آرامش خاطر با سیستم Sync فورد

آرامش خاطر با سیستم Sync فورد

کمک های اورژانسی فورد که از سال 2009 بخشی از سیستم اختصاصی SYNC این خودروساز آمریکایی به شمار می‌رود، از جمله تجهیزات کاربردی است که اگرچه رانندگان امیدوارند هیچگاه از آن استفاده نکنند، اما باعث آرامش خاطر آنان نیز می‌شود. اکثر افراد پس از تصادف دچار بهت و حیرت می‌شوند و نمی‌دانند دقیقا چه اتفاقی افتاده است؛ در این مواقع، معمولا یک نفر نیز با صدای بلند اعلام می‌کند که با اورژانس تماس بگیرید.

آرامش خاطر با سیستم Sync فورد

حال کمپانی فورد در برخی محصولات خود این امکان را فراهم آورده است که در صورت باز شدن کیسه هوا هنگام تصادف، پمپ سوخت غیر فعال و به صورت خودکار با اورژانس محلی تماس گرفته می‌شود. در صورتی که سرنشین نتواند صحبت کند، سیستم SYNC با اپراتور واحد اورژانس صحبت کرده و وقوع تصادف را اعلام می‌کند. یکی دیگر از ویژگی های جالب توجه این سیستم این است که  چنانچه راننده تلفن همراه خود را نیز با سیستم SYNC هماهنگ سازد، هر زمان وارد خودرو شود این دو دستگاه به صورت خودکار به هم متصل و آماده ی کار می‌شوند. بدین ترتیب، اپراتور اورژانس می‌تواند به راحتی محل تصادف را شناسایی و نیروهای امدادی را به آنجا اعزام کند. همچنین، شما می‌توانید به صورت مستقیم با اپراتور صحبت کنید و وی را از شرایط جسمانی خود مطلع سازید.

آرامش خاطر با سیستم Sync فورد

یکی از مشتریان فورد که دچار تصادف شده بود، در خصوص سیستم SYNC می‌گوید: "گمان می‌کردم این سیستم تنها در کلیپ های تبلیغاتی و به منظور جلب مشتری نشان داده می‌شود؛ اما هنگام تصادف واقعا با مرکز اورژانس تماس گرفت و پس از آنکه اطلاعات لازم را به آنها دادم، تنها در عرض چند لحظه نیروهای پلیس و آتش‌نشانی به محل رسیدند و مرا نجات دادند".

آرامش خاطر با سیستم Sync فورد

برخلاف دیگر سیستم های هشدار تصادف، کمک های اورژانسی فورد نیازی به عضویت و پرداخت صورت حساب ماهانه ندارد و تنها چیزی که لازم دارد، شماره تلفن همراه مشتری است؛ از دیگر ویژگی های سیستم SYNC می‌توان به سرعت عمل آن در ارتباط مستقیم با واحد اورژانس اشاره کرد. همین اوامر (سرعت و کیفیت) در شرایط اورژانسی بسیار حائز اهمیت بوده و می‌توانند حد فاصل مرگ و زندگی را تعیین کنند؛ به همین دلیل است که SYNC از رقبای خود پیشی گرفته و به سیستمی کارآمد مشهور شده است.

آرامش خاطر با سیستم Sync فورد

گفتنی است، شما می‌توانید با ارتقا سیستم SYNC در تمامی مدل های 2008 و اوایل 2009 محصولات فورد، از خدمات سرویس "گزارش سلامت خودرو (VHR)" نیز استفاده کنید. خودروساز آمریکایی از نیمه سال 2009 تمامی محصولات خود را به این سیستم تجهیز کرده است. با استفاده از این سیستم مالکان می‌توانند وضعیت خودروی خود را به صورت مرتب گزارش داده و توصیه های لازم را دریافت کنند. لازم به ذکر است، مالکان محصولات فورد می‌توانند با مراجعه به وب سایت www.syncmyride.com محتوای گزارش ها و نحوه ارائه اطلاعات را به میل خود تنظیم کنند؛ با تائید تنظیمات، یک گزارش محرمانه برای مالک فرستاده می‌شود. ارزیابی وضعیت سیستم ها، برنامه تعمیرات، تعمیرات مورد نیاز پس از آخرین بازدید، و حتی اعلام فراخوان ها، بخش هایی هستند که در این گزارش دیده می‌شوند. مالکان می‌توانند از این گزارش پرینت بگیرند یا آن را به شخص دیگری ایمیل کنند و یا با یک کلیک به وب سایت نمایندگی مورد نظر خود مراجعه و با ارائه این گزارش، درخواست بازدید از خودروی خود را تائید و زمان بازدید را تعیین کنند.

