خانه
قیمت خودرو
لیزینگ خودرو
اجاره خودرو
اطلاعات خودرو
سواری
شرکت های داخلی :
آسان موتور
اطلس خودرو
ایران خودرو
ایرتویا
پارس خودرو
پرشیا خودرو
دیارخودرو
رامک خودرو
سایپا
ستاره ایران
کرمان خودرو
کرمان موتور
گروه بهمن
مدیران خودرو
شرکت های بیشتر
شرکت های خارجی :
ام جی
آئودی
بی ام و
پژو
تویوتا
دوج
رنو
شورولت
کیا
لکسوس
لیفان
مرسدس بنز
نیسان
هیوندای
شرکت های بیشتر
کامیون
آریا دیزل
آمیکو
ایران خودرو دیزل
بهمن دیزل
خودرو کویر (BMC)
خودروسازان دیزلی آذربایجان
رایان دیزل ایران
زامیاد
سایپا دیزل
سپهر دیزل کاوه (Hyundai)
کاریزان خودرو(KAVIAN)
ماموت دیزل
CAT
اسکانیا
ایویکو
بنز
داف
رنو
مان
ولوو
یو دی
وانت
ایران خودرو
ایرتویا
بهمن خودرو
دیار خودرو
زامیاد
سایپا
ایسوزو
تویوتا
جی ام سی
دوج
رام
سوزوکی
شورولت
فورد
فولکس
کادیلاک
نیسان
هوندا
موتور
ایران دوچرخ
تک تاز موتور
تلاش
آپریلیا
بی ام و
دوکاتی
سوزوکی
کاوازاکی
هارلی دیویدسون
هوندا
یاماها
اتوبوس
ایران خودرو دیزل
رانیران
زامیاد
سپهر دیزل کاوه (Hyundai)
عقاب افشان
اسکانیا
بنز
فورد
مان
میتسوبیشی
هایر
آگهی خودرو
سواری
کامیون
وانت
موتور
اتوبوس
خدمات خودرو
نمایندگی مجاز
آرتاتاک موتور
آریا دیزل
آرین موتور پویا
آسان موتور
اطلس خودرو
آمیکو
ایران خودرو
ایرتویا
پارس خودرو
پرستوی آبی
پرشیا خودرو
جیلران موتور
دیار خودرو
رامک خودرو
سایپا
سایپا دیزل
ستاره ایران
کرمان خودرو
گروه بهمن
گریت وال (ولیکس)
مدیا موتور
مدیران خودرو
معین موتور
جایگاه سوخت
CNG
اخبار خودرو
لیزینگ
قیمت و لیزینگ
داخلی
مسابقات داخلی
فنآوری
سوپر ماشین
کانسپت
کلاسیک
کلیپ تبلیغاتی
موتورسیکلت
عمومی
رسمی
تیونینگ
اتومبیلرانی
مسابقه هفته
سایت
آگهی
مقالات خودرو
فنی
بررسی و مقایسه
پادکست
خودروی سنگین
موتورسیکلت
سوپر ماشین
کلاسیک
خودروهای سبز
خودروهای آینده
فنآوری
اپلیکیشن
اتومبیلرانی
عمومی
مصور
برترینها
مسیریابی
اخبار خودرو
:
داخلی
:
الزام عرضهکنندگان خودرو به نظرسنجی از مشتریان
1394/09/04
15:00
الزام عرضهکنندگان خودرو به نظرسنجی از مشتریان
با اجرایی شدن یک قانون جدید، خودروسازان و واردکنندگان خودرو ملزم به نظرسنجی از مشتریان و اصلاح عملکرد بر این اساس خواهند بود.
به گزارش خبرنگار ایسنا، ارزیابیهای صورت گرفته بیانگر نارضایتی مشتریان ایرانی از عملکرد نمایندگیهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در کشور بهویژه به دلیل "کیفیت پایین خدمات و تعمیرات" است.
براساس اینارزیابی، "کمبود یا نبود قطعات یدکی"، "کیفیت پایین خدمات و تعمیرات" و "دریافت هزینه بالا برای خدمات و قطعات" از مهمترین دلایل نارضایتی مصرفکنندگان ایرانی از خدمات شرکتهای خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو بوده است.
