بررسی سیتروئن DS3 Cabrio مدل 2015

بررسی سیتروئن DS3 Cabrio مدل 2015

وقتی نگاهی به سیتروئن DS3 Cabrio مدل 2015 بیندازیم که اخیراً مورد بازنگری قرار گرفته است، می‌بینیم که این خودرو زیبا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این خودرو چهره‌ای جدید به خود گرفته و به موتوری جدید نیز مجهز شده است و 21 رنگ در آن به چشم می‌خورد (نه ترکیب رنگ روی بدنه و سه ترکیب رنگ روی سقف تاشو)، به این ترتیب می‌توان گفت کمپانی سیتروئن مشتریانی را هدف گرفته است که علاوه به گشت و گذار در شهر به زیبایی خودرو نیز اهمیت می‌دهند. به نوعی می‌توان گفت این خودرو نسخه‌ای است مدرن و امروزی از سیتروئن 2CV و آمیزه‌ای است از تکنولوژی و روح فرانسوی.

بررسی سیتروئن DS3 Cabrio مدل 2015

چراغ‌های سیتروئن DS3 Cabrio مدل 2015 منحصر به فرد هستند و از سه ماژول LED، یک چراغ پروژکتور زنون، لامپ‌های رانندگی در روز LED، چراغ‌های راهنما و یک دست لامپ LED اضافی که در صورت لزوم می‌توان به عنوان چراغ ترمز از آن‌ها استفاده کرد. چراغ‌های عقب نیز به لطف چراغ‌های LED لایه‌لایه، عمیق و تقریباً سه بعدی هستند. روی چراغ‌های جلو و عقب لوگوی DS به چشم می‌خورد. ابعاد سیتروئن DS3 Cabrio مدل 2015 تقریباً دست نخورده باقی مانده است و فقط 4 میلی‌متر به طول و 1.5 میلی‌متر به ارتفاع آن اضافه شده است. ستون میانی نیز ضخیم‌تر شده است. ترکیب رنگ‌های متنوع نیز باعث می‌شوند مشتری خواست و سلیقه خودش را به نمایش بگذارد. سقف پارچه‌ای تاشو به طور استاندارد به رنگ سیاه است ولی به صورت سفارشی می‌توان رنگ سبز کله غازی را نیز برای آن سفارش داد.

بررسی سیتروئن DS3 Cabrio مدل 2015

برای این که لوگوی DS نیز روی آن نقش ببندد باید پول بیشتری پرداخت کنید. شاید بتوان گفت به همین جزئیات است که سیتروئن DS3 Cabrio را از سایر خودروها متمایز می‌کند. به جرأت می‌توان گفت این خودرو جمع و جور در جاده چندان قوی نیست، با این حال از سواری نرم و راحتی برخوردار است. در کابین داخلی، کیفیت و ارگونومی فرانسوی به چشم می‌خورد. کلیدها و دسته‌ها پشت غربیلک فرمان مخفی شده‌اند، دکمه‌‌های D-Pad و سایر دکمه‌های مربوط به سیستم صوتی نیز بیش از حد حال و هوای فرانسوی دارند. صندلی‌های چرمی راحت هستند ولی زیاد از کمر سرنشینان حمایت نمی‌کنند. تکیه‌گاه دست که به راحتی می‌افزاید نیز کمی دور از دسترس قرار گرفته است.

بررسی سیتروئن DS3 Cabrio مدل 2015

صندلی‌های عقب بیشتر برای کودکان مناسب است و اوقات بسیار خوشی روی آن‌ها خواهند داشت. این صندلی‌ها برای افراد بزرگسال به خصوص در سفرهای طولانی مناسب نیستند. محفظه‌های بار داخل کابین به اندازه کافی نیستند. البته زیر سیستم صوتی محفظه‌ای مخصوص تلفن همراه قرار دارد ولی جا لیوانی‌ها برای جا دادن یک فنجان قهوه زیاد مناسب نیستند. صفحه نمایشگر از وضوح بالایی برخوردار است و امکانات زیادی دارد (GPS، بلوتوث، تنظیم موج رادیو، کامپیوتر سفری و غیره). اتصال سیستم صوتی و تلفن همراه به راحتی صورت می‌گیرد ولی استفاده از دکمه‌ها و دسته‌های کنترلی آن قدرها که انتظار می‌رود آسان نیست. به هر حال، وقتی به یاد بیاورید داخل یک سیتروئن نشسته‌اید، ارگونومی فوق‌العاده‌ای انتظار نخواهید داشت.

