داستان های باور نکردنی

داستان های باورنکردنی

همه نمایشگاه ها و کمپانی هایی که به شما خودرو می‌فروشند، کلاه بردار نیستند. باور نمی‌کنید؟ 10  مورد زیر را که واقعاً در یکی از کشورهای غربی رخ داده و مورد تایید هستند، بخوانید و خودتان قضاوت کنید.

 

1) چشم پوشی از سود به خاطر جلب رضایت یک مشتری

داستان های باورنکردنی

مواردی وجود داشته که فروشنده به خاطر جلب رضایت یک مشتری، با سودی اندک، خودرویی به او فروخته و خریدار هم بعد از گذشت چند سال، با سود خوبی آن خودرو را به فروش رسانده است.

 

2) تخفیف دادن به مشتری بدون منت گذاشتن

داستان های باورنکردنی

بارها از منابع موثق شنیده شده که در مواردی خریدار به فروشنده گفته است که به دنبال چه نوع خودرویی با چه خصوصیاتی می‌گردد، فروشنده نیز، خودرویی پیشنهاد کرده و قیمت مقطوع آن را نیز اعلام کرده است. مدت ها پس از جوش خوردن معامله، خریدار متوجه شده که آن خودرو را بسیار پایین تر از قیمت بازار به او فروخته‌اند.

 

3) شکستن قیمت مقطوع برای نشکستن دل مشتری

داستان های باورنکردنی

مواردی وجود داشته که وقتی فروشنده متوجه شده خریدار به یک خودرو علاقه‌مند است، چندین و چند بار قیمت را پایین آورده تا دل او را نشکند.

 

4) دور زدن مشتری با چندین خودرو و انتخاب یکی از آن ها

داستان های باورنکردنی

برخی مواقع نمایشگاه دار چندین و چند خودرو در اختیار مشتری می‌گذارد تا با خیال راحت با آن ها دور بزند و خودرو مورد نظر خودش را از بین آن ها پیدا کند. البته دست آخر هم تخفیف خیلی خوبی به او داده‌اند.

 

5) تعویض رایگان قطعات پس از اتمام دوره گارانتی

داستان های باورنکردنی

چندین بار پیش آمده است که نمایندگی یک خودرو، فقط و فقط به خاطر رعایت ادب و احترام، قطعاتی از یک خودرو که گارانتی‌اش تمام شده بوده را به رایگان تعویض کرده است.

 

6) عوض کردن نظر مشتری و ترغیب او به نگهداری خودرو قدیمی خودش

داستان های باورنکردنی

شنیده شده در چندین و چند مورد، خریدار با اتوموبیل قدیمی اش به نمایشگاه رفته و قصد خرید یک خودرو جدید را داشته است ولی نمایشگاه دار به او توصیه کرده دستی به سر و گوش خودرو قدیمی‌اش بکشد و همان را نگه دارد، چون از همه خودروهای موجود در نمایشگاه بهتر است.

 

7) خوردن شیرینی خرید خودرو به حساب فروشنده

داستان های باورنکردنی

این مورد بسیار جالب و شنیدنی است. گزارش شده است که فردی به همراه خانواده برای خرید خودرو رفته است و صاحب نمایشگاه پس از این که تخفیف خوبی به آن ها داده است، دست به جیب شده و به هر کدام از آن ها یک اسکناس درشت بابت صرف شام به حساب خودش داده است!

 

8) داشتن دوستان خوبی که در نمایشگاه کار می‌کنند

داستان های باورنکردنی

در یک مورد هم فردی که در نمایندگی فروش خودرو کار می‌کرده، یک خودرو به دوست صمیمی‌اش پیشنهاد داده و کلید آن را در اختیارش قرار داده تا با آن دوری بزند. آن دوست هم پس از گشت و گذاری مفصل ( و البته ریختن قهوه روی صندلی) خودرو را برگردانده و اظهار کرده که آن را نپسندیده است. کارمند نمایشگاه هم با خوشرویی کلید را گرفته و پول بنزین مصرف شده را هم از جیب خودش پرداخت کرده است.

 

9) در اختیار گذاشتن خودروی شخصی برای رفع نگرانی مشتری

داستان های باورنکردنی

مواردی وجود داشته که مشتری در خرید یک خودرو خاص تردید داشته و صاحب نمایشگاه خودرو شخصی خودش را در اختیار او گذاشته تا با آن دوری بزند تا شک و دو دلی ‌اش برطرف بشود.

 

10) امانت دادن یک خودرو نو

داستان های باورنکردنی

 مواردی هم پیش آمده که خودرو یک خانواده در نزدیکی یک نمایشگاه خراب شده و صاحب نمایشگاه نیز یک خودرو نو در اختیار آن ها گذاشته، حتی اسباب و اثاثیه‌شان را هم جا به جا کرده است، تا به خیر و خوشی به سفرشان ادامه بدهند و در بازگشت، خودرو خودشان را صحیح و سالم تحویل بگیرند.

