5 ستاره نمایشگاه خودرو نیویورک

 

5 ستاره نمایشگاه خودرو نیویورک

 
نمایشگاه بین المللی نیویورک امسال میزبان خودروهای مهمی در همه بخش های این صنعت بوده است. در کلاس های مفهومی، خودروهای سبز و حتی خودروهای اسپرت رونمایی های مهمی صورت پذیرفته که در ادامه شما را دعوت می کنیم تا با 5 خودروی که امسال بیش از بقیه سر و صدا کرده اند آشنا شوید.
 
1.نیسان GT-R 2017
 
5 ستاره نمایشگاه خودرو نیویورک
 
باور این مسئله که از رونمایی آخرین نسل نیسان GT-R یک دهه می گذرد بسیار سخت است. در واقع نیسان با معرفی GT-R خواب و خوراک تمامی رقبا را ربود و به رقیبی سرسخت برای خودروهای 200 هزار دلاری تبدیل شد. نیسان هر ساله GT-R را با آپدیت های جدید فنی و ظاهری روانه بازار می کند. اما امسال تغییرات بیشتر از هر زمان دیگری بوده است و به احتمال زیاد آخرین مدل از این نسل خواهد بود.
 
5 ستاره نمایشگاه خودرو نیویورک
 
نیسان دست به تغییرات گسترده ای در داخل اتاق زده و باید عنوان کرد که با لوکس ترین نیسان GT-R تاریخ طرف هستیم. نیسان قدرتی در حدود 565 اسب بخار از موتور V-6 دو توربو استخراج کرده و گشتاور آن هم به 467 lb-ft می رسد. جعبه دنده همانند همیشه 6 سرعته دوبل کلاچ است و قدرت را به هر چهارچرخ انتقال می دهد. ضریب درگ این مدل تازه بازهم بهبود یافته و به عدد خیره کننده 0.26 رسیده است. باید دید که آیا نیسان نسخه های خاص تری همچون پرمیوم و NISMO از این فیس لیفت جدید ارائه خواهد کرد یا خیر؟
 
2.مزدا MX-5 RF
 
5 ستاره نمایشگاه خودرو نیویورک
 
یکی از خیره کننده ترین خودروهای رونمایی شده در نمایشگاه نسخه تارگا (سقف فلزی-شیشه ای) میاتا یا همان MX-5 RF بود. سقف تارگا این خودروی کوچک 2 نفره در عرض 12 ثانیه باز یا بسته می شود و این کار را در حین حرکت با سرعت 6 مایل بر ساعت هم می توان انجام داد.
 
5 ستاره نمایشگاه خودرو نیویورک
 
برای مقایسه آئودی R8 این کار را در عرض 20 ثانیه انجام می دهد. گرچه نسخه سقف پارچه ای میاتا در عرض 3 ثانیه سقف را باز یا بسته می کند که سرعت قابل توجه ای است.
 
3.جنسیس New York Concept
 
5 ستاره نمایشگاه خودرو نیویورک
 
جنسیس یا همان بخش لوکس ساز هیوندای، از نسخه کانپست مدلی که قرار است رقیب سرسختی برای بی ام و سری 3 باشد، در نمایشگاه نیویورک رونمایی کرد. طراحی این کانسپت بیشتر یادآور طرح های فرانسوی است تا کره ای.
 
5 ستاره نمایشگاه خودرو نیویورک
 
طراحی این کانسپت به قدری خیره کننده و چشم نواز از کار در آمده که اکثر بازدیدکنندگان محو تماشای آن می شدند. در هر صورت باید منتظر ماند و دید که نسخه تولیدی آن چه زمانی عرضه می شود و آیا می تواند رقیبی شایسته و قابل توجه برای بی ام و سری 3 و دیگر رقیبان اروپایی و آمریکایی باشد یا خیر؟
 
4.لینکلن Navigator Concept
 
5 ستاره نمایشگاه خودرو نیویورک
 
نویگیتر یک شاسی بلند فول سایز خانوادگی است. شرکت لینکولن پیش نمایشی از آنچه که قرار است در نسل بعدی رخ دهد را به نیویورک آورده است. درب های این خودرو یک تکه هستند و به صورت عقابی رو به بالا باز می شوند.
 
5 ستاره نمایشگاه خودرو نیویورک
 
در واقع این طرح شبیه چیزی است که در تسلا X استفاده شده اما با ابعاد خیلی بزرگ تر. گرچه ظاهر خودرو بسیار شبیه به مدل های کادیلاک شده است اما باید اعتراف کرد که حس لوکس بودن نویگیتر از هر کادیلاک شاسی بلندی بیشتر است.
 
