رضایت مشتریان از کیفیت خودروها چگونه محاسبه می‌شود؟

رضایت مشتریان از کیفیت خودروها چگونه محاسبه می‌شود؟

ارزیابی میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری، براساس پنج شاخص اصلی در خودروهای تولیدی صورت می‌گیرد.
سازمان‌های نظارتی به طور دوره‌ای میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری را ارزیابی می‌کنند.
در این ارزیابی‌ها نظرات مشتریان درباره پنج شاخص اصلی مجموعه تعلیق و انتقال قدرت خودرو، مجموعه نیرومحرکه و سوخت رسانی، بدنه، ایمنی، تهویه مطبوع و وسایل برقی صورت می‌گیرد.
در واقع هر چه میزان رضایت مشتریان از هر یک از این شاخصه‌های پنجگانه بیشتر باشد، میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری افزایش خواهد یافت.
براساس همین پنج شاخص، میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری عرضه شده در نیمه نخست امسال یک درصد نسبت به میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری عرضه شده در نیمه دوم سال گذشته، افزایش یافته است.
در این زمینه میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری عرضه شده در شش ماهه نخست امسال به 653 امتیاز از هزار امتیار، رسیده است.

منبع

ایسنا

برچسب : خودرو , رضایت , مشتری , کیفیت , ارزیابی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

2 نظر

میلاد
0

من تا حالا 3 تا 111 خریدم برای هر 3 تا بهم زنگ زدن اما عیجبه ولی کیفیت خودروها تکون نمیخوره والله
15:58  1393/12/13
گزارش
پاسخ دادن
سهند
9

این نظر سنجی کجا انجام میشه من تا حالا باهاش مواجه نشدم.
09:56  1393/11/21
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین اردیبهشت : سلام شما فروش فوری بودید یا پیش فروش چه تاریخی تشکر
تارا اتومات 30 روزه : تعزیرات ثبت شکایت میکنید در بارگزاری مدارک حکم تعزیرات مبنی بر گران فروش و فاکتور فروش رو بارگزاری کنید
ایگل کرمان : سلام دوستان تاریخ 25 تیر فاکتور شدم تا الان یک ماه گذشته ماشین تحویل ندادن کسی اطلاع داره چقدر طول میکشه تا تحویل بدن؟
مهدی 25 اسفند : شوخی کردن من 25 اسفند هستم هنوز فاکتور نشدم
شاهین پلاس تکمیل وجه 2 اردیبهشت : با تکمیل خودروهای کف و فروش خودروهای تکمیل شده ، بستر پرداخت به زنجیره تامین و جبران کاهش تیراژ تولید، در ماه های پیش رو فراهم می شود تعطیلات تابستانه سایپا، فرصتی راهبردی برای نوسازی خطوط و ارتقای کیفیت محصولات فراهم کرده است. این وقفه چندروزه، علاوه بر استراحت نیروی کار، به تکمیل خودروهای کف، انجام تعمیرات اساسی و نصب تجهیزات جدید اختصاص یافته است. سایپا با این برنامه ریزی سالانه، ضمن جبران بخشی از وقفه های تولید ناشی از عوامل غیرمترقبه، شرایط را برای آغاز نیمه دوم سال با حداکثر ظرفیت مهیا می کند و تحویل خودروها به مشتریان را با سرعت بیشتری پیش می‌برد. علاوه بر این، با تکمیل هرچه بیشتر خودروهای کف و فروش آن ها، نقدینگی کافی برای پرداخت مطالبات زنجیره تامین این خودروسازی نیز فراهم می شود. فرصتی طلایی برای تعمیرات و نوسازی خطوط سیدرضا حسینی، مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به شروع تعطیلات تابستانی این گروه، در گفت وگو با خبرنگار «دنیای خودرو» بیان داشت: «تعطیلات تابستانی در گروه خودروسازی سایپا یک رویه ثابت و برنامه ریزی شده است که هرساله در ا
خانم افشار : ببخشید واریزی اولیه تون کدوم ماه بود؟
ناصر : منم تبدیل به کوییک 19 تیر زدم 21 تیر هم سخا فرستادم هنوز خبری نیست
شاهین جی : فرقی نداره دوتاش باید دو سال بمونی تو نوبت مث من بدبخت
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
صالح : من31مردادم برام21خرداد دعوت نامه تکمیل وجه اومد دقیق چهل روز قبلش
حامد : دی ماه منتظر نحویل ماشینت باش
جمشیدی : دوستان برای من 5 روزه داره روی صدور اسناد میچرخه البته برای من سورن چقد طول میکشه دستن برسه
مهدی : تقریبا چهل روز قبل موعدتحویل
جمشیدی : سلام دوست عزیز برای من تقریبا 5 روز داره روی صدور اسناد میچرخه کی میرسه دستم
تحویل 31 تیر ، همچنان منتظر : چند روز پیش بعضی ها پیام دادن اونا هم حمل با قطار بودن
اس : کوییک اس خالی رو میگم نه آر اس
اطلس دی : سید رضا حسینی مدیر ارتباطات سایبا جنگ دوازده روزه رو بهانه نکن شما قبل از جنگ به تعهدات عمل نکردید از حلقومت میکشم بیرون حروم خورا
الیاس بلوچ : کویک S تکمیل وجه 2 مرداد دیروز فاکتور شدم
کوییک آر اس : دوست عزیز مشخص نمی کنه گاهی اوقات با یک ماه تاخیر و گاهی اوقات با سه چهار ماه تاخیر