برنامه خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سال 1404

برنامه خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سال 1404

 

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو گفت که در سال جاری این شرکت قصد دارد با تمرکز ویژه بر بهبود کیفیت خدمات و وضعیت تأمین قطعات، مسیر اطمینان و آسودگی خاطر مشتریان را هموار کند.

 

در سال‌های اخیر، خودروهای چینی با طراحی به‌روز، امکانات متنوع و قیمت رقابتی، نقش پررنگی در سبد خودرویی خانوارهای ایرانی ایفا کرده‌اند. در این میان برندهای ام‌وی‌ام، فونیکس و اکستریم که تحت پوشش شرکت مدیران خودرو فعالیت می‌کنند، موفق شده‌اند سهم قابل توجهی از بازار ایران را به خود اختصاص دهند و رضایت بخش عمده‌ای از مشتریان را جلب کنند.

اما در کنار فروش خودرو، آنچه به عنوان عامل مهمی در تجربه و وفاداری مشتریان نقش‌آفرینی می‌کند، کیفیت خدمات پس از فروش است؛ موضوعی که شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو به‌طور ویژه آن را در اولویت قرار داده است.
در همین راستا، با احمد معروفخانی‌ها مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، درباره اهداف و برنامه‌های این شرکت در سال 1404 گفت‌وگویی داشتیم.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو درباره مهم‌ترین اولویت‌های این شرکت در سال جاری اظهار کرد: امسال، تمرکز ما به‌صورت ویژه بر دو محور اساسی است: بهبود کیفیت خدمات ارائه‌شده در شبکه نمایندگی‌ها و بهبود وضعیت تأمین و تنوع قطعات یدکی. ما باور داریم که خدمات پس از فروش، قلب تپنده ارتباط ما با مشتریان است و برای حفظ این ارتباط باید هم سطح کیفی خدمات را ارتقا داد و هم اطمینان حاصل کرد که مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به قطعات مورد نیاز خود دسترسی دارند.

برنامه‌ جامع مدیران خودرو برای ارتقای سطح مهارت و آموزش کارکنان 

وی با اشاره به برنامه‌ریزی شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو برای اجرای برنامه‌ای جامع در راستای ارتقای سطح مهارت و آموزش کارکنان نمایندگی‌ها، تصریح کرد: دوره‌های تخصصی، ارزیابی عملکرد مستمر، ارتقای تجهیزات تعمیرگاهی و افزایش سرعت پاسخگویی به درخواست‌های خدماتی از جمله برنامه‌هایی است که از ابتدای سال جاری آغاز شده‌اند. همچنین پیگیری وضعیت خدمات و دریافت بازخورد مشتریان به طور مستمر در حال اجراست.

معروفخانی‌ها در ادامه با بیان اینکه تأمین به‌موقع و کافی قطعات، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو است، اظهار کرد: در سال جاری، با توسعه ظرفیت انبارهای مرکزی، افزایش واردات قطعات اصلی و همچنین ایجاد سازوکارهای نظارتی بر توزیع قطعات، به‌دنبال اطمینان‌بخشی به مشتریان هستیم. هدف ما این است که هیچ خودرویی به دلیل کمبود قطعه، در تعمیرگاه‌ها متوقف نماند.

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , وان کار , مدیران خودرو , خدمات پس از فروش خودرو , تأمین قطعات یدکی , ارتقای کیفیت خدمات , برندهای ام‌وی‌ام و فونیکس , آموزش کارکنان نمایندگی‌ها , توسعه انبارهای مرکزی , بازخورد مشتریان






