برنامه خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سال 1404

برنامه خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سال 1404

 

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو گفت که در سال جاری این شرکت قصد دارد با تمرکز ویژه بر بهبود کیفیت خدمات و وضعیت تأمین قطعات، مسیر اطمینان و آسودگی خاطر مشتریان را هموار کند.

 

در سال‌های اخیر، خودروهای چینی با طراحی به‌روز، امکانات متنوع و قیمت رقابتی، نقش پررنگی در سبد خودرویی خانوارهای ایرانی ایفا کرده‌اند. در این میان برندهای ام‌وی‌ام، فونیکس و اکستریم که تحت پوشش شرکت مدیران خودرو فعالیت می‌کنند، موفق شده‌اند سهم قابل توجهی از بازار ایران را به خود اختصاص دهند و رضایت بخش عمده‌ای از مشتریان را جلب کنند.

اما در کنار فروش خودرو، آنچه به عنوان عامل مهمی در تجربه و وفاداری مشتریان نقش‌آفرینی می‌کند، کیفیت خدمات پس از فروش است؛ موضوعی که شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو به‌طور ویژه آن را در اولویت قرار داده است.
در همین راستا، با احمد معروفخانی‌ها مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، درباره اهداف و برنامه‌های این شرکت در سال 1404 گفت‌وگویی داشتیم.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو درباره مهم‌ترین اولویت‌های این شرکت در سال جاری اظهار کرد: امسال، تمرکز ما به‌صورت ویژه بر دو محور اساسی است: بهبود کیفیت خدمات ارائه‌شده در شبکه نمایندگی‌ها و بهبود وضعیت تأمین و تنوع قطعات یدکی. ما باور داریم که خدمات پس از فروش، قلب تپنده ارتباط ما با مشتریان است و برای حفظ این ارتباط باید هم سطح کیفی خدمات را ارتقا داد و هم اطمینان حاصل کرد که مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به قطعات مورد نیاز خود دسترسی دارند.

برنامه‌ جامع مدیران خودرو برای ارتقای سطح مهارت و آموزش کارکنان 

وی با اشاره به برنامه‌ریزی شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو برای اجرای برنامه‌ای جامع در راستای ارتقای سطح مهارت و آموزش کارکنان نمایندگی‌ها، تصریح کرد: دوره‌های تخصصی، ارزیابی عملکرد مستمر، ارتقای تجهیزات تعمیرگاهی و افزایش سرعت پاسخگویی به درخواست‌های خدماتی از جمله برنامه‌هایی است که از ابتدای سال جاری آغاز شده‌اند. همچنین پیگیری وضعیت خدمات و دریافت بازخورد مشتریان به طور مستمر در حال اجراست.

معروفخانی‌ها در ادامه با بیان اینکه تأمین به‌موقع و کافی قطعات، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو است، اظهار کرد: در سال جاری، با توسعه ظرفیت انبارهای مرکزی، افزایش واردات قطعات اصلی و همچنین ایجاد سازوکارهای نظارتی بر توزیع قطعات، به‌دنبال اطمینان‌بخشی به مشتریان هستیم. هدف ما این است که هیچ خودرویی به دلیل کمبود قطعه، در تعمیرگاه‌ها متوقف نماند.

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , وان کار , مدیران خودرو , خدمات پس از فروش خودرو , تأمین قطعات یدکی , ارتقای کیفیت خدمات , برندهای ام‌وی‌ام و فونیکس , آموزش کارکنان نمایندگی‌ها , توسعه انبارهای مرکزی , بازخورد مشتریان






