امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)8
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)450.2
عرض (سانتی‎‏متر)190.3
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

82446 نظر

کیارش
1

بلاخره ثبت نام ۲۸ مرداد واسه امروز فاکتور شد و شماره بدنه مشخص شد.
15:29  1395/08/05
گزارش
پاسخ دادن
حسین
0

به من گفتن زودتر تحویل میدن و من چون خونمون نزدیک بود زدم حضوری
گزارش
پاسخ دادن
09:20  1403/09/19

کیارش
11

با سلام ،
از اظهار نظرهای مقرضانه کاملاً پیداست طرف یه چیزی شندیده حالا یه حرفی هم می زنه یه جوری می گه گشتاور انگار خط تولید فراری مال ایشونه . عزیز دلم همه محصولات تولیدی ایران خودرو سرو ته یه کرباسن یکی هم مثل من و شما تغیری در دکمه شیشه بالا بر و یا تغیری در رنگ چراغ پشت آمپر می بینیم میگیم حتماً انقلابی در صنعت خودرو سازی کشور صورت گرفته . در حال حاضر با توجه به محصولات تولیدی سمند EF7 انتخاب درستی خواهد بود . شما هم نگران گشتاور و مشکلات این خودرو نباش ( مطمئن باش هزینه تعمیر مشکلات این خودرو از حساب شما کسر نخواهد شد ) اجازه بدین کسانی که این خودرو رو تهیه کردن و دارن استفاده می کنن با هم نظراتشونو به اشتراک بزارن شاید برای دیگران مفید بود .
13:40  1395/08/05
گزارش
پاسخ دادن
مجتبی
0

سلام
من هم سوم واریز داشتم ولی خبری نیست!
گزارش
پاسخ دادن
21:02  1403/09/18

چانگان۵۵
0

سلام به نظر من این دوستان الکی میگن فاکتور شده دارن با روان بقیه بازی میکنن من که همون ساعتای اولیه واریز کردم سخا رو هم همون موقع انجام دادم خبری نیست
گزارش
پاسخ دادن
23:51  1403/09/18

مجتبی
0

بی زحمت مشکل اولویت چندومتون بود؟
گزارش
پاسخ دادن
00:29  1403/09/19

ندل
0

منم واريزي ٣ ام هستم ولي هنوز نه رنگ مشخص شده نه فاكتور شده، جالبه كه انتخاب اولم هم مشكي بود، جسارتاً شما كدوم شهر هستين ؟ يعني ممكنه بعضي از شهرها رو زودتر فاكتور كرده باشن؟؟
گزارش
پاسخ دادن
11:23  1403/09/19

ef7
0

چون تو ef7‌ خریدی پس انتخاب درستیه ؟؟؟؟؟؟؟ زیاد عجله نکن داداش خیلی طول نمیکشه تا ef7 ماشینت ذات معیوبش رو رو کنه
گزارش
پاسخ دادن
14:20  1395/08/05

محسن.
6

ای اف ۷ عالیه من تکسوزشو دارم تو ماشینای تولید داخل حرف نداره ما که خیلی راضی هستیم
گزارش
پاسخ دادن
17:55  1395/08/05

حسن
7

از وقتی سمند ای اف سون خریدم میام این پیج نظرات رو می خونم.شماهم همش گفتی حالا ماشینتون خراب میشه و نمی دونم چی فقط واسه گول زدن خودتون خوبه و از این مدل حرف ها. والا همه ماشینای ایرانی خوب و بد داره برای ما که دوساله خریدیم خوب دراومده و گول هم نخوردیم واگه کسی از ما نظر بخواد دوستانه همه معایب و مزایا رو می گیم. حالا نمی دونم ما این وسط چرا جوش می زنی .خوب ماشین من خوبه ازش تعریف می کنم از شما که چیزی کم نمیشه.پس خودت رو اینقدر سبک نکن
گزارش
پاسخ دادن
19:21  1395/08/05

ef7
0

این cvvt و این حرفا فقط به واسه گول زدن خودت خوبه . هیچ شکی وجود نداره که گشتاور ef7 در دورهای پایین ومیانی ضعف داره
13:06  1395/08/05
گزارش
پاسخ دادن
ef7-cvvt
8

اتفاقا ef7 چون cvvt داره گشتاور خوبی داره اگه این سیستم را نداشت توان و گشتاورش در حده tu5 سقوط میکرد الان تمام خودروسازای معتبر مثل تویوتا و هیوندا از سیستم cvvt روی محصولات تنفس طبیعی استفاده میکنن تا با حجم و مصرف کمتر توان و گشتاور بیشتری تولید بشه البته موتورهای توربو نیازی به این سیستم نداره حتی اگه حجمش ۱ لیتر باشه
گزارش
پاسخ دادن
15:13  1395/08/05

محسن.
5

بدون شک شما هیچی از ماشین نمیدونی که میگی cvvt واسه گول زدنه ای اف ۷ با ۱۶۴۵ سی سی چون این فناوری را داره بازدهه خوبی هم داره همچون دیگر ماشینها مثل لیفان ۶۲۰ که موتورش طراحی ریکاردو انگلیس هس با ۱۸۰۰ سی سی و داشتن همین فناوری ۱۳۵ اسب بخار نیرو تولید میکنه این در حالیست که موتور پژو ۴۰۵ هم ۸ سوپاپه ولی چون ۸ سوپاپ و قدیمی هس با ۱۸۰۰ سی سی تنها ۱۰۰ اسب بخار قدرت داره بیخودی در برابر فناوری های جدید مقاومت الکی نکنید چون به حرفه منو شما نیس هر چی حرص بزنید فایده نداره به زودی از رده خارج میشن و ای اف ۷ هس که ماندگاره.
گزارش
پاسخ دادن
18:01  1395/08/05

علی
0

Cvvt و کلیه سیستم های تنفس طبیعی فقط در دور بالا کارایی و تاثیر دارند . در دور پایین و میانی هیچ کاربردی ندارند . بیشترین تاثیر در دور پایین و میانی رو حجم موتور داره و حجم ناچیز ef7 در مقابل بدنه سنگین سمند واقعا کافی نیست . ضعف گشتاور دور پایین و میانی ef7 یک واقعیت هست که قابل کتمان نیست
گزارش
پاسخ دادن
19:14  1395/08/05

مجید
5

دوست عزیز اصلا ما دوست داریم همش تو سربالایی از پراید هم عقب بمونیم و از 405 و پارس سوارها بخوایم ماشین ما رو بکسل کنند بکشند بالا شما هم هی برای ما بوق بزنی و به ما بخندی.
گزارش
پاسخ دادن
20:07  1395/08/05

نباتعلی
5

ثبت نامی های شهریور هنوز منتظرند
09:12  1395/08/05
گزارش
پاسخ دادن
آكو
2

دوستان عزيز سلام. با توجه به اينكه گفته مي شود كه تمامي اشكالات سمند هاي ef7 بر طرف شده است از دوستاني كه به تازگي اين ماشينو تحويل گرفتن هم بنزيني و هم پايه گاز سوز خواهشمندم كه تجربه و نظر خود را در رابطه با اين ماشين از هر نظر ( موتور، گيربكس، مصرف، شتاب ، كشش، كيفيت قطعات ، داخل ماشين ، كيفيت رانندگي ، صداي اضافه ، معايب، محاسن و هر چيزي كه ممكنه لازم باشه )با جزئيات و به طور كامل بيان كنند تا همه از تجربيات هم استفاده كرده و بهترين انتخاب را انجام دهيم. پيشا پيش از همه دوستان تشكر ميكنم
01:31  1395/08/05
گزارش
پاسخ دادن
آراز
8

در مورد مصرف سوختش تو 1100 تا باید بگم به طور محسوس خیلی کمتر از xu7 مصرف شهریش کمتره. داخل شهر گاز 160 تا 170 تکیلومتر پیمایش داشتم و با بنزین حدود صدی 9.5 داخل شهر و سیکل ترکیبی (اتوبان شهری و ترافیک) حدود 9. هنوز موتور به اون شرایط ایده آلش نرسیده قطعا و به صورت علمی بعد از یکی دوبار تعویض روغن سرویس اولیه و تنظیم موتور به شرایط واقعی دست پیدا میکنه.
گزارش
پاسخ دادن
11:13  1395/08/05

دنا
2

مصرف سوختش فقط و فقط به این دلیل کمتره که گشتاور دور پایین و میانی کمتری داره . مصرف کم شده ولی ماشین دچار ضعف کشش شده
گزارش
پاسخ دادن
11:42  1395/08/05

ef7-vvt
6

نه داداش من اشتباه نکن .دلیل کم مصرف بودن بخاطر اینه که بجای تکنولوژی عصر حجر که در امثال xu7 بکار رفته از تکنولوژی عصر فضا و عصر الکترونیک در ef7 استفاده شده دقیقا مثل موتورهای جدید بنز bmw و تویوتا
گزارش
پاسخ دادن
12:24  1395/08/05

آشغال نخرین
2

من خودم ی ال ایکس XU7 مدل 86 تک دارم.
بعد نه سال الان مصرف شهریش 9.5 و تو جادش 7.5 کمتره
بعد الان خعلی Ef7 خوبه؟
گزارش
پاسخ دادن
13:11  1395/08/05

ef7
0

دقیقا موافقم . ef7 یک موتور بی ارزش و جعلیه که اصلا ارزش خرید نداره و هر کسی هم بخره صاحب اول و آخرش خودشه
گزارش
پاسخ دادن
13:41  1395/08/05

hamid
0

جهت اطلاع و مقایسه دوستان من ef7 مدل 89 دارم مصرف بنزین ترکیبی حدود 7.5 هستش و مصرف گاز داخل شهر با یک کپسول پر 245 کیلومتر و بیرن شهر تو جاده 350 کیلومتر یعنی من از تهران جلو در منزل در پونک تا اول شهر رشت را با یک کپسول میرم حالا شما میتونید با مدلهای جدید مقایسه کنید من هم خیلی دوست دارم بدونم چه تغییراتی پس از این مدت در مدل جدی بوجود آمده
گزارش
پاسخ دادن
13:49  1395/08/05

موتور عطیقه نخرید
6

من یه پارس xu7 مدل ۹۴ دارم توی سایت ایران خودرو مصرفش را زده ۱۳/۸ لیتر اما بصورت رسمی داخل شهر با حساب من نزدیک ۱۵ لیتر مصرف میکنه با توجه به وزن سنگینتر سمند قطعا مصرف شهری سمند بیشتره.به یاری خدا منم تصمیم دارم ef7 بردارم
گزارش
پاسخ دادن
14:16  1395/08/05

علی
3

من پارس سال 93 دارم در شهر با کولر روشن حداکثر 11 لیتر مصرفش هست و در جاده نهایتا 8 لیتر . این 13.8 مربوط به موتور xu7jpk هست پاشش سوخت تک نقطه ای با ecu‌مگنتی مارلی داشت که تا سال 1384 تولید میشد . از این سال به بعد موتورها به xu7jpL3 ارتقا پیدا کرده که پاشش MPFI چند نقطه ای تمام ترتیبی داره . با مصرف 13.8 اصلا نمیشه به استاندارد آلایندگی L3 رسید . اولین سری پرشیا در سال 79 با موتور xu7jpk بود که اولید موتور انژکتوری ایرانخودرو بود . بعدا این موتور به xu7jpL3 ارتقا پیدا کرده که موتور 406 و 306 و سیتروئن زانتیا و xsara و zx هست .
گزارش
پاسخ دادن
14:36  1395/08/05

رضا
5

انژکتور xu7 از نوع پاشش سه نقطه ای بدون زمان بندی الکترونیکی هست پیشرفته ترین انژکتور فعلی متعلق به ef7 و در محله بعد tu5 و k4m .اگه به حرف من شک داری میتونی بری سایت ایران خودرو کامل توضیح داده مقدار مصرف ۱۳/۸ هم داخل سایت ذکر شده در ضمن باجناق بنده پارس سال مدل ۹۳ داره و همیشه از مصرفش شاکیه ظاهرا با ۶۰ لیتر ۴۷۰ کیلومتر به زور راه میره البته بدون کولر
گزارش
پاسخ دادن
14:54  1395/08/05

آراز
2

برعکس اهل گازوندن ماشینم و تا یه مسیر مستقیم پیدا کنم دور موتور رو می رسونم 5500 و 6000 واقعا نرم و بی ناله دور میگیره والبته در مقبلش قدرت و شتاب و سرعت رو هم منتقل میکنه. من متعصب نیستم روش کلی خدائیش تجربه ی جدیدی بود برام. من قبلا پارس سال داشتم و اینقدر باهاش نمیتونستم لذت شتاب و سرعت دو حس کنم هرچند اون بنده خدا رو هم تا کات آف دور میدادم ولی این موتور حس اسپرت تری رو بهم منتقل میکنه. مصرفش هم واقعا راضیم با کپسول 70لیتری حدود 11.5 کیلو می زنم و 160 تا رفتم باهاهش ولی شنیدم در صورت آببندی تا 220 طبق دفترچه بابد بره و سیکل ترکیبی هم زیر 8
به هر حال راضی ام و ان شا لله که همینطور هم باشه. همچنین برای دوستان. اکثرا بنزینی و اونم سوپر می رونمش واقعا عالیه نمی دونم چرا در موردش میخوام حرف بزنم حس خوبی بهم دست میده
واقعا بی تعصب میگم بین این خودروها من نمره 8 از10 رو به سمند ef7 میدم و بعدش به پارس هم 6از 10
گزارش
پاسخ دادن
15:19  1395/08/05

