بشه زنده باشی سلام برسونید تشریف بیارید خوشحال میشیم شبتون بخیر خدانگهدار
T8امیر : سلام ۱۵ آبان پلاک شد مدارک ماشینم رسید دستم ولی خدشه تحویل ندادن نمایندی رستمی شیراز
محیا : سلام چطورشما۲ابان شاسی شدید و الان تحویل گرفتید ومن ۲۳مهر پلاک شدم هنو تو مرحله ی حمل هست ؟تی۸مشکی ثبت نام ۲۵خرداد
X5 اردیبهشت : با سلام ثبت نام اردیبهشت هنوز تو تکمیل وجه مونده من نمیدونم چه فرقی هست که بعضیها میگم ما تحویل هم گرفنیم
حسین... : بازهم یک شیرین کاری بی مزه از مزدوران وجیره خوران سایپا! پس شما آشغالهای مواجب بگیر سایپا که سالی چند بار ماشینهای متفاوت از شرکتتون میگیرین بعداز فروش لباسای خودتون و خانوادتون چی چی تون را خرج تهیه پیش پرداخت ماشینتون میکنید؟
مهسا : دوستان خبری از دعوتنامه آذر ماه ندارید؟؟؟؟؟؟؟؟
ناصر محب نژاد : J4سفید ثبت نام۱۸ اردیبهشت از نمایندگی سلیمانی پور از شهر ری ۶اردیبهشت شاسی ۲۸ارسال مدارک وامروز هم کارت ماشین رافرستادن ماشینو کی تحویل میدن خدا میدونه خسته شدیم
حسین : روزی ۷۵۰ هزار تومان
Mr.p : کسی هست تحویل گرفته باشه از 90 روزه ها
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ایران خودرو : حدود 350 میلیون
حمید33 : سلام 33اتومات قرارداد 2/29 وام و ریختن مدارک اومده.تاریخ تحویل سیستمی 16 مهر بود.که فعلا خبری نیست
رانا : منم تحویل 4بهمن بودم الان شدم 30 بهمن . امروز هم دعوتنامه تکمیل وجه اومد واسم
یاسین : سلام پیام واریز براتون اومد چقدر بوده
سورن دوگانه : سلام ، فاکتور شدم ولی پلاک نشده چند روز طول میکشه پلاک بشه؟
محمد رحیمی : سلام بعد از فاکتور چند روز طول می کشه پلاک شه
قاسم رشیدی : من لیفان 620 1600خریدم بیشتر از 200کیلو بار میزنم داخلش عقب ماشین رو زمین می‌خوابه دلیلش چیه
نیما : سلام برداران وحواله داران عزیزیه تجمع بذاریم سازمان استاندارد که بهانه ایرانخودروتمام بشه مطمئنم ربطی به سازمان استاندارد نداره فقط ما بایدازطرف سازمان استاندارد پیگیری یاتماس بگیریم
حمید x33 cross : پاسخ به مهساfx من تایید لیزینگ 7 تیر تحویلی 17 شهریور مدارکم مشکلی نداره پس چرا وام منو نمیریزه بانک سگ مال شمارو ریخته عجب گیری افتادیم
X33 cvt : سلام دوستان ، کسایی که x33 cvt تاریخ قراردادشون بین اردیبهشت تا خرداد بوده تحویل گرفتن؟ من تقریبا تاریخهای ثبت نامهارو بررسی کردم و از خرداد تا مرداد ثبت نام ایکس33 نبوده . میخوام ببینم اونایی که قبل خرداد ثبت نام کردن تحویل گرفتن؟ میخوام ببینم کی نوبت میرسه به ثبت نامی های بعد مرداد . من تاریخ قراردادم 6شهریور1403 هست و تحویل سیستمی 18دی و همه مدارک هم اومده