چرا فورد سدان‌های خود در آمریکا را بازنشسته کرد؟

 

چرا فورد سدان‌های خود در آمریکا را بازنشسته کرد؟

 
اگرچه تقریباً همه ما از موضوع آگاه هستیم اما بسیاری از افراد در تعجب‌اند که چرا فورد به‌طور قابل‌توجهی سبد محصولات خود در آمریکا را دست‌خوش تغییر کرده است. این خودروساز با اعلام اینکه سدان ها دیگر بخشی از برنامه این شرکت برای بازار یاد شده نخواهند بود همه را در شوک فرو برد. آخرین نمونه‌های فیستا، تاروس و فیوژن خطوط تولید را ترک کرده و روانه موزه‌ها شده‌اند. به این ترتیب تنها موستانگ و فورد GT به عنوان بازمانده‌های سواری این برند محسوب می‌شوند و همه‌چیز به دست کراس اوورها و شاسی بلندها افتاده است.
 
 
 
کومار گالهوترا رئیس فورد آمریکای شمالی می‌گوید:
 
نکته این است که نه تنها برای ما بلکه دیگران نیز کلاس سدان‌ها با افت دامنه‌داری همراه بوده و این افت فروش در طول چند سال اخیر شدت بیشتری یافته است.
 
این کاملاً قابل‌درک است که هر محصول یا خودرویی کاملاً به بازار وابسته بوده و باید هزینه‌های لجستیکی، تأمینی، نیروی کاری و کارخانه‌ها تأمین شود تا هزینه‌های آن جبران گردد و این امری حیاتی می‌باشد. مدیر فورد می‌افزاید:
 
سوالی که پیش می‌آید این است که ما سرمایه را کجا صرف کنیم؟ آیا می‌خواهیم در کلاسی رو به افول سرمایه‌گذاری کنیم یا اینکه آن را به بخشی با رشد خوب ببریم؟
 
کلاس رو به رشد خودروها به فورد اجازه داده تا روی تلاش‌های خود در دیگر زمینه‌ها تمرکز کرده و محصولات جدیدی را تولید نماید و به این ترتیب خلا عدم وجود سدان ها پر شود. همچنین آمار فروش کراس اوورها و شاسی بلندها نشان می‌دهد که این محصولات از استقبال بالایی برخوردار هستند و محصولاتی همچون برانکو، برانکو اسپورت، موستانگ مک ای و ماوریک پیکاپ به خوبی جای سدان ها را می‌گیرند؛ بنابراین این حرکت فورد از نظر تجاری کاملاً منطقی بوده و کاملاً واضح است که خودروسازان دیگر نمی‌تواند وقت و هزینه خود را صرف کلاس‌های خودرویی رو به افول بکنند.
 

source

pedal

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , فورد سدان






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
s3 سفید* تهران* : برای ما 50 روز کاری زمان برد
تارا زمستان : من خودم تحویل ۲۳خرداد ام پیج حواله یاب دیدم ۳۱اردیبهشت فاکتور شده بود
محسن : . ..... کسانی که تکمیل وجه کرده اند ، یعنی تا ۲۹ اسفند ، افزایش قیمت شامل حالشان نخواهد شد ..
رضا : برامن 12/25تکمیل وجه کردم رنگ تیتانیوم ولی خبری نیست
J7 صادرات : سلام برای ما دیروز پلاک شده و رفته رو ارسال مدارک کسی میدونه چقدر زمان میبره
یوسف : سلام امروز شرکت مدیران خودرو قیمت محصولات رو بالا برد به احتمال زیاد سایپا هم قیمت محصولات خود رو تا چند وقت دیگه بالا می‌بره خدا میدون شاهین رو چند کنه
T8 : منم‌مثل شما همون‌ تاریخ هیچ اتفاقی نیفتاده
تارا : واقعا!؟ یعنی تمام فروردینی ها تمام شد و میاد رو خرداد!؟
تارا وی ۴ سامانه : سلام واریزی 10/5 خاکستری متالیک تحویل 5 فروردین امروز فاکتور شد
محمد s3 : واریز ۱۵ آبان تکمیل وجه ۲۱ آذر ۸ خرداد شاسی شد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سقف فلز 29اسفند : سلام تکمیل وجه 19 دی تبدیل هم نزدم و فاکتور نشدم هنوز هرکس مثل منه سبز رو بزنه
ایرانی : سلام . بخشنامه 4714کسی فاکتور شده ؟
اریزو 6پرو : سلام خرید نقدی 26دی .امروز تحویل گرفتم .
دی ماه : انشااله دعوتنامه اسفند تا سر برج بیاد همگی خوشحال بشیم برج 5 هم ماشین رو تحویل میگیرید نگران نباشید
سارا : سلام اپشنال فروش فوری بودی؟
تیگو 8 : لطفا دوستان که بانک شهر هستن یه اعلام وضعیت کنن
سورت تک 29 اسفند سفید : ببخشید چه رنگی بودین؟
رضا : 13 فروردین فاکتور نشدم
غلامی : پارس اگه تولید بشه از اول تیر تا آخر تابستان سهمیه باقیمانده زمستان هست بهاری ها علکی دلخوش نباشین شما از پاییز با قیمت جدید به شما پارس می دهند اگه تولید ادامه داشته باشه البته با قطره چکان چون بازار آزاد هم قراره بفروشند از پیش فروش آذر همه چی مشخص هست
سارا : چند فروختی