علی. م
2

سلام دوستان. من ۸.۷.۹۵ ثبت نام کردم Ef7 بنزینی تحویل ۳۰ روزه به نظرتون کی تحویل میدن؟!
00:35  1395/08/05
گزارش
پاسخ دادن
t8
0

چند روزه پلاک شده
گزارش
پاسخ دادن
23:27  1403/09/17

t8
0

چند روزه پلاک شده
گزارش
پاسخ دادن
00:01  1403/09/18

t8
0

چند روزه پلاک شده
گزارش
پاسخ دادن
23:21  1403/09/17

فیروزی
0

منهم مثل شما ۱۶ تیر بودم تازه پلاک زرد شده استان فارس هستم
گزارش
پاسخ دادن
10:59  1403/09/19

منوچهر
0

کیفیت بهتر محصولات ایرانخودرو که آرم پژو دارند به علت نظارت شرکت پژو هست در واقع از اعتبار برندشان دفاع میکنند
یکی از آرزوهای شرکت ایرانخودرو نصب موتور ef7 روی یکی از محصولات پزو مثل 405 یا پارس بود که شرکت پژو به هیچ عنوان اجازه این کار را نداد چون واقعا موتور غیر استانداردیه البته نکته قابل تامل اینه که قبلا اجازه نصب موتور پیکان را روی اتاق 405 داده بود
00:27  1395/08/05
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
7

منوچهر جان با سلام چند هفته پیش شرکت فورد گفت موتورef7ک ایران استفاده میکنه یکی از بهترین موتوراییه ک تو دنیا برا خودرو های غیر مسابقه ای ساخته شده.با اطلاعات نظر بدید لطفا
گزارش
پاسخ دادن
01:37  1395/08/05

ايمان //
2

دوست عزيز كيفيت پژو و نظارت فرانسه براي دهه هفتاد تا اوايل هشتاد خورشيديه. اون پژو٤٠٥ كاربراتوري ٢٠٠٠ها. و ٢٠٦ هاي زير مدل ١٣٩٠خوب بودن . الان خريدنشون عذاب العظيمه. چاره اي هم نداريم. به نظرم در حال حاظر كيفيت مونتاژ خانواده سمند ودنا بهتر از بقيه هستش. چون محصول استراتژيك ايران خودروهستش، دقتشون خيلي بيشتره. خلاصه بين بدو بدتر مجبوريم انتخاب كنيم.
گزارش
پاسخ دادن
04:22  1395/08/05

بنده خدا
2

من خودم در مجموعه خودروسازی مشغلوم این نکته رو در نظر داشته باشید که تنها شرکتی که روی تولید محصولاتش در ایرانخودرو و سایپا نظارت داره رنو است و پژو هیچگونه نظارتی نداره و بعد از تشدید تحریم ها که پژو ایران رو ترک کرد حتی یک ریال هم بابت حق لایسنس از سوی طرف ایرانی به پژو داده نشد و محصولات پژو کاملا زیر نظر ایرانخودرو و مطابق سلیقه خودشون تولید شده است
گزارش
پاسخ دادن
10:20  1395/08/05

بنده خدا
3

من خودم در مجموعه خودروسازی مشغلوم این نکته رو در نظر داشته باشید که تنها شرکتی که روی تولید محصولاتش در ایرانخودرو و سایپا نظارت داره رنو است و پژو هیچگونه نظارتی نداره و بعد از تشدید تحریم ها که پژو ایران رو ترک کرد حتی یک ریال هم بابت حق لایسنس از سوی طرف ایرانی به پژو داده نشد و محصولات پژو کاملا زیر نظر ایرانخودرو و مطابق سلیقه خودشون تولید شده است
گزارش
پاسخ دادن
10:25  1395/08/05

علی
2

ef7 مشکلات طراحی کم نداره و زیر فشار هم دوام نمیاره . اگر ازش کار بکشی هزینه وحشتناکی بالا میاره . موتوری نیست که بشه روش حساب کرد . برای همین هم هست که حتی خود امداد خودرو هم ازش استفاده نمیکنه . شاید برای استفاده کم اگر خیلی مراقبش باشی و همیشه روغن و بنزین عالی واسش استفاده کنی بشه روش حساب کرد اما اصلا دوام شرایط سخت رو نداره و به شدت پر هزینه میشه و اگر کارش به تعمیر کشید دیگه تقریبا هیچوقت مثل روز اولش نمیشه
گزارش
پاسخ دادن
11:09  1395/08/05

دلی
0

تقریب بیشتر ماشینا بعد از تعمیر مثل روز اول نمیشن
گزارش
پاسخ دادن
12:55  1395/08/05

مجید
4

آقا منوچهر شما مثل اینکه گندی که شرکت پژو با اجازه ساخت پژو rd زد را یادت رفته ! پیکان عصر حجر با بدنه و آرم پژو.اگه پژو شرکت معتبری بود اجازه این کار را نمیداد
گزارش
پاسخ دادن
14:09  1395/08/05

ef7
0

rd حداقل قابل تعمیر بود . ef7 وقتی که خراب شد که دیگه باید ردش کنی بره و هیچوقت دیگه درست نمیشه . ef7 موتور یک بار مصرفی هست . ضمنا rd هیچوقت ادعایی نداشت و یک ماشین خیلی ارزون بود . اما ef7 اینهمه ادعا داره اما در عمل هیچی نیست
گزارش
پاسخ دادن
14:22  1395/08/05

آراز
0

با این احتساب بریم دوچرخه بخریم که خرج تعمیراتمدن کم بشه
واقعا غیر از این چندتا کلمه هیچ حرف دیگه ای ندارین در جواب دوستان بگین. یا اینکه فقط دوست دارین این مسئله رو هی تکرار کنین تا شاید بتونین ذهنیت منفی خودتون رو اشاعه بدین؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
15:23  1395/08/05

سعید مهاجر
0

داداش مهدی لینکشو بزار بی زحمت که فورد این حرفو زده سنده خوبیه
گزارش
پاسخ دادن
15:52  1395/08/05

حسین
0

13 شهریور ثبت نام تحویل 27/7 بود که تحویل نشد گفتن 15 روز دیگه شاید فاکتور بشه
23:21  1395/08/04
گزارش
پاسخ دادن
کارمانیا
1

با سلام خدمت دوستان عزیز و بزرگوارم
دیروز پیرو وصول پیامک از ایران خودرو مبنی بر واریز وجه دیر کرد خودرو یه سر رفتم نمایندگی وبابت 15 روز تاخیر مبلغ 92000 تومن حواله دادن که از بانک صادرات نقد کردم
در خصوص سرویس اولیه 5000 کیلومتر هم سوال کردم که گفتن هزینه اش پای مشتری هست و شامل آچار کشی و تعویض روغنه و از کیلومتر 10000 به بعد هزینه سرویس ها پای شرکته
انشالله واسه فردا پس فردا میبرم واسه سرویس
20:42  1395/08/04
گزارش
پاسخ دادن
شهریار
0

سلام بر کارمانیا عزیز.
من بابت سود تاخیر که ۳۰ روز بود مبلغ ۳۱۰۰۰۰ بهم دادن.
البته خودم همون اول درخواست پیگیری دادم۰۹۶۴۴۰
ماشین دوگانه اقساطی.
گزارش
پاسخ دادن
10:36  1395/08/05

کیارش
0

سلام؛کسی هست ثبت نام مرداد باشه و هنوز به مرحله صدور فاکتور هم نرسیده باشه؟؟؟؟؟
19:51  1395/08/04
گزارش
پاسخ دادن
جواد
0

11 شهریور ef7 سخنگو هستم.نقد و اقساط. اما هیچ خبری نیست.لطفا اطلاع بدین آقا کیارش و بقیه دوستان تا ببینیم شهریور و مردادی کیا هستن که فعلا منتظرن
گزارش
پاسخ دادن
20:42  1395/08/04

REZA
10

xu7 یک اشغال از رده خارج
17:52  1395/08/04
گزارش
پاسخ دادن
اكو
0

سلام دوستان گرامي لطف كنيد كساني كه سمند ef7 گاز سوز دارن و جديدا گرفتن ( مدل ٩٥) در مورد فني ماشين بيشتر حرف بزنن كه از لحاظ صداي متور، شتاب و كشش، جلوبندي ، وضعيت گيربكس كه ايا صدا ميده يا خوب شده، وضعيت كلاج كه نرمه يا سفته، وضعيت داشبورد و رودري ها كه ايا صدا ميده يا نه و هر چيز ديگري كه بشه بيشتر با اين ماشين اشنا شد توضيح بديد ممنون ميشم. با تشكر
17:42  1395/08/04
گزارش
پاسخ دادن
آراز
7

سلام. من پایه گازسوز 14مهز تحویل گرفتم
معایبش:
1.صدای ریزی از طرح چوب افقی داشبورد میاد تو دورای پایین که ظاهرا یه خار شل شده یا شکسته که با فشار دادن دست قطع میشه که البته راه حلش رو هم پیدا کردم و میخوام زیرش با سرنگ چسب تزریق کنم در حد یکی دو سیسی کافیشه
2. فرمون بعضی مواقع پله میکنه که البته تو محصولات ایران خودرو اپیدمی هستش و بعد از چندهزارتا کارکرد بهتر میشه، پارس داشتم مدل 93 که اونم به مرور کامل از بین رفت پله کردنش
3. دزدگیری که روشه بدون آپشن هست و آژیر هرچند دزدگیر ایزیکار نصب کردم ولی فکر نمیکنم دزدگیر فابریکش به کار بیاد
4. درها ریگلاژ نبودن که با یه آچار ستاره ای خودم درستشون کردم

و خدایی ایراد فنی نداشتم شکر خدا
مرایا
1. صدای موتور تا دور 3500 بسیار نرم و کم هستش یعنی با هر دنده ای تا دور 3500 برونین تقریبا بیصداس و حس خوبی میده
2. از دور 3500 به بالا واقعا شتاب و قدرت وحشتناک افزایش پیدا میکنه و میخکوبت میکنه رو صندلی
3. سربالایی هم گرفتم ازش البته بعد از 1000 کیلومتر آببندی و واقعا محشر می ره من با 5نفر سرنشین گردنه اسدآباد رو دنده5 حدود 110تا می
گزارش
پاسخ دادن
20:21  1395/08/04

آراز
6

ادامه ....
4. رو بنزین و گاز قدرتش واقعا عالیه و من تفاوتی حس نکردم
5. برخلاف سایر دوگانه ها صدای موتور رو گاز واقعا نرمه

مجموعا کیفیت مونتاژ رو از 10 بهش 7 میدم و به فنیش هم از 10 حداقل نمره 8 رو میدم
در مورد گیرباکس هم واقعا نرم و بی ایراد هست ولی کمی صداش می تونست کمتر باشه هرچند به هیچ وجه آزاردهنده نیست شاید کمی تو دنده یک و دو و دور زیر 2500 صداش زیادتر از حالت عادی باشه ولی به هیچ وجه صدای ویژ ویژ و خرخرخر و این جور چیزا رو من ازش نشنیدم
موتور تو هوای سرد هم راحت و تک تستارت روشن میشه
به هرحال بین تمام ماشینهابی که داشتم (روآ خخخ، پراید و پارس سال) سمند رو از نظر فنی کامل خوشم اومد و ظاهد پارس رو هم دوست دارم ولی ابهت رخ جلوپنجره جدید رو هم می پسندم.
کیفیت رنگش هم به نسبت پارس 93ای که داشتم بهتره البته امیدوارم دووم بیاره
سیستم مالتی پلکسش هم واقعا جذتبه و کیاومترش با این سیستم ریباتر شده و البته عملکردش هم همینطور بعنی همه چی جلو چشته در یه لحظه
مشکل گشتاور رو هم اصلا توجه نکنیم فقط شایعه اس چون واقعا از موتورهای قدیم که در حال حاضر مونتاژ میشن پرقدتتره
گزارش
پاسخ دادن
20:29  1395/08/04

اكو
1

درود بر شما اقا آراز ممنونم از توضيحات كاملتون خيلي عالي بود
گزارش
پاسخ دادن
21:38  1395/08/04

امیر خوزستانی
6

سلام. ولله من دیروز ماشین رو تحویل گرفتم. قبلش ی سمند اس ای داشتم اصلا این قابل قیاس با قبلی نیست صدا موتور و نرمی گیربکسش نسبت ب سمند معمولی خیلی بالاتره.... نمیدونم آمپر بنزینش خرابه یا مصرفش اینقدر پایینه موقعه تحویل ی خط بنزین داشت با سه کیلومتر کارکرد امروز صد و هفده کیلومتر شد تازه ی کوچولو از خط قبلی اومده پایین.... در کل ماشین بدی نیست ولله دوستان ی جوری بد میگفتن ک من این مدت خواب نداشتم گ ی وقت ماشین خوبی نباشه و ما مونده باشیم و بدهکاری ها...
گزارش
پاسخ دادن
23:21  1395/08/04

اكو
3

ممنون از همه دوستان كه راهنماي كردن به خوشي و سلامتي از ماشيناتون استفاده كنيد انشالله قسمت ما هم بشود. بازهم اگر مطلبي بود در اول صفحه بزاريد ممنون ميشم .
گزارش
پاسخ دادن
01:17  1395/08/05

آراز
2

در تایید فرمایشتدن باید بگم واقعا کم سرو صداس تو دنده یک و دو کم مونده بود تو کوچه بزنم به چندتا عابر .به خیال اینکه نزدیک شدن ماشین رو می شنون بوق نزدم تا اینکه رسیدم به نزدیکترین حالت که تازه طرف برگشته نگاه میکنه که این ماشین خاموش پشت من چی کار میکنه بهم گفتن بخدا خخخخ
گزارش
پاسخ دادن
11:27  1395/08/05

