برنامه خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سال 1404

برنامه خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سال 1404

 

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو گفت که در سال جاری این شرکت قصد دارد با تمرکز ویژه بر بهبود کیفیت خدمات و وضعیت تأمین قطعات، مسیر اطمینان و آسودگی خاطر مشتریان را هموار کند.

 

در سال‌های اخیر، خودروهای چینی با طراحی به‌روز، امکانات متنوع و قیمت رقابتی، نقش پررنگی در سبد خودرویی خانوارهای ایرانی ایفا کرده‌اند. در این میان برندهای ام‌وی‌ام، فونیکس و اکستریم که تحت پوشش شرکت مدیران خودرو فعالیت می‌کنند، موفق شده‌اند سهم قابل توجهی از بازار ایران را به خود اختصاص دهند و رضایت بخش عمده‌ای از مشتریان را جلب کنند.

اما در کنار فروش خودرو، آنچه به عنوان عامل مهمی در تجربه و وفاداری مشتریان نقش‌آفرینی می‌کند، کیفیت خدمات پس از فروش است؛ موضوعی که شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو به‌طور ویژه آن را در اولویت قرار داده است.
در همین راستا، با احمد معروفخانی‌ها مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، درباره اهداف و برنامه‌های این شرکت در سال 1404 گفت‌وگویی داشتیم.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو درباره مهم‌ترین اولویت‌های این شرکت در سال جاری اظهار کرد: امسال، تمرکز ما به‌صورت ویژه بر دو محور اساسی است: بهبود کیفیت خدمات ارائه‌شده در شبکه نمایندگی‌ها و بهبود وضعیت تأمین و تنوع قطعات یدکی. ما باور داریم که خدمات پس از فروش، قلب تپنده ارتباط ما با مشتریان است و برای حفظ این ارتباط باید هم سطح کیفی خدمات را ارتقا داد و هم اطمینان حاصل کرد که مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به قطعات مورد نیاز خود دسترسی دارند.

برنامه‌ جامع مدیران خودرو برای ارتقای سطح مهارت و آموزش کارکنان 

وی با اشاره به برنامه‌ریزی شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو برای اجرای برنامه‌ای جامع در راستای ارتقای سطح مهارت و آموزش کارکنان نمایندگی‌ها، تصریح کرد: دوره‌های تخصصی، ارزیابی عملکرد مستمر، ارتقای تجهیزات تعمیرگاهی و افزایش سرعت پاسخگویی به درخواست‌های خدماتی از جمله برنامه‌هایی است که از ابتدای سال جاری آغاز شده‌اند. همچنین پیگیری وضعیت خدمات و دریافت بازخورد مشتریان به طور مستمر در حال اجراست.

معروفخانی‌ها در ادامه با بیان اینکه تأمین به‌موقع و کافی قطعات، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو است، اظهار کرد: در سال جاری، با توسعه ظرفیت انبارهای مرکزی، افزایش واردات قطعات اصلی و همچنین ایجاد سازوکارهای نظارتی بر توزیع قطعات، به‌دنبال اطمینان‌بخشی به مشتریان هستیم. هدف ما این است که هیچ خودرویی به دلیل کمبود قطعه، در تعمیرگاه‌ها متوقف نماند.

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , وان کار , مدیران خودرو , خدمات پس از فروش خودرو , تأمین قطعات یدکی , ارتقای کیفیت خدمات , برندهای ام‌وی‌ام و فونیکس , آموزش کارکنان نمایندگی‌ها , توسعه انبارهای مرکزی , بازخورد مشتریان






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

1 نظر

زینب
0

سلام من 20دیماه واریز وجه داشتم فروش فوق العاده دنا اتومات چرا هنوز فاکتور نشده تحویل هم 18خرداد هست
14:31  1404/03/15
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
x5 محمد : زیاد تحقیق کردم اگر برات چهارتا اپشن مهمه ا5 ولی اگر قدرت موتور و کیفیت متریال سواری بهتر و ... مهم تره قطعا ایکس فایو
somayeh : پاسخ به جک s3 به sr3. سلام، بنظرم دوستانی ک این شرایط رو دارند هماهنگ کنیم بریم دفتر مرکزی (جنت آباد)
سهند دی ماه : من که فاکتور نشدم ۲۷ / 1 دعوتنامه رو پرداخت کردم.
x5 محمد : زیاد تحقیق کردم اگر برات چهارتا اپشن مهمه ا5 ولی اگر قدرت موتور و کیفیت متریال سواری بهتر و ... مهم تره قطعا ایکس فایو
شاهین خرداد : سلام دعوتنامه من 24 خرداده برای شاهین G بنظرتون کی پیامک تکمیل وجهش میاد؟ اگه تا ۳۱خرداد قرار باشه GL رو صفحم بمونه تکلیف G چی میشه من که منتظر میمونم پناه بر خدا
بهمن : الان دیماه فاکتور شدن همگی یا ن؟
رز زرد : سلام ببخشید شما بجز این ۲۵۲ که واریز کردی مبلغ قبلیتون چقدر بود...آخه یه ۲۹۶ و ۹۰۰ پرداخت کردن یه سری ۲۹۱...؟؟
ایمان ، شاهین زمستان ۱۴۰۳ : سلام کارت بنام کسی دیگه باشه واریز تکمیل وجه کنم مشکلی نداره کسی اطلاع داره؟
رز زرد : سلام مبارک باشه ، کی به سلامتی تحویل گرفتی؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
تحویل آذر : دوستان کسی اطلاع داره که دی و بهمن تکمیل وجه داشتیم یا نه؟
مجید : فروش فوری 16خردادسودتاخیر 1300
فوق العاده 7بهمن : 6بهمن کسی فاکتور نشده یا برنگشته رو حالت تکمیل وجه؟؟؟؟
سارا : سلام دوهفته بعد پلاک تحویل گرفتم ..به نظر من پیگیر باشید ..ان شاالله میاد
فوق العاده 7بهمن : 6 بهمن کسی فاکتور شده ؟؟؟
5اسفند : دوستان 5اسفند دیشب فاکتور شدم انشالله قسمت همه
اطلس اذر : ثبت شکایت بزن
تیگو 7 : ثبت نام عادی بودید یا سازمانی؟
رانا 17 خرداد : سلام، شما مگه موقع امضای قرار داد تو نمایندگی کد سخا بهشون ندادی؟
نعیم : سلام رفقا ، امروز از دعوت نامه مرداد ماه خبری میشه!؟!