خانه
قیمت خودرو
لیزینگ خودرو
اجاره خودرو
اطلاعات خودرو
سواری
شرکت های داخلی :
آسان موتور
اطلس خودرو
ایران خودرو
ایرتویا
پارس خودرو
پرشیا خودرو
دیارخودرو
رامک خودرو
سایپا
ستاره ایران
کرمان خودرو
کرمان موتور
گروه بهمن
مدیران خودرو
شرکت های بیشتر
شرکت های خارجی :
ام جی
آئودی
بی ام و
پژو
تویوتا
دوج
رنو
شورولت
کیا
لکسوس
لیفان
مرسدس بنز
نیسان
هیوندای
شرکت های بیشتر
کامیون
آریا دیزل
آمیکو
ایران خودرو دیزل
بهمن دیزل
خودرو کویر (BMC)
خودروسازان دیزلی آذربایجان
رایان دیزل ایران
زامیاد
سایپا دیزل
سپهر دیزل کاوه (Hyundai)
کاریزان خودرو(KAVIAN)
ماموت دیزل
CAT
اسکانیا
ایویکو
بنز
داف
رنو
مان
ولوو
یو دی
وانت
ایران خودرو
ایرتویا
بهمن خودرو
دیار خودرو
زامیاد
سایپا
ایسوزو
تویوتا
جی ام سی
دوج
رام
سوزوکی
شورولت
فورد
فولکس
کادیلاک
نیسان
هوندا
موتور
ایران دوچرخ
تک تاز موتور
تلاش
آپریلیا
بی ام و
دوکاتی
سوزوکی
کاوازاکی
هارلی دیویدسون
هوندا
یاماها
اتوبوس
ایران خودرو دیزل
رانیران
زامیاد
سپهر دیزل کاوه (Hyundai)
عقاب افشان
اسکانیا
بنز
فورد
مان
میتسوبیشی
هایر
آگهی خودرو
سواری
کامیون
وانت
موتور
اتوبوس
خدمات خودرو
نمایندگی مجاز
آرتاتاک موتور
آریا دیزل
آرین موتور پویا
آسان موتور
اطلس خودرو
آمیکو
ایران خودرو
ایرتویا
پارس خودرو
پرستوی آبی
پرشیا خودرو
جیلران موتور
دیار خودرو
رامک خودرو
سایپا
سایپا دیزل
ستاره ایران
کرمان خودرو
گروه بهمن
گریت وال (ولیکس)
مدیا موتور
مدیران خودرو
معین موتور
جایگاه سوخت
CNG
اخبار خودرو
لیزینگ
قیمت و لیزینگ
داخلی
مسابقات داخلی
فنآوری
سوپر ماشین
کانسپت
کلاسیک
کلیپ تبلیغاتی
موتورسیکلت
عمومی
رسمی
تیونینگ
اتومبیلرانی
مسابقه هفته
سایت
آگهی
مقالات خودرو
فنی
بررسی و مقایسه
پادکست
خودروی سنگین
موتورسیکلت
سوپر ماشین
کلاسیک
خودروهای سبز
خودروهای آینده
فنآوری
اپلیکیشن
اتومبیلرانی
عمومی
مصور
برترینها
مسیریابی
اخبار خودرو
:
داخلی
:
الزام عرضهکنندگان خودرو به نظرسنجی از مشتریان
1394/09/04
15:00
الزام عرضهکنندگان خودرو به نظرسنجی از مشتریان
با اجرایی شدن یک قانون جدید، خودروسازان و واردکنندگان خودرو ملزم به نظرسنجی از مشتریان و اصلاح عملکرد بر این اساس خواهند بود.
به گزارش خبرنگار ایسنا، ارزیابیهای صورت گرفته بیانگر نارضایتی مشتریان ایرانی از عملکرد نمایندگیهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در کشور بهویژه به دلیل "کیفیت پایین خدمات و تعمیرات" است.
براساس اینارزیابی، "کمبود یا نبود قطعات یدکی"، "کیفیت پایین خدمات و تعمیرات" و "دریافت هزینه بالا برای خدمات و قطعات" از مهمترین دلایل نارضایتی مصرفکنندگان ایرانی از خدمات شرکتهای خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو بوده است.
این موضوع در تدوین اصلاحیه آییننامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان خودرو مورد توجه قرار گرفته بهگونهای که براساس یکی از بندهای پیشبینی شده در این قانون، خودروسازان و واردکنندگان خودرو موظف به نظرسنجی از مشتریان در شبکه نمایندگیهای خدمات پس از فروش خود شدهاند.
در این زمینه در ماده 61 این قانون قید شده است:" عرضهکننده خودرو موظف است نظام نظرسنجی از مراجعین کلیه نمایندگیهای مجاز را تحت نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت (دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه) و در بازههای زمانی به اجرا درآورد و براساس نتایج حاصله اقدامات اصلاحی موثر را اعمال کند".