بررسی سیتروئن DS3 Cabrio مدل 2015 بررسی سیتروئن DS3 Cabrio مدل 2015
بررسی سیتروئن DS3 Cabrio مدل 2015 بررسی سیتروئن DS3 Cabrio مدل 2015
بررسی سیتروئن DS3 Cabrio مدل 2015 بررسی سیتروئن DS3 Cabrio مدل 2015

در داخل کابین تزئینات زیادی به چشم می‌خورند که به کمپانی سیتروئن کمک می‌کنند حس کیفیت و شیک بودن را القاء کند. سیتروئن DS3 Cabrio در حال حاضر فقط با گیربکس شش سرعته دستی به بازار عرضه می‌شود که بسیاری از خریداران را نا امید خواهد کرد ولی افرادی زیادی هم هستند که به تعویض دنده دستی علاقه‌ دارند چون گشت و گذار با این خودرو شهری اروپایی را به امری بسیار لذت‌بخش تبدیل می‌کند. تأمین نیروی پیشران این خودرو کوچک و جمع و جور بر عهده یک موتور 1.6 لیتری مجهز به توربوشارژر است که می‌تواند 164 اسب‌بخار نیرو و 240 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

بررسی سیتروئن DS3 Cabrio مدل 2015

میزان مصرف سوخت این موتور بسیار کم است و بنا به ادعای کمپانی سازنده، در سیکل ترکیبی به 5.6 لیتر در هر 100 کیلومتر می‌رسد. سیتروئن DS3 Cabrio مدل 2015 خودرو بسیار خوش‌دستی است. کلاچ بالا می‌گیرد و تعویض دنده‌ها به نرمی انجام می‌شوند. فرمان نیز بسیار سبک است و شعاع چرخش مناسبی دارد، همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا یان خودرو را برای رانندگی و گشت و گذار در شهر بسیار مناسب کنند. ترمز اضطراری خود-فعال (AEB) جزو تجهیزات استاندارد این خودرو است و در سرعت‌های بالای 31 کیلومتر بر ساعت فعال می‌شود و گاهی اوقات هنگام عبور از ترافیک خوب عمل نمی‌کند و خودروهای پشتی را به دردسر می‌اندازد.

بررسی سیتروئن DS3 Cabrio مدل 2015

این سیتروئن کوچک قادر است شتاب و گشتاور زیادی در اختیارتان قرار بدهد که هنگام عبور از پیچ و خم‌ها خودش را بیشتر نشان می‌دهد. سواری قدری خشک است ولی آزاردهنده نیست. سیتروئن DS3 Cabrio علاوه بر این که حسی اسپرت دارد، بسیار نرم و راحت است. وقتی با این خودرو از شهر خارج و وارد بزرگراه بشوید، ماجرا عوض می‌شود و خشکی آن به جز در جاده‌ای ناهموار محسوس نیست. ترمزها نیز بسیار خوب عمل می‌کنند و این سیتروئن 1,165 کیلوگرمی را به راحتی متوقف می‌کنند، با این حال اگر سرعت را قدری بالا ببرید، سیستم تعلیق به شما یادآوری می‌کند که بهتر است سرعت را پایین بیاورید.

بررسی سیتروئن DS3 Cabrio مدل 2015

سقف تاشوی برقی در دو مرحله باز می‌شود. در مرحله اول سقف پارچه‌ای جمع می‌شود و در مرحله دوم شیسه عقب و سقف پارچه‌ای داخل صندوق عقب فرو می‌روند. جمع کردن سقف صدای داخل کابین را بالا می‌برد ولی سرنشینان می‌تواننداز هوای آزاد لذت ببرند. همانطور که می‌دانید فضای بار برای یک هاچ‌بک کوچک شهری از اهمیت زیادی برخوردار نیست با این حال فضای بار سیتروئن DS3 Cabrio حدود 245 لیتر است که وقتی صندلی‌ها خوابانده بشوند به 980 لیتر افزایش پیدا می‌کند که برای جا دادن اشیاء کوچک و کیسه‌های خرید کفایت می‌کند. در مجموع می‌توان گفت سیتروئن DS3 Cabrio مدل 2015 یک خودرو شهری کوچک و بسیار شیک است. البته ممکن است کمی گران به نظر برسد ولی از رقبایی مانند Abarth 595 کوپه یا مینی کوپر کوپه قیمت کمتری دارد.