کاربر: جهان 1
3

سلام خدمت دوستان،

1-صدای جیر جیر از قسمت سینه و یا داشبرد ماشین میاد
2-صدای وزوز خیلی بلند از انزکتور به هنگام تغییر در وضعیت کارکرد حالت گاز سوز
3-رگلاژ نبودن دربها
4-کلاچ فوق العاده نرم هست
5-دنده ها راحت تعوض میشن
موتور و گیربکس هیچ صدایی نمیاد، حتی دوستانی که دارای سمند هستن وسوار شدن اذعان کردن که هیچ صدایی از این قسمتها نمیاد
گزارش
پاسخ دادن
23:23  1395/08/04

محسن
6

با سلام ؛ سال 1392 یک ef7 گرفتم تا الان هم 132000 راه رفتم مشککلی نداشته ماشین بسیار عالی هست ، برای همسرم هم از همین مدل در تاریخ 08/06/1395 ثبت نام کردم دیروز امدش فقط داخل کابین کلا تغییر کرده و مالتی پلاکس است - دزدگیر داره ولی آژیر نداره - جلو پنجره سورنی است - رگلاتور گاز کلا عوض شده .و ... امیدوارم این یکی هم مثل اون یکی خوب باشه تا حال کنم باهاش ضمنا موتوری اون خیلی باحاله تست کنین میفهمین به نظر من که تا سال 1392 کمری داشتم ( مدل 2009) هیچی کم نداره فقط آپشن نداره اگه بتونی باهاش کنار بیای یک عمر ماشینه - بدون غرض صحبت کنید لطفا و اطلاعات اشتباه در اختیار دیگران نگذارید - متشکرم
16:00  1395/08/04
گزارش
پاسخ دادن
مهندس
0

قبلش پراید داشتم خیلی واسم راحت بود میترسم سمند مثل پراید راحت نباشه ازبس ازش بد گفتن
15:53  1395/08/04
گزارش
پاسخ دادن
t8
0

اگر با این روش و اطلاعات غیر درست قصد جذب مشتری جدید دارید ما میتونیم بریم جلوی نمایندگی به مراجعین آمار واقعی رو نشون بدیم یعنی شما هنوز ۹۰ روز قرار داد نرسیده رفته تو پلاک ولی ما با ۳ ماه تاخیر هنوز تحویل نشده
گزارش
پاسخ دادن
15:16  1403/09/17

t8
0

اگر با این روش و اطلاعات غیر درست قصد جذب مشتری جدید دارید ما میتونیم بریم جلوی نمایندگی به مراجعین آمار واقعی رو نشون بدیم یعنی شما هنوز ۹۰ روز قرار داد نرسیده رفته تو پلاک ولی ما با ۳ ماه تاخیر هنوز تحویل نشده
گزارش
پاسخ دادن
15:24  1403/09/17

t8
0

اگر با این روش و اطلاعات غیر درست قصد جذب مشتری جدید دارید ما میتونیم بریم جلوی نمایندگی به مراجعین آمار واقعی رو نشون بدیم یعنی شما هنوز ۹۰ روز قرار داد نرسیده رفته تو پلاک ولی ما با ۳ ماه تاخیر هنوز تحویل نشده
گزارش
پاسخ دادن
15:26  1403/09/17

آرش T8
0

سلام، بله، درسته، من هم ثبت نام 20 شهریور، امروز صبح بیمه چک کردم صادر نشده بود، ولی ظهر استعلام بیمه گرفتم، بیمه سامان شخص ثالث صادر کرده، ولی داخل سایت هنوز بیمه زرده،
حالا یه سوال، اگه یک ماهه دیگه هم تحویل بدن، یعنی بیمه یک ماه ضرر کردم، تکلیف چیه؟
گزارش
پاسخ دادن
21:04  1403/09/17

t8
0

از انجا باور نمیکنم اول گفتی ثبت نام 18 شهریور بعد شد 3 شهریور
گزارش
پاسخ دادن
22:22  1403/09/17

t8
0

اگر با این روش و اطلاعات غیر درست قصد جذب مشتری جدید دارید ما میتونیم بریم جلوی نمایندگی به مراجعین آمار واقعی رو نشون بدیم یعنی شما هنوز ۹۰ روز قرار داد نرسیده رفته تو پلاک ولی ما با ۳ ماه تاخیر هنوز تحویل نشده
گزارش
پاسخ دادن
15:05  1403/09/17

T8سفید
0

ثبت نام ۳شهریور
فاکتور۱۹آبان
بیمه۴آذر
همچنان پلاک زرد
هرکی هم باور نداره به....
گزارش
پاسخ دادن
16:19  1403/09/17

مهندس
0

رانندگی با ef7 چطوره؟ سخته واقعا؟ بعضیا میگن هرکسی از پس رانندگی باهاش برنمیاد؟ من خانوادم برام دبروز ثبت نام کردن برامن که یه دخترم مناسبه؟ خودم خیلی سمند دوست دارم
15:46  1395/08/04
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
0

من و داداشم دوتا حواله شاهین داریم هر دو زمستان امروز یکیشون تکمیل وجه کردم 2/96900 برا اردیبهشت از خود نمایندگی ایلام پرسیدم گفتن دسته بندی کردن و به نوبت برا همه این روال پیامک میاد خلاصه درسته دوسال اذیت شدیم و انتظار کشیدیم ولی آخرش شد ولی من دیگه هیچ وقت از سایپا خودرو ثبت نام نمیکنم تمام
گزارش
پاسخ دادن
13:37  1403/09/17

مهدی
0

تو قرار دادم ذکر شده بابت مبلغ پرداختی سود مشارکت تعلق میگیرد 16 درصد
گزارش
پاسخ دادن
13:40  1403/09/17

وحید
0

وجدان کو!
گزارش
پاسخ دادن
15:11  1403/09/17

حسن
8

برای چی رانندگی سخت باشه؟مگه قرار تریلی برونی. رانندگی با ای اف سون واقعا لذت بخش تر از موتور پژویه.هر دو رو داشتم که می گم.اینها که می گن سربالایی نمیره دروغ محض هست والا هرجا که بگید باهاش رفتم و راحت بودم. شاید به هزار علت دیگه کسی این ماشین رو نپسنده و این یک ایراد رو واقعا نداره و رانندگی باهاش راحته
گزارش
پاسخ دادن
17:23  1395/08/04

ناصر
5

شما قصد ازدواج ندارین ؟! D:
گزارش
پاسخ دادن
22:44  1395/08/04

مجید
8

سلام به همه دوستان .من ۲۷ ماه هست سمند موتور ملی دارم انصافا نسبت به محصولات مشابه ایرانی ماشین خوبیه و موتور واقعا محشری داره فقط چند تا نکته مهم من متوجه شدم که اگه دوستان رعایت کنن میتونن از حده اکثر توان موتور استفاده کنن متاسفانه شرکت ایران خودرو فقط بخاطر ۳۰ هزار تومن بی ارزش اقدام به نصب باطری نامناسب ۶۶ آمپر به جای ۷۴ آمپر میکنه سمند ef7 نیاز زیادی به برق داره چون تجهیزات الکترونیکی بیشتری نسبت به موتورهای معمولی داره و باطری ۶۶ آمپر اصلا جواب گو‌نیست تجربه من میگه در اولین فرصت باطری ضعیف فعلی را با نمونه اتمی ۷۴ آمپر عوض کنید در مرحله بعد شمع های معمولی فعلی را با شمع پایه کوتاه ایریدیوم سوزنی ngk جایگزین کنید و در مرحله آخر بجای روغن ۱۰- ۴۰ از روغن ۵-۴۰ از مارک معتبر مثل توتال قوطی فلزی اماراتی استفاده کنید تاثیر این سه تا کار اینقدر زیاده که که اصلا از هزینه ای که کردید پشیمون نمیشید.موفق باشید
15:43  1395/08/04
گزارش
پاسخ دادن
ef7
1

ef7 فقط تو کفی شیر میشه سربالایی که رسیدی میشه روباه پیر و خسته
15:38  1395/08/04
گزارش
پاسخ دادن
تاتار
2

مگه ما چقدر سربالایی میریم
گزارش
پاسخ دادن
17:10  1395/08/04

آراز
5

خدا شاهده دیروز رفتم اتوبان کرمانشاه به اسلام آباد که دو سه تا گردنه و سربالایی سخت داره و از اونجا هم برگشتم و رفتم سمت همدان و از گردنه اسدآباد باید رد میشدم واقعا محشر بود عملکردش. با توجه به اینکه وزن ماشینم (دوگانه اس) 1340 کیلو هستش و سه تا سرنشین هم بودیم به راحتی گردنه اول رو 120 تا با دنده 5گذروندم و اسدآباد رو هم دنده5 110 تا رفتم؛ اصلا هیچ موردی رو احساس نکردم که اینقدر چندتا کاربر تو پیج میگن واقعا بی سروصدا و با هندلینگ خوب و پرقدرت رفت. تو کفی هم که فوق العاده بود واقعا شتاب ثانویه اش خیلی با پارس سال 93ای که داشتم متفاوت بود.
ماشینم مدل 95 هستش و 1100 تا کارکرده تحویلی 14مهر
گزارش
پاسخ دادن
17:10  1395/08/04

ef7
0

شتاب ثانویه اش خوبه اما تا وقتی دور نگرفته باشه از پراید هم جا میمونه
گزارش
پاسخ دادن
07:44  1395/08/05

آراز
0

برعکس پشت یه چندتا ماشین تو گردنه مجبور شدم سرعت کم کنم وقتی کشیدن کنار با معکس به سه چنان مجدد قدرت گرفت که دوباره مجبور شدم برم رو دنده 5
گزارش
پاسخ دادن
11:30  1395/08/05

علی
1

همون جایی رو که مجبور شدی بری دنده 3 شک نکن که xu7 خیلی راحت تر با دنده 4 یا حتی دنده 5 دوباره دور میگرفت . هیچ شکی وجود نداره که گشتاور و کشش xu7 وضعیت بهتری داره
گزارش
پاسخ دادن
12:18  1395/08/05

صادقی از بندر دیلم
5

من از قیمت بسیار مناسب سمند ef7 تعجب میکنم چون واقعا یه ماشین ایمن و جاداره که موتور بسیار پیشرفته و پرشتابی داره الان یک ماهه سوار میشم بنظر من سمند efنسبت به بهترین مدل پارس هم حساب کنی خیلی برتری داره بخصوص موقع سفر آدم اصلا خسته نمیشه داخل کابین کاملا پهن و جاداره ،صندلی برقی سیستم سخنگو دزدگیر فابریک،لامپ فابریک زنون ،کولر قوی،امنیت و پایداری عالی در سرعتهای بالا! از نظر موتور هم‌ واقعا هوش و نبوغ طراح آلمانی مشخصه با اشاره گاز دور موتور شلاقی بالا میره بدون لرزش و صدا
15:27  1395/08/04
گزارش
پاسخ دادن
جی 4 مشکی کرج 3تیر
0

درود
ثبت نام و زمان تحویل کی بوده؟
گزارش
پاسخ دادن
13:09  1403/09/17

علی
5

قیمت ارزونش به خاطر موتور بی ارزش روشه . سورن elx‌توربو رو داره میده 37 تومن . اینهمه آپشن و امکانات سورن elx با تجهیزات توربو 37 تومن شده . دیگه خودت حساب کن که ef7 چقدر تموم میشه . قاب بالای ef7 رو نگاه کن انگار توی کارگاه های محلی ریخته گری شده . بی کیفیتی و بی ارزشی و مشکلات عدیده از سر تا پای ef7 کاملا مشخصه .
گزارش
پاسخ دادن
15:36  1395/08/04

آشغال نخرین
2

لامپ فابریک زنون؟!!!!! :| :| :| |: :|
درسته ی ذره ایمنی سمند بالاتر از بقیه گاری های تولیدی این دوتا قطعه بنده
ولی وقتی سقف آرزوها همین باشه همینم تبدیل ب رویا میشه
اگ ی ماشین کره ای سوار شین حتما میگین هواپیما سوار شدم :|
گزارش
پاسخ دادن
15:52  1395/08/04

ef7-cvvt
5

حرف جناب صادقی درسته اگه سمند ef7 خودروی ملی نبود قیمتش با موتور پیشرفته فعلی از ۴۰ میلیون میزد بالا من از یکی از دوستان که توی بخش حسابداری ایران خودرو کار می کنه شنیدم بابت پیت حلبی های بی ارزشی مثل ۴۰۵ وپارس حدود ۸ میلیون حق امتیاز به پژو پرداخت میشه در صورتی که کل قطعات پژو در ایران چینی و هندی هست و فقط یه آرم پژو داره و هیچ
گزارش
پاسخ دادن
16:37  1395/08/04

mahan
3

حاجی من برج 10 پارسال سورن elx توربو ک سری اول بود قیمت اولیه بود برای جذب مشتری و فروش رو 37800000 تومن گرفتم !!
5 شنبه هفته پیش سورن توربو صفر کارتکس تو نمایشگاه طرف 43 تومن کمتر نمیداد !! بعد شما میگی 37 !!!!
پروژه فعلی ایرانخودرو دنا توربو اتومات هستش ک قیمت پایش 50 تومنه .
یکی از دلایل ارزون تر بودن محصولات ساخت ایرانخودرو (برند ایرانخودرو) بومی بودن وملی بودنشه فقط همینه چون پول برند رو کم میکنه از قیکت خودرو .
در حال حاضر ی سورن توربو روش ی سنروف و کروز بزاری در حد مزدا 3 نیو 120 میلیونیه یا النترا 1800 فول .!!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
17:04  1395/08/04

ef7
0

موتور پیشرفته ؟؟؟ توهم پیشرفتگی ef7 بدجوری شما رو گرفته . بله ef7 توی خرابی و عیب و ایراد از همه موتورها جلوتره
گزارش
پاسخ دادن
17:08  1395/08/04