آرامش خاطر با سیستم Sync فورد

چنانچه در این گزارش با یک مشکل حاد مواجه شوید، سیستم یک پیام متنی به تلفن همراه شما ارسال می‌کند و در آن توصیه های لازم را برای مدیریت بهینه شرایط توضیح می‌دهد. این سیستم با فراهم آوردن امکان برقراری و پاسخگویی به تماس های تلفنی به صورت هندزفری و همچنین مدیریت سیستم اطلاعات-سرگرمی، خاطری آسوده را برای رانندگان و سرنشینان به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سیستم SYNC با مشاوران بخش تکنولوژی کمپانی فورد تماس بگیرید یا به وب سایت www.bobhurleyford.com مراجعه نمایید. مشاوران این کمپانی با شنیدن مشکلات مشتریان خود، متوجه نیازهای آنان شده و راهی برای پاسخگویی و برآورده کردن هرچه بهتر این نیازها می‌یابند.


منبع

EzineArticles

برچسب : سیستم Sync فورد , فورد , کیسه هوا , کمک های اورژانسی , تصادف






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
J7تو‌مرحله بیمه گیر کرده : J7تاریخ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ سلام دوستان کسی اطلاع نداره چرا تمام j7هایی ک در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸شاسی و فاکتور شدن نزدیک ب ۲ ماهه رو صدور بیمه گیر کرده و بیمه و پلاک نمیشن ؟؟؟؟
ایرج : «درخواست تعیین تکلیف ثبت نام کنندگان شاهین دنده ای زمستان ۱۴۰۳» لطفا جهت افزایش تعداد امضاها، این کارزار را تا جای ممکن برای سایر دغدغه مندان به اشتراک بگذارید: https://www.karzar.net/110333
فرهاد : یادت باشه هیچ وقت نخورده شکر نکن
کیان : یه سوال؟چرا اطلس پر شد اما سهند اس هیچکی نمینویسه
محسن : ما که از 18 بهمن نوشتیم نقدی هنوز تایید نقدی هم نشده
آهوی دشت زنگاری : مگه میشه داداش؟؟؟!!پولت پریده الان همه ثبت نامی های زمان شما ماشین شما تحویل گرفتن تو نوبت گارانتی اولیه ان. احتمالا نمایندگی ت نامعتبر بوده پول دیر یه حساب کارخونه واریز کرده
J7 تاریخ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ : سلام منم دقیقا مشکل شما رو دارم تاریخ۱۴۰۲/۱۲/۲۸شاسی شدم ولی الان دو ماهه تو‌مرحله بیمه گیر کردم هیچ کیم جوابگو‌نیست
تارا v4lx : با سلام من از ایران خودرو پرسیدم گفتن ۱۵ الی ۲۰ روز بعد از پلاک شدن خودرو تحویل داده میشه
J7 صادرات : دوستان ارادت ۲۳/۲ فاکتور شد امروز بیمه خداروشکر سریع دارن پیش میرن بعد شاسی ثبت ناممون هم ۲۲/۸ بوده انشالله خودرویه همه رو تحویل بدن
J7 سحر : من 8 آبان بودم و چهار هفته هست تحویل گرفتم!!! چطور آبانی ها میگن تحویل نگرفتن؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
دنا اپشنال : ممنون از لطف شما. امیدوارم از شما هم زودتر برسه.
حمیدرضا : دوستان اسفند ماهی دوگانه تا 5 خرداد دعوتنامه ها میاد
85گانه : سلام ، دوستان ساینا اس 85گانه بنزین سوز هم با تاخیر دعوت نامه صادر میشه؟
مریم احمدی : دوستان واریزی 20 هستم 4714 پارس فاکتور نشدم کسی هست که فاکتور شده باشه
رانا پلاس : کجا بابا ما بهمنی ها نصفمون موندیم هنوز
امیر علی : علت که ثبت نام بهمن زیاد است ایرانحودرو یک دفع فراخوان تحویلی های تابستان وپاییز 403 را اعلام کرد
دوگانه : سلام دوستان کسی تکمیل وج 24 آذر هست
elx 4714 : 19 واریز پرداخت وجه میچرخه . زنگ زدم ایرانخودرو گفتن که بخاطر اینکه میز مشتری دیر به دیر بروزرسانی میشه
Rahman Rajabpour : امضا شد امیدوارم نتیجه بده
ساندرو : بکوش که صاحب خبر شوی، تا راهرو نباشی کی رابر شوی