برنامه خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سال 1404

برنامه خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سال 1404

 

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو گفت که در سال جاری این شرکت قصد دارد با تمرکز ویژه بر بهبود کیفیت خدمات و وضعیت تأمین قطعات، مسیر اطمینان و آسودگی خاطر مشتریان را هموار کند.

 

در سال‌های اخیر، خودروهای چینی با طراحی به‌روز، امکانات متنوع و قیمت رقابتی، نقش پررنگی در سبد خودرویی خانوارهای ایرانی ایفا کرده‌اند. در این میان برندهای ام‌وی‌ام، فونیکس و اکستریم که تحت پوشش شرکت مدیران خودرو فعالیت می‌کنند، موفق شده‌اند سهم قابل توجهی از بازار ایران را به خود اختصاص دهند و رضایت بخش عمده‌ای از مشتریان را جلب کنند.

اما در کنار فروش خودرو، آنچه به عنوان عامل مهمی در تجربه و وفاداری مشتریان نقش‌آفرینی می‌کند، کیفیت خدمات پس از فروش است؛ موضوعی که شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو به‌طور ویژه آن را در اولویت قرار داده است.
در همین راستا، با احمد معروفخانی‌ها مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، درباره اهداف و برنامه‌های این شرکت در سال 1404 گفت‌وگویی داشتیم.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو درباره مهم‌ترین اولویت‌های این شرکت در سال جاری اظهار کرد: امسال، تمرکز ما به‌صورت ویژه بر دو محور اساسی است: بهبود کیفیت خدمات ارائه‌شده در شبکه نمایندگی‌ها و بهبود وضعیت تأمین و تنوع قطعات یدکی. ما باور داریم که خدمات پس از فروش، قلب تپنده ارتباط ما با مشتریان است و برای حفظ این ارتباط باید هم سطح کیفی خدمات را ارتقا داد و هم اطمینان حاصل کرد که مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به قطعات مورد نیاز خود دسترسی دارند.

برنامه‌ جامع مدیران خودرو برای ارتقای سطح مهارت و آموزش کارکنان 

وی با اشاره به برنامه‌ریزی شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو برای اجرای برنامه‌ای جامع در راستای ارتقای سطح مهارت و آموزش کارکنان نمایندگی‌ها، تصریح کرد: دوره‌های تخصصی، ارزیابی عملکرد مستمر، ارتقای تجهیزات تعمیرگاهی و افزایش سرعت پاسخگویی به درخواست‌های خدماتی از جمله برنامه‌هایی است که از ابتدای سال جاری آغاز شده‌اند. همچنین پیگیری وضعیت خدمات و دریافت بازخورد مشتریان به طور مستمر در حال اجراست.

معروفخانی‌ها در ادامه با بیان اینکه تأمین به‌موقع و کافی قطعات، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو است، اظهار کرد: در سال جاری، با توسعه ظرفیت انبارهای مرکزی، افزایش واردات قطعات اصلی و همچنین ایجاد سازوکارهای نظارتی بر توزیع قطعات، به‌دنبال اطمینان‌بخشی به مشتریان هستیم. هدف ما این است که هیچ خودرویی به دلیل کمبود قطعه، در تعمیرگاه‌ها متوقف نماند.

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , وان کار , مدیران خودرو , خدمات پس از فروش خودرو , تأمین قطعات یدکی , ارتقای کیفیت خدمات , برندهای ام‌وی‌ام و فونیکس , آموزش کارکنان نمایندگی‌ها , توسعه انبارهای مرکزی , بازخورد مشتریان






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

1 نظر

زینب
0

سلام من 20دیماه واریز وجه داشتم فروش فوق العاده دنا اتومات چرا هنوز فاکتور نشده تحویل هم 18خرداد هست
14:31  1404/03/15
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین Gl : وارد سایت سایپا بشید >پنل کاربری >پرداخت ها > پرداخت دعوتنامه
نرگس : سلام آقا وحید من ۱خرداد فاکتور شدم الان ۱۸روز گذشته هنوز تحویل ندادن ماشین همه کاراش هم انجام شده روی دو هفته یا بیشتر حساب کن
نرگس : سلام جناب تیک اسناد ماشین من امروز سبز شد جمعه هم بارگیری شده ولی به نمایندگی نرسیده نمی‌دونم چقدر دیگه میخان طولش بدن که ماشین رو تحویل ندن
تارا اسفند سرامیک : سلام مبارکه باشه سرامیک رو حذف کردی
وحید : سلام دوستان تارا تیتانیوم سرامیک وی یک دیروز فاکتور شدم به نظرتون کی تحویل نمایندگی میدن
ماهان : اسفند تازه شروع شده حالا زمان می‌بره تا فاکتور شدن همه اسفندی ها من 18اسفند واریز داشتم هنوز فاکتور نشدم تا28اسفند هم ثبت نام داشتند و پول گرفتند از مردم بهمن ماه از2بهمن تا6بهمن که فاکتور شد2ماه زمان برد
x3 : به سلامتی زیارت قبول ثبتنام تهرانید؟
نقی باقری : واقعا موتعصفم به این خودرو ساز سایپا که این همه اذیت مکنه مشتریان را دولت هم که رسیدگی نمکنه
نبوی : نه با کی گفته اسفندی ها فاکتور شدن؟ من 20 اسفند تکمیل وجه کردم فاکتور نشده
نقی باقری : الان نزدیک یک سال هست که نصف قیمت سهند و من واریز کردم ولی خبری برای تحویل او اصلا خبری نیست این چه شرکتی که این همه بعد قوله
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
عطا : برا من تیر ماه بود دعوتنامه اومده چند روزه
صادقی : برای من هم اسفند تکمیل وجه کردم هنوز فاکتور نشده
x33 دنده : سلام به همه x33 دنده ها آخرین آماری که من از صدای مشتری گرفتم مجوز صادر نشده احتمال سه شنبه یا چهارشنبه مشخص خواهد شد ولی اتومات تا 3خرداد مجوز خورده . لطفا همه کسانی که x33 دنده دارن له صدای مشتری زنگ بزنن درخواست کنن
محمد : فروش فوق العاده بودین یا پیش فروش
رادین : تهران هستید؟ رنگ سفید بودین؟ چطور بعضیا 9 خردادن فاکتور نشدن بعضیا تحویل گرفتن
حمید : از منم هفته پیش مجوز خورده بود و رفته بود دست پیمانکار باز امروز که زنگ زدم میگه دیروز مجوز خورده و رفته دست پیمانکار
31خرداد : 31خرداد هستم هنوز فاکتور نشدم
محمد : خدا نیامرزه مدیران سایپا همش به مردم دروغ میگن. سایپا یعنی دروغ.
توحید ارومیه : ثبت نامی چه تاریخی هستید
23بهمن : منم 23-بهمن هستم خبری نیست