یالان
2

تو اگه پول زیادی داری برو هر چی دوست داری بخر
گزارش
پاسخ دادن
17:14  1395/08/04

حسن
2

ای اف ۷ عالیه من که دارمش میدونم همه این نقدها بزرگ کردن ماجراس من که پژو داشتم الان ای اف ۷ دارم میگم همش حرفه گشتاورش اونجور نیس که سربالایی که پژو دنده ۵ یا ۴ بره با ای اف ۷ تو ۳ بری اخه یه چیز بگید منطقی باشه کی باور میکنه این حرفو ای اف ۷ خوبه دوستان اینا همش حرفه خیلی هم راه برو و پر قدرته.
14:56  1395/08/04
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
0

سلام دوستان
کسی اطلاع داره سود تاخیر چند درصد هست یا روزی چند پرداخت میشه؟
14:15  1395/08/04
گزارش
پاسخ دادن
VAHID j4
0

مبارکت باشه
ارادت
گزارش
پاسخ دادن
13:00  1403/09/17

مهندس
0

سلام من 3 آبان ef7 ثبت نام کردم البته در تهران به نظرتون کی بهم تحویل میده نمایندگی؟؟
12:09  1395/08/04
گزارش
پاسخ دادن
VAHID j4
0

با کارت ماشین و بیمه نامه برو پلیس +۱۰
گزارش
پاسخ دادن
00:03  1403/09/17

یاسر
1

درود
سمند دوگانه ثبت نام 6/7 -- پلاک 7/28 -- تحویل 8/3
جهت اصلاع دوستان
09:53  1395/08/04
گزارش
پاسخ دادن
بابک
0

سلام
من 6 شهریور ثبت نام کردم از یکی از شهرهای تبریز
گفتن امروز بارگیری میشه
به امید خدا امروز تحویل میگیرم
گزارش
پاسخ دادن
10:30  1395/08/04

امین
12

دوستان من سمند ef7 دارم قبلش هم سمند 1.8 داشتم به نظرم هر کدومش مزایا معایبی داره . مزایا موتور ef7 این هستش که مصرف کم و صدا کمی داره قدرتش برای سرعت بالای 140 خیلی بهتره اگر جاده صاف و کفی باشه شتابش خوبه اما معایب هم داره قطعاتش گرونه کم پیدا میشه تعمیرکارا زیاد قبولش نمیکنن . موتور 1.8 هم موتور خوبی بود اما مصرف زیاد داشت صداش هم بیشتر بود اما چیزی که دیدم این بود برای سربالایی بهتر قدرت داشت تو جاده کفی شتابش کمتر از ef7 بود اما سربالایی قدرتش بهتر بود . به نظرم هر دو موتور خوب بودن من که مشکل باهاشون نداشتم از 1.8 راضی بودم فقط برای مصرف ef7 خریدم اینم خوبه راضی هستم به هر حال هیچ گلی بی خار نمیشه
09:10  1395/08/04
گزارش
پاسخ دادن
کیوان
5

نقد منطقی. این درسته
گزارش
پاسخ دادن
09:48  1395/08/04

سعید
4

این موتور ef7 با اینهمه ادعا فقط تو مسیر کفی شیر میشه . همه موتورها کم حجم که ضعف گشتاور دارن همینطوری هستن . تو مسیر کفی خوب دور میگیرن اما سربالایی که رسیدی دیگه جون ندارن و باید همش دنده معکوس بدی و مواظب باشی که دور موتور پایین نیاد . ef7‌فقط ادعا داره اما در عمل هیچی نیست . ضمنا سرعت بالای 140 هم هیچ ارزشی نداره . در سرعت های زیر 140 و دور موتور زیر 4500 که بیشترین کاربرد رو در رانندگی داره برتری کاملا با موتور xu7 هست . برتری های ef7 در دورها و سرعت هایی هست که کاربرد زیادی در رانندگی ندارن
گزارش
پاسخ دادن
09:53  1395/08/04

pldn
4

سمند xu7 واقعا سربالایی راه میره ازش تعریف میکنید xu7 توو سربالایی فقط بدنه 405 ووو با رینگ 14 میتونه بکشه نه بدنه سمند با رینگ 15 بدنه سمند ووو تووو سربالایی فقط ef7 از پسش بر میآد البته بنزینیش عالی میکشه فقط ef7 یه مقدار دورش باید از xu7 بیشتر باشه شما با ef7 دنده 3 110 تا رووو پر میکنی ولی xu7 معلوم نیست چه بلایی سرش بیاد بخواد دنده 3 110 تا بره ef7 فقط یه مقدار دور بالاتر تووو سربالایی نیاز داره نه دور خیلی بالا هر ماشین ووو باید با سیستم خودش رانندگی کنی ef7 موتورش یه مقدار اسپرتیه
گزارش
پاسخ دادن
11:43  1395/08/04

سعید
2

همین که میگی دورش باید بالا باشه خودش نشون میده گشتاور دور پایین و میانی ef7 ضعیفه .
گزارش
پاسخ دادن
14:06  1395/08/04

علی
2

سربالایی رو که ef7 مجبورت میکنه بری دنده 3 شک نکن xu7 با همون دنده 5 یا نهایتا 4 بالا میاد
گزارش
پاسخ دادن
14:09  1395/08/04

مجید
5

xu7 نسبت به موتورهای روز دنیا حکم یه فسیل زنده راداره مثل اینه که شما برید شمال و وسط جاده یدفعه دایناسور ببینید
گزارش
پاسخ دادن
15:09  1395/08/04

ef7
1

ef7 هم حکم یک اسباب بازی رو داره
گزارش
پاسخ دادن
16:09  1395/08/04

mahan
4

اون اقایی ک میگه دنده 5 نهایتا 4 میتونی بری بعد اونور کوه صدای سوپاپ ماشینو ملت میشنون میگن عجب تراکتوری داره میاد خخخخخ
یسری ادما هستن ک فقط حرفن من خودمم xu7 داشتم دور پایین ماشین خوبه نمیگم ک بده ولی باید با ماشین رعایت کنی جایی ک ماشین با دور 3000 راحت بدون فشار میره چرا دنده بدم بش با دور 2000 بره ؟؟؟ واقعا واس چی
ک بعدش ماشینت اینقدر اپانسیت کنه (همون صدای سوپاپ هرز ) ک بعد اینکه رسیدم پایین کوه از همون ور برم میل سوپاپو (بخاطر تاب ورداشتن ) واشر سر سیلندرعوض کنم!!!
سمند با موتور xu7 تو سربالایی اصلا زوری نداره مخصوصا دوگانه هاش اخه 97 اسب هیچ جایه سمندو با اون هیکلش نمیگیره تنها موتوری ک سمندو اینجوری تیزو چابک میتونه نشون بده ef7 هستش شکی هم درونش نیس هر کی میگه غیر این از ماشین هیچی حالیش نیست واضح و رک گفتم .
موتور ef7 دور میانی و بالایی عالی ای داره ک از 2500 تا 5700شتاب افزایش محسوسی داره پا رو گاز بزاری ماشین پَِر میکشه ولی xu7 بهترین دورش از 2000 تا 3300 هست بالای 3300 ک گاز میدی ماشین میخواد جون بکنه خیلی دیر گاز بالا میره و احتمال واشر نیم سوز شدن داره.
گزارش
پاسخ دادن
17:19  1395/08/04

.
1

تا دور 4500 در مقابل xu7‌ هیچ حرفی برای گفتن نداره
گزارش
پاسخ دادن
07:53  1395/08/05

زخم خورده ef7
4

يكبار سال 92 اشتباه كردم سمند ef7 خريدم ديگه تكرار نميكنم
- لوازم موتوري گران و كمياب نمايندگي سفارش ميداد قطعه را دو هفته بعد از خط توليد مي آوردن!
- خدمات پس از فروش افتضاح حتي پرسنل خود نمايندگي ميگفتن موتور ملي سرطانه
- صداي بم و آزار دهنده موتور از دور 3000 به بعد
- كشش ضعيف موتور در دورهاي پايين مثلا سرعتگيرهايي كه با سمند xu7 دنده 2 و 3 رد ميشدم با ef7 حتما بايد ميزدي دنده يك خصوصا در حالت ظرفيت پر
- خرابي و روغن ريزي مكرر موتور
- بد كار كردن موتور در هواي سرد و زير صفر
- زوزه گيربكس در دنده 3 و 4
- سيستم برق چند ماه يكبار قاطي ميكرد
- تو جاده ايراد پيدا ميكرد امداد خودرو بهش دست نميزد فقط بكسل!
- افت قيمت وحشتناك يعني ef7 دوسال كاركرده بي رنگ را مجبوري به قيمت xu7 چهارسال كاركرده رنگ خورده بفروشي
موقع فروش هم كه واقعا اذيت شدم و فهميدم بسيار بد مشتريه آخرش بعد از 3 ماه معطلي مجبور شدم بصورت شرايطي به يكي از همكارن بفروشم و توبه
اينهايي هم كه ميان اينجا ادعا ميكنند من سمند ef7 داشتم 200 هزار كيلومتر رفتم فقط آب و روغن ريختم و فلان و بهمان شما بشنويد ولي باور ...
08:05  1395/08/04
گزارش
پاسخ دادن
محمد
2

مشکل بد بازاری و فروشش و مشکل کشش کم در دور موتور پایین ef7 واقعا ناامید کننده است
گزارش
پاسخ دادن
08:33  1395/08/04

کیارش
0

متاسفانه محصولات تولیدی بین سال های 90 تا 94 همه یه جوری مشکل دارن ولی امسال تقریباً کیفیت محصولات یه خورده بهتر شده .
گزارش
پاسخ دادن
09:03  1395/08/04

سعید
1

ef7 های جدید هم همونی هستن که بودن .
گزارش
پاسخ دادن
09:55  1395/08/04

مرتضی
5

ef7 از مدل 93 کاملا رفع ایراد شده من حده اقل 7نفر از فامیل و همکار میشناسم که از مدل 93 تا95 و کاملا راضی هستند فعلا کمترین خرابی مال محصولات ef7 هست چون ایرانخودرو سرمایه گذاری اساسی روی نسخه توربو شارژ کرده و به همین دلیل کیفیت قطعات موتور به شکل واضحی بالاتر رفته سایر موتورهای موجود هم یا بشدت قدیمی و یا بشدت چینی سازی و بی کیفیت شده
گزارش
پاسخ دادن
13:22  1395/08/04

علی
1

آقا مرتضی ef7 مدل بالا هم همونه . همین دنا هم من زیاد دیدم مشکل داشته موتورش . دنا که قبل از سال 93 نداریم . تا دلت بخواد دنا هست که موتورشون مشکل دار شده . ef7 موتور حساسی هست و مشکلاتش هم زیاده چه مدل بالا چه مدل پایین
گزارش
پاسخ دادن
14:13  1395/08/04

علیرضا
4

لطفا علیه ef7 جوسازی نکنید چون فعلا بهترین موتور موجوده عزیزانی که مغرضانه از ef7 بدون دلیل و مدرک صحبت میکنن توجه داشته باشن ما فعلا یه tu5 چینی داریم که به زور پس وزن ۲۰۶ و رانا برمیاد و دو تا ۸ سوپاپ ترتری تقلبی که فقط صدا و مصرف وهشتناکشون را در نظر بگیریم خودش یه فاجعه محسوب میشه دیگه ۸ سوپاپ بودن و تکنولوژی عصر حجر پیش کش
گزارش
پاسخ دادن
15:17  1395/08/04

ef7
2

همین 8 سوپاپ ها کشش و گشتاور خیلی بهتری نسبت به اسباب بازی ef7 دارن که فقط کفی خوب راه میره و به سربالایی که رسیدی دیگه جون نداره . دور ef7‌ اگر کمی پایین بیاد از پراید هم جامیمونی تو سربالایی
گزارش
پاسخ دادن
15:40  1395/08/04

امیر
2

داداش اگه دنبال گشتاوری برو توقسمت نیسان آبی اشتباه اومدی اینجا نظر میدی
گزارش
پاسخ دادن
00:56  1395/08/05

.
0

ماشینی که موتور گشتاور دور پایین ومیانی خوبی نداشته باشه یک اسباب بازی بیشتر نیست مثل دنا و برلیانس و چانگان
گزارش
پاسخ دادن
08:33  1395/08/05

کاوه
1

من این جناب نقطه را میشناسم از نظر ایشون ماشین فقط پارس و موتور فقط xu7 ترتری .در کل ایشون پیشرفت در صنعت خودرو را از اساس قبول نداره
گزارش
پاسخ دادن
12:19  1395/08/05

امیر خوزستانی
0

بالاخره امروز ماشین رو تحویل گرفتم.... فعلا ک بد نیست ولی ی چیزی برام جالب بود ... چند تا سمند رو تحویل دادن روی هر کدومشون ی ضبط با مارک مختلف بود مثلا ماشین من فیلیپس روش بود اون یکی ایرانخودرویی.... و ی چیز جالبتر یکی از مشتریها سمند ای اف مالتی پلکس نوشته بود ولی براش سمند ای اف سخنگو براش اومده بود خخخ....
23:41  1395/08/03
گزارش
پاسخ دادن
حسین
1

امیر آقا مبارکت باشه کی ثبت نام کرده بودین ؟ صدای داخل اتاق ماشین چه جوریه ؟
گزارش
پاسخ دادن
09:35  1395/08/04