این موضوع در تدوین اصلاحیه آییننامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان خودرو مورد توجه قرار گرفته بهگونهای که براساس یکی از بندهای پیشبینی شده در این قانون، خودروسازان و واردکنندگان خودرو موظف به نظرسنجی از مشتریان در شبکه نمایندگیهای خدمات پس از فروش خود شدهاند.
در این زمینه در ماده 61 این قانون قید شده است:" عرضهکننده خودرو موظف است نظام نظرسنجی از مراجعین کلیه نمایندگیهای مجاز را تحت نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت (دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه) و در بازههای زمانی به اجرا درآورد و براساس نتایج حاصله اقدامات اصلاحی موثر را اعمال کند".
اصلاحیه آییننامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان خودرو اخیرا در کمیسیون زیربنایی دولت به تصویب رسیده است. این قانون پس از ابلاغ از سوی معاون اول رییسجمهوری، اجرایی خواهد شد.
حرفهای های صنعت خودرو کانال وانکار را از دست نمیدهند.
منبع
ایسنا
برچسب :
خودرو
,
خرید و فروش خودرو
,
نظر سنجی
مرتب سازی :
محبوبترین
تاریخ صعودی
تاریخ نزولی
نظرات کاربردی
همه نظرات
7 نظر
عباس
3
دوستان همه این مثلا قانونها مال کشورهای کافر هست نه ایران مسلمان من از عید امسال تا الان هر ماه دو بار واسه رفع عیب این لگنی رو که مجبور بودم بخاطر شغلم بخرم به نمایندگی میرم چند روز پیش رفتم و با مسول فنی اون نمایندگی در گیر شدم و کارم به مرکز استان کشید میدونید چی بهم گفتن میگن با این پولی که دادی انتظار بیشتر از این نباید داشته باشی واقعا حرف خندداری زدن یعنی من چه۳۰میلیون بدیم چه۴۰حتی بالاترم پول بدین کیفیت همین هست حالا ایا این قانون مذهک می خواد چکار کنه با این گفتارشون ؟هر چی پول بدی همینه یعنی قانون کشکی ههههه سازمان حقوق مصرف کننده کالای ایرانی بخرید :-):-):-X
22:42 1394/09/04
پاسخ دادن
کاوه
4
سلام به مدیر محترم سایت
و چندتا انتقاد، اینکه مدتی هست خیلی ضعیف دارین کار میکنین و بیشتر خبرهاتون حول محور قیمت خودروهای داخلی و وام و غیره شده
قبلا هر روز چندین بار به سایت شما سر میزدم ولی حقیقتا دیگه هر بار که به سایتتون سرمیزنم میدونم که خبر یا مقاله جدیدی ندارید
18:18 1394/09/04
پاسخ دادن
حسینی
3
اتفاقا چند روز پیشا منم همین انتقاد رو کردم ولی گفتند که دارند تغییرات بنیادی درون سایتشون انجام میدن و عذر خواهی کردن
18:20 1394/09/04
امیر
7
این حرکت خوبی هست ولی فکر میکنید اگر اگر هم نظرسنجی کنند آمار درست منتشر میکنند. اینا توی سند سازی استاد شدند. هیچ آبرو و اعتباری پیش مردم ندارند این خودروسازها
15:25 1394/09/04
پاسخ دادن
کاربر: نوید جهرمی
4
دقیقاً منم همینطور فک میکردم.
معلوم نیس نظر سنجی رو چطور انجام بدن و چطور منتشر کنن.
بعدش هم ب قول مجتبی اصلا معلوم نیست ب قانونش عمل کنن.
کلن ی چیز فرمالیتس. مثل همون حق جریمه خواب خودرو تو تعمیرگاه.
16:13 1394/09/04
کاربر: mojtaba .a
4
مهمترین قانون که تا حالا بوده همین که باید پول خواب ماشین تو تعمیر گاهرو بیشتر از 2روز بدن چند سال هست تصویب شده شما تا حالا کجا دیدی اجرا بشه کی به اینا گیر داد که چرا اجرا نکردین این چه حرفیه اصلا قانوننه بدرد نخوره اجرا نمیشه که بخوان اینا الکی گزارش کنند
18:27 1394/09/04
کاربر: mojtaba .a
5
چنتا قانون بگم تو کشور هست و بوده و خواخد بود که تصویب شده ولی کسی اجرا نمیکنه و از اونور هم کسی نظارتی نداره که قوانیین اجرا بشن
15:07 1394/09/04
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1
ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام
پاسخ به :
نظر شما
نظر شما با موفقیت ارسال شد.
