آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی

آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی

 

سومین همایش آموزشی امدادگران شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به همت کرمان موتور در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

 

به گزارش ایران جیب از روابط عمومی کرمان موتور، شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، دوشنبه، 15 بهمن 1403 در راستای افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به مشتریان کرمان موتور و افزایش سطح رضایت‌مندی خریداران، سومین همایش آموزشی امدادگران را برگزار کرد.

این همایش با حضور جمعی از مدیران ارشد کرمان موتور، امدادگران شرکت و آقای پدرام فخیمی، مدیر مهندسی بازرسی خدمات ISQI در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

کرمان موتور با آگاهی از اهمیت خدمات پس از فروش در حوزه خودروهای شخصی و البته کار و تجاری، گام مهمی را در جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات و همچنین، انتقال تجربه پیشکسوتان این حوزه برداشت.

تقدیر از امدادگران برتر کرمان موتور

تقدیر از امدادگران برتر کرمان موتور

 سید حسین میری، مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، عضو هیئت مدیره کرمان موتور و صنایع خودروسازی کرمان به همراه بهزاد نجفی، مدیر امداد خودرو از برنامه‌های ویژه این شرکت برای ارائه خدمات پس از فروش و امدادی در تعطیلات عید نوروز خبر دادند.

 سید حسین میری در این مراسم با اشاره به اینکه امروزه تکنولوژی به کمک امدادگران آمده و با توجه به اینکه خودروها، دیگر از فاز تمام مکانیکی خارج شده‌اند و تعویض قطعات و عیب‌یابی آن‌ها بسیار ساده‌تر از خودروهای قدیمی‌تر شده است گفت: هدف‌گذاری شده تا از هوش مصنوعی در امدادرسانی استفاده شود و از این طریق بتوان زمان امداد را کاهش داد.

در ادامه این مراسم پدرام فخیمی، مدیر مهندسی بازرسی خدمات ISQI با بیان اینکه امدادرسانی، ویترین خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروساز است، اظهارکرد: متأسفانه امروزه بسیاری از شرکت‌های خدمات امدادی، الزامات استاندارد را ندارند؛ اما شرکت امداد و خدمات تجارت بم خودرو، الزامات سبد خدمات‌رسانی سیار و قابلیت سامانه‌های ارتباطی را دارد که از نظر سازمان بازرسی کیفی، استانداردهای لازم را پاس می‌کند.

وی افزود: نیازهای آموزشی هم بخش مهمی از چرخه ارائه خدمات محسوب می‌شود و برگزاری چنین همایش‌هایی نشان از توجه ویژه شرکت خدمات تجارت بم خودرو به این موضوع است. باید توجه داشت که لحظات تماس مشتری با امدادگر، جزو حساس‌ترین زمان‌های خدمت‌رسانی به شمار می‌رود و امدادگرها باید به این موضوع توجه داشته باشند.

فخیمی در انتها نیز گفت: هر سرویسی که در سطح شبکه نمایندگان مجاز یا شبکه امدادهای رسمی شرکت‌ها انجام می‌شود، باید حداقل دو ماه یا 3000 کیلومتر گارانتی داشته باشد. ارائه توضیحات کافی از سوی امدادگر، یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان، هنگام نیاز به امداد است و در واقع، مشتریان در آن لحظه، تمام ماهیت شرکت خودروساز را در وجود امدادگر مشاهده می‌کنند. بنابراین ضروری است که امدادگر چه رفتاری با مشتریان دارد و چگونه به سوال آن‌ها پاسخ می‌دهد.

بهزاد نجفی، مدیر امداد خودرو نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تعداد کل پایگاه‌های امدادی سال جاری نسبت به سال گذشته، 14 درصد رشد دارد که پراکندگی مراکز امدادی و گستره خدمات شرکت را افزایش داده است افزود: در حال حاضر در 11 شهر کشور، خدمات سرویس در محل کرمان موتور راه‌اندازی شده و تعداد پذیرش سرویس در محل نسبت به سال گذشته 63 درصد افزایش داشته است.

 

برگزاری کارگاه مشتری‌مداری و تدریس مهارت‌های خدمات پس از فروش

یکی دیگر‌ از بخش‌های مراسم روز گذشته برگزاری کارگاه مشتری‌مداری و تدریس مهارت‌های خدمات پس از فروش بود.

در بخش اول این کارگاه برنامه کلاس‌های مهارت رفتاری و مشتری‌مداری توسط گودرزی، مدرس خدمات پس از فروش انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو برای امدادگران شرکت کرمان موتور برگزار شد.

در بخش دوم نیز کارگاه آموزشی دوم برای امدادگران به تدریس آقای اسماعیلی مدرس خدمات پس از فروش انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو میزبان امداد گران کرمان موتور بود

در پایان این ‌مراسم از امدادگران برتر شرکت کرمان موتور، تجلیل و قدردانی شد.