اميد
1

من ١.٨.٩٥ ثبت نام كردم ef7 بنزينى به نظرتون كى تحويل ميدن ؟؟؟؟
21:55  1395/08/03
گزارش
پاسخ دادن
حسین
3

من ۲۸ مردادم خبری هنوز نیست هیچ خبری.خودت دیگه تا تهش بخون
گزارش
پاسخ دادن
23:10  1395/08/03

مهدی مشهد
1

من هم در تاریخ 950801 واسه ef7 بنزینی ثبت نام کردم.
فکر میکنم چون جزو اولین نفرات تو روز اول هستیم خیلی به تاخیر نیفتیم.
فکر کنم نیمه اول اردیبهشت. البته اگه واسه اردیبهشت نوشته باشی.
مبارکت باشه امید آقا
گزارش
پاسخ دادن
23:21  1395/08/03

حسین
1

من سمند ef7 گاز سوز ثبت نام کردم امروز سوار تاکسی صفر ef7 که شدم صدای موتور خیلی کم بود ولی یه صدای بم زیاد توی ماشین میپیچید فکر کنم از گیربکسش بود وقتی کلاچ رو میگرفت صدای بم قطع میشد . همشون اینجورین ؟
21:07  1395/08/03
گزارش
پاسخ دادن
امید
0

داداش من میری توسایت سایپا رمزعبور کدملی میزنی وارد کارتابل میشی بعدش بالا اسم خریدارنوشته کنارش یه فلش هستش اونو میزنی بعدش گزینه واریز وجه میزنی بعدش ماشینی که میتونی خریدکنی برات اونجا اومده برای من هم ساینا هستش هم شاهین اگر هم اخطارداد برای خرید باید برگردی صفحه اصلی ویرایش مشخصات شماره شبا شخص خریدارثبت میکنی بعدواریزمیکنی باهمون کارت که به اسم خریداروشبا که ثبت کردی
گزارش
پاسخ دادن
20:25  1403/09/15

رضا
0

با درود
جناب مدارک مبنی بر اینکه موقع تحویل شاهین خودرو رو به نام شما کنند رو دارید که؟ یعنی از دفترخانه رسمی قرارداد نوشتید؟ اگر اینا رو انجام دادید که نگران نباشید. با همون کد ملی و رمز عبور وارد سایت سایپا بشید در قسمت بالا واریز وجه منتخبین رو بزنید هرخودرویی که فعلا میخوان بدند رو اونجا نوشته. بازهم از ادم بنگاهی شهرتون یا نمایندگی سایپا دقیق بپرسید
گزارش
پاسخ دادن
20:49  1403/09/15

شاهین زمستان
0

تو گوگل سامانه یکپارچه خودرو بزن بعد رمز عبور و کد ملی وارد کن قسمت چپ بالا حساب کاربری بزن بعد قسمت سفارش خودرو بزن نتیجش میاد بالا
گزارش
پاسخ دادن
20:50  1403/09/15

علیرضا
0

سلام برین توسامانه فروش سایپا ثبت نام کنید وارد که شدین بالای صفحه سمت چپ اسمتون میاد بزنید روش قسمت واریز وجه منتخبین رو چک کنیدببینید براتون شاهین فعاله؟
گزارش
پاسخ دادن
20:51  1403/09/15

جواد
0

سلام به همگی
من 28 مهرماه سمند ال ایکس سال بنزینی ثبت نام کردم
به نظرتون ماشین کی دستمو میگیره؟
18:59  1395/08/03
گزارش
پاسخ دادن
یالانچی
4

بهمن
گزارش
پاسخ دادن
19:44  1395/08/03

حسین
2

سه ماه دیگه اینشالا
گزارش
پاسخ دادن
23:12  1395/08/03

.
0

من ۲۸ مردادم هنوز دست م نرسیده خودت دیگه حساب کن
گزارش
پاسخ دادن
19:23  1395/08/06

رضا جان
4

علی اونی که خودشو گول میزنه تویی و امثالت که فقط روز به روز چرت و.پرت میگین و میرین ببین خودتو سبک نکن علی اخه حرف الکی چرت و.پرت زدن چی بهت میرسه تو هنوز خبرنداری که ef7 چقدر خوب شده خبر نداری که xu7 اشغال چقدر بد شده بازارش خب بله کسی که xu7 اشغال بخره همینه من گفتم که ما هم ef7 داشتیم هم xu7 داریم ولی خداوکیلی اون موتور کجا و این موتور کجا ef7 واقعا شرف داره به این xu7 از رده خارجه پرمصرف که تا انتهای سال 95 جمعش میکنن چون باید بره جای پیکان رو بگیره بعدشم اخه این xu7 اشغالی بنظر من طرفداری کردن داره علی میدونم حرفی دیگه ای نداری تو امثالنت میای اینجا خودتو سبک میکنی و میری ادامه بده!!! کسی هم به حرفتون گوش نمیده مردم چشم و گوششون بسته از این حرفا خیلی وقته کیفیت ef7 خوب شده همین نشانگر این است که مردم روز به روز طرف ef7 میرن و از xu7 روز به روز دوری میکنن
17:46  1395/08/03
گزارش
پاسخ دادن
رضا جان
2

الان هم اگه خدا خاست اینو مفروشیمو یک دنا یا سمند ef7 دوباره میخریم این زیاد تعریفی نداره ..
گزارش
پاسخ دادن
19:43  1395/08/03

کیوان
4

xu7 هم کم کم دوره اش داره تموم میشه. دو قشر جامعه هستن که عاشق این موتور هستن. یکی مکانیک ها دوم دلال هایی که بازنشسته شدن رفتن تو کار خرید و فروش ماشین. مکانیک هایی هستند که دارن خودشون رو به روز میکنن و میرن تو کار یادگیری تعمیرات و سرویس ef7. اونها زرنگن. این همه تاکسی ef7 اومده تو سطح شهر. مکانیک هایی که نتونن خودشون رو با این موتور وفق بدن مثل دایناسورها منقرض خواهند شد
گزارش
پاسخ دادن
20:55  1395/08/03

سعید
2

هیچ موتوری به اندازه ef7 مشکلات عدیده و لاینحل بالا نمیاره . بد قلق و بد تعمیر هست و وقتی باز شد دیگه موتور بشو نیست
گزارش
پاسخ دادن
07:48  1395/08/04

حسن
3

سلام یکی از دوستان بنده سمندef7پایه گاز سوز89داشت که مجبور بود هرهفته از اصفهان به تهران وشهرستانها بره تا سال 1393-220000کیلومتر باهاش بیشترباگاز رفته بود که تا آنموقع هیچ مشکلی نداشت وفروختش به دوست دیگر و خودش یک تویوتا کرولا برداشت ضمنا در سال 91جهت کارهای شهری یک ال90هم خرید که قصدداره الان بفروشه وسمندای اف 7بخره منهم باتوجه به شناخت که داشتم وحتی از خریدار ماشین مدل90هم پرسیدم گفت هیچ مشکلی جز دینام که سهل انگاری خودش بوده نداشته بااین جمع بندی وتجربه یک سمند ef7پایه گاز سوزفروش نقدی ثبت نام کردم که فکر کنم برج10تحویل بدن بااین کار از صنعت داخل هم حمایت کرده ام و چند کارگر ایرانی وهموطن به کارشان ادامه میدهند ونرفتم پولم را بدم براماشین خارجی 20تومانی که میدن 40تومان
16:49  1395/08/03
گزارش
پاسخ دادن
محمدرسول
4

یک نکته مهم میخواستم خدمت دوستانی که بین سمند و موتور ef7 و پژو و موتور xu7 بحث میکنند عرض کنم ببینید بزرگواران عملکرد ماشین در عالم واقعیت با عدد و رقم روی کاغذ و سایتها زمین تا آسمون تفاوت داره یقین داشته باشید هیچ کسی بهتر از من و شما و هزاران کارشناس نظری خودرو برتری این ماشینها را بهتر از کسانی که در کار حمل قاچاق و افاغنه هستند درک نکرده و نخواهد کرد. تا جایی که من از نزدیک دیدم و میشناسم قاچاقچی ها از خودروهای سواری داخلی فقط 405،پارسELXو زانتیا استفاده میکنند تمام ایران را بگردید در جنوب و شرق و غرب کشور محاله قاچاقچی پیدا کنید از دنا و سمند EF7 و ال90 و 206sd استفاده کنه چون واسه اونها بحث مرگ و زندگیه همین موتور XU7 که یکی میگه ترتری و یکی میگه دائم واشر میزنه را با یک ریمپ ECU چنان تقویت میکنند که سرگاز با 500-600 کیلو بار 220 تا راه میره حتی از 405 موتور TU5 هم استفاده نمیکنند چون گشتاورش پایینه و با 300 کیلو بار دیگه نفس نداره پس بهتره به جای کل کل های بیهوده یک مقدار واقع بین باشید و سواری خوش دست،تعادل عالی وچابکی405 با قدرت XU7 را انکار نکنیم
14:18  1395/08/03
گزارش
پاسخ دادن
شاهین
0

سلام نگران نباش خیلی ها هستن منم هستم دوست عزیز
گزارش
پاسخ دادن
07:45  1403/09/15

شاهین 1403- زمستان
0

بله برای ما هم همینطوره _ هنوز ساینا فعاله و پیامک نیومده . باید سوال کنیم اگر ما پیش فروش نخوایم امکانش هست که بعدا مثلا یکی دو ماه دیگه یپامک بیاد و یکجا پرداخت کنیم و قبل از عید ماشین رو تحویل بگیریم
گزارش
پاسخ دادن
08:27  1403/09/15

شاهین دندی
0

اره
گزارش
پاسخ دادن
11:19  1403/09/15

محسن ef7
5

شما دلت خوش کن به این حرفا بنده هر کجای بانه که میبینم سمند ef دارند حالا نمیدونم شما کجا هستید 405 خودش رو نمیتونه بکشه پس چطور موتور بیخود 1800 رو سمند جواب میده بنده مند ال ایکس مدل 92 با همین موتور داشتم به زور و مکافات با دنده 2 سربالایی رو میرفت و هر 2000 کیلومتر هم واشر میسوزوند ، الان خدارو شکر ef به راحتی هر چه تمام با دنده 4 راحت سربالایی رو میره بالا و کم نمیاره
گزارش
پاسخ دادن
14:41  1395/08/03

علی
4

پس بیان ef7 بخرن که تو سربالایی جون بکنه و یا وسط راه به روغن ریزی بیافته و با کوچکترین فشار کاری بیافته گوشه تعمیرگاه . ef7 فقط اسم یک موتور رو یدک میکشه . ef7 فقط به درد این میخوره که بخری بذاری زیر پارکینگ خونه بعد خودت رو گول بزنی و همش بگی cvvt داره و 16 سوپاپه و 114 اسبه و این جور حرفهایی که در عمل هیچ ارزشی ندارن . xu7 عملکرد و سخت جونی خودش رو به همه اثبات کرده و برای همین هست که برای تمام کارهای سخت و مدارم که نیاز به فشار مداوم به موتور هست از امداد خودرو بگیر تا تاکسی رانی شهری و بین شهری و سواری کرایه جاده ای ازش استفاده میکنند . ef7 فقط سایه یک موتور هست
گزارش
پاسخ دادن
14:48  1395/08/03

علی امامی
6

از قیاسش خنده آمد خلق را.باباجون هرماشینی را برای کاری ساخته اند این ماشینهایی که نام بردید همه در گروه سدان خانوادگی هستند.ماشینهای باقدرت متوسط و مصرف کم .همه می دانند ال نود ماشین کم استهلاکی است همه میدانند ای اف سون کم مصرف است حال شما می گویید نه .خوب اشتباه می کنید. ماشین را باتوجهبه تمام مشخصاتش ارزشگذاری می کنند. در این شکی نیست که موتورپژو اگر اصل باشد خیلی هم خوب است ولی درحال حاضر بدلیل کیفیت بسیار پایین قطعات این موتور بسیار پر هزینه وپر استهلاک است وموتور ال نود و بعد از ان ای اف سون فعلا کیفیت بهتری دارند البته هنوزجای بحث زیاد است ولی مجال نیست
گزارش
پاسخ دادن
15:04  1395/08/03

سعید
0

محسن ef7 یک حرفی بزن که کسی باور کنه . هر 2000 کیلومتر واشر میزد ؟؟؟؟ محسن تو حتی نمیدونی 2000 کیلومتر یعنی چقدر . تعجبی نداره که تو ef7 بخری . ضمنا شک نکن که عملکرد xu7 در سربالایی بین سه موتور Ef7 و tu5 و ef7 از همه بهتر هست . حتی یک لحظه در این مورد شک نکن
گزارش
پاسخ دادن
15:18  1395/08/03

حسین
3

همین کیفیت پایینش هم هزار شرف داره به موتور جعلی ef7 . تندر هم که اصلا نمیشه باهاش تو جاده سرعت رفت . یک فرمون تیز بدی ماشین از دستت در میره و چپ میشه
گزارش
پاسخ دادن
15:34  1395/08/03

mazdak
3

اقا محسن گل
اون چیزی ک شما گفتید درباره قاچاق و این مورد ها. شوتی ها ی ماشین میخوان ک جادار باشه برای حمل بیشتر بار و کم وزن معلومه ک بین پژو و سمند پژو رو انتخاب میکنن 200کیلو فرق بین این دو ماشینه یعنی در حالت معمولی فک کن 200 کیلو بار همراته !!!
بعدشم اون سری از افرادی ک تو کار قاچاق هستن دیگ به موتورو گشتاورو علم روز اگاهی درستی ندارن فقط میدونن ک مثلا پارسelx شاه شوتیه خدای ماشین جهان elx هست! ی افکاریه ک نسل ب نسل رسیده گوش ب گوش. این اسم ef7 هست ک بد رفت تو سال 91 تا 93 بخاطر تحریم ها و واردات محصولات چینی اینم ی مسعله مهم برای اینه ک اکثر قطعات ef7 اصل و اروپایه ک یسری افراد باور ندارند اگ قطعاتش بخوب بود این همه اتفاق واسش نمیوفتاد!! ولی جالب اینه ک تو تمام سالهای تحریم xu7 داشت تولید میشد!!!