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

1 نظر

زینب
0

سلام من 20دیماه واریز وجه داشتم فروش فوق العاده دنا اتومات چرا هنوز فاکتور نشده تحویل هم 18خرداد هست
14:31  1404/03/15
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین گیو : هروقت میل خودشان باشه تحویل میدن به حرف کسیم گوش نمیدن
شاهین پلاس شیراز : سلام به همگی به همه دوستان که شاهین پلاس دارن و کسانی که انشالله تحویل میگیرن و میخوان استفاده کنن این توصیه را جدی بگیرید و به هیچ عنوان در زمان توقف کوتاه مدت مثل پشت چراغ خطر در حد چند دقیقه به هیچ عنوان دنده را خلاص نکنید و فقط ترمز کنید و بگذارید روی حالت D باقی بمونه ، (نکنه مهم اینکه فقط جاهای صاف باشه و سربالایی و سرپایینی منظورم نبود ) ، موفق باشید
شاهین پلاس مهدی : سلام دوستان گرامی 25اسفند تکمیل وجه سخا 25اسفند همان روز 30تیر فاکتور شدم 31تیر هم پلاک شدم از نمایندگی شهر خودمون هم پرسیدم گفتن تا 10مرداد ماشین اینجاست این نه خبر فیک هست نع چیز دیگهای فقط جهت اطلاع گفتم
خرداد : شما‌شاهین‌gپاییز‌بودین‌ یا‌ زمستان؟ شاهین‌g‌ پیش‌فروش زمستان‌از‌‌ اردیبهشت تا‌اسفند‌هست‌ ‌نوبت‌هاشون ۳۱‌ فروردین‌‌دروغه‌‌ چون‌هیچ‌کسی‌پیش‌فروش‌فروردین نبوده‌ هنوز‌دارن‌‌‌فوری‌های‌‌پاییز‌‌فاکتور‌میکنن تا‌۱۲‌آذر‌فکر‌کنم‌فاکتور‌شده
سهند : کسی یکم تا شیشم اردیبهشت اینجا هست لطفا روی +بزنه
شاهین جی : سلام احسنت مبارک باشه امیدواری هست
Hamedian : سلام دوستان ، همه خسته و کلافه ایم، یک سوآل داشتم پیش فروش تحویل مردادماه براشون پیامک واریز اومده؟ چه زمانی؟ من پیش فروش شهریورماه هستم فقط میخوام بدونم کی باید پول را آماده کنم؟اگه کسی اطلاع داره لطفا جواب بده.ممنون
S3 به sr3 : با سلام از دوستان sr3 تهران کسی هست تحویل نگرفته باشه هنوز؟
اردیبهشت : سلام شاهین جی پیش فروش میگن تا 31 فروردین فاکتور شده من 1 اردیبهشت تکمیل وجه کردم 4 اردیبهشت هم ثبت سخا، فاکتور شدم خبر میدم چون کسی که فاکتور میشه دیگه چیزی نمیگه حداقل باعث امیدواری بقیه بشه
اردیبهشت : سلام شاهین جی پیش فروش میگن تا 31 فروردین فاکتور شده من 1 اردیبهشت تکمیل وجه کردم 4 اردیبهشت هم ثبت سخا، فاکتور شدم خبر میدم چون کسی که فاکتور میشه دیگه چیزی نمیگه حداقل باعث امیدواری بقیه بشه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
. : منبع خبرت کجا هست ؟
مجید : سلام 12 اسفند تکمیل وجه 13 سخا فاکتور نشدم
اطلس جی اسفند1403 : خداروشکر امیدوار شدیم نسبت به ماشینها انشالله تا مرداد آذر ماهی ها فاکتورشون تموم شه بعد دی کو تا نوبت ما اسفند برسه
رانا پلاس 31 خرداد تبدیل : سلام دوستان، دیروز 2 مرداد بدون تیک خوردن صدور اسناد، حمل خودرو برای تحویل تیک خورده. بنظرتون کی میرسه نمایندگی و باید برم تحویل بگیرم؟ شیراز هستم
خبر موثق : وای بر شما که هنوز فکر می کنی ساینا قطعه ای اضافه بر سازمان ندارد
ایکس 55پرو : سلام ،میگم من یه ایکس 55پرو به اسمم دراومد ،و200 تا الان ریختم ،الان میخاستم مابقی بریزم،زده مهلت پرداخت منقضی شده، چکارکنم
کوییکGXL : ن اون بنده خدا دروغ نمیگه راست میگه از دی ماه پول واریز کرده که تا الان شده 8 ماه که پولش خوابیده راست میگه چه دروغی منم از دی ماه واریز اولیه 220داشتم مابقیش هم دعوت نامه اومد 218دیگه اردیبهشت دادم هنوز از خودرو خبری نیست
اطلس جی اسفند1403 : دوستان اسفند که پیامک تکمیل وجه واسشون اومد لطفا بگید کدوم هفته اسفند هستند ممنون میشم
خبر موثق : محمدرضا جان،شما برو سوال کن ببین تمام قطعات یکیه؟ایسیو یکیه؟آیا ساینا که صندوق داره صندوقش قطعه نمیخواد؟اگر که میخواد چه قطعه ای،برید تحقیق کنید بعد انگ دروغ بزنید بکسی،تهمت گناه کبیرس
اطلس جی اسفند1403 : تا 18 مرداد