5.تویوتا پریوس پرایم 2017
 
5 ستاره نمایشگاه خودرو نیویورک
 
تویوتا یکی از مقرون به صرفه ترین خودروهایش را به صورت هیبرید و با طراحی بیرونی و داخلی جدید روانه نمایشگاه نیویورک کرده است. در داخل کابین از یک صفحه نمایش 11.6 اینچی تمام لمسی در مرکز کونسول استفاده شده که به شما محل های دقیق ایستگاه شارژ باتری ها به همراه مصرف دقیق الکتریسیته را به نشان می دهد.
 
5 ستاره نمایشگاه خودرو نیویورک
 
موتور 1.8 لیتری 4 سیلندر به همراه موتور برقی و بسته باتری با ظرفیت 8.8 Kw-h قوای محرکه این خودرو را تشکیل داده اند. باتری های این خودور از نوع لیتیوم است و خودرو  را در حالت تمام برقی تا 22 مایل جا به جا می کند. حداکثر سرعت در حالت تمام الکتریکی معادل 134.4 کیلومتر بر ساعت است. این خودروی هیبریدی در عرض 5.5 ساعت به شارژ 100 درصد می رسد و از شارژر 240 ولتی استفاده می کند.
 
5 ستاره نمایشگاه خودرو نیویورک
 
 
 
 

منبع

دیجیاتو

برچسب : خودرو , نیسان , تویوتا , مزدا , لینکلن , هیوندای , خودرو لوکس , نمایشگاه خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمد : خودرو x22پرو سپر جلو شکسته الا ن ۳ ماه است هیچ کدام از نمایندگی ندارند فقط پاس میدهند به نمایندگی دیگه ماشینی که خدمات پس از فروش نداشته باشه چه بدرد می خورد
تارا اتومات : به سلامتی
امیر : من 1401 ثبت نام کردم اسفند 1402 تکمیل وجه کردم هنوزم خبری نشده
زمستان ۴۰۳شاهین : سلام آقا خبر جدیدی دارید
اس تری : تا میتونید روزی دو سه بار زنگ به کارشناس های دره پیت کرمان موتور بزنید آسیشون کنید
J7 : دوماهه شاسی شده ولی تو‌صدور بیمه مونده مثل هررروز امروزم زنگ زدم میگه بیمه صادر شده ولی تو قسمت پیگیری زرده تو سایت دولت منم نگاه میکنم بیمه ای صادر نشده
تارااتومات : سلام دوستان من موعد تحویل ماشینم سه ماه بود بعد از هفت ماه ماشینمو فاکتور کردن هیچ کس هم خبر نداره که دقیقن کی فاکتور میشه هرکسی بهتون گفت ماشینتون فاکتور میشه باور نکنید تا ایران خودرو خودش نخواد فاکتور نمیکنه موعد تحویل ماشینتون هر ماهی بود ۴الی ۵ ماه بعدش ماشین و میدن یعنی ۴ الی ۵ ماه تاخیری داره مگر اینکه خوش شانس باشید زودتر فاکتور کنن
علی اس۵ : کاشکی همین طور باشه
1 : این دی ماهی ها چرا تموم نمیشن پس
جابر : قیمت شاهین جی ۵۶۰ قیمن شاهین اتومات۷۴۰
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
الهام : دوستان خواهشا بگید هزینه سفر واسه تحویل حضوری حدودا چقدره ؟ میصرفه از شهرکرد برم کاشان بیارمش
تحویل سی بهمن : دی تا چه تاریخی تکمیل وجه داشت؟
مریم احمدی : سلام چند روزه تحویل میدن ماشین بعد از واریز کسی میدونه
پیش فروش ابان : صبر میکردم ماشینم بیاد شما ابان بودی چه‌کار میکردی قرار بوده عید تحویل بدن
علی : سانروف نداره
کدخدا : اره آقاپرهام میتونه
29 اسفند : منظور از برروز رسانی اینکه سیستم برروز میشود تعداد فاکتور سده‌ها پلاک شده ها کسر می‌شود نوبت های بعدی اول قرار می‌گیرند هرچند که پارتی داشته باشی کاری به این کارا ندارد بجای اینکه امروز بهش بدن یکماه پیش گرفته
نسترن : سلام من توسامانه یکپارچه برام نوشته دنا پلاس تحویل تابستان ازکجابدونم قیمتش چنده اپشناله یا دستی کی فراخوان میاد تا اماده باشم
پارس سفارشی $ : موقعی که پیام واریز بیاد
بد عهدی سایپا فروش فوری اسفند : پیش فوریا نقدی بودی چیکار میکردی