گزارش
پاسخ دادن
19:53  1395/08/03

مهدی مشهد
3

آقا محمدرسول
با احترام
استناد به ماشین قاچاقچی ها استناد کاملا بی ربط و بسیار زشتی بود.
قاچاقچی از موتور Tu5 و xu7 و چه و چه چیزی نمی فمن. شما به سمت تربت جام و تایباد نزدیک مرزهای افغانستان ی سر بزن تا خودت به کنه اشتباه استناد کردنت پی ببری عزیزم.
الان دیگه مردم می دونن کیفیت محصولات ایران خودرو در چه وضعیه. چی خوبه، چی بده، چی بدتره. شما هم خیلی رو پژو تعصب نداشته باش. هر چند پژو رو کسی مردود نکرده. ایشالا پژوی شما هم چرخش به سلامتی بپرخه.
من خیلی تحقیق کردم. خیلی. با توجه به دیده ها و شنیده ها و داشته هام ، آخرش به سمند ef7 بنزینی رسیدم. تازه هم ثبت نام کردم. ایشالا خوب دربیاد.
گزارش
پاسخ دادن
20:02  1395/08/03

مهرداد از بوشهر
0

حق با محمد رسوله من دوستان زیادی بین قاچاقچی ها دارم حتی یکی میشناسم که فقط کار تقویت ماشین قاچاقچی انجام میده اکثرا بین 1 تا 2 سال ماشینشون را عوض و ماشین جدید میخرن وقتی باهاشون بحث میکنم چرا ماشینهای دیگه استفاده نمیکنید بعضیهاشون میگن یکبار فلان ماشین را امتحان کردم نزدیک بود زندگیم به باد بره به اتفاق میگن واسه بار بردن با سرعت بالا اول ELX بعد 405 موتور 1800
گزارش
پاسخ دادن
20:54  1395/08/03

رضا ع.
3

چندتاش رو داشتی که این توهمات رو سرهم میکنی!!!.....
6 ساله EF7 دارم ( 3 سال گازی مدل 89 و 2 سال بنزینی مدل 92)

هیچکدوم این مشکلات رو نداشتند! ... شما و اون چندتا رفیقت هدفتون فقط تخریب و از روی بغضه ! صادق نیستین!
اینجا محل تبادل نظر و تجربه برای دارندگان ef7 و کسانیه که دارند برای خریدش تحقیق میکنن، هست و نه جوسازی و نشر اکاذیب !

هیچ ماشینی ( چه داخلی و چه خارجی چه xu7 و چه ef7 )بدون سابقه عیب نیست ولی برای چند مورد عیب مشابه هم (که بعدا برطرف شده) نمیشه که به همه این عیوب رو تسری داد!!!...... بقیه موارد هم بستگی به سلیقه شخصیه.
گزارش
پاسخ دادن
00:17  1395/08/04

سعید
1

ef7 از تو خونه و زیر پارکینگ و با بهترین روغن و بنزین هم مدام خرابی داره و مشکلات عجیب غریب بالا میاره دیگه وای به حال اینکه بخوای تو شرایط سخت هم ازش کار بکشی . ef7 فقط اسمش موتور هست
گزارش
پاسخ دادن
07:46  1395/08/04

محسن ef7
2

والا من فقط واقعیت رو عرض میکنم با قاچاق چی ماشیناشون کاری ندارم
ولی بنده خودم زمانی که برای تحویل ماشینم رفتم بنده خدایی بود با پژو پارسش که تنها 64 کیلومتر رفته بود واشر سر سیلندر سوزونده بود و خیلی هم عصبانی بود خود نمایندگی بهشون میگفت که چرا وقتی ما گفتیم ef بگیر به حرف ما گوش ندادید ؟ ولی دیگه چه میشد کرد - بعضی از دوستان خیلی دوستان دارند از این مکانیک به ون نمایندگی و از این پمپ بنزین به اون پمپ بنزین برن و مالشون رو بریزن تو آتیش ولی کیف کنن که سوار پژو شدن و بعد بیان بگن از ef مخارجش کمتره واقعاً من نمیدونم به این افراد باید چی گفت
گزارش
پاسخ دادن
14:14  1395/08/04

علی
1

ماشین اسباب بازی هم توی 64 کیلومتر واشر نمیزنه . تو چقدر استدلال قوی ای داری که با دیدن یک ماشین که تو 64 کیلومتر واشر زده دیگه به این نتیجه رسیدی که همه همین طور هستند . ef7 هم زیاد دیده شده که صفر از زیر پارکینگ خونه به روغن ریزی افتاده . محسن ef7 تو با این استدلال و این سطح فنی اگر چیزی جز ef7 بخری باید تعجب کرد
گزارش
پاسخ دادن
15:34  1395/08/04

مجید
0

علی آقا من سمند موتور xu7 سراغ دارم که تو صد کیلومتر اول کارش به تعویض موتور کشید جالبه این طرف ، من را بخاطر خرید ef7 ملامت میکرد اما با این اتفاق حسابی ضایع شد الان توی جمع سعی میکنم اصلا در مورد ماشین صحبت نکنه
گزارش
پاسخ دادن
15:06  1395/08/05

ربیع
0

دوستان سمندef7 گاز سوز مخزنش چند کیلو گاز میگیره؟ و اینکه چند کیلومتر میشه باهاش رفت؟دمتون گرم یه نفر راهنمایی کنه و جواب بده
14:04  1395/08/03
گزارش
پاسخ دادن
امید
0

امین محتشم احتمالا کرده تورو گذاشته تو دهنتم؟
گزارش
پاسخ دادن
18:35  1403/09/15

آراز
0

سلام. قبل از اینکه این مخزن 100 لیتری که برابر با حدود 16 یا 18 کیلو هستش رو دوباره برگردونن رو ماشینا که کدش برای سمند 21116 هستش مخازن 70 لیتری داشتن که الانم هست کدش 21110 هستش و 12 کیلو میگیره
من خودم 12 کیلویی دارم که بهترین حالت 11.6 کیلو زدم باهاش و چون ماشین صفر هستش (20روز هست تحویل گرفتم) و 160 کیلومتر هم باهش رفتم که دفترچه گفته 220 تا به طور متوسط باید بره ولی ظاهرا بعد آببندی.
ولی کسایی که دارن شنیدم حداکثر تونستن شهری 200 تا برن و خارج شهر هم 230 تا 250 تا
گزارش
پاسخ دادن
21:11  1395/08/03

ef7
1

موتور ef7 بی ارزشی و مشکلاتش رو به همه اثبات کرده و کاملا بدنام و بدفروش شده . حتی خود امداد خودرو هم حاضر نیست ازش استفاده کنه چون موتور مطمئنی نیست و نمیتونه زیر فشار کار دوام بیاره . اگر موتور مطمئنی بود خود امداد خودرو ازش استفاده میکرد
13:53  1395/08/03
گزارش
پاسخ دادن
J7
0

داداش اگه تو خسته ای ما که اردیبهشت نوشتیم ديگه چی باید بگیم، اونی که تیر ثبت نام کرده باید چی بگه. زود خسته شدی داداش خیلی ديگه مونده
گزارش
پاسخ دادن
15:10  1403/09/15

رضا ع.
1

جدی میگی ؟ شما خودشو ناراحت نکن!!!
گزارش
پاسخ دادن
23:52  1395/08/03

مهدی
0

بعد از پیگیری ها بی نتیجه برای فاکتور و تحویل سمند سال
امروز حضوری به نمایندگی مراجعه کردم و گفت سمند سال با تقریبا 35 روز تاخیر واگذار میشه
12:06  1395/08/03
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

سلام اقا مهدی تو کدام شهر و نمایندگیسمند سال با ٣۵ روز تاخیر؟



گزارش
پاسخ دادن
00:27  1395/08/04

عرشيا
2

معمولا ماشينهايي كه آرم كله اسب دارن چهار نعل ترتري ميرن
پژو همونطور كه از علامتش معلومه مثل شير جاده را ميشكافه
11:58  1395/08/03
گزارش
پاسخ دادن
.
1

ماشینی که ef7 روش باشه صاحب اول آخرش خودتی و هیچ محبوبیت و تقاضایی نداره چون بدترین و بدنام ترین موتور روشه
گزارش
پاسخ دادن
13:43  1395/08/03

علی امامی
5

آقای نقطه حالا چرا اینقدر ناراحتی .خوب شما نخر به فامیلات هم بگو نخرن.ما گرفتیم خوب بود .هرکسی هم بخواهد بخرد حتما تحقیق می کند و به تعصب بیجای شما و دیگر دوستان توجه نمی کند.
گزارش
پاسخ دادن
15:08  1395/08/03

مجید
5

اسب تازی بهتر از شیر زهوار دررفته پیره
گزارش
پاسخ دادن
15:39  1395/08/03

محسن ef7
5

فکر کنم شما گروه رو اشتباه اومدی اینجا ef7 سوار ها هستن -
در ضمن نماد اسب یعنی وفاداریاین ماشین به صاحبش هست ، لطفاً یاد بگیرین و الکی چیزی ننویسین در ضمن آرم پژو یه موجود چرت و پرت هست که خودشون هم نمیدونن چیه و تو ایران به شیر تشبیه شده (دلال ماشین هستن دیگه) شما برو هر وقت یه دور افتخار سوار شدن با ef داشتین بعد بیایین نظر درست بدین
گزارش
پاسخ دادن
14:26  1395/08/04

منوچهر
1

آره اینقدر سمند ef7 اسب وفاداریه که وقتی خریدی صاحب اول وآخرش خودتی!!!
گزارش
پاسخ دادن
00:29  1395/08/05

مجید
2

اف سون دارم خیلی محشره از حرفت خوشم امد
گزارش
پاسخ دادن
01:17  1397/01/31

حامد
0

ماشینای ایرانخودرووسایپا همه به شانست بستگی داره
11:31  1395/08/03
گزارش
پاسخ دادن
امیررضا
0

سلام من با کارکرد2000 با ماشین رفتم مسافرت اتاق لرزش زیادی داشت صدای موتور هم داخل کابین میومد بشدت!! تو اتوبان بخدا به زور 120 میرفت الان بنظر شما دوستان دلیلش چیه؟ خیلی پشیمون شدم از خریدن
10:21  1395/08/03
گزارش
پاسخ دادن
رضا
9

بفروشش یه پژو ترتری بخر تا کیف کنی از رفتن به تعمیرگاه
گزارش
پاسخ دادن
10:54  1395/08/03

سعید
0

ef7 هر مشکلی واسش پیش بیاد اصلا عجیب نیست . هیچ موتوری اندازه ef7 استعداد انواع و اقسام مشکلات رو نداره
گزارش
پاسخ دادن
11:26  1395/08/03

حامد
9

مطمئنی که سمند ای اف سون خریدی؟
گزارش
پاسخ دادن
11:27  1395/08/03

آراز
2

مبارک باشه
والله من سه هفته ای هست تحویل گرفتم و راضی ام
بهتره با موتور به صورت آرام و دور متوسط و دور بالا توی یه 1000 تا 2000 کیلومتر اول کار کنید تا موتور شرایط مختافررانندگی رو یاد بگیره در اصطلاح و در حافظه موقت ذخیره کنه. به هر حال مسئله خاصی نیست شما بهتره بلافاصله به نمایندگی مراجعه کنی و درخواست تنظیم موتور کنی و مجددا حدود 200 کیلومتری رو با شرایطی که گفتم رانندگی کنی و بعدش تست کنی.
من خودم با 900 کیلومتری که رانندگی کردم باهاش تا الان تجربه دنده 4 حدود 155 تا داشتم واقعا خوب شتاب میگیره وسروصدای موتوریش هم در مقایسه با پارس سالی که داشتم کمتره واقعا
به هر حال نگران نباش مشکلی نیست
گزارش
پاسخ دادن
16:04  1395/08/03

میترا. ال ایکس سال.
0

دوستاااااااااااااااان بعده کلی الافی وجنگ ودعوا وشکایت بالاخره امروزفاکتورشد.دست وجیغو هورررررراااااااا واسه ایران خودروبخاطراینهمه مدیریت وبرنامه ریزی دقیق..من ثبت نامی شش شهریوربودم.قراربود پنج مهرتحویل بدن که قربونشون برم خوب میپیچونن مردمو...囧 حالا بنظرتون کی دستم میرسه عزیزان؟؟؟؟
00:07  1395/08/03
گزارش
پاسخ دادن
مهدی مشهد
3

سلام دوستان

من که ی سمند ef7 تکسوز نوشتم. تحویل اردیبهشت 96. تا حالا اینقدر اردیبهشت واسم مهم نبوده. ماهی که بهشت در اون اردو می زنه، ماشین من هم میرسه.

