برنامه خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سال 1404

برنامه خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سال 1404

 

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو گفت که در سال جاری این شرکت قصد دارد با تمرکز ویژه بر بهبود کیفیت خدمات و وضعیت تأمین قطعات، مسیر اطمینان و آسودگی خاطر مشتریان را هموار کند.

 

در سال‌های اخیر، خودروهای چینی با طراحی به‌روز، امکانات متنوع و قیمت رقابتی، نقش پررنگی در سبد خودرویی خانوارهای ایرانی ایفا کرده‌اند. در این میان برندهای ام‌وی‌ام، فونیکس و اکستریم که تحت پوشش شرکت مدیران خودرو فعالیت می‌کنند، موفق شده‌اند سهم قابل توجهی از بازار ایران را به خود اختصاص دهند و رضایت بخش عمده‌ای از مشتریان را جلب کنند.

اما در کنار فروش خودرو، آنچه به عنوان عامل مهمی در تجربه و وفاداری مشتریان نقش‌آفرینی می‌کند، کیفیت خدمات پس از فروش است؛ موضوعی که شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو به‌طور ویژه آن را در اولویت قرار داده است.
در همین راستا، با احمد معروفخانی‌ها مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، درباره اهداف و برنامه‌های این شرکت در سال 1404 گفت‌وگویی داشتیم.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو درباره مهم‌ترین اولویت‌های این شرکت در سال جاری اظهار کرد: امسال، تمرکز ما به‌صورت ویژه بر دو محور اساسی است: بهبود کیفیت خدمات ارائه‌شده در شبکه نمایندگی‌ها و بهبود وضعیت تأمین و تنوع قطعات یدکی. ما باور داریم که خدمات پس از فروش، قلب تپنده ارتباط ما با مشتریان است و برای حفظ این ارتباط باید هم سطح کیفی خدمات را ارتقا داد و هم اطمینان حاصل کرد که مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به قطعات مورد نیاز خود دسترسی دارند.

برنامه‌ جامع مدیران خودرو برای ارتقای سطح مهارت و آموزش کارکنان 

وی با اشاره به برنامه‌ریزی شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو برای اجرای برنامه‌ای جامع در راستای ارتقای سطح مهارت و آموزش کارکنان نمایندگی‌ها، تصریح کرد: دوره‌های تخصصی، ارزیابی عملکرد مستمر، ارتقای تجهیزات تعمیرگاهی و افزایش سرعت پاسخگویی به درخواست‌های خدماتی از جمله برنامه‌هایی است که از ابتدای سال جاری آغاز شده‌اند. همچنین پیگیری وضعیت خدمات و دریافت بازخورد مشتریان به طور مستمر در حال اجراست.

معروفخانی‌ها در ادامه با بیان اینکه تأمین به‌موقع و کافی قطعات، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو است، اظهار کرد: در سال جاری، با توسعه ظرفیت انبارهای مرکزی، افزایش واردات قطعات اصلی و همچنین ایجاد سازوکارهای نظارتی بر توزیع قطعات، به‌دنبال اطمینان‌بخشی به مشتریان هستیم. هدف ما این است که هیچ خودرویی به دلیل کمبود قطعه، در تعمیرگاه‌ها متوقف نماند.

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , وان کار , مدیران خودرو , خدمات پس از فروش خودرو , تأمین قطعات یدکی , ارتقای کیفیت خدمات , برندهای ام‌وی‌ام و فونیکس , آموزش کارکنان نمایندگی‌ها , توسعه انبارهای مرکزی , بازخورد مشتریان






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

1 نظر

زینب
0

سلام من 20دیماه واریز وجه داشتم فروش فوق العاده دنا اتومات چرا هنوز فاکتور نشده تحویل هم 18خرداد هست
14:31  1404/03/15
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
سوم بهمن 6 نظر
لعنت 3 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
فرشته : سلام دوستان. من تحویل آذر هستم برای ساهین Gl. فکر میکنید پیامک تکمیل وجه چه زمانی بیاد برام. ممنون میشم راهنمایین کنید.
.. : سلام در پاسخ به علیرضا به این حد که شما میگین بی کیفیت نیست من چند ماهه دارم و راضیم در مجموع واقعا ماشین خوبیه راستی در بعضی تاراهای دستی درب بازکن باک رو هم گذاشتن داخل کنار صندلی راننده و بعضی ها هنوز ازهمون بیرون باید با کرد.
شاهین جی آبان : آقا بنظرتون کی پیام تکمیل وجه شاهین برا آبان میاد من کوییک اومده نمیخام بنظرتون کی پیام میاد کی تحویل میدن احتمالش هست امسال تحویل بدن یا بیخیال شم
تارا دستی فوق العاده : بله داداش نوشته فوری
کویک g : ای سایپا شاهین بده نیس اخرش همه ی کویک میگیریم
مریم : امشب خیلی دلم از خدا شکست. یعنی عالم و آدم امدن از این سایپا و ایرانخودرو ماشین بدون دردسر گرفتن. اون وقت نوبت منه بدبخت که شد هزارتا اتفاق افتاد. مگه میشه شرکتی به اون بزرگی که روزی یه ماشین جدید تولید میکنه یه دفعه بیاد بگه ما دیگه شاهین جی تولید نمیکنیم. یعنی خدایا کم شانسی منو همه جا باید به روم بیاری. ای لعنت به این دنیا
x5 سفید : وقتی دعوت نامه میاد ۲ هفته فرصت داری عجله نکن وقتی اومد بفروش
Shahin G : من اول مهر زدم بعد یه هفته فاکتور شد بعد دوسه روز پلاک شد
T8 : ثبت‌نام اردیبهشت چند وقت پیش شاسی شد؟
مهدی تارا دستی فرسوده اذر : دوستانی که فاکتور میشن لطف کنید اطلاعات کلی رو برای درجریان قرار گرفتن همه قرار بدید نوع طرح واریز اولیه تکمیل وجه موعد تحویل تاریخ فاکتور سپاس از همه شما
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
تک سوز : داستان فرمونش چیه همه فرمون معمولیه پس این اپشنالیش برا چیه
حدیث : ببخشید براتون پیامک تحویل حضوری اومده یانه ؟نمیدونید کی میاد
اسدالهی : سلام دوستان اخبار شبکه 2 اعلام کرد که مشکل شماره گذاری نیسان آبی حل شد همه پلاک می شید
دی : آخر آبان دعوتنامه صادر میشه
حامد : برای من نه شماره درخواست و نه پذیرش هیچی نیومده پنل کاربری قسمت پرداختها زده پرداخت موفق ولی اسمسی نیومده
مراد : سلامم سورن پیش فروش تحویل بهمن هست طرح فرسوده نظر شما کی دعوت نامه میاد ممنون
محمدرضا : سلام دوستان تکسوز کسانی که پلاک شدین لطف کنین تاریخ پذیرش و فاکتور رو زیر این پیام اعلام کنید ما هم خبر داشته باشین بالاخره کی پلاک میشیم .دمتون گرم
اطلس خسته بهمن : سلام خواهش میکنم بیاید .من خودم چند بار رفتم ولی چون یه نفر بودم خیلی راحت گفتن صبر کن وسود تاخیر میدیم یا تبدیل بزن .اگه حداقل 20نفر یا بیشتر باشیم و یه بنر هم بزنیم .دیگه نمیتونن با پررویی با ما حرف بزنن
علیرضا شیراز : بله همون لحظه واریز شماره درخواست اومد ، فرداش هم شماره پذیرش، تو سایت هم زده آماده تخصیص
محسن : تک سوز..پناه برخدا