پس همانطور که دیدیم نمایشگاه دارها آن قدرها هم آدم های بدی نیستند.


منبع

JalopNik

برچسب : گارانتی , نمایشگاه اتومبیل , تعویض قطعات , خودرو , بنزین






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

12 نظر

زبل خان
2

خواهشا"وقتي اين مطالب را مينويسين ونمك بر زخمهاي دل اين مردم بدبخت ومورد ظلم قرارگرفته ميپاشين.دركنارش مسولين ازخدا بيخبر راهم خطاب قرار بدين واز اونها بپرسين به چه قيمتي اينقدر با جان ومال وسرنوشت مردم بيگناه ما بازي ميكنند .توهين به شعور مردم تا كي بايد بي پاسخ بماند؟آيا فروش اتومبيلهاي ازرده خارج شده بعنوان اتومبيل روز-تعهد وعمل نكردن به حداقل وعده ها فروش ماشين بقيمت سرسام آور و دهها بي عدالتي در حوزه حمل ونقل وتحميل آن بر مردم-خيانت به كشور نيست؟آيا يك وطن پرست با كشورش اين كار را ميكند؟پس اين همه ادعاي خدمتگذاري به مردم چيزي جز دزدي در قالب ريا وحيله گري نيست...
پس جمهوري اسلامي يعني چه؟كشورهاي ديگه حداقل به مردم خودشون اينقدر خيانت نميكنند...
09:20  1393/06/10
پاسخ دادن
زبل خان
1

پس مسولان ما ومديران خودروسازي كشور ما كه مرتب درحال سفرهاي خارجي وخوشگذراني هستند اين واقعيات را نميدانند ونميبينند؟
دولت خون مردم بيگناه را در شيشه كرده وبا فروش اجباري ماشينهاي غير استاندارد وشانه خالي كردن از هرنوع تعهد ووظيفه در قبال بيكيفيتي اين اتومبيلها در حقيقت دست به كشتار وغارت مردم كشور زده اند وميزنند.با كشيدن دهها درصد عوارض گمركي روي ورود اتومبيل خارجي دست مردم راهم از خريد اين اتومبيلها قطع كرده اند وجز خودشان وعده خاص طبقه مرفه كه آنها هم كساني جز وابستگان خودشان نيستند.كسي را ياراي بهره بردن از تكنولوژي روز نيست.من 206 اي خريدم كه همان روز اول چراقهاي اخطار ترمز عقب-چراغ صندوق- سقف -سوختند-مهره ترموستات با 5000 كيلومتر رانندگي خراب وموتور در حال سوختن بود دراين حالت 11شب امداد خودرو هم با فاصله 50 كيلومتري از شهر حاضر به تعمير وبكسل ماشين هم نشد.هرچه تماس ميگرفتيم هم ديگر جواب ندادند.پليس هم بابت چراغها وكار نكردن راهنماها دوبار جريمه ام كرددرحاليكه با ماشين نو درحال حركت بودم.
خلاصه يك دسيسه دركل براي نابودي جان ومال مردم طراحي شده...خدا بداد ما برسد.
09:09  1393/06/10
پاسخ دادن
مجید
5

دلتون خوشه ها. حالا کی گفت توی ایران این اتفاق ها افتاده؟؟؟
17:30  1393/06/07
پاسخ دادن
علي آقا
3

من هم يه پرايد نو از نمايندگي تحويل گرفتم پوشيده از خاك و فضله! با كلي مشكل ريز و درشت تازه 15 تومن هم ازم شيريني گرفتن و...
16:08  1393/06/08

مهدی
11

غربی ها از ما ایرانی ها مسلمون ترند
16:16  1393/06/07
پاسخ دادن
ferari458
11

به این میگن انسانیت
14:47  1393/06/07
پاسخ دادن
علي
19

عمرا اگه باور كنم همچين كاري تو ايران اتفاق بيفته جزو محالات روزگاره
10:46  1393/06/07
پاسخ دادن
سام
15

اینها اصول حرفه ای کسب وکاره که متاسفانه تو ایران دست به دست هم دادن واین اصول رو تعطیل کردن.
01:23  1393/06/07
پاسخ دادن
کاربر: farid458
17

فقط باید گفت افسوس و صد افسوس☺
20:40  1393/06/06
پاسخ دادن
seyyed
14

این موارد خیلی هم عجیب نیست.همیشه انسان های شریف پیدا میشن.
( اسلام ) یعنی کار درست,اونا در عمل مسلمونن و ما در حرف!
22:03  1393/06/06