اونایی که خوششون نمیاد لااقل به رسم ایرانی ها تبریک بگن، نه اینکه فقط با نظرات سلیقه ای دل بقیه رو بد کنن. قطعا اگه ما هم داشتیم ی خودروی خارجی خوب می گرفتیم. هر ماشین ی مزیت هایی داره و ی معایبی.
ایشالا که ماشین همه دوستان که ثبت نام کردن خوب و سالم و بی نقص در بیاد.
سمند سالاره (ایشالا)
23:59  1395/08/02
گزارش
پاسخ دادن
مجید
7

مبارکت باشه داداش مطمئن باش وسط ماشینای ایرانی بهترین را انتخاب کردی چون سمند با موتور ef7 یه برند کاملا ایرانیه و هیچ حق امتیازی به شرکت های خارجی در قبالش پرداخت نمیشه واسه همین خوش قیمته
گزارش
پاسخ دادن
01:18  1395/08/03

کیارش
2

با سلام و احترام خدمت همه دوستان
" مهدی جان " من اعتقاد دارم که همیشه باید واقعیت ها رو دید و پذیرفت از این که ایران خودرو در راستای مشتری مداری اهمال میکنه که بحثی نیست ، ایرانی شایسته بهترین هاست ولی متاسفانه این جمله برای ایران خودرو نامفهوم خواهد بود . من شهریور ماه سمند EF7 بنزینی ثبت نام کردم و چند روز پیش تحویل گرفتم از انتخابم راضی هستم . قطعاً از انتخابت پشیمان نخواهی شد . من سال 90 از ایران خودرو 405 گرفتم ( اکثر محصولات تولیدی سال 90 و 91 و 92 مشکل داشت ) اینقدر کیفیت این محصول افتضاح بود که دیگه داشتم روانی میشدم چند ایراد اساسی داشت . رو این حساب در مورد خرید خودرو مجدد از ایران خودرو خیلی تحقیق کردم ( کسانی که دانش کافی در این زمینه داشتن - با متخصص )با توجه به دو مولفه سلیقه و بودجه نهایتاً سمند EF7 بنزینی بهترین انتخاب برای من بود . موفق باشی
گزارش
پاسخ دادن
10:52  1395/08/03

علی
2

هر ماشینی میگیری مبارکت باشه . اینجا بحث فنی انجام میشه اگر مشکلات گفته میشه برای این نیست که کسی ناراحت بشه . مشکلات و معایب و مزایا گفته میشه اینجا
گزارش
پاسخ دادن
11:28  1395/08/03

حسین اهر
0

باسلام.آقاکیارش بسلامتی مبارکت باشه.سالیغینان
گزارش
پاسخ دادن
16:15  1395/08/03

مهدی مشهد
0

ممنون از مجید آقا و آقا کیارش گل
نظرات شما آدم رو دلگرم می کنه.

واقعا ممنون
گزارش
پاسخ دادن
19:46  1395/08/03

حمید ماهشهر
0

با سلام دوستان ماشین من سمند EF7 بنزینی در تاریخ 7/24 فاکتور شد و در تاریخ 7/29 از تبریز بارگیری شده ولی تا الان به نمایندگی نرسیده رفتم نمایندگی ماهشهر میگن ماشینت 7/29 بارگیری شده فردا میرسه ولی دو بار با شماره 096440تماس گرفتم اولی که صبح تماس گرفتم گفت ماشینت 7/29بارگیری شده و اما دومی شب ساعت 21:30 تماس گرفتم اضهار داشت هنوز ماشینت بارگیری نشده والله نمیدونم کدومشون داره به ما دروغ میگه
21:46  1395/08/02
گزارش
پاسخ دادن
J7
0

سلام داداش ، من ثبت نامی ۱۶ تیرم ، امروز تیک پلاکم سبز شد پلاکمم صادر شده رفت برا بارگیری ، دلیلی نداره دروغ بگیم ، تو تلگرام یا اینستا بم پیام بده تا برات فرمشو بفرستم ، اینم ایدیمه
@alireza_hasanvand_25
گزارش
پاسخ دادن
14:24  1403/09/14

j7 مشکی مرداد مشهد
0

شما از اراک جسارتا چه رنگی بودین ؟
گزارش
پاسخ دادن
22:06  1403/09/14

j7 مشکی مرداد مشهد
0

اقا مرتضی این گروه رو توی تلگرام جستجو کن
گروه جک j7 سواران
اینجا بچه ها از اردیبهشت تیر مرداد و شهریور
همه با عکس و مشخصات هر مرحله کارشون پیشرفت کنه توی گروه اطلاع میدن
بعضی از تیر ماهی ها شاسی شدن منتها رنگ سفید بودن
حتی یک مرداد ماهی رنگ سفید شاسی شده
من رنگ مشکی ام
امروزم زنگ زدن گفتن تا اخر این ماه ممکنه فاکتور و شاسی بشه
بعد از فاکتور هم 30 روز زمان میبره کار های بیمه و پلاک و ارسال مدارک و حمل خودرو
گزارش
پاسخ دادن
14:52  1403/09/14

J7 سفید اراک
0

از من ۲۰ مرداد ثبت نام نقدی ۱۳۴۲
امروز ۱۴ آذر شاسی خورده.
گزارش
پاسخ دادن
20:49  1403/09/14

امیر خوزستانی
0

اخوی منم ۲۹ از تبریز رسیده تهران و سی ام از تهران حرکت کرده اهواز ولی هنوز نرسیده!!!!جل الخالق
گزارش
پاسخ دادن
23:28  1395/08/02

حمیدرضا
1

دقت کردید چقدر کیفیت ریخته گری قاب سرسیلندر ef7 افتضاحه
انگار تو این کارگاههای ریخته گری جاده خاوران درست کردن موج داره!
از بغلهاش هم تکه های اضافه زده بیرو
21:43  1395/08/02
گزارش
پاسخ دادن
عیسی
0

از من کیفیت ریخته گری بدنه رویی موتور خیلی عالیه مشکلی هم نداره
گزارش
پاسخ دادن
22:01  1395/08/02

آراز
1

منم تازه تحویل گرفتم مشکلی نداله
ظاهر موتور خیلی شیکه
گزارش
پاسخ دادن
23:49  1395/08/02

علی
2

آقای حمیدرضا دقیقا به نکته درستی اشاره کردید . قاب بالای ef7 واقعا نشانه سرهم بندی بودن و ضعف ساخت این موتور هست و کاملا مشخصه که با کمترین کیفیت و دقت ریخته گری شده
گزارش
پاسخ دادن
11:30  1395/08/03

رضا
3

در مورد طراحی اتاق سمند اینجا را ببینید
21:42  1395/08/02
گزارش
پاسخ دادن
اطلس بهمن
0

خیلی بی ناموسن اشتباه بزرگی کردیم نوشتیم ای کاش از بیرون چند مدل پایین تر ماشین میگرفتیم خدا لعنتشون کنه
گزارش
پاسخ دادن
13:18  1403/09/14

رضا
1

http://1car.ir/cp-1187
گزارش
پاسخ دادن
21:49  1395/08/02

رضا
1

در مورد طراحی اتاق سمند اینجا را ببینید
http://1car.ir/cp-1187
گزارش
پاسخ دادن
21:51  1395/08/02

آزاد
0

با سلام خدمت دوستان.
من از تبریز سمند ثبت نام کردم و حدود 8 روز که خودرو فاکتور شده
ولی خبری از تحویل نیست.میخواستم بدونم که از دوستان کسی هست
که بره به پارکینگ ایران خودرو تبریز و ماشینشو از پارکینگ تحویل بگیره؟
ممنون .
20:04  1395/08/02
گزارش
پاسخ دادن
امیر
7

tu5 در برابر ef7 اصلا عددی به حساب نمیاد من سال 91 یه سمند صادراتی ترکیه خریدم از اتفاق تنها نمونه مجهز به tu5 بود فقط میتونم بگم افتضاح بود صفر تا صد 18 ثانیه و موتوری که زیر وزن سمند گریه میکرد سریع فروختم و به ناچار سمند سال خریدم چون اون موقع ef7 به مشکل تحریم خورده بود سمند سال موتور قدیمی و مزخرفی داره ولی نسبت به tu5 پادشاهی میکرد شتاب اولیه خوب بود ولی در کل ماشین تنبل بود تا سال 93 که داشتم بجز مصرف زیاد و صدای موتور مشکلی نداشت فقط یه بار احتیاج به تعویض واشر پبدا کرد سال 93 از یکی از دوستام که مدیر نمایندگیه شنیدم تحریم ef7 برداشته شده ودوباره قطعات ساخت اروپا استفاده میشه سریع رفتم یه کارتکسی سفید ef7 برداشتم تا الان که کارکردش شده 52000 کیلومتر فقط میتونم بگم عالیه سرعت شتاب مصرف کم صدای موتور دلنواز بدون کوچکترین خرابی از ناحیه فنی. الان که ef7 را با tu5 روی سمند مقایسه میکنم فقط میتونم بگم ef7 دست کم 20 درصد قوی تره البته بی دلیل نیست چون حجم بیشتری داره و سیستم cvvt داره که خودش کارستونه در کل ef7 از نظر تکنولوژی و طراحی هیچ نقطه ضعفی نداره
18:30  1395/08/02
گزارش
پاسخ دادن
سیامک
4

ای اف 7 تکسوز سالاره جاده
گزارش
پاسخ دادن
19:36  1395/08/02

.
1

ef7 سالار ایراد و اشکال و عیب و ایراد لاینحل . اولین خرابی ef7 با تموم شدن عمر مفید این موتور همراه هست چون دیگه سایر مشکلاتش هم به صورت زنجیر وار رو میشه و عملا زمین گیر میشه ماشین و باید با کلی ضرر ردش کنی بره تازه اگر مشتری پیدا بشه . بدفروش ترین ماشین ماشینی هست که ef7 روش باشه
گزارش
پاسخ دادن
11:32  1395/08/03

کیوان
12

پدر بنده یه پژو 504 داشت مدل 1979 که موتورش همین موتور 1800 خوابیده پژو بود طوریکه وقتی تو تعویض طرح فرسوده با 405 عوضش کرد و کاپوت زد بالا خورد تو ذوقش. برگشت به من گفت پسر اینکه همون موتوره فقط افقی شده !!!! ( 504 موتورش توی درازای ماشین بود چون دیفرانسیل عقب بود ). حالا هی بگید xu7 بهتر از ef7. بابا جان این موتور حداقل 40 سال از طرحش گذشته. سر سیلندر پژو 504 پدرم انقدر واشر سوزوند و سر سیلندرش تراش رفت که اخرین بار دوتا واشر به جای یکی گذاشته بودن. اصلا این موتور ذاتا کارش واشر زدنه. البته از حق نگذریم ضخامت ورقه 504 باعث میشد دستمزد صافکاریش بالاتر باشه. خیلی ورقش ضخیم بود.
17:33  1395/08/02
گزارش
پاسخ دادن
علی
1

خوبه حرفی بزنیم که ارزش فنی داشته باشه . موتور 504 هیچ ربطی به xu7 نداره . در اون زمان اصلا موتور انژکتوری وجود نداشته . انواع موتورهای xu7 مربوط به اواخر سالهای 1998 تا اوایل دهه 2000 میلادی هست و موتور پایه پژو 406 و 306 و سیتروئن زانیتا و zx و xsara بوده . بهتره کمی دقیق حرف بزنیم و نه از روی تعصب . مدل L3 و L4 موتور xu7 تا سال 2004 در فرانسه بر روی این ماشین ها نصب میشده . زمان 504 اصلا ecu وجود نداشته که بخواد xu7 روش باشه . موتور جعلی ef7 بی ارزشی و مشکلاتش رو به همه اثبات کرده و کاملا بدنام و بدفروش شده . حتی خود امداد خودرو هم حاضر نیست ازش استفاده کنه چون موتور مطمئنی نیست و نمیتونه زیر فشار کار دوام بیاره .
گزارش
پاسخ دادن
11:37  1395/08/03

کیوان
1

داداش چه بخوای چه نخوای xu7 رگ و ریشه اش مال 40 سال قبله. بحث انژکتور و ecu رو مطرح نکن. همین موتور پیکان مگه اولش کاربراتوری نبود ولی بعدش اوردن یه ecu و یه انژکتور روش انداختن. به جای این حرفها برو یه پژو 504 پیدا کن کاپوتش رو بزن بالا خودت موتورش رو ببین. بیخود خودت رو با الفاظ گول نزن. اینکه فبلا اسمش چی بوده و الان اسمش چی شده تفاوتی ایجاد نمیکنه. به قول معروف " چه حسن کچل چه کچل حسن "
گزارش
پاسخ دادن
12:47  1395/08/03

علی
0

همه موتورهای بنزین ریشه در سیکل اتو دارن که در اواخر قرن 19 اختراع شده !! آقا کیوان وقتی اطلاعات دقیق در مورد چیزی نداری بهتره نظر ندی اون هم با اینهمه قطعیت . تعصب روی ef7 ماشینی که خریدی در تک تک کلماتت موج میزنه . موتورهای خانواده xu از xu5 گرفته تا xu10 هیچ ربطی به 504 ندارند
گزارش
پاسخ دادن
13:46  1395/08/03

کیوان
0

داداش من سال 1376 توی یه دوره 6 ماهه مدرک مکانیک خودرو رو گرفتم. اون موقع شما کجا بودی ؟ اصلا بودی ؟ اگه قرار بر تعصب باشه از من متعصب تر به پژو پیدا نمیکنید. چون 38 ساله هر روز با این برند سروکار دارم. ولی عزیز من داداش برادر موتور xu7 موتوری قدیمی هستش که مثل موتور پیکان با هزار ترفند و انژکتور و غیره دیگه دوره اش سر اومده. حالا شما میخوای بگی طراحیش مال سال 2000 هستش به خودت مربوطه.
گزارش
پاسخ دادن
15:15  1395/08/03

علی
0

آقا کیوان اگر شما دوره 6 ماه خودرو رفتی اونموقع بنده از یک دانشگاه معتبر مدرک مهندسی مکانیک گرفتم داداش من
گزارش
پاسخ دادن
15:37  1395/08/03