بررسی سیتروئن DS3 Cabrio مدل 2015


منبع

CarAdvice

برچسب : سیتروئن , سیتروئن DS3 Cabrio






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

1 نظر

خشی
2

این نوه نتیجه ژیانه ، سقفش هم مثل ژیان تا میشه
05:18  1394/03/18
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ممم : این مدیر کل بی پدر سایپا ،یک اطلاعیه نمیزنه که مشخص کنه کی تحویل میدهند ،فقط آن موقع که پول میخواند برای ثبت نام در دو سه روز پول مردم را می‌گیرد. حالا باید بدوی تا جونمان در آید. کجای دنیا اینطوری خودرو می‌فروشند. عذر میخوام از همه ( تا ابلح در جهان مفلس در نمیماند).
محمد : سلام کسی تونست ثبت نام کنه ؟ پنج نفر امتحان کردیم هیچکدوم موفق به ثبت نام نشدیم از ساعت 10,,تا 3 بعد از ظهر
علیرضا ترک زاده : سلام من امروزتماس گرفتم گفتن تاراوی ۴دارن نیمه دوم اسفندوفاکتورمیکنن
ساینا دوگانه اسفندی : باید از دست سایپت شکایت کرد
عمار : منم تابستان ۱۴۰۳ هستم ولی هنوز خبری نشده
محمد : سایپا برای عرضه خوب پشت سرهم پشت سرهم پیام میده برای عرضه خودروهای، اما وقتی پول مردم بیچاره گرفت دیگه جواب گو نیست . ببنید صبح تا حالا چندتا پیام آمده که عرضه خودرو تا دوروز دیگر تمدید شو ،چون میخواد پول بگیرد.
سجاد اس تری مشکی : این اس تری چرا فاکتور نمیشه خسته شدیم دیگه
عباس - تهران - اس تری سفید : سلام خدمت عزیزان واریز وجه: ۱۴۰۲/۰۸/۱۳ تأیید سیستمی مدارک: ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ شاسی: ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ امروز مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ با شماره تماس ۰۲۱۴۴۹۸۷۰۱۸ از اداره تحویل تماس گرفتن و گفتن شنبه ساعت ۱۴ برای تحویل مراجعه کنم. انشاألله زودتر همتون به خودروهاتون برسید. حق نگهدار همتون
تاراv4 : والا اینها غیراز دروغ گفتن دیگه چیزی بلد نیستن بگن ....منم ۲۱ اسفند تحویل بوده هنوز فاکتور نشده دو روز قبل زنگ زدم گفت نیمه دوم داره فاکتور میشه
اس فایو : از وقتی شاسی میشه چند روز بعد بیمه و پلاک‌میشه کسی میدونه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
مصطفی : سلام عزیزانی که ماشین تحویل گرفتن رینگ زاپاس برا شما هم معمولی هست یا اسپورت؟
ساینا تک : سخا چه تاریخی بود
دنا پلاس اتومات اپشنال : سلام دوستان دنا پلاس اپشنال تحویل خرداد هستم فعلا هیچ خبری نیست
طاها : واسه چه ماشینی گفت آخر خرداد به ترتیب اولین نفرات میدیم؟؟؟
میثم حسینی : 6 روز
علی ام : سلام.لیزینگ شما چه بانکی هست؟ کارت سوخت را خودمون باید درخواست بدیم؟ اول باید وام را واریز کنن بعد فاکتور میشه یا اول باید فاکتور بشه تا وام را واریز کنن؟
سود تاخىر : در مورد سود تاخیر حدود یک ماهو نیم تا دو ماه بعد از تحویل گرفتن ماشینت اس ام اس میاد میرى نمایندگیت فیش میده میبرى بانک پولو میریزى به حساب تمام
سجاد : دوستان خبری از اولویت پاییز 403 نیست ؟کی باید واریز کنیم
نجفی : دوستان سلام ببخشید این پراید وانت ها ضبط دارن یاندارن؟
ساینا 85 گانه واریز 11بهمن : سخا رو 11 بهمن تحویل دادم برادر