اصلاحیه آییننامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان خودرو اخیرا در کمیسیون زیربنایی دولت به تصویب رسیده است. این قانون پس از ابلاغ از سوی معاون اول رییسجمهوری، اجرایی خواهد شد.
حرفهای های صنعت خودرو کانال وانکار را از دست نمیدهند.
منبع
ایسنا
برچسب :
خودرو
,
خرید و فروش خودرو
,
نظر سنجی
مرتب سازی :
محبوبترین
تاریخ صعودی
تاریخ نزولی
نظرات کاربردی
همه نظرات
>
8 نظر
جمال
0
دوستان دقت کنید این خبر از اول تا اخر دروغ میباشد و همه میدانیم . حال اگر فردی بدنبال پاسخی برای این خبر دروغ باشد فکر نمیکنید خود فرد دارای مشکل است .
10:45 1394/09/05
پاسخ دادن
عباس
3
دوستان همه این مثلا قانونها مال کشورهای کافر هست نه ایران مسلمان من از عید امسال تا الان هر ماه دو بار واسه رفع عیب این لگنی رو که مجبور بودم بخاطر شغلم بخرم به نمایندگی میرم چند روز پیش رفتم و با مسول فنی اون نمایندگی در گیر شدم و کارم به مرکز استان کشید میدونید چی بهم گفتن میگن با این پولی که دادی انتظار بیشتر از این نباید داشته باشی واقعا حرف خندداری زدن یعنی من چه۳۰میلیون بدیم چه۴۰حتی بالاترم پول بدین کیفیت همین هست حالا ایا این قانون مذهک می خواد چکار کنه با این گفتارشون ؟هر چی پول بدی همینه یعنی قانون کشکی ههههه سازمان حقوق مصرف کننده کالای ایرانی بخرید :-):-):-X
22:42 1394/09/04
پاسخ دادن
کاوه
4
سلام به مدیر محترم سایت
و چندتا انتقاد، اینکه مدتی هست خیلی ضعیف دارین کار میکنین و بیشتر خبرهاتون حول محور قیمت خودروهای داخلی و وام و غیره شده
قبلا هر روز چندین بار به سایت شما سر میزدم ولی حقیقتا دیگه هر بار که به سایتتون سرمیزنم میدونم که خبر یا مقاله جدیدی ندارید
18:18 1394/09/04
پاسخ دادن
حسینی
3
اتفاقا چند روز پیشا منم همین انتقاد رو کردم ولی گفتند که دارند تغییرات بنیادی درون سایتشون انجام میدن و عذر خواهی کردن
18:20 1394/09/04
امیر
7
این حرکت خوبی هست ولی فکر میکنید اگر اگر هم نظرسنجی کنند آمار درست منتشر میکنند. اینا توی سند سازی استاد شدند. هیچ آبرو و اعتباری پیش مردم ندارند این خودروسازها
15:25 1394/09/04
پاسخ دادن
کاربر: نوید جهرمی
4
دقیقاً منم همینطور فک میکردم.
معلوم نیس نظر سنجی رو چطور انجام بدن و چطور منتشر کنن.
بعدش هم ب قول مجتبی اصلا معلوم نیست ب قانونش عمل کنن.
کلن ی چیز فرمالیتس. مثل همون حق جریمه خواب خودرو تو تعمیرگاه.
16:13 1394/09/04
کاربر: mojtaba .a
4
مهمترین قانون که تا حالا بوده همین که باید پول خواب ماشین تو تعمیر گاهرو بیشتر از 2روز بدن چند سال هست تصویب شده شما تا حالا کجا دیدی اجرا بشه کی به اینا گیر داد که چرا اجرا نکردین این چه حرفیه اصلا قانوننه بدرد نخوره اجرا نمیشه که بخوان اینا الکی گزارش کنند
18:27 1394/09/04
کاربر: mojtaba .a
5
چنتا قانون بگم تو کشور هست و بوده و خواخد بود که تصویب شده ولی کسی اجرا نمیکنه و از اونور هم کسی نظارتی نداره که قوانیین اجرا بشن
15:07 1394/09/04
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1
ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام
پاسخ به :
نظر شما
نظر شما با موفقیت ارسال شد.