علی
0

بله موتور xu7 قدیمی هست ولی راه حلش رفتن به سمت ef7 نیست . رفتن به سمت ef7 مصداق بارز درآمدن از چاله و افتادن در چاه است . ef7 یک پروژه شکست خورده است این رو باید قبول کنیم . ef7 نه خوشنامی و کیفیت tu5 رو داره و نه گشتاور عالی و سخت جونی xu7 رو . ef7 فقط سایه یک موتور هست و آمار و ارقامش هم هیچ ارزشی ندارن . اسب بخار 114 در دور 6500 یعنی چی ؟؟ اگر به قول خودت خودرو شناسی پس باید بدونی در دور 6500 این موتور کات آف میکنه . پس این 114 برای گول زدن و دل خوش کردن هست و نه برای کاربرد و واقعیت . ef7 اگر موتور بود بعد از حدود 10 سال که وارد بازار شده باید جای خودش رو باز میکرد . اما عملا بدنام و رسوا شده و خریدار نداره چون به همه اثبات کرده که ضعف های اساسی داره و نمیشه روش حساب کرد
گزارش
پاسخ دادن
15:41  1395/08/03

کیوان
1

یه کم دیگه بحث کنیم میشی مدیر پروژه طراحی موتور کمپانی پژو. ولی خدایی کاپوت پژو 504 رو یه بار بزن بالا. مطمئن باش با دیدن موتورش احساس غریبی نمیکنی.
گزارش
پاسخ دادن
20:50  1395/08/03

رضا
1

سمند ef7 یا پژو پارس tu5??? کدوم را بخرم؟؟؟ سورن چطوره؟؟
17:17  1395/08/02
گزارش
پاسخ دادن
محسن.
9

اقا رضا هم موتور ای اف ۷ و هم تی یو ۵ هر دو خوبن و کم مصرف حالا سمند یا سورن یا پارس سلیقه ای هس هر کسی سلیقه خودشو داره در کل الان سه تا موتور مقرون به صرفه و جدید داریم که ای اف ۷ و تی یو فایو و موتور ال نود هستش هر کدوما انتخاب کنی خوبه ولی اگر از نظر قیمتی بخوای با توجه به اپشن ها انواع مدل سمند چون خودرو ملی هست قیمت مناسب تری داره و از بین این سه موتور ای اف ۷ پرقدرت تر هستش و ال نود هم تقریبا بدون عیب و ایراد ولی تی یو ۵ و ای اف ۷ مونتاژ داخل هس معلوم نیس چجوری از کار در بیاد البته از سال ۹۴ ای اف ۷ از لحاظ بدون عیب بودن رتبه بهتری نسبت به تی یو ۵ داره دیگه تصمیم با خودتونه اینها که گفتم یک تعریف کلی بود ولی اگه مشخصات ریزتری بخوای یکم قضیه فرق میکنه بیشتر تحقیق کن. من اردیبهشت ماه سال ۹۵ تصمیم به خرید خودرو گرفتم و سر اخر سمند تکسوز ای اف ۷ را انتخاب کردم خداییش هم بدون عیب و ایراد بوده ازش راضی ام در مورد موتورش هم باید بگم خیلی خوبه و نسبت به پولی که دادم خودرو مناسب با کارایی خوب هستش.
گزارش
پاسخ دادن
18:05  1395/08/02

کاشانی
4

امنیت بهتر امکانات مناسب رانندگی روان تر موتور جدیدتر و قوی تر+ قیمت مناسب = سمند ef7
گزارش
پاسخ دادن
19:33  1395/08/02

کاربر: محسن.
7

به ادرس زیر رفته و در مورد موتور ای اف 7 هر چی میخواهید بخونید البته به زبان انگلیسی نوشته باید ترجمه کنید.
http://www.revolvy.com/main/index.php?s=IKCO+EF+Engines
16:58  1395/08/02
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محسن.
11

خطاب به اقای علی که میگی طراحی سمند را کدام شرکت انگلیسی و چه کسی انجام داده اسمش رو بگو پس گوش کن.
طراحی بدنه و شاسی سمند در شرکت طراح انگلیسی به نام فرست اتوموتیو صورت گرفت.سمند از سوی شرکت انگلیسی مایرا استاندارهای ایمنی را کسب کرده است.قالب‌های اصلی بدنه خودرو به کمک شرکت میازو ژاپن تولید شد. فیکسچرها و تجهیزات خط تولید این خودرو توسط شرکت کره‌ای تامین شد و در نهایت مالکیت این اسب ملی از آن ایران خودرو شد.آیرودینامیک سمند به عنوان یک خودروی سدان مناسب با جاده است و حرکت محکم و ایمنی را دارد. انحنای بدنه سمند از مزیت های اوست. انحنای بدنه موجب افزایش مقاومت در تصادفات و کنترل نیروی مقاوم هوا در خودرو می شود به عبارتی انحنای بدنه، ایجاد نک یا تاخوردگی در بدنه موجب افزایش مقاوت ورق بدنه می شود.
بیخودی شایعات و تبلیغات منفی نکنید هر کسی که حتی یکبار سوار سمند بشه به راحتی و نرمی و پایداری اون در جاده پی میبره اصلا سمند به خوش رکاب بودن در جاده معروفه یک چیزی بگید که باعث مسخره کردنتون نشه این حرفا که میگید خنده داره واقعا. از مدیریت سایت هم بابت نظارت دائم تشکر ویژه دارم.
16:50  1395/08/02
گزارش
پاسخ دادن
علی
1

چرا خود این شرکت نمیگه من این بدنه رو طراحی کردم ؟ شما رفتی یک مطلب رو کپی کردی . شما برو سایت پنین فارینا و یا هر سایت معتبر جهانی دیگری در مورد خودرو بعد خواهی دید که کاملا تاکید شده که طراحی پنین فارینا هست . ولی چرا هیچ جایی نگفتن سمند رو این شرکت طراحی کرده ؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
17:14  1395/08/02

دانیال
3

اقا محسن خودتو به زحمت نندار چون کسی که بخواد چیزی را نفهمه هر چقدم براش توضیح بدی بازم حرف خودشو میزنه اره علی اقا شما درست میگی خوب شد پسر جون!!!!! گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده.
گزارش
پاسخ دادن
17:54  1395/08/02

مجید
7

علی جون چند سالته عمو
گزارش
پاسخ دادن
18:45  1395/08/02

کیوان
1

علی اقا همچین میگی پینین فارینا یکی ندونه فکر میکنه لبخند مونالیزا اثر داوینچی رو خریدی. محض اطلاع شما طرح تیبای ناقص الخلقه رو هم پینین فارینا داده. اقا طرح پژو 405 مال 1980 هستش یعنی یکی دو سال بعد انقلاب.
گزارش
پاسخ دادن
12:53  1395/08/03

علی
0

آقا کیوان تو که حتی اسم پنین فارینا رو هم تازه شنیدی بهتره کمی با دقت بیشتر نظر بدی . ظاهرا نمیدونی که طراحی بوگاتی ویرون رو هم شرکت معتبر پنین فارینا انجام داده . تیبا هم هیچ ربطی به پنین فارینا نداره و یک طرح سرهم بندی شده دیگه مثل سمند و سورن و دنا هست
گزارش
پاسخ دادن
13:49  1395/08/03

مرتضی
0

سلام بچه‌ها وقتی آژانس حمل معلوم بشه بعد چند روز دستم میرسه
16:44  1395/08/02
گزارش
پاسخ دادن
امیر خوزستانی
0

ولله ماشین منو بیست و نهم از تبریز فرستادن تهران امروز زنگ زدم گفتن سی ام از تهران خروج کرده ب مقصد نمایندگی اهواز... زنگ زدم نمایندگی اهواز میگه تا آخر هفته میرسه😮😮 نمیدونم با سرعت چند کیلومتر حرکت میکنه ک ی هفته توی راهه خخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
19:08  1395/08/02

dddd
2

سلام.من هم از اهواز هستم.ماشینم رو برج 5 گرفتم.معمولا از وقتی که ماشین خروج میخوره از پارکینگ شما رو 3 الی 4 روز بعدش حساب کن که تحویل بگیری.چون وقتی که ماشین میرسه نمایندگی همون لحظه به شما نمیدنش.ابتدا میره قسمت pds اگه اشتباه نکرده باشم که یعنی تو این قسمت ماشین رو یه چک کلی میکنن که اگه ایراد حین منتاژ داشته باشه رفع کنن.من یه بار رفته بودم اون قسمت دیدم ماشین صفر که هنوز تحویل داده نشده بود رو بوستر ترمزش رو کامل باز کرده بودن که تعویض یا حالا تعمیر کنن.
گزارش
پاسخ دادن
23:15  1395/08/02

فعال صنعت خودرو
3


در طرح سمند مهندسان ایرانی به صورت مشترک با تیم خارجی به بررسی محاسبات مهندسی خودروی سمند پرداختند و طراحی بدنه با گروه فرست اتومیتو انگلیسی و با همکاری گروهی از مهندسان آلمانی، اتریشی، کره ای و ایرانی آغاز شد.

طراحی قالب در کره و داشبورد آن نیز با الهام از خودروهای گروه فولکس واگن از سوی تیمی مشترک از مهندسان آلمانی، اتریشی و ایرانی طراحی شد. در نهایت تغییراتی نیز در سیستم فنربندی و فرمان خودرو به دلیل تغییر گرانی گاه ها و ایجاد تعادل انجام شد
16:21  1395/08/02
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مهدی 1915 : سلام خبری از اردیبهشت نیست؟
X5 : سلام برای شکایت از کرمان موتور کسی اطلاع داره داخل شکایت نامه چی باید نوشت
X5 : سلام بله ماهم ۱۲ ابانکزمان بودم امروز ساعت ۵ تحویل داد شما بابت تاخیری که داشته شکایت میکنین
امرالله عصمتی : سلام وقت بخیر می خواستم بپرسم آیا این موتر ها در افغانستان هم پیدا می شود
X5 آبان ۱۲ سفید اصفهان : سلام من امروز x5 خودم دا تحویل گرفتم انشاله بقیه هم به زودی تحویل بدهند
وحید x5 : سلام کسی تو این مدت شاسی شده؟
X5 آبان 12 سفید اصفهان : سلام به همگی امروز ماشین های x5 رسید و با ما تماس گرفتند و ساعت 4 رفتیم تحویل گرفتیم . سه تریلی فقط x5 براشون اومده بود و سریع داشتند تحویل می دادند . نمایندگی ما گفت خودشون شخصا البته قبل از جنگ رفته بودند تهران و پیگیری حضوری کرده بودند . انشاله به زودی برای بقیه هم تحویل بدهند . حتی گفتند افرادی که فاکتور هم شدند ممکن در این شرایط حتی پلاک نشوند و سریع روند تحویل دا به خاطر شرایط جنگی تحویل بدهند .
شهریور A5 مشکی : 12 خرداد شاسی و فاکتور، 13 صدور بیمه نامه، 14 صدور پلاک، 27 دریافت پیامک تحویل کارت خودرو به پست، 29 دریافت کارت خودرو، امروز به دفتر مرکزی در تهران زنگ زدم گفتند ماشین حمل شده آمده تهران و در مرحله کنترل کیفیت است و تا دو روز می فرستیم شهرستان.
ارسلان x5 : نمایندگی میگه تو این چند روزه چند تریلی j4 و j7 برامون اومده فقط x5 انگار مجوز بارگیری نداره
الهام x5آذر : کارت ماشین هفته پیش رسید اما برگ سبز خیر کسی مید ونه چطور بفهمم برگ سبز خودرو کجاست و کی میرسه ؟ شنیدم یک هفته بعد از کارت میاد اما خبری ازش نیست میترسم تو این اوضاع جنگی گم و گور بشه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
مهدی m : منم 14 خرداد بوده فاکتور نشده
Ramin : سلام. بنده امروز تماس گرفتم و گفتند دوگانه سوز تا 20 اسفندماه فاکتور شده.
فرید : موعد تحویل 8 خرداد ولی هنوز فاکتور نشده. تا الان 15 تومن جریمه دیرکرد برام حساب کرده.
امید : دوستان ماشین من تارا هست که 19 خرداد فاکتور شد 27 خرداد پلاک شد 1 تیر هم رفت و صدور اسناد تحویل بدن خبر میدم
اسماعیلی : سلام دوستان .کسی این روزها تکمیل وجه کرده یا نه اونهای که دعوت نامه برایشون اومده دنا اتومات لطفا اطلاع دهید
10اسفند : سلام آخرین فاکتور چه تاریخی بوده ؟پیش فروشا؟؟؟
10اسفند : خبری نیست فعلا ☹️
مصطفی د : سلام شما چطور میتونین وضعیت خودرو رو ببینین سایت سایپا که باز نمیشه
فوق العاده تکمیل وجه 11 بهمن : خب روال همینه دیگه...ملاک فاکتور شدن خودرو را تاریخ تایید سخا حساب میکنند. کسایی که 7 بهمن احراز سخا سکونت شدهداند خودروشون فاکتور شده...البته طبق گفته کارشناسان سایپا و این حرف رو ده روزه که دارن میگن یعنی توی این ده روز من چندبار تماس گرفتم و گفتند که آخرین فاکتور شده فروش فوق العاده ها مربوط به 7 بهمن هست.فکر کنم مونده از شنبه هفته بعد یعنی از 7 تیر به بعد فاکتور بشه بقیه خودروها.....
تیگو 8 ie : سلام هادی خان خوبی؟ خدا حفظ ت کنه میگی چند روز بعد از مجوز خروج ماشین تحویل میشه بسیار سپاس