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , وان کار , امداد کرمان موتور , امداد گران , امداد گری , امداد نوروزی کرمان موتور , آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی , امداد نوروزی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مقرىx5 : ما هم ثبت نام ٥ دى ماه هستيم و متاسفانه دقيقا شرايط شما رو دارم يعنى هنوز تكميل وجه هم زرد هست
ساسان : ای کاش اون بنده خدایی که میخواست کاه واسه مدیر سایپا بیارِ.زحمتشو بکشه ویک گونی بیاره .چون به مدیری که نمی‌فهمه باید ناهار کاه داد که صبح گاو بیاد سرکار وظهر خر برگرده خونه با خورجین پر
ساسان : سلام دوستان عزیز...چه تجمع بشه چه نشه اونا کارخودشون رو انجام میدن..بخدا اگه حرکتی نکنیم.پیش فروشها رو حداقل یکسال طول میکشه که تحویل بدن ودر طول این مدت صدرصد گرون میشه...پس باید فشار آورد که دولت یه کاری بکنه و زودتر تحویل بگیریم...انبارها پُراز ماشینِ..فقط فشار
مهدی : من امروز فاکتور شدم شاهین cvt پرداختی اول اردیبهشت 403 تحویل هفته چهارم دی ماه 403 ارسال دعوتنامه 30بهمن 403 تکمیل وجه یکم اسفند 403 سخا دوم اسفند
محمد : بعد تجمع افزایش قیمت اومد بعد بدبیراه به سایپا ندین دارین بهانه فشار اوردن سایپا به صمت برای افزایش قیمت میدین وقتی ایران خودرو مدیر عاملش میگه یا تولید نمیکنیم یا گرون کنین سایما میگه باشه گرون نکنین ما هم تولید میبریم بالا؟یکم فکر کنیم فقط به فکر خودمون نباشین به فکر دیگران که تکنیل وجه نکردن باشیم،گرچه تجمع باعث فاکتور نمیشه باعث میشه کلا متوقف بشه
محمد : بعد تجمع افزایش قیمت اومد بعد بدبیراه به سایپا ندین دارین بهانه فشار اوردن سایپا به صمت برای افزایش قیمت میدین وقتی ایران خودرو مدیر عاملش میگه یا تولید نمیکنیم یا گرون کنین سایما میگه باشه گرون نکنین ما هم تولید میبریم بالا؟یکم فکر کنیم فقط به فکر خودمون نباشین به فکر دیگران که تکنیل وجه نکردن باشیم،گرچه تجمع باعث فاکتور نمیشه باعث میشه کلا متوقف بشه
محمد : بعد تجمع افزایش قیمت اومد بعد بدبیراه به سایپا ندین دارین بهانه فشار اوردن سایپا به صمت برای افزایش قیمت میدین وقتی ایران خودرو مدیر عاملش میگه یا تولید نمیکنیم یا گرون کنین سایما میگه باشه گرون نکنین ما هم تولید میبریم بالا؟یکم فکر کنیم فقط به فکر خودمون نباشین به فکر دیگران که تکنیل وجه نکردن باشیم،گرچه تجمع باعث فاکتور نمیشه باعث میشه کلا متوقف بشه
محمد : بی ادبی افتخار نداره
سینا : چرا نمیگید تجمع برای شاهین ۴۰۳ پس تکلیف ماها چیه که پیش فروشیم واقعا که متاسفم یه مشت خودخواه دور هم جنع شدن ما ادم نیستیم
تارا اتو ۳۰ بهمن : ایشاالله قسمت همه ..سودتاخیرمم از ۱۶ اردیبهشت ثابت مونده الانم همون مبلغ ۱۶ ام رو تو فاکتور زدن..یعنی این ۱ ماه رو هم نوش جان کردن.. تا آخر عمر ایران خودرو رو نه میرم سمتش نه میزارم از نزدیکان کسی ثبت نام کنه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
حمزه : سلام منم تحویل 31تیرهستم هنوززده درحال فاکتور انجام شده میزنه وهی زمان صدورفاکتورتاریخش عوض میشه
وحید : دنا مشکی اتومات یک تیر فاکتور شد
مراد بیگ : چشم نسترن جون
فوق العاده بهمن 6بهمن : پیش فروش اسفند و فوق العاده بهمن هنوز فاکتور نشده ماشین شما حداقل 45 روز دیگه فاکتور میشه
فوق العاده بهمن 6بهمن : احتمالا این هفته فاکتور میشی روزانه نگاه کن ببین اگر وضعیت خودرو برگشته به عقب بیا اینجا اعلام کن
فوق العاده بهمن 6بهمن : اینا حرف بی خود میزنن فوق العاده فاکتور نشده حرف توحید درسته ...فوق 6 بهمنم فاکتور هم نشدم
مهدی : سلام دوستان خواهش میکتم هرکی میتونه راهنمایی کنه من تکمیل وجه یازده اسفند هستم و ماشین بنام برادرمه بعد از این همه انتظار دیروز بهم گفت دوروز بعد از تکمیل وجه و تحویل سخا اعتبار سخا تموم شده الان باید چکار کنم چقدر دیگه باید منتظر بمونم
هومن پانا : تحویل 31 تیر ...تکمیل وجه 17 اردیبهشت...طرح مادران...پیش فروش
علی دنا بورسی : من اهوازم نمی ارزه برم تا کرج سر گارم هستم
مهدی : یازده اسفندم خبری از فاکتور نیست