مقالات برتر
هفته
|
ماه
|
سال
پربحث ترین خودروی
هفته
|
ماه
|
سال
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
شاهین اتومات هفته ۴ اسفند ۴۰۳ ، ۲۹۰ واریز
16 نظر
محمد-::::::::
7 نظر
bacx3 Azar17
6 نظر
اطلاعات خودرو
توحید ارومیه
264 نظر
پارسا.
58 نظر
7Mosi
20 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
مهدی لات
: دادا کی ناراحتت کرده بگو میزنم پارش میکنم
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
عزتی
: من میگم یک کار کنیم، بریم قطعات رو از کرمان موتور بگیریم نقشه وصل قطعات هم بگیریم خلاصه که هرچی که لازمه ، بعد بیاریم تو حیاط خونه ای یا جای دیگه ای بشینیم چند نفری کنار هم دیگه قطعات رو وصل کنیم و تمام چون اینجوری واقعا سریع تر پیش میره نهایت یک هفته ای جمع میشه
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
مهدی صدرا
: با درود و عرض ادب دوستان ، لطفا ، خواهش می کنم رعایت بفرمایید ، بگذارید گروه به رسالت خودش برگرده. ممنونم
علت تاخیر در تحویل خودرو اعلام شد
تارانتینو
: سلام برادر درسته محکم بشین که حالا حالا باید بچرخه
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
تتلو
: دادا بی ام وه وارد نمیکنن که ترخیص نشه x5 دیگه
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
امید a5
: شرکت هیچ کاریش رو اصول و حساب کتاب نیست رفیقم نوشته همزمان با من مرداد پارسال خودرو a5 تحویلم گرفت از من شاسی شد ایا کسی از بچهای مرداد کسی هست تحویل گرفته باشه
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
سعید
: آقا شهاب کجا زندگی میکنین کدوم باشگاه میرین ساعت چند میرین و لطفا مشخصات ظاهری مثل سن رو هم بفرمایید تا پیداتون کنم و رفاقت شروع بشه
بررسی خودرو جدید شاهین پلاس اتوماتیک
سروش
: فکر کنم تاریخ اخذ تاییدیه سخا ملاک هستش
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
راننده اسکانیا
: آقا بهنام جی فور تهران سلام و عرض ادب از درب عقب جی فور آقا من مشقامو نوشتم ، آخرین باری که نوشتم مال ۴ ۵ سال پیش بود آلان یازده تجربیم و سال بعد کنکور دارم ، از الان اگه درست درس بخونم رشته خوب قبول میشم ؟ کاملاً جدی
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
J7 دی
: سلام. من ۵ دی ثبت نام کردم تحویل اردیبهشت که امروز شاسی شد . البته ۹۰ میلیون تومن هم چک برای افزایش قیمت دادم.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رانا LX
حسن
: افزایش شدید قیمت به زودی
رانا LX
هوشمند
: دیون دولتی ربطی به قیمت ماشین نداره و برای دولت هستش و تا قبل زمانی که ماشین رو تحویل بگیرید میتونن ازتون بگیرن و میگیرن خیالت راحت
MVM 550 اتومات
سعید
: من داخل ماشین بودم دیدم اریزو 6 بودن
رانا LX
نوربخش
: طبق اطلاعات واصله افزایش شدید محصولات داخلی در راه هستش حدود 30 الی 40 درصد
رانا LX
حسین
: خدارحم کنه 40 درصد افزایش قیمت؟
رانا LX
هاجر
: منتظر فاکتور جدید افزایش قیمت دیون دولتی باشید
رانا LX
حمید تحویل مرداد
: دوست گرامی چرا اطلاعات نادرست می دهید هرکس تکمیل وجه کند دیگر افزایش بهش نمی خورد
رانا LX
یزدان
: دیون دولتی رو میگیرن حدود 10 درصد قیمت ماشینه تا ندید بهتون تحویل نمیدن
رانا LX
سورنا
: افزایش قیمت دیون دولتی رو طبق قانون تا زمانی که ماشین رو تحویل نگرفتید میتونن از مصرف کننده بگیرن حتی اگه کامل داده باشید
رانا LX
دیون
: دیون دولتی تا زمانی که ماشین رو تحویل بگیرید شامل میشه