مجید
4

عجب
20:06  1393/06/06
پاسخ دادن
حمید
20

ای بابا......ای بابا.....
الان اینا رو گفتید دل ما بسوزه......؟؟!!
یعنی الان به عمق فاجعه نگاه میکنم میبینم اوضاع خیلی خرابه.......
18:58  1393/06/06
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمد : ما به التفاوت باید پرداخت کنید
شاهین اتومات 24دی : من همین الان زنگ زدم سایپا میگه مشکل سانروف شاهین اتومات حل نشده، طول می‌کشه تا تحویل بدن ، منتظر باشید،
شهرام : بار از ورامین فرستادم ترمینال شده 300 تومن . چرخیش میگه 250 تومن باید بدی واسه 200 متر راه. فقط اگه میخوایین بار بفرستین حتما دو نفری برین. یه مشت دزد بی همه چیز وایسادن جلو پارکینگ
گلمحمد : براشون پیام امده ۵۸۷ تومنی اونهم اجباری
S3 مهدی یزد : سلام من هم اذر ثبت نام کردم هنوز خبری نیست هنوز قسمت تکمیل وجه مونده
محمد : با سلام . دوستان گرامی ایشان درست میفرمایند بله ما قیمت قطعی ثبت نام کردیم و کل وجه را واریز نمودیم . شما اگر یک میلیارد و پانصد را در هر بانکی بخوابانید سود آن حدوداً 120میلیون میشود. شرکت سایپا فکر میکنه با یک مشت مردم بیسواد روبرو میباشد . تنها باید ارزش افزوده اضافه ای که در این سال اضافه شده و مبلغ اضافیه بیمه (گران شدن بیمه در این سال )پرداخت کنیم . پس لطفا نجوید بگذارید دهن سایپا . اگر قرار باشد مبلغ بیشتر از این از ما بگیرد همگی باید به وزارت صنعت و معدن شکایت کنیم.با تشکر از شما
میلاد : سلام منم وضعیت م مثل شما نمی دونم چه بگم خدا لعنتشون کنه
J4 : دوستان کسی راه پیگیری اینکه ماشین کجاست و کی میرسه رو میدونه؟؟هیشکدوم درست ج نمیدن
محمد : من شرایط شما رو دارم شاسی نشده
شاهین اتوماتیک 90 روزه : کسی از فروش فوری های دی ماه برای شاهین اتوماتیک امروز فاکتور شده؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
پارس زمستان : سلام دوستان زنگ بزنید 02182272727 داخلی صفر بعدش شماره ملی را وارد کنید وصل میشه به کارشناس ایران خودرو ببینیم کی فراخوان میدن هر کی زنگ زد تو گروه اعلام کنه
تک 85 : پذیرش 2 بهمن.فاکتور 25. امروز پلاک.تمام
محمد منتظرسورن دوگانه : ادامه مطلب عدم تحویل ماشین معیوب ،،، واگر مدیریت فروش کتبامتعد شدماشین سالم هم نوع ماشین خود را همان روز یاچنروز کوتاه که درتعهدنامه قیدشود تحویل دهد انشالله بخیر میگذرد درغیراینصورت به اتفاق مدارک خود جوابیه مدیریت فروش مبنی بر عدم تحویل خودرو سالم دیگر صریعا به محاکم قضایی شکایت کنی حتما درشهرنمایندگی که قرار بود ماشین خود را تحویل بگیرید،،،،
جلیل : تکمیل وجه 18 دی رنگ سفید امروز فاکتور شد
Sajjad : سلام کیا به حرف من رسیدن؟اونایی که به حرف من گوش دادن الان همشون هزاران قدم جلوتر از بقیه هستن...یاعلی.سجاد اصل تبدیل به سورن قبل از سال تحویل
207 : راست ودرست بنویسید چه مدل وچه رنگ وتاریخ تکمیل وجه
تحویل 30 دی تکمیل وجه 25 اذر : تکمیل وجه کی بودین؟؟
معترضین پارس زمستان : دوستان قیمت خودرو و ارز و طلا هر روز داره میآد پائین و پائین تر... اون روزی که دلار 70تومن و رد کرده بود اینا این تصمیم زشت و گرفتند و 200 میلیون با بیرحمیِ تمام گذاشتند رو قیمت پارس ، الان چی؟؟؟ همونجوری که بردند بالا الانم باید برگردونند پائین... توو بازارِ رو به پائین دست دلالای خودرو هم کوتاه میشه دوستان شما هم اینقدر نگرانِ پیام و فراخوان و تحویل نباشین . عجله نکنین و صبر کنین و به درخواست ها و پیگیری ها ادامه بدین، حتماً جواب میگیریم قیمتا باید اصلاح بشه. تمام.
محمد : سلام خیر چه نقدی باشه و چه غیر نقدی حداقل 5 ماه تا 12 ماه طول میکشه
سحر : سلام بهمن ماهی ها کسی هست فاکتور شده باشه؟؟؟