چرا فورد سدان‌های خود در آمریکا را بازنشسته کرد؟

 

چرا فورد سدان‌های خود در آمریکا را بازنشسته کرد؟

 
اگرچه تقریباً همه ما از موضوع آگاه هستیم اما بسیاری از افراد در تعجب‌اند که چرا فورد به‌طور قابل‌توجهی سبد محصولات خود در آمریکا را دست‌خوش تغییر کرده است. این خودروساز با اعلام اینکه سدان ها دیگر بخشی از برنامه این شرکت برای بازار یاد شده نخواهند بود همه را در شوک فرو برد. آخرین نمونه‌های فیستا، تاروس و فیوژن خطوط تولید را ترک کرده و روانه موزه‌ها شده‌اند. به این ترتیب تنها موستانگ و فورد GT به عنوان بازمانده‌های سواری این برند محسوب می‌شوند و همه‌چیز به دست کراس اوورها و شاسی بلندها افتاده است.
 
 
 
کومار گالهوترا رئیس فورد آمریکای شمالی می‌گوید:
 
نکته این است که نه تنها برای ما بلکه دیگران نیز کلاس سدان‌ها با افت دامنه‌داری همراه بوده و این افت فروش در طول چند سال اخیر شدت بیشتری یافته است.
 
این کاملاً قابل‌درک است که هر محصول یا خودرویی کاملاً به بازار وابسته بوده و باید هزینه‌های لجستیکی، تأمینی، نیروی کاری و کارخانه‌ها تأمین شود تا هزینه‌های آن جبران گردد و این امری حیاتی می‌باشد. مدیر فورد می‌افزاید:
 
سوالی که پیش می‌آید این است که ما سرمایه را کجا صرف کنیم؟ آیا می‌خواهیم در کلاسی رو به افول سرمایه‌گذاری کنیم یا اینکه آن را به بخشی با رشد خوب ببریم؟
 
کلاس رو به رشد خودروها به فورد اجازه داده تا روی تلاش‌های خود در دیگر زمینه‌ها تمرکز کرده و محصولات جدیدی را تولید نماید و به این ترتیب خلا عدم وجود سدان ها پر شود. همچنین آمار فروش کراس اوورها و شاسی بلندها نشان می‌دهد که این محصولات از استقبال بالایی برخوردار هستند و محصولاتی همچون برانکو، برانکو اسپورت، موستانگ مک ای و ماوریک پیکاپ به خوبی جای سدان ها را می‌گیرند؛ بنابراین این حرکت فورد از نظر تجاری کاملاً منطقی بوده و کاملاً واضح است که خودروسازان دیگر نمی‌تواند وقت و هزینه خود را صرف کلاس‌های خودرویی رو به افول بکنند.
 

source

pedal

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , فورد سدان






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
آریسان2 : نمیدونم چرا حس میکنم اینجا همه پیرمرد هست هیشکس حال فعالیت نداره صفحه ماشینای دیگه مثل 151کلی فعال هستن
آریسان2 : ما که پیر شدیم اما فاکتور نشدیم بیست فروردین انتظار سخته
شاهین اتومات : 6 خرداد 402 ثبت نام برای شاهین 20مهر 402 پیامک اومد برای شاهین اتوماتیک 290میلیون تکمیل وجه کنین دیگه نزدیک یکسال بشه خرداد 403 هنوز از دعوتنامه خبری نیست ارسال نشده ک چقدر دیگه باید بریزم واسه شاهین اتومات پذیرش 24 مهر 402
اسفندماهی : سلام روحسابی ک دعوت نامه پیشنهاد ی ساینا یگانه اومده بود واریزی 141میلیونی باید زیر120تومن تکمیل وجه بشه
امیر : از کدوم سامانه باید برسی کرد وضعیت رو ممنون میشم راهنمایی کنید
S5 23 مهر : سلام ثبت نام اقساط ۲۳مهر سفید امروز شاسی شد اصفهان
محمد : دوستان ماشینهای خوبی توی سامانه گذاشته اگه انصراف از چانگان بدیم میشه از اینا بدن
S3 : خب شما چه تاریخی فاکتور شدین امروز انگاری فاکتور های ۲۱ اسفند رو زنگ زدن بابت تحویل تاریخ فاکتور و رنگ رو میگین بی زحمت ؟
S5٢٦ مهر : هيچ خبري فعلا از شاسي نيست ثبت نام ٢٦ مهر
امیر : کجا زده ارسال به خودروساز کدوم سامانه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
دی‌دوگانه : سلام‌من‌موندم‌30ام‌تکمیل‌وجه‌کردم
ایکس 33 اتومات اسماعیل : فاکتور کردن حل کن شرمندتم
کدخدا : حتما اضافه واریزی داشتین
مریم دوگانه بهمن : سلام 30 تومن سود میدن باز 114تومن 14 ماه همین میشه
رانا 30 بهمن : من تکمیل وجه 12 دی 5 اردیبهش تبدیل زدم هنوز فاکتور نشدم
207اتومات سقف فلزی الویت تابستان 1403 : سلام دوستان من 207اتومات سقف فلزی انتخاب کرده بودم در سامانه الویت تابستان1403 هستم پیامک یا فراخوان کی میاد اگر کسی می دونه لطفا بفرمایید.
روح بهمن : کسی از دی ماهی مانده فاکتور نشده باشه
دیماه : دیماه هستم 2روزه دارم ماشینمو سوار میشم 27 تکمیل وجه
بیا بیا. : خیابان ولیعصر رو به پارک ملت خیابان انصاری پلاک 66سازمان حمایت از مصرف کننده ساعت 9تجمع همه باهم. آخرین بار برای همیشه دور و نزدیک بیا
پارسiLx : سلام خدمت دوستان عصری از شهرستان تماس گرفتم باکارشناس ایرانخودرو گفت مجوز تولید پارس تا برج 10 1403 گرفتند پارس به همه می‌دهند قیمت پاین نمی‌آید خدانگهدارتان