آرامش خاطر با سیستم Sync فورد

آرامش خاطر با سیستم Sync فورد

کمک های اورژانسی فورد که از سال 2009 بخشی از سیستم اختصاصی SYNC این خودروساز آمریکایی به شمار می‌رود، از جمله تجهیزات کاربردی است که اگرچه رانندگان امیدوارند هیچگاه از آن استفاده نکنند، اما باعث آرامش خاطر آنان نیز می‌شود. اکثر افراد پس از تصادف دچار بهت و حیرت می‌شوند و نمی‌دانند دقیقا چه اتفاقی افتاده است؛ در این مواقع، معمولا یک نفر نیز با صدای بلند اعلام می‌کند که با اورژانس تماس بگیرید.

آرامش خاطر با سیستم Sync فورد

حال کمپانی فورد در برخی محصولات خود این امکان را فراهم آورده است که در صورت باز شدن کیسه هوا هنگام تصادف، پمپ سوخت غیر فعال و به صورت خودکار با اورژانس محلی تماس گرفته می‌شود. در صورتی که سرنشین نتواند صحبت کند، سیستم SYNC با اپراتور واحد اورژانس صحبت کرده و وقوع تصادف را اعلام می‌کند. یکی دیگر از ویژگی های جالب توجه این سیستم این است که  چنانچه راننده تلفن همراه خود را نیز با سیستم SYNC هماهنگ سازد، هر زمان وارد خودرو شود این دو دستگاه به صورت خودکار به هم متصل و آماده ی کار می‌شوند. بدین ترتیب، اپراتور اورژانس می‌تواند به راحتی محل تصادف را شناسایی و نیروهای امدادی را به آنجا اعزام کند. همچنین، شما می‌توانید به صورت مستقیم با اپراتور صحبت کنید و وی را از شرایط جسمانی خود مطلع سازید.

آرامش خاطر با سیستم Sync فورد

یکی از مشتریان فورد که دچار تصادف شده بود، در خصوص سیستم SYNC می‌گوید: "گمان می‌کردم این سیستم تنها در کلیپ های تبلیغاتی و به منظور جلب مشتری نشان داده می‌شود؛ اما هنگام تصادف واقعا با مرکز اورژانس تماس گرفت و پس از آنکه اطلاعات لازم را به آنها دادم، تنها در عرض چند لحظه نیروهای پلیس و آتش‌نشانی به محل رسیدند و مرا نجات دادند".

آرامش خاطر با سیستم Sync فورد

برخلاف دیگر سیستم های هشدار تصادف، کمک های اورژانسی فورد نیازی به عضویت و پرداخت صورت حساب ماهانه ندارد و تنها چیزی که لازم دارد، شماره تلفن همراه مشتری است؛ از دیگر ویژگی های سیستم SYNC می‌توان به سرعت عمل آن در ارتباط مستقیم با واحد اورژانس اشاره کرد. همین اوامر (سرعت و کیفیت) در شرایط اورژانسی بسیار حائز اهمیت بوده و می‌توانند حد فاصل مرگ و زندگی را تعیین کنند؛ به همین دلیل است که SYNC از رقبای خود پیشی گرفته و به سیستمی کارآمد مشهور شده است.

آرامش خاطر با سیستم Sync فورد

گفتنی است، شما می‌توانید با ارتقا سیستم SYNC در تمامی مدل های 2008 و اوایل 2009 محصولات فورد، از خدمات سرویس "گزارش سلامت خودرو (VHR)" نیز استفاده کنید. خودروساز آمریکایی از نیمه سال 2009 تمامی محصولات خود را به این سیستم تجهیز کرده است. با استفاده از این سیستم مالکان می‌توانند وضعیت خودروی خود را به صورت مرتب گزارش داده و توصیه های لازم را دریافت کنند. لازم به ذکر است، مالکان محصولات فورد می‌توانند با مراجعه به وب سایت www.syncmyride.com محتوای گزارش ها و نحوه ارائه اطلاعات را به میل خود تنظیم کنند؛ با تائید تنظیمات، یک گزارش محرمانه برای مالک فرستاده می‌شود. ارزیابی وضعیت سیستم ها، برنامه تعمیرات، تعمیرات مورد نیاز پس از آخرین بازدید، و حتی اعلام فراخوان ها، بخش هایی هستند که در این گزارش دیده می‌شوند. مالکان می‌توانند از این گزارش پرینت بگیرند یا آن را به شخص دیگری ایمیل کنند و یا با یک کلیک به وب سایت نمایندگی مورد نظر خود مراجعه و با ارائه این گزارش، درخواست بازدید از خودروی خود را تائید و زمان بازدید را تعیین کنند.