مقالات برتر
هفته
|
ماه
|
سال
پربحث ترین خودروی
هفته
|
ماه
|
سال
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
Soshyan
11 نظر
فراخوان پاییز تحویل بهمن
5 نظر
توحید ارومیه
2 نظر
اطلاعات خودرو
هادی (دنا شش دنده دستی تحویل 8 آبان)
16 نظر
دنا پلاس دستی تبدیل به ef7p.. بختیاری باغملک
14 نظر
سیدسهیل
12 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
آب پاکی روی دست متقاضیان شاهین دنده ای
اکبری
: سلام دوست عزیز درسته همه ما منتظر شاهینیم ولی آلان از بهار دیگه پیامک برای واریز شاهین نیومده چطور شما ماشین زیر پاتو و طلاهای خانومت رو فروختی. اینا صد درصد بازم اتومات یا جایگزین میفرستن
آب پاکی روی دست متقاضیان شاهین دنده ای
جواد
: خضریان افزود: برخی مردم از صبح امروز با ارسال مدارکی اثباتی عنوان کردهاند که اولویت دریافت خودرو در بهار و تابستان ١۴٠٣ بودهاند، اما هنوز پیامک واریز وجه برای آنها ارسال نشده است، گویا با این وضعیت غش در معامله صورت گرفته است و خودروسازان برای اینکه قیمت خودروها را در پاییز افزایش دهند، از ارسال پیامک واریز وجه و تحویل خودرو خودداری میکردند. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه باید ابلاغیه افزایش قیمت خودرو ابطال شود، گفت: باید دولت و وزارت صمت پیگیری کند تا تمام افرادی که اولویت دریافت خودرو تا پاییز ١۴٠٣ بودهاند، با همان قیمت قبلی کارخانه خودروی خود را دریافت کنند.
خودرو اطلس چقدر ارزش خرید دارد؟
محمد
: پس چرا ما فاکتور نشدیم ماهم ۳۰ مردادیم. کدوم شهری شما پرداخت اولیت برج چند بوده
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
۱۷ اردیبهشت j4
: دوستان من ۲ آبان پلاک شدم ، هنوز تحویل ندادن ، بقیه هم مثل من هستند یا زیادی طول کشیده؟؟؟
آب پاکی روی دست متقاضیان شاهین دنده ای
علی
: اینا فقط فکر منفعت خودشونن از مردم نبودن و نیستند براشون هم مهم نیست و نبوده ک ۲سال مردم منتظر گذاشتند من اشتباه کردی ۲سال منتظر حلبییییییییی موندم.
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
J4سفید
: سلام 17برج دو ثبت نام کردیم 60روز کاری تحویل هنوز که خبری نیست
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
T8 شلال
: ۲ابان شاسی خورد یکماه بعد تحویل
فروش خودروهای وارداتی با تحویل 3 ماهه (بهمن 1402)
چانگان cs55
: سلام سارا خانم من زنگ نمایندگی ک انتخاب کرده بودم زدم بهم اینو گفت
آب پاکی روی دست متقاضیان شاهین دنده ای
عابدی
: سایپای عزیز من همه زندگیم رو فروختم فرش زیر پامو مبل و آینه کنار تختم رو و هالوژن های اتاق خوابمو و لباسهای رو و زیرم رو فروختم تا بتونم شاهین ثبت نام کنم. چه بلایی بود سر زندگی ما آوردی آخه؟ انصاف نیست. به شدت من به ۳۳۰ میلیون تومن سود نیاز داشتم ۲۵۰ سود به درد من نمی خوره
خودرو اطلس چقدر ارزش خرید دارد؟
اطلسg
: آقا من واقعا فاز بعضیاتون نمیدونم داخل پیج خود سایپا زده نصفش حساب میشه باز میای میپرسی کلش یا ن خوشت میاد بیشتر بره تو..مون
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ساینا
کامیار
: تقریبا 10روز فرصت دارید واسه تکمیل وجه .30روز بعد از تکمیل وجه موعد تحویله ماشینه
ساینا
ساینا شهریور
: سلام 30روز
سایپا کوییک
الهام
: منم کوییک اتومات سامانه یکپارچه تحویل پاییز 403 هستم اصلا خبری نیست و ماشینای جایگزین پیشنهاد میشه هر بار. تماس گرفتم با سایپا گفتن دیگه تولید نداریم باید ماشین دیگه بردارید ولی من فعلا منتظر هستم
ساینا
محمد رحیمی
: سلام پذیرش 24شهریور فاکتور شد برام
سايپا کارا 151 TL
پراید
: سلام نه تا پیام نیاد بهت تحویل نمی دن
ساینا
رسول
: سلام 24شهریورهادارن فاکتورمیشن 90روزها
دنا 1.7
جعفر
: منم مثل شمام خبری شد به من هم خبر بده ممنونم.دناشش دنده پیش فروش سفیدم
دنا 1.7
جعفر
: سلام شرمنده برادر پیش فروش دنا شش دنده .تحویل دی ماه که تکمیل وجه اواخر آبان کردم.تکمیل پرونده و آماده برای فاکتور تیک سبز رنگ خورده و فقط آماده برای فاکتور میچرخه . به نظر شما خیلی طول میکشه فاکتور شم؟متشکرم
ساینا
بهزاد
: فکر کنم کم کم شروع شد 90روزها دارن فاکتور میشن
دنا 1.7
هادی (دنا شش دنده دستی تحویل 8 آبان)
: شما از کجا این اطلاعات رو داری که مشکل تامین قطعه دارن ؟