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
X33 Cross cvt 25 نظر
پارسا. 24 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین اتوماتیک cvt : همه لطفا ۱۳ اردیبهشت بریم جلوی سایپا درشو گل بگیریم.
محسن : بنده همه پیام های شما و آقا محمد را خواندم متاسفانه شما شروع کننده بودید ایشان اکه ثبت نام کرده حتما قانونی بوده به من و شما چه مربوط جدای از بی طرفی ولی طرز برخورد شما بد بود و حرفهای ناشایستتان که تو این گروه همگان مشاهده کردند و به خاطر این است که همه حق را به او دادند کمی تامل کنید ببینید آیا او اشتباه کرده و یا شما
متقاضی شاهین موعد تحویل اسفند : موافقم👌👍💪💯💯💯💯
محمد : سال ۴۰۲تو قرعه کشی یکپارچه یک دستگاه شاهین برنده شدیم و بعدش گفتند زمستان ۴۰۳باید تحویل بگیرید وبعداز یک سال پیامک تبدیل به اطلس اومد و ماتبدیل زدیم وقرار شد برج‌نه بدن که سایپا دبه درآوردو ندادن و انصراف دادیم ولی شما و کاربر ریرا به بنده تهمت دلال بودن زدید ضمنا این خودرو ری را طرح مادران برنده شدیم و محدودیت نداشت و البته که به امید خدا برای زیر پای خودمون ثبت نام کردیم متاسفانه هم شما و هم کاربر ری را به بنده توهین و تهمت زدید الآنم واقعا نمیدانم که آیا شما واقعا دو نفر هستید و یا خیر الله اعلم ولی بنده مگر چه گفتم مدیران ایران‌خودرو را لعنت کردم‌ لعنت خدا بر هر چی دلال هست لعنت خدا بر هر چی مسیول خاین
مهدی : معنی اینو میده که قراره فاکتور بشه برای من دوبار بروزرسانی شد انشالله هر چه زودتر فاکتور بشی دوست عزیز
Hossein : سلام ۵۰م اختلاف قیمت دارن و سفید گران تر هست
ژارع : سلام و عرض ادب باید همگی با هم هماهنگ بشیم تا به هدفمون برسیم
شاهین اتومات واریز اولیه ۱۰/۷/۴۰۲ : سلام دوستان. لطفا بیاید ما هم سیزدهم برای اعتراضات بریم جلو سایپا.... همگی هم صندوق عقب ماشین با سنگ و آجر پر کنید👍 همان طور که سایپا با بدعهدی روزگار ما رو سیاه کرده ماهم باید با سنگ و اجر روزگارشون سیاه کنیم
سهند بهمن : برای من هم همین پیامک اومده
وحید : محسن اصلا موضوع تحویل یا عدم تحویل خودرو نیست موضوع اینه که کاربر محمد داره ی دونه به نعل ی دونه به میخ می زنه از ی طرف هی ثبت نام می کنه از ی طرف ناله تو بحثی که با من داشت و من متهم به توهین شدم اگه دقت کنی گفتم چرا وقتی ناراحتی هی می خری، گفت می خواستم ببینم فصولم کیه جوابشو دادم ، من متهم به توهین شدم کاربر ری را هم که بنده رو متهم به کامنت گذاری با اسمش کردی دقیقا منظورش همین بود، بازم خودش خدا کنه جواب بده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
هادی : نمایندگی یا حضوری؟چون منم شرایطم دقیقا مثل شماست 24ام فاکتور شدم 30ام پلاک ولی خبری نیست اصلا
رضا سورن دوگانه 30 بهمن : یعنی میشه یه سورن دوگانه تکمیل وجه 28 آذر فاکتور شه منم دلم خنک شه بخدا خسته شدم حداقل یه امیدی باشه خودم هنوز فاکتور نشدم
رضا : بله درسته برا منم همینطور اصلا اینطور چیزی نیومده
تقوی : رفتین نمایندگی یا پیامک اومد برا مابه التفاوت
علی : اگه پلاک تهران باشه میتونی پارکینگ خود ایران خودرو تحویل بگیرید برات پیام تحویل حضوری میاا
شیوا : امروز ماشینو تحویل گرفتم خداروشکر 24 ام فاکتور و 30ام پلاک شده بودم پیش فروش تحویل بهمن ماه بودم
سورن دوگانه تحویل 30بهمن : خندیدیم
خرداد : سلام تحویل حضوری خنده تبریز چند کیلومتر بعد از ایرانخودرو تبریز هست و از اونجا تحویل میگیری
احسان 28بهمن : مبلغی به عنوان مابع التفاوت هم پرداختین
207 فوری خرداد : سفیداش فاکتور شده