آرامش خاطر با سیستم Sync فورد

چنانچه در این گزارش با یک مشکل حاد مواجه شوید، سیستم یک پیام متنی به تلفن همراه شما ارسال می‌کند و در آن توصیه های لازم را برای مدیریت بهینه شرایط توضیح می‌دهد. این سیستم با فراهم آوردن امکان برقراری و پاسخگویی به تماس های تلفنی به صورت هندزفری و همچنین مدیریت سیستم اطلاعات-سرگرمی، خاطری آسوده را برای رانندگان و سرنشینان به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سیستم SYNC با مشاوران بخش تکنولوژی کمپانی فورد تماس بگیرید یا به وب سایت www.bobhurleyford.com مراجعه نمایید. مشاوران این کمپانی با شنیدن مشکلات مشتریان خود، متوجه نیازهای آنان شده و راهی برای پاسخگویی و برآورده کردن هرچه بهتر این نیازها می‌یابند.


منبع

EzineArticles

برچسب : سیستم Sync فورد , فورد , کیسه هوا , کمک های اورژانسی , تصادف






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
جهان : طی چند روز پیش رو برات شاسی میزنن
یاشار : خدایی اطلس میگن خوبه ولی نمیدونم ارزش خرید داره یا نه لطفا اگه کسی بتونه یه راهنمایی کنه ماشینه خوبی هس یا نه من خودم کویک Rداشتیم خیلی عالی بود اگه مثل کویک باشه دیگه خیلی خوبه دوستان ایا اطلس ارزش خرید رو داره یا نه و مشتریش خوب هس یا نه لطفا یه کسی راهنمایی کنه ممنون
مصطفی : سلام دوستان یک ماه دقیق بعد از تکمیل وجه تحویل میدن یک روز هم دیر تر نمیدن انقد نگران نباشید
مهرداد۷۵ : دوستان ظاهرا اونهایی که پیش فروش بودن را نسبت به فروش فوری ها دیرتر فاکتور میکنن بخاطر همین تاریخ تحویل بعضی عقب جلو شده فروش فوریها تا ۲۴ فاکتور شدن
رادمهر : پیش فروش ۱۲ درصد فروش فوری ۱۴ درصد
تارا پنج دنده مشکی : سلام دوستان من تحویل 6بهمن هستم ولی هنوز فاکتور نشدم از دوستانی که تجربه دارن به نظر شما کی فاکتور میشم ممنون از لطفتون
مجتبی S3 : تاریخ ثبت نام ششم آبان تکمیل وجه ۵آذر فاکتور ۲۱ اسفند بیمه ۲۲ اسفند پلاک ۲۰ فروردین تحویل مدارک ۲۵ فروردین
فردین : منم همینطور چه اشتباهی کردیم واریز کردیم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
محمد فوق العاده اسفند : پذیرش 11677371فاکتور شدم.
207 : دوستان خواهشا راهنمایی کنید از کجا میشه فهمید آژانس حمل خودرو رو؟ خواهشا اگه کسی میدونه بگه از کجا باید پیدا کنیم؟؟
کوییک : بابت بیمه ریختیم همنو پس میدن
اکبر : هیچی بخدا احد واحد
علی اصغر : سلام . دوستان من هم دارم میام تو راه هستم . خواهش می کنم همه بیان امروز
حمید هایما اس5 : سلام دوست عزیز.تا زمانیکه خودرو فاکتور نشده سود تاخیر محاسبه نمیشه.بنا بر گفته کارشناسان ایران خودرو اس5 فقط شامل افزایش حق بیمه میشه.ضمنا بنده قسمت پرداخت وجوه میزنم نوشته ردیف قرداد بدهی ندارد.
اسفندی منتظر : درود مشکلی نداره برو انجام بده اماده باشهربهتره
علی : هیچی
Tigo 8 pro max ie : مدیران خودرو و چری اگه دنبال حقتون هستید لینک زیر کپی کنید و در کارازار شرکت کنید امضا جمع کنید شاید صدامون جایی رسید https://www.karzar.net/115112 تمام شبکه های اجتماعی پخش کنید هر یک نفر یک هدفه نزدیک تر
pooria : ممنونم ازت تشکر